Reklama

.

.

středa 27. února 2019

Okamura kandiduje do Evropského parlamentu. SPD ale do eurovoleb povede Ivan David

© Foto: Luděk Kovář
27.2.2019 zdroj
Hnutí Svoboda a přímá demokracie Tomia Okamury povede do voleb do Evropského parlamentu bývalý ministr zdravotnictví Ivan David. Na seznamu nechybí ani předseda hnutí, Tomio Okamura, je však na posledním místě. Informuje o tom portál Novinky.cz.



Podle informací Novinek kandidátku schválilo předsednictvo strany. Umístěním Okamury na posledním místě chtělo SPD poukázat na význam voleb a dát šanci dalším svým kandidátům. Teoreticky se však může stát, že Okamura díky preferenčním hlasům předběhne své spolustraníky. V takovém případě by mu mandát ve Sněmovně automaticky skončil, protože není s funkcí europoslance slučitelný.

Ivan David je psychiatr, bývalý ředitel Psychiatrické léčebny v Bohnicích. V letech 1998-2002 byl poslancem za ČSSD, přičemž v období 1998-1999 zastával funkci ministra zdravotnictví v Zemanově vládě. Loni kandidoval do Senátu za SPD v Praze 12, skončil na 5. místě.

Volby do Evropského parlamentu proběhnou 24. a 25. května, Česko si musí zvolit 21 svých zástupců.


Redakce Nové republiky vítá volební nominaci MUDr. Ivana Davida. Stojí za svým zakladatelem a šéfredaktorem MUDr. Ivanem Davidem, CSc., levicově orientovaným odborníkem, neúplatným, zkušeným, břitce vtipným, samostatně uvažujícím. Jsme přesvědčeni, že bude dobře hájit zájmy lidí práce Čech, Moravy a Slezska.

108 komentářů :

  1. volím SPD nebo komunisty !...jsou to jediné strany, které budou bránit naše zájmy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Na tomto mistě byl dotaz co bude pan doktor David vlastně v EP Parlamentu zastávat za konkrétni názor?
      Bylo to proto vymazáno?To vůbec nezačiná dobře!

      Vymazat
    3. Jestliže se tu takové dotazy nesmi objevit a jsou mazány ,koho bude pan doktor vlastně zastupovat? Bude to EU?

      Vymazat
    4. Volte taky ODS....."To jsou v ODS tak deb*lní?! Copak oni nevědí, kam Udženija jezdí do Zadaru .."

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kmotr-promluvil-To-jsou-v-ODS-tak-deb-lni-Copak-oni-nevedi-kam-Udzenija-jezdi-do-Zadaru-a-kdo-ma-monstrozni-sidlo-hned-vedle-572021

      Vymazat
    5. Ty stará bolševická prašivino, kam ty se cpeš do Evropy, když máš dávno klepat hrobníkoj na vrata, lŽIDavide!

      Vymazat
  2. Pan Okamura by měl zůstat v parlamentu a bojovat za naše zájmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždť přece zůstane, jeho účast na kandidádce SPD do EU je jasně symbolická.

      Vymazat
  3. Toš, dobrý šolich. Taky bych bral těch 200 litrů plus příplatky a náhrady. A aspoň anglicky pan doktor umí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..šolich dobrý,.. ale p. MUDr. David je dobrej chlap a budu ho volit !...znám jeho názory a věřím, že určitě pro nás udělá maximum a nebude úplatný...

      Vymazat
    2. Já bych mu ty eura přál. Měl by více na dotování NR. V.J.Horák

      Vymazat
    3. Pánové 12:53 a 15:09 — jenom souhlas.

      Vymazat
    4. Byl ministrem za ČSSD a to změna kurzu k SPD je obdivuhodná.Tím se také vysvětlují jeho útoky na ČSSD.

      Vymazat
    5. Pro nechápavého 17:55 - ČSSD není tou stranou, v které byl Ivan David za Zemana. Zrazuje národní zájmy, koketuje s ukrajinskými banderovci, nezastupuje zájmy českých pracujících a zaměstněných. Změnila se v partu prospěchářů kolaborujících s nadnárodními korporacemi a s sociálními inženýry z Evropské unie.

