Reklama

.

.

pátek 16. listopadu 2018

Vy, co o výročích plníte prostranství a řvete. Dožadujete se demokracie, ale vůbec jste nepochopili její princip, vzkazuje profesor Keller

Prof. Jan Keller
ROZHOVOR s Janem Kellerem
16.11.2018  ParlamentníListy
Europoslanec a profesor sociologie Jan Keller připomíná, že hlavním požadavkem všech, kdo demonstrovali proti režimu v listopadu 1989, byly svobodné volby. Brzy se ale zjistilo, že část lidí nemá v úmyslu jejich výsledek respektovat. „Plní každým rokem při nejrůznějších výročích veřejná prostranství, nadávají těm, kdo volby vyhráli, a dožadují se demokracie, jejíž princip nepochopili.“ Záležitost ohledně premiérova syna Andreje Babiše podle Kellera nelze objektivně hodnotit, pokud se nevyjádří příslušné orgány: „Politici, kteří si ji troufají hodnotit již nyní, na sebe jen prozrazují, že jim o objektivitu v žádném případě nejde. Jelikož v řádných volbách neuspěli, snaží se kauzy využít k mocenskému zvratu.“

Když jste před rokem psal o 17. listopadu, zmiňoval jste v komentáři pro Právo, že napětí ve společnosti nepolevuje a oslavy se stávají tryznou za nesplněné ideály. I letos se připravuje řada oslav, ale více se hovoří o demonstracích zvlášť ve světle posledních událostí. Čím se podle vás stanou letošní oslavy, půjde opět o „tryznu“? A pokud, tak tryznu za co nebo za koho?

V listopadu roku 1989 bylo hlavním požadavkem všech, kdo demonstrovali proti režimu, aby byly v naší zemi umožněny svobodné volby. Tento požadavek byl naprosto oprávněný, a pokud by zůstalo jen u něho, bylo by vše v pořádku. Brzy se však zjistilo, že část těch, kdo svobodné volby požadovali, nemá v úmyslu respektovat jejich výsledek, pokud volby dopadnou jinak, než si přejí oni. Tito lidé, kteří se svobodnými volbami souhlasí jen v případě, že v nich sami vítězí, plní každým rokem při nejrůznějších výročích veřejná prostranství, nadávají těm, kdo volby vyhráli, a dožadují se demokracie, jejíž princip nepochopili. O tom, čeho jsou tito lidé schopni, jsem se přesvědčil letos 28. října, když jsem šel na Hrad u příležitosti oslavy 100 let od založení Československa. Hlouček jich stál před hradní bránou a pokřikoval na ty, kdo vcházeli, včetně manželek vojáků padlých v Afghánistánu, že by se měli stydět. Bylo to velice nechutné.

K aktuální kauze… Syn Andreje Babiše na videozáznamu, který zveřejnil server Seznam Zprávy, tvrdí, že ho kvůli Čapímu hnízdu drželi na Krymu a podepisoval i nějaké dokumenty. Zatímco premiér hovoří o hyenismu a honu na jeho rodinu, šest opozičních stran podalo návrh na vyslovení nedůvěry vládě. Skandál hýbe celou republikou. Už se o tom hovoří i ve Štrasburku nebo v Bruselu? Jak celou záležitost hodnotit?

Tento týden zasedá EP ve Štrasburku. Vývoj v České republice není na pořadu jednání. Práce parlamentu se nezúčastnil pouze Jiří Pospíšil, který dal přednost tiskové konferenci v Praze. Nikdo ve Štrasburku jeho nepřítomnost v práci nezaregistroval a nikomu nevadila. Záležitost ohledně premiérova syna nelze objektivně hodnotit, pokud se nevyjádří příslušné orgány. Politici, kteří si ji troufají hodnotit již nyní, na sebe jen prozrazují, že jim o objektivitu v žádném případě nejde. Jelikož v řádných volbách neuspěli, snaží se kauzy využít k mocenskému zvratu. Odpovídá jejich pojetí demokracie, jak jsem o tom už mluvil.

Když sledujeme dění, můžeme se ptát různě na to, co se vlastně děje. Například: Jak je možné, že dva novináři najdou člověka, po kterém policie pátrala bezvýsledně? Jak to, že je Andrej Babiš stále na pozici premiéra, když používá tak „mafiánské praktiky“? Je správné odepsat premiéra kvůli videu, které je natočené tajně s psychicky nemocným člověkem? Skutečně jsou to zásadní informace, nebo dobře načasovaná manipulace? Atd… Z vašeho pohledu sociologa, co vůbec celá záležitost může vyvolat ve společnosti? Bude rozdělena ještě ostřeji?

Načasování celé akce je velice nápadné. Premiér v zahraničí, blížící se výročí listopadu, vláda odmítající podepsat Globální kompakt o migraci, který hrozí naši zemi zbavit zbytků suverenity ve věci přijímání migrantů. Tyto věci bijí do očí, o jiných lze jen ... (celý text zde)

97 komentářů :

  1. Pane Kellere přesně tak neuznávají jiný názor těch pár tisíc uřvanců není ČR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapoměl nejduležitějši americky velvysranec obchodnik se zbraněmi elktrarnami a pohonnymi hmotami jako gank
      gster

      Vymazat
    2. Pane "profesore" Kellere,
      vy přece musíte vědět a byla doba, kdy jste to i přiznal, že demokracie ve zlodějském a zločineckém kapitalismu je pouhým fíkovým listem zakrývajícím diktaturu finanční oligarchie ! Je zajímavé sledovat co udělá se svědomím a vědomím bohatá sinekura v evropském parlamentu, jak se ostatně stalo i vašem případě !

