Reklama

.

.

sobota 29. prosince 2018

Hlavy v pejru

Taras
29. 12. 2018   TarasovaTerasa
Prezident přednesl své (z jeho pohledu) umírněné, standardní vánoční poselství, přibližně ve stylu kvalitní kuchyně mé bývalé tchyně: zaplnilo žaludek, ale nejenže neuspokojilo, ale místy byla z talíře cítit jakási přiboudlina, jako kdyby zdrojem části ingrediencí jídla byla popelnice. Také to schytal ze všech kavárenských stran, viz ZDE nebo ZDE.


A teď to koupí i od Tarase.


Nedomnívám se, že by lepší projev měl jeho protikandidát, prof. Ing. Jiří Drahoš, DrSc., dr. h. c. mult., zde na obrázku,


na kterém nenápadně zdůrazňuje, že má brýle (s nula dioptriemi). Ty mu pouze mají dodat zdání výrazu inteligenta. Marně.

To rozhodně ne, to by byl projev stejný, jako by asi chutnal španělský ptáček mé tchyně, který číšníkovi během servírování na stůl třikrát upadl na zem, z toho jednou na WC do mísy.

Johana Hovorková, hlavní editorka nejspodnější sedliny žumpy české žurnalistiky (první odkaz), která chodí do práce s šoufkem a používá ho místo klávesnice


napsala o Zemanově projevu: „Bylo to prostě hnusné jako vždycky.“ To je osobní názor, dojem, který se ale nemusí krýt s dojmy většiny občanů. Mně se například hnusí Hovorková, s tou její samolibě vyžranou papulou a ještě více s jejím toporným, neumělým až amatérským písemným projevem, který ze všeho nejvíce připomíná slohovou práci nenadané gymnazistky.

Hovorková není schopna přinést rozumnou oponenturu, tedy si pomáhá ironizujícími poznámkami, které mají znevěrohodnit Zemanova slova: „Zeman přešel k ekonomice a varoval před zpomalením ekonomického růstu. Považte – ještě že už máme dárky rozdány!
Nebo: „Zeman národu na 2. svátek vánoční sdělil, že zdraví lidé, kteří odmítnou práci, nemají mít sociální dávky…“ nebo „pak se rozpovídal“ či „a poučil nás“.

Jádrem článku je tento odstavec: „Podle Miloše Zemana, kdysi prý sociálního demokrata, je totiž nevhodné demonstrovat proti vládě, která se mu líbí. A pak citoval Masaryka (opět). Z tohoto obvyklého urážení lidí s opačným názorem by se ale prvnímu prezidentovi Československa udělalo spíš špatně. „Ti, kdo hází květiny do odpadkových košů, jsou podle mého mínění primitivní hlupáci,“ sdělil prezident, který běžně říká v rádiu slova jako zm*d nebo k*nda.“ 

Tak za prvé, co má společného s citovanými názory to, že MZ byl (a určitě ne „prý“) sociální demokrat? Zlovolný posun je i v názoru na demonstrace: MZ neříká, že je nevhodné protestovat proti vládě, která se mu líbí, ale nevhodné je protestovat proti vládě, která byla zvolena ve svobodných volbách, aniž by demonstranti uvedli jeden jediný konkrétní čin této vlády, který se jim nelíbí. Jim se prostě jenom nelíbí to, že nevyhrál Drahoš, Fiala nebo Pospíšil s Kalouskem a Langšádlovou. A zatínají pěstičky, dupou nohama a válejí se po zemi, jak rozmazlený spratek v hračkářství, když mu nechtějí koupit autíčko.

Podle Hovorkové není urážení lidí s jiným názorem to, že lepšolidi házejí věnce k uctění památky jisté významné události do odpadkového koše, ale nazvat tenhle póvl „primitivními hlupáky“, jak to učinil MZ, to je urážlivé. Podle mě je to ovšem příliš uhlazeně diplomatické. Mně by tam seděl „dobytek“.

Hovorkové se pak nakonec pochopitelně ani nelíbí, že si MZ kdysi vzal do své nevymáchané huby i jejího šéfredaktora, Šafra, s jeho hlavní editorkou. A navíc to řekl do rádia. Nemůže na to zapomenout, Johana, co neumí psát články do novin, přesto tak činí, a nemá vůbec žádný smysl pro humor, a přesto se marně snaží používat ironii, stejně marně, jako Drahoš používá brýle.

Jan Čulík z druhého odkazu


je podobný případ. „Jeho vánoční projev (MZ) byl opět směsicí banalit a neinformovaných nesmyslů.“ Jenže: neinformovaným nesmyslem je podle Čulíka i „Zemanův strašák z toho, čemu říká „islámský“ terorismus, je také směšný. V době, kdy znovu plánovitě Zeman konstruuje nenávist vůči muslimům, se ve světě publikují studie, upozorňující, že motivace terorismu je nesmírně složitá a nelze ji spojovat ani s náboženstvím, ani s etnicitou.“
To říká ten, který je v zemi svého azylu dnes a denně svědkem toho, že jak náboženství, tak i etnicita jiných azylantů je hlavním zdrojem zločinnosti, terorismu a sociálního napětí ve Velké Británii.

V první řadě: kde jsou ty studie, které údajně ukazují, že „motivace terorismu je nesmírně složitá a nelze ji spojovat ani s náboženstvím, ani s etnicitou“? Co takhle nějaký odkaz, odkazíček?

Za druhé: mému nevědeckému přístupu k událostem se zdá, že nejradostnější mužští vítači pocházejí z homosexuálních kruhů. Na tomto fóru to potvrzoval Fagan, než dostal banána, potvrzuje to i Čulík, o jehož sexuální orientaci mohu soudit jenom podle jeho zjevu a podle toho, že pravděpodobnými bukvicemi se obklopil i v redakci BL. Jejich motivace je pochopitelná: v přílivu migrantů vidí především naději, že jim některé z těch převažujících, krásně hnědých a mladých prdelek budou patřit, že jim pomohou integrovat se do Evropy se vším všudy. Je to stejné nadšení, jaké by se zmocnilo mě a Miloše, v dobách, kdy jsme ještě nebyli jenom a pouze intelektuálně silní, kdyby ze severu Evropy směřoval do Čech proud mladých a krásných migrantek ze Švédska, Norska či Dánska. (Finky jsou trochu mimo.) To bychom se s Milošem tetelili nadšením, stejně, jako to dělají Fagan s Čulíkem dnes.

No a nejaktivnější vítačky zase pocházejí ze sorty, o kterou by si místní kohouti neopřeli ani kolo.

Freude, Freude…

Na projevu Miloše Zemana ZDE


mi vedle jisté neslanosti, nemastnosti vadily dvě věci:

„Tím se dostáváme k často diskutované otázce volební účasti. V těch prezidentských volbách nebyla špatná, téměř 70 procent. Ale například už v podzimních komunálních volbách byla jenom 47 procent, a to znamená, že více než polovina obyvatel měst a obcí byla zcela lhostejná vůči tomu, kdo bude tyto obce a tato města řídit.“

No a což, Miloši, když poměrně velká část z nevoličů nepřišla k urnám jenom proto, že se volby mezi svrabem a neštovicemi odmítá účastnit?

Účast naší okupační armády v Afghánistánu obhajoval slovy: „Není důvod pochybovat o tom, že v případě vítězství Tálibánu by v Afghánistánu opět bylo vytvořeno teroristické centrum připravující a plánující teroristické útoky všude na světě. V tomto smyslu v Afghánistánu chráníme i bezpečnost českých občanů a jednáme v souladu s naším národním zájmem.„

Bezpečnost českých občanů nemá se situací v Afghánistánu společného vůbec nic. Situace v této středověké zemi ovlivňuje pouze cenu heroinu na trhu pražské kulturní fronty a kavárny, jinak nic. Terorismus ve světě rozpoutali hošíci z dobrých rodin spojence a přítele z nejvěrnějších, ze Saudské Arábie, kterou však okupovat, přes její gigantické porušování lidských práv, nevhodno. Tuhle část projevu MZ je možné vnímat buďto jenom jako urputné lpění na minulých omylech (viz povolení přeletu bombardérů NATO přes republiku při bombardování Srbska) nebo jako úlitbu politice vnikání evropských hlav do amerického análu, aby se neřeklo, že je Miloš jenom proruský či pročínský.

Naopak je možné pochválit Miloše za pasáž o mobilové hysterii. Huhňavej je nevhodnej, protože by prý, možná, eventuálně, případně nebo teoreticky mohl obsahovat tajná vrátka, kterými by čínští špióni kujóni mohli odhalit tajemství české vysoké politické kultury. Ajpodrazák, který ta vrátka má zabudována na sto procent, a jsou hojně využívána (Merkelová), ten je naopak velmi doporučený, protože snižuje možnost nějakého zbytečného nedorozumění mezi spojenci.

Nebo spíše mezi hlavu zastrkujícími a jejími příjemci.

Jak praví starý fór, oba budeme mít v tomhle případě hlavu v prdeli, ale já (příjemce) na tom budu relativně líp.

- - -

Z ohlasů na Tarasův článek:

Nerevar | 28.12.2018 v 00:08
Ale Britské listy s nikým přece nediskutují. Momentálně přece tvrdí, že dědci a báby bez titulu, co žijou z ruky do huby, jsou reálná hrozba pro demokracii.

oh | 28.12.2018 v 01:37
Jistě, Blisty nediskutují. Sice si zavedli diskuze pod články a občas jim do nich něco napíše i někdo jiný než členové redakce. Blisty se ovšem ohánějí demokracií, civilizačními hodnotami, lickýmiprávy a potřebou společnost spojovat až 26 hodin denně, ale ve jménu šíření dobra i „obrany“ demokracie před „fašisty“ nahradily masarykovské „demokracie je diskuze“ megatunami nálepek a sebevědomým „My jsme demokrati a kdo se nám nelíbí nebo s námi bezvýhradně nesouhlasí, ten je fašista!“ (Nebo rovnou ruskočínský špión.) Skoro jako by Blisty nebyly ani liberální, ani demokratické. A na prohlubování/kopání příkopů, rozdělujících společnost, si redakce najala ten nejvýkonnější bagr, jaký dokázala sehnat.

taras2 | 28.12.2018 v 00:51
Britské listy jsou exemplárním příkladem toho, jak se může fatálně propadnout médium, které ještě před pár lety bylo velmi úspěšné. Měl jsem je první na liště, dokonce jsem tam upustil asi pět článků, teď už je pár let vůbec nečtu. Přitom stačilo držet lajnu, tj. racionální kritiku poměrů v Česku, to samé s kapitalismem a jeho nezpůsoby. Vydali se cestou multikulti LGBT vítačstva a sluníčkářství, patrně z osobních důvodů, skončili na bezvýznamném okraji sítě, protože jejich pojetí oslovuje pět procent čtenářů. Ale asi si nemohli pomoct.

třešeň | 28.12.2018 v 09:55
„V závěru tohoto roku jsme zažili dvě hysterické vlny, jak jim říkám. Ta první spočívala v demonstracích, především v pražských ulicích, vyžadujících demisi vlády. Jsem toho názoru, že demonstrovat za svržení vlády má plné oprávnění v situaci totalitního režimum a sám jsem se dvou takových demonstrací zúčastnil. Myslím si, že je pochopitelné, že lidé budou demonstrovat proti něčemu konkrétnímu. Například ve Francii proti zdražení cen pohonných hmot nebo v Maďarsku proti novele zákoníku práce, ale demonstrovat za svržení, tedy demisi vlády v podmínkách svobodných voleb je podle mého názoru pohrdáním vůlí voličů. “
Toliko pan prezident. Teorii o nepřípustnosti požadavku demise vlády v podmínkách svobodných voleb považuju za kuriozitu. Její uplatnění by kupříkladu znamenalo, že vláda se může dopouštět jakýchkoliv zrůdností a lid musí držet do příštích voleb hubu, když by arbitr, tj. pan prezident, důvod protestů označil za nekonkrétní. Jako v letošním případě. Volby proběhly s určitým výsledkem, který nikdo nezpochybňoval. Pouze nepředurčily, aby strana, která získala nejvíc mandátů, trvala na postu premiéra pro osobu trestně stíhanou. Ani nepředurčily podezření, že tato osoba maří vyšetřování. Toto jádro protestů pana prezidenta jaksi minulo.
Ke zbytku projevu se vyjadřovat nebudu, nic neobvyklého či podstatného už jsem tam nezaznamenala.


