Reklama

.

.

sobota 19. ledna 2019

To se včera ČT zase povedlo!

RadimValenčík
19. 1. 2019   RadimValenčíkPíše
To se zase ČT včera povedlo – přímo v hlavních zprávách, respektive v Událostech v 19.00 při informování o uplálení člověka.
Nejdříve v hedlines nic: https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/219411000100118/video/669671     Po té velmi stručně nic konkrétního, spíše mlžení, 30 vteřin a až jako 9. zpráva: https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/219411000100118/video/669681    A potom obsáhle o Palachovi, jak byl minulý režim podlý a neinformoval dostatečně veřejnost:  https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/219411000100118/video/669688

https://www.kosmas.cz/knihy/252194/slunce-v-uplnku/

Snad ještě poznámka k Janu Palachovi. Lenka Procházková právě vydala knihu "Slunce v úplňku" o skutečném příběhu Jana Palacha. Na základě velmi pečlivého studia všech pramenů a výborně literárně zpracovaný. Vřele doporučuji přečíst, zejména těm, kteří se chtějí dozvědět pravdu a motivy, které k činu Palacha vedly.



Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/6575-to-se-vcera-ct-zase-povedlo.html

74 komentářů :

  1. česká televize je pouze přejmenovaná československá televize.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neurážejte Československou televizi.

      Vymazat
    2. souhlas, jste horší než komunisté

      Vymazat
    3. Co se týče upalování, hrdinou byl Jan Hus. Palach byl obyčejný blbec.

      Vymazat
    4. Je třeba skončit s touto havloidní deviací. Škodí to celé společnosti.
      Palach patří do stejné skupiny zvrhlostí, jako multikulti genocidní ideologie, sexuální a gender deviace atd.
      Sebevrazi se dříve nesměli pohřbívat na hřbitově. Byli zakopáni v noci na poli, nebo v lese.

      Vymazat
    5. 23:41 To je nesporné! Že měl připravenou i pistoli v šuplíku, tak tomu věří snad jen Radosta! - https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Josef-Masin-o-Palachovi-Labilni-psychotik-ne-hrdina-Cesi-jsou-zbabelci-215060

      Vymazat
    6. 8:47 Sériový vrah mašín vůbec nepatří do lidské společnosti, ten si může blábolit co chce. Ten patří do stejné sorty zvířat, jako islamisti, co podřezali ty dvě turistky v Maroku. Už dávno měl viset na špagátě, to že tady ještě pobíhá, je výsměch lidským právům.
      Druhá věc je, že Palach byl sebevrah a jeho čin je ve zdravě fungující společnosti odsouzeníhodný. Odpověď na to, proč došlo k jeho ikonizaci je stejná jako na to, proč ještě mezi námi pobíhá mašín. Protože na tom má zájem americký imperialismus. Deviantní přeprogramování mozků je nejúčinnější způsob ovládání otroků!

      Vymazat
    7. 12:15 Kdyby bylo Palachů aspoň tisíc, tak jsem byli svobodní již dávno! A kdyby bylo aspoň deset Pattonů, tak bylo osvobozena celá východní Evropa! Náš pravý osvoboditel po návštěvě trosek Berlína napsal 23. července 1945 své paní toto: „Z Berlína jsem byl smutný. Zničili jsme potenciálně skvělou rasu a chystáme se ji nahradit mongolskými divochy. Komunisté ovládnou celou Evropu. Říkají, že za první týden po obsazení města zastřelili všechny ženy, které se pokusily utéct – a znásilnili zbytek. Kdyby mi to dovolili, mohl jsem město obsadit sám (namísto Sovětů).“ Během následujících týdnů v něm toto podezření – tedy že jej spolu s americkou armádou politici zneužili ke zločinným účelům – dále narůstalo. Při večeři s francouzským generálem Alphonsem Juinem v srpnu překvapilo Pattona generálovo souhlasné stanovisko. Ve svém deníkovém zápisu z 18. srpna generála Juina cituje: „Nepochybně je neštěstím, mon General, že Angličané s Američany zničili jedinou zdravou evropskou zemi – a tím nemyslím Francii. Tím otevřeli cestu nástupu ruského komunismu.“ Pozdější deníkové zápisy a dopisy manželce opakují tytéž závěry. 31. 8. si zapsal: „Ve skutečnosti jsou Němci poslední slušný národ v Evropě. Pokud bych měl volit mezi nimi a Rusy, volím Němce.“ 2. září: „Ničíme jediný napůl moderní stát v Evropě, aby ji Rusko mohlo celou zhltnout.“ A Ben Klassen k tomu napsal ve své knize Na kraji krvavé rasové války: "Mnoho realistických vojáků, jako generál Patton a jiní prozíraví bílí vůdci prohlásili, že jsme měli jedinečnou možnost zničit komunismus. Mohli jsme to skoncovat už v roce 1945 a vydat se přímo na Moskvu abychom vyčistili to hnízdo hadů. Avšak Židé kteří byli u moci si to nepřáli. Tajně zabili lidi jako byl Patton a umlčeli jiné navždy. Podobný osud měl bohužel i jeho kolega MacArthur, kterému nedovolili osvobodit od rudého moru východní Asii!

