Reklama

.

.

neděle 9. prosince 2018

Francie: Je to konec barevných revolucí, a ne jejich pokračování

Jiří Vyvadil
9. 12. 2018

Pozn. red.I.D. Tentokrát za přečtení stojí i diskuse
Sliboval jsem si, že dnes o hnutí žlutých vestách nenapíšu ani slovo a počkám si někdy na konec tohoto procesu, zda nakonec Macron padne či nepadne, což si dnes přeje 70% Francie a zřejmě značná část Evropy. A po nekonečných urážkách, kterými častoval povýšeně střední Evropu i mé Česko, si nic jiného nepřeji ani já sám. Doslova mě ovšem dnes nadzvihl Jaroslav Bašta se svým článkem Kdo seje vánek sklízí bouři, na který cítím povinnost zareagovat. Zdá se mu, že jde o další z řady barevných revolucí, do které počítá oranžovou revoluci na Ukrajině, různé revoluce v arabském světě, ale také demonstrace s červenými kartami v Praze…..V roce 2003 odstartovala „růžová revoluce“ v Gruzii, po které následovala „oranžová revoluce“ na Ukrajině, „tulipánová revoluce“ v Kyrgystánu v roce 2005 a pokusy o revoluci v jednotlivých arabských zemích.
Nesmysl.


Všechny barevné revoluce byly masivně podporovány tak či onak západním světem, protože po pravdě řečeno byly opět tak či onak často velmi naivním se a okázalým přihlášením se k Západu, EU, NATO a navíc zároveň odporem k Rusku. Zpravidla všechny tak či onak byly rovněž placeny nejmocnějším a nejúspěšnějších organizátorem a mecenášem barevných revolucí posledních 30. let Georgem Sorosem, který mimo jiné financoval i naše Chartisty a zejména Václava Havla a lze jej objektivně pokládat za spolutvůrce tzv. sametové revoluce. Stejně tak mohutně financoval nejen arabské jaro, ale zvlášť masivně a otevřeně především kyjevský euromajdan.

Charakter hnutí Žlutých vest je zásadně jiný. Ne co do násilí. To k revolucím patří a k těm francouzským zvláště, ale obsahem.

To nejsou fajnové elity jako naše chvilky pro demokracii, které chtějí svrhnout Zemana a Babiše, protože si tu a tam dovolují pochybovat, že Rusko je arcinepřítel a že i Brusel se může mýlit. Naopak. Již včera se při některých komentářích v anglicky píšícím tisku objevilo, že je to tak trochu trumpovské povstání obyčejného a pracujícího bílého muže, který dře, dře, ale nikdo se o něj nezajímá.

Zatímco při euromajdanu se tlačili západní politici, jen aby rebelující podpořili, Victoria Nulandová rozdávala koláče a USA dali na povstání Ukrajiny proti Rusku 5 mld. dolarů, dnes západní politici zarytě mlčí a dělají, že nic nevidí. Stalo se něco, co jim bortí jejich představy o tom, že EU a NATO tvoří ráj na zemi. Viděl snad někde Jaroslav Bašta pochodovat mezi žlutými vestami Merkelovou, všechny možné ministry zahraničních věcí EU, či našeho Schwarzenberga, Štětinu a Kocába?

Nemohl. Všichni sedí doma a jsou bílí jako stěna.

Samozřejmě, žluté vesty chtějí odstranit Macrona, ale kdo by nechtěl. Mají na to právo, protože jeho trvalé experimentování počínaje důchody, přes pracovní trh, po násilné prosazování ekologických řešení jen vede k zbídačování obyčejných lidí. A nejen to, Jak Macron tvrdošíjně odmítá brát realitu, část demonstrantů se obrací i k jeho mantře EU, čistě jemu natruc.

Věci je třeba zasadit do správných relací. Je to odpor vůči Macronovi, je to odpor proti všemu, co ztělesňuje, ale je to zároveň snaha po lidsky důstojném a trochu perspektivnějším životě. Chtějí pracovat a mít se alespoň trochu lépe. Nechtějí Francii pro bohaté a vybrané elity, tak jak ji Macron buduje.

Bašta varuje, že ve Francii je to opět podobný pokus jako u nás hnutí červených trenýrek či chvilek pro milióny. To je až směšný omyl. Kdyby se naši chvilkaři a trenýrkáři objevili mezi žlutými vestami, ti obyčejní Francouzi by se s nimi vůbec nemazlili. Těchto elitářů a liberálů už mají sami dost. A všimněte si, jak jsou tito liberálové i ve Francii i u nás jsou najednou zalezlí a mlčí. Stejně jako ti naši…

Buďme Francouzům vděčni, za jejich touhu po normální a poctivé změně.

JE TO KONEC BAREVNÝCH REVOLUCÍ A NE JEJICH POKRAČOVÁNÍ.

105 komentářů :

  1. Odstranit je třeba nejen Macrona, ale především systém, který Makrony a podobné zjevy produkuje po celé Evropě. Je třeba nastolit demokracii a bránit ji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Systém nelze změnit, pokud neznárodníte klíčový průmysl, tedy peníze. Pokud někomu přistane na účtu řekněme 100 mega, ihned slyší na "sedni, lehni, přines, dones, tak je hodnej pašák". A to je empiricky ověřeno(.) TEČKA

      Vymazat
    2. Ano, Vyvadil to, na rozdíl od jindy skvělého Bašty, vystihl...
      Jsem téhož názoru. Proč by měl ten zlořečený sionistický kazisvět Soros organizovat a platit revoltu proti tomu poskokovi Rothschildů, napudrovanému pitomci Macronovi, když mu zobe z ruky a poslušně plní JEHO agendu, stejně, jako ta německá svazačka s vypelíchanou hrmou Merklová??!! Ta se dnes musí začít bát taky i o ten zbytek ochlupení, neb nemá jistotu, že se potomci bájných teutonských rytířů nenaserou taky...
      Jinak, nepletou se jen ex-politici typu Bašty, ale i politici aktivní a na nejvyšších postech. Před několika dny prohlásil už zřejmě dosti zblbý Moše Zeman, že "podporuje naše voj. mise a že v Afghánistánu se bojuje za Prahu..." Ale opak je pravdou: "tam se bojuje proti Praze a v zájmu světového fin.lichvářského židovstva a za Prahu se naopak dnes bojuje ve Francii a to nejen v Paříži !!!
      W la Fravce !!!Ať žije Francie a její žabožrouti !!!

      Vymazat
    3. plne súhlasím, treba znárodniť a bez náhrady aj kľúčový priemysel, aj banky, aj majetky nad určitú sumu.
      Mám na teba otázku: Čo myslíš, koľko percent ľudí bude súhlasiť s mojom vetou vyššie, teda so znárodnením nad určitú hranicu a všetkého kľúčového?

      Vymazat
    4. Prosím, který průmysl je klíčový? Ty německé automobilky? A rakouské banky budeme splácet komu?
      V 80 létech byly všechny pohledávky zahraničních firem ,které se cítily znárodněním poškozeny, uhrazeny ve zlatě !

