Reklama

pondělí 14. ledna 2019

Dvojí metr? Nástroj zla. Jak mu čelit

Doc. Radim Valenčík
Radim Valenčík
14.1.2019 blog autora
Přečetl jsem si celý článek L. Žáka "Dvojí metr..." uveřejněný na stránkách "Vaše věc". I když chápu jeho vypointování, přece jen si dovolím s některými formulacemi polemizovat, protože se jedná o věc mimořádně citlivou, významnou a prvky naivity, které do článku pronikly, mohou vést k nepřesným praktickým závěrům. Současně upozorním na mimořádně významný postřeh, formulovaný v článku spíše mimoděk. 



Zde je celý článek:

Často jsem v poslední době konfrontován s tím, že je někde, někým na něco uplatňován dvojí metr. Setkávám se s tím v osobních rozhovorech, v korespondenci i na sociálních sítích. Jedním z příkladů je převládající mediální posuzování demonstrací obyvatelstva v různých zemích. Někde jsou protestující ti správní s výjimkami a jinde ti špatní s výjimkami. Podobné je to s násilím na jednotlivcích. Někde je zmlácený opoziční politik obětí rafinované zvůle režimu, jinde naopak jde o projev spravedlivého hněvu lidu. Do třetice je dvojí metr uplatňován na informace a dezinformace ve vztahu k jejich zdrojům. Co je od jednoho zdroje andělské poselství, to je od jiného zdroje ďábelská lež. V dnešní trochu vyhrocené době se jakoby zvyšuje citlivost řady lidí mimo jiné na nejrůznější dvojí metry.
Rád bych uvedl jednoduchou myšlenku, že bez dvojího metru to v životě prostě nejde. Bez rozlišování a odlišování, bez dvojího metru, postaveného na jednoduchých schématech já a ty, já a on, my a vy, my a oni, našinec, cizinec bychom vůbec nedokázali existovat, reprodukovat se biologicky, sociálně ani duchovně, komunikovat a kooperovat. Všichni děláme v zásadě to, že šíříme kolem sebe informace, které jsou relevantní ve vztahu k našemu prostředí tak, že ho dokážou ovlivnit, uspořádat v náš prospěch. O tom, zda jsou informace nějak pravdivé nebo nepravdivé, je naprosto irelevantní. Jejich relevance spočívá především v tom, nakolik jsou účinné. To vůbec neznamená, že právě pravdivost nemůže být zdrojem účinnosti. Příklady známe všichni. Abych zbytečně nezabíhal do minového pole politiky, připomenu jenom legendární andersenovské "král je nahý...!!!"
Neměli bychom se nad politiky a novináři zbytečně vzrušovat a pobuřovat. Šíření informací s cílem "vytřískat z toho co nejvíce" je podstatou jejich profesí a dvojí metr je jedním z nejúčinnějších nástrojů.Pokud je to pro ně výhodné, tak se může stát, že řeknou i pravdu a nemají přitom žádný lepší pocit, protože oni prostě jenom šíří to, co jim přináší prospěch, peníze, vliv a moc. Navíc platí, že jakákoliv negativně vnímaná manipulace se může po malé změně poměrů stát důmyslným nástrojem doslova dějinné spravedlnosti. Připomeňme si, samozřejmě zcela náhodně, například "mrtvého" studenta Šmída. Konec konců, řada společenských převratů nás učí, že aktuální zbabělý terorista, ovládaný cizí moci, je jenom dočasně neúspěšným partyzánem, budoucím národním hrdinou a minimálně ministrem. Někdy to trvá déle, ale kdo si počká, ten se dočká, podívejme se na Stepana Banderu a jeho soukmenovce. Někdy je to nahoru dolů opakovaně a docela rychle. Takový Masaryk už jede na okruhu "padouch-hrdina" už minimálně čtvrté kolo.
Pokud dáme jasně najevo, že to, co politici a novináři s dvojím metrem předvádějí, už je opravdu přes míru a budeme je víceméně ignorovat nebo se jím vysmívat, určitě změní přístup. Nezastydí se ani trochu, jednoduše to pro ně už nebude výhodné. Vždyť, ruku na srdce, děláme to sem tam, více nebo méně, všichni, jenom na nás není přitom tolik vidět. Když však politici a novináři uvidí, že nás to vzrušuje, zlobí a přitom nemáme žádný jiný program, budou nás tímto způsobem debilizovat dál. Protože i blbec ví a my s ním, že se lépe vládne ještě větším blbcům. A o tom to je...
Viz: http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/dvoji-metr

K tomu pár mých poznámek:

1. Příklady použití dvojího metru, které L. Žák uvádí, stojí za to doplnit. V současné době jde především odemonstrativní uplatňování dvojího metru ze strany současného jádra globální moci k "ukázňování" těch, kteří by nechtěli být dostatečně poslušní a ve všem se podřídit. Takto byla likvidována Jugoslávie, takto se pokusili likvidovat Sýrii a další země. Vždy šlo o účelové, cynické, kaskádovité a gradované použití dvojího metru (např. v návaznosti na doktrínu lidských práv a ve spojení s účelovými provokacemi).

