Reklama

.

.

středa 14. listopadu 2018

Okraden za bílého dne!!!

TARAS2
14. 11. 2018  TarasovaTerasa
Tristní stav české levice popisují hned dva články na Nové republice, ZDE a ZDE. Ilona Švihlíková i Petr Robejšek správně kritizují programovou impotenci a rozbředlost KSČM i ČSSD (Robejšek k tomu přidává i levici evropskou, stav po schröderovském a blairovském úkroku doprava), pranice uvnitř stran o zbývající aktiva a odchod voličů do temných močálů. Melduji, prosím pěkně, už dobrých čtrnáct let, co se šourám po síti, že levice – řečeno s Lízou Doolitleovou – musí pohnout s tou svou línou prdelí. Takže pokud Švihlíková s Robejškem nevykrádají chudinku Tarase, jsou za ním opožděni o desítku let.


Oba akademici se však vyhnuli otázce, jak by tedy měl ten nerozbředlý program levicových stran vypadat. Robejšek něco málo naznačuje (Představitelé salonní levice na katedrách a v redakcích sice mají plnou pusu spravedlnosti a rovnosti, ale svou bezvýhradnou podporou EU udržují v chodu neoliberálně organizovaný ekonomický blok a nečině přihlížejí propastným příjmovým rozdílům mezi chudými a bohatými. Dnešní levicoví intelektuálové svým myšlením a působením patří fakticky k establishmentu, protože stabilizují daný pořádek.), ale je to takové trochu salonní.


Odpověď na položenou otázku samozřejmě opět najdete u Tarase. Před těmi deseti a více lety se totiž nikdo z levice neodvážil ani špitnout, že politika musí reflektovat zájmy společenských skupin a tříd, že pojem třída je stále živý, že nezmizel ze světa, naopak, stále více se vyhraňuje jako antagonistický rozpor mezi ovládanými a vládci, mezi zaměstnanci a zaměstnavateli, chudými a bohatými (Robejšek), většinou a menšinou. Dnes to tedy už konečně říkají, kritici levicových stran, že tady něco jako obrana zájmů chudých musí v programech levicových stran rezonovat, ale opět to nedořeknou.

Bojí se říci, že mezi uvedenými třídami panuje od nepaměti souboj, pranice, rvačka. Boj krutý, krvavý, násilný. O tom by vám něco mohly říci ty tisíce ukřižovaných Spartakových spolubojovníků.

Bojí se říci, že ani dnes neztratil nic na své krutosti, probíhá jenom skrytěji, zamlžený a rozžvaněný pravicí do nesrozumitelnosti (viz otočení pojmu neomarxismu do idiotského nesmyslu), zamlčovaný médii, lakovaný do růžova bulvárem, ale je tu s námi stále a žije. O tom by vám mohly něco říci ty miliony zaměstnanců, pracujících za minimální mzdu, důchodců, rodin s dětmi.

Strana, která si říká levicová, totiž musí mít to ošklivé slůvko „boj“ v programu, zcela jasně, nepokrytě a v titulku nebo podtitulku. Boj proto, že kapoušové a jejich slouhové (pravicoví politici, manažeři, bankéři, právníci, novináři, soudci, vojáci, policisté, ale bohužel i část tzv. vyšší střední třídy, IT odborníci, lékaři, část úřednictva) nemají zájem na změně statu quo, a, což je podstatné, boj s chudou menšinou nikde nemají vyvěšený, o to agresivněji a důsledněji ho však praktikují. Byli by hloupí, kdyby se vzdávali svých nezasloužených (u kapoušů) a konjunkturálních (u ostatních vyjmenovaných) výhod. Zisků, renty, dividend, vejvarů, peněz, vydřených z většinové populace. Nebo jak je třeba se dívat na drzou aroganci uznávaného lékaře, který za operaci požaduje padesát a více tisíc na ručku, jinak si, pane, hodně (do smrti?) počkáte?

Kapitalisté nebojují se zaměstnanci, to by nikdy neřekli. Že platí minimální mzdy a ani se přitom nezačervenají? Že část mzdy nejde přes pásku ale rovnou na ruku? Že všemi způsoby ztěžují založení odborové organizace ve svých firmách? Že zneužívají nezaměstnanosti k tlaku na mzdy? Že okrádají státní rozpočet? Že platí propagandisty v médiích? To přece není žádný boj, to je jejich svaté právo, využít všech tržních i netržních prostředků k získání maximálního zisku. Že to odporuje ústavně zaručeným lidským právům, že to hraničí s kriminálním chováním, to je jim srdečně jedno.

Těžko lze očekávat, že se nějaká levicová strana bude moci opřít o dělnictvo. To je bohužel zcela rozloženo pivní kulturou, mladí pak sračkovitým dusdus vytím a drogami, všichni dohromady fotbalismem, alkoholismem a konzumerismem kauflandovského typu. Jeho lepší část se snaží podnikat a živnostníci z nich pak automaticky přecházejí k pravici, ta horší část se veze bez jakýchkoliv ambicí a pochopení pro stav společnosti, nejhorší spadla do totálního alkoholismu, drog a bezdomovectví. Tihle řemen pušky na rameno v únoru neobtisknou.

