Reklama

pátek 14. prosince 2018

Evropský dvojí metr a Babiš

Jan Schneider
14. 12. 2018   ceskapozice
Evropský parlament honí Babiše. Ten svého času vyhověl zákonným požadavkům, aby se vyhnul střetu zájmů, a zaparkoval svůj majetek do svěřenského fondu. Protože však různí euroaktivisté chtějí zvrátit výsledek českých voleb, potřebují dohnat Babiše do situace, aby odešel z politiky. Píše Jan Schneider. Europoslanci drtivě schválili usnesení proti Banderovi! To by se to četlo! To by člověk pocítil hrdost, že je občanem členského státu Evropské unie! Ale to by bylo příliš pěkné. Europoslance válečný zločinec Stepan Bandera nezajímá, ani každoroční pochody bývalých esesáků v pobaltských členských krajinách EU. Popírat holokaust je v zemích EU trestné, ale oslavovat ho zřejmě nikoliv.


Evropský parlament je totiž zaneprázdněn. Honí Babiše. Ten svého času vyhověl zákonným požadavkům, aby se vyhnul střetu zájmů, a zcela v souladu s českými zákony zaparkoval svůj majetek do svěřenského fondu. Protože však různí euroaktivisté chtějí zvrátit výsledek českých demokratických voleb, potřebují dohnat Babiše do situace, z níž je údajně jediné řešení – zcela odejít z politiky.

Proto europoslanci pravidla hned zase přiostřili, ale tak, že jim zřejmě ani mnohý z nich nevyhoví. Od toho má ale Evropská unie dvojí metr a nejasné výklady, aby se to dalo použít pěkně po orwellovsku na všechny, ale na některé více. A aniž by bylo co prošetřeno, již někteří aktivisté třeští, že Babiš už zase nevyhověl. Je to jako kdyby ve fotbale padl gól, ale rozhodčí by přestavěl branku o kus dál a gól by neuznal, protože tamtudy míč neprolétl.

A ještě ke všemu dávají Babišovi k tíži to, že má jistě na srdci prospěch svých podniků, což je zřejmě eurozločin. Nadto – a to už je úplný vrchol „právního rámce EU“ – mají být eurodotace Agrofertu pozastaveny již proto, že Babiš „může“ být ve střetu zájmů.

Jedním z atributů hybridní války je někoho osočit a okamžitě potrestat (sankcemi, odepřením dotací), aniž by bylo co vyšetřeno a dokázáno. Osočený nemá ani kde ani kdy pípnout. Toť eurounijní pojetí práva. Být trestán pouze a jenom za něco, co by člověk mohl udělat, to už je rys totalitního bezpráví.

Možná proto je mnohým europoslancům bližší ten Bandera a pobaltští esesáci. Proti nim oni zase ani nepípnou, i když by mohli a měli.

Válečný zločinec hrdinou

Ukrajinský parlament uznával za veterány („příklad hrdinství a vlastenectví“) doposud jen ty, kteří bojovali proti nacismu a později byli rehabilitováni jako oběti poválečných represí. Nyní zákon rozšířil i o ty, kteří za války naopak s nacisty spolupracovali, a o ty, kteří až do roku 1956 bojovali proti sovětské armádě.

Členové Organizace ukrajinských nacionalistů (OUN) a Ukrajinské povstalecké armády (UPA) se přitom podíleli na masakrech, při nichž byly zavražděny až statisíce příslušníků etnických menšin, především Poláků, ale také Židů, Čechů či Rusů. „Přijetím takových zákonů dnešní Ukrajina přijímá zodpovědnost za válečné zločiny spáchané těmito skupinami bez jakéhokoliv časového omezení. Obětem těchto zločinů se tak otevírá cesta, aby Ukrajinu žalovaly u mezinárodních soudů,“ napsal podle Práva na Facebook šéf Ukrajinského židovského výboru Eduard Dolinsky.
Ukrajinský parlament se ke všemu ještě chystá navrhnout prezidentu Petru Porošenkovi, aby Banderovi vrátil titul Hrdina Ukrajiny, který mu v roce 2010 udělil prezident Viktor Juščenko, avšak později Nejvyšší správní soud udělení titulu zrušil.

