Reklama

.

.

sobota 24. listopadu 2018

Proč to Babiš ustál, aneb chybí skutečný soupeř

Radim Valenčík
24. 11. 2018 RadimValenčíkPíše
Motto: "Jak to dnes shrnout: Dlouho se vědělo, že se nic nestane. Osm hodin se nic nedělo a nakonec se nic nestalo. – A televize z toho dokázala udělat celodenní vysílání..." (Martin Komárek)
Nejlépe a nepřesněji se k otázce, proč to Babiš ustál, vyjádřil Radko Kubíčko na ČT 24 hned v den debaklu "demokratické opozice" v pořadu Zprávy ve 23, viz zde od začátku 24 minuty pořadu: ceskatelevize. Stojí za to se na to podívat, protože se jedná o vynikající analýzu, kterou dnes vidíme v ČT málo kdy. Babišovi dnes chybí soupeř, nikdo ze současných lídrů tzv. "demokratické" opozice na něj nemá ani morálně, ani politicky, ani intlektuálně, ani vnějším projevem.
 

K tomu dodám:
Před projednáváním kauzy ve Sněmovně jsem napsal, že opozice bude omílat tři prázdné argumenty:
1. Babišova kauza nám dělá ostudu v zahraničí.
2. Zašlo se příliš daleko.
3. Když vznikly takové pochybnosti, měl by odstoupit, než se to vyšetří.

Celé i s tím, proč jsou prázdné, zde:
Stalo se. Ba co hůř, útok na Babiše postavila na čtvrtém argumentu, který je ještě prázdnější a který se jí vrátí jako bumerang. Totiž to, že "premiérem nemůže být trestně stíhaná osob".
Takový argument za určitých podmínek může platit, ale ne v podmínkách, když tato osoba, o které všichni vědí, že je trestně stíhaná, s touto "zátěží" s velkou převahou vyhraje volby. A pak ještě s velkou převahou a po roce vládnutí vyhraje další volby. Pak se takový argument stává nejen prázdný, ale absurdní.

Dokonce lze takové použití tohoto argumentu chápat jako naprosté pohrdání voliči. Přesněji – ono to skutečně je pohrdání voliči. Pak se nemůže současná "demokratická" opozice divit, že Babišov i nadále má stejné preference a je o několik koňských délek před ní.
Nad současným účinkováním by se měli zamyslet především Piráti, kteří ze sebe zcela zbytečně udělali apendix slouhů současné globální moci a Bartoš se s nimi vydává Bursíkovou cestou do politického propadání.

Neokouzlil ani Okamura, který, jak předvedl, nechápe mechanismy fungování současné globální moci a své účinkování v kauze překombinoval.

Hamáček, vědom si situace v pozůstatcích své strany, se rozhodl pro gambit, který mu celkem vyšel.
Filip, jehož strana (i jeho "zásluhou") na tom není o moc lépe, předvedl, že ve velké politice to umí.
Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/6392-proc-to-babis-ustal-aneb-chybi-skutecny-souper.html

114 komentářů :

  1. Okamura dal opozícii nádej - aby ich v pravú chvíľu upozornil, že on je ten čo má v rukách tromfy, a to predviedol všetkým- aj Babišovi, aj ČSSD a aj zbytku Parlamentu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mne se take jejich styl libil.......udelala bych to podobne

      Vymazat
    2. Na Okamuru spoléhat nelze. Nikdo neví, co udělá, až se dostane k moci. Co je za ním užitečného pro lidi? Nic. Žádnou Mosteckou stávku nezorganizoval. Je to pouhý žvanil.

      Vymazat
    3. Ale pozor! Že to Babiš ustál, je právě i Okamurova zásluha. Kdo ví, jak by se zachovala ČSSD, kdyby dopředu nevěděla, jak se zachová prezident a Okamura, pokud vláda padne. Jak by sobotkovci vydírali a možná i hlasovali. Možná jsme už teď mohli být bez vlády. J.

      Vymazat
    4. ŠKODA,ŽE PANU OKAMUROVI STAČI JEN JEHO % NIC VIC

      neumi si osvojit Národni program občanů voličů,odkopáva je na FB dělá ze sebe tetřeva hlušce,který zpívá svoji píseň a neslyši a nevidí jak nepolitická Společnost občanů nabývá silu a neni vyloučeno,že by mohl taky jednoho dne od svých tzv přátel dostat do zadku nějaké ty otrávené broky a skončit na pekáči, nebot pro koho vlastně v parlamentu se svými % sedi vypadá pro všechny načisto neznámé,nebot propaguje jenom ty kakarámisty a to je tak celé,nebo snad ne?

      Vymazat
    5. Nehledě na to, že to, co Okamura vyčítá této vládě, je pravda. A oni tuto vládu přece nepodpořili při jejím vzniku. Kdyby to teď udělali, byla by to změna postoje. A nic za to, to nemá logiku. Zároveň se ale vymezili proti těm hyenám a uvedli jiný důvod, proč tuto vládu nechtějí. A já s nimi souhlasím, i když si zároveň nepřeji, aby padaly vlády na základě Slonkové a spol. Ale na Babiše ani ČSSD není spoleh a komunistů si sice vážím, ale oni do žádného puče nepůjdou. Bohužel. J.

      Vymazat
    6. 13;13...tak neni hloupy aby si nevsiml,ze o tom Narodnim programu volicu skoro nikdo nevi....takze by mu nepridaval,ale spis ubiral....Jinak se docela soustredi na mezinarodni vztahy,takze pro nas by bylo vyhodnejsi,kdyby se co nejvic lidi z SPD dostalo hlavne do Eu parlamentu...U nas se jeste lide boji prime demokracie

      Vymazat
    7. 13:13 Pochybuji, že ona SMS Babiš-Okamura byla z Babišovy hlavy... A Okamura, který prý náhodou zrovna jel okolo Úřadu vlády, přišel k tomu "hozenému záchrannému lanu" jako slepý k houslím...

      Vymazat
    8. NÁRODNI PROGRAM JE POSTRACHEM POLITICKÉ TŘIDY

      a jak sami jistě brzy vidite má neuvěřitelně jednoduchou a skvělou nepolitickou heslovitou formu ,která NESMI BÝT DNEM I NOCI zveřejnována našim zmanipulovaným tiskem za tv.
      Kdyby tomu tak bylo oslavovali by občané jeho vznik jako nmárodni svátek!
      Doposud se nenašel z tzv elit NIKDO,kdo by dokázal pochopit co je vlastně obsahem toho NP a co špička voličů,která tento skvělý konstrukt VYMYSLELA a začala propagovat,za silu!

      NP JE KRÁTKÝ A VÝSTIŽNÝ,VISI UŽ POMALU VŠUDE NA PŘ U KACÍŘŮ PANI PROCHÁZKOVÉ NA NWOO.ORG KDE ZAUJIMÁ ČESTNÉ PRVNI MÍSTO,ALE DÁME HO KLIDNĚ I TADY A TO VE DNE V NOCI,NO NI?

      Vymazat
    9. OSV NEPOLITICKÁ SPOLEČNOST VOLIČŮ CTENÉ VEŘEJNOSTI

      dává najevo,že u pana Okamury schvaluje programové body pět členů jeho předsednictva.
      V rámci opravdové přimé demokracie občanů se vybrané špičce aktivistů podařilo se dvěma z nich přimo mluvit a UPOZORNILI JSME,ŽE BY OKAMUROVCI MOHLI MONUMENTÁLNĚ VE VOLBÁCH ZVÍTĚZIT KDYBY SI OSVOJILI POŽADAVKY SPOLEČNOSTI VOLIČŮ A KDE VISI!

      A ne že ne ANO,drazi domorodci trpíci pod knutou kapitalismu bez přivlastků o kterém i pan papež napsal,že je to největši tyranie,kterou zná!!!!!

