Reklama

.

.

středa 26. prosince 2018

USA přisunuly vysoce přesné zbraně na hranice Ruska


26. 12. 2018    lenta a mk.ru/politics
Spojené státy zvyšují přítomnost strategických nejaderných vysoce přesných zbraní v námořních oblastech přilehlých k Rusku. Admirál Vladimír Korolev, vrchní velitel ruského námořnictva to sdělil listu Krasnaja zvezda. Poznamenal, že v novém roce bude námořnictvo reagovat na prudký nárůst aktivit USA a NATO v blízkosti hranic Ruské federace, na nasazování v blízkosti hranic námořních protiraketových systémů, strategických systémů vysoce přesných zbraní a objektů vojenské infrastruktury. Je upřesněno, že v současné době realizuje námořní přítomnost Ruska asi 100 lodí.


... Korolev zdůraznil, že početnost přítomnosti vojenského námořnictva ve světovém oceánu v příštím roce umožní "vyloučit jakékoli hrozby z moří a oceánů".

22. prosince německý list Telepolis upozornil, že akce USA k "zajištění svobody" námořní navigace v arktických oblastech, na něž si činí nárok Rusko, by mohly vyvolat v regionu incident podobný tomu, který se stal v Kerčském průlivu. Podle zpráv z médií Moskva z hospodářských a vojenských důvodů postupně zvyšuje kontrolu svých pobřežních vod. Především rozmísťuje Rusko v Arktidě od roku 2013 nové námořní a letecké základny, staví nové ledoborce a ponorky a zvyšuje svou přítomnost v regionu.

16. prosince experti Centra pro strategické a rozpočtové odhady ve Washingtonu dospěli k závěru, že úderné skupiny letadlových lodí amerických námořních sil ztrácejí na současném bojišti svou důležitost. Nedisponují potřebným dosahem, životností a specializací pro konfrontaci s Ruskem nebo Čínou, jež se zaměřily na vytvoření protitilodních raket dlouhého doletu.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

200 komentářů :

  1. Hahaha, vzdyt tlupa magora Davida tvrdila, ze USA maji nekvalitni zbrane a Rusove se musi jen smat. Tak uvidime, kdo se bude smat naposled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, včera se tady chvástali, že Rusko má nové superpřesné, hypersonické rakety, které promění v mžiku jakoukoli US loď nebo objekt v hromadu šrotu a nikdo na ně nemá. Dneska se pro změnu obávají přesných US zbraní.
      Připadá mě to, že Grulichová je umělecký pseudonym schizofrenika Babiše ml.

      Vymazat
    2. Máš pravdu, mariňáku. Jde z vás hrůza, jenom je divné, že už 17 let nejste schopni vyřídit pasáčky koz v Afghanistánu.

      Vymazat
    3. 19:28 Mas pravdu, vas Rusaky z Afghanistanu vypraskali pasacci koz a ty tady ted becis jako ovce:-)

      Vymazat
    4. 19:28

      No ono by to nebyl žádný problém převálcovat celý afghánistán během jednoho měsíce. Ale v dnešní době, kdy je všechno do hodiny na youtube a facebooku se bohužel musí hledět i na civilní ztráty. Sluníčkáři by se ukvičeli.

      Vymazat
    5. Nezlob magore ,nebo te dame k Davidovi do Bohnic

      Vymazat
    6. Tomahavk je také velice přesná střela s neskutečnou ničivou silo.!!!
      Páteřní nástroj moci Americké armády !!!
      ------------------------------------------p.s.
      ...tedy až do nedávné zkušenosti * :))

      Vymazat
    7. Kritici článku uvádějí jeden pádný argument za druhým. Samá, neuvěřitelně logicky propojená fakta, že? To podstatné jim ovšem uniká. To, o co ve své podstatě jde. O zdroje Ruské federace a o zadržování Číny. Tak chytře, že ten "demokratický" západ Ruskou federaci žene do Čínské náruče. Ve prospěch a v zájmu euroamerické kultury? Tak se pitomci, tak se vykecejte.

      Vymazat
    8. :))) a nejde jen o draka s medvědem.
      Západní politika vygenerovala nové světové společenství...žel zatím mimo nás*

      Vymazat
    9. Debilové, uvědomujete si, že tohle není nějaká pitomá počítačová hra. Uvědomujete si, že obě strany mají zbraně na likvidaci lidstva. To že dneska lezete do zadku USA vás totiž neochrání. Představte si že budete mít štěstí a první úder války přežijete. Polovina vaší rodiny bude mrtvá, dům bude bez oken a vytápění, nebudete mít co jíst. Jestli že patříte mezi řemeslníky, máte šanci si postavit provizorní bydlení a nějak se uživit. Ale co těch dalších 75% národa. Prostě chcípnou, asi s radostnou vzpomínkou na přítele na věčné časy, hrdinné USA.

      Vymazat
    10. Jen tak pro troly. Bismarka potopilo vlastně naprosto zastaralé letadlo. Také to byla chlouba Germánů. Skončila při první konfrontaci.US nejlepší letadlová loď nebyla schopna se vyrovnat při cvičení s vlnami severního oceánu. Ani na ni nikdo nestřílel a musela opustit cvičiště.
      Jděte s vašimi názory tam kam patříte. A nekritizujte ty kteří přinášejí objektivní zprávy.

      Vymazat
    11. Ocean pohlti vsetky tieto nosice mieru v podobe lodi. Tam sa toho zmesti. Je jedno ci Americke ci NATO lode miesta je tam pre vsetkych dost.!!!!!

      Vymazat
    12. Debilita možná nastává s nedostatkem paměti.
      Naší krásnou vlast, naposledy bombardovali Američané ! *

      Vymazat
    13. 21.43
      Nálety USA v roce 1945:
      České Velenice: 23.3. = 138 letadel, 2600 pum,, mrtvých 1250
      Č. Budějovice: 23.3. + 24.3., 3000 pum, 250 mrtvých
      Cheb: 25.3. + 8.4.
      Kralupy nad Vltavou:28.12.44 +2.3.=1256 bomb, 145 mrt
      Ústí nad Labem: 17.4., poškozeno nad 500 objektů a 1200 mrtvých
      Zlín - závody Baťa
      Plzeň: 25.4. - zničující bombardování 500 letadel, 5000 tříštivých bomb, zabito 624, zraněno 453
      Dále: Nové Zámky, Nitra, Pardubice,...

      Vymazat
    14. 20:55
      "A co těch dalších 75% národa?"
      Samozřejmě , že většina z nich chcípne . Ale ti co přežijí a nebudou mít co jíst , tak půjdou a těm řemeslníkům co si něco vytvořili aby přežili tak těm všechno seberou a povraždí je . Zkrátka bude platit právo silnějšího tak jako kdysi . Doporučuji k přečtení román O. Neffa : Tma.

      Vymazat
    15. Vďaka pan Gerd za prehladný zoznam humanitnej operácie našich staronový priatelov v Československu. Dobré je to pripomínať si prístup Anglosionistov k na§ím národom ako k národu podludí. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    16. No toto skvele nabonzoval na seba Pepek Vyskoč: "...Anonymní26- prosince 2018 19:34-Mas pravdu, vas Rusaky z Afghanistanu vypraskali pasacci koz a ty tady ted becis jako ovce:-)...". Ešte by to chcelo porovnať s "rusaky", ich dlžku pobytu medzi pasakmi koz vo vojenskej zotavovni s honosným názvom Afganistan. Krása nechceného, keď sa modrý bolševik Pepek Vyskoč prizná že to tam pos...rali rovnako ako červený bolševik z Russka.A hyperaktivní blbci to vždy pokašlú, urobili to za minulého režimu a robia to aj teraz. Takých ako Pepek Vyskoč, je všade dosť a za minulého režimu si dokonca vyspevovali: "až nás budú milióny....". Ono by to chcelo aby svoju holú pravdu v holej vete rozvinul do podrobností, ktoré som pri rozhovore s jedným takým jeho vymletým mozgom poukázal ja. Na otázku že prečo Rusi išli do Afganistanu kde ich pasáci kôz vypráskali, som odpovedal: "lebo ich tam poslali Sovietski bolševici. Za neuposlúchnutie rozkazu komunistického velitela hrozil tvrdý trest.". Lenže Vy Češi a Sloväci tam chodiť nemusíte. Žiaden trest Vám zato nehrozí. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    17. Škoda cenných amerických valut, přitom na russáckej plovoucí i lítající šrot postačí i dobře udělanej prak Frantíka z Kotěhůlek! Horší voříšek je pozemní síla a zejména - takový level 2, bude ten bohatýr s tou lopatou na 1 minutě a 12. sekundě - https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0
      a

      Ale když mu splašíte pravý sibířský "Bojaryšnik" za pár bezcennejch rubliků, do minuty bude na zádech kopat nožičkama! Pak teprv přijde nejvyšší level č. 3! Tedy samotný Putler! A ten je obojživelnej a navíc umí joudo! Na toho bude muset nastoupit komplet všichni Postradatelní ze všech dílů, aby to konečně dobře skončilo! - https://i.imgur.com/hDa5bJP.png

      Vymazat
    18. 15:52
      "Cenné americké valuty"

      To je dobrý protimluv.

      Vymazat
    19. Zdá sa, že niektorí silní a suverénni muži nepočuli, že existuje tzv. logika myslenia a že existuje myslenie v kontexte. Keď si niekto vytrhne jenu frázu z kontextu a s tou úspešne bojuje, to je na úrovni pivnej debaty po šiestom pive. Niekto obviňuje pani Grulichovú, že je schizofrenická, ale schizofrenický je úbožiak, ktorý ju v tom obviňuje.To, že NATO obkľučuje Rusko zo všetkých strán na pevnine i v mori je pravda, o ktorej nikto nemôže pochybovať (pokiaľ videl mapu).Pokiaľ viem, Rusi nikdy nespochybňovali ničivosť amerických rakiet ako Pershing, či Tomahawk či iné, preto je nepríjemné pre Rusko mať ich pod nosom. Ruské hypersonické zbrane, ktoré dosahujú 20-násobok Machovho čísla však majú úplne iné naznačenie, ako spomínané americké rakety. Boli vyvinuté preto, aby prekonali americkú protiraketovú obranu, vďaka ktorej sa USA cítili nezraniteľné. Američania tak stratili schopnosť viesť prvý ničivý útok, odpoveď na ktorý by zachytili ich vojská PVO. Znamená to, že ak by sa USA pokúsili o niečo podobné, všetky ciele v USA by boli zničené týmito hypersonickými zbraňami.Prekvapuje ma, že niektorí ľudia v Európe sú natoľko tupí, že si neuvedomujú, Američania by radi vyprovokovali vojnu v Európe, ktorá by bola pre nás ničivá a USA by na nej opäť len zbohatli- Tomu sa hovorí láska k USA až za hrob ( nech žijú futerkanone).

      Vymazat
    20. 22:45 Myslím pro russáckou spodinu, pro tu jakýkoliv papírek s nápisem USD bude valuta navždy ...

      Vymazat
    21. Jó nebýt toho ruského šrotu tak júesej nevypostí jedinou raketu k zásobování IS.Tož tak.

      Vymazat
    22. 14:13 Však proč by to dělali, IS je legitimní říše, nástupce Ummajovského chalifátu a podporu si zasluhuje, na rozdíl od ilegálních, masonskejma kurvama Sazonovem, Sykesem a Picotem nakreslených pastátů typu "Irák", Jordánsko", "Sýrie", "Libanon" či dokonce otevřeně zločinnecké organizace "Hněvivý bůh" (hebrejsky Isra-el).

      Vymazat
  2. no ty - ak budeš mať čas sa zasmiať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..asi tak,
      invazivní politika do moudré lidské společnosti, nepatří*

      Vymazat
    2. Vy dva pitraloni,/1 a 2 příspěvek/
      Hlavně si to znovu pořádně přečtěte /speciálně 3. odstavec/ aby vám došlo kdo se koho obává.
      P.S.
      Sežer Hamburger - posílíš mír.

      Vymazat
    3. :)) pitralonem se navoněl můj značkový známí a vydal se do nóbl společnosti. Jak to už nikdo nezná,mělo jeho okolí za to že voní světovou značkou...
      Čtu jen nadpisy, většinou.
      Obávat se snad logicky obávají Rusové, co by na tom bylo mimořádného ?*

      Vymazat
    4. 21:40 Ale houby Pitralon! Ten nestačí! Ta ruská pěna do koupele se jmenuje dočista jinak! Bojaryšnik! - https://zpravy.idnes.cz/rusko-pena-do-koupele-zakaz-alkohol-metanol-smrt-f6r-/zahranicni.aspx?c=A171010_072158_zahranicni_pmk

      Vymazat
  3. Bude válčička za nenažraný kapitalizmus, nebude válčička za nenažraný kapitalizmus?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdo ji jako začne, když v Rusku i v číně vládne nenažraný kapitalismus?