2. V této situaci říci: "Pokud dáme jasně najevo, že to, co politici a novináři s dvojím metrem předvádějí, už je opravdu přes míru a budeme je víceméně ignorovat nebo se jím vysmívat, určitě změní přístup. Nezastydí se ani trochu, jednoduše to pro ně už nebude výhodné." je hodně naivní. Propojenost použití dvojího metru se současnou globální mocí (jejím jádrem v podobě současného Deep State) uplatňovaná mimo jiné i vůči "politikům a novinářům" (vydíratelných zčásti jejich minulostí, zčásti pochybeními, kterých se dopustili či do kterých byli vtaženi) je fatální. Vysmívání je účinný nástroj, ale v daném případě asi stačit nebude.

3. Vysmívání nepostačí ani proto, že míra používání dvojího metru některými "politiky a novináři", případně aktivisty apod. je natolik velká, že vede k zapouzdření jejich psychiky, k demenci pocházející ze slouhovského adorování použití dvojího metru. V mediálním prostoru lze sledovat, jak oběti tohoto typu demence ztrácejí schopnost argumentovat a jak zcela systematicky vůči těm, kteří předkládají jednoznačné argumenty, používají nástroje kádrování založené na vyfabulované realitě a uplatnění dvojího metru k falšování reality.

4. Někdy shodou okolností může jakoby posloužit použití dvoumetrovsky zfalšované reality (z dalších příkladů bych uvedl Maratem vymyšlené "když nemají chleba, tak ať jedí koláče", kterýžto dobře vymyšlený memplex byl tou poslední kapkou do poháru trpělivosti pařížského lidu) vést k vyvolání něčeho, co lze považovat za pozitivní posun. Většinou se však za to zaplatí hodně velká cena.

5. Uvedu ještě jeden příklad. Uvalení sankcí na Rusko (i další země, mezi které ovšem v logice věci Saudská Arábie nepatří ani po brutální vraždě novináře) je zcela zjevně založeno na použití dvojího metru je jen začátek. Následuje zákaz vývozů Zetorů do Ruska, který v logice dvojího metru už neplatí pro John Deere. Výsledek – stovky nezaměstnaných u nás. A k této logice použití dvojího metru se přidá BIS se svou zprávou, místo toho aby to, co je snadno doložitelné vyhodnotila a bránila v souladu se svým zákonem stanoveným posláním ekonomické zájmy naší země. Místo toho funguje jako lobbystická agentura ve prospěch cizích firem a cizí moci, a to právě na základě používání dvojího metru.

6. Domnívám se, že je třeba se použití dvojího metru bránit, a to i u sebe samých či u svých souvěrců. Jakmile se totiž sami u sebe použití dvojího metru dopouštíme, velmi tím nahráváme těm, jejichž moc na více než "přes míru" použitém a používaném dvojím metru stojí. Měli bychom sami sebe ukázňovat a snažit se co nejvíce nutkání používat dvojí metr omezit.

7. Dnes se hodně hovoří o tom, že náš národ či naše země jsou rozděleny. Ano. Používání dvojího metru rozděluje. Fatálně a až k vyvolání animozit či dokonce nenávisti. Normální člověk ale snad má intelektuálně a morálně na to, aby se tohoto rozdělování, byť i nevědomky či v dobré víře, neúčastnil.

8. To nejcennější z článku L. Žáka jsem si nechal do poslední poznámky, cituji: "Když však politici a novináři uvidí, že nás to vzrušuje, zlobí a přitom nemáme žádný jiný program, budou nás tímto způsobem debilizovat dál". Ano. To je pravda. Pokud ovšem nemáme žádný jiný program. Tak se pokusme o to, abych program měli: "To hlavní, co nyní potřebujeme, je prokomunikované jádro srozumitelné, realistické a perspektivní vize nastávajících a nezbytných proměn společnosti, což znamená i překonání problémů, které vznikly setrvačným vývojem, a to globálním rozměru i lokálním průmětu."
O vizi podrobněji zde: http://radimvalencik.pise.cz/6543-teorie-dneska-ohlasy-vyznam-vize-1-57.html

69 komentářů :

  1. Zkrátit delší metr, aby měl stejnou délku jako ten kratší metr. Pane Valenčíku, jste docent a takový jednoduchý úkol nezvládnete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiný názor je delší metr nezkracovat. Rozdílný metr vyvolá vztek. Jestli ten vztek pracuje pro nás normální lidi, vše je v pořádku. Představte si, jak je stejný metr nudný.

      Vymazat
    2. 22:45

      jo rovnost je nudná, to máte čistou pravdu. Například jděte k soudu ve sporu se sousedkou a vy vyhrajete, protože jste muž. Tohle se mi taky líbí.

