Reklama

.

.

pondělí 3. prosince 2018

Pachatelé totální inkluze ve školství vyhrožují státu žalobami v Bruselu a ve Štrasburku

Jana Maříková
3. 12. 2018
Když se ohlížím za třemi roky inkluze počesku, vidím řídnoucí řady učitelů, vynervované učitelky prvního stupně a mateřinek, trestuhodně nezvládnutou a zpackanou situaci. Když k tomu čtu výplody pana Šimáčka ze Společnosti pro sociální inkluzi (IPSI) o tom, jak novela vyhlášky, která má katastrofální situaci trochu zmírnit odstraněním povinné inkluze, což podle něj povede k segregaci, chce se mi zařvat: "A dost! Kvůli vašim korytům a čerpání z fondů a veřejných rozpočtů už je školství zdevastované dost!"


Martin je Šimáček ředitelem IPSI. Jeho manželka Klára Laurenčíková je předsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV). Společně protlačovali zavedení povinné inkluze do škol. Kromě šéfování oběma spolkům, které "radily" bývalé ministryni školství Kateřině Valachové (ČSSD), byli rovněž zaměstnaní ve státní správě. Laurenčíková působila řadu let na Ministerstvu práce a sociálních věcí (MSPV), které společně s Ministerstvem školství mláděže a tělovýchovy (MŠMT) rozdělují peníze z české větve Evropského sociálního fondu. Působila též na MŠMT v poradním sboru ministryně Valachové.

Šimáček působil kromě neziskovky Člověk v tísni i na Úřadu vlády, respektive Agentury pro sociální začleňování, která spadala do působnosti ministra bez portfeje Jiřího Dienstbiera (ČSSD). Cestou poradních orgánů vlády, které jsou plné lidí, kteří mají úvazky v neziskovkách, se mu podařilo dosáhnout schválení programových dokumentů vlád, které otevřely cestu k likvidaci mnoha škol a školek pro děti s lehkým postižením. A tím i k zavedení povinné inkluze do škol.

Společně prosadili změnu školského zákona a návazných vyhlášek, které postiženým dětem, respektive jejich rodičům berou možnost se před první třídou rozhodnout, jestli dítě půjde "inkludovanou" cestou normální základní školy, nebo jestli pro něj bude vhodnější některá ze škol, které jsou specializované na vzdělávání dětí se speciálními potřebami. Specializované tím, že má menší počet žáků ve třídách, speciálně vzdělané učitele a její provoz je celkově uzpůsoben pro vzdělávání různě postižených dětí. Z iniciativty těchto dvou proinkluzivních lobbistů a skupin dalších neziskovkářů na ně napojených byla v ČR zavedena "totální inkluze".


Tito hlavní oganizátoři zpackané inkluze jsou především lobbisté za svůj životní standard. Jde v podstatě o zločinné spolčení. Za to, aby jim nevyschly zdroje příjmů a udrželi si moc, neváhají školství úplně zničit. Učitelé nebyli k připomínkování zavedení inkluze připuštěni. Připomínky speciálních pedagogů nebyly akceptovány. Výsledkem je školství na pokraji kolapsu - což plánované minizvýšení platů jen urychlí.

Protože inkluze počesku se ukazuje jako naprostá katastrofa, protlačila Pedagogická komora - iniciativa vzniklá zdola, od kantorů - po dlouhých jednáních zahájení procesu novely příslušné vyhlášky. Novela by měla odstranit povinné nasazování postižených dětí do škol, které nejsou vybaveny k jejich výuce. Ministerstvo školství již předložilo jido vnějšího připomínkového řízení novelu příslušné vyhlášky č. 27/2016 Sb. o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných žáků. V novele je navrženo ke zrušení to, co nikdy nemělo v žádném zákoně ani vyhlášce být - tzv. povinná inkluze. Tedy situace, kdy dítě napřed musí nastoupit do běžné základní školy a teprve když má problémy, které jsou nezvladatelné, nastupuje koloběh poradna - psycholog - speciální či praktická škola.

