Reklama

.

.

pondělí 26. listopadu 2018

Za ukrajinskou námořní provokací stojí Washington

Paul Craig Roberts
27. 11. 2018     paulcraigroberts
Ukrajinská válečná plavidla při své akci v Azovském moři porušila články 19 a 21 konvence OSN o mořském právu. Překročila totiž ruskou námořní hranici a vstoupila tak do uzavřené oblasti ruských teritoriálních vod. Za tuto akcí je odpovědný Washington, protože Ukrajina sama by se podniknout takovýto agresivní čin nikdy neodvážila. Zde čtětě přesný popis proběhlé události: ZDE



Ruské námořnictvo ukrajinské lodě podle práva zadrželo a západní presstitutky, z nichž mnohé figurují na výplatní pásce CIA, spustily plánovaný povyk o ruské agresi. Tak Washington a jeho presstitutky dělají vše možné i nemožné, aby do říše snů poslaly cíl, který pro své prezidentské období vyhlásil prezident Trump: vytvořit normální vztahy s Ruskem. Mluvčí NATO Oana Lungescu prohlásila, že NATO se plně staví za Ukrajinu: „NATO podporuje integritu Ukrajiny, a to včetně všech jejích navigačních práv v jejích teritoriálních vodách“.

Vojenskobezpečnostní komplex USA tímto dává najevo, že upřednostňuje riziko nukleární války před jakoukoli možností snížit svůj současný bilionový rozpočet. A presstitutky v jedné řadě s ním den po dni zostřují démonizaci Ruska a Putina jako hrozbu.

Vybral a přeložil Lubomír Man

72 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zalez ty odporná svině - jdi chrápat, vem si svý prášky na tu nenávistnou schízu a jdi chrápat nebo do rána chcípneš ty nenávistnej, odpornej skřete. To jenom čekáš na novej článek, abys mohl vygruntovat svůj nenávistnej pajšl, ty chudáku ubohej? Komu tzady nadáváš kašparů a rudých propagandistů? Nikdo není takový prase jako jsi ty. Ubohý, duševně zmrzačený, vypatlaný prase.

      Vymazat
    2. 23:56
      :-DDDD
      Jinak zdráv?

      Vymazat
    3. Jako - jestli já jsem zdravej 0.06? Jako řípa - blbý - co? Nevím, proč mi kladeš tak blbý otázky. Snad proto, že mně dožralo to sprostý prase? Něco takovýho na diskuze nepatří. Názor ano - ale sprostě nadávat a urážet ne - a je v tom rozdíl, budeš se divit. Po dlouhé době jsem zase přeletěl diskuze, a všiml jsem si, že namísto "Honolulu" (kam asi zmizel - že už by zaúřadovala mrtvice?) na diskuzích řádí nějaký erc sprostý prase, nadává na Rusko a Putina - ale úplně nepříčetně, ostatním nadává rudochů a užgryndaných mužíků -no prostě blbý prase. To už nejsou názory, to je zneužívání možnosti diskutovat k vygruntování hniloby, které mají všichni tihle nenávistníci a úchylové plné pajšly. Nepíšou k věci - jen uráží a sprostě nadávají. Za takové šmejdy se stydím - jak může být něco takového můj spoluobčan? Máš něco proti?

