Reklama

.

.

čtvrtek 31. ledna 2019

Venezuelské spiknutí houstne... OSN by měla vyšetřovat Washington a spojence za zločiny, spojené se změnou režimu

Venezuelská bolívarovská vlastenecká armáda - opora demokracie 
Finian Cunnigham
31. 1. 2019 ICH,  překlad Zvědavec
Identické odsouzení ze strany Spojených států a spojenců a synchronicita ukazují, že cílem společného spiknutí, které řídí Washington, je změna režimu ve Venezuele.

Vzhledem k tomu, že v této jihoamerické zemi jsou největší známé zásoby ropy na planetě, je zřejmé, že ropa bude hlavní cenou pro americké a evropské korporace a banky.

Jak se venezuelská vláda opovažuje usilovat o využívání svého obrovského přírodního bohatství pro nezávislý národní rozvoj! Zvláště opovrženíhodná je socialistická vláda - navíc na pomyslném dvorku strýčka Sama. Taková troufalost si říká o bezodkladnou změnu režimu.

Vyšlo najevo, že americký viceprezident Mike Pence telefonoval minulý týden venezuelskému vůdci opozice Juan Guaidóovi, a pobízel ho, aby učinil bezprecedentní krok a prohlásil se za „prozatímního prezidenta“, a odsoudil úřadujícího lídra Nicoláse Madura jako „uzurpátora“.

Kromě toho bylo oznámeno, že před několika týdny britská centrální banka (Bank of England) odmítla venezuelské vládě vydat 1,2 miliardy dolarů ve zlatých rezervách, držených v Londýně. Toto neobvyklé zamítnutí ze strany britských úřadů muselo být záměrným politickým rozhodnutím, které předcházelo bouřlivým událostem ve Venezuele, k nimž došlo minulý týden, což naznačuje, že tyto události nebyly spontánní.

Zasedání Rady bezpečnosti OSN minulý víkend bylo - nikoli poprvé - nehorázným pokusem USA využít tento orgán jako nástroj k dosažení geopolitických cílů. Opakované očerňování venezuelské vlády Nicoláse Madura - a vzestup jeho politických oponentů - znělo jako sbor, který řídil Washington, poznamenala mluvčí ruského ministerstva zahraničí Maria Zacharová.

Británie, Francie, Německo, Španělsko, Austrálie a také několik pravicových latinskoamerických vlád pořád omílají to samé, co prohlašují USA - Maduro je „nelegitimní“, je „uzurpátor“; vůdce opozice Juan Guaidó je tím pravým prezidentem - přestože Maduro zvítězil vloni ve volbách, kdy ho zvolila drtivá většina lidí.

Evropská unie se dožaduje toho, aby prezident Maduro vyhlásil do osmi dnů nové volby, jinak bude čelit odvetným opatřením bloku, která budou pravděpodobně zahrnovat ekonomické a diplomatické sankce. Svévolná a nesmyslná povaha tohoto ultimáta ze strany EU naznačuje, že je navrženo tak, aby jej Maduro nemohl splnit a vznikla tak záminka pro sankcionování Caracasu.

Prezident nabídl dialog s opozicí. Guaidó však tuto iniciativu odmítl jako „falešné rozhovory“. To naznačuje, že Guaidóvi radí jeho zahraniční podporovatelé, aby zaujal maximalistickou pozici. Nevést žádné hovory s Madurem cílí na zesílení tlaku na vládu, aby použila sílu proti opozici, a na snahy podkopat legitimitu prezidenta.

Rusko, Čína, Kuba, Turecko, Írán a další země to odsuzují, neboť podle jejich názoru USA a jejich spojenci porušují suverenitu Venezuely. Ruský velvyslanec při OSN Vasilij Nebenzja uvedl, že to, co se právě děje, je státní převrat pod vedením Washingtonu. Za daných okolností je těžké s tímto hodnocením nesouhlasit.

Přesto se americký ministr zahraničí Mike Pompeo ve svém projevu k Radě bezpečnosti OSN uchýlil k výrazům „demokracie“ a „svoboda“, a vyzval všechny národy, aby se stranily „mafiánského režimu“ prezidenta Madura. Pompeo obvinil Rusko, Čínu a Kubu z podpory „diktátora“.

Faktem je, že právě USA a jejich spojenci hrubě porušují mezinárodní právo a jednají jako diktátoři, když venezuelskému lidu nařídili, kdo by jim měl vládnout - vůdce opozice, který nebyl zvolen ve volbách, a donedávna byl jen neznámou postavou.

Pětatřicetiletý Juan Guaidó je evidentně veden Washingtonem k tomu, aby se snažil o změnu režimu socialistické vlády v Caracasu. Spojené státy se v posledních dvou desetiletích snažily zbavit socialistické administrativy v zemi, která je tak bohatá na ropu - nejprve když byl u moci Hugo Chávez, a nyní jeho nástupce Maduro.

Guaidó se náhle stal vycházející hvězdou pro opozici v zemi, kterou financuje Washington miliony dolarů, a kterou tak obdivují americká a západní zpravodajská média. Scénář je stejný, jaký byl použit v případě několika dalších operací, týkajících se změn režimu. Stejně jako tomu bylo na Ukrajině, v Sýrii a dalších zemích, úřadující vůdce je démonizován a prohlášen za nelegitimního. Západem podporovaná opozice je současně hodnocena jako „prodemokratická“.

Tento proces ve Venezuele doopravdy začal po Madurově prezidentské inauguraci 10. ledna. Viceprezident Pence a ministr zahraničí Pompeo ve Washingtonu údajně zintenzívnili komunikaci s Guaidóem a venezuelskou opozicí. Shromáždění, které se konalo minulý týden, a na němž se Guaidó prohlásil za „dočasného prezidenta“, zřejmě podnítil Washington.

Den před tímto shromážděním Pence napsal pro deník Wall Street Journal komentář, úmyslně načasovaný na tuto demonstraci v Caracasu, v němž použil mluvu, která se velmi podobala projevu Guaidóa. Zejména to, že Madurovo prezidentství je označováno coby „nelegitimní“ a jako uzurpace demokracie. Penceův komentář má titulek: „Venezuelo, Amerika stojí při tobě“.

Jako kdyby té rozvratné činnosti nebylo dost, bylo také zjištěno, že Pence telefonoval v ten stejný den Guaidóvi, a zjevně se ho snažil utvrdit v jeho odhodlání vystoupit následující den na demonstraci a prohlásit se prezidentem. Zřejmě měl Guaidó nervy na pochodu vzhledem k vážným právním důsledkům takového vlastizrádného jednání.

Poté byl Guaidó bleskurychle „uznán“ jako „legitimní prezident“ Bílým domem a několika dalšími spojenci Spojených států, z čehož vyplývá, že události byly zorganizovány a očekávány.

Svolání Rady bezpečnosti OSN o tři dny později a zřejmě předem připravené proslovy, které pronesly USA a jejich spojenci, silně naznačují úroveň koordinace, týkající se Venezuely.

Troufalost Washingtonu a jeho spojenců je šokující. Bezdůvodná destrukce, kterou tyto síly způsobily jiným zemím ve jménu zavedení demokracie - od Iráku po Afghánistán, od Libye přes Ukrajinu až po Sýrii a další země, je opravdu strhující - v tom horším slova smyslu. Přesto provádějí stejnou demoliční práci zde ve Venezuele a snaží se změnit zemi na zkrachovaný stát, vydaný na milost americké hegemonii. Jak sarkasticky poznamenala mluvčí ruského ministerstva zahraničí Maria Zacharová: „Nyní přišla řada na Venezuelu.“

Západní mocnosti vytvářejí paralelní vládu ve Venezuele tím, že dávají dohromady menšinovou opozici, financovanou USA. Přestože byl prezident Maduro řádně zvolen a jeho vláda je kompetentním zástupcem při OSN, probíhá proces rozvrácení svrchovanosti země.

Západem podporovaná opozice začala během víkendu apelovat na ozbrojené složky země, aby se zřekly prezidenta a jeho vlády. Je těžké si představit, jak bude taková velezrada, otevřeně sponzorovaná ze zahraničí, podruhé tolerována.

Navíc John Bolton, americký poradce pro národní bezpečnost a mistr ve změnách režimu, varoval, že pokud venezuelské ozbrojené síly použijí násilí proti opozici, bude následovat „značná odezva“.