      Vymazat
    5. 16:21-souhlasím !!!
      16:33- ZNÁRODNIT- energetiku a veškeré rozvodné soustavy a to samé platí o plynu, dále všechny vodní a jiné přírodní zdroje nerostů včetně dolů a lomů, zbrojní průmysl (co z něj zůstalo), banky a taky ČT !!!

      Vymazat
    6. Pane Vyvadile, přesně jste popsal situaci ve Francii. Denně sleduji situaci ve Francii a Francii znám nazpaměť. Lépe jste to popsat nemohl. Chtělo by také, aby naši lidé povstali a začali se bouřit jako Francouzi. Proti zvýšení cen benzínu, proti vysokým cenám energií a vody, za zvýšení důchodů, aby jako Francouzi vyjádřili nesouhlas s vyšší daní za stará auta (ekologie) protože nemají na nová, aby vyjádřili odpor vůči pohrdání vládnoucích politiků vůči obyčejným lidem - Macron se příští týden za pohrdání svým lidem bude muset veřejně omluvit. dnes to po něm žádájí veřejně ve všech médiích - , aby sociální a fiskální spravedlnost. Manefistace žlutých vest, z nichž jako vždy při manifestacích ve Francii profitovali také zloději, kteří zapalovali auta, rozbíjeli výlohy a kradli - bohužel se jedná především o mládež z Magrebu - žluté vesty vyjádřili nesouhlas s podpisem globálního paktu v marakeši týkajícího se migrace. Dnes kvůli paktu o migraci padla Belgická vláda! Premiér Michel dostal od NV-A na vybranou. Buď do Marakeše zítra nepojede anebo padne vláda. Michel se bál odmítnout a tak padla vláda v Belgii.
      Škoda, že naši lidé jsou bojácní a nechají si vše líbit.

      Vymazat
    7. A já doufal, že tento program má ve své agendě komunistická strana. Pak by bylo koho volit. No škoda. Vyměkli sezením v parlamentních lavicích.

      Vymazat
    8. AUTOR IGNORUJE SKUTEČNOST,ŽE JE TOPOVSTÁNI DESPERADOS

      tedy zofalců,kteři maji dost nejen teroristů I,ale přimo nehoázném požadavku majitele velkých peněz Rotšilda,který nařidil svému pohůnkovi,aby se stal ekoteroristou a tzv ekologickou dani hnal ubohé žabožrouty předělat všechno na elektriku,kdy by jeji cena vystoupila do kapitalisstického nebe nenažrance Rotshilda.
      Trik s teroristy u nás budou propagovat prý ti PIRÁTI se vým islamistickým vedenim a ekoteroristi zdani i naše automobily tak,aby jsme je museli zahodit do šrotu.

      O ČEM BY AUTOR MOHL NAPSAT JE ZDA UŽ MÁ TU ŽLUTOU VESTU DŘIVE NEŽ SE V OBCHODECH PO NIOCH ZAPRÁŠI!

      Vymazat
    9. Abyste se z těch žabožroutů neo...
      Za třetí republiky taky demonstrovali, Buňuel píše, jak v první řadě nosili vystřelený mozek dělníka v čepici (nejen tatíček dával četníkům ostré...), ale všechno jen pro efekt.
      Dr. Vyka dil jehož názory sleduji již 40 let nebo tak si teď usmyslel, že vidí (jako Vidímové) šorošum do hlav.
      Jaké vzrušení.

      Vymazat
    10. Demonstrace v Paříži v r. 1968 vedly k odstoupení prezidenta DeGaulla, a to byl jinačí politik a hrdina boje proti náckům než ten dnešní gerontofilní manekýn.

      Vymazat
    11. Já bych si nebyl tak jist že to není organizováno! Jenom se musí scénář poněkud upravit. Předse nemůžou poslat Nuland s kolačky a užitečné idioty vzor "Štětina". Hold asi je vypracována řada variant, co funguje na Ukrajině nebude fungovat ve Francii. A také se ty scénáře připravují dlouhodobě. Náš samet se připravoval již pred 1968, tak se to ze známých důvodů podrželi a povedlo až v 1989 ve spolupráci s Gorbim a jeho Raisou. Barevná revoluce to není jako zapichnout nějakého noumu, na to se musíte pořádně připravit... Tak nějak to bylo již za Švejka

      Vymazat
    12. 19:40

      "gerontofilní pandemin".

      Vymazat
    13. Neodpírejme si ničeho dobrého. Všechen ten oheň po celé Francii hřeje u srdce. Každému, kdo naslouchá, dokazuje, že když kvasí revolta, může se rozšířit jako stepní požár. Těm, kdo se domnívají, že revoluce již není na pořadu dne, že proletariát je příliš rezignovaný, podrobený, bezmocný či dokonce, že neexistuje, rychlé rozšíření hnutí a jeho síla dokázaly opak: proletariát může pozvednout hlavu. Jistě, nic si nenamlouváme; celkový stav a rozdělení proletariátu nedovolily tomuto boji, aby prorazil ze své izolace jak na národní, tak na mezinárodní úrovni. Nebyla naděje, že by tento výbuch mohl celou planetu přivést k všeobecnému povstání. Buržoazie je dnes schopna omezit revoltu na jednu složku proletariátu, vyhnout se jejímu přílišnému rozšíření za hranice a dočasně ji potlačit. Jestliže se ale světová revoluce objeví stejně náhle a stejně násilně, nebudeme překvapeni. Výbuchy nevyhnutelně souvisí s každodenní katastrofičností kapitálu a proletariát povstává sám za sebe proti stále provokativnějším agresím tohoto nelidského výrobního způsobu.
      Stavíme se proti proudu převažujícího pesimismu ohledně schopnosti proletariátu stát se znovu subjektem dějin, proti proudu veškerých falzifikací a dělení, které se stát a jeho všemožní sluhové snaží na hnutí uvalit, aby jej mohli snáze zdiskreditovat a oslabit, my za tímto hnutím objektivně vidíme revoluční potenciál, protože je považujeme za v podstatě hluboce proletářské. Velmi jasně tvrdíme, že toto hnutí je o naší třídě, která odmítá svoji situaci - nic více, nic méně. Samozřejmě, že musíme nejen rozpoznat naše bojující třídní bratry, ale rovněž je naprosto nutné, abychom byli kritičtí. Meze, jichž si u tohoto hnutí všímáme, nemůžeme totiž připisovat pouze represi a palebné síle policie, neboť musíme vidět, že na vině jsou taktéž meze, které si proletariát stanovuje sám - zejména důvěřuje-li ideologiím, jež jsou nám na překážku. Dnes se mnozí proletáři skutečně nepoznali v házení molotovových koktejlů, které zasáhly buržoazní řád strachem a obavami. A tento postoj z různých důvodů, které nyní budeme krátce analyzovat, brání potřebnému rozšíření hnutí.

