Reklama

.

.

sobota 19. ledna 2019

Necháme si ukrást duše našich dětí?!

19. 1. 2019    NWOO
Obdrželi jsme velmi závažné svědectví o probíhajícím, bezpreced entním vymýváním mozků naších dětí na středních školách a učilištích. Zveřejňujeme ho, názor si udělejte sami. Zřejmě je to centrálně řízeno z ministerstva ve spolupráci s neziskovými organizacemi.
Dobrý den,
předem se chceme omluvit, že vás otravujeme s nepodstatnými věcmi, ale musíme se někomu svěřit, protože to, co se dozvídáme ve škole na hodinách občanské nauky a podobných, je už vážně přes čáru.

 
Během týdne proběhlo na naší škole několik hodin, se zaměřením na klamavé zprávy. Po tom, co jsme se dozvěděli, se nám udělalo špatně. Prakticky všechny hodiny byly zaměřené na to, aby mezi námi vyvolali strach z Ruska. Mohli jsme se dozvídat kupříkladu takové věci, že Rusko stojí s vyzbrojenou armádou na hranicích Pobaltských států a Ukrajiny a chystá se na vojenský vpád do Evropy. Že má po celé EU svoje tajné agenty, kteří šíří jejich lživou propagandu, a že kyberneticky napadají počítače a ovlivňují volby v celé Evropě. Že kvůli Rusku se zde k moci dostávají populistické a extremistické strany, a že dokonce Rusko finančně podporuje a cvičí místní extremistické skupiny, které zde mají v budoucnu páchat diverzní činnost.

Jako příklad vojenské agrese Ruska je podávána, cituji: „Invaze Ruských vojsk do Ukrajiny za účelem rozpoutání války, svržení legitimní DEMOKRATICKÉ vlády na Ukrajině a získání nástupní zóny pro útok na NATO.“

Rusko údajně (naopak od NATA) porušuje všechny mezinárodní smlouvy o odzbrojování, včetně smlouvy o omezení jaderných zbraní a naopak plně investuje do nových zbraní, … všechny tyto aspekty údajně jasně ukazují, že se Rusko v následujících několika letech chystá k vojenské invazi do Evropy.

A nepřímo bylo naznačeno, že v rámci zachování míru a demokratických hodnot, je nutné provést vůči Rusku co nejtvrdší postihy, kde není vyloučena ani vojenská konfrontace, za účelem preventivního obranného útoku.

To by ale nebylo nic nového, jediné co nás zaráží, je to, že už se to ani nesnaží skrývat a říkají to na plná ústa. Nicméně, to co jsme se dozvěděli dále, nám vyrazilo dech. Pozorně poslouchejte:
Podle našich učitelů občanských věd byl útok nacistického Německa na SSSR roku 1941 na rozdíl od útoku na západ, plně oprávněný, protože stejně jako dnes, tehdy SSSR, stál plně vyzbrojen na hranicích s Německem a chystal se k útoku na Evropu.

Citace učitele: „Rozhodně se nezastávám Německa v ohledu útoku na západní Evropu, nebo v otázkách holokaustu, ale abych zůstal objektivní, tak co se útoku na Sovětský svaz týče, tak tento útok byl plně oprávněný a s vojenského hlediska se jednalo pouze o způsob obrany“.

Citace učitele dál: „Následná prohra Německých vojsk u Moskvy a Stalingradu zapříčinila Sovětskou invazi do Evropy, která měla za následek okupaci Polska, Maďarska a Československa. Tato invaze byla jasnou vojenskou agresí, která se rozhodně nedá chápat jako osvobození od Němců, protože Spojené státy americké se v té době již připravovali k osvobození západní Evropy a tudíž by bylo toto „osvobození“ Sověty zcela zbytečné“.

Nemáme slov…………..

Nejhorší na tom ale je, že téměř polovina studentů této „pravdě“ skutečně věří a předchozí informace o osvobození Sověty považují pouze za lživou propagandu bývalého komunistického režimu.
Tato, téměř polovina studentů, také věří, že se nacházíme v podobné situaci, jako stálo Německo v roce 1941 a případnou vojenskou operaci proti Rusku schvalují.

Jedná se o studenty, kteří se absolutně nezajímají a historii, nebo politické dění v Evropě a tudíž plně důvěřují tomu, co se naučí ve škole. Takže, pokud to tímto způsobem bude pokračovat dál, tak za pár let tu máme celou generaci lidí, kteří věří naprosto lživým historickým informacím a budou je šířit do dalších generací.

Samozřejmě, že ne všichni jsou takové tupé ovce, stále je více než polovina lidí, kteří to považují alespoň částečně za lež, ale tito lidé se bojí veřejně vyjádřit, kvůli známkovým nebo kázeňským postihům, nebo jednoduše proto, že se nechtějí vyčleňovat z davu.

Celé je to udělané velice chytře, aby to bylo špatně dokazatelné. Pokud si přijdete stěžovat na vedení, učitel to popře, případně řekne, že to bylo formulováno jinak a hraje si na slovíčkaření. 

Další příklad: studenti jsou rozděleni do několika skupin a je požadováno, aby z těchto skupin vyšla shodná odpověď od všech studentů skupiny. V této skupině jsou logicky namíchaní přátelé, kteří mají ale často naprosto opačný názor. Dochází poté k situacím, že studenti, kteří nevěří těmto lživým informacím, radši mlčí, protože nechtějí, aby jejich přátelé ve skupině byli trestáni za jejich názor.
Nebo se objevují psychologické hry, které jsou postaveny například na tom, že jsou ve třídě vyčleněny 3 prostory s cedulkou, plně souhlasím, spíše souhlasím a nesouhlasím a učitel klade otázky a studenti si mají stoupat k cedulkám dle jejich názoru.

Učitel se poté zeptá například na otázku: „Jste pro přijímání muslimských migrantů do ČR?„ a sám si stoupne k cedulce: plně souhlasím. Když studenti vidí, kam si stoupl učitel, tak se pro jistotu postaví k němu, aby dostali lepší známku, pár zbylým studentům je nepříjemné, aby stáli osamoceni na druhé straně třídy, a proto se k nim postaví také. Pokud se přeci jen najde nějaký odvážlivec, který se z davu vyčlení, tak je potom vyslýchán, jak na policii, proč se zde postavil. Studenti, kteří se ale postavili s učitelem, dotazováni nejsou. Tento student je poté naprosto utlučen lživými argumenty učitele, kterým jako mladý student není absolutně schopen konkurovat, tím spíš když se o politiku nezajímá. Tento studen se následně vyčlení z třídního kolektivu a i mimo školu je na něj pohlíženo jako na rasistu a xenofoba.

A podobných her jsou desítky, zkrátka snaží se v mladých lidech zabudovat pocit jediné správné myšlenky a pocit strachu, pokud s touto myšlenkou nebudou souhlasit a plně ji podporovat.
Například na začátku roku je každý nucen podepsat, že souhlasí se zveřejňováním svého jména a fotografií a pak se nestačí divit, pod jakými články se jeho fotografie objevují, jako například: „Třída X bojuje proti xenofobii a podporuje pomoc migrantům„ a pod tím fotka třídy kde jste i vy. A nic s tím nejde udělat, protože jsme podepsali, že se zpracováním údajů souhlasíme. Pokud byste totiž nesouhlasil, tak samozřejmě že vás nedonutí, ale budete to muset řešit s ředitelem školy a opět se vyčleníte z kolektivu jako divný člověk.

A je to tak se vším, zkuste si přijít do školy s tričkem, na kterém je česká nedej bože ruská vlajka, nebo tričko na kterém je nápis civilní obrana. Nebo si zkuste nahlas říct, že podporujete Miloše Zemana nebo stranu SPD. Nebo si zkuste říct, že posloucháte Daniela Landu nedej bože skupinu Ortel. Zkrátka nic jako svoboda na školách neexistuje a osobně nás dost děsí, jakým způsobem se to bude vyvíjet dál.

A pokud si myslíte, že toto je záležitost pouze naší školy tak se pletete, naši přátelé ze skupiny, jsou na 5ti různých školách a je to všude stejné, na gymnáziích je to samozřejmě horší, ale nevyhnou se tomu ani automechanici.

Ještě jednou se omlouváme za tento vyčerpávající dopis, ale chtěli jsme vás seznámit s tím, co se na školách děje.

Svědectví je samozřejmě podepsané, ale z důvodu ochrany podepsaných osob, chráníme své zdroje, aby nebyli šikanováni, či vyhozeni ze školy.

Doporučujeme ptát se svých dětí, co je učí na základních, středních a vysokých školách. Zjištěné údaje nám zasílejte na adresu:
red-zpravodaj@zemdom.org.

140 komentářů :

  1. Šílene.Ale verim tomu.Do Gymnazia Sladkovskeho nam..Praha 3 (to je statni skola podotykam)byl pozvan americky diplomat(!!!!),ktery rozpravel studentum o Ukrajine,ktera statecne bojuje se zlymi Rusy.To uz vrchol.Co dela ministerstvo skolstvi proboha!!!???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolaboruje, co by dělalo?

      Vymazat
    2. Ninisterstvo školi vaše děti,aby vás udali ve stylu Pavlika Morozova,když jim budete řikat jak je to ve skutečnosti!

      Vymazat
    3. Vzhledem k tomu, že se nacházíme v české kotlině a nikdo si žlutou vestu neoblékne, aby protestoval proti řízené degeneraci svých potomků, nezbývá, než jim ten systém sabotovat jednotlivě doma. Při každé příležitosti vysvětlujeme vnukům, jak to bylo doopravdy a neopomeneme přidat, že jim paní učitelka lže.

      Vymazat
    4. Možná by pomohlo posílat naše děti studovat do Moskvy.(Myslím to vážně).

      Vymazat
    5. 8.48 Když si ty reflexní vesty navléknete, Čt z vás udělá "počišťovače" dobrovolně, na podporu EU, se účastnící úklidu republiky k důstojnému uvítání prvního milionu nebílých vetřelců - na sociální dávky z jejich daní...