      Vymazat
    10. DNEŠNI REŽIM STOJI SÁM V CESTĚ POKROKU A NE,ŽE NE ANO!

      neboť námi zvoleni poslanci nemohou a NESMI vůbec ani ceknout zejména postavit se za požadavky a prospěch voličů,kteři je zvolili.
      Pokud to udělaji jsou z politiky svou verchuškou vyhozeni a ztrati své prebendy.což už trvá skoro TŘICET LET!

      Tento vadný mechanizmus je podporován prolhaným tiskem a tv kteři jsou ve veřejnoprávnim segmentu dokonce námi občany placeni za to,že manipuluji nic netušici voliče a ti už začinaji chápat,že takové volby nemusi vůbec platit!

      NENI DIVU,ŽE PAK SI MŮŽE PAN VÁLEČNIK PSÁT,ŽE NIKDO NEEXISTUJE A MÍR NENI TAKY, NEBOŤ VOLIČI JSOU JEN OBĚTI,které dřive nebo později budou muset bojovat,aby sami nebyli pozabijeni a zmasakrováni na sračky,

      korporátniho oligarchického režimu shrbených hřbetů a nizkých platů.
      Ať zije naše nepolitická Společnost voličů,anebo taky ne!

      Vymazat
    11. PO VZORU RYBÁŘŮ Z ISLANDU TVOŘI OSV NÁRODNI PROGRAM

      občanů voličů v internetu.
      Ti se totiž se naštvali,že maji tu svoji Ústavu k ničemu a udělali prvni ve světe ústavu novou a to s pomoci internetu.

      Ta byla odsouhlašena v referendu,ale politici ji manipulacemi v jejich nejstaršim parlamentu althingi.is, dokázali zmrazit a nyni čeká na novou vládu,která by ji schválila.

      Takže máme tu čest znovu a znovu tady věšet články našeho NÁRODNIHO PROGRAMU a ne že ne ANO!

      1.ANO SKVĚLÉ MYŠLENCE DÁT SOCIÁLNI STÁT DO PRVNIHO
      ČLÁNKU NAŠI ÚSTAVY!

      2.ANO OPRAVDOVÉ OBČANSKÉ PŘIMÉ DEMOKRACII,NEBOT
      DEMOKRACIE JE DISKUSE JAK TO VIDIME TADY NA NR.

      Nebojte se voličů,otevřete pro ně diskusni
      rubriky na vašich námi placených webech stran a
      hnuti pod vašimi jinak mrtvými články a přestante
      voliče odkopávat na FB s cilem nemit dále žádnou
      přimou odpovědnost.
      Pokud to nechcete budeme žádat přesun peněz pro
      weby
      tzv alternativy,která je ve skutečnosti hlavnim
      proudem.

      3.ANO POUŽITELNÉMU ZÁKONU O REFERENDU!

      4.ANO NEPODMÍNĚNÉMU ZÁKLADNIMU PŘIJMU,KTERÝ
      VYPLÁCELI VŠEM KOMUNISTÉ NEŽ BYLI MOŽNÁ PRÁVĚ ZA TO
      VYCINKÁNI!

      Vymazat
    12. Dalši tvorba článků byla prý vnitráky z ČSSD zastavena,tak počkáme,zda se někdo z naši Společnosti voličů,která může dosáhnout až 8 395 132 DUŠIČEK ozve k nadilce a nezapomente že mlčeni znamená souhlas!

      MÁTE LI NÁVRHY NEVÁHEJTE ,PIŠTE NEBO NEMUSITE,VŠE ZA VÁS JAKO ZA KOMUNISTŮ VYŘIDÍ OSV!

      Vymazat
    13. Komunisté žádný nepodmíněný základní příjem nerealizovali. Proč také, když všichni buď museli hákovat, nebo jako např. Havel prokázat příjem.

      Vymazat
    14. NZP VE VÝŠI ASI 10 000 DNEŠNICH KORUN BYL VŠEM VYPLÁCEN

      jen si vzpomente,podniky sice nepřinášely tak mohutné zisky,jako dnes,ale zisk byl VŠEM vyplácen
      Stát totiž vlastnil zdroje národniho produktu,vyplácel nižsi platy,ale pozor zbytek použival na dotace a benefity v oblastech bydleni,zdravotnictvi,školstvi zdarma,veřejná doprava,potraviny,spot rekreace,energie,voda,vše proděti atd.

      TO BY SE DNES NAZVALO NEPODMINĚNÝ ZÁKLADNI PŘIJEM,

      Po zpackané privatizaci byly podniky prodány do šrotu a co zbylo patři soukromnikům,kterí pokládaji NZP za svoje penize a ukradnou ho.
      Všichni vidí,že na západě jsou vysoké platy a nikomu nedošlo,že se tam NZP vlastně vypláci ve mzdě.

      V tomto směru máme v OSV už připraveny odborné posudky na př pana Doktora,inženýra JM CSc a ne že ne ANO.
      Timto způsobem jsou domorodci olupováni už desitky let a sami tvrdi,že to pravda neni a neschopné dnešni prý elity a zvláště komunisté jim to taji,aby byli dále doslova otroky MALÝCH PLATŮ a zadlužili se a tady na ně je připravena past vadného zákona o exekucich,který by nemohl být NIKDY schválen,kdyby existoval článek 1.NPV.

      Vymazat
    15. OSV prostřednictvím NPV, jak míníte zatočit s NZP?
      Této odpovědi jsem se již před drahnými lety dožadoval, dle směrnice NPV 9-3/4 na MNV v Nebelvíru (škola v Bradavicích) a žádný vás Mudla, mi dodnes neodpověděl ty VO.ASY s NÚDZ Klecany PIRÁTOV.

      Ramón

      Vymazat
    16. RAMONE DĚKUJEME ZA VÁŠ TÉMĚŘ NESROZUMITELNÝ DOTAZ.

      Jako člen OSV se nemůžete dát obsluhovat a ležet jak placka na prdelí.
      Nelžete vy RAMONISKO jak cigan,že jste se něčeho dožadoval NPV je fungl nový a ještě k tomu je ve stadiu kdy se právě píše a tak se nemohl učit na škole v Bradavicich.
      Zajimá nás jak se vám tam žije s pilinami v hlavě,to je otázka.
      Opakujeme vám,že

      A.VZNIKÁ NÁRODNI PROGRAM OBČANŮ VOLIČŮ a za bé
      B.Hledaji se sily k jeho uskutečněni.

      Pokud žijete v chlívku se svými kozami nemáte nárok na nic, nanejvýš vám neobratný myslivec ustřeli koule a budete tu psát fistulkou,že ano,pane Ramone?

      Vymazat
    17. NPV - OSV - NPO - VC - CIKÁNI 2:54

      Konečně se k nám dostala Vaše podpultová hymna pro vedení NPV (vzácnost), co nazpívala Vaše členka NPV ze slabomyslností, jež je Vám na Ústředí uvnitř v kanálu OSV vlastní, je to odnož Teplického kanálu Štofi nebo pako přes Vesmírné civilizace, pokud tomu tak není spojte se a dorozumívejte se přes NVP/NASA satelitní vysílačky (ochrana dat!)? Hymna se Vám povedla, přesně dle stylu Vašeho nosopisu¿¿¿

      https://uloz.to/live/!WW7wKUMgUmZO/jak-prazska-intelektualni-luza-zdevastovala-a-nadale-devastuje-diky-sve-zhovadilosti-a-neprisbusobyvim-individuim-severozapadni-cechy-z-prahy-je-sama-vystrnadila-a-presunula-k-nam-viz-stehovak-r-vitek-6-mkv-avi-jpeg-mp4

      Ramón

      Vymazat
    18. RAMONISKO,UŽ JSTE U SEBE V BRADAVICICH ZAVEDL TU TELEVIZI NA PETROLEJ?

      budete tam vystupovat jako cimbál man v té cigánské muzice?

      podepsána OSV jeji tlapka HzNR řidici se NPV,kde cigánům zatrhla PRÝ komunistická strana KSČM NZP ve výši 10 000 žabek s odůvodněnim,že by to prohráli v ruletě a Černém Petru!
      Proto prý spolu se svými cikorkami čekáte na ten neomarxismus,který vám přinese úlevu se svým kaka rámem!
      Je to pravda Ramonisko nebo ne a necigánit!

