Reklama

.

.

úterý 15. ledna 2019

Panelová diskuse: Jak by měla vypadat armáda ČR?

9. 1. 2019
Plk.v.v. Ing. Ladislav Petráš, 

Plk.vz. Ing. Jaroslav Štefec, 
Pplk.vz. MUDr. Marek Obrtel

66 komentářů :

  1. Oni chtějí tu naši tlupu žoldáků nazývat armádou? Si dělají pr.el, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KDOVÍ,ZDA NĚKoho Z JMENOVANÝCH NAPADNE PROSAZOVAT

      versi pekelných rytiřů z nepolitické Společnosti voličů,nynějšich buditelů národa,kteři přicházeji s neuvěřitelnou vizi majici název Národni program voličů,kde je článek čislo 8 ve zněni

      NE NATO? A PROČ? CO BUDE POTOM?

      Dyt by stačilo udělat NATO pro Českou republiku NEPOTŘEBNÝM!

      Minimálně jeden z nich to ví,ale odváži se tuto versi prosazovat a začit o ni diskutovat??

      Vymazat
    2. Tohle snad Ivane ani nemaž, ať máme všichni před očima ten varovný příklad, jaký hovna může někdo vyplodit...:-(

      Vymazat
    3. 17.28
      Je našim obrovským štěsti,že máme k dispozici Mutti MERKEL,která včas způsobí naprostý rozval EU a tak budeme možná ušetřeni nového Drang nach Osten.

      Jediným záchranným pásem asi bude opravdu myšlenka udělat ještě včas pro ČR to NATO zbytečným ,což jak vidime prospívá v praxi mnoha skvělým státům o čemž doufejme ti podplukovnici vi a dokáži mit odvahu a podrobné znalosti,aby se nebáli navrhnout cestu timto směrem a vysmolili se na to,že to vzbudi zuřivý odpor liberálni prý demokracie,kteá žádnou demokracii neni!

      Uvidime zda jsou to jsou opravdoví válečnici nebo jenom dvojky másla!

      Vymazat
    4. No na mazání to není. Ale v právním státu by za to bylo minimálně 20 let za propagaci fašismu.
      Ten paragraf posud existuje, ale používá se na vlastence.

      Vymazat
    5. 0:28 Tak v Zemanově siomakovici jistě! Tam přežívá spousta dávno zrušenejch nebo totálně znesmyslněnejch paragrafů - viz ten o jakési "propagaci hnutí směřující k potlační lidských práv a svobod":))) Nicméně za označení našich "bojovníků za Prahu před Kábulem" jako tlupy žoldáků by Ovar navrhnul rovno provaz!:)))

      Vymazat
    6. https://www.youtube.com/watch?v=XBAqcYq5wIo

      Vymazat
  2. Jak? Jednoduše. Žádná kvanta té jejich zbytečné a drahé t.zv. techniky, ale zato kopa odborníků, co s ní dovedou ve všech případech zacházet i co do typů v jiných armádách. Zato ale fyzicky i odborně zdatných na úrovni třeba MOSSAD a t.p. Prostě Rambo. A taktéž to co doposud máme dobré - sanitární a lékařská technika a vybavení včetně personálu. Také povinný výcvik a proškolení domobrany (každý muž a dobrovolně i ženy).
    A v neposlední řadě také proškolená veřejnost jako kdysi CO a k tomu pochopitelně školitele.
    Prostě si uvědomit, že jako malý stát ty velké neporazíme silou zbraní, ale silou vůle národa. Příkladů máme dost. Partyzáni při okupaci, či odpor slabého Vietnamu proti obroviz USA co sejně musel s hanbou vypadnout.