      Potomky musíme vychovat tak, jako v padesátých letech vychovali nás naši předkové... S NWO na věčné časy, ale ani o minutu déle! Choď do Kurately, pak do Pionýra, pak do katolického Skautu... odebírej jejich tiskoviny, ušetříš za PANAPR (=toaletní papír). Eppur si muove! = a přece se pohybuje (točí)!... Galileo Galilei odvolal a přesto Katolická všeuzurpující a všekradoucí církev Zemi neznehybnila. Giordano Bruno byl za pravdu upálen jako Hus... a druhý den vyšlo Slunce, jako by se nezakouřilo. Církevní šmejdy (obchodníky s předraženou iluzí) platili Josef II. a komunisté. Dnes jsme ve stádiu Rekatolizace II. První byla pobělohorská, skončila po třech stech stoletích, druhá je poplyšáková - i ta jednou skončí.

      Naučme děti, že naší národní rostlinou není dub, který vichřice či povodeň zlomí nebo vyvrátí, ale česká vrba - vše slyší, i povodeň 2002 ji jenom položila, ale dnes již dávno zase stojí na tom svém samém místě na břehu a prosperuje. I bambus před vichřicí zalehne jako voják do okopu, aby se zase vzpřímil!

      Vymazat
    6. Připravují děti na válku,kterou začnou američani a EU NATO !!!!,proč obsazují dokola celý svět ?????,co dělají v Rumunsku,Bulharsku,Polsku,Litvě,Lotyšsku,Estonsku,Finsku,Norsku,Švédsku,Dánsku,Anglii,Japonsku,válečné lodi kolem celého světa?,to je obrana NATO?,já bych řel,že už je to dávno přejmenované DO TOHO,to opomněl ten Americký protektor těm naočkovaným študentíkům sdělit,budouccím válečným montérům.....doufám,že u toho žehnal i Alík,aby to bylo věrohodnější.....zločinci,je třeba jim přidat,i z afgánských ukradených zásob,těch prášků,tyhle jsou uzákonněné jako legální.....žijeme demokraticky v demokracii a v demokratickém státě,i to ouvno je demokratické....

      Vymazat
    7. Na konci textu článku je mailová adresa, na kterou se mohou psát konkrétní případy indoktrinace dětí v našem školství.

      Server, který tyto zprávy přijímá je umístěn mimo hranice NATO a EU a proto případné zjišťování odesilatelů je velmi ztíženo.

      To zaručuje anonymitu. Ale obsah by měl být co nejkonkrétnější: kde a kdy k indoktrinaci došlo - tj. škola, při jaké akci, kdo je za to z vedení školy vedle ředitele ještě zodpovědný. Budou jistě vítány i videozáznamy z telefonů žáků a studentů, které z indoktrinace usvědčí ty povedence z cizích ambasád, z Člověka v tísni či Evropských hodnot a dalších protinárodních zločineckých spolků.

      Celé organizuje Zemská domobrana.

      Také nebude bez zajímavosti informace, kolik to konkrétní školu stálo. Oni totiž tihle protinárodní a protispolečenští týpci hrabou jen za peníze, a nikdy jinak.

      Vymazat
    8. Ja a mi pratele na vas a Zemskou sebeobranu podavame trestni oznameni. Doporucuji vam, abyste si sehnal opravdu kvalitniho pravnika.

      Vymazat
    9. 12:22 Nastvane lidi nezastrasite

      Vymazat
    10. Podáváte trestní oznámení? Alespoň budou budoucí vědět, kdo byl vlastizrádce

      Vymazat
    11. 12.22 Neoznamovali takové nehodné vaši předkové již CK polici, četnictvu, tajné policii, GESTAPU, StB,... Jdete hrdě v jejich stopách, udavači. Kolaboranti vždy byli solí (v ranách) země.

      Vymazat
    12. Nerad se vtírám, ale NR pokládám za seriózní periodikum a kvituji, že o jeho náplni lze přemýšlet i diskutovat. Vyvolání diskuse pod poplašnou zprávou však může být jednání nezodpovědné.
      Je-li podle anonymů, kteří tento pamflet na české učitele sepsali, někde něco tzv. "přes čáru", je jejich povinností říci, kde a kdo konkrétně tak činí. S tzv. „ochranou jejich zdrojů“ to nesouvisí. Celá konstrukce jejich „vlasteneckého“ spiknutí pomocí žáků středních škol (studenti jsou na VŠ) v roli tajných „přátel ze skupiny“, je směšná a tak by se dala i odbýt.
      Ovšem dnes je 19. ledna. Jako pamětník (1946) mnohých vybičovaných situací, pokládám šíření tohoto textu za věc smrtelně vážnou. Nemohu bez povšimnutí ponechat např., cit.: „Pozorně poslouchejte:
      Podle našich učitelů občanských věd byl útok nacistického Německa na SSSR roku 1941 na rozdíl od útoku na západ, plně oprávněný, protože stejně jako dnes, tehdy SSSR, stál plně vyzbrojen na hranicích s Německem a chystal se k útoku na Evropu.“
      A v „diskusi“ si zde, jako obvykle, jen nadávají dva nesmiřitelné tábory a skuteční nepřátelé českého národa dál neustále mávají svým heslem o jeho „rozdělování“.
      Jako otec a děda prosím pana Davida, aby se k uveřejnění textu, vyjádřil. Skvělý by byl jeho odborný komentář.
      Děkuji

      Vymazat
    13. Nejhorší je to, že takovýto profesor učí naše děti.
      Na jedny se vyvyšuje a druhé ponižuje, proč? Rád běhá jako "tydýt" na sjezdu thermoboy. Co sním? Hodit ho do bláta a chladit a chladit.

      Profesor Putna po slovech o Klinice rozmlácené exekutorem perlí dále: Putin je Voldemort, skutečný grázl. Trump je blbeček, Zeman směšný ožrala

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Profesor-Putna-po-slovech-o-Klinice-rozmlacene-exekutorem-perli-dale-Putin-je-Voldemort-skutecny-grazl-Trump-je-blbecek-Zeman-smesny-ozrala-567287


      Vymazat
    14. Slyšel jsem od učitelů podobné věci a také od známých, že jim to řekly děti. Sám mám děti přes třicet, jen se pamatuji - tak asi z roku 1994, že učitelka vykládala dětem v obecné škole, že to, že Židé skončily v koncentračních táborech byl zasloužený trest za to, že nám ukřižovali Ježíška. Ředitel sice uznal, že to není vhodné, ale žádal mě (i jako člena zastupitelstva) abych přimhouřil oko, že paní učitelka půjde brzo do důchodu. Takže text se mi zdá velmi uvěřitelný.

      Vymazat
    15. Pane Davide, nevíte, jestli ti, kteří to napsali, nebo někdo z vás, bude podávat podnět školní inspekci? Bohužel kde není žalobce, není soudce, nějaká obrana je potřeba. Takové vymývání mozků určitě není oficiálně schváleno ministerstvem. Možná se jim to hodí, ale oficiálně by to asi neschválili. Nebo už jsme tak daleko, že se bude prostě učit každá lež a blábol, která vyhovuje nějaké západní ideologii, nebo mocné korporační lobby?

      Vymazat
    16. Koudelkuratorium aspiruje na Svatobruselskou orlici, za protektorátu už by měl nejmíň tři..

      Vymazat
    17. 23:07, obávám se, že inspekce nic závažného na podobném jednání neuvidí, jelikož to je přesně podle směrnic min.školství. A toto ministerstvo postupuje, jak už víme, podle instrukcí BIS. A jak také víme, BIS postupuje v souladu s "doporučeními" CIA.

      Takže inspekce spíš shledá závažným nedostatkem to, když učitel nebude hýkat blahem nad přínosem migrantů a LBGTI politiky, a pokud bude v případě událostí v r.1945 v souvislosti s Rudou armádou používat termín "osvobození" a ne "napadení".

      Vymazat
    18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    19. Vážený pane Davide, o nepřípustnosti kolektivní viny Vás jistě nemusím přesvědčovat. A přesně to je, oč tu běží. Já nemám žádný důvod věřit plošnému obvinění českých učitelů v článku výslovně specifikovanému, ostatně v článku není ani náznak důkazu. Proto nemohu podat trestní oznámení ze spáchání trestného činu konkrétním učitelem, podle § 260 Trestního zákona, Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka. Zdá-li se Vám tento příšerný pamflet „velmi uvěřitelný“, a dokonce jej šíříte, pak pravděpodobně nějaký důkaz znáte. Podáte trestní oznámení na pachatele sám? Děkuji za odpověď.

      Vymazat
    20. Ad Novotný: výzva Zemské domobrany doplněná výzvou včerejšího anonyma 11:35 o zasílání důkazů ve formě svědectví, videozápisu a pod. je legální občanská činnost, jejímž cílem je především kontrola správné funkce údů ministerstva školství. Co je na tom nepatřičného? Naopak jde o záslužnou občanskou iniciativu.
      Kdo chce toto žalovat, ať zažaluje rovnou demokracii jako takovou!

      Leo

      Vymazat
    21. 14:00 Absurdní! Má smysl neustále předstírat, že NR je cokoliv jiného, než běžný, tu dobře, častěji ale mizerně z ruštiny přeložený putleroffský hoax?! Součást to hybridní války vedené a financované tímto gangem obřezaných kremlovorů? - https://img.opentown.org/store/news/180407/te-url-9f0e394ab55deec1225656a563db0bf8.jpg

      Vymazat
    22. Prý " .... stejně jako dnes, tehdy SSSR, stál plně vyzbrojen na hranicích s Německem a chystal se k útoku na Evropu.“

      Tohle všecko jsou dávno prokázané a publikované věci, rudí blbečci! - https://www.databazeknih.cz/knihy/vsechno-bylo-jinak-aneb-kdo-zacal-druhou-svetovou-valku-14030

      Vymazat
    23. 15:41
      Svatá prostoto, vždyť sovětská armáda při útoku Německem nebyla v plné bojové pohotovosti a také se zpočátku nezmohla na pořádný odpor a Němci rychle postupovali. Ještě v době Stalingradu neměli dostatek výzbroje a málem to prohráli. A vy tu blábolíte pohádky pro nemyslící telata, jak už stála na hranicích připraveni vtrhnout do Evropy!! Z které zvláštní školy jsi sem přišel, ty dutá liberální bramboro?!