      Vymazat
    6. pro 17:55
      Nějaký rok vedl Ivan David web ELP-CSSD (Evropská levicová platforma), názorové frakce nejsou v ČSSD zakázány, ale ČSSD prostě směřovala jinam. Pak vystoupil.

      Vymazat
  4. Tak pro mě se volba definitivně vyřešila. Volím pana Davida a je mi celkem jedno za koho kandiduje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč, já také.

      Vymazat
    2. Velmi moudré rozhodnutí. Pan David si zasluhuje maximální podporu do voleb, T.O. symbolicky na posledním místě, aby hájil post SPD ve sněmovně. Díky, čím více kvalitních lidí je ochotno hájit naši zem, tím lépe.

      Vymazat
    3. Me too, už jsem se bál, že tu budu překládat kandidátní listiny, hledat nějakého euroskeptika a obávat se, že poprvé k volbám nepůjdu, ale takhle není co řešit. Nutno ale zakroužkovat doktora, aby to měl tutové. Nakonec je to dva v jednom. Euroskeptická kandidátka a dobrý kandidát.

      Vymazat
    4. Bude to po mnoha letech poprve co s nejvetsi pravdepodobnosti nedam svuj hlas Kscm,ale Davidovi ktereho si za jeho postoje vazim.

      Vymazat
  5. Hlavně, že tam není Beran a pan Dr. David je super, jeho články jsou vždycky výstižné!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Správně pane doktore, zkusit se to musí. Do Senátu to sice o prsa nevyšlo, ale páté místo je taky hezké.
    No a když to nevyjde letos, tak za rok zas budou nějaké ty volby. Nakonec každý rok máme nějaké volby, takže je potřeba věřit, pravidelně to zkoušet. Jednou Vám to třeba vyjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O prsa to nevyšlo soudružce Semelové. Ale jinak dobrý podjeb :-D.

      Vymazat
    2. Neunavuj se, spíš kandiduj sám někam, ať nemusíš hladově zírat přes zeď. Kyselé hrozny.

      Vymazat
  7. Pokud by Okamura odešel do EP, SPD padne. Je totiž docela možné, že jiné kandidáty přeskáče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úděl partají, které stojí a padají s jednou figurou.

      Vymazat
    2. Kdyby Okamura byl co k čemu,tak by se dal nacpat do EU a dal tu SPD dokovi.
      Všichni by doktorovi mohli pomoci a OKAMŮRA by zbohatla!
      To by byl aspoň možná pořádny cirkus a žádná stojatá voda,nebo si někdo mysli něco jiného?
      Že jako by Okamůra byla proti?

      Vymazat
    3. No on by si Okamura mohl vybrat, kterou z funkcí si ponechá. Bylo by lepší, tedy pro nás, aby to byl ten český parlament. No ale pokud obhájí více postů, tak to by bylo vůbec nejlepší. Jinak, volím p. Davida a kdyby se tam dostal, mohl by si otevřít malou ordinaci v nějakém salónku a ty zoufalce pomatený bruselský pořádně diagnostikovat, případně zaléčit!:-) J.

      Vymazat
  8. Pan doktor David je moudrý a slušný člověk. A to je skutečná hodnota. Není ničí loutka jako stádo kariéristů, psyhopatů, sociopatů a parazitů. Velmi dobře ví, o co ve světě dnes jde. Proto hájí zde na NR a věřím, že bude hájit i v tom eurounijním cirkusu, zájmy normálních občanů. Není ani si nehraje na elitu, přestože nebo právě proto, že v mnohém vyniká nad průměrem. Je to dobrý kandidát !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váš popis charakteru pana Davida je naprosto výstižný.K tomu není co dodat. Budu ho volit také.