Opět se jedná o stejný vzorec jako v případě Ukrajiny, Libye, Sýrie i jinde. Nejen že jsou politické instituce rozvráceny vnějšími silami, ale poté, co se čelní představitelé snaží zaměřit na obranu národa, mají svázané ruce kvůli pomlouvačnému vydírání.

Pokud by Rada bezpečnosti OSN skutečně fungovala tak, jak má, začala by vyšetřovat machinace ze strany USA a jejich spojenců, související se změnou režimu - s cílem soudně stíhat kriminální agresi.


Venezuela plot thickens… UN should be probing Washington and allies for regime-change crimes vyšel 28. ledna 2019 na ICH. Překlad v ceně 486 Kč Zvědavec.

136 komentářů :

  1. Evropský parlament schválil rezoluci, ve které uznal lídra venezuelské opozice Juana Guaida za legitimního dočasného prezidenta země. Jinými slovy to znamená, že po USA a Velké Británii se i státy EU připojují k loupení venezuelských aktiv. Dolarovou dluhovou pyramidu to stejně nespasí, zato zemře hodně Venezuelců v západem organizované občanské válce, ale také hladem! Pravda a láska opět na vítězném postupu. Jako v Libyi, naprosto neskutečné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EU a Brusel je slouha korporací a bank, primárně těch amerických. Proto trapní poskoci z EU zaštěkali podle přání svého páníčka. Proto se taky desítky let neřeší daňové ráje, protože vyhovují právě korporacím. Proto desítky let samotné banky nabízejí korporacím, jak se vyhýbat danía a opět se to neřeší. V EU se o tom ví, dokonce se to už provalilo zcela veřejně v mainstreamu, přesto kolem toho EU jen občas žvaní a nic s tím nikdy neudělá. US korporace chtějí drancovat ropu z Venezuely, srabové a kývači z EU drží hubu a krok.

      Tidehunter

      Vymazat
    2. Jsem zvědavý, jak se projeví naše vláda vůči demokraticky zvolenému presidentovi Venezuely.
      Že by náš demokratický blok si vzal příklad a zvolil nového prezidenta a případně i premiéra. Samozřejmě dle Venezueli demokraticky.

      Vymazat
    3. 17:01
      asi stejně jako k demokraticky zvolenému Ukrjinskému presidentovi Janukovičovi.

      Vymazat
    4. Venezuelská ropa těžená ropnými společnostmi z USSA a možná dovážená do lokajské EU za drahé papírky s kačerem Donaldem, předlužený rozpočet nezachrání. Leč tento stát bude rozvrácen ve jménu pravdy a lásky, možná i prozápadním demokratickým humanitárním bombardováním s posvěcením OSN či bez a-lá Sýrie, Afghánistán, Libye, Srbsko, irák, Jemen...V ČR je tedy dle pražské kavárny a sluníčkářů vítězným prezidentem Drahoš, alias pan Nevím a Miloš Zeman neuznaným proruským velezrádným outsiderem, jež musí být "demokraticky" odstraněn!

      Vymazat
    5. Snad nemel bejt ten Maduro taky , navic Magoro. Schovavat si zlato a penize u LUPICU. Uz v 1939 se to stalo u nas a v hromadach jinych zemi.
      Ani vyskyt ty britsky sane, ani vyskyt Trumpa a Boltona je nevaroval...
      Zlatej poklad kdyzi nase vladla vodvezla do bezpeci BANKY ENGLAND a ta vsecko propmptne a DOBROVOLNE dodala Hitlerovi aby si udelal ten obdivovanej , potrebnej, ekonomickej zazrak..
      Taktez si ted banditi fincuji ty prevraty a valky a masakry z penez Venezuelskeho lidu.
      A z ty ropy budou jeste dalsi a vetsi..
      Ten Gurvaido nevypada na nic jinyho...
      Jak potom muze lid vyhrat mi neni jasny a v rozporu s novinkarema , ktery tvrdej vopaky..

      Vymazat
    6. Jak to, že na USA již nejsou uvaleny nějaké sankce, za organizování státního převratu ve Venezuele?

      Vymazat
    7. 17:13 Na to je přeci snadná odpověď! Stačí nebýt lempl a vzít kterýkoliv noviny do pazour. Přeci tamní KGB proxyrežim není mezinárodním společenstvím uznávaný za legitimní! Putin byl jednoznačně světovým společenstvím označen za válečného zločince a zločince proti lidskosti poté, co po uchopení moci začal vést vyhlazovací války, teror a diverze po celé planetě. Za všemi teroristickými útoky hledejte Rusko. Mohou jim poděkovat mrtví a zranění po celé Evropě a USA, ale také v Nigérii, Džibuti, Mosambiku, Izraeli, Mali, Tádžikistánu, Čadu, Indonésii, Venezuele, Peru, Egyptě, Barmě... Neštítí se používat chemické zbraně přímo v Evropě, zabírá území cizích států, sestřeluje dopravní letadla, podminovává mosty a přehrady, připravuje jadernou válku, přičemž válkami již zničil mnoho států jakými je Sýrie, Lybie, Irák, Čečna, Dagestan, Jemen, Somálsko, Kongo, Ukrajina, Moldavie, Gruzie, Arménie, Azerbajdžán, Afghánistán, Kosovo, Súdán, a další. Snaží se destabilizovat ekonomický systém světa, hackerskymi nástroji likviduje bankovní systémy, krade zlato a ukradl energetické zásoby planety, šíří poplašné zprávy, páchá diverze na výrobních systémech celého světa a ničí infrastrukturu. Požáry, záplavy, průmyslové havárie... za tím vším je třeba vidět ruskou vražednou pracku.
      Při tom všem, je napadení volebních systémů téměř ve všech demokratických zemích a dezinformační kampaň po celé planetě jen dětskou hrou na vojáčky.

      Vymazat
  2. Řekl bych asi toto v souladu se situací v našem státě. Je třeba intenzivně bojovat proti těm, kteří byli sice demokraticky zvoleni ale nevyhovují prostě těm, kteří zvoleni nebyli. Proto i u nás Hřebejk nabádá k demonstracím proti demokraticky zvolenému prezidentovi, demokraticky zvoleným legálním stranám v parlamentu.Jelikož jsem podle režizéra svině, která nevolila Schwarzenberga, protestovat nikam nepůjdu.

    OdpovědětVymazat
  3. Vzkaz pro Boltona: Pozor na to. Dál vyhrožuj druhým lidem a ztrapňuj se veřejně a manželka tě profackuje tak, že se budeš bát přijít druhý den do práce. :)

    Podpora Madura:
    https://www.youtube.com/watch?v=GQdW2mWNVDc
    https://www.youtube.com/watch?v=hJ111tNKeCs

    Podpora Guaidó:
    https://youtu.be/SBoT9mmtTO8?t=26

    :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď jsi tak tupý, že ani nevíš co na těch videích je, v tom případě nevím proč je sem dáváš, nebo jsi jen další z dlouhé řady prolhaných, rudých, propagandistických sviní.

      Vymazat
    2. 16:41 Že by nervy na pochodu?

      Vymazat
    3. 17:07
      Nervy? Prostě jsem popsal na základě těch 3 videí na které jsi dal odkaz a na kterých je naprosto něco jiného než co popisuješ, jediné dvě možnosti co jsi zač.

      Vymazat
    4. 17:07
      To víte, labilní pro-ami uřvanec nemůže vydýchat, že jsem zavtipkoval a vystřelil si z jeho vlastních metod a jeho modly Guaidóa, kterou ještě před pár dny vůbec neznal. :-)

      Vymazat
    5. 18:06
      Ty jsi nevtipkoval. Prostě jak jsem psal, jsi buď debil, nebo prolhaný hajzlík který spoléhal na to, že jsou tu všichni tak hloupí, že tvoje lži neodhalí. A narazil jsi.

      Vymazat
    6. Narazil jsi na další propagandistickou prolhanou svini, tentokrát barvy hvězd a pruhů.

      Vymazat
    7. 18:36
      :-)) Baví mě, že děcka tvého formátu se vždy nachytají a vztekle kopou nožičkama. :) To že si myslíš, že jsem prolhaný debílek, je mi fuk. Nejsou všichni jako ty. Užij si své krásné videa :) a pozor, raději nesedej do autobusu, můžou tam jezdit Rusové, a zkontroluj si řídiče, jestli to není zakuklený Maduro. :-)

      Vymazat
    8. 18:49
      Připadáš mi, hajzlíku, jako zlodějíček, který se jiným v davu s vidinou snadného zisku šmátrá v kapse a když je chycen za ruku tak se začne řehnit, že to byl jen výborný vtip, pán se nachytal a je tak vlastně debil.