      Vymazat
    24. 15:36, kdyby sis, trapný blbečku, dostatečně prostudoval zprávu Tajných Čučkařů s porozuměním, zjistil bys, že ani jedna jimi neoblíbená webovka není ovlivňována Moskvou a už vůbec financovaná. Nesnaž se, nemáš na to.

      Vymazat
    25. 15:41, takových knih se v databázi najde, ty naivo... Stejně tak i přehršel naprosto věrohodných povedených filmíků.

      Nedávno jsem viděl dílka o tom, jak nikdo nikdy ve vesmíru nebyl a všichni to jen předstírají, aby z lidí tahali prachy. Spousty tzv. "důkazů". Představ si, znám lidi s titulem, kteří tomu věří.

      Stejně tak o léčivých účincích moči z pásovce, recepty na tisíceré způsoby, o Masarykovi coby potomkovi Habsburků. Leninově dvojčeti do té doby, než vylezlo na povrch, že se jedná o nejapný žertík nějakých moskevských študáků, stejně tomu někteří furt věří, o Hitlerovi, který měl zemřít teprve nedávno ve vysokém věku, o mimozemských civilizacích, které nás řídí...

      A samozřejmě i "naprosto racionální" úvahy o tom, že holokaust by pouze konstrukt. Opět kvantum "naprosto věrohodných" důkazů k tomu. Adolfovi pohrobci si z toho udělali svůj slabikář.

      Nebo třeba o kreacionistické teorii, kde VĚDEČTÍ pracovníci (skuteční vědci) exaktně dokazovali, že Země je stará cca 5000 let (dle Starého Zákona) na základě geologických nálezů. I kreacionisté mají spousty příznivců z řad lidí s akademickým vzděláním.

      A mohl bych pokračovat do aleluja. Dej ještě něco k dobru, umíš pobavit.

      Vymazat
    26. 19:22 Ješiš ty si naivní debil! Myslíš že jakákoliv instituce v čecháčkostánu po porážce naší rasy ve WWII. je řízena kýmkoliv jiným než tímhle xindlem?!? - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/g1xrrtgo.jpg

      Generál Patton po návštěvě trosek Berlína napsal 23. července 1945 své paní: „Z Berlína jsem byl smutný. Zničili jsme potenciálně skvělou rasu a chystáme se ji nahradit mongolskými divochy. Komunisté ovládnou celou Evropu. Říkají, že za první týden po obsazení města zastřelili všechny ženy, které se pokusily utéct – a znásilnili zbytek. Kdyby mi to dovolili, mohl jsem město obsadit sám (namísto Sovětů).“ Během následujících týdnů v něm toto podezření – tedy že jej spolu s americkou armádou politici zneužili ke zločinným účelům – dále narůstalo. Při večeři s francouzským generálem Alphonsem Juinem v srpnu překvapilo Pattona generálovo souhlasné stanovisko. Ve svém deníkovém zápisu z 18. srpna generála Juina cituje: „Nepochybně je neštěstím, mon General, že Angličané s Američany zničili jedinou zdravou evropskou zemi – a tím nemyslím Francii. Tím otevřeli cestu nástupu ruského komunismu.“ Pozdější deníkové zápisy a dopisy manželce opakují tytéž závěry. 31. 8. si zapsal: „Ve skutečnosti jsou Němci poslední slušný národ v Evropě. Pokud bych měl volit mezi nimi a Rusy, volím Němce.“ 2. září: „Ničíme jediný napůl moderní stát v Evropě, aby ji Rusko mohlo celou zhltnout.“ A Ben Klassen k tomu napsal ve své knize Na kraji krvavé rasové války: "Mnoho realistických vojáků, jako generál Patton a jiní prozíraví bílí vůdci prohlásili, že jsme měli jedinečnou možnost zničit komunismus. Mohli jsme to skoncovat už v roce 1945 a vydat se přímo na Moskvu abychom vyčistili to hnízdo hadů. Avšak Židé kteří byli v USA u moci (a nepřestali být) si to nepřáli. Tajně zabili lidi jako byl Patton a umlčeli jiné navždy.

      Vymazat
  2. POKUD AUTOR NENAPÍŠE NÁVRH CO MÁME PROTI TOMUDĚLAT

    tak napsat,že si máme udělat obrázek sami je nicotná slabota a režimni podpindostnici z toho budou mít srandu a z té budou žit dále!

    AUTOR BY MĚL ŽÁDAT VYHAZOV MINISTRA ŠKOLSTVI A NAPSAT O TOM POŽADAVEK Babišovi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 1:16 - Vaše psaní velkými písmeny je exhibující hloupost. Pište normálními písmenky, lépe se to čte a navíc, to co zdůrazňujete, nemá pro ostatní čtenáře většinou pražádný smysl. Jen ukazujet ena svou omezenost a sebevzhlíživost.
      K.

      Vymazat
    2. pro 11.12
      PANE K,TO,ŽE JSTE SE OZVAL POTVRZUJE,ŽE MÁ GIGA SMYSL

      psát přesně tak jak píšeme.
      Předtim jsme byli překvapeni,že občané lhostejně přijimaji svůj osud a režim je dělá apatickými.
      Pokud je pro vás požadavek na výměnu ministra,který je řizen politicky a to stejnými způsoby jako za minulého režimu,nadělá škody gigantického rozsahu nemůže dále prznit celorepublikově naše děti.Měl si ty zbožná přáni BIS dát poslat emajlem a ne s nimidělat jednáni,které ukazují nechutnost otrlého režimu!
      Občané nemaji zkušenosti a prozatim i silu tomu čelit nebot jsou jim zmanipulovaným tiskrm a tv ukradeny hlasy a tedyi jejich moc.
      To,že vy sám kritizujete formu sděleni a nikoli obsah potvrzuje,že nechcete stávajici stav nijak změnit,ale zařadit se mezi ty,.kteři požaduji i tady cenzuru v zoufalé snaze snad spíše podporovat už padajici režim.

      ODPOVÍME VÁM PO FRANCOUZSKU ,ABY JSTE TOMU ROZUMĚL
      merde!

      Vymazat
    3. pro 11.12, to se ozval ten pravý a co takto něco k článku? nač vy používáte ve své exhibici velké k.? jste demagog, který zbytečně vypr(u)dí pět zbytečných, nenormálně velkých písmenek. merde

      Vymazat
  3. klidek valka bude to bude krasny az spolu padneme za cisare pana ,pardon ,za nechutny bohace co nikdy nemaji dost. K tomu nam dopomahej buh ,pardon ,kolaborace a lizani prdeli tem bohacum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 4.39
      Pokud jste měl tyto problémy, divím se, nebo pouze potřebujete někoho pošpinit?
      Já jsem studoval v 60. létech, ale mé studium bylo zaměřeno na techniku, tak jsme politické problémy neměli. Pokud se vědomosti ze škol směřují většinou touto cestou, budeme mít naše středoškoláky a vysokoškoláky na úrovni "doktorů a inženýrů" z řad migrantů.

      Vymazat
  4. Vymývání mozků -- naprosto neúčinné -- bylo i za nás, za totality. Normální lidi (80. léta, běžná většina, co chtěla dostudovat) na střední škole samozřejmě splnili "povinné minimum": získat povinnou známku v občanské výchově, být členem školní organizace, aniž by nastala jedna jediná akce (to chránilo klid profesorů, nikoliv náš), absolvovat kurz branné výchovy (jinak byla slíbená "za 5" z ekonomie), a mysleli jsme si svoje. Blbci jsou nesmrtelní v každém režimu (jak někteří učitelé, tak vybraní studenti), u nás na škole za totáče byli ale všichni vyučující kupodivu skvělí a charakterní lidé, s jedinou výjimkou právě učitele občanské nauky (ani on ale nebyl ideologem-fanatikem, ale pouhým mazaným ziskuchtivým "loajálním vyčůránkem").

    ...mezi vyučujícími byla naše angličtinářka, obdivovatelka tamních způsobů, skvělý matematik i vyhozený akademik (politické důvody, vyučoval v prváku dílny), dějepis byl obsazen skvostným nadšencem pro obor. Opravdu skvělí lidé, do života nám hodně dali.

    Podobné to bude i dnes, politická propaganda na školách naučí studenty jedinému - naučí se před lživým a nátlakově působícím systémem skrývat své skutečné názory, protože byste na škole prostě nevydrželi. To ovšem většinou nemá vliv na charakter, toho bych se nebál.

    Dřív byla povinnost zdůrazňovat pozitiva Moskvy, dnes jsou studenti masírováni zase jinak, a vychvalování Bruselu (a hanění Ruska) se pomalu blíží úrovni "socialistického zřízení 80.let" - oni tehdy také tvrdili, že to dělají pro naše dobro

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbost, pane, taková masírka, tak komplexní a důkladné to v letech 70-tých a 80-tých rozhodně nebylo.Nejen mne nikdo nikdy nenutil k ničemu tak ohavnému, jako je zmíněno výše v článku, intenzita onoho vymývání mozků oproti dnešku byla, ať už na ZŠ či střední, minimální ( vlastní zkušenost ). Pro některé je ( a byla ) vymýváním mozku i matematika - někdo s hbitým perem by stvořil článek na toto téma co by dup ( ostatně havloidní systém ji má za nechtěného spratka ) .
      Srovnávat dnešní doslova manipulační tsunami s tehdejší realitou je podobne poměřování komára a velblouda.
      Především se nejen ze mne tak usilovně dnem i nocí nesnažili udělat tak vymytého idiota, jako dnes na denním pořádku.
      Ideologie a politika se nerozděloval lidí tolik, jako dnes, a např.kdyby kdokoli zacal kdákat v hospode ideologické zvratky, tak by byl umlčen bud pěstí nebo vyhazovem od společníků ...

      Vymazat
    2. 4:39
      Tak dlouhodobá masírka a ne v takovém nasazení nebyla ani v době nacistické okupace. (tj. cca 6let). Ani za dlouhodobé vlády rakouských císařů.
      To Vaše poučování o akademikovi angličtinářce to je takové Vaše upšouknutí. Jsem pamětníkem školství od r. 1957 do r. 1971. A vojenské služby v od r. 1971 do roku 1973. Ani na vojně při PŠM
      (pro neznalé - politické školení mužstva) jsme nebyli vystaveni takovému útoku na zdravý rozum.
      Václav

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Vlády, které si neváží svých dějin nemají žádnou šanci. Ať to byl minulý režim či současný, jen bojují za svoje ego a prachy. Co je v TV obecně jen násilí, teror a vyprcálisti, na každého dojde. Přijde a zřejmě doba obrození pomalu přichází. Na autory Jirásek, Němcová či Čapkové se zapomnělo.