Z velké části je možné z levicového hnutí odepsat kapouši zkorumpovanou inteligenci, zvláště pak tu elitářskou (popsanou Robejškem), také tu mladou a z bohaté části společnosti pocházející (viz tragická svazácká gymnázia). Zbytek pak po vystřízlivění z iluzí upadá do tenat neziskovek, sluníčkářských fantasmagorií, genderismu, homosexualismu, squaterství či anarchismu, to v nejlepším případě.

Pokud se ČSSD či KSČM zmátoří, v což těžko uvěřit, bude si muset do programu výše uvedené zásady boje s pravicí a kapouši vtělit, ale kdo jim dnes ještě uvěří? Nové větry ze starých prdelí? To už tu jednou bylo a nedopadlo to dobře, navíc když jakýkoliv reálný pokus o razantní politický boj se zločinným režimem mocensky včas zarazí pravičácká modrácká justice?

Reálné i když hodně nebezpečné by mohlo být spojení levice s národovci. Ti si uvědomují, že v rýsujícím se paktu kapitalismu a jeho opor (eurohujerství, sluníčkářství, elitářství a pražské kavárny) s islámem jde národu, jeho kultuře i civilizaci o kejhák. Navíc představují zatím alespoň trochu politicky konsolidovanou sílu, což se o dnešní levici říci nedá. A navíc – o toto spojení se dnes uchází i pravicová konzervativní část politiky (Klausové a část podnikatelů), takže se národovci začínají vlevo i vpravo jevit jako žádoucí nevěsta.

Co je ale jasné je to, že nová levice bude muset vedle tradičních témat, jako jsou sociální otázky, úplný návrat k sociálnímu státu a zastupování chudé a nevyhrávající části populace, nastolit i otázku razantního boje s globalismem a kapitalisty, to zaprvé, a od národovců převzít i neméně razantní boj s islámem, s tímto nebezpečím jednadvacátého století, které se zcela vyrovná tomu nacistickému ze století minulého.

Pokud ovšem tyhle dvě vyjmenované hydry už nemají vyhráno.

Při pohledu na části dvou partajních špiček „levicových“ stran



na mě v prvním případě dýchla atmosféra z jednání dobročinné organizace v Palermu, v druhém případě pak setkání absolventů průmyslové školy sýrařské. Po letech.

Tihle boj s kapouši nepovedou, jedněm se nechce, jsou s nimi spojeni pupeční šňůrou, druzí to nesvedou.

Co takhle si zazpívat Pec nám spadla?


P. S.:
Lze mi vytknout, že jsem se nezmínil o ANO. To však má program úplně jasný, pragmatický. Připojí se k těm, kteří začnou vyhrávat.


55 komentářů :

  1. Velmi dobrá analýza stavu naší politiky. Ta cesta skutečně vede spojením národní pravice s národní levicí, které první chápou národní ohrožení! Problém je v "myslitelích", kteří dokáží většině vysvětlit, že národní ideál společnosti zahrnuje obě skupiny, prosévané síty morálky. Kdo jsou moralisté a vizionáři našeho století(tisíciletí)? Doporučte mi, díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS.- nejhorší jsou trpaslíci v žoldu, např. novináři. Nic na tom nemění, pokud je občas někdo postaví na stůl.

      Vymazat
    2. V diskusi pod jiným článkem jste se mne ptal, koho volit. Doposud jsem si dokázal vždy poradit a svojí volbu logicky zdůvodnit.
      Dnes jsem v koncích.

      Vymazat
    3. když vidim ty socanski theoretiki prace a slišim jejich vypotky tak se ani nedivim že pomalu ale jistě kračeji do propadliště a ti trošku chytři už davno přestoupili do jine genose partai

      Vymazat
    4. Věc se má následovně: Představitel nejstarší české levicové strany (140 let) přítel Sobotka ve funkci ministra financí odpustil svému kamarádovi cca 150 miliónů Kč na nezaplacené dani. Jako předseda této strany a zároveň premiér přidal důchodcům 34,- (nepřepsal jsem se, opravdu třicetčtyřikoruny české). Pak přišel předseda pravicové strany (že si říká hnutí je nepodstatné), zavedl EET a neplatičům přistřihl křidélka a přidal důchodcům 1000,- Kč + slevy na jízdném. Kdo si myslíte, že z voličů (a to i ANO i ČSSD) vůbec nějaké programy a programová prohlášení čte? Ruku na srdce - kdo z vás? A všechny ty tanečky, jako že "teď svoláme programovou konferenci, a tam si to v Mechově (pro neznalé Hradec Králové) na Střeláku (kulturní dům, kde se ta strana pravidelně srocuje a vyříkává si to) vyříkáme, přijmeme zásadní programové změny, nepřijmeme... frakce a protifrakce... Dlužno doddat, že ještě "levicovější" KSČM se nezmohla ani na to. Tak jak si myslíte, že dopadnou volby. Komu to ti "méně vydělávající" hodí? Levici, která jen mele hubou omšelá klišé (už sto let stará) a nebo pravici, co koná?

