Reklama

.

.

pátek 7. prosince 2018

Jen pro bílé - v rámci boje za demokracii a lidská práva

Ivan David
7. 12. 2018
Dnes jsem od slovenského sympatizanta NR dostal odkaz na video s tím, že se na něj mám podívat rychle, než ho zablokují. Cože to je za supertřeskavý materiál? Ne, je to jen jedno z řady videí, na nichž bývalý ministr spravedlnosti SR a bývalý předseda Nejvyššího soudu SR Štefan Harabin vyjadřuje svoje názory - samozřejmě s právním posouzením různých politických konání. Tentokrát se, jak v prvých sekundách sdělil, hodlá zabývat Marakéšskou úmluvou a právním hodnocením jednání těch, kteří by ji za Slovensko podepsali ZDE. Avšak ouha. Po prvních dvou větách byl záznam přerušen následující hláškou:


"Následující obsah byl identifikován komunitou YouTube jako nevhodný nebo urážlivý pro některé diváky." Připojeno "tlačítko": "Rozumím a chci pokračovat." Kliknul jsem tedy na "chci pokračovat" a video se opět rozběhlo. Na další dvě věty. Násdledovala černá obrazovka se stejným nápisem: "Následující obsah byl identifikován komunitou YouTube jako nevhodný nebo urážlivý pro některé diváky", avšak už bez tlačítka. Klikání na "šipku" k ničemu nevedlo.

Řekl jsem si, že ajťáky vymyšlené překážky jsou někdy mimořádně sofistikované. Vzpomněl jsem si, jak mi před pětadvaceti lety ústavní statistik sdělil své demokratické rozhodnutí, že moje výzkumy rozhodně počítat nehodlá, ačkoli se k tomu písemně zavázal, když jsem podával žádost o grant. K statistickému software zakoupenemu za peníze ústavu je potřebná disketa, která musí být vložena po dobu užívání software. Tu mi nepůjčí, protože ji trvale potřebuje. Tak jsem ho přemluvil, aby mi ji půjčil na pět minut. Upozornil mě, že je zabezpečena proti kopírování. Vložil jsem ji do svého počítače, spustil okopírovaný software, vyjmul disketu a software běžel bez problémů dál. Tak jsem si statistiku spočítal sám. V následujícím roce se kolega statistik uvolil, že mi projekt spočítá. Výsledky však stále nedodával. Pak jsem v zahraničním časopisu narazil na pozoruhodný článek. Data byla moje, jediný autor byl onen statistik. Šel jsem za šéfem. "On byl rychlejší", poradil mi. Inu vědci.

Spustil jsem tedy video znovu, a po první větě posunul posuvník o dvacet sekund dál. Video jsem pak viděl až do konce. Myslím, že stojí za shlédnutí.

Avšak, jakým právem někdo rozhoduje, na co se mohu dívat? YouTube se tváří, že je veřejná služba. Je to stejné, jakoby si provozovatel hospody napsal na dveře "jen pro bílé". V USA do šedesátých let to bylo v některých státech možné a běžné. Černoši si mohli stěžovat - u bílých rasistů, kteří se báli vyhovět kvůli jiným bílým rasistům. Před pár lety si v Čechách jeden hospodský napsal na dveře, že Rusy neobluhuje. Kdo by si stěžoval? Rusové a sankce, to se přece rýmuje. Asi by nenapsal, že neobslouží homosexuály. Česká televize by přijela okamžitě.

To však jsou příklady jednoduché. Důvody diskriminace jsou prosté: rasa, národnost, sexuální orientace. Rozhoduje majitel provozovny. Jenže v tomto případě rozhoduje blíže neurčená "komunita YouTube". Kdo to proboha je? Kdo do ní patří? Hlasovali všichni a rozhodla většina? Jak? Nebo za "komunitu" blíže nespecifikovaným způsobem rozhodli někteří? No prosím, ale na základě čeho? Jak je definován "nevhodný obsah"? Co je "urážlivé"? Jakoby několik hostů vyhodilo z restaurace jiné hosty bez udání důvodů... Podíváme-li si na toto video, bývalý člen vlády označuje jednání současných členů vlády jako protizákonné. To je "urážlivé"? Nebo "nevhodné"? Asi ano, masová imigrace a její materiální zabezpeční je přece soukromou věcí vlády. Co je do toho bývalému členovi vlády nebo komukoli jinému? Podparuje to EU, tak je vymalováno. Petříček by vám to vysvětlil.

Vládnou nám přece nadnárodní korporace. A ty musejí "zatím" předstírat "demokracii", že prý "komunita identifikovala" a "lidská práva". Dál se nenamáhají cokoli vysvětlovat, Odkazují na bájné komunity a údajné urážky. Rušičky zahraničního rozhlasu v minulém režimu nefungovaly na základě žádných blíže nespecifikovaných "komunit". Existovala jasně definovaná "vedoucí úloha strany" a jak řekl soudruh Jakeš: "Jsme právní stát, u nás platí zákony." A platily a soudci znali jejich náležitý výklad a uplatňovali "volné hodnocení důkazů", tak jako ti dnešní u dnešních zákonů.

Je pravda, že vedoucí úlohu nednárodních korporací v Ústavě ČR nemáme, ale dobře víme, že nařízení nadnárodní korporace "EU" jsou nadřazeny "národnímu právu". A EU je podřízeno zájmům bank a nadnárodních korporací. Je dobře, že se děti ve škole učí, že "všechna moc pochází s lidu". Aspoň mají jasno.

Už toho mám plné zuby. A vím, že nejsem zdaleka sám.










171 komentářů :

  1. Davide, taková paralela,, Jem pro bílé,, anebo taky jen pro komunisty anebo jen pro VšeKreml, a také i pro vlast ale kterou? No, což hlavně, když ti jde apanáž k duhu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:11 Ať žije slepičí rozum pro výstrahu i poučení budoucím generacím.

      Vymazat
    2. Pan "davide" hází na nějakého drzého užvaněného anonyma "salám". A tak to má na této internetové stránce správně taky bejt.

      Vymazat
    3. "pro bílé", a ne "pro blbé", seš tu špatně

      Vymazat
    4. 21.37 pro vás....

      Ten umí to a ten zas tohle..

      http://www.zvedavec.org/prispevky/2018/12/7775-ten-umi-to-a-ten-zas-tohle.htm
      ¨

      Vymazat
    5. Nechápu proč Mudr Davidovi tykáte,pravděpodobně jste nebyli nikdy ve stejné pol. straně a názor můžete zde jasně a srozumitelně publikovat.Já tomu příspěvku naprosto nerozumím,zvláště když tam jsou komunisti a Kreml.Opravdu nerozumím,co tím spisovatel chtěl říci.

      Vymazat
    6. Z tohohle mají strach....

      http://www.inadhled.cz/uvaha-dne/podprahove-mysleni-a-omilani-lzi/

      https://pravyprostor.cz/podprahove-mysleni-a-omilani-lzi/

      Vymazat
    7. Autor úvodního cancu nechtěl říci nic. On jen tak blafe bez smyslu. Drží večerní službu CTHH a má nařízeno napadat diskuzi na Nové republice. Popasoval se s tím, jak jeho "intelekt" dovolil čili špatně.

      Leo

      Vymazat
    8. Zpatlanosti dnesnich ideologii neberou koncu. Havni roli v Lidskych pravech vsemozne rovnosti jsou nerovnosti , diskriminace a rasismus. Tak se objevuji kriklounky , ktere pisti skrze media jak nenavidi bile lidi. Jiny to nemaji povoleny samozrejme.
      V Tramtarii jsou ihned dosazeny do verejne TV /ABC/ s platy pres pul milionu..Vsechno ostatni obstaraji experti. I televizni diskuse jsou pro ne pripraveny s predem danymi otazkami a s predem pripravenymi odpovedmi...To je dnes samozrejme jinak by byly neschopne neco delat . Ovsem BBC /britove/ ihned pribehne a sireni nenavisti se pak deje a siri v EU meritku z Britske televize.. A samozrejme odmeny jsou pak v milionech , nebot "pisi" huste clanky do novin a magazinu atd..Ve stejnou dobu jsme my vsichni obzalovani z rasismu jiz od narozeni...Aniz by kdo neco vubec rekl !! Kdyz je jich malo hledaji v arabskych , indickych , pakistanskych a africkych zemich..Manzelka pres. Obamy take kricela o nenavisti az dostala misto v nemocnici , kde nemusela nic delat za 350 tisic. A nenavidela furt pryc.Kdyz odesla do Bileho Domu ,za odmenu za ty "zasluhy" misto zrusili, aby nahodou to nedostal nekdo Nepatricnej !!
      Byly doby kdy pro zlepseni naroda jeho vlady vzali najake emigranty, kteri meli nejake vzdelani , kvalifikace atd. Kdo se nehodil pak byl vyhozen. Protoze 1 vezen prijde na 8o tisic + soudy, policie a dnes i nekonecne plasticke operace, pocitace , televize , specialni jidlo atd...Musi se najmout i nabozensky kazatele atd.
      Dnes je to jinak. Vezme se jeden a pak vlada musi jich vzit tisic, jinak jsou zaruceny rasisti.
      Kdyz vzali tisic z Pakistanu , musi vzit stotisic z Indie , jinak jsou rasisti, kdyz vzali sto tisic z Indie , musi vzit milion z Ciny, nebo z Afriky atd...
      Totez je ve shankach homo -lesbo aktivistu, kteri maji ve vsem prednost a spolu afroaraby dostavaji Affirmative Action , tedy vsude prednosti i
      kdyz jsou jeste v Africe nebo v arabskych zemich, uz tam maji prednost a nedotknutelnost ve vsem zajistenou..
      I takovej vezen , kdyz nema vsechno stezuje si na OSN a EU a vsechny vlady se tresou strachem z obvineni z rasimsu. Neseni otazky nezamestananosti pak je neresitelne , ale to nikoho nezajima..
      Lidska Prava pro vsechny jsou zakotvena v Charte OSM a prej pro vsechny ,ale pravda vyjimka nebo chybicka se vzdycky vloudi..