Prezidentův projev

Komentář napsal vittta (otištěno taktéž na TarsovaTerasa
Taras napsal dle mého dobrý článek na téma projevu Miloše Zemana a čulíkismu, kterýmžto stylem se prezentuje i Hovorková či Šafr.

Nadšení pana prezidenta pro misi v Afgánistánu bych mu odpustil, nakonec, těžko někdo najde někoho, s kým bude souhlasit na 100%, ale s volebním rozborem Tarase nemohu souhlasit, protože nevolit není omluva, ať už je důvod jakýkoliv, a pokud se tedy někteří lidé rozhodnou nevolit mezi svrabem a neštovicemi, mají na to sice právo, ale ve skutečnosti stejně volí buď svrab, nebo nešťovice, podle toho, kdo ve volbách uspěje.

Asi je tedy chytřejší volit, byť nikomu neupírám právo nevolit.

S názory tam zatím prezentovanými souhlasím, částečně jsem to podobným způsobem viděl a napsal i tady, stejně jako některé prvky v článku Tarase, který si k rozboru vybral stejný článek z BL jako já, protože je skutečně extrémně debilní. (ten Kartouzův)

Co je mi jako obvykle divné, je názor Třešně, který se mi zdá jaksi úplně mimo téma, nebo že Třešeň (zase) nic nepochopila.
Nebo…
Třešni se nelíbí, že pan prezident označil demonstrace proti vládě za debilní, že jako kdyby vláda prováděla nějaké zrůdnosti…
Ale vláda zrůdnosti neprování, demonstrace byly vedeny bez jakéhokoliv konkrétního důvodu, jen že Babiš je StBák a Zeman ruský šváb a že zlí, zlí, zlí - což bylo zřejmé i před volbami, a občané si tedy zvolili i s těmito informacemi.
Třešeň si toho sice všimla, ale asi to považuje za důvod protestů, tedy konkrétně tvrdí, že třeba volby nepředurčily, že premiér bude trestně stíhaný a že bude mařit vyšetřování.
Ale předurčily, Třešni, nebo si myslíte, že voliči ANO si mysleli, že premiér bude Telička, nebo Jourová, nebo kdo?

Voliči ANO nevolili žádné ANO, ale Babiše.
Ten je trestně stíhaný, nic víc, je tedy nevinný.
A že maří vyšetřování je konstrukt demonstrantů, resp. jejich mecenášů, samotní demonstranté možná vesměs ani nevědí, za co vlastně demonstrují, či proti komu.

A nakonec, ty protesty byly spíše trapné a směšné, než skutečně nějak masové, jen byly bombasticky medializované, asi tak 1 000 000 000x tolik, jak třeba protesty v Katalánsku, či teď ve Francii.

A o to panu prezidentovi šlo především, trapnost za podpory médií opravdu není masový protest lidu!

- - -

122 komentářů :

  1. Jsem hrdý na to, že máme za prezidenta velice rozumného a zkušeného politika pana Miloše Zemana. Ještě bychom potřebovali mít v politice takové kádry jako je ruský prezident Vladimír Putin. Stydím se za politiky pravicových stran (ODS, TOP09, STAN a KDU ČSL) protože pro ČR nic dobrého neudělali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím.

      Vymazat
    2. "DEMO" politici by si měli vzít "modré trencle" ať pořád nemají mindrák. Určitě by jim slušeli.

      Vymazat
    3. Od jinud zajímavá a dialektická informace...

      http://m.leva-net.webnode.cz/products/nekolik-postrehu-k-projektu-allatra/

      Vymazat
    4. V "pejru"? Nejde o přesmyčku? Snad v prejtu ne? Buranova vepří hlava (s jitrnicí v rypáku) je nejlepší symbolikou levorukých buráků (burák = buran + č…). Spolehlivě přitahuje mouchy a odpuzuje nejen muslimy. Pomůže jateční pistole vyzbrojené První dámy ?
      Podobně, jako huhňavý křiváček Beneš připravil cestu buranu Gottwaldovi, učinil tak i křivohubý Klaus se svými poskoky Zemanovi. Jsou jenom mnohem sehranější. A blbé socky to těmto agentům stále žerou - jako důchodci akce šmejdů. Oba střídá mladší a méně senilní Babiš, v budování oligarchického komunizmu.
      Zeman je bachratý jako Göring, ješitný jako Hitler a prolhaný jako Göbbels. Naštěstí je jeho lůzovitý, závistivý a švejkovitý pronárod natolik zbabělý a bordelářský, že žádnou válku nevyvolá a bude kolaborovat s každým, kdo přijde, třeba s čobolovským Burešem. Bude řešen globálně spolu s cikány, kteří jsou aspoň důslednější a samostatnější. Zeman je jen ubohá, vyžraná atrapa moskevského satrapy - jako kdysi Gottwald. Ohání se Švédskem, kde by mu však nedali ani asyl, ani sociální dávku. Ohání se Masarykem, který by mu ruku nepodal.
      Zakomplexovaný, mstivý, žvanivý a frustrovaný synek opuštěné samoživitelky, absolvent dívčí střední školy, podobný ožralému panchartu Gottwaldovi, opuštěný svým synem a obdařený doma dvěma pussys, držený za koule Putinem, likviduje svoji dceřinnou partaj i lůzovitou malomocnou sockovitou třídu, která si ho hovniválsky dokutálela na hrad, jako použitý nepotřebný kondom na cestě za Ural. Skončí stejně bídně, jako jeho buranský vzor, včetně vyhazovu z Maus-olea. Z toho Maus-olea bude toho vyžírku vyhazovat stejná nepoučitelná lůza, která si ho tam uložila a která teď blije do éteru podle jeho taktovky a chystá se mu postavit oslavnou pyramidu. (Z kotovic).

      Vymazat
    5. havel klaus a zeman jsou ukazkou jak je toto zlate koryto pro sebestředne jajinky a jejich obdivovatele na dvě věci nanic a na haoveeno otazkou je co by to z bečicimi vovečkamy udělalo

      Vymazat
  2. "Hra" o Afghanistán a přilehlý region zdaleka ještě není u konce... Zájem o ní mají všechny mocnosti - Čína, Indie, Rusko, USA,.. (abecedně). Jen "hlupák" může vyčítat panu prezidentu Zemanovi, že chce ponechat i ČR pořád "ve hře".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:53 Jenže v té "hře" není ČR hráčem, ale jen lokajským přicmrndávačem. Co by Zeman asi říkal, kdyby se kdysi války v Afghanistánu zúčastnila armáda ČSSR po boku SSSR? A to tenkrát šlo o stejné teroristy, proti kterým dnes prý "bojujeme za Prahu". Tenkrát jsme prý byli okupováni a dnes jsme suveréním státem. Podle zneužívání naší armády je tomu právě naopak. Nikdy jsme nebyli v takovém područí, jako jsme dnes. Snad jen za Rakouska-Uherska umírali naši vojáci za cizí zájmy.

      Vymazat
    2. Trefa do černého

      Vymazat
    3. 14:49

      Vidím to přesně jako vy. Myslím že mluvit o nás jako o nějakém hráči je komické.

      Vymazat
    4. 14:49,17:12 "Pozoruhodné", skutečnost, že prezident ČR stojí na společné fotografii hned vedle čínského prezidenta Si Ťin-pchinga a ruského premiéra Dimitrije Medvěděva symbolicky hovoří za vše a o žádném "lokajském přicmrndávačství" a "komičnosti" rozhodně nevypovídá.
      I když, jak je z vašich příspěvků i z článku patrné, by si to mnozí "hlupáci" u nás "zřejmě přáli"...

      https://zpravy.idnes.cz/zeman-navsteva-cina-veletrh-sanghaj-prezident-si-tin-pching-pq4-/zahranicni.aspx?c=A181107_201940_zahranicni_pmk

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Nas pan president a nikoliv jejich /ty spiny/ nema lehkou praci a kdyz si da neco k piti ,kazdej mu to preje ale ,besove ihned na povel zacnou kvicet. Vice kviceni vice penez prijde na tucne konto v bance.Nepovedlo se tam dodat Uslapnutyho Urednicka, Dragose /Lajose/, s falesnejma brejlema kterej mel na nas delat dojem velmi Za...nyho , YntelYgenta
      .A co cert nechtel ted se klani do Bruselu kde VLADNE RUMOVEJ SOTEK vecne vozralej..Taky ma brejle jako kazdej Yntelygent dneska..A je Vecne vozralej jako prase, jak by ne kdyz je to za erar!!.
      Jinak neni videt.
      Tak je videt ,ze se nadejchali toho pejru,drive koudele , ktery jim hori u jejich ,ceho to se nevi , protoze maji casto stehovavou nemoc. /To je kdyz se jim pr..l stehuje na misto ksichtu/.
      Vsechno nejlepsi do Noveho Roku...
      Ale ted se zda,ze je ,ze je Uplny Zatmeni slunickaru a permanentni v jejich invalidne Ynteligentntich mozcich...Nebo co to maji tam. Jo prirode neporucis a tak se furt rodej..
      Clanek je pak zase upatlavani se /jako ty vylevy o CT/,, kdyz se jeden zabejva bahnem tak se umaze. Ale je to dobre neco vedet...
      Taky je dobre vedet a znat tu jejich typickou mluvu Parazitu . Ani jeden vcetne pseudoumelcu by si dnes nevydelal ani na suchou kurku. Zerou z ciziho a chovaji neslusne jako prasata v zite...
      A navstevy ze zumpy jsou vzdy a vsude NEVITANY..
      A nebudou ani nikdy potom...

      Vymazat
    7. L.S. 0:17

      Náš prezident si může stát kde chce, nic to nemění na skutečnosti, že už nejsme suverénní země, ale pouhý protektorát Západu. Protektorát, kde si můžeme sice říkat (téměř)co chceme a třeba i dělat gesta, ale pokud by se vyskytla situace v níž by snad záleželo na našem rozhodnutí, tak to rozhodnutí bude plně v souladu s vůlí protektora. Pokud by nebylo, protektor má možnosti svou vůli si vynutit.
      K propagandistickým účelům jsou i skuteční hráči ochotni vyfotit se po boku českého prezidenta, který je svolný odklonit se (v rámci mantinelů)od striktní linie Západních fundamentalistů, ale to je vše. K suverénnímu vystupování je bezpodmínečně nutné mít silnou armádu a mít kontrolu nad svým úspěšným hospodářstvím. Ani jedno už nemáme, takže si můžeme dovolit jen ta gesta a posloužit do určité míry k efektivnosti tahů velkých hráčů. Bez výše uvedených prvků skutečné síly na naší vůli víceméně prd záleží. To není z mé strany záliba v malosti, ale konstatování holé a smutné reality.