      Vymazat
    8. oprava: Mašínů! Palachové by nám nepomohli v jakémkoliv počtu:)))

      Vymazat
  2. Pane doktore, souhlasím s vámi, že zařadit tuto zprávu na 9.místo je nefér. Na druhé straně předběžné a nepodložené pseudolinformace, které bývají zneužity k přihřívání politických polívčiček jsou též nefér. Stačí si přečist některé komentáře. Za sebe jen držím palce Neznámému z Václaváku a stydím se za čumily, kteří mu nepomohli.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby ten nešťastník byl proti Zemanovi a Babišovi z české televize už by se linul nekonečný řev pražské kavárny....

    OdpovědětVymazat
  4. „Nejdříve v hedlines nic:
    Po té velmi stručně nic konkrétního, spíše mlžení, 30 vteřin a až jako 9. zpráva:“

    Jaký význam by ta zpráva měla mít? To je záležitost černé kroniky. Pokud tomu chcete dát politickou průbojnost, je to aktivita na úrovni politických neziskovek. Zvláště v současnosti, kdy se ztrácejí lidé jak na běžícím pásu, kdy už dokonce ani eutanázie není výjimečná. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podmínkách neskutečně zuřivé palachovské masáže má ta zpráva značný význam. Právě ticho, které kolem toho mainstream vytváří, působí jako výkřik, který staví veškeré palachování do toho správného, tedy falešného, světla. Co by proboha mohla média o tom člověku říct? Že je psychicky narušený? To jistě ano. Ovšem pak by totéž muselo platit o Palachovi. A to média za žádnou cenu nechtějí připustit. Ra o nov= "živé pochodni" raději mlčí.

      Vymazat
    2. Unknown19. ledna 2019 12:53
      Je to srovnávání nesrovnatelného.
      Nejsem ani obdivovatelem Palacha. Podle mého názoru, hrdina by se měl chovat následovatelněhodným způsobem. Sebepoškozování nepovažuji za vzor jednání. Přesto ten Palachův čin měl význam v systému, který převzal za všechno zodpovědnost, tedy i za životy občanů. Takže to byl nenásledovatelněhodný, ale protirežimní čin.
      V současném liberalismu, kdy režim odmítá přebírat zodpovědnost za cokoliv a vše nechává na aktivitách lidí a firem, v tom nelze vidět nic protirežimního. Přijde mi více smysluplné, vystrčit zadek na USarmy, nebo přimalovat tykadla politikům na plakátech. Dovedu si představit, že masové rozšíření takového jednání, by mohlo mít politický účinek. P.K.

      Vymazat
    3. 12:53
      Řekl jste to naprosto přesně. Tahle událost se jim silně nehodí do krámu, protože by si to moc lidí mohlo spojit a trknout ten do očí bijící dvojí metr. I tento člověk mohl protestovat. A i pokud neprotestoval, něco způsobilo, že zvolil tento drastický odchod. PO ROCE 89 bylo víc upálených než za socíku (!!), ačkoliv by to pro-USS slouhové očekávali naopak, což rozhodně není normální. Proto se také mlčí i o těchto pochodních.