      Vymazat
    14. Naprosto přesně jste to popsal pane Skálo.
      Měl jste tu volbu v KSČM vyhrát!

      Vymazat
    15. Pro 18:11 Po delší době jsem navštívil centrum našeho podhorského městečka a zlekl jsem se, že ta Francie je už i tady. Hemžení žlutých vest však nebylo nic jiného, než příprava na oběd našich méně přizpůsobivých. A aby snad nedošlo k nějaké mýlce, označil Magistrát tyto slušivé převleky nápisem "Pracuji pro svoje město"- nebo tak nějak. Tož na tu žlutou revoluci si ještě počkáme. Q.

      Vymazat
  2. Macron se někomu znelíbil a ten někdo nepočítal s tím,že se připojí i mnoho odrbávaných Francouzů.Žluté vesty jsou jen poznávací trik podplacených výtržníků.Proč vůbec škodí občanům a ne vrchnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znelibil se take tim ,ze si vydrzuje ve svem palaci gangy svalnatych africanu, kteri tam chodi v plaveckach a kona s nimi party.
      Pro sve potesenicko..

      Vymazat
    2. Reseni nezamestnanosti se take nejevi nejlepsim , kdyz se zvou afroarabove v milionech z celeho sveta a pak se zvysuji a rozsiruji dane a zdrazovani. Tem co pracuji a tvori vsechny hodnoty pro parasity.
      Zdrazeni nafty je zdrazeni vseho..
      Mimo to jiz tito lidskopravnici vseho bezpravi ukradli budoucnost evropskych deti..
      A stale se snazi jeste vykrast co se da..Snizit zivotni uroven vsech a zdevastovat a potom zrusit stat..

      Vymazat
  3. Myslím, že JV to přečetl po JB dost povrchně , či si to zkrátka přečetl po svém.

    JB nekonstatoval než vnější shodu barevných revolucí a Gilets Jaunes. V použitých prostředcích, "síťovém" způsobu organizace a tak dále. A hlavně nadhodil zásadní otázku, zda se tyto prostředky neobrací proti jejich původcům a dosavadním hlavním zneuživatelům. Tedy i proti liberálům a elitářům, kteří jsou najednou zalezlí - jak JV správně zdůrazňuje, ale o to se snad nikdo nehádal.

    Baštova otázka mi naopak přijde hodně případná. Myslím si ale (respektive nevidím a neslyším nikde žádné dost přesvědčivé konkrétní důvody si to nemyslet), že to v reálu bude zase jenom plácnutí do vody. Tedy že ani osvojení si instrumentária barevných revolucí protivníky elitářského liberalismu nepovede k hlubším společenským změnám.

    Jinak nic proti tomu a pokud se tady pletu, budu jen rád. Vestu bych si stejně připravil - nedá se jít jenom do předem vyhraných věcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si nedělám iluze, že to NGO neudrží; kdo vládne banksterům vládne penězům, měnám, kurzům, recesi... Beztrestnému schvalování trestné činnosti, tvorbě růzmoměr na cokoliv... Od prehistorie jsou lidé stavěni do pozice svoboda a smrt, nebo přizpůsobivost, kus žvance a práce. Těch skutečně svobodných, ekonomicky nezávislých, moc není... a hekatomby se také nekonají.

      Uragán vyvrací duby, láme stromy, položí bambus do horizontu, povodeň položí vrbu po proudnici... ale bambus se rychle pozvedne a vrby za pár dekád... kdo pamatuje koryta českých řek po tisícileté vodě... ten ví. I kdyby Frantíci chtěli dát zloduchům po hubě, ti jim uletí za Velkou louži... a ty skutečně největší nemají ani šanci ustanovit.

      Vymazat
    2. K revoltě žaboroutů!
      Těm nevěřím ani nos mezi očima od doby kdy je judajističtí kupčíci a úžerníci hnali se zadovkami v rukou na prázdnou Bastilu (1789). Jsou to emocionální trosky ochotné se připojit naprosto bezmozku ke každé násilné aktivitě (každý večer za jakobínů odváželi od gilotin z náměstí koše plné hlav debilů) a to trvá dodnes. Doložit to lze revoltou komunardů (1870), revoltou študentíků (1968). Takže kdo rozdal demoškům cca 150 000 cestářských hadrů a vyhnal je do ulic a proč? Odpověď tkví v detailech, tvister, fejksbůk, anstagram podporují vestaře a umožňují jim logistiku a organizaci protestů (proč asi, když v jevropě mažou všechno proti NATO i EU jak strhaní). ČT zprávy o žluťáscích jsou buď neutrální nebo neurčité, proč asi, když ČT lže do veřejného prostoru naprosté nehoráznosti (viz OVM dnes 9.12.18). Nějak mi mediální odezvy na vestičky připomínají odezvy ČT na Putinovy OH v Soči a následně jejich adorace kijevského mejdanu. Proč asi??? Věřím, že frantíci jsou nasraní a jdou do toho po hlavě (jako za jakobínů - rovnost - volnost - bratrství - marsejéza - trikolora), ale jejich naivita a emocionalita (nasranost) je zase zavede pod gilotiny (tentokrát digitální - obojek na kotník). Jestli my gojimové chceme jakoukoliv změnu pak máme šanci pouze v jediném případě:: Odstřihnout se totálně od sionu, albionu, fošingtonu),. Jsme schopni to dokázat technicky, finančně, ideově a morálně, když jsme otroky horšími prasat, určenými do koncentračních lágrů, vojenských mundurů a na náhradní díly?? Odpovědět si musí každý gojim sám za sebe a svoji rodinu.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
    3. 19:17
      Ďulo srulo, Delaunaye zlynčovali demokrati potom, co nakopnul Pekaře, jeho jméno se už zas nikde neuvádí do koulí.
      V Bastile byli dva penězokazi a dva blázni (aby se jim ve frišné atmosféře nic nestalo) vojáci stříleli do davu pro srandu králikum.
      Řádnou zadovku nikdo neměl.

      Cestářské hadry máme každej v autě, kdybys hledal.
      Frantíci maj od přírody víc testosteronu a každá příležitosť je jim dobrá.
      Čeští senilové skuhrají, místo co by šli podpálit ministerstvo pfinancí, za ty důchody.