      Vymazat
  4. Celé slavné "přibližování se NATO k hranicím Ruska" není o ničem jiném, než o oprávněném strachu sousedů Ruska z Ruska na základě událostí na Ukrajině, na základě neblahých historických zkušeností, na základě chování Ruska k nim. Rusko se svými sousedy neumí jednat, krom obav a výhružek nic nenabízí.
    Tyto země vidí členství v NATO jako jedinou pojistku proti svému napadení Ruskem pod falešnou záminkou ochrany ruské menšiny, po vzoru Ukrajiny.
    A vy tady v závětří nemáte žádné právo určovat obrannou politiku těchto zemí, Rusko také ne.
    Rusko ať se vůči nim začne chovat tak aby tyto země neměly potřebu žadonit o vojenské základny NATO na svém území.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kecy v kleci trumpeto.
      Bush senior dal Gorbimu slovo, že výměnou za sjednocení Německa a rozpuštění WS se Nato nebude rozšiřovat na východ. Dokonce i Havel v počátku nepočítal s naším vstupem do NATO a prosazoval spíše budování neutrality. Potom nějak otočil a začal se amíkům škrábat v análu.
      Vůbec se Rusům nedivím, že se cítí ohroženi.
      A s komunismem jak se tady někteří kašpárci snaží naznačit to nemá absolutně nic společného.

      Vymazat
    2. 20:43

      To ale vůbec neodpovídá na otázku, proč chtějí sousedé Ruska za každou cenu vstoupit do NATO a ti co už v něm jsou tak chtějí na svém území základny. Kdyby byla v NATO Ukrajina, tak je tam dnes klid a mír.

      Co se týče "slova" tak vzpomeňme na Budapešťské memorandum, která Rusové dokonce stvrdili podpisem, na rozdíl od jakési pověsti o ústním slibu o nerozšiřování NATO.

      Vymazat
    3. 26. prosince 2018 20:56
      Jasně ta otázka proč chtějí všichni vstoupit do NATO když WS a komunistická říše zla CCCP přestala existovat je oravdu na místě. A hlavně si uvědomte, že si ji pokládají sami Rusové.
      " Kdyby byla v NATO Ukrajina, tak je tam dnes klid a mír." tato vaše teze je tak hloupě naivní :-)) to bych nesměl být pamětníkem doby kdy se vzájemně napadly dva státy NATO a USA nehnuly ani brvou.
      Jasně BudapešŤské memorandum má podobnou právní sílu jako jakýsi slib. Bohužel.
      Je nepochybné, že Rusové dělají velmocenskou politiku. Mě jen sejří, že místní rusofobové tuto politiku klidně odpustí amíkům ale u Rusů jim vadí.

      Vymazat
    4. Strach sousedů Ruska z Ruska? To už jsme tu snad jednou zažili. Nebylo to ve 30- tých létech minulého století?Nebyla to snaha tehdejšího západu nasměrovat hitlera přes přítel nepřítel na Rusko? Jen nepočítali s drobným mezitahem nacistů? Tehdy šlo vlastně také o Rusko. Tak doufám, že i to Rusko tentokrát přisunulo
      k USA blíže, nejlépe těsně na stejnou vzdálenost svůj silový potenciál.

      Vymazat
    5. 21:18
      Kdyby byli v pr. li ryby nemuseli by býti rybáři. Tvoje úvahy jsou na úrovni debila. Překrucuješ vše co je naprosto známé.

      Vymazat
    6. Pro 20:56. Ty důvody, základní, jsou dva. Jednak, zatím, ani američané nepotřebují, s ohledem na vlastní veřejné mínění, vlézt tam vojensky bez dovolení a "souhlasu" vedení těchto zemí, jsou přeci jen evropské. A, za druhé, ta současná vedení ten souhlas, pozvání, sice rádi dají (zvací dopis, že), protože se bojí hněvu vlastního obyvatelstva, který postupně roste, a může skončit věšením na kandelábry, podobně jako kdysi v Rumunsku. Takže vítají sílu, která by je mohla zachránit. Proč tam zatím nejsou ve větší míře je právě obava NATO, že národy těchto zemí nejsou, na rozdíl od nás, holubiččí povahy, a reálně hrozí střet z Ruskem, které jasně nedovolí genocidu ruskojazyčného obyvatelstva. Kdyby se ukrajinci nepokoušeli o ponížení a likvidaci patnáctimilonové ruskojazyčné menšiny, nebyl by ani Luhansk, ani Donbas, ani Krym. Rusko několikrát deklarovalo, že nemá zájem připojovat další oblasti, má svých starostí dost. Jen žádá dodržování základních lidských práv, to je ale paradox co? Ostatně problémy s ukrajinským nacionalismem mají i další sousedé, Polsko a Maďarsko, minimálně. Jen mají o něco víc zatnuté zuby, ale občas stejně něco "ucedí".

      Vymazat
    7. 21:46

      Jsi hlupák vymletý ruskou propagandou. Na Ukrajině jsou stále obrovské oblasti s Ruskou menšinou. Například z 1.5 milionu obyvatel Charkova je třetina Rusů!!! a o žádném "ponížení a likvidaci nemůže být řeč. Naopak je tam klid a mír. Milionová Oděsa, to samé!
      Kdyby Putin nevyslal na Ukrainu své diverzanty se Strelkovem - Girkinem v čele, byl by dnes stejný klid a mír v celé Ukraině.
      Zapomínáš, že ty země jako Litva, Lotyšsko, Estonsko jsou demokratické. Srovnávání s totalitním Rumunskem a blábolení o zvacích dopisech je naprosto mimo.

      Vymazat
    8. Vymletou palici propagandou máš sám, a nebo docela účelově a vědomě lžeš. Banderovské trestné oddíly zajisté "pořádek" zajistí že. Adorace válečných zločinců, kteří likvidovali jiné národnostní menšiny tehdy, a nerozpakují se (ti noví) ani dnes je opravdu demokracie jako vyšitá. Ohánět se dneska tím, že Porošenko pod tlakem formálně pozastavil sporný zákon o potlačování ruského jazyka je stejná hovadina, jako odvolávat se na Henleina.
      A ty tři země, v kolika z nich nesmí dostat občan ruské národnosti ani občanku ani pas? Jsou to neobčané, ty demokrate? Ani uplivnout si před takovým zmetkem, jako vy dva nad sebou, nemá cenu. Ostatně i samotní ukrajinci se, zdá se, začali vzpamatovávat, a věřím, že si to nakonec doma sami srovnají.

      Vymazat
    9. pro 22:09 hlupce vymletého Jandovou propagandou.
      Nesuď druhé dle sebe.

      Vymazat
    10. 22:09
      O žádném ponížení nemůže být řeč, jenom pučisté po západem podpořeném puči začali vyhrožovat zákazem ruštiny(a jiných jazyků), šíří zuřivou protiruskou propagandu, vyslali armádu proti oblastem s ruskou většinou obyvatel, kteří odmítli uznat chuntu za autoritu. V Oděse zmasakrovali a upálili lidi kteří si dovolili protestovat, takže Oděsu mají zpacifikovanou, jako mnoho jiných oblastí s významným podílem Rusů. Holt teroru se špatně odolává. Na Krym se také vydali, ale tam už byli na ně připravení a měli za sebou podporu přítomné ruské armády. No a na Donbase se také dosud nepodařilo ani vytrvalým násilím obyvatelstvo zlomit a podrobit své vůli. Každopádně tomu já opravdu spokojené soužití ani klid a mír říkat neumím.
      Ještě je také zajímavé, jak se po nastolení vlády chunty prudce zvedla emigrace z Ukrajiny. A co čert nechtěl, nejvíc emigrantů míří zrovna do toho "zlého Ruska, které všechen ten teror a bídu způsobilo". Divné...

      Vymazat
    11. 22:43 a 22:52
      Legrační je, že tyto bláboly o chudácích utlačovaných Rusech v pobaltských zemích (kteří se tam nasrali násilnou rusifikací po 2. světové válce) vyřvávají právě ti co nejvíc nenávidí Sudetské Němce a jakoukoli imigraci! Trapáci falešní, pokrytečtí.

      A aby tam Rusáci dostali občanství, musí, ó můj bože, prokázat znalost jazyka a historie. Pak není problém. Fakt hrůza!

      Vymazat
    12. 23:10 Za prvé si neber boží jméno do tvé nevymáchané mordy sudeťáku a za druhé jsi naprostý hlupák, co nic nepochopil a jenom tupě papouškuje prolhaný mainstream. Fakt hrůza, jak píšeš.

      Vymazat
    13. 0:04
      A ty jsi kdo, že se odvažuješ určovat kdo může vyslovovat boží jméno a kdo ne??? (když pominu, že zvolání "ó můj bože" s malým "b" není nic víc než citoslovec, volku).
      K věci žádný argument nemáš, jen bezmocně šermuješ ručičkama jak potrefená, bezmocná husa. Tak se neztrapňuj a vypadni z diskuse.

      Vymazat
    14. 23:10
      No jo, pořád říkám, že Stalin mněl tyto národy nechat vybít germány a teprve poté je včlenit do své říše. Takto se zachovali debilové,kteří se namnožili a dnes škodí.

      Vymazat
    15. 0:53 Potrefený debil se ozval. Děkuji havloide.

      Vymazat
    16. Už ťa dostali tam, kam chceli. Dobrý žiak.

      Vymazat
    17. 0:40 Sudety, (podobně Horní Uhry, polské Slezsko), nikdy nechtěly být dobrovolně součástí umělého, podvodně vzniklého, separatistického husitsko-bolševického čecháčkostánu. Výsledkem mstivého a loupeživého odsunu původního obyvatelstva - namísto předtím mu odepřeného plebiscitu - je jejich současný žalostný a vydrancovaný stav, plný putinovské či čecháčkovské lůzy. Zplundrovaného parazitického čecháčkostánu, zamořeného jaderným a těžebním uhelným odpadem nebude žádná škoda. Je to boží trest za zlovolné a podlé vyhnání původních obyvatel, kteří nedostali ani autonomii. Jakékoli naředění bolševické lůzy neruskými a nečínskými cizinci je jenom prospěšné.
      Rakovina zhoubného, kainovsky loupeživého kolektivizmu se sama od sebe nevyléčí a vnější zásah může přijít paradoxně jedině z Ruska - přesunem tupého a kolaborantského čecháčkostánu za Ural, kam dávno patří, a osídlením kotliny Novými Rusy nebo z Ruska a Německa vypuzenými muslimy. Tedy z deště pod okap. Tak jako se Kosovo odtrhlo od azbuckého Titova Srbska aby skončilo v náručí ještě primitivnější Albánie - tak se čecháčkostán a slovenskostán odtrhly od civilizovaného Rakousko-Uherska, aby skončili přesunem do ruských stepí nebo až za Ural a budou rádi, až jim Putler stanoví dostatečné uprchlické kvóty do jimi samoobslužně zbudovaných gulagů v Akci Z.

      Vymazat
  5. Ruský hajzlové musí z Arktiky pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak si na ti přišel ty Hejle ?

      Vymazat
    2. Ty z 20:46, si myslíš, že tě ihned všichni poslechnou a zalezou do boudy ?

      Vymazat
    3. Pani Madlenka Albrightová se pokoušela dupat v Moskvě. Svou tlustou nožkou v nadeji, že se tam všichni strachy pos...erou. A oni se tam v Moskvě málem pos...rali, když se nad jejím kašpařením smáli.

      Vymazat
    4. Vtípek:Volá Merkelovka Putinovi.Jak to že si děláte tak obrovkou přehlídku na Rudém náměstí v Moskvě k výročí konce války??? To je nemravné a budeme to s Obamou nuceni vážně řešit Vladimíre Vladimíroviči.
      Co je vám po tom,že si děláme přehlídku u sebe doma??
      Ne to nesmíte,to je špatné a velmi se to dotýká německého národa...


      Putin:Pokud budete s američany provokovat,příští přehlídka ruských vojsk může být v Berlíně...