    OdpovědětVymazat
  3. Profesionálně vycvičené lidi ochotné prát se za vlast bychom ještě měli i když v podviživeném počtu. Jestli si někdo myslí, že máme dostatek vojenské techniky, a mteriálu, výzbroje nebo munice, tak vůbec neví o čem mluví viz pán 11:19. Stačí těm co mají přístup letmý pohled do ISL. Navíc MOSSAD je zpravodajská služba ne armáda a Rambo je debilní fantasmagorie nemající nic společného s realitou. Takhle AVENGERS byste nechtěl? Kde by se jako prováděl ten povinný výcvik, když kasárna nemáte? Byla zrušena. Do čeho jako byste oblékl ty domobrance, když má armáda sotva hadry pro stávající personál? A s čím jako budou cvičit když máte výzbroj maximálně pro 30 000 vojáků? Doba kdy alespoň pěchotní zbraně byly připravené pro mobilizační počty už je dávno pryč a sklady pokud jsou zejí prázdnotou. O těžké technice škoda mluvit. Stačí se zeptat, kde že ta výzbroj je? Odpovím Vám v Sýrii u Kurdů, na Ukrajině u Azovů, v Iráku, v Gruzii, v Afghanistánu, Na Srí Lance ji použili proti Tygrům Z tamilského Ilámu atd. Celá východní Evropa se podílela na US dodávkách pro "bohulibé mírotvorné účely" a na šrotování vlastní výzbroje. No a teď máte jaksi úplné hovno a na novou výzbroj made in USA jaksi také néni. Zaplať pán Bůh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na všechno bude když zastavíme ty zlodějiny bank a nadnárodních společností. Všechen zisk vytvořený u nás musí být zdaněn jako ve Švédsku a bude na vše. Potřebujeme brannou povinnost a domoobranu na Švýcarský způsob. Posiluje to ducha i tělo.

      Vymazat
  4. Jednonačně to chce vrátit se k (polo)povinné vojenské presenční službě (pro muže povinné, pro ženy dobrovolné, všem ostatním pohlavím zakázané, ovšem s nějakou kompenzací, např. daňovou), cca na 3 měsíce (a následně po celou dobu produktivního životního cyklu pravidelná cvičení v přiměřeném rozsahu). Jejím obsahem by byla mj. tělesná kondice, základní znalosti zacházení s osobní zbraní a pěchotní technikou a zákl. návyky činnosti v sestavě vojenské jednotky (a kvalifikovaný nábor to profesionální složky armády). Obsluha pokročilejších technologií (hlavně letectvo, PVO ap.) by samozřejmě zůstala na profesionálním sboru. To, že premiér Zeman povinnou vojenskou službu zrušil, patří mezi jeho zásadní chyby!
    Námitky typu: ..." Kde by se jako prováděl ten povinný výcvik, když kasárna nemáte? Byla zrušena. Do čeho jako byste oblékl ty domobrance, když má armáda sotva hadry pro stávající personál? A s čím jako budou cvičit když máte výzbroj maximálně pro 30 000 vojáků? Doba kdy alespoň pěchotní zbraně byly připravené pro mobilizační počty už je dávno pryč a sklady pokud jsou zejí prázdnotou. " jsou nesmyslné. Prostě by se to muselo (v potřebném rozsahu ) obnovit. Je na to 60 mld.Kč (ročně!!!)
    Když to jde v kulturně i velikostně srovnatelném Švýcarsku, proč by to nemohlo být i u nás ...a kydy, že jsou bohatší si prosím ušetřete, to s tím vůbec nesouvisí ....60 mld. Kč/rok (tj. 600 mld Kč za 10 let -to je už docela dost peněz) se to pořídit dá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Působení této ne-profesinální složky armády by samozřejmě muselo být omezeno výhradně na teritorium ČR...
      Případné zahraniční mise profesionální složky armády by měly být kategoricky podmíněny souhlasem RB OSN ...a českým vztahem k místu nasazení (např. Balkán)

      Vymazat
    2. Ozbrojených nearmádních mužů máme násobně víc, než za tandemu Husák-Bilak.Pouze jejich velení je zahraniční.
      A za druhé: Je to pravda, že se doba vojenské základní služby nepočítá do odpracované doby při výměře důchodu?

