Reklama

.

.

středa 7. listopadu 2018

Židia odchádzajú z Ukrajiny, antisemitizmus sa stupňuje

7. 11. 2018   SprávyPravda
Ukrajina prežíva už niekoľko rokov ťažké časy. Moskva jej vzala Krym a na východe štátu Kyjev bojuje proti proruskými separatistom. Za inú nepríjemnú vec však nesú zodpovednosť mnohí Ukrajinci. Je ňou nárast antisemitizmu.


V Kyjeve sa snažia zľahčovať vážny problém tým, že je to súčasť ruskej propagandy. Lenže o zlej situácii hovoria nielen ukrajinskí Židia, ale aj Izrael a tiež USA (viac v texte pod snímkou).

Izraelské ministerstvo pre diaspóru vo výročnej správe napísalo, že vlani sa v porovnaní s predchádzajúcim rokom zdvojnásobil počet prípadov antisemitizmu na Ukrajine. Poznamenalo, že po revolúcii v Kyjeve v roku 2014 sa zdalo, že situácia sa zlepší, ale nestalo sa tak.

„Používanie Židov ako obetných baránkov sa zväčšilo. Je to rozšírený názor, ľudia židovského pôvodu sú považovaní za jednu z príčin ťažkej sociálno-politickej reality v štáte.“ Portál Times of Israel poukázal na to, že štatistika vyzerá znepokojujúco: „Vlani druhý rok po sebe bolo na Ukrajine najviac antisemitských incidentov zo všetkých štátov bývalého Sovietskeho zväzu.“

Ukrajinskí Židia si prenášajú na vozíkoch batožinu po prílete na letisko v Tel Avive. V minulom roku sa ich natrvalo prisťahovalo do Izraela viac ako 7-tisíc. Snímka je z januára 2018.

Vlna emigrácie Židov


Z Ukrajiny odchádza čoraz viac Židov do vlasti ich predkov. Jednak to zjavne vyplýva z obáv tých, čo žijú na východe, a jednak to môže súvisieť s tým, že sa necítia bezpečne ani tam, kde nerinčia zbrane.

Vlani sa natrvalo prisťahovalo do Izraela približne 28 600 Židov z celého sveta. Podľa izraelských údajov až takmer 7 200 z nich priletelo z Ukrajiny. „Z tohto štátu to bol v roku 2017 druhý najvyšší počet židovských imigrantov zo všetkých krajín,“ napísal denník Jerusalem Post.

Keby tento trend pokračoval, prípadne sa zväčšoval, Ukrajine bude hroziť, že o desaťročie možno zostane žiť na jej území len hŕstka cenných mozgov. Dá sa to odhadnúť z ľahkej matematiky. „Ukrajina je domovom pre 56-tisíc až 140-tisíc Židov,“ píše na svojej webovej stránke Svetový židovský kongres.


Škandál v Nemecku


Prejavy antisemitizmu sa vyskytujú na Ukrajine nielen v radoch radikálov. Obludný škandál spôsobil v tomto roku Vasilij Maruščinc. Pôsobil ako diplomat v Nemecku. „Bože, potrestaj Židov.“ „Bi Chazarov, zarež.“ „Židia vyhlásili v roku 1934 vojnu Nemecku.“ Toto písal na sociálnej sieti Maruščinc, ukrajinský konzul v Hamburgu. Rezort diplomacie ho následne musel stiahnuť domov z jeho postu.

Do kotla antisemitizmu prihodila svoj diel aj Naďa Savčenková, ukrajinská pilotka, ktorá bola v ruskom zajatí. Vlani sa v televízii posťažovala, že mnohí z tých, čo riadia, štát, nemajú ukrajinskú krv. Zdôraznila, že treba konať. „Z dvoch percent Židov, čo žijú na Ukrajine, je približne 80 percent Židov pri moci,“ povedala poslankyňa Savčenková.

