Reklama

.

.

sobota 5. ledna 2019

Ministře Petříčku, omluvte se a odstupte! Česká vláda fašizuje naši zemi a od počátku financuje válku na východě Ukrajiny a Banderovce z našich daní!

Nela Lisková
2. 1. 2018
Jsem absolutně znechucena postojem české vlády k válečnému konfliktu na východě Ukrajiny. To, jakým způsobem k této tak závažné otázce přistupuje Ministerstvo zahraničních věcí ČR a česká politická scéna je zločin. Od počátku konfliktu z našich daní financují vyvražďování nevinných obyvatel Donbasu a plně podporují psychopata a fašistu Porošenka. Jak je možné, že ještě někdo s ohledem na tolik tragickou historii, jako byla bezesporu druhá světová válka, může ve 21.století toto opět podporovat!


Vláda ČR z našich daní financuje zbraně a válečnou techniku, které vozí přímo na Ukrajinu Porošenkovi.

Například Vojenský opravárenský závod v Novém Jičíně se na tomto dohodnul ještě s bývalým premiérem Sobotkou a letouny Mrija z letiště v Mošnově se pravidelně za naše peníze, které sami nemáme pro potřebné v naši zemi, vozí těžká technika a zbraně Porošenkovi, aby sloužily k vyvražďování obyvatel Donbasu.



Porošenko uzákonil vrahy Banderovce za válečné veterány a vzdává jim hold, jakožto hrdinům, kteří jsou pro své (zlo)činy následování hodni. Těm Banderovcům, kteří vyvražďují v Donbasu celé rodiny, těhotné ženy zaživa rozřezávají motorovou pilou a před zraky rodičů vraždí jejich děti.

Toto vše podporuje česká vláda a jen mlčí a financuje, místo toho, aby s Ukrajinou ukončila veškeré styky a tyto zrůdné zločiny veřejně odsoudila!

Ukrajinský prezident Petro Porošenko podepsal zákon, který rozšiřuje řady válečných veteránů o někdejší příslušníky Ukrajinské povstalecké armády (UPA), ozbrojené složky Organizace ukrajinských nacionalistů (OUN) Stepana Bandery, lidově zvané Banderovci. Oznámil to list Ukrajinska pravda s odvoláním na parlamentní web.


Bandera za druhé světové války jako vůdce ukrajinských nacionalistů vyhlásil samostatný ukrajinský stát a spoléhal na podporu německého wehrmachtu. Byl ale zatčen gestapem a vězněn v koncentračních táborech. UPA mezitím na některých místech spolupracovala s Němci, jinde s nimi bojovala. Brutálně vyháněla Poláky z dnešní západní Ukrajiny, přičemž údajně zahynulo přes 100.000 lidí. Její příslušníci měli na svědomí také vyvražďování Židů a volyňských Čechů.

Velkým podporovatelem ukrajinských fašistů je europoslanec, zločinec a vlastizrádce Jaromír Štětina, který od počátku svého politického korytaření činí vše jen proti zájmům ČR. Tento bývalý komunista, agent STB "Plavec" a aktuálně velký odpůrce komunistů a Ruské federace, které v minulosti tolik " líbal nohy", pracuje pouze v zájmech americké administrativy a EU. Šéfa fašistického spolku AZOV, který se velkou měrou podílí na vyvražďování obyvatel Donbasu, pozval do EU parlamentu, kde ho blahořečil za hrdinu. Toto už je vrcholem cynismu a morálního úpadku.

Fašizace naši země probíhá ruku v ruce s islamizací a národ mlčí! Distancuji se od vlády, která nás zatáhla do západního hnijícího bahna a vůbec ji nezáleží na naši budoucnosti.

Vyzývám ministra zahraničních věcí Tomáše Petříčka, aby ukončil v zájmu České republiky veškeré styky s fašistickou Ukrajinou, přestal podporovat fašismus na Ukrajině a to i finančně z našich daní a veřejně odsoudil zvěrstva a vyvražďování nevinných, civilních obyvatel Donbasu.

Ministře Petříčku, většina slušných občanů ČR se plně distancuje od vaši podpory fašismu na Ukrajině a žádáme veřejnou omluvu za váš tak amorální a nelidský postoj! To, co jste udělal je neomluvitelné a měl byste odstoupit. Nejste hoden tohoto postu!