      Máš smolíka, tvá taktika nefunguje, lháříčku - zloddějíčku.

      Vymazat
    9. 16:08, fajn, celkem jsem se pobavil :)

      Vymazat
    10. 19:02, copak, ráno nebyl sex, zdrbal tě šéf, pochcal tě sousedův pes, vyprodali ti v lékárně čípky proti zácpě...? Zkus projednou ventilovat svůj nepokoj mimo diskusi.

      Vymazat
    11. 19:06
      Zlodějíčku, dneska jsi si nenakrad, dnes ti prostě s tvým lhaním pšenka nekvetla. Příště to s tvým umem "zkus" na nějakého nevidomého vozíčkáře. Tam by jsi snad mohl mít nějakou šanci.

      Vymazat
    12. 19:02 a 19:44
      Svoje zlodějské představy si nech pro psychiatra nebo vyšetřovatele. Podle toho, kde je budeš ventilovat, protože zlodějina je zjevně tvůj obor, stejně jako debilita. Zaprvé by ses měl omluvit týpkovi 19:06, protože to jsem nepsal já (opět jsi zaperlil) a zadruhé by ses měl víc snažit, jestli chceš někoho přesvědčit, že jsem ty videa neviděl. Po tom, co jsem dal do komentáře vtip na Boltona, smajlíky, provokativní video, co tu omílal troll (asi ty), a jedno vyloženě komické video pod Guaidóa, tak ty mě budeš s urputností Jasánka přesvědčovat, že jsem prý videa neviděl, nebo chtěl lidi strašně obelhat, protože on se na to "nikdo asi nepodívá". Určitě, analfabete. :-)) Logika tapetujících pro-ami chudáčků. Hlavně že ses nachytal 16:41, až ti málem praskla žilka. :-)

      Ještě perlička pro všechny - na tom komickém videu u Guaidóa je dokonce trefná analogie na tohohle pro-ami analfabeta. :) Podívejte se na hysterický výstup té ženské, to mi připomnělo jeho komentář, tady:
      https://youtu.be/SBoT9mmtTO8?t=149

      :-)

      Vymazat
  4. Venezuelský Guaidó je něco jako náš český Havel. Oba byli neznámí opozičníci, kteří se během dne stali vedoucími opozice s výhledem prezidentování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Guaido je už několik let regulerní předseda Venezuelského parlamentu.
      Co to tady diskutuje za voly, proboha?

      Vymazat
    2. K 17:14. Kdybyste mlčel, nemusel byste být za vola vy sám, mladý muži.
      Snadno se dočtete, že ten šašek se stal předsedou venezuelského parlamentu letos 5.ledna...

      Vymazat
    3. nič neznamená ani to, že sa Guaido začiatkom januára stal predsedom Parlamentu. Ten nemá fakticky nijakú moc, lebo prezident Maduro ho pred dvoma rokmi pozbavil moci, a to z vážnych politických dôvodov. Okrem toho je jeho predsedom len na niekoľko týždňov, lebo v tejto funkcii sa podľa dohody rýchlo striedajú ďalší.Guaido svoju krátkodobú „moc“ v Parlamente využil veľmi šikovne na to, že obehal niekoľko štátov a keď sa vrátil s ich súhlasom vo vrecku, tak sa samozvanecky a hochštaplérsky 23. januára vyhlásil za prezidenta Venezuely. Nielen viacerí venezuelskí politológovia sú presvedčení,“že v USA sľúbil za svoju podporu „výpredaj“ Venezuely do majetku cudzích koncernov.

      Vymazat
    4. 18:12
      "Mladý muži" mi už dlouho nikdo neřekl. Díky, starý muži, máte fakt odhad.
      Ano, máte pravdu, zvoleným předsedou parlamentu je od 5. ledna, 3 roky je poslancem parlamentu. Takže žádný neznámý kdosi kdo se stal přes noc kýmsi. Šašek jste leda vy sám spolu s tím tlusťochem z autobusu.

      Vymazat
    5. On vás pan Anonym 18:12 odhadl na "mladého muže" podle špatného vychování, mdlé inteligence a hysterických reakcí. Působíte dojmem velmi nezkušeného muže. Tak mu prosím promiňte, starý blbče.

      Vymazat
    6. 18:31, a co má být, že byl poslancem? Tím podle vás má právo se vyhlásit kdykoliv se mu zlíbí za prezidenta? Maduro může být jaký chce, ale stále platí výsledky regulérních voleb, vy demokrate. Představte si, že i Trump je regulérní prezident USA.

      Vymazat
    7. 18:58
      Počkejte, nesmíte na toho uřvance tolik otázek najednou. On se musí poradit s pornoJandou svojí neziskovkou nebo spolkem na UK, co má papouškovat. :)

      Vymazat
    8. Odpověd 18:51 na 18:31 je naprosto skvělá.
      Lépe bych to nedokázal.
      Václav

      Vymazat
    9. 18:58
      Tím, že je 3 roky poslancem vylučuje, že je "neznámý opozičník", který se stal kýmsi "přes noc" jako Havel, jak tvrdí volek v 17:07 na kterého jsem reagoval.

      A vy dva ruďoši 18:51 a 19:02, jděte do prdele.

      Vymazat
    10. 19:02, Janda Jakub. Jednou jsem to zadal do gůglu, a vyjukly na mě hodně nehezké obrázky. Pravé Eurohodnoty :))

      Vymazat
    11. 19:11, zveš nás na návštěvu? Díky, ale ne.

      Vymazat
    12. 19:14 Tak Janda je aspoň na chlapy! To tvůj fýra - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      je na chlapečky! Na oko se sice i voženil, ale když manželka zjistila co je zač tak vod něj utekla a totéž poradila svým dcerám! Co nejdál! Proto žijou na Západě a vnuky mu zásadně nepučujou! Proto je Olivřík Stounů nemoh vidět! Furt - "tak kdy už přijdou, chci si je natočit" a ten žůžovák kremelskej se jen uculoval, jako vždycinky když začne bejt vilnej, až mu lícní kosti trčely z tý jeho ugrofinský dršky jak sáně - a prej "až večer v soukromí" !!!!!:-))))))))))

      Vymazat
  5. Chtěl bych se stát vzdoroprezidentem USA. Jak mám požádat radu EU o potvrzení mého postavení a funkce, aby to Černý dům nemohl zpochybnit a uvolnil mi kulatou pracovnu pro nerušenou činnost? Věřím, že budou zmrazeny peníze USA v EU bankách a dány mně k dispozici.

    OdpovědětVymazat
  6. Zlodeji z Kremlu chteji ve Venezuele ukrast 20 tun zlata, ktere patri venezuelske Narodni bance:

    https://www.lidovky.cz/svet/rusky-letoun-ve-venezuele-vyvolava-dohady-rusove-pry-chteji-odvezt-20-tun-zlata.A190131_145418_ln_zahranici_mha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by Rusko jednou v kradení cizího majetku a také zlata předběhlo USA? Pochybuji, už proto, že to mají z USA blíž. Kdepak je naše české zlato- nevrátilo se ani to, co nám bylo ukradeno Němci, pak US Army, pak Slovenskem a pak ČNB - tedy zase US. Kde je Štěchovický poklad, který si odvezli do USA po 2. světové???

      Vymazat
    2. S tím zlatem to bude blbost. Podle leteckých tras se taky nic podobného nerýsuje. Ovšem pokud to někam nevyvezou, je pravda Yahoo že jim to čmajzne buď USA nebo opět Británie, která část jejich zlata už ukradla.

      Vymazat
    3. No tak pokud je to pravda (odkazuješ trapně na jeden z tvých "zdrojů") tak opětně kulantně vydrbou americké zloděje, protože to by bylo první, co by ti usáci ukradli hned před ropou, stejně jako to provedli na Ukrajině, kde odvezli celý zlatý poklad včetně artefaktů nesmírné historické ceny (do "bezpečí v USA" - aby to už nikdo nikdy neviděl). A včil mudruj a nadávej, rozleskávači.

      Vymazat
    4. 18:07 a 18:50
      Lidovky vyrábí rády účelové polopravdy doplněné fake news. A z tohohle čouhá jako sláma z bot pokus zamlžit řeči o krádeži USA ve Venezuele a podstrčit tam asociaci na Rusko. Nemá smysl řešit.