      Vymazat
    5. POVOLNÝ,SVĚTLÁ VIZE STOLETI TU JE A TO V CELÉ EU

      jmenuje se poprvé v historii ČR Společnost občanů OSV,tedy volici za voliče.
      Klidně ji můžete všichni ignorovat NIC TO NEPOMŮŽE.
      Ti KACIŘI se se svým Národnim programem ženou vztekle vpřed i v ČR.prozatim zveřejnili na tzv alternativě jen prvnich PĚT článků a to ve speci formě,které vypadajina prvni pohled jako jakásií hesla.
      Ovšem,když se nad nimi zamyslí naši elitni intelektuálpvé tak se z nich mohou i posrat!

      http://www.nwoo.org/2018/10/28/lenka-prochazkova-my-kaciri/

      Vymazat
  2. "nečině přihlížejí propastným příjmovým rozdílům mezi chudými a bohatými."

    "mezi uvedenými třídami panuje od nepaměti souboj, pranice, rvačka. Boj krutý, krvavý, násilný."

    To uz jsme tady vsechno meli. Vysledek zname a proto dnes komunisty nikdo nevoli.

    Kdyby byl 1 bohaty na 1000 chudych a mel desetkrat vyssi prijem a rozdelilo se to mezi ty chude, tak jejich prijem vzroste jenom o 1 %. Tak daleko ti bolsevicti debilove ve svem uvazovani nepujdou.

    "Boj krutý, krvavý, násilný" komunisti rozdmychavaji. Videli jsme to za Bolsevicke revoluce, za Stalinismu nebo v Kambodzi. V USA (v ramci svobody projevu) nejvyssi soud rozhodl, ze je mozne proagovat zabijeni, pokud se nepropaguje zabijeni konkratnich osob. Tam bych mohl rici, ze vsichni co propaguji "Boj krutý, krvavý, násilný" by meli byt do posledniho zlikvidovani az nezbude nikdo, kdo by takove zhovadilosti hlasal. V Cesku, pokud vim, to legalni neni. Tam by tedy meli zavrit autora clanku.

    Rudolf Kavan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, že zlodějský protilidový a válečnický kapitalismu jsme tu už měli za první republiky a dnes zase !!! Autor má nevšední pravdu a chybou KSČM je a bylo, že se nechala osedlat zkorumpovanou partou Filip, Dolejš a Kováčik, která je přivede mimo sněmovnu a to nebude prohra komunistů , ale prohra dělnické třídy, kterou tvoří všichni zaměstnanci mimo lokajskou elitu !! V kapitalizmu vládne opět třídní boj a úkolem všech buržoazních politruků a v médiích obzvláště je tuto skutečnost zakrýt !!

      Petr Herout.

      Vymazat
    2. Jak se lisi komunisti od ISIS? ISIS hlasa, ze musi vest svatou valku a Allah je odmeni rajem. Komunisti hlasaji, ze musi vest kruty, krvavy, nasilny tridni boj a hmota je odmeni beztridnim socialismem.
      RK

      Vymazat
    3. Pane Kavane,
      já jsem proti každému násilí. Včetně toho, které páchali bolševíci zejména vzápětí po převzení moci v padesátých letech.
      Na druhou stranu, rozhlédněte se kolem sebe. Napadá vás nějaký nenásilný způsob pacifikace lidí, jdoucích proti zájmům většiny a placených z vnějšku? Můžete je odstřihnout od domácích peněz a nechat vymřít hlady, pokud by ovšem nedostávali svých třicet stříbrných ze zdrojů mimo republiku. Pak už vám na výběr mnoho možností nezbývá.
      Já komunisty neomlouvám, ale dnes je začínám chápat.

      Vymazat
    4. Násilí bolševiků v Rusku bylo jen reakcí na násilí buržoazních elit a jejich lokajů v zemi a intervenčních vojsk čtrnácti imperialistických zemí od USA, Japonska, GB, Francie atd. včetně našich legií !! Jatka I. a II. světové války měl na svědomí jen kapitalismus a nikoliv komunisté !! V současnosti můžete počítat mrtvé v Jugoslávii, Vietnamu, Iráku, Libyi, Nikaragui, Panamě atd ...

      Vymazat
    5. Pane Kavane, nevím co jste viděl, ale tady plácáte nesmysly. Komuninisté tady žádní nejsou, socialisté také ne jsou tu jen jejich kulisy. A Vy s Vaši vystrašenou nebo nemocnou duší by jste se mněl léčit.
      Václav

      Vymazat
    6. 6:58 Jak tedy vysvetlite, ze marxisticka Nemecka Socialni Demokracie hlasovala v Reichstagu pro 1. svetovou valku??

      Pane Vaclave, jeden komunista je hned nad Vami, 6:58.

