Reklama

.

.

neděle 27. ledna 2019

Psa by ven nevyhnal

Jiří Jírovec
27. 1. 2019
Podle českých zákonů "nikdo nesmí opustit zvíře s výjimkou zvířete volně žijícího s úmyslem se ho zbavit nebo zvíře vyhnat." Někdy se stane, že se opravdu, ale opravdu rozhněváme nad zlým osudem opuštěného psa. Je kdesi pohozen nebo uvázan u stromu. Jeho hlava nechápe, proč se zrovna jemu tohle přihodilo. Proč nemůže být, třeba jako Alík od vedle, v teple u své misky s vodou a jídlem.


Je-li majitel vypátrán, soud může vyměřit trest, třeba i kriminál. Kolik dostane bezdomovec, který opustí svého psa, aby mohl do noclehárny? Žijeme v 21. století a někteří z nás se prý mají, jako nikdy. A přesto nakládáme s některými lidmi hůř než se psy. Není trestné opustit člověka a bezdomovce nechat zmrznout. Přišla další zima, bezdomovci umírají a společnosti to je jedno. Peníze nás odlidštily a tak málokdo protestuje, když je ochranka vyhání lidi z míst, kde by se mohli ohřát.

Je to jedno politikům, kteří marní čas honem na Babiše a Ťoka nebo spisují udání do EU. Jsou to šmejdi, protože nezvednou hlas proti umírání na ulici, nesvolávají zvláštní schůze Sněmovny, aby se zabývali lichvou, obchodováním s chudobou a bezdomovectvím. Spodním miliónem občanů se zabývají jen v rámci poučky "Na chudý lid musí být přísnost".

Sami si zvedli odměny o 9%. Občan jim měl skočit na fintu, že kdyby si neutrhli od huby, dostali by rovnou 20%.

24. 1. 2019 interpelovala Olga Richterová, místopředsedkyně Pirátů, ministryni Janu Maláčovou. Upozornila ji na problém s vyplácením dávek, kterému se: "opakovaně věnoval výbor pro sociální politiku, protože pak si třeba lidé jsou i nuceni brát takové velice nevýhodné krátkodobé půjčky, když vědí, že na podporu mají nárok, má přijít a Úřad zkrátka kolabuje a nevyplácí." Jinak řečeno, úřad nefunguje a díky manažérské a politické neschopnosti vedení přihrává zákazníky lichvářům.

Ministryně odpověděla: "Toto intenzivně nabylo na významu v souvislosti s novelou zákona o státní sociální podpoře, která začala platit od 1. ledna minulého roku, kdy se právě přešlo z ročního dokládání příjmů na čtvrtletní u přídavků na dítě a právě ke zpřesnění a rozepisování nákladů na bydlení pro příspěvek na bydlení."

Mýlí se, kdo by čekal, že kostrbaté vyjádření bude doplněno slibem, že původní systém bude co nejrychleji obnoven. Místo toho si stěžovala na trh práce, který neumožňuje doplnit úředníky. Návrat k ročním podáním by znamenal velkou úsporu nákladů i času. Opozice by jistě neprotestovala, je přece pro úspory a proti najímání dalších úředníků. Pokud to paní ministryně nechápe, měla by se živit něčím jiným.

Lidé, kteří chodí žádat o příspěvek na bydlení, nejsou ještě ůplně na dně. Zatím mají střechu nad hlavou.

Máme zhruba 10% populace na hranici chudoby, máme bezdomovce. Ať si žijí, jak chtějí, co nám je do nich, pravila o nich místostarostka z Boru u Tachova. To je příklad šmejdství politiků, kteří jsou u koryt a podle toho jednají.

Místopředseda Michálek nedávno řekl ve Sněmovně, že pražský Magistrát poskytuje soudcům a státním zástupcům obecní byty za pětinové nájemné. Byla svolána zvláštní schůze Sněmovny, aby řešila potenciální korupci? Ani nápad.

Před časem jsem upozornil jsem na to, že starosta Svitav zjevně porušuje Listinu základních práv a svobod, protože se chová k bezdomovcům podobně jako Němci za Protektorátu k židům.

Jeden z diskutujících se ozval způsobem, který přesně dokládá v jakou gubernii jsme se změnili:

"Stojím jednoznačně za starostou a hlavně za občany kteří ho do funkce zvolili aby hájil jejich zájmy. Před jírovci a ožralými, smradlavými bezďáky povalujícími se se svými čokly v centru měst, ochcávajícími rohy, somrujícími na čúčo…"

Za Protektorátu nesměli smradlaví židé dělat vůbec nic, takže zbýval Terezín, koncentrák a krematorium.

Českou politiku symbolizuje závěr Orwellovy Zvířecí farmy: Farmáři se od prasat dozvídají, že "osvobozená" zvířata z farmy pracují víc a za míň potravy, než ta jejich vykořisťovaná. Zvířata smutně oknem sledují mumraj uvnitř místnosti. Nemohou rozeznat, kdo je a kdo není prase.

78 komentářů :

  1. PANE JIROVEC,CO PĚT MINUT VÁM TU NAVRHUJEME ŘEŠENI A VY JE IGNORUJETE

    proč to děláte je pro všechny záhada.
    Můžete se akorát utěšovat,že ostatni prý těžká inteligence má také jako vy 30 leté zpožděni, ovšem vaše hlava by neměla být stejně dubová a měl by jste se přidat hned k prvnimu článku NPV dřive než dostanete z jednáni námi zvolené vlády psotnik!

    Pokud jste ještě náš člen ,tedy volič,pak PODPIS VAŠE

    OSV!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase otravuješ? Dej už pokoj s tím nevtipným nikam nevedoucím "programem".