      Vymazat
    19. Kvítka z čertovy zahrádky

      špiček nepolitické Společnosti voličů Česká republika děkuji našemu členu OSV, odvážnému opozičnikovi panu RAMONOVI za připominky k věci a můžeme tady v klidu za bukem psat dalši články NPV,nebot nezapadnou za obzor jelikož odkazy jsou už i na jiných alternativnich webech nyni už tzv HLAVNIHO PROUDU, DLOHODOBĚ POVĚŠENY!
      Jistě by na ně měl být zvědav i pan docent,ovšem nevime zda je raději nebude pro velikou srozumitelnost masám radši na své vysoké škole nevyučovat a radši ignorovat,ať se se s tou verchuškou nedostane do konfliktu a oni mu daji gummi!
      Tak tu dáme ještě dalšich pár veršiků,no ni?


      Vymazat
    20. 5.ANO PODPOŘE DROBNÝCH A STŘEDNICH PODNIKATELŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ!

      Důvodem je že žádná taková třida nemůže vzniknout pokud nebude v prvnim článku naši Ústavy jedno slovo navic a to Sociálni stát.
      O tom tito obyvatelé snad ani vůbec nevi a ti,kteři se za Středni třidu považuji už dnes jí nejsou,nebot netvoři sloupy své vlasti,jako je tomu tam kde ten stát JE NAPEVNO A NE NĚJAKÝ DUCH ÚSTAVY!

      V návrhu se objevily i prvni opravdové pumy z nichž vyzdvihujema na př.článek

      6,NE DNEŠNI ÚSTAVĚ,KTERÁ NEBYLA SCHVÁLENA DOMORODCI čr V REFERENDU A PROTO MOŽNÁ ANI NEPLATÍ.

      Je docela možné,že zákon o obecném referendu je už 30 let zakázán,aby náhodou některého potomka z národa Švejků nenapadlo jako prvni úředni jednáni udělat o té prý Ústavě referendum a to by mohlo bolet au,au,au!

      Článek č.8,je přimo zajimavý a zni.

      NE NATO?A PROČ? CO BUDE POTOM?

      Vždyť by stačilo udělat NATO pro ČR ZBYTEČNÝM a budeme se mít jako ve šVÝCARSKU!!
      Umite si drazi členové OSV vůbec představit kolik by se ušetřilo miliard a co by za to bylo cigár,piva,kořalky a ženských?

      Tak co je to pravda nebo ne?

      Vymazat
    21. Všimli jsme si hrozné věci.Pan docent prý vůbec nevi,že asi nemůže propagovat na vysoké skole ten socialismus,dokud nedá k tomu vysvětlení kdy a jak znovu přijde to ZNÁRODNĚNI,nebotjen tak by stát vlastnil znovu zdroje Národniho produktu.
      Na jiných pokrokových webech se dokonce objevily navic i požadavky pozemkové reformy,aby každý mohl na svém hektaru NEPRODEJNIHO PODILU PŮDY pěstovat ředkvičky salát a mrkvičku s kobzolami BIO!

      CO JE TO TEDY VLASTNĚ TEN SOCIÁLNI STÁT a jeho definice?

      Sociálni stát je typ SOLIDÁRNI společnosti,kde vláda přejimá odpovědnost za politickou,ekonomickou a sociálni prosperitu.

      To však nikdo a politické třidy NECHCE a potom tu máme bordel kapitalismu bez přivlastků tzv skoro gangsterismu!
      Nepolitická OSV,kde jste všichni členy proto navrhuje všem PŘEMÝŠLET jak to udělat,aby to klaplo a ne že ne ANO!

      Návrhy davejte KDO NA TO MÁ I NEMÁ klidně a jistě pod všemi vhodnými články nejen na zdejši NR nebo taky ne!

      Vymazat
    22. Nevolnická lumpenproletářská lůza si dokoulela žvanila Miloše na hrad a opičáka Bureše do vlády, jako hovnivál svou hladovou, smrdutou avšak prázdnou a prolhanou estébáckou kuličku. ANO, bude ještě hůř!

      Vymazat
  2. Ja bych to videla jednoduseji....Kauza jako obycejne stala za prd.....Vypada to,ze chteli opet jen zdrzovat,aby nebyl cas na zavaznejsi veci (treba jejich platy,prodlouzeni vysetrovani zlocinu privatizace...po 1.1.2019 budou tedy promlceny vcetne OKD)Nekdy mi pripada,ze jsou domluveni snad uplne vsichni vcetne ANO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I lithium...Uz jsem se docetla,ze nekdo z Diama tvrdil,ze tezit bude ta australska firma......Takze v cem je ANO lepsi?Z nouze cnost?

      Vymazat
    2. Pana redaktora, komentátora Radko Kubíčko, jsem zaregistroval na ČT, již dříve! Mluvil k věci, nešetřil nikoho a jako jedinný sepsul, ksindla Miroslava Kalouska do OČÍ, ten zuřil, co si to dovolili na ČT, kde Kalouskovi vykusují kaštany!

      Pozvat TAKOVÉHO drzého novinářského OPONENTA a také to překvapen, prohlásil v závěru diskuze, jako VAROVÁNÍ ČT pro příště !!!

      Zde je důkaz, reakce na Radko Kubíčko od Kalouska:


      Hektické Kalouskovo úterý. Oznámil konec a komentátora Českého ...

      25. 10. 2017 · koupit jako Radko Kubičko a další prodejní novináři,“ napsal Kalousek, který na listopadovém sjezdu ...


      Celý článek k odstraněni Radko Kubíčko Kalouskem:

      https://www.lidovky.cz/domov/kalousek-vede-spor-s-rozhlasem.A171025_155631_ln_domov_ele

      Zdraví Ramón

      Vymazat
    3. Čecháčkovští komouši se nezmohou ani na vlastní puč - potřebují k tomu Miloše Burana a bačovského agenta Bureše. Dva miliony estébáků a bolševiků se po jejich Sametu nikam nevypařily. Výpomocný slovenský estébák plní bojový putinovský úkol: posílit proruské skomírající senilní agenty Klauzemany v plíživé destrukci EU a v budování oligarchického komunizmu ?

      Vymazat
  3. Priznam se,ze nechapu proc lide nevidi veci pragmaticky...ANO stoji na Babisovi(bez Babise neni ANO,takze sveho predsedu musi podrzet) Opozice vladu nesestavi bez komunistu,"extremistu" nebo ANO....CSSD se rychle dozvedelo,ze by je klidne mohlo nahradit SPD....a nemyslim si,ze by nasi politici neumeli ani zaklady matematiky.....takze slo o zdrzovacku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeste bych pridala,ze komuniste jsou radi,ze byli po dlouhe dobe alespon castecne odsunuti z druhe koleje (vymenili to,za podporu zahranicnim misim)

      Vymazat
    2. Anonymní24. listopadu 2018 12:27
      Možná šlo o zdržovačku, ale spíš bych to viděl na zkoušku síly ulice/ neziskovek. Věděli, že jejich požadavek nemá právní oporu, ale přesto: Ustojí AB psychicky ten tlak?
      Velmi nebezpečný pokus, politické aktivity neziskovek, by měly být zákonně omezeny. P.K.