92 komentářů :

  1. Souhlas pí Lisková.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rovněž souhlas. Stydím se za politiku současné vlády, za podporu válečných aktivit směřujících k jaderné a definitivní válce.

      Vymazat
  2. Bohužel, v tomto případě nejde jen o odstoupení-neodstoupení současného ministra zahraničí Tomáše Petříčka, ale i o ty, kteří jsou za jeho působení ve vládě přímo odpovědní - premiéra Andreje Babiše a předsedu ČSSD Jana Hamáčka.

    Petříčkova podpora fašistů na Ukrajině je i jejich dílem !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je třeba psát každý den a každou noc,protože ti zmetci to "JAKO"skládaji na ministry,ze kterých už každý slušny občan blije a samisií ty svoje žlaby ponechávaji!

      Vymazat
    2. 12:57
      Zapoměl jste ještě na toho kdo toho Pocheho poskoka do té funkce jmenoval - prezidenta Zemana . I když jsem ho volil jako menší zlo ,stydím se za něj .

      Vymazat
    3. debi love!
      genocidu Českého národa tady řídí samozvaná vobřezaná klika od převratu v devět a osmdesátém!
      počínaje Klausem, Havlem a Zemanem.

      Vymazat
  3. A já žil v domnění, že pan Porošenko je legitimním prezidentem zvoleným ve volbách. Zatímco na Donbase převzali vládu nějací samozvaní vládci.
    Tak já už nevím, jak je to správně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (13:18):
      Pokud vám budou střílet do oken bytu jen proto, že mluvíte tak, jak mluvili po staletí vaši předkové, budete také tíhnout k tomu, abyste vzal vládu věcí svých do svých rukou. Tedy, pokud nejste poddajným jak se to říkává o dobytku.

      Vymazat
    2. Až ti tvůj domnělý president Porošenko VYPROVOKUJE POSLEDNI VÁLKU,pak se přestaneš dělat blbý a budeě použit jako krásně v noci zářici žárovka!

      Vymazat
    3. Ja myslel, ze Porosenko uchopil vladu po statnim prevratu, tedy svrzenim legitimne zvoleneho prezidenta.

      Vymazat
    4. Ivan Holkup - Takže on se nestal prezidentem na základě svobodných voleb?

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 13:45 Stal se prezidentem na základě stejně svobodných voleb, v jakých byl zvolen Hitler. To znamená po násilném umlčení veškeré opozice zfanatizovanými idioty. Vám není nápadná podoba videa v článku s pochody SA před "svobodnými" volbami v Německu? Je tam jen jediný rozdíl. V Německu opozici pozavírali do koncentráků, na Ukrajině jí likvidují zápisem na seznam "Mírotvůrce" s uvedením bydliště. O zbytek se postarají místní "demokratičtí vlastenci" a média.

      Vymazat
    7. 14:23 Aha, takže stejný model voleb, jako bylo "refrendum" na Krymu. Rozumím.

      Vymazat
    8. 13:51
      Ten převrat ještě v roce 1958 podporovala CIA.
      Dodávkami zbraní, Castrovi chlapci při útoku na kasárna Moncada měli jen vzduchovky.
      Do Havany ale dorazili již s Thompsonovými samopaly a puškami 30.06 z vládní zbrojnice ve Springfieldu.
      Jen Fideluv brácha měl loveckou pušku z Brna s teleskopem, kterou popravoval zrádce.

      Vymazat
    9. 14:41
      Naopak, protipólem referenda, které proběhlo na Krymu. Krymu se naštěstí podařilo zabránit v tom, aby tam vtrhli teroristé z AZOVu a podobní a zavedli teror jako na většině Ukrajiny.

      Vymazat
    10. 16:03 S tím rozdílem, že na Krym nakráčela armáda sousedního státu, aby si ohlídala ten "správný" výsledek referenda.