      Vymazat
    2. Ale on prozatim nikomu nevysvětlil,co tam v tom EU bude dělat a doazy na to jsou okamžitě BEZ VYSVĚTLENI MAZÁNY.
      Má to být tak po celou dobu a my se nesmime nic dozvědět a jen slepě volit,.je to tak správné?

      Vymazat
    3. Co tam asi bude dělat? To se může ptát jen trubka.
      Sleduješ vůbec, co tam dělají naši zástupci např. za lidovce, jak zrazují naši společnost!
      David nás bude zastupovat dobře a na tribuně Evropského parlamentu bude hodně slyšet. Už se na to těším, i na reakce vřískající pražské kavárny.
      David je můj kandidát a má můj hlas!

      Vymazat
    4. David tam podle toho,že nesmi sdělit žádné vlastni miněni ani s námi o tom komunikovat,abychom ho mohli snad podpořit je jasně předem ztracen a ten kdo to nechápe je trubka sám!

      Vymazat
  9. Pana Davida budu volit

    OdpovědětVymazat
  10. Humor pana Davida v jeho vystoupeních připomíná cimrmanovce. Je to radost poslouchat, jenom bych přál panu doktorovi, aby jako Jára Cimrman nedopadl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Cimerman přece dopadl dobře. V anketě byl vyhodnocen, jako největší Čech!

      Vymazat
    2. To je dobře, ale často narážel na nepochopeni. A v údolí tupých hlav, bruseli, narazi pan David raz dva.

      Vymazat
  11. K volbám do EP jsem jít nechtěla,pokud ale kandiduje
    pan MUDr David,půjdu a budu ho volit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekněte o tom i dalším, kteří k volbám nechodí!

      Vymazat
  12. Dosud jsem si vážil pana Davida. Teď už ne. Milan Honusek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim,ze byste mel byt spis rad,ze tam chce jit nekdo normalni

      Vymazat
    2. 17:02 „Nevěřme nikomu na světě širém.“ — Svatopluk Čech

      Vymazat
    3. Dost podivné,že se začiná využivat cenzurováni dotazů,co a koho vlastně bude pan David opravdu zastupovat v připadě zvoleni,nezdá se to nikomu divné?

      Vymazat
    4. Ne, nikomu se to nezdá divné, choď na předvolební shromáždění a tázej se, tam bude prostoru až až.

      Vymazat
    5. Takovym radám se může člověk jen smát,když to nesmi být tady napsáno na co by kdosi chodil na schromážděni.
      Vypadá to podezřele,jako by někdo chtěl zneužit dobroty pana doktora a při soucasných podvodech prý mu nedovoli ani ceknout,aby tu napsal aspon vysvětleni.
      Cosi tu nehraje Okamura deklaroval,že z EU chce vystoupit,ale všichni víme,že to nejde a lže.
      Tak co vlastně jde odváži se to nekdo tu napsat a maznou ho za to a hned uvidime o co jde?
      Nebo z nás chtěji zase udělat muheee?

      Vymazat
    6. Co vám bylo smazáno? Napište to!
      Já jsme smazal jen jednoho trolla.
      TAk o co jde?

      Vymazat
    7. Senát i EU jsou na dvě věci,na h....a na nic!!Mrzí mne,že to pan David zřejmě nechápe!!Bohužel lidí kterých si člověk může vážit stále ubývá-jinak řečeno,kapitalismus zku...úplně vše!!

      Vymazat
    8. Pane Dvořáku,

      bohužel to nevim přesně,ale bylo tam napsáno,že je třeba jit do toho EU s požadavkem jeho hluboké reformy,která vylouči ukradeni suverenity států včetně ČR, jejich přehlasovánim frankoněmeckého bloku.
      Navrhovalo se tam,že ten ,.který by nás zastupoval musi žádat přeměnu EP na svazek nezávislých států a pokud to zajištěno nebude má se žádat,aby se celý ten podivný prý Parlament do r.2024 rozpustit pro nepotřebnost včetně komise,která realizuje směrnicemi jejich nesmysly a bude se o to snažit znovu.
      Pokud však dojde přeci k podvodu ukradeni suverenity pak požadovat opatřeni,jak se máme a musime tomuto už plánovanému podvodu vyhnout.
      Byla tam vyslovena domněnka,že EP je nereformovatelný a pan Dvid bude muset stejně dělat to co mu nařidi pan OKAMURA a ten prosazoval puze doposud jen nedostatečné vystoupeni z EU.
      Proč nám tu PAN DOKTOR NEDÁ SVOJI VLASTNI PŘEDSTAVU
      A MLČI?

