Reklama

sobota 12. ledna 2019

Lze v Evropě zakázat islám?

Jitka Moody
12. 1. 2019 JM_Magazín
Pochopitelně jakákoli debata na toto téma byla vztekle udušena už v zárodku. Přece svoboda náboženství! Přece lidská práva! Tak se radši sundávají kříže u kostelů, mizí vepřové z nabídky, křesťanští rodiče bezmocně sledují, jak jsou jejich děti povinně se školou nuceny modlit se v mešitě k Alláhovi. Korektně ignorujeme, že historie by nás mohla poučit o tom, jak se islám šířil do jiných zemí zakázal ostatní náboženství. Bohužel, jsme tak moc humánní, až jsme nepoučitelní.


Ta šaškárna zašla už tak daleko, že islamističtí hajzlíci veřejně na ulici v jazyce místních káží nenávist a vyzývají k zabíjení nemuslimů a policie okolo nich preventivně udělá kordón, aby v klidu mohli povídat a žádný bílý nácek je nemohl obtěžovat. A kousek přes ulici kdosi prodává bible a do pár minut je zatčený, protože to se přece nemůže. To je akt nenávisti vůči jistým skupinám.

Ale vždyť to znáte, těch protievropských a promuslimských paradoxů je tolik, že jsem unavená jen při představě je zkoušet vypočítat.

Debatu na téma zákazu islámu zkoušeli otevřít v Itálii a v Rakousku už před dvěma lety, po sériích teroristických útoků, které, pochopitelně, byly ve jménu Alláha. Překvapivě s tou myšlenkou přišla mainstreamová média, žádné štvavé pravicové plátky, kterým by Antifa mohla párkrát zapálit auto nebo roztřískat výlohy, aby byl klid.


Naše oblíbené liberální elity dle očekávání pobuřuje už jen ta samotná myšlenka. Jak jen můžeme být takoví náckové a brát lidem jejich náboženskou svobodu zakotvenou v listině základních práv a svobod? Navíc, dodávají s posměšným úšklebkem, islám zakázat nejde. A pro jistotu s poslední slinou přidají jejich oblíbené: Stejně by to nefungovalo a nic nevyřešilo a bla bla bla.

A to je právě zajímavá myšlenka.

Lidská práva se mění neustále, zatím se jen přidává a přikazuje, jistě lze přidat nějaké to omezeníčko a zákaz. Když budeme chtít a když za pár let i ti nejidiotštější dobroserové třeba uvidí, že je to nutné.

Tak se ptám:

CO BY SE STALO, KDYBY SE ISLÁM V EVROPĚ ZAKÁZAL?

Tak především, muslimové, kteří mají islám jen jako svou víru a víceméně přijali evropskou myšlenkou nemíchat ji s politikou, se nikdy islámu nevzdají. Budou se modlit doma, budou se pořád rok co rok na měsíc přes den nutit hladovět, v obchodech budou ignorovat vepřové a ti důslednější i alkohol.

S tím nemám problém.

Co zmizí:
  • Do háje půjdou politické strany muslimů, což je nejzrůdnější část islámského politického systémů zaváděná do evropské praxe
  • Liberálům se vezme důležitý klacek, kterým se snaží přetvořit společnost národů a jejich tradic, hodnot
  • Z ulic zmizí ženy v burkách i šátcích a chlapi v nočních košilích a čapkou na hlavě
  • Hlásat islám v ulicích bude zločin, takže se imámové nenávisti ani nedostanou ve své řeči k zabíjení nevěřících a půjdou do báně
  • Policie se nejenže nebude bát zakročit proti pigmentovaným vousatým návštěvníkům, bude to zase jednou jejich povinnost
  • Tisíce a desetitisíce mužů z rozvědky nebudou muset dělat ocásek těm, o nichž se ví, že se nám drobátko radikalizovali, místo toho zatknou, vyhostí a budou mít třeba trochu času sledovat, co provádí Antifa
  • Z televize, ze škol i z veřejných debat a učebnic pro děti zmizí propagace islámu a třeba si jednou ti, kteří teď hlásají, cosi o náboženství míru a lásky dají jednu sebekritickou facku. Radši dvě.
  • Zločinci, u kterých se najde korán, budou automaticky vyhoštěni a těm s evropským občanstvím jim toto bude odejmuto, a zdaleka nemusí jít jen o odsouzené pachatele vražd, znásilnění nebo polévání kyselinou a dalších libůstek, na které jsou právě vyznavači islámu odborníci
  • Média stranící islámu budou mít velké sankce
  • Facebook, Twitter a další nebudou smět smazat obsah a blokovat uživatele jen za sdílení pravd o islámu
  • Velká většina muslimů to neskousne a vrátí se odkud přišli
  • Muslimští migranti si rozmyslí, jestli se jim vyplatí vypravit se do Evropy, která si je nebude hýčkat a rozmazlovat
  • Mešity zmizí. Třeba se objeví nenápadné budovy, které pod kontrolou tajných služeb dovolí kázat mírumilovnou verzi islámu, pokud takovou někdo dokáže vymyslet.
  • Kdo ví…

ASPOŇ O TOM MLUVME, I TO NÁM PŘINESE VÍC KLIDU

Nejzávažnější důvod, proč liberálové u moci vůbec jen odmítají otevřít téma banu islámu, je pochopitelně terorismus. Mají dojem, že by nám naprdnutí muslimové udělali peklo na zemi. Jenže, a to mi upřímně řekněte, nejsou na západě totálně posraní z terorismu už teď? A není prakticky každý týden jeden, dva útoky, při kterých umírají Evropané?
V zemích, kde se politický islám nepraktikuje, jako je třeba naše V4 nebo země jako Japonsko či Čína jsou prakticky lidé ušetření vraždění ve jménu Alláha. Ne, že by byl takový problém třeba v Praze šoupnout nějaký ten podezřelý batoh do metra, ale nemá to význam.

Ničeho by tím nedosáhli. Ještě tady nemají dost silnou základnu, aby mohli přejít na šíření islámu ohněm a mečem, jak jim přikazuje Korán.

Závěrem. Fakt nevím, jestli islám v Evropě zakázat jde a jestli je to moudré. Ale jsem si jistá, že otevřít tuto debatu na nadnárodní úrovni by situaci v Evropě velmi prospělo. Třeba by nám islám přestali tak strkat pod nos modlením v evropských ulicích v obřím počtu, třeba by urážka islámu nebyla brána o nic vážněji, než když urazíte paní Novákovou támhle, že jí povíte, že má hloupého psa.