Rodiče by podle návrhu novely mohli opět rozhodnout, zda dítě umístí do "normální" základky, či podle stupně postižení a vlastního názoru podpořeného příslušnými vyšetřeními do školy, která bude lépe odpovídat jeho schopnostem a potřebám. A ušetří tak nervy dítěti, učitelů i rodičům - v mnoha případech.

Pan Šimáček ovšem žaluje:" Návrh zcela mění dosavadní kurz. Místo aktivní podpory společného vzdělávání otevírá ministerstvo legální cestu segregovanému vzdělávání dětí s postižením a zhoršení podmínek pro jejich vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Novelu charakterizuje návrh na vypuštění odstavce 1 z § 19 vyhlášky, který deklaruje předností vzdělávání v hlavním vzdělávacím proudu," píše Institut pro sociální inkluzi v úvodu série textů k návrhu nové vyhlášky. A pak následuje řada obvinění málem z rasismu. Celý článek je možno vidět na webu Česká škola pod názvem "IPSI: Novela klíčové vyhlášky hrozí otevřením prostoru pro segregaci desítek tisíc dětí ve vzdělávání."

Klidně bych mu za to napařila šíření poplašné zprávy. Samozřejmě že o děti a jejich vzdělání tomuto dobrému muži v žádném případě nejde. Kdyby šlo, musel by uznat, že inkluze počesku se nepovedla a změna je nutná. Před třemi roky jsem zde na Nové republice publikovala článek

"Dokonalé začlenění povede k dokonalé segregaci", kde jsem poukázala na to, jak bude taková inkluze u nás probíhat. Téměř do puntíku se mé varování splnilo. Včetně toho, že se řada rodičů snaží své děti z "inkludovaných" základních škol dostat. Nápor na víceletá gymnázia, soukromé školy a stoupající poptávka po domácí mvzdělávání má slova potvrzuje. Takže, pane Šimáčku: "Segregace tu dávno je a vaším jednáním jste ji jen zhoršili!" To ovšem mohl být i záměr. Průšvihy, které inkluze počesku natropí, budeme řešit ne systémově - zrušením - ale řadou dílčích opatření, školením neschopných učitelů a podobně. Na čemž bude opět profitovat kdo? Neziskovky. Aktivisté zaměstnaní na MŠMT. Už teď si kolegové stěžují, že na všem - od tzv. obědů zdarma po programy prevence, se "zaháčkovaly" neziskovky, bez kterých prakticky škola sama nemá šanci na vypisované dotace dosáhnout...a tak platí a platí. Na zmíněné obědy zdarma zas nemá nárok dítě, jehož rodiče nejsou na pracáku - a to kupodivu nikomu nevadí. Kde se berou peníze, které přecedí neziskovky k nebohým dětem, to je také jasné. Z veřejných rozpočtů. A komu se to vyplatí, to je také jasné.

A z toho kvikotu kolem se dá celkem jasně rozeznat, že tu jde o hodně. I ministr školství Robert Plaga (ANO) si v rozhovoru v Učitelských novinách posteskl, že zmínění zástupci neziskového sektoru, ČOSIV a IPSI, spolu s ombudsmankou Annou Šabatou, si stěžovali u různých instancí od premiéra po Brusel. Otevřeně vyhrožují Evropským soudem pro lidská práva ve Štrasburku (ESLP).

Novela vyhlášky je podle nich v rozporu s lidskými právy. Opírají se přitom o neblahý rozsudek Štrasburského soudu, který kdysi uznal stížnost sedmi ostravských Romů na diskriminaci ve vzdělávání. Vyhrožuje se tedy opět, když to jednou zafungovalo.... Proto, aby peníze byly správně nasměrovány.

