Reklama

.

.

sobota 12. ledna 2019

Takže kupujme Huawei…

Jiří Vyvadil
12.1. 2019   Rukojmí
Před 30 lety padla železná opona a evropské země bývalého sovětského bloku radostně převzaly filosofii liberálního západního života včetně jeho uskupení typu NATO a později i EU. Lidé prostě chtěli na Západ, protože byli přesvědčení, že je tam vyšší životní úroveň a před třiceti lety i docela přirozený a sympatický způsob života. Když jsme navíc v té době viděli totálně rozvrácené Rusko s prázdnými pulty v obchodech a Jelcina, který nechal rozestřílet ruský parlament, koho z nás by to tehdy na Východ lákalo.
Je pravdou, že mně ne hned, ale časem stále vrtalo v hlavě, že ač neekonom jsem čistě empiricky už někdy od roku 1983 sledoval hospodářský růst v Číně a ten se stále pohyboval kolem 10% a když bylo jo zle kleslo to pod 7%. A dodnes nechápu, že když naše ekonomika je na 2,9, pak Kovanda pláče, že se přehřívá, ale když je čínská na 6,6%, pak pohrdavě konstatuje, že je to velice slabé.

No rád bych si přál, abychom měli tu slabou umírající čínskou ekonomiku se 7% růstu HDP ročně.

A dál. Už do NATO jsem vstupoval s velkými rozpaky, a kdyby se hlasování konalo 14 dnů později, kdy NATO začalo humanitárně bombardovat Srbsko, nikdo by mě k souhlasu nedonutil.

Máme 30 let od přijetí liberálního zázraku Západu jako našeho vzoru za sebou, Nato má na kontě milióny mrtvých, vznik Islámského státu a milióny běženců,

A vrcholná země Západu USA zažívá delirium.

Měl –li bych posuzovat, která země je stabilnější a perspektivnější z hlediska zájmů svých občanů, zda USA či Čína, pak je to nepochybně Čína. USA se dnes potácí trvale na hraně občanského konfliktu a možná i občanské války. Polovina Američanů do krve nenávidí druhou polovinu a svými nenávistmi už Amerika představuje jednu obrovskou psychiatrickou léčebnu. Nechtěl bych tam žít.

Vidíme ovšem další západní země v agónii. To čím nás dnes a denně otravuje Británie v souvislosti se svým Brexitem přece není normální. Francie díky svému megalomanskému prezidentovi chce poroučet Evropě, ale už deset let se prakticky ekonomicky nehýbá z místa, a hnutí žlutých vest jej možná i svrhne. Třeba i zítra, kdy chce proti nim drasticky zakročit s nasazením 80 000 policistů.

A tak bych mohl pokračovat.

Naši idioti z ODS, pravicových pidistran, stále opakují. Jen ne na Východ. Ale proboha, zůstaňme zde, a zachovávejme si svůj rozum. Západ nic nosného nabídnout neumí.

V roce 2030 se sedm zemí ze současného rozvojového světa zařadí mezi deset největších ekonomik podle nominálního hrubého domácího produktu (HDP) založeného na paritě kupní síly. Čína by se měla stát světovou jedničkou již příští rok, a do roku 2030 se na druhé místo dostane Indie. Nyní první Spojené státy tak budou až třetí. Británie, Francie, Itálie či Kanada z první desítky vypadnou.

Takže podle agentury Bloomberg, která jistě Východu nefandí, to v roce 2030 kromě Číny na prvním a Indii na druhém místě budou na čtvrtém až 10 místě Čína by měla pozici jedničky zaujmout už do roku 2020 a mezi pět největších ekonomik světa se má dostat rovněž Indonésie a Turecko. V první desítce bude ještě Brazílie, Egypt, Rusko, Japonsko a Německo Indonésie a Turecko.

Takže rozhodně bychom se měli zaměřit směrem, kudy půjde vývoj a nepochybně je správná úvaha Miloše Zemana spolupracovat s Čínou.

A když už jsme u těch mobilů. Proč naše tajné služby zjevně napojené zejména na ty americké tak varují před systémem Huawei?

Nebude to také tím, že prostě Američané nejsou s to čínské systémy tak využívat k odposlechům, jak se dělo v minulosti například i německé kancléřky Merkelové, která od té doby zjevně byla lehce Američany vydíratelná ?

Takže přátelé. Mám asi 3 roky mobil Huawei a až ho ztratím, což se v případě mé záliby ztrácet platební karty či mobily může stát zítra, koupím si samozřejmě znovu stejnou značku.

Jestli mě odposlouchávají Číňané, je mi to jedno. Ale když by mě odposlouchávali coby agenta Ruska Američané, kteří už jsou svou rusofóbií nemocní, pak vím, že v této zemi se najde tolik ochotných proamerických českých orgánů, že to bezpečné není.

Takže kupujme mobily Huawei.