      Vymazat
  6. Hm, jak to vypadá, tak si zase nějakej blbec chce šlápnout na ty samý hrábě jako Napoleon a Hitler. No a další blbečkové vydávají svá přání za skutečnost. Jak se říká přání otcem myšlenky. Jestli chcete za každou cenu vidět ruské tóčo, tak prosím, já po tom co Rusové předvedli v Sýrii, po tom ani netoužím. Putin zcela jasně řekl, že jejich zbraňové systémy zchladí příliš agresivní státy. Já mu teda určitě věřím, protože zatím říkal vždycky pravdu. Problém bude ale asi v tom, že to nejspíš jako pitomí spojenci Ušáků odneseme taky. Zase takovej masochista nejsem, abych měl radost z toho že se odsud předčasně vypařím. Rudý dědeček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:33 Ty si na ty hrábě můžeš šlapat jak chceš a nic se nezmění. Kde nic není, nic neutrpí újmu, havloide :-)))))))

      Vymazat
    2. Ti na nic nešlapali, zastavili je generálové Bláto a Mráz. A Polákům vděčíme dnes zato, že ruskej Mongol, který se od dob Ivana IV. - potomka to Čingischánova dral k nezamrzajícím mořím, tedy hlavně k Baltu a dere neustále celých těch 500 let, byl zastaven. Ponejprv ho zastavil Livonskej Řád! Poté Republika Obou národů a dnes je to NATO, kdo je zatlačil zpět od Baltu, tam co byli za Ivana IV.! Ono stačilo dokonce i kdyby bývali byli Poláci rozumný a vše mohlo bejt jinak už před WWII., kde by dnes Evropa bývala byla! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      Vymazat
    3. Anonymní 9:19
      "Zastavili je generálové Bláto a Mráz". To byly asi ty udatné armády složené ze samých maminčiných mazánků, kteří když nemají svojí teplou postýlku a dudlík, tak nebojují. Ke všemu tam asi byl ten mráz a bláto celoročně, ovšem pouze na pozicích Napoleonových a Hitlerových vojsk. Pozice Rusů byly naproti tomu prozářené a vyhřáté sluníčkem, nebíčko bez mráčků, Ruští vojáci jen polehávali v měkké travičce a čekali na papáníčko, které jim tak říkajíc létalo samo do úst.
      Božínku, vy jste ale kus blbce. Jsem přesvědčen, že na vás to musí být od pohledu vidět.

      Vymazat
    4. 22:41 Rusáci byli zvyklí na ledacos a rudej Němec Sorge jim umožnil svou zprávou přesunout dobře oděný Sibiřany k Moskvě. Ale i tyto zastavil kromě "ježků" pana Hitlera u Rževa nakonec ten stejný mráz! Proti němu není nikdo trvale odolný, ale to pozdržení Němců u Moskvy rozhodlo o přežití SSSR ... bohužel!

      Vymazat
    5. 16:26 Tehdy ale ještě ale nebylo všechno ztracený! Náš osvoboditel velký generál George Patton po návštěvě trosek Berlína napsal 23. července 1945 své paní: „Z Berlína jsem byl smutný. Zničili jsme potenciálně skvělou rasu a chystáme se ji nahradit mongolskými divochy. Komunisté ovládnou celou Evropu. Říkají, že za první týden po obsazení města zastřelili všechny ženy, které se pokusily utéct – a znásilnili zbytek. Kdyby mi to dovolili, mohl jsem město obsadit sám (namísto Sovětů).“ Během následujících týdnů v něm toto podezření – tedy že jej spolu s americkou armádou politici zneužili ke zločinným účelům – dále narůstalo. Při večeři s francouzským generálem Alphonsem Juinem v srpnu překvapilo Pattona generálovo souhlasné stanovisko. Ve svém deníkovém zápisu z 18. srpna generála Juina cituje: „Nepochybně je neštěstím, mon General, že Angličané s Američany zničili jedinou zdravou evropskou zemi – a tím nemyslím Francii. Tím otevřeli cestu nástupu ruského komunismu.“ Pozdější deníkové zápisy a dopisy manželce opakují tytéž závěry. 31. 8. si zapsal: „Ve skutečnosti jsou Němci poslední slušný národ v Evropě. Pokud bych měl volit mezi nimi a Rusy, volím Němce.“ 2. září: „Ničíme jediný napůl moderní stát v Evropě, aby ji Rusko mohlo celou zhltnout.“ A Ben Klassen k tomu napsal ve své knize Na kraji krvavé rasové války: "Mnoho realistických vojáků, jako generál Patton a jiní prozíraví bílí vůdci prohlásili, že jsme měli jedinečnou možnost zničit komunismus. Mohli jsme to skoncovat už v roce 1945 a vydat se přímo na Moskvu abychom vyčistili to hnízdo hadů. Avšak komunisti v USA, kteří byli ve vládě si to nepřáli. A to byl definitivní konec nadějím ...

      Vymazat
  7. Tihle vypatlaní fanatici, jako 19:17 nebo 20:11 pořád nemohou pobrat, že nejde o to, která zbraň je přesnější, učinnější, silnější. Rusko, a my s ním, se nebojí zbraně jako takové, ale toho, že nějaký magor usoudí, že už je tak blízko ruských hranic, že by mu to "mohlo vyjít". A Rusko nestihne zareagovat tak rychle, aby v odpovědí zničilo celý svět. Loďstvo NATO a USA se přisouvá k hranicím Ruska, nikoliv naopak. Rusko, zatím účinně stíhá být napřed v možné reakci a odpovědi, která s vysokou pravděpodobností doletí. Kdyby tomu tak nebylo, už Rusko neexistuje. A my s ním. Ti dva kreténi, a další podobní, se jako blbečkové radují, že okolo sousedova seníku a stodoly pobíhá, čím dál blíž, debil s plamenometem, a nechtějí si přiznat, že shoří nakonec i jejich hospodářství. A nebude nic a nikdo, kdo to uhasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty pobihas u sousedovy stodoly s plamenometem, rudy dedecku?-)

      Vymazat
    2. Odpovídám na 20:39, máte naprostou pravdu a kdo to nechápe má dlouhé vedení. Zdravím všechny lidi dobré vůle a všem přeji mírové nebe nad hlavou. Rudý dědeček

      Vymazat
    3. 20:39
      Máte pravdu. Což ostatně nejlépe stvrzuje skřek pologramota 20:44

      Vymazat
    4. 20:44 evidentní dětina, chybí už jen Radosta ...

      Vymazat
    5. Radosto, nauč ten ptačí trus psát i háčky. Soudím, že budete kamarádi.

      Vymazat
  8. Rozdrtíme agresoři, na souši i na moři!

    Jen klid, drazí soudruzi a soukmenovci: Ať si USácko přisouvá k hranicím naší Slovanské veleříše jakékoli zbraně, my Češi a Rusové se jich nelekneme!

    Zaprvé proto, že my máme nejen zbraně, nýbrž VŠECHNO mnohem lepší a radostnější než USáci a Evropani dohromady.
    Viz např. níže uvedený, přímo Leninsky pravdivý článek „Asymetrická odpověď Vladimíra Putina: média zaznamenala totální převahu Ruské federace v obranné sféře“.

    Zadruhé proto, že USáci žádné „vysoce přesné“ zbraně nemají.
    Kde by je taky vzali – cožpak si někdy zvolili Komunistickou stranu nebo OPRAVDOVÉHO Vůdce typu Velikého Putina, BJJP?!
    No nezvolili, že; i toho našeho Doníka jim musel doslova VNUTIT Velký Putin, BJJP, Vůdce všeho Slovanstva!
    Proto v USácku panuje příslovečný kapitalisticko-demokratický chaos, v němž nedaří – NEMŮŽE dařit – ničemu jinému než ničemnému zločinu.

    Vzpomeňme si, drazí soudruzi a soukmenovci, na některé z USáckých fake news ohledně té jejich „slavné“ vědy a techniky:
    • známé „přistání na Měsíci“, ve skutečnosti průhledná hollywoodská „show“
    • zpackané představní z 11. září 2001 – jak jim spadly i domy kolem WTC, které USáci (a sionisti)i neměli v plánu zlikvidovat, nebo selhání lži o „pádu letadla na Pentagon“ atd.

    Navíc lekce z historie: Hitlerovští fašisti se v r. 1941 prodrali až k Moskvě, načež prohráli boj s ruskou zimou.
    Ano, za Matičku Rus bojuje i Velebná Matka Příroda a Její jediný Syn, Nesmrtelný Lenin. Ti udělali TAKOVÝ mráz, že fungovaly jediné zbraně: ruské BODÁKY.

    A stejně tak by dopadla i agrese, kterou právě nyní plánují neomarxističtí vrazi z Wall Streetu a Bilderbergu: Nejdřív možná zdánlivý úspěch, nakonec DRTIVÉ vítězství Sovětského svazu resp. Velikého Ruska, osvobození Evropy od kapitalismu a demokracie, nastolení našich západoasijských hodnot všude na osvobozených územích.

    Prostě: Пуля - дура, штык – молодец!

    Krleš!


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dobrý jseš přijat. Janeček

      Vymazat
    2. Vskutku nevím, proč někdo zbytečně probouzí idiota Radostu. Nechte o spát nikdo normální o jeho bláboly nestojí.
      Václav

      Vymazat
  9. Dnes tu maji sraz fanousci valky.Vedi co to valka je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslim, ze rudi dedeckove se chovaji jako male deti.

      Vymazat
    2. Jste to právě vy, kdo tady skoro každý den oslavujete nové ruské, zázračné zbraně. Jste to vy, kdo se tady každičký den vyžíváte ve žvatlání o válce. Jste to vy kdo nenávidíte Ukrajince, Litevce, Estonce, Lotyše, Poláky, Němce, Brity, Američany,... skoro celý svět.

      Vymazat
    3. Ale "houby s octem" dětino z 21:23. Většině zde diskutujících vadí jiné věci, například když, řečeno slovy Obamy, "Amerika zkroutí ruce každému, kdo se nebude chovat v jejím zájmu..". Ti, kdo si pamatují ponížení z lezení do zadku "Moskvě" a nerozbornou jednotu členů "Varšavské smlouvy", včetně jejích "Dočasně umístěných vojsk", už prostě nikdy nechtěli zažít anální alpinismus na opačnou stranu. Chvilku se zdálo, že odzbrojovací aktivity dvou velmocí konečně povedou ke kýženému klidu. Byl to omyl, jakmile USA cítili, po rozpadu SSSR, že Rusko je momentálně na kolenou, nedokázali se, protože nemohli, ovládnout. Takže mír a relativní svobodu, v současné době udržuje, bohužel, hrozba strašlivé války, kterou nikdo nedokáže beztrestně vyhrát.
      Jste osel, pokud si vážně myslíte, že existují důvody, a lidé, kteří nenávidí obyvatele !!! zemí, které uvádíte. Oni sami přichází postupně na to, že jsou podváděni, a nahánění do válečného konfliktu. Vy zase, zřejmě, nenávidíte Rusko. Svou frustraci ale nepřenášejte na nás, co další okupaci (cizí vojska ve své zemi),válku, ponížení, nechceme.

      Vymazat
    4. V tom máte pravdu, že fašisty nemusím a už můj děda říkal, mrtvý Němec dobrý Němec. Tenkrát jsem byl taky mladý a pitomý a moc to nechápal. To co jste tady vyjmenoval, to určitě není celý svět, ale k fašismu mají mnozí, velice blízko. Když si uvědomím co se Slovany měl v úmyslu udělat Hitler. jak nás slavní spojenci hodili Ádovi do chřtánu, tak mi není docela jasné co děláme v NATO v EU a proč Anglosasům neustále lezeme o řiti. Rudý dědeček.

      Vymazat
    5. 22:10 Němci přestali klást odpor pod příslibem že si polepší, nikoliv pohorší a to daný oběma stranami! Jinak by je nikdo nikdy neporazil. Ovšem je fakt, že američtí židovští finančníci jakými byli např. Baruch či Morgentau měli zájem poškodit jak Německo, tak souběžně i uvrhnout do koloniální závislosti země východní a střední Evropy! V jejich plánu odsunu Němců byla obsažena dvojí škoda pro nás: 1. zemědělské na několik států rozdělené Německo by nestíhalo uživit početné přistěhovalce z východu a dostalo by se na pokraj hladomoru. 2. země zbavené schopné populace by upadly do zaostalosti (což se stalo) a navíc by se usnadnilo vítězství komoušských protibílých sil v těchto zemích (což ovšem se stalo taktéž). Jenže plán přeci jen hochům stoprocentně nevyšel! A to navzdory tomu že zavraždili Pattona a jiné velké muže bránící zájmy naší rasy! Totiž postavil se jim sám FDR, což nečekali a po něm i Churchill a proti realizaci té první části byl i sám Stalin! Proto byl tento zločinný plán realizován jen v té druhé části - tedy odsunem Němců z území ovládnutém Moskvou, protože s tím počítaly loutkové Kremlem dosazené vlády těchto zemí, jimž se hodila možnost odstranit tento poslední problém k nastolení rudé totality.