      Vymazat
    5. ..ano ,ten zvrat,který nastane bude překvapující,uvědomnění se vždy dělo v ilegalitě,toto dělají řízeně,v utajení,které je masově veřejné....

      Vymazat
    6. ....pomalu blíží úrovni socialistického školství,tomu nerozumím stejně jako tomu"za totáče",před rokem 1989,jsem výraz "za totáče" nikdy neslyšel,tedy ani na Hlasu Ameriky,ani na Svobodné Evropě,ani na západě,ani na východě,ani na škole,ani v práci,ani v hospodě.

      Vymazat
    7. Pamatuju ve škole 70. a 80. léta. Ačkoliv jsme byly děti, které zažily jen socialismus a ještě k tomu v normalizační fázi, propagační agitku okolo nás jsme vnímali jako šum, který nijak zvlášť nepřekážel ani neoslovoval. My jsme žili ve svém dětském světě. Krásném světě. Mír, dobrá škola, kroužky, zaliby, kamarádi, výlety, tábory, sport, milující rodina... co víc si jako děcko přát?

      Ódy na socialistickou vlast jsme brali jako patriotismus a dodnes to považuju za správné, jelikož vlast, byť s chybami, je prostě domovem, který je nutno ctít, bránit a zvelaďovat. A je lhostejno, jestli je v čele státu král nebo generální tajemník nějaké strany.

      Sovětský svaz to byli prostě Rusáci, které jsme nemilovali, ovšem ačkoliv jich bylo kolem našeho města plno, nikde zvlášť vidět nebyli. Jen zcela výjimečně. Proč jsem je nemiloval zrovna já, který je nikde neviděl, v nejbližší rodině se o nich nemluvilo, a ve škole jen pozitivně, to nevím. A jak jsem došel k tomu, že jsou zaostalí, když dokázali na orbitě Země stavět stanici, to už nevím vůbec. Prostě odpor k "Rusákům" bylo sdílené názorové klima.

      Propaganda, kterou lze nazvat také "sovětské vidění světa", mně šla na nervy, a jelikož jsem byl přesvědčen o permanentním zavádění a lžích tehdejšího zpravodajství, jemuž jsem nevěřil ani "přesny čas" a nebyl ochotný to jakkoliv sledovat, prožil jsem své mládí v podstatě apoliticky s tím, že ten bordel v brzku padne a já se tu pravou pravdu pravdoucí dozvím. Pamatuju se, jak mě coby puberťáka rozesmálo, když nám učitel občanské nauky sdělil, že Allendeho zavraždila CIA. Nikdo tomu nevěřil.

      Samozřejmě jsem zaregistroval vrchol studené války, ale nevěřil jsem, že nás chce vyspělý Západ napadnout, že je to tak horké..., co by z nás proboha měli a nedejbože z Rusáků, kde je úplný ho\/no? Byl jsem zcela přesvědčen, že se opět jedná o komunistické výplody, aby ovce nezačaly stávkovat.

      Pravda přišla ještě za komárů ze "Svobodné Evropy", pro mnoho lidí v mém okolí Svaty Grál Pravdy. Sledoval jsem to jen občas, jako ještě velmi mladičký a zpočátku byl nadšen. Pak mi začalo lehce vadit to, že veškeré informace od nás a o nás se nesly v dost negativním duchu. Pamatuju se, jak mě překvapilo tvrzení o policejním státě. Jako obyčejný adolescent jsem neměl pocit, že bych žil v něčem podobném. Nicméně "Svobodku" jsem považoval za relevantní zdroj informací o světě, i o tom našem.

      Pak přišel menší šok v polovině 80.let v podobě prohlášení o nutnosti "bombardování režimu". A ještě větší šok, když dva moji tehdy padesátiletí příbuzní, u nichž jsem tehdy tu zprávu uslyšel, nadšeně hýkali blahem, že komunisti padnou. Na moje zděšení, že "oni" na nás fakt chtějí naházet jaderné bomby, ti staří chlapi prohlásili, že jsem devatenáctiletý mlíčňák a ničemu nerozumím.

      Od této chvíle jsem se Svobodkou skončil, a ačkoliv jsem věděl, že změna je nutná, jelikož ekonomicky šlo vše do kopru a převrat v 89' jsem nadšeně uvítal, přesto jsem měl z dalšího směřování naší země velké obavy. Bohužel se vrchovatě naplnily, a podobně jako před 15ti lety zprávu o nutnosti bombardování "režimu v ČSSR", jsem se stejným zděšením sledoval celé formace bombardérů v letovém koridoru nad mojí hlavou mířící do Srbska. Státu, který mi byl blízký. Tím definitivně skončila důvěra v "západní hodnoty" a definitivně zmizely poslední zbytky mojí mladé naivity. A to jsem netušil, co ještě přijde.

      Vymazat
    8. Anonymní 19. ledna 2019 20:10

      Vážený pane souhlasím, ale poznamenávám, "za to mohli Rusáci (Ukrajinci), odpor proti Rusákům (Ukrajincům)". Prosím pěkně to naše ČSSR zpravodajství, povinná výuka ruštiny na ZDŠ bez jiného jazyka např. angličtiny, němčiny atd.

      To je vizitka NAŠEHO všudypřítomného, nekonečného VLEZDOPRDELISMU, který je naší národní TRADICÍ, k tomu nás Rusáci (Ukrajinci) nenutili. My to máme zakódované v genech (Přizdisráči a lokajové). Vidíte to i dnes, co jsme za CHÁTRU, naučeni zbaběle vykřikovat pokud se láme chleba, to MY né, to ONI..., každý z nás, nechť si zamete před svým prahem, bohužel o svůj práh mnoho lidí přišlo!?

      Ramón

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. 1:55, zase tu otravuješ tapetáři?

      Vymazat
    11. Ramóne, mně sice ruština na škole vadila, a bojkotoval jsem to i za cenu horší známky, ale nikdo přece nezakazoval škole vyučovat jiné jazyky. Sám umím dost slušně anglicky ještě ze socialistické školy a dnes jsem rád i za tu nenáviděnou ruštinu. Německy jen s obtížemi, protože jsem to od čtrnácti dál nerozvíjel.

      My jsme měli na obyčejné ZDŠ od šesté třídy nepovinnou němčinu a na výběrové škole byl kromě obligátní ruštiny povinný další jazyk. Vybrat jste si mohl z angličtiny, němčiny a francouzštiny. Samozřejmě jste mohl studovat i nepovinně. Můj bratranec tak ve svých patnácti mluvil plynule rusky a německy, a dobře zvládnul i francouzštinu. Na střední doplnil angličtinu, kterou měl i na univerzitě, takže po promoci se domluvil s půlkou světa a to studoval archeologii.

      Vymazat
    12. Anonymní 20. ledna 2019 8:35

      Z jakého jste obyčejného města (Praha)? V Mostě a to jsem měl do 7.třídy ZDŠ vysvědčení s vyznamenáním, nebylo v osnovách, krom ruského jazyka, výuka jiného cizího jazyka! Německy mne mohla naučit pouze má babička ze sudet, ta však zemřela, když mi byli čtyři roky do své smrti bojovala s karcinomem t.s.. Na střední opět pouze ruština. A osnovy nám nedělalo SSSR, ale škola, či bůhví kdo z kraje?

      Tak jak to popisujete Vy, to bylo až u mého syna, to naopak vyřadili ruštinu a mohl si vybrat mezi němčinou a angličtinou na ZDŠ, to se psal rok 1993 (angličtinářce bylo 26-let a to je ještě smutnější, blbla, měla chudák pro změnu karcinom na mozku a nikdo to nevěděl o něco později mu podlehla?).

      Z tohoto důvodu učila, jak učila např. "Moje máma je tlustá?", "Loď v láhvi?", já synovi po jejich další výstřelcích povídám, ta Vaše slečna učitelka bude nemocná, šla třikrát po sobě na oběd a myslíte že jí "kolegové" kantoři navedli k lékaři, byla pro ně nenažraná, pitomiové závistiví?!

      Paradoxem pro něho zase bylo, když nastoupil na střední měl pokračovat v ruštině, o kterou do té doby nezavadil, tak doháněl. Na VŠ Báňské, již měl ruštinu, angličtinu, němčinu, vše zakončeno zkouškou.

      Vzpomínám si že manželka mého známého ve věku 35-let s kamarádkou, kolem roku 1987 jezdila dvakrát týdně do Prahy na soukromý kurz angličtiny v Mostě se Policie státní a hlavně městská učí, povinně cikánštinu, my jsme zde nadčasový víte.