      Vymazat
    4. Pro mne za mne ČT nemusí komentovat a raději ať, nedělá žádné debaty s politiky. Dovedu si výsledek představit. Můj dojem mi stačí, kdo ze sebevrahů se zapaluje na Václaváku a přesně na 50 let po výročí Palacha. To není náhoda a navíc, jestli to byl bezdomovec, jsme viní všichni. Už vidám "silné" jedince,kteří ho odsuzují, naopak politické strany, které ho opět zneužijí. Prostě, naše zem nevzkvétá.

      Vymazat
    5. Je nějak přepalašeno.

      Vymazat
    6. Ono by asi bylo zajímavé vědět, kolik lidí se po roce 1989 upálilo. Ti nešťastníci, co se upalují na místě Palachovy smrti, se dnešnímu režimu nehodí. Ukazují totiž na dvojí metr médií. Upálených bylo od roku 1990 několik desítek. Vzhledem k tomu, že podle jednoho článku v Idnes se pokusilo upálit od bezna 2003 do května 2004 20 lidí, bude asi počet pokusů o upálení od roku 1989 vysoko přesahovat stovku případů. Část z nich protestovala proti poměrům v naší zemi a na rozdíl od kampaně o Palachovi to téměř nikoho nezajímalo.

      Vymazat
    7. Toto 19. ledna 2019 23:20 "Konečně jednou zase první ...", nemyšleno radostně vážně, naopak!

      Sebevražednost v ČR je nad průměrem, zemřou čtyři Češi denně!!!

      Sebevražednost v České republice je nad průměrem EU i světa, zemřou tak čtyři Češi denně, přibližně 1500 ročně. U mladých lidí mezi 15 a 29 lety je sebevražda druhou nejčastější příčinou smrti. Riziko sebevraždy zvyšuje též duševní onemocnění?


      https://www.novinky.cz/domaci/448744-sebevrazednost-v-cr-je-nad-prumerem-zemrou-ctyri-cesi-denne.html

      HUAWEI®

      Ps. Již by to s tím Palašem, mohli utnout, opět pražsky kontraproduktivní, pitomci!

      Vymazat
  5. Po Palachově sebeupálení pamatuji krátký projev a výzvu prezidenta Ludvíka Svobody. Jsem zvědavý, co řekne nebo spíše neřekne prezident Zeman?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenažvanilo se té mrtvole za 50 let už přespříliš? Pan president se nepotřebuje na tom ubožákovi zviditelňovat, ani si budováním pohádkové legendy mastit kapsu a honit politické body.

      Vymazat
    2. Anonymní19. ledna 2019 13:11
      Anonymní19. ledna 2019 13:20
      Palach je totiž kontroverzní. Je stejně kontroverzní, jako Mašínové. Obojí měli ušlechtilé myšlenky, ale jejich činy, které na základě těch myšlenek uskutečnili, nelze tak úplně schvalovat. Je v tom totiž dost zoufalosti, hlouposti, amatérismu a málo toho antikomunismu, který měl být údajně tím hybatelem. Proto jsem dalek toho, tito lidi heroizovat, ale také je nelze odsuzovat.
      Současný upálený, to je úplně jiná kategorie. Současný režim, který zde povětšině kritizujeme, má mnoho chyb a zrůdností, ale stále dává široký prostor k vyjádření nesouhlasu. Proto bych čin toho člověka, vůbec nespojoval s politikou. P.K.

      Vymazat
    3. Palach nikoho bestiálně nezavraždil. A co může přinutit člověka k upálení? Jedině čiré zoufalství, nebo totální hloupost.

      Vymazat
    4. Anonymní19. ledna 2019 19:58
      „Palach nikoho bestiálně nezavraždil.“
      To ne, ale zasebevraždil se. To není nic hodného oslavy.

      „ A co může přinutit člověka k upálení? Jedině čiré zoufalství, nebo totální hloupost.“
      To záleží hodně na psychice toho kterého člověka. Sám jste si odpověděl, možná tam bylo z každého něco. Normální člověk to neudělá, jinak už by lidstvo neexistovalo. P.K.