      Vymazat
    3. 13:21 Tim mne prave Babis nastval...Toho uz si musel vsimnout v minulem volebnim obdobi,pak se holedbal,ze je omezi a v zaveru neudelal nic...Urvali ho,takze sklopil usi a nic

      Vymazat
    4. Kdyz nastoupil jako premier tak dokonce rikal,ze se podiva i na finance CT a v zaveru od jeho vlady vyjde jeste navyseni poplatku

      Vymazat
    5. Socani se zase předvedli . Po neslaném nemastném Bohušovi Sobotkovi který podával demisi-nedemisi zase zazářili s jeho nástupcem Hamáčkem . Hlasovali proti vládě , ve které chtěli zůstat .Je na čase aby v příštích volbách jim to voliči připoměli a vykopli je ze Strakovky a z politické scény do zapomění .

      Vymazat
    6. Anonymní24. listopadu 2018 13:28
      Nevím, jestli to je o totémž, ale Zeman řekl o Babišovi, že se bojí ulice (rozuměj neziskovek?). Nejspíš proto, ho také veřejně podpořil tím, že řekl, že po případném pádu vlády, bude novou sestavovat zase AB.
      Neřekl bych, že se bojí ulice, ale mám obavy, že usiluje o podporu a uznání jeho firem z EUúrovně, takže nemůže moc zlobit. P.K.

      Vymazat
    7. PANE PK,NĚKOLIKRÁT SE VÁS AKTIVISTÉ OSV PTALI ZDA

      jste OPRAVDU VOLIČSKÝM aktivnim členem a chcete vašemu panu OKAMUROVI pomoci najit cestu za voliči,které odkopává na FB a i taky k Národnimu programu občanů voličů,který on ignoruje a nemáme tu ani jiskru vašeho názoru,ačkoli všude visi vaše PK.

      PROČ MU NECHCETE POMOCI,.ABY MONUMENTÁLNĚ ZVÍTĚZIL VE VOLBÁCH OSVOJENIM NP, CO?

      Vymazat
    8. 13:21 Souhlas, neziskovky konečně rozpustit, už to mělo být dávno.

      Vymazat
    9. Anonymní 24. listopadu 2018 17:02

      Kupodivu nic nerozpustí a ČT se bojí jako ČERT KŘÍŽE, pokud mu J. Soukup, přispěchal na POMOC a zmínil chování ČT! A. Babiš sklopil hlavu, stáhl půlky, aby se NEPŘIPOSRAL s dovětkem, že není na místě se bavit o ČT?!

      Poplatky chce zvýšit ministr kultůry za ČSSD z Olomóca, kterého jsem dosud nikde NESPATŘIL ...?

      Ramón

      Vymazat
    10. Anonymní25. listopadu 2018 0:29
      AB má na rozdíl od Demobloku, nějaké národní cítění, ale na druhou stranu, bez podpory EU, dotací a zakázek, jeho firmy zajdou na úbytě. Nemůže překročit svůj stín, tak lavíruje. Např. ta ČT se řídí instrukcemi z EU, tak AB asi nechce ohrožovat své zájmy.
      Skutečné hájení našich národních zájmů, myslí vážně, mezi parlamentními stranami, pouze SPD. P.K.

      Vymazat
  4. Mají smůlu,že za těch 29 let zdejší "demokracie" už jsou ty jejich fígle docela okoukané. Něco z toho by mohli dávat na Sylvestra,kde ty kabarety docela upadly.

    OdpovědětVymazat
  5. Žijeme ve společnosti, kde ústava místo občanské kontroly předpokládá a ustavuje kontrolu "nezávislými institucemi", které samozřejmě v první řadě vždy obsadí psychopati, sociopati, šmejdi, parazité a pomatenci, resp. úchylové a šílenci.
    Tuto věc je potřeba v první řadě řešit, aby společnost nebyla tím dnešním blázincem, kde ti největší blázni a šílenci diktují ostatním co je jediné správné pro život společnosti podle jejich vyšinutého chorého myšlení.
    Nezávislá média, nezávislou justici, nezávislou policii a státní zastupitelství je potřeba podřídit kontrole, jako tomu bylo vždy co byl svět světem. Tento blud nezávislosti bláznů a šílenců činí dnešní svět jedním velkým blázincem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavne nikdo neni nezavisly.....vetsi blud jsem nikdy neslysela

      Vymazat
    2. 12:50 Ti lidé nemusí být psychopati a šílenci, jsou to jen líní hlupáci. Dostali nabídku za slušný plat kafrat do "věcí veřejných", tak to dělají. Oni si neuvědomují, že je někdo řídí, pokyny dostává jen člen na nejvyšší pozici, ostatní si myslí, že pomáhají pokroku. Až tak jsou lidé s humanitním vzděláním hloupí.

      Vymazat
  6. Po neúspěšném útoku vždy následuje proziútok. Tzn.
    1. Slonková a Kubík budou tretně stíhaní, takže ztrácí výsadu novinářů a přístup na veřejné a státní akce, u podpisu svých článků musí vždy uvádět "v současné době trestně stíhaná".
    2. Poplatky na veřejnoprávní televizi - protože žádnou nemáme - mohou občané platit cíleně kterákoliv ze čtyřech základních - ČT1, Nova, Prima a Barandov.
    3. Zmrazení platem státu neziskovým organizacím, dokud u nich nebude proveden audit a detailně stanoven počet osob s přístupem k inancím a právem statutárně zastupovat. Zavedeno podvojné účetnictví.
    4. Mezi reportéry jednotlivých televizí musí být zachováno procentuelní národnostní složení, maximální počet podle % zastoupení národnosti ve státu. Týká se to včetně těch televizních "umělcú", kteří chtějí lidem vykládat o správné politice.

    OdpovědětVymazat
  7. Havloidům jebe! Nikdo si jich neváží, každý jimi opovrhuje. Jejich trojčení a patetismu se lidé smějí, jejich ideály jsou falešné jako pětka. Nemají co nabídnout a politicky jsou zcela nepřijatelní.
    Celá aféra měla důležitost Babišových nevyžehlených kalhot!
    Takže si to shrňme: Havloidi jsou pošahanci žijící v podivném ideologickém skanzenu, držícím se při životě jenom z toho důvodu, že jsou užiteční jako kolaboranti pro západ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není bohužel tak docela pravda, že si jich nikdo neváží. Jen se koukněte, co jich ve sněmovně pořád je. Nemají sice potřebnou většinu, ale na to, aby otravovali naše životy a vzduch vůbec, je jich pořád dost a dost. A že neřekli své poslední slovo na adresu Babiše, to je jasné. Budou otravovat dál. Apelovat na jejich svědomí, je hrách na stěnu, žádné nemají. J.

      Vymazat
    2. Jako prostý neutrální pozorovatel se podpora Havla dá spočítat z počtu jeho sympatizantů na anonymních diskuzních fórech. Tam se mu nemůže přijít na jméno, což by jeho příznivci měli vzít na vědomí. Nejlépe pro něho by bylo nepřipomínat a neprovokovat ty, co mají k němu spoustu výhrad.