      Vymazat
    5. Pro 17:46
      No nám bylo ukradené zlato Germány, zkonfiskováno na konci války USA. Vráceno do ČSSFR. Ukradeno guvernérem ČB a vráceno zpět Germánům nebo USA nevím!

      Vymazat
    6. první, co Amerika Ukrajině, tak to bylo měnové zlato, které v březnu 2014 "odletělo" z Borispolu správným směrem :-)

      Vymazat
    7. 19:08, jo nějak tak to vypadá. A moc bych za to nedal, že za pár týdnů začnou vřískat, aby Rusáci vrátili ukradených 20t zlata a uložili je v britských sejfech.

      Vymazat
    8. 19:15, tohle ejmís dělali nejen na Ukrajině. Lybijske a irácké zlato je taky fuč. Pamatuju, jak v rozstříleném Bagdádu vybíhali vojaci z centrální banky s fůrami peněz v igelitkách, a co je horší, tamní unikátní musejní sbírky rovněž rozkradeny. Ani se mi na to nechce myslet. Tyto poklady patřící v podstatě celému lidstvu se už nikdy nenajdou.

      Vymazat
    9. No ty vámi uváděné krádeže pár tun zlata po roce 1945 jsou trapné ve srovnání co ukradly československé legie v Rusku v roce 1919. Generál Děnikin převážel na sibiř do tajného úložiště carský poklad cca 2500 tun ryzího zlata a masarykovi teroristi ho ozbíjali a odvezli po magistrále do Vladivostoku kde ho nalifrovali na válečnou fregatu JUESEJ a ta ho odlifrovala do sklepení satanistických sionistů v podzemí NuJorku. Tak dopadne každý kdo emerice pronajme aljašku na 99 let za pár zelených papírků a není schopen dát výpalníkům přes držťku. Výpalníci pak zvýší svoji drzost a zrůdnost mnohonásobně, přesně podle talmudu.

      Vymazat
    10. 17.46 To USA ukradlo zlato Ukrajině - letecky odvezeno již během mejdanu ééé, pardon, majdanu.

      Vymazat
    11. 20:34, blbeček, který tu operuje s legendou jako s hotovým faktem. Navíc ta jeho nenávistná omáčka. Tomu se republika, ať československá nebo jen česká opravdu nelíbí.

      Vymazat
  7. EU-potazmo vlada CR souhlasi s praktikou Usa a venezualske opozici zrusit demokrat.zvoleneho prezidenta. Tj. ze muzeme zrusit Babise a jeho vladu (prezidenta) a urcime si vladu nasich kamaradu??? A Babis jeste podekuje?? Vlada a prezident jak chteji zustat, tak se musi verejne distancovat od vyhlaseni EU o Venezuele a zahajit kroky o vystoupeni z NEDEMOKRATICKE EU !
    dustojnik-val.vetetan

    OdpovědětVymazat
  8. Mnoho zde diskutujících nevnímá, že aby mohlo lidstvo nadále existovat, musí tzv euroatlantická civilizace razantně snížit své potřeby. Jinak stejně dojde ke katastrofě a to se nepodaří žádnému současnému izmu..

    OdpovědětVymazat
  9. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ep-uznal-guaidoa-prezidentem-venezuely-zeme-eu-k-tomu-vyzval-take-65351?dop-ab-variant=5&seq-no=1&source=hp

    OdpovědětVymazat
  10. Ad 18:00 Pane, chcete-li být vzdoropremierem, obraťte se na Radu EU. Jistě vám vyhoví, navíc obstaví účty ČT u bank a budete je mít plně k dispozici. Rada i komise EU už neví, co by pro rozkvět totalitního kapitalismu a jeho diktatury pro své dobro a jako poskok kapitálu nedělala.

    OdpovědětVymazat
  11. Organizovať prevrat z Washingtonu a určovať ktoré volby boli fér a ktoré nie to vedia len USA. A menovať prezidentov na dialku cez telefón a dokopávať ako že celý "demokratický" svet aby ho uznal za prezidenta to sa môže stať len v tomto promafiánskom západnom prostredí. Tu keď máš dostatok prachov môžeš organizovať farebné revolúcie organizovať puče, posielať na ľudí Pinočetov a rujnovať celé štáti viď Ukrajina.
    Ohrabaná zadĺžená zlato s nej odviezli do Západných bánk odkiaľ ho už nikdy nedostanú aj ten svoj historický zlatý poklad už dali ako zálohu za oôžičky ktoré sa predrbú na válčenie s Donbasom a ničomu nepomôžu a nabalia sa len bankstri

    OdpovědětVymazat
  12. Minister obrany Vladimir Padrino, s veľmi úzkymi kontaktami k Rusku a blízky priateľ Madura vyhlásil:

    „Vojaci našej otčiny neakceptujú žiadneho prezidenta, dosadeného temnými mocnosťami, a ani takého, ktorý sa protizákonne za prezidenta sám vymenoval.“

    Ak by sa situácia zásluhou zmnienených mocností pre Madura tak zhoršila, že by sám odstúpil, tak armáda sama prevezme moc v štáte, ale nepripustí žiadneho zvonku dosadeného prezidenta.Či sa USA aj v takom prípade rozhodnú zasiahnuť v prospech samozvanca Guaida vojensky, je veľmi otázne. A to aj preto, že sa už vytvorilo tzv. Lima-zoskupenie z niekoľkých latinskoamerických štátov. Okrem iného je v ňom aj Peru a Kanada.Za toto zoskupenie sa v utorok vyjadril minister zahraničia Peru, Ako Lima-zoskupenie sme proti akejkoľvek zahraničnej vojenskej intervencie vo Venezuele.“Po tom, ako sa Guaido nedávno vrátil z niekoľko týždňovej „pracovnej cesty“ z USA, tak si priniesol „potvrdenie“, že ho USA a niekoľko juhoamerických štátov uznali za prechodného prezidenta Venezuely. To ale ešte nič neznamená. A nič neznamená ani to, že sa Guaido začiatkom januára stal predsedom Parlamentu. Ten nemá fakticky nijakú moc, lebo prezident Maduro ho pred dvoma rokmi pozbavil moci, a to z vážnych politických dôvodov. Okrem toho je jeho predsedom len na niekoľko týždňov, lebo v tejto funkcii sa podľa dohody rýchlo striedajú ďalší.Guaido svoju krátkodobú „moc“ v Parlamente využil veľmi šikovne na to, že obehal niekoľko štátov a keď sa vrátil s ich súhlasom vo vrecku, tak sa samozvanecky a hochštaplérsky 23. januára vyhlásil za prezidenta Venezuely. Nielen viacerí venezuelskí politológovia sú presvedčení,“že v USA sľúbil za svoju podporu „výpredaj“ Venezuely do majetku cudzích koncernov.Guaido je inžinier, má dcéru a je členom opozičnej strany Voluntad Popular, ktorú založil v roku 2009 Leopoldo Lopez. V roku 2014 bol zatknutý a od roku 2017 je v domácom väzení. Bol oddaným prívržencom USA a koncernov a robil všetko pre to, aby dosiahol zvrhnutie Huga Chaveza.

    Po jeho smrti svoje rozvratné energie usmernil na nového prezidenta. Guaido bol jeho obdivovateľom už ako študent a neskôr jeho oddaným žiakom.V každom prípade je jeho stratégia veľmi riskantná. Mohla by byť úspešná len, ak sa Maduro rýchlo zriekne najvyššieho úradu. Zatiaľ tomu ale nič nenasvedčuje . Okrem toho bezpodmienečne potrebuje podporu mocnej venezuelskej armády.

    Ale ešte v piatok minister obrany, vojaci a ich rodiny ho opätovne vyzvali, aby rešpektoval ústavu, prestal provokovať a postavil sa na stranu venezuelského ľudu a nie na stranu USA a koncernov.Fakt je, že ak Maduro ostane prezidentom a mladý muž neprestane intrigovať, tak bude postavený pred súd ako pučista. Už teraz bola proti nemu vznesená obžaloba. Najvyšší súd mu zakázal opustiť Venezuelu až do ďalšieho svojho rozhodnutia.

    OdpovědětVymazat
  13. pořád dokola slyšíme co to všechno ty SS a jím podobní fašisti z EU udělaly ale nikde se nedozvíme řešení tohoto problému ....takových článků a pravd, dovede každý napsat tuny,je ale důležitější popsat způsob JAK proti nim postupovat...