      Vymazat
    4. Putinovi agenti (včetně filipa, zemana, klause, babiše, besta, olezlého davida, zbořila, robejška, vyvadila, pavlíčka, bašty, kotrby, petránka, eichlera, kollera, haase, paroubka, mana, šilhavého žantovského, foldyny, schneidera, krejčíka, jírovce, tomského, lhoťana, procházkové, spencerové, konečníkové, lorencové, syrečka a mongoloida pitomia) a čecháčkovští sockovští a trolovští hňupi, reprezentovaní Parlamentními žvásty, se poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. Agentky ještě navíc podle inkontinetní širokorozchodné p-dele. Kdy už konečně začnou prchat do ráje SSSR ?
      Jak dlouho se ještě vydrží ruský car s čínským chánem na sebe usmívat ??? Co myslíte ?
      Chlastoslovanské barbarské Kartágo, s jeho pátými kolonami užgryndaných, podlézavých, vlastizrádných a neproduktivních azbuckých čechomužiků, frankomužiků a balkánomužiků, musí být i s pomocí Číny zlikvidováno (demontováno) v zájmu světové civilizace. Stejně jako Islámský stát, který rovněž přebírá štafetu bolševizmu. A stejně jako dříve francouzské třetí císařství, osmanská říše a německá třetí říše či japonské císařství. Čínský chanát přijde na řadu později. Blbou Evropu budou muset zachraňovat opět USA (i bez Trumpa) jako v obou světových válkách ?
      Čína bude jejich hlavním spojencem ? Blbí čecháčkové budou jenom čumět na drát.
      Prolhané, lenivé, ožralecké, expanzivní, cynické azbucké byzantské Rusko zůstalo mentálně na úrovni mongolského a hunského Tatarstánu (včetně temného a vůči carovi tradičně podlézavého pravoslaví, velmi podobného islámu), nedotčeno západní civilizací, úmyslně odděleno azbukou a širokorozchodnou železnicí. Zakrslý Putin sedí holou řití na hromadě rezavých raket, ponorek a tanků, pro které nemá odbyt ani jako šrot a proto usilovně hledá nového partnera Adolfa, se kterým by si opět rozdělil Evropu a soutěžil s ním v počtu gulagů, pogromů a vypálených parlamentů. K tomu účelu používá různé azbucké "trojské koně" (foldynovské Srbsko, Řecko). Také protievropský islám. Brzo bude muset platit nahromaděným zlatem za obyčejné žrádlo. Zato má miliony zadubených, hladových a zamindrákovaných mužiků, ověšených ve válce uloupenými hodinkami a oplechovaných bezcennými dobyvatelskými metály udělenými těm přeživším, kteří raději riskovali střelbu soudruhů převážně do vlastních řad, než by šli na jistou smrt do gulagu. "Psí hlas do nebe nevolá" (ruské přísloví). Jejich stavy by potřeboval snížit aby je nemusel živit. Proto jim slibuje válečnou kořist. Brzy však předá Sibiř Číně na splátku svého dluhu (podobně jako kdysi Američanům Aljašku), případně jako výsledek pročínského referenda Sibiřanů. Z Ruska zůstane feudální chlastoslovanský skanzen s dřevěnými matrjoškami, zlatem okovanými blechami vystavenými v Kremlu, a potměšilými zablešenými cirkusovými medvědy na motorkách, obohacený olezlými a odulými putinovskými agentskými čecháčky, kterým Putin rád poskytne asylovou kvótu.

      Vymazat
  2. Rusové se nedají jen tak lehko.
    To co si NATO dovoluje kolem RF je hnus.Američané zase chcete další konflokt? Nestačilo zničeni Ukrajiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké zničení Ukrajiny? Občané Ukrajiny se teď jenom otužují:) Pravda, je jim trochu zima, ale žijí v demokracii:)))) Jenom dotaz, kdo jsou ti Američané?

      Vymazat
    2. Nastal tady posun , protoze Putin po letech snahy o mirove souziti narodu "zahork" a po mnoha agresich a provokacich a stupidniho , imbecilniho jeceni parasitickych a potapejicich se agresoru , ktere nemaji konce , tedy ruska vlada zmenila postoj a protoze jsou taky rvaci /Ukrajina napr./, tak ted to pujde stylem "at sem bit jen kdyz se peru" , ale s tim ze ma navic nejake bezkonkurencni zbrane...
      I ty tajne. Dale ma presne zpravy o umyslech fasistu a tak prohlasil my pujdeme do nebe a oni do sracek..To je jasny o co jde..A tak je pripraven..
      Usaci s jejich systemem baziny nemohou ani jinak. Pentagony, CIA, FBI, NSA a korporace a dalsi MUSI DELAT co prave delaji , protoze to znamena pro ne stale vetsi pridely miliard od vlady. Musi tedy zvysovay nebezpeci ohrozeni USA a Zapadu i kdyz NIC TAKOVEHO NEEXISTUJE A NIKDY NEEXISTOVALO. Tedy vykazuji cinnost provokovanim do svetove valky !!!
      Obrovske trilionove armady pak nemohou zustat v necinnosti a sedet v kasarnach to by nikdo z vrchnosti vseho druhu nedostal svoje miliony..
      A zbrojni prumysl by okamzite zanikl !!