Podobný prípad sa stal dokonca na vyššom poschodí štátnych štruktúr. V júni tohto roku šokoval hlavný ukrajinský vojenský prokurátor Anatolij Matios. Pripomenul židovského marxistu Alexandra Parvusa, ktorý pomáhal financovať Leninovu revolúciu v cárskom Rusku. Matios povedal, že chcel namočiť Slovanov do krviprelievania na desaťročia. „Vždy je tam Parvus. Chcú to isté urobiť s Ukrajinou,“ povedal generálplukovník Matios pre server The Insider.

Židovskí predstavitelia ho vyzývali, aby rezignoval. Matios však dosiaľ pôsobí vo funkcii. Zo škandálu sa pokrytecky snažil vykrútiť tvrdením, že „len testoval“, aká bude reakcia verejnosti.


Na výber je Európa alebo bahno nacionalizmu


Eduard Dolinskij, výkonný riaditeľ Ukrajinského židovského výboru, si želá, aby sa Ukrajina začlenila do spolku veľkej rodiny európskych štátov. Zdôrazňuje však, že s nárastom antisemitizmu je táto cesta nezlučiteľná. „Nemôžeme tvrdiť, že akceptujeme európske hodnoty, ale súčasne označujeme za hrdinov tých, čo kolaborovali s nacistami. Buď sa staneme osvietenským európskym štátom, alebo spadneme do bahna nacionalizmu,“ citoval ho server Ynetnews.

Dolinskij zároveň prízvukoval, že s antisemitizmom si Ukrajina strieľa do vlastnej nohy. Zašiel až tak ďaleko, že podľa neho štát dokonca niektorými krokmi spochybňuje holokaust, čo môže viesť zvlášť k roztržke s dôležitými krajinami. „Izrael, Nemecko a USA sú teraz ticho kvôli konfliktu s Ruskom, ale nikdy nebudú akceptovať glorifikovanie nacistických kolaborantov,“ varoval Dolinskij.

Foto: Ukrajinskí Židia si prenášajú na vozíkoch batožinu po prílete na letisko v Tel Avive. V minulom roku sa ich natrvalo prisťahovalo do Izraela viac ako 7-tisíc. Snímka je z januára 2018.


52 komentářů :

  1. ano, antisemitismus, který nemá nic společného s kritikou agresivního státu Izrael, je zlo, nicméně vyhlášení Židovského národního kongresu, pokud padlo, jak se tady uvádí v tom smyslu, že po odchodu židů z Ukrajiny tam zbude jen málo cenných mozků je rovněž rasistické, tento krát naopak. Má naznačit, že židé jsou chytřejší než jiní ale není to pravda. takové vyjádření má být rovněž kritizováno, ty národy a skupiny s prej mimořádnými schopnostmi a tedy i nároky už proboha napáchaly dost zla , Němci, muslimové, izraelci....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. múdre slová, - absolútny súhlas

      Vymazat
    2. 7:04, Vy jste tedy politicky korektni az na pudu. Za prve z psychologickych pruzkumu vyplyva, ze Askenazy Zidi maji IQ 115 - 120 (Evropani 100, Vychodni Asijci 105, Brahmini 115 - 120). Sefardi Zide 100. Israel udajne jenom 100, ale to se mne nejak nezda.

      Israel se mne s vyjimkou bombardovani Syrie moc agresivni nezda, Anti-sionismus je podivny fenomen. Nevim, proc Isreal lezi tolika lidem v hlave. Existuje idea, ze americka zahranicni politika je prevsim pro-israelska. Napriklad The Saker pise o Sionisticko-anglosaskem imperiu. Tim naznacuje, ze Zide maji v Americe neprimereny vliv. I kdyby to byla pravda, tak to neznamena, ze jejich jedinym motivem je Israel.

      O Zidech se objektivne psat nesmi, proto to ani nebudu zkouset. Podotknu jenom, ze Voltaire se vyslovoval negativne jak o Krestanstvi tak o Judaismu.

      Vymazat
    3. Stále chybí základní odpověď. Je židovství náboženstvím nebo národností? Muslimové a křesťané a pod. určitě národností nejsou.Jsou ovšem často příčinou krvavých válek.