      Vymazat
    8. 8:12 No jo, my jsme úplný terno pro EU! Její největší chybou bylo, že se rozšířila o postkomunistické, zaostalé, neproduktivní avšak domýšlivé a drzé burany a neponechala schengenskou hranici na původní železné oponě. Čecháčkostán je nabubřelé rusofilské smetiště Evropy, které těží ze své ubohosti, která odpuzuje i uprchlíky?
      Parazitičtí čecháčkové (k radosti Putina) EU jen vyžírají (jako kdysi RVHP) a když mají něco sami obětovat, tak z ní hrdě vystoupí dříve, než budou ostatními vykopnuti? Pokrytecká, somrácká, opovrženíhodná lůza ! Válčí a pracuje leda tak hubou. Jakékoli její naředění migranty je jenom prospěšné. Britové už čecháčky a další postkomunistické nevděčné vyžírky nechtěli živit, proto z EU vystoupili. Nebýt Německa, mohli jsme mít uprchlíky na krku my, švejkovští postkomunisté.
      Čecháčkostán patří do EU ještě méně, než Řecko. Nedrží krok už ani s Rumunskem a Bulharskem. Integraci EU Češi neustále sabotují a současně jí licoměrně vyčítají neakceschopnost. Češi - nekrást tady !!! O bolševizmem zavšivenou, žlučovitou a zlodějskou kotlinu už nejen solidní investoři, ale ani uprchlíci nestojí.
      Vyhnány byly 3 miliony Němců - takže místa je tu dost. Uprchlíci vypadají civilizovaněji než čecháčkovská řvoucí chátra. Řešení na konci příspěvku.
      Závistivá, neschopná a ubohá (zato však revolučně uvědomělá) husitsko-bolševická čecháčkovská lůza se kojí nadějí, že se nažere papírových majetkových přiznání nebo registračních pokladen a pokut prodejním řetězcům. A nechce se s nikým dělit o žvanec a vrátit cokoli z nakradeného církvím, židům, Němcům. Píseň Práce: Ručičky nebojte se - vy makat nebudete !!! Poctivým českým metanolem proti cizí marihuaně!
      Se Sovětským Svazem na věčné časy !!! Vyloudit z EU co se dá - a pak z ní hrdě vystoupit !!! Jako azbucké lůzokratické Řecko - náš vzor.
      Čecháčkovští komouši se nezmohou ani na vlastní puč - potřebují k tomu bačovského Bureše - nástupce Husáka ??? Lůza zůstává lůzou i když je v početní většině.

      Vymazat
    9. Anonymní 16:01

      Chudáčku, nemáte to se sebou lehké.

      Vymazat
    10. 16:38 A kdo z nás to má? Snad to nemravné a nemyslící husitsko-bolševické chlastoslovanské stádo voličských býložravců a jalových žlučovitých diskutérů, kolem něhož krouží vlčí smečky partají a šakalí smečky politologů? V mafiánském postkomunistickém Česku není a ani nemůže být ani jediná autentická, tradiční a civilizovaná politická strana - jen Potěmkinova vesnice Klauzemanovy prognosťácké, kremlofilské vylhané "standardní" demokracie, složené ze sulcovitých nesoudržných tlup levorukých žvanilů, parazitů a zlatokopů s těmi nejpřízemnějšími motivy, "stran" a straniček vzniklých na troskách KSČ a její pobočky Národní Fronty, z jejich bývalých členů nebo jejich potomků, případně založených kágébáckými prognosťáckými agenty nebo šimpanzovitými estébáckými tržními oligarchy, podbízejícími se voličské proletářské lůze pronásledováním třídně nepřátelských živnostníků a konkurenčních oligarchů na bázi státně-monopolistického kapitalizmu s následnou instalací oligarchického komunizmu. Z bývalých soudruhů politruků se vyrojilo hejno šarlatánských "politologů", "analytiků", "filosofů" a "mediálních odborníků" (kteří by se normální prací nikdy neuživili). Současný konzumizmus není nic jiného, než převlečený a přebujelý komunistický materializmus. ODS i ČSSD nepřežijí své podvodné, šarlatánské a falešné "zakladatele" a nebude to žádná škoda. Teprve teď přináší komunizmus své Kainovsky zvrhlé a prznitelské plody na přírodě i na lidech - a ještě pár generací bude. Diskuze malomocných, žlučovitých, i zemanovských socek v pracovní době to jenom potvrzují. Nostalgicky opěvují loupeživý komunizmus či jiný „většinový“ systém a zamlčují, že tehdy ještě dožívala předkomunistická výchova a morálka – komunisty nazývaná „přežitky kapitalizmu“ a že se rozdávalo z naloupených bilionů. Dnes nemáme žádný civilizovaný kapitalizmus – ale promoskevskou trojbarevnou bolševickou otevřenou kleptokracii a partajokracii – bez „přežitků kapitalizmu“. Levicoví lemplové jen žvaní – ale ani jediný kibuc či družstvo si dosud nezaložili, aby tam předvedli, co umějí bez olupování těch úspěšnějších nebo bez darů z EU. Kydají na cikány, ale sami klesají na jejich úroveň, ba i pod ni a připravují se na moment, kdy azbucky uloupí (znárodní) západní investice v ČR, poskytnuté v době, kdy zde postkomunistická lůza chcípala hladem. Pro Západ jsou stejně nedůvěryhodní a nespolehliví, jako v době předválečného Mnichova pro Francii a Británii. Polsko mělo už tehdy větší cenu.

      Vymazat
    11. Anonymní 19:17

      Teď už já.
      Dosud jsem si myslel, že můj život je náročný a že spousta věcí přesahuje mé duševní obzory. Díky vám vidím, že si vlastně žiju jako v lázni a od nynějška si také připadám jako génius. Vy umíte člověku dodat sebevědomí ;-)

      Vymazat
    12. Dement vyšel ze školy !

      Vymazat
    13. 7:28 Přesně! Sám si říkat "lidský zdroj" (tedy "otrok") může jen untermensch dobrovolně se řídící morálkou otroků ... tací dementi si své otroctví plně zasluhují!

      Vymazat
    14. Lidský zdroji, vedle toho evidentního magora není nic těžkého ani pro podrůměrného člověka připadat si jako génius. Z toho důvodu není vhodné stavět své sebevědomí na srovnávání s ním.

      Vymazat
    15. Tedy konkrétněji magora L. S., zjevně to putleroffského agenta, kteří se navzájem poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. Agentky ještě navíc podle inkontinetní širokorozchodné prdele ...

      Vymazat
  3. Hlavy v pejru - dobrý ! Diskuze má být, aby si člověk vytříbil názor a nemusel být ve vleku pitomců s "nejlepším" názorem lepšolidí ! Účastnit se demonstrací jako bulík a nevědět co je dobré pro mne a moji rodinu, tak je opravdu blbost "demonstrantů" i těch placených !

    OdpovědětVymazat
  4. Co se tech demonstrací týče, pamatuji na tu statisícovou, co poříádaly odbory. Byla ignorována. Až si Soros a jeho neziskovky zaplatí víc než sto tisíc demonstrantů, podstatně více než jich bylo na Václaváku kdysi, když převážná většina politiků "demobloku" držela v rukou otěže vlády, možná pro nás přestanou být trenýrkoví sluníčkáři a kavárenští trapáci něco míň než byla kdysi "lůza" v ulicích jak se vyjadřovala tehdejší (j)Elita.

    OdpovědětVymazat
  5. Takže kdo vlastně velí našim tajným službám? Náš demokraticky zvolený prezident a premiér, nebo američany vyškolený feťák?
    Neměl by být právě tento feťák v hledáčku BIS?

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Cunas-Starek-z-ODS-Zeman-ma-poslani-od-Ruska-a-Ciny-Ale-Babis-je-pry-jeste-nebezpecnejsi-nez-ten-zahorkly-starec-delajici-psouky-564932

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu, proč si tyhle fetky myslí, že by pro ostatní měl být zdrojem svobody americký konečník?
      Né každý je takové čuně, lézt do cizího zadku, kolaborovat a brát za to peníze!

      Vymazat
  6. Čulík homosexuál nebude. Oženil se do Skotska a normálně se vystěhoval. Má dceru, která snad ještě žije v Rusku, kde se možná i vdala. Čulík tady v Česku splnil pro někoho jeden velmi důležitý úkol. Kdo jej zadal, to nevím. Shromáždil údaje o skoro všech levicově smýšlejících Češích, kteří mu psali a svěřovali se.

    Zajímalo by mne, kde se ztratil agent Fagan? Pamatuji heroickou slovní bitvu na stránkách Outsidermedia. Jeho krycí povolání bylo personální koučink. Fagan vyklidil bitevní pole až po hrozbě udání na policii, od kterého se nakonec upustilo. Fagan patřil do čísi internetové jednotky, kde začínal kariéru s přezdívkou Bimbo. Stálo by za to vyhledat popis života v Pobaltských republikách. Uměl popisovat nádherným způsobem jídla v restauracích, až se sbíhaly sliny. Postavil si domek v jakémsi satelitním sídlišti Prahy. Na zahradě měl bazének, ve kterém skotačily a vřískaly jeho děti, když na sebe stříkaly vodu z pistolek.
    Faganova mise zřejmě končí na opovrhovaných BL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:00, Fagan se dnes podle všeho občas vyskytne u Janiky a možná i u Tribuna. Sám sebe představil v několika podobách, ale pravděpodobně se jednalo o fabulaci. Tu gastronomii, luxusní život, dobře placenou práci, podle všeho v IT, a stavbu v pražském příměstí prezentoval vždy, ale v pozdější době zaměnil dětičky za teplého přítele. To v okamžiku, když to začalo být mediálně aktuální. Je to žvanil a tapetář navzdory jistému vzdělání. Jen si představte, že jste vytížený programátor a namísto práce trávíte většinu času na diskusích, kam plodíte jednu obsáhlou kravinu za druhou na každé téma. Pokud neměl na výpomoc kamaráda.

      Vymazat
  7. Čulíka to prostě zformátovalo. Samozřejmě, že korouhvičku BL otočil za jidášský groš, ale to už byl částečně zformátovaný a tím to jen dokonal.
    Někteří lidé, možná většina, se nechá zformátovat snáze než jiní.

    I proto jsem volil Zemana, protože je to tvrdolín. Přestože jinak mi jeho některé názory příliš často vadí.