Třeba se do školních jídelen vrátí vepřové, třeba se na zdi kostelů vrátí kříže. Třeba nejhorší papež v dějinách přestane uctívat muslimské uprchlíky a zkusí pro změnu zase modlitbu k Bohu.

A o to mi tímto článkem jde. Pojďme o tom mluvit, třeba to postačí.



Poznámka editora NR:
V Česku by debatu o zákazu islámu měli vést především ateisté a ne jen křesťané, jako v případě paní Jitky Moody. Vždyť i jiná náboženství prošla svým radikálním údobím, plným netolerance, válek, vražd a plenění. I naši předci na vlastní kůži hned několikrát v historii zažili, co to je radikální katolicismus či radikální reformace. Vzpomeňme jen na husitské války nebo na válku třicetiletou. Pojďme otevřít debatu, zda není islám jen jednou z forem fašizmu, halícího se do šatu náboženství, nebo zda je to náboženství, zasluhující si ochranu. 

92 komentářů :

  1. Začít můžeme debatou o textu ústavy a trestního práva, v rozporu s islámem.
    V ústavě se nepíše pouze o svobodě vyznání. Píše se tam také o rovnosti před zákonem. A jestli existuje celá řada skutků, která je koránem muslimům přikazována, ale naším trestním právem postihována, je tu zřejmý rozpor.
    Bez špetky jakékoliv nenávisti ke komukoliv musíme vážně začít mluvit o dvou možnostech. Buď upravit ústavu a trestní právo, nebo zakázat islám.
    V prvním případě by jsme museli amnestovat všechny pedofily, bigamisty a násilníky, odsouzené za násilí na ženách a jinověrcích a tyto skutky nadále netrestat. V druhém případě zakázat islám.
    Nebo změnit ústavu a v ní privilegovat islám jako náboženství, na které se trestní právo nevztahuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ISLÁM ŽÁDNÉ NÁBOŽENSTVI NENI JE TO POLITICKÁ DIKTATURA A IDEOLOGIE

      a to ještě rasová,kde se vyvyšuji JAKO RASA nad všemi a zakazuji u sebe kostely,ale mešity u nás musi prý být.
      Podivejte se na to,že jejich souvěrci V ARABII maji připraveny u sebe MIÍLIONY míst pro své koránisty a nevezmou tam ani jednoho!
      Jen se zeptejte muslima,zda se nestydi dostávat podporu a penize od křestanů z jejich dani a uslyšite toto

      PENIZE KTERÉ DOSTÁVÁME NÁM PŘISLUŠI PROTOŽE POCHÁZEJI OD ALLÁHA.

      Po zákazu této NEPŘÁTELSKÉ ideologie by se museli také obrátit na Alláha,ABY JIM TO POVOLIL nebo snad ne?

      Vymazat
    2. Z návrhu nové Listiny svobod, práv a povinností z dílny ANS:


      Článek 15

      (1) Svoboda myšlení, svědomí a náboženského vyznání je zaručena. Každý má právo změnit své náboženství nebo víru anebo být bez náboženského vyznání. (2) Každý je povinnen respektovat víru či náboženské vyznání druhých.
      (3) Vnucovat jinému víru nebo náboženství jakýmkoliv způsobem je nepřípustné.
      Nové doplněné znění.
      Článek 16

      (1) Každý má právo svobodně projevovat své náboženství nebo víru buď sám nebo společně s jinými, soukromě nebo veřejně, bohoslužbou, náboženskými úkony nebo prováděním a zachováváním obřadu, na místech k tomuto účelu určených. Podrobnosti stanoví zákon.
      (2) Církve a náboženské společnosti jsou odděleny od státu a zřizují své duchovní, řeholní a jiné církevní instituce, ustanovují své orgány a spravují své záležitosti nezávisle na státních orgánech.
      (3) Zákon stanoví podmínky vyučování náboženství na státních školách.
      (4) Výkon těchto práv může být omezen zákonem, jde-li o opatření nezbytná pro ochranu veřejné bezpečnosti a pořádku, zdraví a mravnosti nebo svobod a práv druhých.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Zakázat ateizmus. Též jsme si prošli peklem radikálního militantního ateizmu, před příchodem zamatové revoluce pánové Krajtl a editorNR.

      Vymazat
    2. 7:57 - zjevně nevíte, o čem píšete. Proč by se měl zakazovat ateismus? Antiteismus je v podstatě zakázaný a teď už byste chtěl zakazovat i ateismus. Žijeme v sekulárním státě a tak je to dobře, je to naše volba, naše poznání, naše historie a poučení z ní. Pokud nám někdo chce naši volbu zrušit šířením náboženské netolerantnosti, pak ať táhne s tkaovou "kulturou" do ****

      Vymazat
    3. On ten systém, jakkoli ateistický, se v mnohém podobal zbožnému fanatismu. Cose militarismu týče, tak co svět světem stojí, platí co říkal Werich v jedné forbíně: "když má někdo ideu, tak musí mít klacek, jinak by o tu ideu moh přijít".

      Vymazat
    4. To první oficiálně ateistický národ, Albánci, měli aspoň ten rozum, že se včas (myslím že již v 16. století) zbavili nejvíce zatuchlé konfese - tzv. křesťanství, které nejvíc ze všeho dusí všechny národy, které si podmanilo! Oč je levnější a prost všelijakých předražených symbolů právě islám a čeho všeho neblahého by se nejen náš národ zbavil jeho přijetím! Stačí srovnat ropné státy typu polokomunistické Venezuely či polokatolické Nigérie s prosperujícími monarchiemi Perského zálivu kde mají čistý islám a vidíme že to on je zdrojem prosperity a nikoliv ropa! Nebo vlastenecké Turky či Araby se zdegenerovanými Evropany (krom Albánců a Turků) a Severoameričany!

      Vymazat
    5. O Albáncích nic nevíte a proto píšete hlouposti.
      Na severu jsou sice muslimové, ale na jihu jsou Albánci katolíci.
      Monarchie v Zálivu jsou prosperující jen díky americké patronaci a bohatým ložiskům ropy. Kde islám, tam zaostalost.
      Jediné země arabském světě, kde byl jakýsi pokrok a modernizace, byly sekulární země typu Sýrie, Irák, Libye, Egypt, Libanon.