      Vymazat
    2. 7.10

      Otroku,který tady čekáte už třicet let,vám amputovali protestni,to si myslte ,že tady bude dále smolit lidi jak ho to naučili být podpindostnikem snad do nekonečna.
      To neumite diskutovat k věci?Proč nenapíšete,že vůbec nevite o co jde!.

      Hledte zalézt hlouběji režimnim politickým Šmejdům do zadku z kterého vám čouhaji už jen polobotky!

      Vymazat
    3. 7.10

      Co to tady píšete za nesmysly?

      Tak vy chcete dále mit v ČR ty vypečené podvodnické kapitalistické gangstery,kteři nás už dost okradli?
      Chcete dále demolovat demokracii jejimž základem je svobodná kritika a nechcete připustit veřejnou kontrolu našich zástupců,kteři maji podle vás dále vyrábět vadné zákony přitomkontrola VŠEMI OBČANY ČR je obsahem článku č.2 PROGRAMU OBČANŮ?
      Ti chlapíci z OSV jsou jedini v republice kteři tam maji jak obejit embargo polit.stran,kterým se nám ovcanům už 30 let směji a nejsou přitom schopni nám dát do ruky ani jediný použitelný Zákon o referendu a voličům kradou hlasy a tedy i jejich moc,aby byli deset minut po volbách bezmocni?

      Chcete dále dát krást měsičně kazdému domorodci ČR 10 000 KORUN z nepodminěného základniho přijmu,který vyplácel minulý režim všem obyvatelům i když se to jmenovalo jinak?
      Chcete dále ničit tzv Sředni třidu,která nemůže vůbec vzniknout protože drobni a středni podnikatelé neví vůbec co toho přičinu?
      Kdo jste dalši zmrde, který tady dělá proti všem občanům ČR diversanta?

      To že se občané prozatim nedokázali naučit křiži kusadla neznamená,že se to po teroru,který je ještě čeká nenauči,pokud ne pak jsou viini takoví jako vy!

      A TO JE VY PITOMČE JENOM PRVNÍCH PĚT ČLÁNKŮ PROGRAMU VOLIČŮ.

      Ono se vždy najde v národě podprdelnik a ted jím očividně vy!

      Vymazat
    4. To ten 7.10 bude zase jeden z vnitráků ČSSD,který tady běhá okolo jako šilený,pokládá se za majitele webu a požaduje naši cenzuru!
      Asi dostal PROGRAMEM do tlamy a řve!
      Mohl by si připnout,klidně i trikoloru na prdel tam mu asi spadlo jeho černé srdce!

      Vymazat
    5. 13,15 TVRDÍM JIŽ DÁVNO PROGRAM NPV JE NEREÁLNÝ OBVZLÁŠTĚ , JELI TROUSEN Z DUTÝCH HLAV OSVČ VIZ 12,08 TÉŽ 12,51 KORUNOVÁNO 13,15. ZKRÁTKA PŮJDOU DO VĚČNÝCH LOVIŠŤ JAK PREDIKOVAL 7,10 , UJISTILA MĚ CELÁ KOSTRA PROGRAMU NP.1 PO NP.998. ZKRÁTKA CELÁ TATO AKTIVITA JE UŽ DOPŘEDU ODSOUZENA K ZHYNUTÍ , JEJÍ KONEC JE JEN OTÁZKOU HODIN , NO NI ?

      Vymazat
    6. NO 18.29 TO JSTE TOMU DAL OPRAVDU NA PRDEL!

      naše elitni špička nepolitické Společnosti voličů z vás tu řve smíchem.
      Děkujeme,že jste vy nebožtiku vyšel z hrobu a jako náš člen Společnosti voličů jste se tu sice dokázal vyjádřit ,dokonce VELIKÝMI písmeny ,ovšem bez důkazů je to tak jedině na pytel!
      Tak rozeberte jednotlivé články NPV,aby naše členstvo v rozsahu možných 8 395 132 DUŠICEK pochopilo jaký jste myslitel ,kde jsou statečný brouku ,náš člene OSV důkazy,že naše skvělé doposud nikým nepřekonané myšlenky hynou,když nabývaji na tloušťce a chystaji se na giga republikový porod jak swiňa.

      Tak to zkuste.Zdůvodněte schválně proč máte rád kapitalismus bez privlastků když sprejeři všude píši

      KAPITALISMUS TĚ ZABIJE ZABIJ KAPITALISMUS!!

      A vy na to,že chcete pro zubožené domorodce ČR,kteři se s tim našim ČR kapitalismem bez přivlastků dostali do nyni už banánové republiky ČR jenom dále nasrat!

      Mluvte mizero!
      HzNR



      Vymazat
    7. "Mluvte mizero!"
      HzNR

      SNAD PIŠTE VIZIONÁŘI! Od kdy se tu mluví Mamute?

      Vymazat
  2. Pravdivě upozorňuji na to, kdo je prase (možná urážka důvěřivého zvířete) už od opičí smlouvy a sralbotkova vytvoření exekutorské opričniny.
    Jediným výsledkem je, že mě cenzorští hnusaci mažou.
    Ačkoli nikomu nic neopáskovávají, nemaje k tomu kvalifikaci, cítí s vrahy (necháte v mraze člověka bez střechy nad hlavou?) v zákoně solidaritu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano,to je ta nase užasna evropska a zapadni kultura.Pejsek je mazlicek a bezdomovec at zmrzne.Dnes se Kubera vyjadroval k Izraeli.Pry kdyby Izrael padl,padne cela zapadni civilizace.To znamena,ze lide v koncentraku Gaze strileni pres plot jsou ta zapadni civilizace.To jsou i lide bez střechy nad hlavou odsouzeni ke zmrznuti.Že pani starostko.Zlaty socialismus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tak nesnášíš západní kulturu, tak táhni do té východní. Tam pejsky klidně žerou. Nebo někam na jih. Tam zase bezďáci nemrznou, bo je tam teplo. Nejépe ale bude když si jich vemeš pár domů, budeš je krmit a šatit, kupovat jim chlast a ještě za ně zatáhneš dluhy.