      Vymazat
    9. Lidi díváte se někdo na odkazy idiotů nebo ty placené idioty přecházíte bez povšimnutí??? A proč jeden idiot myká stále jen "my a my", není Vám to taky k smíchu????
      §:oD

      Vymazat
    10. 8:10 EU je taky forma bolševismu! Jak tyhle neobolševiky z Bruselu zastavíme?

      Vymazat
    11. 9:32 Bolševici z Bruseli a Kremlu se zlikvidují navzájem! Oficiálně jako plní coudnhovnistický projekt rasové výměny v EU chalífátu, ale jde o nordickou lest! Euroši budou v rámci operace Barbarossa II. posláni právě na Východ jako odminovači, sebevraždední atentátníci (živá torpéda) a odstřelovači. Mnozí z nich totiž prodělali výcvik již ve svých zemích původu a navíc znaj putleroffce a jejich způsob boje! Nenávidí je a budou mstít za Kábul,Groznyj, Allepo a další místa zničená bolševickou a putleroffsku soldateskou! Sami většinou padnou v boji a vezmou sebou své putlerské vrahy. A našinci poté již jen obsadí tuto barbarskou zem, aby ji pozvedli k civilizaci ... zrodí se Nová Evropa!

      Vymazat
    12. 9:32 Jak na ty z Bruselu? Leda snad na jaře v eurovolbách! Ale do této oblasti bych nezabíhal, když máme sami máslo na hlavách. Už Masaryk a Beneš byli všeho schopní podvodníci, socialisté, levičáci, kteří když stoupali vzhůru, chovali se nečestně. To, že Český národ nemá žádnou kladnou figuru ve svých dějinách a propadl v případě Masaryka dokonce kultu osobnosti, tatíčka Masaryka, je věc jiná. Konec konců i ti legionáři byli dezertéři, kteří ukradli v Rusku poklad a na tomto základě byla postavena republika. Na podvodu a zlodějinách. Je zajímavé, pročítat historii, kterou nepsali čeští romanopisci, ale pozorovatelé historie z vnějšku. Platí nesuď nebo budeš souzen!

      Vymazat
    13. Přátelé nepamatujete jak komunisti rušili Svobodnou Evropu a Hlas Ameriky? Vždyť tam hlásali samé dezinformace, které by neměl občan státu poslouchat! Jaký rozdíl rušení dnes a včera? Akorát, že dnes technika pokročila. Tenkrát nám ze Západu nám chodili samé lži! Dnes nám chodí z Východu... M.R.

      Vymazat
    14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  2. Tito lidé vládnou EU.

    Existuje veřejný výzkum, který správně ukazuje, že většina klíčových evropských politiků je bezdětná.

    Zejména francouzský prezident Emmanuel Macron, německá kancléřka Angela Merkelová, britský premiér Theresa May, premiéři Lucemburska, Skotsko, Holandsko, Švédsko, předseda Evropské komise Jean-Claude Juncker jsou všichni bezdětnými členy evropské společnosti.

    Podle zakladatele Mezinárodní akademie kabaly, Michaela Lightmana, to znamená, že takový člověk nemá vnitřní potřebu pro budoucnost světa, ale pouze pro svou moc nad ním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výběr lokajů je vyladěn staletou praxí k dokonalosti.

      Vymazat
    2. Bývalý šéf rozvědky dal dnes pěkný rozhovor Parlamentním listům. Před chvílí vyšel rozhovor pro mainstreamový portál iDNES. Skoro odpovídá opačně, bojí se. Ten asi děti (vnoučata) má. Tak asi proto ..

      Vymazat
    3. 23:42 Bývaláýšéf rozvědky = Šándor.

      Vymazat
    4. 23,44
      Šándor se pozastavuje nad možností, že určité ekonomické skupiny mají vliv na tvorbu zákonů. To je ale k smíchu. Tenhle jev nás provází od listopadu 89, ale BIS a pan Šándor si toho všimli až nyní?
      Tak vezmu jenom namátkou. Revize kotlů a komínů. Neustálé posouvání emisních limitů nových aut, prodej emisních povolenek,...
      Všechny zákony přijaté pro naše "dobro" jsou pouhým zamaskováním zájmů určitých skupin. Jednou slouží výrobcům a prodejcům nových aut, podruhé kotlů, jindy zase výrobcům lékárniček.
      Když se zamyslíte nad každým z oněch zákonů a nařízení, vždy tam najdete chabě zamaskovaný zájem určitých skupin. Proč musíme neustále kupovat nové a nové lékárničky, když ty staré neobsahují nic, co by se mohlo zkazit? Proč jsme nuceni platit ekologický poplatek při přepisu starších aut? Po jeho zavedení se průměrné stáří českého vozového parku ještě zvýšilo.
      Asi nejčastějším důvodem, kterým se politici ohánějí, je ekologie a snižování produkce skleníkových plynů. Přesto, že Evropa jich produkuje cca 12% z celosvětové produkce a Čína s USA 40%. A na ty a další "smraďochy" nikdo netlačí. Naopak. Dovozy z Číny neustále rostou.
      Název "lobista" je vlastně kulantní název pro zloděje a korupčníka. Jak ostatně dokazuje i Dalík v kauze Pandury. A nikdo z politiků se nad tím ani nepozastaví.

      Vymazat
    5. ...a ve středoevropském prostoru,dříve v Československu.....Havel,Pospíšil,Moravec,kuřák Janda
      ...rodina je základ státu,jak mohou být tzv.Lidovci v koalici se stranou, kterou vede buzik...

      Vymazat
    6. 8:30

      Myslíte, co může vadit, těmto upalovačům lidovcům? Ti se nebojí ani pekla, jelikož zněj vzešli!


      https://uloz.to/hledej?q=Katolická+církev+zdraví+zdviženou+pravicí+voliče+ČSL-KDU+%21+.mkv.avi

      Vymazat
  3. ZAVOLALI JSME BLÍZKÉMU OKOLI PANA OKAMŮRY A JEHO SPD

    a ptali se zda by pan šéf nechtěl dát do svého Programu cil

    DOSÁHNOUT JAKO STRANA SPD VĚTŠINY VE SNĚMOVNĚ.

    Dalo by se to možná realizovat tím,že by ziskal více voličů zcela jednoduchým způsobem a to osvojenim článků Národniho programu voličů,které se v doposud nevidané jednoduché formě jakoby hesel začinaji prosazovat u špičky nepolitické Společnosti voličů.
    No a dnes jsme se ptali jak daleko jsou zda skutečně zabezpeči

    OBČANSKOU PŘIMOU DEMOKRACII VE FORMĚ OTEVŘENI DISKUSNÍCH RUBRIK S BEZBARIEROVÝM PŘISTUPEM VOLIČŮ POD JEJICH ČLÁNKY viz článek č.2.NPV A TO NA JEJICH WEBU A BEZ ODKOPÁVÁNI VOLIČŮ NA FB KDE JIM BRZY AMPUTUJI RUČIČKY CENZUROU

    Prozatim prý to bylo předáno přislušnému vedeni nebot se jedná o přimé ČLÁNKY NÁRODNIHO PROGRAMU OBČANŮ VOLIČŮ takže jsme zvědavi zda a co tam udělaji s tou přimou demokracii hned a ted bez peripetii a bezbarierového přistupu stejně jako je to na př tady na NR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZDÁLO BY SE,ŽE TENTO WEB TVOŘI STÁLE OSTRŮVEK

      bez blokováni a cenzury.Ctěli jsme proto tady informovat co jsme se dozvidali v rozhovorech s našimi zástupci.
      A tady ten špás skončil.Tyto informace pro vás voliče už nešlo odeslat.
      Jak se zdá teror se zstavovat nebude a jak to už víme ANO BUDE HŮŘ,když se bránit nenaučime a politickou třidu Šmejdů s jejich vnitráky jednou nevyženeme jak to už začináme vidět ve Francii,kde nic nepomáhalo a teror se stal nesnesitelný..

      Vymazat
  4. Rozhodně nejste sám. Ale člověk si zvykne na vše a ti, kteří už si zvykli(nebo v tom už vyrostli a berou to jako normál), také nejsou ojedinělými jevy.
    Čas jde proti nám, lidé jsou už otužováni dlouho a s tím roste tolerance vůči všemu.