      Vymazat
    6. 17:06

      Lžete s tou zaostalostí. Zjevně jste nebyl v muslimských zemích a stačilo by navštívit jen třeba Turecko, to máte blízko. Dobře se podívejte na jejich vybavenost na velkolepé stavby, prostudujte si něco o tureckých patentech, universitách a vysoko technologické výrobě. Turci přitom nemají ani tu vaši ropu. A pak se podívejte na bohaté monarchie v Zálivu, které dokonale využily ropné zásoby na to, aby se pozvedly. Kdysi chudé Emiráty nebo Qatar jsou dnes pohádkové země, kde si budete připadat jako ve sci-fi filmu. A co třeba Indonésie? To je také muslimská vysoko technologická země bez uhlovodíků. Pokud chcete hovořit o zaostalosti, rozhlédněte se kolem sebe. A nejlépe i dál na východ. Celkově východní Evropa patří mezi velmi málo rozvinuté státy, obvzláště Ukrajina a Rusko, a přitom Rusko má zdroje ohromné.

      Vymazat
    7. Fanatickej , teroristickej Islam je hlavni zbrani dnes fanatickych , islamskych AL Qaeda , Daesh a ISIL a evropskych vlad, EU a organizaciza ucelem a ovladnout svet pro Islam..
      Co chtel Usama bin Laden a vsechny teroristicke gangy,tez Ukrajinske nacisticke gangy ,chteji a usiluji EU a vlady .Presne to same...

      Vymazat
    8. 1:47

      opět lež. Většina tzv."informací" je buď nafouknutá, úmyslně pozměněná anebo úplně vymyšlená. Islám je mírumilovný a pokud se Syřané měli ubránit ruské agresi, museli samozřejmě střílet. Tomu říkáte fanatismus? Ne každý se spokojí s opakovanou invazí ruského agresora jako my v 1945 a 1968. Ostatní se brání.

      Vymazat
    9. 21:57
      To vaše rádoby pohádkové sci-fi jsou ve skutečnosti technologie dovezené západními firmami. Na základě obchodního a politického spojenectví. A fungují pouze v obchodních a turistických centrech, kde chce vládnoucí islámská vrstva dělat dojem a ohromovat. Podobně jako na západě si velké firmy staví opulentní paláce. Ale drtivá většina muslimů žije v mnohem chudších poměrech. Podobně jako na tom venkově na Ukrajině, Rusku, Bulharsku, Pobaltí ap. Takže lhář jste vy a ještě trapně propagujete islám.

      Kdyby se Rusko vzdalo západním korporátním fašistům a nechalo se vydrancovat zloději ze západu, tak jeho centra mají úplně stejné sci-fi technologie a média píšou stejné bláboly, jak "západ zmodernizoval Rusko", přitom většina země by ve skutečnosti zchudla ještě víc, protože by se jí zvedly životní náklady, suroviny by západ už ukradl atd... klasika.

      17:06 má pravdu, že islám je zaostalost. Protože svazuje právě tu většinu obyvatelstva a tu vrhá do islámského středověku. Zatímco vládnoucí vrstva je ta, která si kupuje cokoliv a když udělá něco proti islámu, tak se to nějak smázne, zamlčí. Však někteří saúdští princové jsou údajně poměrně pokrokoví. Ale oni si to mohou dovolit. Drtivá většina obyvatelstva ne, pro ty je tam ten radikální zaostalý islám bez technologií.

      Tidehunter

      Vymazat
    10. 15:58

      vy jste opravdu velmi nízký člověk s minimálními znalostmi. Ještě že většina lidí je sečtělá a scestovalá a tedy ví, jaká je pravda.
      Rozvoj v posledních dvaceti pěti letech byl po celé planetě tak mohutný, že v současnosti se začínají definitivně smývat regionální rozdíly. Ty jsou u nás, ne tak v ostatním světě (tím nemyslím samozřejmě východ Evropy).
      Turecko je schopno stavět dálnice, tunely, mrakodrapy a mosty takové grandioznosti a kvality, že tím udivují samotné Číňany. Třeba taková Brazílie dávno překonala schopnosti Francie i Německa, ale mluvme o Islámu. Islámskými zeměmi jsou Indonésie, většinově Malajsie, Bahrajn, Qatar, Emiráty, S.Arabie.. a další. Ve většině těchto zemí je venkov srovnatelný s těmi jejich sci-fi městy. Famózní infrastrukturu má také Egypt, Tunis, Maroko.., jen byste zíral, co lze postavit. To zaprvé. A zadruhé, zkuste si najít, jak si stojí zmíněné země v sofistikovaných technologiích. Všechny tyto stavby jsou domácí provenience a dnes se běžně využívá Qatarská nebo Saúdská projekční kancelář pro návrhy mrakodrapů třeba v Kanadě nebo Japonsku. Přitom Kanada a Japonsko jsou v této oblasti giganti. A kde jsou jejich university, výzkum - a hovořím o základním výzkumu? Porovnejte lékařskou péči, možnosti jejich nemocnic a dostupnost pro běžné obyvatele. Rozhlédněte se po tamních vesnicích a porovnejte s našimi, v jakých podmínkách žijeme my a jak žijí muslimové. Kecale.
      Jestli hledáte díru světa, začněte na východní hranici Německa a pokračujte až k Japonsku. To je díra. Pak se nedivte, že se svět snaží převzít na tou dírou správu s uvést to do rychtiku. Každý ví, že východní Evropa není schopna řídit vlastní záležitosti sama a že je závislá ve všem na Západě. Tak laskavě do toho nepleťte muslimy, Romy ani jiná etnika.

      Vymazat
    11. Lol, člověče byl jste v IndonesiI, krysy tam skáčou ze stromu, řeky a moře je plné odpadkû, serou do díry v zemi a střední vrstva má v koupelně káď s vodou a polévaji se hrnkem. To nemluvím o infrastruktuře a chatrčích na vesnicích. Arabům zázraky na středním východě vyprojektovali západní projekční kanceláře a postavili pákistánští a jiní polootroci. Přesto Dubaj nemá kanalizaci, jedním směrem se vozí v cisternách sračky a druhým voda. Nedej bože, aby pršelo. O dalších islámských státech, jejichž obyvatelé se snaží houfně migrovat do neislámské Evropy raďěji ani nemluvit. Turecko je jediná výjimka díky Ataturkovi, který potlačil islám a zavedl sekulární pravidla.

      Vymazat
    12. Ještě přidám, Egypt noční můra mimo turistická střediska. Žebrají tam celé rodiny a musí je od turistů odhánět ozbrojenci. Projeďte se po Nilu, chatrče bez střech, děcka běhají kolem bosky v hadrech, pochybuji, že mají pravidelnou školní docházku. Tunisko je na tom o něco málo líp, ale žebrají tam stejně. Hlavně, že se jsou všichni muslimové a utlačují ženské. Za to jací jsou muslimové můžou jejich matky, kdyby jim daly pořádnou výchovu a vybudovaly u nich úctu k matce a ostatním ženám všechno by bylo jinak. Revoluce v Islámu začne až muslimské matky nakopou své rozmazlené synáčky manžele do prdele.