      Jediným vítězem WWII. se stal tenhle! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/g1xrrtgo.jpg

      Vymazat
    6. Války jsou nezbytným předpokladem zachování civilizace! Např. Řím - dokud vedl války ve kterých šlo o bytí a nebytí Republiky, jakou byla ta s Pyrrhem, Jugurthou či Mithridatem a hlavně ovšem s Hannibalem, země byla pevná jako ocel, lidé v ní hrdí a nezdolní! Zocelení bojem a každodenním nebezpečím, potřebou sebeobětování! Jak ale nastal tzv. mír, tedy jistí imperátoři - cézaři vedli místo válek jen různé drobné válčičky či spíše šarvátky s barbarskými kmeny na vzdálených hranicích říše, nastal úpadek! V samotném Římě pak množili se buzeranti, děvky a alkoholici a rostla korupce, letargie, tupost, bujely blbost a intrikaření! Dnes se k tomuto stavu opět přibližujem. To chceme? A bude hůř! Páč příroda nedopouští přežívání slabých a nemocných a my se k ní musíme vrátit, neboť jinak jako druh zahynem! I proto musí být pravidelně vedeny války, protože pud boje je hluboce zakódován v genech každého člověka, jen se ho u každého jedince nepodařilo stejně potlačit. Boj tříbí! Ten vynáší na povrch vynikající jedince mého typu a vyhání z času přebytečný kompars ražení místních užgryndaných čechomužiků, neb lidstvo existuje jen jako materiál pro šlechtění vynikajících jedinců, kteří píší dějiny! Ostatní z nich jsou pak beze stopy odejiti v podobně kolaterálních ztrát ... neb jak praví klasik: „Slabí a nezdaření mají zahynout: první věta naší lásky k člověku. A má se jim k tomu ještě pomáhat.“ (Friedrich Nietzche). Jinými slovy co je nemocné má zemřít a to, co je vynikající nesmí být snižováno na průměr!

      Vymazat
    7. 15:56
      Tak alou, upalujte už se tříbit s podobně oduševnělými individuy. Žádnou lítost, jen si pořádně navzájem rozbijte kedlubny až se budou piliny sypat.

      Vymazat
    8. Ten omezenec 15:56 přehlédl, že dnešní válka není boj muže proti muži, ale raketa proti raketě a nejspíš i s jaderným zábleskem. Boj tříbí, chtěl bych ho, pitomce, vidět třeba při sportu. Jak se tříbí ...

      Vymazat
    9. 6:52 Žádnej strach, nešiř tu paniku! Žádnej chaos! USA a EU elita mají hluboko v podzemí luxusní města, solárka, skvělý vybavení! Do 20-ti let bude Země v pořádku, obrozená a bez hladem pochcípané afroazijské sloty! Máme právo na restart! - http://veda-a-technika.eurozpravy.cz/veda/210211-zkazu-zeme-by-lidstvo-prezilo-svet-po-jaderne-valce-by-ale-nikdy-nebyl-stejny/

      Vymazat
  10. No, už aby ta válka začala, aby ty debilní debaty infantilních kreténků, co nebyli ani na vojně, skončily, už se to nedá číst ani poslouchat...

    OdpovědětVymazat
  11. že na nějh reagujete 20.44., Vždyť je to elf pověřený rozbíjením seriozní diskuze nad problémem. Tohle je jejich nová taktika. Radostové, Dědečkové a pár dalších elfíků z líhně buzeranta Jandy evropských hovnot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávku, souhlas snad to mají dobře zaplacené, za těch 30 stříbrných se dá dnes koupit lecjaký blb.

      Vymazat
    2. Tomu vašemu neustálému zvracení na svobodu, demokracii, na celý polistopadový vývoj u nás, Obdivování nejhorších diktátorů po celém světě od KimČonga přes Madura až po Castra, velebení předlistopadové totality, ..... tomu vy říkáte "seriozní diskuse"? To jako vážně?

      Vymazat
    3. A co tady hledáš o půlnoci Pepku22:47? Tak jdi hledat tu svou "seriózní diskuzi" jinde. Nikdo tě tady násilím nedrží. Kdo je zvědav na to tboje kvičení a brečení? Rudý děda.

      Vymazat
    4. 22:47
      Proč sem lezeš, když ještě máš mléko na bradě. Ale určitě né mateřské. Pravděpodobně jsi odkojený nějakým chemickým svinstvem.
      Václav

      Vymazat
  12. Zůstávám stát v úžasu kam až mohou někteří zajít v obyčejné diskusi. Po roce 1945 USA "vyhráli" nevyhlášené války v mnoha zemích. Ty zásadní ovšem nikoliv. Jedno je jisté, Rusové se nikdy nevzdají. Nahlédněte do historie. A při jejich zkušenostech z té poslední války jsem přesvědčen, že milosrdenství a myšlenky na zajatce, nechají daleko za Uralem. Kubu mají padesát kilometrů od Floridy, ale na Kubánce, kteří hlásají to samé, "Svobodu nebo smrt!" si netroufli. Dobře vědí, že válka by byla koncem světa. A opustit balíky peněz, nebudou chtít. Do války se nepohrnou. A nemalý rozdíl je i v tom, že Rusové jsou národ a Američané každý pes jiná ves. A otázka nakonec: Co udělá Čína? Slupne válkou oslabené velmoci jako malinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vole, Kubánci s heslem "Svobodu nebo smrt" riskují své životy útěkem z té chudoby a totality 100 km plavbou na kocábkách na Floridu, blbečku.

      Vymazat
    2. 22:53
      V každé zemi se najdou lidé toužící po štěstí v zahraničních rájích. Můžeme polemizovat, kolik procent uprchlíků se po letech snažení stane spokojenými a kolik prožívá svůj život v nuzných podmínkách, za kterými by se nehnali, pokud by mohli nahlédnout do budoucnosti. Někteří Kubánci prchají, jiní ne. I v USA jsou místa, kde nejsou zrovna ideální životní podmínky. Důvodem chudoby v "civilizovaných" zemích je nezměrné pokrytectví a pokleslá morálka "elit". A právě tyto skupiny byly, jsou a asi i budou příčinou utrpení a vzniku válek.
      Co se týká expedičních námořních sil USA, myslím, že s rozvojem přesných a rychlých úderných raket bude těmto odzvoněno, tak jako kdysi skončila éra velkých a majestátných bitevních lodí. Pojíždění Američanů kolem Ruského pobřeží je pouze demonstrace odhodlání. K vylodění a vedení bojových operací proti Rusku, by kluci ze zámoří museli mobilizovat Evropské státy a případné další spojence. A to vše za hrozby přestřelky raket s jaderným arzenálem. Otázkou je, kdo by se k tomu odhodlal. Aby potom zbrojní průmysl ve velkém vyráběl šípy?
      ABC

      Vymazat
    3. 0:12
      Ano, v každé zemi se najdou lidé toužící po štěstí v zahraničí. V zemích však existují "drobné" rozdíly. Třeba ve svobodné ČR se stačí v jeden den sbalit a jet, kdežto z "ostrova svobody" zcela nesvobodně prchat s nasazením vlastního života přes rozbouřené moře. Neprchá jen ten kdo nemůže. Každá kubánská rodina má dnes v USA nějakého příbuzného. Který ji zásobuje dolary.
      Z 10 milionové Kuby takto pláchlo celý milion!!! Kubánců. I v super vzdálené ČR žádá každý rok o azyl okolo 100 Kubánců!
      Tolik k těm žvástům o heslech "svobodu nebo smrt", jejichž autor to má v hlavě evidentně pomotané.

      Vymazat
    4. Je to velký úspěch americké propagandy, nic jiného. Ostatní latinská Amerika říká, no jo Kuba, ti jsou za vodou a v pohodě. Úspěchy, které tam přes rozsáhlé sankce, mají ve školství, vědě, zdravotnictví, zemědělství, jsou obrovské. Taky jsme je měli, než jsme se propagandou dali zblbnout, nyní se o úspěších dá těžko hovořit, nic nám už skoro nepatří a svou blbostí jsme zasponzorovali krachující západ a ze států Varšavské smlouvy se staly kolonie západu, teda kromě Ruska. Jenže pravda je jen jedna, lež si oblékla šaty pravdy a chodí tak po světě a lidi zhlouplí propagandou to nevidí, nebo nechtějí vidět a přiznat že se zmýlili. Jenže pravda se nakonec prosadí. Aottj.

      Vymazat
    5. 0:47
      Já nevím, z Kuby jsem ještě neprchal, tudíž, narozdíl od vás nevím co to obnáší. Ale co pro mě hraje významnou roli je samotná existence důvodů k prchání. Jistě, může to být prostě náturou mladých dobrodruhů, kteří nemají dost životních zkušeností na to, aby sami dokázali domyslet jaké z toho plynou plusy a zejména mínusy. Pak to také může být skutečná existenční nutnost. Já nedokážu říct, v jakém poměru je to u kubánských emigrantů, ale vím že je to častý případ u emigrantů českých a slovenských. Totiž rozmohl se nám zde kapitalistický výdobytek exekucí a osobního bankrotu, který znamená, že takový člověk má dost omezené šance stát se znovu člověkem a zajistit si běžné živobytí. Jakmile zahájí pracovní činnost, strhávají se mu příjmy na životní minimum. A tak se mnozí seberou a jdou raději do zahraničí. Přitom ani nemusí moc daleko a hned za kopečky si v naší eurounijní nerovnosti mohou vydělat něsrovnatelně více. Ještě jedna věc je zajímavá, když jsme tedy dosáhli toho vytouženého blaha kapitalismu. Proč je emigrantů podstatně více(u nás i na Slovensku), než kolik jich bylo po roce 1968, kdy nastala asi nejmasivnější vlna emigrace? Kam dnes proboha ti lidé prchají, když už konečně máme co jsme chtěli?

      Ještě k té Kubě. Je to socialistický stát se všemi specifiky, jako je svobodné a demokratické hospodářské embargo a jiné snahy o pravdaláskové sabotování její prosperity. No, pochopitelně je to znát, ale Kubu se ani po mnoha desítkách letech zničit nepodařilo. Hned kousíček vedle je však taktéž ostrovní avšak kapitalistický stát jménem Haiti, kde je životní úroveň podstatně nižší než na Kubě a jedná se o jeden z nejubožejších států na světě. Žádná embarga, žádné nepřátelství. Jak je to možné?

      Vymazat
    6. 7:47
      Jakou "propagandou" jsme se nechali zblbnout, když veškerá média vlastnili komouši?
      Vymytý propagandou jsi leda tak ty.

      Vymazat
    7. 8:34
      Člověče, vy jste asi spadl z jahody. Od nás už 30 let nikdo neprchá a neemigruje. Lidé naprosto svobodně a legálně odjíždějí do světa na zkušenou , za studiem a za prací a normálně se vrací. Jako lidé.
      Jak to chcete srovnávat s rokem 1968 nebo s Kubou? Jste naprostý hlupák.

      Vymazat
    8. 8:34 Kdyby ti vlastenci z NR stáli co zač, tak ta Kuba byla už dávno potopena, aby vlastizrádná Vondrajda - Kanaďajda tam nemohla před vlastencem Plekancem ukrýt jejich pankharty! - https://www.super.cz/610334-rozvodova-bitva-plekance-a-vondrackove-pokracuje-lucie-chtela-deti-odvezt-na-kubu-musel-zakrocit-soud.html

      Vymazat
    9. speciálně pro 22:53
      Utíkali stejně jako od nás ti kterým práce nevoněla. Ostatní pracovali na zvelebení své země.
      Ty by jsi dnes mohl odejít, ale i zde se sereš do věcí kterým naprosto nerozumíš.

      Vymazat
    10. 9:28
      Utíkala elita této země a zbyli tu jen dementi jako ty, kteří tuhle zemi "zvelebili" tak, že jsme v 89 jezdili do Vídně a Německa ve starých škodovkách a s prázdnými kapsami a holými řitmi očumovat výlohy a do pár tádynů se začali v německých a rakouských krámech objevovat česky psané nápisy "Češi, nekraďte!"
      Naopak Němci a Rakušani k nám jezdili v Mercedesech s naditými šrajtoflemi a kupovali co je napadlo.
      Ještě ano po 30 letech jsme se z vašeho "zvelebování" nevyhrabali. Raději drž hubu, prosimtě.

      Já jsem tady, v naší krásné, svobodné, bohaté, demokratické zemi naprosto spokojený, není tedy žádný důvod abych někam odcházel. To ty a tobě podobní byste měli odtáhnout do vašich vysněných ruských a čínských rájů.