      Vymazat
  6. Asi se nápad sebeupálit se nevznikl v Palachově hlavě bez kontaktu s okolím. Hrozil řetězcem pochodní a v tom asi nelhal, někdo to před ním slíbil. Bezpečnost to tehdy určitě vyšetřila, ale s ohledem na ty blázny nezveřejnila. Ani vlastně teď se k tomu nikdo nepřiznává, že lidsky selhal. Když se teď kolem Palacha probírá vše do podrobnosti, televize by nám to tajit neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Źa Palachova života, v době války ve Vietnamu všichni slyšeli o protestním sebeupalování vietnamských mnichů. Česky.

      Vymazat
  7. Zprava z vysetrovani zde http://casopisargument.cz/wp-content/uploads/2019/01/arg-Palach.pdf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapivě věcná neideologizovaná zpráva z vyšetřování bez doporučení měnit školní osnovy. Na PL Palacha považuje za hrdinu jen 15% dotázaných. Když se popíše, co ten Palach vlastně chtěl, vyjde mi obraz naivky. Noviny Zprávy nám na koleje nosil spolužák, jako zajímavost. Nedovedu si představit, že by měly vůbec nějakou významnější odezvu v publiku. Televize a noviny ze Zpráv necitovaly. Cenzura v mainstreamová byla tehdy stejná jako dnes, kdy se nadává na internetu zatímco tehdy se nadávalo v hospodě. Palach si neřekl o odchod vojsk VS. Zřejmě mu nepřekážely, protože se nechovaly jako okupační armády. Cirkus v televizi a rozhlase dnes myslím Palachovi škodí.

      Vymazat
    2. Jako pamětní a Palachův vrstevním mohu jen potvrdit, co 15:39 napsal.

      Vymazat
    3. Časopis Zprávy měl význam pro tzv. konzervy, konzervativce, kterým dodával jakési informace, často pochybné, překroucené, nebo vymyšlené, ale hlavně důvěru, že nejsou sami, že nemají podlehnout obrodným myšlenkám, že se mají zorganizovat, získávat váhavé, protože návrat nekriticky prosovětských sil se blíží. A tuto úlohu Zprávy splnily, biľakovsko-indrovsko-kolderovské kádry se nerozpadly, zformovaly, přešly do protiútoku a nastolily normalizační poměry. A tito lidé vládli až do svého důchodu. Obstojně placeného. Úspěch, nebo snad ne?
      Na rozdíl od Jana Palacha, který svým protestem zorganizoval lidi jen k uspořádání svého pohřbu, nikoli ale k politické organizované aktivitě proti nastupující normalizaci. Dokonce by stálo za to se zamyslet, jak jeho (plus Zajícova a dalších) akce ovlivnila nástup normalizace. Oddálila ji? Přiblížila? Jak ovlivnila její formy?
      Normalizace by po letech nakonec asi dospěla do forem, které známe, ale na rychlost a průběh jejího nástupu Palachova oběť nepochybně vliv měla. To je "první" život Palachova činu, ten "druhý" je jeho působení coby symbolu. Ten zprvu jen skromně hořel v zahraničí, doutnal v disentu, v ústním podání občanů normalizované ČSSR. Ale stačilo pak zafoukat ve ztrouchnivělém režimu a jiskérka vzplanula a zapálila připravené podloží. A symbolický život Palachova skutku si už žije vlastním životem - a jeho pochodní nejvíce mávají lidé stejného vzorce myšlení, proti nimž se tehdy Jan Palach zapálil. Ti, kteří chtějí monopol na informace, aby mohli zakrývat pravdu, ti, kteří pro svoji moc chtějí lhostejný, přikyvující dav. (To jsou paradoxy...)
      KR

      Vymazat
  8. všude fetky homouši a icikové, kam se podíváš.
    všichni popírají okupaci naší vlasti a zotročování Českého národa

    OdpovědětVymazat
  9. ČT už to vyřešila, včerejší sebeupálení zcela ignoruje, asi jim to neladí s jejich programovým schématem permanentní "palachiády".