Myslím, že pro učitele a veškerou soudnou veřejnost je nejvyšší čas přestat fňukat a začít konat. Dokud to, že učitelé jsou nespokojení, špatně placení, veřejně vysmívaní a vyčerpaní, nebude veřejnost a rodiče bolet, nestane se vůbec nic. Nastal čas "žlutých vest". Milá ministerstva - na vašich deset procent k tarifu vám zvysoka... kašleme. Ne my, staří a zkostnatělí, my už se bez nich obejdeme. Ale místo nás, až nám dojdou síly, přijde tak třetina těch, co budou třeba. Nadšenci nebo zoufalci. Nadšenci vyhoří a zoufalci zůstanou. A budou chodit na školení, kterak za mzdu čtvrtinovou co v Německu, při stejných cenách energie a potravin a často podobných cenách nájmů učit s elánem a nadšením. A úroveň vzdělání našich dětí bude přitom strmě klesat - zatím je pořád ještě kam.

42 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve Vašem případě je vidět, že ta inkluze je úplně k ničemu.

      Vymazat
    2. Když nemohu být starosta
      Byv na hlavu tak těžce marod
      Mohu být ještě Radosta
      A myslet si, že vedu národ...;

      Vymazat
    3. Plne souhlasim s autorkou článku.Jsem učitelkou 27 let a vetsi hloupost jsem nezažila .Autorum bych ráda půjčila na týden svoji třídu, ať si to jdou zkusit.Inkludovane děti nedostanou péči,kterou vy potřebovaly, protože to není ve fyzicke schopnosti ucitele.27 zaku je mnoho a z toho pet s problémy,tak tobych fakt ráda videla, jak si tito mdobre pl ceni mluvkove v praxi poradi.Zdena

      Vymazat
    4. Ve skutečnosti to teprve teď přináší komunizmus své Kainovsky zvrhlé a prznitelské plody na přírodě i na lidech - a ještě pár generací bude. Diskuze malomocných, neschopných, žlučovitých, klauzemanovských i putinovských socek v pracovní době to jenom potvrzují. Nostalgicky pláčou na hrobech zpupných diktátorů, opěvují loupeživý komunizmus či jiný „většinový“ systém a zamlčují, že tehdy ještě dožívala předkomunistická výchova a morálka – komunisty nazývaná „přežitky kapitalizmu“ a že se žilo z naloupených bilionů. Dnes nemáme žádný civilizovaný kapitalizmus – ale trojbarevnou bolševickou otevřenou kleptokracii a partajokracii – bez „přežitků kapitalizmu“. Současný konzumizmus není nic jiného, než převlečený a přebujelý komunistický materializmus. Levicoví odboroví bossové a lemplové jen žvaní – ale ani jediný kibuc nebo výrobní či prodejní družstvo si dosud nezaložili, aby tam předvedli, co umějí vlastní prací, bez olupování a parazitování na těch úspěšnějších. Blijí směrem na Západ, protože mu nikdy nebudou sahat ani po řiť, aby ji mohli políbit. Kydají na cikány, ale sami klesají na jejich úroveň, ba i pod ni.

      Vymazat
    5. Tu čtvrtinovou mzdu mají nejen učitelé. Je evidentní, že ve vrcholných politických funkcích převažují blbci.

      Vymazat
  2. Inkluze by měla být zrušena nebo brzdí výuku ostatních žáků.

    Tak causa Babišův syn Babiš vyhrál a hlupák Okamura prohrál ale hlasy SPD dám:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/32-5-pro-ANO-Vysmech-Seznamu-Babis-bude-Orban-boji-se-Respekt-A-dorazila-to-zprava-ktera-prisla-v-noci-561775

    OdpovědětVymazat
  3. Přeci své geniální myšlenky nebudou šířit zadarmo. Mraky státních zaměstnanců, doplněné těmito "neziskovými" odborníky, to musí být pěkná díra ve státním rozpočtu.

    OdpovědětVymazat
  4. http://svobodnenoviny.eu/svedsko-70leta-zena-vyslychana-a-odsouzena-za-proti-muslimsky-prispevek-na-facebooku/

    OdpovědětVymazat
  5. Z článku toho Radosty je vidět,že spíše absolvoval tu inkluzi.Kdyby absolvoval tu dříve oslavovanou zvláštní školu tak by tady tak blbě nekafral.Hodně úspěchů v léčbě.