      Ke zmrznutí odsouzen nikdo není, ty prolhaný demagogu. Stačí se dostavit do noclehárny. Ale STŘÍZLIVÝ.

      Vymazat
    2. 0:27 Vy si vazne myslite,ze je na tu vasi neuveritelnou pitomost nekdo neustale zvedavy?

      Vymazat
    3. 23.32 vypada to ze jste vazeny pane kuku

      Vymazat
  4. Pane Jírovče DĚKUJI a SMEKÁM, již poněkolikáté jsme se pasovali MY lidi do plemena blbého, kdy platí? Život psa je více, než život samotného člověka! Tímto pádem směřujeme mílovými kroky do sebezáhuby, co jsme my lidi vlastně za rasu, opět se řídíme: „Čím je člověk blbější, tím má život snadnější". Na člověka SE®EM, ale ten pes z nás musí mít hlavu v pejru ...

    HUAWEI®

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život psa není více než život člověka. Kde jste tu hloupost vyčetl, přihlouplý demagogu? Pokud je pes někoho majetkem, majitel má povinnost se o něj starat. Chcete aby i bezďáci byli něčím majetkem?

      Vymazat
    2. 0:33 - Opět demagogie sociopata.

      Vymazat
    3. 0:33-ale bezďáci jsou majetkem-Státu! Když se stát umí individuálně postarat o své padlé pašeráky drog a jiných provinění, proč jsou padlí bezďáci upozaděni této povinnosti dle smlouvy státu s občany? Oni nejsou občany?

      Vymazat
    4. PS. - správně má být "i bezďáci vlastní stát".

      Vymazat
    5. 10,07 máte svým způsobem pravdu. Když stát může za těžké peníze vykupovat dvě slepice, co se vydaly do Avghu, může se také nějak postarat o bezdomovce. Zvláště, když se dozvíte, že ta jedna se tam údajně vrátila nazpět.

      Vymazat
  5. Pane Jírovče, politici a různí přechytralí znalci všeho, kteří se cítí být praví demokraté, nám blahosklonně naznačují, že ještě neumíme být demokraté a demokracii vybudujeme někdy v budoucnosti, takže se ji vlastně někteří z nás nemají šanci dožít. Vy máte zkušenost z dlouhého života v Kanadě, kde už ta demokracie je plně rozvinutá a po všech stránkách dokonalá. Lidé v Kanadě nejsou zatížení životem v komunismu jako my tady na východě Evropy. Umírají také u vás za mořem lidé mrazem na ulicích, protože nemají práci a domov? Neptám se provokativně. Rád čtu vaše srovnání života v Česku a v Kanadě. Neopili nás skvělí a morální disidenti, křesťané, socani a občanští demokraté rohlíkem? O co jde naším horlivým ochráncům lidských práv?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je tu všem záhadou proč nenapíše ten pán z Kanady,jak to maji v ústavě ten sociál a přesně i zákony a penize a exekuce taky,kolik tam zmrzne lidu,musi tam být zima a on nic!

      Vymazat
    2. Kanadská ústava a zákony jsou volně dostupné na internetu. Nenuťte pana J., aby vám lenochovi strkal pod nos to, co je veřejně dostupné za jedno dvě ťuknutí na klávesnici.

      Vymazat
    3. PRO 7.16
      co je nám do cizi Ústavy,nám jsou důležité zákony,které z ni vycházeji,nevyvyšujte se tu,když je znáte tak je tady dejte dutohlave!
      Opakuji,nás ovčany už nezajimá že vy máte misto krve brzdovou kapalinu a chcete zabránit panu autorovi,aby nám tu dal mustr a my se tu z něho poučili a dali konečně dělovou ránu!

      Vymazat
  6. Pane 0:29 to že někde umírají lidé hlady a mrazem je právě ten největší symbol toho že tam je vyspělý kapitalizmus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochopte, tady není kapitalismus, tady se snaží skupina lidí nasrat lidi, vyhnat je na ulici, dosadit fuhrera a zaútočit na Rusko! Věřte tomu, že tohle nemá s kapitalismem nic společného, nikdo neumí řídit fabriku lépe, než chytrý chlap, proto jsou naštvaní na Babiše, že snižuje dluhy a dává lidem praci. Pokud nejste schopen tochle pochopit, tak zastánci NWO mají pravdu, jenom brání blbům se rozmnožovat.

      Vymazat
    2. 1;17.To ale je kapitalismus...Vlastne jeho uplny primitivni zaklad.Clovek cloveku vlkem....I ty valky jsou kapitalisticke o mamon

      Vymazat
    3. 1:17
      Asi už píšeš v polospánku. Takovou blbost nevymyslí nani opilec. Delší dobu pozoruji "úspěšného" podnikatele Babiše a čím dál se mi zdá, že ani není takový podnikatel jako podvodník. Ale na to musíš mít jak se říká pod čepicí. A ty tu čepici nosíš proto aby ti nepršelo do krku. Rozdíl mezi Baišem, Mrázkem, Krejčířem je jenom v tom, že ho zatím neodsoudili. A neodsoudili ho proto, že oblbnul lidi nasliboval jim "bude lépe" a stal se premierem. Ale žádný strom neroste do nebe.

      Vymazat
    4. 9:02 píšeš jak hlupák.A pod čepicí máš.To je pravda.Ale nas.áno.

      Vymazat
    5. MOTROK 21 STOLETÍ28. ledna 2019 0:44
      Podle mého názoru, jste blízko pravdě, ale nejde o kapitalismus, ale o liberalismus, kdy se stát vzdal mnoha svých funkcí a vše přenechal aktivitám soukromého kapitálu. To je třeba změnit. Stát by se měl více zapojit do péče o potřebné a o jejich znovuuvedení do života. Ale to vyžaduje nějakou aktivitu úředníků a celého státního aparátu a přitom to neslibuje zisk nějakého všimného, od klientů. P.K.