      Vymazat
    3. 7:02
      Pokud chcete uvést jasný a televizně zdokumentovaný dvojí metr, přehrajte si exekutorský zásah na KLINICE. Toto porovnejte s exekutorskými zásahy a policejními zásahy proti normálním občanům.
      Václav

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 10:44 Vzal sis špatný prášky.

      Vymazat
    6. 10,44
      Tento náhled do tvé patologické smrduté mysli, který jsi nám poskytl, je téměř báseň v próze ....s nádechem surrealismu a Edgara Alana Poea

      Vymazat
    7. 10:44.Této bytosti je mi opravdu líto. Bohužel, tito lidé to v další přicházející revoluci již nerozdýchají, protože to nebude už taková selanka jako umělý hadrák v 89. Obávám se, že budou viset.

      Vymazat
    8. 16:22 Bez obav! Pokrytecká, somrácká, opovrženíhodná čecholůza věší a pracuje leda tak hubou! Jakékoli její naředění migranty je jenom prospěšné. Britové už čecháčky a další postkomunistické nevděčné vyžírky nechtěli živit, proto z EU vystoupili. Nebýt Německa, mohli jsme mít uprchlíky na krku my, švejkovští postkomunisté. Čecháčkostán patří do EU ještě méně, než Řecko. Nedrží krok už ani s Rumunskem a Bulharskem. Integraci EU Češi neustále sabotují a současně jí licoměrně vyčítají neakceschopnost. Češi - nekrást tady !!! O bolševizmem zavšivenou, žlučovitou a zlodějskou kotlinu už nejen solidní investoři, ale ani uprchlíci nestojí. Vyhnány byly 3 miliony Němců - takže místa je tu dost. Uprchlíci vypadají civilizovaněji než čecháčkovská řvoucí chátra. Závistivá, neschopná a ubohá (zato však revolučně uvědomělá) husitsko-bolševická čecháčkovská lůza se kojí nadějí, že se nažere papírových majetkových přiznání nebo registračních pokladen a pokut prodejním řetězcům. A nechce se s nikým dělit o žvanec a vrátit cokoli z nakradeného církvím, židům, Němcům. Píseň Práce: Ručičky nebojte se - vy makat nebudete !!! Poctivým českým metanolem proti cizí marihuaně!
      Se Sovětským Svazem na věčné časy !!! Vyloudit z EU co se dá - a pak z ní hrdě vystoupit !!! Jako azbucké lůzokratické Řecko - náš vzor. Čecháčkovští komouši se nezmohou ani na vlastní puč - potřebují k tomu bačovského Bureše - nástupce Husáka ???

      Vymazat
  2. Tak to je dvojí metr má ta slavná západní „demokracie". Nejhorší to je v zemích kde stát nechrání vlastní občany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Definujte si sám pro sebe, co je to stát.
      Sám jsem si to již mnohokrát zkusil a vyšlo mi, že stát je skupina lidí (záměrně se vyhýbám pojmu národ) obývající určité území.
      Stát není nic imaginárního. A to, co většina lidí vnímá jako "stát" jsou lidé, který onen stát řídí. V daném případě námi volení politici. Pokud nejsme s chováním "státu" spokojeni, hledejme v první řadě chybu v nás samých. My sami jsme si je volili a zvolili. Tak že s nápravou "státu" musíme začít sami u sebe. V první řadě s doplňováním informací. Učit se. Zejména historii a matematiku.
      Historii proto, že všechno už zde v nějaké podobě bylo. A pokud nechceme, aby se nám to špatné v nějaké, trochu pozměněné podobě opakovalo, měli by jsme o tom minulém špatném znát a vědět, co to zavinilo.
      A matematiku proto, aby jsme dokázali rozeznat, co je a co už není technicky proveditelné. Pokud máme nějak výkonnou ekonomiku, schopnou vygenerovat pouze omezené finanční zdroje, budou stejně omezené možnosti jejich využití. Tak že třeba sliby politiků, že nám sníží daně, to znamená omezí příjem státu, přestanou žít na dluh a přesto zajistí blahobytný život nepracujícím všeho druhu (důchodci počínaje, přes netáhla všeho druhu a neziskovkami konče), jsou předem nesplnitelné. A podle toho by jsme měli vybírat své zástupce.

      Vymazat
    2. Co je špatně je zcela jasné. Chyba je v nás, zcela jistě, ale ne proto, že si špatně volíme své vládce, ale proto, že si si vládce volíme, místo toho abychom sami vládli a ty, co si vybereme ovládali.

      Štefan

      Vymazat
    3. Štefane,
      sypejte si konečně popel na svoji hlavu sám!
      Dokud nenapíšet kuchařku,jak věci napravovat pak to co si ve vaši hlavě přehazujete jen z mista na misto,tedy vaše sdělení,tak ty nabudou jen nulovou hodnotu a režim je rád přijme, protože šiřite jen prázdné sračky,které jsou občanům k ničemu!