      Váš kdysi příznivec Petr Herout.

      Vymazat
    3. 8:20 Že ty kluku ušatá bys to rád vzal po něm ? Co ?
      Jinak, vem si kapky RADOSTOL. Hned ti bude líp.
      Zácpa v hlavě, to je sviňa.

      Petr Serout.

      Vymazat
    4. 8:20, nikoliv Petře Heroute. "Kapitalismus", anebo soubor ekonomických pravidel, kterým tak říkáme, může v poho fungovat i při absolutistickém uspořádání společnosti.

      Společnost lidí daného místa si představte jako směs namíchanou z různých kategorií - společenskopolitické, ekonomické, etnické, edukační, sociální, religiózní... atd., k tomu připočtete vnější vliv, přímý a nepřímý. Jak se která směs provede, tak ta daná společnost prospívá.
      Ani tzv. socialismus nebyl v každé zemi stejný.

      Pokud máte na mysli demokracii jako klamnou zástěrku pro sice sofistikované, leč prachsprosté loupení, to s vámi souhlasím, ale demokracie jako společensko politické uspořádání státu, tj. plebiscit, s tím nemá nic společného.

      A nezdá se mi, že by Jan Keller obhajoval zájmy nadnárodního kapitálu.

      Vymazat
    5. Ad 9:36 Kapitalismus není soubor ekonomických pravidel, je to diktát "pravidel" vytvořený ne pro dělný lid, ale pro zisk kapitálu prostřednictvím moci peněz! Jde o diktaturu kapitálu, peněz. Kdo je má diktuje těm, kdo je nemají. Stejně tak otroctví nebylo souborem ekonomických pravidel per se, ale diktaturou otrokářů...

      Vymazat
    6. 10:51, nevysvětluj si pojmy podle svého. "Kapitalismus" je stejný pojem jako "socialismus", záleží na tom, jaká pravidla se uplatňují a o jakou společnost se jedná. Oba pojmy mají široký záběr a jsou tedy poměrně vágní.

      Vymazat
    7. Petr Herout 8:20 chcete tvrdit, že tím okamžikem, kdy se řádnou volbou Jan Keller stal europoslancem, tedy je podle toho honorován, ztratil kredit člověka jistých znalostí, jistého myšlení a jisté orientace. Vy Heroute například víte, jak se získanými prostředky nakládá? Vy Heroute víte, jakých politických efektů z titulu zastávané funkce dosahuje? Vy Heroute víte, co z takto získaných poznatků pro svoje další počínání vyvozuje? Zdá se Heroute, že vám příjem europoslance zastínil rozhled natolik, až jste pitomec.

      Vymazat
  2. Táto kultura neuznání výsledků voleb k nám přišla z USA a přitom pamatuji, jak nás poučovali po 17. listopadu o vyspělosti volebního systému v USA, kdy před volbami jdou politici proti sobě, ale jak skončí volby, táhnou za jeden provaz. Jak to je ve skutečnosti, jsme se dozvěděli, hned, jak vyhrál Tramp a Clintonová okamžitě vytáhla kartu Ruska s ovlivňováním voleb. U nás pražská kavárna prohrála jak prezidentské ta parlamentní volby a nezbývá, než se uchýlit k tom co předvedla Clintonová. Na Slovensku to částečně kavárně vyšlo, ale u nás to kavárna bude mít hodně těžké a tak jak se západu nepodařilo rozpoutat barevnou revoluci v Československu při jeho rozdělení, nepodaří se západu rozpoutat barevnou revolucí ani s pomocí reportáží Slonkové. Na to je Český národ až moc chytrý, aby se nechal nahnat do barevné revoluce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:23, no to jó, ale Voloďa jim do toho marše hodil vidle. Nabrali kredity se zárukou budoucího zisku a sklapli naprázdno, chudinky. Co s tim maj teď jako dělat? Přitom jen Klintnovic famílije nakonec přišla o lukrativní džob The Clinton Foundation Ltd., kde bylo lze pronajmout třeba US Navy za celkem slušný peníz. Až k tomuto se museli snížit, když se Billy a ani GWB nedočkali slíbeného narozeninového dortíku v podobě zdechlého Ruska. Vždyť to je tragédyje!

      Vymazat
    2. Na Slovensku to vyšlo a až jednou vyjde na světlo boží PRAVDA proč a kým byl zavražděn Kuciak s partnerkou - tedy pro potřeby slovenského majdanu a svržení vlády - tak budeme zírat, jak to vlastně pevně držel v rukou kapitál, i když byl třeba - aby nezanechal "otisky - loutkovodičem vraha.
      A podobné je to u nás. Babiš je moc, a moc nepohodlný, chce, aby platili daně nejen zaměstnanci, ale i kapitalisté a to ze zákulisí u nás vládnoucí diktatura kapitálu nemůže připustit. A proto ten hyenismus pražské kavárny, proto ty nestydatosti pražské parlamentní žvanírny, těch politických exhibicionistů na vodítku kapitálu, kteří se sdružili do protidemokratického neofašistického bloku - proti občanům, státu a národu!

