Reklama

.

.

pátek 22. února 2019

Iščenko sdělil, kdy může Rusko zasáhnout do vnitřních záležitostí Ukrajiny


22. 2. 2019 ukraina
Z pohledu mezinárodního práva je důvodem pro přímý zásah do záležitostí jiné země existence humanitární katastrofy nebo občanské války na jejím území. Na Ukrajině je dnes i jedno, i druhé. Konstatoval to politolog Rostislav Iščenko v rozhovoru s Ukrajina.ru.


Humanitární katastrofa je prokazatelně doložena podle jeho vyjádření existencí ekonomických uprchlíků, jejichž počet dosáhl více než 10 milionů osob. Občanskou válku potvrzuje skutečnost, že všechny mezinárodní organizace popírají existenci vnější agrese proti Ukrajině, i když tam je válka.

"Pokud Rusko bude chtít zasáhnout do vnitřního ukrajinského konfliktu, může to udělat vždycky. Je to problém dobré vůle a diplomatického prospěchu", řekl Iščenko.

V souvislosti s tím expert dodal, že Ruská federace může kdykoli uznat výsledky prezidentských voleb, neuznat je, ale nemusí ohledně toho také vůbec nic říkat.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

35 komentářů :

  1. Rusko by to tam mělo vyčistit od fašounů a to co možná nejvíc tvrdě! Ukrajina, to je hnusnej vřed na těle Slovanů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch vředů mají slované víc. Jedním z nich jsou i Češi. Stydím se stále víc za svůj národ. Události devadesátých let, kdy jsme si sami zdevastovali celá odvětví hospodářství a zašmelili ho cizím firmám počínaje, přes uznání mafiánského Kosova až po současné pochlebování fašistické Ukrajiny, nejsou ničím, za co bych za svůj národ mohl být hrdý. Dlouhodobá neschopnost vybrat si do čela země vůdce, kteří budou hájit pravdu a poctivou práci, mne naplňuje vším možným, jenom ne hrdostí. Třicet let už nemůže být ojedinělým selháním. To už je chronická debilita a patologická úchylka.

      Vymazat
    2. Ti grázlové, to není národ, to jsou bezskrupulózní gauneři, kteří jsou všude. A kde vybrat ty vůdce? A co má dělat obyčejný člověk, co musí živit rodinu,to voláte po občanské válce?

      Vymazat
    3. 6,34
      Po ničem nevolám. Jenom se snažím vytvořit reálný obraz našeho slovanského národa. Bez příkras takový, jaký jsme si sami vytvořili.
      První cesta k nápravě je připustit si vlastní chybu a nesvádět to na druhé. Sami jsme si vybrali neschopné žvanily a všeho schopné gaunery. A aby jsme byli schopní je rozeznat od těch schopných, musíme umět a znát. Musíme umět počítat, aby jsme sestoupili oběma nohama zpátky na zem a měli by jsme znát historii, aby jsme si jí nemuseli v nějaké podobě zopakovat. Potom budeme umět rozlišit i ty "vůdce", kteří slibují nerealizovatelné od těch, kteří nám budou schopní zrealizovat možné.

      Vymazat
    4. Uvědomujete si, vy idioti, že mluvíte o 40ti milionovém národu? Odpusťte si laskavě odporné žvásty, že Ukrajina je vředem, jako to udělal ten smrad 22:25. Jestli má Ukrajina nějaké problémy, mělo by nám jich být spíš líto a měli bychom se pokoušet jim pomoct a ne nadávat do vředů. Je tragédie, když do svých životů zavedli neonacismus a řízeně se odlučují od spojenectví s Rusy, díky nimž a spolu s nimi vybudovali mocný stát. S Rusy, kteří je stále považují za vlastní a s nimiž toho mají tolik společného. Ten, kdo celý národ označuje za vřed, jím je sám a má nějaký psychický problém. Samozřejmě administrátor webu mojí první odpověď smazal hned začerstva, jelikož se to nehodí k jeho politice osočování Ukrajinců. Tak to sem dávám znova.