      Vymazat
  4. Podle mého soudu mohou mít svou pravdu oba pánové, Vyvadil i Bašta. Vyvolat odpor obyvatel proti "vůdci" lze tehdy, pokud se skutečně chová vůči vlastním občanům jako prase. To Macron pochopitelně splňuje. (Jsou jiní, v Praze například, kteří to mají většinově naopak, sice taky mocným "překáží", ale mají naopak podporu, a "majdan" se nekoná.)
    Jen chci připomenout výrok jistého amerického politika : "je to sice zkurvysyn, ale náš zkurvysyn". Pokud přestane být "náš", je třeba ho odstranit za každou cenu, přičemž "spravedlivý hněv lidu" a "ochrana základních lidských práv" je takřka stoprocentní krytí pro barevnou revoluci. Zdá se, a některé nedávné události tomu nasvědčují, že se Macron dopustil "urážky majestátu", a přestal být "naším zkurvysynem", a nastala potřeba se ho zbavit. Není to však Kadáfí nebo Saddám Hussein, takže je třeba použít "lidská práva" v evropské mutaci. Pan J.Bašta jen analyzuje metody a postupy. Pan J.Vyvadil vnímá více důvody, motivaci občanů. Je však skutečně nutné vyčkat na konec těchto událostí. Na výsledek. Kéž by měl pan Vyvadil pravdu, a byl to konec barevných revolucí.Obávám se, že to je pořád v nedohlednu.

    OdpovědětVymazat
  5. Macrona je třeba odstranit o tom není diskuze , pane Vyvadile kdo ho ale nahradí to nám povězte. Tak zní otázka. Čekám na odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přece Marie Le Pen. To je ta odvážná ženská pane.

      Vymazat
    2. Konečně ve Francii prezidentka.

      Vymazat
  6. No, kdyby se pan Vyvadil zamyslel nad Baštovým článkem, zjistil by, že se jejich stanoviska nevylučují - spíš naopak. Pan Bašta říká, že se barevné ravoluce obrátily proti svým tvůrcům, což je v podstaatě i Vyvadilovo stanovisko.

    OdpovědětVymazat
  7. zhruba tak nějak. Tvrzení, že "část demonstrantů se obrací i k jeho mantře EU, čistě jemu natruc" mi přijde jako understatement. Jistě není náhoda, že právě proti dávání eu do souvislosti s tím, co způsobil, ho tak rozčílilo, že po nich proto vystartoval, a ikdyž celé dny dokáže mlčet, neboť si myslí, že je umlátí anebo se unaví, tady pospíchal, aby uvedl omyl na pravou míru. Nejedná se o omyl, ale o fundamentální důvod, nepohodlnou pravdu a možná i o milosrdnou smrt eu z míst, které nikdo nečekal? Nevím, uvidíme, kudy se to bude vyvíjet.

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Svoboda a demokracie, nebo se pletu?

      Vymazat
    2. Jsem obyč.občan nedovedu analyzovat situaci ani formulovat hlavní příčiny jen si myslím,že na dveře Evropy ťuká krize (vlastně dvě jak politická, tak hospodářská). EU se sebevraždí úřednickým molochem, který přehnanou globalizací plodí národnostní tlak jako reakci států (nejen malých,viz Brexit). Navíc změna klimatu => nové problémy (vody, potravin, energií a surovin), které se musí řešit přednostně. K tomu se (snad nezáměrně) připojují různá vnesená dobrodružství jako migrace Afriky, Kijevský majdan.
      Pak si,každý stát vygeneruje vlastní pseudoproblém. Stačí si přečíst naše noviny. Zpět k Francii, chybí jim osobnost prezidenta a jejich občané se ožužlat nedají.

      Vymazat
    3. Co jim nabídnout knížete Schwarzenberga? Má již občanství tří zemí EU, zvládl by i čtvrté.

      Vymazat
  9. Nahradí ho další Macron a další,voliči su nepoučitelný.

    OdpovědětVymazat
  10. Barevné revoluce vymáhají pouličním násilím moc pro gaunery, kteří nemají na to, aby vyhráli v regulérních volbách s rozumným programem. Baštu jsem sice nečetl, ale nikdo za Baštu neodpovídá, koho tlačí žluté vesty do vlády. Barevnou revoluci zpravidla popuzuje a organizuje někdo zvenčí. Žluté vesty si vyprovokovala sama francouzská vláda. Být bývalým disidentem, který tady zaváděl bordel, co tady máme, tak bych raději mlčel. Štrougal také mlčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Požáry dnes ve Francii zakládají aktivisté organizace MILION SIREK PRO DEMOKRACII...

      Vymazat
  11. Ono je to trochu jinak. Ten, kdo potřebuje ovládat Macrona, mu připravil trochu problém. Pomocí velkého zdražení dostanete do ulic lidi všude, dokonce i v Bulharsku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S výjimkou Česka. Tu si mohou dělat co se jim zlíbí. Mlčení a ohnuty hřbet v šest ráno před branou otrokarny je reakcí otroků.Jak někdo napsal, organizování odporu a formulaci požadavků včetně vedení odporu bylo vždy v zájmu komunistů. Kde jste, už si umíte jen válet šunky ve zvanirne?

      Vymazat
  12. V jednom z rozhovorů si demonstrant z Paříže, penzista, stěžuje, že nemůže vyžít z 800 euro penze, tj. asi 20 tisíc Kč měsíčně. To zdejší diskutéry nezajímá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdejší diskutéři, na rozdíl od nich, Jajteles, přemejšlej vlastní hlavou. Byli v Parízu ? Znaj tamější ceny ?

      Vymazat
    2. Debile 15:11!
      Když porovnáváš kurzy a příjmy, tak porovnej i ceny a zjistíš, že všude na západě dostávají úlisní otroci pouze záchovnou dávku, aby žili dlouho a makali do ztrhání a vzpurní otroci jsou v konzervách pro psy a jejich orgány na klinikách juesej.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
  13. Tak ony už běhají po twittrech a jiných internetách třeba fotky ótéček v ulicích Paříže, se zakroužkovanými vlaječkami Eurosvazu na pancířích, s patřičnými komentáři.
    V sousedství fotek a videí ze skutečně už dost brutálních zásahů policie, včetně tam nechvalně známé jednotky BAC.

    Třeba zde https://pbs.twimg.com/media/Dt-ZRnjWoAEDrwQ.jpg

    Je to zhruba na úrovni policejního násilí v Barceloně a dalších katalánských městech, proti občanů i proti voličům a členům volebních komisí při referendu. A žádná Nulandová, žádné americké sušenky, žádné demokratizační miliardy, žádné fxck the EU, žádný Majdan. Tento týden "Jordiové", dva významní katalánští političtí vězni (pardon, vazebně stíhaní), z nichž jeden je bývalý velitel katalánské regionální policie, ohlásili hladovku. A co ?? Nic.

    Je samozřejmě možné i to, že to Makro začalo někomu překážet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, žádné americké sušenky, žádná Nuland, stačí jen americkej FB/Twitter

      Vymazat
  14. Zajímavé, na Ukrajině lidé protestovali a svrhli proruského parchanta nezákoně, ( ZCELA OPRÁVNĚNĚ) ale ve Francii pokud svrhnou Makrona je vše legální. Normální uvažování místních proruských HLUPÁKU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ad 15:46 - Už ti tu, ty debo, vysvětlovali, jaký je rozdíl mezi Majdanem a Paříží:

      Mejdan - protiprávní nezákonný puč za použití mnohačetných vražd a provokací, upalování lidí, najatí ostřelovači až z Gruzie, hony a vraždy novinářů a představitelů nové opozice (komunisté, strana regionů atd.).