      Vymazat
  3. Joo, když jste vy socialističtí uřvanci stejným způsobem svrhávali demokraticky zvolenou vládu Nečase a Kalouska, tak bylo všechno v nejlepším pořádku. A dnes žvaníte blbosti jakémsi Majdanu.
    Vaše názory a páteře jsou křivé jako paragraf a stálé jako korouhvička ve větru.

    https://www.denik.cz/z_domova/praha-dnes-zazila-zrejme-nejvetsi-demonstraci-od-roku-1989-20120421.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:35- A Vy chcete svrhnout vládu proč? Nebo jen Babiše? Není to proto, že občané odstavili demokraticky "Kavárnu" již o všechny nejvyšší ústavní činitele a zbývá ji již jen ÚS? Docela ten váš řev chápu.

      Vymazat
    2. 23:47
      Vy jste nejen křivý, ale i notně blbý. Kde vidíte v mém textu cokoli o tom, že já chci svrhávat Babiše nebo vládu? Píšu jen o vaší falši a pokrytectví.

      Vymazat
    3. 0:06-křiví nebývají blbí, vidím je v politice i ve Vás a rádi se schovávají za anonym. Fráze jsou jejich municí.

      Vymazat
    4. 23:35 Běž do hajzlu havloide my stojíme za ČR vy stojíte za západními páníčky tolik o pokrytectví.

      Vymazat
    5. 0:16
      Politici se schovávají za anonym? Melete úplné blbosti, člověče. Žádné fráze. Dal jsem jednoznačný důkaz vašeho pokrytectví, křiváctví a falše.
      Místo toho kde všude vidíte křiváky se raději vy sám chytněte za nos a jděte chvíli meditovat o sobě samém.

      Vymazat
    6. Ubožáku 23.35, ten odkaz je na článek z 21.4.2012 o odborářské demonstraci proti Topolánkově vládě.

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. 0:26- asi na Vás poštvu paní Slonkovou, dobrou noc.

      Vymazat
    9. 0:28

      Vygumovaný imbecile, článek je z roku 2012, Topolánkova vláda skončila v roce 2009.
      Zkus se naučit aspoň číst.

      Vymazat
    10. 23:35

      Tehdy lidé protestovali proti vládnutí zm*dů Topolánka a Kalouska, což je jejich právo, ale nikdo nevymýšlel konspirace na úrovni Večerníčku, nepronásledoval nemocné lidi s úmyslem sestříhat nějaký rádoby dokument proti vládě, kterého by se chytla opozice a zařídila to svržení. Tvoje nesmysly jsou jak křik tupé zlodějské straky.

      To si zkoušej na topácké nebo pirátské ovečky.

      Tidehunter

      Vymazat
    11. 1:13
      Idiocie vás, blbů, dotýká se hvězd.
      Toplánek v té době byl už 3 roky po skončení politické kariéry. Potřebuješ tento fakt, blbe namalovat?
      Nečas skončil kvůli Šlachtou a Ištvánem (řízených kdoví kým) vykonstruované, konspirační kauze Nagyová, díky které opozice zařídila jeho svržení.
      Tehdá jste ale vy blbové skákali radostí 5 metrů do vzduchu.
      Jsi jen dalším důkazem jací blbové a neználci sem přispívají svými hovadinami.

      Vymazat
    12. Opravdove demonstrace byly jen kvuli Kalouskovi .Necas skoncil kvuli dostavbe Temelina a Dukovan stejne jako je to ted s Babisem.Jen hlupak vstoupi dvakrat do stejne reky

      Vymazat
    13. 1:24

      Koukám, že na hovadiny jsi tady expert ty, ty Nečasův pucfleku. Nejdřív sem cpeš tu demonstraci, potom Nečase, takže nejenom, že ze sebe děláš slaboduchého idiota jednou, ale dokonce dvakrát, protože Nečas skončil na základě dlouhého vyšetřování policie! Ne na základě komické rádoby reportáže známého dua blábolistů Slonková, Kubík, ty tupá bramboro! Jsi schopen pochopit rozdíl v té svojí duté tykvi, co máš na ramenou?! Nečas prokazatelně zneužíval svého postavení a královsky vyplácel svou milenku, která zneužívala vojenské zpravodajce. To jasně konstatoval soud tuším za začátku roku poté, co vyměnili tu směšnou komunistickou nánu, která ignorovala nařízení nadřízených soudů, neprováděla žádné zdůvodnění šetření případě a pouze stavěla na své domněnce a dokonce tuto domněnku nadřadila svému původnímu rozsudku v této kauze. Pokud nevíš, o čem mluvím, tak si to zkus namalovat, debile. Starej se radši o to, aby sis v kanále konečně poklidil, aŤ se tam může vrátit ten váš zbytkový topácký a novinářský odpad. Nashle, nulo.

      Tidehunter

      Vymazat
    14. 1:55 nechci vam do toho kecat,ale kdyby se nechteli Necase zbavit,nic bychom se nedozvedeli...Takovahle primocarost fakt uz neexistuje

      Vymazat
    15. 11:13, ne, tehdy se jednalo o odborářský protest proti konkrétním krokům vlády a dal se očekávat, protože byl ohlášen daleko dopředu.

      To nemělo nic společného s politikou a jakýmisi vymyšlenými trapnými kvázi kauzami, jako to je v současnosti. Za chvíli se bude svolávat plebiscit na odvolání vlády kvůli tomu, že její mluvčí špatně zaparkoval.