    OdpovědětVymazat
  6. Poznámka k Radostovi!Vůl zůstane VOLEM,i kdyby vyplnil celou stránku na internetu.Howgh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvořák nejen maže, guma.
      A místo stačilo zas slintá hown ghnow.
      Hrozné poměry.

      Vymazat
  7. Vždy při ovládnutí naší země zahraničím se postupovalo v principu stejně. Jedním z prostředků byla vždy likvidace vzdělanosti a její omezení jen na ty, kteří budou sloužit k výkonu správy.

    Žádná náprava jednotlivých jevů však nemůže přinést významnou změnu. Buď se vzepřeme a vytrhneme se z této zničující spirály, nebo dopadneme prachbídně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prachbídně jsme už dopadli a bude hůř.

      Vymazat
  8. Ministerstvo skolstvi=ucitelky,ktere jsou line ucit,vedi o skutecne skole kulovy a hlupon z Človeka v tisni.Navic oslovsti ředitele zvouci si americke(! )diplomaty do skoly aby poucovali česke studenty o demokratickem Majdanu.(Gymnazium Sladkovskeho a patrne i jinde)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ředitelé škol, kteří porušují zákon a zvou do škol politruky z Člověka v tísni nezaslouží nic jiného, než vyhazov a uličku hanby.

      Vymazat
  9. To by si v socíku mohli tihle šmejdi zkusit, vymývat někde dětem mozky podle cizáckých notiček, ale za peníze nás všech. A jo, práskat oni umí dokonale, jako kdysi ve Vídni, v Berlíně, Moskvě a dnes v "Bruseli". A to se vyplatí (jim).
    Jinak, dobrých učitelů si vážím, ale je jich jak šafránu. Je to ohromně náročné povolání a vyhoření hrozí, čím dál častěji a čím dál dřív. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Jedné věci "nějak" nerozumím. Na ČT24 čtu, BIS hlásí: jak se špióni Ruska vlámají, kam se jim zachce a jsou kryti diplomatickou imunitou. A na tiskové konferenci vlády vystoupí premiér Babiš, jak je o něm šířena nepravda a pomluva, vše probíhá současně. Mám pocit, že BIS je organizace státu, která hájí zájmy jiného státu. Nebo nedostávají úkoly od vlády, pak kdo to je????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,jo.Dotkl jste se vředu na naší společnosti.My nejsme tady doma,my jsme tady trpeni jako služebnictvo.

      Vymazat
    2. A co zid Dinsbeer, dnes na TV 24 trapna figurka pripominajci mne perverta svym ksichtem slouha zidobolshewiku

      Vymazat
  11. To, co se u nás nazývá ve školství inkluze, to byl vskutku ďábelský vynález, který rozvrátil naše základní školství. Ti nejlepší učitelé utíkají a kdo může také do penze, ve které si pak přivydělávají doučováním jak těch standardních děti, tak těch inkluzí postižených, neb obojí sesypané na jednu hromadu zaostává. A to jsme měli vysoce nadstandardní speciální pedagogiku, která dokázala udělat právě pro dnes inkludované i zázraky. Dnes 14 tisíc asistentů bez řádné kvalifikace ve speciální pedagogice za mnohonásobek nákladů pomáhá udržovat děti v nevědomosti. Kdo je odpovědný za tento zločin mimo parlament, který asi musel schválit ten školství devalvující zákon. Asi to byl vyšší zájem, snížit úroveň českého školství před dobu J. Husa a J.A.K. Autoři pedagogického bastarda nyní denuncují v Bruselu - holt udavačská tradice a konfidentství u nás nevymřely.