    OdpovědětVymazat
  10. V médiích stále zdůrazňují (dokonce i policejní mluvčí před vyšetřením události), že nešlo o protispolečenský a politický protest. Vypadá to, že pravý opak je pravdou! Muž se jistě neupálil kvůli Zemanovi a Babišovi: https://aeronet.cz/news/videl-dokument-o-palachovi-na-ceske-televizi-a-tak-se-rozhodl-ze-se-jeho-cinem-inspiruje-anebo-se-upalil-na-protest-proti-migraci-prinesl-si-cedulky-s-arabskymi-napisy-a-krizi-a-pote-se-zapalil/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pán asi udělal dvě zásadní chyby - čin měl spáchat 16. ledna a přitom se postavit na Palachovo místo vyznačené na dlažbě, potom by snad tento motiv nikdo nezpochybňoval!

      Vymazat
    2. 15:46 máte tam chybu, správně má být 18. ledna, právě dnes budou zvonit palachiádní umíráčky !

      Vymazat
  11. To od ČT opravdu chcete nepředstavitelné. Jak myslíte, že může objektivně a vyváženě informovat zpravodajství v podání bývalé zapálené svazačky Marcely Augustové a pod.? Dodnes ji vidím, jak v TKM někdy koncem 70. let nadšeně rozmlouvá s tehdejším předsedou SSM Mohorytou o Sjezdu socialistické mládeže v Moskvě. Zázraky se nedějí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netrefil jste to! Augustová v dnešní roli mluvící hlavy, která předčítá text napsaný někým jiným, je v ČT malicherným problémem. Mně třeba daleko více vadí porevoluční manipulátor Moravec, který bude sedět na své židli "na věčné časy"!?

      Vymazat
    2. 15:52 Moravec, stejně jako Lenin, je v Ječný :-)

      Vymazat
    3. ČT zatím recyklovala jenom Borka, aby si vylepšil kádrový profil. Svého času byla jednotka "1 borek" měřítkem televizní blbosti.

      Vymazat
    4. Anonymní 19. ledna 2019 16:05

      David Borek z ČT to je sebeposluchač a verbální ekvilibristik. Dotaz podá s hromadou přeodborných výrazů, aby poté vše přeložil do srozumitelného Českého jazyka a dotaz dával, alespoň částečně prostý smysl, zkrátka Drvoštěp!

      Ramón

      Vymazat
  12. Kdyby ČT nevisílala o Janu Palachovi jak kolovrátek , tak se nikdo nezapáli.
    Včerejší zprávy na čt proběhli v duchu tvrdé normalizace . Marcel

    OdpovědětVymazat
  13. Zbytečná propaganda čt . Mladí dnes neví kdo je : Dubček ,Svoboda , Havel , Stalin ,Jakeš .Mladí hrají hry na pc , sedí v hospodě , nebo čumí na porno . Venku nejsou vidět a na horách také ne . Taková je pravda .

    OdpovědětVymazat
  14. Mýlíte se, není malicherným problémem, je to problém principiální. Také proto může být ředitelem "nezávislé" veřejnoprávní ČT bývalý komunista Petr Dvořák, který na propagandě postavil svoji kariéru už před rokem 89. Propagandisté typu Augustová, Dvořák a spol. nic jiného než propagandu dělat neumí. Zato jim to hodně vynáší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vzhledem k dalšímu příspěvku (17:40) jste vy sám zcela malicherný

      Vymazat
    2. Vy jste si zřejmě tu propagandu a ty, co jí dělají dost oblíbil. To se Vám musel minulý režim hodně zamlouvat. (Nebo možná nevíte, co je principiální...)

      Vymazat
    3. Kde a jak se Petr Dvořák, dnešní ředitel ČT, věnoval propagandě? Jak ředitel Dvořák "na propagandě postavil svoji kariéru už před rokem 89".
      Nemám vedení ČT rád, jsem z nich zhnusen, ale vymýšlet blbosti a zveřejňovat pomluvy by se nemělo.
      Petr Dvořák je komerční inženýr, proškolený na managera v anglosaském prostředí. Je možné, že právě tam si ho Velký Bratr vyhlédl, jako kolaboranta a pak si ho prozkoušel na TV NOVA.