      Vymazat
    16. kantynska zneuživala tajnou vojenskou polici jako vtip to nema chybu a ti lampasaci byli nakonec osvobozeni protože byli zneužiti kantynskou ktera byla take osvobozena protože se jednalo o standartni hratky naši vrchnosti ovšem naše justice ta vyhrala nejvic stim praporem jak je tam pravda a laska zase jednou zvitězila

      Vymazat
    17. 0:30 Komu nadáváš ty odporná slouhovská filcko furt lepší Babiš než demožumpa.

      Vymazat
    18. 0:30 Jestli vyvoláte předčasné volby tak mu to hodím.

      Vymazat
    19. 23:35 jojo, ti socyalisti to so sfině. takový chovanec, nebo ten co furt by chtěl byt a být
      tym mynistrem, nebo ten z pernikářky. jaja

      Vymazat
  4. Mám rád pana Bakalu. Na volební mapě oranžová Ostrava a najednou ČSSD zapomněla započítat 45000 bytů horníků do majetku OKD a místo cca 7000Kč měsíčně jim začaly chodit složenky za bydlení o pár tisíc výšší. Takhle se léčí debil. Děkuji ČSSD a panu Bakalovi, udělali jste mně radost..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám taky rád a ČSSD ještě víc. Miluju hamižné prodejné štětky, co za dvacku klidně prodají dceru do albánského bordelu s ještě si myslí, jak jsou skvělí.

      Vymazat
    2. už něco pamatuji a tak vim že odboraři byli většinou netahla vykladači nevidtelna same schuze zajezdy a znamky a hlavně mit pod kontrolou řadovy platiče znamek a podavat hlašeni no a po převratu si namastili kapsy když prodavali rekreačni arealy sami sobě i s vybavenim takže jejich chrakter hry na spravedlnost bych vubec neuvaděl a odbory si dnes mužou dovolit zase jenom ti co jsou u statniho koryta tedy ti sami vyžirkove jako před převratem když v montovnach a kuplandech maji ouplně jine starosti než něco jako odboraře

      Vymazat
    3. 7:34 konečně názor, pánové nad spíše předváděli výuku slangových nadávek. Stále mi chybí názor, jak zachránit u nás demokracii. Vítám mezi námi pana profesora,mám radost, že nepodlehl Bruselské infekci.

      Vymazat
    4. 7:34 jste onen standardní hlupák, který není schopen rozlišit poctivé a charakterní od těch druhých a paušalizuje. Tvrdíte, že všichni, všichni odboráři byli podvodníci a zloději. Před převratem 1989, samozřejmě. A teď, všichni, všichni jsou na tom stejně. Blbče. Stejní blbci a blbky kdysi dávno tvrdívali, že všichni, všichni vojáci základní služby jsou kurevníci. Když téměř všichni, všichni devatenáctiletí kluci nastupovali do základní vojenské služby. Dokonce i gayové a impotenti. Blbče.

      Vymazat
    5. 19:00- v něčem se 7:34 souhlasím. Z historie i nedávné známe bossy vzešlé z odborů i u nás(táta Falbr, Štěch). kteří ovládli odbory pro svůj prospěch nikoliv pro posun odborů do politiky. Hodně tím pomohli "logickým likvidátorům", zaměstnavatelům. 7:34 sice pamatuje trapnou roli odborů za komunistů ale možná nevnímá současnou roli současných bossů. Je to jako s vládou. Máme ji takovou, jakou si zasloužíme!

      Vymazat
  5. Ty co nejsou schopni akceptovat demokraticke volby by mela slusna spolecnost ignorovat.Demonstrovat si klidne mohou,ale nikdo nema povinnost se o ne nejak zajimat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On vás někdo nutí povinně se o ně zajímat? OMG!!

      Vymazat
    2. Mne uz opravdu jen nudi,ale chci aby volby byly respektovany

      Vymazat
  6. Když čtu ty Radostovy bláboly, nutně musím s panem Kellerem souhlasit. Demokracie je vláda lidu, ne novinářů a všelijakých reklamních agentur. Menšina se musí většině podřídit i kdyby to bylo násilí. Jinak vzniká bordel a ten vyhovuje těmto subjektům. Navíc, fašouni tam už od války investují spoustu peněz, vždyť přežili jen kšeftováním s kradenými uměleckými díly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovčáček to celkem vtipně nazval mediokracií a měl pravdu.

      Vymazat
    2. 4,07
      Rychle se blíží doba, kdy budou mít odzvoněno.
      Všichni ekonomové se shodují, že přijde krize. ten, kdo bude v tu dobu u vesla, bude muset začít tvrdě šetřit. Lze předpokládat, že se začnou ořezávat i příspěvky neziskovkám a dalším pijavicím přisátých na státní vemeno.
      Demonstrace "proti totalitě" budou nahrazeny demonstracemi za plný žaludek. A demonstrantům bude jedno, zda jim ho naplní diktátor, nebo demokrat.

      Vymazat
    3. 7:14, obávám se, že ne. Peněz je skutečnosti dostatek, jen jsou tam, odkud se financují právě ony mimovládky. Takže vy můžete přijít o svoje konto, zkrátí se vám plat, neošetří vás v nemocnici, můžete přijít o bydlení, ale zato budete vidět, jak se kolem vás usazují blahobytní migranti, kteří ještě předevčírem seděli někde v kempu pod stanem. Jestli si myslíte, že pravým majetkem jsou přírodní zdroje a vzdělané schopné obyvatelstvo, pletete se. I o tohle můžete přijít. Takový uzel lze rozetnout jen silou, jenže to se dosud nepodařilo.