      Vymazat
    4. 16:33 Zide jsou obojim zaroven. Judaismus je kmenovym nabozenstvim. Pronika to celou jejich kulturu. Proto i sekularni Zidi jsou tim ovlivneni.

      Vymazat
    5. 17:04- hlavně určováním kmenové linie po matce si nezadá s rasizmem, byť i po otci jsou soukmenovci vítáni. V nesrovnalostech jim pomáhá celosvětově provázaný rodokmen, na který Hitler v té době neměl. Bez prokázání bezúhonnosti rasové nejste IN. A vše v tichu, to se mi líbí nejvíc. Podzemní organizace tolerovaná v demokracii.

      Vymazat
    6. 7:04 mysli si co chceš, ale židé jsou velice chytrý národ. Podívej se jen kolik bylo uděleno Nobelových cen a kdo byli vyznamenaní. V současné době židé ovládají převážnou část světových finančních trhů a z velké části i politické dění ve světě. Kdyby židé byli hloupí, tak dnes již jako národ neexistovali a když ano rozhodně by nedrželi ve svých rukou takovou moc ve světě.

      Vymazat
    7. 20:22-velký problém až nenávist jim dělá "jánabráchizmus"ve výtahu k moci v politické, mediální, kulturní sféře. Není pak problém tvořit mocí "kulturu" v jejich režii včetně školství. Zde pak neplatí chytrost a geny ale vychytralost a porobenost.

      Vymazat
    8. Šlomo Sand:Jak byl vynalezen zidovsky narod.Vynikajici prace historika z Tel Avivu.V cestine-nakladatelstvi Rybka publishers.

      Vymazat
    9. 2:01 Mate pravdu, ze Zide jsou navzajem solidarni a jeden druheho protezuji. Ale vysoka inteligence pomuze a navzajem se to nevylucuje.

      Sefardi Zidi maji udajne stejny IQ jako my ostatni, tj. asi 100. Ale taky se jim darilo ziskavat vliv.

      (Ja nepovazuji provadeni jakychsi IQ testu za prilis smerodatne. Spis tak pro zajimavost.)

      Vymazat
    10. Predcili je Armenci co se do vychcanosti tyce.Jinak o te chytrosti si dovolim pochybovat soused naproti je poloblb vedlesi je nedelak a blb ,zidovka naproti vpravo je lina jak kurva a blba jak stoudev Co se tyce Nobele tak ji zase udeluji zidi ,Oskarty si udeluji zidy od nepameti a penize ty kradou stylem mafia a brani se stylem mafia . Zidostat vrazdi lidi po svete dle hesla nezli zabiji tebe zab ty prvni (mossad film ,kde rozhoduje 9 lidi o vrazdeni vcetne premiera Shalom

      Vymazat
    11. Já jsem po řeckých předcích PRAVÝ Žid. Nespojuj laskavě tu kremelskou plešatou svini s PRAVÝMI Židy! PRAVÍ Židé jsou vybráni svými specifickými vlastnostmi, aby vládli, jsme k tomu předurčeni. Stačí se podívat na distribuci IQ v rámci planety. My máme banky, máme technologie, máme vliv. S tím je nutno se smířit a raději po dobrém.

      Izraelská svoloč, co se kamarádí s tím kremelským bastardem, NEJSOU PRAVÍ ŽIDÉ. To je koneckonců vidět i na jejich průměrném IQ, které dosahuje průměrných hodnot evropských. Stejně tak není PRAVÝMI Židy ta pakáž, o které si to myslíte. Tedy ani ta směšná individua s kozími bradkami na fotce s tím kremelským smradem. Je to ortodoxní odpad vhodný do .....

      Pravých Židů je málo. Ti ostatní se mi hnusí, ale jsou vhodní jako maso, a až se nám nebudou hodit, hodíme je přez palubu. Proto my PRAVÍ podporujeme Araby, což je PODSTATNĚ schopnější komunita.