      Vymazat
  15. Dnes (správné datum - viz 16:56) se pokusil o sebeupálení další muž! Viz článek: https://www.novinky.cz/krimi/494980-u-narodniho-muzea-v-praze-se-pokusil-zapalit-dalsi-muz.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Palachovu značku nemohl kvůli vysoké hustotě policistů a strážníků, tak musel do zeleně, ale zdržel se zapalováním vlajek, stihnuli ho doběhnout a zpacifikovat

      Vymazat
    2. 17.49 Takhle měl, podle plánu, dopadnout i Palach... ale "kabátová úderka" šla raději do hospody... takže ho hasili kolemjdoucí - a on neměl Natálčinu odolnost, vitalitu, ani popáleninová medicína nebyla v šedesátých letech tam, kde je v tomto století.

      Vymazat
    3. Šláfenberk se pokusil upálit taky, usnul s panákem kořalky, pocmrndal se a fajfka mu spadla na košili.

      Vymazat
    4. 17.49 Před akcí si prý pan "skorofakule" nezavolal funebráky, ale linku 158... když bylo kolem "ocasu" a u Muzea černo policajtů a tajnejch; a musel vědět, že operátor 158 je při ohlášení připravované sebevraždy informovat linku 155 a její operátor, má-li jít o pyromanii, i linku 150... (Dát mu to všechno zaplatit, kašparovi, jako exekutor podojí "anarchofeťáky od Putny z Kliniky"). Takže demonstračka jako vyšitá typu zviditelňování se hladovkami - které pak nikdo z pseudohrdinů nedotáhne do konce.

      Vymazat
  16. A proč se ti lidé dnes zapalují? Vždyť mají výhody, které v socialismu neměli. Jedna z nich - naprosto nesporná - je, že si mohou jít sednout na lavičku Václava Havla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víno k tomu mají v ekologickém, nerozbitném, krabicovém obalu;-).

      Vymazat
    2. A benzin je ekologicky bezolovnatý, též bionafta je k dispozici.

      Vymazat
    3. Drogerie asi mají v akci krém na upalování.

      Vymazat
  17. Palach získal návod k demonstrační sebevraždě ve Vietnamu, on se stal pak návodem pro další sebevraždy upálením u nás a dalších zemích Evropy a že jich bylo už požehnaně, těch hrdinů. A současná glorifikace demonstračních sebevražd ČÉTÉ je odpovědná i za poslední dvě sebevraždy na Václaváku. Obecně vysoká čísla počtu sebevražd u nás vypovídají o velké nelaskavosti dnešního bytí u nás pod diktaturou kapitálu a šířícího se bretšnajdrovství. Díky EU, díky NATO, Češi jsou "odvážný lid".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý, kdo vychvaluje sebevraždu je duševní kripl!

      Vymazat
    2. 1 †††

      Vymazat
  18. Tak ať dají na Václavák víc hydrantú a bude čím Palachi hasít,a najdi kde je na Václaváku hydrant a dokáž že nejsi robot,jakmile ho nenajdeš klikni na tlačítko oviěřit"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Mexiku "palachové" kradli po indicku benzín z potrubí, do kterého udělali díru; a nechali ho volně stříkat ven. Neví se, který při tom kouřil, nebo chtěl projevit solidaritu s USA a s majiteli produktovodu a vykřesal jiskru. Přes šedesát jich už je před soudnou stolicí boží, nejméně jednou tolik čekatelů na exitus je ve frontě... Na rozdíl od Čechů to nejsou, jak je vidět, žádní troškaři... jsou jako ti cikáni, kteří ve zrušené fabrice tak dlouho kradli kovové konstrukční prvky, až ruinu oslabili natolik - že je zavalila... I ZLODĚJI MUSÍ DODRŽOVAT PRAVIDLA BEZPEČNOSTI PRÁCE;-).

      Vymazat
    2. Mexická lidová: My jsme Palaši,jedna rodina...