      Vymazat
    3. Unknown9. ledna 2019 12:21
      Naznačená obnova naší armády je reálná. Pouze musí být politická vůle, po národní svrchovanosti, která naším EUrosluhům chybí.
      Je třeba volit národně uvědomělé politiky. A také je třeba dávat mediální prostor aktivitám domobranců. Ti směřují tuto záležitost správným směrem. P.K.

      Vymazat
    4. Souhlas! Konečně by bylo možné zdejší mužyckou zběř poslat na podobnou agresivni, primitivní chátru na východě, ať se navzájem pobijou a zbytek vyhubit isekticidem. Nechal bych jen pár samců a samic na chov, budou dobří do laboratoří namísto morčat. Pak konečně může zdejší krásná země přijmout obyvatelstvo hodné její krásy. Stejně tak krásná země bohatá na suroviny na východě, dočasně nazývaná Rusko. Tohle musíme udělat s veškerou mužyckou zdegenerovanou populací primitivní východní Evropy. Až pak, když se uvolní prostory pro lidský rod, nastane prosperita a mír.
      O tomto mluvili všichni proroci a věštci už celé věky. Zbavte se chátry na východě Evropy, která odjakživa rozvracela svět a zaplevelovala svým poškozeným genofondem a nastane zlatý věk.

      Vymazat
  5. Předně by naše armáda měla opustit všechna zahraniční působiště, kde posluhuje americkým zájmům. Omluvit se tamnímu obyvatelstvu, deklarovat mírové postoje ČR, distancovat se od počínání USA a přislíbit, že už se k ničemu takovému nikdy nenechá zneužít.
    Pak bychom se mohli začít bavit o tom, jak učinit naší armádu opět bojeschopnou, respekt budící silou, připravenou zajistit bezpečnost naší země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lidský zdroj Správně pane a už nemusím nic psát souhlas.

      Vymazat
    2. Ištván bydlení, jídlo, práci a trochu peněz pokud nejste lenoch Vám mohu poskytnout. Napište jak se s Vámi mohu spojit.

      Vymazat
  6. 13:42 Právě jsem našel na webu krátkou zprávičku o výsledku výzkumu internetových trollů. Tento výzkum provedli kanadští psychologové s tím, že trollové jsou psychicky nemocní a že jejich osobnosti jsou charakterizováni "černou čtyřkou": reprezentují sadismus, bezprincipnost, narcisismus a psychopatii. Každopádně platí heslo "nekrmte trolly!" a to nejenom v případě Radosty a Pepka Vyskoč :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano.
      Tu jak si sem dala v 1:04 nástěnku s milostnou korespondencí.
      Čtyry plukovníci.
      To už psal Nečas, že budem mít vládu plukovníků.
      Taky jo.

      Vymazat
    2. To jsi perfektně popsal "morálku pánů", která je zásadní charakteristikou Nadčlověka a je také pravým opakem "morálky otroků", podlidí, jichž je tento projekt zvaný Nová republika vzpourou proti osudu, neb "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy!" (Fridrich Nietzche).

      Ale nač vést zbytečné proslovy! Stačí srovnat nás zde - https://www.youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ

      .... s vámi tu!:))) - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      Vymazat
  7. My máme armádu???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmně že ne. Máme prostě jen expediční jednotky pro US četníky.

      Vymazat
  8. Zrušit, škoda peněz! Vojín v.z. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
  9. Potřebujeme zavést povinnou branou službu za účelem ochrany hranic a pro případy živelných pohrom. Zároveň by to prospělo mladým mužů. Jinak pro náš stát je obranná nebo útočná armáda zbytečná. Za současného způsobu vedení války nejsme schopni ani obrany ani útoku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, dnešní expediční sbor pro US potřeby nelze nazvat při nejlepší vůli armádou. Stojí republiku peníze a slouží jen k tomu, aby jednou lidé v zemích, kde jsou žoldnéři z ČR nasazeni, nám to jednou oplatili u nás doma. Kecy ve stylu "u Madridu se bojuje za Prahu" si mohou všichni, včetně našeho státního prezidenta ušetřit. V případě válečného konfliktu v Evropě, budeme , včetně naší "armády", jen diváky s omezenou životností v řádu hodin. Z toho je třeba vycházet a soustředit se na řešení problémů, na které teoreticky máme sílu. Tím problémem jsou migranti, ne Rusko, jak se nám snaží natlouct do hlav sdělovadla. Z toho vyplyne výcvik a vyzbrojení .

