Reklama

.

.

neděle 4. listopadu 2018

O věcech sociálních a asociálních včetně Peroutkova mínění o židovské otázce

Jiří Jírovec
3. 11. 2018
Olga Richterová je místopředsedkyní Pirátu, která má v referátu sociální záležitosti.
Zdá se, že má o tuto problematiku skutečný zájem a tak jsem ji upozornil, že sociální bydlení a důchody jsou jen podskupinami širších, vzájemně se prolínajících problémů, tedy (ne)dostupnosti bydlení a (ne)zabezpečení občanů ve stáří. Tyto problémy nelze systémově řešit, pokud si politici neuvědomí, že je třeba začít u nejslabší vrstvy společnosti. Není možné vybrat určitý segment populace, ten záplatovat, a jiný zcela vyloučit.


Bydlení se stane dostupným bude-li cena bytů a nájmů úměrná příjmům těch nejslabších a bude předvídatelná do budoucna. Jinak řečeno, musí existovat možnost získat byt, i nájemní, na dobu neurčitou a musí existovat i regulace nájmů.

V Brně je jakási skupina, která pomáhá matkám samoživitelkám s dětmi (to jsou ty, k nimž se nedostala cenná rada jistého Bělobrádka, že si měly najít pořádného chlapa).

Vybrané matky se dostávají z ubytoven do bytů. To by bylo skvělé, kdyby to nebyla jen taková hra s deseti byty. Přijede televize, natočí děti, které si šťastně hrají ve svém pokoji a maminku, která cosi kutí u sporáku. No nádhera … jenže kdesi hlubolo se choulí informace, že byt je pouze na jeden rok. Nikdo se pro jistotu neptá, kam se poděje žena a její děti, když nenajde trvalé bydlení (nebomovitého chlapa).

Potřeba zajistit občany ve stáří vychází ze zjištění, že v každé společnosti je určité procento lidí, kteří z různých důvodů nikdy nepracovali a pracovat nebudou, nebo nesplnili příjmové a jiné podmínky pro přiznání důchodu.

To znamená, že existují starší lidé, kteří nemají dostatečný příjem, aby mohli přežít v současných poměrech.

Upozornil jsem paní poslankyni na ontarijský, ryze kapitalistický a komunismem nepoznamenaný systém. Tam na to přišli, neboli nouze je naučila housti.

Jejich systém zabezpečení ve stáří je založen (ó hrůza hrůz!) na dvou nezásluhových a dvou zásluhových pilířů.

Když ještě pracovala Potůčkova komise, poslal jsem jejímu předsedovi zdarma (!) dosti podrobný rozbor toho systému. Asi skončil v koši. Jejich zpráva se na 12 stránkách zabývala důchody v Chile.

České poměry jsou specifické v tom, že cena bydlení rostla po roce 1989 daleko rychleji než příjmy obyvatel a důchody.

Mám ve svém okolí dvě ženy, vysokoškolačky (74 a 76 let). Obě pracovaly celý život a vychovaly po dvou dětech. Důchod jim, ale nestačí na nájem.

Čtyřikrát ročně procházejí ponižujícím procesem podávání žádosti o příspěvek na bydlení.
Zmíněná frekvence nedává smysl, protože ÚP nestíhá vyřizovat žádosti a odvolání. Kdyby se žádost podávala jednou za rok mohlo by tu a tam dojít k přeplatku, ale ten by se dal odečíst z první čtvrtletní platby následujícího roku.

Nikoho nezajímá, že by se významně snížily náklady na udržování této agendy. Jediným důvodem se zdá být ideologická zaťatost politiků, kteří, s napěchovanou peněženkou v kapse, hlásají heslo "na chudý lid musí být přísnost".

Zkuste si občas poslechnout žvanění poslanců o pracovních návycích. O tom, jak by se zneužívalo zrušení karenční doby.

Poslanci se mohou omluvit ze zdravotních, osobních i rodinných důvodů. Nebo neudat z lenosti žádný. Oblíbená je omluva z pracovních důvodů. Zejména v pátek odpoledne. Stejně to nikdo nekontroluje a penízky plynou.

Myslím, že to je Parkinsonův zákon, podle kterého je každá instituce, která dosáhne určitou velkost, plně vytížena vlastními problémy a nemůže vykonávat nic užitečného.

Paní Richterovou jsem upozornil na skandální zákon 98/2017 Sb. Piráti za něj nemohou, ale neměl by uniknout jejich pozornosti, stejně tak jako snaha zavádět omezení pro skupiny lidí, které nemáme tak rádi, jako třeba kdysi Židy.