      Ramón HUAWEI®

      Vymazat
    13. 20:10 To já si zase pamatuju, že jako dítě jsem slýchával od dospěláků průpovídku že "Hitler byl svině, ale komouše, židy a cikány měl vyhubit" anebo že "ho to měli nechat dodělat" apod. Tak jsem se na to těšil, že to dokončíme my, až to tu praskne! Jenže jsem nevěděl že na tom Západě to stojí taky za veký kulový, jak jsem potom zjistil, páč komouši ve všem lhali, co všecko prý "hrozí" kdyby to "prasklo" (teda kdyby zvítězila kontrarevoluce u nás) a my jak blbečkové tomu věřili! Že prej v západním Německu už "řádí" nějaký Khárl Heinz Hoffmann! Na fotkách vypadal dobře! Velkej knír jak kaizr Wilhelm a v ruce nějaký kvér a na hlavě měl nacisticku helmu! A prej že vede bojůvky neonacistů v západním Německu! A my se těšili až sem přijede v čele Bundeswehru na Leopardu (to je tank!). Až pozdějc mi syn emigrantů který tu bydlel u sousedů přes prázdniny v podnájmu řekl, že prej je v západním Německu Hitler zakázanej a že ten Hoffmann je jen takový pošuk z jakéhosi spolku vojenské historie! To mě zdeptalo, ale řekl jsem si - no co no -"poraženej " stát. Ale spolýhal jsem aspoň na Ameriku! Viděl jsem na vlastní oči v ČST záběry pochodujících KKKáček ve Washingtonu jak hajlují a nesou nápisy Free Hess a Hitler was right apod. A měl jsem za to, že to přijde sem! Ještě v listopadu 89 jsme seděli s partou ve vinárně a jeden spolužák dal nohy na stůl a prones památnou větu: "Já tomu stejně nevěřím! Dokud nepojedou po Václaváku meďáky s hákošema na kapotě!". A my se smáli "vtipu". Jenže on měl pravdu! Nic se nezměnilo! Furt stejný žvásty o zlých nacistech, komouše nepověsili, židi zůstali dál nekritizovatelný a dokonce ani neobnovili zákon o potírání cikánských band z 1. republiky, takže naco se to dělalo? Přišel ten čurák Havlů s těma a kecama o "lidských právech" a hovno do hovna! Místo KKK se začlo cikánům říkat "Rom"!! Takže zklamání a podvod. Já hned jak se začli ty demonstrace, tak jsem na náměstí u nás rozflákal komoušský zasklený vitríny s Hrdiny práce" či co. A hned pár lidí s nějakýho OF na mě že prej to nemám dělat, že prej musíme "opatrně" a pod. zbabělý kecy, aby nás prý neměli za "provokatéry"! He! Já jsem čuměl jak zjara! Furt jsem čekal že vohlásej, že byl zatčen Bilak a že už ho někde mučej a vono hovno hovno! Ani ty posraný Rusáky neprotáhli Prahou s prackama vjerch! Hovada ... a prej (kontra)Revoluce! Jo Budapešť 56 - jó to byla panečku Kontrarevoluce! - http://novysmer.cz/index.php/historie/2679-budape-1956

      Vymazat
    14. 15:44, máš štěstí ty tapetující nacistická svině, že jsi anonymní, jinak by tě do kafilérie sbírali po kusech.

      Vymazat
    15. Čau Ramóne, naše škola nebyla v Praze, ale poblíž. Nicméně nebyla jediná, kde byla možnost nepovinného jazyka. Netýkalo se to jen Prahy a okolí, ale znám takové třeba i na Slovensku a na Moravě. Jednalo se tedy o konkrétní školu a jejím vedení, ne že by se to nějak úmyslně utlumovalo. Ale tím, že to bylo nepovinné, je pravda, že nebyl tlak na výuku a některé školy (ZDŠ) rozšíření jazyků nezavedly. Na středním stupni už povinnost byla a jazyky se učit musely... ovšem úroveň také závisela na konkrétní škole.

      Vymazat
    16. 19:08 pro vás k 15:44

      Ing. Bořivoj Pauk @Sniperandcleane
      Odpověď @dennikN, Brno
      Trošková a slušnosť dlvr.it/QKbDll pic.twitter.com/eAL3JT6jku. Výmena kuriev v bordeli ??? Evropou obchází strašidlo zániku podvodné lžidemokracie (a jejích šarlatánských odnoží) revolucí IT v občanskoprávní adresnosti vztahu občana a zastupitele. inuru.com/index.php/spol…

      Tveety

      Ing. Bořivoj Pauk
      @Sniperandcleane
      18. 1.
      Přímá lůzokracie? Neadresné anonymní referendum oblbnutých, nezodpovědných a nikým nevolených jurodivých anonymů je populistický podvod a zločin. Proč má na blbé a nezodpovědné voliče doplácet celý stát ??? parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a… twitter.com/JezekCZ/status…
      Zobrazit souhrn ·
      Ing. Bořivoj Pauk Ing. Bořivoj Pauk
      @Sniperandcleane
      18. 1.
      Přežije Milouš Zeman Milouše Jakeše a překoná ho ??? Neodpovědný psychopat se nikomu zodpovídat nemusí. A také to od něho nikdo nečeká. parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a… twitter.com/Tydencz/status…
      Zobrazit souhrn ·
      Ing. Bořivoj Pauk Ing. Bořivoj Pauk
      @Sniperandcleane
      18. 1.
      Číňané, Číňané přicházejí - zpívejme přátelé !!! Už vidím zemanovské čecháčky, jak úderničí jako čínští kuliové pro čínské mandaríny a jejich dividendy. Čecháčkostán je v totálním rozvalu. parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a… twitter.com/Aktualnecz/sta…
      Zobrazit souhrn ·
      Ing. Bořivoj Pauk Ing. Bořivoj Pauk
      @Sniperandcleane
      18. 1.
      Partaje se slétly k volbám jako supi na mršinu. Burešovské hyeny z ANO, pitomiovské socky z SPD a pevné jádro parazitické KSČ. Miloš Buran je zastřešuje a se socany si vytřel řiť. Karel Kryl: "Pod střechou jedný partaje se u koryta sejdem !" parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a… twitter.com/Aktualnecz/sta…
      Zobrazit souhrn ·
      Ing. Bořivoj Pauk Ing. Bořivoj Pauk
      @Sniperandcleane
      18. 1.
      Čínské přísloví: Čím výše opice leze, tím více vystrkuje (rudý) zadek. O opilce se kdysi starali sami pacienti záchytky. Pouze Buran má na to kancléře s Ovčuráčkem, lékařské konsilium, Soukupa a hradní stráž. parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a… twitter.com/Tydencz/status…
      Zobrazit souhrn ·
      Ing. Bořivoj Pauk Ing. Bořivoj Pauk
      @Sniperandcleane
      18. 1.
      O opilce se kdysi starali sami pacienti záchytky. Pouze Buran má na to kancléře s Ovčuráčkem, lékařské konsilium, Soukupa a hradní stráž. parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a… twitter.com/ThomasPaulina7…
      Zobrazit souhrn ·

      Vymazat
    17. Anonymní 20. ledna 2019 20:05

      Dík za info, holt sever Čech je sever Čech, jak školství, tak zdravotnictví a Praha, ta je od nás strašně "špatně živená", proto si musí nadělit novou supermoderní nemocnici na Letné, "pražané si ji zaslouží!", slova Piráta Hřiba? To je realita sebevyvolených ...

      Nůžky se rozevřely až moc nezdravě nebezpečně, jsme tu již velice nas.aní a Praha nás chce dál plundrovat (Lithium), plus knížecí rady o našem rasismu!!!

      Porovnej:

      ••••••••••••••••

      MPSV ČR Požadovaná profese: Lékař!

      Lékaři bez atestace! (kromě oborů praktického lékařství) (22128)
      Počet volných míst: 17
      Pracoviště a kontakty
      Firma: Krajská zdravotní, a.s., IČ 25488627, http://www.kzcr.euOtevření v novém okně
      Místo výkonu práce: Krajská zdravotní, a.s. - Nemocnice Most, o.z., J. E. Purkyně 270/5, 434 01 Most 1, okr. Most
      Komu se hlásit: Bc. Jana Mackovčinová, vedoucí personálního oddělení, e-mail: jana.mackovcinova@kzcr.eu
      Vlastnosti volného místa
      Směnnost: Jednosměnný provoz
      Pracovněprávní vztah: Plný úvazek
      Minimální stupeň vzdělání: Vysokoškolské
      Doba zaměstnání: od 7.1.2019
      Mzdové rozpětí: od 25 000 Kč/měsíc
      Další informace:
      Zaměstnavatel je ochoten zaměstnat cizince!
      Zaměstnanecké karty
      Počet míst pro zaměstnanecké karty: 3
      Počet žádostí o zaměstnaneckou kartu: 1
      Poslední změna: 18.1.2019 2:26:54, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Most, číslo volného místa: 14 512 080 761, poslat dotaz zaměstnavateli:

      ••••••••••••••••••

      To je realita podřadných, druhořadých Čechů ...

      Proto Prahu i s jejími pražany, milujeme až za hrob a vždycky většina půjde proti ní, pohár trpělivosti zde začíná přetékat ve všech jejích privilegovaných směrech, vzniká jaká si latentní alergie na Prahu.

      Ramón HUAWEI®

      Vymazat
    18. 19:08 Nejsem žádnej socan ty xinle pochcanej, zesranej a zabílýho dne se válející ve škarpě! Jako tahle tvoje zdegenerovaná sorta podlidí tu - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs


      Protože jak praví klasik:
      "Čím jest opice člověku? Posměchem či bolestným studem. A stejně má i člověk být nadčlověku: posměchem či bolestným studem."

      Na tebe mi postačí bohatě ta sukovice co mám tady v ruce! - https://www.youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ

      Vymazat
  5. Jak je možné ,že toto v klidu probíha,jak je možné,že taci učitelé ještě uči,jak je možné,že z našich dani platime takové učitele kdo za to zodpovida? vláda potažmo ministr školství,je to katastrofa ,kde se posouváme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zpustnout a zavšivit školství učinily všechny vlády od roku 1990 rukou společnou. Velkou vinu na tom mají sociální demokraté, kterým zjevně nevadí ani stav veřejnoprávních sdělovadel ani katastrofa, které se nazývá české školství.

      K.

      Vymazat
    2. PANE K.ZKUSTE NAPSAT K VAŠEMI PŘISPĚVKU

      zejména návrh řešeni.
      Na přiklad vezmu toho ministra do zubů a odnesu do odpadu to by pak bylo vše krásnějši no ni?!