      Vymazat
    13. 22:53 Hovno krysy! To jsou duhcové panem generálem Suhartem pobitých komoušských xindlů! Řádili tehdy, řáděj i po smrti! Stejně jako v tom Egyptě, kde dodnes překonávaj následky vlády komouši řízených násirovců! Kam hnáta čínskýho či ruskýho okupanta vešla, tam veškerá civilizace takhle sešla ...

      Vymazat
    14. oprava: duchové ...

      Vymazat
  3. Myslím, že ten nápad je v rozporu s hlavní ideou neoloberalismu - svobody podnikání. Nic jiného totiž náboženství není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně rozumné slovo - jde o podnikání, tedy činnost vyvíjenou za účelem vytvoření zisku. Podnikatelé s "náboženstvími" se jen snaží vytvořit, aniž by byli zvoleni v demokratických (všeobecných,rovných, přímých, tajných) volbách, vytvořit pro své podnikání taková pravidla, která jsou pro ně nejvýhodnější a tato pravidla vnutit celé společnosti - znovu - bez mandáítu daného demokratickou volbou.

      Vymazat
  4. přesvědčení ani víru zakázat nelze, propagace násilí už zakázána je, jen to uplatňovat, ale proti všem, i křesťanům

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čo vam na to napisať.asi nič.pouvažujte prečo.dufam že vam v calve ne-hrká keď ju búchate v mene ..... o zem

      Vymazat
  5. Poznámka editora NR: je nejdůležitější.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento "mor" sa šíri žiaľbohu najmä za pomoci person z nášho "tábora".Je to ako obviňovať bacil TBC čo sa šíri, ale lekár ktorý tomu môže zabrániť je mimo obliga.Maďarsko-Itália a Poľsko majú šťastie vakcínu už majú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli tou vakcínou má být katolicismus, tak jste ve velkém omylu. Podívejte se na papeže, jak vítá migranty z islámských zemí a umývá jim nohy! To má být vzor?

      Vymazat
    2. Když politické "elity" jsou přesvědčeny, že islámem bojují proti Číně a Rusku. Budou se po evropských volbách divit.

      Vymazat
    3. Svobodná Evropa národů zavede bruslařům a slimákům povinnost jednou za dva roky projít transgenderovou procedůru, hlavně chirurgickou (pomůže to nemocnicím, babišákům a transgenderovým komisím, které to budou kontrolovat) a až už nebude co řezat a šít, rozebrání na náhradní díly.
      Hnusaci cenzoři první.

      Vymazat
    4. 9:28 Zaspal si dobu. Pápež pre možno väčšinu katolíkov už dávno nie je žiadna neomylná autorita, hoci si to rád myslí.

      Vymazat
    5. 14:58 Papež je akorát námezdní maskot. Dříve učil v jižní americe marxismus.

      Vymazat
    6. Křesťanství je na definitivním ústupu. Z Evropy zcela dozajista, o tom už není od 60.let žádných pochyb. V Latinské Americe sice ještě má svoje místo, ale je otázkou dokdy, jelikož, jak bylo řečeno, papežský stolec se již dávno zprofanoval. Křesťané (katolíci) mají své věřící ještě na Filipínách, něco málo v Africe a to je asi tak vše. Protestantské církve jsou osamocené s extrémně malym počtem věřících a vždy to tak bylo. Nepomohla tomu ani anglikánská církev, ani podobné církve v USA. Ortodoxní nejsou bráni v křesťanské církvi jako plnoprávné společenství, a to proto, že jednak jsou velice roztříštění a jednak rusko-ukrajinský prostor se dnes drobí ještě více, hrozí náboženská a sektářská válka, a jednak nikdo nemůže brát Moskvu jako centrum jakéhokoli náboženství. To by byl výsměch všem náboženským komunitám.

      Vymazat
  7. Náboženství je jedna z hlubokých potřeb většiny lidí. Lidé touží po nauce, která přesahuje krátkost a marnost jediného lidského života, která dává jejich životu osobně i obecně prospěšná pravidla, nadčasový řád a smysl a ochotu přijímat vyrovnaně životní utrpení a dělat něco nezištně pro druhé a myslet na ně v duchu Soucitu a Lásky.
    Navíc je zde i rozumový faktor, že mnoha i velmi vzdělaným lidem nechce stále jít do hlavy, že by mohl velmi složitý, nádherný, zajímavý a inteligentní svět a vesmír vzniknout SAMOVOLNĚ nějakou náhodou z Chaosu. Na to jsou útvary ve světě příliš dokonale organizované a některé i podivuhodně krásné a významově hluboké (např. děti, květiny, podmořští živočichové, krásy Přírody aj.) Dokonce i poloateističtí Zednáři, nenávidící a potírající církve,připouští inteligentního tvůrce vesmíru - t.zv. Velkého architekta. A posléze úpadek náboženské Víry a Morálky je se stále více projevuje v dnešní společnosti žijící ve stále větším chaosu,
    egoismu, agresívní bezohlednosti dle hesla Po mně potopa, smyslovém otrockém požitkářství, lenosti a celkové degeneraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motáte několik fenoménu dohromady. Příroda a vesmír jsou "krásné" z našeho pohledu. O kráse tygra si jelen myslí něco úplně jiného.

      Náboženství není "nauka", protože je založeno na ničím nedokázatelné víře. Základní premisa, že existuje bůh, je mylná. "Bůh" neustále ustupuje před poznáním vědy. Kdysi byl bůh a svatí na nebi, dneska jsou tam letadla, vesmírné stanice, družice, drony. Dneska je "bůh" v okamžiku velkého třesku, nebo dokonce před ním. Na jak dlouho?

      Dnešní chaos ve světě nelze nahradit "náboženským státem". Je způsoben kapitalizmem, vlčí morálkou zisku za každou cenu, kořistěním a útlakem velmocí a jim sloužících "elit".

      Leo

      Vymazat
    2. anonym312. ledna 2019 9:23
      No a právě to ti nejvyšší ve všech náboženstvích dělají. Protože můžou. Ti poddaní musí jen poslouchat a odvádět desáetky.
      Jděte s tím kázaním někam kde jsou stej ní blbci jako vy.

      Vymazat
    3. Leo,
      jste sice hlupák, ale váš názor vám neberu.

      Žít v přesvědčení, že "nikde a nikdy (nebyl čas ani prostor), najednou vznikl prostor a čas, v prostoru se objevila hmota, ta se začala organizovat až vznikl život a tento život se dál organizoval až se stal inteligentním a hlavně UVĚDOMIL si svou vlastní existenci a to vše jaksi zcela náhodou a omylem, může opravdu jen člověk mdlého rozumu.