    OdpovědětVymazat
  12. Když se Adolf Hitler pokusil odstranit českou vzdělanost, nechal zrušit a zakázat školy pro nejvyšší stupeň vzdělání, tedy vysoké školy. Toto opatření se však ukázalo neúčinné, protože téměř okamžitě po skončení německé okupace bylo možné, aby byly vysoké školy obnoveny a ti, kteří během protektorátu nemohli studovat dostali možnost, pokud tedy přežili, se na vysoké školy vrátit. Současná metoda pro zničení české vzdělanosti, která je pomocí štrasburského soudního rozhodnutí a tlaku eu prosazována dnes je mnohem dokonalejší. Zrušení speciálních a zvláštních škol a znehodnocení základních škol inkluzí - tedy zničení škol pro základní-nejnižší stupně vzdělávání je metodou mnohem účinnější, její dopady na děti a studenty už nikdy nepůjde napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každopádně pan Hiter se nad rudým xindlem typu lŽIDavid a lŽIDvořák tyčí jako Mount Everest nad dvěma ubohými hromádkami jačího trusu při svém úpatí ...

      Vymazat
  13. Tahle vypečená inkluze je českou obdobou na téma kolektivizace zemědělství v SSSR na přelomu 20. a 30.let, jak to velmi sugestivně popisuje R.C.Tucker v knize Stalin : revoluce shora 1928-1941

    OdpovědětVymazat
  14. Jedno srovnání:
    Za bývalého režimu
    měla třída 28-35 žáků, jeden učitel vyučoval i dva předměty, dokonce ředitelé měli své vyučovací hodiny (na vwsnicích zcela běžná věc).
    V dnešní době
    má třída do 22 (výjimečně 25) žáků, jeden učitel učí jeden předmět (na který má akreditaci) a v pohotovosti je několik asistentů (1-4, i 5). Ředitel nevyučuje, ředitel řídí školu (na výuku kvůli administrativě nezbývá čas).

    A nyní dotaz se zásahem do svědomí.
    Je ta dněšní "školní mládež" chytřejší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třídy mají různý počet žáků - maximum by mělo být 30, ale jsou výjimky. Asistent je ve třídě jeden, maximálně dva - jsou totiž mizerně placeni a sehnat dobrého asistenta se vzděláním je prakticky nemožné. Takže nastupují kosmetičky s kurzem. Ředitelé už velmi často musí opět vyučovat aspoň pár hodin, protože učitelé nejsou - a nebudou.

      Vymazat
    2. Z principu dnešní mládež nemůže být chytřejší (v průměru). Inteligence je geneticky podmíněna, přičemž inteligentní lidé mají málo dětí, tudíž počet inteligentních lidí ve společnosti klesá (průměr je cca 1,4 dítěte na matku včetně těch nepřizpůsobivých). Naproti tomu je zde nesmírně početná skupina nepřizpůsobivých občanů (zpravidla velmi hloupých), kteří si na výrobě dětí založili svůj byznys (běžně 8 a více dětí). Rodičovský příspěvek bude za rok navýšen na 300 000 Kč, což znamená, že když takováto asociální žena porodí každé dva roky jedno dítě, má zaručen příjem 150 000 ročně, klidně po dobu 20 let. K tomu štědré sociální dávky a bydlení na účet státu. Pro pracujícího člověka nedostižný sen. Takhle to praktikují stovky tisíc rodin (zpravidla z řad nepřizpůsobivých). K tomu tady chce havlo-kavárna nacpat další statisíce rodiček z islámského světa. Tahle země, je patrně odsouzena k zániku během několika málo desítek let i bez muslimských výrobců dětí. K tomu přistupuje stále se snižující úroveň vzdělání, s výjimkou výuky jazyků, což je v zájmu multikulturních globalistů. Utéct před touto perspektivou už bohužel není kam.

      Vymazat
  15. Ty žluté vesty jsou fakt inspirace. Našlo by se po krajích nemálo lidí,co by Prahu rádi rozzářili, stejně jako frantíci Paříž.

    OdpovědětVymazat
  16. Při návratu zdejšího žactva ze školy mám pocit,že otevřeli putyku. Vulgarity hrubého zrna už od těch nejmenších a prý je to výchovou v rodinách. Takže by to asi chtělo nějaké ty terénní pracovníky a vyhledávat vhodné objekty inkluze i mezi rodiči.