90 komentářů :

  1. Perfektní článek, není co dodat:) On není problém v tom, že tam jsou špionážní prvky, ale že tam nejsou ty, co používají šmejdi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za kriticke spis povazuji, ze Mozilla Firefox, uz ma jen 5% podilu a ten stale klesa a telefony s MozillaOS, se neuchytily vubec.
      Pro nevedome: Mozilla udrzuje jedinou otevrenou platformu, kde jdou vsechny komponenty prelozit ze zdrojoveho kodu, takze tam neni jak schovat, jakekyliv back-door, nebo spy-ware. Google me sice sleduje i tak, ale bavim se tim, jak se u toho chova hloupe. Obvykle az si neco koupim (samozrejme na internetu, v kamennem krame me jeste nesleduje ani Google :-) ), tak mi zacnou vyskakovat reklamy na tento typ zbozi a "velky architekt" zde zapomnel na tlacitko s napisem "tento vyrobek uz jsem zakoupil, dekuji!". :-D

      Vymazat
    2. Evropa se prozatím nemá čím bránit, proti U.S. nadvládě, v těch nejmodernějších technologiích. Všude tu vládne Intel, Microsoft a Google a jiné to asi nebude ještě velmi dlouho. Boj o sítě 5G se rovná boji o předmostí další Světové války.

      Vymazat
    3. Super článek ....

      Vymazat
    4. Omlouvám se za částečné odchýlení od tématu: Na rozdíl od neschopného želé Drahoše (hloupého profesora), od profláknutého Hilšera (do půl těla obnažitelného) a od vcelku roztěkaného dramatizátora Horáčka (byť dobrého textaře) si dávejme pozor na Pavla Fischera. Měl jsem rád dobrosrdečného Karla Hálu, Pavel Fischer se mu sice podobá, ale dobrosrdečný není. Dneska právě Fischer hlásá a poučuje, co má a nemá dělat prezident republiky, co prezident republiky smí a nesmí(!), viz video. Pavel Fischer je zdatný rétor a jakožto lepšočlověk celkově představuje pro svobodu nás horšolidí nebezpečí.

      Vymazat
    5. Jak jste pne Vyvadile vstupoval do NATO? On vás o to někdo žádal? Nebo se vás ptal, zda můžeme do toho zločineckého spolku vstoupit?

      Vymazat
  2. Perfektne vse zhrnuto ! On ten kapitalismus je jako ten starecek , co ma sva nejlepsi leta za sebou a chradne , neni kde loupit a tak zapadni zazrak se nekona .
    15.52 , vzdyt ma autor clanku naprostou pravdu , celej usa a eu kapitalismus je holejoud !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 16:46 Pepku, vyskoč!

      Vymazat
    3. 16:46 nejblbější vnuku, který demokratický osel ti nakukal, že máme rádi Putina a chceme bolševíky? My nemáme rádi šmejdy, kteří je v totalitě vysoce překonávají.

      Vymazat
    4. Pomatený chudáčku 16:46, ještě jsi nepochopil, že ti tví "rudí" nejsou na východě už nějakých 30 let, přičemž hledat je musíš na západě. Neomarxistická ideologie, která je nám skrze prolhaná havlo-kavárenská média (ČT, TV Nova, ČRo, Seznam.cz atd.) dennodenně vnucována, nemá svoji ideovou základnu v Moskvě, nýbrž v Bruselu a Washingtonu. Nebo si snad myslíš, že LGBT gender, feminismus, homosexualismus, kosmopolitismus, multikulturalismus, inkluze a vůbec zrovnoprávňování všech se všema, a z toho vyplývající likvidace všech prvků soudržnosti společnosti, jako jsou rodiny, církve, národy a státy, jsou dílem zlovolného Putina? Jsi hlupák, jako všichni tobě podobní užiteční idioti, kteří nechápou, o co jde.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Tak by mě zajímal, co děláš na NR? Neměl jsi být už dávno někde v Sýrii či Afganistánu nebo v nějaké africké frontové zemi a prokazovat ˇže jsi vynikající jedinec a schopný plemeník?

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. Ty mluvíš úplně jako V.I.Lenin.To dneska na Západě vyučují? Tak to se vůbec nedivím,že jsi takový pitomec 18:45.

      Vymazat
    9. Podtitul knihy je "Hrozba Podčlověka", či jak přeložit nejlépe "Menace of the under man"?

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. Pro pana mgr. Dvořáka a pana doktora Davida: Zajimalo by mě proč nemažete toho neonacistu od 18:08 a viz i další jeho komentáře?

      Vymazat
    12. Anonymní 12. ledna 2019 18:08

      Toto je zde překopírováno, již téměř po sté? Od nějaké 52 kilové houžvičky, nedochůdčata, co mu nos omrzl v Karpatech a není znetvořen chlastem...?

      HUAWEI®

      Vymazat
    13. 20:03 Když si pustíš tato slova (jestli neumíš ukrajinsky, jsou tam ruský titulky!) - https://www.youtube.com/watch?v=44PlgE1h1c4

      ... zjistíš že de facto tam shrnují základní ideje NR převedené na české reálie. Jenže na rozdíl od místních užvaněnců oni pro to něco i reálně dělají!