      Vymazat
    4. Co je to náboženství? Pořád je to snaha ovládat masu lidí. Přes den krade a pak jde do kostela se vyzpovídat a dostane 10 Otčenáš a 5x Zdrávas a je čistý. Na Policii za zkoumají, zda je to příbuzný někoho "vlivného" a pak ho možná potrestají domluvou.

      Vymazat
    5. Leo, jste chytrý a vzdělaný člověk, rád čtu Vaše příspěvky. S eristy nemá cenu dokutovat (9:49).

      Vymazat
    6. Jestli existoval bůh, tak záhy od svého díla odešel.

      Vymazat
    7. Víte proč pánbůh stvořil člověka?
      Protože opice ho přestaly bavit!

      Vymazat
    8. Islám je plnohodnotné náboženství s třemi miliardami věřících. Ze by ty tři miliardy byli všichni špatní? To asi ne. Špatný bude ten, kdo je za špatné považuje. Ten, kdo by chtěl Islám zakazovat. V Evropě je dávno rozšířen, má zde své kořeny a muslimové jsou zde doma. To že se Česko brání Islámu, že nemíní podporovat jeho šíření, to je prostě ostudné, zvlášť když zvážíme, že je to nejateističtější země v EU. Tom spíš by měli zdejší obyvatelé přijmout pravou víru do svých srdcí a vymezit prostředky na šíření Islámu.

      Vymazat
    9. Jak víte že ta Vaše víra je ta pravá? Už jen to že všemohoucí je nemohoucí vyvrací teorii náboženství. Čím se řídí vesmír a vše na našem světě nikdy nepoznáme protože je to tak obsáhlé že to je nad lidské síly. Na naši planetě zemi je nejdůležitější přírodní zákon CO DÁVÁŠ TO DOSTANEŠ.

      Vymazat
    10. 22:49

      Islám vznikl na základě existence dvou religií knihy, judaismu a křesťanství v dobách, kdy Arabové ještě stále tápali v temnotě.Tehdy Alláh seslal proroku Mohamedovi súry nového zákoníku, který byl dokonalejší než učení Židů a křesťanů. Islám tedy nezakazuje jinou víru, jen je hloupé setrvávat v nedokonalosti a řekněme rovnou i v bludech. Ateismus je odporný, ten se trestá, neboť člověk bez víry není člověkem, ale zvířetem.

      Vymazat
  8. Naopak by melo byt povinne modlit se k Zemanovi a Ovcackovi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč nás i ve vážných debatách musí rozptylovat nedospělý idiot typu 9:32?

      Vymazat
  9. Jakákoliv ideologie, která podněcuje lidi k násilí, by měla být zákonem zakázaná. Islám buď touto ideologií je, nebo není a pokud pokřik Alláh je veliký při všech masových vraždách na území Evropy nedoléhá k uším euroúředníků a zdegenerované zaprodané politické elity EU, potom lze označit tento stav za katastrofu a jmenované za spoluviníky, tedy obyčejné vrahy. EU řídí americké neziskovky, řízené jejich projektanty - superboháči světa, kteří pouze investují do hrátek s celými národy. Vznik EU s pomocí USA je vynikající nápad, ale to, že dětem pomohu postavit dům neznamená, že se jim do něho taky hned napakuji se všým všudy a budu řídit všechny jejich kroky ve svůj vlastní prospěch - tedy pomoc omezím na vlastní pouhou investici. Když chcete proto zakázat islám, jako násilnou ideologii, musíte začít tím, že veškerým americkým neziskovkám působícím v EU znemožníte jejich další proislamistické aktivity v EU. Kdo ale myslí, že nyní útočím na USA, ten se hluboce mýlí, protože u nich je to stejné a lidé začínají obcházení demokracie také odmítat - Trump budiž tomu jasným důkazem. Neviditelní mecenáši využívají a používají cokoliv, co jim v jejich šílenostech pomahá a myslím si, že i Soros je pouhou obětí v tom, že opravdu věří tomu co sám organizuje a tím pomáhá oněm neviditelným, co dnes prakticku už vedou s americkým prezidentem boj o Pentagon a americkou armádu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážení Ogárci!
      Ještě, že tu ideologiju máme bo bysme ju museli trapně vymýšlat až včíl. A jedno s jakým obsahem, protože podstatný není obsah (vějička pro debily), ale cíle (ať falešné- veřejné, či tajné-otrokářské). Vyguglite si ogařiska všecko o babylonském projektu a následných projektoch (biblický, koránský, jakobínský, sionistický) a zjistíte, že sa to furt opakuje v iných barvách, pod inými třepetalkami a inými hesly. Jenom debilní gojové furt naskakujů na stejné hrábě a serů si stále do rodného hnízda. No, když neznáte základních 6 priorit řízení sociálních supersystémů, tak si ani nepřiznáte, že ste stádo dobytka (otroků se zombí psychikou), kterému stačí zavěsit před rohy otýpku sena tak, aby na ňu nikdu nedosáhnul a vůl táhne jako somár. Základní instinkty a školou vnucené poznatky zkrátka pro život nestačí.
      DT al SS.

      Vymazat
    2. 12. ledna 2019 11:49 - Existuje Starý zákon s tím, co píšete a existuje Nový zákon, který je proti jakémukoliv násili, tedy jakási revize předpotopních obyčejů a zvyků. U islámu platí to staré, předpotopní a v podstaě to lze kdykoliv a kýmkoliv použít i když třebas většina "by k tomu nepřikročila". Tedy u učení islámu chybí stejná revize, která by násilí odsoudila - striktně a jasně.

      Vymazat
    3. 9.36 Hmm, Ten Soros je stejnou "obětí", jako Inkvizitoři, Mussolini a Hitler... Ti všchni věřili až do konce života tomu, co organizovali a že tím pomáhali těm neviditelným...

      Vymazat
    4. 9:36 Nebýt Vy náhodou filosof ? To že je Soroš obětí toho, čemu věří, to je opravdu silná myšlenka - možná na Nobelovu cenu.

      Vymazat
    5. 19:31-co je Vám nejasné? Víte kolik lidí již bylo obětí své víry? Hus, Palach aj. Proč by měl být Soroš vy jímkou? Aspoň doufám, že za svou víru a činy s ní spojené bude "odměněn" tím nejvyšším, ještě na Zemi!

      Vymazat
  10. Lze v Evropě zakázat katolickou církev ???
    ..a že náš národ prokazatelně ničí již několik století !*

    OdpovědětVymazat
  11. President RF, v roce 2018, v Moskvě, otevíral největší zlatou mešitu v Evropě.
    Cílená fašistická propaganda proti islámu, je dílem katolické církve.*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak může být propaganda proti islámu "fašistická", když sám islám je sovu podstatou fašizmus?!
      To mi teda vysvětli.