      Vymazat
    11. Téma ekonomické migrace je rozsáhlejší. Jsou země bohatší a chudší. Svobodnější a méně svobodné. Pokud budeme soudit odkud pochází bohatství zemí patřících mezi ty "bohatší", najdeme zásadní rozdíly v původu jejich prosperity. Některým se daří využít svůj potenciál, jiní sází na loupení a plenění "spřátelených" států. V každé zemi se najdou skupiny nadřazující svůj zájem, zájmům národa. K těmto skupinám je směřována podpora ze zahraničí, aby po ukotvení jejich moci v zemi, byla vložená investice tisícinásobně zhodnocena.
      Možná proto jsou mezi zeměmi velké rozdíly v ekonomice.
      Výše zmíněná svoboda v ČR, za kterou je považována možnost vycestovat za prací je opět jen pohled z jednoho úhlu pohledu. Já se zeptám, proč s prosperující země odjíždí spousty občanů za prací do zahraničí, aby jejich místa nahradily levnější pracovníci z východu? Z mého pohledu se jedná o dlouhodobé selhání v řízení státu neřešením elementárních záležitostí ohledně zaměstnanosti, vzdělanosti a hlavně opomenutí pomýšlet na budoucnost.
      ABC

      Vymazat
    12. 9:37
      Do světa na zkušenou??? Vy osle, se zeptejte těch lidí pracujících jako agenturní nádeníci za minimální mzdu v Německých, Anglických, Francouzských a dalších manufakturách. Jak ti třeba i padesátníci "šli na zkušenou". Blbe...
      Nemluvě o "zdemokratizovaných" Polácích, Rumunech, Bulharech, Ukrajincích a dalších oddaných poskocích USA. Tam je "tak dobře", že se v zahraničí člověk spíš naučí jejich řeč, než řeč místní.

      Vymazat
    13. Anonymní 9:50

      Jste přesně ukázkový případ těch, kteří nikdy nikde nebyli, o ničem nic neví, ale rozumů máte jako koza sraní. Vy "(j)elito"

      Vymazat
    14. 9:50
      Ty joudo nauč se číst a potom odpovídej. Žádný přípěvek 9:28 nebyl zveřejněn.

      Vymazat
  13. konečně se inkvizitor Ivan David dočkal řádné diskuse.
    teď se může srovnávat už jen s Taberim a mitrofanovem

    OdpovědětVymazat
  14. At se rusofobove treba zvencnou,ale rovnovaha se musi udrzovat....To jaky udelali Amici ve svete bordel jen od zacatku tohohle tisicileti jim nikdo neodpare

    OdpovědětVymazat
  15. Tak co,bude ta válka s Ruskem nebo nebude.

    OdpovědětVymazat
  16. Nebýt Gorbiho,tak Rusové jsou dodnes s Američanama v Německu a je klid.

    OdpovědětVymazat
  17. Davidova komunisticka luza ma najednou z Ameriky strach? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Aspoň je vidět kdo je hajzl a podporuje válečné přípravy usa zbraně k hranicím RF nepatří.

    OdpovědětVymazat
  19. Ruské základny do Mexika , na Kubu ,Venezuely ,Nikaraguy a t.d.!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Situace je daleko tristnější! Chlastoslovanské barbarské Kartágo, s jeho pátými kolonami užgryndaných, podlézavých, vlastizrádných a neproduktivních azbuckých čechomužiků, frankomužiků a balkánomužiků, bude i s pomocí Číny zlikvidováno (demontováno) v zájmu světové civilizace podobně jako Islámský stát, či dříve francouzské druhé císařství, osmanská říše. Čínský chanát přijde na řadu později. Prolhané, lenivé, ožralecké, expanzivní, cynické azbucké byzantské Rusko zůstalo mentálně na úrovni mongolského a hunského Tatarstánu (včetně temného a vůči carovi tradičně podlézavého pravoslaví, velmi podobného islámu), nedotčeno západní civilizací, úmyslně odděleno azbukou a širokorozchodnou železnicí. Zakrslý Putin sedí holou řití na hromadě rezavých raket, ponorek a tanků, pro které nemá odbyt ani jako šrot a proto usilovně hledá nového partnera Adolfa, se kterým by si opět rozdělil Evropu a soutěžil s ním v počtu gulagů, pogromů a vypálených parlamentů. K tomu účelu používá různé azbucké "trojské koně" (foldynovské Srbsko, Řecko). Také protievropský islám. Brzo bude muset platit nahromaděným zlatem za obyčejné žrádlo. Zato má miliony zadubených, hladových a zamindrákovaných mužiků, ověšených ve válce uloupenými hodinkami a oplechovaných bezcennými dobyvatelskými metály udělenými těm přeživším, kteří raději riskovali střelbu soudruhů převážně do vlastních řad, než by šli na jistou smrt do gulagu. "Psí hlas do nebe nevolá" (ruské přísloví). Jejich stavy by potřeboval snížit aby je nemusel živit. Proto jim slibuje válečnou kořist. Brzy však předá Sibiř Číně na splátku svého dluhu (podobně jako kdysi Američanům Aljašku), případně jako výsledek pročínského referenda Sibiřanů. Z Ruska zůstane feudální chlastoslovanský skanzen s dřevěnými matrjoškami, zlatem okovanými blechami vystavenými v Kremlu, a potměšilými zablešenými cirkusovými medvědy na motorkách, obohacený olezlými a odulými putinovskými agentskými čecháčky, kterým Putin rád poskytne asylovou kvótu.

      Vymazat
    2. 9.22 Zkusil jste někdy před vstupem na tento WEB užít KINEDRIL nebo jiný lék na havlokavárenskou NAUSEU? Na Reflexu, na A.cz, nebo na Dotyk.cz by vám bylo třeba lépe a nevomitoval byste tolik.

      Vymazat
    3. 13:57 S Havlem di do prdele ty rudej rusáckej čuráku! Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením loupeživého Února 1948 a božím trestem za pokrytecký a šalebný „samet“. V Únoru 1948 byl KSČ, vedoucí silou zbabělého, lenivého, kolaborantského a závistivého lumpenproletariátu, (s podporou tří oportunistických stran „národní fronty“ a oportunistického huhňavého křiváčka Beneše) po pečlivě převzatém vzoru dvou sousedních velkých totalit (Hitlerovy a Stalinovy), uloupen skutečným pracujícím a zákonným vlastníkům majetek za BILIONY, avšak „revoluční" (neústavní) cestou a zaveden feudalizmus dědičných Kádrových Soudruhů Československých = KSČ (bez několika rudých „sionistů“- tehdy preventivně ožraleckým buranem Gottwaldem popravených). Lůza spolu s disciplinovanými vyvlastněnci, ožebračenými měnovou reformou 1:50 na vkladech, dostávala pravidelné záchovné dávky, mávátka a pracovní umístěnky, dokud zásoba naloupeného vystačila. Předúnoroví odborníci směli (tiše a pokorně) režimu až do svého vymření sloužit a udržovat zbytky solidní předválečné „kapitalistické“ morálky (dnes klamně připisované komunistům). Až zásoby naloupeného došly, nebylo co a kam exportovat a „reálný socializmus s vyčuranou tváří“ se zhroutil jako prohnilá kadibudka, tak si to nedočkaví a tuzexem nadržení soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti KGB „oposmluvně demokraticky zlegalizovali a zprivatizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „Strany Klausova Modrého Ptáka“ a „Zemanova Oranžového Levého Padělku“ (na Slovensku HZDS, KDH a SMER). Přemnožené „lůze“ (tj. „revolučním kleptopracujícím“) rozdali „za věrnost ČSSR“ kuponové knížky, neradi vrátili část zničeného majetku několika přeživším restituentům (včetně oportunistického, teatrálního "mouřenína" a „disidenta“ Havla). Disident = odpadlík, který směřuje ke korytu zkratkou mimo stávající systém. Šťastně se zbavili neužitečného idiota Dubčeka.
      Protože ve společném státě nebylo pro neobolševiky dost politických koryt, musel se stát rozdělit, aby se vytvořily.
      Ohánějí se "standardní parlamentní“ nacionalistickou kleptokracií huhňavého, křivohubého superagenta, vlastizrádce a haličského křiváčka Pružinského a jeho nahrávače Milouše. A s její pomocí úspěšně sabotují a diskreditují civilizovaný evropský kapitalizmus - na povel KGB - a tiše připravují půdu pro invazi islámu do EU, aby „odlehčili“ Izraeli i Pravoslaví.
      Po listopadu se všudypřítomná, husitsky loupeživě založená, „jediná vedoucí státní strana KSČ“ spolu se svými, po srpnu 1968 plánovitě vytvořenými zemanovskými „disidentskými“ zálohami, za účelem udržení své reálné moci, pod vedením KGB „leninsky“ strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy, předstíraně a teatrálně spolu „politicky soupeřící“: 1) revoluční a třídně uvědomělí, přízemní „užiteční“ idioti zůstali v KSČM a odborech (aniž by se byť i jen pokusili založit alespoň jedinou vzorovou neparazitickou produktivní sociální firmu, penzijní fond, nebo proletářský kibuc) a v pohodlí vyčkávají na svoji šanci od masy neschopných socek; 2) mazanější zemanovští "disidentští" hajzlové podvodně „obnovili“ komunisty zničenou ČSSD, se kterou si následně vytřeli řiť a založili SPOZ a Lánské pučisty; 3) nejcyničtější klausovské kryptokomunistické rusofilské svině založily z prstu vycucanou „pravicovou“ ODS a estébácké hlídací a vyděračské ABL agentury, různé tunelářské firmy, estébácké burešovské oligarchy a pomalu zakládají nové krajně nacionalistické, protizápadní partaje.

      Vymazat
    4. 16:00
      Člověče pokud toto všechno myslíte zcela vážně, tak pro vás nemám lichotivého slova ani kdybych se snažil přemoci sebevíc.
      Tolik blbosti a nevzdělanosti, to se jen tak nevidí.

      Vymazat
    5. 9.22
      Dlouhé, ale úplně mimo mísu. Já jsem mimo Skandinávie procestoval Evropu, část Asie a také část Afriky.
      Kdo nikde nebyl, píše své dojmy jen z doslechu a to ještě pitomosti. Projel jsem v Rusku Evropskou část a také kus Asie. Nic z toho, co píšete jsem neviděl. Měl by ste pravdu, pokud je Vám více než l20 let, jinak je to blábol.
      Ještě Vás potěším informací, kterou asi neznáte. V knize od Václava Junka "Velké zrady světa", je uvedeno, že Lenin (Uljanov) žil v Bernu v luxusním exilu a Něcmi ho získali, aby jel do Ruska, kde měl udělat revoluci a zničit cara. Byl převezen v zaplombovaném rychlíkovém voze a pečlivě pozastíranými okny až k trajektu v baltském Sassnitz, přepluli so Švédska, pak do Finska a pak do válkou revolučního Petrohradu (viz str. 136 - 144). Měmci a Anglie měli strach z Ruska, proto změna režimu před ukončením 1. SV. Proti strana cara toto povstání přivítala proto, že se dostala k moci. Přesně to odpovídá roku 1989 u nás.

      Vymazat
    6. 7:45 V dnešní době nemůžeš s putleroffskou propagandou uspět! Uncle Google jí kdykoliv hravě zláme vaz! - https://www.google.cz/search?q=%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8F+%D0%B2%D1%8B%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%B5%D1%82+%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwig0ubU6dTeAhUQDOwKHbRHDx4Q_AUIDygC

      Vymazat
  20. S USA je docela legrace. 17 let bojují s pasáčky koz v Afghanistánu. Pak, z ničeho nic, začnou vyřvávat, že vyhráli a vyčichnou. Stejně jako z Iráku, Vietnamu a kdoví odkud. Prostě mají potřebu si jen tak trochu zastřílet a vcelku nic neriskovat. Otázkou je, co s nimi provede rovnocený protivník. Wehrmacht na východě by mohl vyprávět, jak stahoval mrtvým rusům jejich filcové boty a zahazoval své kožené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha, Rusaky pasacci koz vypraskali a pri odsunu je jeste v souteskach pobili:-)

      Vymazat
    2. Rusové se s nima nebudou mazlit, to máte pravdu. Už teď jak mistrovsky získali Rusové zpět svá historická území, dává naději na mírový život celému světu.

      Vymazat
    3. To, že násilně ukradli území sousednímu státu dává naději na mírový život celému světu???

      Vymazat
  21. Anonymní27. prosince 2018 8:13
    To, že násilně ukradli území sousednímu státu dává naději na mírový život celému světu???
    ============================================================Co tím jako myslíš, zpozdělý? Následek puče, organizovaného a placeného USA, kterým bylo referendum o opětném připojení Autonomní republiky Krym, se svojí vlastní ústavou - v níž figurovalo také právo na referendum o vyhlášení samostatnosti - k Rusku. To tím myslíš, prázdná Jandovo lebko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokalel jsi si pri psani prispevku tvoje rude trencle, rudy dedecku?-)

      Vymazat
  22. Asi tak, kdyby byla v Afganistanu v současné době stejná situace jako za přítomnosti Sovětů, ale v opačném gardu, tj. Rusové podporovali pasáčky koz, což nedělají, zcela jistě by bylo dávno vymalováno.
    Regionální války, byť jsou pro daný region jakkoliv kruté, jsou nic ve srovnání s potenciální válkou velmocí. To by živí s velkou pravděpodobností záviděli mrtvým.
    Zkuste trochu přemýšlet, nemluvíte tu o videohrách kde jsou lékárničky, cheaty a možnosti dokoupit lepší zbraně ani o nereálných akčních filmech.
    Realita je hnusná, nepříjemná, bolestivá a krutá i když máte sebelepší výzbroj a výstroj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no. Novými a stále dokonalejšími zbraněmi se ale poslední dobou nejvíc chlubí RF. Tak kdo se připravuje na válku? Kdo se v tom má vyznat.