      Vymazat
    2. Ano, chránit si hranice ! nebojte, ono vám bude horko ! a když nevěříte projděte si no-go zóny v západní Evropě !

      Vymazat
  10. važeni a mili zkušenost prověřena časem je že kolonie maji jen loutkovou armadu a loutkove generality v tomto obdobi se nyni nachazime stači se podivat do generalniho štabu napěchovanem byvalymi bolševiky s vysluhami na ktere se musi čekat až vymřou většina je tam už vic jak čtyřicet let a dokud budou tak se nic nezměni leda vyše jejich žoldu a to s tisici procentni jistotou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravdou je, že kdyby generálové pochodovali spolu s vojáky po Strahovském stadionu, tak by tam zanikli v lesku genárálských vyznamenaní těch pár vojáků.

      Vymazat
  11. Trochu se vykecám. Jsem pacifista s modrou knížkou, zkažený a zotročený penězi. Neomlouvám se za to, protože nekradu a musím zaplatit řadu složenek, sipo, a poplatky za TV+radio, popelnice, telefon, jidlo dětem v družině, jejich kroužky a taky něco nám na jídlo, nezapomenout na šaty, boty, dovolenou a spořit si na důchod (to už mi nezbývá). To vše musím zvládnout z tzv.průměrného platu, který nevím proč,je o dost nižší, než se píše v novinách. Teď se vrátím k problému mé ošklivé nenávisti k naší armádě. Se mnou si přivydělává důchodce důstojník, který přísahal ještě Husákovi a jeho důchod je skoro na úrovni mého celého příjmu, navíc bere tzv.výslužné, kamarádi to taxují na 10-12000, a plus plat jako já. Nikde neválčil, úředničil a je OK. Já jsem černá ovce z vojenské rodiny, po meči byli všichni vojáky, prapraděd byl u Napoleona v artilerií, pradědeček byl za císaře v kavalerii, děda v družině jako legionář, otec důstojnik v 1.republice, za protektorátu civil v Obraně národa. Já všechny zklamal, chtěl jsem být hasičem, bez zbraně, nezabíjet, ale jen pomáhat lidem. Vše je jinak, nemáme domobranu, jako Švícarsko, ale dobrovolné žoldáky, kteří pracují za nadprůměrný plat. Nebudu tu řešit co je jejich prací a jak pomáhají zdejším lidem, ale jsou-li oni hrdiny, pak hrdiní jsou i autobusáci, taky riskují své životy, když vozí lidi do práce, doktoři co leči a učitelé co učí naše děti, ti všichni jsou nám platní, potřebujeme je. Když by byla naše armáda, jako ve Švícarsku, pak by měla určitě přirozenou autoritu (dnes tam nejspíš armáda uklízí sníh z kolejí či silnic). Tak a teď mne suďte,že nemám úctu k ČA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi opravdu hasič, tak zcela jistě nemáš plat "o dost nižší než průměrný plat o kterém se píše v novinách". Netahej nás prosím za nos, pak vše ostatní co píšeš vypadá jako smyšlená snůška keců.

      Vymazat
    2. Blba soudit nelze, dle naší justice. Pokud jde o Švý(í)carsko je to o něčem jiném.

      Vymazat
    3. Proč by vás měl kdo soudit? Úcta není nárokovatelná, tu si někdo vyslouží a nebo nevyslouží. Já také nemám úctu k tomu, co se nazývá Česká armáda a nemám kvůli tomu sebemenší výčitky. Každý přeci vidí, jaké aktivity a za jakým účelem koná tato armáda. Za to si ji může vážit světová oligarchie, já k tomu důvod nemám. To bych také musel mít úctu řekněme k lupičům a podobné havěti, kteří rovněž pro svou obživu hodně riskují.