    Vláďa z Brna

    OdpovědětVymazat
  8. Co mi vadí na M. Zemanovi: Vztah a hodnocení českého občana, každodenní anabáze človíčka...
    Volná místa nabízená ÚP jsou ponejvíce taková imaginární... Pojišťovák, prodejce čehokoliv - založeno na MLM systému. Konkrétních pracovních pozic minimum, také každý nemůže být řidičem kamiónu nebo jiné úzce specializované pracovní pozice.
    Na vesnici se staví..., ale kam se poděl rozum? Dětská hřiště v těsné blízkosti velmi frekventované komunikace, aby dětičky více dýchaly výfukové zplodiny, prach..., navíc neoploceno, volně přístupné volně běhajícím psům, zejména v noci pobíhají, značkují... K úplnosti chybí brouzdaliště s vyjetým olejem.
    Také jsou vesnice, kde zastupitelstva nezasedají, proč taky... Kde není hospoda legální, je ilegální. Tu se znásilní dětská klubovna, onde se najde komůrka v budově obecního úřadu (!!!), k nelegální činnosti. Starostové jednou zvlolení, jsou voleni nastálo (jsou to hrrrdinové, a pěkné mrchy. Často opilci či pouze ožralové). Webové stránky obcí, to je klub sedmilhářů... Čím menší obec, tím větší bláboly. Příklad za všechny: Obec má kanalizaci. Ano, má, ale pro dešťovou vodu, která nemůže do kanalizace vtéct, protože vpustě jsou vždy o nějaký ten cm výš..., tak se při sebemenším dešti valí hl vody po krejnicích silnice, z obou stran, hamba jít po chodníku. Zatímco jsou do kanalizace napojeny nelegální odpady z domácností. Pravda, ne všichni, jenom kde je to terénně možné. Kde ne, tak se hodí kalové čerpadlo do jímky a hadice do kanálové vpustě u silnice a už to šlape... Klid po pěšině, vodoprávní úřad neví, že je vodoprávním úřadem...
    Promiňte, že jsem nenapsal něco pozitivního, tak zoufale po něm pasu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane15:05 pletete si funci prezidenta a komunálního politika. Nám například špatně odvážejí popelnice a nepíšu stížnost do Hradní kanceláře.

      Vymazat
  9. Kalouskův blok má kvůli Zemanově projevu opět zkažené svátky, Mohl bych se radovat, ale přesto bych si přál jinou formu trollingu než jakou prezentuje Zeman, který se od Kalouskova bloku z hlediska omezeného asociálního myšlení vůbec neliší. Ale prostě je to konkurence...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se sociálním akcentem souhlasím i když má-li Zeman málo bodů +, tak vyhrává na délku koně před Kalouskovými body -.Co se týče sprosťáren je to 1:1 a oba pánové by se jich mohli zbavit, nebo alespoň je nahradit sekundanty a bílými rukavičkami. Jediný absolutní rozdíl mezi nimi je, že Zeman už nemusí o nic usilovat (nebude znovu volen), ale Kalouskovi jde o vše (politickou karieru).

      Vymazat
  10. Ať řekne Zeman cokoliv,pražské kavárně se nezavděčí.
    Neměl by ale lhát o našem angažmá v Afghánistánu,kdy spíš udržujeme teroristi při životě,jak Talibám,tak IS.

    OdpovědětVymazat
  11. Mě projev Zemana nijak nenadchl, nebyl ničím vyjímečný, nijak zásadní, jak by si člověk na konci roku představoval. Možná také proto, že týden co týden mluví v podstatě o tomtéž u pana Soukupa.Chtělo by to nějaké vyjímečně milé a smířlivé (když vánoční) rozpoložení. Pan prezident udělal velkou chybu, když vyklidil pole státnickému proslovu na první leden. Bylo jen otázkou času, kdy se této skutečnosti chopí nějaký filuta a ejhle, už je to tady: pan Kubera bude národu předvádět svojí představu státnického proslovu. Obávám se, že tento falešný žolík s velkými ambicemi dokáže zahrát na falešnou lidovou notu a může zalahodit nerozhodnutým, možná i kavárně. Umí to šikovně, je protřelý, nevěřím mu. Hraje to na všechny strany dost mazaně a dovede využít svojí neokoukanosti a neotřelých způsobů, které na někoho mohou působit svěže. Ale já cítím z toho člověka divné vyzařování, něco, co zatím ví jen moje podvědomí. Ráda bych se mýlila, ale bojím se, že ten vnitřní hlas nevaruje zbytečně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neudělal chybu, dávám přednost Novoročnímu koncertu z Vídně.

      Vymazat
    2. To je sice hezké, že jste velký sluchař, ale do téhle diskuze to nepatří. Proč to píšete?

      Vymazat
    3. 30.12, 9:42, píšu to proto, že si myslím, že diskuze o datumu projevu je nepodstatná. Pro mne je důležitý obsah. Mrzí mne, že jste nepochopil mírnou ironií.

      Vymazat
  12. Zajímalo by mě kolik diskutujících má doma nad postelí svatý obrázek se Zemanem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám.
      A napovím: to opravdu opravdu neznamená že mám tímpádem obrázek Havla.

      Ostatní prominou, ale Pražské kavárně je nutno vysvětlit, že existují i jiné názory nespadající do jejich předdefinované škatulky.

      Vymazat
    2. Ad 17:52, budete se divit, ale tento nápad už zrealizoval jeden puberťák, zničil starou svatební kabinetku po prabábince a pradědovi a vytvořil koláž s pomocí naskenovaných portrétů Zemana a Kalouska. Je v oválném rámu a mimořádně pohodový. Má jednu odchylku nemá ho nad postelí, ale nad psacím stolem.

      Vymazat
  13. Ty starosti o Zemana, co jako udělal špatně, co dělat neměl, neměl, prostě bla bla bla. Zaplaťpámbu za něho. Když si na jeho místě představím knížete spáče, nebo nabubřelýho nemastnýho, neslanýho občas sladkýho Drahoše, tak mne hrůza přímo jímá. Zeman má několik kolosálních chyb, za prvé nekrade a ještě ze svého platu přispívá na dobročinnost, což u nás není až tak normální, za druhé mluví co si myslí, z hlavy a vždycky pravdu. To už si ale dovoluje moc. Za třetí jezdí a mluví s normálníma obyčejnýma lidma, to je ale od něj sprostý. I zastřelený kmotr Mrázek, když na něho měl vyšťourat nějakou špínu řekl, to je v pytli na něj se nedá nic najít. Prostě suma sumárum, prezident kterej nekrade, nelže, mluví s lidmi, tvrdě pro republiku pracuje a ví která bije tak to je teda chucpe. Aottj.

    OdpovědětVymazat
  14. Pane Dvořáku,tou nenávistí a demagogií se vám konečně ulevilo ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkrétně by to nešlo?

      Jaká nenávist?
      Jak či v čem se projevila?
      Jaká demagogie?
      Co za ni považujete?

      Žádám odpověď!

      Vymazat
    2. V první řadě: kde jsou ty studie, které údajně ukazují, že „motivace terorismu je nesmírně složitá a nelze ji spojovat ani s náboženstvím, ani s etnicitou“? Co takhle nějaký odkaz, odkazíček?

      Studie a odkazy,na které se Jana Čulík odvolává,dlouhodobě Britské listy publikují.
      Jako stálému čtenáři BL vám to nemohlo uniknout.

      Za druhé: mému nevědeckému přístupu k událostem se zdá,...

      To je výplod lží,nenávisti a homofobie.
      A Utoya? Jediný teroristický útok v Česku byl od pomateného pána, který vykolejil vlak, aby to vypadalo, že útočili muslimové. Pomoc pár lidem v nouzi je podle vás "chtít Bataclan"?

      Za vlády Miloše Zemana ( a V.Havla) jsme přijímali tisíce uprchlíků, třeba z Čečny, měli jsme tu situaci v Horem Pádem. NIC se nestalo, beztak tu většinou nechtěli žít. Je to odborná i politická otázka. Politická nevůle, strach a populismus znemožnily racionální odbornou debatu.

      Vymazat
    3. Hmm, racionální a odbornou debatu... s kým a o čem? S těmi "odborníky", například,kteří tu celá léta "neziskově" začleňují a začleňují, a přesto počet vyloučených lokalit stoupá geometrickou řadou? Racionální člověk si musí v prvé řadě připustit fakta, jakkoliv jsou nepříjemná. Jakékoliv okecávání, a vytváření rádoby studií od pochybných autorů, ze kterých předem čouhá zadání, kam mají vyústit, nevede k cíli. Spíše vzbuzuje podezření o placeném zadání. U Čulíka, mimochodem, to podezření už rezonuje dlouho. Proto ho i já už léta nečtu, neuznávám, neberu.
      S blbci, kteří apriori dehonestují každý názor, který není stejný jako jejich, diskuse nemá smysl.

      Vymazat
    4. Pro anonyma 18:10. vysvětlení nestačí. Citujete autora a ne Dvořáka. Nenávist nikde v článku nenalézám. Jestli je pro vás kritika nenávistí, pak ano. A kde je podle vás ta demagogie Dvořáka? Také jste neuvedl příklad.
      Co vy tu v té diskuzi vůbec hledáte?

      Vymazat
    5. Na vysvětlenou.
      Pan Dvořák rád publikuje a ne jenom on na webu Nová republika nenávistné a demagogické texty od různých autorů s kterýma se očividně ztotožňují apod.Nebo je to účelovka od provozovatele webu NR ?
      Proč sám Václav Dvořák nějaký komentář na kritiku Zemanova vánočního poselství nenapíše ?

      Vymazat
    6. 10:35, proč by měl Dvořák psát kritiku na Zemana do diskusí? Uveřejnil článek a diskutujte. Vy nás obdařte nějakým obdivuhodným moudrem, zjevením krystalické pravdy.

      Vymazat
    7. Pro 10:35. Kdo to tvrdí, že se na NR publikují nenávistné a demagogické texty? Kdo to určuje, objektivně, a hodnotí? Vy? A jakým právem? Teda pokud nejste "lepšolid", že.
      Je pravda, že jsou tu publikovány texty, které nejsou v jedné názorové "linii". A to je dobře, protože to umožňuje vnímat jiné názory, přemýšlet a diskutovat. Jsou to články z různých zdrojů, a je to příjemné pro nás, kteří nemáme čas či možnosti si texty hledat sami.
      To, že to nekonvenuje vám, a vaší "jediné správné cestě" , čert ví vůbec jaké, je váš problém. Tak sem holt nelezte, no. Je snad "svoboda a demogracie", nebo ne?

      Vymazat
    8. 30. prosince 2018 12:19
      V jedné názorové linii všechny články na NR nejsou ! Nicméně,žádný ultrapravicový nebo rasistický web by se za ně jistě stydět nemusel.To je pouze konstatování a jiný úhel pohledu než zastáváte vy.Co je na tom špatně ?
      Parlamentní listy vlastněně miliardářem a senátorem Valentou stejně jako web Nová republika nenutí jistě někoho myslet.O tom není sporu.Kritické myšlení a ověřování si informačních zdrojů nahrazují emoce,předsudky a nenávist.Objektivitu a vyváženost na PL nahrazuje ono známé ‚deset minut židi, deset minut Hitler'.Parodie na skutečnou žurnalistiku.
      Hodně se teď ve veřejném prostoru píše a mluví o tzv.alternativních médiích.(...) Lépe řečeno o dezinformačních a proruských webech.Mám svobodné právo si tyto kontroverzní zpravodajské weby najít a udělat si na ně svůj názor. Popřípadě napsat pod článkem v diskuzi svůj názor. To se nesmí ?

      Vymazat
    9. To se jistě smí, 13:57, a dokonce je to zdravé. Mám-li se něčemu bránit, a ubránit, měl bych to znát. Jen ten problém, váš, je v tom, že to co vy považujete za objektivní a vyvážené, je v rozporu s tím, co si představuje značná část diskutujícíhh na tomto webu. Jakmile jste začal nálepkovat hesly proruský a dezinformační (a nejen tím), stal jste se neobjektivním a nenávistným vy sám. Váš jiný úhel pohledu vlastně nedává právo a prostor na jiný názor, než je ten váš, a ani si nehodláte připustit, že pravdu by mohl mít váš oponent. Tím nehorázně škodíte, přesněji, pokoušíte se škodit.
      Někdo to dělá z nadšeného přesvědčení, někdo proto, že je idiot, což vlastně může někdy i být totéž, a někdo za peníze. Kam patříte vy je mi fuk, ale chováte se, či píšete, jak totalitární posluha. I když si o sobě myslíte něco jiného.

