Reklama

.

.

čtvrtek 27. prosince 2018

Rok 2018 v pěti obrazech


Jiří Jírovec
27. 12. 2018
Rok Babiše
Babišův úspěch, matematicky vyjádřený jako 30% pokračujicích preferencí, vede zmatené politology k jednoduchému vysvětlení. Prý jde o marketing. Vysvětlení je daleko jednodušší: Babišovi spadla do klína spousta dlouho neřešených problémů. Kdo jiný než on a kdy jindy než teď zní mírně parafrázované heslo známé z ulice. Jeho vláda se opírá o dvě strany, z nichž KSČM dráždí "demokratickou" opozici do té míry, že paralyzuje její mozky. Proto Fiala (ODS) žvaní o komunistické vládě. Mohl vytvořit vládu s ANO, ale tuto možnost apriori odmítl a raději z opozičních lavic slibuje demontáž všeho, co za dobu, kdy je ODS v opozici, vzniklo.


Když se projednával rozpočet Sobotkovy vlády, dostala poslankyně Němcová otázku, zda by hlasovala pro, kdyby byl, tedy hypoteticky výborný. Odpověděla, že ne. Co lze od takových poslanců a takové strany čekat?

Pod Českem tiká bomba sociálních problémů: chudoba, skoro 10% populace je v exekuci a bydlení je nedostupné.

Premiér Babiš se jimi bude muset alespoň častečně zabývat. On, ryzí kapitalista, bude muset jít proti poučkám o neviditelné ruce trhu, která všechno vyřeší. Trh ovšem řeší jen zisk, ale ne sociální problémy.

Komunisté mohou v rámci mírného pokroku jít proti zákonu o protiprávnosti režimu let 48-89 a tvrdit, že oni sociální problémy vyřešili. Bylo to spojeno s přerozdělením bohatství ve společnosti i postihem těch, kteří se politicky postavili na zdánlivý nebo skutečný odpor. V Československu bylo tak či onak postiženo asi 5% obyvatel.

Mohou se "pravice" ptát, proč neudělala nic pro zabezpečení občanů ve stáří, dopustila růst nájemného, které ohrožuje dostupnost bydlení, proč nezakázala obchod s chudobou a lichvu.

Rok Pirátů

"Pusťe nás na ně, porveme se za vás," tak znělo převolební heslo Pirátů. Teď je po volbách a zdá se, že z něj zbyla jen první polovina, kterou ale měla být jiná, tedy "Pusťte nás mezi ně". Teď mezi nimi jsou a budou chvíli předstírat, že jim nezbývá než se kolem koryt pohybovat, protože v politice to jinak nechodí.

Nejsou zatíženi zkušenostmi. Mají představu o nesnesitelné jednoduchosti klikání, které všechno vyřeší.

Vyměnil jsem si s jejich místopředsedkyní Richterovou několik emailů ohledně naivních představ o řešení sociálního bydlení. Protože projevila jistý zájem o problém, který mě tíží, poskytl jsem jí potřebné detaily. Nastalo ticho po pěšině. Na můj dotaz, jak se "za mě rve" neodpověděla. Chápu to, protože nemá řešení, tak proč by se mnou ztrácela čas.

Místopředseda Pirátů Michálek ve Sněmovně potvrdil to, co již proběhlo v mediích: Na pražském Magistrátu došlo ke korupci toho nejnebezpečnějšího druhu. Jde o poskytování levných (čti: sociálních) bytů soudcům a státním zástupcům. S nájmem za 70 korun/m2/měsíc se daleko lehčeji odkládají žaloby a nezahajují soudní jednání.

Pan Michálek bohužel neřekl zda v této kauze podal trestní oznámení. Pokud ne, obrátím se na něj se žádostí, abychom to udělali společně. Nebo zkusím nového Primátora. Potřebuji totiž jeden sociální byt pro sociálně potřebného nemocného člověka.

Rok Karla Sýse

Karel Sýs je spisovatel. Byl jedním z mnoha komunistů, kteří tvořili Svaz československých spisovatelů. To byla slavná organizace, která v roce 1967 přečetla na svém sjezdu Solženicynův dopis. Tenkrát jeho český překlad přinesl komunista Pavel Kohout. To rozčílilo , tehdejšího tajemníka ÚV KSČ pro kulturu, Jiřího Hendrycha, do té míry, že při demonstrativním odchodu z jednacího sálu utrousil varování "všechno jste prohráli".

Po Jaru v Praze přišlo období normalizace, kdy podporovatelé Dubčeka nebyli v nakladatelstvích zrovna vítáni. Stb prý tehdy měla prsty a zvědy všude, ale dalo se publikovat pod pseudonymem nebo jménem nějakého kamaráda. V Česku se prý všechno rozkecá, ale jen něco a jen někdy

Již v prosinci 89 založili "ti, kteří spolu tehdy mluvili" novou organizaci, Obec českých spisovatelů. Její stanovy deklarovaly otevřenost pro všechny, ale ve skutečnosti zůstali mnozí nežádoucí spisovatelé mimo hru.

Karel Sýs byl v letech 1987-89 šéfredaktorem literárního týdeníku Kmen. Po listopadu dostal padáka, tedy výpověď, či ještě jinak, vyhodili ho. Bohatost českého jazyka umožňuje akt vykopnutí popsat i takto:
Michael Třeštík, který Kmen převzal, v dokumentu ČT o Sýsovi říká:
‚Jeho politická a lidská pověst byla dost příšerná a tak jsem ho potřeboval v redakci nemít.‘

Lze najít i formulaci, naznačující, že se vyvrhel jaksi zastyděl a "Jako zastánce politiky komunistické strany z redakce Kmene v listopadu 1989 odešel.“

Ti, které Obec potřebovala "nemít", posléze založili Unii českých spisovatelů.

V současné době ji vede Karel Sýs. To by Obci ani z ní odštípnuté Asociaci českých spisovatelů až tak nevadilo. O maličko víc vadí, když Sýs někde zmíní, že mnozí jdou vždy s dobou a jejím pokrokem. Jen teď říkají něco jiného než tehdy.

Jenže pak přišlo vyznamenání, které vrátilo jméno Sýs do medií.

Pirát Vojtěch Pikal Karlu Sýsovi pěkně zavařil, protože ho nechal proklouznout sněmovním Podvýborem pro udělování státních vyznamenání. Pikal (1987) jméno Sýs nemůže znát, protože se o něm nemluví. Sněmovna doporučení odsouhlasila. Nevědomých pirátů bylo víc než jeden Pikal, ale nakonec to nehrálo roli.

Pikal připustil, že si jména dostatečně neprověřil (zde převzal část komunistického hesla důvěřuj, ale prověřuj) a kál se. Mohl se o Sýsově tvorbě poučit alespoň dodatečně a nezesměšnit se tvrzením "že ho "dětský básničkář nenapadl". Místo toho si nasypal na hlavu popel a na dřevo vysázel 50000 korun úlitby pro Paměť národa. To je organizace, která dělá vše proto, aby Sýse a další nepohodlné vymazávala z povědomí Pikalů.

V roce 1989 byl Karel Sýs jmenován spolu s Bohumilem Hrabalem a několika dalšími Zasloužilým umělcem (toto ocenění nedostal od Husáka, ale od vlády). K nežádoucí nálepce, které se někteří umělci zbavovali házením kdysi velmi ceněného diplomu do Vltavy, přibyla Sýsovi skvrna v podobě vyznamenání od presidenta Zemana.

To se v české gubernii neodpouští a tak zásadoví knihkupci jeho knihy odmítají prodávat. Naposledy knihu Nalezeno pod kapotou, která obsahuje malby Kamila Lhotáka doplněné Sýsovými dvojveršími.

I v těch horších časech, kdy vládla jiná ideologie a často jen pouhá lidská blbost, se posuzovala spisovatelova tvorba. Stalo se, že někomu připadla protisocialistiká a tím pádem nebyla hodna šíření.

Teď jsme kus dál. K zavržení stačí pouhé jméno. Způsob Sýsova ostouzení dokládá falešnost polistopadového hesla "nejsme jako oni". Jsou a možná horší.

Rok zmizelých slov

Z českého slovníku se vytratila slova člověk a lidství. Nejsou zapotřebí, protože o těch, které nemáme rádi se vyjadřujeme opovržlivě. Buď s nádechem rasismu jako o černých opicích nebo kozomrdech nebo politicky, jako o teroristech nebo migrantech.

Napsal jsem článek o tom, že svitavský starosta vytlačuje chudáky ze zorného pole ctnostných občanů svého města. Jde o jasné porušení Listiny základních práv a svobod. Jenže policie ani státní zástupci nekonají. Je jim to šumafuk, přestože jde přístup známý z Protektorátu. Židům i jiným, tehdy odpudivým živlům byl zúžován prostor až zbyl jen koncentrák, byť s lékařskou péčí hned na perónu. Dál už bylo krematorium.

První reakce pod mým článkem byla tato:
"Stojím jednoznačně za starostou a hlavně za občany kteří ho do funkce zvolili aby hájil jejich zájmy. Před jírovci a ožralými, smradlavými bezďáky povalujícími se se svými čokly v centru měst, ochcávajícími rohy, somrujícími na čúčo…"

Jde o anonym napsaný člověkem, který nechápe, že se jednou na ulici může dostat i on sám a bude ochcávat rohy.