      Vymazat
    4. Nesouhlasím s pisatelem 7:14, souhlasím s pisatelem 9:05. Neziskovky jsou v žoldu velkokapitálu, tedy globalistů, stejně jako většina politiků, neziskovek a médií. I kdyby bylo obyvatelstvo přivedeno k hladomoru (nikdy v historii nebyly pro hladomor vytvořeny lepší předpoklady), tyto skupiny budou prosperovat a těšit se blahobytnému životu. Globalisté si tyto kolaboranty dobře platí, protože bez jejich podvratné činnosti v jednotlivých zemích nemohou svět nikdy politicky, resp. mocensky ovládnout. Proto ta jejich urputná snaha o likvidaci států, protože pouze stát, prostřednictvím svobodných voleb může mít v čele politiky, kteří jim mohou vzdorovat (Rusko, Maďarsko, částečně Polsko, Česko Rakousko, Itálie). Dále snaha o likvidaci národů, protože jen národ může stvořit stát, ale je zde i zjevná snaha o likvidaci církví, protože ty mohou ovlivňovat názory širokých mas a apelovat na tradiční hodnoty a morálku, která je neslučitelná s ideologiemi globalistů (genderismus, feminismus, multikulturalismus atd.). Ani rodiny nezůstaly ušetřeny, protože se v nich mohou formovat názory (zejména u dětí), které jsou neslučitelné s oficiálními zvrácenými ideologiemi, které už nešíří jen média, ale učí se už i ve školách. Pokud by jim to s pomocí oněch pátých kolon vyšlo, nastane diktatura, o které se dosud nikomu ani nesnilo. Pro úplnost uvádím, že u nás tyto kolaborantské poskoky tvoří většina médií (hlavně ČT, NOVA, Seznam.cz, DVTV, ČRo), všechny politické neziskovky, humanitně zaměřené vysoké školy a politikové většiny stran (především STAN, TOP 09, ODS, KDU-ČSL, ČSSD, Piráti), z toho některé strany en bloc (TOP 09 a STAN a Piráti), přičemž Piráti jsou patrně nejnebezpečnější vůbec, když si uvědomíme, že jejich předseda se zúčastňuje demonstrací Atify, a balí se do vlajky anarchistických komunistů se znakem černocha, který kope do hlavy ležícího bělocha s nápisem "Dobrou noc bílá hrdosti". Co k tomu dodat, kavárna má neomezené finanční zdroje a zbývá pouze doufat, že její propagandě nepodlehnou všichni mladí lidé stejně, jak jim podlehli naivní studenti humanistických fakult a přitroublí umělci, kteří jsou tak hloupí, že ani netuší, že se stali užitečnými idioty ultralevicových antidemokratických sil.

      Vymazat
  7. Názor občánka z Čech v roce 1990 na demokracii - Policejní hlídka( tehdy ještě pochopitelně dopravák SNB)zastaví auto pro rychlou jízdu. Řidič jen vytočí okénko a na policajta zařve:„Sakra, vy ještě nevíte, že je u nás demokracie?“ A zařadí jedničku a odfrčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:04, kdyby to bylo jenom tak, že si někdo plete demokracii a anarchií, byli by fajn. Tyto lidi lze potrestat, protože evidentně porušují zákon. Tohle je ale něco jiného. Zde se jistá mocná globální skupina zcela nepokrytě vměšuje hrubým způsobem do vnitřních záležitostí jiných zemí.

      Vymazat
  8. Já bych to viděl ještě trochu jinak. Pokud se budeme bavit o pochopení, či nepochopení principu demokracie u chovanců Jedličkovo ústavu, jsou obavy na místě. Ale u těch ostatních? Co je k nepochopení na principu, že dva hlasy jsou víc než jeden?
    Tak že otázka nezní, zda pochopili, nebo nepochopili, ale komu slouží?
    Jako příklad si můžeme rozvést migraci a její dopady pro země na západ od nás. Všichni jsme asi četli, viděli, nebo slyšeli, kolik migrantů do té, které země v posledních letech dorazilo. Kolik z nich má nějaké vzdělání a kolik z nich je vůbec vzdělavatelných. Čteme o prudkém nárůstu zločinnosti, vzniku celých městských čtvrtí, kam nesahá státní moc i o tom, jak obrovský je rozdíl mezi ekonomickým "přínosem" a náklady na jejich zajištění všeho druhu. Přesto nám stoupenci migrace stále tvrdí, že přijímání migrantů je ekonomicky výhodné. Dá se v jejich případě také mluvit o nepochopení?
    A zpět k demokracii. Říká se, že kdyby volby mohly něco podstatného změnit, tak už by dávno nebyly. Dočkáme se i toho? Tady nejde o něčí pochopení, nebo nepochopení. Tady jde o něčí zlý úmysl a jeho realizaci davy placených poskoků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:49, Ale tohle my chceme! Za tohle se bude dnes demonstrovat. Předevčírem byly čtyři demonstrace na Slovensku, které se "záhadně" synchronizují s Českem. Letos to je již druhý pokus o československý Majdan.

      Na té bratislavské demonstraci, která je kvůli údajnému plagiátorství předsedy parlamentu při rigorózní práci před dvaceti lety (jak strašlivý zločin!!), zaznělo:
      "Nesmíme dopustit, aby se Slovensko vydalo maďarskou cestou".