    OdpovědětVymazat
  5. Take mne to stve...hraji si na demokraty a pritom pouzivaji praktiky despotu

    OdpovědětVymazat
  6. Každý zákaz nejen pro veřejnost by měl být opatřen podpisem odpovědné osoby, nikoliv organizací! Asi by zákazů ubylo, možná i "bílých koní". Tuším již Čapek se ptal na anonymní odpovědnost.

    OdpovědětVymazat
  7. Video existuje taky zde https://rutube.ru/video/63dcf1116e591257939c15d46cafe98b/ ta jejich snaha o cenzuru pro ně nevhodných nazorů nebude zase tak jednoduchá. YouTubede naštěstí nemaá monopol. Taky vimeo se zdá být zatím dobré pro sdílení videa :-)
    Hodně stream videí včetně youtube jde taky po vložení linku jednoduse stáhnout a pak si schovat pro případ smazání tady...
    https://www.telechargerunevideo.com/en/

    OdpovědětVymazat
  8. Žádná bájná komunita za tím není. U každého videa na youtube lze stisknout nahlásit.. Jde o autorská práva nebo nějak problematický obsah (urážlivý a pod). Youtube se dalším postupem brání před žalobou, která na rozdíl od čr třeba v americe může odpovídat počtu shlédnutí a může znamenat stamiliónové pokuty (v dolarech). Youtube navíc není žádná veřejná služba, ale soukromá s vlastními pravidly. Kliknout může kdokoliv a z jakéhokoliv důvodu. Youtube bude trvat než to vyhodnoti. Kde si nebudou jistí, tam to určitě zaříznou.. Celé to spíš asi bude o tom, že obecně lidé s odlišným názorem o tomhle tlačítku ví a umí ho používat. Takže taky vesele klikejte na videa jejichž obsah neodpovídá vaším názorům.. ;) Pokud vám nějaké konkrétní rozhodnutí youtube vadí, tak je doporučuji žalovat v USA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatá doba bonzáků se vrací, západ rezignoval na své hodnoty, vládnou mu lháři.

      Vymazat
    2. Oni nam mozna povoli ty hromadne zaloby....pak by to mozna i melo vyznam

      Vymazat
    3. Je načase opustit "služby" YouTube!!!

      V Číně, v Rusku vám tyhle pitominy a cenzura na popud udavačů nehrozí.

      Vymazat
    4. 23:53 ja treba na filmy pouzivam ruske servry...dostanu se k novinkam driv:-)

      Vymazat
  9. To sice vím, ale jakým právem mají jedni umlčovat jiné. Podle mne mají jedině právo je ignorovat. Tady nejde o vulgaritu, hrubé urážky a lživá nařčení - jen líbí-nelíbí. Až si zvykneme, bude to určovat někdo shora...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sotva, neb jak praví klasik "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy." A Já jako neznámý jedinec jsem povstal proti bolševismu a zahájil boj s tímto rudým kolosem a ten neskončím, dokud jako jev definitivně nezmizí ze života Čechů!!! A proto také jen Já budu rozhodovat, který zkurvysyn bude na světě existovat, a který bude smeten!

      Vymazat
    2. Ale samosebou to nepůjde snadnoe, páč těch zkurvysynů populaci je velké množství! Jen napneme-li k tomuto posvátnému cíli veškeré své síly, vůli, důmyslnost, píli a houževnatost, jen pak budeme moci opět začít stoupat k výšinám, tak jako kdysi naši dávní předkové, kteří nedostali tuto zem darem, nýbrž si ji museli za cenu nesmírných obětí vybojovat!

      Vymazat
    3. 9:01 MEIN KAMPF.

      Vymazat
    4. 11:41 ...mmm- ne tak úplně! Jde spíše o kompilát živých projevů Největšího Němce, aktualizované pro naše dnešní podmínky! Ale celkově dobrý tip, gratuluju! Je vidět že lidé ještě sem tam čtou i čumnou naňákej ten dobovej dokument ne jen PC hry, jak se často tvrdívá.

      Vymazat
    5. Např. v původním textu On říká: "... povstal proti tomuto zelenému kolosu!" - což jsem pochopitelně upravil na "rudý kolos". Nezdařilo se mi rozluštit co má ten "zelený Obr" znamenat, že by se snad nějaký Shreck nebo Hulk objevoval již ve starogermánských mýthech?

      Vymazat
  10. Tohle, ale není shora. Možná stačí pár uživatelů..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to je "shora", že na Youtube byl vyvinut silný tlak shora, a pouze proto tento režim zavedli.
      Protože je to sice proti jejich zájmu, ale kdyby se nepodřídili, tak by skončili.
      PB

      Vymazat
  11. Již delší dobu mám podobný problémy.
    Zakazují mně čerstvé zprávy a podobně...můžu si je pustit až s odstupem doby a nebo vůbec.

    Tím ovšem posilují moje vědomí o stavu naší společnosti a dodávají mně energii touze po změně*

    OdpovědětVymazat
  12. Video je možno shlédnout bez problému nyní.

    OdpovědětVymazat
  13. Taková rozhodnutí, nebo mezinárodní smlouvy, které stát nějak významně zavazují, nemůžou nabýt platnost podpisem nějakého právě zvoleného funkcionáře, který prošel „školením“ v USA, nebo Bruselu. Takové závazky mohou být přijaté pouze referendem.
    A nejschůdnější cestou k přijetí zákona o referendu, je stále jedině SPD. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a kolik lidí bude číst každý týden nějaký 1000 stránkový dokument nebo mezinárodní smlouvu psané právním jazykem, kolik lidí je schopno správně je analyzovat? Kolik lidí přijde každý týden k volbám?

      Vaše snaha o referenda o každé, s prominutím, chujovině, o odvolání politika atd atd, je úplně zcestná.

      Vymazat
    2. 22:41 Souhlas. Aby se o mezinárodních smlouvách rozhodovalo v referendu je fakt hloupej nápad. Ale stoupenci SPD budou donekonečna opakovat nesmyslnej argument - Švýcarsko. Ach jo, no. Co už.

      Vymazat
    3. 22;41 ono se nic podobneho nepodepisuje kazdy tyden:-0 To by se ti politici predreli a na to vazne nevypadaji,ze?

      Vymazat
    4. 23:13 - Svými "úvahami" o referendu urážíte své spoluobčany.

      Oni jsou dost chytří, aby zvolili své zástupce do sněmovny a do senátu, ale ti samí voliči jsou nesmírně blbí, aby rozhodovali v referendu!

      No vy jste fakt vůl!

      Vymazat
    5. Anonymní7. prosince 2018 22:41
      Anonymní7. prosince 2018 23:13
      Podle mého názoru, žádný skok do Švýcarského modelu nehrozí. SPD chce zavádět prvky přímé demokracie postupně. Takže po přijetí zákona o referendu, by navrhování zákonů nadále bylo v rukách vlády a parlamentu a schvalování parlamentem. Ovšem pokud by se politická třída příliš odtrhla od občanů, byla by zde navíc možnost, aby si občané mohli zorganizovat např. odvolání zákona, který by nás k něčemu nepřijatelně zavazoval.
      Aby nebyla referenda o každé chujovině, by mělo být zajištěno parametry toho zákona. Navrhovatelé by nesehnali dostatečný počet podpisů, na jeho vyhlášení. P.K.

      Vymazat
    6. Ve Švajcu je ten potřebný počet hlasů k vypsání referenda 80.000.

      U nás blbec Dienstbier ml. navrhuje 400 000!!!
      To je sabotáž celého institutu referenda?!

      Vymazat
    7. Nejsme jako oni. Co bylo ukradeno se musí vrátit. A vrchol kultury Odcházení. Že by jen "blbá" nálad?

      Vymazat
    8. 6:33 Kvórum 80 tisíc je zatraceně málo. Já bych s celostátním referendem souhlasil v případě, že by se stanovilo minimálně 1 milion podpisů pro jeho vypsání.

      Vymazat
    9. Anonymní8. prosince 2018 6:33
      Anonymní8. prosince 2018 10:26
      Přesně takhle to bude vypadat ve Sněmovně, jestli se tam bude ten zákon schvalovat. „Extrémisté“ se budou snažit nastavit parametry tak, aby byl použitelný a „demokraté“ z Bloku zase takové, aby byl nepoužitelný. Proto je třeba získat ve Sněmovně větší zastoupení, jinak bude výsledek „jako obvykle“. P.K.

      Vymazat
    10. P.K. Snaha získat maximální zastoupení ve Sněmovně je legitimní snahou všech partají, které do voleb jdou. Ale aby se pak průběžně konala referenda vypsaná na základě nějakých 80 tisíc podpisů, tak to fakt ne. Tedy aspoň za mě ne.

      Vymazat
    11. Anonymní8. prosince 2018 13:11
      „.. aby se pak průběžně konala referenda vypsaná na základě nějakých 80 tisíc podpisů, tak to fakt ne.“
      Dobře, navrhuji výchozí hodnotu do diskuze, 100-200tisíc. Lepší?
      Ale konec legrace, ani SPD nenavrhuje 80 tisíc. Mě by ani nevadilo, kdyby ten potřebný počet byl různý, podle závažnosti téma referenda. Ale nejlepší bude, počkat si na celé znění a vyjadřovat se až k němu. Takovéto předběžné šprajcy, jsou o ničem. P.K.