      Vymazat
    7. 7:23 předešel jste mě
      Dějiny násilí sahají hluboko do minulosti. Pokud moje povrchní znalosti nejsou mylné, tak s agresí do okolí, ať za hranice okresu, státu či kontinentu je spjata snaha na získání moci a uloupení bohatství. Povětšinou někdo z elit přesvědčil některé s davu, ať slibem pravdy a lásky, penězi, nebo jen prostým nátlakem donutil vyrazit plenit. Jak dlouho mluvíme o snaze budovat spravedlivější společnost a nastavit spravedlivější přerozdělení výsledků práce? Dějiny násilí nejsou dějinami "bolševizmu". Ale dějiny násilí jsou dějinami touhy po moci a tu obvykle chtějí navyšovat Ti, co již nějakou mocí disponují.
      Pan Kavan zmiňuje rozdělení zisku 1 bohatého na 1000chydých. Zkuste se zamyslet na přerozdělení zisku 1000 pracujících na 1 nepracujícího bohatého a vzít v potaz následující. Pokud nebude pracující drasticky daněn parazitickým systémem, nebude tak chudý a ten bohatý, nebude tak bohatý.
      Zamyslete se, do jakých operací se bude moci pustit lékař, pokud z podstaty bytí bude nucen vlastníma rukama vydobýt ze země potraviny, vypořádat se s odpady, opravami a vybudováním domu atd. Kolik mu zbude času na studium a vlastní praxi?
      Společenský rozpor je rozporem dělby práce ve skupině a hodnotovým nastavením jednotlivých činností. Napadá mě jedno přirovnání: dobře placený sportovec a popelář. Pokud neuvidíte rok sportovce a popeláře. Kdo vám bude chybět více? Mě osobně popelář .... v létě mi bude chybět po několika dnech.
      ABC

      Vymazat
    8. Pane Kavane, zjištěte si historická fakta, jak se bolševici v Rusku po vítězství Říjnové evoluce chovali k poraženým. Lidové soudy propouštěli usvědčené rozvlraceče nového řádu na svobodu po podepsání závazku, že nebudou v protistátní činnosti pokračovat, byly rovněž několikrát vyhlášeny amnestie.
      Až po vyčerpání všech možností přesvědčit poražené k pokojnému soužití s bolševiky byl proti ozbrojeným rozvracečům státu podporovaným ze zahraničí rozpoután teror, který jako to poslední řešení zajistil pořádek v novém státě.
      O stalinismu a polpotismu s prominutím víte ho*no.

      Vymazat
    9. Ještě doplnění k 8.16
      Až to vynucené přistoupení k teroru, jak tomu bylo ve všech revolučních převratech, vedlo k čistkám mezi "vítězi", které rozpoutali zrádci a kolaboranti ukrytí mezi bolševiky.
      Stalin a stalinisté v Rusku i v ČR po r. 1948, tyto zrádce a kolaboranty po jejich činech odhalili a po zásluze zlikvidovali.
      Blbci to nejsou schopni nikdy pochopit a opakují bludy po monipulátorech, kteří všechno převracejí naruby.

      Vymazat
    10. 6:58 Bolševismus je otcem fašismu, který je v obecném smyslu (tedy nikoliv konkrétní dle veronského programu realizovaný v tzv. Republice Saló) apolitický, jedná se de facto o proti reakci etablované společnosti proti násilí podlidí!*)

      *) Tímto termínem definoval americký historik a novinář vrstvy neschopné se etablovat do stávající společnosti a usilující o její zničení násilnou revolucí! - https://en.wikipedia.org/wiki/Lothrop_Stoddard


      A protože jak napsal novinář a historik Lothrop Stoddard, podlidé budou vždy proti řádu přirozené, tedy nerovnostářské společnosti povstávat, tak etablovaná společnost se proti nim vždy bude bránit až do krajnosti!- http://www.stjoseph.cz/pojem-fasismu/

      Vymazat
    11. 8:46 - toď ukáza čistě fašistického násilného "myšlení", spíš ideologie, zaměřené na takové omezené a nepřemýšlející trouby, jako je anonym, co se podepisuje Kavan. A zavést pojem "podlidé", to je fakt síla. Nácek jak prase.

      Leo

      Vymazat
    12. 9:07
      Není snad podstatný vliv jakéhokoliv uskupení na život společnosti? Mám bádat, zda je fašismus "levice" a zda "pravice"? Nejsou podstatné skutečné cíle a prostředky reálně použité pro jejich dosažení? Jsem schopen uvedené popsat bez pojmů jako "levice", "pravice"? Není důležité hledat rozpor mezi vyřčeným a uskutečňovaným cílem?
      Přijde mi to jako ztráta času a pouhé mlžení podstaty problému. Lupič oloupí pocestného a my budeme dumat, zda jej k tomu vedlo myšlení spíše levé, levopravé, pravolevé, střední, pravé, odbojové, anarchistické ... a přitom by nás mělo zajímat co vzal, jakým způsobem, jakou újmu způsobil a co jej skutečně k činu vedlo. Analogicky lze postupovat i s hodnocením myšlenek stran a hnutí.
      ABC

      Vymazat
    13. 9:29 Uvědom si, že nacisté jsou socani jak prase! Pan Hitler musel první svůj zápas s bolševismem za obnovu výše popsaných principů monarchismu svést právě ve vlastní straně! To tady ty trupky místní o tomhle nemaj ani šajn! - http://revolta114.blogspot.com/2011/10/otto-strasser-socialiste-opousteji.html

      Vymazat
    14. 9:29 Nebo myslíš že by snad lidé jako Strasserové, básnící o spolupráci se Stalinovým Ruskem, osvobození indických čmoudů a dělnické správě fabrik šli na pohřeb Jeho císařské výsosti? - https://www.stoplusjednicka.cz/posledni-nemecky-cisar-odchazi-pohreb-vilema-ii-pruskeho

      Vymazat
    15. ..."Kdyby byl 1 bohaty na 1000 chudych a mel desetkrat vyssi prijem" .. Opravdu máte takhle směšnou představu o rozdělení bohatství? Přistál jste z Marsu??? Příjmy těch bohatých nejsou 10x vyšší. To je někde uvnitř firmy. Skutečné rozdíly jdou do tisícenásobků i víc! 1% obyvatel vlastní polovinu majetku planety. Takže si to přepočítejte, pokud mám na to stačí závity, ....po přerozdělení by zmizela chudoba z téhle planety...