      Vymazat
    4. HRICAK
      vám to v té hlavě blbě šrotuje,kolca máte ohnuté prolhaným tiskem a tv,pak blbě volite a nám tu ani nenapíšete koho z posranců máme volit,když žádný nechce splnit to to mu my občané dáme pod nos a on se posere strachem,že nic nesmi udělat nebot ho jeho preceda vykopne za to na ulici.
      Nevnucujte tu ostatnim nesmysly,že jsou občané vinni osobo,která jste pod vlivem zmanipulovaného tisku a proto vám chybi očividně ohli i závity a pak to tak jak píčete vidite!

      Vymazat
    5. Hricák, 5,06
      cituji: " Učit se. Zejména historii a matematiku."

      A proč Vkadimíre myslíš, že nám, (a to nejen nám Čechům,) žijícím v Česku, zdebilizovali školství??? :-(

      Vymazat
    6. Učit se zejména historii, podle předlohy STB, pardon BIS. V.J.Horák

      Vymazat
    7. 13:16 Tobě né, pro tebe je naše školství v pohodě.

      Vymazat
    8. 10,25
      Tak že to, že 40% lidí nechodí volit je čí chyba? Koho volit? Potřebujete k tomu jednotnou kandidátku Národní fronty? Proto jsem zmiňoval matematiku, resp. logické myšlení. Najděte si státní rozpočet. Jeho příjmy a výdaje. Když bude někdo slibovat např. že zvedne důchody o tisíc Kč měsíčně, měl by doložit, kde vezme, bez zvyšování daní a dalšího zadlužování, 30 miliard ročně. Za každým slibem politika je třeba vidět uskutečnitelnost jeho slibů.
      A svým způsobem jsme mohli politiky vychovávat. Neodpouštět jim jejich levárny a vyautovat je po každé jejich levotě. I komunisté byli před nějakými 10-15 lety ještě volitelnou partají. Mohl jste volit je.

      Vymazat
    9. 13,16
      A proč myslíte, že jsem zmiňoval "učit se"? Ve školách už se dávno nic neučí. Tam se pouze rozvíjí osobnost. Drtivá většina absolventů má mizerné znalosti, nulové zkušenosti, ale maximum sebevědomí.
      Pokud se chcete něco naučit, na školu nespoléhejte. Buď požehnaný internet. V dobách mého mládí jste se k jedné informaci musel prokousávat stohy knih.

      Vymazat
    10. 14,16
      Internet skýtá jednu velkou výhodu. Máte možnost si informaci ověřit z více zdrojů a poté zapojit vlastní inteligenci a úsudek. Ten se zpravidla nejvíc blíží pravdě.

      Vymazat
  3. Ten hrozný pes docent Valečniík čichá krev.

    Co když má pravdu a začne faktjak na tu sviňu prosazovat Program,co myslíte bude z ni pak faširka a tu upečeme hezky sežereme a budeme ještě k tomu mlaskat?

    Bude mit ta sviňa pech nebo štěsti,že sama nezdechla?

    OdpovědětVymazat
  4. Máme metr ukazující centimetry,
    problém bude v převodu jednotek.
    Angličtina je, o proti češtině, primitivní jazyk.
    Do dneška měří metr ve stopách a palcích...*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak anglictina je primitivni jazyk ? Rika 2:10 !
      - Neudrzim stolici - smichem !

      Vymazat
    2. Tím se TYDÝTE nechlub!!!!!☺

      Vymazat
    3. Smích z vlastní nevědomosti, je smíchem hlouposti.
      Angličtina, v porovnání s němčinou,
      je jazykem primitivů, na úrovni ostrovních kmenů*

      Vymazat
    4. 10:31
      Angličtina je prostě novodobá latina. A ty se z toho zlostí třeba poser.

      A oni neměří "metr" v palcích a stopách. Oni tak měří délku a vzdálenost.

      Je vidět jak velký maloměšťácký blb, který si myslí, že bezvýznamná ČR je pupek světa, jsi.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Ještě bych si dovolil malou poznámku,
      nepochybuji o tom že inteligent z velkoměsta má ponětí jak anglický jazyk vznikl...
      Tak jen pro ty ostatní maloměšťáky..
      ...angličtinu vytvořila parta mnichů,
      je složena z různých jazyků a celá tahle práce s výslovností, byla ve své době považována za povedený vtip.... ironie.*

      Vymazat
    7. "Emerická" angličtina je primitivní jazyk pasáků krav a honáků koní. Stačí jen si dát brambor do huby a začít huhňat po "emericky".

      Vymazat
    8. Unknown15. ledna 2019 12:48
      „...angličtinu vytvořila parta mnichů, je složena z různých jazyků a celá tahle“
      Angličani to mají v sobě. Tahle jejich svihlá řeč, vzniknula asi jako jejich montypythonská švihlá chůze. My, Cimrmanův národ, to dovedeme ocenit. P.K.