      Vymazat
    11. 16.15
      Rusko to muselo udělat, jinak by na Krymu byli ušáci.
      Ze strategických důvodů. Z Krymu se dobře kontroluje Černé moře.
      Takže šlo o čin sebezáchovný, Rusové museli jednat.
      A provedli to mistrovsky! To byl opravdu majstrštyk, jak se říká!
      Rusové vyběhli s ušákama, jako velký pes s malým.
      Ušáci to dodnes nestrávili.
      Putin je zkrátka maladěc, palec nahoru, jak vydupal s negrem.
      A protože Rusové jsou naši slovanští bratři, držíme palce Rusům.
      Nakonec ten bordel, chaos, všechno to zlo, které padlo na Ukrajince, spískali ušáci, na jejich hlavy padá odpovědnost za dnešní tristní stav na Ukrajině.

      A bude to trvat tak dlouho, dokud Ukrajincům nedocvakne, odkud fouká vítr, a zrádce Ukrajiny nepostaví ke zdi.

      Vymazat
    12. Ad neinformovaný plácal - anonym 16:15:

      Na Krym žádná armáda nenakráčela, protože armáda sousedního bratrského Ruska tam byla dislokována podle platné dohody již od rozpadu SSSR!

      Referendum na Krymu proběhlo pod dozorem zahraničních pozorovatelů, odehrávalo se tajně za plentami, pozorovatelé kontrolovali sčítání hlasů.

      Vojáci v ulicích chránili veřejné bezpečí, protože na Krym se chystaly banderovské bojůvky, které už v mnoha částech sousední Ukrajiny řádily.

      O tom, jaké v té době byly poměry na Ukrjaině a na Krymu svědčí i to, že většina z 12.000 ukrajinských válečných námořníků posádkou na Krymu jich tam drtivá většina zůstala! I vojáci totiž poznají, kde je demokracie a kde jim hrozí nebezpečná diktatura.

      Bylo by dobré si to zapsat za uši a příště tady
      neplkat hlouposti!

      Leo

      Vymazat
    13. Leo, ale to jsme přesně u toho. I prezidentské volby na Ukrajině proběhly tajně za plentama a tuším i pod dozorem OBSE.

      Vymazat
    14. 17.16
      Nejprve ale přišel ozbrojený puč junty, kterým svrhli LEGITIMNĚ zvoleného prezidenta!
      A až potom, po ovládnutí politické scény, přišly ZMANIPULOVANÉ volby nového prezidenta.
      ZMANIPULOVANÉ, píšu ještě jednou, pro snadnější pochopení.
      Pouze hlupák si může myslet, že po ozbrojeném převratu mohou přijít SVOBODNÉ volby.

      Vymazat
    15. V dobe prevratu, v r. 2014, meli Ukrajinci ustavu, tu maji i ted, ale tenkrat pro to, aby meli presidenta, meli v ustave predespany postup. Bez ohledu na prevrat (v demokracii je to bezny, ze mensina chce vladnout, treba Praha u nas, ale i v USA, tam maji jina pravidla pro volbu presidenta nez jinde na svete a vic lidi pro Clintonovou prohralo, jeste ze tak, ale v Ukrajine Strana regionu mela v parlamente 186 kresel a jeste podporu komunistu, kdezto ty 3 strany dohromady jen 183, proto musel byt prevrat. Beztak,v tomto tisicileti se drtive vetsina vladnouci strany nelibili. Zavidme tem, co k volbam ani nechodi, co jim je to fuk. I tak to je nejsilnejsi strana.) nezmenili ustavu, takze Porosenko od zacatku byl nezakonny president. Kdo na Ukrajine hledi na zakony? Hledi na penize a maskuji to Benderou. U nas je to stejne, ale v jinem vydani. JE NUTNO SE SMIRIT s tim, ze tak funguji DEMOKRACIE. Socialismus s NF nikomu nevonel. Ted je to citet az z Ukrajiny. A treba Prahu to uz moc ovlivnilo. Tak se nedivte, ze pan Ministr je takovy. Kdyz to slo na U., proc ne tady. Staci pozadat a dosat 5 miliard $$.