    OdpovědětVymazat
  17. Vážená paní Jano Maříková,

    plný souhlas s článkem, Martin Šimáček je pouhý vykutálený (vychcaný) škůdce bez pozitivního efektu, pouze škodí za zády s Šabatovou a ČSSD, moje paní taktéž působí ve školství, avšak na střední škole.

    U nás se vynořil za Dienstbiera (ČSSD), další škůdce bydlící v luxusním, obezděném komplexu za 22-miliónů, proč to zmiňuji, tento lidový, sociální demoKRAT k nám poslal do Mostu svého "školícího Mopslíka", který zde měl pomoci?! Zůstal po něm pouze zápach a řešení nula, naopak!

    Agentura pro sociální začleňování (exředitel Martin Šimáček), která spadala do působnosti ministra MPSV-ČSSD, pouze vysává rozpočet!

    Z neznalosti prostředí a placenému amaterismu v ničem, našemu bytovému družstvu nepomohl, pouze vyhrožoval Šabatovou, ta našemu předsedovi zase vyhrožovala, trestním oznámením za napsané slovo "Cikán?"

    A jaký udělal po mnohaměsíčním bádání závěr a zmizel do Prahy, zde jeho závěrečné rozsáhlé vyjádření, doslovné na závěr své dřiny:

    "Oni si tu nenávist krmí. Vlastně si ji vyrábějí. Přestože v realitě nemusela být tak veliká, vůbec nemusela vzniknout."?! Myšleno zoufalí mostečané, pomoc z Prahy, jak fík ...

    ••••••••••••••••••••

    MARTIN ŠIMÁČEK a manželka KLÁRA LAURENČÍKOVÁ (SZ), založili svůj nezávislý think-tank INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ!?

    V roce 2015 spoluzaložil a vede think-tank Institut pro sociální inkluzi. Předtím řídil Agenturu pro sociální začleňování, kterou převzal před krachem v roce 2009 a za šest let ji přivedl ke spolupráci s víc než 50 městy. Zkušenosti sbíral při práci pro společnost Člověk v tísni v sociálně vyloučených lokalitách v Česku, ale také v romských osadách na Slovensku, doprovázel romské azylanty při imigračním řízení ve Velké Británii, pomáhal s rozvojem sociální práce v Gruzii. Pracoval na ministerstvu školství na rozvoji inkluze ve školství, dva roky byl poradce ministryně práce.

    Ramón

    OdpovědětVymazat
  18. Za vším zlem hledej socana a neomarxistu,aktivně pracující na vytvoření evropského superstátu,tzv. IV Říše.Tam je potřeba levných,hloupých otroků,těch pár procent,potřebných k velení si už oni vyškolí jinde a především na školách,kde se slovo inkluze považuje za něco maximálně absurdního a zločin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co křesťanské strany včetně našich lidovců a německých architektů Evropy y CDU/CSU?
      A co Zelení?
      A co francouzská etablovaná pravice?
      Socani v tom nejsou sami a ten "neomarxismus" a tvorba Superstátu (totality) je vlastní všem výše jmenovaným.
      Takže víc rozumu a méně ideologie!

      Leo

      Vymazat
    2. Leo 3. prosince 2018 17:43

      Máte můj naprostý souhlas. Stále mi není jasný impotentní, nijaký postoj Lidovců/KDU (Vatikánu = hamižných, většinově Pedofilů) k prosazování LGBT a jiných sebezničujících, úchyláckých, nenormálních EXPERIMEHTŮ!

      Voliči ČSL/KDU ČR, prosím můžete mě v tomto Vašem konání poučit, za co jim dáváte svůj HLAS, pro homosexuáli, lesby od útlého věku k této orientaci vedené!? To jsou totiž, dnes jejich HODNOTY, krom plazení se před sudetoněmeckým landsmanšaftem!?

      Ramón

      Vymazat
    3. Opr. ...EXPERIMENTŮ...R.

      Ps. Google - reCAPTCHA, dík za sady semaforů !

      Vymazat
  19. Inzerát : V rámci inkluze přijmeme asistenta znalého písma a aspoň malé násobilky. Dálší podmínkou je dodržování osobní hygieny. Platové podmínky dle tabulek.