      A co dělá banda místních užgryndanců včetně tebe? Žvaní podle putleroffských rasozrádných notiček z Kremlu! Kdyby Putler zejtra konvertoval k islámu (a nemá k tomu podle jeho některých projevů daleko), tak první přiběhneš s koberečkem a budeš řezat makovicí o podlahu! Jsi vlastně strašně ubohej lokajík! Chceš měnit národ, ale to je lžisračka, páč jak sám tvůj šéfik David přiznal, jeho příslušníkem se může stát kdokoliv, kdo se k němu přihlásí a bude aspoň předstírat sdílené "národní hodnoty"! Ale jen rasu nikdo předstírat nedokáže, idiote! Jeden negr se o to pokoušel a upadl mu frňák! Příroda takový věci nedopouští! A esi to nevíš, jsi větší kretén než se zdálo ...

      Vymazat
    14. 23:16 Spousta rudoskřeků bojaryšnikem ožralýho a prdama škaredýho Ugrofina z Kremlu odulýho čechomužika a přitom úplně postačí srovnat nás zde - https://www.youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ

      ... s váma tu!:) - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      Vymazat
    15. 8:34 Á pan žgryndalista, jak se sám podepisuje, se ozval. Studnice moudrosti, jen nabrat doušek vody čisté. Pane, musíte NR navštěvovat častěji, jsme všichni hladoví po vašich slovech. Nic jiného se tu víceméně nečte. Bez vás by tento web prakticky zanikl. Děkujeme, odejděte! Co to proboha říkám? Samozřejmě zůstaňte co nejdéle pane užgryndaný.

      Vymazat
    16. 10:47 Opačně! Užgryndaní a dokonce pochcaní (jako ten tvůj strejc s tou garmoškou!) jste vy na tom videjku níže! My jsem ti výše, nauč se číst a neplést to, od prdů škaredného Ugrofina - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      odulý čechomužiku ...

      Vymazat
    17. 17:45 Ty celkem dobře popsané jevy degenerace jsou příznakem přemnožení podlidí v důsledku dlouhé absence války, která je základním předpokladem zachování civilizace! Např. Řím - dokud vedl války ve kterých šlo o bytí a nebytí Republiky, jakou byla ta s Pyrrhem, Jugurthou či Mithridatem a hlavně ovšem s Hannibalem, země byla pevná jako ocel, lidé v ní hrdí a nezdolní! Zocelení bojem a každodenním nebezpečím, potřebou sebeobětování! Jak ale nastal tzv. mír, tedy jistí imperátoři - cézaři vedli místo válek jen různé drobné válčičky či spíše šarvátky s barbarskými kmeny na vzdálených hranicích říše, nastal úpadek! V samotném Římě pak množili se buzeranti, děvky a alkoholici a rostla korupce, letargie, tupost, bujely blbost a intrikaření! Dnes se k tomuto stavu opět přibližujem. To chceme? A bude hůř! Páč příroda nedopouští přežívání slabých a nemocných a my se k ní musíme vrátit, neboť jinak jako druh zahynem! I proto musí být pravidelně vedeny války, protože pud boje je hluboce zakódován v genech každého člověka, jen se ho u každého jedince nepodařilo stejně potlačit. Boj tříbí! Ten vynáší na povrch vynikající jedince mého typu a vyhání z času přebytečný kompars ražení místních užgryndaných čechomužiků, neb lidstvo existuje jen jako materiál pro šlechtění vynikajících jedinců, kteří píší dějiny! Ostatní z nich jsou pak beze stopy odejiti v podobně kolaterálních ztrát ... neb jak praví klasik: „Slabí a nezdaření mají zahynout: první věta naší lásky k člověku. A má se jim k tomu ještě pomáhat.“ (Friedrich Nietzche). Jinými slovy co je nemocné má zemřít a to, co je vynikající nesmí být snižováno na průměr!

      Vymazat
    18. Kapitalismus je de facto židovský výrobní způsob založený na podvodu zvaném "tržní chování jedince". Struktura pravěké tlupy přetrvává evoluční setrvačností dodnes, navzdory odlišnýmu výrobnímu způsobu, který je příliš mladý, aby zásadním způsobem změnil to, co se utvářelo desítky tisíc let! K přežití lovecké tlupy bylo zapotřebí na 1 schopného organizátora (náčelníka) a 1 nositelku know-how (šamanku) vždy alespoň 50 zdatných lovců a 50 zručných sběraček. Proto dodnes má např. schopnost stát se lékařem jen jeden ze sta lidí (to je pro zjednodušení použitá číslovka!). Dříve to sloužilo jako nutnost k přežití celé tlupy a potažmo druhu, dnes je to systémem zneužíváno k tomu, že lékař je placený mnohem více než třeba horník, ačkoliv jeho práce je těžší a v pravěku by dostával větší kus masa než šamanka z logických důvodů. Rovněž pojem "zákazník" je proti smyslu přirozené dělby práce v lidské tlupě či pospolitosti. Směna mezi jednotlivými tlupami vždy probíhala tak, že nositelé genů náčelníků a šamanů rozhodli z titulu své intelektuální převahy, co je dobré pro přežití celku směnit a co nikoliv! Tak tlupa dostala potřebné komodity k přežití výměnou za ty které pro ní jsou zbytné či postradatelné. V současné době kdy byla koherentní společnost atomizována židovským výrobním způsobem (kapitalismem) toto přestalo platit a v důsledku toho jsou nekompetentní jedinci - s geny řadových lovců a sběraček - nuceni sami přejímat funkci náčelníků a šamanek a to zcela zjevně bez znalosti či schopnosti posoudit důležitost té či oné komodity pro zachování existence své osoby a své rodiny či celé komunity. Čili za bláboly o "svobodné interakci mezi jedinci" a "tržních mechanismech" je pouze snaha úzké skupiny ovládat druhé prostřednictvím jejich nižších intelektuálních schopností či zkrátka profitovat prostřednictvím převahy těch vlastních nad schopnostmi ostatních. Proto jde o nebezpečný parazitující způsob organizace hospodářské činnosti v jehož důsledku je ohrožena především bílá Rasa - nositelka civilizace.