Ukrajinský parlament se ke všemu ještě chystá navrhnout prezidentu Petru Porošenkovi, aby Banderovi vrátil titul Hrdina Ukrajiny, který mu v roce 2010 udělil prezident Viktor Juščenko, avšak později Nejvyšší správní soud udělení titulu zrušil. Joel Lion, izraelský velvyslanec na Ukrajině, přitom Stepana Banderu a Romana Šuchevyče v Radiu Svobodná Evropa označil za vrahy Židů.

EU se ale asi nezastane Izraele, protože to vypadá, že je většinově podprahově antisemitská (a ta míra poslední dobou zase roste). Židé mnohým Evropanům svou problematickou existencí totiž připomínají pogromy, konferenci v Évianu v roce 1938, kde žádný stát nechtěl přijmout Židy prchající z Německa před Hitlerem. Pak Evropané Židům umožnili odejít do nově vzniklého státu v místech biblických tradic, ale tam taky jsou kolem nich neustále nějaké problémy.

Logika tohoto uvažování připomíná vtip, jak se Chajim ptá své ženy: Sára, poslyš, jak kdysi padla burza a my se octli plejte na ulici, to už jsme se znali? - Chajimku, jak to můžeš zapomenout, to bylo hned po naší svatbě! - Ty, Sára, a co kristalnacht, to jsme teda byli spolu? - No samozřejmě, Chajimku, to už jsem stála po Tvém boku. - A ty, poslyš, Sára, a když nás vezli do Terezína, tos byla kde? - Chajime, byla jsem vždy kousek od Tebe, jak nejblíž to šlo! - Ty, pocem, Sára, a po válce v těch Topolčanech, když byl ten pogrom, tos byla kde? - To jsem Tě, Chajime, vlastnoručně dávala po tom pogromu dohromady! A proč se furt ptáš na ty ukrutný chvíle? - No, Sára, nic ve zlým, ale jen mě tak napadlo, jestli Ty mi tak nějak nenosíš smůlu - ?

Sociálně citlivý zaminír

Nový ministr zahraničí Tomáš Petříček prý pečlivě sleduje „vývoj okolo ukrajinského zákona k sociální péči o veterány boje za nezávislost Ukrajiny ve 20. století.“ Podle něj „jde o vnitřní záležitost z dávno minulé doby – složité stránky dějin si každá země musí sama vyřešit.“ Takže ono jde o sociální problém. Banderovcům se žije těžce. Ty tisíce mrtvých prominou.
Vláda se ostentativně staví na stranu Izraele. Ministrovi zahraničí ale rehabilitace válečných zločinců, ani protest izraelského velvyslance nevadí. Jaká tedy bude naše zahraniční politika?

Naše diplomacie má tedy velký problém. Vláda se ostentativně staví na stranu Izraele. Ministrovi zahraničí ale rehabilitace válečných zločinců, ani protest izraelského velvyslance nevadí. Jaká tedy bude naše zahraniční politika? Budeme otrocky věrni jednou tomu, podruhé onomu, jako tomu bylo posledních 70 let, a budeme mu promíjet všechno možné, když je to náš spojenec? Třeba Porošenkovi i Banderu?

Anebo konečně se probereme a začneme být věrni třeba pravdě, jak o ní mluvil Mistr Jan Hus? Pak bychom ovšem museli být kritičtí dnes k Ukrajině, ale někdy i k Izraeli, k Rusku či ke Spojeným státům; Velkou Británii, Francii, Čínu a Německo nevyjímaje. Pochopitelně však až poté, co se nejprve kriticky podíváme do zrcadla, zdali nemáme sami křivou hubu. Ušetřili bychom si tím možná mnoho zbytečně trapných zápletek.