      Vymazat
    4. 1:28
      No já tu úctu neměl ani k ČSLA, i když měla 4500 tanku, z velké části vlastní výroby, teˇ, po 50 letech je Kampučia nebo Rudí Khmérové vrací.
      Jsem měl klasifikaci C/D, cizí diplomat.
      Na konci přjímače mi vydali jednu patronu (jedinou za celou vojnu), že když na 100 metrů trefim desítku, dostanu 14 dní dovolenku.
      Jinak mou zbraní byl krumpáč, ale imperialistovi k vzteku jsem bral z peněz, které armádě dráhy platily podíl.
      Gumy, které tvrdly dva roky v kasínu a na Jincích z tý představy měly ischias.
      Až budete toho gumu zdejšího, křivýho, hnusáckýho mít svázanýho drátem, dejte vědět, přijedu, vlakem na Kolín.
      Alách agbár!

      Vymazat
    5. Jste někdo schopen pochopit, co chce 1:28 říci! Co je zásluhovost! Neměla by se obhajovat? Vím, je to kruté, s vy jímkou nacistů se zásluhy uznávaly. Není to daň za klidné předání moci mezi spřízněnými rodinami? Někdy se to dá vyložit i tak, že kolaborace se vyplácí, jen musí být dostatečně dlouhá!

      Vymazat
    6. 1:58
      Nejsem hasič, hasičem jsem se chtěl stát, když mi bylo cca 10 - 12 let. Možná jsem to složitě napsal, ale mrzí mne, že jste po mně hned vyjel. Od 1:28

      Vymazat
  12. Nevím. Ale mněl jsem dojem,že výsluha končí pobíráním důchodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to o volbě, pokud je důchod menší než renta, každý volí rentu. Ta je doživotní, tzn. např. starobní důchod 12.000, renta 19.000, v tom případě je starobní důchod dorovnán o 7.000 na výši renty.

      Vymazat
  13. Nevím co brbláte kvůli rentám, každý měl a má možnost jít dělat policajta, vojáka a pod.. Stačí vydržet 15 let a už vám výsluha nabíhá. Někdy ovšem zubatá naběhne rychleji.

    OdpovědětVymazat
  14. Kecáš,kandidát na poliše musí mít maturu a být tělesně zdatný. U armády to neznám, tam jsem nebyl. Nesnáším lháře.

    OdpovědětVymazat
  15. Uz vratil soudruh Obrtel taky ty hnusne dolary, kterymi byl placen na misich?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč by je měl vracet? On na těch misích nestrávil svůj čas?

      Vymazat
    2. 20:28 Je podplaceny hnusnymi dolary. Vlastenec by se nechal platit korunami nebo rubly.

      Vymazat
    3. Takže pan Obrtel je v podstatě taky žoldák, ne?

      Vymazat
    4. Anonymní 20:40

      Co je vám po tom, v čem dostával výplatu? Ostatně jsem si jist, že ty dolary beztak vyměnil za koruny. V čem je problém?


      Anonymní 20:52

      Vy máte nějaké informace, že pan Obrtel nadále působí v armádě na zahraniční misi?

      Vymazat
    5. 21:23 Vy jste taky hrdina, ktery bojuje za svuj narod a pritom se necha platit protivnikem? Je ve vas vubec nejaka hrdost, pokud pominu tu motivovanou zapadnim pozlatkem?

      Vymazat
    6. 21:39

      Koho máte na mysli? Mě? Pana Obrtela? Nebo koho vlastně?
      Ujišťuji vás, že já nikde za nikoho nebojuji a nikdo mě za to pochopitelně ani nemůže platit. Jaké západní pozlátko? Jak jste na to vůbec přišel? O čem to vlastně rozumujete?

      Vymazat
  16. Ale jo chlapci. Po převratu jsem osobně rozřezal celý raketový vojsko do šrotu. Kamarádi pálili tanky. Teď zase svařujeme pandury. Zítra německé pumy. Třeba se ještě dožiju toho, že je budu taky pálit do hutí. Hlavně, že mi za to platí.