      Vymazat
    16. a kdo volil Tošovského, Fischera, Rusnoka??? kdo volil Kalouska v posledních volbách, 13:00 - 4,38% dvě hodiny nefungovalo on line sčítání hlasů v hebrejské ČT?? a pak mel Kalousek cca 5,3 %!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  4. Obávám se, že lépe mluvit (a psát) k pařezu než k bezeskrupulózní politické loutce a pokrytci Petříčkovi, který se omylem dostal až do ministerského křesla..
    Co mě však zaráží také, je to, proč tu ostudnost (zločinů páchaných kyjevskou vládní juntou na vlastních občanech) nevidí a nekritizuje prezident republiky. A spolu s ním i všichni demokrati, kterými se to u nás jen hemží.
    Nebo je jejich "cit pro demokracii" usměrňován jejich vnitřním kompasem? ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Usnesení předsednictva hnutí Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura k aktuální politické situaci
      V Praze, dne 3. 1. 2019

      Ukrajina se hlásí k nacismu.
      Ukrajinský prezident Petro Porošenko před Vánocemi podepsal zákon, který rozšiřuje řady válečných veteránů o někdejší příslušníky Ukrajinské povstalecké armády (UPA), ozbrojené složky Organizace ukrajinských nacionalistů (OUN) Stepana Bandery, lidově zvané banderovci. Banderovci se mj. podíleli za 2. světové války na rabování, znásilňování a vyvraždění deseti tisíců Poláků, Čechů, Slováků, Maďarů a Židů. Je to jeden z dalších důkazů o dění na Ukrajině, kde jsou veškeré orgány státní správy, včetně zpravodajských služeb, ovlivňovány všudy přítomnou korupcí. Krize na Ukrajině začala státním převratem v roce 2013. Na Ukrajině nyní dochází k trvalému omezování práv národnostních menšin a rozdmýchávání nacionalismu a militarismu s podporou EU a západu. Hnutí SPD přijetí tohoto zákona jednoznačně odsuzuje. Je to další ze znaků, že Ukrajina není demokratická a nemá mít podporu našeho státu. Hnutí SPD považuje neutrální vyjádření vlády Andreje Babiše a ministra Petříčka za pokračování ignorování národních zájmů naší země. Vláda je jen lokajem Berlína a Bruselu v otázce zahraniční politiky. Tento přístup Hnutí SPD bude řešit na půdě Poslanecké sněmovny, kde budeme žádat změnu postoje vlády k vývoji na Ukrajině.
      P.K.

      Vymazat
    2. Tak nevím, tohle nějak nesedí. Paní Lisková se distancuje od podpory Ukrajiny panem ministrem, ale v Okamurově prohlášení se píše, že k tomu vláda dala neutrální vyjádření. Tak co je pravda?

      Vymazat
    3. Malý Jeruzalém přeci nebude kritizovat řádně VYVOLENÉHO oligarchu Waltzmanna - Porošenka a ty jeho, když vládnou nějakým Ukrajincům, Rusům a podobným Gójim. Navíc ve prospěch oligarchů z USA - schválených WJC... To dá rozum, ne?

      Vymazat
    4. Anonymní5. ledna 2019 15:24
      Rozumím tomu tak, že SPD kritizuje naše vládní činitele, že tento krok ukrajinské vlády, tj. přijetí banderovců za oficiální válečné veterány přijala, nebo vzala na vědomí, místo aby vůči tomu vyjádřila protest. P.K.

      Vymazat
    5. Pane Opluštile, to by vás nemělo zarážet. Fašismus je jednou z neoddělitelných forem fungování kapitalismu. To fandění banderovské Ukrajině je jen potvrzením této skutečnosti. Jakmile buržoazie nemní schopná utlumit imanentní rozpory kapitalismu "demokratickými" formami, uchyluje se k represi. Proto ta spřízněnost s fašismem.

      Vymazat
    6. 19:30 Fašismus v obecném smyslu (tedy nikoliv konkrétní dle veronského programu realizovaný v tzv. Sociální republice Saló) je apolitický, jedná se de facto o reakci etablované nerovnostářské společnosti proti násilí oněch výše definovaných podlidí, usilujících o její zničení násilnou revolucí! A protože jak napsal novinář a historik Lothrop Stoddard, podlidé budou vždy proti řádu přirozené, tedy nerovnostářské společnosti povstávat, tak etablovaná společnost se proti nim vždy bude bránit až do krajnosti!- http://www.stjoseph.cz/pojem-fasismu/

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty blbečku, u tebe musí být každá ženská blbka, protože blbečkovi žádná chytrá ženská nedá ...