My slušní nemůžeme trpět vzhled, zápach, mluvení, vysedávání na veřejných místech, nepatřičný vstup do dopravních prostředků a vyhřívání se v nákupních centrech a nádražích.

Upozornil jsem ji na tento odkaz: protizidovske-zakony-a-narizeni.

Židé postupně nesměli třeba v Praze na náplavku, do parků, lesů, divadel, knihoven, kaváren.

Ferdinand Peroutka chápal význam úsloví "Když je něčeho moc, tak je to příliš". Třeba problém s roztokem židovského elelmentu v Němekcu. Proto napsal:

"Abych předem řekl, co si myslím: rozdílnost v tónu mezi Čechem a Němcem, hovořícími o židovské otázce, nepochybně spočívá na rozdílné zkušenosti, kterou ti i oni s židovským elementem udělali. Každý organismus brání se otravě cizí látkou. Lze předpokládat, že roztok židovského elementu v německém životě byl tak silný, že na to německý organismus reagoval jako na otravu. Proč tomu tak bylo, proč židovský podíl na bývalém německém životě byl tak velký, proč židovstvo v určité době spělo za německou kulturou a civilisací jako mouchy za světlem, to je snad jedna ze záhad historie."

Když bylo Židů příliš, chránil se německý organizmus před nákazou. Německá důkladnost vedla ke konečnému řešení. Žádné troškaření.
Co se stane, až roztok chudého elementu v naší zemi zesílí tak, že nebude dostatek prostoru, kam lze čichu a oku nežádoucí lidi odsunout? Budou nové Lety, Bubny a skutečné koncentrační tábory v zemích, které jsou ke všemu ochotné. Zatím se vtipkuje o deratizaci a vesničkách pro lůzu. Jenom vtipkuje?

41 komentářů :

  1. Skvělý článek který nepotřebuje žádné komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím.
      Zejména ne pro neuvěřitelně debilní pisatele, kteří připojují své výplody níže (14:10).

      Vymazat
    2. Pamatuji prosinec roku 1989, kdy se v televizi objevila debata Tigrid-Mlynář. Moderátorem byl nový ředitel televize. Tigrid nabádal babičky z vesnice, aby se nebály nastupujícího kapitalismu, který jim neublíží. Jeho slova by měla televize opakovat každý den ráno, v poledne a večer. Mlynář jen poznamenal, že emigranty překvapily rakouské nemocnice, kde existovaly dvě nebo tři třídy podle majetkové síly pacientů. Škoda, že pán Jirovec nám nesdělí, co dělaly přestárlé inženýrky v listopadu roku 1989.

      Vymazat
    3. 14:31 Jestli to bylo mineno na mne,tak se omlouvam,ale vzdy mne rozciluje,kdyz z nasi poslanecke snemovny posloucham cosi o Tibetu,kdyz je nezajima,jak ziji treba nasi duchodci

      Vymazat
    4. Krátké vystižné, bravo pane Jiří z Prahy!

      https://www.expres.cz/romove-cq6-/archiv.aspx?klic=959048

      Mgr. Milan Honusek, CSc, Praha!

      Vymazat
    5. https://uloz.to/live/!WW7wKUMgUmZO/jak-prazska-intelektualni-luza-zdevastovala-a-nadale-devastuje-diky-sve-zhovadilosti-a-neprisbusobyvim-individuim-severozapadni-cechy-z-prahy-je-sama-vystrnadila-a-presunula-k-nam-viz-stehovak-r-vitek-6-mkv-avi-jpeg-mp4

      Vymazat
    6. Anonymní 4. listopadu 2018 14:31, Souhlasíte a já se nemohu dopátrat k výplodům (14:10), halucinace? Hlídejte si přesný opis časů!

      Vymazat
  2. Ale to je kapitalismus. Nebo si někdo ještě naivně myslí, že se budeme mít všichni jako v ráji? Aby se jeden měl lépe, musí se druhý (nebo spíše druzí) mít (výrazně) hůře. Společnost v roce 1989 odmítla rovnostářskou společnost, jako pro ní nehodnou. Téměř všichni se viděli v rolích "továrníků" a "velkostatkářů". Každý zblblý restituent po nabytí svých pěti hektarů po předcích, se viděl v roli velkostatkáře a každý zblblý živnostník, zaměstnávající dva, tři "blbce od naproti", v roli továrníka. A aby se posunula iluze co nejvíce k dokonalosti, vysílala televize v ony časy jeden prvorepublikový film za druhým. Pamatuji si na tu dobu, kdy televizní obrazovka doslova přetékala pány továrníky. Jediné, co mne v ty časy napadlo byla otázka, kdo vlastně nyní bude makat, když se všichni staneme těmi továrníky.
    Nelze vytvořit kapitalistický a zároveň sociálně spravedlivý systém. A pokud se o to někdo a někde pokusí, nebude nikdy trvat dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:51 "Nelze vytvořit kapitalistický a zároveň sociálně spravedlivý systém." - Jak lze květnatě
      vyjádřit prostou pravdu: kapitalismus je zlodějna.