      Vymazat
    10. Já jsem nenálepkoval.Ve veřejném prostoru bývají tato média nazývána.Takto jsem to i napsal.Je otázkou,jestli právem či neprávem.To s vámi rozebírat nechci.Kdo nálepkuje své názorové odpůrce je především prezident Zeman a řada jiných:
      Lepšolidi,vítači,sluníčkáři,havloidi,pražská kávarna,neomarxisti.To vám nevadí ?

      Vymazat
    11. 1*:59 Tak ty "žádáš"?:) Tak tu je jednoduchá odpověď protiotázkou: Má smysl neustále předstírat, že NR je cokoliv jiného, než běžný, tu dobře, častěji ale mizerně z ruštiny přeložený putleroffský hoax! Součást to hybridní války vedené a financované tímto gangem nebezpečných kremlovorů? - https://img.opentown.org/store/news/180407/te-url-9f0e394ab55deec1225656a563db0bf8.jpg

      Vymazat
  15. Skvělý článek na oblíbených Václava Dvořáka Britských listech.
    "Miloš Zeman je vyčerpaný a vyčichlý muž"
    Pravdu měl a má Petr Uhl, který je stále duchem mlád, že tento postfeudalizační úřad se měl celý zrušit.

    https://blisty.cz/art/93962-milos-zeman-je-vycerpany-a-vycichly-muz.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:19, Půvab demokracie tkví v tom, že všechny tyhle vaše účelové, hluboké pravdy, mající jen jediný konkrétní cíl, jsou úplně nahovno a národ nakonec po jisté době váhání ve vakuu, než se zorientuje, instinktivně volí úplně někoho jiného, než by si přálo vaše ředitelství Pravdy a lásky. Takže vám nezbývá než použít metody zoufalců, a to státní převraty, případně atentáty, což je eufemismus pro prachsprosté vraždy. Ukrajina použila obojí. Jen kde u nás sebrat Banderovce? Mediálním tlakem a vřískáním po ulicích začínáte být už nudní a k tomuto stupni jste se postupně propracovali z pozic: "znepokojiví", "otravní" a "směšní".

      Vymazat
    2. 18:19 Lepšolidi tak moc páchnou žumpou, že nejsou schopni cítit cokoliv jiného, než jen sami sebe. To je jejich tragédie, a bude to taky jejich konec.

      Vymazat
    3. Petra Uhla mi nepřipomínejte, přeji mu - ať jest duchem mlád a pěstuje vnuky -, ale politiku ať vynechá. Měl moji naprostou důvěru, kterou zklamal falešnou zprávou o zabití studenta.

      Vymazat
    4. Britské listy léta nečtu. Kdysi jsem je čítával pravidelně, ale ta doba dávno minula. Kde berete tak hloupé "informace"?

      Vymazat
    5. 30. prosince 2018 3:10

      Novinář a lidskoprávní aktivista Petr Uhl se krátce po 17.listopadu 1989 za nepravdivou informaci o mrtvém studentu,kterou si neověřil veřejnosti v médiích omluvil.Mimo tuto smutnou událost,nelze Petru Uhlovi nic vyčítat.Občanskou statečnost a odvahu projevil,jak před tak i po roce 89.

      Vymazat
    6. Pane Dvořáku,pokud máte potřebu prostřednictvím někoho jiného se neustále názorově vymezovat,tak by jste si měl vyslechnout i protistranu.Čtení Britských listů a ne jenom jich,vám vřele doporučuji.

      Vymazat
    7. Děkuji za doporučení anonymu 10:56.
      Jedou za dva měsíce zkusím něco přečíst na Blistech. Bohužel, není to čtení pro mne.
      Tendenční, naivně vítačské, pan Čulík navíc podlý udavač. Prostě s autory Blistů nesouhlasím, považuji je za nebezpečné zaslepence.

      Vymazat
    8. 30.12.2018 10:48
      Pane, kdyby lež šířila upovídaná paní ve frontě u kasy, no problem. Tu lež rozhlasem šířil pro mne věrohodný novinář ve velmi vypjaté době s dopředu neodhadnutelným důsledkem, Následkem mohl být i masakr v ulicích, snad víte, že Prahu obsadili LM s ostrou výzbrojí. To nebyla klukovina, po které se stačí omluvit. Podobnou pitomost udělala učitelka ZŠ, když v úterý (po 17.11.89) ukončila předčasně výuku a vypustila školáky do ulic. My rodiče jsme byli v práci a děcka se toulala po Praze. Bylo ohromné štěstí, že se nic nestalo. V kritických situacích, musí mít dospělý člověk zodpovědnost nejen za sebe. Doufám, že jste mne pochopil.

      Vymazat
  16. Bývaly doby, kdy v ČR vyhrávala na celé čáře levice. V dobách vlády Zemana.. K čemu to bylo? Co levicového Zeman prosadil? NIC - řečeno slušně. Ze 100% zprivatizoval banky, když stát zaplatil jejich dluhy a pak je prodal většinou za několikatetý vejvar ze zeisku z nově zavedených poplatků. Dále pak slíbil akci "čisté ruce" - pozavírání zlodějských privatizátorů. Co z toho bylo? opět h totiž NIC. Kradlo se dál, jen místo ministrů ODS inkasovali úplatky ministři ČSSD. Oba poslední prezidenti byli skalní pravičáci, jen Zeman to halil do levicových keců...Takže nějaké to sprosté slovo a občasné ožrání se je poslední, co mi na Zemanovi vadí. Jeho černé skutky byly v době jeho vedení ČSSD (kterou obrovsky zadlužil ve prospěch Altnera). Nebožtík Ransdorf mluvil o dvou pravicových vších v kožichu levice, nasazených Havlem pro její likvidaci (Svoboda a Zeman). S tím Svobodou mu to komunisté uvěřili a vykopli ho. Socani bohužel nevěřili....a doplatili na to..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Voliči SPD socany nenávidí jakožto starou zkorumpovanou strukturu papalášů. Nejspíš nechápou, co je jejich ekonomicko-politický zájem. To je vina ČSSD, že jim to neumí jednoduše sdělit.

      Vymazat
    2. Ransdorf měl pravdu. Když Svobodu udělali předsedou komunistů, rozběhla se zuřivá štvanice na komunisty motivovaná zvířecí nenávistí. Svoboda se neozval. Vypadalo to tak, že stranu, kde byl předsedou, nenáviděl. Podle něj byli asi všichni komunisti zločinci. Je otázkou, co vůbec u komunistů pohledával?

      Zeman bych se zastal jen když na něj útočí zprava a napadají jeho nemoci a stáří. Patřím nalevo a spolu s 18:29 se ptám, co vůbec udělal užitečného pro prosté lidi, kteří ho v naději na lepší život volili. Je možné zhodnotit, že vůbec NIC. Když škemrá u zaměstnavatelů o zvýšení platu pro zaměstnance, rozesměje mne to. Mají ho poslat do zadku. Je nevšímavý k teroru exekutorů na dlužníky. Asi si myslí, že ten, kdo nezvládne mnohonásobný trest za dlužnou částku, by se měl oběsit, aby nekazil krásný výkonný kapitalismus, který zde spoluzaváděl. Ani Soukup s tím nic nezmůže v rozhovorech, kterým se odborně říká učitel a žák. Zeman je necitlivý k rabování Česka, které považuje za vyvážené vzhledem k investicím z ciziny k nám. Každá investice je půjčka, která musí investorovi vydělat, což způsobuje, že se propadáme níž a níž. K zasmání je korumpování udělováním státních vyznamenání.

      Kdo máte potřebu Zemana chválit, vypište za co. Jinak vyvoláte podezření, že vás také uplatil.

      Vymazat
    3. 20:21 Za to, že mohlo být hůř, a díky prezidentovi Zemanovi zatím není. A píšu to zadarmo, prezident si nenechává platit, ale sám přispívá třeba na Klokánky, nebo na splácení státního dluhu, ze svého, na rozdíl od trollů, a jiné havěti.

      Vymazat
    4. 21:08
      Proboha není to nějak málo s čím jste spokojen? Vám stačí, že dává na Klokánky nějaké drobné, když z republiky odchází ročně asi 300 miliard Kč. Necítíte se trapně.

      Zkuste doma manželce sdělit, že může být šťastná, protože ji každý den nebijete, jak by se ji to mohlo stát od někoho jiného. Napište tady, co vám řekla.

      Opravdu se cítím jako idiot, že jsem se octl se svými poctivě získanými čtyřmi pedagogicko-vědeckými tituly mezi voliči stejného myšlení jako 21:08.

      Vymazat
    5. Omlouvám se , přispěvateli z 21:56, předem. Ale vaše argumentace je stejně "chytrá", jako když se já vás budu tázat, co jste , se svými poctivě získanými čtyřmi pedagogicko-vědeckými tituly udělal proti tomu, aby nedošlo k potupné debilizaci našeho školství. To jste vážně přesvědčen, že jedinec může autoritativně přesměrovat konání politické strany či koaliční vlády v prostředí, které tu bylo a doposud je?
      Přispěvatel z 21:08 má pravdu. Mohli jsme tu také mít kreaturu, ktrá by nás "zvedala k hrdinskému odporu" tu proti Číně, tu proti Rusku, a také třeba Maďarsku, jak by si páníčkové z Bruselu jistě přáli. Kdyby nic jiného, tak to, že se snaží o nezávislou politiku více azimutů mu slouží ke cti. To, že současnou (anti)sociální politiku nahlas pojmenovává, přestože různí dobroserové a lepšolidi se nás snaží umlčet a uřvat, má také svůj význam. Včetně obrany země před zavlečením terorismu, prostřednictvím nelegální migrace. Také mám problém s jeho adorací účasti našich vojáků v zahraničních misích. Izraelci aplikují doktrínu, kterou nikdy neřeknou nahlas, že dokud se perou islamisté mezi sebou, nemají čas napadat druhé. Tomu, do jisté míry rozumím, ale k tomu nemusí umírat naší občané.
      Prezident může říkat nahlas to, co mnozí z nás nemohou. Politici, ti straničtí, se toho buď chytnou, nebo jsou proti. Například otázku prvků přímé demokracie si vzali za svou v SPD. Třeba odvolatelnost politiků, to je jeden z nástrojů, jak zlepšit politickou kulturu. Ale sám to nemůže prezident dokázat. Může ale ukazovat cesty, vyvolávat diskuse. A to dělá. Takže se nepovažujte za idiota, není k tomu důvod.

      Vymazat
    6. 22:35
      O nemravných ziscích exekutorů mohl Zeman aspoň mluvit nahlas stejně jako o rabování kapitálu z ČR. Zatím mlčí, i když mu to Soukup z Barrandova předhazuje.