      Vymazat
  3. Pane Soukupe, kdo vyhraje "cenu", asi se pan Štětina sám přihlásí.

    OdpovědětVymazat
  4. Podle Pjakina je hlavním cílem Trumpa přeformátovat USA tak, aby se konečně naučily žít za své, protože další vysávání světa tiskem ničím nekrytých dolarů to už není možné. Americké, protitrumpovské elity si ale naopak stále myslí, že to bude možné i nadále, protože (na rozdíl třeba od našich zadlužených Čechů) k nim přece nikdy žádný exekutor nepřijde vymáhat dluhy, mohou na něj přece poslat raketovou salvu, že? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pjakin ví leda hovno. Když mu zemřela žena tak somroval na internetu jako poslední bezďák. Ostuda.

      Vymazat
    2. 16:58 Pepku, vyskoč!

      Vymazat
    3. 16,58 - jste skutečně nechutný a měl byste se stydět.
      za prvé tu sbírku nepořádal on a za druhé - mít prostředky a něco vědět ... to nejde ruku v ruce.
      POpřemýšlejte o svém nízkém IQ a své karmě, trolle.

      Vymazat
    4. 17:51
      Já jsem možná nechutný, ale vy jste tupý.
      Kdo opravdu ví jak funguje svět, ví co se děje v zákulisí, kdo umí perfektně analyzovat už z principu věci prostě nemůže mít ne finanční, ale přímo existenční problémy.
      Pjakin je "čučkař", který rád káže a rád se poslouchá což není nic proti ničemu. Horší je, že se najdou pitomečci jakým jste zřejmě i vy, kteří těm bludům o "globálních prediktorech" věří.

      Vymazat
    5. 18:58 Pepku, dal bych si nějakou pohádku o hodným Vašíkovi, jak bojoval s pravdou a láskou. Nemáš něco na skladě ?

      Vymazat
    6. 18,58 kdo tě platí za ty kydy? Blahopřeji, dosáhl jsi 5,8 Laudátů.

      Vymazat
    7. 18,58 - no hlavně že vy - génius - nesmyslům nevěří a sám nejlíp ví, jak to ve skutečnosti je, žejo. Všude byl, všechno zná. Troll a dement. Nic jiného.

      Vymazat
    8. 23:00
      Nic takového, že všechno vím, netvrdím. Tak si nevymýšlejte hovadiny, šulku.
      Ale zdravý, selský rozum mi říká, že žádný tajemný a záhadný "globální prediktor", který celý svět plánuje a řídí, neexistuje. Stejně jako neexistuje fousatý pánbíček na obláčku.
      Ale vy si samozřejmě věřte jakým hovadinám chcete.

      Vymazat
    9. pro 18,58 - kde jste sebral že Pjakin pracuje v BIS?

      Vymazat
    10. 17:04 To ty radši neskákej, ať nám tu nenacákáš všude ty putleroffský lejna, ve kterejch vězíš až po tvou třetí bradu, odulý čechomužiku!:)))

      Vymazat
    11. 23:20 No, jestli si personifikuje pojem "globální prediktor" jako tajemnou a záhadnou bytost/i, tak pánbůh s námi a zlý pryč!
      Věnujte se raději něčemu, na co vám váš selský rozum (jak se sám skromně hodnotíte) stačí. Pjakinovi zjevně nerozumíte vůbec. A mohl byste nám přiblížit, kolik vám bylo let, když se vám někdo snažil přiblížit svoji představu Boha, jako vousatého pána na obláčku? 3 - 4 roky? No snad jste se ve své abstraktní představivosti, probůh, už někam posunul, ne?

      Vymazat
  5. Hu bych koupil, ale kdyby dělali i nějaký hloupý. Chytrý bych
    nechal těm hloupým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take pouzivam telefon s tlacitky, protoze jsou vystoupla a prestoze muj prst presahuje tlacitek nekolik, tak umim nahmatnout tak, ze zmacknu obvykle jen jedno. To s telefony bez klavesnice nejde. :-)
      Samozrejme mi na tech telefonech, co maji OS vadi, ze obvykle neumi fungovat jako modem, abych se mohl obcas pripojit z pocitace, kdyz se potrebuju podivat (mutt'em :-) ) na postu.