      Vymazat
    2. http://www.iniciativy.nazory.cz/vatikan/index.htm
      L. H. Lehmann

      Vatikánská politika za druhé světové války

      Přeložil K. V. Vít

      Vymazat
  12. Já jsem pro aby se islám zakázal v Čechách nemají co dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Moravě také nechceme islám!!!

      Vymazat
    2. Proč nechcete Islám? Vždyť o něm nic nevíte.

      Vymazat
    3. 21:26 Vím o něm dost viděl jsem dokumenty čtu vím jak tam žijí nechci tady středověk. Jen hloupí vítači nevědí koho vítaj.

      Vymazat
    4. 23:01

      potom jste hloupý a svým způsobem nebezpečný okolí. Bez Islámu nedokážete pochopit boží záměry, nedokážete myslet a jednat mravně, a jestliže jste bez víry nebo dokonce ateista, pak mezi lidmi nemáte co hledat vůbec. Patříte do chlíva.

      Vymazat
  13. Nevím, jak jinde v Evropě, ale u nás to lze! A to přesně tak, jak je zakázaná propagace fašismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdes přišel na takovou blbost? Fašismus v obecném smyslu (tedy nikoliv konkrétní dle veronského programu realizovaný v tzv. Sociální republice Saló) je apolitický, jedná se de facto o reakci etablované nerovnostářské společnosti proti násilí oněch výše definovaných podlidí, usilujících o její zničení násilnou revolucí! A protože jak napsal novinář a historik Lothrop Stoddard, podlidé budou vždy proti řádu přirozené, tedy nerovnostářské společnosti povstávat, tak etablovaná společnost se proti nim vždy bude bránit až do krajnosti!- http://www.stjoseph.cz/pojem-fasismu/

      Vymazat
  14. Debatovat o zákazu islámu
    nemůže vést ke kýženému výsledku - jeho zákazu.

    Pokud sledujete také jiná média, než lžibednu ČT,
    mělo by vám být už dávno JASNÉ,
    že islamizace Evropy je proces řízený a chtěný,
    tudíž neodvratný.

    Islamizace je podporována především katolickou církví,
    papež František by zasloužil za svou propagaci a podporu islámu rychlý exitus. Jeho věřícím ovečkám, spíše ovcím, takové postoje ale evidentně nevadí...

    Nejúspěšněji proniká islám do všech úrovní státní správy v sousedním Německu.Tam podporují svou záhubu prakticky všechny politické strany, mimo AfD.
    Nejhorlivěji si ovšem počínají němečtí Zelení,odpudivá chátra, která získala v posledních volbách necelých 9% hlasů voličů, ale chová se jako vládní strana...
    (Protože je jim dáván max.prostor k propagandě.)

    A co se děje v Německu, to proniká krok za krokem,
    s horlivou podporou domácích kolaborantů i k nám.

    Tak jednoduché je to, pane Novák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to jednoduché, ale komu není shůry dáno v apatyce nekoupí.

      Ten proces není neodvratný. Islám už se do Evropy pokoušeli importovat pomocí Turecka. Násilný import se nezdařil, tak to tedka zkouší po dobrém.

      Ten proces se dá zastavit a obrátit, ale ovce jsou vychovávány medii, že vše co se děje, je přirozené. Ovce jsou příliš zaměstnýny sami sebou, než aby chápali, co se děje.

      Vymazat
    2. Proces se nedá zastavit, je neodvratný právě proto, že je řízen. Pokud chceme patřit do evropského společenství a NATO, musíme přijmout Islám do své společnosti a definitivně změnit své kulturní návyky. Každý Čech, pokud bude chtít zabezpečit pokračování svého rodu, měl by své potomstvo vést k muslimské víře, jinak jeho geny nepřežijí. V tom se (prozatím) Islám liší od nacismu, není důležitý ani tak původ, jako příslušnost k náboženské komunitě. I když Arabi mají výsadní postavení a bez Arabštiny není muslim pravým muslimem.

      Vymazat
    3. Zdá se, islám má zvláštní vlastnost. Každému, kdo se k islámu přikloní, klesne IQ o dvacet bodů. Všichni zdejší obhájci islámu jsou toho důkazem.

      Vymazat
    4. 17:44
      a váš příspěvek je důkazem toho, že jste nejen xenofob, ale i idiot.

      Vymazat
    5. 21:21
      Dobrá, tak ve vašem případě o 60.

      Vymazat
    6. Hitler nepochopil, že tím etnikem na likvidaci jsou Slované jako celek, ne Židé, jelikož už jeho vědci dokázali, že tahle část lidstva ve východní Evropě vykazuje znaky masivní degenerace. Právě Židé byla populace, kterou naopak potřeboval, stejně jako muslimy. Hitler měl přátelské styky s muslimskými zeměmi, které, stejně jako on, pohrdali slovanskou zdegenerovanou pakáží. Měl je poslechnout a dnes by svět vypadal mnohem lépe. Teď to budeme muset napravit a poslat zdegenerovanou populaci proti sobě, aby se vyničila. Stávající státy se následně samozřejmě rozpadnou, jelikož je nutno eliminovat cca 80-85% populace na území východní Evropy a připravit pro nové kolonisty.Jen tak může svět dojít ke konečnému a trvalému míru.

      Vymazat
  15. Kdo dostal do parlamentu vítače?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš ti, kteří se neobtěžovali jít k volbám a VOLIT PROTI VÍTAČŮM A DALŠÍ EU/NWO ŠKODNÉ, nebo volili nezvolitelné (pod 5%) a svůj hlas tím spláchli...

      Vymazat
  16. Debatu o zákazu Islámu by měli vést především ateisté, ne jenom křesťané - olupující ateisty ve prospěch církví, náboženských (=židovských) obcí, ... z daní zejména ateistů - formou (nejenom) "Církevních restitucí"...

    Ateisté prosazují zákaz jakéhokoliv náboženství placeného ze státního rozpočtu, náboženské vlastnictví realit jiného, než náboženského účelu (kostely, synagogy, mešity) na státem propůjčené půdě; zákaz podnikání náboženských organizací, zákaz dotování těchto organizací z ciziny. Fungovat musí pouze na základě příjmu z církevní daně věřících oficiálně se k církvi; náboženské obci, po dosažení plnoletosti hlásících - za nárok na církevní služby (požehnání, poslední pomazání, účast na eucharistii, atd., hlídání pantoflí u vchodu do mešity a vodu k rituální očistě, atd. atd.). Nesmí překážet na komunikacích procesími, demo modlitbami, nesmí budit veřejné pohoršení náboženskou symbolikou, zakrývat tvář a pod. Církevní daň nesmí znamenat osvobození nebo úlevy z ostatních daní.