      Kremelská svině, ten trpasličí výhřez, všechno rozjebal, zničil světový řád. A ta svině Trump nejen že odmítá s ním jednou provždy zatočit, ale cpe se zpět do Izraele.

      Vymazat
  2. na Ukraine to tak bolo vždy - čo pamäť a dejiny poznajú, z časti si za to jevreji môžu sami, viď holodomor, skupovaním obilia a mletím v tajných mlynoch, vysokou cenou, a aj dnešným stavom, kde práve táto skupina popredala všetko čo malo na Ukraine akú takú cenu, vysala čo sa dalo, a teraz uteká, iste, nájdu sa aj taký čo na tom nenesú žiadnu vinu,ale... Walzmann patrí do tej skupiny, druhá strana, navrátilci - potomkovia dozorcov z koncentrákov a prisluhovačov ktorí zdupkali hlavne do USA vyrobili stav aký je, že to tam buchne ako sadza v komíne o tom niet pochýb, hladní nepočúvajú, ta tak

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7,46
      Neviem ci bola Savcenkova, islo o to,ze nikto vyhlasil ze je nespravodlive, ze v UA parlamente sedi 80 percent zidov, ovladaju chod krajiny, pritom zidia tvoria iba
      2 percenta obyvatelstva Ukrajiny.
      Nepamatam kto to bol, ale viem ze bola tato osoba kvoli tomu vysetrovana.
      Ako to dopadlo, neviem

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 9:03 Ty budeš asi z pšonska.

      Vymazat
    4. 7:59 Savčenková to neřekla česky, ale malorusky! A v Ruském impérium měl pojem který požila, tedy "žid" což lze volně přeložit do češtiny jako "Židák" zcela jiné konotace! V Rsuku vždy platlo - dku existovalo, heslo "Zab Žida - spas Rus!" - tedy ale myšlen Židáka! A jen tupí mužici si mysleli že tím je kde jak švec s obřízkou! Jinak se rusky Židé řeknou Jevrejci a i kdejaký tento Jevrejec se dušoval, že "není žádný židák, nýbrž poctivý daně platící Jevrej!".

      Vymazat
  4. Bohužel, historie se stále opakuje. Velkožidé si rozparcelovali Ukrajinu a nemilosrdně ji rabují. Obyčejní Ukrajinci i různí fašouni a náckové to vidí a začínají na Židy znovu poukazovat. Ovšem ne na ony velkožidy, které běžně nevidí, ale na ty malé, kteří žijí, kolem nich. A máme tu náběhy na pogromy, koncentráky a plynové komory. A znovu je "židovská otázka" využívána a zneužívána a malí Židé jsou velkými Židy házeni přes palubu a obětování jejich businessu a zájmům. A zase budou velcí Židé vyřvávat, že o ničem nevěděli, budou překvapeni a budou touto otázkou řezat po hlavách nejen ty, jejichž rukama provedli protižidovská zvěrstva, ale i ty, kteří jejich báchorkám nechtějí uvěřit. Proto se o Židech nesmí ani ceknout. Je to výběrový bič na Německo, nikoliv však na banderovce a jiné nácky a fašouny, kteří mají skutečnou židovskou krev na svých rukou a kteří slouží zájmům kapitálu a dělají za něj špinavou práci.

    OdpovědětVymazat
  5. Co oligarcha na Ukrajině to žid včetně Porošenka.
    Až takhle rozkrást,ždímat Ukrajinu,tak se to rychle vymstí židům.A když to ještě kryjí židovské obce,nic proti tomu nedělají,padá vina i na ostatní židy.Jenže,podobné je to ve více státech i v naší republice,Zemanem počínaje,když se hlásí k sionistům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeman se nehlásí k sionistům, ale k Židům. A tam možná bude ten zásadní rozdíl.

      Vymazat
    2. P.S. k 11.52 První co v průběhu puče na Ukrajině provedli byl letecký transport všeho ukrajinského zlata a státního poklad do ciziny - na západ; do USA... zcela mimo moc kteréhokoliv Ukrajince, ať tam povládne kdokoliv.