      Vymazat
  3. Vyborne.......Jen bych to preposlala vsem "ochrancum" lidskych prav......aby bylo konecne jasne,co tim vlastne mini

    OdpovědětVymazat
  4. Nepochopil jsem, co ten židovský dovětek k článku měl znamenat. Ale kdy už tak na toto téma. Minulý týden byl A. B. Bartoš odsouzen za tom, že u hrobu Aničky Hrůzové připíchl papír, že židovská otázka dosud není u nás dořešena, a to byl důvod proč ho sebrali. Potom mu k tomu ještě něco dalšího připočetli ze stejného ranku, a za to prosím dostal podmínku 2 roky s 3 letým odkladem. Pan Vondra, který je Žid, a který pomohl ukrást 380 mil. Kč z peněz dańových poplatníků, tedy i peněz těch důchodců a důchodkyń, nedostal podmínku žádnou, a to je proto, že se ho zastali židé z USA, jinými slovy jeho kolegové z CIA. Takže takto si to srovnejme spravedlnost u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 14:36 a koho asi zajima,ze jste se dodnes nenaucil chovat?

      Vymazat
    3. Nechapu,co je tu k nepochopeni.Vemte to jeste jednou,treba se vam rozbreskne.

      Vymazat
    4. Pane Bartoš, jste jako palestinec, který přemýšlí, jak si žid bohatství a moc z ní mu plynoucí nezaslouží. A když už mu bude z té závisti hodně praskat vřed, něco mu tam ukradne, nebo alespoň pošle židovi bombu přesně podle hesla - chcípla mi koza, tak ať chcípne i sousedovi. A i když bude vedle žida bydlet, nikdy neuzná, že žid vstává mnohem dřív, kolem domu uklízí, všechno má srovnané, v práci tráví víc času a samozřejmě to není žádný blbec, zamýšlí se nad produktivitou, investuje do strojů zjednodušujících práci, přemýšlí, jak si co ulehčit a tím zvládnout víc práce. A proto žid prosperuje. Přirovnal bych to k rozdílu mezi němcem a polákem, ale nevím, jak moc znáte poláky a jak moc znáte němce, ale doufám, že se k vám alespoň doneslo, jaci jsou poláci šmelináři, jak se snaží všechno ošulit, zatímco německá preciznost je více než pověstná. A vy si udělejte výlet do Izraele a otevřete tam svoje oči.

      Vymazat
    5. 18:40- dalo by se s tím souhlasit, pokud byste neadoroval, že "žid si bohatství a moc z ní plynoucí zaslouží"! Vím, že to tak ve světě funguje ale proto ta averze nemajetných, kteří podvědomě cítí nepatřičnost tohoto spojení, byť logické, lidské. Z této logiky, jsou "ospravedlnitelné" i excesy nemajetných, otroků, tedy revoluce, vzpoury a "Světe zboř se" i holocaustu?

      Vymazat
    6. Pánové, mohl bych vám uvést příklad, jak žid díky korupci do vlastní kapy připravil tento stát do 6 miliard korun. Jinak jestli tu někdo tvrdí, že si Bakala a Kožený ten majetek, co mají zasloužili, tak bych s nim nesouhlasil, oba jsou přece tam ti oni.

      Vymazat
    7. je úžasní, jak ti se špičatými botami a zahnutými nosy mají tu drzost a vychvalují svůj parazitismus , jako svou největší přednost.
      Tvrdit můžete, co chcete. Skutečnost je taková, že ten kdo těm parazitům zatlačí oči, budeme MY.

      Vymazat
    8. Každý si zaslouží všechno bohatství, které se mu podařilo získat poctivě, tj. tak, že je vydělal svou prací, ať už fyzickou, nebo duševní, prací, která byla ostatním ku prospěchu. Nikdy nebudu závidět lékaři, fyzikovi, chemikovi, šikovnému řemeslníkovi … Ale je tu také vrstva těch, kteří fakticky žádné hodnoty nevytváří, jen parazitují na tom, co vytvořili jiní. Peníze vydělané lichvou jsou a vždycky byly peníze špinavé, krvavé, protože dávaly neúměrnou moc lichvářům a byly příčinou mnoha lidských tragédií. A v současné době lichva postoupila na vyšší level, v podstatě posílá do bídy celé národy, vyvolává krize po celém světě … Podíváme-li se, kdo má "pod palcem" největší a celosvětově působící bankovní domy, komu patří zbrojařský průmysl … Tyhle lidi je opravdu těžké milovat.