      Vymazat
    2. 8:43 vy se v tom se svou logikou vyznat opravdu nemůžete. Být připraven na válku brání protivníkovy, aby útočil. Když nemá šanci na výhru. Složité?

      Vymazat
  23. Anonymní27. prosince 2018 8:34
    Pokalel jsi si pri psani prispevku tvoje rude trencle, rudy dedecku?-)
    ============================================================
    Něco k věci a argumentaci by nebylo, frustrovaný loser?

    OdpovědětVymazat
  24. Rusak je s nervama uplne v riti. Staci se jen kouknout, jak v Rusku leti nahoru urokova mira. Mozna jeste tuto zimu bude Rusak spasat stepni travu:-)

    OdpovědětVymazat
  25. 8:43 Ano chlubí, stejně tak jako ostatní velmoci. Rozdíl je v tom, že je je nerozmisťují mimo své území.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale rozmisťují. Všude kde mají spojence. Např. Venezuela, Sýrie... Problém Rusů je, že na rozdíl od USA, díky svému chování a (ne)důvěryhodnosti mají přátel a spojenců ve světě minimum. Kdo by dovolil mít na svém území základnu někoho, kdo se mu pak odvděčí ukradením kusu země?

      Vymazat
    2. 8:29
      Spojence? Chtěl jste snad napsat vazaly. Všude kde jsou maričané, jsou tam protože se tam probili a asi nikdy už dobrovolně neodtáhnou. Německo s Japonskem okupují už od konce 2 sv. války, Jugoslávii rovnou ukradli kus území aby si na něm udělali základnu, Afghánistán, Irák, Libye a další po světě. Tam všude se prostříleli a drží se jako hovno košile.
      Ano, u Rusů je to zcela jiné, ti mají těch pár vojenských základen na základě žádosti dotyčné země a nebo smlouvy. Smlouvy, která ovšem předcházela založení základny. Ne naopak, jako to činí USA.
      Na válku se připravuje Rusko, zatímco USA válku připravují.

      Vymazat
    3. Americani maji zakladnu v Libyi? Pokud vim, tak tam maji svoji zakladnu rusti zoldaci.

      Vymazat
    4. 9:44
      Samozřejmě
      http://news.antiwar.com/2017/05/04/us-boosts-libya-presences-with-base-in-countrys-south/

      Vy toho zjevně opravdu moc nevíte. A měli je tam i dříve, než je vypráskal Kaddáfí. No, Kaddáfí už není, tak je načase nalézt tam zpět.

      Vymazat
    5. 10:04

      A anglicky umíš, ruský človíčku?
      Ta údajná základna nebyla nikdy oficiálně otevřena, potvrzena, dokonce i Trump jednoznačně jakoukoli účast USA v Lybii popírá.

      Vymazat
    6. Anonymní 10:19

      Aha, USA dělají vše oficiálně a ke všemu se přiznávají :-D
      Vy jste vážně prosťáček. Stojí tam základna, v ní jsou vojáci, ale protože USA se tím nechlubí, tak vlastně není. Je to fata morgana :-)

      Vymazat
    7. 10:35

      A kdo řekl, že tam stojí základna a jsou tam US vojáci? Nějaký článek antiamerických pošahanců někde na netu? To je vše co potřebujete? Kde jsou nějaké fotky, důkazy? Proč USA nemají problém přiznat 600 základen po světě, ale zrovna v Lybii ji popírají zapírají? Vy jste fakt případ.

      Vymazat
    8. 11:08
      Píšou to pro vás možná pošahanci s odkazem na dokument US Africom. Asi jen tak z nudy, že neměli zrovna nic jiného na práci. USA se tím zřejmě netají, ale z jakéhosi nepochopitelného důvodu necítili nutkavou potřebu to všem nahlásit a hlavně o tom informovat vás. Ovšem jak správně píšete, USA mají stovky dalších vojenských základen po světě, okupují nespočet států a vy tady ze sebe děláte blbce(byť anonymně) s tím, že po nich všude touží, přestože mnozí po nich asi začali prahnout až poté, co rozvrátily jejich zemi a prostě ji začaly okupovat. V tu ránu si okupované obyvatelstvo řeklo, "panečku, to je vlastně naprosto skvělé když nás okupují! Jak jsme mohli tak dlouho bez americké okupace vůbec žít?"
      Vy jste skutečně případ pro Chocholouška...

      Vymazat
  26. 8:49 Úroková míra jim roste, ale finanční krize přijde ze zámoří. Mimochodem nulové úroky jsou dosti zoufalý stav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že přijde ze zámoří, tak jako všechny konjunktury a krize. Protože Rusko nemá celosvětově na ekonomiku žádný vliv. Je to totiž až 12. největší ekonomika světa jen těsně před Austrálií a Španělskem

      Vymazat
  27. Ještě k těm přípravám na válku - myslím, že stačí porovnat vojenské rozpočty, počty základem mimo vlastní území, a dalo by se ve výpisu pokračovat.
    Jsem si zcela jistý, že naši spojenci by hýkali blahem, kdyby třeba na Kubě, nebo v Mexiku, otevřela nějaká jiná velmoc svou vojenskou základnu, nejlépe leteckou nebo raketovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:16
      Si vis pacem, para bellum
      "Kdo chce mír, chytá se na válku".
      Takové základní, tisíciletími lidských zkušeností ověřené moudro neznáš?
      Blahem by nehýkali. Jenomže Amíci nejsou takoví debilové jako Rusové, aby svým sousedům neustále vyhrožovali a ti z nich měli strach a hledali ochranu. Není žádný důvod aby Kanada, Mexiko, dokonce ani Kuba chtěli mít základnu Ruska na svém území. Nehledě na to, že je to finančně náročné a Rusko si to nemůže dovolit.
      Přesto se Rusové snaží:
      https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/491704-do-venezuely-opet-priletely-ruske-strategicke-bombardery.html

      Vymazat
  28. Stat, ktery je ekonomickym trpaslikum, nemuze byt svetovym lidrem.

    OdpovědětVymazat
  29. Umí tu někdo používat racionální argumenty?? :( Asi ne, co?
    Když už jsme u ekonomického trpaslíka - jak by mohl trpaslík ohrozit hospodářského obra? Není to trochu postavené na hlavu?
    Co si představujete pod pojmem světový lídr?

    OdpovědětVymazat
  30. Ale dnes se stávají USA mezi lídry skutečně ekonomickými trpasíky. Ono to není tak jednuduché Řimská říše také nepadla ze dne na den. A kde je sláva Francie a velké malé Británie.(královny moří). Ale dosud žádná země nebyla tak zadlužena jako USA. Prostě nemají tak Kalouska, který by jim posílal dopisy kolik dluží včetně novorozeců např. Číně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. USA se stávají ekonomickými trpaslíky? A na takovou blbost jsi došel jak? Přání otcem myšlenky?
      USA mají 13x větší ekonomiku než Rusko a jsou největší ekonomikou světa, hlupáku. Fakta:

      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)

      Vymazat
    3. 9:39 Hlavne jestli to ruske jelito 9:35 spori v rublech:-)

      Vymazat
    4. 9:32

      Samozřejmě se tradičně mýlíte:
      Největší ekonomikou světa nejsou Spojené státy, ale Čína.
      https://www.patria.cz/zpravodajstvi/3845620/cina-se-stane-nejvetsi-ekonomikou-sveta-bude-ale-jeji-pozice-dominantni.html

      Navíc, USA jedou se svým hospodářstvím na dluh, který se už dávno stal nesplatitelným. Je to tedy asi takový hospodářský tygr, jako když cikáni dostanou půjčku. Dokud jim někdo půjčuje, jezdí v mercedesech, žerou šišky salámu, zlaté řetězy kolem krku,... Než přijde exekutor.

      Vymazat
    5. 9:55
      Nemýlím se, dal jsem odkaz na jednoznačná fakta, pořadí zemí podle výše nominálního HDP. Ano, pokud se použije účelový ekonomický čachr a HDP se přepočítá podle parity kupní síly, tak je větší Čína. Není divu, když má skoro 5x více obyvatel, že.

      Na dluh jede každá firma, na dluhu není nic špatného, ekonomický analfabete. Mrkni třeba sem:
      https://byznys.ihned.cz/c1-66201820-dluh-agrofertu-se-loni-zvysil-temer-o-pet-miliard-navzdory-zadluzeni-planuje-velke-investice
      Babiš je podle tebe jistě chudák a Agrofert firma před krachem :-D

      Když v roce 1998 zbankrotovalo Rusko, tak mělo dluh jen 50% HDP. Japonsko má dnes dluh 250% HDP a jed si v klidu dál. Výše státního dluhu nic neznamená.

      Vymazat
    6. 10:08
      Dal jste odkaz na taková "jednoznačná fakta", která si kdokoli během chvilky napíše jak je libo a nikdo je proto nemůže brát jako bernou minci. Ostatně mnohé údaje jsou i zcela protichůdné.

      "Největší ekonomikou světa nejsou Spojené státy, ale Čína. Ta je sice na druhém místě podle srovnání založeného na základě tržních měnových kurzů. Pokud ovšem vezmeme v úvahu nižší ceny domácího zboží a služeb, je již její ekonomika největší na světě. A právě takový pohled je nejrelevantnější, a to jak co se týče životního standardu, tak třeba ohledně vojenské moci v Číně, píše na stránkách Bloomberg známý ekonom Noah Smith.

      https://www.patria.cz/zpravodajstvi/3845620/cina-se-stane-nejvetsi-ekonomikou-sveta-bude-ale-jeji-pozice-dominantni.html


      A ten nesplatitelný dluh USA(jehož velkou část drží hádejte kdo), to je už jen třešnička na dortě, vy análfabete. Utíkejte si honem také napůjčovat, ať můžete všem ukázat jak se máte dobře a zajistit si perspektivu :-D
      Jo, a nezapomeňte se prosím přihlásit také v EU, že jste ochoten převzít dluhy jejích "perspektivních států", že pro vás to nic neznamená. Narozdíl od těch pitomců v řídících aparátech EU, troubo.

      Vymazat
    7. Netušil jsem, že za bernou minci považujete informace burzovních kšeftařů z Bakalovi Patrie :-D a preferujete je před mezinárodními statistikami, které si prej kdokoli napíše během chvilky (bože, vy jste ale blb).

      Nevím kdo drží "velkou část" US dluhu. Poradíte mi?

      Proč by měl být US dluh nesplatitelný? Tušíte kolik byl US dluh po 2. sv. válce?
      Ano, jste ekonomický analfabet.

      Vymazat
    8. 10:49
      Vy si vystačíte s wikipedií(zadejte čísla, během 5 minut je vám tam klidně napíšu), já raději věřím "Bakalovým kšeftařům". Ostatně není to žádným tajemstvím ani jinde. Nicméně co se týče statistik, to jste tomu tedy dal gól. Vy jste vážně nepředstíraný blbec...
      Nepřekvapuje mě tudíž ani to, že nevíte kdo drží největší část amerického dluhu. Pozor, chvilka napětí - je to, je to..., je to - ČÍNA
      Proč by měl být americký dluh nesplatitelný? Asi proto, že i kdyby se stal zázrak a USA by dnes přešly od stále rychlejšího zadlužování k vyrovnaným rozpočtům a prosperitě, tak by ten dluh splácely stovky let.
      Nic mě nemůže pobavit upřímněji, než když mě označí blbem a analfabetem takový bezmozek jako jste vy :-)

      Vymazat
  31. Ó Bože, hlupáčci mají druhé Vánoce že se na NV napsalo že USA má vysoce přesné zbraně. Mají, jako vojenská velmoc je musí mít. A jako umírající kopající kůń jsou USA velmi nebezpečné.
    Jde o to, že Rusko USA v přesnosti zbraní dostihlo a předstihlo v míře nezachytitelnosti.
    A to i při násobně nižším HDP, jak to je možné hlupáčci?
    Už jste si nastudovali zadlužení USA, hlupáčci? A kdo jim to zadlužení platí? Nejste to třeba i vy?