      Vymazat
    16. Pane Hricak, 6:33, nenasilny zpusob pacifikace znam. A ja zase zacinam chapat proc Dvoraka a Davida nazyvaji rudymi dedky.

      Vymazat
    17. 10:27 V podstate s Vami is souhlasim krome te nalepky "pravicovy", ktera, se mne zda, situaci nejak nevystihuje. Ale po precteni tohoto clanku jsem si uvedomil, ze nez se do nich pustime, je nejprve treba ze hry vyradit komunisty, kteri jsou veci na skodu.

      Vymazat
    18. 6:58 Za mrtve v Jugoslavii muzou vasi Trockisticti kumpani - neoconi.
      RK

      Vymazat
    19. 8:16 A proc proboha vyhlasovali ty amnestie? Proc nepokracoval krutý, krvavý, násilný tridni boj?

      Vysvetlete mne prosim toho Pol Pota. Byl to kapitalista?

      RK

      Vymazat
    20. 8:35 V dnesni dobe nelze rozlisit parodii od toho, co je mineno vazne. Musite nejak naznacit, jak to minite.
      RK

      Vymazat
    21. 9:42 A po unoru 48 se nahle zvysila zivotni uroven potom, co se to kapitalistum sebralo? Ono nejde vsechno sebrat, rozprodat a rozdat to chudym. Ty vyrobni kapacity jsou na to, aby se mohlo produkovat.

      Vymazat
    22. Kavan, ty jsi opravdu autentický chuj.

      Vymazat
    23. 8:59 Tak těžko byl pan Stoddard nějaký socan, ať už rudý nebo hnědý, že? Málo se ví že ani pan Hitler na rozdíl od kolegy Mussoliniho nikdy nebyl socanem, ale srdcem monarchistou, což potvrdil svým projevem na zasedání tzv. Moskevského sovětu 6. 11. 1941 i bývalý uprchlý galejník Džugašvili - cituji:

      "Německé vetřelce, t. j. hitlerovce, nazývají u nás obyčejně fašisty. Hitlerovci, jak je vidět, to pokládají za nesprávné a úporně se nadále nazývají „nacionálními socialisty“. Němci nás tudíž chtějí přesvědčit, že strana hitlerovců, strana německých vetřelců, která drancuje Evropu a organisovala zákeřné přepadení našeho socialistického státu, je stranou socialistickou. Je to možné? Co může být společného mezi socialismem a hitlerovskými zhovadilými vetřelci, drancujícími a utlačujícími evropské národy?

      Je možné pokládat hitlerovce za nacionalisty ? Ne, to není možné. Ve skutečnosti nejsou hitlerovci nyní nacionalisté, nýbrž imperialisté. Dokud se hitlerovci zabývali sjednocováním německých zemí a opětovným připojením Porýní, Rakouska atp., bylo je možno s určitým opodstatněním pokládat za nacionalisty. Ale když zabrali cizí území a zotročili evropské národy - Čechy, Slováky, Poláky, Nory, Dány, Holanďany, Belgičany, Francouze, Srby, Řeky, Ukrajince, Bělorusy, pobaltské národy atd. - a začali usilovat o světovládu, přestala být hitlerovská strana nacionalistickou, neboť se od té chvíle stala stranou imperialistickou, dobyvačnou, utlačovatelskou.
      Strana hitlerovců, je stranou imperialistů, při tom nejlupičtějších a nejpirátštějších imperialistů ze všech imperialistů světa.

      Je možné pokládat hitlerovce za socialisty ? Ne, to není možné. Ve skutečnosti jsou hitlerovci zapřísáhlí nepřátelé socialismu, nejhorší reakcionáři a černosotěnci, kteří vzali dělnické třídě a evropským národům elementární demokratické svobody. Hitlerovci, aby zastřeli svou re-akční, černosotěnskou podstatu, hanlivě nazývají anglo-americký vnitřní režim režimem plutokratickým. V Anglii a USA jsou však elementární demokratické svobody, existují odbory dělníků i úředníků, existují dělnické strany, existuje parlament, kdežto v Německu za hitlerovského režimu jsou všechny tyto instituce zničeny. Stačí jen porovnat tyto dvě řady faktů, aby byla pochopena reakční podstata hitlerovského režimu a celá faleš žvanění německých fašistů o anglo-americkém plutokratickém režimu. V podstatě je hitlerovský režim kopií onoho reakčního režimu, který existoval v Rusku za carismu. Je známo, že hitlerovci se stejnou chutí šlapou po právech dělníků, po právech inteligence a po právech národů, jako po nich šlapal carský režim, že se stejnou chutí pořádají středověké protižidovské pogromy, jako je pořádal carský režim.