38 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Potka Schneiderstein pama Klebersteina a co ze dela Ale to vedi prodavam a kupuji(smelim lichvarsky) Koupim za 5 prodam za 50, mne ty 3 procenta uplne staci ,vzdyt mne znaj nejsem preci zadnej vydriduch

      Vymazat
    2. Hlavne se nedivej na Israel mohla by te potkat zubata ,oni jsou v tom mistri

      Vymazat
    3. 2:40 "...Koupim za 5 prodam za 50, mne ty 3 procenta uplne staci,..." - Zabijáci vtipů zaslouží doživotní potlesk na obě (zadní) tváře.

      Vymazat
    4. Čtení pro "vítače"...

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Oskliva-cetba-pro-vitace-No-go-zony-mladi-teroriste-desitky-tisic-dzihadistu-Evropsky-parlament-priznal-realitu-563287

      Vymazat
  2. Na prasárny EK bude vhodnou odpovědí znárodnění majetků VW u nás.
    Podvodná firma nejen dělá dluhy, které nesplatí ale dělá tak vysloveně v souvislosti s trestnou činností (spiknutí k likvidaci spalovacích aut, která přestala být výdělečná) a voděním lidí za nos.
    Francii je třeba z EU vyloučit, neboť kvůli odpoutání pozornosti od lidového povstání vraždí salámisty.
    Degenerátství nejhoršího druhu.

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám že eu volby tyhle hajzly vymetou lidé na západě jsou též naštvaní.

    OdpovědětVymazat
  4. To bingo také sdílím, a Petříček? Později by to mohlo být synonymum pro debila, takže urážka. Asi takoví Petříčkové dělají ostudu svým předkům.

    OdpovědětVymazat
  5. Spíše jako křivou hubu (tu mají jednotlivci, viz Vondra) mají mnozí křivou páteř..., a někdo je zase zcela bez páteře.
    Tenhle národ je ztracen. Kde jsou ti Husové? Kde je ten Žižka?
    Všichni jen melou pantem a nikdo se nechce pro dobrou věc obětovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic se nezměnilo pane. Hledáte nejaké husové a oni jsou pořád kolem vás a nepochyně i ve vás. Takoví jak byly s spolu s Janem Žižka, takoví jsou doposud. Grázlové loupežníci, fanatici... Tehdy náboženští fanatici, dnes fanatici ateizmu a eurohujeři:-). Zajímalo by mě, kdo za nimi i za jejich ideologi stál, když Turci táhly na Uhry a Wídeň a místo sjednocení v naší společný říši, Žiška se svýma husitama dělali bordel a rozkol.

      Vymazat
    2. Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi, aby vyklovali každé zrnko zlata a stříbra. Nemají slitování. Jejich srdce zjedovatěla touhou po bohatství. Se vším kupčí, všechno prodávají. Chceš pokřtít dítě? Zaplať! Chceš loupit a vraždit? Zaplať a bude ti odpuštěno. Ale pak, kdyby sám ďábel zaplatil, vstoupil by na nebesa? A za peníze takto vydřené z chudého lidu koně krásné chovají, čeleď nepotřebnou drží, v kostky hrají a na své kuběny drahé věší, zatímco Kristus chodil bos a neměl, kde by hlavu složil. Mistr Jan Hus

      Vymazat
    3. Krásně řečeno a jako by to bylo šité i na dnešní dobu.

      Vymazat
    4. Pan 8:28 Mi ne národ naci, Hitler ne nas idol. Taki ne prezidant flaska a další podržtaschka, ani Gertrud, ani Hermann, Goeblbsky radi zdarma ponechte. Vy žít v leži a kdo lže ten i kradnout - vědí pane! Vy mít štěstí, že žít dnes, vaši kameraden za naci zeit by jinak pro vaše blbost provést euthanaasia, jaja, mein Lieber Idiot!