      Vymazat
    9. Anonymní27. února 2019 23:15
      Vaše obavy nejsou namístě, ba dokonce jsou falešné:
      „pan Dvid bude muset stejně dělat to co mu nařidi pan OKAMURA“
      Pan David bude nejspíš dělat to, na čem se před kandidaturou s SPD domluvil. Jistě tedy nebude dělat nic proti své vůli. A kdyby dělal něco proti vůli SPD, tak s tím SPD stejně nic nenadělá.

      „.. ale bylo tam napsáno,že je třeba jit do toho EU s požadavkem jeho hluboké reformy, ..“
      „Byla tam vyslovena domněnka,že EP je nereformovatelný ..“
      „.. ten ,.který by nás zastupoval musi žádat přeměnu EP na svazek nezávislých států ..“
      Přijde mi, že smazáním toho příspěvku, nevznikla velká škoda.
      SPD prosazuje vznik (nebo návrat k) Evropy svobodných národů. Zachovat společenství jako oblast ekonomické spolupráce, nikoliv jako politický nástroj, likvidace evropských států. Vrátit politická rozhodování do kompetencí národních států. P.K.

      Vymazat
    10. Pane PK co tu píšete za nesmysly,

      že moje obavy jsou falešné.Myslím,že se tu prý presentujete spíše vy ,jako prázdná a vše ignorujici hlava.
      To vám nestači,že v důsledku ABSENCE článku č.1.NPV budou domorodci pravděpodobně okradeni o miliardy Vojtěchovým Kaiser modelem AMERICKÉHO zdravotnictvi?
      Takovým ignorantům jako vy ukradou celý stát i s KASOU a vy budete mručet jako tele na nově natřená vrata!
      No za to dostanete opravdu pochvalu a ovace,od ostatnich až zjisti,že takoví jako vy je pomáhaji tak jen vykrádat a to je tak celé!
      Pokud se na něčem pan doktor domluvil,proč to tu nesmi napsatJe tedy správný požadavek chtit to vědět.
      Doporučim OSV,aby to bylo zařazeno do Národniho programu NPV jako článek č.7. a bude to!
      SPD prosazovalo a prosazuje dál jen vystoupeni z EU což za dnešni situace nejen možné neni A JE TO LEŽ,ale také to stačit nebude a nic jiného zdá se nikde nanapsalo.
      Pokud najdete SPD formulace co vlastně chce ,dejte tu odkaz a nebo to věrohodně napište ,pak uvidime!

      ROZUMĚL JSTE PSANÉMU SLOVU NEBO TO POTŘEBUJETE OSLIT ZNOVU A ZNOVU rečeno brutálně a tak jak mi zobák narostl?

      Vymazat
    11. Anonymní28. února 2019 13:36
      „ROZUMĚL JSTE PSANÉMU SLOVU NEBO TO POTŘEBUJETE OSLIT ZNOVU A ZNOVU“
      Podle mého, jste toho už naoslil až moc.

      „Doporučim OSV,aby to bylo zařazeno do Národniho programu NPV jako článek č.7. a bude to!“
      Super, problém je vyřešen. Vy se neztratíte.