      Hitlerovská strana je stranou nepřátel demokratických svobod, stranou středověké reakce a černosotěnských pogromů."

      Takže jasně říšského kancléře obvinil ze zrady nacismu - obou jeho složek, jak nacionalismu, tak socialismu! A současně ho obvinil z černosotněnství, což ladí s jeho vyjádřením ohledně Ruského impéria v jeho knize Main Kampf.

      Vymazat
    24. Kavane 1:49, nejde jen o to rozdělit společenské bohatství spravedlivěji, tj. nejméně vyloučit bídu a chudobu ať je kde je. Jde také o morální princip, kdy svět by neměl být řízen kriteriem zisku, ale kriteriem společenského přínosu, což není totéž. O prapříčinách válek nemluvě. Vím, že to je to, co nepochopíte, Kavane 1:49.

      Vymazat
    25. 7:55 Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, dnes totiž stojí mimo zákon.
      Demos byl ustanoven vládcem na věčné časy, přičemž mu byla pro jistotu odebrána možnost učinit nejrozumnější státnický počin za celou dobu jeho darebné vlády, tj. rezignovat na funkci.
      Na západě se liberálně-konzervativní levice (kvazipravice) přetahuje o moc se židohumanisty (neomarxisty).

      Podstatou veškeré levice je rovnost. V čem se různé levicové směry od sebe mnohdy zásadně liší je pojetí rovnosti.

      Skutečná (absolutní) pravice je generální reakcí proti levici. Pravice odmítá všechny formy rovnostářství. Čistokrevný pravičák tedy musí v prvé řadě odmítnout rovnoprávnost.

      Co je nemocné má zemřít a to, co je vynikající nesmí být snižováno na průměr! Levičáctví (ve všech jeho podobách) se projevuje jako duševní společenská choroba, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity.

      V naší současné levičácké společnosti existuje skutečná fascinace vším tím, co je nemocné, degenerované či podprůměrné. Tři procenta mentálně zaostalých dětí v populaci jsou ve středu veřejného zájmu; o 97% normálních dětí v populaci se starají učitelé, jichž je málo, kteří jsou špatně placeni a kteří pracují v situaci, kdy dospívající vstupuje na univerzitu, neovládaje svůj mateřský jazyk. Totéž platí s malými obměnami o delikventech, o něž se láskyplně pečuje, zatímco „starší občané“ upadají do chudoby, o každém druhu společenské spodiny, která z důvodu své zvrhlosti zaplňuje titulky bulvárních (jiné aby pohledal) novin.

      Vymazat
  3. Po včerejšku bych na národovce v čele s Tomiem nevsadil ani zlámanej niklák. Těžký život nespokojeného voliče. Příště to hodím asi Kobliháři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nejsem pevně rozhodnutý. Ale zatím to vidím stejně.
      Opravdu těžké rozhodování nespokojeného voliče.

      Vymazat
    2. Nevidím to tak špatně, Doufám, že Okamura konečně přestane plácat slovní zkratku my v SPD. A začne rozumně hovořit. Skutečně by mněl poslechnout ty kteří mu radí aby hlasoval nohama. Tj. poslanci SPD při hlasování odeli ze sněmovny.
      Ty jeho kecy u Soukupa mne celkem rozhodili.

      Václav

      Vymazat
    3. 4:50 Není o čem přemýšlet spojil se s nepřáteli tak pryč s ním též to hodím kobliháři.

      Vymazat
    4. SPD se chová naprosto konzistentně. Je v pozici, do které se dostala, koaličním rozhodnutím A. Babiše. Vláda nepřevzala žádné podstatné programové body SPD, takže není vládou SPD. Proto SPD pro ni nehlasuje.
      Samozřejmě, že SPD ani nepatří do tzv. Demokratického bloku. SPD podpoří takové řešení, které zaručí realizaci alespoň některých jejich programových bodů. Zatím se mi nezdá, že by T. Okamura udělal nějakou chybu. Jde stále za svým programem. P.K.

      Vymazat
    5. SPD je banda mentálních ubožáků a darebáků, závislých na hlasech té nejubožejší lůzy.
      Mongoloidní přivandrovalec a Putinův trol Kim Čong Pitomio z kazachstánu a spol. má k tomu veškerou potřebnou kvalifikaci.

      Vymazat
  4. Asi tak... všechny ty umělé aféry kolem Babiše mu v důsledku zvednou preference... tedy alespoň u myslící části obyvatelstva...

    OdpovědětVymazat
  5. Otázka není co dát do programu levicové strany. Jde o to, co se dá realisticky dosáhnout. Slibovat se dá všechno, ale proti sociálně orientovaným programům je nejen pravicová opozice, ale i nejrůznější zákony a mezinárodní dohody.

    Pamatujete na spor Lauder - Železný? Blbě napsaná smlouva o ochraně investi stála ČR 10 miliard. Podobně nastavená smlouva s Austrálií kombinovaná s horním zákonem znamená, že lithium je ztracené.