      Vymazat
  7. Taky jsem si položil otázku, cože je to za společnost, kde deset deka paštiky pro psa či kočku je dražší než to samé množství paštiky pro člověka. Psům a kočkám společnost na zimu pořizuje vyšívané oblečení, lidi, kteří se dostali do potíží, nechá společnost umrzat na lavicích parků. Tu společnost nazýváme demokracií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohledně bezdomovectví koluje velká snůška nepravd a polopravd. Především si musíme uvědomit, že minimálně 40% bezdomovců jsou psychicky nemocní lidé!!! Odtud by se mělo začít. Jak je dostat na léčení?!

      Leo

      Vymazat
    2. Anonymní 28. ledna 2019 7:20

      Odborná společnost je nechce na léčení ze dvou (s)prostých důvodů. Jsou insolventní a léčebny jsou, již plné z této doby psychicky nemocných, zatím ještě jaksi zabezpečených, jsou mezi nima i důchodci, ale také i feťáci z trendu poučených volů.

      Kult chorého kapitalismu. „Kdyby se tak bezdomovci mohli zavírat do kotců pro psy a byli na ně pořádány psí sbírky a státní dotace, to by pro určité typy podnikavců, byl teprve džob!“?

      Tento stát dá raději státní dotace na ty buzerantské Evropské ho√noty, netáhel, Karlovarský filmový mejdan, soukromou akci Moto GP v Brně a plno dalších soukromých dotací ani A. Bavič, to ze strachu z odvety nezatrhne?

      HUAWEI®

      Vymazat
    3. Psychicky nemocný musí souhlasit s léčbou - to je velký problém, protože mnozí si to nechtějí přiznat. ZR

      Vymazat
    4. Paní Zdenko souhlas dotyčného, to je ovšem pravda. Myslím si, však že při -15 až -25, by si svůj negativní postoj k "pomoci", dotyčný rád rozmyslil.

      Vím o jednom, zřejmě velmi naivním, bezdětném nesmělém profesoru Českého jazyka, abstinent z Prahy, kterého o vše i bydlení, připravila jeho podlá manželka s jiným mužem.

      On se za sebe velmi STYDĚL, nikoho nepožádal o pomoc, tím přišel, díky škodolibosti kolegů i o zaměstnání. Dostal se na ulici, tam se člověk moc neupraví?! A když dal rozhovor do TV, žil na ulici, již druhým rokem, prostě jako člověk "rezignoval" na vše a zpátky mu nepomohlo ani noční přespání na lodi pro bezdomovce! Jak dopadl do dnešních dnů, nevím?

      Týká se každého, život je pes!

      HUAWEI®

      Vymazat
    5. Ono je to těžké. Spousta těch lidí bez domova by za socíku bylo v kriminále za příživu a možná ještě víc by jich bylo v nějakém psychiatrickém zařízení. Psychiatrie dnes už hospitalizuje jen ty, kteří jsou nebezpeční jiným, popř. sami sobě, ale i to jen na omezenou dobu - ostatní mají plnou svobodu, jestli se budou léčit, protože ale psychiatričtí pacienti si většinou potřebu léčit se neuvědomují, ale postarat se o sebe také neumějí, končí často na ulici. Bohužel, nezmrznout asi mezi lidská práva nepatří.

      Vymazat
    6. Pane neznámý, je to společnost, kde v "masových" konservách pro lidi je odpad - drůbeží separát, kdežto v psích a kočičích (ne z řetězců) JE MASO. Nesolené, nekořeněné, libové...

      Vymazat
    7. Anonymní 28. ledna 2019 15:27

      Máte naprostou pravdu i ten závěr je velmi trefný!

      ••••••••••••

      K 17:21

      Pamatuji si, jak k nám za socialismu jezdili machrovat Jugoslávci pracující v NSR v ojetých Fordech Sierra s německými SPZ, lákadla pro holky, jelikož pro ně v NSR bylo draze a u nás pohodlné levné služby.

      Jeden karbaník od nás je znal ze hry a vyprávěl mi o jejich životě v NSR, šest gastarbeiterů v jedné místnosti a hlavní chod psí konzervy ve velkém. Údajně velmi kvalitní a levnější, než jíst v německé restauraci? Jeli si k nim hlavně vydělat, nechtěli marky projíst.

      Když se vrátili domů, měli údajně podivný tik, nevím co je na tom pravdy, při močení měli zvedat jednu nohu ...

      Vymazat
  8. Spolecnost,ktera ma plna usta lidskych prav a nechava umrznout lidi,je opravdu divna....Takova jen uzvanena

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud mohou sehnat ubytovny nebo ubytovani pro uprchliky,meli by umet stejnym zpusobem ubytovat bezdomovce.Ne jen na ne koukat

    OdpovědětVymazat
  10. Pane Jirovce , ja se vam divim , ze mate za potreby sklizet vulgarismy za vase nazory...vzdyt to tady vidite , samej hejkal , cimrman , svejk a knoural !

    OdpovědětVymazat
  11. kdo si nefšim tak už i čete s dvacetičlenym štabem a třemi řežisery navštivila bezdomovce kterym dala qvizovou otazku jestli jim neni zima když spi pod mostem mladička redakturka ještě možna ze školy cela zabalena v kožichu z ledniho medvidka a chudaci bezdomovci sa nezmohli ani na otazku ktera by stejně neprošla cenzurkou kolik že tato ivestigativni akce bude stat až se sečtou vydaje asand i proto ukazněně nežebrali a stejně by je vystřihli

    OdpovědětVymazat
  12. Závěr článku : "Nemohou rozeznat kdo je a kdo není prase "
    Je to snadné . Stačí nahlédnout do Sněmovny a do Senátu .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. 7:18 https://www.youtube.com/watch?v=Vd-9Rb1fC0A

      Vymazat
  13. Správné řešení by byly chudobince v státní správě i za 1 republiky je měli. Otázka je když tam zakáží přístup ožralým tak stejně budou umírat zimou venku.