      Vymazat
    5. Pane Hricáku, mýlíte se. Zcela pomíjíte možnosti národa, stejně tak i psychologii. Nastudujte si historii a zjistíte, že, jste-li Čech, můžeta a máte být na co hrdý. Jen se nám někdo (anglosas)snaží vnucovat svoje viny. Nepatříme na Západ, díkybohu, nepoidíleli jsme se na vyvražďování jiných národů, nepodíleli jsme se na koloniálních genocidách a rabování světa, Němci nebyli schopni postavit jedinou smysluplnou bojovou jednotku, kterou by byli schopni nasadit na frontě, nepodíleli jsme se na perzekuci Židů ... . Vždycky se v každé skupině najde nějaký odpad, nějaký Krchtálek, Peroutka, Moravec ... jako národ jsme naprosto obstáli. Češi jsou generelně skvělý národ, jsem hrdý na to, že jsem Čech. Zločiny a selháním jedinců, nebo nevýznamných skupin se nehodlám zabývat jinak než tak, že jsem ochoten přispět k jejich postihu. Rozhodně podle nich nehodlám hodnotit nebo zatracovat svůj národ. Hodnoťte nás prosím v kontextu s národy třeba právě "Západu" a jejich krvavou a nečestnou historií. Pak teprve můžete náš národ hodnotit. Schází Vám kontext, zaměňujte národ za jedince.

      Vymazat
    6. V poslední větě má být "zaměňujete".

      Vymazat
    7. 7,50
      A ty zloděje a nýmandy si do čela volil kdo? kdyby jsme měli diktaturu a vládl nám samozvaný diktátor, budiž. Ale ty zloděje jsme si vybrali sami v ještě svobodných volbách.
      Právě neschopnost poznat možné nás diskvalifikuje do role idiotů. Naše neochota se učit a potom, co by nevzdělaní pitomci přijímat účelové názory našich a námi zvolených vůdců - zlodějů a gaunerů z nás dělá národ druhé kategorie.

      Vymazat
    8. Pane Hricáku, druhé kategorie jste možná Vy, čaroděj. Věnujte se trochu svému vzdělávání a nebudete zaměňovat hrušky s jablky. Takhle jste, s prominutím, buď jen "užitečný idiot", nebo nějaký Eutroll.

      Vymazat
    9. 8:37 kdo je podle vás tím skvělým národem? Který národ nepřijímá účelové názory svých gaunerských vůdců, že by Němci? Když se vám nelíbí politici, zkuste něco zorganizovat sám. 75% obyvatel visí na netu, rozběhněte kampaň, to moc stát nebude, a veďte nás, hloupé ovce, co volí jenom gaunery.

      Nikdo není dokonalý a nemůžete vyhovět všem. My volíme ty, kteří jsou tím nejschůdnějším, co se nabízí. Někteří z nás jsou ještě aktivnější a snaží se přispět k širokému názorovému spektru, aby volba byla optimálnější. Aby nedocházelo k tomu, co říkáte vy, tupému přijímání názoru gaunerů. K těm aktivním řadím provozovatele těchto stránek.

      Je těžké dnes někoho vybrat, protože momentálně se musí zvážit nejen to, že je dostatečně kompetentní, že třeba až tak nekrade, že tolik nelže anebo že toho moc v minulosti nepokazil. To bychom museli asi volit miminka, jenže ta jsou na štíru s kompetencí. Dnes je situace ještě složitější a národ instinktivně vidí kromě běžných vnitřních problémů ještě jednu hrozbu, zvenčí, a tím je migrace, LBGTI, plíživá islamizace a válka s Ruskem. Už jsme přišli o vše, dnes nám hrozí právě tohle. To je věc, se kterou se setkáváme jen jednou za delší čas - hrozba zvenčí.

      Politik, který umí tyto hrozby identifikovat, umí jim čelit a má k tomu odvahu, takového v těchto předkrizových dobách budu volit. A je mi v podstatě jedno, jestli je sprostý anebo někdy něco ukradl anebo neumí dostavět dálnici podobně jako jeho předchůdci. Samozřejmě i tohle má svoje hranice.

      Vymazat
    10. Proč by si Rusko uvalilo na sebe další balvan, živit 45 mil.dalších lidí a platit obrovské dluhy té zem? Časem se asi rozpadne sama. Zatím to spolufinancujeme my prostřednictvím EU a USA v přípravě Ukrajiny jako nástupiště proti Rusku.

      Vymazat
    11. 11:41, jak to bude s Ukrajinou, to nevím, ale rozpad hrozí reálně i Rusku a možná i Bělorusku.

      Vymazat
    12. 13:16 To sotva! Páč Rusko zaniklo nejpozději v březnu 1917 a poté ho nahradil židokagal SSSR, jehož nástupcem je současný parchanát Chujlostan, země obývaná těmito "bílými negry" - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      a který bude nutno tak či onak zlikvidovat v zájmu civilizace!