    OdpovědětVymazat
  17. Nevím proč se posunul starý článek dopředu, já budu zvědavý na výstup z panelky od vojáků. Chcete-li názor pétépáka prosím. Válka mezi mocnostmi zažehne zákonitě "atom". V tom případě naše armáda aby stačila trendům této války musí být profi a je dobře, že máme špičku v protichemické obraně. K této profi armádě si umím představit domobranu, školenou, vyzbrojenou jako mají ve Švýcarsku nebo neškolenou v USA. To by se ovšem někteří naši spoluobčané ve sféře vlivu, nesměli obávat, že bude použita na ně. Nebyl by ovšem problém deponovat starostům do obcí zbraně k rychlé potřebě, to by je ale nesměl Sobotka zašantročit mimo naši republiku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS. Ač z PTP ovládám lopatu a krumpáč, od 15ti ze Svazarmu to ostatní.

      Vymazat
    2. Zřejmě byl článek připomenut proto, že informuje o zítřejší panelové diskusi.
      Mně je to však prd platné, protože se samozřejmě koná v Praze, kam já to mám 160 km

      Já si myslím, že války v Evropě aktuálně nehrozí mezi jednotlivými státy, jako spíše globální skrze pakt NATO. Za tento pakt je však málokdo ochoten nasazovat krk. Nicméně evropanům podle mě spíše hrozí útok ze strany jejich vlád, které k tomu použijí právě armádu, která jim pro tento účel stačí.

      Vymazat
    3. 22:11-Tak nějak jsem to neuměle naznačil, "peleska1 pod námi rozvedl. Hrozí nám dvě nebezpečí. Světová válka a možnou rozbuškou může být i světová migrace. Světový konflikt nebude národní, proto nepotřebujeme národní armádu ale jen specialisty do té NATOvé. Tu domobranskou potřebujeme k zamezení chaosu uvnitř a je u nás spor politiků, zda začlenit občany(ozbrojené) do systému-policie, hasiče, vojáky. Určitá část politiků odmítá aktivní účast občanů- "ze známých důvodů", jak kdysi zpíval Hála.

      Vymazat
  18. Myslím, že je dobré si o armádě rozumně popovídat a to se snad zítra stane. Především jsem ještě do teď od roku 1990 neslyšel , kdo je naším potenciálním nepřítelem,proti kterému by měla armáda bojovat, jak má být silný, ze kteréhu směru přijde a další podstatné parametry "vojenského" plánu, také po vstupu do NATO jsem do dnes nedozvěděl jaká je úloha armády ČR v alianci a kdo je potenciální nepřítel! Pokud vím , tak zde bylo "vyhozeno" cca 50 milionů na propagaci umístění "amerického" radaru, který měl sloužit proti raketám z Iránu a KLDR!! To zde uvádím proto, aby bylo jasno, jakým směrem se ubírá "vojenské" plánování a také taktické plánování NATO! Při poslechu generála Pavla nemám pocit , že jde o "vojáka", ale o politického propagandistu a to je pro armádu nepřípustné! Teprve, co je stanoven "nepřítel" a možná "rizika" , včetně priorit NATO, je možné nakupovat výzbroj! A zde se nakupuje po mém soudu "živelně", jaká je zrovna u moci politická garnitura a její zájmy, bez ohledu na skutečné potřeby armády! Armáda nemůže být "hračkou" politiků, to je velmi drahá hračka a také nebezpečná!! Dodnes armáda disponuje prostředky, které jsou velmi ničivé a účinné, ale vzhledem k utajení se pouze hovoří o banalitách, kolik nakoupíme OT, vrtulníků , dělových kompletů , ale to nejsou rozhodující "zbraně", k potření protivníka! Jsme velmi dobří v chemii a biologii a zde bych jenom naznačil! Pokud bychom šli do konfliktu na "ostro", tak by se teprve vidělo, jaké by mohla armáda "ukázat" zuby! Jenom stále postrádám ten základní údaj proti komu!!Máme hranice s Německem,Rakouskem,Polskem a Slovenskem! Tak dobré vztahy jsme nikdy se svými sousedy neměli a nejenom "státní" , ale i lidské, takže je absurdní hovořit o nějakém i potenciálním "nepříteli"! Ruské nebezpečí je uměle vytvořeno a nějaký konflikt s RF nepřipadá v úvahu, také kvůli absurditě "vojenského" řešení konfliktu s RF! Takže zbývá skutečná hrozba a to je zhroucení vnitřního uspořádání uvnitř EU a nekontrolovaný pohyb osob s nepřátelskými úmysly přes naše hranice a tím nebezpečí pro naše obyvatelstvo, především na dotyku v ohrožených perimetrech. Jedině podle seriozně stanových rizik je možné "vojensky" plánovat a tím stanovit, jakou potřebujeme armádu ,jak má být početná a také čím a jak má být vybavena a vyzbrojena!! Jenom bych zde znovu uvedl, že skutečná síla armády dnes není pouze v klasických zbraňových systémech! Možná někdo chápe , o čem mluvím, i když se o těch "jiných" prostředcích nesmí mluvit! Možná by nám zítra vojenští odborníci mohli říci, ze kteréhu směru a ze kterého území budeme napadeni a budeme se muset bránit!! Pokud se řádně zamyslíte, tak jenom zjistíte, jak je tato otázka silně absurdní a tím se také vynoří zásadní dotaz, jakou potřebujeme armádu a k čemu!!