      Vymazat
    7. Pro 21:56 h.: Pan prezident Zeman nedává žádné drobné, pan Ing. Miloš Zeman dává každý měsíc na umoření dluhu České republiky plnou třetinu svého prezidentského platu! A kolik prosím dáváte na umoření státního dluhu každý měsíc Vy osobně, vždyť při Vašich čtyřech pedagogicko - vědeckých titulech Váš plat taky není zrovna nizoučký, pokud nejste starobní důchodce. Přispěvatel z 21:08 má pravdu! A Vy si svých "čtyř pedagogicko - vědeckých titulů" nějak moc vážíte čili sebe obdivujete? Nejste Vy náhodou taky trošičku lepšočlověk? Já mám možná taky nějaké tituly. A víte že za poctivost vašich "čtyř pedagogicko - vědeckých titulů" bych ruku do ohně nevložil? Jak jste je získal? Pořád jste sepisoval, pozměňoval, omílal a různě kompiloval jedno úzké či příbuzné téma? Na zadek si před Vašimi tituly nesednu. Ta podivná a zbytečná TITULOMÁNIE (viz též na Wikipedii) je asi nejvíce rozšířena v České a Slovenské republice, prý taky ve Finsku, v Maďarsku a podobně. Čtyři tituly ještě vůbec neznamenají, že jste kvalitní člověk, se čtyřmi tituly můžete být třeba človíček nadprůměrně sobecký a sebestředný ...

      Vymazat
    8. 1:37
      Milý pane kolego, já jsem tady kapitalismus nezaváděl, o žádných privatizacích jsem nerozhodoval a nikoho jsem za svůj život (před a po převratu) nelikvidoval tím, že jsem zastavil jeho kariéru. Zeman naše hospodářství zničil. Má podíl na znovuobnovení kapitalismu, který převrátil Česko v závislou kolonii. Necítím povinnost za cokoliv platit, protože páchání zla jsem neasistoval a nikomu žádný souhlas (hlasováním ve volbách) jsem nedal. Zemana hryže svědomí, proto platí směšně malou sumu, jen takové plivnutí do moře. Nechává si dost, aby udržel dceru Kateřinu v Londýně. Na to bych neměl.

      Milý zlatý v Rakousku, Polsku a Německu mají mnohem delší tituly než u nás. U nás jste ing., v Německu dipl.ing.. Omlouvat se vám za svoje tituly nehodlám. Zmínil jsem tento fakt jako žertovnou reakci na pomluvu, že Zemana volili hloupí a nevzdělaní lidé. Jak je možné, že vás ten pravičák zná?

      Vymazat
  17. Prezidentův projev byl dobrý, narozdíl od tohoto článku, který je tak blbý, že se ani číst nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesouhlas!
      Zemana jsme volil, to ale neznamená, že k němu nemohu být kritický!
      Taras kritický je a to se mi na něm líbí.
      Má můj souhlas: zahraniční mise naší armády jsou jen spoluúčastí na zločinech.

      Politika Izraele je aparteidní, rasistická, extremistická, teroristická. Celou dobu své existence se k Arabům chovají jako k podlidem, lovné zvěři. Právě politika Izraele k Arabům vedla k vzniku arabského radikalizmu a terorizmu!!!

      S prezidentovým sionismem tedy také neosuhalsím.

      Vymazat
    2. 19:17 "... narozdíl od tohoto článku, který je tak blbý, že se ani číst nedá." - Takže jste ho nečetl,
      ale víte, že je blbý. Milý pane, víte kolik blbostí
      jsem musel v životě přečíst? (Tu vaši taky).

      Vymazat
  18. ...řekl prezident, ra ta ta !!!

    OdpovědětVymazat
  19. Nemám Zemana rád a nepovažuji ho vůbec za příkladného a statečného politika a nějaký vzor pro naši a budoucí generaci. Přesto jsem ho volil v přímé volbě, protože nebezpečný, habsburský šišlavý myslivec nebo podvodník s falešnými brýlemi z Jablunkova byli totálně nevolitelní.

    Nicméně, řekněme si, proč Zeman nehnul prstem, když jsme vstupovali do zločinných organizací, jako NATO a EU a dnes s tím máme obrovské problémy vystoupit?
    Myslíte si, že Zeman nevěděl, co dělá ??
    Omyl, on to dobře věděl. Pochází totiž z prognostického ústavu, semeniště zmijí, i když tam nepůsobil dlouho.
    Havloidi a chátra 77 byli jenom herci, kteří sehráli celou komedii 1989, protože byli po ruce. A dostali za to dobře zaplaceno, včetně jejich dnešních královských koryt.
    Rád bych se dožil stavu, kdy bude na prezidenta a na vládní, parlamentní a senátní funkce ČR kandidovat např. člověk, typu Jana Ámose Komenského, Jana Žižky nebo Jana Husa.
    Myslíte, že to je utopie ? Nebo chcete něco změnit už teď ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, výběr stál za hovno. U Zemana bylo jedině sympatické, že naše uzurpátory moci dráždí a znervózňuje. Slušný člověk by se do soutěžení s předhozenou sebrankou nedal. Znemožnili by ho a rozvrátili by mu rodinu. Našli by mu, že zdobil nástěnky k MDŽ, slavným májovým dnům a VŘSR, což je za tohoto režimu hrdelní zločin.

      Vymazat
    2. Postupnými kroky dospějeme i k "Husovi" a potažmo k "Žižkovi". Napřed je třeba vyhnat "Papežence", na jaře z "Bruselu"! Povolný, stále neaktivní, relaxující a pro, nejen Vaše komentáře, na NR postradatelný.

      Vymazat
  20. Každý jen tu svou, má za jedinou. Nevím jak kdo, já nikoliv.
    Volil jsem Zemana, ale jen jako z nouze cnost. Nic volitelnějšího se nenašlo. Jistě by se i v této pdivné společnosti našel někdo, kdo by byl lepší jako Zeman.
    Nehoroval by za židy a odsuzoval účast v misích, hlavně
    v Afganu. Jenže pro vyvážený stav, aby se zavděčil vládcům
    světa a militaristům, by musel zřejmě adorovat to samé, co
    Zeman. Nejsme a nikdy jsme nebyli suverenním státem.
    Budeme vždy závislí na někom, kdo má větší sílu. Většinou
    to byli germáni, jak v podání c.a k. Rakousko Uherska, Hitlera a teď Merkelové. To sovětské poddanství jsem ani moc
    nepociťoval. Spíš jsme dopláceli na říťolezectví tak zv.
    Ukomunistů. Sluhové pánů, byli většinou horší toho pána.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:37- i s Vámi plně souhlasím. Dokud máme Zemana, máme možnost najít lepšího, což dost lidí nechápe! Povolný, viz výše.

      Vymazat
  21. Jsem hrdý na našeho pana prezidenta Miloše Zemana . Marcel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, no. V nezdravém těle - nezdravý duch ! Udrží ještě stolici ? Přežije Milouš Zeman Milouše Jakeše a překoná ho? Na lumpenhradě plném kryptobolševických kolaborantských buranů a agentů. Jaký národ - takový lůzovitý prezident.
      Král Miloš Lávra má oslí uši a je miláčkem oslího národa, stejně jako po zuby ozbrojená první dáma Zrovnazhovnapřemyslovna se švejkem na vozíku. Přeci každý buran ve funkci potřebuje svého vlastního třídního nepřítele – aby ho mohl předhodit sockám namísto žrádla a větší množství podlézavých a ztopořených zamindrákovaných řiťolezů typu veleby, foldyny, kotrby, ringa, hůlky, renče, jandáka, doubravy, davida, bureše či ovčuráčka a žantovského. Socky se kojí nadějí, že se nažerou papírových majetkových přiznání nebo jiných papírových slibů – ale žlučovitá závist je jenom dorazí! Bořek

      Vymazat
  22. No ta galerka šmejdů to je hnus takové krysy nečtu je dobře že vyhrál Zeman drahoš by byl katastrofa.

    OdpovědětVymazat
  23. Havel dopadl hůře než zatím Zeman
    https://vimeo.com/307977412?from=outro-embed

    OdpovědětVymazat

  24. Projev, na který se nezapomíná

    Václav Havel



    Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte. Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, ze jsem nepřítelem socialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků... Byly to všechno lži, jak se záhy přesvědčíte, protože tu brzy začnou vycházet knihy, z nichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím. Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svou čest, pokud se za mého volebního období nezlepši životní úroveň v ČSFR, sám odstoupím z funkce.

    V budoucnu se podle mého mínění musí prezidentský úřad vymezit. Prezident nemůže mít tak velké pravomoci‚ jaké má dnes. Pro mě není rozhodující, s jakým slovem jsou sociální jistoty spojovány, ale to, jaké jsou. Já si představuji, že by měly být daleko větší, než jaké poskytovalo to, co mnozí nazývají socialismem. Možná se ptáte, o jaké republice sním. Odpovím vám: O republice lidské, která slouží člověku, a proto má naději, že i člověk poslouží jí.

    Za svůj třetí úkol považuji podporu všeho, co povede k lepšímu postavení dětí, starých lidi, žen, nemocných. těžce pracujících, příslušníků národních menšin a vůbec všech občanů. kteří jsou na tom z jakýchkoliv důvodů hůře než ostatní. Žádné lepší potraviny či nemocnice nesmí být výsadou mocných, ale musí být nabídnuty těm, kteří je nejvíce potřebují

    Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy, která nepřinese sociální stresy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se někteří z vás obávají. Svádět všechno na předchozí vládce nemůžeme nejen proto, že by to neodpovídalo pravdě, ale i proto, že by to mohlo oslabit naši povinnost samostatně, svobodně, rozumně a rychle jednat. Všichni chceme republiku, která bude starostlivě pečovat o to, aby zmizely všechny ponižující přehrady mezi různými společenskými vrstvami, republiku, v niž se nebudeme dělit na otroky a pány. Toužím po takové republice víc než kdo jiný. Náš stát by už nikdy neměl být přívažkem či chudým příbuzným kohokoliv jiného. Musíme sice od jiných mnoho brát a mnohému se učit, ale musíme to po dlouhé době dělat zase jako jejich rovnoprávní partneři, kteří mají také co nabídnout. Jsou lidé, kteří kalí vodu a panikaří, že se bude zdražovat. Dávejte si na ně pozor! Ptáte se s údivem, jestli bude inflace, jestli bude zdražování? Mnohokrát a jasně tato vláda řekla ve svém programovém prohlášení, včetně dalších dokumentů a ministři na svých tiskových konferencích, že jejich úsilím je, aby přechod od neekonomiky k ekonomice byl pokojný, bez sociálních aspektů, bez návaznosti nezaměstnanosti, bez jakýchkoliv sociálních krizí nebo podobně. Jestli se sem tam pohne cena cigaret nebo něčeho, to v téhle chvíli nevím, zatím je snaha, aby se nehýbalo nic, alespoň v nejbližších měsících. Žádné gigantické zdražování nebo dokonce nezaměstnanost, jak to panikáři systematicky šíří, nic takového nepřipravujeme.

    Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme. Podle mého mínění nesmí náš stát šetřit na investicích do školství a kultury... Také náš mnohokrát deklarovaný úmysl provést reformu tak, aby nevedla k velkým otřesům, velké inflaci, nebo dokonce ke ztrátě základních sociálních jistot, musí naši ekonomové přijmout prostě jako úkol, který jim byl zadán. Zde neplatí žádné NEJDE TO.

    Václav HAVEL v roce 1989

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto je prý podvrh a Havel to nikdy neřekl!

      Zato vedl prohlášení ve smyslu:

      "zrušme všechny vojenské pakty - Varšavskou smlouvu i NATO"...

      nebo např.:

      "nechci vracet žádný majetek, o majetek mi nejde..."

      a podobné lži!!!