      Vymazat
    2. Hitler, Tiso, Hlinka, všetko jedna linka. Fátra, Tátra, Mátra, od Tatier až po Azovské more. Na stráž. Ještě že vyřadili alespoň Tisa a toho Hitlera.

      Paní honorární konzulku může za to co napsala dehonestovat potomek VLAJKAŘŮ, nebo Hlinkova gardisty,... nebo kavárenský lepšolid.

      Vymazat
    3. Honorární konzulka? Takhle ona si říká? To je srandovní titul. No, dneska je možný prakticky cokoliv, takže co už.

      Vymazat
    4. 15:51 - "honorární konzul" je normální diplomatická funkce. Je to český konzul, většinou jde o mísntího občana zastupujícího stát, který v zemi nemá zastoupení.

      Ty jsi trochu vyděláním zanedbané individuum, které se motá do diskuzí, kterým zbla nerozumí.

      Dneska je fakt možné prakticky cokoliv.

      Vymazat
    5. 16:18 Honorární konzul k samotnému zahájení své mise potřebuje pověřovací listinu vyslané země a souhlas přijímané země. A to paní Lisková nemá. Nemluvě o diskutabilním statutu Doněcké republiky.
      Doplň si mezeru vzdělání, zanedbané individum.

      Vymazat
    6. Čestný konzul nemusí mít ani to ani to. Prostuduj si raději mezinárodní právo, než začneš lidem nadávat a ponižovat je.

      Vymazat
    7. 17:13 Pak má ten "titul" asi takovou vážnost, jako titul čestný předseda spolku chovatelů králíků.

      Vymazat
  6. A jejda. To už se zase blíží nějaké volby, že se nám po dlouhé době objevila na scéně paní Lisková?
    To to letí. Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Že by platilo ono staré známé - vrána k vráně sedá? Petr

      Vymazat
    3. K 14:00 a 14:06 Paní ing. Vitásková byla na svém místě a snažila se bránit neřestnému zvyšování plateb za el. energii. Pí Lišková podává veřejnosti jenom pravdu o tom co se děje nyní na ukrajině a i to co se dělo za zločince Bandery. Obě dámi si zaslouží úctu a ne je nazývat blbky. Toto označení se spíše hodí na autora obou příspěvků.

      Vymazat
    4. Pane Veselský, od někoho, kdo má problémy s českou gramatikou prvního stupně ZŠ, tohle označení beru. Petr

      Vymazat
    5. Pan Veselský sice gramatiku moc nezvládá, ale na rozdíl od Petra mu to myslí.

      Vymazat
    6. je sobota a tak vylézají z děr

      Vymazat
  7. Je nesporné, že postoj "našeho" ministra zahraničních věcí k situaci na Ukrajině je skandální, nepřijatelný a zbabělý. Každý jen trochu vzdělaný člověk musí dobře vědět, jakých strašlivých zločinů se banderovci dopouštěli. Desítky tisíc sadisticky umučených a znetvořených dětí, žen, starých lidí, to nikdy nTudíž esmíme zapomenout, to nelze naprosto ničím omluvit. všichni, kteří tohoto bezpáteřního hlupáka drží ve funkci, si zaslouží pohrdání a nedůvěru. Sociální demokracie si podobnými zmetky ve veřejných funkcích podepisuje definitivní ortel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, každý slušný člověk musí vědět.. Kontrolní otázka, kolik takových slušných lidí jste v životě potkal ?

      Vymazat
    2. 13:56 ále ne, pan Petříček, t.č. ministr zahraničí, je jen a pouze moderně a vzorně vychovaný mladíček. Takových je a bude, těšte se ...

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi taky k pousmání, protože trubcovi jako ty žádná hezká ženská nedá ...

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Jak typické od satanistického havloida, co je sám, hází na druhé. Rudý dědeček.

      Vymazat
    4. 15:10 no vidíš,jak si se prozradil, jak by jsi to mohl vědět, ale chlubit by si se s tím neměl.