      Vymazat
  8. „Neokouzlil ani Okamura, který, jak předvedl, nechápe mechanismy fungování současné globální moci a své účinkování v kauze překombinoval.“
    Nechápu, v čem vidí p. Valenčík, to překombinování. TO jde stále za svým cílem, který otevřeně definuje: dostat body volebního programu SPD, do vládních rozhodnutí!
    Při současném rozložení sil, jsou dvě možnosti. Být přizván do vlády, nebo vládu podporovat, i bez nároků na pozice/ pašalíky. TO dává přednost (zdá se mu realizovatelnější?) druhé možnosti. A za tím zcela průzračně šel. Tj. hlasoval proti vládě, na kterou nemá žádný vliv a kterou jeho program nezajímá. Pokud by v ČSSD převládnuly hlasy pro odchod z vlády, potom by byly ve hře ty jeho dvě varianty.
    Z „nechápání mechanismů globální moci“, bych spíše podezíral pana Valenčíka, viz:
    „Piráti, kteří ze sebe zcela zbytečně udělali apendix slouhů současné globální moci ..“
    neboť podle mého názoru, Piráti již vzniknuli, jako nástroj globální moci, ne, že se jím stali nějakým nedopatřením, nebo chybou členů. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim....Pirati nam byli primo podstrceni....sledovala jsem ten postup

      Vymazat
    2. Desátník Pavel je taky asi dobře zaplacenej za kolaboraci

      Vymazat
    3. Ad 13:06 - stejný názor, piráti, bez vnější pomoci a zázemí, by si mohli akorát povídat někde v klubovně.

      Vymazat
    4. Naprostý souhlas, piráti jsou globální projekt pro mladý lidi bez zkušeností.

      Vymazat
    5. Pirát Michálek byl ve svém vystoupení tak trapný, že jsem se za něj styděl. Plácal páté přes deváté, jeho věty téměř spolu nesouvisely. Tu stranu mohli volit jen idioti, převážně z Prahy.

      Vymazat
  9. Zda "gambit", pro který se rozhodl Hamáček, mu vyšel, se dříve či později "dozvíme". Slova pana prezidenta "Každý premiér má právo navrhnout prezidentovi odvolání jakéhokoli ministra. A odpověď na vaši otázku zní: Nevidím důvod, proč bych takovou demisi nepřijal." zní dost "zlověstně..."

    https://zpravy.idnes.cz/milos-zeman-prezident-rozhovor-dnr-/domaci.aspx?c=A181123_095435_domaci_jadv

    OdpovědětVymazat
  10. Vláda nepadla, což je dobře. Nicméně neuspokojivá situace ve společnosti přetrvává a změnu k lepšímu na obzoru nevidím. Především považuji za nebezpečné, že se prakticky nediskutují a tím méně řeší mnohé životně důležité problémy. Např. jak zastavit krvácení země v důsledku úniku kapitálu, jakou armádu,jaké zbraně, kolik a proč do této oblasti dáme prostředků, jak postupovat v budoucnu ve školství, vědě, energetice, ve využívání surovinového bohatství atd. Tyto a mnohé další otázky spíše neřešíme a téměř veškerou energii věnujeme čapím 50 milionům. Najde se politická síla, která projeví o tuto zemi a její občany opravdový zájem? Nebo jsme schopni vyprodukovat jen šašky, hochštaplery, zloděje a korupčníky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní24. listopadu 2018 13:46
      To co vnímáte jako negativa (také to tak vnímám), je trend, prosazovaný EU. Je to likvidace soběstačnosti a suverénnosti jednotlivých států a je nepozorovaně, salámovou metodou vpravována do zákonů států. Už jen to, že jsme přijmuli, že EUzákony mají vyšší prioritu, než naše zákony, je rána do vazu národním suverenitám. ČSSD je tomu zcela oddána (viz Poche a jeho nesetřesitelnost v rámci strany), ANO lavíruje mezi národními zájmy a šancí AB, zařadit se mezi EUelity
      Kvůli tomuto trendu, vyvedl Farage Velkou Británii z EU. To také chce změnit frakce Evropa národů a svobod, jejímiž členy jsou Le Penová, Santini, Wilders i naše SPD Tomio Okamura. Brzy budou volby do EUparlamentu, tak to mějme na mysli. P.K.

      Vymazat
    2. Ad 43:46 - neuspokojivá situace bude přetrvávat, eurounijní politický diktát neumožňuje realizovat vlastní národní politiku, viz obtíže s brexitem, a to už VB je nějaká lokalita. 10 mil. stát zůstává téměř bez šance!

      Vymazat
    3. Přesně tak, havloidi v podstatě paralyzují společnost hovadinama jako je Čapí hnízdo. Je to způsobeno tím, že jejich mediální moc je naprosto neadekvátní jejich moci politické.
      Já jsem už před lety přestal sledovat havloidní média, takže mne to vůbec nezasahuje. Ale když vidím, jak je celospolečenský diskurz havlomédii sabotovaný, tak bych to nazval mediálním terorizmem.

      Vymazat
  11. Že to Babiš ustojí bylo snad jasné už od počátku kauzy. Jediným výsledkem je zjištění, že třeba taková Mirka Němcová s Mirkem Kalouskem společnost "spojují", kdežto Andrej Babiš s Milošem Zemanem společnost "rozdělují." Teze o rozdělené společnosti jsou často zdůrazňované a právě končící aféra jim významně přibrousila hrany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, to poslední co bych chtěl, je mít něco společného s havloidy.

      Vymazat
    2. 14:32 Vážím si vašeho občanského postoje. Proč to ale píšete jako reakci právě sem ? Nebo jste jen nepochopil psaný text ?

      Vymazat
    3. Anonymní24. listopadu 2018 14:24
      To osočování z „rozdělování společnosti“ je takový trik havloidů. Oni neřeknou, že AB, nebo MZ vyhráli volby, což je něco pozitivního. Oni melou, že rozdělují společnost, což je něco negativního.
      Jedná se o nepřetržitý politický boj. Dříve po volbách ustal, oni ho udržují při životě po celé volební období. Trvale rozeštvávají společnost. Bylo by třeba ukázat, kdo to organizuje a kdo to platí. Nejspíš bychom se opět dostali k politickým neziskovkám, jejichž působení by mělo být zákonně omezeno. P.K.

      Vymazat
    4. 14:45 Tyhle hloupe manipulativni fraze navic nejsou ani z jejich hlavy...Je to nejspis z nejakych ucebnic "marketingu"

      Vymazat
    5. 14:52 Je to ale metoda velmi účinná. Viděl jsem reakce lidí. Stačilo by ještě párkrát přiložit pod kotel, přidat studenta Šmída pro tento případ s jiným jménem a netolerantní spojovači by mohli začít střílet.

      Vymazat
    6. 15:10 Ja vim,kdyz jsem se kdysi prihlasila poprve na diskuzi PL vetsina lidi se skoro bala svuj nazor projevit a nebo se za nej omlouvala...Stacily slogany o "komunistech" "bolsevicich" a nebo neco podobne stupidniho

      Vymazat
    7. No, v každém případě by měla být BIS schopná zjistit, kdo si to u Slonkové a Kubíka zadal.

      Vymazat
    8. 15:33 Zajímavé, myslíte, že BIS je až tak mocný a funkční orgán ?

      Vymazat
    9. 17:16 A vy myslíte že není ?

      Vymazat
    10. To by chtělo Uh. Hradiště a Hlavačkův galvanický audit.

      Vymazat
  12. Dnes mne naprosto "dojal" vzkaz Clintonove Evrope.Pry by mela omezit migraci,aby se vlady neujimali "pravicovi extremiste".....Takze jsem pochopila, jaky je rozdil mezi "pravicovymi extremisty" a temi ostatnimi.....Prijdou na vsechno driv:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní24. listopadu 2018 14:29
      Ano, tito „extrémisté“, by totiž tok migrantů postavili mimo zákon a vedle práv migrantů, by také upozornili na práva domácí populace. Proto je třeba dočasně zvolnit, dokud zase neztratí podporu uchlácholeného obyvatelstva. P.K.