      Vymazat
  14. Co z Ameriky pochází, od ďábla je.

    OdpovědětVymazat
  15. Ivane Davide,

    nevím jestli to co píšete je pravda, odkaz na video jste nedal a hledat ho nehodlám, natolik mě to nezajímá.
    Tudíž nevím jestli to co píšete je pravda, protože dezinformací jsem se tu od vás už dověděl hodně.

    Pokud to co popisujete ale pravda je, tak s tím nesouhlasím.

    Přijde mi však pokrytecké, když zrovna vy, který často projevujete sympatie k předlistopadovému totalitnímu režimu, si stěžujete na cenzuru.
    Přijde mi také hnusné, že si dovolujete dávat na roveň předlistopadovou cenzuru s dnešní demokracií, svobodou slova a vyjadřování. To je úplně zcestné a svědčí to o vás mnohé.

    Pořád dokola tu melete jako mantru o jakýchsi korporacích, které tu prý neomezeně vládnou a určují běh všeho. Nikdy jste žádnou takovou korporaci nejmenoval. Které to teda jsou? Jmenujte aspoň několik konkrétně. Mám pocit, že to je jen jakési vaše zaklínadlo bez obsahu. Bukák pro hlupáky.

    Youtube patří Googlu. Na Googlu jsou provozovány i vaše stránky (zcela zdarma). Co vám brání zeptat se přímo Googlu na podmínky provozování stránek a zveřejňování videí? Tady odpověď na vaše otázky v článku nedostanete. Ale vy odpovědi vlastně ani nechcete. Chcete opět jen nadávat na dnešní zlou dobu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 7. prosince 2018 22:34

      Odkaz výšše pod názvem ZDE (YouTube cenzor):

      "MARÁKEŠSKÁ DEKLARÁCIA: Ako pripraviť pôdu v Európe pre milióny Afričanov.

      Štefan Harabin

      Některé funkce jsou u tohoto videa vypnuty.
      V důsledku reakcí uživatelů jsme zablokovali některé funkce, například komentáře, sdílení nebo doporučená videa, neboť toto video obsahuje materiál, který může být pro některé diváky nevhodný nebo urážlivý."

      Ramón

      Vymazat
    2. Omlouvám se pane,
      dovolil bych si vám dát malý příklad.
      Tito lidé mimo jiné ovládají anketu Zlatý slavík a nebo Českého Lva, tv anketu...
      Společnost byla založena karlovarským rodákem Heinrichem Mattonim v roce 1873. Současnou podobu získaly Karlovarské minerální vody a.s. v 90. letech díky výrazným investicím nových majitelů, italské rodiny Pasquale. KMV v současné době vyváží své produkty do 20 zemí světa a vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku a Maďarsku. V Bulharsku patří KMV k předním výrobcům a exkluzivním distributorů nealkoholických nápojů firmy PepsiCo.

      Vymazat
    3. Kefalín 22:34, čo si predstavujetě, pod takým hentým slovom "BUKÁK" nevojaka JANDU ?

      Vymazat
    4. Jen pro úplnost,
      Řím a Vatikán, jsou generátory fašizmu :

      http://www.iniciativy.nazory.cz/vatikan/index.htm
      L. H. Lehmann

      Vatikánská politika za druhé světové války

      Přeložil K. V. Vít

      Tiskové a nakladatelské družstvo "Blahoslav" v Praze, 1947

      Vymazat
    5. Tenhle prispevek by se skvele vyjimal na strankach normalizacni Tvorby, stacilo by jen vymenit par slov.

      Vymazat
    6. "Přijde mi také hnusné, že si dovolujete dávat na roveň předlistopadovou cenzuru s dnešní demokracií, svobodou slova a vyjadřování. To je úplně zcestné a svědčí to o vás mnohé."!?


      Dnešní svobodný hrdina 22:34, ovšem ANONYMNÍ pročpak, to je mi záhadou v dnešní době?

      Já jsem taktéž anonym, ale s opačného důvodu, dnešní doba je prolezlá hnilobou!

      Stěžujte si RRTV na ČT a okamžitě začnou neopravněně lustrovat, Vaše nejbližší příbuzné i když jsou nebožtícipo léta a Vy budete mít, plno zbytečné práce s vyjasněním, že jde o OMYL (hrozili neoprávněně 13.000,- exekucí na důchod v souvislosti se STÍŽNOSTÍ pozůstalé) a odpověď od RRTV výsměch nám !?

      Ramón

      Vymazat
    7. Vy evidentne nemate s cim porovnavat.....Tak radeji nechte ty,co maji....Pouzivat to,co vam nekdo v podstate "nabulikoval",vas radi "buliky"...to je tak vse

      Vymazat
    8. Snad můžeme kvitovat s povděkem, že varování pana Harabina je již neaktuální. Česká vláda se rozhodla, že do Marákeše nikoho nevyšle, takže to odmítáme. P.K.

      Vymazat
    9. 22:34 patří do lotrovské skupiny dnešních rádobydemokratů z Havlova sirotčince. Blb, který ve své nenávisti ke všemu, čemu nerozumí, vypouští pomluvy, podsouvá a lže.

      Doktor David za minulého režimu nemohl, podobně jako mnoho jiných. Kandidáta věd si mohl, jak se říká "udělat" až po roce 89'.

      Dr. David nikdy neobhajoval násilí minulého režimu. Najděte mi, vy idiote, někde citát, kterým by dr. David obhajoval či chválil minulý režim!!!!

      Nenajdete. Jste hlupák a lhář.

      Nadnárodní korporace určují běh našeho "západního světa". Stačí se podívat na finanční podporu 'volených zástupců amerického lidu' nebo na podporu neziskových organizací, které nezištně ovládají naši českou politickou scénu - Člověk v tísni, Občanský institut, Transparency International, Open Society, různé ty spolky proti korupci atd, atd, atd, ... ... ...

      Přes média a zkorumpované (případně vydírané) politiky, ovládají i naši politickou scénu. Stejně jako v ostatních zemích EU,. Latinské Ameriky. Asie, Afriky ...

      Mnohé z výše jmenovaných spolků ony korporace uveřejňují na svých stránkách jako donátory. Stačí se podívat.

      Na prvních místech jsou to především americké zbrojovky.


      Leo


      Vymazat
    10. 22:34
      Váš okřikovací příspěvek je přesně v předlistopadovém duchu. Co také čekat od člověka, který se tváří, že nezná pojem "nadnárodní korporace".

      Pokud máte pocit, že žijete ve svobodě a demokracii, jste pravděpodobně duševní mrzák, nebo přinejmenším člověk až trestuhodně neinformovaný.
      PB

      Vymazat
  16. 22:34
    Pane, paní! Nevím jak Vás oslovit. Ale musím Vám napsat, že jste naprosto hlopý(hloupá) V dobách o kterým píšete, jste se asi nepohyboval. Tam jsme si vytvořili jinou a naprosto na vedení společnosti nezávislou síť. Bohužel, dnes jsme závislí na internetu a tak se znovu učíme jak se dostat k pravdě. Tenkrát nám zabavovali psací stroje a dnes nám blokují internet. Ale to Vám při Vaši inteligenci asi nic nepoví.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  17. do videa stačí kliknout pravým a dostanete odkaz na zdroj. aropos ano... dnešní doba je zlá, jenže vy nemáte s čím srovnávat a tak si myslíte že žijete ve správném světě, Jste na Obludě

    OdpovědětVymazat
  18. Pane Davide, jak zde již někdo psal. Kdybyste chtěl opravdu znát odpovědi na své otázky, zeptal byste se majitele serveru You Tube. Jenže Vám o odpovědi nejde, že? Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou odpoved asi dostanane?Vseobecnou vygenerovanou pocitacem....Vy jste to jeste nikdy nezkousel...nebo se jen blbe ptate?

      Vymazat
    2. 23:35 A myslíte, že tady pan doktor odpovědi dostane?
      Nebo se jen blbě ptáte? Petr

      Vymazat
    3. Jen poukazuje na tu "demokracii" s pristrizenymi kridelky..To vam nedoslo?

      Vymazat
    4. Nebavte se s Petrem. Ztráta času. Ten se pro novodobý fašizmus - korporátní fašizmus - nechá roztrhat na kousky. Jako kanonýr Jabůrek.

      Vymazat
    5. Kdyz nekdo mu musi vysvetlit,ze ma otazky jako male decko

      Vymazat
    6. On nemá otázky. Otázky mají lidé inteligentní a zvídaví. On jen tak provokuje a snaží se dehonestovat. Marně!

      Vymazat
    7. Petr 23:28 jako obvykle trousí jedy, tentokrát tak, že ví kdo si co myslí a proč. Já, například, z celoživotní zkušenosti a při jistých znalostech, jsem přesvědčen, že současný společenský systém založený na zisku, je ze své podstaty nemravnější než společenský systém, který padnul v listopadu 1989. Ten se zcela samozřejmě celých svých čtyřicet let existence bránil prostředky, které nakonec nebyly nepodobné prostředkům systému dnešního. Dnes i tehdy mi je a bylo zakazováno propagovat (neřkuli bourat existující) jiný společenský systém, než ten který existuje. Něco nového?