Ze slovníku mnoha lidí a prakticky všech politiků zmizelo slovo válka. Ty které se vedou byly odkrveny. Útlocitný konsument medií nenarazí na fotografie urvaných hnátů, mozků vytékající z roztříštěných lebek a střev z břichů. Neslyší nářek umírajících. Válečná propaganda vymyslela začleňování novinářů do vojenských jednotek. Nejsou v terénu a nemohou natočit žádnou odpornost.

Války si nesmíme ošklivit a kazit. Kolik škody napáchala fotografie dětí, které utíkaly z vietnamské vesnice. Holčička uprostřed skupiny byla frontálně nahá. To bylo popuzující, ale agentura fotografii přesto publikovala, protože strach v očích dětí vypovídal o válce víc než nahý rozkrok.

Ta fotografie ovlivnila veřejné mínění a byla jedním z faktorů, který připravil Američany o vítězství nad rákosníky.

Viděl někdo iráckou Faludžu, která prošla peklem dobývání? Samozřejmě ne. Je třeba chránit obyvatelstvo před ošklivostí.

Militantka Černochová není tak statečná, aby řekla, že zbraně NATO budou zabíjet, trhat a rvát teroristy na kusy. Nemluví o tom, že když se kácí teroristický les lítají vzduchem kousky cizích fakanů i jejich matek. Místo toho, zapřená o madla sněmovního řečniště, omílá kolem dokola slib 2% HDP na zbrojení. Až jednou bude tolik dávat na Německo, budou přetékat arsenály a bude je nutné vyprazdňovat. Kdyby byla víc žena než blondýna, mohla by mluvit jinak.

Ohlupování populace jde tak daleko, že znovu oslavujeme bitvy. Dvě, u Slavkova (1805) a Lipska (1013) trvaly dohromady 4 dny. Bylo v nich zabito nebo zraněno na 100000 vojáků. Místo toho, aby se takové výročí využilo k varování, aby války přestaly, se hlupáci navléknou do rádoby historických uniforem a jdou si na Slavkov hrát na bitvu.

Stejnou idiocii představují dny NATO v Ostravě. Zase propaganda zamlžující to, že jde o stroje na zabíjení, o nehorázné vyhazování peněz, které chybí jinde. Kolik rodičů tohle řekne svým dětem?

Jak si ti Hurvínci a Máničky ve Sněmovně představují, že asi ta příští válka dopadne? Že ji v klidu přečkají u drinku ve Sněmovní restauraci?

Rok očekávání a zklamání

Můj rok probíhal podle Cimrmanovy metody zvané frustrační kompozice, která střídá prvky očekávání a zklamání.

Platí to zejména pro mou snahu ochránit nemocného člověka před bezdomovectvím. Vedle nemalých částek peněz investuji spoustu energie do kontaktů s "vrchností".

Hledám již třetím rokem odpověď na dvě jednoduché otázky:

(1) Co má dělat mnou chráněná, ale mně cizí nemocná osoba, aby neskončila na ulici; a
(2) Co mám dělat já, abych neměl osud toho člověka ve vlastních rukou.

Když člověk nahlédne, byť nepřímo, ke dnu chudoby, prvek očekávání čehosi lepšího tam nalézá jen těžko.

Oslovil jsem poslance, ministryně, úředníky i bývalého zaměstnavatele. Všem jsem poslal vysvětlení o jaký případ jde, proč to pro cizího člověka dělám, do jaké míry mu jeho nemoc dovoluje pracovat přes internet, jeho CV a číslo transparentního účtu, kam mohli adresáti přispět, kdyby vše předcházející selhalo.

Neočekával jsem, že výsledek bude úrovni zklamání: Můj email otevřela jen polovina ze 170 oslovených poslanců. Někteří se na mě osopili jako na podvodníka, protože se jim nelíbila moje emailová adresa, jiní zahráli chudobu, ale nikdo nenabídl práci. Jen kníže Schwarzenberg poslal 1000 korun.

Od ministryň přišly, prostřednictvím podřízených úředníků, knížecí rady. Ministr prý nemůže ÚP ovlivňovat, ale to nevadí, protože přece stačí vyplnit příslušné formuláře a úřad se kompetentně postará. Jen prý musí být žadatel aktivní. Korespondence vždy uvadla po vysvětlení, že problém není v malé aktivitě žadatele, ale v tom, že pro ÚP je zamítání pohodlnější než hledání řešení.

V jednom případě ÚP zamítl příspěvek na bydlení, protože žadatel prý neprokázal, že účet, ze kterého je nájem placen, je jeho. ÚP věděl, že nájem platím já. Uniká mu, že český občan nemá povinnost jakýkoli účet mít. Nájem může předávat třeba v igelitové tašce nebo platit složenkou na poště. Rozhodující stejně je doklad majitele bytu, že nájem v dané výši uhrazen.

Z poslanců reagovala pozitivně pouze Jana Černochová. Možná proto, že můj synovec s ní byl na Praze 2 v koalici. Chvíli mě krmila historkami, že je, jako starostka Prahy 2, tak nějak blíže k lidu než poslanci. Každý týden prý za ní chodila na kávu a kus řeči nějaká stařenka. Vyměnili jsme si několik emailů, ale nic konkrétního se nestalo. Nakonec se vymluvila, že měla nějaký návrh, ale komunikace s "mým" člověkem selhala. Věděla, že to byl důsledek zdravotního problému, který ten člověk má. Výmluva přišla vhod.

Napsal jsem jí, že řešení mohla sdělit mně a navrhl, aby si vytiskla a dala na stůl výrok, že Pomoc, která není dotažena do konce, není pomoc. To ji asi urazilo a od té doby neodpovídá. Dokonce ani zmíněné dvě otázky, které jsem ji poslal doporučeným dopisem.

Nikdo nemůže spasit celé lidstvo. Může se ale pokusit, když jde o člověka. Není moje vina, že to Jana Černochová nechápe. Má hlavu plnou zbraní a Izraele a nic dalšího se jí tam nevejde.

Nu což, alespoň mám novoroční předsevzetí: nebudu s ní dál marnit svůj čas a energii. Vzhledem k věku mi obé ubývá.

112 komentářů :

  1. Z toho co jsem přečetl jsem pochopil, že Jírovcovy e-maily je lepší ani neotevírat a hned posílat do spamu. Jakmile se někdo nechá lapit do konverzace s ním a není hned všechno přesně podle něj, tak začne být agresivní, dotyčného urážet a psát na něj hanopisy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě jste nepochopil vůbec nic, i Vy jednou můžete potřebovat člověka, jako je pan Jírovec.
      I když mu dnes zřejmě "nechcete rozumět"...

      Vymazat
    2. Když budete ve volené funkci, tak je přímo vaší povinností ten e-mail otevřít a alespoň se pokusit jednat.Ale vy jste zřejmě sebestředný metrosexuálek, kterému slovo empatie nic neříká..Opravdu nevím, jestli vám má člověk přát, abyste se do podobné kritické situace nikdy nedostal, protože kdyby ano, tak možná i prozřete.

      Vymazat
    3. 18:38 Jsi debil, strč hlavu do záchoda a spláchni

      Vymazat
    4. NEŠŤASTNÝ PANE JIROVČE A MNOHO DAŠICH OBČANŮ S VÁMI

      odpověd na vaše otázky NIKDY nenajdete u politické třidy Šmejdů,která vám pomoci zmanipulovaného tisku a tv ukradne jako voličům hlas a tedy i vaši moc!

      Budete ji marně hledat u svých tzv zastupitelů,kteři nemohou a nesmi NIKDY vůbec nijak pomoci požadavkům těch,kteři je zvolili,ale jsou vykastrováni a musi zvedat ruce pro vadné zákony,jinak ztrati prebendy a jsou vyhozeni na dlažbu, kde zůstanou sami i se svými hypotékami.

      V tomto okamžiku si ještě může pan Jirovec a dalši přečist odpověd na svoje otázky a co dělat tady na momentálnim konci diskuse.
      Spěchejte kandidáti na otroky exekučnich a jiných vadných zákonů,zitra vám vnitráci ČSSD mohou dát náhubek a jako správni satanisté vás pošlou všechny tak řikajic do prdele!

      Co myslite je to pravda nebo ne?

      Vymazat
    5. 8.26

      Máte pravdu,svou podlosti nynějši režim je horši než komunistický,zcela záměrně vyvolává u bezmocných občanů stupnujici se nenávist,které se navic vysmívá.
      Tady by bylo zajimavé se zeptat,kdyby to někdo tehdejšim cinkálistům ty zvěrstva s exekucemi vysvětlil,zda by ho dav za to nezlynčoval,možná hned tam na pokyn toho budouciho presidenta!

      Vymazat
    6. Pravdou je,že zločinci z tisku a tv uváději občany v omyl a na to je basa.
      Teď se naši bezmocnosti směji co kdyby jsme mezi sebou hledali občany,kteři začnou ty jejich zločiny prozatim jen evidovat a sepisovat,nejlépe nějaký juristi a nelze udělat stejnou chybu a nechat je plavat,oni si myslí,že jsou gangsteři,kterým nikdo na kobylku nemůže přijit,no Amerikáni takové poslali do lochu,at si odtamtud svoje bandy zločinců řidi a plati!

      Vymazat
    7. 8:49 Myslím, žes na to kápnul, tedy na samu podstatu tzv. Nové republiky! Je to de facto vzpoura podlidí*) proti Nadčlověku a jeho Řádu, který dle slov klasika**) jest smyslem Země!