      Vymazat
  6. https://eurozpravy.cz/domaci/zivot/246492-do-babyboxu-v-pelhrimove-odlozili-1-5leteho-chlapce/

    OdpovědětVymazat
  7. K Pavlovi 4:39: I já mám ze střední školy podobné vzpomínky. Ideovou pevnost tam zajišťovali dva zástupci ředitele, který byl skvělý a věnoval se hlavně vědecké a publikační činnosti, ostatní byli skvělí a třeba naše vynikající a krásná učitelka chemie byla dokonce ideologický "průserář". Na vysoké to už bylo jinak, ale dodnes si pamatuji na státnice, kde byl rovněž kromě odborných předmětů i souhrn společenských věd. Oddrmolila jsem odpověď v duchu, jak to bude v komunismu skvělé, a examinátor se mě zeptal: vy tomu věříte? Já jsem odpověděla: nevěřím, ale vy nás to tady takhle učíte. A bylo to, dal mi dvojku a šla jsem. Byl to skvělý člověk a přednášel nám politickou ekonomii, velmi dobře, to jen paní na vědecký komunizmus byla opravdová fanatička, ta u toho naštěstí nebyla. Řekla bych, že tenkrát bylo mezi učiteli mnoho rozumných a hlavně vzdělaných lidí, ale nejsem si jistá tím, že to stále platí i dnes, zvláště v souvislosti s poklesem úrovně vzdělání, který je setsakra dobře plánován a realizován. Marná sláva, vědomostí člověk musí nabýt čtením a soustavným vzděláváním se, nikoliv guglením útržkovitých informací bez uvědomování si souvislostí. Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Pavlo klobouk dolů,poslední věta je alfou a omegou působení medií na mladou generaci.A to nehodnotím objektivitu gůglu...

      Vymazat
    2. Google je jen nástroj k vyhledávání. Horší je to s internetovými encyklopediemi a to především proto, že lidé v nich se neodvažují či neumí editovat.

      Vymazat
    3. Díky, taky zdravím .-) . I když mám takovou soukromou teorii, že škola je jen prostředek, když někdo není nadán "rozumem a inteligencí", tak se stejně třeba na základě dobré paměti nabifluje, má VŠ, ale svůj stín nepřekročí. Jak se vtipně mezi kantory říká, tak "vzdělávání je pašováním bbců za hranice moudrousti".

      Druhým limitem je malý stát a národ. Prostě nemáme tolik peněz, abychom měli dostatek kvalitních novinářů, analytiků, atd. Ekonomika je odvozená od větších sousedů, převládají subdodávky. A naše národní povaha je hašteřivá, malicherná. Máme hodně skvělých lidí, ale také jsme jich za 100let mnoho ztratili. A ten náš učitel občanky, co tak loajálně sloužil rudým páníčkům, byl prvním, kdo začal podnikat, navíc v oboru soukromých gymnázií, co asi mohl přinést, kromě ducha zisku?

      Takže osobně si myslím, že to je vše o lidech, potřebovali bychom pár statečných kvalitních lidí, co by byli vzorem pro mládež. Že v životě nejde jen o peníze, že můžeme něco změnit, když ti moudřejší někde dojdou sluchu. Válcují to tu peníze, sebevědomí, úspěch, chybí trochu smyslu pro vlast, hrdost na to, co jsme dosáhnuli. Nové elity jsou jistě bohaté penězma, ale mezi lidma chybí společný duch a zájem dělat věci spíš lepší. Politikaří se, ale chybí nám státníci. Viz hrozný zákon o exekucích (na západě takový nikde není), viz různé podvody (solární, nákupy, předražování, vzdání se zlatých rezerv), výměny polic. ředitelů a slabá justice, špatná kvalita lidí v TV zpravodajství, složité zákony a málo výonná justice a státní správa, atd. Přál bych si změnu, odbornost a rozum, méně emocí a víc znalostí, a méně přehánění v hrozbách Ruskem, a ochotu trochu kritizovat USA a Brity, za války od r.2000. On by si to pak každý učitel rozmyslel, zda bude dětem blbnout hlavy, kdyby tu byl pořádek a pozitivní duch!

      Vymazat
    4. Máte naprostou pravdu.

      Vymazat
  8. No už jen zbývá udělit posmrtně Hitlerovi Nobelovu cenu za mír . Nu proč ne , vždyť jiní zločinci už ji dostali . Takoví Rusobijci jako Štětina , Langšádlová , Petříček a jim podobní by jistě nebyli proti .

    OdpovědětVymazat
  9. Nějaký anonymní prolhanec, blb a pohádkář si vymyslí zkazky a bajky jak se prý dějí jakési hrůzy na anonymní škole.
    Článek je z kategorie naprostého škváru, smyšlené bláboly bez jmen, jakýchkoli údajů a jakýchkoli důkazů. Chápu ale, že, jak vidno z diskuse, místní jednozávitoví blbové žádná fakta nepotřebují. Těm stačí i sebeprimitivnější záminka k nadávání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeptejte se rodičů, dětí, učitelů... a odpověď bude v podstatě kdekoliv úplně stejná, jako v tom článku. A nenaškvárujete s tím nic...

      Vymazat
    2. Tak to vidíš blbe.Česká prolhaná televize ti denně nabízí mraky důkazů a ty to stejně nechápeš.

      Vymazat
    3. Příklad gymnázia Sladkovského v Praze 3 našemu hlupáčkovi - anonymovi 8:59 nestačil. Doufám, že Zemská domobrana na své mailové adrese

      red-zpravodaj@zemdom.org.

      nasbírá dost konkrétních důkazů. Ostatně prarodiče se často věnují svými nejmladším potomkům víc než rodiče, tak by v tom mohli pomoci.
      Předem díky.

      Vymazat
    4. Staci si precist Jandu s Evropskych hodnot a je vam hned jasne,ze clanek je pravdivy

      Vymazat
    5. 8:59, není lživý, co to plácáte? Možná to není úplně všude, ale já sám mám zkušenosti s tím, jak mohou být indoktrinováni jinak velice schopní studenti. Jedná se o hru s emocemi. Jakmile někomu nasměrujete myšlení tím "správným" směrem, těžko bude akceptovat skutečný stav věci, i kdyby s tím byl konfrontován tváří v tvář.

      Je to něco jako když se setkají dva krásní, mladí a vzdělaní lidé. Chlapec a děvče. On švarný junák, ona modrooká krasavice, oba z dobrých rodin. Normálně by se mohli do sebe zamilovat a založit rodinu, jenže chlapec to děvče zabije. To proto, že on je Němec, Arijec, příslušník SS a ona špinavá Polka, slovanská pakáž.

      Vymazat
  10. Tak to je mladí lidé nečtou a nevědí co je pravda je to na každém rodiči aby potomkům pravdu řekl já jsem to udělal.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trolle, že si nedáš pokoj. Smrdíš tu stále stejně, jako psí hovno přilepené na botě. :-)

      Vymazat
    2. 10:54
      Pane "síla vašich argumentů" asi nikoho nepřesvděčí přečtěte si znova sám co jste napsal. To není názor jen nadávka a chybí jak adresát, tak odesílatel. Já osobně si myslím, že přepisování dějin je želbohu u nás zvykem. Opravdu na místě to bylo v Maganu.

      Vymazat
    3. 12:46 Přesně tak. Proběhla tam na rozdíl od čecháčkostánu důsledná dekomunizace! Český loupeživý bachratý komunizmus vznikl a trvá jako vazalství vůči feudální Moskvě, bez ohledu na to, jaký satrapa ji zrovna ovládá a jako vlajkou zrovna mává. Ubozí, kolaborantští a neschopní Švejci a modroknížkoví Čecháčkové se potřebují schovat za sukně někoho silnějšího a přitom kulturně zaostalejšího - aby vůči němu neměli mindráky (jaký mají vůči Západu). Prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci jsou mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie, založené na bratrovraždách a zákeřných záludnostech. Podobně jako Rusové. Jenom více kradou! Také stejně jako u těch Rusů dekomunizace v hlavách zatím u nich neproběhla! - https://zpravy.idnes.cz/bis-skolstvi-dejepis-skola-historie-d7t-/domaci.aspx?c=A181204_154054_domaci_brzy

      Vymazat
    4. 15:50 nic než tapety neumíš? Už jsi to tady zapráskal dostatečně.

      Vymazat
    5. 18:58 Až se aspoň na jednu mý kvality zmůžeš, tak si budeš moct na oslavu zatančit s další podobnou sbřeží kozáčka! - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      Vymazat
  12. Každý slušný člověk a vlastenec volí SPD.
    Volil jsem Zemana, protože je to v první řadě vlastenec, nikoliv dutý sud na dálkové ovládání.
    Negr má svou vlast v Africe, má dvě ruky, jako každý jiný, takže je to plně na něm, jaký blahobyt si v Africe vybuduje.
    Migranty soustředit do pracovních táborů, kde si svou pilnou prací pod ozbrojeným dohledem vydělají na jídlo, ubytování a dohled.
    Rusko je jediný, skutečný a autentický spojenec, a je moc dobře, že je po zuby ozbrojené, má k tomu pádný důvod, totiž obranu ruského národa a státu.
    Ať žije bratrské Rusko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdříve se ale naučte pořádně česky. Nikdy nemůže být řádným vlastencem šikmooký Čech. Okamura je kukačka. Jediným vlastencem je Jaromír Soukup!

      Vymazat
    2. Bohužel pánové, opět jsme před volbou menšího zla. Mám volit šikmookého vlastence, který se ve slabé chvilce nedokázal opanovat a postavil se bok po boku s chátrou typu Fiala, Kalousek, Piráti, "starostové" atd.
      nebo mám volit nevyzkoušeného, ale zaručeně exhibujícího a své vlastní libido uspokojujícího Soukupa, který se snaží všechnu pozornost strhávat jen na sebe a který je známým politických turistou? Babo raď.

      U mne to zatím stále vyhrává samuraj.

      Vymazat
    3. 10.53
      Okamura je českomoravský vlastenec, par excellence, takových je málo!
      Každý slušný člověk a vlastenec volí SPD.
      Nevím, kdo je Jaromír Soukup, nejspíš nějaká straka?
      A zapište si, soudruhu, za ušiska - starého psa novým kouskům nenaučíte.

      Vymazat
    4. U mne Okamura skončil potom, co se nezastal důchodce s motorovou pilou:-)

      Vymazat
    5. 11.50
      To byla Okamurova strategická chyba, které se může dopustit každý politik. Nejspíš chybně předpokládal pád koalice ANO A ČSSD, což by vytvořilo možnost pro účast SPD ve vládě.
      Vše dopadlo jinak, ale nezpochybňuje to nijak Okamurův dlouhodobý a zásadní postoj v otázce migrace.

      Vymazat
    6. 12.11
      Kácet stromy do vlakových kolejnic, a vydávat to za boj proti migraci je čin šílence.
      Stačí domyslet do důsledků.
      Jednoduše kriminální čin, pokud je ten člověk při smyslech.
      Kontraproduktivní čin, medvědí služba. To nemůže žádný politik obhajovat.