      Takže pár ÚDAJNĚ převzatých neškodných formulací z nějaké publikace v písemce studentíka práva Andyho Danka kdysi dávno v době kamenné, povede v současnosti k pádu vlády, a koordinované změně orientace dvou států proti odporu drtivé většině jejich obyvatel.

      Jen pro informaci. Protest vede žena, která nedokončila středoškolská studia, přesto tvrdila, že má maturitu. Všichni okolo ní přitom mají akademické tituly.

      Vymazat
    2. Jednoduchá odpověď,matematiku vyřadili z maturit, tak se nedivte, že 0 > 1 !

      Vymazat
  9. V Praze může dnes zase řvát tisíce stoupenců pražské krafárny.Je jim to málo platné,většina národa má opačné názory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozor! Je třeba pamatovat na Ukrajinu... a také na Lybii a Sýrii.

      Vymazat
  10. Hosi uz zacinaji chodit kanalama:
    Babiš s Okamurou položili na Národní věnce v noci. Lidé je vyhodili do koše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zase těším, až začnou chodit kanálama ti, co ty věnce vyhodili. A něco mi říká, že to nebude tak dlouho trvat.

      Vymazat
    2. Soudruhu Grcaku, bojis se?

      Vymazat
    3. 6:56, Ó ano, takhle se to musí. Ovar, rasista, zloděj... jen tak na ně, pěkně po bolševicku. Onálepkovat, pověsit, (nejlíp celou rodinu pro výstrahu), zkonfiskovat majetek, ustanovit ideologické hlídky, nejlépe celé instituce, které budou řídit správné směřování, a už nikdy nedopustit, aby někdo podobný byl zvolen. To je ta pravá demokracie.

      Mohli bychom to odkoukat od Ukrajiny. Ti se s kverulanty věru nemazali. Zvoleného presidenta prostě svrhly černé košile - strážci demokracie, a těm, co kladli odpor, rozbili držku. Pak z parlamentu vykopli provládní poslance a následně si převrat odhlasovali jakožto zákonný akt.

      Dnes je již vše v pořádku. Jediná strana, relativně opoziční vůči současné vládní garnituře, přišla během roku o desítky svých lídrů opravdu zajímavými sebevraždami, stovkám dalších demokraté rozbili hubu a podpálili barák, takže již nikdo nebude demokracii odporovat a zpochybňovat ji. Tímto se Ukrajina stala ukázkovým státem, od něhož bychom se měli co naučit.

      Vymazat
    4. 6:56 No ano, to je demokracie po vašem. Smutná doba. Ale k tvé smůle, ukrajinizace se zde nedočkáš.

      Vymazat
    5. 7:55 Zatím u nás debolševizace neproběhla! Čecháčkovští komouši se nezmohou ani na vlastní puč - potřebují k tomu bačovského Bureše - nástupce Husáka ???
      Teprve teď přináší komunizmus své Kainovsky zvrhlé a prznitelské plody na přírodě i na lidech - a ještě pár generací bude. Diskuze malomocných, neschopných, žlučovitých, klauzemanovských i putinovských socek v pracovní době to jenom potvrzují. Nostalgicky pláčou na hrobech zpupných diktátorů, opěvují loupeživý komunizmus či jiný „většinový“ systém a zamlčují, že tehdy ještě dožívala předkomunistická výchova a morálka – komunisty nazývaná „přežitky kapitalizmu“ a že se žilo z naloupených bilionů. Dnes nemáme žádný civilizovaný kapitalizmus – ale trojbarevnou bolševickou otevřenou kleptokracii a partajokracii – bez „přežitků kapitalizmu“. Současný konzumizmus není nic jiného, než převlečený a přebujelý komunistický materializmus. Levicoví odboroví bossové a lemplové jen žvaní – ale ani jediný kibuc nebo výrobní či prodejní družstvo si dosud nezaložili, aby tam předvedli, co umějí vlastní prací, bez olupování a parazitování na těch úspěšnějších. Blijí směrem na Západ, protože mu nikdy nebudou sahat ani po řiť, aby ji mohli políbit. Kydají na cikány, ale sami klesají na jejich úroveň, ba i pod ni.
      Historie lenivého, příživnického pronároda se stále dokola opakuje: etapu lžidemokracie vystřídá diktatura lapkovské lůzy, která se následně připojí k zacinkání klíči – až zase všechno nakradené prožere. A každých dvacet let plive na tu lůzu předchozí a nostalgicky vzpomíná na tu lůzu předpředchozí.
      Závistiví a připosraní Čecháčkové budou spokojeni - až zase všichni budou mít stejné lejno - jen zasloužilí soudruzi (falmer) ho budou mít navoněné z Tuzexu či Berjozky.
      Největšími Čechy jsou přivandrovalci Kim Čong Pitomio s bačou Burešem a Duo Klauzeman. Hamba!

      Vymazat
    6. Takový filosof a zmastí i poměrně jednoduché slovo hanba/hanba,hamba/hamebný. To jste nás pěkně pohamil.

      Vymazat
    7. 8:40, no ty vole, exot, co nedokáže napsat text bez gramatických chyb se rozhodl podpořit globální kapitál. A to všechno úúúplně zadarmo! Jo troubo, ty jsi přesně ta ukázka tupého, zmanipulovaného ubožáka, kterého jsi popsal. Nu což, i tací jdou mezi námi. Chvalabohu v menšině.

      Vymazat
    8. 8:40 MÁŠ LI BOL, VEM RADOSTOL ! Od fy. RADOSTA se re o.
      Pro tebe, coby zaměstnance, se slevou !