    OdpovědětVymazat
  19. Základní a hlavní otázka na toto téma zní: "Chceme mít skutečnou armádu?"
    Pokud ano, určitě by jsme našli ještě dost lidí, kteří by jí za relativně rozumné peníze dokázali znovu postavit. Pokud ne, bude současná imitace sloužit pouze jako kulisa k velkolepému rozkrádání státních peněz.

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  21. Panelová diskuse: Jak by měla vypadat armáda ČR?
    Diskutovat by se mělo v prvé řadě o tom, jak to udělat aby byla armáda ČR skutečně naše.

    Štefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Co je mi po armádě, která válčí za zájmy někoho jiného? Když to domyslím do konce, tak ten kdo ji používá v Afghánistánu ji klidně může použít i proti nám, když bude chtít.

      Vymazat
    2. 10.13 No konečně zase někomu došel skutečný účel multikulti-proevropské armády pod velením USA-NATO. BINGO, PANE!

      zA aDOLFA V nĚMECKU, KDYŽ VÁS MUSELI PODLE ZÁKONA POPRAVIT A SPÁLIT, DOŠLA RODINĚ KRABICE S POPELEM ZLOČINCE + ÚČAT ZA KATA, MATERIÁL A KRAMACI + POŠTOVNÉ. Přeci po daňových poplatnících by nebylo morální požadovat, aby to platili...

      Jednotlivci si platili kata, kriminál, ... a národy armádu, BISku, ...

      Vymazat
  22. Pane Povolný jsem ročník 44 a sloužil jsem u modrých a tak mohu jen říci že u PTP byly snad jen protekční potomci. V podstatě samá sranda, vlastní kantýna, dostávaly žold a vojensky nikoho nezdravily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě máte pravdu, do civilu jsem šel se dvěma vkladními knížkami se základními vklady 20 kč a generalita v Olomouci nás nezdravila ani pohledem, my je také ne. Kdo bude u PTP nerozhodovala ani tak Vojenská správa,odvodové komise, jako místní tajemníci KSČ. Otec po válce "zkusil" na 4 měsíce KSČ. Ač jsme byli "domkaři", někomu stálo za to se mstít. S takovými lidmi dělat socialismus, nikdy! Podobní lidé dnes budují kapitalismus a neštítí se zneužívat Palacha, který byl skutečný socialista a národovec, v širším pojetí Slovan, kreténi cizokrajní!

      Vymazat
  23. Kuci je fajn , ze se tady vyjadruji modro knizkovi , tak to tu valku s Ruskem vyhrajem !