      Vymazat
    2. Ja hlavne nikdy nepochopila jak muze v demokracii existovat extremismus....Extremismus musi byt od neceho odvozen,coz znamena,ze rikaji,ze jejich politika je zakladni...coz uz vylucuje to,ze jsou demokrate

      Vymazat
  13. Bylo zábavné sledovat, jak se po zhroucení prvotního "Babiš unesl syna aby mařil vyšetřování" křečovitě vyráběly další a další důvody. Vždy, když se předchodí verze rozpadla na faktech, snažli se "demokraté" uplést ze zbytků něco nového. Nakonec zbylo jen to, co je tvrdili už před volbami, že "trestně stíhaný člověk by neměl být premiérem". Což je naprostým popřením presumpce neviny.

    Celá současná kauza mi potvrzuje starou moudrost, kterou by si měli "demokraté" připomenout:
    "Z hovna bič neupleteš. A když upleteš, tak s ním nezapráskáš. A když zapráskáš, tak jenom sebe".

    OdpovědětVymazat
  14. Schwarzenberg to na prezidenta projel, Drahoš taky, demoblok v opozici v podstatě mimo hru, teď Babiš. Co bude dál? Samý neúspěch samozvaně vyvolených. Frustrace a uražená ješitnost musí být veliká. Bojím se co bude příště...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PŘITELI VIDITE JISTĚ,ŽE OSV VYHRÁLA VŠECHNY VOLBY,

      NIČEHO SE NEBOJTE ,tak sledujte pečlivě jak to děláme a nezaškodi si napsat články Národniho programu voličů na zrcadlo v koupelně jadrovým mýdlem,aby jste se ráno potěšil do nového dne ,neboť se k němu mohou brzy modlit všichni z politické třidy dnešnich Netáhel,ovšem za jedné podminky

      VOLIČI NP PO NICH BUDOU CHTIT MISTO KORÁLKŮ A KOBELIH S PROPISOVAČKOU!

      Vymazat
  15. Nejsem volič ANO ale že by stála na Babišovi je omyl. Babiš je zatím na naší politické scéně nejsilnější osobnost a ani v ANO se k němu nikdo nepřibližuje. Volil jsem SPD a mám k nim dost výhrad. Podle mě není dobré postupovat maximalisticky ale tak aby první 1-3 body programu který prosadí rozjely možnosti pro prosazení dalších bodů programu. Podle mě je důležité prosadit volební povinnost, většinový volební systém a referendum obecně. To zajistí další možnosti jak demokratizovat řízení státu v zájmu většiny obyvatel. Současný model jen podporuje dohadování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PANE MOTROKu,STAŇTE SE VOLIČEM PANA BABIŠE POTÉ,

      co mu doporučite Národni program občanů voličů,nebot ten velikán žádný program prý nevlastni,protože za nim stojici pozadi nevi co udělá Společnost voličů a on by pak musel plnit to co CHCEME my občané a to by mohl být MALÉR!

      CO VY NA TO?MÁTE JINOU RADU VE SVŮJ PROSPĚCH?

      Vymazat
  16. Jak je to s termíny? Obviněný, trestně stíhaný, žalovaný, souzený, odsouzený. Co je z toho správné v kauze Čapí hnízdo, ve které podal někdo udání a policie věc prověřuje, nebo byl Babiš obžalován neBo je dokonce věc u soudu, který je liknavý.... Nebo lze u nás beztrestně podávat falešná udání, obvinění..... O vině nebo dokonce trestu u nás rozhodují novináři, ulice, opoziční strany? Víme, že poslanci mohou na půdě parlamentu beztrestně lhát, být arogantní, vulgární a nebo se stavět do role blbců, případně knížete i dementů! Jejich výrokům, ač jsou vylhané, nebo záměrně znectívající, urážející, musí být dávána vážnost, jako by se jednalo o svatořečnění. JANE ŽIŽKO, BĚŽ TU SVOLOČ VYPRÁSKAT, UŽ JSI TO JEDNOU UDĚLAL K RADOSTI A ŽIVOTU ČESKÉHO NÁRODA!
    NEJSEM VOLIČ ANO, ALE URČITĚ BUBU, NEMÁM RÁD, KDYŽ LIDÉ PODPRŮMĚRNÍ KOPOU ZE VZTEKU DO LIDÍ LEPŠÍCH, NEŽ JSOU ONI . ANO SE UKÁZALO TOU STRANOU OKOPÁVANOU!

    OdpovědětVymazat
  17. ANO,POTÉ CO SI OSVOJI PAN BABIŠ NÁRODNI PROGRAM VOLIČŮ,

    budou ho VŠICHNI všemi dvaceti prsty volit, jinak ne!

    bBUDE TOMU JINAK A JAK?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jděte s heslem NPV do přítmí... máte tam spoustu chyb. Politika je umění maximalizace možného... a zatím od velvetu nebylo v české politice osobností kromě Presidenta republiky Zemana a premiéra Babiše.

      A že se o ně otírá taková švýcarsko-rakouský nedovyučený hajný, hospodský (podle vlastního sebeohodnocení) Schwarzenberg je chucpe hodné degenerovaného potomka bývalých velmožů cizí moci protizákonně u nás nahrabavšího na úkor domorodého Českého národa díky Vencovi Flašce von Flughafen

      Vymazat
    2. SPOUSTU CHYB?NO PŘITELI TOTO TVRZENI NEMÁ PODKLAD

      do doby kdy přinesete jejich výčet,ABYCHOM SE MOHLI OPRAVIT A S NOVOU SILOU SE VYDALI VPŘED.
      Je to skvělý nepolitický Program a nemůžeme tu za to,že opakujete flaskule,které vám cpe do kedlubny zmanipulovaný tisk a tv.

      To by pak nebyla pravda,že vůle občanů je vůle boži a vy by jste se dostal do kotle k Belzebubovi,kde se vaři a pečou lháři,neni liž pravda, co vy na to?!

      Vymazat
    3. 19.16 Nepolitický politik a nepolitická politika jsou oxymorony. Nejhorší Peklo je podle nejsvětějšího slova Alláhova, zjeveného v Koránu, určeno pro POKRYTCE. Budete-li pokrytec, budete ve společnosti lepších Američanů a církevních otců, není liž pravda co VY NATO, chtěl jsem říci na to?

      Vymazat
    4. NA KORÁNU VADI,ŽE JSOU TAM SÚRY ZE STŘEDOVĚKU

      typu zabij každého kdo nemáva kaka rámem.
      Poskytli jsme azyl vákou postiženým jugoslávcům včetně tamnich muslimů a ti se pak vrátili.
      Vaši soukmenovci ARABOVÉ jsou bohati a u MEKKY JE MILION VOLNÝCH MIST PRO UPRCHLÍKY,

      ale chamtiví vaši zacofani špatni bohati muslimáci vám svoje miliardy vyplatit nehodlaji a radši vás nechaji na milosrdenstvi nevěřicich ,kdy se sám Mohamed zastydi,když vidi jejich chamtivost!
      Alláh akbar!

      Vymazat
    5. Dost nás tu všechny udiívuje,že si vaši bohati Arabové najali za mrzké dolary prý i Američany,aby na jejich rozkaz bombardovali nebohé chudé věřici muslimy.
      Neni divu,že pan PUTIN drži s pravými a skvělými muslimy pohromadě a dopřává jim vitězstvi!
      Arabský lid ho prý navrne na Nobelovu cenu míru až budou všichni chamtivi muslimšti boháči v nebi i se svými děvčaty!
      Aláh akbar inšalah!