      Vymazat
    7. kácet stromy na koleje a veřejně se mít k jakékoliv straně je medvědí služba, ale spíše v tom může být totální pomatenost, ale i šikovně vyprovokovaný čin s následným zneužitím, takže Okamura udělal jedině možnou a správnou věc a čin odsoudil

      Vymazat
    8. 12:23, ale vždyť 12:11 je jen obyčejný provokatér.

      Vymazat
    9. A vy, 12.11, jste se snad zastal Vítkovských paličů? Ubohý provokatére, obhájče zločinu... vraťte se do Brusele.

      Vymazat
    10. To je zásadní rozdíl! Zatímco ruští "bílí negři" (Bronstein) coby de facto vječně zlití divoši jsou pro civilizaci zcela nepotřební, tak žlutej xindl nám může dosloužit tradičně v roli kuliů s touhle slušivou šálou na krku! - https://www.dhm.de/fileadmin/medien/lemo/images/ba008251.jpg

      Vymazat
    11. 15:48 á debil se vrátil z hospody. Už tě měli štamgasti plný zuby, tak jsi vlezl sem?

      Vymazat
    12. 18:55 To možná ty, skřekající čechomužyk z této sorty k likvidaci určených podlidí - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      S pitím a dokonce i kouřením jsem přestal v červnu 2008! A to jsem chodíval na dvanáctiletou v teplákách do barů, kam by užgrynadnýho rudýho kretena tvýho typu nevpustili ani v jeho trapným tesilovým saku s nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama v trapnejch východoněmeckejch mokasínácho:)))

      Vymazat
  13. Já si myslím, že vše se vrací, kdo jinému jámu kope, sám do ní spadne! Zatím se asi u nás ve školách mlátí málo učitelů. Ale to přijde, žáci je budou mlátit a střílet jako v Americe! Co si vychovali, to se vrací. Doufám, že se jim ta prolhaná výchova vymstí! Těm novodobým Komenským....!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vychovává rodina a nepřímo společnost.
      Škola vzdělává.
      To jsou velké rozdíly!

      Vymazat
    2. 11:51
      Ona ale dnes škola ani nevzdělává. Bohužel.
      Naopak dělá z dětí bezprizorní ignoranty.

      Vymazat
    3. Pánové musíme být jednotný a né se navzájem urážet . V jednotě je síla a Putin je náš vojvoda .

      Vymazat
    4. 22:20 máš tam chybu. V Jednote sú regále s tovarom a Putin má Vojevodu. Nabudúce menej piť.

      Vymazat
  14. Jestli je toto pravda jak se žákům překrucují dějiny tak je to hnus a podlost nejvyššího stupně.

    OdpovědětVymazat
  15. Mám zcela jinou zkušenost mám syna na střední škole jejich učitel na občanku a dějepis je jejich třídní a ten zcela rezignovaně na třídních schůzkách prohlašuje chci jen aby věděli co významného se stalo v letech 1914,1918,1938,1939,1945,1948,1968,1989 a kdo to bude z žáků vědět na u u mě za celou školu za 1 ,o žádných migrantech,a pod ani slovo a syn to potvrzuje a představte si žáci mají z těch předmětů 3,4 žáci nato totiž totálně kašlou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Macháčková, řeknete nám něco o Slovenském národním povstání"

      "Ééé, já teda vo tom nic konkrétního nevim, ale zaslechla jsem že se něco chystá..."

      Vymazat
  16. Tak už máme další hezký, pravdoláskařský termín, k humanitárnímu bombardování nám přibyl "preventivní obranný útok"! Fascinující, jak říká T. Spencerová, můžeme se tedy těšit na to, že výhledově vyvoláme preventivní, jadernou, obrannou válku, která nás preventivně zahubí... J.

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I na tebe, vlastizrádče, se už vaří voda!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Koukám, že zrušení klecových lůžek byla chyba, tak si alespoň vezměte prášek, uleví se Vám.

      Vymazat
    4. 12:23 jè čau Jando! Trochu jste to s tím dějeBisem přetáhli, teď vám nebudou věřit ani v inkluzních speciálech.

      Vymazat
    5. 1:53, pořád sem kopíruješ ty ladcivní kraviny, kterým nikdo nevěří, takže máš smůlu. Ty jsi nějak sexuálně frustrovaný, že tě to tak zajímá a musíš se téhle vymyšlené blbosti pořád věnovat? Já tomu rozumím, žádnej chlap v okolí tě nechtěl, proto tolik zášti.

      Putinovy dcery studovaly a žijí v Rusku. A máš pravdu, že má rád deti. Svoje dcerky rozmazloval, až mu to žena musela zatrhnout.

      Vymazat
    6. 7:35 Není tomu tak, v tomhle věřím Rusům! A fotkám ... a taky vlastím očím - koukal jsem na ten dokument!

      Vymazat
    7. 8:41, já jsem to viděl taky a nic divného mi na tom nepřišlo. Sám mám děti rád, nejen ty svoje, a zatím naše společnost chvalabohu nedošla tak daleko, abych se musel obávat nějakého kontaktu s nimi. Koneckonců maminka i otec toho prcka byli hned vedle. Spíš jste divný vy. Zrejmě patříte mezi typy, které si vybavují soulož i při odemykání dveří do bytu. Měl byste to léčit.

      Takových Rusáků, kteří by nejraději svého prezidenta utopili v Něvě jako Rasputina, jsou stovky, stejně jako my máme stovky takových Čechů v podobném vztahu k Zemanovi. A "věrohodných" kravin na hraně zákona si u obou dokážu navymýšlet stovky. Nebuďte naivka.

      Vymazat
    8. 20:38 Janda je aspoň na chlapy! To tvůj fýra - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      je na chlapečky! Na oko se sice i voženil, ale když manželka zjistila co je zač tak vod něj utekla a totéž poradila svým dcerám! Co nejdál! Proto žijou na Západě a vnuky mu zásadně nepučujou! Proto je Olivřík Stounů nemoh vidět! Furt - "tak kdy už přijdou, chci si je natočit" a ten žůžovák kremelskej se jen uculoval, jako vždycinky když začne bejt vilnej, až mu lícní kosti trčely z tý jeho ugrofinský dršky jak sáně - a prej "až večer v soukromí" !!!!!:-))))))))))

      Vymazat
    9. 15:46, odpal demente

      Vymazat
    10. 18:52 Nepindej a uháněj, tepl(ick)ej zřízenče, primář cink, že máš na příjmu další komoušskou zdechlinu! A moc nečuchej jejich posmrtný prdy, pak tě z toho šálí zrak a nepřečteš správně cedulku na palci a to je důvod proč na tebe doktoři řvou "odpal demente!"

      Vymazat
  18. Rudí ďědečkové s papírovými šibenicemi na poslední antibabišácké manifestaci poněkud omládli. Asi tam 12:23 pauzírival.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý vlastizrádce by se měl bát, že jeho služba cizím zájmům bude po zásluze odměněna.

      Vymazat
    2. 12.53 bledý blbče, nech si vyměnit desku, meleš pořád dokola

      Vymazat
    3. 15:28...12:53 není bledý blbec.On je pruhovaný blbec s hvězdama na prdeli

      Vymazat
    4. 17:44 A ty zase HROMADA PUTLERSRAČEK a odulej seš tak, že i v soutěži o NEJVĚTŠÍHO Čechomužyka BYS KVŮLI svý těkavosti a plynné podstatě skončil až poslední!!!!!!
      Odulej seš od čučení do pšoukolíhně tohodle škaredýho Ugrofína!!!!˘ - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      Vymazat
  19. Po hardrákovém převratu v roce 1989 chodil místní vedoucí OF do školy, kde v tělocvičně přednášel žákům o zločinech komunistů. Veřejně se však vědělo, že chybělo 14 dní a on se stal kandidátem KSČ. Na jedné veřejné schůzi přiměl svého kamaráda, aby veřejně vystoupil ze strany. Ten hlupák začal svobodně podnikat a pak zmizel. Našli jej v lese pověšeného na větvi v takové výšce, že se rozhodně nemohl pověsit sám.

    Teď co s tím? Domluvte dětem, že některým učitelům rozhodně nelze věřit a že je mají poslouchat jen na oko. Jistě se najde i něco špinavého v jejich životě. Vhodným způsobem své děti o tom poučte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad ta kritika nepatří na všechny učitele....

      Vymazat
  20. Ukrajinizace ceskych skol.....hnus

    OdpovědětVymazat
  21. Vzdyt rikam,k postaveni pomniku Heydrichovi v zatacce pod Bulovkou zbyva jen krok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. včetně uvedení okolí do původního stavu

      Vymazat
    2. Předtím zdemontují sovětské pomníky na Olšanech, exhumují pozůstatky a spálí někde v Pelhřimově.

      Vymazat
  22. To co se povedlo "DEMOKRATÚM" za 30 let po sametovém převratě, to se komunistům v čele se SSSR nepovedlo za celou dobu od 2.sv.války - vygumovat minulost z hlav naší mládeže a naočkovat jim do nich svoje "demokratické" pravdy. Někteří dnešní středoškoláci neznají ani prezidenty Československé ani České republiky. Národ, který nezná svoji minulost je odsouzen k zániku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 16:19 - Jestli tady má někdo vygumovanou palici, tak jsi to TY, já tedy určitě ne. Napřed si všechno pěkně zjisti a pak můžeš kritizovat.

      Vymazat
    3. To si hošánku pleteš s Ukrajinou. Tam ano, tam proběhla tam na rozdíl od čecháčkostánu důsledná dekomunizace! Český loupeživý bachratý komunizmus vznikl a trvá jako vazalství vůči feudální Moskvě, bez ohledu na to, jaký satrapa ji zrovna ovládá a jako vlajkou zrovna mává. Ubozí, kolaborantští a neschopní Švejci a modroknížkoví Čecháčkové se potřebují schovat za sukně někoho silnějšího a přitom kulturně zaostalejšího - aby vůči němu neměli mindráky (jaký mají vůči Západu). Prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci jsou mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie, založené na bratrovraždách a zákeřných záludnostech. Podobně jako Rusové. Jenom více kradou! Také stejně jako u těch Rusů dekomunizace v hlavách zatím u nich neproběhla! - https://zpravy.idnes.cz/bis-skolstvi-dejepis-skola-historie-d7t-/domaci.aspx?c=A181204_154054_domaci_brzy

      Vymazat
    4. Anonymní 7:57
      Nechce se ani věřit, že něco tak hloupého jako vy, může být schopno samostatného života.