    Někdo je ve spolku včelařů či zahrádkářů, jiní ve spolcích "za posmrtný život pro ně osobně". Nevidím důvod komukoliv z nich jejich koníčka, či posmrtné VIP zacházení, platit ze svého, ani ze svých daní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, v některých zemích se k tomu blíží, tuším Rakousko má daň "ovečkám".

      Vymazat
    2. 12:29 Debatu o zákazu islámu by neměli vést žádní ateisté ani křesťané. Militantní ideologii islámu měl dávno identifikovat stát a vydat takové zákony, aby tomu včas zamezil. Občané platí snad dostatečně vysoké daně, ale stát se jaksi neobtěžuje.

      Vymazat
    3. Ateista a člověk bez víry je hoden zavržení. To není člověk, to je zvěř.

      Vymazat
    4. 13:16-potěšil jste mne, ještě je tedy pořád více "božích hovádek", než hovad božích!

      Vymazat
    5. Vy jste to druhé, Povolný.

      Vymazat
    6. 21:23-tak děkuji za povýšení. V které řadě jsem mezi vámi?

      Vymazat
    7. PS.nevidím totiž toho nejvyššího.

      Vymazat
    8. Blížíte se k trůnu světelnou rychlostí, Povolný. Nebojte, brzo svého Guru spatříte na vlastní oči.

      Vymazat
    9. 9:38- to je možné, věk už na to mám. Dám Vám vědět.

      Vymazat
  17. A kdo by ho konkrétně tady zakázal, když už si sami nevládnem ??? To by muselo přijít zvenčí a tam už je vesměs vymalováno.

    OdpovědětVymazat
  18. Proč zakazovat Islám, není jednodušší sem nepouštět muslimy?

    OdpovědětVymazat
  19. Nemůžete zakázat náboženství a přitom hlásat svou příslušnost k humanismu. Prozatím se vám podobné články tady propečou, ale v západní Evropě by šla bručet nejen celá redakce téhle webovky, ale i ti z vás, kteří s předmětným článkem souhlasili.

    Jak si můžete něco podobného dovolit vůbec uveřejňovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:18-máte krátkou paměť! Už nevíte jak preláti "příslušní k druhu humanizmu" žehnali humánním zbraním v 1.ww? Poslední verze humánního bombardování včetně uplatnění atomovek? Jistě zbožných lidí, přísahajících na Bibli. Jména si snad vybavíte sám, pokud nejste dementní.

      Vymazat
    2. Tak dementní asi budete vy, Povolný, pokud nechápete, že věřícímu dodává kontakt s bohem mnohem větší sílu, než nevěřícímu. Proto chodí svatí bojovníci Islámu v předvečer bojů do mešity, proto se modlí. Proto se holí po celém těle a dělají důkladnou očistu. Vědí, že již brzo budou na lepším místě. A to je pro muslima velmi velká motivace.
      Tento princip se zřejmě používal kdysi i u křesťanů ve formě žehnání zbraním, i když Bůh křesťanský je dnes evidentně již slabý a své věřící nechrání. Mnozí odpadli. Ten, kdo ztratí víru, ztratí i život, nemá na něj nárok. Nemá nárok na to, aby pokračoval jeho rod a vyklíčily nové plody z jeho semene.
      Proto je nástup Islámu neodvratný, jelikož Alláh dává svým věřícím nejen sílu, ale vede je po správné cestě.

      Vymazat
    3. 17:49-znáte ten starý komunistický vtip, jak uklízečka přetáhla mokrým hadrem diskutéry na schodech o formě komunizmu? Já Vám věřím, že víra ve svého boha dává sílu. Proto se staletí udržovala populace lidí, boji "Bohů" na udržitelné úrovni. Zřejmě jeden z Bohů získal komparativní výhodu, jen nevím který. Alláh nebo Jahve? Pokud vím Ježíš byl ukřižován,(bohovražda?) a na vzkříšení nevěřím.

      Vymazat
  20. Jiří Jírovec12. ledna 2019 21:59

    Celé náboženství není víc než mocenský nástroj pro ovládání lidí. Teorie jednoho boha změnila systém, kdy existoval nepřehledný systém bohů, z nichž mnozí měli lidské vlastnosti a měli v referátu třeba místní řeku. Jeden všemohoucí bůh je propagandisticky zvládnutelnější.

    Vůbec nejde o víru, ale o určení pokud možno nepřestoupitelné hranice, které umožní kontrolu oveček. Ty byly určovány postupně. Málokdo ví, že církevní tatíci drze porušili Desatero, tedy základní boží zákon tím, že vypustil druhé přikázání, které původně hrozilo ztrestáním na synech až do čtvrtého kolena, kdyby se otec pokusil boha zobrazit. Smrsknutí na devatero bylo vyřešeno tím, že původní desáté přikázání bylo rozděleno na dvě. Zálusk na manželku bližního svého vytvořil devítku (z důvodu, který není zcela jasný, vypadla zmínka o otrokyních), kdežto chamtivost po majetku vytvořila novou desítku.

    Postupem doby se tento mocenský nástroj zdokonaloval. Výborný trik je zpovědní tajemství. Církev věděla o každém všechno, ale jen pro vlastní potřebu. V historii církví jsou neuvěřitelné zločiny, šíření víry ohněm a mečem.

    Náboženství nabízí iluzi posmrtného života, kupčí s odpouštěním hříchů a dává nohu do dveří, kde to jen jde. Mučilo a upalovalo nepohodlné. Jménem téhož boha se mydlí katolíci a protestanti a kradou si majetky. Perou se mezi sebou zastánci různých náboženství, ale to vše má smutnou příchuť podvodu.

    Nedávno jsem viděl fotografie z Nepálu. Čím výš, tím chudší jsou vesničky a najednou na kopci je bílý chrám a v něm nemakačenkové. Lze si jen těžko představit, kolik bohatství bylo vysáto z těch chudých. Uvádí se, že Dalajlámova rodina měla v Tibetu na 40000 poddaných (nevolníků) kteří věřili, že když nebudou pána poslouchat budou čekat na znovuzrození pokrk ve sračkách a budou je žrát červi.

    Nevzdělaným lidem se takové báchorky snadněji vtloukají do hlavy. V Česku se věří, tak akorát, aby se bůh nerozhněval, kdyby náhodou existoval. Toho se obával i zapřísáhlý atheista Cimrman.