      *)Velký americký novinář a filosof Lothar Stoddard napsal že podčlověk je podřadný člověk, jehož existence je pod kritérii způsobilosti a adaptability zavedenými nerovnostářským společenským řádem, ve kterém žije. Stoddardova kniha ve kterém pojem poprvé formuloval - "Revolta proti civilizaci" se zabývá tehdy nedávným převzetím moci v Rusku bolševiky. Dokazuje, že byla země spravována nejvíce degenerovanými lidmi na Zemi.

      **) Fridrich Nietzche: Tak pravil Zarathustra

      Vymazat
    8. web Nová republika je samozřejmě pro lidi,tak vole nedřistej.
      To oni vymysleli NPV a idioti už začali vymýšlet jak je podrazit pod buzikem píči,že prý planuji vznik partaji jak máku a ty oslabi,všechny partaje a neomarxisté udělaji chaos tim pochodem přes vládu a pak přijmou ten marxismus,který je povraždií.
      To je blbost,at založi třeba tisic parteji ty které nepřijmou NPV a hezky si ho nebudou přeřikávat v kostele volit prý nebudeme a pošleme je očumovat ředkvičky zespoda a ty se připrav taky!

      Vymazat
    9. opava OČUMOVAT JAK ROSTOU ŘEDKVIČKY ZESPODA.aby to bylo jasné!

      Vymazat
    10. A nekecej,že americky president TRUMf je špatný,řikal,že porazil ty teroristy a ted nenio co robit a krome toho,že nebude jak blbec dělat pro cely svět policajta,když nikdo nechce platit a tak odejde z Aganistanu,kde chce mir a to každy vidi či ty tež ni?

      Vymazat
    11. PANE JIROVEC UŽ SE NA VAŠE OTÁZKY ODPOVĚD NEDOZVITE

      zase žádnou odpověď,to,co vzadu bylo pro vás napsáno kdosi beze stopy brutálně a zuřivě vymazal!

      CO VY NA TO CHÁPETE,ŽE OPRAVDOVOU ODPOVĚD SE NEMUSITE NIKDY DOZVĚDĚT?

      Viděl jste ji než byla vymazána odpovězte!?

      Asi ne maji rádi,když si někdo STRAŠNĚ stěžuje frustrace odrazuje dalši,stači přičinu vymazat a doba temna může jit dál!!
      Docházi k bodu dvě ,budou s vámi bojovat!

      Vymazat
    12. Majitelé ukradené moci si očividně vzali Čechy jako rukojmi mažou argumety došly,zdá se jim,že to bude stačit,kdoví zda pokusni králíci,kteři jsu na to zvyklí ,dostanou nápad oblíknout žluté vesty?

      Vymazat
    13. Alois Jirásek už začal psát knižku.
      Novou dobu temna začalo mazáni na WEBU NOVÁ REPUBLIKA.

      Kdovi proč nám nesměji zdejši činovnici vysvětlit kdo to dělá a proč.Čim pohrozil?

      Vymazat
    14. Pane Jirovec z jakého důvodu se vyhýbáte podpoře Národniho programu voličů,myslím,že jsem viděl,že se vás na to ptali a vy jste neodpověděl vůbec nic.
      Klidně pokračujte v marném žebráni na krutém režimu,kdy pochopíte,že to nemá žádnou cenu a vaše články jak režim podvodniků krutě funguje ho jenom vyzdvihuji k výšinám?
      Uvědomujete si to?

      Vymazat
    15. Pane Jírovče vzpamatujte se to si máme my chudi skládat na ještě chudši a náše vláda bude podporovat majitele velkých peněz,nezdani je a pošle je do daňových rájů?
      Tři roky se snažite to pochopit,ale jak to vypadá nedojde vám to nikdy a budete hledat podporu u těch gangsterů jak je začali už někteřiobčané titulovat?
      Méte vy ten rozum,nebo ho vám oni taky vykradli?
      Dostávaji výňatky z webů,které rebeluji tak tu pište dokud to jde ať to ti zločinci vidí!

      Vymazat
    16. NAMÍSTO VZNIKU SOLIDÁRNI SPOLEČNOSTI SE ČR DOSTALO

      skutečně do pařátů bozohledného kapitalismu bez přivlastků vycházejiciho z gangsterismu,který nebude váhat zadusit brzy jakýkolimi křiváckými prostředky odpor!!
      Cilem je ne prosperita,kdy sinějši musi být donuceni zákony ke zdaněni svého stále se zvětšujiciho lupu z exekuci a jak ukazuje i NPV jsou občané dokonce měsične okrádáni, aniž to vědi zločinci a nyni jim byla nasazena cenzura,aby se to nedozvěděli vůbec.
      Tak nám lhal a cenzuroval dřivějši režim až pukl, ovšem výsledek je manipulováni veřejnosti v naději,že se budou ovčané hrbit donekonečna!

      To jsme nechtěli a chtit nebudeme lépe odpor, než otrok!

      Vymazat
    17. Jirovec v důsledku nepochopeni fungováni nynějšiho režimu vám zbývá jak je vidět jen jedna ze dvou možnosti!

      -do smrti se ovašeho svěřence starat nebo
      -nechat ho po režimem po gangstersku v pokoji umřit

      Chcete odpovědi na vaše otázky,ale sám odpovědi na zdejši otázky nedáte,nezdá se vám to nějaké divné?
      Co vy vlastně chcete,napište panu Babišovi,že chcete Sociálni stát do prvniho článku Ústavy a dejte tady jeho odpověd!
      Kdyby jste to neuměl klidně vám pomůžeme,vemte na to jed!

      Vymazat
    18. FAkt to máte pravdu dopis PANU BABIŠOVI o ten Sociálni štát by byl bomba,on prý má v Německu,kde Sociálni stát je plno továren a musi tam platit minimální mzdu prý 10 eur na hodinu on by to určitě zaved i u nás nemuseli bychom stále požadovat ten Nepodminěný základni přijem 10 000 korun,co nám kradou prý komunisti!
      Měli bychom jej ve mzdě,ten dopis panu Babišovi by mohli dát všichni jako petici občanů na podporu pana Babiše!?

      Vymazat
    19. Pořád nemohu pochopit,kdo nám nechce dát ten Nepodminěný zakladni přijem, komunisti nebo socialisti.
      Dyt je to balik 10 000 měsičně co ho kdosi krade a nikdo o tom nemá páru kdo a žurnalisti to taky nevi to by jsme se nemuseli zadlužovat a exekuce by nebyly.
      Proč policie ty gangstery neodsoudi co kradou a kdo to vůbec dělá?
      Já bycgh zavřel ty elity ze Společnosti voličů,kteři se vymlouvaji na cenzuru a nic nás neinformuji,ačkoli to budou určitě vysoci politici,když to tak znaji,možná bile koně nebo i stračeny.

      Vymazat
    20. 9:48 Přestaňme si hrát na to, že NR je něco víc, než běžný tu dobře, jindy mizerně z ruštiny přeloženej putleroffský hoax! Součást to hybridní války vedené a placené tímto úchylným gangem kremlovorů!- https://img.opentown.org/store/news/180407/te-url-9f0e394ab55deec1225656a563db0bf8.jpg

      Vymazat
    21. 17.02
      Je ti jasne,že je na čase aby jsi požádal svůj kmen FAŠISTŮ,aby okamžitě navrhl našeho skvělého cara pana GENERALISSIMA hadžiho Putina na Nobelovu cenu miru?
      Umi zabirat celé poloostrovy beze ztráty jediného samopalnika a právě dal na dekel špatným muslimům a budeš si je muset vzit ted do postele nebot před nim prchaji jako králici?
      Házeji takové jako ty se střechy dolů,aby se naučili létat,pobíráš KALCIUM preparáty na zesileni kosti,aby jsi dobře dopad?


      KDE MAŠ GOJIME DŮKAZY,ŽE JE TO TU PLACENO KANDIDÁTEM NA NOBELOVU CENU MIRU?

      Kecaš a nemáš rád židy.Ty chceš být fašista nebo už jsi?

      Vymazat
    22. NEPOLITICKÁ SPOLEČNOSTI VOLIČŮ DOSTALA PŘIPIS

      pana Hricáka je i tady v diskusi pod námi,který napsal,že prý ho OTRAVUJEME s Národnim programem už už dlouho.
      Ačkoli je členem OSV jde proti všem občanům volíčům.
      Jak můžeme otravovat,když ten náš člen Hricak nevi co je vlastním obsahem NPV.
      Když byl ten NPV na pultě okázale ho ignoroval až se stal PODPULTOVKA!
      Napsali jsme mu,že jeho přispěvek rozebereme SLOVO OD SLOVA při nejbližsich přiležitostech a ptali jsne se ho hned jestli mu to neni divné,že je teď na NPV najednou to embargo!
      Možná,že se mu a vnitrákům nelibi,že hned v prvnim článku NPV je jasný a stručný návod jak se máme NEJEN MÍT DOBŘE,ale stát se opravdovým solidárnim státem a zbavit se tak kapitalismu bez přivlastků,který jak nyni už všichni vidí vycházi z gangsterismu!

      Vymazat
    23. 17:02 Já jsem po řeckých předcích PRAVÝ Žid. Nespojuj laskavě tu kremelskou plešatou svini s PRAVÝMI Židy! PRAVÍ Židé jsou vybráni svými specifickými vlastnostmi, aby vládli, jsme k tomu předurčeni. Stačí se podívat na distribuci IQ v rámci planety. My máme banky, máme technologie, máme vliv. S tím je nutno se smířit a raději po dobrém.