      Vymazat
  18. Kdo jen trochu sleduje zahraniční tisk, tak ví, že ČR je celkem Západu ukradená a že je pro Západ jen rabovacím prostorem pro kapitál. Přes veškerou snahu českých udavačů a konfidentů z řad tzv. protidemokratického parlamentního bloku, nedělá diktatuře Bruselu vrásky Čapí hnízdo, to už víme rok, ale nechuť Čechů zapojit se do stěhování národů z muslimského světa do země "oplývající medem a strdím". Ten český "podnárod" prostě kapitál s..e, když nechce být mišuge s protichůdnými civilizacemi a kulturami. To tedy hýbe Sorošem a Bruselem, protože je to skoro taková drzost, jako volání po MÍRU na Zemi a vyslovování nesouhlasu s byznysem Západu při výrobě, expedici, lifrování, transferu a etablování tzv. migrantů v zemích EU. Tedy dramatická provolání znějící ze slaboduchých českých úst "co tomu řekne Západ!" a nebo "co si pomyslí oligarchové o Češích" jsou více než směšná. Ale je to tím, že voliči volí blbce! Dělají to z legrace nebo ve zlém úmyslu, zesměšnit politické loutky ve žvanírně CZ?

    OdpovědětVymazat
  19. K Lithiu 12:14

    Žádná australská "těžařská" společnost neexistuje. Jde o skupinu European Metal Holdings, která koupila český Geomet (založený čtyřmi českými geology), která měla právo na průzkum hlubinného ložista a kvůli blbě napsanému hornímu zákonu i přednostní právo na těžbu a vlastnictví vytěženého materiálu. Australská skupina vstoupila na burzu a je částečně vlastněna například australským výrobcem silničních svodidel. JInak řečeno přitahuje investory na vidinu pohádkového bohatství.

    Na českou vládu se může vykašlat, protože je kryta smlouvou o ochraně investic. Pokud by povolení k těžbě dostal někdo jiný, bude se soudit. Američan Lauder, chráněný obdobně nesmyslnou smlouvou s USA vysoudil za "ztracené investice" do TV Nova 10 miliard korun.

    Memorandum podepsané ještě Sobotkovou vládou bylo nejspíš jen politicky motivovaným fíglem: Vláda se stará o naše bohatství a nabízí spolupráci.

    Vtip je v tom, že těžbu samotnou mohou provádět české firmy, ale přidaná hodnota pochází až z extrahovaného lithia a zejména jeho použití v bateriích.

    Jestliže jedna TV stanice stála republiku 10 miliard, lze si představit, že případné arbitráže budou o řád nebo dva výše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronald LAUDER není Američan, ale v Americe žijící ŽID - president WJC = SVĚTOVÉHO ŽIDOVSKÉHO KONGRESU. Té lepší poloviny Židovského národa - se kterou máme obdobný osud. To, že nás okradl, bylo kontraproduktivní, protože to podpořilo antisemitskou (ne antisionistické proti US sionistům) a přitom oprávněnou zatrpklost.

      Vymazat
  20. Já se s útrpností dívám na Schwarzenberga. Mezi občany ČR se už hodně let proslýchá, že je to divný zjev, cizák, vlastizrádce, vychytralý lenoch i povaleč. V mládí prý pořádal obden mejdán. Odkud rod Schwarzenbergů získal tak obrovský majetek, bylo to výhradně z krvavých mozolů pilných dříčů, Karlových předků? Byli jeho předkové taky tak "pilní" jako tento blekotající dřímota Karel Schwarzenberg, který byl ze dvou vysokých škol (navzdory jistě veliké protekci peněžního měšce) vyhozen pro studijní neprospěch? Svou roli ministra zahraničí pojímal ostudně, nikdy se ministrem neměl stát! Jaktože pražské Kavárně v jeho případě nevadí stáří politika? Moc prosím, pane Schwarzenbergu, už někam (do vídeňské kavárny) zalezte. K. H. Borovský: "Zle, matičko, zle, Švarcenberci zde"!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otevřete si platnou Sbírku zákonů ČR a najděte si zákon 143'1947Sb. "O převodu vlastnictví majetku hlubocké větve Shwarzenbergů na zemi Českou." Ten zákon stále platí a nabyl účinnosti v r.1947. Majetek byl vrácen nezákoně jen proto, že jakýsi soupis majetku uzavel stát až po 25.2.1948. Jenže to už sepisoval státní majetek: Ten zdegenerovanej rakušák nemá mít nio.

      Vymazat
  21. Včera mě šláfenberg silně dojal. Se starostlivým ksichtem
    se jako obracel na Babiše slovy. Parafrázuji: "měl by jste
    si vážit pohostinnosti české republiky, která vám umožnila
    tady podnikat, získat majetek, bla bla bla ..."
    Dále nepokračuji, protože něco tak nehorázného co vypustil
    ten rakušák z té své sprosté huby, je do nebevolající.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten dědek je švýcarský občan... po rozpadu Rakousko-Uherska měli stejně jako Habsburgové zakázán pobyt v Rakousku a neměli občanství... Oženil se s dcerou nejvýše postaveného rakouského SAmanna a SSmanna... A tohle "stvoření" má to chucpe mentorovat NEJLEPŠÍHO PREMIERA ČR PO PŘEDÁNÍ/PŘEVZETÍ MOCI "ZA SAMETU".

      Vymazat
    2. On to ten Rakušák vypustil nejen z pusinky sprosté, ale z pusinky na první pohled i vizuelně křivé. Jeho ošklivý vzhled není dán věkem, on byl totiž šeredný už za mlada, tedy odedávna. Vizáží určitě nevypadá na Čecha, on nevypadá ani na Evropana, vždyť takový cizokrajný vzhled odpovídá destinaci hódně a převelice vzdálené od střední Evropy.

      Vymazat
  22. Já si dovolím opravit nadpis, ustáli jsme to všichni, co se neklaníme židovskému kapitálu a americké ambasádě.

    OdpovědětVymazat
  23. A jaké tedy jsou ty mechanismy fungování současné globální moci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozný nevzdělanče ovládáni světa funguje podle mechanismu ŠESTI PRIORIT,
      Takže co vám chybi je prostudovat si je.

      Vymazat
  24. Mno nic nikdy bych nevolil to co postaví kavárna i kdyby si ho pozlatily.

    OdpovědětVymazat
  25. „Záchranné stéblo“ optimismu

    Vzdor obecné skepsi, vnímám současné dění ve společnosti optimisticky. Nejméně dva aspekty jsou pozitivní.

    První: K parlamentním volbám v roce 2017 přišlo zaokrouhleně 60 % voličů a vítězné ANO z nich získalo 30 % hlasů. Z celkového počtu lidí oprávněných volit (8 000 000) je to necelých 19 % a uvědomíme-li si, že život dvou generací probíhal v demoralizujícím ovzduší druhé světové války a totality v období padesáti let (1938–1989), je tento počet lidí se zkreslenými morálními hodnotami číslo malé.
    Seznamy příslušníků bývalé státní bezpečnosti jsou tlusté svazky a ti žijící jdou bez přemýšlení volit osobu ze svého středu a tvoří pevné jádro voličů ANO. Musíme si ale uvědomit, že se jedná pouze o každého pátého dospělého občana a že by to mohlo být mnohem horší.

    Druhým pozitivním aspektem současné turbulence ve společnosti je zvýšený zájem mladé generace jak o současnost, tak o nedávnou minulost.
    Učitelé, kteří v ní žili, o ní neučí patrně z přirozeného studu a strachu z kritiky, proč s tím nic nedělali. Nyní ale vstoupila na scénu živá dějepisná pomůcka – současný předseda vlády – a mladí se ptají, co to bylo to StB. Hodně se o tom hovoří a chování pana premiéra jim přirozenou cestou doplňuje vzdělání. Dovídají se, že se v žádném případě nejednalo o podobu známých organizací v demokratických zemích, jako je například CIA v USA, ale že to byli bezohlední vykonavatelé moci KSČ řízení z Moskvy jako nástroje správy ruské kolonie Československo.