    OdpovědětVymazat
  32. 9:55
    S tím žlučovitým, frustrovaným, chazarskou nenávistí k Rusku naplněným individuem, které tu plevelí diskuzi již hodně dlouho (i přes Vánoce- protože je to očividně opuštěný, starý loser), nemá smysl diskutovat. Jeho nenávist je silnější než zdravý rozum a přijmout jakýkoliv fakt odmítá. Připomíná mi jednoho známého, pro kterého Amerika byla nedotknutelná svatyně a jakákoliv kritická poznámka vůči ní měla za odezvu nadávky typu "komouš", "ruďoch", stejně jako ten starý přemřela, který tady častuje přítomné tím jeho přiblblým "rudý dědečku". Ten můj známý tam pár roků žil a pracoval, a dnes je úplně vytřízlivěný a normální. Bohužel, ten starý přemřela už nemá na to, aby tam žil a pracoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:06
      A ty jsi napsal někdy nějaká fakta? Kdy a kde? To jsem musel přehlédnout.
      Já bych ti rád napsal o někom kdo žil a pracoval v Rusku, ale nikoho takového neznám, žádný takový odvážlivec, krom hokejistů a vrcholových manažerů, se dosud zřejmě nenašel :-D

      Vymazat
  33. 9:16 No, máš pravdu, že US sousedům nevyhrožují, jelikož mají jen dva, a i tak neuhlídají hranice. Kam jinam ale šlápne noha jejich vojáka (ostatně to platí o všech vojácích) nezanechá pěkný otisk. Všude jsou nechtění, ale trpění.
    S říší Římskou je to dobré přirovnání, trvalo to relativně dlouho z pohledu délky lidského života, pak to ale bolelo.
    Byly námořní velmoci jako Španělsko, Portugalsko, ... a kde jsou teď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl SSSR, výspa socialismu a kde je teď?
      Pád USA, dolaru, celého západu a kapitalismu, vy rudí pošukové, předpovídáte neustále stále dokola jako falešní flašineti už 101 let od výstřelu z Aurory. A furt nic. Necítíte se přitom ani po tolika letech trapně?

      Vymazat
  34. O Rusku jako hrozbě může hovořit jenom debil. Omlouvám se za výraz, ale přiléhavější neexistuje. Pro debily tedy zopakuji neúprosná fakta. V roce 2017 ruské vojenské výdaje činily 61 miliard dolarů, americké desetkrát tolik, tedy 603 miliardy dolarů. Čína utratila za obranu 151 miliard dolarů, Francie a Německo dohromady 90 miliard dolarů, což je o 50 procent více než Rusko. Vzhledem k rozloze Ruské federace a omezeným možnostem vydávat finance na vojenské výdaje je Rusko státem, který udržuje obranné schopnosti na nejmodernější technické úrovni. Jeho armádní potenciál není útočný jako v případě USA. Spojené státy přímo v rozpočtu počítají s útočnými operacemi v zahraničí. Veškerý tlak na Rusko je vydíráním v tom smyslu, aby Ruská federace zvažovala podstupované náklady a rizika svého odporu vůči tlaku států NATO. USA a na Američany napojené západní korporace se usmívají, že i bez boje Rusku uškodí další eskalace napětí. Není nic krásnějšího, než za mezinárodní bezpečnostní vztahy skrývat zcela účelové jakési sankce přijímané jenom proto, aby bylo Rusko pokud možno ekonomicky podvázané, kde se dá. Už několikrát jsem doporučoval, aby se ti řvouni podívali na mapu amerických vojenských základen a také na stejnou mapu ruských. Není třeba dalších zjišťování, abyste viděli, od koho nebezpečí přichází, kdo je největším nebezpečím pro světový mír! Kauza Skripal? Podivné. Jed, který spolehlivě usmrtí do několika vteřin, není proti němu protijed a oba „zasažení“ přežijí? Sýrie? Vždyť až když tam nastoupila ruská armáda, nastal k nelibosti Američanů zásadní obrat. A tak bych mohl pokračovat.
    Připomínám také, že například Julian Lindley French z National Defense University, Washington anexi Krymu označil za v jádru obrannou (inherently defensive) akci země, která není na vzestupu… A navíc je neobyčejně zranitelná v důsledku fluktuace cen ropy na světových trzích, a tak nemůže představovat obávaného vyzyvatele pro Západ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podíval jsem se na mapu základen USA a Ruska a uviděl jsem kolik přátel a spojenců mají USA a kolik Rusko.

      "O Rusku jako hrozbě může hovořit jenom debil."

      To vyprávějte na Ukrajině, v Estonsku, Litvě, Lotyšsku, Gruzii,... uvidíme jak pochodíte.

      Vymazat
    2. 10:38
      Americké protektoráty jistě mají k tématu co říci. Ani ne tak dosazené loutky, jako obyčejní lidé. Nejvýmluvněji hovoří po americkém puči zahájená emigrace z Ukrajiny. Kampak asi prostí Ukrajinci z zbídačené Ukrajiny v největší míře směřují? Ale ano, do Ruska.

      Vymazat
    3. V podstatě je to tak. Dnes je prolhané, lenivé, ožralecké, expanzivní, cynické azbucké byzantské Rusko mentálně na úrovni mongolského a hunského Tatarstánu (včetně temného a vůči carovi tradičně podlézavého pravoslaví, velmi podobného islámu), nedotčeno západní civilizací, úmyslně odděleno azbukou a širokorozchodnou železnicí. Zakrslý Putin sedí holou řití na hromadě rezavých raket, ponorek a tanků, pro které nemá odbyt ani jako šrot a proto usilovně hledá nového partnera Adolfa, se kterým by si opět rozdělil Evropu a soutěžil s ním v počtu gulagů, pogromů a vypálených parlamentů. K tomu účelu používá různé azbucké "trojské koně" (foldynovské Srbsko, Řecko). Také protievropský islám. Brzo bude muset platit nahromaděným zlatem za obyčejné žrádlo. Zato má miliony zadubených, hladových a zamindrákovaných mužiků, ověšených ve válce uloupenými hodinkami a oplechovaných bezcennými dobyvatelskými metály udělenými těm přeživším, kteří raději riskovali střelbu soudruhů převážně do vlastních řad, než by šli na jistou smrt do gulagu. "Psí hlas do nebe nevolá" (ruské přísloví). Jejich stavy by potřeboval snížit aby je nemusel živit. Proto jim slibuje válečnou kořist. Brzy však předá Sibiř Číně na splátku svého dluhu (podobně jako kdysi Američanům Aljašku), případně jako výsledek pročínského referenda Sibiřanů. Z Ruska zůstane feudální chlastoslovanský skanzen s dřevěnými matrjoškami, zlatem okovanými blechami vystavenými v Kremlu, a potměšilými zablešenými cirkusovými medvědy na motorkách, obohacený olezlými a odulými putinovskými agentskými čecháčky, kterým Putin rád poskytne asylovou kvótu.

      Vymazat
  35. Projev, na který se nezapomíná

    Václav Havel



    Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte. Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, ze jsem nepřítelem socialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků... Byly to všechno lži, jak se záhy přesvědčíte, protože tu brzy začnou vycházet knihy, z nichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím. Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svou čest, pokud se za mého volebního období nezlepši životní úroveň v ČSFR, sám odstoupím z funkce.

    V budoucnu se podle mého mínění musí prezidentský úřad vymezit. Prezident nemůže mít tak velké pravomoci‚ jaké má dnes. Pro mě není rozhodující, s jakým slovem jsou sociální jistoty spojovány, ale to, jaké jsou. Já si představuji, že by měly být daleko větší, než jaké poskytovalo to, co mnozí nazývají socialismem. Možná se ptáte, o jaké republice sním. Odpovím vám: O republice lidské, která slouží člověku, a proto má naději, že i člověk poslouží jí.

    Za svůj třetí úkol považuji podporu všeho, co povede k lepšímu postavení dětí, starých lidi, žen, nemocných. těžce pracujících, příslušníků národních menšin a vůbec všech občanů. kteří jsou na tom z jakýchkoliv důvodů hůře než ostatní. Žádné lepší potraviny či nemocnice nesmí být výsadou mocných, ale musí být nabídnuty těm, kteří je nejvíce potřebují

    Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy, která nepřinese sociální stresy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se někteří z vás obávají. Svádět všechno na předchozí vládce nemůžeme nejen proto, že by to neodpovídalo pravdě, ale i proto, že by to mohlo oslabit naši povinnost samostatně, svobodně, rozumně a rychle jednat. Všichni chceme republiku, která bude starostlivě pečovat o to, aby zmizely všechny ponižující přehrady mezi různými společenskými vrstvami, republiku, v niž se nebudeme dělit na otroky a pány. Toužím po takové republice víc než kdo jiný. Náš stát by už nikdy neměl být přívažkem či chudým příbuzným kohokoliv jiného. Musíme sice od jiných mnoho brát a mnohému se učit, ale musíme to po dlouhé době dělat zase jako jejich rovnoprávní partneři, kteří mají také co nabídnout. Jsou lidé, kteří kalí vodu a panikaří, že se bude zdražovat. Dávejte si na ně pozor! Ptáte se s údivem, jestli bude inflace, jestli bude zdražování? Mnohokrát a jasně tato vláda řekla ve svém programovém prohlášení, včetně dalších dokumentů a ministři na svých tiskových konferencích, že jejich úsilím je, aby přechod od neekonomiky k ekonomice byl pokojný, bez sociálních aspektů, bez návaznosti nezaměstnanosti, bez jakýchkoliv sociálních krizí nebo podobně. Jestli se sem tam pohne cena cigaret nebo něčeho, to v téhle chvíli nevím, zatím je snaha, aby se nehýbalo nic, alespoň v nejbližších měsících. Žádné gigantické zdražování nebo dokonce nezaměstnanost, jak to panikáři systematicky šíří, nic takového nepřipravujeme.

    Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme. Podle mého mínění nesmí náš stát šetřit na investicích do školství a kultury... Také náš mnohokrát deklarovaný úmysl provést reformu tak, aby nevedla k velkým otřesům, velké inflaci, nebo dokonce ke ztrátě základních sociálních jistot, musí naši ekonomové přijmout prostě jako úkol, který jim byl zadán. Zde neplatí žádné NEJDE TO.

    Václav HAVEL v roce 1989

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj blbe.
      Nevím proč to sem cpeš a jakou to má souvislost s tématem, ale:

      https://manipulatori.cz/manipulace-komuniste-vas-budou-strasit-nezamestnanosti-projev-ktery-nikdy-neexistoval/

      Už toho lhaní laskavě nechte.

      Vymazat
    2. 10.29 Ahoj lháři! To pamětníkům nenalžeš, i kdyby ses pohavloval.

      Vymazat
    3. Po Havlovi ostal len smrad.

      Vymazat
    4. Jsou tu tací, kteří tvrdí, že nějaký takový projev Václava Havla neexistoval. Lžou. Slyšel jsem taková jeho tvrzení na vlastní uši. JiH

      Vymazat
    5. 21:03 Havel, Havel .... to mi něco říká, hele nebyl to náááhodou ten vandrák chrchlavej v ošuntělejchch džínách, vytahaným svetru, co tobě a podobnejm rudejm čurákům udělal pořádnej rejhanec přes plány? Protože tvůj zajebanej komoušskej fotr v tesilovým saku s nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama v trapnejch východoněmeckejch mokasínách se přeci dost hřál přízní velkejch rudejch soudruhů a tak si se taky těšil na teplý místečko co po něm zdědíš a náhle do toho přikvačil tenhle votrapa kulisáckej s flaškou v ruce a bylo po pyči pytel! Viď že mám pravdu .. :D:D:D

      Vymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  37. K tomu srovnání života US a Rusko.
    Trávil jsem nějakou dobu tam i tam.
    Tam i tam jsou chudí i bohatí, bydlí v luxusu i v domech kde když ztratíš klíč, tak si vyřízneš pilkou nové dveře.
    Ti i ti jsou obrovští patrioti. V US je většina lidí, která netuší, kde je Evropa, potažmo ČR. V Rusku jsem nepotkal nikoho, kdo by to nevěděl.
    Kde jsem se cítil víc bezpečně? Nebylo mi příjemně ani v Bronxu, ani na periferii Moskvy. Města super, na vesnicích mnohdy ani koupelna nebo WC (tam i tam) a není to nijak vyjímečné.
    V US velká většina věcí v obchodech China, Vietnam, Mexico, v Rusku je to obdobné většinou China.
    Tam i tam značná přezaměstnanost (1 kope, 3 ho hlídají)
    V US autoservisu jsem musel mechanikovi radit, co má dělat.
    Když to shrnu, v Rusku s míň udělají víc, v US když jsou peníze, je vše super a bombastické.
    V US stejně tak i v Rusku jde vydělat slušné peníze ale i být úplně down.
    Řekl bych že celková průměrná úroveň života v US je vyšší, ale klesá a v Rusku je to přesně naopak.
    Jo a k těm salámům - v US kvantum salámů na úrovni gothaje, spousta GMO potravin, kuřata smrdí po chlóru, v Rusku hodně domácí produkce, potraviny kvalitní, GMO jsem nezaregistroval.
    Vyberte si z toho co chcete.
    Asi tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tož, jak už to tak bývá, lidé hlasují nohama a to je znamení toho kde je pravda.
      Amerika, krom některých černošských oblastí jako je třeba Mississippi, je životní úrovní úrovní a kvalitou života úplně někde jinde. Celý severovýchod USA, kde jsem žil já, speciálně.
      V USA můžete snadno žít jako král, ale musíte pro to i něco udělat. Není to věru země pro lenochy co se štítí práce a nic neumí.
      A s těmi postřehy z USA si dost vymýšlíte.