      Paříž - masový protest občanů proti politice vládnoucí věrchušky, která neustále okrádá ty "dole",

      Pochopit ten rozdíl bude pro tebe asi velmi složité. Nevadí. Jsi tapetář, rádi tě poučíme i při druhém třetím a dalších pokusech.

      Vymazat
    2. Na pařížských ulicích se již otevřeně hovoří o změně Ústavy, o referendech, o kompetencích...

      Na rozdíl od Kyjeva se hledá změna v rámci demokracie.

      Kyjev - to je přímá cesta k nacistické diktatuře, podporované těmi nejhoršími zjevy anglosaského světa.

      Vymazat
    3. Jenom jedno, odstřelovači nebyli z Gruzie ale z Ruska tupe.
      ....
      Jasně že z Ruska ty tupe, a ještě zakázali i ruštinu tupe. A jestli je fašismus v Rusku, tak co je pak v Německu? Kde nesmí lidé říkat co si myslí.

      Vymazat
    4. 18:20 Že se Merkelka nestydí, podávat si ruku s udavačem kerej práskal na jejího fotříka! - https://www.novinky.cz/zahranicni/491690-v-nemeckem-archivu-nasli-putinovu-prukazku-stasi.html

      Vymazat
  15. Mám podobný dojem, jako autor. Jenom si nemohu odpustit kousavou poznámku. To nemohli Francouzi prohlédnout dřív, než si toho panáka zvolili za hlavu státu? Bylo opravdu tak těžké odhalit, co je to za ptáka?
    Já chápu, že stále častěji musíme vybírat při volbách menší zlo. Ale Macron své vlastnosti bez skrupulí odhalil už při své kandidatuře. Arogance, pýcha a posluhování mocným a bohatým.
    Mýlit se je lidské, odpouštět je božské. Evropské elity se ale nemýlí. Všechno co prosazují je chladným kalkulem. Násilím prosazovanou migrací počínaje a protiruským fanatismem konče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bída žabožroutů je v tom, že si mnozí rádi hrají na
      buržoustky, s patřičnou retorikou, předváděním se okolí, vysedávání v předzahrádkách a ukazováním, jaké
      mají auto na lízu. Většina z nich je zadlužená, stejně
      jako u nás ti jim podobní. Opovrhují levicí, protože to není cool.
      Pak jim předhodí nějakého medukolemhubymazače, jako
      byl ten věčný klient lazebnického saloonu Holland a teď něco podobného, Macaron.

      Vymazat
    2. Mohli, ale Fillon byl někým doslova odstraněn, stačilo jen aby řekl, že je proti imigraci a začala mediální smršť a co si pamatuji v druhém kole byly neplatné poškozené volební obálky. A poškozené byly jen od Le Pen! Macronové obálky nikoho "nezajímaly"...
      Ony ty západní volby jsou vůbec zajímavé, třeba ve Švédsku jsou veřejné, tak že vidí každá jak kdo volí.
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Fillon

      Vymazat
  16. HYENY!!!
    https://stredoevropan.cz/2018/12/09/francouzsti-policajti-shodili-invalidu-demonstranta-z-jeho-voziku/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hyena je dvořák.
      Howgh nowgh.

      Vymazat
    2. 19:31 Nenadávej řediteli čété, nebo tě tví soukmenovci láskou umačkají.

      Vymazat
  17. A vidíte, jak to hezky jde. Do vlastních občanů jsou naši demokrati schopni nechat střílet gumovými projektily, stříkat vodními děly a zavírat je do vězení. Časem se snad od demokratů dočkáme toho, že ty gumové projektily změní za ocelové. Vůči ekonomickým migrantům si ovšem nic takového nedovolí, v jejich případě musí chránit jejich lidská práva.

    OdpovědětVymazat
  18. Pane Jiří Vyvadile, ani Vy asi nemáte pravdu. Francouzi mají schopné odbory. Takže pokud se odbory naštvou, ferantíci vyrazí do ulic. A jak jste asi zaregistroval oni je také zadarmo na ty demnstrace sváží. To u nás není možné. U nás se kartami a transparenty vybavují placení demonstranti proti vládě a presidentovi a sváží se i podporavatelé z ciziny. Když fungovali ještě odbory na dráze tak také bylo plné Václavské náměstí. Dnes když je vyhlášena stávka v Praze tak si každý rozmyslí tam jet. Protože různými způsoby je pomalu znemožněn včasný návrat do domovů.
    A ještě k těm demostracím ve Francii, tam nejde o nás, tam jde jen a pouze o prachy. Těm přiblblým frantíkům nedošlo, že ty peníze které vydojí vláda z nich užije na nepřizpůsobivé migranty. Nakonec jsme viděli jak policie postupuje proti migrantům a proti vlastním občanům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkáš odbory ? Kde ty loňské sněhy jsou. Jako u nás,
      rozeštvané, rozdělené, zakazované.
      Dehonestované, zesměšňované, prolezlé fízly.

      Vymazat
    2. Jak jinak by mohli zlikvidovat odpor dělníků proti vykořisťování. A strana, která by je měla organizovat, zemřela na úbytě.

      Vymazat
  19. Všechny revoluce jsou svolávány přes sociální sítě. Organizace které se o to starají mají přesné psychologické profily uživatelů těchto sociálních sítí asi stejně jako reklamní agentury a jejich roboti svolávají cílí na přesnou skupinku obyvatel. Nejprve na tu umírněnější a následně aby tomu dali větší grády tak na tu radikálnější. Kdo za tím asi stojí že, jen idiot jako je Vyvadil to nevidí. Nebo spíše vidí ale kalí vodu. Říkat veřejně takové pitomosti jako Evropu bez US armády je jasná sebevražda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postřehy máš dobré, ale s tou US armádou v Evropě ses zařadil zpět do stáda volů.

      Vymazat
    2. US-army = zdroj křiváctví, násilí a imperiální nadlády na celém světě.

      Vymazat
    3. Proboha to z tou US army to byl vtip? Asi ne, tak to muselo vypadnout z hlavy duševně nemocného.

      Vymazat
    4. 16:20 Ta hlavně je to zdroj vzniku tzv. ČSR, jak neopomněl zdůraznit s pohledem na amerického hosta v sále i náš hradní Ovar ve svém projevu k 100. výročí jejího vzniku letos 28. října.

      Vymazat
  20. V sobotu říkali Němci ve zprávách, že hlavně žluté vesty šli do ulic, že Macron zrušil daně bohatým a chybějící peníze v kase uvalil na lid. V Německu nový finanční ministr chce zrušit takzvané SOLI, daň utržená na lid, aby byli peníze na válku v proti Iráku v začátku devadesátých let a později z této daně udělali podporu v bývalém DDR. Měla by podle smlouvy končit v roce 2019.Což se vládě nyní nehodí. Ale musí tyto peníze opět něčím nahradit. Bude to později v Německu jako ve Francii? Těžko, Němec je Němec a není Francouz!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Pokud je v některých soukromých rukách větší ekonomická moc než mají národní státy, tedy vlády, nelze počítat z žádnou zásadní změnou. To nikdo z mocných nepřipustí. Maximálně tak nějaké držhubné pro tu lůzu v ulicích, cingrlátka, kosmetiku .... ale víc ne.