      Vymazat
    3. Některým to bude jasné až Amerika bude vymazána z mapy světa,nejlépe do rána,protože bude chvíli trvat než bude zase ráno.....

      Vymazat
    4. ...to bude mexičan stát na kopci a pozorovat,jak se míchá Atlantik s Pacifikem a jen tak prohodí.."saluto amigo"....

      Vymazat
  3. Ještě tenhle kašpar, PRC Roberts, tu chyběl :-D
    Ruský propagandista David, jak vidno nezahálí a jede na plné obrátky.
    ====================
    A cenzuruje o 106.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, Ukrajina vzkvétá, země demokraticky zpívá a Rus je chce o to připravit. Jsem zvědavý, zda se Chazarům podaří znovu uspořádat demokratický hladomor.

      Vymazat
    2. 0:18

      https://zpravy.idnes.cz/rusko-chudoba-prezident-vladimir-putin-obliba-finance-ppn-/zahranicni.aspx?c=A181122_144432_zahranicni_dtt

      Vymazat
    3. A to je právě ta chyba 0.07 Měl by cenzurovat o 150 a nějak zařídit, aby sprostá prasata, hajzlové, šmejdi, a nenávistní úchylové nemohli diskutovat vůbec. Je to obvyklá chátra z novinek, což je - až na výjimky- to nejsprostější a nejubožejší, co dřepí denně u počítačů. Co tohle dokáže psát o lidských tragediích ( chlapec skočil z okna apod.) je úplně na blití. To jsou vymaštěná hovada - a leze to i sem sprostě nadávat a urážet. To není diskuze -to je zneužívání možnosti diskutovat ke sprostým nadávkám a urážkám - k názoru to má vždycky hodně daleko.

      Vymazat
    4. No to je nám novinka. To snad ví i naprostý idiot mimo kavárny. I ti kréténi kteří za peníze provolávají debilní hesla jsou asi chytřejší.

      Vymazat
    5. Administrátor to dělá velmi dobře. Je potřeba aby jsme znaly i názory těch zdegenerovaných zvrhlých parazitů. Sprosťárny podle stanov mazat.

      Vymazat
    6. 0:43. Ano, máte úplnou pravdu. Jen vypočítavci, prospěcháři a nenávistivci se tisknou k USA, protože vrána k vráně sedá. Bylo to tak prý i za Adolfa ve druhé světové válce. Svůj charakter pak projevují svými projevy v komentářích. A samozřejmě takových je i mnoho v politice.
      Honza.

      Vymazat
  4. Malá provokace,
    otevřela válečným štváčům, veliké huby...
    Kolaboranti míru,
    předhánějí se v prohlášeních, dobře si je pamatujte*

