Reklama

.

.

čtvrtek 1. listopadu 2018

Něco o vlastenectví

Napsal sl-lopatnikov, překlad Janika, převzato odtud.
1. 11. 2018  OstrovJaniky
Nejlepší způsob, jak se vypořádat s pojmem vlastenectví, je založen na teorii Modrého světa, s přihlédnutím k teorii komunismu. 

Nejprve ke komunismu. Díky protisovětské propagandě lidé zcela zapomněli význam tohoto konceptu.
Podle definice komunismus je svět bez zlodějů, zejména bez vykořisťovatelů.

Tam, kde jsou zloději, je Modrý svět. Modrý svět je takový svět, který je vždy organizován v zájmu zlodějů. Viz například Ukrajina. A Rusko.

Jak se s touto situací vypořádá rozumný ne-zloděj?

Je zřejmé, že člověk ne-zloděj má zájem o ochranu vlasti před jakýmikoliv zloději. Je to jeho vlast a je pro něj cenná právě proto, že v ní nejsou legální zloději a proti nelegálním společnost bojuje.

Ne-zloděj může a měl by být v tomto smyslu vlastencem komunistické společnosti. Ale pokud neexistuje žádná taková společnost a svět je – Modrý, to znamená, že je rozdělen mezi klany zlodějů, co má potom člověk ne-zloděj dělat, když nemůže mluvit o zničení zlodějů a vytvoření společnosti bez nich? – V podmínkách Modrého světa je „vlastenectví“ ochrana území „svých“ zlodějů od „cizích“ zlodějů. Ale zloději nejsou košile. Žádní zloději nejsou „bližší tělu“ čestného člověka. Nejsou žádní „naši“ zloději, ani „cizí“ zloději. Jsou to jen zloději. Bez ohledu na území, etnický původ, náboženského vyznání, barvu pleti a další vnější znaky. A když si to uvědomíte, pak co je vám do jejich zlodějských bojů?

Existuje přísloví: „Páni (zloději) se perou, otrokům pačesy rvou“. No, tak nebuďte otrokem, odstupte stranou. Nechte pány rvát si vlasy. Nebo idioty, kteří nechápou, v čem je smysl jejich lásky k jejich „rodným zlodějům“. A ne-zloděj by si měl v podmínkách Modrého světa vybrat tu jeho část, kde jsou zloději co nejdále od něho, a pokud je to možné, co nejméně je krmit. A to je v souladu s pravdivým příslovím: „ryba hledá, kde je hlouběji a člověk je tam, kde je lépe.“ A lidem je lépe tam, kde nejsou zloději.

To je všechno, co má smysl říkat o vlastenectví. Břízky jsou samozřejmě dobrá věc, ale ne ve stejné láhvi s Jumaševy, Deripasky a nějakými Abramoviči. „Za vlast, za Jumaševa!“ – Není to zábavné.

- - -


127 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:29 Vy porad nechapete,ze CK mocnarstvi si svuj rozpad zavinilo samo...Kdyby nenutili lidi umirat za jejich zajmy v prvni svetove atd....mohlo treba dal fungovat.....

      Vymazat
    2. 15:44 Vypada to,ze pro strom nevidite les

      Vymazat
    3. To jsou ale kraviny, demente Forever-Slav.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat

    5. Radosta se nám změnil na Forever Slav. No to je nadělení!

      Vymazat

    6. Vlast není cosi dané, ta se musí bránit a proto je nezbytné vést permanentní zápas. Např. Řím - dokud vedl války ve kterých šlo o bytí a nebytí říše, jakou byla např. ta s Karthágem, země byla pevná jako ocel, lidé v ní hrdí a nezdolní! Zocelení bojem a každodenním nebezpečím, potřebou sebeobětování! Jak ale nastal tzv. mír, tedy jistí imperátoři - cézaři vedli místo válek jen různé drobné válčičky či spíše šarvátky na vzdálených hranicích říšes Germány či jinými barbary, nastal úpadek! V samotném Římě pak množili se nemravnosti a rostla korupce a intrikaření! Dnes se k tomuto stavu opět přibližujem. To chceme?

      Vymazat
    7. Vlastenec pan Babiš se jasně postavil proti putlerské agresi! - https://www.novinky.cz/domaci/487948-ruske-hybridni-utoky-lze-vnimat-jako-hrozbu-rekl-babis.html

      S. s. Radosta bude muset konečně škrtnout pojem "babišismus" ze svého slovníku jakožto vyjádření možné příslušnosti k antievropským-hodnotám!

      Vymazat
    8. 19:47, ne nechceme nemravnost, ale války taky ne. Nám stačí rachota.

      Vymazat
    9. 21:36 Snad Radosta, ne?

      Vymazat
    10. Tady máte modrý svět:

      https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Ministr-Knezinek-Novela-umozni-aby-profesi-notare-vykonaval-i-statni-obcan-jineho-clenskeho-statu-EU-557902

      Vymazat
  2. Pravděpodobně nejschůdnější cestou, jak omezit, regulovat Modrý svět, je umožnit rovnocenné fungování všech druhů vlastnictví - národní, státní, obecní, korporátní, individuální. Pouze soukromé nahrává zlodějům a diskriminuje ne-zloděje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať má svět barvu jakou chcete, zloděj je pořád zloděj. Zloději vždy v lidské společnosti byli, bohužel pořád jsou a nevím nevím jestlise jich někdy lidstvo zbaví. Až se toto povede?????, tak teprve pak zavládne pořádek.

      Vymazat
    2. vvenc1. listopadu 2018 10:10
      Jo, každá rada drahá. Myslíte to dobře, nic proti tomu, ale největší zlodějny jsou právě ve změnách vlastnictví, typu rozprodeje národního majetku hodně, hodně pod cenou do soukromých rukou. Domnívám se, že je třeba veřejná kontrola nad správci národního majetku a jeho případný prodej do soukromých rukou, jenom po schválení referendem. K tomu je ale třeba, aktivní občanstvo. P.K.

      Vymazat
  3. "Modrý svět" vždy po čase mrtvolně zmodral. A zase se modrá
    a modrá. A to je prý dobrá.
    Kolik času zbývá, do nového úplného Zmodrání.

    OdpovědětVymazat
  4. Společnost, která toleruje hanobení strany, která měla a má v programu mír, spolupráci a bratrství mezi národy a nazývá jí běžně extrémistickou si zaslouží jen válku, svrab a neštovice. I ekology, kteří upozorňují např. na nezákonné praktiky při schvalování ničení přírody a hodnot např. při stavbách dálnic jsou označováni za ekoteroristy!
    Úroveň lidí bude dále klesat až zvítězí jen první signální soustava a spousta nekontrolovatelných emocí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmysl! Války jsou nezbytným předpokladem zachování civilizace, protože pud boje je hluboce zakódován v genech každého člověka, jen se ho u každého jedince nepodařilo stejně potlačit. Boj tříbí! Ten vynáší na povrch vynikající jedince mého typu a vyhání z času přebytečný kompars ražení místních užgryndaných čechomužiků, neb lidstvo existuje jen jako materiál pro šlechtění vynikajících jedinců, kteří píší dějiny! Ostatní z nich jsou pak beze stopy odejiti v podobně kolaterálních ztrát ... neb jak praví klasik: „Slabí a nezdaření mají zahynout: první věta naší lásky k člověku. A má se jim k tomu ještě pomáhat.“ Friedrich Nietzche

      Vymazat
    2. 19:52 - tohle mohl napsat jen nácek. Fuj!!!!

      Vymazat
    3. 19:57 Spíš aristokrat, ale rozhodně ne bolševickej xindl, neb komunismus byl vždy nepřítelem velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Však si vemte, kolik toho může veliký muž vykonat, má-li moc udílet rozkazy, namísto toho, aby s každou rudou onucí musel jednat jako se sobě rovným a vyčerpávajícím způsobem přesvědčoval nějaký kooptovaný komunistický podlidi, aby se uráčili se podřídit vůli génia! Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit nejen k vzájemnému prospěchu, v bolševickém rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi. Neboť, i levičák se ochotně staví do pozoru, jakmile se začne točit ve hře zajímavá finanční odměna, případně když mu nějaký darebák slibuje dosažení více rovnosti nebo svobody po níž jeho duše Stoddardem definovaného jako podčlověka tolik pase ...

      Vymazat
    4. 20:16, zaměstnám tě. Pár takových odvážných reků obdařených bystrým rozumem s hrdostí a ušlechtilostí hodnou aristokrata by se mi hodilo pro speciální úkol a nebudu šetřit penězi. Vyplatím je z pojistného tvé vdově, anebo komukoliv ze závěti.

      Vymazat
    5. 19:52 tapetuje a tapetuje tím stejným a protilidským nesmyslem co chvíli diskuzi. Jedno, co je obsahem a myšlenkou diskutovaného článku.Ten 19:59 zřejmě neabsolvoval ani základní vojenskou službu, ten 19:59 si asi ani fyzicky, třeba při sportu, nesáhnul na dno, nezažil životní drama. Jinak by takhle idiotsky neplkal.

      Vymazat
    6. oprava: 19:57 - sorry ...

      Vymazat
    7. Anonymní 1. listopadu 2018 19:52

      „Slabí a nezdaření mají zahynout: první věta naší lásky k člověku. A má se jim k tomu ještě pomáhat.“ Friedrich Nietzche.

      Ano to dopsal, ukryl se před lidmi do Švýcarska na samotu, kde mu jeblo. A dokonce jeho života ho venčila vlastní sestra na vodítku, ovšem pouze pokud vyšel ze svého pokoje (duševně nemocný člověk!)? A Hitler z něj byl paf!

      Ramón

      Vymazat
    8. 21:43 Nestojíme o tvý hefty, na rozdíl od podlidí umíme i tobě podobnej rudej xindl velice efektivně využít! A to jako topiva:) - https://ihistorian.livejournal.com/176105.html

      Vymazat
    9. 14:19 Neschopnost vládnout sobě samým je princip na kterým de facto stojí existence podlidí tak jak je definuje Lothrop Stoddard! Oni nedokážou přijmout svou existeneční realitu proletářů a snaží se tedy změnit svět ku svému obrazu. Jenže na to nemají a poté co zboří systém se dostávají do neřešitelných problémů vlastní neschopnosti. Ve skutečnosti pod omílaným nesmyslem že "revoluce požírá své děti" je právě jen neschopnost mrzké lůzy vládnout, užívat moc a bohatství ... kdyby se lůza řídila tím cancem kreténa z 11:04, tak by nebyla ani Francouzská, ani Ruská a jiné revoluce!