      Vymazat
    9. Ti " stateční hrdinové revoluce " se sami hodili do odpadků spolu kytkáma a jejich fandové ať jdou do .... kytek.

      Vymazat
    10. To je blbost. Proč tam kladou věnce Živčákovi? Dnes je den studenstva a tak je potřeba vzdát úctu těm co si jí zaslouží. Národní je schyzofrenie.

      Vymazat
    11. 8:52 To není odvozeno od slov "hanět" či "hanbený", ale od ovarovitosti popisované zrůdy! Tedy "hamba" jako směs určená mezi dvě housky do ham-burgerůůůů!

      Vymazat
  11. Není co slavit. Soucit s kdysi soběstačnou rozvinutou zemí, nyní rozvojovou, rozprodanou, rozkradenou, zadluženou, nesoběstačnou montovnou, nemůže být vyjádřen jinak, než tryznou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My za to nemuzeme, ze jsi hloupa a nevzdelana lopata a proto musis hakovat na pasu. Mel jsi se lepe ucit.

      Vymazat
    2. 7:58 Co jsem napsal, je nezpochybnitelná pravda, která vyhovuje jenom gaunerům typu Bakala, kteří mají svůj podíl na stavu země. Možná, že nejsi tak moc "šikovný", jako on, nebo jako třeba "solární baroni", a další. Třeba jsi "šikovný" jen trošku, nebo jen blbý, zaplacený, nebo obojí. Ale následky poneseš ty, i tvoji potomci, pokud nějaké máš, a bohužel i lidé, kteří gaunery nejsou, a musejí svinstvu nemocných mocných přihlížet. A k té lopatě máš mentalitou blízko ty sám, ale práce je pro tebe samozřejmě ten nejhorší způsob obživy, jak říkají tví nepřizpůsobiví spoluobčané.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 7:58, já nejsem nevzdělaná lopata, dokonce mám celkem slušný příjem a jsem relativně mladý. Přesto s 7:47 souhlasím. To proto, že narozdíl od tebe umím myslet, zatímco tobě stačí bolševická hesla a pevná víra.

      Vymazat
    5. 7:58 Lopato, nemusíš se nám představovat ! A pozor
      ve výkopu, ať tě to demokraticky nezavalí.

      Vymazat
    6. Nelze než zneužít citát ze hřbitovů : Co jsme my, byli jste i vy a co jste vy budeme jednou my.

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 755,ale ty jsi na tom stejně,na Grcaka hraješ osobku,jest-li za něčí prachy tak fajn,ale jest-li jen tak...?????

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady může znárodňovat jenom církev viďte ... Vše,co nám nikdy nepatřilo,musí být navráceno.

      Vymazat
    2. 8:00 MÁŠ LI BOL, VEM RADOSTOL ! Zajisté se ti uleví
      a hovna z hlavy se rychle uvolní. Ser ale řití.
      A zavři hubu.

      Vymazat
    3. 9:46 To ty ani nepotřebuješ co, lejnere putlerýči, páč zesranej putleroffskejma hovnama seš i bez laxativ vod toho oslizlýho mozolu co ti vyrašil na tom rachitickým trupisku místo hlavy až na patu, ty užgryndaný čechomužiku, co na Radostu dosahuješ asi jako psí lejno na mraky za hezkýho počasí:)))

      Vymazat
  14. Ti dva dovedové přeci nikoho nevypátrali. Někdo z policie jim to vykecal. Jinak taky už delší dobu nechápu,co je na 17 listopadu za důvod k oslavám,29 let úpadku,kdyby s nevyvíjel okolní svět jsme na tom hůř jak za socíku. Jestli jsme se v něčem opravdu zdokonalili tak v korupci a zlodějnách všeho typu. Je to svátek Bakaly,Koženého a pod.. Ostatní dělali naivní křoví, stejně jako teď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eufašisto 10:25, ani já neslavím. Ani napadnout vás nesmí, abyste si troufli někoho nutit, to by vám nevyšlo. Tryzna je na místě, 8:20 napsal pravdu.

      Vymazat
    2. 10.25 pro pravdu se každý čertí, já za to nemohu,že tvé IQ ti brání v pochopení něčeho tak jednoduchého. Křovím jsi byl, jsi a zůstaneš, hlavně čum na bednu ať víš co máš dělat. Bez not jsi v konečníku.

      Vymazat
  15. Dokud budou sedět v PS Bělobrádkové, Chovancové, Petříčkové jim podobní, nebude klidu. Nic neumí a jen se smějí, že paní Valachová. Ukažte, že něco umíte a ne jen kvákat.

    OdpovědětVymazat
  16. Co žádáte od loutek kapitálu? Kapitál si přece pěstuje a šlechtí své loutky do podoby a intelektu, který odpovídá potřebám růstu zisků, moci kapitálu. Podle toho samozřejmě vypadá i parlamentní žvanírna, kde přes otevíranou hubu nemluví politici, ale jejich loutkovodiči! A že je právě potřeba hrát kus o národním ksindlu, usilujícím o svržení vlády? Co čekáte o bařtipánů a pražské kavárny vrahů českého národa, mají to v tradici, vzpomeňte, jak posluhovali věrně a habtacht za nacistů, lokajsky za socíku a proč by ne i v současné totalitní diktatuře kapitálu? Prostě ta politická lůza se narodila už pro tyto manipulace těch, kteří nám v minulosti i dnes vládnou svými penězi a oni svou roli plní vzorně - "čest" pražské kavárně, konfidentům gestapa, STB a BIS. To je jejich byznys, rozvracet stát, vybíjet národ, ožebračovat občany!!! Majdany, puče, převraty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezávidím pravici, bojí se a navíc je v noci straší kolega oligarcha Putin.