      Vymazat
  9. Dostat spokojenou a bohatou Evropu do válečného stavu není jen tak. Lidé do války bez nenávisti a způsobených křivd totiž nikdy nepůjdou. Islamizace Evropy logicky oživí i její fašizaci, kdy radikalizace jedněch vyvolá radikalizaci druhých a chronickou nenávist máme opět na světě - stačí ty lidi jenom dát k sobě. Architekti světa velice dobře ví, co na lidi platí. Oni na to totiž mají nejen peníze, ale i čas - jak už je to u investic s dlouhodobou návratností běžné.

    OdpovědětVymazat
  10. Instalace Petříčka naprosto odpovídá bezpáteřnosti premiéra. Pokud se objeví nějaká nepopulární věc, bude se říkat, von je ještě mladej, nemá zkušenosti, nemohli jsme tomu zabránit, ale nemyslel to zle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:13 vám uniklo, že onen Petříček byl do vlády protlačen ČSSD, tedy Hamáčkem, na základě koaliční smlouvy, dokonce kompromisem namísto jistého Pocheho? Co sem lezete, když nic nevíte?

      Vymazat
    2. 16:50 Proč používat termín "protlačen"? Tohle křeslo patří podle koaliční smlouvy socanům, takže někoho tam posadit museli. Upřímně, kdyby tam seděl kdokoliv jiný, výsledek by byl stejný. Navíc u socanů extra žádná vhodná persóna na toto místo není, tak tam posadili jazykově vybaveného úředníka, no.

      Vymazat
  11. Dočkej času jako husa klasu 14,19. Dojde i na tebe a nebude to dlouho trvat. Historie je těch příběhů plná a ty asi nerad čteš. Straší ti v hlavě šukání a to pak jde všechno stranou.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:12 patří k výkvětu lepšolidí. Moc inteligentní, s vytříbeným vtipem. To si o sobě myslí, ale jinak je to očividně impotentní blbeček...

      Vymazat
  13. Paní Liskové držím palce a také východní Ukrajině !
    Pornošenko je evidentní zločinec. Odvaha paní Liskové nejen psát pravdu, ale také hmotně a osobně se angažovat v pomoci těžce strádajícím a na rozdíl od falešných uprchlíků válkou trpícím Slovanům na Donbasu si zaslouží obrovský obdiv.

    A pánové adminové, Dvořáku a Davide,můžete mi prosím rozumně vysvětlit, proč nemažete nechutné osobní výpady proti paní Liskové, která se zde ničeho nedopustila a jiné těžké vulgarity, které běžně mažete v jiných případech neprodleně ???!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Nestíháme, je to prosté. Strpeníaž to technické prostředky dovolí, znemožníme sprosťákům vstup do diskuse.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pak se tu už definitivně uzavřete ve svojí sociální bublině a jak už to bývá, totálně zdegenerujete.

      Vymazat
    2. A to znemožníte vstup do diskuse jenom sprosťákům, nebo i těm, kteří mají na věc jiný pohled?

      Vymazat
    3. Vážený MUDr. Davide, divím se, že v mazání a znepřístupňování určitých projevů v diskuzi vidíte řešení. Vždyť chcete a deformujete realitu, zakrýváte to, co zasluhuje především racionální odpor. Ten, konec konců, ani v diskuzi nemusí být tak zcela bez účinků. Znovu se přimlouvám za takové uspořádání diskuze, že místo mazání budou příspěvky vystavovány „na hanbu“. Ideální by ovšem byla klasifikace, jak v diskuzi už naznačil tuším pan Ďoubalík. Já chápu, že letoře páně Dvořáka to asi nevyhovuje, ale Vám, pane doktore ...? JiH

      Vymazat
    4. Bohužel, většina "diskutujících s jiným pohledem" jsou nedospělí primitivové, kteří si sem chodí zasprosťačit a ponižovat spoludiskutující. Ostatně, kde chybí argumenty, i nadávka je pro tahle individua dobrá.

      Vymazat
    5. 17:19 To si se úplně dočista posral ty debile! Když si pustíš tato slova (jestli neumíš ukrajinsky, jsou tam ruský titulky!) - https://www.youtube.com/watch?v=44PlgE1h1c4

      ... zjistíš že de facto tam shrnují základní ideje NR převedené na české reálie. Jenže na rozdíl od místních užvaněnců oni pro to něco i reálně dělají!