      P.S.: A na co by se mola rozpadat běloruská gubernie? Na újezdy snad? To připadne Polsku! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      Vymazat
  2. Vyčistit Ukrajinu od fašounů nelze zaprvé proto, že se nejedná o fašisty, nýbrž neonacisty, a zadruhé to nejde i z toho důvodu, že tam jsou bohužel náckové prakticky všichni. Bavil jsem se asi s dvaceti Ukrajinci a všichni oslavují Banderu nebo i Hitlera a chtějí táhnou na Rusa. Už se neptám, vzdal jsem to. Opravdu nevím, jestli na tom mají větší podíl banderovské geny nebo jim vymyla mozky západní propaganda. Pro mne samotného bylo toto zjištění dost skličující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky znám pár Ukrajinců a říkají totéž. Čekají, až Evropa potáhne do války proti Rusku, aby se mohli přidat. Přitom ještě v nedávné minulosti to tak nebylo dokonce ani na západě Ukrajiny, už vůbec ne v našem bývalém Podkarpatí a na východě. Dnes 90% z nich by Rusy zabíjelo na počkání. Je neuvěřitelné, že stačilo pět let a situace se tak radikálně zvrtla. To platí i pro východ Ukrajiny, kde žije početná ruská populace, a ti se k válce u jejich sousedů staví ještě pozitivněji než ti ze západu. Lidé z Charkova nebo Kramatorska by podle jedné ankety v TV klidně nechali Doněck a Luhansk zbombardovat. Jenže tady je právě problém. I Rusům vadí, že jejich média dělají z Ukrajinců bestie a společně si nadávají v diskusích. Je taky pravda, že mnoho Ukrajinců čekalo, že je Rusové vytáhnou z bryndy a ono se tak nestalo. Podobné pretenze jsou už i v Bělorusku, kde se obyvatelé rázně postavili na stranu Ukrajiny. Je to hodně vidět na diskusních fórech a rok od roku to roste. Rusko je obviňováno ze všeho zla, co se jim kdy stalo. Nejnověji vyšli s reparacemi za staletí útisku. A co je horší, sami sebe označují za bílé Evropany a Rusy za asijské hordy, co jim ukradly historii. Učí se to ve školách. Ukrajina a Bělorusko se definitivně oddělili od svého mateřského národa a státu, k odkazu Ruského impéria, nedejbože SSSR se nehlásí.

      Vymazat
    2. Ono se to mělo vyřešit hned na začátku a nemělo to skončit u Debalceva. Teď už jsou UA převychovaní a propagandisticky zpracovaní. I ten Kramatorsk byl ze začátku povstalecký celý,bohužel fronta se posunula mimo něj a začaly obrovské čistky ze strany ozbrojenců UA. Lidi byli stříleni a mizeli beze stopy. Domovní prohlídky a teror udělal své. Čím déle tato situace trvá,tím hůře pro budoucí přátelství mezi UA a Ruskem.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 9:05, nešlo. Byl tady jeden článek od Iščenka, což je fundovaný politolog, a jasně popsal tamní situaci. Už na samotném počátku byl požadavek na koaliční poslance, a ti měli slušný mandát na to, aby iniciovali federalizaci. Oni to striktně odmítli. Odmítl to i Janukovič i šéfové oblastních samospráv. To byl rozdíl oproti Krymu. Pokud vůdci buď nechápou anebo nechtějí, game is over a nastupuje druhý scénář - Majdan a nacifikace. Nikdo z Kremlu nechtěl včlenit Ukrajinu do Ruska. Krym je naprosto specifický, to je výjimečná oblast. Ukrajina byla důležitá z ekonomického a bezpečnostního hlediska, i historického a kulturního. Teď se stala kopím ve službách těch nejhorších jestřábů z USA, kterým na nějaké posrané Evropě nezáleží, na Ukrajině už tuplem ne.

      Vymazat
    5. Ukrajina je smutný příběh. Když už zde pomohl Západ dostat k moci demokracii, s demokraticky zvoleným parlamentem a presidentem, co se zadrhlo? Proč po cca 5 letech nové svobody zuří na Rusko, v parlamentu se rvou jako koně a podle průzkumů má čoko-poroch cca 5% preference do presidentských voleb? A kdo má snahu pracovat, doma to zabalil a je už za hranicemi. Takže asi proto chtějí všichni jít na Rusa? Nemají Ukrajinci v hlavách trochu hokej? A.Š.

      Vymazat
    6. 16:00, to proto, že za vším zlým je Rusko a Putin. To nevíte? Asi koukáte málo na ČT.