    OdpovědětVymazat
  14. ráda vás čtu, pane Jírovče a chválila jsem vás ještě, když jste psal do BL,snad i mailem, ale dnes musím říci, že jste si neodpustil populismus nejhoršího zrna, dávat do protikladu ochranu zvířat s ochranou lidí, je zcela mimo mísu, zvířata si naši ochranu zaslouží a na rozdíl od lidí o ni sama nemohou ani požádat a ani se jí domoci

    nechat staré, nemocné mnohdy psychicky svému osudu je zlo, ale nepostarat se o opuštěná zvířata by jim prospělo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím poznamenat, že psi jsou obzvlášť vychytralá zvířata. Ten náš se povaluje po bytě a jen žere. Mezi pravidelným žrádlem si vyžaduje další žrádlo nebo se neslušně dívá, jak jíme. Na rozdíl ode mne, nemá žádné povinnosti a nemusí nic dělat. Spí v peřinách.

      Vymazat
    2. Milá paní, nebude-li v každé rodině pes, kočka a jiná zvířata, ta patří do přírody, nebudou "množírny" a bude více pochopení pro vlastní strádající členy rodu.

      Vymazat
    3. Domácí zvířata v městských bytech nahrazují chybějící citové vazby - mezi partnery, mezi rodiči a dětmi atd atd. Psy a kočky ve městech hovoří o degeneraci a frustraci naší dnenší společnosti.

      Leo

      Vymazat
    4. Názory dvou psychlogů. Proč milujeme psy víc než své nejbližší? Pane Mirku a Leo to Vás určitě rozjásá, jako mne.

      „Mít psa je jistě pěkný koníček. Pokud se však pes stává hodnotnějším přítelem než lidé z okolí, máme velký problém!“.
      Mgr. Dalibor Špok, Ph.D.

      Jeho starší mimořádně “moudrý“ kolega, mediální hvězda z ČT ...

      „Za první republiky byl na každé vesnici sbor, ochotníci, sokolové, několik hospod. Komunitní život kvetl. Totalita jej zničila a uzavřela nás do úzkých rodinných vazeb s maximálně několika blízkými přáteli, kdy totalitní naplnění nahradil pejsek.“?
      PhDr. Petr Šmolka

      Kterého z nich by jste vyhodili z ČT, ten expert Šmolka, ten by letěl, toho prvního jsem v ČT, ještě neviděl. Kazil by komerční zisky za údržbu přemnožených “čoklů“!

      ••••••••••

      Anonymní 28. ledna 2019 10:02

      Vážená paní, dnes je však Váš druhý názor v obří, komerční velmi ziskové převaze: „ale nepostarat se o opuštěná zvířata by jim prospělo?“.

      Kolik Vy utratíte ročně za svého psa? Děkuji za odpověď i když ji tuším, hodně ...

      HUAWEI®

      Vymazat
    5. Pan Leo má pravdu.
      1. Ale k čemu je sankce 50 000 korun za likvidaci vlaštovek, když rodina pologramotů nechá kočku množit ve druhé generaci a na mém pozemku (jediný v okolí nemám psa) se shromáždí víc než deset koček, sežerou všechny kosice (kos nejde sežrat),zvonky, vrabce, parukářky, koňadry a vlaštovky, přičemž se navzájem fyzicky napadají...
      (závěr: město by mělo mít pravomoc označovat i kočky číslem majitele)

      2. žst. Suchdol nad Odrou je pěkně restaurovaná v nultých létech , v důsledku zchudnutí obyvatelstva však je rekonstruovaná restaurace k pronajmutí a jako služba cestujícím se objevil do té doby neznámý příslušník Securitate, který dlouhé minuty studoval moji jízdenku (možná mu dělalo čtení potíže), patrně
      si myslel, že bych mohl zneužít pobytu ve stanici k přespání (platnost jízdenky 24 hodin).Mimochodem, v hale bylo 8 hnízd vlaštovek (účinkují ve filmu Mariána Poláka Planeta Česko) a jejich hnízda letos zmizela.Kolik stojí jeden Securitate?

      Vymazat
    6. Pro jistotu: ten Securitate je tam proti bezdomovcům.
      Ale za deset let cestování jsem v Suchdole viděl jednoho.

      Vymazat
  15. Jirko , nemyslím, že jakékoliv úřednické zásahy něco vyřeší - vždy bude hranice, komu pomáhat a komu už ne, a vždy budou poctiví pracující, kteří budou těsně nad hranicí a nikdo jim nepomůže. Zdá se, mi v tomto systému je jediné možné - zaručit všem základní minimální příjem na takové úrovni, která umožní bydlet a žít. Pak ať každý dělá, co umí.Je ale třeba vzít i v potaz to, co píše Leo - psychické poruchy a získané sociofobie - a řešit i to, aby lidé v žádné situaci neztráceli kontakt se společností a aby byli schopni práci hledat. Vzdělávací systém ustrnul na potřebách minulého režimu, kdo jednou nedokončil vzdělání, má prakticky neřešitelný problém. Za socialismu existovala reálná možnost celoživotního dovzdělávání, dnes ale tomu brání ekonomická situace těchto lidí - chtělo by to i hledat řešení v této oblasti. Zdena Radičová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Základní příjem zbaví mnoho lidí (včetně mladých) iniciativy, píle, pracovitosti. To chcete? Vždyť to je a s o c i á l n í !!!