    Názory jsou různé a mají se respektovat, ale diskutovaný problém se může přiblížit k základním mravním principům, a potom názor přechází v definici charakteru.


    Milan Matějček
    Autor je členem PEN klubu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:01 Pane Matějíčku, když už počítáte, tak laskavě říkejte celou pravdu. Jestliže Babiše volilo jen 19% oprávněných voličů, tak nám prosím prozraďte, kolik procent hlasů oprávněných voličů získaly ti, kteří se takto snaží jeho jednoznačné vítězství snížit. Nedostali náhodou jen něco kolem 6%? A to jim snad dává právo rozhodovat o vládě?

      Máte pravdu, že StB se nedá srovnávat s obdobnými organizacemi v "demokratických" zemích. StB totiž nikdy neorganizovala barevné revoluce v cizích zemích, nerozvracela tamní režimy. Tehdy jsme opravdu nebyli kolonií, tou jsme až dnes. Tehdy u nás nebylo bankovnictví v rukou Moskvy, nebyla prodejní síť v rukou "Rusáků" ani u nás nepůsobilo kolem 6000 ruských firem, jako je tu dnes německých a rakouských.

      Vymazat
    2. Pan Matějček 23:01 z Pen klubu popsal stránku, aby objevil, že bezpečnostní složky státu jsou bezohlední vykonavatelé, on tvrdí moci KSČ atd., já tvrdím, že zásahů v zájmu režimu každého toho státu, kterého jsou součástí. Pan Matějček zachází perem buď jako hloupý, nebo demagog propagandista. Copak asi dělají bezpečnostní složky USA, Britanie, Francie a všech dalších států? Mohla a měla se StB chovat jinak?

      Vymazat
    3. Matějiček pište k věci a vemte si mustr z OSV,

      ta sepsala NPV a potřebuje rozumbradu jako vy za stojaci hodiny, tak zkuste jim vysvětlit co je teváš soukromý pánský pen klub a rozvalte přitom na sračky jejich NPV a stanete se tak nesmrtelným nebot pánský klub je dnes tak jedině k ničemu.

      Vymazat
    4. 0:20 StB byla jen místní pobočka KGB a to byla organizace, která prováděla "rudé" tedy jednobarevné revoluce po celé planetě, na to bacha! A platí, platilo a bude platit, že lépe mrtvým na věky býti než rudým xindlem se byť na okamžik státi!

      Vymazat
    5. Aha. Pan lepšolid z PENálu. Málem si mně rozplakal, synu.

      Vymazat
    6. 8:53 a čí jsou pak pobočkou bezpečnostní služby satelitů USA? To Matějček neví, ignoruje, nebo vidí v pořádku?

      Vymazat
  26. Matějíčku, kams dal hlavičku ? Viděl jsi tu kytičku, jak letěla do košíčku s odpadem?To má být mravním principem?

    OdpovědětVymazat
  27. Můj soukromý dojem z divadla v Paramentu překonal očekávání. Kdyby žil Dostojevský a měl šanci zažít toto představení, dopsal by k Idiotu další díl Jeho kolektiv. Byl to pokus o drama, ale končil jako veselohra. Možná by bylo na místě nesoutěžit s Wagnerem a par hodin ubrat. Pochvalu si zaslouží hlavní aktéři, neb velmi věrohodně včetně emocí zobrazili svůj boj za pravdu. TV určitě udělala záznam a stálo by za úvahu dílo nominovat na Oscara. Obsahem je dílo nadčasové a ke zdůraznění jeho stálé aktuálnosti přetočit na černobílé médium. Použití formátu stařičkého černobilého a němého filmu, který by kráčel vstříc globalizaci, bez potřeby překladu. Le Pen.

    OdpovědětVymazat
  28. Parlament a pokus o shození vlády! To byly nářky mezi zdmi té žvanírny! Padla zde otázka o Stb. Nebylo jiná, jako ostatní dříve a dnes v jiných státech a i u nás. I ty svazky dnes budou tučné, asi formálně jiné, pochopitelně digitalizované. Jistě o to snazší je publikovat jako Cibulkovy seznamy II.
    Ano a Babiš vyhrál svým programem. Lze jen stavět otázku, proč oligarcha prosazuje program, do kterého vpašoval i něco ze sociální a ekonomické spravedlnosti a také pokus přiznat občanům práva, která zatím vlastní jen kapitál.
    A že takový program přilákal voliče a musel neskonale naštvat totalitní kapitál, je jasné. A drzost, s jakou ANO a Babiš trvají na tom, aby i kapitál se aspoň trochu přiblížil k poctivosti, dokonce aby platil daně a nekradl je ze státní kasy, musí být po zásluze diktaturou kapitálu potrestána. A proto se prostřednictvím medializátorské žumpy vyrábí kauzy kolem Babiše - musí být zlikvidován, kuciakován, to jsou přece metody vlastní kapitálu! Na Ukrajině to vyšlo na 100 %, na Slovensku na 5O %, u nás zatím odolává občan ČR nejen snahám pražské kavárny o Majdany a kuciakování, ale i státní aparát o diverzní rozvrat kapitálem. Jen pražská kavárna nevolí ANO!

    OdpovědětVymazat
  29. DEJTE TU PROGRAM PANA OLIGARCHY BABIŠE KDE SI OSVOJIL

    statečně NPV a zmenu stávajiciho systému kapitalismu bez přivlastků,vycházejiciho z gangsterismu jak to požaduje OSV ve svém Národnim programu voličů NPV,tj okamžité schváleni jednoho slova do prvniho článku naši prý Ústavy,která nebyla schválená v referendu neboť žádný zákon o obecném referendu NEEXISTUJE!

    Žádný takový program jsme u panea oligarchy Babuše prozatim nenašli,tak se snažte!

    TENTO STÁT DALI OSVÍCENÍ PRŮMYSLNICI NĚMECKU V DOBĚ,KDY SE Z ROZBOMBOVANÝCH RUIN JEŠTĚ KOUŘILO,ABY DNES BRZY PLATIL SKORO 10 EUT NA HODINU A NE ŽE NE ANO!!!

    HzNR v.r.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZJIŠTUJEME,ŽE PRÝ POKROKOVÍ KOMUNISTÉ SE ZUŘIVĚ BRÁNI

      zařadit do svých bobkových listů skwělý Národni program voličů a zvláště už i ohlupuji své členy, ,že v dobách své největši slávy prý nevypláceli VŠEM OBČANŮM NZP.

      TO VŠE PRÝ JEN PROTO,ABY KAPITALISTÉ UMOŽNILI PŘECEDOVI TEPLÉ MISTEČKO NA AMBASÁDĚ VIETMIN!

      Je to pravda pani komunisti,kteři držite bobřika mlčeni a na své voliče A VÍTĚZSTVI VE VOLBÁCH kašlete?

      Vymazat
  30. CO JE TO ZA CYPA, S TÍM KAPITÁLEM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piš k věci a přestaň vykusovat kapitalistum kaštany!

      Vymazat
  31. To by jeden nevěřil, kolik nerozumu se v Česku urodilo, kolik se jich naučilo psát a kolik jich má přístup na internet. Zřejmě dokonce nerozumní založili svůj spolek na ochranu proti případné léčbě a ten spolek se zde producíruje. Tak tedy pro SAZKU! Vypište kurzy, kdo koho udolá: zda blázni rozumné, nebo naopak.

    OdpovědětVymazat
  32. 17.21
    Přestaň tu rajtovat na svém mrtvém oslu a posuzovat ostatni,když sám neumiš dát kiomentář aspoň typu podle sebe soudim tebe,aby všichni viděli odkud tě nedoléčeného pustili,když to tak znáš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17.21 je v pořádku to platilo pro 17.47

      Vymazat