    OdpovědětVymazat
  14. Je sice pravda, že Maduro zvítězil loni ve volbách, a proto vyhlásit kohokoliv jiného zpoza hranic za prezidenta je minimálně hodně nestandardní, ale v článku je trochu přehnané hodnocení o "drtivem vítězství". Maduro dostal 67% při 46% účasti, tedy volilo ho cca 31% oprávněných voličů. Což není málo, ale na celonárodní konsenzus to málo je.

    Co se týká ekonomiky, je pravda že zdědil řádnou sekeru jednak po Chávezovi a ten po předchozí vládě, ale je také pravda, že to bylo do značné míry jejich hospodaření, které vedlo k úpadku. Takových států pod sankcemi je víc a ani jeden není v bankrotu. A ještě k tomu s takovými zásobami. Venezuela je jediný stát OPEC, který kdy měl podobné problémy.

    Tím nechci tvrdit, že úplně všechno je jen Madurova vina, víme, že země čelí velkému tlaku.

    OdpovědětVymazat
  15. Vytvari precedens diky kteremu je uz nikdo nemusi brat vazne....Vlastne udelali ze svetoveho prava holubnik....Byt Ruskem, Cinou a ostatnimi zacnu uvalovat zase sve sankce na ne......Nikdo by jim nemohl uz nic rict

    OdpovědětVymazat
  16. Až teprve teď mi dochází, jaké jsme měli v roce 1989 obrovské štěstí, naše armáda se do ničeho nesrala a nezasáhla na rozkaz bolševiků proti vlastním spoluobčanům. A zkurvení rusáci se do nás nesrali, protože v té době měli shodou okolností doma svých problémů dost.
    Jen díky této kombinaci štěstí a náhod jsme se dokázali osvobodit od diktatury komoušů a založit základy ke vzniku svobodné, demokratické společnosti.

    To samé přeju i Venezuelskému lidu, ale vidím to bledě. Vojsko zatím stojí za rudými fanatiky, kteří přesto, že uvrhli zemi do bídy, se odmítají vzdát moci a Rusáci zrovna nemaj co na práci tak se do toho serou a zbankrotované fanatiky také podporují za každou cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protoze ti nasi i Rusove meli rozum.........Nasilim si vse vynucuje jen druha strana...jestli jste si toho do dnes nevsiml,mate spatne bryle

      Vymazat
    2. Špatně hodnotíš rok 1989 i okolnosti Plyšáku. Ale protože jsi hloupoučký a ještě navíc zaujatý, zapouzdřený, sloužíš nám tu jen k všeobecnému obveselování.

      Vymazat
    3. 18;58 Cernobile videni je opravdu znakem ne moc chytrych.....Mne jen udivuje,ze se tim jeste vlastne chlubi

      Vymazat
    4. Duševně omezenému Anonymu 18:50 - buď dodržujeme mezinárodní právo a demokratické postupy, a nebo děláme z mezinárodního práva toaletní papír a demokracii nahrazujeme různými dosazenými totalitami. Vy jste americký čípek, který chce aby všude na světě tekla krev, vládli dosazené násilnické svině a místo právo platilo právo silnějšího. Chcete fakt moc hezký svět.

      Kdo navštívil Latinskou Ameriku, ví, že lidé tam z hloubi duše nenávidí USA, že máte co dělat, abyste lidem vysvětlil, že jste Evropan a ne Yankee (Gusano) a že jen u úzké skupiny pracháčů je tomu jinak.

      Vymazat
    5. Podívej, degeneráte, nechceš si už dát dneska pauzu? Už tu šaškuješ a perlíš dost dlouho, nemyslíš? Fakt, co věta to perla. Hlavně o té svobodné společnosti. No ale v tom máš kus pravdy, pořád je tady ještě alespoň trochu svobody k tomu, aby se do diskuzí zapojil kdejaký idiot, který by byl za komoušů dávno v blázinci. Přeji ti hezký večer, degeneráte.

      Vymazat
    6. Hmmm, jak vidím smršť evidentních bolševiků v diskusi 18:57 až 1907, tak tito "lidé" dodnes litují, že jejich generální tajemníci a generálové nevydali rozkaz střílet do, lidí. A taky ještě dnes stále litují, že jim sovětské tanky nepřijely zachránit zadky tak jako v roce 1968.
      Chudinkové prohráli, ztratili veškerou moc a dnes už jenom v bezvýznamnosti smutně dožívají.

      Vymazat
    7. 19;19 Stoupo....kdybyste nemel bolseviky tak nemate pro co zit:-)

      Vymazat
    8. 18:50, už jednou jsem ti psal v této souvislosti, jak to bylo s převratem 1989. Vše bylo pod taktovkou Moskvy. To, že byl u nás klid, bylo i díky Rusákům, kteří varovali, že v opačném případě budou zaštiťovat bezpečnost demonstrantů vojska skupiny Střed.

      Vymazat
    9. 19:19, ale oni nás ochránili, debílku. To jen ty o tom nevíš. Klid během demonstrací tady byl také díky nim.

      Vymazat
  17. Měli jsme velké štěstí na 40 let komunistické strany, jinak by nás západ okrádal dříve a ještě více a bez internetu bychom o tom nevěděli, protože Goebbelsova veřejnoprávní ČT by o tom lhala ostošest. Snad se Venezuele povede ubránit před USS zloději s jejich loutkami typu Guaidó a k tomu komunismu dospěje a bude se mít dobře. Potom si bude moct do rádia pouštět pro zábavu kvivot pro-USS analfabetů, jak řvou vzteky, že se krádež cizího majetku nedaří (stejně jako ten labilní pomatenec, co na NR řve o Rusácích a autobusácích). :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pokrytecti zastanci zlodeju nikdy nepriznaji

      Vymazat
    2. Ale platy a důchody Němcům a Rakušákům závidíš a chtěl bys taky, co? Hovado jedno pokrytecký. Neexistuje jediný důvod, kdybyste si v roce 1948 neukradli tuto zem, abychom se neměli jako Rakušané.

      Vymazat
    3. 19:11 ten řvoun je "náš" Pepek Vyskoč, je to jenom sem nasazenej retarda, nechte ho být, brzy ho klepne pepka :-)

      Vymazat
    4. 19.11
      Máte svatou pravdu.Ja jsem díky netu procitnul až po pravdě o bombardování Jugoslávie.
      Na každou lavičku V. Havla by meli napsat : vymyslel jsem pojem HUMANITÁRNÍ BOMBARDOVÁNÍ,Václav Havel

      Vymazat
    5. 19;22...Kdybyste se trosku zajimal,tak byste dosel k nazoru,ze uz moc neni zavidet co....Vsude to jde dolu

      Vymazat
  18. Všichni hořekují, jak Amerika chce nahradit Madura svou loutkou, ale neuvědomují si, že stejný proces (snaha odvolat Trumpa) běží v USA už dva roky. Trump je v defenzívě a Guaidá je jeho ústupek demokratům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NR by sem raději měla dát poslední článek z Aeronetu, podle kterého bude v USA sestavena velká porota k prošetření důkazů, které poukazují na Dvojčat a WTC7 dne 11.9.2001. To se mně osobně jeví doslova jako mediální bomba, která svědčí o tom, že Trump na tom asi tak zle není! Pravda je taková, že sám označil pád dvojčat za řízenou demolici dávno před lety, protože mrakodrapy sám stavěl :-)

      Vymazat
    2. https://aeronet.cz/news/prulom-po-17-letech-v-new-yorku-bude-ustavena-velka-porota-k-prosetreni-dukazu-o-demolici-dvojcat-a-budovy-wtc-7-nastava-zuctovani-s-neocony-a-americkym-deep-state-soudni-odhaleni-spiknuti/

      Vymazat
    3. 19:24 tedy přesněji, stavěl své (jiné než Twins a WTC7) mrakodrapy

      Vymazat
    4. Prosimtě, Trump by nepostavil ani psí boudu. To je opravdu odborník.