    OdpovědětVymazat
  5. Včerejší večerní zpravodajství a následná diskuze na České televizi. Dozvídám se, že vojenské loďstvo Ruské federace zabránilo třem lodím Ukrajiny plout Kerčským průlivem a že lodi byly Ruskou feerací zabaveny. V podrobnějším popisu se potom jednorázově objevilo, že v ukrajinské sestavě byly dva dělové čluny, že jeden z člunů Ruské federace bránil Ukrajincům v plavbě taranem, že tři Ukrajinští námořníci utržili zranění a, že došlo i ke střelbě.
    V následující diskuzi pak pan Romancov mluví o bezprecedentním porušení námořního práva, svobodné plavby, existující smlouvy o plavbě v Azovském moři, jak jinak, Ruskou federací. Podobně vstupy ještě z ÚSTRu známého Žáčka i kohosi dalšího. Všichni natolik sehraní, že ani jedinkrát nezazněla zmínka, že k incidentu došlo ještě daleko před Kerčským průlivem a to ve dvanáctimílovém hraničním pásmu teritoriálních vod Krymského poloostrova. Při tom byla na pozadí občas viditelná mapa Krymu, pomyslná trasa ukrajinského konvoje s místem incidentu vyznačeným konturou tří lodí, i když přibližně, tak pravdivě, tedy na 44 stupni 51 minutě a 5 vteřině severní šířky a 36 stupni 23 minutě a 6 vteřině východní délky.
    Pokud kdo chce, může na Maps Google, Google Earth, nejsnadněji na mapy.cz (Seznam) zápisem souřadnic 44°51'5,0"S 36°23'6,0"V zobrazit místo incidentu a vzdálenosti odměřit. Pak mu bude, pokud si povšimne reliéfu pobřeží, vezme v úvahu kolik metrů je námořní míle, že oněch 12 mil teritoriálních vod je počítáno od čáry nejnižšího odlivu, jasné, k čemu skutečně došlo. Pak mu bude jasné, že Česká televize to nejpodstatnější ve svém zpravodajství zamlčuje a že totéž, v neuvěřitelné souhře, prováděli i pozvaní svými komentáři.
    Tím se zpravodajství a navazující pořad stal natolik zavádějícím, že zakryl podstatu incidentu natolik, že se staly obhajitelnými zcela evidentní lži. Jde o pořad zralý na žalobu. Něco takového bohužel nesvedu. Doufám, že se někdo schopný žalobu kvalifikovaně podat najde. Jsem připraven přispět finančně. JiH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Již jsem myslel, že se nikdo nepozastaví nad tím, proč remorkér doprovází dva dělové čluny.

      Jaký asi vezl nebo nevezl za náklad, když potřeboval asistenci ozbrojených sil?

      Variant je mnoho, proto je třeba počítat i s variantou, že mohlo jít skutečně jen o provokaci.

      Vymazat
    2. Cílem této provokace bylo když už ne zlikvidování Putinova mostu tak aspoň zjistit možnosti jak to provést . Zkrátka oťuknout jak jsou na tom Rusové s ochranou mostu a jak jsou připraveni . Ukázali , že připraveni jsou . Ovšem Ukrové v provokacích neustanou m Mají v zádech mocného strýčka , který je neustále postrkuje ke konečnému cíli .To jest k válce s Ruskem . Bez této podpory by si Ukrové nikdy nic podobného nedovolili .

      Vymazat
    3. 5:21 asi jsem se měl dívat, ale nemohu si pomoci, pokud vidím na obrazovce některé známé rusofoby jako je obrýlenec Romancov nebo Libor Dvořák (kámoš Štětiny), tak automaticky přepínám na jakýkoliv jiný kanál. Oba jsou jak obehrané gramofonové desky, už dopředu víte, co budou kvákat a jak budou vše hodnotit. Už i ČT na to přišla a fedruje nám stále nové a nové tváře, ale jsou to zase jenom klony těch předešlých :-)

      Vymazat
    4. Rusové udělali s obranou mostu přesně to co měli.

      Vymazat
    5. 44°51'05.0"N 36°23'06.0"E

      Vymazat
  6. cieľom je dostať lode NATO a USA do Mariopolu - opäť idú chrániť demokraciu, keď nedostali Krym, tak idú tam,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Ukrajine už není co bránit, tam jde jen o to dostat co nejvíc vývozců demokracie blíže a hustěji k Rusku.

      Vymazat
    2. Anonymní 6:19
      To bude asi účel,dostat do Mariupolu co nejvíc zbraní,jiná cesta tam nevede.Připravuje se velký útok na Luhansko a Doněcko,pochopitelně i z jihu.Zřejmě se toho dost přeplavilo obchodními loděmi,které nejsou tak hlídané.Uvažuji o tom,že by Rusko lechtali z jihu a od západu čeká posila také,víme také,že to soustředění vojsk v Pobaltí,není jen rekreace vojsk NATO.