      A co dělá banda místních užgryndanců včetně tebe? Žvaní podle putleroffských rasozrádných notiček z Kremlu! Kdyby Putler zejtra konvertoval k islámu (a nemá k tomu podle jeho některých projevů daleko), tak první přiběhneš s koberečkem a budeš řezat makovicí o podlahu! Jsi vlastně strašně ubohej lokajík! Chceš měnit národ, ale to je lžisračka, páč jak sám tvůj šéfik David přiznal, jeho příslušníkem se může stát kdokoliv, kdo se k němu přihlásí a bude aspoň předstírat sdílené "národní hodnoty"! Ale jen rasu nikdo předstírat nedokáže, idiote! Jeden negr se o to pokoušel a upadl mu frňák! Příroda takový věci nedopouští! A esi to nevíš, jsi větší kretén než se zdálo ...

      Vymazat
    6. Aha, takže pokud se do diskuse zapojí člověk s naprosto odlišným názorem, ale bude psát slušně, tak tomu diskuse zůstane i nadále umožněna? Rozumím tomu správně pane Dvořáku?

      Vymazat
    7. Tak například anonym 17.22 je úchylný, perverzní, sadistický, sprostý podle všeho impotentní prase. Typický prase - nikdy nemá názor, jen sprostě, až velmi sprostě nadává a uráží, vyžívá se v sadistických vizích, a v nenávisti. Na diskuzích mezi slušnými lidmi nemá takové prase vůbec co pohledávat. Ano, nějaký psychiatr, lékař, ho může vyslechnout, a předepsat mu prášky na jeho zdeformovanou osobnost, ale nikdo tady ze čtenářů diskuzí se snad nemusí nechat od toho prasáka urážet - nebo ano?

      Vymazat
    8. 20:27 Áááá, další nadržený křivohubý kleptoman či huhňavý dementní psychopat, vepřová držka, krysí tlamička, rektoskopická hlavička a šarlatán se ozval??? Jeden z Putlerových přískočů, kteří se na ulici či v socce poznají poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. Mnozí maj navíc odulé tváře, jak blízko strkaj tlamu k pšoukolíhni svého pána! Kdy konečně začnete prchat do svého ráje v Chujlostánu?! :-D

      Vymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět zde znečišťují diskuzi jeden nebo více cvičených proamerických trollů s IQ tykve. Ulevilo se vám úchylní trollové? Když jste zde vyprázdnily svoje tlustá střeva plná nevábně páchnoucích exkrementů. Nenávistných nadávek a urážek. :-)

      Vymazat
    2. 16:55 Co ti na tom výkřiku 16:43 přijde proamerického?

      Vymazat
    3. Protože ten sprosťák jede podle amerického oficiálního narativu. Tak proto.

      Vymazat
  16. Dobrá práce paní Lisková.

    Parazity vždy vytáčí pravda. Kdyby se alespon nechovali jak prasata.

    OdpovědětVymazat
  17. Rusku je třeba poděkovat, že zachránilo několik milionů Rusů na Krymu před ukrajinskými banderovci.
    Já osobně jsem byl velmi mile překvapen ruským zásahem na Krymu, to byl Putinův majstrštyk, jak říkáme my latiníci!
    Pěkně vydupal Putin s negrem.
    A musí to ocenit každý slušný člověk, neboť nebýt té akce, byli by na Krymu ušáci.
    Takže ušáci mají utrum, a je to tak správně, a má to tak být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sledujte jak vrtulníky obsazují Krym , paráda . Pokud by nepřiletěli , tak mají skoro v kuchyni americkou základnu. Na Donbase bojují dobrovolníci z Čech , Slovenska a Srbska na straně opolčencu. Bojují a umírají . Naši politici podporují benderovce . Hlavně trop 09 a ostatní .

      Vymazat
  18. Především je třeba si uvědomit, že fašistické tendence na Ukrajině byly a jsou podporovány dvěma ministry zahraničí vlády ČR a to jmenovitě exministrem Zaorálkem a stávajícím ministrem Petříčkem, oba dva nominováni za ČSSD. Je tedy zřejmé, že se ČSSD profiluje jako profašistická evropská strana. Nezapomeňte ve volbách.