      Vymazat
    9. Neznám ostrovanské seriály, nemohu posoudit.
      Moje prababička byla Londýňankou,
      svérázná mentalita těchto primitivních ostrovanů,
      přiživujících se koloniálním způsobem z dob středověku, jim dává přesvědčení své nadřazenosti k nám méně cenné společnosti.
      Tuším se tomu jinak říká rasizmus*

      Vymazat
    10. Unknown15. ledna 2019 13:56
      Takže, na vážnou notu. Ano, je to koloniální národ, jako většina západoevropských přímořských národů. Ačkoliv jsem je osobně nepoznal, domnívám se, že jejich mentalita bude více než rasistická, prostě koloniální. Podřadné kultury, oni svou nezištnou kolonizací, civilizačně povznesou. Po vyrabování zbytku světa, se takto obracejí i k nám Středoevropanům. P.K.

      Vymazat
  5. Myslím, že chyba je v pohledu lidí na své okolí. Svět není černobílý. Mezi černou a bílou je celá paleta dalších odstínů a osoby, národy a události s nimi spojené tyto odstíny mají. Tak že pokud někoho vnímám, jako dobrého, nemusí to ještě znamenat, že z výše zmiňované škále odstínů musí být zářivě bílý. Musím ty lidi, národy i události vyhodnotit v určitém nadhledu a zvážit, který odstín převládá.
    Problémem každé ideologie je, že si vyzobává ze všeho jenom to, co se jí hodí. Koho má vykreslit jako dobrého, o tom bude vyhledávat jenom dobré zprávy. Koho jako lotra a zločince, o tom bude vyhledávat jenom ty špatné a obojí bude patřičně nafukovat. Aby z toho lidé nezblbnuli, musejí si udržovat určitý odstup a neustále porovnávat. A samozřejmě si v rámci možností doplňovat informace.
    Aktuálně můžeme uvést příklady vztahu médií k Rusku a západu. Co udělá Rusko je téměř bez vyjímky špatné, i když nedělá nic, co by(často opakovaně) neudělal před ním západ. Rusko není nezištný šiřitel dobra. Vše co dělá má své (pro ruské elity) racionální pozadí. Ale pokud chci odsoudit ruské kroky, musím odsoudit i ty americké, britské, německé,..., které těm ruským předcházely.
    Nebo budu vypadat jako český novinář. To znamená jako debil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko nedělá nic špatně jen útočí na světový řád a okupuje ohromnou část souše s obrovskými zdroji. A to je podle vás v pořádku.

      Vymazat
    2. Ta zem je jejich,tak jaká okupace ty jednobuněčnej Gonokoku????!!!!!
      To uASS mají 100základen po celým světě,kde vraždí,kradou,loupí....ovšem s plnou DRŽKOU DEMOKRACIE!!!!!!

      Vymazat
    3. Jestli někdo okupuje nějakou zemi tak to jsou bývalé evropské státy. A z nich nejvíce Anglie, Francie, Španěllsko, Portugalsko. Toto státy zničli polulaci v Severní a Jižní Americe. Drancovali a kradli a zabíjeli. Nakonec se začali požírat mezi sebou. A protože Anglie nebyla ještě velmoc, tak používala pro boj se Španěly a Portugalci ve velkém piráty.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 6:58 Ty vole, to je síla. Někdo tě nazval jednobuněčným.
      Tolik pocty ?

      Vymazat
    7. Rusko podle Západu dělá špatně úplně všechno .I to , že se nebezpečně přibližuje k armádám NATO , které se srocují u jeho hranic a tím je prý provokuje . A to se přece v "demokracii" nedělá .

      Vymazat
    8. 10:47 A to jsi vyčetl v práci při studování oběžníku velitele "čučkařů" o správném výkladu hitorie.

      Vymazat
    9. 10:47 běž se oběsit

      Vymazat
    10. 10:47 Navážu na 14.34 -než to udělají jiní.

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. 6,58
      Myslíte si, že se Rusové angažují v Sýrii nezištně? Od samého počátku jsem byl přesvědčený, že důvodem č.1 pro odstranění Asada byl jeho odpor ke stavbě potrubí pro přepravu uhlovodíků z Perského zálivu do Evropy, těženými převážně americkými společnostmi. Zájem na tom samozřejmě neměli ani Rusové, protože by jim v Evropě narostla konkurence. Tak že nezištné šíření dobra bych za ruským angažmá v Sýrii nehledal. To, že se postavili na tu správnou stranu barikády je samozřejmě šlechtí.