      Vymazat
  5. Autor se pustil do obtížného problému existence megazlodějů. Ale názvem článku, odkazuje k vlastenectví. A jak si to vlastenectví představuje:
    „ ne-zloděj by si měl v podmínkách Modrého světa vybrat tu jeho část, kde jsou zloději co nejdále od něho, a pokud je to možné, co nejméně je krmit.“

    Takže, kdo uteče, vyhraje? Domnívám se, že existence megazlodějů, je umožněna nízkou morálkou společnosti. proto je ta morálnost systémově a systematicky rozvracena. A morálnost je prezentována jako nějaký předpotopní přežitek, který již nikdo nepotřebuje. Takže politiku, přiklepni nám kšeft za miliardy a náš vděk ve formě desítek miliónů Tě i s rodinou, přenesou do jiného světa. Politik bez morálky (standardní vzorek společnosti) nezaváhá ani na okamžik. Nezaváhá ani čelní komunistický představitel, jak ukázala jedna novinářská provokace.
    Dlouhá staletí, byla morálnost lidu udržována působením církve. Církve s vladaři soupeřili o moc, ale vůči ostatním stavům, drželi basu. V současnosti jsou zloději „z Boží vůle“ odstraněni a vládnou internacionální megazloději. Ti již církev nepotřebují, takže se přes jejich sdělovací prostředky stává známým, že sama církev, tedy speciálně „její vysocí představitelé“, se protiví hlásaným zásadám, tedy jim nevěří. No, ono to bylo známo již za Husových dob, ale tenkrát ještě byla autorita církve vynucována korunovanými hlavami, takže to ustála. V současnosti, se již její pozitivní vliv vytrácí.
    Čím tedy pozvednout tu morálnost, která je hrází proti megazlodějům? Nabízí se vlastenectví. Vlastenec v politické funkci by váhal, zda poškodit stát, ve prospěch zisků megazlodějů. Takže to je idea, která je ohrožuje. Náboženstvím megazlodějů je současný hyperliberalismus, náboženstvím ostatních, by mělo být vlastenectví. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane PK uvědomte si,že v systému kapitalismus

      BEZ přivlastků,který vycházi z gangsterismu vám brzy bude ucpána pusa.
      Žádná morálka,když je zvolena politická třida nenažraných všehoschopných zločinců vám ani nikomu nepomůže.
      Vždy vám bude ukraden váš volebni hlas lživým a zmanipulovaným tiskem a tv.
      Jen se zeptejte poslance,kterého jste si zvolil zda vás zastupuje NE ON NEMŮŽE VŮBEC NIC a pokud by něco ctěl je z vámi zvolené strany,která se presentuje vadným či neúplným Programem vyhozen a jeho výhody jsou mu odebrány.

      JE JEN JEDNA CESTA.VOLIČI BUDOU CHTĚ NECHTĚ MUSET VYTVOŘIT TO CO CHTĚJI A PROSAZOVAT TO TÍM,ŽE TY STRANY,KTERÉ SI TO DO SVÉHO PROGRANU NEDAJI UŽ VOLIT NESMÍ!

      Vymazat
    2. Tak to jsem zvědav,kdo takový universálni Program vytvoři a jak ho bude vnucovat stávajicin stranám které nařizuji blokovat a mazat vše co jim stoji a bude stát v cestě k rabováni kapes těch,kteři k tomu voli.
      Možná právě ti,kteři budou o takový program usilovat přesto,že budou za to týráni budou právě ti vlastenci,kteři se marně hledaji a kde tedy jsou,když jsou zgumováni násilim zgumováni,aby chyběli jako SOLIDARITA nebot Korporátni oligarchická tyranie shrbených hřbetů,nizkých platů nyni vládne už i pomoci nechutného jejich blokováni a cenzury,což bude pokračovat ukradenim majetku všech občanů vadnými exekučnimi zákony,připravenými kapitalismem bez mantinelů!
      Už dnes je prý PĚT MILIONŮ JEJICH OBĚTÍ a zbytek se těší,že prý na ně ještě řada nepřišla!

      Vymazat
    3. Anonymní1. listopadu 2018 14:06
      „Žádná morálka,když je zvolena politická třida nenažraných všehoschopných zločinců vám ani nikomu nepomůže.“
      Přijde mi to až nepatřičné, komunikovat s Vámi z pozice vykladače morálky, ale jinak to vysvětlit nelze. Pokud budou lidé na vyšší morální úrovni, nezvolí si nenažrané všehoschopné zločince. Pokud budou lidé na vyšší morální úrovni, nebudou se řídit zločinnými instrukcemi těch, kteří ve funkci obrátili.
      No a za vyšší morální úroveň, považuji i vlastenectví. Chovat se k vlasti, jako k rodině. To by ještě měl člověk zvládnout. Považovat za svoji rodinu celý svět a přeskočit vlast, nemůže být myšleno upřímně. To už je čistá politika, tedy morálku to nezvýší.

      „VOLIČI BUDOU CHTĚ NECHTĚ MUSET VYTVOŘIT TO CO CHTĚJI A PROSAZOVAT TO TÍM,ŽE TY STRANY,KTERÉ SI TO DO SVÉHO PROGRANU NEDAJI UŽ VOLIT NESMÍ!“
      Nechci oponovat Vaší myšlence, jenom musím podotknout, že je třeba mít nástroj, jak ty politiky přimět k tomu, aby ten písemný slib plnili. Ten dnes nemáme, ten požaduje zavést SPD, vlastence Okamury. Odvolatelnost politiků referendem a trestní odpovědnost politiků. Nemůže přeci politik předat národní majetek do rukou soukromých osob za směšnou cenu a být vysmátý, bez obav z postihu. P.K.

      Vymazat
    4. V této fázi je na občanech,kterí jsou ještě anonymni vydiráno co nejvíce informací jejichž cilem bude nepochybně jednoho dne pochytáni tzv kaciřů a těch kteři se odváži odporovat svému
      rabijátskému vylupováni.
      Sklonit se a myslet si,že na ně nebude vidět a dále se skryji před exekucemi třeba černou praci je chiméra!,

      BRZY I TY ZAČNOU SVÝMI VADNÝMI ZÁKONY HONIT NAMI ZVOLENI ZLOČINCI JAK NADMUTÉ KOZY A I ONI SE PŘESTANOU SMÁT

      nebot už dnes jsou kriminalizováni a vnucuje se jim vědomi,že prý jsou posledni chátra,KTERÁ JE SVÝM OSUDEM VINNA SAMA.
      Kdo se za nás postavi,když existuje pouze ten zločinecký kartel s vlastně se stejným programem?

      Ví to někdo?

      Vymazat
    5. PANE PK JSTE ZNÁM NA WEBU JAKO NEKRITICKÝ OBDIVOVATEL

      pana Okamury.Ten však prozatim o voliče žádný signifikantni zájem NEMÁ.
      Očividně mu stači jen jeho x% sedadla v Parlamentu.
      Důkazem je,že doposud ignoruje Národni program občanů voličů a že by si ho připsal a osvojil ke svému tu neni prozatim ani stopy,tak mu ho když chcete něčim pohnout dejte.
      Vaše argumentováni o přimé demokracii typu OKAMŮRA je bezpředmětné,

      KDE VEZMETE DOSTATEK "LEPŠICH" LIDI,když i jim stávajici systém nic nedovoli a to,že to nechápete vy přesto,že to všude visi, mu nemůže pomoci a tak zůstane tam kde to dotáh,nebo brzy ani tam ne.

      BUDE MU CHYBĚT VŽDY NĚCO PANE PK a jsme tu zvědavi jestli dokážete někdy poznat co to asi je kromě miglanců a řici mu to!

      Vymazat
    6. 15:10....myslim,ze o nekritickou obhajobu Okamury nejde......Ale jen jeho program nabizi uplnou zmenu politickeho systemu,proto proti nemu politicky kartel tak jde

      Vymazat
    7. Vyšší morálka lidí, přímá demokracie, odvolatelnost a trestnost politiků, to jsou všechno správné požadavky. Mnoho to ale nepřinese v současném liberálním právním systému kde DEMOKRATICKÁ KONTROLA je realizována klamem, který je nazýván nezávislost.
      Nezávislá justice, Nezávislá národní banka, a mnohono dalších nezávislých rad a orgánů, které díky deklarované nezávislosti bez možnosti lidové kontroly si dělají co se jim zlíbí.
      Včlenění systému kontroly do současného systému, kontolní struktury závislé na lidech ve společnosti a politické opozici vlády, může jedině udržet tento systém v morálních mezích.
      Liberální model dělby moci na soudní, zákonodárnou a výkonou s vládou práva je podfuk zbavující lid státu jeho suverenity.
      Správný model je tradiční dělba moci na výkonnou vládní moc (vláda abstraktního práva liberálního modelu je pitomost) a kontrolní moc vycházející ze suverenity lidu, která kontroluje výkonnou vládní moc podle ustanoveného základního práva (třeba sociálního) státu.

      Vymazat
    8. JAK A KDE TO TA OKAMŮRA V PROGRAMU NABIZI CO?

      zda tam má za cil

      dát do prvniho článku naši ÚSTAVY jedno slovo Sociálni stát.
      Vždyt on vůbec nevi co to je a nemol by jste se ho zeptat proč ten stát vymyslela PRAVICE a ta dnes plati brzy vice než 9 eur na hodinu tak přesvěčte nás tu a NELŽETE, to už pomalu nebude cool,nebo si myslíte,že lhát a ohlupovat ty,kteři se ještě nenaučili křížit kusadla bude možné donekonečna?

      Vymazat
    9. 15.42
      CO PÍŠETE JSOU JE JEN OBYČEJNÉ PR,KTERÉ VOLIČE

      málo nadchly,důkazem je že to přineslo SPD pouze sice pěkných,ale naprosto nedostatečných DESET % což stači,k tomu,aby si Parlament z pana OKAMŮRY udělal jen bezmocného šaška.

      Všichni se mu budou smát dále,pokud nepochopí,že si musi dát za cil ziskat v PARLAMENTU VĚTŠINU.

      K tomu nemá zdá se ani on ani jeho přátelé odvahu.Kdyby to totiž chtěl dávno by si k svému programu snů přidal

      NÁRODNI PROGRAM OBČANŮ VOLIČŮ A TEN JE PANEČKU PĚKNÁ BOMBA!

      Načisto vystrašená politická třida z něho má takový vitr,že NIKDO z nich nepřikáže svému zmanipulovanému a pokřivenému tisku a tv ho tam hezky uveřejnit a pustit se proti špíčce voliců nepolitické OSV a jejich silnému návrhu do boje!

      A TO PROSIM BYLO ZVEŘEJNĚNO JEN PRVNICH PĚT ČLÁNKŮ A UŽ JSOU POD ČLÁNKEM PANI PROCHÁZKOVÉ-TI KACIŘI ZABLOKOVÁNI!

      Radime v České škole občanů voličů pustte se sami proti sobě do boje znčit tento Prgram dřive než to kvůli cenzuře vnitráků ČSSD už nebude možné!

      Pozdravem HzNR MIRU ZDAR anebo taky ne to stači!

      Vymazat
    10. 16.34 To co píše 14.42 není piár, je to analýza a návod na případné budoucí vyřešení "rozporů liberálního kapitalismu".

      Vymazat
    11. CENIME SI TU JISTĚ VŠICHNI VAŠEHO OPTIMISMU,

      PANE 16.50,ovšem když napíšeme,že vašemu přispěvku se mohou smát snad i slepice na dvoře,tak nás tu všechny vaše nejlepši přátele pozabijite,že ano?

      Vymazat
    12. 17.16 Samozřejmě že ty slepice na dvoře se nám lidem smějí. Mají rozumější a efektivnější systém vlády než lidé. Kohout všechno zařídí jak je potřeba a na hlídání jejich domoviny je na dvorku pes.

      Vymazat
    13. 15:10
      Teda už jsem slyšel a čet různé náory na SPD, ale Váš názor je opravdu exotický. SPD která pořádá spoustu diskusí s občany a i v mediích která je do vysílání vpustí ( a postaví proti nim okamžitě mnoho hloupých kritiků) jinak je připustí do přímého vysílaní jen barandov za debilního moderování ¨Soukupa.
      Seriozní přístup k SPD je snad jen v alternativím vysílání ¨svobodného vysílače (pan. KAPAL).

      Vymazat
    14. DISKUSE V PLNÝCH SÁLECH JAK SE ZDÁ NESTAČILY,

      už jste 20.57 tomu Okamurovi řekl,aby společně s nepolitickou OSV si dal za cil,zajistit si většinu v Parlamentu?
      Za pět minut po diskusi už plný sál totiž sedi doma a zapomene o čem tam byla řeč.
      Kdyby ta Okamůra byla co k čemu zajistila by si OKAMŽITĚ web podobný tady NR a hnala Národnim programem voličů masy voličů k sobě po elektronicku moderně.
      No naši aktivisté z OSV už ,že by náš dodatek k jeho program mohlo schválit předsednictvo SPD,ale udělaji to?
      Je totiž na prvni pohled jednoduchý,ale budou rozumět co vlastně znamená a jaká se v něm skrývá vize?
      Přinejmenšim se těch členů předsednictva SPD zkusime zeptat a uvidi se dále,zda dokáži pro ně možná nemožné,osvojit si ho a přidat ke svému...

      Vymazat
    15. PK 12:06 nic nepochopil. Celá ta alegorie diskutovaného článku ukazuje na zrůdný princip existujícího společenského systému kdy, kdo má povědomí jisté morálky, měl by se jeho mechanizmům vyhýbat a tím systém negovat.

      Vymazat
    16. Anonymní2. listopadu 2018 6:15
      „A ne-zloděj by si měl v podmínkách Modrého světa vybrat tu jeho část, kde jsou zloději co nejdále od něho, a pokud je to možné, co nejméně je krmit.“

      Vy jste to pochopil, jako výzvu k „vyhýbání se mechanizmům systému a tím ho negovat“.
      Já jsem to pochopil „Takže, kdo uteče, vyhraje?“
      Řekl bych, že jsme to pochopili dost podobně, rozdíl je v tom, že Vy to hodnotíte pozitivně, zatímco já, nikoliv. Jak se chcete vyhýbat korporacím, když zajišťují většinu pracovních míst? Jak se chcete vyhýbat bankám, když zaměstnavatel posílá výplatu do bank? Jak se chcete vyhnout vládě, když určuje Vaše daňové povinnosti? Atd., atd.
      Ne každý, může být na venkově a žít z toho, co si vypěstuje, případně uloví. Většina lidí pobývá ve městech a má k dispozici pouze pár desítek metrů čtverečních, svého bytu. P.K.

      Vymazat
    17. PANE PK,OBDIVUJEME VAŠI VYTRVALOST PODPORY SPD

      bohužel nemáte dostatečné znalosti a pičšete o vyhýbáni vládě,která nás má v rsti a dalši,jakoby jsme byli hadrovi panáci.
      Kdy si prostudujete OSV Národni program a rozeberete ho na sračky.

      MÁME DOJEM,ŽE BY JSTE MĚL PŘEJIT NA NAŠI OBČANSKOU NOTU A ZKUSIT TO I KDYŽ SE VÁM BIT ZA SEBE TJ SPOLEČNOST VOLICŮ NELÍBI

      Vymazat
  6. Pro mne je "komunismus"(ktery nikde nebyl)jedine zrizeni,ktere nevyprovokovalo zadnou svetovou valku...To uz k jeho obhajobe uplne staci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marxisticka Nemecka Socialni Demokracie hlasovala v Reichstagu pro uvery na 1.svetovou valku.

      Vymazat
  7. Multikulti je nejzrůdnější ideologie, jaká kdy lidstvo postihla!

    https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/573564/detaily-vrazdy-studentky-21-upravil-si-penis-aby-ji-ublizil-jeste-vic.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boj proti multikulti musí být základním lidským imperativem každého civilizovaného člověka.

      Vymazat
    2. Rakousko, Maďarsko i Polsko Globální kompakt OSN o migraci již smetly ze stolu!!!
      Jak se zachová Česká vláda? Zase podrazí Český národ jako v Marakéši a otevře naší rodnou zemi hordám zdivočelých zvířecích primitivů z Afriky?

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Rakouske-odmitnuti-migracni-smlouvy-OSN-Jsme-oddani-rakouskemu-lidu-a-chceme-nezavislost-rekl-Kurz-A-my-557737

      Vymazat
    3. K míchání ras docházelo i v minulosti a bude k němu docházet i v budoucnosti ale pomalu a přirozeným způsobem. Toto stěhování národů (ze všech primitivních koutů světa) do Evropy je to nejhorší co mohla Evropa a její představitelé dopustit. Násilí bude vyvolávat zase jen násilí a při tom se situace může zvrtnout a bude zle. Pak to ale odnesou i mnozí nevinní lidé.

      Vymazat
    4. Anonymní1. listopadu 2018 13:59
      „Toto stěhování národů (ze všech primitivních koutů světa) do Evropy je to nejhorší co mohla Evropa a její představitelé dopustit.“
      Oni to nedopouštějí nějakým nedopatřením, nebo chybou. Oni to naplánovali a nyní to provádějí. Předem zbavili Evropany schopnosti bránit své zájmy tím, že jim vnutili politickou korektnost, štěpí stabilní společnost přiznáváním nadměrných práv marginálním částem společnosti a dalšími deformacemi. P.K.

      Vymazat
    5. Itálií dál otřásá děsivý zločin: Dívka měla štěstí, protože ji znásilnili a zabili migranti, tvrdí skupina.

      Zdroj: https://eurozpravy.cz/zahranicni/eu/239103-italii-dal-otrasa-desivy-zlocin-divka-mela-stesti-protoze-ji-znasilnili-a-zabili-migranti-tvrdi-skupina/

      Vymazat
    6. P.K., máte pravdu, kombinace LBGTI, kdy se ke "svým právům" začíná hlásit i pedofilní komunita, hojně podporovaná islamisty, a invaze nekompatibilních hord především z Afriky, v pozadí s hrozící velkou krizí a válečným konfliktem, možná jaderným, je naznakem obrazu zkázy.

      Někdy v 90.letech jsem viděl dokument o Nostradamovi. Tak trochu báchorka, jak to v tomto případě bývá. Ten dokument byl z r.1976 a já jsem si schválně poznamenal ty jakože Nostradamovy "předpovědi". V dnešních dobách jsem si na to vzpomněl.

      Tehdy byl papežem J.Pavel I., poměrně mladý člověk. A jak to u papežů bývá, vypadalo to nejmíň na 20 let jeho pontifikátu. Přesto se v dokumentu tvrdilo, že v brzku přijde nový papež, ještě mladší, a ten bude v čele církve velmi dlouhou dobu. Pak přijde další, ten bude velmi krátce a pak přijde "černý" papež a během jeho pontifikátu nastane Armageddon. Jak říkám báchorky.

      Jenže když se ohlédneme zpět, tak Jan Pavel I. skutečně za dva roky po odvysílání dokumentu zemřel na infarkt a nastoupil J.Pavel II., (Vojtyla). Ten jak víme sloužil velmi dlouho. Po jeho smrti nastoupil Benedikt XVI. (Ratzinger), který byl skutečně po krátké době odvolán (sorry, vzdal se křesla). A teď tam je František (Jorge Bergoglio). František není zrovna černoch, ale pochází mimo Evropu, z Brazílie.

      František je neortodoxní, a my víme, že RKC v 60.letech měla náběh na hlubokou restrukturalizaci v zájmu kohosi. To se nestalo, přišel J.P.II, který byl konzervativní spiritualita. Po jeho smrti byl zvolen Ratzinger, který v 60. letech patřil mezi mladé reformátory. Jenže věkem se změnil, možná svým dlouholetým působením ve Svatém Oficiu, a krátce po nástupu na svatý stolec "byl odejitý". František už zjevně odpovídá požadavkům... řekl bych že globálního prediktora, ale nechci být za konspiratika.

      Dnes nejen společnost, ale i římskokatolická církev prochází radikální změnou, a její i tak podlomenou prestiží cloumaji hnusné skandály. Ještě větším šokem je ztráta víry u církevních prelátů a lidi jako Havlík (prý reformátor), kteří vyzývají k ještě větší masové migraci muslimů. A do toho s nimi svázaní propagátoři LBGTI masové migrace hystericky vyhrožující Rusku válkou.

      S Nostradamem to nemá nic společného, ale zajímavá shoda s uvedeným dokumentem to je. Člověk aby měl skoro strach. :)

      Vymazat
    7. 13:59
      Ano docházelo k tomu, ale ne řízeně. Stejně jako se u nás mísili normálně češi a němci, češi a cikáni a nenormálně češi a okupanti. Ale jen dnes se presentuje téměř povinné mísení ras.

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černošský vůdce v JAR vyzývá k vraždění bělochů
      https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=651986

      Tragédie v JAR: rasismus černochů proti bělochům světu nevadí?
      https://g.cz/tragedie-v-jar-rasismus-cernochu-proti-belochum-svetu-nevadi/

      V Jihoafrické republice se odehrává světem zapomenutá genocida bělochů
      https://pravyprostor.cz/v-jihoafricke-republice-se-odehrava-svetem-zapomenuta-genocida-belochu/

      Na internetu je mnoho takových článků, "jeden lepší než druhý".

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady snad někdo mluví o carském Rusku? Nemyslíš náhodou toho nácka, který by nejraději tamní současné obyvatelstvo komplet vyhladil?

      Vymazat
    2. Možná je pan FS obdivovatel nynějšiho našeho cara pana Putina.který se dokáže bránit na rozdil od naši vlády neomarxistů,ta nám chce přivěsit na krk brzy všechny AFROARABY i s jejich manuálem jak nevěřici nejlépe vraždit a nezletilé divenky hromadně znásilnovat a pak je zabijet jako prý ta nová kulturni neomarxistická doktrina falešně humanistické diktatura jakýchsi menšin,kteřé prý maji brzy vládnout ČR většině a to terorem!

      Kdovi,jakou rychlosti bude za to jeho vzteklé protestni tvrzeni vymazano a zmizi.
      Bože cara chran to by mohlo možná projit brzy jako naše hymna!

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. JEN KLID PANE FS.MÁME TU NĚCO CO TU JEŠTĚ NEBYLO

      a to tzv DŽOPŮV PLÁN,který ani nelze tady napsat jak je neuvěřitelný, ovšem my gojimové v něm ůžeme hrát docela slušnou roli a nemusime mít za nepřátele ani ty židy.
      Kdyby jsme ho prozradili,nohli by se pani židové možná i durdit,ale nic by jim to nepomohlo.

      ONI TI ŽIDI BY SE MOHLI DOKONCE ŘEKNĚME VELICE DURDIT KDYBY TEN PLÁN ZNALI ,ALE PANE FS MŮŽETE NA NĚ KLIDNĚ NADÁVAT,KDYŽ CHCETE, ONI JSOU TOTIŽ TAK ZAJIMAVI,ŽE JIM TO, KDYŽ TO NEVITE , POMÁHÁ!


      Vymazat
    5. Proboha, co se to tady sešlo za sektáře? Vás odněkud vypustili?

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:43, ty jsi docela srandovní človíček. Haló, píše se rok 2018 ne 1988. Rusko už hodně dávno není komunistické.

      Návrat samoděržaví to je fakt dobrý hlod :) A kdo by jako měl tim carem být? Třeba Schwarzenberg by to určitě vzal :)

      Vymazat
    2. Blbost.....Doba socialistickeho bloku byla doba mirova.....Sice panovala urcita revnivost,ale v ramci mezi.........Ted ma skoro kazdy stejne zrizeni,ale k nejake vzajemne ucte a komunikaci nedoslo.......Opet se ritime ke svetove valce...Takze kdo je navine?Podle mne nenazrany a nespolehlivy kapitalismus

      Vymazat
    3. Takze rikate,ze za feudalismu k zadnym valkam nedochazelo?Vy nemate alespon zakladni skolu,kde by vas ucili dejepisu?

      Vymazat
    4. Nemate neco k veci,abyste mi to nejak rozporoval?Ne,ze.....jen blbosti

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Forever slave může psát své ptákoviny o tupých ruských mužicích, které je nutno držet v opratích a chudobě, nejlépe snad germánských anebo ještě lepší anglosaských, jenže fakt je ten, že nejen Rusko, ale celý svět, jsou už celé století někde jinde.

      Taky je docela srandovní, že prosazuje systém, který má na zemi snad už jen Saúdská Arábie, a přitom nepřátelé RF právě Putina za cara označují. Na druhou stranu tvrdí, že Putin je kovaný bolševik z NKVD, přitom on už roku 1991 politiku bolševiků konkrétně v r.1917, v době války a revoluce, zkritizoval, stejně tak neušla kritice příliš tvrdá ruka v mírových dobách, kdy tvrdého přístupu, zákazů a cenzury už potřeba nebyla. Což mu nedokážou odpustit právě ortodoxní komunisti.

      Jurodivý slave, nech Rusko Ruskem, ty žiješ v Čechach. Ani bych ti neodpovídal, ale chodí se kdekdo a čte diskuse. A přestaň s těmi Židy .... další židobijec, kde se to líhne?

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. FS 18:47, to jsou neskutečné žvásty. Už vím, kdo jsi. Ty jsi ten nácek, co tady pořád opruzoval podobnou štvavou agendou. Antiruskou, antisemitskou, antičeskou. Ty nejsi Slav, samozřejmě, ty jsi slave. A pořádně tupý až to v zádech praští. A jak říkám, neser se do pravoslaví. Zvlášť teď, když je na něj frontální útok za účelem rozložit nejenom ruský svět, ale potopit celou Evropu. Jestli si myslíš, že ti na to tady lidi skočí a prevekslují myšlení, tak to se ty Jandobuzno hodně pleteš, protože drtivá většina má chvalabohu mozek. Trolle z Eurohodnot!

      Vymazat
    9. 16:27 Zastupuji vesmírné civilizace na Zemi už dvacet jedna let a jsem po řeckých předcích PRAVÝ Žid. Nespojuj laskavě tu kremelskou plešatou svini s PRAVÝMI Židy! PRAVÍ Židé jsou vybráni svými specifickými vlastnostmi, aby vládli, jsme k tomu předurčeni. Stačí se podívat na distribuci IQ v rámci planety. My máme banky, máme technologie, máme vliv. S tím je nutno se smířit a raději po dobrém.

      Izraelská svoloč, co se kamarádí s tím kremelským bastardem, NEJSOU PRAVÍ ŽIDÉ. To je koneckonců vidět i na jejich průměrném IQ, které dosahuje průměrných hodnot evropských. Stejně tak není PRAVÝMI Židy ta pakáž, o které si to myslíte. Tedy ani ta směšná individua s kozími bradkami na fotce s tím kremelským smradem. Je to ortodoxní odpad vhodný do .....

      Pravých Židů je málo. Ti ostatní se mi hnusí, ale jsou vhodní jako maso, a až se nám nebudou hodit, hodíme je přez palubu. Proto my PRAVÍ podporujeme Araby, což je PODSTATNĚ schopnější komunita.

      Kremelská svině, ten trpasličí výhřez, všechno rozjebal, zničil světový řád. A ta svině Trump nejen že odmítá s ním jednou provždy zatočit, ale cpe se zpět do Izraele.

      Vymazat
    10. 19:29

      Pomátl jste se na rozumu? ;-) Kde jsem dle vás a jak prosazoval proti-českou či protiruskou agendu?

      Kritika Putina či Sovětského svazu je protiruské?

      Vymazat
    11. 20:14 Je to protilžidavidovské! A každý ví, že židobolševik david sní jen a jen o tom, že se stane rudým komisařem jako jeho příbuzní v Rusku před 100 lety! A že to on a jemu podobná svoloč by rozhodovala koho ovládat a koho rovnou "mazat"! Tak to je. Jenže my se jimtu postavíme jináč! My jsme poučený z dějin! Totiž kdyby jeho Výsost Imperátor jednal s jeho předchůdci tak jak s nimi jednali už pozdě bohužel jeho generálové a atamani za občanské války, tak by ani žádná nebyla! U každýho druhýho gaunera rudýho nosatýho - ať to byl Parvus, Zederblum, Bronstein nebo Džugašvili čteš v životopise "utekl z vyhnanství"! Pak se většina objevila někde na západě jako "exulanti"! Kdyby je carská ochranka vhodila zaživa do pecí lokomotivy hned po prvním zatčení, bylo by po problému a navíc jako bonus by zlevnila i přeprava na Transsibiřské magistrále ...

      Vymazat
    12. 20:12

      Ježíš marjá, Aštar Šeran, to teda tady chybělo. :D

      Ale to je jedno. Teď k věci:

      PRAVÍ ŽIDÉ = KŘESŤANÉ
      PRAVÝ IZRAEL = KRISTOVA CÍRKEV

      FALEŠNÍ ŽIDÉ = ŽIDOVSKÝ NÁROD (JUDAISMUS)
      FALEŠNÝ IZRAEL = SATANOVA SYNAGOGA

      Celé je to o střetu Kristovy Církev se Satanovou Synagogou. O střetu křesťanů (praví židé, pravé děti Abrahámovy a Mojžíšovy) s židy (judaismem). Židovský národ (mající původ u farizejů) vznikl s cílem nastolit Antikristovo králoství na Zemi výměnou za židovskou vládu nad světem. K tomuto cíli směřuje Židovstvo po celé tisíce let.

      PS: "Stačí se podívat na distribuci IQ v rámci planety. My máme banky, máme technologie, máme vliv. S tím je nutno se smířit a raději po dobrém."

      Právě že tyto místa ovládají židé (Satanova Synagoga), děti Ďáblovy ([duchovní] potomci farizejů).

      Vymazat
    13. Máš pravdu Forever. Na tu ruskou chátru, ty vyjebance s jejich ďábelským atamanem, okolo kerýho se semkli a ukradli naše země, je potřeba hodit JADERNOU BOMBU a jednou provždy uvolnit ten prostor pro nový národ. Dokdy tam budou, dokdy to budou okupovat? Ty jsi náš apoštol! Konečně člověk, který všemu tomu rozumí a který ví, že tu odpornou pakáž zničíme jen tím, že jim nainfikujeme rozvrat. Toho zmrda plesatýho, co všechno zkurvil a ty zmrdy spojil, je třeba pověsit na Spasskou věž a mužyky poštvat proti sobě. Já už mám vše připraveno a jsem ochotný pro dobrou věc umřít!!

      Vymazat
    14. 20:12, opět imbecil tapetující cizí texty.

      Vymazat
    15. Tapetář 20:26, po kolikáté už takový hloupě vulgární, nenávistný nesmysl?

      Vymazat
    16. 22:03 Na to by tobě užgryndanej čechomužiku nestačilo ani 10 vysokejch putleroffskejch, abys věděl jakou tapetku kde a v jakým množství použít a jak ji na daný téma zadaptovat:))))

      Vymazat
    17. 21:58

      Proboha, takovému člověku já odpovídám?! 😮
      Většinou to nepíši, ale u vás udělám výjimku:

      VEMTE SI PRÁŠKY, NEMÁTE TO VE SVÉ HLAVĚ V POŘÁDKU. Spíš, když už, by měli hodit atomovou bombu na lidi jako vy. Aspoň by se Země zbavila zdegenerovaného plevelu.

      PS: Ne, nic jste nepochopil. Jací Rusové? Židé nám ukradli naši zemi (r. 1918). Stejně jako předtím ukradli zemi Rusům (r. 1917). Putin je jen obyčejná židovská loutka stejně, jako západní vlády, která na rozkaz Izraele právě systematicky likviduje Rusy a Rusko, jak to to činí židé od r. 1917 - což židé činí každému národu a zemi, kterou ovládli. Západ nevyjímaje.

      Vymazat
  11. Pane Dvoraku, Dr. Davide! Mozna vam takove provokace, tj. tisteni komunistickych nesmyslu, delaji radost. Je to hloupost. Jestli toto je jedine, co umite, tak se daleko nedostanete.

    Jsme v kriticke situaci. Hrozi atomova valka, ne kterou je verejnost pripravovana rusofobni propagandou. Tato propaganda je zalozene na lzi, ze Rusko = SSSR = komunismus. Je to falsovani historie!

    a) Vy ty rusofoby v tom falesnem presvedceni udrzujete
    b) Vase komunisticke blaboly lidi odpuzuji

    Veci skodite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tu stale pisete vy....Takze nejspis to tak i vidite...Myslim,ze ostatni dobre vi, jake zrizeni v soucasnem Rusku je

      Vymazat
    2. 16:03 Skalni komuniste to nevi. Ziji v seru davnych veku.

      Vymazat
    3. Jenze tady zadny skalni komunista neni....Jen lide logicky uvazujici...Narovinu je mi uplne jedno,ze si mohu koupit o par zbytecnosti vic,kdyz se musim neustale bat valecneho konfliktu

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lulu, prosím tě nefabuluj. Vlozíš sem desítky příspěvků, většinou ódy na Trumpa nebo nadávky a pak se divíš, že tě krátí. Hlavně se starej, abys to nepopletl 6.11.

      Ještě že nemáte volby 7.11. to by bylo špatné znamení :)))))

      Vymazat
    2. 18:05 - nic NEFABULUJI, MAM TO PRED NOSEM !

      CENZOR JE POHLAVNI UD OPICE, NEBOT SMAZAL 50 INFORMATIVNICH CLANKU.
      Mejte se fain Hurvinci, ja s vami koncim , krome nadavani vam uz nic neprinesu !

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi teda dílo! Anti imperialistické Rusko. Vždyť v názvu mělo: "Ruské impérium". Rusko patřilo k zemím, které expandovaly, získalo životní prostor a doufejme, že se jim bude dařit i v budoucnu. A vůbec, odkdy hoříš pro pravoslaví? Já jsem pokřtěný, ale co ty, to je nějaký módní móres?

      Vymazat
    2. Slovane(povýšení). Zapomeňte na návrat do středověku v Rusku(carství). V USA by se vrátili kam, k osidlování? Řešením je všude i u nás vyřadit ze hry sionisty(globalisty). K tomu máme volby a být chytřejší než oni. Jiná řešení se bez války neobejdou.

      Vymazat
    3. Miroslav Povolný

      Co je středověké na absolutistické momarchii?

      Vymazat
    4. Miroslav Povolny

      Co je středověké na absolutistické monarchii?

      Vymazat
    5. Tak už zase Otroku. Nesvoboda občanů, de facto poddanství! Nehledě na degeneraci z téměř incestů. Mám radši, jako svobodný občan elektronické hlasování a přímou volbu svých zástupců, když už jsem líný se angažovat přímo. Opravdu nemám rád středověk i když vím, že v něm žiji.

      Vymazat
    6. PS. něco jiného je přímá volba prezidenta, chcete-li cara nebo císaře(v Římě byl volen).

      Vymazat
    7. PPS- pochopitelně souhlasím s téměř diktátorskými pravomocemi, s vy-jímkou odvolatelnosti voliteli-jen voliteli, tudíž se nebráním ani veřejnosti mého hlasu.

      Vymazat
    8. Miroslav Povolny

      Mícháte jablka s hruškami. Zednářská demokracie (mající původ u osvícenství-luciferiánství) nás naopak dostala tam, kde jsme. Satanismus nemůže nést dobré ovoce. Špatný strom nemůže nést dobré ovoce. Demokracie je jen utopie, která z dlouhodobého hlediska nemůže fungovat. Demokracie je jen předstupněm nejhorší tyranie. Demokracie se stala jen předstupněm nejhorší totality v dějinách lidstva - satanského židovského NWO. Došlo na Sókratova varovná slova:

      „Demokratické zřízení doplatí na to, že bude chtít vyhovět všem. Chudí budou chtít část majetku bohatých, a demokracie jim to dá. Mladí budou chtít práva starých, ženy budou chtít práva mužů, a cizinci budou chtít práva občanů, a demokracie jim to dá. Zločinci budou chtít obsadit veřejné funkce a demokracie jim to umožní. A až zločinci demokracii nakonec ovládnou, protože zločinci od přírody tíhnou po pozicích moci, vznikne tyranie horší, než dovede nejhorší monarchie anebo oligarchie.“ -
      Sókratés

      A stalo se. Demokratický Západ dovolil zločincům (židům a svobodným zednářům) obsadit veřejné funkce a výsledek můžeme vidět všude - peklo na Zemi. A Antikristova židovská vláda (NWO) se nezadržitelně blíží.
      Není divu, že Sókratés a Platón byli velcí kritici demokracie. Věděli proč.

      Absolutistická monarchie není automaticky o poddanství. O poddanství je feudalismus - kde se poddaní nesmějí bez souhlasu své vrchnosti stěhovat, ženit se, posílat děti do školy atd. V absolutistické monarchii něco takového automaticky neplatí. Carské Rusko, kde bylo zrušeno nevolnictví r. 1861 a technologický a hospodářský vývoj se zde opozdil, je toho názornou ukázkou. I přes zachování samoděržaví (dávám teď za příklad carské Rusko za vlády cara Mikuláše II.) zde měli lidé zaručené základní svobody - lidé se mohli svobodně stěhovat, svobodně se ženit, svobodně studovat atd. A nakonec byla zaručena i svoboda slova i oddělení soudní moci od výkonné. Kde tedy vidíte ten feudalismus?

      Jedině v křesťanské absolutistické monarchii má naše země a národ budoucnost. Nikoli v zednářské demokracii (skryté totalitě - respektive v předstupni nejhorší totality v dějinách lidstva).

      Vymazat
    9. Forever Slav2. listopadu 2018 1:01
      Nebuďte tak přísný na demokracii. Zednáři, nebo židé, ovládali i ty hlavy pomazané.
      Z jakého důvodu má mít právo vládnout zemi nějaká rodina, bez ohledu na kvality jejich členů? To je pro společnost škodlivé. P.K.

      Vymazat
    10. P.K., mám dojem, že takhle to FS nevidí. On má tunelové chápání a klidně to může být vzdělaný člověk. Jemu někdo vnuknul tuto myšlenku monarchismu, on se toho chytil a šíří dál. Tedy pokud to není fikaná diskusní diverze od "Eurohodnot". Proto mu odpovídám. Tyto diskuse se čtou, jinak bych se na něj vysrkašlal.

      Vymazat
    11. 1:59

      Je to přesně naopak - křesťanské absolutní monarchie byly překážkou pro židovskou-zednářskou světovládu. Proto byly tyto monarchie odstraněny a nahrazeny zednářskou parlamentní demokracií.

      "Z jakého důvodu má mít právo vládnout zemi nějaká rodina, bez ohledu na kvality jejich členů?"

      Mýlíte se. V dávných dobách byl právě že každý nástupce připravován (už od dětství) na svou úlohu stát se panovníkem - po stránce politické, etické, duchovní atd. Např. náš Karel IV. toho byl názornou ukázkou.

      Naopak právě v demokracii může se stát politikem každý bez ohledu na své schopnosti. Kdejaký lhář a podvodník bez morálních zábran.

      Navíc panovníkovi se dostává během jeho korunovace pomazání Ducha svatého. Není to jen obyčejná kulturní tradice. Je to POSVÁTNÝ DUCHOVNÍ MYSTICKÝ RITUÁL, KTERÝM SE PANOVNÍK ZAVAZUJE SLUŽBĚ BOHU A SVÉMU LIDU. A na paměť toho, že jeho vláda nepochází z lidské vůle, nýbrž z Boží milosti.

      Panovník má sloužit svému Bohu a svému lidu. A lid straně druhé má být svému panovníkovi věrný a oddaný. Jak praví Písmo:

      “1Každý ať se podřizuje vládnoucí moci. Veškerá moc je totiž od Boha, takže současné vlády jsou zřízeny od Boha. 2Kdo odmítá vládu, bouří se tedy proti Božímu zřízení; a vzbouřence čeká jistý trest. 3Vládcové přece nejsou postrachem pro ty, kdo konají dobro, ale zlo. Chceš se nebát vlády? Konej dobro, a vláda tě pochválí; 4je přece Božím služebníkem pro tvé dobro. Pácháš-li však zlo, boj se! Vláda netřímá meč nadarmo; je přece Božím služebníkem, jenž po zásluze trestá pachatele zla. 5Proto se musíme podřizovat – nejen kvůli hrozbě trestu, ale i kvůli svědomí. 6Proto také platíte daně – vždyť jsou to Boží služebníci a pilně se věnují své práci. 7Každému dávejte, co jste povinni: komu daň, tomu daň, komu clo, tomu clo, komu vážnost, tomu vážnost, komu čest, tomu čest.” (Římanům 13,1-7)

      Revoluce, komunismus a demokracie jsou VZPOUROU PROTI BOHU. Proti BOŽÍMU ŘÁDU.
      Bůh vše totiž rozdělil neomylně.

      Zopakujme si Boží řád ve fungování lidské společnosti:

      Hlavou Církve je Kristus!
      Hlavou lidu je panovník!
      Hlavou ženy je muž!
      Úcta mladších ke starším (viz boží přikázání: “Cti otce i matku svou!”)!

      Člověk, který jakkoli narušuje tento dokonalý Boží řád, se rouhá Bohu.

      Komunismus a demokracie se proti tomuto Božímu řádu bouří.

      KOMUNISMUS = HEREZE
      DEMOKRACIE = HEREZE

      Oba systémy, jak komunismus, tak i demokracie, vedou přirozeně ke vzniku té NEJHORŠÍ A NEJDOKONALEJŠÍ TYRANIE, které se ani ta nejhorší monarchie či jakákoli jiná „diktatura“ nevyrovná.
      Jediný rozdíl mezi demokracií a komunismem je ve své podstatě jedině v tom, že komunismus nehraje nějakou hru na „vládu lidu a podílu obyčejných lidech na fungování a chodu vlády“.
      Ale to je tak vše.

      Btw. jedním z posledních evropských autokratických panovníků byl generál Franco. A vládl svému španělskému lidu moudře a spravedlivě. Kde jste tedy přišel na to, že křesťanská absolutistická monarchie je špatný systém?






      Vymazat
    12. Forever Slav2. listopadu 2018 9:40
      „křesťanské absolutní monarchie byly překážkou pro židovskou-zednářskou světovládu. Proto byly tyto monarchie odstraněny a nahrazeny zednářskou parlamentní demokracií.“
      Zde je možno částečně souhlasit. Ty monarchie pro ně byly méně tvárné, než tzv. demokracie. A navíc v jejich tváření, měli konkurenci, tu církev.