      Vymazat
    8. 8:37 Tedy, nestačím zírat. Můžete mi, prosím, sdělit, kterou větou "trousím jedy"? Děkuji, Petr

      Vymazat
    9. Každou, Petře, každou ...

      Vymazat
  19. Dnes slouzi internet ke spolecenske vymene nazoru...za sociku nebyl,takze lide komunikovali mezi sebou...a nadavali jsme uplne normalne...Obstrukce meli jen ti,kteri chteli jejich polticka mista,ale to opet maji i ti dnesni....Jinak nas oblibeny vtip (jako zaku treti tridy) byl o Husakovi a slunicku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nadával jsi leda doma v rodině případně jen mezi nejlepšími přáteli, prolhaný hrdino.

      Vylézt na náměstí a pronášet tam protirežimní projevy jsi si ale netroufl. Knihu ti vydat nedovolili, publikovat v novinách a časopisech také ne.
      Tak co to tady zkoušíš blekotat za hlouposti?

      Vymazat
    2. To neni pravda...delala jsem si legraci i ze sveho prvniho sefa na VTS ....jako sekretarka jsem mu potrhavala cervene hrubky....politika mne nezajimala...nechtela jsem ji delat

      Vymazat
    3. Pro 0:38 - za totáče byla diskuze i mezi neznámými lidmi daleko otevřenější. Každý věděl, že i kdyby ho vyhodili z jednoho zaměstnání, lehce sežene jiné. I vyhození, kteří např. na začátku normalizace neprošli prověrkami loajality, sehnali práci a dost často i lépe placenou.

      Myslím, že právě vy jste totáč ani nezažil, jinak byste nemohl psát takové chujoviny. A ještě k tomu nevychovaně napadat lidi.

      MM

      Vymazat
    4. Ja mam jeste jeden poznatek...Vsichni dnes pouzivaji se ze se Havloidi chovaji jako komuniste v 50.letech....To sice neznam ale celkem mne zarazi,ze v tech 50. letech vznikly nejlepsi filmy nasi kinematografie (Andel na horach..Cisaruv pekar..Pysna princezna..Sul nad zlato..Princezna se zlatou hvezdou atd)

      Vymazat
    5. 0.38 Vy musíte být strašně mladý... a pravděpodobně zanedbávaný v dětství, když se chováte, jak se chováte. Vy jeden VY!

      Vymazat
  20. Vyzkoušel jsem, video normálně po kliknutí běží, může si ho pustit každý kdo chce v celé délce.

    Pan David se opět snaží dělat propagandu, ale bohužel přes veškerou snahu nemůže najít žádný opravdu závažný případ cenzury. Tak se chudák musí uchylovat k podobně směšným "aférám" a snaží se uválet za každou cenu z prdu kuličku.

    Působí to směšně. A ti postbolševičtí zoufalci v diskusi, kteří dnešní skoro naprostou svobodu slova (důkazem je je nikým a ničím neomezovaná existence těchhle zela otevřeně protirežimních stránek a jejich nikým a ničím necenzurované blekotání v diskusích) popírají a zcela bez zábran tvrdí, že je dnes cenzura horší než za totáče (kde by zaručeně nic podobně protirežimního psát nesměli a nemohli a pokud by už napsali tak by šli na 100% do kriminálu a pak by už o normální práci nezavadili) jsou směšní ještě víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale houby trubko...casto se stava,ze neco nebezi a po case to jde.....Vy cernobilej....nudnej

      Vymazat
    2. 0:32-možná záleží, z jaké IP adresy se přihlašujete, nevěříte, že to systém již umí?

      Vymazat
    3. 0:35
      Z 99% je chyba v nastavení tvého počítače. Ale konspirační hlupák hned za vším vidí spiknutí nadnárodních korporací a jiných příšerek.

      Vymazat
    4. PS. v tom případě "bydlíte na dobré adrese".

      Vymazat
    5. 0:32
      Jo máš pravdu proto iteligentní Havel vysudoval VŠ a blbý havel vystudoval na presidenta.
      Srovnej hodnoty blbče.

      Vymazat
    6. 0:41 to vite,ze ano........ono je to jiste poprve a vubec o tom kazdy nemluvi,ze naposledy vas pritel Kalousek:-)

      Vymazat
    7. 0:32 - Jste hlupák, nebo lotr. Video jde spustit až po kliknutí na pokračovat ve "výstražném" okně, a chová se tedy tak, jak napsal pan David.
      Pod videem je text: "Některé funkce jsou u tohoto videa vypnuty. V důsledku reakcí uživatelů jsme zablokovali některé funkce, například komentáře, sdílení nebo doporučená videa, neboť toto video obsahuje materiál, který může být pro některé diváky nevhodný nebo urážlivý." - a to je co, když ne cenzura? Pokud obsah videa, nebo komentáře neobsahují nic, co by naplňovalo skutkovou podstatu trestného činu, pak je blokování jenom zvůlí někoho, kdo nesnese, a nedovolí nikomu jiné smýšlení, než má on.

      Vymazat
    8. 0:32
      Vážený pane Ovčane.
      Nechápu, proč stále v duchu žijete v předlistopadovém režimu, který uhynul už před čtvrt stoletím a nikdo ho vracet nechce.

      Až bude váš synek plakat, že má puchýř, že ho tlačí botičky, tak mu řekněte, že je sráč, protože za socializmu žádné boty nebyly.

      Teď a tady jde o to, aby tento režim, (který jde na ruku těm nejbohatším, kteří si z titulu své moci ukrajují pro sebe stále větší krajíc) nesklouzl navíc ještě do politické nesvobody. O což viditelně usiluje.

      Informovanost zajišťují vlastníci médii dovedným zamlčováním a zkreslováním skutečnosti. Oni nám podsouvají, co si máme myslet.

      Demokracie je pouze zdánlivá. Politiku nelze dělat bez peněz, a ten kdo dá peníze, určuje politiku.

      Na kandidátku se nedostane ten, koho tam příslušný kmotr nechce nechat napsat.

      Volič nevolí svého kandidáta, volí kohosi, koho vůbec nezná, koho tam určil někdo jiný. To jsou svobodné volby.

      Nemůžeš si vybrat ani mezi stranami, protože když nějaká strana začne být perspektivní, její vedení je zase dřív nebo pozděj zkorumpováno.

      Člověk, který jde do politiky, je posuzován (často už od školy), a je mu buď umetána cestička, nebo kladeny překážky.

      Pokud vám toto nevadí a můžete kvákat "politicky korektní názory" (odposlouchané z TV), můžete mít záviděníhodný pocit, že žijete ve skutečné demokracii.

      Občany, kterým toto nevadí, jsou nazýváni mazlivým slůvkem „ovčané“, neboť slova „idiot“ a „blb“ mají již jiné definice.
      PB

      Vymazat
    9. 9:08

      PB, ale prosimvás, nevěřím vám, autorům NR a diskutérům na NR ani na sekundu a ani trochu vaši starost o demokracii, respektive stesky po její nedokonalosti.
      To byste totiž nemohli otevřeně oslavovat a zbožňovat režimy v Rusku, v Číně nebo dokonce tvrdé totality v KLDR, na Kubě, ve Venezuele....
      Nemohli byste tady neustále tvrdit, že "za socialismu bylo líp" a nemohli byste neustále litovat listopadové revoluce, nenávidět Havla jako její symbol apod.

      Vy mezi nás, "ovčany", kteří naši západní, i když mnohdy jistě ne dokonalou demokracii jednoznačně preferujeme jako dosud nejlepší a nejspravedlivější způsob správy státu, nepatříte.

      Přesto , že tady zůstáváte, i když máte otevřené hranice a můžete kdykoli odejít žít do vašich rájů, vám naše demokracie a svoboda slova, které vy tak nenávidíte, umožňuje zcela volně a beztrestně kvákat jakékoli vaše hovadiny. Neříkám vám abyste si toho vážil, protože to je marné.

      Vymazat
    10. Koho vyháníš ty nevěřící ovčane! V.J.Horák

      Vymazat
    11. Hezky patetické krédo omezeného hlupáka.

      Jsou-li na Nové republice články, kterým se vzpírá rozumět a chápat, je to tím, že neovládá logiku. Navic je zcela zaslepený.

      Nikdo z autorů NR tu nefňuká po starém režimu. Pouze upozornuji, že dnešní česká společnost není v pořádku, že se v ní mnoha lidem i regionům žije hůř, něž dřív, že jsme společností z mnoha důvodů nesvobodná a vtahovaná našimi novými spojenci do přípravy agresivní války.

      A co se týká vašeho symbolu: Václav Havel byl propagátorem "humanitárního bombardování" a pod vylhanými argumenty štval do války v Iráku. Vime, co z obojího vzniklo. To slušným lidem stačí, aby byl jimi Havel proklet!

      Vymazat
    12. Dobrý den pane Dvořáku. Mnoha regionům se žije hůř než dřív? To myslíte jak? Hůře než před pěti lety, deseti lety, před sto lety? A kterých regionů se to týká?
      Já tedy mohu mluvit jenom za sebe. Naše obec se za posledních deset ohromně zvedla. Máme nové chodníky, kanalizaci, osvětlení, máme nesrovnatelně více spojů do blízkého města než jsme měli před deseti lety. Opravily se pomníky, postavila se nová hasičárna, hřiště pro děti.
      Můžete to, prosím, nějak specifikovat?