      Vymazat
    5. Indžo. Bořku Pauků z Brna 7:57, no tak už makáš na opravě, těch svých brněnských pavlačí po restituci! Nájemníkům to padá na hlavu, mají strach, že se dům zboří. Nájem ti od nich nesmrdí? Na úřady, stížnosti kálíš pouze zde trousíš, své vysušené bobky!

      Vymazat
    6. 16:04 Pochybuju že by se pan Inženýr kdy snížil k návštěvě putlerhoaxu typu NR financovaného a řízeného touto bandou kremelských židovorů! - https://img.opentown.org/store/news/180407/te-url-9f0e394ab55deec1225656a563db0bf8.jpg

      Z něho jsem si pouze vypůjčil velice výstižný popis ansámblu místních užgryndaných čechomužiků, prvidelných to konzumentů výblitků Putlerových přískočů, kteří se na ulici či v socce poznají poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení, z nichž mnozí maj navíc odulé tváře, jak blízko strkaj tlamu k pšoukolíhni svého škaredého fýrera! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      Vymazat
  23. Nakonec ti naši žáci budou na začátku školního roku fasovat Mein kampf, aby se v problematice dostatečně orientovali. Pár pedagogů by zřejmě z fleku mohlo dělat gaulaitery.

    OdpovědětVymazat
  24. Pracovala jsem dlouho ve školství, a na škole, kde jsem byla, by se určitě nic takového nedělo. Když jsem ale maturovala (1977) měly jsme všechny normální společenské šaty, a jedna se mnou stejně stará kolegyně mi tvrdila, že oni na gymplu povinně maturovali ve svazáckých krojích. Tím chci říci, že každá škola může být jiná - někde tu ideologii nějak odšvejkují a vyplní požadované výkazy, aby to vypadalo (inspektoři jdou vždycky jen po papírech) no a někde to řídí fanatičtí Jasánkové a tam je zle. Co s tím? Hezky se to řekne, že je třeba dětem vštěpovat "musíš za svou pravdou stát", ale všichni víme, jak to pak končí. Nablblí Jasánci pak řídí a schopnější mají smůlu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se setkal s tím, že co škola, to jiný přístup. My jsme měli například na střední svobodu úplně ve všem, přístup pedagogů byl téměř partnerský, na dvoře se smělo hulit, oslovovalo se "pane" nikoliv "soudruhu", agitace minimální, SSM dobrovolné a neúčast se neřešila, minisukně těsně pod prdel a džíny hodně natěsno, školská rocková kapela byla cool... Ovšem neznalost učiva se netolerovala.

      Spolužák z VŠ říkal něco podobného jako vy. Maturita ve svazáckém, na škole se přez šaty nosil zapnutý plášť, dlouhé vlasy chlapců musely dolů, vysoké podpatky se netolerovaly, líčení taky ne, každý den začínali hymnou včetně sovětské, soudruh byl i školník a Lenina jste mohli najít i v tamním skladu sportovního náčiní... ale že by tahle buzerace měla vliv na znalosti, to jsem nepozoroval. Vsadím se, že tamní soudruh direktor těsně po '89 vstoupil do OF.

      Vymazat
  25. Že by byl až tak objemný a vydatný mentální odpad na českých školách? Ale pokud jde o propagandu,zase až tak nic moc nového. Horší je to se vzděláním, které se stalo v českých školách také odpadem. Myslíte si, že i výuku matematiky, fyziky, chemie,(jejich "alternativní" odrůdy) dirigují čeští bretšnajdři? Prý u nás učitelé nechtějí dělat ředitele škol! Jistě se nedivíte, že převzít takový chlívek školní výuky, který vyrobili a v zájmu koho ministři, partaje, soubor oslů či parlamentních žvanilů. Tedy propad českého školství na žebříčku ve světě je ostudou, jako jsme zde snad měli jen za protektorátu Böhmen und Mähren a pod vedením Emanuela Moravce. A pokud si myslíte, že snad je na tom zdravotnictví lépe, jste na omylu. Ano, máme pro vyvolené ústavy, kliniky, Ikemy, ale ten svět soukromých praxí? Zdravotní sestry za socíku uměli více a hlavně byli pilnější. Ministr zdravotnictví pokud přenese "péči" na soukromé ordinace obvoďáků, většinou vzdělaných tak na kuří oka a vypisování účtů pro pojišťovny, bude tempo vymírání českého národa znásobeno. Zase radost třeba pro sudeťáky a určitě pro české fízly v jejich službách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli sestry uměly víc, dost pochybuju, a s tou pílí je věc konkrétní osobnosti a vedení konkrétního oddělení. Jestli se nedočkáte sestry, neznamená to, že někde vykecává na sesterně, ale třeba to, že je v soustavném presu v důsledku snížení počtu zaměstnanců nemocnic a jednoduše jste az dvacátý v pořadí.

      Vymazat
  26. Stále intenzivněji si uvědomuji jaké jsem měl obrovské štěstí, že jsem stihl vyrůst za socíku. Nezažil jsem nacistickou okupaci a pochopitelně tedy ani první republiku. Nezažil jsem ani poválečná tvrdá léta, spojená s etablováním moci. Pohadrákový rozvrat mě zastihl už dospělého a kolapsu už se snad nedožiju. Domnívám se proto, že se mi podařilo narodit se ve vůbec nejvhodnějším období pro prožití poměrně klidného a spokojeného života. Dnešním mladým vůbec nezávidím, vyhlídka blížící se smrti je mnohem příjemnější než vyhlídka na život v tom, kam to spěje. Děti nemám(vědomě), a tak můžu sledovat to vše bez většího zaujetí. Každý sklidí jak zaseje.

    OdpovědětVymazat
  27. My jsme za mlada provokovali komouše s USA a hipísem na ryflích. Dnes provokujeme teplouše s Ruskem ,Putinem a hlavně lentou . Astala vista.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píše se správně španělsky: "Hasta la vista!" čili "Na viděnou!"
      Jinak s vašimi "provokacemi" velký souhlas.

      Vymazat
  28. Chvála bohů že děcka mají po vysoké škole . Hlavně že jsem je v mládí učil pro slovanskou vzájemnost . Západ nás vždy zradil .

    OdpovědětVymazat
  29. Největší potíže s gramatikou mají ing. strojaři, zemědělští ing. to je katastrofa.
    Čte někdo z učitelů Učitelské noviny? Ze mnou oslovených přátel - kantoři na různých stupních a z různých koutů státu, NIKDO!!!
    Víte co to je Modrá velryba, Momo...? Kdo jiný, než kantoři na základních školách má být připraveno být dětem (spíše destruktivním mláďatům) nápomocni?!?
    Občas jedeme do Znojma vláčkem. Do Okříšek rychlíkem, zde se přesedne. Jedeme za nákupem "hroznové šťávy" a musí se také ochutnat. V Moravských Budějovicích nastupují "studující" kromaňonci... O prázdninách jezdí výletníci a je to ještě horší... Pánaboha, to jsme někde o 1-2 vývojové stupně zpět.
    Je zajímavé sledovat "při práci" průvodčí. Krom kontroly jízdních dokladů, mají dbát na kulturu a bezpečnost přepravy. Tzn. plný plat za 1/3 práce. Cestující - nejenom mládež, si mohou dělat ve vlaku co chtějí, třebas technodisko... Nohy s obuví na sedačkách... Přeprava učňovské mládeže v zašmírovaných montérkách... Kdo jsou jejich rodiče, učitelé a co průvodčí dbající na kulturu přepravy? Co Přepravní podmínky? Ale vždyť drážní dělníci jezdí rovněž v zašmírovaných pracovních oděvech, často i s pracovním nářadím v prostorách pro "vážené cestující" i tehdy, když je vlak vybaven uzamykatelným oddílem vyčleněným právě pro tyto účely. Táži se všech, kdo je tady prase, když ne dospělí?
    Obvyklé české je "ONI", hledat a odhalovat chyby tam, kde nejsou, hlavně odpoutat pozornost od pravých příčin.

    OdpovědětVymazat
  30. Přicházím pozdě se svou troškou do mlýna. To, co říká 7:47 - Kolemjdoucí, je bohužel pravda. Indoktrinaci ve školách se nemá podceňovat. Nejsmutnější na té verzi v článku, že Hitler prováděl preventivní úder na Sovětský svaz, tomu věří řada lidí mezi jinými také můj známý. Jinak celá řada lidi tvrdí následovné: Na Rusko je třeba tvrdě, co jsme od Rusů zažili - 40 let okupace, ukradení uranové rudy, rok 1968. Postoj Emeričanů je správný.
    Není třeba asi dodávat, že nynější vyspělý západ nám ukradl téměř všechno, včetně vody a posledně se chystá např. ukrást lithium. No jo, ted máme blahoslavený kapitalismus, který stojí na lži a krádeži, takže kdo ví jestli západní zloději neuspějí i s lithiem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To o preventivním úderu jsou dávno prokázaná a také patřičně publikovaná fakta, zaspals nějak dobu! - https://www.databazeknih.cz/knihy/vsechno-bylo-jinak-aneb-kdo-zacal-druhou-svetovou-valku-14030

      Vymazat
    2. 16:14: Můžeš si tomu věřit, já tomu nevěřím. Stalin byl všechno, ale nikoliv hlupák. Potom co neuspěl proti Finsku by chtěl pokořit západní Evropu? Trochu nelogické ne? Moc ani nevěřím těm zvěstem, že v roce 1920 při tahu na Varšavu následně bolševici chtěli dobýt celou Evropu. To tak je dobré pro lidi, co nepřemýšlejí. Bolševici v roce 1920 také nebyli idioti. Důkaz? I přes intervenci kdejakého kapitalistického státu uhájili výdobytek roku 1917 v Rusku. Tu knihu jsem nečetl.

      Vymazat