      Vymazat
  3. Pre presnosť - Fašiscické bolo Musoliniho taliansko. Nacistické bolo Hitlerovské nemecko. Ukrajinci vítali nemcov ako osoboditeľov spod Svietskej nadvlády. Keď zistili, že ich nemci považujú len za podľudí a že nemci nemajú záujem aby mali ukrajinci svoj vlastný štát a ukázali im, že mŕtvy ukrajinec - dobrý ukrajinec, začali pomáhať Červenej armáde vyhnať nemcov z Ukrajiny. Banderovci si mysleli, že im sovieti umožnia mať svoj štát a robili čistky od kolaborantov, poliakov, maďarov, slovákov atď. Pred koncom vojny vyslali niekoľko vojenských skupín, aby sa cez ešte nemcami okupované územia spojili s Americkou armádou s požiadavkou, aby im američania pomohli mať svoj vlastný štát nezávislý od Sovietského zväzu. Američania sa vtedy na nich vykašľali. Dnes ich akože v mene pomoci chcú zničiť tým, že ich používajú ako biologické zbrane proti Rusku. Chudáci ukrajinci. Možno to raz pochopia, že sú amíkom len na smiech a opäť nájdu svoje stratené slovanské korene. Perún im pomáhaj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Banderismus je už po celé Ukrajině. Momentálně sílí právě na východě, kde nabírá přímo děsivou podobu. Indoktrinací prochází už děti ve školách, kterým se tluče do hlavy, že oni Ukrajinci jsou prastarý národ, který ovládal pred tisíci lezy celý Blízký východ s celým středomořím a Bandera je jejich prorokem. Nenávist k Rusům se pěstuje už od jeslí, jsou na to uzpůsobené hračky. Tak nenávistná kampaň snad nebyla ani v Německu proti Židům během 30. a 40. let. Děti ve Skavjansku, kde proběhl první ozbrojený odpor vůči juntě vzniklé z neonacistického převratu jsou teď tak sfanatizované, že udávají své příbuzné, u nichž mohl být jen stín podezření, že se podíleli na bojích proti vojskům junty, (tj. tzv. ukrajinské armádě) v r. 2014. Dnes tam Banderu najdete na každém rohu. Slanjansk je už úplně čistý.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 9:12, jdi do prdele nacistický tapetáři.

      Vymazat
    4. Ale to je konkrétní fašismus dle veronského programu, realizovaný ovšem teprve v Sociální republice ze Saló! Ten obecný fašismus je zcela apolitickou reakcí nerovnostářské společnosti proti násilí podlidí*), usilujících o její zničení násilnou revolucí! A protože jak napsal novinář a historik Lothrop Stoddard, podlidé budou vždy proti řádu přirozené, tedy nerovnostářské společnosti povstávat, tak etablovaná společnost se proti nim vždy bude bránit až do krajnosti! - http://www.stjoseph.cz/pojem-fasismu/

      *) Americký novinář a filosof Lothrop Stoddard když popisoval situaci v Rusku po svržení cara, definoval tamní obyvatele jako spodinu, kterou označil za nejvíce zdegenerované lidi na Zemi, a to v knize "Revolta proti civilizaci: hrozba podčlověka" (1922) - https://cdn.counter-currents.com/wp-content/uploads/2011/11/revolt_against_civilization.jpg

      Označil tamní typ podřadného člověka, jehož existence nedosahuje na kritéria adaptability zavedená nerovnostářským společenským řádem jako Podčlověka.

      Vymazat
    5. 7:06 LŽIDvořákovský rudcancy! Ve skutečnosti byl Stepan Bandera hrdinou ukrajinského národa, který stmelil ukrajinský lid proti agresivní rusifikaci. Díky Banderovi si Ukrajinci konečně uvědomili svůj status prastarého dějinného národa a svoje práva na řízení svých věcí veřejných, práva na své území, jazyk, svébytnou kulturu a právo na její čistotu. Největší nebezpečí pro Ukrajince hrozí a vždy hrozilo od Ruska, které infiltrovalo tamní společenství už kdysi v dávné minulosti a rozkládá ho nejen zvně, ale i zevnitř.
      K ukrajinským zemím patří celé černomořské pobřeží a přilehlý kraj, a také území až k Volze, tzv. Cossackia. Zde všude se rozkládala Stará Ukrajina, starověký národ, který vedl obchodní svazky nejen s Řeckem a Persií, ale i s mnohem staršími civilizacemi jako se Sumery, Egyptem, Chetity, Babylonem, Féničany, kteří kotvili u břehů Tavridy, a kromě toho také pravděpodobně, dle nejnovějších výzkumů, byla Stará Ukrajina důležitou zastávkou dvou významných obchodních tras - čínské hedvábné stezky a jantarové obchodní cesty. To vše ještě před existencí Říma.
      Dnes jediní opravdu árijští Slovani jsou Ukrajinci! Páč maji vizigótskou krev, ale taky bohužel dost slovanský a ta je tíhne dolu - ke korupčení. Nicméně jsou houževnatí, včetně děfčat! Putler je nezlomí - https://www.youtube.com/watch?v=iwUknDRq9uQ