      Havel byl lhář, děvkař, alkoholik a spolu s Klausem vydal naši zemi do rukou kolonizátorů a přátel fašizmu (viz. Chorvatsko, Ukrajina, Kosovo, Saudská Arábie a další)

      Vymazat
    2. Anonymní 30. prosince 2018 7:13

      Zřejmě jste nepochopil daná slova a opačné skutky od lháře a prospěcháře Václava Havla, který předestřel 29. prosince 2018 23:00 ?

      Zde je totožný tištěný originál:

      https://uloz.to/!ftVfdNrL/prazsky-charakter-je-zrejme-dedicny-a-zhoubny-jako-lidska-naivita-i-nase-blbost-je-nekonecna-a-pamet-je-na-ni-kratka-proslov-venovan-ex-havel-fanatikum-dnes-vetsinou-ex-bolsevikum-jpg

      Zdraví Ramón HUAWEI®

      Vymazat
  25. Ještě že ti kreténi z opozičních megastran se neukvapili a nepustili své předem připravené komentáře do světa ještě před ukončením projevu. Pro mě škoda, smál bych se ještě měsíc!!!!!!! :oD

    OdpovědětVymazat
  26. 18:29 pro přesnost - s Jiřím Svobodou se M. Ransdorf rozešel teprve v okamžiku, kdy ten, už pobodaný, podpořil odchod od názvu strany jako komunistické. V té době ještě držel s Jiřím Dolejšem, ten totiž ještě nebyl zmlácený ani nachytaný na kšefty s inzeráty. I s tím se rozešel, vykopnut mimo republiku, kde ho, bez pomoci vlastní politické strany, umořili ... Kampak potom, zejména ve vrcholové politice, se zásadami. Když nakonec jde jen a jen o supermajetky, moc a peníze. Co potom vlastně chtít po Zemanovy. Je možné, že provozuje docela prohnané piruety ... a proto dodnes v té vrcholové politice, jako solitér, existuje.

    OdpovědětVymazat
  27. Obdivuji prezidenta Miloše Zemana. Pravda, jsem poněkud na rozpacích z 1) jeho přesvědčení pokračovat ve vojenské misi v Afgánistánu, 2)jeho těsného vztahu k Izraeli. - K těmto dvěma otázkám jsem málo vzdělán, a proto chci doufat, že pan prezident při svém obrovském rozhledu a zkušenostech prostě ví, co tvrdí a dělá. A že to je ku prospěchu naší vlasti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:57 nebo je díky tomu poměrně neprůstřelný. Takže mnozí, doteď, vztekají se marně ... Ostatně, v USA je velvyslancem jistý Kmoníček. Vzpomínáte?

      Vymazat
    2. Tím chcete anonyme 2:25 říci, že když je systém zločinný, že má náš prezident tyhle zločiny veřejně podporovat?

      Vymazat
    3. 7:46 nic takového neříkám, pouze situaci popisuju. Je na Vás, jakou představu máte o správných představitelích státu a jaké si myslíte, že jsou jejich reálné možnosti. Nevím, kdo z moudrých už to byl, když namísto tvrzení, že politika je nemorální podotknul, že politika nemá morálku. Domníváte se, že Mirek Dušín by měl šanci stát se prezidentem státu? Ani poslancem sněmovny Parlamentu ČR! Dovolím si tvrdit, naivo.

      Vymazat
    4. "Někteří politici nemají morálku" - takhle to je. Záleží, co v politice prosazují. Zeman mimo správných věcí také prosazuje některé velmi špatné: naši armádu na koloniálních misích a chvála rasistického imperiálního Izraele.

      Leo

      Vymazat
    5. 1:57 "...(chci doufat, že pan prezident při svém obrovském rozhledu a zkušenostech prostě) VÍ, CO
      TVRDÍ A DĚLÁ" - Bohužel jen TVRDÍ, ŽE VÍ!(co dělá)

      Vymazat
    6. Náš národní Vůdce Miloš dobře ví, že sionisti žerou naše děti!

      Jen klid, drahý anonymní soudruhu a soukmenovče, autore znepokojeného příspěvku z 1:57.
      Náš národní Vůdce Miloš má zkušenosti a znalosti jako málokdo v naší vlasti – vždyť si pro informace a rozkazy OSOBNĚ jezdí do ČLR a Velikého Ruska!

      A na Rhodosu mu pravidelně dává SPECIÁLNÍ školení soudruh Владимир Иванович Якунин, vskutku NESMÍRNĚ zasloužilý řídící důstojník KGB, osobní přítel Velikého Putina, Budiž Jeho Jméno Pochváleno.
      Proto našemu národnímu Vůdci Milošovi můžeme věřit jako samotnému Velikému Putinu, BJJP. A taky mu tak věříme, my všichni komunisti, putinisti, zemanisti a babišisti!!

      Prostě: Tu verbální podporu našeho národního Vůdce Miloše židovskému státu neber moc vážně.
      To je pouhé představení pro Euroameričany a jiné hlupáky.
      Asi jako řeči o podpoře USácké agrese proti afghánským partyzánům apod.

      Ano, řeč se mluví, ale čin je čin.
      A činy našeho národního Vůdce Miloše jsou jiné než jeho nezávazné řeči. Jiné, VELICE potěšitelné:
      Náš národní Vůdce Miloš si pozval na hrad Adama B. Bartoše, geniálního novináře, aby si přímo od něj poslechl nejnovější zprávy o sionistech v naší politice, a o našich ubohých „záhadně“ zmizelých dětech v hrncích sionistů.

      Ano, náš národní Vůdce Miloš jednou ukáže národu prstem PŘÍMO na tradiční škůdce národa, nejpozději ihned po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace.
      A bude hned veseleji, nejen na Starém bělidle.

      „Jednou komunista, NAVŽDY komunista nebo putinista!“


      P. Radosta

      Vymazat
  28. Skončil projev vypočítavého prezidenta, který dobře ví, že si udrží vliv jen když bude polarizovat společnost...
    A hned začíná soutěž, kdo pro svou bublinu více znectí jeho slova...

    Nevím, tento způsob druhého svátku vánočního se mi zdá poněkud nešťastný...
    -------------------------------------------------------------
    Skvělý článek,
    Michal Musil:Pravda mého kmene
    Platí to nalevo i napravo, u liberálů i u konzervativců, u fanoušků Jiřího Drahoše i příznivců Donalda Trumpa. Svému oblíbenci promineme věci, za které bychom jiné kritizovali. Dvojí metr dále zhoršuje veřejnou debatu.
    https://reportermagazin.cz/a/wrVXW/pravda-meho-kmene#UdipPvgUaZVpUVVR.99
    -------------------------------------------------------------
    Otázka pro ty,kteří volili ve volbách Miloše Zemana jako ,,menší zlo."
    Kdyby ve druhém kole přímé volby prezidenta stanuli dva postupující kandidáti: např.Zeman a šéf odborů Středula,nebo Zeman a ekonomka Švihlíková.Komu by jste dali svůj hlas ?
    Díky za odpovědi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše otázka je blbá. Středula ani Švihlíková do 2. kola prezidentských voleb nikdy nepostoupí.

      Vymazat
    2. 12:19 "... Středula ani Švihlíková do 2. kola prezidentských voleb nikdy nepostoupí." - Středula
      totiž postoupí z kola prvního! A včíl mudruj! sck

      Vymazat
    3. 30. prosince 2018 12:19
      Proč blbá ?Pro vás je spíše nepříjemná...
      Je to hypotetická úvaha a otázka pro voliče-tzv.menšího zla(pro Zemana).Což vy zřejmě nejste.
      Jak víte s takovou určitostí,že šance Středuly a Švihlíkové jako kandidáti v přímé volbě prezidenta by byli malé ? Co já vím,tak Středula i Švihlíková mají mimo jiné popularitu a velkou důvěru i u nemalé části Zemanových voličů.
      Ekonomky Ilony Švihlíkové by bylo na funkci prezidenta(kladeče věnců) podle mého škoda.Josef Středula v jednom rozhovoru kandidaturu na příštího prezidenta nevyloučil.Švihlíková nebo Středula ve funkci prezidenta republiky podle mého názoru by byli skutečnými zastánci dolních deseti miliónů na rozdíl od pravicových konzervativců a asociálů jako Zeman a Drahoš.

      Vymazat
    4. Miloš se také chtěl zastávat dolních deseti milionů. Kdoví jak to počítal, když na milion terorizovaných exekutory zapomněl. Středula je pro svoji vazbu na socany nepřijatelný.

      Vymazat
    5. Panu Cílkovi, ale on by to nebral.

      Vymazat
  29. Cituji prof. Kellnera ze včerejšího Práva: "Žijeme v zemi, která byla zbavena strategického průmyslu, všech svých bank, pojišťoven, rozsáhlých lesů a polností, ale i velkých pivovarů, cementáren, cukrovarů, uhelných dolů, vodovodů atd. atd." Doporučuji k pročtení celého článku, má titulek "Dobrá zpráva" a s trochou ironie konstatuje, že jestliže je možné něco jako vlastizrada (Zemanova velezrada, Havlova vlastizrada), pak je to přece důkaz, že vlast i národ existují :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:10 když, tak prof. Kellera, prosím

      Vymazat
    2. Proč proboha prodloužil o čtyři roky politický život Sobotkovi? Kde dal rozum se svými třemi vědecko-pedagogickými tituly? Zaplatil za to svou autoritou na levici.

      Vymazat
  30. Účelem článku je zesměšnění prezidenta Miloše Zemana tím že je položen do spektra hloupých žvatlajících figurek. Na autora bych si dal pozor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My, co jsme volili Zemana, máme právo na to ho také kritizovat! Spíš bych si dával pozor na vás, anonyme 11:12!

      Leo

      Vymazat
  31. Praha se posere až po Zemanovi pujde na hrad BABIŠ . To bude panečku síla .

    OdpovědětVymazat
  32. Je překvapivé, kolik lidí a tedy i tady diskutujících diskutujících předpokládá, že osoba ve funkci prezidenta republiky má pro počínání libovolný prostor. Při tom jen malé děti si myslí, že taťka a mamka jsou všemocní. Že ne, na to si většinou přijdou nejpozději v pubertě.

    OdpovědětVymazat
  33. 30. prosince 2018 14:08

    Karel Marx by musel vzít ,,socialistu" Ivana Davida a ,,komunistu" Vojtěcha Filipa čaganem !

    Český kapitalismus není podle BISky ohrožen totálně neschopnou a marginální "extremistickou levicí", nýbrž agenty ruského a čínského kapitalistického systému. Ksakru, kdy už se moci konečně ujme Corbyn, aby nás konečně začali strašit někým opravdu protikapitalistickým?!

    OdpovědětVymazat
  34. Právě jsem dokoukal francouzský dokument "Domov, aneb kam směřuje naše cesta". Dokud si lidé neuvědomí, že kapitalismus zničí tuto planetu a budou tento systém podporovat, je veškeré snažení o nápravu čehokoli zbytečné.

    OdpovědětVymazat
  35. Internetový časopis Argument,který vydává ekonomka Ilona Švihlíková a další publikoval 25.10.2018 zajímavý článek-Národní populismus je novým zachráncem neoliberalismu.
    Rodí se nový globální model – národní populismus, který je směsí falešné sociální politiky, zhoršujícího se nacionalismu a kompenzačního přístupu ve prospěch byznysu, píše pro Al Jazeeru spisovatel a aktivista Lorenzo Marsili.