      Vymazat
    2. Myslíte, že většina lidí nechce něco víc, než základní životní minimum? Nastínila jsem to, co vidím jako problém - může to mít řadu dalších souvislostí. Třeba i to, že lidé s určitou jistotou budou schopni více hájit svá práva - to opět povede ke kultivaci vztahů.
      Demotivace je podle mne způsobena pseudohodnotami, bezperspektivní budoucností, nespravedlnostmi ve sféře odměňování a získávání pozic a asi dalšími faktory. Pokud mladý člověk nevidí jasnou perpsektivu, nezakládá rodinu - co mu pak zbývá? ZR

      Vymazat
    3. PANI ZDEŇCE DĚKUJE OSV ZA PODPORU VIZE NÁRODNIHO PROGRAMU

      zejména jeho ČLÁNEKČ.4 je pro všechny voliče zajimavý nebot se týká NZP který vyplácel bývalý režim i když se to jmenovalo jinak a námitky,že to nebylo správné tim odpadaji.
      Bohužel se ostatni občané ještě uči křižit kusadla a neumi stále dávat dělem pravdy rány ve svůj prospěch!
      Pokud však budou jako vy tak je jasné,že se to nauči a teprve potom bude pravý cirkus nejen Humberto!

      Vymazat
    4. Anonymní28. ledna 2019 10:48
      Dobře ukazujete na negativní jevy, které by nastávaly, kdyby lidé brali nějaký příjem za nic. Udržet lidi ve hře, je možné pouze když dostanou možnost se o ty peníze, nebo přeškolení, nebo vzdělávání zasloužit. Toto je politická věc, kterou by měl mít pod kontrolou stát. Nikoliv nějaký privátní subjekt. Založit nějaká obecní výrobní družstva, nebo komunální služby, kde by se mohli nezaměstnaní zasloužit o příjem.
      Je nemorální, aby zdraví lidé dostávali peníze za nic. Podobně je nemorální (nebo poškozující společnost), neumožnit jim, se o ten příjem zasloužit. P.K.

      Vymazat
  16. Vidíte psa v naší "demokracii" vyhnat ven nesmíte, ale lidi zbavit domova a vyhnat je pod mosty a kanálů - to je demokracie. A ta "demokracie" pak narůstá, když necháme klidně umrznout nějakou tu desítku lidí, které jsme z domovů vyhnali - a to dokonce v měsíci, ve kterém tak pilně troubí největší idioti českých medií své meditace o tragickém upálení Palacha! To je tedy groteska České republiky!

    OdpovědětVymazat
  17. Rozdíl mezi zvířetem a člověkem je snad jasný, zvíře se o vlastní vůli samo nepřiváže ke sloupku, člověk má svobodnou vůli jak se svým životem naloží, někdo si zvolí přiměřenou práci, rodinu, koníčky zábavu, někdo život na dávkách(a že ty jsou se třemi dětmi, šlapka až 24.000,-K čistého to nemá ani moje žena měsíčně u otrokáře pardon firmy), jiný si zvolí vegantsví, další gender, jiný invalidní důchod hlavně na chlast a drogy a někdo bezdomovectví je to totiž životní styl,jsou i lidé co mají byty a žijí na ulici, důchody a žijí na ulici, jiným stačí zajít alespoň jednou za měsíc na úřad, aby měli slušné renty ani to neudělají, žijí na ulici, jak říkala jedna smažka - na mě to vstávání ráno do práce moc není...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelený hrášku, Vy jistě bydlíte v našich "Beverly", kde tento rozptyl je možný. Dal bych se na psaní, být Vámi. Ten životní styl "bezdomovectví s kreditkou v kapse" mne mimořádně zajímá, můžete personifikovat případy?

      Vymazat
    2. Zelenyhrasek28. ledna 2019 11:43
      Haše, proč ses tý svý smažky nezeptal:"Co může tato země pro tebe smažko udělat, ale naopak, co uděláš ty smažko pro tuto zemi?". Ty mu na místo toho nejsi schopný vysvětlit, že krást může odpoledne, ba i večer, kvuli tomu nemusí vstávat. Pozdravuj ho.P.K.

      Vymazat
    3. Když někdy vykládám tak známým u pivka co je kolem nich tak mi ani nevěří, přitom vše je pravda. Za 26 let práce s lidmi se nemusím na někoho vytahovat, případně někomu dokazovat něco konkrétním jménem či adresou.

      Vymazat
    4. Anonymní28. ledna 2019 14:06
      Jakožto dřívější uživatel značky P.K., považuji za vhodné upozornit, že toto je příspěvek nějakého nového uživatele této značky. P.K.