    Se zadlužeností, chudobou, zbrojením a bydlením se nedá nic dělat v gubernii, která staví kousek dálnice desítky let.

    Jsem přesvědčen, že KSČM i ČSSD neměly jinou možnost než vstoupit do vlády s ANO. To je jediná strana, která může prosadit alespoň nějaké sociální záplaty. Přesněji řečeno: může to dosáhnout Babiš, protože je pragmatik, který není zatížen nějakou ideologií. Proto je tak nebezpečný panákům typu Bělobrádka nebo Fialy. Filip a Hamáček se ale nesmějí chovat stejně hloupě jako Sobotka.

    Kdyby nechali Babiše padnout, zbyde jim, nebo jejich nástupcům, jen žvanění o neuskutečnitelných plánech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Jirovec, taktika a strategie zdejším pisálkům nic neříká. Zasluhují si, aby jim vládl zase Kalousek.

      Vymazat
    2. Kdybych byl hlavou komunistů, nejspíš bych rovněž volil tuto strategii, abych s danou silou mandátu dokázal uhrát aspoň něco ze svého programu.
      Potíž je v tom, že voliči spíše dají na gesta a pózy. I když z nich žádný prospěch nemají. Lidi jsou blbci, těžko jim činit dobře.

      Vymazat
  6. Svět se zbláznil. Politici bez rozdílu řeší zásadni problémy typu volba pohlaví, sňatky osob stejného pohlaví a pod.. Výsledkem bude zjišťění, že už nejsme lidé, ale něco míň než zvířata a pak se nám snad v makovicích rozsvítí. Pak se snad začneme věnovat potřebnějším věcem,jako je třeba přežití lidstva jako takového.

    OdpovědětVymazat
  7. Prázdnota a nedostatek jakékoliv zdravé ideologie, zaměřené na uspokojování zájmů státu jako celku, už bije do očí. Systému se podařilo spojit zájmy vrcholných představitelů stran v jednom bodě, kterým se stala jejich umístění v parlamentu, senátu, radách, ministerstvech a jinde, kde se za vizitku na klopě platí ze státních peněz. To jsou cíle skryté za prohlášeními před volbami a za konáním po volbách. Jedním slovem .. pokrytectví.
    A lid, prost snahy myslet, jim v tom vydatně pomáhá. Jak jinak by mohli dostat hlasy strany, zodpovědné za privatizaci, rozkrádání, dluh státu a spoustu nesmyslných nařízení, zákonů atd. Najdete někdo něco pozitivního na jejich činnosti za posledních 30-let? Tedy kromě verbálního boje proti minulému režimu?
    Ty naše "jelita" nejsou schopna vyřešit banální problém, natož řídit zodpovědně stát.
    Kde je třídní boj? Pracující je zavalen daněmi, poplatky za jakékoliv použití oběživa, paušály na vše, kromě jídla (to bude jistě brzy v jednání), jednotlivé články systému mlaskají blahem. To je třídní rozdíl. S tím je spojen pohled úředníka "řekněte, kde bydlíte a já vám povím, co jsme pro vás udělali" aniž by pomyslel na fakt, že to co udělali je placené Vašimi daněmi a on je pouze správce svěřených prostředků. V jeho mysli je obraz vlastní moci a velikosti ....
    Stávající pokroucení elementárních pravidel společnosti se bude napravovat jen těžko. Hodně těžko.
    ABC

    OdpovědětVymazat
  8. V současné době, kdy eunacistická česká pravice chystá NACIÚNOR - svrhnutí vlády a zmocnění se státu dalece za hranou ústavy, kdy konspiruje úsměvně nad 5O miliony Kč na Čapí hnízdo - ta pravice, která stojí a je odpovědná za rozkradením majetku státu, národa a občanů za 7 tisíc miliard Kč = 7 bilionů Kč, ta pravice, která přivedla milion občanů do exekuce, která přivádí ročně na 2 tisíce lidí k sebevraždě, proč ona chce někomu kázat o mravnosti? Nemravnost této eunacičeské pravice překonává vše, co kdy česká historie zaznamenala, myslím, nakonec i dobu nacistické okupace. Proč a v čí službách tak činí, proč je proti občanskému státu, proč ho boří a je nadšená pro kapitalistickou totalitu, proč pro cezúru, proč pro tolik fízlů, donašečů, konfidentů a kolaborantů, o jakých ani soudruzi za socíku si museli nechat jen snít. Proč v tom žoldu kapitálu trpí takovým demaskováním svého ksichtu do nelidskosti a vůbec se ani trochu nezastydí. Ten vyřvávající pravicový póvl na půdě parlamentu, ta sbírka největších gaunerů české politické scény za dobu celé její historie! Ano, to jsou najatí vrazi české státnosti, jedni ve službách sudetoněmeckého landsmančaftu, jiní hexagonu, všichni ale pod diktaturou oligarchů za solidní korupné. Zachtělo se jim po Majdanu v Česku, chtěli by střílet do občanů, nebo je rovnou upalovat, vraždit pomocí nájemných vrahů - ostřelovačů?
    Tak současná doba odhalila českou parlamentní pravici, jako nestvůrnou hromadu hnoje - omlouvám se hnoji, pokud jsem tě tím srovnáním urazil!
    Občané, necháte se okopávat tou nejsprostší parlamentní čeládkou, nebo zastavíte stavidla té nelidsky páchnoucí břečky, linoucí se z Valdštejna!