      Izraelská svoloč, co se kamarádí s tím kremelským bastardem, NEJSOU PRAVÍ ŽIDÉ. To je koneckonců vidět i na jejich průměrném IQ, které dosahuje průměrných hodnot evropských. Stejně tak není PRAVÝMI Židy ta pakáž, o které si to myslíte. Tedy ani ta směšná individua s kozími bradkami na fotce s tím kremelským smradem. Je to ortodoxní odpad vhodný do .....

      Pravých Židů je málo. Ti ostatní se mi hnusí, ale jsou vhodní jako maso, a až se nám nebudou hodit, hodíme je přez palubu. Proto my PRAVÍ podporujeme Araby, což je PODSTATNĚ schopnější komunita.

      Kremelská svině, ten trpasličí výhřez, všechno rozjebal, zničil světový řád. A ta svině Trump nejen že odmítá s ním jednou provždy zatočit, ale cpe se zpět do Izraele.

      Vymazat
  2. Asi bych nesouhlasil s nálepkou hlupáků pro členy klubů vojenské historie , kteří v dobových uniformách předvádí bitvy. Ty představení jsou jen špička ledovce z jejich práce. Díky jedné takové skupině byl u nás odhalen pomník generála Sachera . Díky druhé partě jsou udržovány drobné památníky a náhrobky z dob prusko-rakouské války . Podle mého historii nezesměšňují ,ale spíš připomínají a jestli je to hrou,slovem nebo svou prací je to jen dobře. Bredy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě spíše historii válek bulvarizují.

      Vymazat
    2. Války jsou nezbytným předpokladem zachování civilizace! Např. Řím - dokud vedl války ve kterých šlo o bytí a nebytí Republiky, jakou byla ta s Pyrrhem, Jugurthou či Mithridatem a hlavně ovšem s Hannibalem, země byla pevná jako ocel, lidé v ní hrdí a nezdolní! Zocelení bojem a každodenním nebezpečím, potřebou sebeobětování! Jak ale nastal tzv. mír, tedy jistí imperátoři - cézaři vedli místo válek jen různé drobné válčičky či spíše šarvátky s barbarskými kmeny na vzdálených hranicích říše, nastal úpadek! V samotném Římě pak množili se buzeranti, děvky a alkoholici a rostla korupce, letargie, tupost, bujely blbost a intrikaření! Dnes se k tomuto stavu opět přibližujem. To chceme? A bude hůř! Páč příroda nedopouští přežívání slabých a nemocných a my se k ní musíme vrátit, neboť jinak jako druh zahynem! I proto musí být pravidelně vedeny války, protože pud boje je hluboce zakódován v genech každého člověka, jen se ho u každého jedince nepodařilo stejně potlačit. Boj tříbí! Ten vynáší na povrch vynikající jedince mého typu a vyhání z času přebytečný kompars ražení místních užgryndaných čechomužiků, neb lidstvo existuje jen jako materiál pro šlechtění vynikajících jedinců, kteří píší dějiny! Ostatní z nich jsou pak beze stopy odejiti v podobně kolaterálních ztrát ... neb jak praví klasik: „Slabí a nezdaření mají zahynout: první věta naší lásky k člověku. A má se jim k tomu ještě pomáhat.“ (Friedrich Nietzche). Jinými slovy co je nemocné má zemřít a to, co je vynikající nesmí být snižováno na průměr!

      Vymazat
    3. Hele 16:59 ty bys měl jít do první linie, když tak horuješ pro válku. Historie je však plna takových individuí, horujících pro válku a současně poserů, kteří omdlévají již při říznutí se do vlastního prstu. Tohle jdi povídat rodičům, kteří tak přišli o děti nebo dětem, kteří přišli o rodiče. K tomu však nebudeš mít odvahu.

      Vymazat
    4. 16.59

      Zdědil jsi po fotrovi dva blesky?

      Vymazat
    5. 1:47 Ty ti pújdou leda z tvý rudý rudý prdele, až si ji do parády vezme tvůj pederastní putlerfýra!:))) - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      Vymazat
    6. Náš Puttlerfürer sepsal Koncepci o sociálni bezpečnosti a nevi,že my tu máme ještě něco LEPŠIHO.

      JMENUJE SE TO SOCIÁLNI STÁT,

      kde naši kněži stojici na vysoké skále kážou náši vizi budoucnosti ve speciálni formě Národniho programu,který je světlo na konci tunelů a hlubokopopd nimi se o tu skálu třišti celý přiboj vepřových rypáků přisluhovačů liných okurek z Parlamentu, budou vykleštěni a mohou si svoje sračky i tu psát fistulkou.

      NEMŮŽEME ZA TO,ŽE JSME JEDNI Z NEJCHYTŘEJŠICH V ČR,

      a teď se na nás lepí všichni blbci z okoli,kteři zůstanou tim,čim je fotr udělal!

      Vymazat
    7. 11:32 To je sračka dosahující na sociální republiku ze Saló před 75-ti lety asi jako hromada psího trusu na mraky za hezkýho počasí! - http://revolta114.blogspot.com/2012/04/historie-italskeho-fasismu-druha-cast.html

      Vymazat
  3. K tématu Rok očekávání a zklamání :
    Za opovrhovaného socialismu byl vytvořen systém lidové kontroly, který měl zákonem stanovenou povinnost reagovat na podání a stížnosti občanů. Všechna podání musel prošetřit a informovat občany o svém postupu ve stanovené lhůtě.
    To jsme si s tou demokracií polepšili ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakákoliv demokracie je levicová a levice byla vždy nepřítelem velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Však si vemte, kolik toho může veliký muž vykonat, má-li moc udílet rozkazy, namísto toho, aby s každou rudou onucí musel jednat jako se sobě rovným a vyčerpávajícím způsobem přesvědčoval nějaký kooptovaný komunistický podlidi, aby se uráčili se podřídit vůli génia! Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit nejen k vzájemnému prospěchu, v bolševickém rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi. Neboť, i levičák se ochotně staví do pozoru, jakmile se začne točit ve hře zajímavá finanční odměna, případně když mu nějaký darebák slibuje dosažení více rovnosti nebo svobody po níž jeho duše tolik pase. Levičáctví (ve všech jeho podobách) se projevuje jako duševní společenská choroba, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmítnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy."

      Vymazat
    2. Jeden velký muž tu byl a napsal vojákům na opasky

      BLUT UND BODEN překlad krev a půdu.

      Svoje slovo splnil vojáci wehrmachtu dostali 2 metry zeminy a ted ty jejich opasky vykopávaji sovětšti mužici,kteři vypustili družici a nejen to pro zbytky fotra přijižději jeho děti a ty spony kupuji za dobré tvrdé rublíky směnitelné za zlato!

      Vymazat
    3. 1:56 Těch arijských hrdinů byla hrstka ve srovnání s 42 miliony pochcípaných ruskáckých Mongolců - http://argumentua.com/stati/42-milliona-pogibshikh-igrishcha-na-krovi

      Dobrá práce veskrze. Východ už se nikdy nezvedne - i díky jejich hrdinství! Dnes je v Berlíně všivejch rusáků přisátejch jak much na psím lejnu, kdežto v putleroffským Chujlostanu leží jen těch pár padlých.

      Vymazat
  4. Dnes 17:00

    Vostal Bohumil Bohumil.Vostal@ceskatelevize.cz

    Not read: Vážená Česká televize, Vážený pane PhDr. Bohumile Vostále, žádáme Vás o pomoc! Christiane Assange prosí kolegy novináře: „Vyzývám všechny novináře, aby se postavili za Juliana, protože jsou další na řadě.!"
    Vaše zpráva

    Komu: Vostal Bohumil

    Předmět: Vážená Česká televize, Vážený pane PhDr. Bohumile Vostále, žádáme Vás o pomoc! Christiane Assange prosí kolegy novináře: „Vyzývám všechny novináře, aby se postavili za Juliana, protože jsou další na řadě.!"
    Odesláno: 26. listopadu 2018 23:49:34 (UTC+01:00) Praha, Bratislava, Budapešť, Bělehrad, Lublaň

    BYLA ODSTRANĚNA BEZ PŘEČTENÍ dne 27. prosince 2018 17:00:40 (UTC+01:00) Praha, Bratislava, Budapešť, Bělehrad, Lublaň.

    Přílohy

    OdpovědětVymazat
  5. Pane Jírovče, založte si s panem Sýsem nějakou svojí komunistickou stranu, nebo vstupte do partaje, která je Vám nejbližší, uspějte ve volbách a dokažte lidem, že umíte nejen kecat, ale i něco udělat. Co Vy na to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jste se vám nepodařilo pochopit z článku, tak vám sděluji, že pan Jírovec něco, navíc velice záslužného, dělá.
      Jste si jist, že být užitečný může člověk pouze tehdy, pokud je členem nějaké partaje? Opravdu si to myslíte? Zvláště v naší české realitě? Pak nevím co vám na to říct a nedotknout se vás.

      Vymazat
    2. Pan Jirovec akorát chce nahrazovat Armádu spásy a jeho" činnost"je to co už dávno víme,že nám ukazuje pouze vadné zákony gangsterů, aniž by pochopil,že jsou práve toho přičinou.
      Vyžebrá od těch co to svinstvo způsobili tisicovku a je v sedmém nebi nevidi,že desitky tisic dalšich jsou dalši oběti vadných zákonů režimu,který dovoli bohatnout majitelům velkých peněz ještě více a nezdani je!
      Taková činnost vede jen k frustraci a on to ví!

      Vymazat
  6. Český rozhlas Plus, Britké listy!