      Vymazat
    13. Anonymní 8. prosince 2018 12:03

      Jsem z Mostu, kraj Ústí nad Labem, přijeďte se zde v klidu vyspat a vyjít večer po ulici, kupte si zde klidný BYT !!!

      "Já ti dám! Posranej hasiči!", Hoří má panenko, hoří (Miloš Forman).

      Vidíte za vedlejší plot? Proč neuvedete, alespoň kde bydlíte, posero "Hanzelko"?

      Ramón

      Vymazat
    14. 9:33
      Vy jste mě fakt pobavil. Kdybyste chtěl parodovat, jak nemá vypadat politická diskuse, nemohl byste to udělat lépe.
      Diskutovat jste se učil nejspíš na nějaké současné VŠ, nebo vám to zůstalo od předlistopadových komunistů. (Ti mi také říkali, abych si šel za tím svým Reaganem, jehož jsem přitom nikdy neobdivoval, a abych neotravoval tady.

      Říkáte, že nám nevěříte. Nevím, kdo to má být, ten „my“. Za sebe vám říkám: „Proč byste mi měl věřit? nebo někomu jinému? nevěřte nikomu, jen svému vlastnímu rozumu, za předpokladu, že budete své závěry čas od času korigovat.“
      Mně nevadí, že máte jiné názory. Mně vadí, že ty vaše názory nejsou produktem vašeho mozku, ale byly vám obratně podsunuty, aniž byste to postřehl. Uvědomte si, že vidíme svět tak, jak nám ho ukazují média.
      Dovedu pochopit, že někdo pracuje tak usilovně, že nemá čas zkoumat, na jakých principech funguje svět a spokojí se s tou polévkou, která je mu předkládána v hotové černobílé formě.

      Nepostřehl jsem, že by tady na NR v článcích nebo v diskusích chtěl někdo křísit předlistopadový režim. Já tady pouze vnímám hořké zklamání z nesplněných očekávání a z neutěšeného stavu země.
      Nebo se vám snad líbí, že státní majetek byl rozkraden a země je zadlužena tak, že snad ani po Bílé Hoře to nebylo horší, a nikdo to neřeší, zatímco študáka za jednu černou jízdu zničí exekutor.

      Možná se vám líbí, že volíme politiky, kteří pracují víc pro USA, nebo pro Německo, v lepším případě jen pro místní kmotry, než pro svoji vlast.

      Na prezidentu Havlovi mi nevadí, že byl opilec a děvkař. To by mohlo vadit řekněme jeho manželce, nebo pár prudérním panám.
      Ale vadí mi, že byl agent CI Aa propagoval humanitární bombardování Srbska, civilistů.
      Tím se u mě zařadil mezi intelektuální chátru. Také má po zásluze v americkém kongresu bustu – na věčnou hanbu.

      Děkuji vám, že mě pouze vyháníte za hranice a ne do kriminálu. Je to od vás ušlechtilé humanitární gesto.

      Rád bych vás upozornil na jedno malé nedorozumění. Tato demokracie není vaše. Je to naopak. Vy jste její. Zde vládnou lidé vaším jménem pro cíle, které nedohlédnete, protože ani oni je často nedohlédnou. A nevládnou pro vás, ačkoliv s nimi souhlasíte.
      aaavládnou pro své zájmy. A vy po nich jen opakujete: Ano, ano, tak, tak. (Vskutku státnická moudrost.)

      Já ve vás rozpoznávám voliče TOP09 a potenciálního podporovatele libovolného politického režimu, jaký se tu kdy usalašil. Když si přečtu noviny komunistické, nebo protektorátní, vždy v nich měli hlavní slovo lidé uvažující jako vy. Oni ty režimy nevymysleli, oni je podporovali a spoluvytvářeli.

      Dovolte, abych vás oslovil: „soudruhu“ a nechápejte to jako výraz mojí osobní přízně, ale jako ocenění vašeho totalitaristického myšlení.
      PB

      Vymazat
    15. Nevěřte tý svini komoušský ani slovo! lŽIDavid má sen, stát se předsedou rady lidových komisařů České republiky rad, jakési budoucí satrapie Putlerstánu! LŽIDvořák by mu tam dělal lidovýho komisaře osvěty. Naštěstí jsme poučeni z dějin a postavím se jim tu zásadním způsobem tím, že zprovozníme opět tyto stroje, schopné zpracovat rudý xindl na výhřevný biopalivo! - https://ihistorian.livejournal.com/176105.html

      ... podle patentu tohodle inženýra - https://78.media.tumblr.com/41e3271711cdbc5d234267674bac9d60/tumblr_nrdvakUyoQ1sqztn9o1_500.png

      Vymazat
  21. No jo zatím předstírají demokracii pokud by dosáhli světovlády tak se s lidmi mazat nebudou.

    OdpovědětVymazat
  22. Kdo by chtěl vědět jak se v kapitalismu postupuje proti konkurenci, když USA nestačí na lepšího výrobce? Prostě se pod nějakou záminkou zlikviduje, tedy zatkne a posadí do vězení. Nestačíme technologicky na výrobce elektroniky, který má ve světě větší úspěch? Prostě ho zatkneme a posadíme do vězení. Kecy ideologů kapitalismu o volné soutěží, kde vítězí ten nejschopnější samozřejmě se přednášejí na vysokých školách a ten kdo jim uvěří je blbec. Podrobnosti: https://cz.sputniknews.com/svet/201812078648280-trump-cina-rukojmi-huawei/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale soudruhu, nerozčiluj se a srovnávej kdo že to má "větší úspěch":

      APPLE
      tržby...229 miliard dolarů
      zisk.....61 miliard dolarů (nejziskovější společnost světa!!!)

      HUAWEI
      tržby...93 miliard dolarů
      zisk.....8.6 miliard dolarů

      Jak jsi došel na to, že USA nestačí technologicky na Čínu a Huawei má větší úspěch????

      Sám jsi blbec a to dost velký.

      Vymazat
    2. Produkty Apple se vyrábí v Číně, ale vy jste asi nikdy žádný neměl.
      Huawei je na trhu mnohem kratší dobu.

      Vymazat
    3. 11:23

      To je úplně jedno kde se Apple vyrábí. Důležité je kde sídlí vývoj, kde sídlí vedení a kam plynou zisky. Krom toho, Apple zdaleka nevyrábí jen v číně, ale po celém světě, včetně USA.
      No a co že je Huawei na trhu kratší dobu? Prostě to, že Apple nestačí technologicky na Huawei je váš zcela vymyšlený blábol který jsem vyvrátil fakty (7x větší zisk Apple!!!) a taky tím, že pokud chce někdo špičkový mobil, tablet, notebook a má na to peníze, tak jednoznačně koupí Apple.

      Vymazat
    4. 11:47
      Nikdy bych Apple nekoupil, protože má nainstalované odposlouchávající a sledovací programy, kterými je šmírován majitel tohoto Amerického produktu. A že má Apple větší zisky? No jenom, aby to nebylo jako se zisky investičních a hypotéčních bank v roce 2008, které rozjely obrovskou ekonomickou krizi. Akce USA proti Huawei něco napovídá a to že sice Apple je soukromá firma, ale nějakým způsobem propojená s nejvyššími vládními činiteli v USA a CIA. Dále to napovídá, že sice má Apple velké zisky, ale cítí se být ohrožený někým, kdo ty zisky má sice menší, ale asi svou dokonalostí je vzal právě Applu. Ale přesto to dokazuje jenom jedno, že tam kde Američané nestačí rozumem použijí podpásovku ve formě bombardování, zavírání, mučení, vraždění. Kdo to nevidí, je to jeho chyba.

      Vymazat
    5. 12:12 To je jasan. Kup si nějakej ruskej telefon. Jo počkej, on žádnej takovej neexistuje.

      Vymazat
    6. On takový existuje, ale není to nic na špici. Asi proto, že je pro normální uživatele a ne pro geniální, byť nevychované hochy, jakým jsi ty.

      Vymazat
  23. Vlastně, ani není třeba, to video vidět. Vždyť You Tube mi ,, jeho obsah" sdělil jednou větou.

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:10. Vyhrožování je typické pro diktátory, fašisty, nacisty, zkrátka verbež. Tak mazej na web, kde se mezi verbeží najdeš, a neotravuj tady mirku dušíne.

      Vymazat
    2. 9:10 Neboj milánku za chvilku jsou volby do eu lidi neomarxisty vyhodí a ty budeš bez práce. Co jsem furt lezeš nechci číst vaše komentáře jsem rád že tě smazali.

      Vymazat
    3. 9:52 spousta odvahy ve vašem proslovu. Na majdan nepotřebujete volby, tam žádné volby nebyly. Jenom střelba v ulicích, komanda smrti a pod. Vy máte zřejmě chuť své politické odpůrce takto eliminovat i zde a vyzýváte k tomu. Tím se dopouštíte trestného činu a komentář musel být smazán.