      Vymazat
  19. Opozice prohlásila Venezuelské volby za zmanipulované . USA a EP vyhlásil sankce a nové volby.
    Demokratický blok prohlásí volby v ČR za neplatné a Drahoš se prohlásí prezidentem . Tento demokratický postup na Ukrajině s vyvoláním bratrovražedného boje se bude konat ve Venezuele. Potom se nedivte že stoupá počet podporovatelu opolčencu a Vladimíra Putina. NO PASARAN !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzdyt ano...jen slepy by nevidel,ze jsou to Rusove,kteri se jeste zuby nehty snazi drzet nejakeho mezinarodniho prava.....Vzdyt USA nas vede do praveku....mocnejsi kyj vyhrava

      Vymazat
  20. 19:24
    Tak to je bomba. Pokud americký soud provede potřebné kroky, nemusí dojít ani k nějakému obvinění, ale bude prostě stačit rozsudek, že 11. září neproběhlo tak, jak bylo oficiálně americkou vládou a inženýry z NIST před mnoha lety deklarováno. To samo o sobě bude rozbuškou k tisícům žalob na americkou vládu. Proces může spustit dominový efekt...

    Jen by měl zajímalo, co na to náš roztleskávač 19:19 a 19:22?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A když nepadne takový rozsudek, zavřete už konečně ty vaše blouznivé huby? Vsadím se že ne a budete ty vaše fantasmagorie rozebírat dalších 20 let.

      Vymazat
    2. 19:49
      Mrkněte se na záběry pádu dvojčat i WTC7 a se stopkami v ruce zkuste spočíst rychlost pádu. Potom si najděte videa pádu budov při přírodních katastrofách a při řízených demolicích.
      Spočítejte si rychlost volného pádu a soustřeďte svoji pozornost na sutiny.
      Nakonec se zamyslete, komu to divadlo prospělo a ve kterých zemích dupala bota amerického vojáka v letech po pádu budov.
      Počkejme pár let a třeba se část pravdy dozvíme, oficiální verzi nevěřím.
      ABC

      Vymazat
    3. Prosimtě, Trump by nepostavil ani psí boudu. To je opravdu odborník.

      Vymazat
  21. 19:49
    Fakt jsem se zasmál, představ si myš a špek - a blbá myš hup na špek. A pověz mi teď ty zapčklý, vzteklý, nenávistný, rusofobní, americko-řitní, starý psychopatický degeneráte: Ty si fakt myslíš, že jsi chytřejší než 3000 amerických stavebních inženýrů? Co jsi v životě postavil? Ani krmítko pro ptáky, loser.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele trubko, pověz mi tedy, proč do těch baráků teda vráželi letadlama, když to vyhodili do vzduchu? To fakt dává ooobrovský smysl. Ale jen konspiračním blouznivcům :-D

      Vymazat
    2. 20:05 To si děláš prdel? Tak asi jak by to jinak udělali, aby to vypadalo jako "akt teroristů"? Myslíš jako že by někdo věřil, že se teráči převlíkli za opraváře a namazali termitem všechny ocelový nosníky odshora dolů aniž by si toho někdo všim? To by bylo ještě blbější než s těma letadlama! Sotva by jim pak někdo žral že musej ty falešný montéry zlikvidovat v Afghanistánu a Iráku!:-)))

      Vymazat
  22. 20:05
    No to je otázka, fakt to myslíš vážně a jsi už tak totálně vygumovaný, že nevíš, která bije? Ale ptal jsem se tě, degeneráte, jestli si fakt myslíš, že jsi chytřejší než 3000 stavebních inženýrů? Tak ano nebo ne?

    Tady máš čtení, vygume, na dobrou noc. Howgh.

    https://www.ae911truth.org/news/503-u-s-attorney-takes-first-step-toward-prosecuting-explosive-destruction-of-world-trade-center-on-9-11

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně nebudu číst tvoje kokotiny. Na tvou otázku ti odpovím jestli ty si myslíš, že těch tvých 3000 inženýrů je chytřejších než 10.000 jiných inženýrů.

      A teď mi odpověz ty. Proč do těch bnaráků teda napálili těma letadlama, když je teda vyhodili do vzduchu? A kdo je teda pilotoval? Opravdu se několik agentů CIA spáchalo vědomě sebevraždu? Vyprávěj a přeháněj, jdu si pro brambůrky, zábava začíná :-D

      Vymazat
    2. 20;20 Proboha neukazujte zde svou naivitu...Rezimni samozrejme musi tvrdit neco jineho...Od toho jsou placeni....Ale verit se da spis tem,kteri z toho nic nemaji...jen problemy

      Vymazat
    3. Já sice současnou US politiku zrovna neschvaluju, ale co vy dokážete navymýšlet ohledně pádu WTC, to je na psychiatra.

      Vážení, hledání viníka nebude o tom, aby se potvrdily vaše bláznivé teorie o UFO, nanotermitu, HAARPu a další kraviny, ale bude se hledat možné spojení některých jedinců z USA s těmi, kdo organizoval únos těch letadel.

      Vymazat
    4. A teď mi odpověz ty. Proč do těch bnaráků teda napálili těma letadlama, když je teda vyhodili do vzduchu? A kdo je teda pilotoval? Opravdu se několik agentů CIA spáchalo vědomě sebevraždu? Vyprávěj a přeháněj, jdu si pro brambůrky, zábava začíná :-D

      Asi Tě zklamu, ale žádná letadla do budov nenarazila, ani do Pentagonu, ani nespadlo letadlo u Shankvillage. Jest-li chceš poznat pravdu zaměř se třeba na turbulentnhí vír za letadlem a co to je a jak se to chová, pak můžeš pokračovat prohlídkou všech 56 klipů nárazů letadel, doporučuji klip od pana Hazerkaniho. Tak hezký den

      Vymazat
    5. 8:09, tohle je nějaká diagnóza, typuju na F20.0

      Vymazat
  23. 20:13
    A tobě měkne mozek. Omlouvám se, ty mozek nemáš.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  24. To se nám tady rozjela diskuze, pokud lze za diskuzi považovat urážky a výpady proti diskutérům s jiným názorem.
    Ti, co se stále ohánějí komunismem, Ruskem, minulým režimem bych rád připomenul, že je rok 2019 a od roku 1989 proběhlo mnoho změn.
    Přidám jeden postřeh, doporučuji přestat dělit společnost na pravici a levici a hádat se s příznivci jiných stran. Dělení společnosti je pro ty, co nechápou, že společné zájmy rychle nacházejí nadnárodní koncerny a individua je vlastnící. Obyčejný lid se hádá o to, zda je Pepa levičák, jak říká a nebo pravičák, protože krade jako straka ... Je zajímavé, že i v našem parlamentu napříč politickým spektrem, je schváleno spousta zhovadilostí, působící škodu nám všem. Že by náhoda?
    Politické strany prosté idejí jsou pouze firmy snažící se dosáhnout na dělbu státního rozpočtu a bojují o možnost navrhovat a schvalovat zákony v zájmu lobistických skupin. Dnes se používá termín "těžit rentu".
    Takže se tu vesele hádejme nad malichernostmi a podstatné věci ponechme bez povšimnutí. Jsem to ale kujóni .. bože, jak nám to pálí ...
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozdel a panuj....bohuzel ty lehce ovlivnitelne vzdy ovlivni

      Vymazat
    2. 20:27
      Samozřejmě máte pravdu. Ale článek se týká Venezuely a její ropy a tam jde právě o zájmy korporací. A těm rozdělení společnosti i poměrně nízká volební účast vyhovuje. Otázka je, ke komu se přikloní ti ostatní. Bohužel USA mají možnosti, jak si ty lidi koupit a oblbnout, venezuelská vláda moc ne, protože bídu za předchozí roky jen tak nenapraví, jestli vůbec.

      Vymazat
    3. 21:06
      Není důvod s Vámi nesouhlasit. Venezuela je sledování historie v přímém přenosu. Západní politika předvádí metody vypilované za dlouhá léta kolonizování. Pokud by neměla Venezuela nerostné bohatství, nikdo by se jejich bídou nezabýval. Pokrytectví západu je do očí bijící a já se jen divím, že si toho spousta lidí nevšímá.
      Západ nezajímá pouze obchod, oni potřebují plenit a ovládat. Bohužel, v každé zemi je spousta jedinců schopných zradit za pár "špinavých zlaťáků" vlastní zemi pro zájmy toho, co zaplatí. Venezuelané moc volby nemají, s proamerickým člověkem ve vrcholné funkci se vydají na cestu temné budoucnosti. Dobře se bude mít hrstka z nich, potřebná pro udržení státního systému v chodu a zisky zmizí za hranicemi. Jediná možnost je trnitá cesta budování suverenity a alespoň přiměřeně spravedlivé dělení výsledků práce.
      ABC

      Vymazat
  25. https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/venezuela-maduro-komentar-armada-prevrat-usa-trump-socialismus.A190131_454488_eko-zahranicni_rts

    OdpovědětVymazat
  26. Anonym 17:14 je úplně mimo mísu.Dle Venezuelských zákonů je funkce předsedy parlamentu rotující.To zn.že v této funkci se střídají vudcové jednotlivých frakcí v parlamentu.To bude psina,až mu skončí "mandát" předsedy.Co bude potom,pak už to bude jenom "kvasi prezident a bude stíhán za vlastizradu!