    @CRoPlus
    Lidé starší generace si řetězové e-maily spojují s disentním názorem. V posttotalitních zemích je tento přístup silný, protože starší generace byly zvyklé, že oficiální média lhala, vysvětluje mluvčí elfí skupiny @BohumilKartous v #InterviewPlus. #fakenews https://plus.rozhlas.cz/jen-33-procent-cechu-veri-mediim-souvisi-s-minulym-rezimem-rika-internetovy-elf-7713109 …
    7
    5:11 PM - Dec 27, 2018
    Twitter Ads info and privacy

    Jen 33 procent Čechů věří médiím. Souvisí to s minulým režimem, říká internetový elf Kartous | Plus
    Pojmenování „internetový troll” se vžilo pro člověka, který páchá zlo na internetu. Buď kvůli vlastní ignoranci, nebo se zlým úmyslem rozesílá dezinformace a zavádějící zprávy, šíří strach, nenávist,...
    plus.rozhlas.cz

    Pozn. JČ: Nejsem si úplně jist, zda je to přesný úsudek. Přece jen je to už skoro třicet let od pádu komunismu.

    Zdá se mi spíše, že lidé, i starší generace, reagují na svou zkušenost s médii v posledních letech. A je pravda, že tzv. mediální "pražská kavárna" je už desítky let posedlá jen sama sebou a její příslušníci se nevydají do VENKOVSKÝCH MĚST a VESNIC (vesmírný nadčlověk Čulík, krycí jméno cocotí hlava) a neptají se tamějších lidí, co je trápí. Příklad: Ačkoliv je skoro milion lidí v ČR už skoro dvacet let postiženo často mnohonásobnými exekucemi, do pražských médií se tento šokující kriminální problém začíná horko těžko dostávat teprve nyní. I tak ho politikové ignorují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Jírovče, Vám se omlouvám budu na závěr sprostší, ne na Vás, když jsem se synem od malička, začal pomáhat, tak pouze, vždy přímo adresně! Jen ne přes Prahu!!! Nikdy přes televizní darmožrouty:

      ATS-TELCOM PRAHA as https://www.atstelcom.cz ATS-TELCOM PRAHA a. s.. Nad elektrárnou 1526/45 106 00 Praha 10 – Michle IČ: 61860409. DIČ: CZ61860409 tel... a jejich DMS 90 - 60 - 30 Kč a z toho pro ně výpalné!

      Nikdy jsme se nepodepsali a měli svůj hřejivý pocit z jejich, určitě radosti (nyní vůbec nenarážím na Vaši neanonymitu, to je jiná situace!), aniž bychom tu radost my viděli i s poděkováním.

      Na druhou stranu, si ale kladu asi věčnou otázku, pomohli jsme tímto svému synovi, není sobecký, nemlží, z výchovy a sportu má zakódovaný smysl pro spravedlnost a na takové čekají dnešní sobecké zlatokopky, bez slitování jdou po penězích, po všem! Obvzláště, když narazí na vystudovaného vysokoškoláka se slušným platem, vykoupenou zodpovědností lidskou i hmotnou! Jedna taková se u nás vyskytla a se vší lítosti k synovi, vylétla jak mokrý hadr, nyní mě titulují Saddám?!

      Odbočím, máme velice neblahé zkušenosti s cikány, kteří se nastěhovali do naší blízkosti, vždy krátkodobý průser, ale vždy! A přesto, když syn převzal svůj úsek, měl mezi zaměstnanci cikána, který byl zodpovědný, pracovitý a bral o tisíc Kč méně než, ne tak zodpovědní gádžové. Okamžitě si zavolal zodpovědného člověka a chtěl znát důvod rozdílu ve mzdě. Vyslechl si ho a zaúkoloval tohoto člověka, zvýšením jeho platu o tisícovku a odměny rozděluje syn, to je dle jeho zvážení, pro zajímavost, dotyčný se jmenuje Erba (děda Řepkovo syna), ale se mzdou nesouvisející příjmení.

      Z toho všeho plyne, že všude vládne egoismus! Entuziasmus, lidská sounáležitost a city, člověka pouze souží ... vys.at se na to???


      Ramón

      Ps. A nyní to sprosté slovo na závěr, Čulík a Kartous, jsou čuráci, viz. výše můj příspěvek.

      Vymazat
  7. Pro 18:38

    Nesnažím se nikoho vtahovat do konverzace. Šlo mi o řešení situace do které se dostal nemocný člověk. Proto jsem se obracel na poslance (minulé sněmovny), ale nejen na ně. Před tím třeba na svou městskou část atd.

    V reálu má moje snažení vždy stejnou podobu. Nabídnou vám kávu a vyslechnou příběh se zachmuřenou tváří. A pak se rozzáří, protože jim řeknete, co potřebují slyšet. No to je smůla, řeknou,ale nejde to, máme svoje pravidla a předpisy. Dopijete, podají vám ruku a jste tam, kde jste byl před půl hodinou. Pak se třeba nezdržíte a poradíte poslankyni Černochové, co si má dát na stůl.

    Nedostávám odpověď na dvě otázky, které jsem v textu uvedl. Odpověď jedné starostky nebyla podle mého gusta. Napsala mi, že je dobře, že jsou lidé jako já. Odpověděl jsem jí, že by snad bylo lepší, aby takoví lidé nebyli zapotřebí.

    Nepotřebuji, aby mě někdo poplácával po rameni. Chtěl bych ale vidět, že člověk, který potřebuje pomoc ji dostane. Můžete to být i Vy, když se nezadaří.

    Že je Jana Černochová militantní je pravda. I to, že vycouvala z příslibu pomoci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Systém prostě není funkční, žádné jednotlivé zombie ve struktuře neví, co to je celek. Má naučené nějaké ty grify, které poskytuje výměnou za věci ze žlabu, víc od něj nemůžete čekat. I za socialismu kvetla byrokracie, člověk musel úředníky trpělivě otravovat, a často se dočkal nějaké pomoci. Jste jako Sokrates, který nastavuje okolí zrcadlo, ale v aktuálním systému nikomu morální políček neuštědříte.

      Vymazat
    2. Asi se nedá vytvořit sociální systém, který by dokázal pokrýt bezezbytku všechny možnosti, které přináší život. Problém vidím především v nárůstu obrovské byrokracie a ve ztrátě lidskosti ve společnosti. Lidé ztratili empatii. Schopnost se vcítit do situace druhého.
      Dám jeden příklad z mnoha. Invalidé, kteří třeba přišli o nohy, musejí opakovaně docházet k reviznímu lékaři a tam "dokládat", že jim nohy opět nenarostly. Přidělení určitého stupně závislosti předchází šetření, které uděluje body za neschopnost se postarat o sebe sama. Teprve příslušný počet bodů posune postiženého jedince do určitého stupně závislosti a z něho vyplývají sociální dávky určité výše. Dochází k situaci, kdy člověk schopný se třeba sám podepsat je posunut do kategorie zdravých, nebo méně závislých, i když nezvládá nic jiného a není se bez pomoci druhých postarat ani sám o sebe, natož si na sebe sám ještě vydělat.
      Problém nevidím v tom, že systém nedokáže správně posoudit schopnost, nebo neschopnost se o sebe postarat všech skutečně potřebných, ale v tom, že nedokážeme zdravě posoudit případy vybočující z příslušných tabulek.

      Vymazat
    3. Systém takto byl navržen už na začátku, byrokracie je plánovaná. Při vyplňování formulářů (zaměření na detail) se ztrácí celek, k tomu se hodí nějaká ta dotace vydřená ze zdejší ekonomiky a podá se jako milodar. Ať se bavíte s kýmkoli, na nárůst papírování si stěžuje kdekdo. Leč není to nedomyšlenost systému, ale základní stavební kámen. Příkladem je gdpr, a takových věcí jsou mraky, např. o papírování ve školství mluví Václav Klaus Jr.

      Vymazat
    4. Pane jírovec to je to klamání že když se Vám podaří pomoci jednomu je spasen celý režim. Ne to musí mít státní zřízení zabudováno ve svých zákonech a tím pomáhat všem potřebným z podstaty že každý občan státu je spolumajitelem všeho státního majetku a co z toho má. Tento systém ochraňuje fyzické majitele a na spolumajitele státu kašle.

      Vymazat
    5. 6:55
      Něco Vám povím. Z tabulek vybočuje většina případů. Ty tabulky jsou totiž v 90% zcela nepoužitelné. Podívejte se sám na kritéria hodnocení všech možných dg. a skutečně zjistíte, že tomu tak je. Tabulky nestály za nic nikdy, ale když se ještě přehodnotily tak, že se hranice nároku o jeden stupeň posunula, bylo vymalováno. Jen si zkuste cvičně nasimulovat nějaké zdravotní potíže (vůbec se neostýchejte vžít do závažnějších dg.) a zařaďte je do příslušných kolonek. Kolik Vám vyjde bodů? Diagnózy se navíc nesmí "sčítat", byť by byla jedna horší, jak druhá. Je to práce na úrovni exekutora, ne-li horší. Proto to nechce nikdo "normální" dělat.

      Vymazat
    6. Příspěvkáři nade mno máte, každý naprostou pravdu, pan Hricák to moc pěkně vystihl: "Pošťáku, nemyslete si, že když nemáte nohy, že budete s těma nohama nějak spekulovat!". Tento cvokhaus napsal Z. Svěrák na dobu bolševickou, ale ono to je v dnešní Svěrákově době komunistických grantů, sponzorských darů, dotací pro milionáře, stokrát horší a pravdivější!

      Realita v KLDR a Jižní Korei, toto se skutečně odehrálo! Jihokorejec říká na svého Severokorejského kolegu, oba policisti: "u Vás v KLDR nesmíte, co si myslíte říkat nahlas a proto mlčíte? Kdo z nás je na tom líp? My v Jižní Korei, můžem a máme mluvit všechno a všude nahlas, bohužel jsme všude a vším odposlouchávány a vše se ukládá na pak? Jenom na tomto místě v Soulu nás sleduje na 3-tisíce kamer ..."

      Ramón HUAWEI®

      Vymazat
    7. Hricáku vy tu nemůžete kázat své omyly,že se PRÝ NEDÁ VYTVOŘIT SOCIÁLNI SYSTÉ,který by fungoval a současně ignorujete NÁRODNI PROGRAM VOLIČŮ přičemž svým mlčenimknšmu vytvářite násilnš dojem,že stejně jako vy nesmí nikdo vědět o co jde.
      Když NPV leželo na pultě tak jste ho s přehledem ignoroval,ted už je to člověku podpultovka vy stále píšete ty svoje domněnky dál!
      Proč to vlastně děláte a v či prospěch?

      Vymazat
  8. Stojím za vašimi názory pane Jírovče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stát můžete,ale nic vám to nepomůže UNKNOTE,proč staticky stojite a čekáte to nemáte ani jeden návrh na řešeni?
      Kdo to má podle vás řešit,když režim vás a všechny demoluje silou včetně cenzury!

      Vymazat
  9. Pane Jírovče, proč jste se neobrátil na ombudsmana? Váš čtenář Erik Bradáček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Sabatovou?I ja si myslim,ze je to zbytecne

      Vymazat
    2. Myslet si může každý, co chce. Ale zkusit by se to každopádně mělo.

      Vymazat
  10. Pane Jírovče, zkoušel jste oslovit nějaké vhodné neziskovky, které se touto problematikou zabývají?

    OdpovědětVymazat
  11. To, že za komunismu nemilovaní umělci tvořili pod jinými jmény a nerozkecalo se to, můžeme taky chápat tak, že to komunisti moc dobře věděli, ale prostě je nechali vegetovat, když nedráždili a neprovokovali. Neuveřejnili jejich jméno, ale prachy vyplatili, vždyť to bylo i v jejich prospěch.

    OdpovědětVymazat
  12. Sami máme holé zadky a měli by jsme se starat o nějaké Afričany. Zapomeňte pane mají svoje země a tam musí problémy své populace řešit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdo Vám řekl, že se máte starat o nějaké Afričany?

      Vymazat
    2. 22:10 Euhujeři v Českých zemích co řekl drahoš to by jsme nemohli pár tisíc migrantů vzít? Ani jednoho nemáme zájem.

      Vymazat
    3. Pan profesor Drahoš je řadovým senátorem. V jeho kompetenci není rozhodovat o migrační politice státu.

      Vymazat
    4. 23:12 To řekl v předvolební kampani na presidenta a my žádné vítače z demožumpy volit nebudeme.

      Vymazat
  13. Pan Jírovec má naprostou pravdu. Naše společnost je bezprecedentně bezohledná. Jde přitom o bezohlednost v rámci jednoho etnika. To je naprosto ojedinělý úkaz. Nic srovnatelného se u jiných národů prakticky vůbec nevyskytuje. Ano, nesnášenlivost přes hranice je celkem běžný jev, ale aby část obyvatel v rámci jedné národnosti byla mořena jako u nás, to nikde neexistuje. Všichni sice vědí, že ze 2200Kč na měsíc se nedá přežít, ale nikoho to nezajímá. Řeší se nákup obrněnců za 50 mld. Odpudivější společnost na světě není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, pokud nemáte nápad, co by se s tím dalo dělat, pak Vám nezbývá, než tuto společnost opustit.

      Vymazat
    2. 22:24...Vy evidentne take mate jen same "dobre napady"

      Vymazat
    3. 22:23 No já hlavně tento pocit z naší společnosti nemám.

      Vymazat
    4. Nemyslím si, že by jsme měli až tak katastrofální nedostatek veřejných peněz, aby jsme nemohli vyřešit alespoň ty nejkřiklavější případy sociální nespravedlnosti. Pokud rozdáváme desítky miliard těm, kteří mohou, ale nechtějí pracovat v době konjunktury, a další miliardy politickým neziskovkám, nejde o množství peněz, ale o hospodaření s nimi.
      Jak je možné, že dotujeme např. soukromé dopravce státními penězi? Pokud neumějí podnikat, měl by dopravu převzít stát a provozovat ve své režii.

      Vymazat
    5. 5:46 Naprostý souhlas jako vždy

      Vymazat
    6. Hricáku co to tady píšete za nesmysly.

      Prý "Řešit NEJKŘIKLAVĚJŠI připady" uvědomujete si vůbec co píšete?

      A OSTATNI,TO NEVIDITE,ŽE JSOU JICH DESITKY TISIC?

      Vymazat
    7. "Jak je možné, že dotujeme např. soukromé dopravce státními penězi? Pokud neumějí podnikat, měl by dopravu převzít stát a provozovat ve své režii."
      ================
      Hricáku, tímto jste opět potvrdil jak dokonalý blb jste. Když o něčem evidentně vůbec nic nevíte, tak to laskavě nekomentujte.

      Vymazat
    8. 13,42
      Pokud neznáte ve svém okolí čistokrevného simulanta, užívajícího si invalidní důchod, nebo jinou formu sociální podpory, tak budete asi jediný v republice. Malá nápověda. Zkuste se rozhlédnout po cikánských komunitách.

      Vymazat
    9. 13,58
      Jakákoliv setrvalá podpora svědčí o tom, že je něco špatně. Rok co rok slyším, kolik milionů dostávají soukromí autobusoví dopravci od krajů, měst, nebo z ministerstev. Vy dokážete posoudit, zda jde skutečně o pomoc v nouzi, nebo vylepšování standardu majitelům těchto firem? Já ne a troufnu si říct, že asi nikdo jiný také.
      Pokud je doprava trvale ztrátová, měla by být provozována přímo státem, městy, nebo krajem a dotovaná z těchto rozpočtů, jako servis obyvatelstvu (voličů), kteří si tito lidé vyžádali. A nebo dopravu zcela zrušme, pokud o ní drtivá většina nestojí. Ale nechat jí provozovat privátní firmu a její ztráty sanovat z veřejných rozpočtů? Jakou to má logiku? Začnu podnikat. Když se mi bude dařit, zbohatnu. Když ne, ztráty zatáhne daňový poplatník a moje škvára mi zůstane?
      Je to podobné, jako finanční podpora státu privátním bankám v USA před deseti lety. Obama sanoval bankovní sektor stovkami miliard dolarů z peněz daňových poplatníků. Přesto se tyto banky nestaly jejich majetkem, ani dílem vloženého kapitálu. Takový hybrid nedokázali vymyslet ani komunisté!

      Vymazat
    10. 16:11

      Máte to "maličko" pomotané. To co dostávají soukromí dopravci není žádná "pomoc v nouzi" dopravcům. Je to normální výběrové řízení, soutěž o veřejnou zakázku, které se může zůčastnit kdokoli. ČSAD, ČD, Regiojet, Vy, .... Vypisují se proto, aby vesnice a malá města nezůstaly odříznuté od světa a i lidé bez automobilu, důchodci a děti v nich mohli normálně existovat, udržela se kvalita života a vesnice nevymřely.
      Tato doprava, kdy v buse jezdí 5 pasažérů bude z principu vždycky ztrátová a bez dotací ji dělat nikdo nebude.
      Proč by měla vesnice provozovat vlastní autobusy? Jste vůbec normální? Myslíte, že by to bylo levnější nebo kvalitnější? Umíte počítat? Otřel jste se někdy o ekonomii? Působil jste někdy v zastupitelstvu? Zřejmě nic z toho.

      Nejste to náhodou vy, Hricáku, kdo si neustále stěžuje jak je dnes na vesnicích strašně zle, všechno krachuje, zaniká,... a jak za komunistů bylo všechno skvělé a vše prosperovalo?
      A najednou tu vypouštíte věty "pokud je doprava ztrátová tak ji zrušme", což se rovná dalšímu hřebíku do rakve vesnic. Nejste náhodou schizofrenik?

      Vymazat
    11. Ten Hycak to je čislo,moh by zatáhnout s autorem tohoTO psani a stereo by mohli oba požádat pana Babiše o Sociálni stat jak v Německu,kde každý má tlustého mercedesa dva baraky a popelnice nikdo nevybira i když jsou plné a ne hecovat proti autobusákům!

      Vymazat
    12. 16,47
      Tak za prvé. Hlas lidu, hlas boží. Ano, ztěžuji si na to, že vesnice vymírají a doprava to asi nezachrání. Spíš se zamyslete nad účelově používaným "bojem" za ekologii. Lidi jsou přímo, nebo nepřímo tlačení k tomu, aby si kupovali stále nové a nové auta, prý kvůli ekologii, místo aby byli pozitivní motivací donuceni přesednout do autobusů a vlaků.
      Momentálně se snižuje DPH na dopravu o 5%. Sám jste poznamenal, že problém je hlavně u spojení ze vsí, kde sedí v autobuse 5 lidí. Za jízdu z naší osady do sousední stř. obce se momentálně u nás platí 10 Kč. I kdyby nám snížili jízdné ne o 50 haléřů, ale o celou korunu, o čemž silně pochybuji, stejně to lidi nepřesvědčí, aby opustili auta a přesedli do autobusu. Komu vlastně pomůže ono snížení DPH? Dopravci nemají problém s rentabilitou dálkových linek, kde by ono snížení už bylo citelné.

      Vymazat
    13. 16.00
      Nás cigany ty gadžo do toho neplantej a nenavažej se na nas boti vybúrime barák.
      Obrat se na bohaté gadže maju prachů vpysk a ty jim držiš beztak štanglu,nemáš odvahu , přestaň závidět,že se náš lid už rodi v penzi,kdyby jsi to uměl tak to dělaš taky.
      Budeme chtit též 21 000 jako musulmani a přejdeme na arabsky styl bo maji čtyry manželky a budeš vidět jak ti zahrajeme ciganský čardáš i s celým vsipem.

      Vymazat
    14. 17,21
      Nikdo nehecuje proti autobusákům. Řidičům ty autobusy nepatří.
      Zkuste oba už konečně přemýšlet. Každá soukromá firma je založená primárně proto, aby generovala zisk svému vlastníkovi. Nic na tom nevyřeší ani výběrová řízení. Pokud se vítězná firma "vejde" a zvítězí nejnižší nabídkou, budou jí peníze následně chybět na slušné mzdy zaměstnancům, nebo bude dál ořezávat nerentabilní linky. Ale na škváru majitelů se buď nikdy nesáhne, nebo až v poslední řadě. Budou tomu předcházet stávky řidičů a vydírání firem, že zruší nerentabilní spoje. A potom nastupuje výpalné v podobě dotací.
      Jestli má kraj, stát, nebo obec platit a provozovateli zůstane ještě vybrané jízdné, nebylo by rozumnější, aby si ty kraje a obce provozovaly dopravu sami?

      Vymazat
    15. Hricak,co tu vlastně řešite za účet bez hostinského.
      Namisto,aby jste konečně vypláznul míněni jak zajistit ten Sociálni stát,tak tu úplně kolabujete a mezitim bezdomovci nemaji na čučo.
      Ten svět je fakt poplantany.
      Kdyby nebyl Silvesr tak se nepobavime..

      Vymazat
  14. Nejsme jako oni!....Dodala bych...jsme kapku horsi

    OdpovědětVymazat
  15. 22:24
    Dobrý nápad, ale tak 30 let zpátky. Dnes jsem invalidní i když na důchod nemůžu, res. nesmím naříkat. Bylo by to nefér vůči těm invalidům, co mají polovinu a nebo ještě méně. Já tedy nemusím "vyjít" ze dvou tisíc, ale nedokážu přijmout, že to je pro mnoho lidí denní realita. Kupní síla té částky je tak skandálně nízká, že už to snad horší nemůže být. Vlastně už je asi téměř jedno jestli ti lidé dostanou 2200Kč a nebo nic.

    OdpovědětVymazat
  16. Vítači a eu poskoci těšte se u eu voleb budou liberální pošahanci vyházeni a vy budete bez práce:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Hnuti-zlutych-vest-se-siri-do-dalsich-zemi-Lidi-uz-nebavi-jak-si-sami-museji-platit-islamizaci-pise-expert-564720

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci být zlým prorokem, ale pokud bude volební účast tak zoufale nízká, jako minule, tak se může stát cokoliv.

      Vymazat
    2. 23:18 Ono vůbec nezáleží na naši zemi ale na západě jsou lidé naštvaní a o to jde. K eu volbám samozřejmě půjdu a budu volit SPD.

      Vymazat
  17. Jen pro doplnění informací ohledně exekucí?? Exekutoři loni zahájili nejméně exekucí od roku 2008 - počet případů klesl na 680 tisíc.
    V Česku nyní běží 4,68 milionu exekucí - naprostá většina z toho připadá na domácnosti, na firmy jen 230 tisíc.
    Podle exekutorské komory stále narůstá počet lidí, jejichž dluhy jsou nevymahatelné, chce proto zavést systémové změny.
    Počet nově zahájených exekucí v loňském roce klesl na nejnižší úroveň od roku 2008. Exekutoři začali loni vymáhat dluh v 680 tisících případech, což je o desetinu méně než před rokem.

    Postupně ale klesá vymahatelnost dluhů v exekucích, takže celkový počet běžících exekucí vzrostl ke konci loňského roku meziročně o pět procent. V Česku nyní běží 4,68 milionu exekucí - naprostá většina z toho připadá na domácnosti, zatímco na firmy jen 230 tisíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S lidmi byla hrána falešná hra. Byli přesvědčováni, že motor ekonomiky slouží všem a bůlahobyt čeká na všechny. Zadlužit všechny individuálně, ale také celý stát, to je také plánovaná vlastnost systému.

      Vymazat
    2. 1:23 Ono mnohdy kde nic není, ani smrt nebere.
      Jak se ukazuje, tak nakonec exekutoři zničí lichváře.
      Zatím půjčují i podmosťákům a ti samozřejmě nic splácet nemohou.
      Za komančů to bylo jasné. Půjčky byly ryze účelové, na bydlení, zařízení bytu, na žádné píčoviny.
      A aby na ně nebyla chuť, tak ani nebyly.

      Vymazat
  18. Pan Jírovec popsal skutečný problém "demokratů", kdy v plné nahotě vykreslil jejich hlavní problém. Lidi nevolili Bureše, protože by byl tak dobrý, ale proto, že jeho oponenti jsou tak špatní.
    Co nabízejí? Zrušení EET? Zlegalizování marihuany? Nepodnikám, tudíž se mne EET bytostně nedotýkám. Navíc, jsem dlouhodobě přesvědčený, že hlavním problémem malých podnikatelů není EEt, ale míra zdanění, která je pro služby nesmyslně vysoká. A protože trávu nehulím, jsou Piráti a ODS , alespoň u mne, mimo hru. Když k tomu přidám, že nejsem zastáncem migrace, ani vyrovnání se sudetskými Němci, vypadnou mi z možné volby i TOP 09 a lidovci.
    V zahraniční politice mi současná opozice nabízí pouze pevnější spojení s veskrze upadajícím západem a válku s Ruskem. Ani pro jednu variantu netleskám radostí. Tak že mi velmi "usnadnila" výběr.
    Jenom naprostý pitomec se ještě může divit tomu, že má Bureš 30 %. Spíš je zarážející, že ještě nemá nadpoloviční většinu a jednobarevnou vládu. Ale co není může ještě být. Vyjma Bureše a Zemana nevidím nikde skutečnou osobnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budoucnost je nahnat k Burešovi voliče za každou cenu a pak půjdou sviňárny jako na běžicim pásu!
      Už se k vám dostala podpultovka Národni program voličů?
      Když ano, tak proč jeji články nekomentujete?
      Nyc se fam nestane!

      Vymazat
    2. Otravujete s tímto programem už dost dlouho. Kdo se za ním skrývá? Co je to za lidi? Jsou úspěšnými podnikateli, nebo vedoucími, schopní řídit velký kolektiv podřízených? Dokázali něco v životě? Nebo jsou to bezejmenné, šedé myši, toužící po korytech?
      Mnoho povolaných, málo vyvolených. To, že se někdo dere na místo šéfa neznamená, že se tím (úspěšným) šéfem skutečně stane.

      Vymazat
    3. 12:33 Do voleb ještě daleko. Ale je potřeba spíše podpořit malého partnera, který tomu dominantnímu
      pomůže k nadpoloviční většině.
      Nemyslím tím socany, ti pokud se neproberou z obojakosti, půjdou pod pět.
      Myslím na komunisty, kteří se chovají racionálně,
      přestali být salonně revoluční a jdou tam, kde kyne aspoň něco málo pro lidi.
      V kapitalismu je strana mírného pokroku v mezích zákona účinnější, jako třeba neposedný Oka.

      Vymazat
    4. HRYCAK ,KONEČNĚ JSME Z VÁS VYDOJILI ODPOVĚD

      jak to vidite .
      Okamžitě jsme si ji opsali a předali nepolitické Společnosti voličů,která sdělila,že si ji zaznačila a při nejbližšivch vhodných článcich ji bude rozebírat slovo od slova jako přiklad člověka hrycaka zmanipulovaného režimnim tiskem a tv,který už nechápe VŮBEC NIC.
      Hricak jak můžete napsat lež,že někoho otravujeme,když vůbec nic NEVITE o NPV obsahu.Nezdá se vám podivné,.že režim se smrtelně lekl a začal mazat a tak udělal z NPV PODPULTOVKU?
      Věřite tomu,že je tam hned v prvnim článku přesný návod jak se zbavit kapitalismu bez přivlastků vycházejiciho z gangsterismu?
      Přiznejte se,nejste náhodou v jejich bandě zločinců,
      nebo vás předělali vnitráci k ohlupováni veřejnosti a k
      dalšimu zubožováni občanů
      neboť vypadáte,že misto rudé krve vám vyměnili oběh na brzdovou kapalinu a ted vám to může zůstat do hrobu!?
      Je ta kapalina aspoň mrazuvzdorná?

      Vymazat
  19. Pane Jírovec tento režim perfektně využívá těch nejhorších vlastností člověka a proto je zločinecký. Každá vláda lidí je v podstatě pro někoho násilí ale tohle je vláda těch nejhorších lidských pudů a proto s ní slovy nejde bojovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, majitelé planety mají dobré znalosti o materiálu, s kterým pracují.

      Vymazat
    2. Kdoví,zda jim materiál vydrži než ho oberou exekucemi do naha!

      Vymazat
    3. Souhlas Motroku. Kapitalismus je zrůdnost. Někdo prý řekl, že sociální stát na Západě v době existence tzv. bipolárního světa byl nechtěným levobočkem socialismu na Východě. To sedí. Kapitál v té době musel trochu cuknout a lidem na Západě dopřát malinko důstojnější existenci. Po vnitřní zradě a postupném zániku socialismu na Východě se po roce 89 k horšímu změnil i kapitalismus na Západě, přesněji ukázal svoji pravou tvář, která bude už jen horší a horší. To je vzkaz pro čtenáře těchto stránek,řekněme mladší 30 let, kteří žijí v iluzi že se budou mít lépe než předchozí generace. Naprostá většina z nich se mít lépe nebude. Ledaže z nich povstanou noví bojovníci za sociální spravedlnost a důstojný život. Pan Jírovec už poněkolikáté velmi dobře připomíná bytovou otázku. To je tikající sociální katastrofa nepředstavitelných rozměrů. Nejen u nás, ale i na Západě se bydlení stalo nedostupným. Ještě horší je situace v Rusku. Často je slyšet věta typu chceme platy jako v Německu. Podívejte se, jak se mají dobře. Takže ti Němci se mají tak dobře, že asi 60 % populace nemá šanci na vlastní bydlení. Bezdomovců je tam na 1 tis. obyvatel víc jak tady. Mimochodem asi 70 % německého průmyslu a 80 % půdy je ve vlastnictví původní německé aristokracie, tedy šlechty a nikoliv tzv. nové buržoasie, která měla vzniknout s postupným nástupem kapitalismu. Od středověku se ve vlastnických vztazích tam v zásadě nic nezměnilo. To je však na samostatný článek. Osobně mě zaráží malá podpora komunistů, zejména od mladých lidí, protože tato strana byla v minulosti postavena na mladých a progresívních lidech a je to jediná strana v našich podmínkách, která by snad mohla pohnout s bytovou otázkou. Velkokapitalista Babiš asi těžko. Mladí, kteří když budou mít štěstí a dostanou hypotéku, tak budou v dluhovém otroctví celý svůj produktivní život. Hrozná představa. Já pamatuji dobu, kdy stát přiděloval byty lidem zdarma. Samozřejmě při splnění určitých podmínek. Pamatuji dobu, kdy družstevní byt 3+1 byl od cca 40 tis. Kčs. To byl roční plat soustružníka. Dobře si to pamatuji, protože tenkrát mě lámali, abych se šel učit na soustružníka do TOS Hostivař. Takže nám tam povídali, kolik tam berou. Ukažte mě dnes dělníka, který z ročního platu vydělá na byt 3+1. Je zvláštní, že mladé lidi tohle nezajímá. Situace je špatná všade. To dopadne blbě.

      Vymazat
    4. 22.24

      Sociálni stát píšete,byl prý levobočkem socialismu.TO JE KARDINÁLNI OMYL!

      Tento stát byl vytvořen PRAVICI,konkrétně LUDWIEM Erhardtem a vedl neuvěřitelně rychle k hospodářskému zázraku.
      Nemám vám za zlé,že to naše politická třida Šmejdů,včetně komunistů taji.
      To vám neřekliže k socialismu je zapotřebi,aby výrobni prostředky vlastnil stát a vy si pak pletete všechno páte přes deváte!
      Češi jsou mistři světa ve skoku na špek a neni divu,že se jim Němci směji.
      Mysli si,že dostanou platy jako v Sociálnim státě Německo a má to přijit samo.
      Zeptejte se komunistů proč nevi co to je Sociálni stát a jsou líni si to dát do dávno archaického programu,který neni k ničemu a proto jdou do kopru!

      Vymazat
  20. 100% pravda.Sbirky mnoho neporesi,ale prece jen mohou pomoci ,nez se vec vyresi(doufejme).Nemuzete zde na NR uvest cislo uctu kam muzeme poslat aspon trochu pomoci ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K čemu číslo účtu, můžete vyrazit po okolí a zeptat se nějakého bezdomovce, jak mu můžete pomoci.

      Vymazat
    2. Sbírky jsou poslední fázi ke které vás všechny bude politická třida nutit a přitom nezdanovat své chráněnce majitele velkých peněz!
      Raději odpor než otrok!

      Vymazat
  21. V minulém režimu byli bez střechy nad hlavou kriminálníci "na pohybu" - propuštění vězni vyhýbající se poctivé práci a soudem uloženému dohledu, kriminálníci vyhýbající se nástupu trestu OS, vetřelci... s čímž si VB s pomocí StB úspěšně poradila.

    Pan Jírovec by tehdy mohl psát o jiných lidských problémech.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nepíšete z východní Čukotky. U vás jeden neví, Herr Radosto. Slunce obvykle vychází na východní straně, aby zapadlo na západní... Všiml jste si někdy, že tam nikdy dlouho nevydrží?

      Vymazat
  23. A Zemanovi jste napsal? A Babišovi? A Okamurovi?

    OdpovědětVymazat
  24. Škoda jen, že ty závažné poznatky Jiřího Jírovce vyvolávají zde přiblblé poznámky, víc přiblblé než na jiných fórech. Existuje někde něco lepšího? Proč tolik blbů se sem stahuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to byla pravda co píšeš tak by si ty obrblbe musel na posuzováni jestli jsme VŠICHNI blbci mít komisi.
      Třicet let tě každý den okrádaji ti které voliš a ty chrapoune ani neknikneš!

      Samozřejmě,že existuji ještě silnějši weby,ale ty náš mezi ušima už zdřevěnělou kedlubnu navic plněnou vakuem a proto mezi elitni inteligenci jako jsme my nesmíš ani páchnout a přestan nám skvělému výkvětu kvítek z čertovy zahrádky nadávat ty sračkomete!!

      Vymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  27. Radosto ty vole přidej se k těm našim občanským svěžim silám ,obrať kabát,škoda,že ti tvoji vnitráci z ČSSD zakázali normálně diskutovat a musiš se přinuceně podepisovat pod sračky,které budou stejně vymazány protože jsou na hovno.

    OdpovědětVymazat
  28. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi a soukmenovci, POZOR: Na sajtách naší milované Nové Republiky opět řádí kavárníci, placení agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A BURŽOASIE !!!!!

    Proto žádám soudruhy a soukmenovce z redakce NR, aby NEPRODLENĚ posílili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z pražské 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    A to IHNED!!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší milovanou Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% SPOLEHLIVÉHO orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi a soukmenovci, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti kapitalismu, demokracii a Euroamerice.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu a putinistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi a soukmenovci, a nyní vložím zpět svůj příspěvek z 27. prosince 19:01.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  29. Úspěch ekonomického migranta Babiše v Česku je NABÍLEDNI!

    Ano, každému našinci je ZCELA JASNÉ, proč se z ekonomického běžence Andreje Babiše staršího stal český národní Vůdce: Protože my Češi jsme STRAŠNĚ chytří!
    Vzpomeňme si, drazí soudruzi a soukmenovci: My Češi jsme JEDINÝM národem na celém širém světě, v celé lidské historii, jenž si komunisty zvolil v buržoasních volbách!
    Ano, i naši starší ruští bratři, nejlepší, největší a nejmoudřejší národ v celém Vesmíru, potřeboval na přechod od kapitalismu k socialismu vítěznou revoluci.

    A jak se říká, úspěchy se člověk učí: Od těch prvních vítězných voleb (tzv. Květnové volby roku 1946) si komunisty resp. národní socialisty volíme prakticky POŘÁD.
    Ano, to krátkodobé mírné zakolísání na naší cestě ke šťastným zítřkům, v nešťastné době po Prohraném listopadu, nebudeme počítat: Určitá část obyvatelstva byla tehdy pomýlena, další část byla zastrašena žoldáky z okupačních armád NATO.
    Navíc kapitalisti a demokrati, jako vždy v kapitalismu a demokracii, prostě zfalšovali volební výsledky.

    Nedlouho poté však byl konečně svržen zrádce Gorbačov, v Kremlu opět vyšlo Jasné Kremelské Slunéčko, největší žijící leninista Veliký Putin, Budiž Jeho Jméno Pochváleno.

    Načež náš lid se přestal bát okupantů z NATO a EU – a výsledky jsou NÁDHERNÉ:
    V čele naší vlasti a našeho národa OPĚT stojí členové KSČ (tzv. bývalí) a příslušníci StB resp. KGB, jak jsme zvyklí, jak chceme a požadujeme!

    Ano, naši národní Vůdcové Miloš a Babiš se stali našimi Vůdci nejen z vůle Velikého Putina, BJJP, ale také ze SVOBODNÉHO rozhodnutí nás všech roduvěrných Čechů, nás potomků moudrých voličů KSČ a benešistů z r. 1946.
    Díky tomuto našemu SKVĚLÉMU rozhodnutí Západ definitivně pochopil, že nás Čechy nelze poevropštit, že NAVŽDY zůstaneme stejně pevnými Západoasiaty jako naši starší ruští bratři.
    Což je pravda přímo Leninská, daná a nezměnitelná. Tečka.

    „Z východu světlo, z Východu svoboda!“


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  30. Radosto ty nanucováku,zas se tu smoliš mezi nás skvělé elity stejnými sračkami,to ti na vnitru udělali do věže díru?
    Dej tu něco co vlastenci žerou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti místní užgrynadaný čechomužici žerou leda putleroffský hovna ....

      Vymazat