      Vymazat
    4. Vy jste totiz otravny....Vas tedy vsichni blokuji z jineho duvodu

      Vymazat
    5. 11:38 ten trouba si neuvedomuje,ze akce vyvolava reakci a pak by brecel jako decko

      Vymazat
    6. 12:01 Privedte mi nejakeho ruskeho spiona a ja ho "akceptovat" nebudu...ale ty okecavky take neakceptuji...na to uz jsem dost zkusena....Jinak vypadate,ze vase heslo zni "S USA na vecne casy a nikdy jinak"......ja to tak nemela ani se SSSR,takze to tak nehodlam mit ani s USA

      Vymazat
    7. Řeknu něco mimo téma, ale nepříliš mimo téma.

      Prezident Zeman se vyjádřil o zprávě BIS dost nešetrně, jako by zapomněl, že je prezident a to před kamerou.
      Na druhé straně, občan Miloš Zeman má právo vyjádřit svůj názor, jako každý jiný. Nebo ne?
      Byl snad zvolením za prezidenta odsouzen ke ztrátě základního lidského práva – práva říct, co si myslím?

      Prezident Zeman je velmi odvážný a statečný člověk. Šosákům to je proti srsti, ale já si ho za to vážím.

      Prezident Trump by si to také troufnul. Vzpomeňme na jeho výrok: „Vymetu tu washingtonskou bažinu.“

      Bohužel, Mr.Trump asi tu bažinu nevymete. To by za ním musel stát někdo mnohem silnější, než americký lid. A jak pozoruji, má na své straně málo lidí. Jeho lidé pracují proti němu.
      Ta bažina dříve zadusí jeho.
      Na vrcholnou politiku je přisáto nespočetné množství pijavic, které se vyznají dokonale v jediném oboru: “Na koho se vysrat a před kým se posrat“. To je jejich kvalifikace, to je živí, to ovládají mistrně. Nalezli do všech funkcí, do všech kanceláří, kde se přerozdělují státní prachy.

      Nakonec, aby se zachránil a snad i prosadil něco ze svých plánů, bude se muset spojit se svými nepřáteli a poplácávat je po ramenou a dělal s nimi ta jejich svinstva. Tomu se říká politika, tomu se také říká demokracie.

      Největším nepřítelem USA není Rusko, ale americký vojenskoprůmyslový komplex. Ten prezident nepřetlači. Naopak, musí s ním hrát tu jejich hru, to klišé, že nepřítel je Rusko, Čína a Írán. Aby se penízky za předražené zbraně sypaly tam, kam mají.
      Upřímnou soustrast, a do značné míry i obdiv.

      Náš český případ s tím souvisí. Vypukla davová psychóza: chyť si svého ruského špiona. Snad se na to založí i parlamentní komise, a poslanci budou muset místo svojí práce chytat ruské špiony za zvláštní příplatky.
      A až žádného nechytí, odhlasují si další odměny za to, jak dobře svou práci dělali, že tu není žádný špion.

      Ale to samozřejmě nebude pravda. Ruští špioni tu jsou, stejně jako jiní špioni, stejně jako v minulosti, tak i v budoucnosti, amen.

      Kdyby mi BISKA ty peníze dala, napíšu jí takovouhle zprávu taky. A možná ne tak hloupou.
      Ze zprávy totiž vyplývá, že nejvíc jsme si sami sobě nebezpeční tím, že jsme Češi.

      Ruští špioni sedí v baru, pijou vodku a radí se. Říkají: Je to pravda, že je český národ tak imbecilní, nebo tak vybírají pouze ty lidi do funkcí?

      Rebjáta, toto bude náš hlavní úkol: Zjistit, jestli se ti Češi jen tak přetvařují, jako se přetvařovali za sovětské éry, nebo jestli snad zhloupli docela opravdu.

      Potom by tu byl závažný úkol číslo dvě: Zjistit jaká příčina tu zkázu českého rozumu způsobila, a jestli něco podobného nemůže ohrozit i ruský lid.

      A já bych rebjátám poradil: Rebjáta, kašlete na to, jeďte si k moři odpočinout, ta zkáza vás už potkala, když jste se chtěli kamarádit s Amerikou a v důsledku toho jste se rozpadli.

      Dávno jste přece věděli, že válka s anglosasem je hrozná, ale ještě horší je jeho přátelství.
      V přátelství on už opravdu nezná bratra.
      PB

      Vymazat
  25. K informaci, i když s článkem přímo nesouvisí:

    https://www.hlavnespravy.sk/lud-povedal-dost-francuzsko-sedi-sude-pusnym-prachom-preziden-macron-onemel/1602062?fbclid=IwAR12-xoHocDXIPnTjY-p-NKolj4BIMtQI5H1JxjYYbot4ox0B6r0fRe29kI#

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na hodnocení aktuálního dění je brzo. Pouze ten kdo ho organizuje může vědět cíle. Vám už teda notičky přišly. To mě mrzí, chvíli jsem si myslel, že je to vůle lidu, zase nic. Jako obvykle.

      Vymazat
  26. No co na to říci tohle je SPD????

    Šéf SPD Tomio Okamura považuje označení BIS jako čučkařů za nespravedlivé zjednodušení její práce, ve které “dnes a denně riskují své životy v boji s organizovaným zločinem”. “Ke zprávě BIS máme věcné výhrady, neboť její formulace vyvolávají zbytečnou mediální a politickou hysterii. Neznamená to však, že můžeme zapomínat na statečnou práci lidí a jejich službu ČR,” sdělil ČTK. Také předseda bezpečnostního výboru Sněmovny Radek Koten (SPD) ocenil práci důstojníků BIS a hodnocení hlavy státu označil za nespravedlivé vůči nim a zjednodušující.
    https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/bis-rozbila-sit-jedne-z-ruskych-zpravodajskych-sluzeb-v-cr/1696290

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:37 Jasně běžte si honit Ruské agenty a pokud bude válka tak vám přeji aby jste to přežil.NR není sama na PL je anketa kde 98% lidí na Ruské agenty nevěří.

      Vymazat
    2. 11:18 Jak věří - nevěří. Jakože 98% respondentů nevěří na přítomnost ruských agentů na území ČR?

      Vymazat
    3. 11:26 Člověče neumíte číst? 98% lidí na Ruské agenty nevěří.

      Vymazat
    4. 11:28 98% z kolika? A kde a koho se ptali, proboha?

      Vymazat
    5. 11:18
      To bude nejspíš proto, že do PL přispívají a PL čtou a hlasují v jejich anketách převážně voliči právě těch komunistů, případně okamury.
      Podle ankety na PL by komunisti měli 49% hlasů a okamura dalších 49%. Realita je ale "trochu" jiná.
      Politika se ale dělá na základě výsledků voleb a ne nějaké ankety.
      A už vůbec ne podle toho, jestli lidé, kteří nemají žádné relevantní, většinou tajné informace, zdroje, prostředky, schopnosti, něčemu věří nebo nevěří.

      Vymazat
    6. 9:37 Vlastizrádce je ten kdo připravuje útočnou válku a je zaražený v americkým zadluženým zadku. My tady jsme pro suverénní ČR a vy tu kopete za cizí mocnosti takže asi tak.

      Vymazat
    7. A anketa kolik respondentů věří na Ježíška tam nebyla?

      Vymazat
    8. 11:33

      Vlastizrádce je ten kdo jde proti zájmům a vůli většiny obyvatel dané vlasti. Tečka. A to jste vy. Taky tečka.
      Vy nejste pro suverénní ČR. Celá vaše činnost má jediný cíl a to zrušit celý polistopadový vývoj u nás. Nenávidíte polistopadovou svobodu a demokracii a rádi byste naši zem zase zatáhli do předlistopadové socialistické totality.

      Vymazat
    9. Jestli ten váš "celý polistopadový vývoj" znamená příšerné číslo lidí v exekucích, rozvrácení českého hospodářství, přeměna republiky v kolonii, přípravu útočné války a okleštění svobody projevu včetně krádeže veřejnoprávních médií, korupci a vládu mafií, tak s takovým vývojem jděte do pr...

      Ale vy jste jen hloupý trouba, který nepřemýšlí, mele jak předlistopadový politruk na PŠM.

      Vám není pomoci a redakce NR by vás měla mazat víc. Jste jen jedovatý plevel diskuze. Srážíte ji na svou mizerně nízkou úroveň. Asi máte v CTHH na vnitru níykou hodnost, že?! Za své daně žádám vyšší úroveň!

      Vymazat
    10. Přestaňme si hrát na to, že NR je něco víc, než běžný tu dobře, jindy mizerně z ruštiny přeloženej putleroffský hoax! Součást to hybridní války vedené a placené tímto gangem kremlovorů!- https://img.opentown.org/store/news/180407/te-url-9f0e394ab55deec1225656a563db0bf8.jpg

      Vymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:44 Eh, ty jeden novičoku, neurážej, dej důkazy, nebo vysmahni.

      Vymazat
    2. 9:44 Jo to tam použili džihádistické figurky vycvičené a podporované usa + celý tzv západ. Vy fašističtí pohrobci se k tomu hlásíte.

      Vymazat
    3. 9:44 RADOSTO, chválím za neutuchající boj se svými
      větry. Ale pokud si chceš ulevit, tak vezmi RADOSTOL !
      Tento osvědčený srací prostředek pomůže i tobě.