      Vymazat
    2. Putin přece není oligarcha.

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  18. Odstranění kytice prezidenta z Národní třídy je i odstranění mojí kytice, protože můj prezident Zeman tu kytici dal za celý národ, jako prezident celého národa. Samozvanci za demokracii ať nás nepoučují co je demokracie. Porušování piety, není demokracie!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:18-někdy Vám nerozumím, na které jste straně ale Váš odkaz přesně ukazuje, když zbabělci se dostanou k něčemu víc, než k svému EGU, beztrestné likvidaci květin! Charakter těch dobře oblečených pánů řešící svoji frustraci na bezbranných je z fotek patrná. Jde tedy o to, aby nám "naše Kavárna" neměla možnost zaměnit kytky za lidi!

      Vymazat
    2. Co se takového stalo na Národní že jsou z toho všichni tak posraný. Žifčák i Růžička jsou živý tak neni co truchlit.

      Vymazat
  19. Tyhle hystericky řvoucí blbečky pod vedením gaunerů by bylo třeba demokraticky zpráskat a gaunery pozavírat. Pak by třeba pochopili co to vlastně ta demokracie je. Je to především o dodržování zákonů a slušném morálním chování. Bohužel se vždy najde mnoho idiotů, kteří si myslí, že v demokracii si můžou dělat co chtějí.

    OdpovědětVymazat
  20. Jako vždy J.K. vystihl situaci. Jen bych zkusil spekulovat o vlivu manželek na odchod našich vojáků okupovat Afghánistán.

    OdpovědětVymazat
  21. Základním principem demokracie je dělba moci. Pokud je Babiš premiérem a zároveň ovládl policii a soudnictví, nejedná se o demokracii. To je již stoprocentní totalita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte oznamovací povinnost s podáním důkazů ohledně vašeho tvrzení.

      Vymazat
  22. Zpět k obsahu a myšlence diskutovaného článku. Jan Keller, jako většinou, pravdivě a výstižně. To v celé té diskuzi nikdo úspěšně nevyvrátil. Dokonce ani škůdce Radosta dost neotrávil. Všechny chladně a s nadhledem uvažující srdečně zdraví JiH

    OdpovědětVymazat
  23. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi, opět na sajtách Nové Republiky řádí agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A BURŽOASIE !!!!!

    Prosím soudruhy z redakce NR, aby NEPRODLENĚ zvýšili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší MILOVANOU Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% SPOLEHLIVÉHO orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti fašismu a Euroamerice.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu a putinistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi, a nyní vložím zpět svůj příspěvek ze 17. listopadu 3:34.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  24. „Demokracie - toť kázeň!“ (Kl. Gottwald)

    Soudruh a soukmenovec Keller je sice docela dobrý komunista a putinista, ale něco mu prostě schází: dělnický původ.
    Ano, kdyby byl dělnického původu, tak místo té zbytečné hromady slov by jen zopakoval LENINSKY VÝSTIŽNÝ výrok s. Gottwalda; viz název mého skromného příspěvku.

    Jak my všichni komunisti a putinisti, zemanisti a babišisti víme, naše slovanská demokracie je v antagonistickém rozporu s buržoasní (euroamerickou) demokracií.

    S.s. Keller tento nesmiřitelný rozpor pozoruje při každé ze svých VELICE častých cest do té odporné Evropy, plné běženců a demokratů: V Evropě zbídačený proletariát protestuje proti vládě skoro pořád. Je tam prostě NEKÁZEŇ.
    Což je kupodivu v pořádku, z principu buržoasní, čili ŠPATNÉ demokracie.

    Kdežto ve Velikém Rusku, Čínské lidové republice a lidové Koreji, vzorech OPRAVDOVÉ demokracie, se o protesty pokoušejí jen placení agenti kapitalismu a demokracie.

    Ano, pracující lid ve Velikém Rusku, ČLR a KLDR pochopil už dávno, že demokracie je především KÁZEŇ, proto:
    • pilně a iniciativně plní příkazy svých Vůdců
    • účastní se všech mírových demonstrací, organizovaných Stranou a vládou
    • pomáhá bezpečnostním orgánům potírat protistátní a protisocialistické živly
    • drží hubu a krok

    Takto jednoduše lze vysvětlit fundamentální rozdíl mezi buržoasní demokracií a demokracií naší slovanskou, jedinou opravdovou.


    Na druhou stranu: Každý roduvěrný Čech a Rusí musí ocenit, že s.s. Keller HRDINSKY vlezl přímo do lví tlamy – do tzv. Evropského parlamentu.
    Proč tam vlezl, proč pravidelně jezdí do tak DĚSIVÝCH míst, jako je Štrasburk, či dokonce - Lenin chraň – Brusel?!
    Samozřejmě nikoli pro ty HROZNÉ prachy, které poslanci tzv. Evropského parlamentu berou nám zbídačeným pracujícím.

    Ano, s.s. Keller spáchal onu zdánlivou zradu naší slovanské demokracie jen a pouze proto, aby mohl Evropu rozvracet zevnitř.
    Čest jeho práci a budoucí památce!

    „Jednou komunista, NAVŽDY komunista nebo putinista!“


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat