Reklama

.

.

čtvrtek 6. prosince 2018

Rusko v krizi, Západ ve výborné kondici

Jaroslav Loudil
6. 12. 2018
Naši mainstreamoví komentátoři i jejich sluníčkářští přikyvovači stále uvádějí, jak je prý Rusko v ekonomických potížích, ne-li rovnou v krizi . Různá důležitá makročísla však ukazují pravý opak !


1. Ruský státní rozpočet skončí roku 2018 v přebytku !! patrně o 2,5 %. Na Západě, kromě snad Německa, se topíme v bahně deficitního hospodaření. USA například směřují k deficitu státního rozpočtu - 700 mld. USD !

2. Rusko letos do konce října nově vložilo do státních devizových rezerv už 227 tun zlata, za celý rok to bude zhruba + 280 tun. Tedy každých 24 hodin další skoro tuna zlata do rezerv.

3. Ruský zahraniční obchod je vysoce přebytkový, vývoz mohutně převyšuje dovoz o 150 - 200 mld. USD ročně. To USA mají v obchodě zbožím obří deficit asi 700 mld. USD.

4. Hrubé ruské státní zadlužení činí 17 % HDP, USA = 106 %, Itálie = 136 %, Japonska = 240 %.

P.S. Že by snad ke znakům - "nemocné ekonomiky" - patřil silně přebytkový státní rozpočet, silně přebytkový zahraniční obchod, minimální státní dluh a denně další tuna zlata do státních rezerv ?? Pochybuji o tom !

https://www.cnbc.com/2018/11/28/reuters-america-russia-raises-2018-budget-surplus-forecast-to-2-point-5-pct-of-gdp-from-2-point-1-pct.html

https://zlato.kurzy.cz/zpravy/475613-ruske-zlate-rezervy--rekordni-rok-2018/

179 komentářů :

  1. Znaky "silné" ruské ekonomiky:

    https://zpravy.idnes.cz/rusko-chudoba-prezident-vladimir-putin-obliba-finance-ppn-/zahranicni.aspx?c=A181122_144432_zahranicni_dtt

    https://www.rferl.org/a/study-22-percent-of-russians-live-in-poverty-36-percent-in-risk-zone-/29613059.html

    https://www.ranepa.ru/images/News/2018-11/20-11-2018-monitoring.pdf


    Samé úspěchy.

    K tomu cena ropy, hlavního vývozního artiklu a příjem do rozpočtu Ruska se propadla za poslední 2 měsíce o jednu třetinu:
    https://www.kurzy.cz/komodity/ropa-brent-graf-vyvoje-ceny/nr_index.asp?A=5&idk=38&od=6.12.2017&curr=USD&default_curr=USD&unit=&lg=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tady jsou tvrdá celková data a nejen vyzobané rozinky, které se někomu hodí do propagandistického krámu.

      Srovnání HDP na obyvatele v paritě kupní síly, jeho vývoj v čase a srovnání s ČR a USA:

      https://bit.ly/2QArxdU

      Vymazat
    2. Je vidět, že soudruh propagandisto tomu vůbec nerozumíš. Ty budeš taky od Atlantic council, co?

      Píšeš stejně jako ti blbečci od Hokovského, Jandy a spol.

      Vymazat
    3. iDnes, Svobodná Evropa - dobré zdroje. Nechceš dělat to PŠM jinde?

      Vymazat
    4. 17:56 Zapomněl jsi ještě napsat, že v Rusku žerou batolata, sorosův demente.

      Vymazat
    5. On na PŠM nemá, snad na fci nástěnkáře.

      Vymazat
    6. 18:28
      Soudruhu Sucheci, kdybys nebyl dement tak bys poznal, že oba články odkazují na OFICIÁLNÍ statistiky z Ruska které jsou v posledním odkazu. Musíš se víc snažit. Tyhle tvé prdy a výkřiky jsou slabota.

      Vymazat
    7. Soudruhu politruku. Ty oficiální statistiky ale v reály naprosto vyvrací tvoje kecy.

      Vymazat
    8. Soudruhu Sucheci, nebudu ti už nic vyvracet. Jen ti popřeju šťastnou cestu do tvého vysněného ruského ráje. A už se sem, do tohoto pekla, nevracej.

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. 19:15-také Vám popřeji šťastnou cestu z tohoto pekla za moře.

      Vymazat
    11. 19:46

      Povolný, zase jste úplně mimo.
      Já naši krásnou, svobodnou, demokratickou a bohatou zem, na rozdíl od vás, zoufalých ruských blbů, nepovažuju za žádné peklo. Naopak. Proto logicky není, na rozdíl od vás, žádný důvod abych se odsud kamkoli stěhoval. Stěhování z PRO VÁS pekla je na vás.
      Jste schopen tuto logiku pochopit?

      Vymazat
    12. 19:52 -já Vás parafrázoval. Na tuto skutečně krásnou zemi si činí mnozí nároky! Jde jen o to, "kdo půjde z kola ven". Děláte hodně pro to, že to budete, nejen Vy osobně.

      Vymazat
    13. Z grafů vyplývá, že je lepší být malým daňovým rájem, který nic nevyrábí (Lucembursko), než Spojenými státy americkými, které doma vyrábějí pouze zbraně a přes dolary ždímou celý svět a žijí na jeho úkor.

      Najděte prosím další zajímavé srovnání. Ono toho bude zajisté víc.

      Např, že Lotyšsko vykazuje větší růst HDP než ČR a přitom z Lotyšska skoro celá mladá generace zdrhla za
      prací jinam.

      To jsou mi ale parrrradoxy!

      Vymazat
    14. Rusko má čistou ztrátu -27.8% HDP, vybrakovanou státní kasu, důchodci nedostali valorizace už 22 let, průmysl v troskách, bortí se jim i surovinový průmysl protože nejsou schopni samostatné těžby, medián mzdy 160 eur, přitom cena za litr benzínu 1.2 eur, chleba 85 centů, katastrofální bydlení, úděsné životní prostředí, školy s lékařská péče je neznámý pojem, takže se množí negramotní a HIV pozitivní rychlostí blesku. Rusové jsou nejzadluženějsi obyvatelstvo na světě. Dluží trojnásobek toho co Američané, přitom jich není ani polovina a mají dvacetinu jejich příjmů. Rusko je na tom MNOHEM hůř než Ukrajina a Ukrajina je na tom mnohem hůř bez většina států subsaharské Afriky.

      Vymazat
    15. Divím se tady některým příspěvkům. Mimo Skandinávii jsem projel Evropou, Ruskem v evropské i asijské části, něco i z Afriky, ale takové nehorázné lži musí být od toho, kdo čerpá jen z pomluv a sám tam nikdy nebyl. Pro takové platí přísloví: "Pomluvy vymýšlejí závistivci, blbci je roznášejí a idioti jim věří".

      Vymazat
    16. Gerd, taky se divím zarytým rusofilům, že po tolika důkazech ještě stále nedokážou pochopit,že v Rusku je bída světa a tu chtějí tambi pohlaváři využít na šíření smrti.

      Vymazat
    17. Kdo nebyl v RF nebo v ČLR nemůže hodně věcí pochopit.

      Vymazat
    18. ...kretén Palmer zase řádí,tolik lidí s tebou diskutuje vyžraný hovado,patrně ejakuluješ o stošest,no aby jsi si to neutrh......
      A Vás vážení diskutující nechápu....

      Vymazat
    19. 3:37 Netřeba rozepisovat, stačí mrknout! - https://www.google.cz/search?q=%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8F+%D0%B2%D1%8B%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%B5%D1%82+%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwig0ubU6dTeAhUQDOwKHbRHDx4Q_AUIDygC

      Vymazat
    20. A pro ty kdo umí rusky a chtěj se i zasmát - https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0

      Vymazat
    21. Blbeček trolíček 3:37, je to slabé.

      Vymazat
    22. 18:30 Je to slabé, ani tolik materiálně jako duševně, jak je vidět v tom pořadu, to se jeden fakt nasměje - hlavně ten na 1 minutě a 12 seKUNDě je jedlej!:)))

      Vymazat
  2. Západní propaganda už ani nestojí za pozornost. To co předvádí uplynulých pár let už mi připadá jako poslední tažení. Radost z toho však nemám, vím, že česká kolonie půjde ke dnu se svými majiteli a nejspíš dopadne hůř.Ale tady už asi není pomoci a čím později se to tu zhroutí, tím horší budou důsledky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Česká kolonie" se má skvěle, navzdory neustálým a již mnohaletým předpovědím místních zoufalců.

      https://byznys.ihned.cz/c1-66377530-stedre-vanoce-ve-skodovce-zamestnanci-opet-dostanou-rekordni-bonusy-jejich-prosincove-platy-dosahnou-na-statisice?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed

      https://www.novinky.cz/ekonomika/490957-prumerna-mzda-stoupla-na-31-516-korun.html

      https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/prumerny-starobni-duchod-od-ledna-vzroste-asi-o-900-kc-mesicne/1664481

      Vymazat
    2. Ano. Rosteme navzdory demagogbloku a udavačům od Pirátů.

      Vymazat
    3. krome toho,ze tedy roste prumerna mzda,rostou i ceny....pokud chcete podavat nejake informace,podavejte je vyvazene

      Vymazat
    4. 18:32

      Co je to "reálná mzda" víte?

      https://byznys.ihned.cz/c1-66158320-realna-mzda-v-cesku-vzrostla-nejvice-za-15-let-rust-krome-nedostatku-lidi-tahne-pridavani-ve-statni-sfere

      Je to teď už dost vyvážené?

      Vymazat
    5. 18:26

      Why A New Crisis Is Brewing 10 Years After The Last One, And Why That's No Surprise
      https://www.forbes.com/sites/raulelizalde/2018/09/18/why-a-new-crisis-is-brewing-ten-years-after-the-last-one-and-why-thats-no-surprise/

      The next crisis could start a long way from New York
      https://www.economist.com/special-report/2018/10/13/the-next-crisis-could-start-a-long-way-from-new-york

      Euro zone not prepared enough to face new crisis: French Finance Minister
      https://www.reuters.com/article/us-eurozone-france/euro-zone-not-prepared-enough-to-face-new-crisis-french-finance-minister-idUSKCN1N2099

      Myslím že zanedlouho budete snadno rozpoznatelný spolu s mnoha dalšími spoluobčany, vyznačujícími se celoživotně tím, že je nikdo nikdy nepodezírá z přílišné oduševnělosti. Rozpoznatelní budete podle protažených obličejů. Ostatně jako vždy. Ale co na vás záleží...
      Prd na vás záleželo když jste se dojímali nad články pro největší blbce o neuvěřitelně rostoucích "hospodářských tygrech Evropy" v pobaltí a Kalouskovo "krizi která nás mine, prd na vás záleží i dnes. Dějiny si jdou po svém, vy jste jen kuriozitami u cesty.

      Vymazat
    6. V naší malé kolonii sionistů stačí slíbit, že se za půl roku možná zvednou starobní důchody o 8% a v tu ránu se zvednou ceny všech "otravin" v řetězcích jevrosajuza o 20 až 25%, aby se náhodou ti hajzlové důchodci (kteří vytvořili všechno co se dosud rozkradlo i nestihlo rozkrást) nedožili onoho giganavýšení. Perfektní demoška vládců světa (GP) a jejich slouhů (páníšků sionu), jen co je pravda! A frantíkovská velká vestová revolta posune petrodoláč k nové kýžené metě elektrobitkojinu. A jede se dál pouze s těmi, kteří budou schopni za poukázku na kWh/den zaplatit otrockou dřinou nebo orgány svých potomků. Jak říká gojim Pjakin. "Každý je do míry svých znalostí (a schopností) strůjcem svého štěstí a nad tuto míru otrokem tvořícím štěstí těch co vědí více (a jsou všeho schopní)".
      Tak gojové do školní nálévárny pseudoznalostí a makejte na sobě a hlavně o ničem nepřemýšlejte. Na to přece máme páníšky!!
      Ďuro Trulo
      P.S: omlouvám se za myšlenkové zkratky, i tak donutí myslet jenom ty, kteří tak již dávno činí.

      Vymazat
    7. Skoda, ze vice lidi neni tak vnimavych k tomu co se kolem nich deje.Jsme jako zaby v hrnci a jako deti, ktere strasi bubakem v podobe Ruska.

      Vymazat
  3. To: 17:56
    No vidíte - přesto, že cena ropy, hlavního vývozního artiklu a příjem do rozpočtu Ruska klesla o jednu třetinu, převyšuje vývoz o 150 - 200 mld USD vývoz...
    Asi se poukazováním na mainstream namáháte zbytečně. Koneckonců přesně poukazování na mainstream je v úvodu článku. Doporučuji jet se do Ruska podívat (a rozlišovat Rusko a Ukrainu) - nebudete se stačit divit, jaká je tam životní úroveň.
    A že tam někdo vyfotí žebráka, či bezdomovce? Nevím kde žijete, ale já jsem u nás už takové taky viděl. A myslím, že i v SRN, Francii a prý mají jednoho i ve Velké Británii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je to pdf se statistikami. Tím se střelil do nohy. :-)

      Vymazat
    2. 18:21

      Víte, Rusko není jen bohaté centrum Moskvy a Petrohradu, na které se odkazují ti chytrolíni co se "byli podívat" na pár dní do Ruska a myslí si pak, že znají Rusko.

      V Rusku žije 22% obyvatel s přijmy nižšími než 10000 rublů (něco přes 3000 korun). To je RUSKÁ oficiální statistika. Co na tom chcete rozporovat a jak to chcete vůbec srovnávat s naší životní úrovní???

      Pokles cen ropy se děje poslední 2 měsíce. I hňup tak pochopí, že na výši exportu ZA ROK (zřejmě 2017) nemá žádný vliv.

      Vymazat
    3. 18:37 opet vam k porovnani chybi ceny....pokud maji ceny energii a vubec veci potrebnych k zivotu nizke mohou brat klidne tri tisice a proti nam to muze byt balik

      Vymazat
    4. 18:40

      Snažíte se a zkoušíte to hezky. Ale bohužel. Životní náklady v Rusku jsou sice niźší než v ČR, ale jen o 21%, ne o 80%.

      https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Russia&displayCurrency=CZK

      Vymazat
    5. Když píše o tom, jak se máme dobře, tak myslí asi pár Pražanů a pražskou náplavu z Moravy. Ať se jede podívat do Mostu, Litvínova, Sokolova, Chomutova, na Ostravsko, na Písecko nebo Strakonicko. A co Znojemsko?

      Propagandista, který se střílí do vlastní nohy je spíš k pláči než k nasrání.

      A ještě maličkost: Rusové mají na rozdíl od nás daleko lepší perspektivu. U nás v dlouhodobém horizontu jdou věci dole vodou.

      Vymazat
    6. 18:46

      "U nás v dlouhodobém horizontu jdou věci dole vodou."

      To je ta hlavní věc. Ať si Rusko bohatne rychle nebo pomalu, to nás zajímat nemusí. Ale že to jde u nás dlouhodobě od desíti k pěti, to by si zasloužilo pozornost.

      Až budeme bohatý stát, převyšující všechny, tak můžeme věnovat svou péči o jiné. Ale zatím tomu tak není a za naší zoufalé situace to působí spíše směšně.

      Vymazat
    7. Ono taky Rusko při tvorbě příjmové části rozpočtu počítalo s cenou ropy ve výši 40 dolarů za barel. Současná cena ve výši cca 60 dolarů za barel je s největší pravděpodobností moc nevykolejí.

      Vymazat
    8. 19:29
      No to sice ne, ale taky to není na žádný růst.

      Vymazat
    9. 19:36
      Růst je to z logicky věci docela velký při množství prodaných barelů. Tradičně plácáte nesmysly, politruku.

      Vymazat
    10. 20:22
      Jak vypadá ten váš "docela velký růst" se podívejte zde, hlupče.

      https://tradingeconomics.com/russia/gdp-per-capita-ppp

      Vymazat
    11. 20:39
      Vždyť i ve vašem odkazu je přeci potvrzení zmiňovaného růstu.

      Vymazat
    12. Putinovi agenti (včetně filipa, zemana, klause, babiše, besta, olezlého davida, zbořila, robejška, vyvadila, pavlíčka, bašty, kotrby, petránka, eichlera, kollera, haase, paroubka, mana, šilhavého žantovského, foldyny, schneidera, krejčíka, jírovce, tomského, lhoťana, procházkové, spencerové, konečníkové, lorencové, syrečka a mongoloida pitomia) a čecháčkovští sockovští a trolovští hňupi, reprezentovaní Parlamentními žvásty, se poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. Agentky ještě navíc podle inkontinetní širokorozchodné p-dele. Kdy už konečně začnou prchat do ráje Putlerstánu?
      Jak dlouho se ještě vydrží ruský car s čínským chánem na sebe usmívat ??? Co myslíte ?
      Chlastoslovanské barbarské Kartágo, s jeho pátými kolonami užgryndaných, podlézavých, vlastizrádných a neproduktivních azbuckých čechomužiků, frankomužiků a balkánomužiků, musí být i s pomocí Číny zlikvidováno (demontováno) v zájmu světové civilizace. Prolhané, lenivé, ožralecké, expanzivní, cynické azbucké byzantské Rusko zůstalo mentálně na úrovni mongolského a hunského Tatarstánu (včetně temného a vůči carovi tradičně podlézavého pravoslaví, velmi podobného islámu), nedotčeno západní civilizací, úmyslně odděleno azbukou a širokorozchodnou železnicí. Zakrslý Putin sedí holou řití na hromadě rezavých raket, ponorek a tanků, pro které nemá odbyt ani jako šrot a proto usilovně hledá nového partnera Adolfa, se kterým by si opět rozdělil Evropu a soutěžil s ním v počtu gulagů, pogromů a vypálených parlamentů. K tomu účelu používá různé azbucké "trojské koně" (foldynovské Srbsko, Řecko). Také protievropský islám. Brzo bude muset platit nahromaděným zlatem za obyčejné žrádlo. Zato má miliony zadubených, hladových a zamindrákovaných mužiků, ověšených ve válce uloupenými hodinkami a oplechovaných bezcennými dobyvatelskými metály udělenými těm přeživším, kteří raději riskovali střelbu soudruhů převážně do vlastních řad, než by šli na jistou smrt do gulagu. "Psí hlas do nebe nevolá" (ruské přísloví). Jejich stavy by potřeboval snížit aby je nemusel živit. Proto jim slibuje válečnou kořist. Brzy však předá Sibiř Číně na splátku svého dluhu (podobně jako kdysi Američanům Aljašku), případně jako výsledek pročínského referenda Sibiřanů. Z Ruska zůstane feudální chlastoslovanský skanzen s dřevěnými matrjoškami, zlatem okovanými blechami vystavenými v Kremlu, a potměšilými zablešenými cirkusovými medvědy na motorkách, obohacený olezlými a odulými putinovskými agentskými čecháčky, kterým Putin rád poskytne asylovou kvótu.

      Vymazat
    13. 22:34
      To víte, tomu blbečkovi nadřízení nevysvětlili, co je v tom odkazu, který mu dali, aby s ním trolil na alternativě. :)

      Vymazat
  4. V Rusku jsem sice ted nebyla,ale kazdopadne dokazuje,ze jde dobrym smerem a hlavne,ze ekonomicky roste (i kdyz treba pomalu).."Zapad" se vydal na opacnou cestu...tech, co to nechapou, je mi jen lito

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Západ je ovládán hromadami blbců, prolezlých úřady na všech, doslova VŠECH úrovních. Proto plýtvá své zbývající síly na marné snahy o podkopávání nohou úspěšnějším, namísto aby věnoval úsilí ke zvrácení své úpadkové trajektorie.

      Tady by pomoho jen důkladné "vyčištění Augiášova chléva", což je však těžko jen představitelné. Proto dopadne špatně a my sním.

      Vymazat
  5. Za další je potřeba připomenout že Rusko je Západem ekonomicky sankcionované, politicky motivované sankce jsou stále stupňovány (kdyby se měřilo stejným metrem, tak by Izrael, USA, Francie a Británie musely být ekonomicky sankcionované z politických důvodů permanentně).

    V ruské ekonomice kromě vývozu surovin hrají významnou roli kupř, vývoz zbraní a zbraňových systémů - přitom je též sankcionován - viz kupř. ultimáta USA Turecku a Indii,
    vývoz raketových motorů - USA se bez nich prakticky neobejdou, vývot zemědělských komodit.

    Přitom Rusko nemá virtuální ekonomiku jako kupř USA, kde tvorba virtuální měny je hlavním zdrojem státních příjmů umožňujících žít si dlouhodobě nad poměry, vykupovat "mozky" a know how, suroviny, vést války a vydržovat obrovký okupační sbor v mnoha zemích.

    OdpovědětVymazat
  6. Propad cen ropy? Rozpočet Ruska je postavený na 50 USD za barel. Takže jsou asi úplně v pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusové ten ekonomický tlak a soustavné politické konspirace, lži, četné podvody, pokusy o převrat, ovlivňování voleb ze strany Západu ustáli.

      Vymazat
  7. Hmmm, jak vidno v diskusi, české blbce evidentně pálí dobré bydlo a rádi by se měli tak "dobře" jako v Rusku, kde maj průměrný plat 42.000 rublů (cca 14.300 Kč), důchody 15.000 rublů (cca 5000 Kč) a 22% obyvatel je nuceno vyjít s příjmy menšími než 10.000 rublů (3.400 Kč).
    Opravdu ze srdce rád bych těmto hlupákům tuto životní úroveň zajistil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslouchej ty chytráku, kdyby český protektorát Západ ekonomicky sankcionoval (kupř. měnovým vydíráním, ultimátyx západním formám aby stáhly výroby z ČR) tak předlužená ČR v průběhu prvního měsíce ekonomicky zbankrotuje a bude zde revoluce anebo občanská válka a převrat.


      Rusko ten tlak nejnom ustálo, ale má PŘEBYTKOVOU MINIMÁLNĚ ZADLUŽENOU (REÁLNOU) EKONOMIKU.

      Vymazat
    2. A maj se tam tak "dobře" přesto, že tam mají, na rozdíl od nás, obrovské zásoby přírodního bohatství.

      Vymazat
    3. 19:16
      Kdybychom tady měli stejné přírodní bohatství jako mají Rusové, tak bychom se tu měli jako Katařani, chytráku.

      Vymazat
    4. Na dluh jde všechno !!

      Vymazat
    5. Živě si umím představit člověka, který ve vyrabované kolonii má největší starost o to, jak se žije v Rusku a není schopen ani domyslet, jak nedůležité je vyjádření tamních příjmů v naší nebo jakékoli jiné měně. Rusové totiž zpravidla nakupují a žijí v Rusku.

      Jste to vy?
      https://www.youtube.com/watch?v=nXkWoslAMkQ

      Vymazat
    6. 19.21 Nebo jako v Libyi , Iráku , Syrii !!

      Vymazat
    7. 19:28

      Už jsem tady jednomu podobnému tento pokus o argument vyvrátil. Takže speciálně pro tebe, troubelíne:

      https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Russia&displayCurrency=BGN

      Takže o 20% nižší ceny, ale o 60% nižší přijmy. Matiku snad zvládneš.

      Vymazat
    8. 19:33

      Milý bezmozku, byl jste to vy, kdo vyčísloval ruské příjmy v korunách.
      A přečtěte si laskavě to, co je uvedeno v článku. Můžete to rozporovat? Pokud ne, tak co tady kvičíte?
      Pokud máte takovou starost o blaho Rusů, doufám že preferujete nákupy z Ruska a každý měsíc posíláte Rusům nějaký dobročinný příspěvek. Jinak by váš jekot působil poněkud strojeně.

      Samozřejmě vůbec už nepochybuji o tom, že přispíváte lidem pod hranicí chudoby v ČR, kterých je téměř 10%
      https://www.info.cz/cesko/skoro-milion-cechu-byl-loni-pod-hranici-prijmove-chudoby-petina-domacnosti-nevychazi-s-prijmy-27741.html

      Vymazat
    9. Chapete,ze jim jeste porad patri vsechno,takze budoucnost maji ve svych rukach,ale my uz davno ne?

      Vymazat
    10. 19:11
      V Rusku je na značné části území rozhodují životní minimum. To většinu nejnižších příjmů citelně zvyšuje. Každopádně nemůže být vůbec pochyb o tom, že je mnohem snažší vyjít s ruským životním minimem v Rusku, než s českým (2200kč!!) v Česku. České životní minimum má nejnižší kupní sílu základního spotřebního koše v civilizovaném světě vůbec.

      Vymazat
    11. Těch 10.000 rublů není životní minimum v Rusku, bambulo! To je "hranice chudoby". U nás je tato hranice 11.200 Kč a je pod ní jen 9% Čechů. Pleteš si hodinky a holinky.

      Vymazat
    12. To určitě ne, někde je životní minimum 17 tis. rublů. Tzv. hranice chudoby není k ničemu. V celé západní Evropě žije pod tzv. hranicí chudoby více lidí, než u nás. Akorát je třeba si uvědomit, že tamní chudí jsou bohatší než naše střední třída. Vždy rozhoduje kupní síla. A v tomto parametru jsou nejchudší Rusi "bohatší" než nejchudší Češi.

      Vymazat
    13. 21:30
      Šmarja pano, přestaň trolovat. Nevěřím že ty krávoviny myslíš vážně.

      https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Russia&displayCurrency=CZK

      Vymazat
    14. Výsledek?
      Rusové ve svém souhrnu mají nižší životní úroveň, ale jejich země v systému plánovaného tržního hospodářství má šance na dlouhodobý neustálý krizemi nezasažitelný růst.

      S Čínou a EU by vytvořilo smrtící velmocenský a ekonomický mix, který by poslal USA na smetiště dějin.

      A o to dnes jde: rozeštvat, hybridními válkami pouštět žilou, vodit loutkové politiky v zemích EU a NATO ...

      Vymazat
    15. 21:41
      O čem to vypovídá? Že náklady na živobytí jsou nižší než u nás a základní spotřební koš zásadně. když se tedy vezmou v potaz životní minima u nás a v Rusku, vůbec není co řešit. Rusovi na životním minimu se žije mnohem lépe, než Čechovi na životním minimu. Takže opakuji, vetší chudáci jsou u nás.
      www.gazeta-unp.ru/articles/52070-projitochnyy-minimum-2018

      Vymazat
    16. 22:29

      Ty vůbec nevíš o čem je řeč, viď? To vůbec není pravda. Rusové žijí v takových podmínkách, že i prase chované na vsi žije lépe. Samotná Moskva má 6.8 milionů extrémně chudých a vůbec není nezvyklé že člověk zemře na ulici.Pohled na žebrající děti je strašný a jak to musí vypadat jinde,když Moskva je na tom v Rusku nejlépe.Tohle se dozvíte hlavně z ruských studií,ty západní číst nemusíte.

      Vymazat
    17. Hele, s čísly začals Ty, takže buď jsi ochoten přijmout všechna čísla a nebo nejsi a budeme si vzájemně vnucovat rozdílné subjektivní pohledy na věc. Ty jsi předložil životní náklady, cca o 30% nižší než u nás (základní spotřební koš bude ještě levnější) a já k tomu přidal životní minimum v Rusku pro rok 2018, které je vyšší něž u nás a na značné části území Ruska i několikanásobně. Z toho plyne, že nejchudší Rusi jsou lépe zabezpečeni, než nejchudší Češi. Nic víc, nic míň.

      Vymazat
    18. Proč nezveřejníte důchody našich babiček, které celý život stály za pultem. Kolik lidí žije z přijmu pod minimální mzdou. Přitom se "menšina" vysmívá lidem, když jdou do práce, aby chvátali a bylo na jejich podpory. To je ten hnus, od kterého se vlády doposud odvraceli a Babiš je první, kterého to zajímá.

      Vymazat
  8. To mají i v různých afrických zemích, kterým Západ intenzivně "pomáhá". Přesto jsou předlužené, jsou tam války, bída a nikdo je nesankcionuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a maj to i v Kataru, Kuvajtu, Saúdské Arábii, v Brunei, v Bahrainu, v Norsku a bída tam rozhodně není. Čím to?

      Vymazat
    2. 19:28
      Jedou bezchybně podle not z Bílého domu.

      Vymazat
    3. Hlavně v hodnocení hospodářství nebývá ani tak důležitý stav, jeko spíše trend. Rusko prošlo krachem a rozvratem, z kterého se téměř zázračně dokázalo vzpamatovat a od nástupu Putina, navzdory zoufalému úsilí USA a jejich vazalů škodit jak jen to jde, se zvedá, upevňuje a roste.
      My jsme zpočátku tak zle nedopadli. Naopak, do transformace jsme vstupovali jako středně rozvinutá průmyslová země, prakticky bez dluhů. Ale postupně jsme přišli téměř o vše a dnes jsme oficiálně rozvojovou zemí, neoficiálně kolonií a zadlužení jsme tak, jako tato země nebyla nikdy v poznané historii.
      Naše perspektivy jsou tedy prachmizerné a naopak Ruské jsou velice optimistické. A to přes všechny zmíněné snahy USA. Trend je jasný, lišit se jen může rychlost růstu.

      Vymazat
  9. 19,21 Jak to víš? Třeba by se měli dobře Bakalové.

    OdpovědětVymazat
  10. 19:00
    Pokud stojí v čele zcela soběstačného státu schopný člověk, není nikdy možné srazit takový stát na kolena. Pokud navíc takový stát disponuje jadernými zbraněmi, není to možné ani silou. Západ je ve svých snahách poškodit Rusku naprosto bezmocný. Nesmí se ovšem stát, že Putina někdy v budoucnu vystřídá nějaký "lokaj" Západu. To je jediné riziko, které si musí Rusko pečlivě hlídat. Pak se nemusí od svoji budoucnost obávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlépe by bylo o tom nechat rozhodnout samotné Rusy ve svobodných volbách. Co myslíš?

      Vymazat
    2. No, Rusy každopádně. Co se týká kandidátů na prezidentskou funkci, tam by si to měli důsledně pohlídat.

      Vymazat
    3. Anonymní 19:40
      Nejlépe jako na Ukrajině. Miliardami dolarů, výcvikem profesionálních demonstrantů a spoustou "neziskovek".
      Ačkoli já nevěřím tomu, že by Rusové byli tak blbí jako Ukrajinci, kterým teď nezbývá než prchat ze země, která přišla o jakoukoli budoucnost. Gorbačov a Ukrajina jsou pro Rusy silným mementem.

      Vymazat
  11. Tuž ty musulmanské země sdružené v OPEC jsou základem blahobytu a dominance USA ve světě. S těmi musí opatrně, byť jsou to tuhé diktatury a loutkové tyranie. Nemůžou je otevřeně okupovat a vykrádat jak ty africké země. Nemůžou na ně ani zaútočit kvůli nedodržování "lidskych práv". Msejí si je předcházet protože kapitalistická ekonomika je velice křehká a papírová pyramida by se mohla lehce složit jak domek z karet. A kdyby na ně nastoupili vojensky a měřili jim stejným metrem jak Libyi a Iráku - umíte si to představit? Prostě jsou to lotři ale "naši" tak je potřeba jim podstojovat vždyť ručka ručku meje. Rothschildi, Rockefellerové, Bushové si debužírují společně se šejky, bin "Ládinovci" a jinými "soudruhy".

    A Norsko je v Evropě - jde jim na ruku, je to vazal, tak ho nechají být. Žádné sankce (jako vůči Rusku) , stačí pomalé zadlužování. (29,0% z HDP) Není důvod tam válčit.

    OdpovědětVymazat
  12. Samo Rusové by se měli mnohem lépe kdyby je západní "zkurvysyni" kvůli zájmům svých kapitálových nadnárodních elit nesankcionovali.

    OdpovědětVymazat
  13. Na dluh umí debužírovat a mít vysokou životní úroveň s promunutím každý deb*il.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dodal bych na dluh a na účet jiných. Tak jak to ten "vyspělý Západ" předvádí již spoustu let.
      Jenže všeho dočasu.

      Vymazat
  14. Vše vyřeší Demoblok v čele s ...


    https://uloz.to/hledej?q=Katolická+církev+zdraví+zdviženou+pravicí+voliče+ČSL-KDU+%21+.mkv.avi

    OdpovědětVymazat
  15. Ten pitomy cetnik nas fakt asi zlikviduje..........https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/491309-americane-posilaji-do-cerneho-more-valecne-lode.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:08 Neexistuje žádný důvod, proč by nemělo být NATO válečně přítomno u hranic Ruska.

      Vymazat
    2. 20:43 Ono uz je ma Rusko u USA? Rovnovaha predevsim

      Vymazat
    3. Pro troubu 20:43 - jeden důvod by tu přece jen byl - nukleární válka, která nás nemůže minout a je na spadnutí.

      Vymazat
    4. 22:11 Kvůli této bitvě, bitvičce, se jaderná válka nekoná. Už jsme i prokázaly, my vesmírné civilizace, že jakékoliv jaderné válce můžeme zabránit, například roku 2000 potopením ruské jaderné ponorky Kursk, která byla vyzdvižena a zjištěno, že velitelé leželi vedle otevřeného trezoru s klíči a kódy k odpálení jaderných raket Granit, kterých měla na palubě minimálně šestnáct, v rukou, přičemž Putin tehdy na několik dnů zmizel a nikdo nevěděl kde je a samo Ruko potvrdilo, že Kursk měl plout do Jaderského moře na podporu bývalé Jugoslávie, prezidenta Miloševiče, proti NATO.

      V lednu 2018 jsme zabránily napadení Havajských ostrovů raketami údajně vyslanými KLDR, které měly být záminkou k napadení KLDR válečnými silami USA. Vědomě neuvádím, zda byly jaderné. Sestřelily jsme je nad oceánem, přičemž na Havajských ostrovech už byl vyhlášen nejvyšší stupeň raketového poplachu a lidé lezli s rodinami i do kanálů, odvolán byl až po 34 minutách.

      Vymazat
  16. 20,43 a proč by mělo? Co maá ta teroristická útočná organizace společné s Černým mořem?

    Znamená to, že i Rusko a Čína by měly hlídkovat u bžehů SS-A?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:09 Existuje jakási mantra, stále opakovaná a ve prospěch Ruska, že si nikdo nesmí dovolit to, co Rusko nechce. Jde o skutečnost síly Ruska vůči Západu, přičemž jaké má asi tedy to Rusko právo vůči silnějšímu. Rozhoduje, myslím, především ta dobrá vůle, tedy skutečnost pozitivnosti jednání. Ostatně, tvrdí se, že úmysly rozhodují. Například v případě aktuální kerčské válečné akce Ruska proti ukrajinským vojenským lodím a remorkéru, jde o porušení nejen dohody o Kerčském průlivu ale i o prosté a v podstatě i rozhodující ve věci, porušení platného mezinárodního práva. Rusko ještě dokonce ani nevrátilo Ukrajině její jím tam ostrou střelbou zajaté a i zraněné vojáky ani ty tři její lodě, které jsou tak evidentně válečnou kořistí a ti ukrajinští námořníci evidentně válečnými zajatci. Jaký by měl být tedy postup světového společenství proti této zvůli - další agresi Ruska? No,... směji se,... přece záleží na vzájemné síle a tou slabší stranou je Rusko.

      Vymazat
    2. 21:32 On si nekdo smi dovolit to co USA nechce?

      Vymazat
    3. Jsi čúrák nebo blb? Co má společného NATO s Černým mořem? Turecko, Rumunsko, Bulharsko jsou členy NATO, Ukrajina a Gruzie usilují o vstup do NATO. A zbývá jen agresivní Rusko, které mělo jen cca 20% pobřeží.

      Vymazat
    4. Porad strasi u jejich hranic...Ja bych je pred svym barakem take nechtela

      Vymazat
    5. 21:38

      No vidíte. A Turecko, Bulharsko, Rumunsko, Ukrajina a Gruzie je "před svým barákem" chtějí. Z dobrého důvodu. A vám do toho nic není.

      Vymazat
    6. 21:32 On je někdo silnější než USA?

      Vymazat
    7. 21:32
      Žádná taková mantra nikde, vyjma vaší hlavy, neexistuje. Je však skutečností na celém světě, že každý si může dovolit to, co je mu umožněno.
      Můžete prosím doložit, že to bylo Rusko, kdo porušil dohodu o pohybu v Kerčském průlivu?

      Vymazat
    8. Vy jste to nekde cetl?Ja zase vidim samozvaneho "cetnika"

      Vymazat
    9. 21:50 Mantra? Tak si znovu přečtěte příspěvek 21:19, na který jsem reagoval. To je ta mantra, respektive její projev, její důsledek.

      Dohoda o Kerčskěm průlivu, z roku 2003, mezi Ruskou federací a Ukrajinou zajišťuje svobodný a volný průplav civilních i válečných lodí obou stran bez podmínek a třetích států s podmínkami.

      Vymazat
    10. To by nesmeli vytrubovat,ze jim chteji vyhodit novy most...pak musi dodrzovat pravidla a prujezd hlasit...Bud nevite o co jde a nebo jste pokrytec

      Vymazat
    11. 2155
      To je pouze názor 21:19, nezakládající žádný důvod považovat jej za mantru. Za mantru, či spíše axiom, lze spíše považovat to, co jsem napsal já o tom, co si kdo může dovolit.

      Můžete prosím doložit, že dohoda o průjezdu civilních i válečných lodí obou stran je zcela bez podmínek? Já mám jiné informace, ale rád si počkám na ty vaše.

      Vymazat
    12. 22:05 Krym je Ruskou federací anektován, respektive světové společenství to tak pojímá a tvrdí. Ten Kerčský (Krymský) most tam nemá co dělat. Zničit ho loděmi navíc není snadné, to by bylo snadnější letectvem a raketami, pokud by si Ukrajina přála válku s Ruskou federací, kterou by neměla ale šanci vyhrát. Byl by to konec Ukrajiny a Vy si uvědomte, že sdělujete nesmysl.

      Vymazat
    13. 22:10 Mám jen informace z médií, potvrzené stanoviskem i jednáním vyspělých států.

      Vymazat
    14. Mam na to jiny nazor..tim s vami koncim..vy mne nepresvedcite..ja vas nepresvedcim...ztrata casu

      Vymazat
    15. Pánové, váš spor o "Kerčský incident" je poznamenán nedostatkem základních informací.

      Např. dost důležitý fakt je, že k zadržení lodí došlo v pásmu ruských výsostných vod (Rusové si pěkně na ty ukrajinské dobrodruhy počkali, až vplují do oblasti jejich původních výsostných vod, které byly jejich ještě před připojením Krymu!), kde vojenské lodě Ukrajiny neměly co dělat.

      Takže žádné porušení mezinárodního práva ze strany Rusů.

      Ohledně původu zranění tří ukrajinských námořníků a rozvědčíků: kde jste přišel na to, že byli střeleni? Já to nikde nenašel.

      (Baba, co vede ruské podvratné vysílání rádia z pražského Hagiboru v našem ČRo tvrdila, že zraněných Ukrajinců je 6. Jestli to je váš zdroj informací, tak potěš noho.

      Vymazat
    16. 22:15 Ano, začněte s někým dalším, to můžete pořád.

      Vymazat
    17. 22:23 Tak proč byli souzeni a odsouzeni Krymským soudem?!

      Vymazat
    18. 22:14
      Takže nevíte nic a jste v mediálním prostoru západní propagandy obětí probíhající mediální války.
      To stačilo napsat hned na začátku a bylo by ve všem jasno.
      Pár údajů druhé strany:
      -průjezd válečných lodí je podmíněn nahlášením, přičemž tento nahlášen nebyl
      -Ukrajinští představitelé projevili zájem zničit nedávno postavený most
      -Ukrajina provedla v letošním roce již dvě provokace, kdy v únoru zadržela v Azovském moři ruskou rybářskou loď s odůvodněním "nezákonné" návštěvy Krymu a v srpnu zadržení ruského tankeru v ukrajinském přístavu.
      -Ukrajina již dlouho před incidentem žonglovala se zrušením dohody o užívání Azovského moře

      Vymazat
    19. 22:32 Ale ne, to nesdělujete nic podstatného. Ukrajina tvrdila a tvrdí, že nahlásila, to jsem nezmínil, tuto věc, / zničit most je nesmysl, jak už jsem uvedl výše, / Krym je anektován Ruskem a tedy nepatří mu stejně jako jeho teritoriální vody, / žonglování je věcí cirkusu, nic dostatečně závažného.

      Vymazat
    20. Anonymní6. prosince 2018 21:49
      21:32 On je někdo silnější než USA?


      A co chtěj dělat? BLBEČKU. Házet z letadel bomby? Na Rusko? Nebo na Čínu? Nebo máš dojem úchyle, že budou posílat atomovky a každý si to nechá líbit, kryple vymatlanej? No a jestli na jadernou válku nemaj koule, tak je silnější třeba Afganistán, a při střetu pozemních vojsk je číňani utlučou čepicema, magore.

      Vymazat
    21. 22:45 Bránit Ukrajinu. Stačila dvě slova. Vy jste vyplýtval svou inteligenci na vymyšlení čtyř nadávek.

      Vymazat
    22. 22:32
      Ukrajina sice tvrdí, ale Rusové tvrdí opak. Vy máte nějaké důkazy, nebo jen skálopevně věříte?
      Zničit most je jistojistě nesmysl, ale vysvětlete to těm pošukům, které si USA dosadily do čela Ukrajiny.
      Pokud Krym, přijatý Ruskem do federace, není součástí RF, pak logicky i Kosovo je dodnes součástí Srbska a NDR je nadále samostatným státem.
      Žonglování je věcí cirkusu, ale pokud se komedianti dostanou k vládě v zemí, jejich výstřelky mají jinou váhu než kdyby totéž předváděli v cirkusu.
      Ty provokace se zadržováním ruských lodí také jistě nepřispívají k dobrým vztahům, co myslíte?

      22:45
      Já nevím jestli je někdo silnější než USA a nepovažuji to v této věci za podstatné. Nicméně je skutečností, že USA už hezkou řádku let nevyhrály ani jednu z nespočtu válek. A to ani se zeměmi třetího světa s výzbrojí z poloviny 20 století.

      Vymazat
    23. 23:04 Vidíte, jak je asi ta logika relativní. Vám se to zdá stejné a přitom je mezi Krymem a Kosovem naprostý rozdíl. Krym nesplnil platným mezinárodním právem stanovené podmínky národa na sebeurčení a Kosovo naopak ano. Krym bal a je anektován Ruskem a Kosovo je dosud samostatné.

      Vymazat
    24. 23:10
      Jak to že "Krym nesplnil platným mezinárodním právem stanovené podmínky národa na sebeurčení"? Můžete to rozvést?
      Můžete upřesnit ten rozdíl mezi Ruskem "anektovaným"(čili na žádost Krymu přijatým do federace) Krymem a Albánci anektovaným Kosovem, čili odtržené části státu bez práva na rozhodnutí občany?
      A co to Německo?

      Vymazat
    25. 23:17 Krym nesplnil všechny ty podmínky: 1) národnost, 2) vůle k sebeurčení, 3) schopnost samostatnosti, 4) vlastní vůle - vliv nebo podpora jiného státu nebo náboženství ji vylučují. Kosovo je splnilo. Kosovo ale vyhlásilo svrchovanost Parlamentem, který zvolila jen menšina všech jeho oprávněných voličů a dokonce ani ve všech jeho následných volbách se ho většina nezúčastnila. Kosovo proto my vesmírné civilizace za suverénní stát neuznáváme, přiznáváme ho stále Srbsku. Německo vynechte, je to trapné, šlo o dva suverénní státy, které se svobodně spojily, přičemž i o jediný národ.

      Vymazat
    26. 23:28
      Co bylo na Krymu s národností? Většina Rusů je ten problém?
      Co bylo na Krymu s vůlí k sebeurčení? Snahy o samostatnost už od rozpadu SSSR jsou příliš, nebo snad málo?
      Co je se schopností k samostatnosti? Vypadá a vypadala snad Autonomní republika Krym jako málo schopná samostatnosti?
      Viz výše uvedené několikeré snahy o osamostatnění, které skončili kompromisem v autonomii, představují nedostatk vůle?

      A to jsou body které vás jen tak napadly, nebo z čeho čerpáte, vy "vesmírná ´civilizace´"?

      Co je na Německém spojení trapného? NDR se vrátila z vlastní vůle(byť patřičtě mediálně a politicky přimazávané) zpět do německé federace. To je ostatně nejpodobnější situaci s Autonomní republikou Krym. Co je na tom "trapného"???

      Vymazat
    27. 23:38 Proč jste vynechal čtvrtou podmínku, poznal jste pravdu?

      Vymazat
    28. 23:38 V případě Krymu nešlo o sebeurčení. Sebeurčením není připojení se k jinému státu, respektive stát se jeho nedílnou součástí. Pokud je k tomu použita válečná síla nějakého jiného státu, jde o anexi. Násilné připojení je anexí a asi nikdy to nebude jinak, stejně jako připojení není sebeurčením se.

      Vymazat
    29. 23:22
      Nevynechal, to jen zřejmě vaše mentální kapacita neumožnila ji v mém textu identifikovat. Zkuste to znovu. A prosím o zodpovězení mých jednoduchých otázek.

      23:50
      Takže protože ani v případě NDR nešlo o sebeurčení, je připojení k NSR neplatné?
      Ano, správně, anexí je násilné připojení. Oceňuji vaší seznalost.

      Vymazat
    30. 00:03 Tu ruskou hru na "nechápu", s Vámi hrát nebudu, směji se, připadá mi to průhledné a vlastně to ani nevidím, směji se zase a doufám, že už i Vy.

      V případě NDR při jeho spojení s NSR přece nešlo o sebeurčení a ani o sebeurčení jít nemělo a nemohlo. NDR i NSR byly suverénními státy, tedy už sebeurčenými.

      Vymazat
    31. --- Možná jsem měl ještě připomenout ty "zelené mužíčky", kteří paralyzovali ukrajinské ozbrojené síly na Krymu a obsadili její základny tam, zabavili její letectvo tam a i těžkou techniku, samozřejmě, odzbrojili na Krymu ukrajinskou armádu a ovládli Krym válečně a které potom Putin vyznamenal a přiznal, že jich na Krym poslal dvacet tisíc ... ještě před referendem obyvatel Krymu a pod jejich ozbrojeným dohledem, samozřejmě.

      Vymazat
    32. 0:08
      To je škoda, jsem přesvědčen, že by to ještě vydalo na spoustu zábavy na dlouhé noční šichty.
      O sebeurčení píšete vy, já pouze přistupuji na vaši terminologii. Krym se tak jako autonomní republika s vlastním parlamentem a právem referenda rozhodl o opětovném spojení s Ruskou federací. A učinil tak, stejně jako NDR, v momentě, kdy dosavadní moc byla oslabena a nemohla překazit tyto snahy(tak jako to činila dříve). Nevím co vám na tom připadá tak divné. Soudím že nic, ale zoufale se snažíte nalézt aspoň sebemenší odlišnosti, abyste mohl prohlašovat že je to zcela jiná situace a snažit se(zcela zbytečně) hledat důvody, jak tento přirozený a očekávatelný proces odsoudit. Co třeba to, že v NDR mluví německy a na Krymu rusky? To je dost velký rozdíl, ne?

      Vymazat
    33. 0:08 -dost se mýlíte. NSR i DDR byly pod okupačním dohledem, nikoliv správou. DDR se zásluhou Gorbačova dostala pod dohled "Západu". Doposud se neví za jakou výměnu. Vesmírné civilizace také neví co stál ten "čenč"vzdání se Ruska dohledu nad poraženým?

      Vymazat
    34. 0:13
      Máte na mysli Krymskou domobranu, pravděpodobně pasivně podpořenou legálně umístěnými vojáky RF, ustavenou proti hrozbě teroru ze strany ukrajinských pučistů a neonacistických bojůvek?
      Můžete doložit, že ruská armáda něco obsadila a zabavila? Já mám pouze informace o hromadném přechodu místních vojsk ukrajinské armády z řad obyvatel Krymu, ke Krymské správě.

      Vymazat
    35. 0:22 Já píši o sebeurčení, protože i Charta OSN přiznává národům právě to právo na sebeurčení a sebeobranu. Jde tedy o sebeurčení a proto tento pojem používám. S tímto pojmem pracuje platné mezinárodní právo a toto pojímání skutečnosti právně rozhoduje.

      Krym je a byl státním územím suverénního státu Ukrajina a to šedesát let, Rusku patřil jen sto šedesát let a ne nepřetržitě, byl Ruskem anektován už zpočátku, tedy stal se součástí Ruska proti vůli jeho obyvatel, kteří byli absolutními nepřáteli Rusů ode vždy, dokonce sami dobyli Moskvu a vypálili ji, kromě Kremlu, protože byl asi už tehdy alespoň zčásti kamenný.

      Vymazat
    36. 0:27 S prominutím "bez komentáře", myslím, že není potřeba. Sledoval jsem to jako i možná každý a detailně. Nemyslím si, že by mne bylo možné přesvědčit, že to bylo jinak.

      Vymazat
    37. 0:40
      To vám samozřejmě nelze brát, na svůj názor máte právo. Ale sotva z něj takto uděláte postulát.

      Vymazat
    38. 0:44 Mou prací, mým záměrem a úkolem, je sdělit stanovisko vesmírných civilizací, které na Zemi zastupuji už skoro dvacet dva let a vysvětlit ho. Pokud dojde k válečnému střetu, budete vědět jak, proč a s jakým cílem válčí.

      Vymazat
    39. 0:37
      Píšete o sebeurčení, ale ne moc trefně, zato však velmi selektivně. Až to zavání farizejstvím.
      Autonomní republika Krym měla a má vlastní parlament a ústavu s právem referenda, čehož bylo využito. Stalo se tak v momentě, kdy byl násilně, nikoli demokraticky, svržen režim vůči němuž se Krym zavázal loajalitou a nový, pučistický režim, se začal navíc stavět velice nepřátelsky vůči ruskojazyčné populaci, která tvořila a tvoří většinové obyvatelstvo Krymu. Je zcela logické, očekávatelné a legitimní, upřednostnit své zájmy před zájmy pučistů, což se také stalo. %Cemu nerozumíte?
      Mimochodem, víte jak dlouhou historii má Ukrajina?

      Vymazat
    40. 0:37-V pořádku, z DDR jste vycouval. Tak jinak, měl Krym status autonomie v rámci Ukrajiny? Pokud ano, co řešíme? Zelené mužíčky? Tak dokažme jejich přímou účast v rozhodování obyvatel Krymu! Jinak mluvíme o ho....

      Vymazat
    41. O:52 O sebeurčení nelze psát jinak než přesně, protože to mezinárodní právo, které ho upravuje, být přesné musí a já ho tu vysvětluji. Jde doslova o "pravidla hry" a každý je musí znát, protože když ne, porušuje ho neúmyslně ale porušuje.

      Vůbec nechci omlouvat jednání Ukrajiny, stejně hodnotíme všechny, USA - Rusko - a třeba Ukrajinu. Je nám lhostejné koho zrovna, nejsme s nikým kromě našeho smluvního závazku z roku 1968 těsně po okupaci, o válečné podpoře nyní Česka a Slovenska. Ukrajinský lid svrhl prezidenta, který ho zradil a tedy legálně a všechny následné parlamentní i prezidentské volby potvrdily jeho prozápadní vůli. My vesmírné civilizace považujeme tedy tzv. Majdan obecně, za legální.

      Nerozumím tomu, že Vy ještě nerozumíte.

      Vymazat
    42. 0:56 Vy jste naposled jednal tak podrazácky a doslova hnusně, že mi je z Vás ještě nyní špatně. Snažil jste se mne dostat do problému. Usilovně a opakovaně. Vaše příspěvky nečtu.

      Vymazat
    43. 1:02-že nerozumíte Vy, chápu ale že nerozumí vesmírné civilizace ne!

      Vymazat
    44. 1:02
      Tak se toho držte a měřte všem stejně.

      Mýlíte se, ukrajinský lid nikoho nesvrhnul. Násilně a ryze nedemokraticky, za silného vměšování a podpory ze zahraničí, se vlády zmocnila chunta. Výsledkem toho je válka, rozvrácená země a obrovská emigrace obyvatelstva. Zejména do Ruska.

      Mimochodem, vy naše malá "vesmírná civilizace", víte něco o historii Ukrajiny a jak vznikla?

      Vymazat
    45. 1"06-omlouvám se, možná zastupuji také civilizaci. Země patří také k vesmíru.

      Vymazat
    46. 1:14 Nehodnotím Majdan, jeho provedení a třeba i tu následnou vládu Ukrajiny, jen jsem konstatoval, že lid Ukrajiny měl právo na svržení prezidenta a mimochodem, samozřejmě i Vlády, která se k němu proti lidu Ukrajiny přidala. Revoluce nejsou čisté, jde o naprostou špínu a o porušování třeba všeho, prostě jde o nerespekt k tomu starému a vznik něčeho nového. Nic neomlouváme a nic ale ani nehodnotíme, respektive alespoň nyní zde. Konstatujeme pouze ten obecný fakt o tehdejším právu ukrajinského lidu na změnu.

      Co se týče Ukrajiny, stačí, že je mezinárodně uznaným státem, členem OSN, členem dokonce dříve než Rusko (SSSR), suverénním státem.

      Vymazat
    47. 1:25
      Právo "lidu" na násilné svržení prezidenta udělují "vesmírné civilizace", nebo snad vy osobně? Tady na Zemi to v civilizovaných zemích zpravidla chodí tak, že lidé dávají najevo svou vůli volebními lístky, nikoli zápalnými lahvemi, holemi a řetězy.

      A zeptám se znovu, "vesmírná civilizace", víte něco o historii "Ukrajiny"?

      Vymazat
    48. 1:33 Už jsem Vám to vysvětlil.

      Vymazat
    49. --- Dovolím si doplnit, že Vás asi chápu, nicméně vývoj lidstva pokročil a dal bych Vám zapravdu někdy ještě před asi tak jedním stem let. Nyní už stačí to, co jsem o státu Ukrajina napsal.

      Vymazat
    50. 1:38

      Nevšiml jsem si.

      Víte o tom, že drtivou většinu území "Ukrajiny" tvoří dary Ruska? Že v 15 století to byla jen malá enkláva? Že Kyjev byl dřívějším hlavním městem Ruska ještě než se jím stala Moskva?

      Vymazat
    51. --- My vesmírné civilizace přicházíme z vaší lidské budoucnosti, pokud ji úspěšně zvládnete. To, čím vy lidé nyní procházíte, tím jsme my už prošly a úspěšně. Nelze vás lidi pojímat stále stejně, musíme vám dávat kritéria vývoje a tomu nynějšímu odpovídá právní vědomí, stejně tak i morální, doslova tak, protože už o něm ve vašem lidském případě můžeme mluvit, konstatovat je. Už nejste na úrovni zvěře, která neřeší pravidla a řeší vše jen silou. Už soucítíte s druhými a to se odráží ve vašem vědomí a tedy i myšlení. Jste na okraji planetárního vývoje, tedy přecházíte do vaší vesmírné existence. Vesmírné bytosti, to bude vaše definice, definice vás lidí, těch nejvyspělejších národů - států Země.

      Vymazat
    52. 1:44 Prvním hlavním městem Rusů, Kyjevská Rus. Znám. Proto jsem doplnil ještě příspěvkem 1:49.

      Vymazat
    53. Prvním ne, ale jedním z prvních.

      Mimochodem, měl byste se svěřit ošetřujícímu lékaři, že léčba se míjí účinkem a požádat o nové vyšetření.

      Vymazat
    54. 1:58 Dobře, možná, když to píšete, já to mám ze zpravodajství, že první, sám jsem to detailně nestudoval, neměl jsem k tomu konkrétní důvod.

      Mimochodem, pokud vylučujete možnost existence života ve vesmíru, víte co, sám mi to radíte.

      Vymazat
    55. 0:37 Ahistorický lži a žvásty! Krym je jen zeměpisný pojem, součást okupované Tavridy! Ta náleží de facto Turecku! Protože ve smlouvě Kateřiny II. s Vysokou portou jasně stojí, že pokud Rusko z jakýchkoliv příčin Tavridu ztratí, tato se automaticky opět stává částí Osmanského impéria!!! Tu je originální mapa z doby podpisu smlouvy, tedy z roku 1792! - http://loveki.ru/museum/maps/all_russia_maps_1792/39.jpg

      A tzv. RSFSR jako dejme tomu - s velkým přimouřením obou očí - nástupnický stát Ruského impéria ztratila kontrolu nad částí Tavridy hanebným aktem jejího roztržení 18. října 1921 - http://neviditelnypes.lidovky.cz/historie-krym-0fj-/p_zahranici.aspx?c=A160831_203010_p_zahranici_wag

      Ten den přešla tedy dle smlouvy - tedy de iure pod osmánského kalifa, ale ten byl bohužel také svržen a vyhnán ze země o dva rok později. Otázka tedy zní: je Turecká republika nástupnickým státem Osmánské říše? Jedn ale je jisté - Tavrida nenáleží a nidky nepřináležela žádné "ukrajině", coj je vymyšený stát bez dějin a opoře v Bohu! Jen Bohem stvořené státy mají práva Bohem daná, jak říká tu kozák Babaj! - https://www.youtube.com/watch?v=o2YU-EGzYgM

      A takovým státem rozhodně není parchanát Banderostán, ale pouze a jen Kyjevská Rus!

      Vymazat
    56. P. S.: Jen dodám pro úplnost že dokonce i Třetí říše to plně respektovala! Reichsgau Gotenland nikdy nebyl součástí Reichskomisariátu Ukraine! - http://q-map.ru/wp-content/uploads/2017/04/MapReichskommissariatUkrain1943.jpg

      Vymazat
  17. Kdyz muze USA v cele NATA strasit u cizich hranic maji vsichni ostatni stejna prava...nebo se na stejna prava nehraje?

    OdpovědětVymazat
  18. Ja fakt obdivuji pitomce,kteri si neuvedomuji,jaky je to maler....vpluji do jejich vysosnych vod a hned to bude povazovano za valecny akt......neda se jinak,kdyz porad vsude vytrubuji,ze jsou nepratele.....A kdo to odnese?My....jsme nadostrel

    OdpovědětVymazat
  19. Ať si je Rusko třeba chudé nebo ne, je mi to úplně jedno, myslím si jen, že je na straně dobra a to tím více, čím hysteričtěji třeba i ve zdejší diskusi tu kvičí váleční havloidní štváči proti Rusku, s neskrývaným úmyslem co nejvíce pošpinit Ruskou Zemi a poštvat ostatní proti Rusku. Nechápou ubožáci, že tím získavají jen další a další příznivce Ruska, protože kdo tu má chuť na nějakou válku proti jaderné velmoci, češi to zcela jistě nejsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně. Já vám tleskám!

      Vymazat
    2. 22:16 Já si upřímně myslím, že to je už každý. Jen kdyby neexistovala ta hrozba jaderných zbraní, která Rusko chrání.

      Vymazat
    3. 22:29 kdyby neexistovala ta hrozba, tak je nejspis Rusko rozebrane na kusy....To jim jako prejici clovek nepreji

      Vymazat
    4. 22:16
      Já nevím jestli je Rusko na straně nějakého všeobecného dobra(vyjma vztahu k sobě), ale vidím že my jsme na straně zla. A to zla jak vůči Rusku, tak i vůči nám.

      Vymazat
    5. 22:39 vuci kazdemu,kdo nechce zit,jak oni piskaji...Je to hnusne

      Vymazat
    6. Rusko je Zlem samo o sobě.

      Vymazat
    7. 7:01
      Svěřím vám objevnou novi novinu, zlo je součástí polárního hodnocení a mají vždy vztah k něčemu. Je to jako magnet, který nemůže mít jen plusový nebo jen mínusový pól.

      Vymazat
  20. Jo přesně tak a až ty jejich dluhy vybuchnou pojedeme v tom s nimi až na samé dno.

    OdpovědětVymazat
  21. Když už nic, tak v potravinové soběstačnosti je Rusko díky
    různým embargům, naprosto nezávislé. Ty banány tam sice nerostou, ale jednak se bez nich dá žít a nakonec je jim rádi ti co jim rostou, dodají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to by bylo, aby země co zabírá 12% světové souše a nemá přitom ani 2% obyvatel, nebyla potravinově soběstačná.

      Vymazat
    2. 22:51

      Za "vlády" Západem velebeného "demokrata" Jelcina, kdy úřady byly prolezlé americkými "poradci", ta soběstačnost tak docela normální nebyla. Ba právě naopak, v Rusku byl hlad a po mnoha desítkách let se lidé museli uchylovat k samozásobitelství.
      Ale to je naštěstí již jen temná historie.