      Vymazat
  6. Autor opět napsal perfektní článek. Z duše mně mluví. A ten poslední odstavec do kamene vytesat. No, Petříček každým svým vyjádřením jen potvrzuje, že náš ministr zahraničních věcí je obyčejný debil a navíc i hajzlík...

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy jsem nepřetékal národní hrdostí a výběr kamarádů byl jedním z důvodů. A aby jsme neutíkali daleko do historie, stačí jen ty tři dekády po sametu. Tak jenom namátkou: Naše účast na rozvalu Iráku, Schvalování kosovského separatismu, navíc podpořeného zabitím 2,5 tisíce srbských civilistů, souhlas se zničením Libye a v neposlední řadě hlasitá podpora ukrajinského fašismu.
    Říká se "vrána k vráně ...", nebo také svůj k svému. Trefné může také být: "Řekni mi s kým se kamarádíš a já ti povím co jsi zač".
    Když se letmo ohlédnu do historie na výběr našich "kamarádů", marně hledám něco, co by mne naplňovalo národní hrdostí. Tak že jednu radu pro všechny. Začněte každý sám u sebe, protože národ bude takový, jaký bude občan. Z občanů vzejdou volení zástupci, které si zase občané zvolí do svého čela. Pokud bude jeden každý z nás stát za hovno, bude stát za hovno země jako celek.
    Jakkoliv nesouhlasím s lidmi, jako Petříček, vzešli z našeho středu. A dostali podporu, která je vynesla až na židli, na které sedí. Nekopejme do druhých, ale sami do sebe. My jsme si je zvolili, tak je tam máme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ." My jsme si je zvolili , tak je tam máme" . A tak si je tam volíme od hadráku 89" až do dneška . A jak by to nestačilo tak podporujeme a uvalujeme sankce na ty , kteří nás zachránili před vyvražděním fašistickými zrůdami . Jsme fakt divný národ . A bude ještě hůř . Nastupující mladá generace to jistí .

      Vymazat
    2. Došlo Ti,že se taqm třeba dostali podvodem ?....taková malá strana s 5%,také podvodem,má kandidáta do EU a je tam také podvodem,protože se domluví dva páry kandidátů ze sousedních volebních obvodů,tam ten,tam ten a jsou tam ti praví a také podvodem,...čím víc podvodů,tím větší pravda?......pane,máte to nějak pomotané !!!!

      Vymazat
  8. Zhodnocení stavu naší Republiky.
    Kdo chce toto hodnotit, měl by si uvědomit jednu skutečnost.

    Tou skutečností je, že od vzniku samostatného státu JSME od roku 1938 VŽDY (kromě let 1945-1948) v postavení VAZALA nějakého státu a nebo uskupení.

    V letech 1939-1945 pod Německem,
    od roku 1948-1990 pod SSSR a RVHP,
    a nyní jsme v EU a v NATO.

    Ale mezi spolkem RVHP a EU je snad nějaký rozdíl. Spočívá v tom, že SSSR a RVHP nechala tvorbu zákonů na naší republice, ale EU nám NAŘIZUJE, jaké zákony MUSÍME přijmout. Navíc Unijní zákony jsou NADŘAZENY zákonům našim!

    Otázka zní: Jsme samostatný, suverenní, demokratický stát?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsme a asi nikdy nebudeme. Rozdíl je pouze v délce provazu, který nám ten či onen "nadřazený" uváže kolem krku. Z dnešního pohledu byl ten sovětský o poznání delší, než ten eurounijní. A nenechte se mýlit nějakou "demokracií". Dokud našim pánům hra na demokracii vycházela, měli jsme zdání svobody. Dnes pomalu přestává fungovat a proto nastupuje cenzura a ze zákulisí řízený "lidový" odpor.
      Rád bych se pletl, ale jsem přesvědčený, že se ještě dožijeme tajné policie a politických vězňů. Prostě toho, co jsme zažili za všech předchozích totalitních režimů. A jako bonus nám zachovají reálný kapitalismus 19. století.