      „SPD prosazovalo a prosazuje dál jen vystoupeni z EU ..“
      Usnesení předsednictva hnutí Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura k aktuální politické situaci V Praze, dne 26. 2. 2019:
      „EU pomáhá islamizaci, je nereformovatelná.
      Premiér Andrej Babiš prohlásil, že EU není v otázce migrace jednotná. Prohlásil to před odjezdem na první summit EU a Ligy arabských států v Egyptě. EU podle něj situaci v Sýrii nezvládla a opustila zde své pozice. To je i důsledek migrace syrských občanů do států EU. Ano, EU migrační krizi nezvládá! Pan premiér ale není schopen pojmenovat pravou příčinu. EU nemá politickou vůli imigraci zastavit. Pokud bude trvat stávající model EU, tak migrace bude trvale pokračovat. Českou republiku nevyjímaje. Je to nástroj likvidace evropských národů.
      SPD v této souvislosti zastává názor, že EU je nereformovatelná a nebezpečná. Její jednání s Ligou arabských států je jednáním se zástupci řady islámských totalitních režimů. Evropa potřebuje jasnou změnu v koncepci evropské spolupráce. Potřebujeme budovat rovnoprávnou spolupráci suverénních národních států, a ne globalistické monstrum ladící politiku spolupráce se saúdskými fanatiky.“
      P.K.

      Vymazat
    12. Jo máte pravdu pane PK,jednáni s LIGOU ARAB.STÁTU neslavně krachlo.
      No jsem zvědav jak to bude pan doktot David jednoho dne přesně formulovat,jestli máte recht!

      Vymazat
  13. Psychiatr by jim tam určitě bodnul, hlavně si sebou vzít vagón sedativ a svěracích kazajek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jak se to v Bruseli vyvíjí, měl by ty vagóny vzít alespoň dva, člověk nikdy neví. Jó a poslední dobou, ne že by mi tu chyběl, nějak pauzíruje soudruh Radosta. Každý by si měl uvědomit, že se tady ztrapňuje jenom proto, aby brzdil a kazil normální diskuzi k tématům. Takže reagovat na jeho debility je kontraproduktivní a naprosto zbytečné. Rudý dědeček

      Vymazat
  14. Škoda že pan David nekandiduje za liberální KSČM. Tam by
    určitě uspěl.
    Bohužel tuším, že hlasy pro SPD spadnou do koše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liberální KSČM? To snad ne...

      Vymazat
    2. 18.44 Zajímalo by mne, co přesně myslíte pod pojmem "liberální KSČM"? Kdo je je jejím "představitelem " ?

      Vymazat
    3. ksčm chce přeceda oddělat nedal tam prý nikoho na výběr a borce se zkušenostmi z EU dal až nakonec!

      Vymazat
    4. Současná KSČM je liberální a prakticky vystřídala socany, kteří se posouvají stále více doprava.
      Někteří bojovní diskutéři, sami nečlenové, by ji chtěli mít jako radikálně revoluční stranu, Leninského typu.
      Nějak si nevšimli, že poptávka po tomto typu strany
      je už dnes passé.
      Proto se také mohla stát neoficiální součásti vlády
      a i v této bídě levice se snaží aby aspoň něco z programu se dostalo do agendy koalice pravicových stran, ANO a ČSSD.
      Komu se to nelíbí a chtěl by místo komunistů u Babiše
      mít Ods či korzáry, je jeho problém.

      Vymazat
    5. BRUTÁLNI PRIMITIVOVÉ NÁM TU PÍŠI NESMYSLY.21.23

      Je načase,aby se i KSČM přizpůsobila požadavkům voličů.
      To nechce a nemá v úmyslu.
      Odkopává svoje voliče k panu FB,aby tam tomu kapitalistovi zvětšovali zisky.
      Nedistancovala se od neomarxismu a nemá žádný nosný Program.
      Vedeni této havarujici strany už dávno nechápe kde hraje muzika a dělá ze sebe mrtvého brouka,kterým brzy může i být.
      OSV ji doporučovalo převzit Národni progran voličů a zastavit tak svůj pád.

      NA TO NEMÁ TATO STRANA OPAKUJEME,ŽÁDNÝ ZÁJEM!

      Vymazat
    6. 21:23 Jo jo přesně tak dolejš by se hodil do stop 09 co je liberální to je nevolitelný mám plné zuby sociálních experimentů.