    Marsili na začátku článku uvádí, že italský fašismus 20. let původně stavěl na podpoře ekonomických elit jako nástroji obrany proti narůstajícím požadavkům práce. Národní socialismus, který vznikal v Itálii a byl zdokonalen v Německu, se spoléhal na sociální ústupky v kombinaci se železnou rukou ochrany soukromého majetku a zájmů průmyslu. Byl to návod pro diktátory po celém světě.
    Druhým rysem je nacionalismus. Je jasné, že voliči prohlédnou falešný socialismus, takže do hry se nasadí hledání obětních beránků. Vláda už prý po celé zemi zahájila „hon na čarodějnice“ s rasistickým podtextem a neustálým viněním migrantů z problémů země, hodnotí kroky italské vlády autor. Pokud to nepostačí, jako další viník je tu Evropská unie.
    Jedná se o novou formu starého „chléb a hry“ – potěšíte lid skývou chleba a nacionalistickým cirkusem, zatímco ekonomické elity budou dál akumulovat bohatství. Je to model, který dnes funguje od Washingtonu po Nové Dillí, od Manily po Brasilii. Snaha udržet neudržitelný status quo s politiky jako je Hillary Clintonová, Angela Merkelová nebo Emmanuel Macron povede k zhoršující se zpětné reakci a k bouřlivému nárůstu socialistických požadavků.
    Celý text najdete na:http://casopisargument.cz/2018/10/25/narodni-populismus-je-novym-zachrancem-neoliberalismu/

    Neoliberálové,představitelé kapitálu a velkého byznysu vedle politiků jako Macron,Merkelová,Clintonová a Kalousek potřebují politiky jako Zeman,Orbán,Putin,Le Pénová nebo Trump.Ivan David,Václav Dvořák,Klaus jr,Okamura a řada prozemanovských komentátorů v ČR se tváří antisystémově a pasují se do role ,,novodobých disidentů" ale jde jim ve skutečnosti o zachování současného ekonomického statu quo.
    Nevěřte jim ! Pokud se nepokládáte za ekonomickou elitu nebo vítěze kapitalismu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidé okolo Argumentu se mýlí. Mluvit o vlastenectví jako o slouhovi nadnárodních korporací je hloupost.
      Švihlíková je kabinetní levičák, je obětavá, myslí to upřímně, ale s potřebami a tužbami lidí si neví rady. Občas vidí vzor v minulosti, ale chyby minulosti nás mají jen inspirovat k novému hledání a ne ke kopírování!

      Vymazat
    2. To je trochu omyl. Uvedený článek je rešerše jiného, a slouží k zamyšlení. Dole pod ním je uvedeno, že nemusí být názorem redakce.
      Podle mého soudu dochází ke zmatení pojmů. Paní I.Švihlíková nikdy nehorovala pro nacionalismus, který si mimochodem, dost podobných autorů, jako zmíněného článku, plete s vlastenectvím. To prostě není jedno a totéž. Ostatně soudím, že někteří to dělají zcela záměrně a úmyslně.
      Paní Švihlíková, na rozdíl od jiných, navrhuje a nabízí možnosti ekonomické participace normálních lidí, občanů, zaměstnaců či budoucích kolektivních vlastníků. Má to hlavu i patu, jen se k tomu musí najít a vytvořit podmínky. Jsou to možnosti, nikoliv jediné, které mají potenciál vyřešit soběstačnost v obživě, dostupnosti pitné vody, případně základních energií. A omezení plýtvání, rozhazovačnosti, nenažranosti. A jsou to možnosti, ke kterým, možná, lze dospět i bez revolučního krvavého násilí. Nakonec, co je špatného na tom, poučit se z minulosti v tom, co fungovalo, a aplikovat to v nových podmínkách, a zároveň v tom, co bylo špatně. A neopakovat staré chyby a omyly. Třeba v tom, že všichni si byli rovni, ale někteří rovnější.

      Vymazat
  36. 30. prosince 2018 19:47
    Autorem článku-Národní populismus je novým zachráncem neoliberalismu není Ilona Švihlíkova ani nikdo jiný od Argumentu.Nakolik se IŠ a tvůrci časopisu se zmiňovaným článkem ztotožňují není známo.Autor článku spisovatel a aktivista Lorenzo Marsili to popsal podle mého velmi přesně. Na jeho argumentech velký kus pravdy bezesporu je.
    Prosím nezaměňujme vlastenectví za národovectví či nacionalismus.Ekonomka Ilona Švihlíková není vůbec zahleděna do minulosti.Právě naopak.Její články,publikace a názory na seminářích(politická ekonomie) zřejmě málo znáte.Švihlíková jako kabinetní levičák.To snad nemyslíte vážně.IŠ není jenom akademická ekonomka,ale politická a občanská aktivistka(ProAlt,Alernativa Zdola).
    Být vámi zůstanu raději u ,,alternativy" kterou pro vás představují politici jako Zeman,Okamura nebo Klaus jr a weby typu Parlamentních listů či Nové republiky.Ti vám sedí nejlépe.Nikdo z nich nechce, aby jste myslel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opak je pravdou, nevážený 22:04. Vámi neuznávané weby se to přemýšlení, a domýšlení, navozených témat a skutečností pokouší vyvolat. To naopak vy máte ve své hlavě "závoru", která vám brání připustit si, že ostatní mohou mít pravdu. Je to o to horší, že na rozdíl od zarytých a extrémních pravičáků, vy to děláte ve "svatém levičáckém nadšení". A co je snad ještě horší, že na rozdíl od např. vámi jmenovaných politiků, kteří, jakkoliv se na mnohém neshodnou, dokáží se racionálně shodnout v případě, že naší zemi,vlasti, chcete-li, hrozí smrtelné nebezpečí. A upozorňují na něj, a pokouší se bojovat proti tomuto nebezpečí dřív, než převáží v jednání lidí obyčejný pud sebezáchovy a boj o holý život.
      Vidí, na základě zkušeností z jiných zemí, že naivní a bezbřehá adorace idealistického, pseudolevičáckého humanismu ( přeci musíme pomáhat uprchlíkům , zejména chudým a hladovým, že, a děti jsou tam, no tragedie), hrozí likvidace vlastní země. Všechny zástupné řeči a argumenty, že tu přeci žádní uprchlíci nejsou, nebo je jich málo, a že jich přeci pár tisíc uživíme, a ble ble ble, jsou k ničemu. Pokud uvážíme, že v okolních zemích už jejich množství přerostlo "bod zvládnutelnosti", protože nexistuje vůle systematicky se bránit. A v neposlední řadě existence islamismu, jako politicko-náboženské doktríny, která umožňuje muslimovi lhát, je li to účelné, zabíjet jinověrce, pokud nepřestoupí na islám, a musí rovnou zabíjet ateisty, protože jim to nařizuje jejich víra. Nikdo v západní evropě nemá vůli přitvrdit, a nekompromisně vyžadovat naše zákony a civilizační zvykolsti, jako jsou stejná práva žen, zákaz sňatků s dětmi, mnohoženství, náboženskou toleranci.
      Ostaně soudím, že jestli je někdo kabinetní levičák, tak to budete pravděpodobně vy. Jinak s vaším hodnocením paní Doc. I.Švihlíkové souhlasím, což jsem ostatně napsal v příspěvku nad vaším. Jen dodám, že tak levičácky zpitomělá jako vy rozhodně není.

      Vymazat
  37. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi a soukmenovci, POZOR: Na sajtách naší milované Nové Republiky opět řádí kavárníci, placení agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A BURŽOASIE !!!!!

    Proto žádám soudruhy a soukmenovce z redakce NR, aby NEPRODLENĚ posílili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z pražské 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    A to IHNED!!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší milovanou Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% SPOLEHLIVÉHO orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi a soukmenovci, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti kapitalismu, demokracii a Euroamerice.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu a putinistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi a soukmenovci, a nyní vložím zpět oba moje příspěvky z 30. prosince.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  38. Náš národní Vůdce Miloš přednesl NEVÁNOČNÍ poselství!

    Ano, díky Leninu a Putinu, že náš národní Vůdce Miloš přednesl své tradiční, veskrze nevánoční poselství.
    Což si může každý gramotný občan snadno ověřit – prostou četbou textu tohoto poselství.

    Však taky koho z nás voličů našich národních Vůdců, nás komunistů, putinistů, zemanistů a babišistů zajímají tzv. Vánoce, ten ODPORNÉ KŘESŤANSKÝ „svátek“?!
    No nikoho, to dá rozum každému roduvěrnému Čechovi a Rusovi, že.

    Proč tedy našim tradičním zimním svátkům žrádla a chlastu říkáme „Vánoce“?
    Z hlouposti.
    Je to podobná hloupost, jako když komunista a putinista říká „proboha“ nebo „ješíšmarjá“ či „namouduši“ apod.
    Ano, jde o klišé, o nereflektované relikty temné minulosti, kdy naše vlast byla zavlečena do Evropy, kdy Evropani v naší vlasti beztrestně šířili křesťanství a další odporné evropské hodnoty.
    Je to stejný přežitek jako kapitalismus, demokracie, tzv. lidská práva apod.

    Prostě: V budoucnosti se těchto klišé zbavíme stejně dokonale, jako celé té temné zátěže minulých dob – křesťanství, buržoasní morálky, falešné humanity atd. apod.

    Ano, až dojdeme do šťastných zítřků, nebude po tzv. Vánocích, tzv. Velikonocích a jiných podobných ohavnostech ani stopy.
    A naši národní Vůdcové budou přednášet VÝROČNÍ poselství, nejlépe v Den osvobození od kapitalismu a demokracie, čili ve výroční den opětovného vstupu nepřemožitelné Armády Ruské federace na území naší vlasti.

    Ruská federace – záruka našeho návratu mezi nejvyspělejší národy Západní Asie!


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  39. Prezident Zeman nás o Vánocích volá k islámu

    Každé náboženství má svého hlavního hrdinu a každý hlavní hrdina má vlastnosti a osud, podle kterých ho pozná každý (blbec). Prezident Zeman už poněkolikáté zdůraznil ve slavnostním projevu své opovržení k neúspěšným a to, že máme následovat úspěšné. Podle tohoto kritéria vyznamenává a jmenuje.
    Naposledy zopakoval toto své vyznání ve Vánočním projevu k národu.

    Výstižně shrnul pro ČRO Plus Petr Schwarz takto:
    „Možná stojí za připomenutí, že právě o Vánocích si v naší civilizaci připomínáme narození člověka, který za svého života vlastně jen chodil krajem a radil lidem, jak mají žít, nestal se žádným úspěšným politickým vůdcem ani nevybudoval firmu, shromáždil pouhých dvanáct učedníků, z nichž ho jeden ještě nakonec zradil, a nakonec jako zločinec potupně zemřel na kříži s trnovou korunou, která měla připomínat jeho zdánlivý životní neúspěch, naraženou na hlavě. Říkali mu Ježíš Kristus a na jeho myšlenkách stojí křesťanské základy naší civilizace.

    A že vlastně ve stejném regionu se o pár století později narodil jiný člověk, úspěšný obchodník, který v čele armády svých stoupenců vyhrával bitvy a stal se respektovaným politickým vůdcem. Jmenoval se Mohamed a je zakladatelem islámu. Je to volba každého, ale myslím, že bychom měli spíše naslouchat tomu za života neúspěšnému ,radílkovi´.


    David Bartoň, Petr Schwarz

    OdpovědětVymazat