      Vymazat
    2. Samozřejmě,že nejsme žádný samostatný svrchovaný stát,....to bysme se museli jmenovat Slovansko-Keltská samostatná a svrchovaná republika,..to by o nás potom germáni ztratili zájem a byli bysme jim odporní,takže bysme se nemohli podílet na tvorbě jejich blahobytu a my bysme si také vystačili se svým,jako v historické minulosti....

      Vymazat
  9. Od roku 1918 jsme byli vazaly Francie. Na to nezapomeňte!

    OdpovědětVymazat
  10. Možná pokročí doba a bude potřeba demonstrativně bránit premiéra.
    Namísto slovních přestřelek po sítích,
    raději bych svolal lidi do ulic*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svolavat a koho?Ty s cervenymi kartami a napisy Demisi tistenymi na americkych papirech?Tento narod do ulic nepujde,zklamani z politiky je velike.Slouha Petřiček udelal tecku za jakoukoliv iluzi.

      Vymazat
    2. Postavit pódium...je dost umělců jiného ražení.
      A i kdyby přišlo pár lidí, byla by ta snaha vidět.
      Možná bychom se nakonec divili,kolik lidí by se za premiéra postavilo*

      Vymazat
    3. Pokud by se úředník dozvěděl. k čemu bude tato demonstrace, tak určitě shromáždění nepovolí. Pokud by lidé šli, byl by to trestný čin nepovoleného shromáždění. Taková demonstrace nehrozí.

      Vymazat
  11. Ono je to s tím vazalstvím těžké.Zvětšuje se dělba práce rostou nadnárodní monopoly, banky, nadnárodní a příspěvkové organizace a pak chtějte něco změnit.Většina otrávených vazalů se stará jen o sebe a chce přežít.Většina politiků se přikloní k mocným a podporuje tuto svinskou politiku protože je to výhodné,snadné a dobře placené. Vlastenci jako Zeman i Babiš to mají moc těžké a všichni Ti flanďáci, piráti atd do vlastenců jen kopou.Odpor musí vzniknout v celé Evropě a doufejme , že se to stane, jinak jsme bez šance.

    OdpovědětVymazat
  12. K tomu aby lidi vyšly do ulic musí přijít pořádný průser, třeba znehodnocení úspor nebo zavírání za politický názor placení školného apod. Jinak se lidé nezvednou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidí se mají zvednout, když jsou volby a ne když Soroš pořádá Majdan.

      Vymazat
    2. K tomu aby lidé přišli podpořit premiéra vlastní země,
      stačí známé tváře na pódiu a bohatá nabídka občerstvení*

      Vymazat
  13. Když nikdo nebude chodit na Majdany, jsou šmejdi vyřízení a musí respektovat výsledky voleb!

    OdpovědětVymazat
  14. Ten vtip by ale mohl mít i jiné vyznění: "A když jsem dělal v roce 1917 Rusku revoluci a vyvražďoval etnický Rusy, tos byla už se mnou, Sáro? A když jsem pomáhal zakládat Fašistickou stranu Mussolinimu, tos byla se mnou? A když jsem s Moše Salzmanem (Slánským) vnutil Československu bolševismus, tos byla taky se mnou?... A když jsem v roce 1977 spoluzakládal Chartu, tos byla taky po mém boku? A když jsme konečně v roce 1989 dostali Československo pod židovskou nadvládu, tos jistě byla se mnou.... A já proč nás nemají ti Gojímové rádi. Nakonec se jim ani nedivím."

    OdpovědětVymazat
  15. Demokavárníci je banda slabomyslnejch blbů.Nedošlo jim, že výrok "Nikdy neodstouím, rozumíte, nikdy" myslel Babiš smrtelně vážně.Neměli by psát udavačské dopisy do brusele, ale měli by se třást při pomyšlení, že Babiš prodá Agrofert. Potom bude mít neuvěřitelné množství volných financí a koupí si každého i choroše samého. S vyjímkou udavačů demobloku to jest fialů bartošů kalousků a gazdíků, ty si nekoupí, ty zničí...