    OdpovědětVymazat
  27. EP se tímto usvědčil jako pohůnek zájmů sionistů a chazarům v USA, stejně jako ten Guido co ho zkorumpovali a udělili mu titul "prozatímního prezidenta Venezuely" !!! Kde je mezinárodní právo, principy a hodnoty demokracie, lidská práva a svobody, zákonnost a ústavnost demokratického světa - je to nástup světového fašismu tentokrát z USA - skandální a úděsné !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, vy si pojmy jeko "demokracie", "právo", "principy", "ústavnost" neberte vůbec do huby.

      Vymazat
  28. Jo tak to je odporný západ nechce nikoho nechat v klidu žít doufám že se jim to nepovede.

    OdpovědětVymazat
  29. https://www.info.cz/svet/venezuela-posila-desitky-tun-zlata-do-sveta-chce-eura-v-hotovosti-pomoc-maji-spojene-arabske-emiraty-40036.html

    Ty bláho, to je ale diletant, ten Maduro. Zničí a prožere i poslední zbytky bohatství.

    Všiml jsem si, že zdejší podporovatelé zchudlých totalitních a autoritářských režimů také velmi obdivují hospodářský úspěch Číny a velmi litují, že jsme se nevydali kdysi její cestou.
    Jenomže Čína je sice autoritářská země, ale na druhou stranu vysoce pragmatická. Zavedla volnotržní reformy a nedělá jí žádný problém spolupracovat s Amíky a s Evropou.
    Jenomže to je právě problém Madurů, Castrů, KimČongů a jejich všemožných podporovatelů. Fanatický, zdraví rozum zastiňující antiamerikanismus. Dále je to neschopnost najít příčinu problémů, analyzovat ji a efektivně ji řešit. Vidíme u těchto lidí jenom výmluvy a obviňování jiných (především USA, jak jinak) a zametání problémů pod koberec.
    Bohužel, s tímto materiálem ve vedení se zákonitě nezlepší nikdy nic a bída se bude prohlubovat.

    A protože přesně takové vedoucí představitele jsme měli před rokem 1989 i my, tak jsme se zákonitě Čínskou cestou vydat nemohli. Žádné problémy se nepřiznávaly a pokud už ano, neřešily se. Potom musela zákonitě přijít revoluce a zbavení se těchto neschopů a mimoňů. Bez toho to prostě nešlo.

    Příklady těchto mimoňů a neschopů vidíme i dnes a denně i v diskusích na těchto stránkách, kdy pořád opakují jakou jsme měli před rokem 1989 skvělou ekonomiku, vše šlapalo, měli jsme špičkové podniky, špičkové technologie, exportovali jsme do celého světa, Západ od nás opisoval,.... blablabla. Jasné, že s tímto materiálem ve vedení, který byl úplně mimo jakoukoli realitu, musel socialistický experiment dopadnout tak jak dopadl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kecy o nicem...Bud uznavate volby a mezinarodni pravo a nebo jen reagujete tak, jak se vam to momentalne hodi..Jste tedy pokrytec na nejlepsi ceste,ze priste se neco podobneho stane i vam

      Vymazat
    2. 23:17
      Otázka:
      Uznáváte například volby v ČSSR před listopadem 1989 jako legitimní? Pokud ano, nemáme se o čem bavit.

      Vymazat
    3. Podivejte...mne je uplne jedno,co vy uznavate nebo ne...ale pokrytci se mi protivi

      Vymazat
    4. Tím, že jste neodpověděl na jasnou otázku jste paradoxně vlastně odpověděl.

      Pokud volby nejsou svobodné, porušují zásadní kritéria, tak jsou dobré leda k vytření zadku.

      Pokrytec jste leda vy.

      Vymazat
    5. Nebudu odpovidat na blbosti...Samozrejme,ze byly legitimni,kdyz rezim byl takovy...Kazdy rezim si sve volby zlegitimni

      Vymazat
    6. 23:41
      Aha, přesně to jsem si myslel. Absolutní relativista hodnot.
      Když Hitler vraždil v Německu Židy a bylo to podle režimu zákonné a v pořádku, tak je to pro vás evidentně OK a je třeba to naopak ctít jako svaté právo.
      To je dobré vědět, že lidé s takovými "hodnotami" žijí mezi námi a ještě žvaní cosi o pokrytectví. Docela hnusná představa.

      Vymazat
    7. aha..takze jako kazda spravna ovce vytahnete Hitlera:-)

      Vymazat
    8. Tak radeji dobrou noc....bekani mne nebere

      Vymazat
    9. 23:21, zaprvé: ve Venezuele probíhají normální voby, většinou jsou přítomni mezinárodní pozorovatelé. Poslední výsledky byly - 67% Maduro, 31% účast.
      Zadruhé: i kdyby tam měli komanče, co je vám kruci do toho? Někdo se opovážil Britům přikazovat, že král a výsady šlechty jsou nepřípustné a musí se toho zbavit?
      Za třetí: všechny vlády které nepodlézají anglosasům jsou špatné? Tedy Ukrajina za Janukoviče byl vražedný režim a vůdce junty Jaceňjuk s Turčinovem a podporou nacistů byl už ten správný. Demokracie jako vyšitá.

      Vymazat
    10. 6:16, 46% účast.

      Vymazat
    11. 6:16
      ad 2)
      Teoreticky do toho samozřejmě není vůbec nic. Tak jako nebylo vůbec nic Amíkům do nějaké Evropy kdesi za mořem při WW2. Ať tam třeba pochcípaj hlady a vystřílí se do posledního.
      Ale aspoň netvrďte, že ve Venezuele proběhly regulerní volby a Maduro je regulerním prezidentem, že za bídu Venezuelanů nemůže on , ale USA a podobné kraviny.

      Vymazat
    12. 22:49
      Vysvětlete mi prosím Váš termín "zdejší podporovatelé zchudlých totalitních a autoritářských režimů".
      Mám na pozadí vyřčeného soudit, že budeme trestat všechny zchudlé státy? Jak budeme posuzovat chudobu? Průměrem celku a nebo budeme posuzovat životní úroveň např. 10% nejchudších z každé země? Včetně těch "vyspělých"?? Možná by bylo zajímavé, kolik opravdu chudých je v "moderních demokraciích".
      Jedno je jisté, za posledních 30let západní demokracie vyrobily davy pozůstalých a ještě větší davy bez střechy nad hlavou. Zničili infrastruktury budované po staletí a podporovali militantní skupiny. Způsobily tedy více zla, než totalitní státy. Které státy jsou totalitní? Jaká jsou měřítka pro totalitu? Budeme listovat v encyklopedii a posuzovat řečené, nebo budeme posuzovat skutky a nejen těch co jsou vidět, ale i jejich struktury v pozadí, které toliko vidět nejsou?
      ABC

      Vymazat
    13. 11:39
      V tom výrazu žádný smysl nehledejte, to je takové to nálepkování ze strany labilních moulů z neziskovek, podobně jako "rudý dědeček", "socka", "bezďák", "autobusák" a podobně. Není to nic jiného než taková ta nejubožejší forma populismu, kdy se sází na nejnižší pudy, že bezďák nebo socka vyvolá odpor, "rudé" je pro mladé zlo ap. Žádný obsah to nemá, jen to ukazuje na nulové argumenty a připosranost dotyčného, že bez vymyšlených nálepek je ztracen.

      Vtipný je i ten blábol o volební účasti. V mnoha našich volbách byla volební účast ještě mnohem menší, třeba nedávno do senátu. Přesto nikdo netvrdí, že senátoři mají složit mandát a že Drahoš má vypadnout do pr... protože byl zvolen nedemokraticky, protože drtivá většina ho nevolila. A tady nám zase účelově papouškují blábol, se kterým přišly neziskovky nebo presstituti. Atd. Když nezabere jeden blábol, přijdou s dalším. A když se to hodí, otočí o 180 stupňů a začnou tvrdit pravý opak než předtím.