      Vymazat
  7. Ona to vůbec není sranda, a že v tom mají prsty USA, je nabíledni, Ukrajina by se toho bez podpory nikdy neodvážila, jak píše autor. Přituhuje, a naše sdělovací prostředky nemají na starost nic jiného, než zvyknout nás na představu budoucí války. A ta se blíží, protože kapitalizmu dochází dech a nezbytně potřebuje zplundrovat zbytek planety - Rusko. A nový ministr zahraničí pěje stejnou píseň jako Západ. Ale nic z toho nezmění fakt, že Západ je mrtvý. Zoufat si můžeme nad tím, v jaké neshodě je konání vlády s našimi přáními. Volby, zdá se, nic nezmění. To musíme znovu zažít dobu, kdy nás budou nutit válčit v barvách nepřátel Slovanů proti našim a pak k nim přebíhat? Jakou podobu bude mít válka, která nás čeká? Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou podobu? Vzhledem k tomu, jak nás prolhaná masmédia neustále krmí raketami, letadly, loděmi apod., tak právě to jsou prostředky, které nasazeny rozhodně nebudou. Osobně se domnívám, že vojenské biologické laboratoře vyvíjejí a testují (viz třeba nevysvětlitelně izolované ložisko afrického moru prasat na Zlínsku) něco méně viditelného. Být na místě Putina, asi bych v případě odvety likvidoval právě tyto laboratoře, které se nacházejí v bezprostřední blízkosti Ruska (od Gruzie až po Pobaltí). Češi by se radovat neměli, protože v případě biologických zbraní selektujících oběť podle DNK a určených pro likvidaci slovanského genomu, zařvou nejenom Rusové, ale třeba i Češi!

      Vymazat
  8. To bylo jasné usa zatahají za drátky a loutka se hýbe.

    OdpovědětVymazat
  9. https://cz.sputniknews.com/svet/201811278563260-Vojak-ukrajinskych-OS-se-priznal-k-provokaci-v-Kercskem-prulivu-video/

    OdpovědětVymazat
  10. Podle včerejšího (26.11.) komentáře Pjakina se v případě ukrajinské (americké) provokace v Kerčském průlivu jednalo o test připravenosti na odstartování majdanu v Rusku. Tento test ukázal, že státní struktury jsou připraveny a funkční. Kdyby ukrajinské vojenské lodě propluly, byl by majdan zahájen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byl to standardní tah amerických neokonů proti Putinovi, který se má za pár dní sejít s Trumpem v Argentině v rámci schůzky G20, jednoznačně tah na otrávení atmosféry, ne-li zabránění tomuto setkání

      Vymazat
  11. Stále utahuji opasek ,už s provokacemi ! Už to ,že nedodrželi smlouvu o nerozšiřování NATO , na tož 1938 Mnichov , to byla ukázka mírumilovného západu !!! Brzy jejích domovy hořet ne válkami ale v občanských !!!

    OdpovědětVymazat
  12. Odstřeleno bylo mirove hnuti. Pomuže jedině us army go home. To musí rict evropa, afrika, asie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom je základní problém, že domů nemohou, protože po celém světě hlídají dodávky pro svou nenažranou zemi (5% obyvatelstva země spotřebovává 50% celosvětových zdrojů)

      Vymazat
  13. Na netu jsem narazil na zajímavou informaci z Kyjeva, že se totiž oblasti na Ukrajině, kde byl vyhlášen výjimečný stav zcela kryjí s teritorii, kde je prezidentská kandidátka Tymošenková za stávající situace těžko zvolitelná. Vyplývá z toho, že už Washington rozhodl, že Porošenko jde do kopru a novou prezidentkou bude osvědčená "plynová princezna Julie". Zajímavá je také shoda v tom, že všechny tyto vzpurné oblasti jsou čistě ruskojazyčné. Oblastmi, kde mluví rusky a nesnášení banderovce a kde byl vyhlášen válečný stav, jsou: Vinická, Nikolajevská, Chersonská, Oděsská, Sumská, Charkovská, Černigovská a Záporožská a do formálního počtu i Luhanská a Doněcká. Obyvatelstvo těchto oblastí bude zřejmě terorem chystáno na "svobodné" prezidentské volby toho jedině možného amerického kandidáta :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. místní obyvatelstvo se má na co těšit, BANDEROVŠTÍ POHŮNKOVÉ JIM BUDOU MOCI V PŘÍPADĚ NEPOSLUŠNOSTI ODEBRAT TŘEBA SOUKROMÉ VOZIDLO !