    OdpovědětVymazat
  16. Pokud se týče protibabišovského pokrytectví (nebo omezeného intelektu?) euro-parlamentních elit, pak to autor popsal perfektně!
    Když však čtu jeho větu: "... Pak Evropané Židům umožnili odejít do nově vzniklého státu v místech biblických tradic, ale tam taky jsou kolem nich neustále nějaké problémy", jsem na velkých rozpacích.
    Totiž, odebrat lidu Palestiny (tj. arabské majoritě, která v Palestině žila po 15 století v dobré shodě s židovskou minoritou) jejich zemi, vyhnat je z ní svévolně proti jeho vůli a bez náhrady, mj. i za použití teroru, a podivovat se pak nad asymetrickou reakcí Palestinců či ji nazývat "nějakým problémem", tak to už je cynismus, který absolutně (a nelidsky) abstrahuje od dějinných souvislostí, příčin a důsledků.
    Škoda, že to autor nedokáže vidět.
    A ani ten hnusný židovský holokaust nebyl jedinou genocidou, která se v Evropě "díky" nacismu vypěstovanému z podhoubí imperialismu ve 30.-50. letech cíleně-programově uplatnila.
    To i Rusové, Bělorusové, Poláci i Jugoslávci by totiž mohli dlouze vyprávět ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas!V to odstavci,kde se píše,že EU se ani nezastane Izraele je autor zřejmé tzv. mimo,ostatně jako president Zeman ve svých až sionistických názorech!Koho by se asi měla EU zastávat-okupačního militantního státu,který je nota bene největší vojenskou základnou USA na Blízkém východě,kde v podstatě plní úlohu četníka!Jinak holokaust byl samozřejmě svinstvo,akorát že již s tím přehnaným medializováním to už vypadá,že celá 2.sv.válka byla pouhou epizodou holokaustu!!

      Vymazat
  17. A ještě dodatek-v koncentr.táborech zahynulo cca 18 mil.lidí,ale již 30 let se mluví stále jen o 6mil.Židech-proč!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:35 měřit a soudit lze i tak, do jaké míry řádění nacistů postihlo tu kterou minoritu a národnost. Nemyslíte?

      Vymazat
    2. To vcelku dobře vysvětluje ruský historik Platonov, když píše že USA vznikly jako epicentrum židozednářské civilizace. Tato země se formovala hlavně pod vlivem židovských živlů a slovy W. Sombarta byla „emanací židovského ducha“. Všechny síly zla, brutality, rozvratu a rozkladu, které jsou vlastní židozednářské civilizaci, se v historii USA uskutečnily nejúplněji a nejdůsledněji. Aby skrylo své zločinné plány před lidstvem, vytváří světové zákulisí propagandistické mýty, jejichž cílem je překrucovat historická fakta. Hlavním takovýmto mýtem je mýtus o „holocaustu Židů za druhé světové války“. Jsou podnikány pokusy podat věc tak, že hlavní obětí byli nikoli Slované, ale Židé. Podle výpočtů historiků za války podle maximalistických odhadů zahynulo ne více než 1,5 mil. Židů. Propagandisté holokaustu a především sionistické kruhy tento počet zečtyřnásobili, když rouhačsky uváděli počet šesti miliónů zemřelých Židů. Z kořenů staré slovanské civilizace vyrostl strom, jehož každá větvička se natáhla vlastním směrem. Je nutné vzít v potaz, že národům slovanské civilizace připadl obtížný historický úkol – být baštou, která stojí v cestě silám světového zla v nejširším smyslu tohoto slova – západní a osmanské agresi, fašismu a hlavně sionismu a jeho rudé odnoži! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/0_905a%D0%BB%D0%B411.png

      Vymazat
  18. Babiš je zlo, ale někdy se musíme i se zlem spojit proti většímu zlu.
    Václav

    OdpovědětVymazat