      Vymazat
  5. Ovsem,citace z Peroutky -to je sila.Kde vzali potomci Peroutky tu nebetycnou drzost podavat na Zemana zalobu?!CHUCPE JAK PRASE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli"hajeni",takze si mohli dovolit cokoliv..... az dnes "Peroutkova cena" vypada spis na ostudnou

      Vymazat
    2. V Praze se vůbec nestydí, naopak cítí se jako hrdinové. Peroutka byl zaschnuté hovno. Nechali ho rozmazat, takže zase smrdí.

      Vymazat
    3. Hlavne je videt,co se dnes "ceni".....Byt poplatny kazdemu rezimu

      Vymazat
  6. Pan Jírovec po vyjádření sympatií ke Kalouskovi nyní legalizuje Piráty, strana s takovýmto názvem by měla zmizet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O název nejde. Ten je sice příznačný, ale podstatné je financování Sorosem a organizacemi kolem něj.

      Vymazat
  7. Já si myslím, že s tím jestli je někdo Žid( pakliže se na základě toho nepaktuje, což si myslím není nijak doloženo) to nesouvisí. Asocialním vydřidušským hovadem může být jak Žid, tak Arijec či Mongol. Záleží na výchově, sobeckých vrozených vlastnostech a možnostech, co nabízí společenské zřízení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vůbec bych neurážel židy. ani jako skupinu, ani jako jednotlivce.
      podstatné je zviditelnit, co napáchali a co nám chystají.
      šalom

      Vymazat
    2. Já jsem po řeckých předcích PRAVÝ Žid a ti jsou vybráni svými specifickými vlastnostmi, aby vládli, jsme k tomu předurčeni. Stačí se podívat na distribuci IQ v rámci planety. My máme banky, máme technologie, máme vliv. S tím je nutno se smířit a raději po dobrém.

      Izraelská svoloč, co se kamarádí s tím kremelským bastardem, NEJSOU PRAVÍ ŽIDÉ. To je koneckonců vidět i na jejich průměrném IQ, které dosahuje průměrných hodnot evropských. Stejně tak není PRAVÝMI Židy ta pakáž, o které si to myslíte. Tedy ani ta směšná individua s kozími bradkami na fotce s tím kremelským smradem. Je to ortodoxní odpad vhodný do .....

      Pravých Židů je málo. Ti ostatní se mi hnusí, ale jsou vhodní jako maso, a až se nám nebudou hodit, hodíme je přez palubu. Proto my PRAVÍ podporujeme Araby, což je PODSTATNĚ schopnější komunita.

      Kremelská svině, ten trpasličí výhřez, všechno rozjebal, zničil světový řád. A ta svině Trump nejen že odmítá s ním jednou provždy zatočit, ale cpe se zpět do Izraele.

      Vymazat
    3. 20:41
      Minorita, která proti sobě vyvolá mezinárodně koordinovanou averzi s miliony zbytečně zemřelých na skvrnitý tyf si zrovna moc rozumně nepočínala. Dnešní Izrael, kde se lze domluvit i rusky, je na tom podstatně lépe.

      Vymazat
  8. Snad všichni "obdaření" zvýšením platů a důchodů od 1.1.2019 si všimli, že si ty "přídavky" dávno rozebral kapitál zdražováním všeho možného. A po pravdě lze říci, že ty peníze posílá stát kapitálu prostřednictvím občanů. Asi proto, že neví, jak to udělat jinak, aby to nebilo do očí, že zvyšování platů a důchodů je zvyšování zisku kapitálu, nikoliv zvyšování životní úrovně občanů!!!
    No a pokud jde o Peroutku a jeho články v době kolem března 1939: každý kdo umí číst, ten v nich nalezne podlézání nacismu a Hitlerovi osobně i tuctový antisemitismus. Ale nebyl vůbec jediný, kdo takto tehdy skončil, Liga proti bolševismu, Národní souručenství, Moravcové a řada komor - lékařská a advokátní přímo vylučovaly židy ze svých řad. TEHDY BYLA POROZENA PRAŽSKÁ KAVÁRNA. Ta za socíku odešla zbaběle do vzorové kolaborace, aby znovu její "květy" zrady a podlosti nás "obohatily po r. 1989.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:17- jen jste opomenul, že předchůdce "pražské kavárny" předválečné také masově kolaborovali s Hitlerem do doby válečné a mnozí i v její průběhu!