    OdpovědětVymazat
  20. Učím na soukromé střední škole, kam před pár lety přijali studenta, který byl nejen retardovaný, ale i líný, zvyklý na to, že vlastně nemusí vyvíjet žádné úsilí. Rodiče ho chtěli uklidit do vlídného prostředí, že na učňáku by ho šikanovali. Nedělali si nárok na to, že odmaturuje. Když pak opravdu neodmaturoval - nebylo to možné - stěžovali si, že škola brala 4 roky peníze, a že student postupoval dál. Když se pak v pozdějším termínu přece nějak, jak, to nevím, přece podařilo ho odmaturovat, přihlásili ho rodiče na vysokou. Dál tu historii neznám, ale o tom, jak bude vypadat inkluze, mám už dlouhou dobu jasný obrázek. Navíc vím od dětí, že celá třída byla prostě rozvrácená, protože děti se logicky ptaly: když může dostat čtyřku on, neumí skoro ani psát, proč se já mám snažit? Celá inkluze je komplot proti české vzdělanosti. Je mi smutno z toho, jak moc jsme upadli za pouhých 30 let takzvané demokracie. Že se nemají děti učit nazpaměť některá fakta? Blbost, blbost a ještě jednou blbost! Bez základních vědomostí nemám na co navazovat a internet mě nezachrání! Stát musí stanovit priority, podpořit obory, které jsou na trhu práce perspektivní, a ty rádoby obory nechat bez dotací. Málokdo ví, že škola dostává na žáka od státu dotace, a to i soukromá, která kromě školného pobírá až 90% částky dotace, kterou dostává škola státní. Stát drží v ruce kohoutky, a bohužel stále nedokáže tuto moc využít. Chceš studovat obor "suchý z nosu"? Studuj si ho, ale bez státních dotací. A hned by se vidělo, která škola by to přežila. A bylo by po příživnících. Vzpamatovat by se měli také rodiče, a respektovat dobré učitele, kteří navzdory tomu, jak jsou masírováni, se ještě snaží děti něco naučit. Místo vyskakování na učitele by se měli chytit za nos a dát pár pohlavků svému línému nevycválanci. Měli by si prostě uvědomit, že škola je organizované násilí, které nutí jejich děti proti jejich vůli vědomosti. Argument některých chytráků, že některá fakta děti nebudou potřebovat, neobstojí, protože tím děti degradujeme na úzce zaměřené lidi, kteří si s ostatními nemají co říct, a to po celý jejich život! Zdravím, Pavla

    OdpovědětVymazat
  21. dcera začala letos učit třetí třídu sedm vietnamců šest cikáňat a jedna těžce retardovaná s IQ houpacího koně kterou nechali již jednou propadnout, více zatím nemůžou, tak dostává omalovánky + taky jedna asistentka, čekám jen , kdy to dceruška zabalí a najde si něco jiného

    OdpovědětVymazat
  22. Inkluze, to není omyl! Inkluze, to je záměr, jak zničit České školství.
    Největším zločincem, chyceným při rozkrádačce za bílého dne byla Valachová! A ta má tu drzost neustále vystupovat ve sdělovacích prostředcích s útoky na školství, které dokonale rozložila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to záměr nadiktovaný OSN a v EU realizovaný přes Brusel. Včetně toho, že vše realizují neziskovky. Neziskovky jsou výkonnými rameny OSN a Bruselu.

      Vymazat
  23. Článek k inkluzi na Kose:

    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2018/11/30/ed-mcbain-inkluze-skola-v-ostrave-a-co-museji-snaset-nase-deti-a-nemusi-ty-prominentni/#more-954627

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek o inkluzi a jak posloužil k demagogickému napadení Babiše i zemanovců. Bravo, chybí mi tam ještě něco o incidentu v Kerčském průlivu ! Q.

      Vymazat
  24. Bože, dej ať se ministrem školství stane pán, který předstoupí před své podřízené a řekne: jmenuji se, Igor Hnízdo!

    OdpovědětVymazat