      Vymazat
    2. Anonymní27. prosince 2018 10:12
      10:06
      A ty jsi napsal někdy nějaká fakta? Kdy a kde? To jsem musel přehlédnout.
      Já bych ti rád napsal o někom kdo žil a pracoval v Rusku, ale nikoho takového neznám, žádný takový odvážlivec, krom hokejistů a vrcholových manažerů, se dosud zřejmě nenašel :-D
      =====================================================
      Tak toto je pro tebe. Třeba si to dej přečíst někým inteligentním, ty nenávistná Jandovo filcko.

      Vymazat
    3. Taky by bylo dobré dodat něco o úrovni vzdělání. V Rusku snad neexistuje negramotný člověk. V USA je jich plno. Z těch jejich "highschools" (mimochodem, na úrovni někdejších českých pomocných škol) vycházejí "abvsolventi", kteří si neumí přečíst jejich maturitní "diplom". Těch je 19% (2015).

      Vymazat
    4. 11:15
      Nechte těch přihlouplých povídaček, prosimvás. Sám těm hloupostem nevěříte.

      Vymazat
    5. A v čem si vymýšlím?
      Byl to krátký popis toho, co jsem viděl a zažil. Byl jsem v US cca rok plus několikrát na kratší dobu.
      Kde? Texas, konkrétně Houston a San Antonio, v New Yorku, Washingtonu. Nemá smysl to vypisovat.
      Úroveň vzdělání a taky dostupnost je v US velice rozdílná, nemluvím o elitních školách.
      Řada zaměstnanců mnohdy neumí číst a psát, hodně využívají piktogramy.
      Samozřejmě, kdo umí a má kus štěstí, má velikou šanci se prosadit.

      Vymazat
    6. 12:44
      "Řada zaměstnanců mnohdy neumí číst a psát, hodně využívají piktogramy."
      ==================
      Prostě si vymýšlíte. Buď záměrně z neznámého důvodu lžete, nebo jste nikdy nikde nebyl, nebo... nebudu spekulovat proč to děláte.

      https://ourworldindata.org/literacy

      Vymazat
    7. Anonymní 11:32

      Gramotnost ve světě - USA s 86% na 125 místě
      https://www.worldatlas.com/articles/the-highest-literacy-rates-in-the-world.html

      Vymazat
    8. The United States is facing a literacy crisis. Yes, crisis. It isn’t new, but its impacts upon our kids, our economy, and our society are far-reaching and expanding. How bad is it? Take a look at some numbers.
      -More than 30 million adults in the United States cannot read, write, or do basic math above a third-grade level.
      https://education.cu-portland.edu/blog/education-news-roundup/illiteracy-in-america/

      Vymazat
  38. Tak a reď Amerika zdemokratizuje Rusko buď to chce nebo nechce a bude se demokratizovat jaderními humanitárnimi bombami a v mene pravdy a lásky a potom pak budeme všichni spokojeny a budeme mít klid.Forever of Bohnic.

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní27. prosince 2018 10:29
    Ahoj blbe.
    Nevím proč to sem cpeš a jakou to má souvislost s tématem, ale:

    https://manipulatori.cz/manipulace-komuniste-vas-budou-strasit-nezamestnanosti-projev-ktery-nikdy-neexistoval/

    Už toho lhaní laskavě nechte.
    ===========================================================
    Aha, filcka z Jandovo pornokomanda se odalila. Směji se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....odhalila....ROFL.

      Vymazat
    2. 11:00
      Smát se můžeš, troubelíne, budiž ti přáno, ale s fakty to ale nehne ani o prd.

      Vymazat
  40. Anonymní27. prosince 2018 11:02
    11:00
    Smát se můžeš, troubelíne, budiž ti přáno, ale s fakty to ale nehne ani o prd.
    ===========================================================
    Ano, směji se ještě více, klaune. Tomu říkáš fakta? Výblitky z havloidně-sluníčkářské fake-news dílny jistého zakomplexovaného havloida Cempera, na vzdělanostní a zkušenostní úrovni pornoJandy? Jak jsi trapný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslel, že se trápíš nad totálně rozvrácenou ČR, nad tím, že jsme kolonií, protektorátem západu, že žijeme v chudobě, že nám dřív všechno patřilo a teď nám nepatří nic,... bla, bla, bla, však to znáš.
      A ta se přitom směješ? Po Novém roce se jdi léčit, teď je všude zavřeno.

      Vymazat
  41. Dnes tu pracují oba agenti: "Vážení diskutující, přesněji náhodní a občasní účastníci diskuse, chci vás jenom upozornit, že lepšolidi nám sem na NR nasadili dva své agenty, aby nám tu rozbíjeli věcnou diskusi. Jsou něco jako vši v kožichu, každý má svou pracovní metodu. Jeden z nich je sprosté boží hovádko, který se sice nepodepisuje, ale podle charakteristického projevu se jedná o agenta Pepka Vyskoče, který se střídá s jinak zdánlivě slušným grafomanem Radostou, jehož předlouhé výlevy už nikdo nečte, ani na ně nereaguje. Oba mají stejný cíl, zaclánět a rozbíjet diskuzi u článků na NR. Berte to v úvahu, zoufalství lepšolidí, kterým celosvětově bourají bábovičky, vrcholí" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jakej smysl má předstírat, že NR je cokoliv jiného, než běžný, tu dobře, častěji ale mizerně z ruštiny přeložený putleroffský hoax! Součást to hybridní války vedené a financované tímto gangem nebezpečných kremlovorů? - https://img.opentown.org/store/news/180407/te-url-9f0e394ab55deec1225656a563db0bf8.jpg

      Vymazat
  42. Mně by Amerika nevadila, pokud by to byla soběstačná země, žijící za své. A ne jako dnes, kdy země s 5% obyvatelstva Země spotřebovává polovinu zdrojů Země. O produkci odpadu a skleníkových plynů, škoda slov. Některé země se nechtějí nechat vykrádat, tak k těm se američtí kovbojové chovají jako k indiánům. Ty poslušnější korumpují. A aby si mohli žít nad poměry, je to každopádně na úkor zbytku světa. Tento život na úkor ostatních končí, bez ohledu na tisícovku vojenských základen po celém světě. A nějakej trouba tady to bude ještě vychvalovat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hovadiny opisuješ z příručky mladého komunisty z 50. let? Spousta ideologických, naprosto ničím nepodložených žvástů.
      A abych ti odpověděl ve stejném gardu (stejně blbě) tak ti napíšu:
      Mě by nevadilo Rusko, pokud by se pouhé 2% obyvatel planety neroztahovalo na 20% souše. Pokud by nedrancovalo přírodní zdroje Země, aby je mohlo prodat na zlý Západ, nemuselo tak nic dělat a žít si nad poměr :-D

      Vymazat
    2. O tom, že něco tady není v pořádku svědčí i ten fakt, že spotřeba na hlavu je čtyřnásobná oproti té hlavě evropské. Přitom je životní úroveň EU směle srovnatelná s USA.

      Vymazat
    3. 16:18 čau Pepku! A teď vyskoč!

      Vymazat
    4. 15:11 USA drancují i své vlastní přírodní zdroje na plné pecky, bez ohledu na životní prostředí. Je jedno jestli se jedná o těžbu ropy v Mexickém zálivu nebo těžbu z břidlic, všude kolem spálená a zdevastovaná půda a znečištěné řeky a moře. S únikem radioaktivních a karcinogenních látek z fabrik nebo vojenských základen je to tuplem stejné. Ameriku drancují a vybydlují s neuvěřitelnou rychlostí, jako kdyby nemělo být žádné zítra.

      Vymazat
    5. 16:18
      Opět, nula faktů, jen bláboly. Jako že 4x víc sní? Maj 4x víc domů? 4x víc aut?

      16:20
      Až po tobě, ale neposer se přitom, už tak smrdíš dost.

      16:26
      Další blouznící anti-ami fanatik.

      Vymazat
    6. 16:38 ale no tak Pepku, stačí, koukej už konečně vyskočit!

      Vymazat
    7. Mě třeba fascinuje ta jejich snaha "přesvědčit" českou vládu, že tady musí jaderné bloky nadále stavět jenom Westinghouse, když u sebe doma v Americe žádnou jadernou elektrárnu nepostavili od r. 1977 a nejsou schopní zastavit úniky radioaktivity ani z těch svých, co jsou ještě v provozu.

      Vymazat
    8. Oprávněný pohled 16:18. Zbývá věc pouze domyslet. Nespravedlivé rozdělení světového bohatství je výsledkem jak feudalismu, tak kapitalismu. V tzv. "Socialistickém táboru", mocenském bloku SSSR, bylo hospodářství řízeno podle pravidel "Rady vzájemné hospodářské pomoci". Ke všem ujednáním byla nutná jednomyslnost účastníků, platilo a bylo využíváno právo veta. Vzájemný obchod probíhal v nákladových cenách s jednotnou ziskovou přirážkou. Jste schopen vymyslet a nabídnout systém, který by, co do dělení národních bohatství byl spravedlivější? Mám na mysli především surovinové a energetické zdroje tehdejšího SSSR. Že to onen "socialistický" blok neustál? Není divu, byl utvořen v hospodářsky, z historických důvodů, méně rozvinuté části světa. Krom toho k realizaci tak velkorysého projektu jako byl „socialismus“ nemohla a nakonec ani nepostačila "reálná hustota intelektu a morálky" v populaci. Takže může platít Marxovo (nebo Leninovo?), že „nevčasná revoluce je krokem zpět“. Jsem zvědav, kdo a jak zareaguje. Pokud vůbec.

      Vymazat
  43. 15:11 a 16:18 s retardovaným jedincem lze těžko diskutovat o statistice, to je vám snad jasné :-D

    OdpovědětVymazat
  44. Těšíte se na mír ve Světě? Pak ten očekávejte, až budou přisunuty na hranice USA velice přesná vojenská zařízení Číny a Ruska. Chcete mír? Tak se modlete, aby dříve, než USA spustí se svými vazaly 3. světovou válku, na těch hranicích výše uvedené obranné systémy Ruska a Číny stály!

    OdpovědětVymazat
  45. Vtip dne: "Poté co Spojené státy oznámily, že hodlají odstoupit od smlouvy o likvidaci raket středního a krátkého doletu, začaly se šířit spekulace, že Američané plánují rozmístění nových jaderných zbraní v Evropě. Německý ministr zahraničních věcí Heiko Maas se však proti těmto případným iniciativám tvrdě ohradil." P.S.: a to říká ministr vazalského státu, ve kterém jsou americké jaderné zbraně už dnes :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se přece ohradil jenom proti rozmístění těch nových jaderných zbraní. Je fakt, že o těch "starých", které už ve SRN jsou pomlčel. Vypadalo by to blbě, kdyby řekl, že mu ty staré docela stačí :-)

      Vymazat
  46. Víte, USáci mají takové zvláštní chápání sociálních vztahů, v tom je celý problém. Oni to nemyslí špatně, v jejich jazyce je to projev upřímného přátelství až oddanosti. Jenom to neumí vyjádřit, no. Největší radost by jim Rusko udělalo, kdyby třeba na Kubě umístili své rakety. To už jednou Rusové udělali a USáky to tehdá tak rozrajcovalo, že se hned zamilovali a chtěli se družit. Rusy ovšem opět špatně pochopeno. Rozestavěné lodě kolem Kuby byly totéž co žena na pohovce v době ovulace.

    OdpovědětVymazat
  47. Amíci nejsou nic jinýho, než bejvalí kolonizátoři. Ti se podobali tamním šakalům, koyotům a hyenám. Tak co řešit.

    OdpovědětVymazat
  48. Někteří diskutující zde zpochybnili rakety Zirkon. Jsem si jistý, že pokud jich Rusko má "jen" na prsty jedné ruky, tak si celý Svět dá velikého "Majzla", aby je nevypustili z klece...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten lítající šrot postačí i dobře udělanej prak Frantíka z Kotěhůlek! Horší voříšek je pozemní síla a zejména - takový level 2, bude ten bohatýr s tou lopatou na 1 minutě a 12. sekundě - https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0
      a

      Ale když mu splašíte pravý sibířský "Bojaryšnik" za pár bezcennejch rubliků, do minuty bude na zádech kopat nožičkama! Pak teprv přijde nejvyšší level č. 3! Tedy samotný Putler! A ten je obojživelnej a navíc umí joudo! Na toho bude muset nastoupit komplet všichni Postradatelní ze všech dílů, aby to konečně dobře skončilo! - https://i.imgur.com/hDa5bJP.png

      Vymazat