      Vymazat
  18. Chápu jak se někdo může navážet do pana Jírovce. Jeho téma je chucpe. Bezďáci jako voliči jsou nezajímaví, vyrazit nějaké prachy se z nich nedají, zákazníci jsou to problematičtí, do salonů krásy a na plastické operace taky naschvál nechodí, nájem ani daně neplatí. Už slyším ty pokrytce tak si je vem domů, pokud možno v počtu více než hojném. Když každý rok vidím ty pošahance s rachejtlema, kteří se zraní nebo zmrzačí, zamořují ovzduší a ničí domácí mazlíčky, a jsou to prachy hozené do kanálu,je mi docela nevesele. Jenže to by nebyl kapitalismus, aby i na tom nevydělal, mazlíčkům nabízí psychofarmaka aby byli OK. Když ty prachofarmaka můžou baštit páníčkové, tak proč ne oni? Sice to nic neléčí, jenom oblbuje a tak páníčkové zobají, zobají a zobají což, z nich může udělat závisláky a ve finále i bezdomovce. Ale proč ne hlavně že máme svobodu a demokracii a na tu ať nám nikdo nešahá. Rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  19. Pes je na svém pánovi životně závislý. Nemá jinou smečku, jinou rodinu. Nemůže se sebrat a jít prostě jinam a sehnat si potravu nebo obydlí jen tak. Proto je to prasárna zachovat se k věrnému a oddanému zvířeti jak se řada lidí umí zachovat. Co kdyby se to stalo jim? Kdo může očekávat něco jiného, když se lidé sami k sobě chovají hůř než zvířata. Člověk se postavil nad zvířata a někteří i nad Boha a podle toho to tady dopadá. Rozdíl mezi psem a bezdomovcem je hlavně ten, že pes za tu situaci nemůže. Bezdomovec si ji nějakým způsobem zavinil sám nebo mu do toho pomohli druzí. Přesto by právě sociální stát měl mít způsob jak takové lidi zachránit, pomoci jim a vrátit je do normální lidské společnosti jako plnohodnotné občany. Od čeho jiného už bychom ten stát měli mít pokud se o vlastní občany v nouzi nedokáže postarat? Jak to, že tentýž stát, který se nedokáže postarat o své občany, a to nejen bezdomovce, ale například i o děti v ústavech, si osobuje právo starat se o jakési uprchlíky, vandráky a lehkoživky z kdejakého koutu světa a to ještě na úkor svých občanů a bez jejich souhlasu? Nějak divně nastavené hodnoty?
    Pes je přeci jen pes. Donedávna věc, ale dokud se nebudeme zodpovědně chovat nejen ke psům, ale i k divoce žijícím zvířatům nemůžeme čekat při neúctě k jejich životům úctu k životům lidí. Něco je v této společnosti hodně špatně. 50 vlků vadí a honem by se měli vystřílet. Jeden méďa na toulkách vadí a honem s jeho kůží nad krb lepšočlověka. Přemnožení čurýci v lese vadí, ale přemnožení plaváčkové posazení na gumový člun za prachy no to jsou chudáci. Mrznoucí bezdomovec alkoholik no to je fuj, ale malý černoušek z Ugandy co hladuje protože maminka jich má dalších 5 a tatínek jaksi nefachčenko a nebo žádný, to je kůl. To je chudáček. Asi opravdu je, ale kde je odpovědnost rodičů a jeho státu? Opravdu divně nastavené hodnoty. Papež jde mýt nohy muslimákům, ale nemocným nemohoucím mýt nohy jaksi nejde. A tak je to se vším. Jen pózerství a faleš. Celá ta naše slavná "civilizace a hodnoty" je jen podvod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Apoštol 28. ledna 2019 12:13

      No člověče nad jakého Boha? Na toho co zavře oči, ke všem válkám. Ukažte mi jej a já mu osobně nafackuji. Až ho někde najdete! Zatím si tak pouze můžeme fláknout přes vepřovou hubu Duky a אפרים בן אלכסנדר‎‎. Ovečky jako Vy tento stav způsobují, jenom zabečet.

      Vy /Celá ta naše slavná "civilizace a hodnoty" je jen podvod./ tzn. i ten Váš Bůh, kterého Vám neberu!?

      https://uloz.to/!Q3BTCbuSSLfk/profesor-halik-siesta-jpg

      Ateista HUAWEI®

      Vymazat
    2. 12:13- pominu-li Vaše nesrovnalosti v zhodnocení viny člověka v domestikaci psa a jeho barbarským křížením s vinou k množení bezďáků, mají tito lidé dost společného, egoizmus. Jinak souhlas.

      Vymazat
    3. 12:13
      Dobře napsáno, myslím ono srovnání bezdomovce, který pro tento stát (pravděpodobně) odsloužil vojenskou základní službu, která figurovala ve vojenské rovnováze studené války (dneska není bezpečněji, jen nevíme,kdo nám bude velet proti komu), pracoval (bylo to povinné) a bezdomovcem se stal PŘEDEVŠÍM PROTO, ŽE BYDLENÍ JE KŠEFT a on překážel. Nějaká duševní choroba... to je následek, kterého by se bez vyštvání z bytu za svého života vůbec nedočkal. Aby se dispozice rozvinula, musí přijít sociální pád.
      Viděl jsem majitele bytu, jak šel najisto a ,,nacházel" závady, které sám připravil, aby mohl shrábnout kauci. On ten Vítězný únor, jehož výročí si budeme zanedlouho připomínat, on nebyl jen tak.Jak se do lesa volá...
      Přijdou- li migranti problém zesílí. Ale to už v diskusi bude povoleno mluvit jen o počasí (jen chválit).

      Vymazat
  20. No nevím, svého času po mě somroval, zcela evidentně nalitej, mladej bezdomovec 10 Kč, když jsem šel ze šichty. Měl všechny končetiny, chybělo mu opravdu jenom mých 10 Kč., nic jiného. Nějak jsem nechápal, proč bych mu měl dotovat jeho životní styl. Dalšímu jsem naopak chtěl pomoct, aby nezmrznul a málem po mě vyjel. Z veškerých ideálů jsem vyléčen. Pokud někdo nechce sám, tak je to o prdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:20- a jak jste poznal, že jsou bezdomovci! To jste se s nimi dal do řeči a oni se zpovídali? U toho druhého se nedivím, také bych Vám jednu fláknul. Zřejmě nepotřeboval od Vás almužnu ale příjem na Vámi možná pronajímaným drahým nájmem bytu! Přiměřené bydlení jste mu asi nenabízel.

      Vymazat
    2. 13:32 potěš pánbůh, když někdo chrápe ve sklepě neobydleného baráku, přikrytý reklamními letáky, tak to asi bude pan domácí, že ano. Nevím o tom, že by bylo mou povinností někomu poskytovat kompletní servis. To nechám milerád na Vás.

      Vymazat
    3. 13.32 ono povinností normálního smrtelníka nabízet bezdomovci byt??? Zřejmě jezdíte na pražském orloji převlečený za svatého.

      Vymazat
    4. 12:20
      Sociální pád člověka změní a cesta zpátky neexistuje.
      Vzpomeňte na případ, kdy bezdomovec našel v kontejneru
      novorozence, kterého se povedlo zachránit.Ten člověk se zachoval eticky správně, byla v něm živá duše, ale do společnosti se mu návrat nepodařil.