      Vymazat
    13. 7:37 Nepindej a uháněj, tepl(ick)ej zřízenče, primář cink, že máš na příjmu další komoušskou zdechlinu! A moc nečuchej jejich posmrtný prdy, pak tě z toho šálí zrak a nepřečteš správně cedulku na palci a to je důvod proč na tebe doktoři řvou "ty jednobuněčnej Gonkoku"!!!!!!˘

      Vymazat
  6. Následuje zákaz vývozů Zetorů do Ruska, - to isté sa stalo aj u nás, zákaz vývozu do Ruska, a Prakovce, Poprad, Stará Turá, Detva, kde Rusi revitalizovali výrobu, skončili. Výroba komponentov do pneumatík, subdodávateľ vo Francúzku skončil, výrobca na Slovensku s ním, a čo sa stalo - Nemci presunuli výrobu do Ruska - kto získal na sankciách - no Rusi, keď majiteľ - Rus oznamoval osadenstvu, že končí plakal, hanbil sa ako pes, ale do posledného centu vyplatil všetkým odstupné, mzdy, všetko, no a Taliani, presunuli výrobu do Rumunska, a jednoducho továreň nechali tak ... dlhy, nedoplatky na energiách,dane, mzdy, nič, zmizli - demokrati ... škoda slov, a čo Rusom ostávalo, ako povedal, u vás ľudia vedia robiť, u nás sme to nikdy nerobili, ale voziť výrobky dookola sveta, cez Ukrainu sa nedá, zakázali, a predstavte si, od vás je to do Moskvy bližšie ako z Chabarovska, sú cesty, vlaky, no keď sa nedá - pochopili ste, my nesmieme vyrábať a predávať nič, len Nemci a im podobní, to sme dopadli ...a ako z toho von ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nekde nekdo psal.Vsichni nejvyssi tajemnici EU jsou Nemci

      Vymazat
  7. 7:01
    Jak s toho ven. Jednouduše vystoupit z EU. Je to jako v té písničce. Všechno nám sebrali, všecho nám sežrali, jenom nám nechali Bruselský protokterát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lépe se rýmuje: "Všechno nám sebrali, všechno nám sežrali, jen Havla s Palachem nám tady nechali".

      Vymazat
    2. Největší chybou Evropské unie bylo, že se rozšířila o postkomunistické, chlastoslovanské (i hunské), zaostalé avšak domýšlivé burany a neponechala schengenskou hranici na původní železné oponě. Čecháčkostán je nabubřelé rusofilské smetiště Evropy, které těží ze své ubohosti, která odpuzuje i uprchlíky?
      Parazitičtí čecháčkové (k radosti Putina) EU jen vyžírají (jako kdysi RVHP) a když mají něco sami obětovat, tak z ní hrdě vystoupí dříve, než budou ostatními vykopnuti? Pokrytecká, somrácká, opovrženíhodná lůza ! Válčí a pracuje leda tak hubou. Jakékoli její naředění migranty je jenom prospěšné. Britové už čecháčky a další postkomunistické nevděčné vyžírky nechtěli živit, proto z EU vystoupili. Nebýt Německa, mohli jsme mít uprchlíky na krku my, švejkovští postkomunisté.
      Čecháčkostán patří do EU ještě méně, než Řecko. Nedrží krok už ani s Rumunskem a Bulharskem. Integraci EU Češi neustále sabotují a současně jí licoměrně vyčítají neakceschopnost. Češi - nekrást tady !!! O bolševizmem zavšivenou, žlučovitou a zlodějskou kotlinu už nejen solidní investoři, ale ani uprchlíci nestojí.
      Vyhnány byly 3 miliony Němců - takže místa je tu dost. Uprchlíci vypadají civilizovaněji než čecháčkovská řvoucí chátra. Řešení na konci příspěvku.
      Závistivá, neschopná a ubohá (zato však revolučně uvědomělá) husitsko-bolševická čecháčkovská lůza se kojí nadějí, že se nažere papírových majetkových přiznání nebo registračních pokladen a pokut prodejním řetězcům. A nechce se s nikým dělit o žvanec a vrátit cokoli z nakradeného církvím, židům, Němcům. Píseň Práce: Ručičky nebojte se - vy makat nebudete !!! Poctivým českým metanolem proti cizí marihuaně!
      Se Sovětským Svazem na věčné časy !!! Vyloudit z EU co se dá - a pak z ní hrdě vystoupit !!! Jako azbucké lůzokratické Řecko - náš vzor!
      A slíbené řešení na konci? Je jediné možné! - https://g.cz/17-plus-6-duvodu-proc-by-cesko-melo-byt-soucasti-nemecka/

      Vymazat
    3. 16:11

      přestaň s tím trapným tapetováním, imbecile.

      Vymazat
    4. 21:07 Ty čechomužiku, mazej mezi ty svý odulý podlidi, kde spíš uplatníš to tvý rodinný oslovení!:)) - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      Vymazat
  8. oprava: protektorát