      Vymazat
    3. Zeman svými výroky, mnohými činy a proklamovanými postoji bohužel sionistou je! To píši jako jeho volič! Inu, nebyl výběr.

      Vymazat
  6. Je přece důležité jak ten kdo žije na území státu je prospěšný pro většinu příslušníků toho státu a jaký má z toho prospěch. Úspěšnost státního zřízení se pozná podle toho kolik má ve státě bezdomovců a strádajících dětí. Přece není demokracií to že nechám blázny, zvrhlíky a parazity dělat co chtějí. Prostě humanita a demokracie se zvrhly. Co se týče banderostanu tak tam je mezi všemi zakořeněná zloba, msta, nenávist a parazitizmus do morku kosti. Pokrytectví tzv euroatlantické civilizace dostoupilo vrcholu a nedá seto jinak změnit než katastrofou.

    OdpovědětVymazat
  7. 9:03
    Aha, takže, kdyby hrdinná "pilotka" Naďa, prohlásila:

    „Z dvoch percent Jevrejů, čo žijú na Ukrajine, je približne 80 percent Jevrejů pri moci“, tak by to projev antisemitismu nebyl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní7. listopadu 2018 10:28
      Co tím myslíte? Vždyť právě Hebrejci jsou semité. Když se v souvislosti s politikou mluví o židech, tak se to ponejvíce vztahuje na Chazary. A oni se chytře brání, že to je antisemitismus, i když semité nejsou. P.K.

      Vymazat
    2. P.K. nevychází y žádného ověřeného zdroje a jen plácá. Ve výsledku věci neposloužil, resp. posloužil antisemitismu!

      Vymazat
    3. Anonymní7. listopadu 2018 12:02
      Taky jenom plácáte. Uveďte tedy nějaké argumenty, jak se věci mají. P.K.

      Vymazat
    4. 10:28-nebyl, je-li to pravda! Jak by to mohla dokázat nevím, když zřejmě u nich, jako u nás se národnosti již neevidují, jen odhadují! Obráceně ovšem ji nelze obvinit z antisemitizmu! Stejný problém, jako s Bohem, je nebo není?

      Vymazat
  8. No jo bandera nese svoje ovoce pokud je slušní Ukrajinci neodstaví tak to bude horší.

    OdpovědětVymazat
  9. Proč Západ brečí,vždyt přehlížejí a zlehčují vliv ukrajinských nacistů ,banderovců.Ukrajinská vláda je využívá ,aby terorizovali ukrajinské obyvatelstvo.Kdo má peníze má moc a tu mají Ukrajinci židovského původu -oligarchové .Vysávají Ukrajince ,zapříčinili nynější situaci ukrajinského zkrachovalého státu.Hněv lidu se obrací proti obyčejným Židům tak jak to byli i v minulosti

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neobávám se, že by táhli sem, na budoucí válkou zcela zničené území. Ti Židé zdrhají ne před antisemitismem, ale před důsledky vlastní činnosti a hlavně před následky války rozpoutané jejich mocnými. V Twins také, když došlo k jejich likvidaci i s lidmi, nebyl jediný vyvolený... když jich tam dělalo kolem 3000...

      Až zdrhnou i od nás, rozlučme se s přáteli a s rodinami - nemáme-li kam a za co zdrhnout - do Austrálie např...

      Vymazat
    2. PS. to říkají oni, tak uvidíme.

      Vymazat
  11. Na te Ukrajine to fakt podelali....ale vlastne ve vsech statech,kde nasilne (nebo nenasilne) svrhli starou vladu.......Nikde nenastal obrat k lepsimu

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě že tam nemají Žid Brno.

    OdpovědětVymazat
  13. aeronet vede protizidovskou propagandu ty komenty od diskuteru to je orgasmus nad zidama

    OdpovědětVymazat
  14. To Židé přece připisují každému státu, že tam vzrůstá antisemitismus, v nich to budí pocit sebelítosti, jak jim každý škodí. Na Ukrajině to je přece komedie, celý Majdan organizovali a platili Židé a potom si jen rozdělili posty ve vládě. Vždyt´ i ten největší příslušník pravého sektoru Jaroš je také položid. Nedělejte z nás blbce. Že utíkají židé do Izraele, k tomu není důvod ten, že by se o sebe báli, jen se chtějí mít lépe, když se Ukrajina ekonomicky potápí, Takže něco jako naši dřívější emigranti, utíkali se mít lépe, ale museli tomu dál nějaký ten politický obal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koho se vlastně na Ukrajině Židé bojí, když ne Pravého sektoru? Pravý sektor, to jsou Banderovci a v jejich čele stojí položid, není to paradox?

      Vymazat
  15. Aeronet je jasně antisemitský, ale to snad Nová republika nemusí být antisemitská? Stejně si Aeronet platí kavárna, aby zdiskreditovala alternativu. Sama kavárna je antisemitská až na půdu. Všimli jste si, že ten horlivý kavárník -ten homosexuální pornoherec Janda, vyčítal Aeronetu kde co, jenom ne antisemitismus....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co to plácáš, Aeronet není antisemitský, že ukazuje spojení mezi židovskou lobby a vládnoucí mocí. to je antisemitismus? To jsem se už pomátli? Říci, že tři Češi byli zadržení v Rakousku jak kradou v obchodě, to je snad aničechysmus?

      Vymazat
  16. POŘÁD STEJNÉ KECY.
    KDO ROZPOUTAL PRVNÍ SV. VÁLKU?
    KDO ROZPOUTAL DRUHOU SV. VÁLKU?
    KDO TERORIZUJE CELÝ SVĚT?
    KDO OVLÁDÁ AMERICKÉ BANKY?
    KDO VLÁDNE V KYJEVĚ?
    šalom

    OdpovědětVymazat
  17. Nerozumím tomu, co řekl chybně s tím Alexandrem Parvusem. Ten skutečně zorganizoval síť pro podporu bolševické revoluce z Německa přes Skandinávii a podporoval Lenina a Trockého (Trocký byl jeho krajan) z německých peněz.

    OdpovědětVymazat
  18. Na Ukrajině již došlo k řadě paradoxních jevů, kdy například oligarcha Kolomojskij (předseda Evropského židovského kongresu a majitel izraelského pasu) podporoval, financoval a využíval neonacistický Pravý sektor, byl jedním z hlavních sponzorů Majdanu a sponzoroval i kárné bataliony typu Azov apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je správný postřeh. Já jsem byl před 10 lety na Ukrajině a vidím na ulici sochu Banderu, a ptám se jedné Ukrajinky, to vy zde takto máte na ulicích sochy vrahů? A ona říká vážně, ne to byl ten, co bojoval za osvobození a svobodu Ukrajiny, potom mi ještě začala vytýkat naši okupaci Podkarpatské Rusi atd., nevěřil jsem svým vlastním uším. Tato masáž obyvatelstva začala prosím za Židovky Tymošenkové u vlády. Ano, příprava Majdanu začala již tehdy a byla to spolupráce CIA a Židů na Ukrajině, ti byli totiž nejochotnější se účastnit totálního ekonomického zničení Ukrajiny v zájmu USA. Nakonec téměř celá vláda vzniklá po Majdanu byla židovská. Takže když mi tady někdo řekne, jak Židé utíkají z Ukrajiny kvůli antisemitismu, dělá si ze mě srandu. Zničili to co měli a odcházejí tam, kde to zatím zničeno není. To jediné mám Putinovi za zlé, nástupem Tymošenkové začala neskutečná anislovanská propaganda na Ukrajině a bylo zcela jasné, kam se to posouvá, byl tehdy ještě čas za Janukoviče toto zastavit. Bohužel, prošel čas a CIA zavelela k útoku. Ty kecy, jak má Janukovič doma zlaté kohoutky apod., vždyt´ i já si pamatuji, jak se tady šířily za socialismu zvěsti, jak mají Štrougal a Husák nakradeny miliony dolarů v západních bankách a jaké sexuální orgie se prý organizují na Hradě pro sovětskou delegaci. Všechno to byla jen lež vypouštěná těmi, co zde působili v žoldu CIA. Tam, kde Ukrajina dnes je, za to může poděkovat zejména Židům, to říkám naprosto upřímně. Ta Ukrajinka je dnes moje žena, a dnes nemůže pochopit, jak si mohla nechat do hlavy natlačit takové nesmysly.