      Vymazat
  6. Huawei se na posledni chvili snazi zbavit podezreni ze spionaze, ale uz to nebude mit ve svete tak jednoduche!
    https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/firma-huawei-propustila-zamestnance-ktereho-v-polsku-zadrzel/r~b7e4432c167a11e992d50cc47ab5f122/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:01 Zřejmě počítáte s tím, že vaše medy nikdo nečte a každý příspěvek se snažíte uplatnit vícekrát na stejném webu. Máte fixní plat, nebo jste placen úkolově?

      Vymazat
  7. Autor má podezření, že ztráta naší suverenity hrozí více ze strany USA, než Číny. V současnosti to tak vidím také. Ten trend je již tak silný, že už se ho nikdo ani nesnaží skrývat, nýbrž je přiznaný a našimi zástupci, povětšině proklamativně schvalovaný. Naše politika, je pouze přisluhování americkým zájmům a upozadění jakýchkoliv našich národních zájmů. Ať to jsou vyhlašované sankce, vyhošťování osob, zahraniční angažmá našich expedičních sborů a další. Nic z toho není v našem zájmu, vše je zdůvodněno naší povinnou loajalitou a spojenectvím. Takže tato naše vláda, není naše.
    Nápravu bych viděl v definování našich zájmů a jejich prosazování i proti reptání hyperliberálních eurokomisařů. Ale neviděl bych ji v pevném spojenectví s Čínou. Nesdílím nadšení prezidenta Zemana, nad převodem každého majetku do čínských rukou. Brzy bude Čína větším ohrožením národní suverenity, než jsou dnes USA. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pri poslednej vete je treba pokľaknúť. Vidím to tiež tak. A ten ich zavádzaný sledovací a ohodnocovací systém občianskej poslušnosti, udavčstvo, a pod. - to je naozajstný strašiak menom "žltý mor".

      Vymazat
  8. Mám Huawei a má jednu vynikající vlastnost. Vyčištění disku. Vyčištění programů. Zatím jsem toto nenašel ani u Sony, ani u Samsung! Jednoduché a pak běží jak nový. Chválím a mohu doporučit. I pro ženy, což pro ně byl zatím asi Samsung.
    Zdravím :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy mate mobilni telefon, ktery ma v sobe disk?-)))

      Vymazat
    2. Ještě jste neslyšel o SSD discích? A Flash disky jste někdy použil? To je stejná technologie. Dají se smazat i formátovat... Martin

      Vymazat
    3. SSD se čte Solid State DISK.

      Jinak, flešky jsem v první polovině devasátých měl v Psionu místo disku, tak je to staré.
      Mělo to dva diskové porty, v jednom strčený OS, v druhém programy nebo zálohování.
      Disk nutně neznamená, že se to otáčí. Ani že je to kulaté, bývala to magnetická páska (ne na os, ten pro změnu bydlel v těch pamětech, nebyl v dřevních dobách nijak velký), architektura se odvíjí od funkcí.

      V dobách, kdy IBM řídila (přes protektorátní firmu u Prahy a německý závod plánování letecké techniky ve Vysočanech) německý válečný průmysl (v Americe jakžtakž zakázáno až v roce 1944, podobně jako vývoz ropy do Říše přes Španělsko) běžel na děrných štítcích Hollerith/IBM.
      Naše socialistické hospodářství a statistika později běžely na štítcích Aritma, které nám stejnojmenný patronátní závod cpal na školu k jakýmkoli účelům si pedagozi vyvzpomněli.
      Ještě jich nějaké místnosti ve sklepě školy budou plné.

      Data, zaznamenaná na 80, 90 nebo 127 sloupcích sloužil nejlépe v skladových systémech, štítkový systém byl ale vyvinut kvůli sčítání obyvatel (a, jak každý chápe, zdanění těch troubů - i carské Rusko patřilo k zákazníkům).

      Takže ještě jednou, co na jakých součástkách běží se odvíjí od peněz, na které to přijde.
      Je li přepnutí relé dražší než přepnutí elektronky, může základní operace systému provozovat několik elektronek (které, když se to uváží, mají i jiné polohy, než 0, 1, ale to by lidi mátlo).

      Vymazat
    4. 18:55 i ty maminky chytrolíne.........

      Vymazat
  9. Pane 17:04, nesouhlasím s vámi v tom, že Čína by mohla být v budoucnu větším ohrožením národní suverenity než USA. Jsem přesvědčen, že Čína má ambice stát se světovým ekonomickým hegemonem, ale není jejich cílem ovládnout nás politicky, jak se o to pokoušejí západní globalisté. Číňané se ve světě prosazují usilovnou prací a nikoliv zvrácenými ideologiemi, sankcemi ani bombardováním civilistů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:58 Člověče Vy jste snad spadl z višně. Kvůli tomu, že máte modré oči Vás budou nosit na rukou ? Když nic nechápete, radši nechoďte na internet.