      Vymazat
    2. 13:34 počet banderovců poroste geometrickou řadou, žádný bandita si přece nenechá ujít takovou historickou příležitost k osobnímu obohacení

      Vymazat
  14. Já tomu pořád nerozumím. Kerčskou úžinu Ukrajinci nejspíš doteď používali dnes a denně. Tak co se tam teda stalo? Ví to někdo?
    -p-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. samozřejmě to ví třeba redaktoři z ČT, akorát si k jejich vystoupením přidejte opačné znaménko :-)

      Vymazat
    2. 13:11 Nevím, co říkají redaktoři ČT. Ale z Azovského do Černého moře se snad jinudy proplout nedá, ne? Takže logicky loď z Mariupolu do zbytku světa jinak než Kerčskou úžinou dostat nelze.
      -p-

      Vymazat
    3. 13:22 jste asi z jiného světa (něco jako "spadla s neba"), kerčským průlivem a pod Krymským mostem pochopitelně bez problémů proplouvaly doposud nejenom ruské, ale i ukrajinské lodě (ty vojenské musely být ohlášeny a měly ruský doprovod)

      Vymazat
    4. 13:32 Proč jsem z jiného světa, když se mnou souhlasíte?
      Můžete mi tedy objasnit, co se tam tedy vlastně stalo?
      -p-

      Vymazat
    5. 13:37 Můj děda říkal, buď jsi tak hloupý nebo navedený. Co jste vy? Zjevně sedíte na PC s připojením k Internetu, tak hledejte, kdo hledá, ten najde. Právě se nacházíte v diskusi ke konkrétnímu článku od od konkrétního člověka. Pokud jste si to téma nenastudovala (pokud možno z několika zdrojů), tak tady nemáte co pohledávat, zbytečně tu zabíráte časoprostor :-)

      Vymazat
    6. 13:04 je mi vás velice líto, asi jste si nepřečetla ani úvod článku, že? Je to ta část v "boldu" :-)

      Vymazat
    7. Aha, takže vy víte taky prd, co se tam stalo, akorát máte potřebu dělat ramena. Tak to pak jo.
      -p-

      Vymazat
    8. 14:08 takovou blbku svět neviděl

      Vymazat
    9. Koukám, když dojdou argumenty, nastupujou nadávky.

      Vymazat
    10. 13:47-Nemáte pravdu,neboť se říká:Dejte si radit,to nemůže nikdy vadit...

      Vymazat
    11. 14:08 Stalo se tam to, že 3 ukrajinské lodě ignorovali dispečerm řízený provoz v Kerčském plavebním kanálu. Ukrajinci nereagovali ani na dispečerovy radiové výzvy, ani na upozornění z člunů pobřežní stráže. Plavební kanál pod Krymským mostem je poměrně úzký. Jistě uznáte, že tam nemůže každý plout, kdy a jak ho napadne, když tam projíždějí i nákladní lodě, dlouhé přes sto metrů. A do tohoto místa se Ukrajinci hnali hlava nehlava. Proto jim čluny pobřežní stráže po vyčerpání všech výzev fyzicky zabránily pokračovat v nebezpečném kurzu. Obhajoba ukrajinské strany, že cestu předem oznámili, je směšná. To samo nestačí, je nutné dodržovat pokyny dispečera a případně vzít na palubu zkušeného lodivoda. Tak, jak to dělají desítky a možná stovky ukrajinkých lodí, které Kerčenským průlivem denně proplouvají.
      Ukrajinští námořníci to nemohli nevědět. Jestliže to ignorovali, musel to být záměr. Takže slova o záměrné provokoci jsou zcela oprávněná.
      Jistě se chcete zeptat, jak to všechno vím. Z technických důvodů sleduji stavbu Krymského mostu. A při tom se jaksi mimochodem dozvíte všechno, co s mostem a okolním provozem souvisí.