    OdpovědětVymazat
  22. Neračte se hněvat, ale jádro pudla je někde jinde. Proč Francouzi nevolají po referendu? Proč blbě revoltují a nereflektují, že někde za bukem číhají ti, co jim vše co si vybojují opět ukradnou? Do politiky nejdou lidé za ideály, ale za penězi a mocí, povahově jsou to bezskrupulozní kariéristé bez morálky. Jedině referendum dokáže zatnout típek politickým stranám a jejich hladovým prezidentům. Tím se zničí podhoubí ze které ho se rodí zloději výsledků všech revolucí. Jediné co si vybojují bude odklad nepopulárních opatření a místo Makarona nastoupí ještě větší mizera. Prostě frantíci revoltují za nesprávnou věc. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  23. Mám podobný názor, jako autor.
    Je to něco opravdu jiného, než si myslí Bašta nebo jiní "analytici" o barevných revolucích, apod.
    Přesto, že některé dobře placené a ideologicky vyškolené policejní složky vykazují brutalitu, tak jiní policajti sundávají helmy na znamení solidarity nebo jsou velmi defenzivní..
    Demonstranti se údajně svolávají přes neblokované soc. sítě, což může být proto, že makaron a jeho páníčkové si chtěli zmapovat lidi na těchto sítích, ale trochu podcenili situaci.
    Je škoda, že organizace je celkově slabá a nevystupují veřejně žádné důležité osobnosti, ani vůdci. Lidi chodí jenom sem a tam, ale nikdo je pořádně neřídí a nepředkládá požadavky, apod.
    A že se nezapojujou odbory ? No to jsou přece pouze prostitutky systému ! Jak by mohli odboráři chtít něco změnit ?? Směšné !
    Vl.Vašek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  24. Dotaz pro všechny diskutující: Už máte VY připravené žluté vesty? Budete je po Novém roce potřebovat, až se zdraží elektřina, plyn, benzín (i nafta), doprava, potraviny a vše ostatní včetně služeb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Česku nebudou žluté vesty, protože se většinou prodávaly oranžové. P.S.: jinak letos v předstihu nejvíce zdražil toaletní papír, protože ho bude potřebovat většina země, až se z toho všeho lidé pos..ou

      Vymazat
    2. Oranžová je barva sobotkovců, hamáčkovců, chovanců a jim podobných. Takže oranžovou NE!

      Vymazat
    3. Tady bude nejlíp si obléct už rovnou tu vestu neprůstřelnou a v nějakém spíše maskovacím vzoru a odstínu..., tu reflexní bych nedoporučoval a to právě, že je reflexní...

      Vymazat
    4. Orange - sobotkovci!
      Žlutá - lidovci!
      Hnědá - topáci a fašouni!
      Rudá - komouši a bolševníci!
      černá - náckové, piráti a anarchisti!
      Barev pro debily na výběr, ale zkušení malíři vědí jak snadno všechny zdnědnou až zčernají!!!
      Ďuro Trulo

      Vymazat
    5. 20:00 Mysím že ne, TOPáci maj fialovou. Zato buzíci maj všechny pastelový barvy co jich je, ale chybí jim zrovínka ta hnědá, která by jim měla zcela postačit, vzhledem k tomu kam si to navzájem strkaj!:)))

      Vymazat
  25. Manifest žlutých vest:

    http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/manifest-zlutych-vest

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, Jyrko
      Gdysi tohle všechno chtěli komoňisti.
      Co přinesli kdyš zvítězili?
      Invazi srostlých obočích.

      Je heskí, že ste k nepřátelům lidstva přidal Petru.

      Vymazat
    2. 22:04 Češtinu tě Emanueli nenaučili dobře. Tak si nedělej ostudu.

      Vymazat
    3. Emanu el?
      V češtině jsem vyrostl.
      Jen mě mlufčí už hodně nudí.
      Tak se bavim, jak umim.

      Vymazat
    4. 10:07 Emanueli, v manifestu jsou opodstatněné požadavky. Ale, kdo tě nutí číst to, co tě nudí? Kdyby byl Český jazyk tvým rodným, a oblíbeným, nikdy bys ho neprznil jenom proto, aby ses bavil.

      Vymazat
  26. Zásadní společenská změna spočívá v nastolení skutečné demokracie. K tomu účelu je nutno se organizovat na všech územních úrovních tou nejnižší počínaje. Bouře ve Francii nejsou nejsou vyvolány a organizovány za účelem nastolení demokracie. Nic podstatného se nestane.
    Štefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  27. Zaprvé, slušní diskutují slušně ti druzí nemaje názor,tak nadávají. Máme demokracii, tak se exibujte. Já jsem skeptik, pamatuju 69. kdy studenti v Paříži podpalovali auta a nic se nestalo. Nevím, jak to dopadne tentokrát, ale bublá celá EU. Včera mě Paříž trochu překvapila demonstrací síly,krom slz.plynu,vodních ďěl a specialistů v helmách obrněných šťíty s pendreky,které známe se navíc zapojily i OTéčka (sice natřené na modro, ale vypadaly jako vojenské). Šokovalo mne video, kde bylo vidět hořící
    strom na vánočním trhu nedaleko obřího kola, tak "ctíme evropské hodnoty". Přeji všem klidnější Advent a Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  29. Násilí Macrona a jemu podobných hajzlů je třeba se postavit jedině silou a pro toto řešení je třeba,aby francouzští občané byli postiženi větším snížením životní úrovně,teprve pak nastane skutečná revoluce,ale s tím,že potečou potoky krve.Vládnoucí elity nerozumí ničemu jinému než tomuto řešení.
    Na stranu občanů musí přejít policie a vojsko,bez tohoto nenastane změna.

    OdpovědětVymazat
  30. velká privatizace- rozkradení vůbec nemělo být, stále to pokračuje, navrátit strategické podniky, nerostné bohatství, uran, lithium, doly, vodu, a další progresivní daní zpět do vlastnictví našeho státu tj. nás občanů, jinak jsme kolonií a ne suverením státem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale když vše rozprodali, museli by to odkoupit zpět, ale není za co. Hrajeme si na právní stát. Znárodnění čehokoli je ale uvedeno jako legální metoda v zájmu většiny v listině práv a svobod.