      Vymazat
    2. Anonymní12. ledna 2019 17:58
      Nejspíš tu diskuzi nevedeme dobře. Pro nás by neměla být hlavní otázka, zda Čína, či Amerika. Hlavní je, zda se chceme účastnit toho hyperliberálního znesvéprávňování národních států, na úkor globalistických majitelů všeho. Oni si vydobyli právo tisknout peníze, oni pod krycím názvem „finanční trhy“ skoupili většinu prosperujících světových firem. Nejspíš všechny.
      To, že měli ty firmy a banky dříve převážně v USA a nyní jsou převážně v Číně a dalších asijských zemích, není pro nás tak podstatné. Pro nás je podstatné, účastnit se hnutí za vrácení svéprávnosti a politické moci národním státům s demokratickými vládami. Též je třeba zrušit neziskovky, které se zabývají politickou činností. Tyto nevolené instituce jsou nástrojem liberalistických globalistů a rozvratným elementem demokratických států. P.K.

      Vymazat
    3. Anonymní 12. ledna 2019 21:35

      Pokud budeme neustále používat název naší země Česko a nikoliv Česká republika k navrácení národního státu, tudíž svéprávné republice, nikdy nedojde. Směrování a politické trendy jdou opačnou cestou, nesvéprávnou...Česko, ...sko, ...sko, ...sko atd., atd..

      Republika není žádoucí, rozplyne se v Evropských "hodnotách"!? Tudíž vůbec nerozumím eurohujerům a jejich dokola omílanému poselství o odkazu TGM, vždyť on konal pravý opak.


      Ramón HUAWEI®

      Vymazat
  10. Mám takový pocit,že nynější americký prezident Trump jen pokračuje v politice svého předchůdce Obamy. Jen si vzpomeňte co prohlásil o zemích, které si budou chtít jít svou vlastní, na USA nezávislou cestou. "Prostě jim zkroutíme ruce", prohlásil Obama. (Nevím jestli je to doslova přesný přepis jeho citace) A jak reaguje Trump na výstavbu plynovodu Nord Stream II? Nevyhrožuje , pravda, zkroucením rukou, ale chtěl by uvalovat embargo skoro na každého, kdo se po Nord Stream II třeba jen ohlédne. Vidíte někdo nějaký rozdíl mezi "kroucením rukou" a "uvalením embarga" ? Může mi nějaký kovaný, ale nezaslepený amerikanofil a USAfil vysvětlit, co je to volný obchod, volná soutěž v obchodování? Rád se nechám poučit. František

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Františku, vždy platí jenom silnější bere vše!

      ®

      Vymazat
  11. A zaregistrovali jste jak naše veřejnoprávní TV objektivně a demokraticky informuje o Huawei? Třeba vystoupení premiéra je důsledně kráceno o poslední dovětek,to je, že úřad žádný důkaz nepředložil. Aby se z objektivity čt jeden pokakal.

    OdpovědětVymazat
  12. V článku mne zaujala věta "Už do NATO jsem vstupoval s velkými rozpaky, a kdyby se hlasování konalo 14 dnů později, kdy NATO začalo humanitárně bombardovat Srbsko, nikdo by mě k souhlasu nedonutil."
    Máme tedy co "děkovat" také Jiřímu Vyvadilovi, že jsme členy vojenského paktu NATO ?! Od r. 1990 do r.1996 byl poslancem nejdříve ČNR, později PS PČR, které se na tom mj.podílely.

    On vás k souhlasu ke vstupu do NATO někdo nutil? Co vám za to slíbil?
    Pozdě bycha honit, pane Vyvadile...!
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Ji%C5%99%C3%AD_Vyvadil
    http://www.natoaktual.cz/na_cr.aspx?y=na_cr/cravztahysnatoii.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Především Nás někdo obelhal. Lidem se tvrdilo, že NATO nikdy nebude válčit mimo své území a že armády zůstanou ve svých státech, k nikomu nebudou cpány nějaké základny nebo odpalovací zařízení. Lidé se potom rozhodovali obelháni, a stejně to bylo 50/50%

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nyní brojí Amerika proti Číně, protože s hrůzou zjistila, že jejich bývalí otroci a kolonie jsou technicky před nimi a ještě výrazně levnější. To musí být pro sebevědomé a samozvané vládce světa pěkný šok, který ovšem svojí patologickou nenažraností, nemístným sebevědomím, arogantní politikou způsobily samy tím, že kvůli zisku přesunuly celá odvětví do Asie.. "Elity" Západu se snaží ještě s Čínou ekonomicky a finančně bojovat, ale na vítězství a světovládu už prostě nemají síly ani zdroje, přestože vlastní média, politiky, mezinárodní organizace, švindlují na burzách s hodnotou akcií, emitují už jen strachem kryté a především jen virtuální peníze atd.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 18:38
      A v čem je soudruhu Čína technicky před Amerikou? Automobily? Letadla? Procesory? Počítače? Telefony? Mohl bys být konkrétnější?
      A kdyby tedy skutečně ano, co ty by jsi z toho měl, že křepčíš štěstím jako pominutý?