      Vymazat
    4. 9:44 Člověče nešťastná z Vás teče žluč nenávisti proudem. Zajděte do kostela, nebo do lesa, někdy to pomáhá! V.J.Horák

      Vymazat
    5. 9:44
      Příteli, přistup blíž, ať tě mohu pozvracet.

      Ostatně, co to za zvratky vychází z tebe?
      Asi to bude výron choré mysli.
      PB

      Vymazat
    6. Netřeba na toto hloupé individuum reagovat. Redakce ho, sic se zpožděním, ale přece jen maže.

      Vymazat
  28. Paříž živě:
    https://cz.sputniknews.com/svet/201812088650197-pariz-protesty-zlute-vesty/

    https://www.youtube.com/watch?v=LV2Q58Ss6uI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 9:53 A co ty? Jak se k tomu stavíš? Kritizuješ, tak se projev, jinak jsi jenom obyčejný štváč.

      Vymazat
    3. Jak se k tomu postavit? Cizokrajní turečtí "filosofové" Marx a Engels jasně psali, že revoluci je třeba udělat ve všech zemích najednou. To co se děje ve Francii je neplánované a tedy nevhodné.

      Vymazat
    4. 10:05 ve vsech zemich najednou se to da udelat jen po valce (nebo vzdy to tak bylo)

      Vymazat
    5. 9:53...Vy fakt nepoznate rozdil?Pri pokusech o majdan policejni ani armadni slozky moc nezasahuji.....Proc asi?

      Vymazat
  29. Zase tu radi ten věčně spokojený tedy jednoduchý trouba.Jeho příspěvky číst je jen pro silné nervy.Za dohadování nestojí je jako kolovrátek, což znamená, že stejně nikdy nic nepochopí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezlobte se na mne,ale kazdy premyslivy najde v kazdem systemu chyby a chce je tedy napravit...Takze jste jako trouba odpovedel

      Vymazat
    2. 12:05

      Jenže vy se nesnažíte napravit chyby. Vy odmítáte celý polistopadový vývoj naší země, nenávidíte ho. Což čiší z každého článku a diskuse pod ním tady. Neustále zpochybňujete naši svobodu projevu, demokracii a vysmíváte se jim. Stále se slzou v oku vzpomínáte na staré, zlaté, socialistické, totalitní časy. Považujete Gorbačova, který přivedl SSSR k demokracii za zrádce, Havla jakbysmet. Atd atd.
      Kdo nemá v hlavě nasráno, tak vám nevěří ani nos mezi očima.

      Vymazat
    3. Podivejte...ja mam rada vysledky...a tady fakt nejsou..Takze sorry jako nebudu zavirat obe oci

      Vymazat
    4. 12:20
      Za to, že VY nemáte výsledky můžete zase jenom VY. Nikdo vám s tím nepomůže.
      Reálné mzdy rostou raketovým tempem, nezaměstnanost prakticky nula, ekonomika rekordně roste, důchody taky, staví se všude jako u život....
      O čem to teda blábolíte? Co budete žvanit až opravdu přijde krize?

      Vymazat
    5. To je ale ptakovina...Ja muzu tak maximalne,za to tesne okolo sebe...ale rozhodne ne za to,ze mame rozprodany zadluzeny stat...To jsem pro potomky nechtela,protoze to znamena,ze budou vzdy nekomu podrizeni (to tak u dluzniku byva)

      Vymazat
    6. Odmítám celý polistopadový vývoj, protože tento zločinecký systém vede celou planetu do záhuby.

      Vymazat
    7. 13:02 Polistopadový vývoj, vede celou planetu do záhuby. Tak dnes máš ZLATOU OSLOVSKOU medaili. Tak tohle nyvymyslíš!!!!!!Jak muže někdo být super idiot.NECHÁPU.

      Vymazat
    8. ad 13:28 - nezlobte se, ale sleduji místní diskuzi pod několika články a stále se nemohu zbavit dojmu, že to právě vy, papouškující a tapetující slaboduchá fráze, individuum bez slušného vychování, vytočený doběla, že právě vy a jen vy jste případ hodný označení OSEL.

      Dobrou noc, snad vám na noc hodí pod zub něco sena.

      Vymazat
    9. 21:19 Pokud kritizujete to co píši, že pisatel je osel, tak vás vítám do JEHO stáda.

      Vymazat
  30. Teda mě by zajímalo, jestli ten pán na videu podal na příslušné politiky trestní oznámení, nebo jestli má potřebu jen planě plácat na youtubovém videu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by fakt pomohlo..nebo vy myslite,ze ano?

      Vymazat
    2. No, zatímco vykecat se na videu je fakt cesta k lepším zítřkům, to se musí nechat.

      Vymazat
  31. Je jen otázkou času kdy Bruseská plutokracie ztratí ostych a začne prosazovat restrikce násilnou formou. Ponejprv silovým vnucováním nedemokratických nařízení do právních řádů jednotlivých zemí (příznaky už jsou), omezováním svobody projevu a svobody přístupu k informacím (viz výše), zavedením systému bonitace občanů (viz aktuální čínský experiment) až po nápravu nebonitních občanů v převýchovných zařízeních (koncentrácích) pak už je jen krok k tomu eliminovat nepřevychovatelné jako nepotřebný lidský odpad. Pak budou slova prof.Petra Piťhy už jen mementem naší hlouposti, lhostejnosti, nejednotnosti a lenosti. V čele dění je opět Německo. Až se rozpomene na svou skvělou minulost, která bude uvolněna z řetězu, tak ztratí ostych a konečně se zbaví svého traumatu se skvěle organizovan ým technologickým postupem prosazování jediného správného názoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plácáš blbosti, Strako. Tvoje přání je otcem tvé ničím nepodložené myšlenky.

      Vymazat
    2. 12:36Vase placani je necim nepodlozene...jeho je podlozene zkusenostmi

      Vymazat
    3. Předpoklady pro násilné zásahy proti našim občanům už připravila Sobotkova vláda tím, že bylo Německu poskytnuto právo policejně zasahovat na celém území ČR (!!!), včetně použití střelných zbraní, vrtulníků a jiné techniky.

      Vymazat
    4. 14:59 O -ou. To jsi vzal kde?

      Vymazat
    5. To jsem vzal z ČT, podzim 2016. V té době byla zpráva překryta neskutečným humbukem kolem M. Zemana, ohledně údajného úmyslného nevyznamenání Jiřího Bradyho, a jinými medálními masážemi.

      Vymazat
    6. Že by bratrská pomoc?

      Vymazat
    7. 15:11 Jasan, říkali to v ČT, dva roky dozadu... Fakt věrohodná informace.
      A možná to neříkali v ČT, možná to tenkrát říkal někdo v hospodě, ale už si nevzpomenu kdo...

      Vymazat
    8. Anonymní8. prosince 2018 15:22
      V hospodě nevím, ale v ČT jsem to zaregistroval také. Němečtí policisté při pronásledování zločince nekončí na českých hranicích, ale smějí pokračovat k nám. Za jakých podmínek, zda sami, nebo po informování, či spolupráci naší policie již nevím, neznám přesné znění. Záminkou pro něco takového, mohly být české drogy v Německu. P.K.

      Vymazat
    9. V těch televizních zprávách byly také přímé záběry z nacvičování společných česko-německých zásahů proti demonstrantům.

      Vymazat
  32. Původně šlo o možnost pronásledování osob podezřelých z trestné činnosti. Němečtí policisté směli proniknout na naše území do vzdálenosti 10 km. Později do 30 km a nakonec na celé území ČR.

    A nyní už nejen z důvodu pronásledování prchajícího pachatele, ale i z důvodu potlačování demonstrací.

    Viz archiv ČT, večerní zprávy 19. 10. 2016, název zprávy česko-německé policejní svičení. Asi v 14.minutě.
    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/216411000101019/obsah/499264-cesko-nemecke-policejni-cviceni

    Zajímavé je, že v té smlouvě jsem nic takového nenašel. Jde o 48/2016 Sb.m.s.
    http://www.sbirka.cz/POSL4TYD/NOVE/16m048.htm

    Možná jsem špatně hledal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zásadně platí, že se jedná o oboustrannou dohodu, jinými slovy "Česku bylo poskytnuto právo policejně zasahovat na celém území Německa" (!!!) včetně použití střelných zbraní, vrtulníků a jiné techniky.

      Vymazat
    2. Zásadně platí, že ministr neměl právo takovou smlouvu vůbec podepsat. A existuje důvodné podezření, že vláda a parlament o jejím skutečném obsahu vůbec nebyli informováni.

      Vymazat
  33. Informovala nejen televize.

    Začíná platit dohoda o česko-německé policejní spolupráci
    https://www.novinky.cz/domaci/416221-zacina-platit-dohoda-o-cesko-nemecke-policejni-spolupraci.html
    1. 10. 2016

    Začíná platit česko-německá dohoda o policejní spolupráci
    http://zpravy.idnes.cz/cesko-nemecka-dohoda-o-spolupraci-policie-f1u-/domaci.aspx?c=A161001_071201_domaci_pku
    1. října 2016

    - - - -
    Ale na žádost o zveřejnění celého obsahu smlouvy české ministerstvo vnitra nereagovalo.



    OdpovědětVymazat