      Vymazat
  31. Demokracie v Evropě pokud už nechcípla, tak chcípá. Nadnárodní monopoly Aa jejich prachy rozhodují, nikoli voliči. Tam někde nahoře je 5-10 center, kam se sbíhá vše, co se nám tady dole jeví jako "fungování tržního mechanismu - konkurence". Proto je třeba znárodnit banky a zavést celosvětovou kontrolu k zabránění kartelových dohod a monopolismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakákoliv demokracie je levicová a levice byla vždy nepřítelem velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Však si vemte, kolik toho může veliký muž vykonat, má-li moc udílet rozkazy, namísto toho, aby s každou rudou onucí musel jednat jako se sobě rovným a vyčerpávajícím způsobem přesvědčoval nějaký kooptovaný komunistický podlidi, aby se uráčili se podřídit vůli génia! Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit nejen k vzájemnému prospěchu, v bolševickém rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi. Neboť, i levičák se ochotně staví do pozoru, jakmile se začne točit ve hře zajímavá finanční odměna, případně když mu nějaký darebák slibuje dosažení více rovnosti nebo svobody po níž jeho duše tolik pase. Levičáctví (ve všech jeho podobách) se projevuje jako duševní společenská choroba, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmtnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy."

      A tak to dnes mohu shrnout prohlášením, že já jako neznámý jedinec jsem povstal proti bolševismu a zahájil boj s tímto rudým kolosem a ten neskončím, dokud jako jev definitivně nezmizí ze života Čechů!!! Jen napneme-li k tomuto posvátnému cíli veškeré své síly, vůli, důmysl, píli a houževnatost, jen pak budeme moci opět začít stoupat k výšinám, tak jako kdysi naši dávní předkové, kteří nedostali tuto zem darem, nýbrž si ji museli za cenu nesmírných obětí vybojovat!

      Vymazat
  32. Macron doposud poslušně plnil a prosazoval globalistický program ....
    Když se ale Macron pokusil vymyslet svůj vlastní "populistický" program pro dnešní krizovou Evropu a začal mluvit o vytvoření celoevropské armády, začalo to někomu narušovat jeho plány a na odstranění (nebo přivedení k poslušnosti) Macrona vyprovokaval a zorganizoval revoltu v ulicích..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jednoduché, dříve byly americké elity jednotné v zahraniční politice, dnes už nejsou, bojují tam mezi sebou dva tábory, no a Makaron byl služebníčkem jednoho a tomu druhému táboru už nevyhovuje. Makaron neumí být sluhou dvou pánů, takoví se rodí jenom v české kotlině. Ti dokáží sloužit třeba třem najednou (Washingtonu, Bruselu a Berlínu) :-)

      Vymazat
  33. Jé to by bylo pěkné jak by ti naši kavárnický uřvanci dostali po těch hubách. Snad se podaří odstranit macrona a zvolit Marie Le Pen.

    OdpovědětVymazat
  34. Dokud nepochopí, že potřebují nějaký "předvoj", stranu, která by je organizovala a vystupovala jejich jménem, tak to skončí jako vždycky. Naposledy jako to hnutí "99%", nebo jak si říkali.. Tam v Americe. Sbalili stany a šli. Prosté.

    Marně tady blouzníte o znárodňování atd..
    karpi


    OdpovědětVymazat
  35. Cituji:A po nekonečných urážkách, kterými častoval povýšeně střední Evropu i mé Česko, si nic jiného nepřeji ani já sám.
    Prosím už nikdy nepište Česko, jsme Česká republika.
    Jinak s obsahem článku souhlasím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Česko nebo dokonce Česká republika? Nikoliv, pouze Tschecherei!

      Vymazat
    2. A nejenom Macron urážel Českou republiku. Šéfredaktorka kanálu France24 si v diskuzích nenechala ujít jedinou příležitost jak doslova pošpinit, a stejně jako Macron, arogantně odsoudit, Českou republike za odmítání kvót a za odmítání Globálního Paktu, kt. se dnes podepisuje v Marakéši. A nejenom tato francouzská TV stanice vysílala sprosté lži a odsuzovala Českou republiku za postoj k problému uprchlíků. Dokonce politologové a novináři v jindy objektivních diskuzích, např. v pořadu C' est dans l'air se vyjadřovali velmi pohrdavě o České republice a jejich občanech v souvislosti s odmítáním uprchlíků. Vůbec je nezajímalo, že výhody, které byly navrhovány pro uprchlíky daleko převyšují příjmy - důchody a nízké platy mnoha pracujích a důchodců v České republice, nemluvě o sociálních výhodách se kterými se počítá pro uprchlíky. A ty lži pronášené o České republice a Slovensku v politických diskuzích na BBC!
      Letos mne a mého syna napadla banda ekonomických uprchlíků ze Severní Afriky v obchodě v Praze. Již měli německé občanské průkazy a oblečení jakoby z módní přehlídky Haute Couture Chanel a spol. Pouze jejich chování a fyzické metody byly jako přes kopírák brutální chování uprchlíků s holandskými pasy, kteří zkopali do hlavy číšníka v restauraci na Národní třídě. Takových případů jsou již desítky, ale v České republice policie se odmítá těmito "problémy" zabývat. Vršovice jsou zaplaveny Kebaby, kde se shromažďují podezřelé osoby, ale naše autority to nezajímá (to je stejné jako drogoví dealeři ve Vietnamských obchodech a tržnicích). Stále budou tvrdit, že zde uprchlíky namáme. Je zřejmě třeba, aby pár uprchlíků zmlátilo několik našich představitelů Pirátů nebo Top 09 atd a zastupitelů na radnicích. Poté si snad tito uvědomí nebezpečí, které nám hrozí.
      Obávám se o budoucnost této země.