      Vymazat
    3. 1. My jsme muzikanti, staří Palaši,
      Es B7 Es
      hrajeme, zpíváme po vlasti naší.
      Es B7 Es
      Hrajeme, zpíváme pěkně vesele,
      Es B7 Es
      nenajdeš na světě takej kapele.


      R: My jsme Palaši, jedna rodina,

      Palašské hory jsou naše otčina,

      my jsme Palaši, chlapci jako fik!

      a náš kapelník sú strýc Popelnik.


      2. Ta naše kapela, ta dovede hrát,

      veselou pěsničkou srdce rozehřát!

      Veselá pěsnička ať světem letí,

      všem obětem pro radosť i našich dětí.


      R: My jsme Palaši, jedna rodina,

      Palašské hory jsou naše otčina,

      my jsme Palaši, chlapci jako fik!

      a náš kapelník sú strýc Popelnik.





      3. My jsme muzikanti, staří Palaši,

      hrajeme, zpíváme po vlasti naší.

      Až my vám přestanem zpívat pěsničky,

      budete vzpomínat na nás, lidičky ...


      Revival Lehkej Pokondr - https://www.karaoke-texte.de/liedtexte/my-jsme-valasi-92116

      Vymazat
  19. Proč proboha neodvisílá česká televize dva bny Palachového upálení a šlus . Vždyť to upálení na Václaváku přitahuje další Palachovi nástupce , jak piromany . Dnes tam bylo fízlu jak za totáče . To není normální .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože tyto pořady sponzorují firmy SHELL a ÖMV.

      Vymazat
  20. Proč se neřekne jaké plakáty měl z sebe včerejší Palach a dnešní pokus o upálení s vlajkama. Jakých zemí ?

    OdpovědětVymazat
  21. Naprosto podlé je využívat blbost některých naši spoluobčanů na medialní masáž. Pokud by se jim některé sebevraždy nebodili (a to je fakt, že se nehodí) tak je vykážou jako sebevraždy psychicky narušených.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doplňuji k 19. ledna 2019 22:44, jenže dnes se o ně stát (zdarma) jako se staral ten hanobený socialistický stát.

      Vymazat
  22. Administrátore, zdá se mi, že některé názory jsou za mantinelem lidskosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svoboda slova pitomio 9:46, važ si ji, brzo skončí a všeci budem za mantinelem!

      Vymazat
    2. Anonymní 20. ledna 2019 9:46, kam pak nám zmizela ta vaše lidskost, že by rokem 1989?

      "Konečně jednou zase první ...", nemyšleno radostně vážně, naopak!

      Sebevražednost v ČR je nad průměrem, zemřou čtyři Češi denně!!!

      Sebevražednost v České republice je nad průměrem EU i světa, zemřou tak čtyři Češi denně, přibližně 1500 ročně. U mladých lidí mezi 15 a 29 lety je sebevražda druhou nejčastější příčinou smrti. Riziko sebevraždy zvyšuje též duševní onemocnění?


      https://www.novinky.cz/domaci/448744-sebevrazednost-v-cr-je-nad-prumerem-zemrou-ctyri-cesi-denne.html

      HUAWEI®

      Ps. Prosím vás nevíte, na jakou další novou pražskou celostátní sbírku mohu přispět ze severních Čech do Prahy? Nemusíte jmenovitě, stačí číslo konta a heslo "K nám do Prahy od tebe", nebudem to zdržovat!

      Vymazat
  23. 9:46 Co se na to podívat jako na takový český Charlie Hebdo? Víte kdo za ním stojí a podporuje ho, po tom útoku, co na něj provedli nějací úzkoprsí hnidopiši?
    „Útok byl odsouzen řadou politiků, např. francouzským prezidentem Françoisem Hollandem, předsedou Evropské komise Jeanem-Claudem Junckerem, německou kancléřkou Angelou Merkelovou, britským premiérem Davidem Cameronem, ruským prezidentem Vladimirem Putinem, generálním tajemníkem NATO Jensem Stoltenbergem nebo českým prezidentem Milošem Zemanem.“
    Pozor, aby Váš útok nevyvolal podobnou lavinu.

    OdpovědětVymazat