      Vymazat
    7. Anonymní27. února 2019 18:44
      Možná, že nekandiduje za tu KSČM právě proto, že je liberální. P.K.

      Vymazat
    8. BRUTÁLNÍ PRIMITÍVE z 23:26 Dojímá mě tvoje starost
      o voliče komančů, z tvé pozice pravičáka.
      Že jsi mladý vůl ukazuje ten pop výraz "neomarxismus".
      To tvoje OSV je nic. A pokud by se náhodou našel někdo
      kdo by šel k vám, tak jen oslabí současnou realistickou levici. Ano, realistickou, ne fantasmagorickou. Doba VŘSR a února 48 je pryč.
      Dělnická třída neexistuje, jsou jen manipulátoři a
      manažeři lopat.

      Vymazat
    9. Ty blbče 11.14

      OSV neni moje ale nás všech voličů,nemohu za to,že NPV vymýšli všichni včetně pravičaku.
      Stát,který dřive nebo pozdeji bude muset vzniknout v ČR podle článku 1 NPV je pokročilý a v EU plati už 10 eur NA HODINU a brzy výše.
      Tebe ty chudý Američane at vezne čert i s tim tvym neomarxismem,který už poráži Aneriku na sračku.
      Tak se vzpamatuj a modli se k naši skvělá špičce intelektuálů z OSV než ti tvoji kapitalisti ukradou i frňák ty nemehlo!

      Vymazat
  15. Vážení . Viděli jste někdy záběr do zasedacího sálu v tom skleněném monstru v Bruselu ? Teď si uvědomte , že i když se tam pan doktor David dostane co tam asi dokáže proti té obrovské pro nás nepřátelské mašinerii ? Když ještě navíc proti němu budou zrádci z Česka , kteří už jsou tam zabydlení jako Jourová , Telička a jiní . Vzpomeňte si na "hrdinu" euro poslance Macha jak dokonce odmítl zpívat 'Odu na radost a když zjistil , že je tam k ničemu tak už z tohoto molochu vycouval . I když panu doktorovi fandím , tak je mi ho líto jakému nátlaku bude vystaven pokud se mu podaří tam dostat . Možná jako psychiatr bude dost odolný a přežije to tam ve zdraví .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň by je mohl izolovat jednoho po druhém.

      Vymazat
    2. Co takhle ty zrádce vypráskat z EP.
      A i kdyby se to nepovedlo, je určitě lepší poslat tam pana Davida, než ke zmrdům přidat další zmrdy. Co bychom od toho tak mohli očekávat?

      Vymazat
    3. 19:16
      Hm zbožné přání . S velkou pravděpodobností ta nepřátelská soldateska , která je tam v obrovské přesile spíš izoluje pana doktora .A ti zmrdové z Česka kteří už tam jsou i ti kteří tam budou zvoleni se postaví taky proti němu aby se zavděčili páníčkům a nebyli taky izolováni .Tak to bohužel na tom světě chodí . Stačí se podívat do minulosti , přečíst si historické romány od Jiráska , Kaplického a jiných . Tam je přesně popsáno , že i v minulosti bylo mezi Čechy zrádců víc než dost .

      Vymazat
    4. Anonymní28. února 2019 7:51
      Možná máte pravdu, možná ne. Ale tomu Vašemu postoji se říká „stahovat kalhoty daleko před brodem“. I v tom molochu nejsou jenom frakce lidovců, socialistů a liberálů, ale také např. frakce Evropa národů a svobod. Tam jsou spolu s SPD odbojníci z více evropských států, a když volby dopadnou dobře, může tato frakce posílit a získat vliv v těch jejich „hlasováních“ a šířit tam před plénem rozumné názory, jako to dělal Farage. P.K.

      Vymazat
  16. Hlavně běžte volit lidi kteří jsou vlastenci a né ovce.