    OdpovědětVymazat
  9. Ke králi Šalamounovi jednou přišla žena. Poklekla před ním a začala lkát a rvát si vlasy. ,,Králi, můj muž je opilec. Bije mne i děti, tahá se s nevěstkami. Takhle se přece správný manžel nemůže chovat."
    Král se zamyslel a pravil: ,,MÁŠ PRAVDU."
    Sotva žena odešla, předstoupil před krále její muž. Poklekl a začal si stěžovat. ,,Králi, má žena je nevěrnice, nestará se o rodinu, je nepořádná, hází po mně nádobím. Takhle se přece vzorná manželka nesmí chovat."
    Král pokýval hlavou a pravil: ,,MÁŠ PRAVDU muži."
    Muž odešel a král zůstal pouze ze svým rádcem. Rádce mu povídá: ,,Králi, já tomu nerozumím. Ty jsi dal za pravdu té ženě i jejímu muži. To přece nejde..."
    Král se usmál a povídá mu: ,,I ty MÁŠ PRAVDU."
    ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ředitel BIS se sešel s lidmi z ministerstva školství, civilní rozvědka chce změnit školní učebnice:

    https://aeronet.cz/news/reditel-bis-se-sesel-s-lidmi-z-ministerstva-skolstvi-civilni-rozvedka-chce-zmenit-skolni-ucebnice-cuckari-budou-ministrovi-skolstvi-radit-ktere-veci-a-historicke-udalosti-maji-zmizet-z-ucebnic/

    OdpovědětVymazat
  11. Vřele souhlasím se závěrem autora Valenčíka o tom, že potřebujeme program či alespoň teze k oné srozumitelné, realistické a perspektivní vizi nastávajících a nezbytných proměn společnosti.
    Intelektuálové, kteří jsou k tomu nadáni svou vůlí, odborností a tvořivostí i svou ideologickou orientací by se měli spojit a zapojit do té práce co nejdříve. Již včera bylo totiž dost pozdě ...

    OdpovědětVymazat
  12. Dvojí metr a jednotná fronta politických hochštaplérů? Dříve soudruzi sekerníci, dnes páni sekerníci - v jedné osobě. Jen po výměně legitimací politických stran a nejen v politice, ale v celém veřejném prostoru nás ovládají tělem a duší titíž gauneři a jejich kopie, jako dříve. Tak jak dovedli horovat pro tzv. jejich socialismus, tak dnes dovedou pět ódy zase na ten svůj kapitalismus. Tak nevím zda je dvojí metr, nebo jen jeden metr ve dvou protichůdných vydáních, která se podle potřeby vekslují.

    OdpovědětVymazat
  13. BIS. No poznal jsem sérii tajných služeb, od Gestapa až po dnešní dobu. A zdá se mi, že byly vždycky nebezpeční lidstvu a lidství. Nešlo by to jednou i jinak právě třeba u nás?

    OdpovědětVymazat
  14. Podivná to doba. Za osmdesát let jsem takovou nepoznal.

    OdpovědětVymazat
  15. Autor v článku uvádí, že tzv. dvojí metr, je projev globální moci a její nátlak na lokální politiky:
    „.. jde především odemonstrativní uplatňování dvojího metru ze strany současného jádra globální moci k "ukázňování" těch, kteří by nechtěli být dostatečně poslušní a ve všem se podřídit..“
    S tím se dá souhlasit. Na konci autor navrhuje řešení:
    "Když však politici a novináři uvidí, že nás to vzrušuje, zlobí a přitom nemáme žádný jiný program, budou nás tímto způsobem debilizovat dál". Ano. To je pravda. Pokud ovšem nemáme žádný jiný program. Tak se pokusme o to, abych program měli: "To hlavní, co nyní potřebujeme, je prokomunikované jádro srozumitelné, realistické a perspektivní vize nastávajících a nezbytných proměn společnosti, což znamená i překonání problémů, které vznikly setrvačným vývojem, a to globálním rozměru i lokálním průmětu."

    Tedy autor volá po vizi. Nepochybuji, že nepřítel, liberalističtí globalisté, vizi mají. Raději se s ní veřejně moc neohánějí, ale krůček po krůčku ji realizují. U nás především prostřednictvím EU. A jsem u jádra věci. Na rozdíl od autora se nedomnívám, že někdo spadne z nebes s nějakou vlastní vizí a vše vyřeší. Vize je jistě dobrá věc, ale sama nic nevyřeší, sama se neprosadí. K tomu je potřeba politická síla.
    Můj názor je, že zde není politická síla, schopná rázem obrátit svět naruby. Pro nějakou nápravu je třeba postupovat po krůčcích. Třeba lze začít odmítáním některých nařízení EU. Odklánět se od cesty, po které nás ženou liberalističtí globalisté a navracet se k vizi národa a demokracie. A také pro tuto cestu hledat spojence. Už jenom toto, vyžaduje dost politické odvahy. Pro tuto úlohu je u nás jediná politická síla - SPD. A „vizí“ je její politický program. Z této síly je třeba vytěžit maximum, připojením se k ní a jejím volebním posílením. P.K.