      Vymazat
    4. 21;12 Myslim,ze bychom se meli zacit ridit tim,ze Orel much nelapa a zacit ty "y"nteligenty ignorovat

      Vymazat
    5. A ZASE DVOŘÁK DEMOKRATICKY MAŽE, ŽE TĚ TO TY VOLE BAVÍ.

      Vymazat
    6. To je zásadní rozdíl! Zatímco ruští "bílí negři" (Bronstein) coby de facto vječně zlití divoši jsou pro civilizaci zcela nepotřební, tak žlutej xindl nám může sloužit tradičně v roli kuliů s touhle šálou na krku! - https://www.dhm.de/fileadmin/medien/lemo/images/ba008251.jpg

      Vymazat
  14. Číně se vytýká, že má zájem o vybudování nové světové sítě G5. O to samé usiluje jeho velký konkurent za mořem.
    Takže v kostce:

    Ve skutečnosti se přelévá ekonomická sféra do sféry politické. Hlavním argumentem je BEZPEČNOSTNÍ RIZIKO. Vskutku "kouzelné" slůvko, za kterým se může skrýt všechno a vše se za ním také vše skrývá.Konkurent tvrdí, že síť MŮŽE BÝT ZNEUŽITA k napadání a "otevírání zadních vrátek" ke špionáži ve prospěch ČÍny.
    Logika nám však řekne, že když to může být nebezpečné ze strany jedné, může to být tak samo nebezpečné i ze strany druhé. Příměr - nůž. Primárně je určen ke KRÁJENÍ čehokoliv. Lze s tím samým nožem i ZABÍT člověka.

    Další pokračování netřeba, kdo logicky myslí, sám si udělá obrázek.

    Poznámka.
    Nesmí to být logika, kterou někdo někde řekl: "Lepší je mýlit se s USA, než mít pravdu s Ruskem!

    Toť vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim.Take si myslim,ze by ve svem zajmu meli ty komedie vylepsit,protoze uz jim je basti jen male deti

      Vymazat
  15. A ty, Grinchi, jedeš na čem, extaze?

    OdpovědětVymazat
  16. 18:53
    Pěkně's na to skočil, jako myš na špek, Fachidiote. Argument pochopitelně žádný, toto je na Fachidiota moc.

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavý americký film: Nepřítel státu.Kdo koho a jak odposlouchává a sleduje.

    OdpovědětVymazat
  18. Evropa se prozatím nemá čím bránit, proti U.S. nadvládě, v těch nejmodernějších technologiích. Všude tu vládne Intel, Microsoft a Google a jiné to asi nebude ještě velmi dlouho. Evropa nemá potenciál technologických společností ani v U.S. ani v Číně. Boj o sítě 5G se rovná boji o "předmostí" další Světové války. A Evropa bude opět jen obětí, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  19. ....souhlasím , kupujme Huawei. Lháři, vyděrači a největší slídilové si zaslouží bojkot!!!!! Vlastenci z Ameriky by nám do Evropy nejraději narvali všechno, to co jinde koupíme levněji a kvalitněji...břidlicový plyn, palivo do jaderných elektráren, vojenský šrot, komunikační systémy. Taky nám moc rádi předvádí svoje pojetí demokracie různé barevné revoluce, když se jejich pojetí demokracie nedaří, barevné karty.....Z Evropy si udělali jednu velkou vojenskou základnu ve snaze nás ochránit před zlým Putinem ......Potřebují šmírovat Evropu a ta si dovolí kupovat Huawei, kam asi nejde strkat americký rypák a jsme doma......

    OdpovědětVymazat
  20. Autor je nepoochybně čestný člověk, ale nechápe, že mezi SSA a Cínou není principiálně žádný rozdíl. To co dříve páchaly SSA, bude v budoucnu páchat Čína. Komedie je putovní.

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  22. Vzhledem k tomu, že tzv. smartfony zatím nejsou nic pro mě, nemůžu bohužel firmu Huawei příliš podpořit a musí se spokojit s tím, že mám od nich router. Až se mi smartfon vejde pohodlně do kapsy, nebude trpět prasknutím displaye a vydrží na nabití aspoň týden, začnu o něm uvažovat. Třeba to může být pro Huawei výzva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.alza.cz/caterpillar-cat-s31-d5120218.htm

      Něco pro vás. Odolnost, výdrž. Bohužel, opět americká firma.

      Vymazat
    2. Anonymní12. ledna 2019 22:47
      Výdrž jednodenní, nikoliv týdenní. Ono neustálé hlášení o poloze, nějakou energii sežere. P.K.

      Vymazat
    3. 22:47
      Anglická, nikoli americká. Bullitt Group vyrábí outdoorovou elektroniku, kterou prodává pod licencovanými značkami Caterpillar, JCB a Land Rover. Vyráběno jako většina ostatních značek v Číně.

      Vymazat
  23. Jo pěkný článek Čína bude dominovat trhu proto tak usa řádí.