      „.. svou úlohu stát se panovníkem - po stránce politické, etické, duchovní atd. Např. náš Karel IV. toho byl názornou ukázkou.“
      Ale už jeho syn Václav IV, přes jeho přípravu, zdaleka nedosahoval kvalit svého otce. Ale pro klid v zemi, se patřilo, aby vládnul. To vyvrací Vaše teorie.

      „.. právě v demokracii může se stát politikem každý bez ohledu na své schopnosti.“
      Ale současně platí i pravý opak, že demokracie umožňuje, aby se k vládě dostali ti nejlepší, bez ohledu na jejich původ. Je to na lidech, zda volí uváženě. Jaká je současná praxe, ponechme stranou, neboť současný systém má k demokracii daleko.

      „.. POSVÁTNÝ DUCHOVNÍ MYSTICKÝ RITUÁL, ..“
      Víra Tvá, Tě uzdravila. Do oblastí ducha nevidí nikdo, takže to každý může vykládat, dle své libosti. Jako argument, to nelze používat.

      „Každý ať se podřizuje vládnoucí moci. Veškerá moc je totiž od Boha, takže současné vlády jsou zřízeny od Boha.“
      To je tvrzení církve a její Bible. Ale neplatí, že církve prosazují boží řád. Je-li vláda od Boha, potom jsou od boha králové, císařové, prezidenti, diktátoři, fašisté i komunisté. Ale Vy tvrdíte, že od Boha je jenom to, co vyhovuje církvím.

      „KOMUNISMUS = HEREZE
      DEMOKRACIE = HEREZE“
      současné fungování tří papežů = neomylnost církve.
      upalování čarodějnic = neomylnost církve
      pedofilie církevních hodnostářů = neomylnost církve


      „jedním z posledních evropských autokratických panovníků byl generál Franco. A vládl svému španělskému lidu moudře a spravedlivě. Kde jste tedy přišel na to, že křesťanská absolutistická monarchie je špatný systém?“
      Ale Franco nebyl monarcha, nýbrž klerofašista. Zda vládl moudře a spravedlivě, se nejspíš celé Španělsko neshodne. P.K.

      Vymazat
    13. P.K.

      Slova a nařízení Bible jsou Božím zákonem. Dodržení těchto přikázáních přinese člověku a národu požehnání. Překročení těchto přikázaních přináší naopak Boží prokletí a Satanovo otroctví.

      "Ale už jeho syn Václav IV, přes jeho přípravu, zdaleka nedosahoval kvalit svého otce. Ale pro klid v zemi, se patřilo, aby vládnul. To vyvrací Vaše teorie."

      Nevyvrací. Václav IV. nebyl možná až tak dobrý král, jako jeho otec, ale žádné veliké zlo naší zemi neprovedl. Veliké zlo nám právě že přineslo porušení božího přikázání o věrnosti pomazanému vládci - husitská revoluce, která totálně utopila naši zemi v krvi a ekonomicky a kulturně ji zdevastovala, toho byla názornou ukázkou.

      "Ale současně platí i pravý opak, že demokracie umožňuje, aby se k vládě dostali ti nejlepší, bez ohledu na jejich původ. Je to na lidech, zda volí uváženě. Jaká je současná praxe, ponechme stranou, neboť současný systém má k demokracii daleko."

      Odmítáte si přiznat, že demokracie je už z principu špatná a odsouzena vždy sklouznout k té nejhorší totalitě. Demokracie má osvícenské-luciferiánské kořeny. Tedy špatné kořeny. A špatný strom nemůže nést dobré ovoce.
      Vládu králů a císařů, vládnoucích z BOŽÍ MILOSTI, nahradila vlády lůzy, zvaná “DEMOKRACIE” – systém, kde, jak jej označil William Pierce, je HLUPÁKŮM DOVOLENO VOLIT A PODVODNÍKŮM VYKONÁVAT SVOU FUNKCI. A židům, kteří jsou mistři lži a nejschopnější podvodníci a manipulátoři, je takový systém přesně šitý na míru.
      https://authenticnationalsocialismmemes.files.wordpress.com/2015/08/jew_democracy.jpg

      "Víra Tvá, Tě uzdravila. Do oblastí ducha nevidí nikdo, takže to každý může vykládat, dle své libosti. Jako argument, to nelze používat."

      Tak to zkrátka je. Bible je Boží slovo. A její slovo je univerzálním zákonem. Tento duchovní mystický rituál se mj. provádí od časů starozákonních izraelských králů.

      "To je tvrzení církve a její Bible. Ale neplatí, že církve prosazují boží řád. Je-li vláda od Boha, potom jsou od boha králové, císařové, prezidenti, diktátoři, fašisté i komunisté. Ale Vy tvrdíte, že od Boha je jenom to, co vyhovuje církvím."

      To není tvrzení samotné církve jako takové, ale Boha samotného. Bůh nedělá chyby. Ano, moc je od Boha. Ale Bůh též netoleruje Sodomu a Gomoru. Byl to Bůh, který zničil Sodomu a Gomoru. Který rukama Izraelitů zničil bezbožný Kanaán. Stejný postoj musí zastávat Církev vůči bezbožnému satanskému komunismu. Každé takové bezbožné místo, které neslouží Bohu, bude odsouzeno k zániku. Jak praví Písmo:

      “12Národ a království, jež ti neslouží, zahynou;
      takové národy v troskách zaniknou.” (Izaiáš 60,12)

      Boží řád existuje nezávisle na Církvi. Komunismus a demokracie se staví proti tomuto Božímu řádu.

      "současné fungování tří papežů = neomylnost církve.
      upalování čarodějnic = neomylnost církve
      pedofilie církevních hodnostářů = neomylnost církve"

      1) Nic takového ŘKC nehlásá. Zjevně jste si to spletl s dogmatem ŘKC o "neomylnosti papeže".
      2) Kdyby ŘKC neexistovala, musel byste si ji vymyslet, abyste mohl plivat na křesťanství jako takové. Samotný odkaz ŘKC, i přes některé její chyby a zločiny (a ač já nejsem katolík), je převážně z naprosté většiny pozitivní.
      Navíc ŘKC není jediná církev. Pravoslavná církev původní a pravověrné křesťanské učení po celé tisíce let uchovala. A pravoslavná církev mylné římskokatolické učení o "neomylnosti papeže" neuznává.

      "Ale Franco nebyl monarcha, nýbrž klerofašista. Zda vládl moudře a spravedlivě, se nejspíš celé Španělsko neshodne."

      1) Franco sice nebyl monarcha, ale pořád byl pomazaným autokratickým vůdcem, který si uvědomoval, že vládne z Boží milosti. Navíc byl to on, kdo obnovil absolutistickou monarchii. Avšak král, který nastoupil po jeho smrti, místo absolutistické monarchie zavedl zednářskou konstituční monarchii.

      2) To není věc shody. To je věc skutečnosti. A skutečností je, že nikdo v posledním století nevykonal pro Španělsko a španělský národ tolik pozitivního, jako generál Franco.







      Vymazat
    14. Forever Slav2. listopadu 2018 15:33
      Většinu Vašich argumentů opíráte o dogma, že Bible je boží slovo. Většina katolíků ji tak vnímá. Jako jediný pevný bod, když už je ta církev zkažená.
      Ale ono to není zase tak jisté. Bibli schválili na Nikejském koncilu, r.325, který šéfoval císař Konstantin. Z mnoha existujících evangelií, vybrali čtyři, která podporují autoritu církve. Zcela odstranili gnostické učení, které staví na poznání a ne na slepé víře. Které učení má blíže ke Kristovi, Bůh suď.

      „2) Kdyby ŘKC neexistovala, musel byste si ji vymyslet, abyste mohl plivat na křesťanství jako takové.“
      To mě mrzí, že jste mě takto pochopil. Věc se má naprosto opačně. Neobviňuji z ničeho křesťanství, ale ŘKC. Podle mého názoru (nejsem teolog), ta ŘKC křesťanství zdeformovala a lidi odvádí od své božské podstaty (ať je to cokoliv), ke slepé víře v církev. Jak může papež tvrdit, že je zástupcem boha na zemi?

      „"současné fungování tří papežů = neomylnost církve.
      1) Nic takového ŘKC nehlásá. Zjevně jste si to spletl s dogmatem ŘKC o "neomylnosti papeže".“
      Současným fungováním tří papežů, jsem myslel jedno ze schizmat, kdy se papež a antipapež prohlásili za pravé a byla snaha to vyřešit volbou třetího papeže. Tak který z nich byl neomylný?
      Nakonec to vyřešili upálením Husa, který to kritizoval. To je ta neomylnost církve, o které jsem psal.
      P.K.

      Vymazat
    15. Otroku, s Vámi je diskutovat ztráto času. Na Zemi, kde vládne několik "Jediných Bohů", ty drobné nepočítám, v jejichž jménu jsou denně vražděni lidé a v součtu staletí ten počet převýšil již ty dnes žijící jsem rád, že jsem ateista. Zlaté časy, kdy se lidé báli tmy, hromu a blesků. Váš problém je, že věříte co sepsali a šířili židé do Světa a přitom jste antisemita. Čtete Bibli i jiné knihy nepozorně. Nejen v nich i v pozdější době každý panovník monarcha měl židovského bankéře v tandemu se svým správcem majetku. Tradice je tradice ať je demokracie nebo totalita. Proč dáváte na "index" demokracii, neslučuje se s křesťanstvím? To by mi byla novina.

      Vymazat
    16. P.K.

      Gnostické učení v Bibli nikdy nebylo a pravá Kristova Církev jej od svého založení r. 33 n. l. nikdy neuznávala.
      Šíříte protikřesťanské dezinformace. 
      Gnostici nemají s původními křesťany nic společného. Gnostici hlásají např. herezy, že lze se spasit vlastními silami. To je nesmysl. Pravověrná křesťanská Církev vždy uznávala zjevenou Pravdu evangelia - že nelze se spasit vlastními silami, jelikož nedokonalý člověk není schopen být bez hříchu, ať už by se snažil sebevíc. Jedině skrze víru v našeho Pána Ježíše Krista, který vzal na sebe naše hříchy a vykoupil nás naší smrtí na kříži, lze dosahnout spásy. 

      Tato zjevená boží Pravda usvědčuje tzv. "gnostiky" jako falešné proroky. 