      Vymazat
    5. 16:31-Vy vlastníte ten neobydlený barák nebo jste si tam chtěl také ustlat?

      Vymazat
  21. Tak mi tady vysvětlete, proč za toho hrozného bolševíka nebyli bezdomovci a nebyli žebráci? Proč je mezi bezdomovci tak málo žen a většinou jsou to chlapi? Už jste se nad tím někdy zamysleli? Proč asi většina z nich skončí na chlastu a totální apatii ke všemu. To byla hrozná nedemokracie za toho bolševíka, ale na tyhle lidi platil zákon o příživnictví a po několika záchytkách povinné putování na protialkoholní léčbu. To bylo strašně nedemokratické. Ono je přeci demokratické, když se rozhodne umrznout. A za první republiky bylo povinností obce postarat se o svého občana a byly tzv. chudobince a domovské obecní právo. Jen tak mimochodem víte, že toho slavného spasitele Havla několikrát zachraňovali zlí estébáci, když se ožralý jako mužík válel na ulici? Pro ty co tady vykládáte jak byste nafackovali pánu Bohu. Každý budete mít možnost se před ním zodpovídat, všeho do času a smrt si najde každého. Pak se každý přesvědčite jestli existuje stvořitel nebo ne. On nám neradil, že se máme vraždit, okrádat, lhát atd. Svět není spravedlivé místo, ale cesta zkoušky. A ještě pro Vás nejsem žádný bigotní katolík. Desatero je jasně napsáno a výklad je rovněž jasný a kdyby se podle toho lidé řídili nemuseli by vymýšlet tisíce nesrozumitelných a přiblblých zákonů pochybné platnosti a hodnoty. V jednoduchosti je dokonalost a žilo by se všem lépe. Jisté je že se církev a zvlášť v Čechách katolická po celá staletí zpronevěřovala svému skutečnému poslání, byla protinárodní a ve skutečnosti jen hamiždná sekta a to je myslím dnes každému evidentě jasné po vykňourání si církevních restitucí sněmovním podvodem. Proto se v moderní době v Čechách znovu smazala. Co bylo ukradeno má být vráceno. A jak přišla církev za ta staletí k majetku? Zvláště v pobělohorské době? Nač jej dnes potřebuje? Co tedy komu bylo ukradeno a má být vráceno? A co právem patřilo církvi a bylo ji vloženo jen do léna (správy) panovníkem, šlechtou, městy a o čem dnes vehementně prohlašuje, že jí patří. Stejné je to s majetky šlechty. Ptejme se jak který rod a kdy nabyl majetku? Nastudujte si něco o manství v době po Bílé hoře. Byl to teror nejhrubšího zrna. A ke zvířatům. Jak chcete po lidech aby se ctili a chovali se k sobě navzájem dobře, když si neumí vážit žádného života? To, že dokážeme vybít kdejakého živočicha a zničit kde co nás velkými nečiní. Naopak. Tahle planeta je nám jen půjčená a neni na jedno použití. Nic nám tady skutečně nepatří. Nic si odsud neodneseme. Vše je nám jen propůjčeno. A je smutné vidět jak s tím hospodaříme.

    OdpovědětVymazat
  22. Ty řeči o psech jsou mimo mísu. Za své psy utrácíme své peníze, které jsme si vydělali svou prací. Když nebudeme mít psy a kočky, budeme mít nějaký jiný koníček. Rozhodně není pravděpodobné, že peníze, ušetřené tím, že nebudu chovat psa, rozdám bezdomovcům. Spíš je utratím za něco jiného, lepší hadry, lepší auto, lepší dovolená... Pes ve městě je jediná motivace, jak se přinutit alespoň vyjít z bytu na procházku. Navíc za psa platím městu poplatek 1500 Kč ročně, a protože jako zodpovědná majitelka po svém psu uklízím, rozhodně má z toho město příjem, nikoliv ztrátu. To, že se řeší, když někdo ublíží psovi, je zcela správné, ubližovat se nemá nikomu a ničemu. To, že lidé mrznou na ulicích, se psy nijak nesouvisí. To souvisí s tím, že naši "konšelé" řeší jen to, co jim přinese volební výsledky. Bezdomovci k volbám nechodí.

    OdpovědětVymazat
  23. Tož mně vadí, že člověka lze vyhodit na ulici, to je lidské, ale psa nikoliv, to by bylo nelidské. Bezdomovectví - to je tedy vynález u nás po r. 1989, jak to, že neexistoval za 1. republiky a dokonce ani za Rakouska po zavedení domovského práva. Stejným vynálezem naší doby jsou i statisíce lidí, které jsme vychovali k nezaměstnatelnosti. Komu a čemu slouží tyto vymoženosti kapitalismu? Proč musí chodit děti do školy, když pak o ně jako pracující nemá stát a kapitál zájem. Proč se vyhazují peníze na jejich vzdělání?
    Jsem dokonce tak zvrácený, proti zřejmě většině, že dávám přednost dětem před psy. Nechal bych tedy řádit děti v parcích, nadělal bych jim hřiště u činžáků, jako soudruzi, v zimě kluziště všude možně a kopečky třeba i s umělým zasněžováním na sídlištích na sáňkování i loyžování a psay bych dovolil volně pobíhat a venčit jen v ohradách u činžáků. Jinak se bohužel právě děti musí brodit sračkami psů. Jo, kdy jste viděli, že by někdo trestal, když pes udělá hromádku. To když starý prostatik někde močí za stromem, to je hned keců. Psi mají i přednost před starými lidmi. Proto jednak vymíráme a zřejmě se chystá i odstřel dědků na důchodě - stát ušetří na kolébky pro psy a kočky.

    OdpovědětVymazat