      Vymazat
    12. 15:51 na Slovensku už o výpovědích ukrvelitelů informovali: https://www.hlavnespravy.sk/vojak-ukrajinskeho-namornictva-sa-priznal-provokacii-kercskom-prielive/1591630

      Vymazat
    13. 14:08 Podrobný časový rozpis celého incidentu najdete tady:
      https://tass.ru/politika/5837509?utm_source=yxnews&utm_medium=desktop

      V článku jsou přesně uvedená pravidla pro plavbu Kerčenským průlivem. Tato pravidla byla dispečerem sdělena posádkám ukrajinských člunů už 24.11. v 21:30. Kapitáni lodí odpověděli, že neplánují překročení vodní hranice RF ani proplutí Kerčským průlivem. Přesto to následující den ráno udělali. Za pozornost stojí, že incident se odehrál v teritoriálních vodách RF, které Rusku patřily už PŘED připojením Krymu.
      Porovnejte si tato ověřitelná fakta s vyjádřeními našich politiků. Člověk se nestačí divit, jací to jsou idioti, nebo za jaké idioty nás považují.

      Vymazat
    14. 17:08 i 15:51 Vaše odpověď tazatelce z 13:04 a dále jste odpověděli poměrně zevrubně, chyběla tam však informace, že šlo o VOJENSKÉ Ukrajinské lodě. Pro ně platí poněkud jiná pravidla, než pro plavidla kupř. obchodní. Q.

      Vymazat
    15. Ty, a jaká pravidla platí pro vojenská plavidla v mezinárodních vodách?

      Vymazat
  15. ANO-kapitalizmu dochází dech a nezbytně potřebuje zplundrovat zbytek planety

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velice se mýlíte, kapitalizmus je právě na svém vítězném tažení a těsně před svým vrcholem. Jediný problém je v tom, že za tím vrcholem je konec lidské civilizace na této planetě. Ti nej, nej, nej se tomu snažili zabránit učením o trvale udržitelné zlaté miliardě, ale nějak se jim to zvrtlo, protože se nedohodli, kdo v té miliardě přežije :-)

      Vymazat
  16. P.C.Roberts píše o presstitutech placených CIA. Docela by mě zajímalo, kolik jich je na výplatní pásce v Česku a jestli jsou to pouze novináři, ale třeba i státní úředníci nebo ministři Petříčkova typu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, a kdo asi platí pana P.C.R.? No nic.

      Vymazat
    2. 14:09 smůla, hlupáky nefinancuje vůbec nikdo, natož CIA nebo alespoň Soros :-)

      Vymazat
  17. 13:51 Je to podobné nápěvu té písničky, něco jako "Zítra se bude mydliti to všude", silnější vyhrají a snad i přežijí. Je to obrovská změna proti minulosti, kdy platilo "kdo uteče, ten vyhraje". V dnešním kapitalizmu už není kam utéct, ani za velkou louži, ale už ani na Měsíc nebo na Mars. Prostě, jede se na konečnou. Osobně jsem ale optimista, v budoucnu ovládne Zemi třeba zcela jiný druh. Nemusí to být nutně savci, velké šance dávám třeba pavoukům, jsou dobře odolní i vůči vysokým dávkám radioaktivity :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Jak je to doopravdy s Kerčským průlivem a právem Rusů Ukrajinců jím proplouvat... Tohle říká mezinárodní právo
    Autor: Pavel Hasenkopf | Publikováno: 27.11.2018 |


    ,,Ačkoli je plavební režim upraven bilaterální smlouvou z roku 2003, která lodím pod ukrajinskou vlajkou zajišťuje právo na volný přístup do Azovského moře'' (na to nepotřebují bilaterální smlouvu, stačí UNCLOS, PH) /,,přičemž ruské úřady mohou tato plavidla podrobit inspekci/'' (hleďme, PH), ,, v roce 2018 ukrajinská pohraniční služba ohlásila, že Rusko během několika měsíců zastavilo celkem 150 ukrajinských plavidel směřujících do azovských přístavů Berďansk a Mariupol.'' (A? Právě jsme se dočetli, že na to mají právo', PH.) ,,Rusko-ukrajinská námořní hranice v oblasti průlivu není dodnes (2018) upravena žádnou bilaterální smlouvou.'' (Logicky, to by nejdřív Ukrajina musela uznat, že Krym je ruský - PH).