      Tidehunter

      Vymazat
    14. 20:44
      Slova ztrácí význam neustálým překrucováním a používáním, nebo zcela bezduchým nálepkováním.
      Ve spoustě informací málo lidí hledá skutečný význam a popřemýšlí o souvislostech. Někteří se podivují nad chudobou Venezuely, ale kde budeme my za dalších dvacet, třicet let? Výrobní prostředky vlastní zahraniční investoři a naši "privatizéři", polickou scénu ovládla korupce a slušného politika aby jeden pohledal. Kde skončíme? Zisky velkých firem mizí v zahraničí a lidé platí čím dál větší daně, ceny za energie, potraviny atd. Zamlžené důvody tohoto stavu a optimisticky vykreslená budoucnost s dluhem. Pokud nikdo jiný, my dluhy budeme muset splatit ...
      Bohužel máme loď nastavenu po špatném větru a spousta lidí si neuvědomuje, že život netrvá týden či rok a je potřeba plánovat. Jednu zimu se posmívají známým bez práce a v létě koulí očima, že jim zavřeli fabriku .... Najednou a bez varování. Potom jsou teprve přístupní diskuzi a jiným názorům, než těm "správným" ..
      ABC

      Vymazat
    15. 11:39 Vcelku logická odpověď zní, že to teprve nyní přináší komunizmus své Kainovsky zvrhlé a prznitelské plody na přírodě i na lidech - a ještě pár generací bude. Diskuze malomocných, neschopných, žlučovitých, klauzemanovských i putinovských socek v pracovní době to jenom potvrzují. Nostalgicky pláčou na hrobech zpupných diktátorů, opěvují loupeživý komunizmus, blijí směrem na Západ, protože mu nikdy nebudou sahat ani po řiť, aby ji mohli políbit. Kydají na cikány, ale sami klesají na jejich úroveň, ba i pod ni.
      Historie lenivého, příživnického pronároda se stále dokola opakuje: etapu lžidemokracie vystřídá diktatura lapkovské lůzy, která se následně připojí k zacinkání klíči – až zase všechno nakradené prožere. A každých dvacet let plive na tu lůzu předchozí a nostalgicky vzpomíná na tu lůzu předpředchozí.
      Závistiví a připosraní Čecháčkové budou spokojeni - až zase všichni budou mít stejné lejno - jen zasloužilí soudruzi (falmer) ho budou mít navoněné z Tuzexu či Berjozky. Ony dva miliony estébáků a bolševiků se po jejich Sametu nikam nevypařily. Výpomocný slovenský estébák plní bojový putinovský úkol: posílit proruské skomírající senilní agenty Klauzemany v plíživé destrukci EU a v budování oligarchického komunizmu-babišismu?

      Vymazat
    16. 8:07, zase tapetujeme demente?

      Vymazat
    17. 12:50 ááá, další z Putlerových přískočů, kteří se na ulici či v socce navzájem poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. Mnozí maj navíc odulé tváře, jak blízko strkaj tlamu k pšoukolíhni svého škaredého fýrera! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      Vymazat
  30. Na co lidové volby, stačí zajet pro rady a finance do USSA a nechat si jimi instalovat ty, kteří budou vyhovovat a podporovat jejich světové zájmy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volby uz nikde delat nemusime....USA urci,co je pro koho nejlepsi

      Vymazat
    2. Kromě Ruska, Číny, Severní Korey, Íránu a některých postsovětských republik, mají USA všechny země světa pevně pod svou kuratelou a mohou si ve svém imperiálním zájmu provádět to, co je libo.EU bez jejich svolení nemohou nic, než být poslušní a plnit příkazy, byť by nevyhovovaly zájmům EU.

      Vymazat
    3. Ale ale ale, a co Mexiko, Bolívie, Nikaragua, Kuba, Salvador - to jsou latinoamerické země na straně dosavadního venezuelského režimu. Jak to, anonyme 23:44, vysvětlíte?

      Vymazat
    4. 0.17-máte jistě pravdu, ale vámi uvedené země, byť na straně Venezuely, jsou malé a USA potencionálně ve vyšším zájmu oproti Rusku, Číně nebo SK, rozvratitelné.

      Vymazat
    5. 0:49, Mexiko je malé? To jsem se zasmál. Konkrétně u Mexika mě podpora Venezuely (Madura) překvapila, protože Mexiko je nejen na hranicích USA, ale i velmi blízký partner.

      Vymazat
    6. 23:44 "mají USA všechny země světa pevně pod svou kuratelou.."
      JoJo, sice vyhlásí sankce podle befélu, ale najdou si způsob, jak to obejít. Jak právě se EU země dohodly, jak dělat obchod s Iránem...

      Vymazat
  31. Zvanit tu o nejakych volbach v domneni ze snad vas bezvyznamny hlas neco rozhodne je smesne .Jedno je vsak jiste a to si uvedomte at dopadnou saskovolby kdykoli jakkoli je to stejne jen zase teatr pro masy naivnich hlupacku .Vlady se meni nikdo nema zodpovednost za zadny problem vcetne miliony mrtvych (viz Bolton)a vlak jede dal nezmensenou rychlosti .To co chci rici je ,ze zadna viditelna vlada neni ta co rozhoduje ,to je jen nastrcena loutka vcetne nyni Trumpa ,nekdo vzadu je o moc mocnejsi a to je zidova pazoura s pytlem penez .Penize jsou to co vladne a ty ma bohuzel ono inernacionalni hydro ktere vladne zase jen v zajmu mamonu stylem mafie a nestiti se pouzivat JAKYCH KOLIV prostredku k udrzeni statutu Q .A lide s IQ pod 90 by nemeli vubec radeji debatovat verejne a nebo mumlat nekde ve sklepe do uhli. IQ poznas dle toho ze se trefis do ustni dutiny knedlikem
    Temto narodum z jizni Ameriky nepomuze nikdo ,tam zije jen par lidi s normalni inteligenci a zbytek jsou pololidi spise opiciho vzhledu cekajici na zazrak .Vsude tam vladne narko mafie vrazdi blby po desetitisicich a nikdo nema zajem jim pomoci .Viz uplatek mexickemu presidentu 100 milionu $ od Chapo Guzmana

    OdpovědětVymazat
  32. ...VOLBY...kdo má oči, tak viděl, jak policajti zmasakrovali ve Španělsku /člen EU/ lidi, kteří neudělali nic špatného...,jen chtěli jít k volbám..

    OdpovědětVymazat
  33. https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/venezuela-grafika/r~93a3633e249011e9aaa70cc47ab5f122/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bakalovština. Proč to sem dáváš? Jen jednostranná propaganda.

      Vymazat
    2. 17:16
      Pouze fakta vyjádřená v číslech a grafech. Nelíbí? Nedivím se, ale to je jen váš problém.

      Vymazat
    3. 13:04
      Tradiční propagandistický populismus, který má vzbudit vztek a soucit, jak se tam mají lidé strašně, ale skutečný rozbor situace a příčiny tam nejsou. A
      když tam vládl poskok USSA, tak bylo ticho po pěšině a lidi nikoho nezajímali, přitom jejich situace byla podobná a v některých věcech dokonce ještě horší. Vítejte ve světě Bakaloshitu. :)

      Vymazat
    4. 20:52, naivkové vám budou tvrdit, že veškerou bídu do země donesl Maduro s Chávezem. Budou vám ukazovat grafy, čísla a vypisovat kvoky koupených plátků patřících zrovna těm lidem, kteří mají eminentní zájem o venezuelskou ropu. Myslí si, jak všemu rozumí, přitom Venezuelu nedokážou najít ani na mapě.

      Naivkům vůbec nedochází, že kdyby bylo ve Venezuele všechno tak báječné v oněch báječných letech 1973 - 1999, tak bychom s největší pravděpodobností o nějakém Chávezovi ani neslyšeli. Nikdy si nepoloží otázku, jak je možné, že těm dvěma lidé dali hlasy. Jediné, co dokážou v této souvislosti dělat, ukážou prstem na Rusko.

      Vymazat
    5. Co čeká Venezuelu a Latinskou Ameriku?
      http://casopisargument.cz/2019/02/01/co-ceka-venezuelu-a-latinskou-ameriku/

      http://aulavirtualedemocracia.blogspot.com/2019/01/dodatky-doplnky-poznamky-uvahy.html

      Vymazat