      Vymazat
    3. 9:05 Co na ní lze ještě pozurážet? Čecháčkostán je nabubřelé rusofilské smetiště Evropy, které těží ze své ubohosti, která odpuzuje i uprchlíky. Parazitičtí čecháčkové (k radosti Putina) EU jen vyžírají (jako kdysi RVHP) a když mají něco sami obětovat, tak z ní hrdě vystoupí dříve, než budou ostatními vykopnuti? Pokrytecká, somrácká, opovrženíhodná lůza ! Válčí a pracuje leda tak hubou. Jakékoli její naředění migranty je jenom prospěšné. Britové už čecháčky a další postkomunistické nevděčné vyžírky nechtěli živit, proto z EU vystoupili. Nebýt Německa, mohli jsme mít uprchlíky na krku my, švejkovští postkomunisté.
      Čecháčkostán patří do EU ještě méně, než Řecko. Nedrží krok už ani s Rumunskem a Bulharskem. Integraci EU Češi neustále sabotují a současně jí licoměrně vyčítají neakceschopnost. Češi - nekrást tady !!! O bolševizmem zavšivenou, žlučovitou a zlodějskou kotlinu už nejen solidní investoři, ale ani uprchlíci nestojí. Největší chybou Evropské unie bylo, že se rozšířila o postkomunistické, chlastoslovanské (i hunské), zaostalé, neproduktivní avšak domýšlivé a drzé burany a neponechala schengenskou hranici na původní železné oponě. Zplundrovaného parazitického čecháčkostánu, zamořeného jaderným a těžebním uhelným odpadem nebude žádná škoda. Je to boží trest za zlovolné a podlé vyhnání původních obyvatel, kteří nedostali ani autonomii. Jakékoli naředění bolševické lůzy neruskými a nečínskými cizinci je jenom prospěšné.
      Rakovina zhoubného, kainovsky loupeživého kolektivizmu se sama od sebe nevyléčí a vnější zásah může přijít paradoxně jedině z Ruska - přesunem tupého a kolaborantského čecháčkostánu za Ural, kam dávno patří, a osídlením kotliny Novými Rusy nebo z Ruska a Německa vypuzenými muslimy. Tedy z deště pod okap. Tak jako se Kosovo odtrhlo od azbuckého Titova Srbska aby skončilo v náručí ještě primitivnější Albánie - tak se čecháčkostán a slovenskostán odtrhly od civilizovaného Rakousko-Uherska, aby skončili přesunem do ruských stepí nebo až za Ural a budou rádi, až jim Putler stanoví dostatečné uprchlické kvóty do jimi samoobslužně zbudovaných gulagů v Akci Z.
      Prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci jsou mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie, založené na bratrovraždách a zákeřných záludnostech. Podobně jako Rusové. Jenom více kradou. Viz huhňavý Václav Klaus Perokrad.
      Nedorostli pro vlastní samostatný stát, nezaložený na literárních a politických padělcích a intrikách, jakož i na uplacených rakouských dezertérech. Bohužel o zpustlou Kotlinu už nikdo z vyspělejších sousedů nestojí (aby si vlastní stát nezamořil).
      Historie lenivého, příživnického pronároda se stále dokola opakuje: etapu lžidemokracie vystřídá diktatura lapkovské lůzy, která se následně připojí k zacinkání klíči – až zase všechno nakradené prožere. A každých dvacet let plive na tu lůzu předchozí a nostalgicky vzpomíná na tu lůzu předpředchozí.
      Zneuznaný, c. a k. Univ. Prof. TGM upletl bič z rakouského dezertérského lejna - avšak zapráskat s ním už nedokázal - ani ve své mnohonárodnostní, uměle vytvořené jepičí pidiříši. Proti literárním padělkům se sice postavil - avšak politický padělek a zmetek vytvořil. Ani děti se mu moc nevydařily. Pravda vyděsí !!! Mnichovská dohoda: Čecháčkové si svůj stát nevybojovali ale vysomrovali na západních velmocech a stejným způsobem o něj přišli. Kdo se ani nepokusí ubránit sám, musí po zbytek života platit výpalné "osvoboditelům". Čecháčkové se musí na někoho vymluvit. Patří za Ural.
      Čecháčkové budou spokojeni - až zase všichni budou mít stejné lejno - jen zasloužilí soudruzi (falmer) ho budou mít navoněné z Tuzexu nebo z ruské Berjozky.

      Vymazat
  36. Tanhle zkrachovalec a blázen ještě někoho zajímá? Asi stejně postižené, když to tady pročítám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. postižený jste vy sám, khaki-mozku :-)

      Vymazat
  37. A nejenom Macron urážel Českou republiku. Šéfredaktorka kanálu France24 si v diskuzích nenechala ujít jedinou příležitost jak doslova pošpinit, s stejně jako Macron, arogantně odsoudit, Českou republike za odmítání kvót a za odmítání Globálního Paktu, kt. se dnes podepisuje v Marakéši. A nejenom tato francouzská TV stanice vysílala sprosté lži a odsuzovala Českou republiku za postoj k problému uprchlíků. Dokonce politologové a novináři v jindy objektivních diskuzích, např. v pořadu C' est dans l'air se vyjadřovali velmi pohrdavě o České republice a jejich občanech v souvislosti s odmítáním uprchlíků. Vůbec je nezajímalo, že výhody, které byly navrhovány pro uprchlíky daleko převyšují příjmy - důchody a nízké platy mnoha pracujích a důchodců v České republice, nemluvě o sociálních výhodách se kterými se počítá pro uprchlíky. A ty lži pronášené o České republice a Slovensku v politických diskuzích na BBC!
    Letos mne a mého syna napadla banda ekonomických uprchlíků ze Severní Afriky v obchodě v Praze. Již měli německé občanské průkazy a oblečení jakoby z módní přehlídky Haute Couture Chanel a spol. Pouze jejich chování a fyzické metody byly jako přes kopírák brutální chování uprchlíků s holandskými pasy, kteří zkopali do hlavy číšníka v restauraci na Národní třídě. Takových případů jsou již desítky, ale v České republice policie se odmítá těmito "problémy" zabývat. Vršovice jsou zaplaveny Kebaby, kde se shromažďují podezřelé osoby, ale naše autority to nezajímá (to je stejné jako drogoví dealeři ve Vietnamských obchodech a tržnicích). Stále budou tvrdit, že zde uprchlíky namáme. Je zřejmě třeba, aby pár uprchlíků zmlátilo několik našich představitelů Pirátů nebo Top 09 atd a zastupitelů na radnicích. Poté si snad tito uvědomí nebezpečí, které nám hrozí.
    Obávám se o budoucnost této země.

    OdpovědětVymazat
  38. Mám prosbu, právě dnes by jsme měli držet partu, nebo se tu navzájem umlátíme a dobrovolně darujeme naší zem cizákům, jestli je centrální problém Čápí hnízdo, za 50 mil. a peníze jsou již vráceny, tak jak dlouho budeme ještě tančít a blbnout nad tímto pseudoproblémem. Jinak jsme byli dříve otrlejší,nad kauzou Mostecká uhelná jsme nešíleli,nad darem 30000 bytů jsme se jen tak podívili, ale kvůli Babišovi se snad vyhubíme. A cizákům uděláme radost.

    OdpovědětVymazat
  39. Nezdá se vám, že ty francouzské demonstrace jsou poněkud amatérské? Žádné tribuny a ozvučovací technika od umělců, žádné vystoupení herců, žádné plamenné projevy neúspěšných poslanců, žádné jednotné transparenty a mávátka, žádné celodenní informace předem ve veřejnoprávních médiích o místě a času konání, žádné ukrajinské a tibetské vlajky. K tomu zásahy policie tam, kde se demonstrovat nesmí. No to je teda úroveň. Frantíci se mají hodně co učit od našich profesionálů, "bojovníků za pravou demokracii".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorošovi došly prachy?
      Nebo někde sere strachy?

      Vymazat
  40. Séreš Sóróš? Séréš?
    Nějak málo teď hubou meleš?

    OdpovědětVymazat
  41. Revolúcia bez jasného programu ako zmeniť tento svet zásadným spôsobom nie je revolúcia. Je to len politický bič stávajúceho systému ktorým sa systém drží v ohraničených korytách. Žiaľ takéhoto programu (zatiaľ) na svete niet a preto nehovorme o revolúciách ale o politických pučoch v mene niekoho. AS

    OdpovědětVymazat