    Ergo mi z toho vychází, že:

    1) Ukrajina má právo proplouvat Kerčským průlivem (plyne z obecného mezinárodního práva kodifikovaného UNCLOS (zejména tuším článek 34) a je to navíc jištěno smlouvou z roku 2003),

    2) Rusko má právo ukr.lodě kontrolovat (plyne z téže smlouvy z roku 2003), a

    3) Ukrajina ruské inspekční právo ignoruje a brání se mu.

    A to jsem si jen na wikipedii přečetl heslo ,,Kerčský průliv'', ze kterého je komentovaná citace shora .... ať se jdou všichni novináři a komentátoři bodnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mylím, že ve smlouvě je, že mohou proplouvat obchodní lodě a ne vojenské či lodě NATO.

      Vymazat
  19. kuci zlati 50 km od Ruskych hranic , nebudou Ukacka a NATO delat kaspary z Rusu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:05 Kde jste vzal těch 50 kilometrů? Incident se stal v Kerčském průlivu, který je v nejširším místě široký jen 15 km. Přitom teritoriální vody jsou do 22 km od pobřeží. Na videu ze zásahu je pobřeží vidět, takže jakých 50 km?

      Vymazat
  20. Británie to už totálně podělala, pokud se potvrdí že blbka Mayová dodala banderovcům podmořské jaderné miny ke zničení Krymského mostu a že jim při tom měl asistovat remorkér NATO - viz článek: http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/co-vezly-ukrajinske-lode-atomove-miny-na-likvidaci-kercskeho-mostu/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proto asi potřebují ten brexit, aby se nemuseli zpovídat Bruselu, ten by jim takovou pakárnu rozhodně nepovolil :-)

      Vymazat
  21. Kazda loutka ma sveho loutkovodice...a jestli mi chce nekdo vykladat,ze Porosenko je neco jineho...narazi...Kolikrat jsem premyslela,jestli ti lide,co ho zde tak brani,by ho nekdy ve sve firme zamestnali jako vyssiho manazera.....ja tedy ne,jeho vysledky jsou fakt tristni

    OdpovědětVymazat
  22. Pokud banderistán ústy svých vysokých polit. představitelů vyhlašuje, že Krymský most vyhodí do povětří, těžko se podivovat Rusku, že průjezd plavidel pod mostem do Azovského moře kontroluje. A to jako součást jeho ochrany před veřejně deklarovanými nepřátelskými akcemi.
    S tím jistě počítal i ten, kdo ty vojenské lodě k mostu vysílal, aby tam minimálně vyprovokovaly incident, pokud tam již nebyly poslány s mnohem agresivnějšími cíli. Na příklad ten most poškodit, jak předtím v Kyjevě vyhlašovali ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád to jsou mezinárodní vody...

      Vymazat
    2. 23:47 Mezinárodní vody (na rozdíl od vnitrostátních vod) jsou obecně všechny vodní útvary, na kterých se nacházejí hranice států. Takže ano, Černé i Azovské moře jsou mezinárodními vodami, protože na jejich březích leží různé státy. Pro incident ale nemá tento pojem žádný význam. Tam je právně důležité jiné dělení vod:
      - VOLNÉ MOŘE Vody mimo národní jurisdikce. Rozprostírá se za hranicemi pobřežních (výsostních) vod.
      - POBŘEŽNÍ (VÝSOSTNÉ) VODY - jsou do vzdálenosti 12 námořních mil od základní čáry odlivu. Tyto vody i vzdušný prostor nad nimi jsou pod plnou svrchovaností pobřežního státu.
      - PŘILEHLÁ ZÓNA - je další pás široký 12 námořních mil. V TOMTO PÁSMU VYKONÁVAJÍ POBŘEŽNÍ STÁTY KONTROLU CIZÍCH LODÍ, NUTNOU K ZABRÁNĚNÍ PORUŠOVÁNÍ SVÝCH PŘEDPISŮ.

      K incidentu došlo v pobřežních vodách Ruska, nikoliv ve vodách Autonomní Republiky Krym. Tak byla narušena hranice a navíc byly porušeny "dopravní předpisy" Kerčského průlivu. Takže vůbec není co řešit.

      Vymazat