      Vymazat
  4. fašizmus je dielom Židovského kongresu a Vatikánu, bol odozvou na ľavicové hnutia v Taliansku,Maďarsku a Poľsku, v Nemecku zvíťazili národní socialisti - NSDAP - v týchto štátoch prebehol holocaust úplne inak, dokonca v Maďarsku pokým nenastúpila strana Šípových krížov, sa im nič nestalo, a preto aj napr. v Poľsku, kde boli silne preferovanou menšinou, po obsadení Nemeckom začalo vyvražďovanie poliakmi skôr, než samotnými Nemcami, to je fakt.a preto hovoriť o fašizme v súvislosti s Nemeckom a poťažmo dnešnou Ukrainou, tak to nie je dobré prirovnanie. Tak Suchevič a aj Bandera boli nacisti ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komúnizmus=fašizmus=demokratizmus. V dôsledku dohody medzi komunistami a demokratmi boli zdolaní fašisti. Nie je v záujme víťaza vyslovovať sa pochvalne o porazenom. To vidieť na výnimkách potvrdzujúcich toto pravidlo ako to vidieť na príklade PROPagandy okolo Katyni, alebo bombardovaniu Drážďan, kde si PROPagandisti komúnistický a demokratickí protirečia. Toto naivné stádo ovčanov si nie je schopné uvedomiť že zločiny a súdy ktoré vynášali za bývalého režimu na fašistov spolu s demokratmi, sú teraz po takzv. "páde komúnizmu" vynášané na bývalý komúnistický režim. Práve tými čo tie isté zločiny páchali vo svojích bývalých kolóniách:-). Môj profil ulrofil.

      Vymazat
    2. Viď napríklad slinty Pepka Vyskoča 9:17, ktorými horlivo pribehol potvrdiť moje slová. Môj profil ukrofil.

      Vymazat
    3. Nacistický tapetář pojmenovaný jako Pepa Vyskoč byl smazán.

      Vymazat
    4. 13:01 To je dobře, že putleroffci jsou virtuálně mazáni, ale nemá to valnou cenu! Tu bude mít až tohle - https://ibb.co/Nr84RNg

      Vymazat
  5. TO 7:21 - naprostý souhlas.

    OdpovědětVymazat
  6. naše demokradi a kapitalisti maji z ukaček radost aj sudruch ěštěbak chce zvyšit dovoz hladovych ukaček mlade stare ženske i mužske či bezruke nebo slepe to že v uka nebude mit kdo dělat je kapitalu šuma fuk když otroku je nedostatek na stale nove vylepšeně dotovane projektky evrosajuzem podle toho kolik si kdo zhonorace řekne proto ten obrovsky zajem o jakoukoliv pracovni silu i kdyby nic nedělala ale i na takovou jsou dotace takže neni uniku

    OdpovědětVymazat
  7. Copak, dneska hned zrána přiběhli nacisti, které pravidelně vyhazují z Facebooku? Víte, že si policie dělá archiv i s IP, a ve vhodnou chvíli udělá zátah? Že jste dosud netrestaní, to neznamená, že nejste sledovaní. Propagace nacismu a zuřivé rusofobie totiž působí kontraproduktivně a tohle chápou i ti nejzavilejší rusofobní potentáti. Nejsou všichni hloupí jako Bára koloběžka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti udělaj leda hovno, ale až se chopím moci já, to bude jiná prdel! Pak rudej xindl tvýho typu skončí jako výhřevný biopalivo podle patentu tohoto "inženýra" - https://78.media.tumblr.com/41e3271711cdbc5d234267674bac9d60/tumblr_nrdvakUyoQ1sqztn9o1_500.png

      v podobných zařízeních jakým bylo toto! - https://ihistorian.livejournal.com/176105.html

      Vymazat