    Je nám jedno, když se žehná zbraním, silnicím, tunelům a třeba vědeckým přístrojům. Je nám všechno jedno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Proto "Plyšák" zahájil reinkarnaci Církví a "náboženských obcí... a když Katolická církev zjistila, že se ovce nehrnou, alespoň se rozhodla spoluvyloupit "farmu". Až lidé příjdou o všechno a propadnou zoufalství, ti kteří přežijí budou opět indoktrinováni náboženstvím... náboženstvím otroctví pro otroky. Alespoň tak si to neoconi představují.

      Vymazat
    2. Souhlas. S trochou nadsázky se říká, že náboženství vzniklo, když se poprvé setkali hlupák s vychcaným.
      Já nezatracuji věřící. Mnoho z nich nemá lehký život a víra jim jejich těžký úděl usnadňuje. Ale primárně byla víra určena k ovládání mas.

      Vymazat
  21. Objev bystrých antiislamistů: muži v Saúdské Arábii prý smí sníst z hladu manželku

    Na webu Nová republika se objevil článek osoby, která publikuje pod jménem Jitka Moody. Nebýt to proslulý web proruského blouznivce a bývalého ministra a bývalého ředitele Psychiatrické léčebny v Bohnicích Ivana Davida, asi bychom se k takové pozoruhodné autorce nedostali.

    Na Nové republice se Jitka Moody momentálně zabývá tím, jak by bylo hezké, kdyby šlo v Evropě zakázat islám. Nic nového, jen další variace na to, o čem lidé sní, když náhodou spí. Nuda.

    Jako pisatelka je ale osoba Moody dost plodná jinde. Na svých stránkách jitkamoody.com nás zásobuje dalšími pikantnostmi. Jeden článek nese například titulek: Saúdové prý smí sníst manželku, ale jen když mají hlad.

    Madam (pokud je to skutečně existující madam) píše rafinovaně, aby se jí nedalo nic vytknout:
    „Abdul Aziz bin Abdullah je takzvaný Velký Mufti, tedy nejvyšší islámistický vůdce v Saudské Arábii, kde vládne islám v tom nejtužším provedení a je jediným zákonem. Tak tenhle Velký Abdul měl prý vyhlásil fatwu, tedy nový islámský zákon, zjednodušeně řečeno, nad kterým dokonce i konzervativní muslimové krapet zvedli obočí. A pak ho vehementně začali popírat.
    Údajná fatwa říká:
    „Je povoleno mužům Saudské Arábie sníst vlastní ženu nebo části jejího těla, pokud manžel trpí hladem.“ Prý to vysvětlil jako „důkaz ženiny oběti a poslušnosti ke svému manželovi a její oddanost splynout v jedno“. Fakt, že tuto zprávu média šířila, docela dost vypovídá o tom, jak šílená je realita úrovně ženských práv v Saudské Arábii. Zkrátka, není to dost bláznivé, aby se tomu nedalo věřit. Co myslíte?“


    My si samozřejmě myslíme, že – přes nevalné postavení žen v Saúdské Arábii – je to kravina, které sama nevěří, ale líbí se jí to. Každý má nějaký vkus. Že by se mohl najít někdo, kdo to vezme vážně (třeba nějaký „akademik“ z kruhů Okamurovy SPD), nemůžeme samozřejmě po všech zkušenostech vyloučit.

    Zabere asi pět minut zjistit, že je to nesmysl. Na webu english.alarabiya.net zjistíme, že Abdul Aziz bin Abdullah sice existuje a je to islámský hodnostář, jenže popírá, že by někdy něco takového vyhlásil.
    Tvrzení se – bez nějakého zdroje – objevilo na proíránských médiích. Podle CNN Arabic se dá zjistit, že údajná fatwa se poprvé objevila jako sarkastický sloupec jednoho marockého bloggera píšícího pod jménem Israfel al-Maghribi.
    Sloupek vyšel pod záhlavím „Sarkastické zprávy“. Některá – zvláště proíránská – média to pak převzala jako reálnou zprávu.

    Všechno má nějakou míru. Normální člověk má k dispozici dost ověřitelných zpráv o tom, že někde popravili nějakou muslimskou ženu, nebo ji mučili a znásilnili. Nepotřebuje si k tomu ještě vymýšlet historie o pojídání manželek.

    Stejně tak my máme dost podnětů k tomu, abychom věděli celkem přesně, co se odehrává v hlavičkách lidí, kteří čtou různé bizarní blogísky, Novou republiku nebo Okamurovy fatwy. Neděje se toho tam moc, takže je to poměrně přehledné.
    A hlavně k tomu nemáme potřebu přidávat sdělení, že Tomio Okamura jí chrousty, protože by to nic podstatného k tématice počínání některých stranických vůdců nepřidalo a k jeho životnímu stylu by to moc věrohodně sedělo.

    Ale piš, Jitko Moody, piš. Až tomu sama uvěříš, třeba se tě pan doktor Ivan David odborně ujme.


    Jan Jandourek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Jandourku, i bez vašeho vstupu víme, že podobné přihlouplé hlášky jsou většinou výmysl anebo vtip. Tomu ani nikdo uvěřit nemůže, protože většina muslimských zemí je mnohem civilizovanější než východní Evropa, kterou straší malé africké děti. Největší hrůzou pro cizince na cestách je, dostat se do východní Evropy, nedejbože do Ruska nebo Ukrajiny. Po celé planetě kolují přesně takové hlášky o pojídání malých dětí, loupežích a hrůzných vraždách, o otřesných životních podmínkách nepodobných ničemu jinému, o šokujících poměrech. Rozdíl oproti lživému článku s.Davida je ten, že zatímco Davidův článek byl úplně vylhaný, zvěsti o východní Evropě se částečně zakládají na pravdě. A platí pravidlo, čím dál na východ, tím pravdivější. Čili v Rusku je pojídání dětí úplně běžné a holduje tomu i vládce Kremlu.
      Vy jste tímto krásně ukázal nejen to, za koho David kope, ale v krásném světle se ukázala i jeho inteligence. Nízká.

      Vymazat
    2. To máš pravdu. Sověti žrali svoje vlastní děti.
      Ale sovětská vláda proti tomu nešvaru energicky zasahovala.
      Například vydala agitační pohlednice s textem „Pojídat vlastní děti je akt barbarství“. To samozřejmě pomohlo.
      Navíc asi 2500 občanů SSSR bylo za sežrání vlastních dětí přísně potrestáno.
      Tady si počti: http://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor#Scope_and_duration

      Ovšem Židi vykrvují naše děti do macesů dodnes.

      A. B. Bartoš

      Vymazat