      Vymazat
    2. 18.17 V Praze byly kavárny židovské, potom umělecké,... a pro ty, kteří sami sebe považovali za tzv."lepší lidi"

      Normální Češi se drželi starobylé hospodské a restaurační (podle příjmů) tradice.

      Současná KAVÁRNA je průnikem všech prvorepublikových kaváren. Slušný Čech s nimi nemá nic společného.

      Vymazat
    3. Žádný Čech s nimi nemá nic společného.

      Vymazat
  9. To 15:24 Přesně, Peroutkova cena je cejch hanby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laureáti:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Cena_Ferdinanda_Peroutky#Laure%C3%A1ti

      Vymazat
  10. Nastolovat židovskou otázku, to je v této zemi protimluv.
    Jestliže se v roce 1990 odpovídalo na otázku, koho budeš volit, komunisty, já vím, ale za kterou stranu? Tak dnes je samozřejmostí na odpověď hebreje, položit otázku, já vím, ale za kterou stranu?!
    Všiměte si jak se mlátí u koryt přess držku a jeden, jako druhý přiznávají, že lezli Husákovi do řiti a kdyby byl u moci, tak jsou členy ústředního výboru! Ale svou šanci prošvihli a tak sedí v čele ČSSD, ODS, TOP 09, KDU, STAN, PIRÁTŮ I KSČM.
    Co dodat?
    https://zpravy.aktualne.cz/domaci/politika/nebyl-jsem-karierni-komunista-tvrdi-stech-ktery-trva-na-krit/r~bdc8f664df0911e8b5590cc47ab5f122/?

    OdpovědětVymazat
  11. že tu převzali moc, tedy moc nad všemi penězovody, o tom není pochyb. že plundrují a ničí základy naší vlasti, naší společnosti je nabíledni. Teď je otázka zda s a kdy se zastaví.
    Nenasytnost a hlad po majetku a po moci je nebetyčná. Není to ani poprvé v historii a zatím ani naposled.

    OdpovědětVymazat
  12. https://aeronet.cz/news/marketa-sichtarova-jiz-za-15-let-se-duchodovy-system-v-cr-zacne-hroutit-situaci-muze-vyresit-jen-vyssi-porodnost-jenze-aby-to-fungovalo-musi-byt-v-zemi-dostatek-placene-prace/

    OdpovědětVymazat
  13. Souhlas s Jiřím Jírovcem. Jenom jsem překvapen, že moje rádoby žertovná poznámka o Peroutkovi zde byla smazána, nebo špatně pochopena?

    Psal jsem něco v tom smyslu, jako že pan Peroutka měl asi pochopení pro "gentlemanské" řešení židovského elementu v Německu. I my jsme neměli málo tohoto elementu u nás, nicméně jsme s tím nic moc nedělali, nějak nám to nepřišlo, aby to bylo zapotřebí. Zato dnes se více zabýváme elementem "socek". Doufejme, že to nebude také moc "gentlemansky"...

    OdpovědětVymazat
  14. Chápu, že vesnice pro lůzu jsou opatření zdánlivě asociální, jenomže jak já to chápu, nemá se jednat primárně o vystěhování chudých, ale těch, kteří svým způsobem života neúměrně obtěžují ostatní a doslova jim ničí život. Na tyhle lidi doplácejí zase nejvíce ti chudí, ale slušní, kteří nemají na to, aby se odstěhovali na nějaké lepší místo. A tak musí trpět řev do pozdních nočních či spíš brzkých ranních hodin, pokálené či zcela zdemolované výtahy, odpadky, kam se jen podíváš, úzkost i za zavřenými dveřmi vlastního bytu (pancéřované většinou nejsou), neustálý strach z přepadení na ulici … Když před několika lety demonstrovali lidé v Českých Budějovicích, protože už ani v 10 hodin dopoledne není pro těhotnou ženu bezpečno na dětském hřišti, udělali z toho lidskoprávníci rasistickou demonstraci. Ti lidé ale přece nevolali "vyhubte cikány", chtějí jen, aby se doma, ve svém městě, v okolí bytů, které si koupili, mohli normálně a bezpečně pohybovat na ulici. Když lidé demonstrovali, dokázal stát zajistit hordu dobře zakuklených a vypolstrovaných policejních mlátiček, když před tím romští spoluobčané zmlátili těhotnou ženu až skončila v nemocnici, policajta vidět nebylo.

    OdpovědětVymazat