      Vymazat
    2. Jestliže "házíme"lidi stejného původu do jednoho "pytle"a přičítáme jim všem špatné úmysly tak to zavání rasismem.Je známé ,že různé židovské spolky a organizace v USA proti sobě bojují.Tím by se dalo vysvětlit ,že ukrajinský oligarcha židovského původu podporuje antisemity -banderovce.Asi z toho má nějaký finanční prospěch.Nakonec by se dalo doložit ,že někteří Židé spolupracovali s hitlerovci na likvidaci svého národa.Věřím tomu ,že obyčejní Židé prchají z Ukrajiny ,protože si na nich chtějí Ukrajinci vybít svůj hněv na oligarchy

      Vymazat
    3. S tím s vámi souhlasím, ale Ukrajina, to je papińák, ti bohatí Židé, kteří ukrajinský národ dovedli do těchto sraček, ti mají každý po třech pasech a ti zmizí do Izraela bez problému a odskáčí si to tam za ně zase ti chudí Židé, kteří za to ani nemohli, co se tam stalo, a to bude zase řečí o anisemitismu na Ukrajině. To už se přece opakovalo v historii několikrát. Já tyto řeči chápu tak, že se snaží Židé vyvinit z toho, k čemu na Ukrajině velkou měrou přispěli, a nebo jsou to jen čistě ekonomické důvody. Už jsem to uvedl, jak ti naší socialističtí emigranti museli přece také složit nějaký ten plačtivý příběh o diskriminace u nás pro toho úředníka v utečeneckém kempu za stolem.

      Vymazat
  19. To je blabol!Zidi do zeme svych predku ?Zblaznil se autor?Revoluce na Ukrajine?To ma byt ten fasisticky prevrat na Majdanu?prorusti separatisti va vychode?Vzdyt tam ziji Rusove,kterym zakazal Kyjev mluvit rusky.To jste vyhrabali peknou p.covinu pane Dvorak.Jen co je pravda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s vámi Bagoune, lidi zešíleli, vítána je jakákoliv záminka k nenávisti. Nikdy mne nenapadlo, že náboženství bude mít stejnou válečnou roli,jako ve středověku. Proč to normální lidi baští? Vždy na tyto šílené nápady doplatili obyčejní lidé. Nebo se snad potvrzuje objev, že nás od opic odděluje jen 10% chromozomů. Máme navíc, Gandí kdysi řekl - jsem hinduista i moslim i katolík i žid....

      Vymazat
  20. V komentarich se mluvi o tom, ze Zidi Majdan zorganizovali, neonacisty podporovali a ted pred nimi utikaji. Myslim, ze paradox lze vysvetlit tim, ze Majdan byl namiren predevsim proti Rusku. K tomu se hodili i Banderovci.

    Ukrajinci tradicne nenavideli Polaky a Zidy. Polaci totiz pouzivali Zidu jako vybercich dani. Co delali Banderovci za posledni valky se asi moc nelisi od toho, co delal Bohdan Chmelnicky. Nevim, jestli Ukrajinci taky a priori nenavidi Rusy. Podle me jsou rusofobni nalady podnecovany zamerne. Vsimnete si, za na uzemi byvaleho CCCP/Ruskeho imperia moc rusofobie neni. Banderovci za hlavniho nepritele povazovali "moskevske Bolseviky". Dnesni propaganda nepochybne ztotoznuje "moskevske Bolseviky" s Ruskem. Je to podobne jako v Cesku, kde se zvelicuje rok 68 a bagatelizuje nemecka okupace.

    OdpovědětVymazat