    OdpovědětVymazat
  16. Vojenské základny USA
    • www.novarepublika.cz/2018/01/v-usa-proti-vojenskym-zakladnam.html
    • https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_americk%C3%BDch_letadlov%C3%BDch_lod%C3%AD
    USA vojenské základny v zahraničí jsou hlavními nástroji imperiální globální nadvlády USA. Je to konstatování konference „Koalice proti americkým zahr. voj. základnám“, která byla 12.-14.1.2018 v Baltimore, Maryland USA.
    USA základny NEJSOU k obraně americké národní nebo globální bezpečnosti. Jsou to voj. projevy USA narušující život suverénních zemí jménem dominantních finančních, politických a vojenských zájmů vládnoucí elity USA.
    Podle oficiálních informací poskytnutých MO USA a jeho centrem Defense Manpower Data Center (DMDC), stále působí asi 40.000 amerických vojáků na 179 amerických základnách v Německu, více než 50.000 vojáků na 109 amerických základnách v Japonsku a desítky tisíc vojáků funguje na stovkách základen po celé Evropě i v Jižní Koreji!
    Podle oficiálních informací stále působí 40.000 amerických vojáků na 179 amerických základnách v Německu, více než 50.000 vojáků na 109 amerických základnách v Japonsku a desítky tisíc vojáků funguje na stovkách základen po celé Evropě. Více než 28.000 amerických vojáků je přítomno též na 85 základnách v Jižní Koreji, kde jsou od roku 1957.
    Spojené státy, resp. NATO mají také své základny v nejméně 150 zemích a vojáky po celém světě. Podle posledního americká armáda v současné době obsazuje 686 základen v 50 amerických státech a ve Washingtonu, DC. K tomu je mnoho známých amerických základen v Kosovu, Kuvajtu, Kataru, v Izraeli a Saudské Arábii. Celkem je ve světě přes tři miliony amerických vojáků.

    OdpovědětVymazat
  17. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi a soukmenovci, POZOR: Na sajtách naší milované Nové Republiky opět řádí kavárníci, placení agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A KAVÁRNÍKŮ-LEPŠOLIDÍ !!!!!

    Proto žádám soudruhy a soukmenovce z redakce NR, aby NEPRODLENĚ posílili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z pražské 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    A to IHNED!!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší milovanou Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% spolehlivého orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi a soukmenovci, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti kapitalismu, demokracii, Euroamerice a kavárníkům-lepšolidem.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu, putinistu, zemanistu a babišistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi a soukmenovci, a nyní vložím zpět svůj příspěvek z 15. ledna 14:06.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  18. Za dvojí standard – spravedlivá smrt!

    Kanaďan Robert Lloyd Schellenberg dostal loni v listopadu 15 let vězení – čínského lidového vězení, řízeného členy KSČ.
    Což by samozřejmě nepřežil, ten změkčilý Euroameričan.

    Jenže pak Kanada, podlý a zbabělý vazal USA, uvrhla do temného žaláře soudružku Meng Wan-čouovou, jednu z vedoucích pracovníků čínského celonárodního podniku Huawei.

    Ano, soudružka Meng Wan-čouová se stala jednou z mnoha politických vězňů na severoamerickém kontinentě, DODNES ovládaném zarytými obránci evropských hodnot (náš Doník s tím hnusem zatím mnoho nesvedl, přes veškerou pomoc Velikého Ruska).

    Takže musel zasáhnout Ústřední výbor Komunistické strany KSČ, pod moudrým vedením generálního tajemníka ÚV KSČ soudruha Si Ťin-pchinga: Podlý kanadský občan Schellenberg dostal spravedlivý trest smrti.

    Zanedlouho bude odveden na městský stadion, a tam – za jásotu desetitisíců přihlížejících pracujících ČLR - mu bude humánně vystřelen mozek z jeho podlé hlavy.
    Pokud má v těle nějaké kvalitní orgány k prodeji na transplantace, tak aspoň po smrti poslouží národnímu hospodářství ČLR.

    Tohle všechno chápeme a schvalujeme, my všichni komunisti, putinisti, zemanisti a babišisti.
    Ale ten „slavný“ kanadský premiér Trudeau měl jakési nemístné řeči, vůči čínské lidové spravedlnosti – že prý ČLR změnila původní rozsudek na trest smrti jako pomstu za uvěznění s. Meng Wan-čouové.
    Což je samozřejmě pravda, ovšem nikdo si to nesmí dovolit říci nahlas. To dá rozum, že.
    Tudíž ČLR dala Trudeauovi na srozuměnou, že takové řeči znamenají dvojí standard.
    Neboli „dvojí metr“, jak hezky horšolidově česky píše soudruh a soukmenovec Valenčík, opravdový horšolid.


    Ještě příklad „jednotného metru“: Pokud kanada URYCHLENĚ propustí soudružku Meng Wan-čouovou ze žaláře, tak ÚV KSČ Schellenbergovi udělí milost – aby mohl pomalu, pomaličku umírat v čínském lidovém nápravně-výchovném zařízení.

    Socialistická justice – ostrý nástroj dělnické třídy!


    P. Radosta

    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Pro úplně hloupé pravičáky, kavárníky-havlisty a sluníčkáře: Pro otevření sajty stačí kliknout (LEVÝM tlačítkem myši) na barevně zvýrazněný text.

    OdpovědětVymazat
  19. Inteligente (úplně chytrej) já jsem levý bek, ale myš v mobilu nemám.

    OdpovědětVymazat