    OdpovědětVymazat
  24. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi a soukmenovci, POZOR: Na sajtách naší milované Nové Republiky opět řádí kavárníci, placení agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A KAVÁRNÍKŮ-LEPŠOLIDÍ !!!!!

    Proto žádám soudruhy a soukmenovce z redakce NR, aby NEPRODLENĚ posílili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z pražské 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    A to IHNED!!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší milovanou Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% spolehlivého orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi a soukmenovci, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti kapitalismu, demokracii, Euroamerice a kavárníkům-lepšolidem.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu, putinistu, zemanistu a babišistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi a soukmenovci, a nyní vložím zpět svůj příspěvek z 16. ledna 2:03.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  25. Budoucí česká armáda = Trojský kůň Velikého Ruska na zničení NATO a EU !

    Otázka této naší panelákové diskuze (ano, diskutujeme zde jen my horšolidi z paneláků) je DĚSIVĚ jednoduchá: Armáda ČR by nejen měla, ale přímo MUSÍ vypadat jako skutečná armáda nás horšolidí.
    Čili: Musí vypadat a jednat PŘESNĚ TAK, jak vypadala a jednala Československá lidová armáda, za časů naší plné samostatnosti a nerozborného spojení se Sovětským svazem.

    To je ovšem kýžený finální stav, k němuž se musíme dopracovat; TVRDĚ dopracovat z dnešního stavu, velmi neutěšeného.
    Proto se ptejme jinak:
    Jak změníme současnou armádu kapitalisticko-demokratického státu, okupovaného NATO a EU, na armádu socialisticko-putinsko-babišistické země, osvobozené a TRVALE chráněné nepřemožitelnou Armádou Ruské federace?

    Jednoduše: CHYTŘE.

    Především nesmíme nic uspěchat:
    1) Jen pomaličku, polehoučku vyhazujme z armády absolventy západních agresivních vojenských škol, nenápadně je nahrazujeme osvědčenými kádry, absolventy sovětsko-ruských válečných akademií, členy KSČM, ANO a SPD.
    2) Dbejme na to, aby všichni noví důstojníci podepsali PŘEDEM vázací akt ke GRU resp. FSB.
    3) Vylučme z armády všechny lepšolidi, všechny kavárníky, eurohujery a sluníčkáře.
    4) Zbraně nakupujme jen rusko-sovětské.
    5) Veškeré spojovací & počítačové systémy pro Armádu ČR objednávejme u Huawei, národního podniku ČLR.

    Splníme-li těchto pět jednoduchých bodů na 100%, máme skoro vyhráno: Armáda ČR se stane Trojským koněm Velikého Ruska.
    Ano, díky spojení vyspělé technologie ČLR s rusko-sovětskými metodami dokážou naši rozvědčíci ve vojenských uniformách udělat ve struktuře NATO takovou paseku, že …
    Že nepřemožitelná Armáda Ruské federace bude mít cestu na Prahu, Berlín, Paříž a Brusel NÁDHERNĚ usnadněnou.

    Přirozeně, že naše OBROZENÁ armáda nezůstane stranou, nenechá naše starší ruské bratry plnit samotné dějinné poslání nás Západoasiatů:
    S potomky slavných ruských bohatýrů
    vnuk husitů jde bok po boku vpřed.
    Jsme zbraň i hráz rodícího se míru,
    jsme nových dnů přední úderný sled.
    S velikou armádou polámeme mříže,
    s armádou Sovětů dojdem do Paříže,
    paže vedle paží stát budem na stráži,
    za práci klid, pro všechen lid,
    my uhájíme věčný mír.

    Takže tak.

    Bratrská internacionální pomoc z 21. srpna 1968 zachránila naši vlast před euroamerickou okupací, před hrůzami EU, NATO, kapitalismu a demokracie!


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  26. Český voják přísahal českému národu že ho bude chránit
    tak zní přísaha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tšééésky fojak, dóóóbry fojak!

      Vymazat