      Vymazat
    17. Forever Slav2. listopadu 2018 19:45
      „Gnostické učení v Bibli nikdy nebylo a pravá Kristova Církev jej od svého založení r. 33 n. l. nikdy neuznávala. „
      Nepsal jsem, že gnostické učení odstranili z Bible, psal jsem, že ho odstranili. Tím jsem myslel, že ho odstranili ze všech textů, které měli k dispozici, podobně jako ta ostatní evangelia.
      V roce 33 nebyla žádná pravá církev. Ta Vaše zjevená evangelia, ještě nebyla napsána. Byli pouze hlasatelé a skupinky stoupenců, kteří byli pronásledováni. Pravá církev, se ustanovila až na tom koncilu, k obrazu císaře Konstantina.

      „Gnostici hlásají např. herezy, že lze se spasit vlastními silami. To je nesmysl.“
      Kde berete tu jistotu, že to je nesmysl? Lukáš např. napsal:
      „Když toto mluvil, zvolala jedna žena ze zástupu: „Blaze té, která Tě zrodila a odkojila“.
      Ale on řekl: „Blaze těm, kteří slyší Boží slovo a zachovávají je“.“

      „ Pravověrná křesťanská Církev vždy uznávala zjevenou Pravdu evangelia ..“
      Ale už jsme si řekli, že těch evangelií je mnohem více a probral je císař Konstantin. Tedy žádný církevní hodnostář, který má podle církve patent na rozum, ale představitel světské moci.
      Navíc ty teorie o spáse, které uvádíte, jsou nejspíš z Pavlových dopisů, ne z evangelií. P.K.

      Vymazat
    18. Miroslav Povolny

      Otrokem zůstanete jedině vy. Bez víry v Krista je zde člověk na tomto světě otrokem - otrokem Satana. Cesta z tohoto otroctví vede jedině skrze víru v našeho Pána Ježíše Krista.

      Ukazujete též, že nic nevíte o židovské historii. Židé (Satanova Synagoga) naopak křesťanství od samého začátku fanaticky nenávidí na život a na smrt. Židé se snažili od samého počátku vzniku křesťanství (r. 33 n. l.) všemi možnými způsoby a prostředky házet klacky pod nohy misijní křesťanské činnosti a zabránit christianizaci Afriky, Asie a Evropy. Proto židé mj. štvali římské úřady proti křesťanům (právě zde často měly původ římské krvavé represe proti křesťanům), stvořili a podporovali pseudo-křesťanské heretické sekty (např. ariány, katary atd.), podporovali islámskou invazi do Evropy (viz židovská podpora arabské invaze na Pyrenejském poloostrově, dobytí Konstantinopole a turecké invaze na Balkánském poloostrově atd.) atd.

      Celé je to o střetu pravých židů (křesťanů) a pravého Izraele/Božího lidu (Kristovy Církve) s falešnými židy a falešným Izraelem (Satanovou Synagogou).

      Vymazat
    19. P. K.

      Ukazujete, že o křesťanství nevíte nic.
      1) Pravověrní křesťané herezi gnosticismu nikdy neuznávali.
      2) Církev vznikla r. 33 n. l. - byla založená Ježíšem Kristem (hlava Církve). Apoštolové jsou první křesťanští biskupové. Pravověrné učení už zde bylo pevně dáno.

      Ne, nelze se spasit se svými silami. To byste musel být dokonalý člověk (tedy člověk [úplně] bez hříchu). Jste snad dokonalý člověk, že si můžete dovolit tvrdit, že se můžete spasit vlastními silami? Pak se rouháte vůči Bohu. Jediný, kdo je bez hříchu, je Kristus (který svou obětí na kříži vzal na sebe naše hříchy). A jedině skrze něho máme možnost být spaseni. Jak praví Písmo:

      “12Ale těm, kteří ho přijali,
      dal právo být Božími dětmi –
      všem těm, kdo věří v jeho jméno.
      13Takoví nejsou narozeni z krve,
      ani z vůle těla, ani z vůle muže,
      ale z Boha.” (Jan 1,12-13)

      “36Kdo věří v Syna, má věčný život; kdo Synu nevěří, nespatří život, ale zůstává na něm Boží hněv.” (Jan 3,36)

      “„Já jsem ta cesta, pravda a život,“ odpověděl Ježíš. „Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne.” (Jan 14,6)

      “14Jako Mojžíš vyzdvihl hada na poušti, tak musí být vyzdvižen Syn člověka, 15aby každý, kdo věří v něj, měl věčný život.“
      16Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jednorozeného Syna, aby žádný, kdo v něj věří, nezahynul, ale měl věčný život. 17Bůh neposlal svého Syna na svět, aby svět odsoudil, ale aby svět byl skrze něj spasen. 18Kdo v něho věří, nebude souzen, ale kdo nevěří, je už odsouzen, protože neuvěřil ve jméno jednorozeného Božího Syna.” (Jan 3,14-18)

      “Neboť toto je vůle mého Otce, který mě poslal – aby každý, kdo vidí Syna a věří v něho, měl věčný život. A já ho vzkřísím v poslední den.“” (Jan 6,40)

      Bez víry v Krista není spásy. Nikoli skutky, ale vírou jsme ospravedlněni. Kdyby existovala možnost spasit se vlastními silami, byla by Kristova oběť marná a stále jsme otroky hříchu. A život věčný by byl pro nás nedosažitelný. Kdyby platila spása skrze skutky Zákona, pak by naše spása byla závislá na množství dobrých skutků a špatných skutků. Ale na tom naše spása nezávisí. Spása člověka nezávisí na míře dobrých či špatných skutků, ale na víře v Ježíše Krista - jejíž smyslem je zbavení se své pýchy, přiznání si své vlastní nicotnosti před Bohem (nejsem proto schopen bez boží pomoci se spasit vlastními silami) a poznání, že potřebuji boží pomoc, bez které se nemohu získat spásu. Jediné tedy, co tato víra požaduje, je věřit v Syna Božího Ježíše Krista a být pokorný v srdci jako dítě. Nic víc Bůh nežádá. Pak je cesta k věčnému životu otevřená. A člověk je svobodný.

      Celá Bible je Boží slovo. I Pavlova listy (Sv. Pavel je svatý muž, jehož ústy hovořil Bůh) jsou proto Božím slovem.

      S tím Konstaninem šíříte dezinformace.
      1) Evangelií sice je víc, ale velká část z nich je falešná. Církev od samých počátků uznávala jen ty pravá (Matouš, Marek, Lukáš, Jan). Pravověrná podoba Církve byla dána od samých počátků, dávno před Nikajským koncilem. To, že v okolí řádily různé pseudo-křesťanské heretické sekty aj. falešní proroci, je věc jiná.

      2) Samotný Nikajský koncil nevznikl čistě kvůli libovůli a mocenským zájmům císaře Konstantina, ale kvůli sporům pravověrných křesťanů s heretickou (pseudo)křesťanskou odnoží ariánů, kteří neuznávali božství Ježíše Krista. Nikajský koncil, svolaný císařem Konstantinem (který tím sledoval stabilizování situace v Římské řísi), měl tuto situaci urovnat a vyřešit. A nebyl to císař Konstantin, kdo silně protlačoval pravověrnou církevní nauku o božství Ježíše Krista, nýbrž většinoví pravověrní církevní biskupové. Konstantin (zpočátku) naopak navrhoval kompromis, což většinoví pravověrní církevní biskupové odmítli. Až poté vrtkavý Konstantin rozhodl ve prospěch pravověrných biskupů proti ariánské herezi.

      Vrtkavost a nerozhodnost císaře Konstantina v této věci však neskončila. V jednu chvíli podporoval pravověrné křesťanství, podruhé ariánství, nakonec sám před svou smrtí konvertoval k ariánství. Což vylučuje tezi, že by císař Konstantin byl úhlavním propagátorem dogmatu o božství Ježíše Krista.
      Tím je vaše tvrzení výše usvědčeno ze lži.


      Vymazat
    20. Miroslav Povolny

      Jen jen “náhoda”, že židovská hegemonie nad světem byla nastolena teprve s pádem křesťanských absolutistických monarchií.

      Vymazat
    21. Opakujete katolická dogmata, která nezastávají ani všechny křesťanské církve. To, že mohou být postavena na vodě, jste sám potvrdil. Některá byla stvrzena na tom Nikejském koncilu, momentálním rozhodnutím vrtkavého Konstantina. Z hlediska psychologie je nemožné, aby vládce do svých rozhodnutí nepromítnul více zájem své říše, než nějakou teologickou přesnost, kterou navíc ani nemohl znát.
      Podobné to je s tím Pavlem. Kdo ho dočasně oslepil? Dobrotivý Bůh? Nebo jiné síly? Bůh suď.

      „Ne, nelze se spasit se svými silami. To byste musel být dokonalý člověk (tedy člověk [úplně] bez hříchu). Jste snad dokonalý člověk, že si můžete dovolit tvrdit, že se můžete spasit vlastními silami?“
      Vy jste snad dokonalý člověk, že dovolujete tvrdit, že jste správně pochopil nepochopitelné?
      No, nebudeme z toho dělat teologický seminář, ani se na to necítím. I současné chování ŘKC musí vyvolávat podezření, že nejde dobrou cestou. A nejspíš nikdy nešla. P.K.

      Vymazat
    22. P.K.

      To nejsou jen katolická dogmata. Tato dogmata jsou i pravoslavná dogmata - tedy dogmata pravověrné křesťanské Církve - PRAVOSLAVÍ.

      Tato dogmata byla uznávána pravověrnou křesťanskou Církví (PRAVOSLAVNOU CÍRKVÍ)) dávno před Nikajským koncilem. Nikajský koncil pouze tato pravověrná křesťanská dogmata potvrdil.

      "Podobné to je s tím Pavlem. Kdo ho dočasně oslepil? Dobrotivý Bůh? Nebo jiné síly? Bůh suď."

      Bible je Boží slovo. Navíc Pavel nebyl v tomto jediný. Obdobně byl zasažen (na určitou dobu přišel o schopnost mluvit) Zachariáš, který neuvěřil tomu, že Alžběta porodí syna (Jana Křtitele). Cesty Páně jsou zkrátka nevyzpytatelné.

      "Vy jste snad dokonalý člověk, že dovolujete tvrdit, že jste správně pochopil nepochopitelné?"

      Tak praví slovo Boží (to, co já uvádím o způsobu spasení výše). A toto uznává i posvátná křesťanská Tradice.