    OdpovědětVymazat
  19. Jo pan minister, tak to vypadá, když zblbne pýcha, co předchází pád! Tak zblbne lidská nula, když nadýmáním praská - a pak prská. Divíte se jeho názorům? Jsou přece jen věrným obrazem jeho znalostí a schopností - sloužit kdykoliv, komukoliv a kdekoliv, jen když dostane dobře zaplaceno!!! Víte jek by věrně+ sloužil za protektorátu Böhmen und Mähren, on je ten klasický prototyp kolaboranta kohokoliv, kdekoliv, kdykoliv, když dostane dobře zaplaceno. A takový je obraz soc. dem.

    OdpovědětVymazat
  20. Jak jsme mohli kdysi volit ČSSD . Jak můžou podporovat benderovce ? No co spadnou na 3%. Díky bohu za Nelu.

    OdpovědětVymazat
  21. :)) Zaorálku,slyšíš to...!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Máte můj veliký respekt Nelo Lisková *

    OdpovědětVymazat
  23. To nestačí tady jenom kecat, ale je nutno sednout a napsat dopis na ministerstvo zahraničí, co si o tom člověk myslí, hybridní pochva Petříček je řízen z US velvyslanectví v Praze. Má nějakou logiku to, že židovská vláda na Ukrajině podporuje Banderu? Ukrajina je dnes židobanderovský stát. Banderovci, co utekli po válce, tak jim daly azyl Kanada a USA, tam je této banderovské zvěře hodně. Ještě začnou oslavovat na Ukrajině Ukrajince Nestora Holejka, Ukrajince, který byl nasazen jako agent Gestapa do českého odboje, kde se představoval jako důstojník Rudé armáda. Po válce mu Američané pomohli utéct do USA, kde ho chránila CIA. Na Ukrajině se nepohne list bez toho, aby to USA schválilo, takže odtud vítr fouká.

    OdpovědětVymazat
  24. Pane Petříčku, odevzdejte klíče a předejte pracoviště !
    Paní Lisková, ujměte se funkce.

    OdpovědětVymazat
  25. A co na to říká Milouš Zeman ?*

    OdpovědětVymazat
  26. Paní Lisková má naprostou pravdu ale v téhle době se může vše podle některých nýmandů.

    OdpovědětVymazat
  27. Měli bychom si uvědomit, že to co se stálo na Ukrajině, se nestálo z vůle státu Ukrajina ale z vnějška a proto výzva dnešnímu ministrovi zahraničí ke změně jeho chování by současně znamenala jeho vzepření se tomu vnějšku, což naše vladnoucí garnitura si nemůže zřejmě dovolit. Pan Petříček a naše celá vláda, jak jinak, jsou slouhy této vnější sily a zdarně pokračují v linii kterou nakreslili jejich předchůdci. Souhlas - nýmand je někdo kdo není svůj, kdo je slouha, tedy vykonavatel vůle někoho jiného.

    OdpovědětVymazat
  28. Čeští fašisté podporují fašisty na Ukrajině !Fašistická ČSSD neumí zaplatit své dluhy ,tak pozastavit její činnost a poslancům hlasovací právo . Kdy chtějí zaplatit své dluhy ? K soudu do Haagu !

    OdpovědětVymazat
  29. Paní Nelo, vy by jste se měla jít léčit!

    OdpovědětVymazat
  30. Pani Nelo, plne souhlasim!!! Jsem presvedcen, ze mlcici vetsina (protihavlovska) v nejblizsi dobe (mozna uz 30 vroci) vystoupi a "lidovy trbunal" zacne jednat a budou "padat hlavy"!!! Vsichni vlastizradci, podporovatele fasizmu, banderovcu musi byt v zrychlenem rezimu odsouzeni a konecne "vyreseni" !!! Budeme u toho.
    dustojnik-val.veteran

    OdpovědětVymazat
  31. Pokud se nebudeme bránit , tak dopadneme jako Ukrajina . Lidi jsou už opravdu naštvaní . Podepsání Paktu , oblbování lidí , zdražování vody , energií , nebo posílání našich peněz na podporu fašounů ! Je to vláda poskoků , bez zájmu o budoucnost naší vlasti ! Zajímá je pochvala a peníze od páníčka od Bruselu , nebo od amíka , fuj !

    OdpovědětVymazat