    OdpovědětVymazat
  24. Někteří diskutující!Máte to poněkud popletené.O vstupu du NATA nerozhodovali žádní občané,bylo to totiž politické rozhodnutí tehdejších politických elit,potažmo vlády.Referendum bylo pouze ke vstupu do EU a tam nás EU opila rohlíkem,tehdy ta Unie byla úplně jiná než dnes.A měla by platit možnost jak vstupu tak i výstupz z EU na základě referenda.Ze všech spolků a stran kam vstoupíte dobrovolně musí být i možnost dobrovolně vystoupit.To je také demokracie a její nejvyšší stupeň a to je REFERENDUM!Tak "zvanázastupitelská demokracie" je jen obelhávání občanů!Tož tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:55 jestli to má někdo popletené, tak jste to vy. Nikdo tu netvrdil, že o vstupu do NATO bylo referendum. Autor článku pan Vyvadil byl v době vstupu do NATO poslancem, a jako takový hlasoval. Zřejmě jste diskusi ani nečetl. Pak se k ní ale nevyjadřujte.

      Vymazat
  25. Na "prvnizpravy.cz" je článek s překrásným titulkem: "Zahoďte čínské mobily, ať v Číně nesledují všechny české debily" :-)

    OdpovědětVymazat
  26. s neuvěřitelnou ptákovinou vystoupila u Moravce pirátka Richterová prý musíme kontrolovat, jak se vyrábějí součástky čínských mobilů. Někdo by jí měl vysvětlit, že Číňani vyrábějí již celá desetiletí elektroniku všech světových značek, protože levněji a dnes již kvalitněji to nikdo neumí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od voleb se mně točí hlava, jaké exempláře zastupují Piráty, počínaje Bartošem a touto králicí Richterovou konče, na kterou přesně sedí předchozí příspěvek, kde se mobily rýmují s debily

      Vymazat
    2. Číňané byli chytří, již v době řádění a drancování kolonizujících Španělů, při jejich královských výpravách za zlatem do zemí, které zkolonozovali, vyrabovali a zotročili, jejich původní obyvatele, domorodce (jako regiony, které vyrabovali a rabují, vyvolení pražáci v celé České republice)!

      Španělský trůn měl tuny zlata, za které jim Číňané vyrobili a prodali, co si španělská šlechta zamanula. Číňané se naučili lec čemu, stejně jako dnes a ještě shrábli zlato!? A španělé přišli o zlato, zlenivěli a k tomu zjistili, že ho√no umí!

      O HUAWEI, již bude klid to uvidíte! DOTKLI se zájmů toho o kterém se nemluví ani NÚKIB, nejbohatší pražák Petr Kellner, zadavatel mnoha reklam...!!!


      Ramón HUAWEI®

      Ps. Ta pirátka Zubejda Richterů, vypadla z p.dele Jiřině Šiklové i s těmi trhavými pohyby hlavou?


      Vymazat
    3. Nechci se pirátky zastávat, ale ona mluvila o kontrole komponent, které tvoří tzv. kritickou infrastrukturu. Problém je ovšem v tom, že už primární hardware má díry, na něm je děravý firmware a na něm děravé aplikace.Tohle bezpečně vyřešit nejde,prostě to prakticky není možné .

      Vymazat
    4. Anonymní 13. ledna 2019 20:37

      Jenom kratičká poznámka o takovýchto, odborných věcech se mají bavit, ti co jim rozumí, nikoliv ta dvojitá švédská trojka, co byla v děravém, plastovém sudu u orálně pyskatýho Moravce na ČT buku?!

      Povídám synovi, jestli se skutečně nechceš nic přínosného do života dozvědět, koukej na ty pi.omce, celé dvě hodiny pořadu OVM! Vyhozené peníze dle rčení: "Z cizího krev neteče?".

      Mějte se Ramón HUAWEI®

      Ps. Jak jsem psal výše už bude klid, nas.ali Kellnera a celou PPF, to je pr.ser a oheň na střeše, A. Bavič se svou Martou se z toho okamžitě vykoktá!!!

      Vymazat
    5. V zásadě proti vaší poznámce nic nemám.Před pár dny se připomněl problematický systém Management Engine, který je součástí procesorů Intel, běží ale separátně na vlastním čipu, takže i ve chvíli, kdy je velký operační systém vypnutý. ME disponuje ohromnou mocí, protože může přímo přistupovat k hardwaru a také k internetové síti včetně Wi-Fi. No, a to nejdůležitější na závěr, vůbec o tom nemusíte vědět.
      Subsystém ME podporuje speciální technologii JTAG, kterou znají zejména bastlíři, tento konektor se totiž na mnoha prototypovacích deskách používá k flashování a testování kódu na čipu.V případě procesorů Intel počínaje architekturou Skylake je nicméně podstatné to, že je na JTAG napojená i sběrnice USB.Představte si například, že někomu strčíte do USB počítače záškodnickou flešku a ta nahraje skrze ME do paměti kód, k čemuž by jinak neměla adekvátní práva, protože USB je všudypřítomný.
      A teď mi řekněte, kdo se v TV k tomuhle může vyjadřovat ?

      Vymazat