      Vymazat
    23. Forever Slav4. listopadu 2018 0:57
      „Tato dogmata jsou i pravoslavná dogmata - tedy dogmata pravověrné křesťanské Církve - PRAVOSLAVÍ. Tato dogmata byla uznávána pravověrnou křesťanskou Církví (PRAVOSLAVNOU CÍRKVÍ)) dávno před Nikajským koncilem. Nikajský koncil pouze tato pravověrná křesťanská dogmata potvrdil.“
      Pravoslavnou církev nechte na pokoji, pro ně jste Vy katolíci heretiky. A to od velkého schizma roku 1054. kdy pravoslaví odmítlo Vaše hereze. Zavádíte novoty ve věcech, o kterých žádný člověk nemá ani páru, ale je to využitelné, pro mocenské klání. Který člověk může vědět, zda Duch svatý vychází pouze z Otce, nebo i ze Syna, nebo trochu z Otce a trochu ze Syna? Takže (boží člověk? /heretik?) papež Innocenc III., to rozhodnul tím, že r.1204 nechal vypálit a vyplenit Konstantinopol. To je ta síla víry.

      „Cesty Páně jsou zkrátka nevyzpytatelné.“
      S tím souhlasím. A názory vykladačů těchto cest, nemají žádné meze.
      P.K.

      Vymazat
    24. 18:54

      P. K.
      Vidím, že máte problém s chápáním psaného textu. Jinak byste chápal, že se ve věci teologických sporů stavím na stranu pravoslavné církve, nikoli ŘKC. Výše jsem hovořil o nejdůležitějších dogmatech, na kterých stojí samotná pravověrná křesťanská víra (která popíráte vy a pravoslavní je naopak potvrzují). Spíše vy nechte pravoslavnou církev na pokoji. Pravoslavní by vás poslali s vašemi gnostických herezemi někam.

      Vymazat
    25. Oprava: gnostickými herezemi

      Vymazat
  14. Cenzore ty DOBYTKU, PROC JSI SMAZAL DEJINY RUSKA OD FOREVER SLAV ? Hmmmm ? Ty dacane !
    Podilis se na velko vyrobe omezenych hlupaku ! Ze ano ?

    Co za to mas ? Cigorku a buchty pro hloupeho Honzu ?

    Az k vam prijde Afrika, tak dostanete pres ty vase veprove huby. Znam Africky jazyk a budu je navadet proti vam.
    Ahoj za rok ! Chrochtaci RUDOPRDELATI !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:25
      Neubudu se zabývat tím tvým kreténským "světa zalý"
      jsi naprostý idiot a pleteš páté přes deváté. Nevím kdo ti ublítžil. Ale ty jsi sám sobě největším nepřítelem. Kecáš o rudeprdlatech a ani nevíš kdo to je. Dnes zde rozhodují stejní idioti kteří se cítili ublíženi nebo nedoceněni v naši dříve prosperující republice. Vlastně TY by jsi byl jejich velkou modlou stejně jako Havel, Kalousek, Topolánek, Klaus a podobní.Tak už konečně tahni tam kam patříš.
      Václav

      Vymazat
    2. 21:13 Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tak tě složí svou winchestrovkou jak škodnou na loveckej lístek:)

      Vymazat
    3. Je to proste jenom blb ,zaridili si web Svobodna republika (asi 3 idioti) ale otravuji zde .Jak vidno o hovada neni nouze dle hesla "vstanou novi bojovnici" ,viz vyse spoustu blabolu a polovinu vymazanych

      Vymazat
    4. 20:25

      Je to komunista. A komunisté nenávidí Rusko. Oni nejsou ve své podstatě rusofilové. Jsou to SOVĚTOFILOVÉ a PUTINOFILOVÉ. Oslavují SSSR, Stalina, neo-bolševický Putinův režim (tedy věci, které Rusko a Rusy ničí a působí jim veliké utrpení - a vedou je do propasti). Být "proruský" a zároveň oslavovat něco, co je Rusku a Rusům nejvíce ke škodě - to je učiněná schizofrenie. ;-)

      Vymazat
    5. 23:26, slave - navždy otrok zájmů světového kapitálu, se snaží lidem vnuknout myšlenku, že Rusko by se mělo utopit v krvi "monarchistické" revoluce, pak by tam měl nastoupit nějaký dědičný diktátor, třeba z rodu Saxo-Coburg-Gotha, finančně podporovaný rodinou von Rotschild, jako tomu bylo v minulosti, lid opět zotročit, sevřít negramotností a bídou, konečně se vrhnout na jejich vybojované zdroje a takhle by to bylo krásné. Vždyť všem predátorům jde přesně o tohle!

      Jak jsem ti psal, nech Rusko Ruskem. Nemáš ani ponětí o jejich dějinách. Mezi Cary byli silní i slabí lídři, posledním z těch silných a osvícených byl Aleksandr III., a zrovínka nedávno právě Putina ocenili i členové Domu Romanovců v Paříži.

      Vymazat
    6. 9:00

      "Nemáš ani ponětí o jejich dějinách." Krásně jste vystihl sám sebe. Nejen o ruské, ale i o židovské historii nevíte nic.

      "finančně podporovaný rodinou von Rotschild"

      Žádný ruský car nebyl spozorovaný domem Rothschild. Hlásáte lidské výmysly.

      Skutečností je, že by se carské Rusko modernizovalo (po stránce technologické i vzdělávací) i bez pomoci bolševismu či liberalismu. Navíc v případě vítězství v 1. světové válce by se Rusko stalo osvoboditelem zbytku křesťanských národů na Balkáně i samotné Konstantinopole a také osvoboditelem nás Čechů. Bohužel ztráta morálky a ochoty sebeobětování u ruského lidu způsobilo ruskou porážku ve válce.

      Posledním osvíceným, silným a velikým ruským carem byl Mikuláš II. Žel byl ruským lidem (zejména ruskou šlechtou) za třicet stříbrných zaprodán a vydán židům na smrt.

      Ovoce je nejlépe vypovídající o daném člověku.

      Kam směřovalo Rusko za cara Mikuláše II.?

      K moderní světové velmoci s největší ekonomikou.
      ...

      Kam směřuje Rusko za KGBáka Vladimíra Putina (židovské loutky Izraele)?

      K ZÁNIKU. Jestli bude Putinova politika pokračovat, čeká slovanské křesťanské Rusko zánik. A na jeho hrobě vznikne SSSR 2.0 (EURASIJSKÁ ŘÍŠE). Židovská-sionistická likvidace Ruska a ruského národa tak bude definivně dokonána.
      https://www.ivcrn.cz/islam-a-rusko/

      Vymazat
  15. Honolulu, nejsi diplomat. Místo nadávek a osobních útoků používej ironii, osobní zlehčování a další diplomacii a nebude důvod tvoje příspěvky mazat pro urážky a vulgaritu.
    Čingischán (Genghis Khan), kterého občas vzpomínáš, byl tvrďák větší než vy američané, ale byl ještě větší diplomat. Rusové se od něho hodně naučili. Američané se nechtějí od nikoho učit, protože si myslí že jsou nejlepší, ty jsi ale rodilý čech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, stejně jako američané, si vybírá za spojence většinou pitomce, tady Radostu a Forevera, s nimi se ale tady uznání nedočká, i když některé jeho příspěvky se zpravodajstvím z Ameriky jsou někdy dobré.

      Vymazat
    2. 11:11

      Houby. Rusové se od Čingischána neučili, nanejvýš se osvobobodili od krutého mnogolsko-tatarského jařma. Rusové naopak pod vedením Romanovců se učili od ostatních evropských zemích. S tím, že některé přijaté západní hodnoty spojili s hodnotami slovanskými. Díky tomu vzniklo veliké slovanské carské Ruské impérium.

      Vymazat
  16. Proboha proč ta nenávist? Vždyť je to jasné Rusové jsou vyvrheli lidstva. Vybili přece původní obyvatelstvo Ameriky, tím začali. Pak už to jenom pokračovalo. Vezmu jenom ty nové útoky Rusů, třeba namátkou Chile, bombardovali řádně zvoleného prezidenta. Panama, když měli předat Suez, zastřelili si jednoho vojáka a hned měli důvod zůstat. Vietnam, inscenovaný útok na sebe a začala válka, jenom byla trošku humánnější, používali napalm a ostatní humánní prostředky, vraždili děti, ženy. Irák, vývoj atomové bomby další záminka. Libye terorismus Kaddáfího, hlavně ta africká finanční unie. Sýrie, chtěli budovat jakýsi americký plynovod, to museli zatrhnou, Afganistán, Američani, kteří tam byli dosud byli hrozní a úplné hyeny, ale jen co přišli Rusové pohoda, kdemohkracie jak když vyšije atd. Může mít ještě někdo rád ty ohavné barbarské Rusy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže to byli bílí, nordičtí Rusové, pozor! Ještě na počátku 20. století ovládali lidé evropské krve celý svět: tvořili třetinu jeho obyvatel, přímo vládli polovině jeho rozlohy a kontrolovali Afriku, Indii, jihovýchodní Asii i části čínského pobřeží; jejich technika, průmysl, filozofie, věda a umění neměly sobě rovné; svět patřil jim a pouze jim. O století později je však všechno jinak: lidé evropského původu nejsou ani 9% světové populace a jejich země zaplavují neběloši; svůj průmysl i technologie ochotně přepustili svým potenciálním nepřátelům; jejich státy, sociální systém i média ovládají parazitičtí cizáci a nemilosrdnou řečí demografie hledí do očí nepříliš vzdálenému biologickému zániku a vyhynutí. Dík zkurveným komoušským rasozrádcům, jejichž sebeobviňující dogmata svědčí o ničem více než o upadající a své již tak dost omezené území nebránící rase a nikoliv o rase dobyvatelů, průkopníků a objevitelů kterou jsme donedávna bývali!
      Jako dobrý příklad může posloužit ono ebou uváděné Jermakovo dobytí Sibiřského chanátu 1582, v důsledku, kterým byla de facto likvidace severoazijských kmenů (tedy předků původních obyvatel Ameriky) srovnatelné s dobytím Mexika a Peru či ovládnutím severoamerické pustiny, protože zrodilo impérium ovádající severní a střední Asii i kus severní Ameriky! Pro šíření naší rasy v Africe pak daleko nejvýznamnější událostí byla porážka Zulů u Krvavé řeky 1836 jakožto počátek bílé kolonizace jižní Afriky. Ovšem naše vzájmená řevnivost po rozdrcení tzv. boxerského povstání v Ćíně vedla k začátku pádu, počínaje porážkou Ruského Impéria v roce 1905 a konče tím, že Číňané vlastní jaderné zbraně. A tak se nelze divit že Jižní Afriku ztrácíme, podobně jako jsme ztratili např. Alžírsko!

      Vymazat
  17. Nebyla to náhodou ironie. Copak byli Rusové ve všech těch válkách co popisuje 14,35? Chybí jen Jugoslávie, ta byla taky průhledná jak křišťál, nebo vlastně křišťálovější. Nejlepší je dvojí metr, pak je vše jak má být. Vlastně jich chybí mnohem víc, jednou jsem to vytiskl ( všechny ty americké agrese, nebo vměšování) bylo toho na dvacet stran.

    OdpovědětVymazat