    OdpovědětVymazat
  9. Spojení ANO se soc. dem. a podpora ze strany KSČM je naprosto logická. Nebo snad si myslíte, že měly soc. dem a KSČM podporovat nacifašiparlamentní strany, které se nyní sjednocují k puči a převratu - Majdanu pražské kavárny? Program ANO ve své sociální části je levicový, zohledňuje nejen těch horních 10 tisíc, ale také konečně i potřeby těch dolních 10 milionů a to je program, se kterým měli jít do boje už dávno soc. dem a KSČM a nenechat se takto zahanbit.
    Proč si myslíte, že čeká parlamentní pravice dělá takový brajgl, když má kapitál platit daně, když se zvyšují mzdy a rostou důchody (stejně obojí rovnou zase do kapes kapitálu vlivem inflace - připadá mi kouzelné to řvaní o pádu cen plynu, elektřiny a když přijde vyúčtování, zjistíte, že za menší spotřebu nakonec platíte více, než před rokem - vše je podvod! Vlastně to je hlavní poznatek: Za podpory české pravice žijeme v podvodu kapitálu na občanech!) Tedy spojení levice? Co je na tom nelogického. A také je logické to skučení české parlamentní pravice, ty konspirace, jak svrhnout vládu, prezidenta a za pomocí goebbelsovské propagandy se zmocnit vlády a zbavit kapitál trýznivého placení daní, a dokonce i mezd svým otrokům! Proto jsou Majdany všudemožně po Světě, aby se kapitál nažral, střední třída zůstala celá a pracující mohou chcípnout - to je to, co potřebuje a po čem touží ta antidemokratická pravice v českém parlamentě, arciť za mastné "všimné".
    To řádění té protidemokratické aliance v parlamentě také samozřejmě má oddálit jednání o schlazení růstu platů těchto darmošlapů z peněz zaměstnanců. Oni to byli, co rozkradli majetek státu, národa, občanů za biliony Kč a nyní by chtěli pro 50 zpochybněných milionů z Čapího hnízda svrhnout vládu a nakonec podle potřeby diktatury kapitálu i stát! Necháme si vrchností a jejími sluhy pěkně kálet na hlavy a někteří se snad i olizují! Kdy praští český člověk, zadupávaný pravicí do země, do nacpaných panděr mocipánů?

    OdpovědětVymazat
  10. Je úsměvné, jak se autor vyhýbá označení "třídní boj", který je proti většině veden celých 24 hodin denně a nelituje se toho, kolik to stojí. Úsměv vyvolá řazení socanů do levice. Jedinou lepici reprezentují komunisti, zatímco soc dem je takový uřvaný spolek antikomunistů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnešní čeští komunisté žádnou levicí nejsou. Viz Dolejš a další odéesácké třešničky.

      leo

      Vymazat
    2. 10:59
      Nevyhýbal jsem se pojmu třídní boj, mohl jste si všimnout, že jsem v článku marně hledal nějakou skupinu občanů, která by kladla současnému kapitalistickému režimu (neoliberalismu) významnější a trochu organizovaný odpor. O třídě a jejím boji tedy nelze mluvit, i když samozřejmě fakticky existuje, jsou to zaměstnanci a důchodci, jenže ti první se nejsou schopni spojit ani v apolitických odborech, ti druzí jsou už vyhaslí a rezignovali a k volbám většinou nechodí.

      Vymazat
  11. ano, naprosto souhlasím a tvrdím léta, Ono ne nadarmo je zakázáno zákonem hovořit o třídách a třídním boji....
    možná z dětí, kterým je dnes deset, vyroste i ta nová levicová inteligence.....

    OdpovědětVymazat
  12. Posledním komu se tu dalo věřit byl Jan Hus a podle toho dopadl.

    OdpovědětVymazat
  13. SPD je jediná politická strana, která má ve svém programu demokratizaci této nedemokratické - ryze kapitalistické společnosti.

    Štefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jste na to přišel? Znáte je osobně, abyste věděl, o co jim jde? Už nějakou stávku nebo demonstraci zorganizovali?

      Vymazat
  14. Zdravím, Tarasi! Ty ještě žiješ. Chodíš se ještě dívat na Bangoland nebo jsi už také přišel na to, že tam není co číst?

    OdpovědětVymazat
  15. Budou-li pučem pravice vynucené nové volby, pak svorně volme ty, kteří jsou v její nemilosti, ty, do kterých kope s lokajskou horlivostí parlamentní pravice a pražská kavárna. Nemůžeme udělat chybu!!! Zbavme se těch poskoků kapitálu, kteří si říkají občanská či demokratická strana, luďáků a Ťopkařů, poměrně správně sebe nazývají piráti - což jsou teroristé na vodě, nic jiného také nejsou ani v parlamentě.
    Janě Žižko, sestup z vrchu nad Prahou a dej za vyučenou pučistům pražské kavárny! Zachraň stát a národ před černými židobolševiky po pražsku!

    OdpovědětVymazat