      Vymazat
    3. 22:55
      To z těch lánů Jelcin odvezl ornici? Nebo se Putin po Jelcinovi vrátil ke kolchozům a sovchozům?

      Vymazat
    4. 23:32

      Vím já? Proč se ptáte?
      Nebo s něčím z uvedeného snad nesouhlasíte?

      Vymazat
    5. Rusko vůbec není nezávislé,to je sprostá lež,jim jen začaly dodávat jiné státy jako Čína,Turecko,Argentina, Egypt,Pákistan a další.Tim se taky snížila kvalita.

      Vymazat
    6. 6:59

      Že by se snížila kvalita na euroamerickou, náhražkovou úroveň? To se mi nechce věřit. To by Rusové nežrali. Občas jezdím nakupovat do obchodů pro Rusy v Německu a žádného zhoršení kvality jsem si nevšiml. Rusové sice tvrdí, že tam prodávaný kvas v petkách se nedá srovnávat s tím, který se prodával z cisteren ještě koncem 80 let, ale já jsem nikdy lepší nepil.
      Vy máte nějaké ověřitelné údaje k doložení svých tvrzení?

      Vymazat
  22. Ve Francii to vypadá na vyhlášení výjimečného stavu kvůli celonárodním bouřím statisíců nespokojených občanů. Že by to tedy na Západ od Ruska byla až tak parádní O.K. situace obyčejných lidí ? V Rusku výjimečný stav nemáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedná se jednoznačně o pokus nadnárodních elit prostřednictvím CIA vyvolat Majdan s cílem svrhnout pučem demokraticky zvoleného prezidenta Francie a jeho vládu.
      Nebo ne?

      Vymazat
    2. 23:18

      Je se nebojte za chvíli tam bude stanné právo

      Vymazat
  23. Nějak se mi ty zvěsti o šílené chudobě rusú nezdají. 9 měsícú v roce žiji na ostrově Phuket (Thailand) a denně sem přilétají velkokapacitní letadla Aeroflotu plné ruských turistú. Zvlášť teď kdy začíná plná sezóna, dá se říct že jich jen na Phuket přilétají tisíce denně. Další tisíce do Bangkoku Koh Samui Krabi a jiných destinacích.
    Vidím jich spousty v 7/11 v Tescu v Makru atd. Jsou to obyčejní pracující lidé, i babky a dědci v penzi, prachatý rusy nevidím jelikoz ti jsou ve svých vilách a drahých hotelech. Ale ještě jsem se zde nesetkal s čechem a to zde již vegetím 12 let. Mám Thailand velmi rád, je zde ráj na zemi, moje penze z Austrálie mi bohatě stačí na spokojený život. Pouze mi trochu vadí že to tu pomalu ale jistě skupují čínani a rusové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak proč je u nich taková šílená bída, když skupují celé Thajsko? Obyčejní Rusové.. nevěřím vám ani slovo.

      Vymazat
    2. Je mi jedno jestli věřite nebo ne, já jsem tady a vidím to. Často přijdou do baru ktery vlastní můj kámoš a mám moznost s nimi dát řeč.
      Máte možnost se přesvědčit sám, přileťte sem, sejdem se v Roadhouse Grill Karon. Jsme na TripAdvisor. Kuk.

      Vymazat
    3. Stačí se mrknout na Phuket airport arrivals a uvidíte kolik letadel Aeroflotu zde přistává denně jsou to A330 B777 každý veze kolem 300 lidí a jsou nabitý, nekolikrát jsem letěl z Phuket do Prahy a letadlo bylo vždy plný. Jedina nevyhoda je že na lince Moskva Phuket se nepodávají alkoholické nápoje, pouze v obchodní tridě. Jinak pohoda.

      Vymazat
    4. Ja zas tvrdím,že nemluvite pravdu s těmi obyčejnými Rusy. A o letadlech můžete plácat kolik chcete.Dovolim si i pochybovat,že rozeznáte ruštinu,možná to jsou Ukrajinci nebo spíš Poláci.A i kdyby Rusové,určitě ne obyčejní,ale minimálně vyšší třída,regionální oligarchiát.Obyčejní nemají co do huby a bydlí ve slumech.Nemají pasy a většina je na drogách a nemocná.Tak vypadá 99% obyvatel Ruska. A to 1% bohatých nejsou etničtí Rusové,ale jiná schopnější etnika.Takže se buď mýlíte,anebo úmyslně lzete.

      Vymazat
    5. Anonymní 9:53

      :-D
      Vy jste blbej, až to dveřma tříská. Ještě jste zapomněl, že obyčejní Rusové padají hlady na ulicích, jsou od rána do večera nalití samohonkou a oblečení jsou slepeným listím.
      No a Poláci s Ukrajinci už přestali sloužit jako otroci v Evropě a užívají si naakumulovaného kapitálu :-)
      https://s1.1zoom.ru/big3/332/Houses_People_Russia_497072.jpg

      Vymazat
    6. Dal jste nějaký obrázek z nějaké ulice,a co jako má být? To je tvoje rodina na výletě?

      Vymazat
    7. 15:27

      To jsou obyčejní Rusové, "nemající co do huby a bydlící ve slumech. Nemající pasy a většina je na drogách a nemocná". Tito živoří v Soči. Další haldy obrázků té "zubožené populace" vychrlí vyhledávač, nebo i Google StreetView

      Vymazat
    8. 17:29

      Mám vám vyguglit jak vypadají skuteční Rusové? Zubožená populace je realitou vy mystifikatore,a vy sem dáte nějakou fádní ulici s panelákem, a vyhlásíte to za Rusy.Internet je plný jiných šílených obrázků a videjí,jaké neuvidíte ani v Africe ani Indii,protože to je Rusko.Nezkoušejte tak trapně lhát.

      Vymazat
    9. 20:31 Skutečným Rusem je nordicko-slovanský árijec, který je disciplinovaný, svobodomilovný a spíše faustovský než fatalistický - stejně jako Švédové, Dánové či Němci. Viz třeba Ivánek z Mrazíka.
      Fatalistická "slovanská duše" je reakcí ruského lidu na otroctví, které jim pomohla vydržet, aniž by riskovali své životy při vzpouře. Tato idea byla povzbuzována, ochraňována a zneužívaná mongolsko-byzantsko-židovsko-komunistickými vládci euroasijské říše. "Slovanská duše" je ve skutečnosti "otrocká duše." (V angličtině: slavic soul - slavish soul.) Je to sen árijského muže uvrženého do otroctví, ochromující práce a života v ponižujících podmínkách, jehož předkové byli vyhlazeni etnicky cizími elitami, a který nemá vůli čelit realitě a postavit se svým pánům - https://www.youtube.com/watch?v=SvenB1N3WJY

      Dnes jediní opravdu árijští Slovani jsou Ukrajinci! Páč maji vizigótskou krev, ale taky dost slovanský a ta je tíhne dolu - ke korupčení. Nicméně jsou houževnatí, včetně děfčat! Putler je nezlomí - https://www.youtube.com/watch?v=iwUknDRq9uQ

      Vymazat
  24. Jen taková poznámka. Když čtu ty odušenvnělé dialogy viz výše, musim připomenout, že ti, co se jim jeví Česko jako ráj evidentně tu parazitují, buď přísunem valut například ve formě dolaru, které dostávají jako důchod ze zahraničí a využívají cenové rozdíly, nebo z titulu své politické funkce ve státě, nebo dceřiných společnostech. Už jsem se setkal s úkazem, že zcela blbý člověk dozoruje poměry v dceřiné francouzské společnosti.
    Rusko má problémy, je v podstatě osamoceno a má na bedrech obranu před mnohonásobnou přesilou protivníka, který ovládá globální finanční trh a peníze si prostě vytiskne, kdy chce a kolik chce.
    Pitomci v BIS vyhazují peníze za sledování neloyálních českých občanů. Nikoho nemohou usvědčit ani zavřít, protože počet odpůrců USA přibývá. Není to sice moc směrodatné, ale nikdo nedělal průzkum, kolik mladých lidí se učí rusky a čínsky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cílem USA, před deseti lety, bylo okamžitě zatavit spolupráci mezi Německem a Ruskem a rozeštvat tyto dva státy. Vše další, jako podpora fašistů na Ukrajině, byly doprovodné události organizované USA, které do toho vložili pět miliard dolarů. Od druhé světové války Američani ve světě pozabíjeli desítky miliónů lidí ve státech, které nechtěly být po vůli USA. Američani pokračuji v politice Hitlera vylepšené o rétoriku o míru a demokracii, která se zajišťuje bombardováním Srbska, Iráku, Libye, Sýrie a připravuje se mírové bombardování Iranu a výhledově Ruska a Číny.

      Vymazat
  25. Titanic je nepotopitelný a Evropa ve svazku s USA taktéž.
    Není se čeho bát a můžeme se všem okolo jen smát :-)

    OdpovědětVymazat