    OdpovědětVymazat
  17. Nevim určitě,ale ve vymazaných přispěvcich bylo,že je třeba požadovat hlubokou reformu celého EP.
    Ono totiž budou malé státy přehlasovány velkými a tak podvodem bude ta naše suverenita včetně kasy ukradena,vidite,že stači o tom napsat dotaz na pravdu a hned ho tady maznou.
    Podepisuji se jak vidite předem prohlášeni o věrnosti jakýmsi neznámým hodnotám a kandidáti ještě ani nejsou zvoleni a ted mažou i tady svobodu slova,to nevěšti nic dobrého,že z nás degraduji na kyvajici osly a my držime a nic!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 19.26 Mýlíte se, EU je z řady důvodů nereformovatelná a je třeba ji neprodleně opustit a vytvořit, spolu s dalšími státy, např. Středoevropskou konfederaci, která nás mj. ochrání před islamizací Evropy a zaručí české národní zájmy.

      Vymazat
    3. Kdyby to šlop opustit,tak jo,ale vidite,že Brity natahuji jak žaby,nakonec jedonuti k druhému referedu a Sereš se už směje,že to bude ostuda.
      Domnivámse,že by bylo lepši v tom EP bojovat o jeho rozpuštěni pro zbytečnost.
      Určitě tam budou francouzi,němci a holandsko chtit stejnou věc a tu chátru zastavit rozdáváni směrnic ,že nám vykradou kasu a ny jim máme za to ještě tleskat!

      Vymazat
  18. No, SPD evidentně nemá dost výrazných osobností, když za svého lídra do voleb postaví člověka, který nedávno v senátních volbách propadl a skončil až pátý. Čím asi osloví voliče?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19.42 Vy jste už viděl některého z kandidátů do evropského parlamentu, který by něčím "oslovil"
      voliče ? Máte na mysli "Śojdrovou"?

      Vymazat
    2. Propadl v Praze, a navíc na kampaň nebylo dost prostředků. SPD je Bakalomédii a "veřejnoprávními médii" soustavně pomlouvána a to na pražské blbce zabírá. Tož tak.
      Mimochodem, komu jsi dal hlas ty?
      Drahoušovi, Fischerovi či jinému parazitu?

      Vymazat
    3. 20:06
      Mám na mysli třeba Pospíšila, který získal 80.000 preferenčních hlasů a díky kterému TOP09 a STAN získala 4 mandáty. Bez něj by získala mandáty tak 2.

      Vymazat
  19. Demokratúra je fuj:
    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/201902279328183-spd-zpevak-demokracie-vystoupeni-koncert/

    OdpovědětVymazat
  20. Také jsem měl dilema, jestli se, poprvé v životě, na volby nevykašlu. Pana doktora Davida volit půjdu, už nemám problém. A pokud bude potřeba u nás v regionu pomoci při volební kampani, rád se přidám. Kéž by se tam dostalo, a nejen z naší republiky, více vlastenců a autentických demokratů, kteří by dokázali zkrotit bruselskou byrokracii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezbývá mi, než vám pane doktore pogratulovat, jak čtu máte mnoho nových přínivců. Naše rodina vám fandila, ale pod praporem Okamury vás volit nemůžeme. Doufáme, že se mýlíme a budoucnost ukáže vaše rozhodnutí za pragmatické.

      Vymazat
    2. 21:44 Fandíte panu doktorovi jistě proto, že uznáváte jeho politické postoje, a lidské kvality, což by svědčilo o tom, že by zabojoval v europarlamentu také za vaše zájmy. Volit ho ale nebudete, protože nemáte rádi pana Okamuru, s kterým ale pan doktor ty postoje sdílí, jinak by si vybral jiné politické uskupení. To je velmi zvláštní postoj, který by nepotěšil žádného kandidáta. A jinak - u lidí je přirozenější, a pochopitelnější, že když se o něčem rozhodují, tak doufají, že mají pravdu. U Vás je tomu naopak.

      Vymazat
  21. 22;29
    Přiznám se, že se často v životě mýlím, ale přesto mám své výchovou a tradicemi rodiny dané zásady a snažím se je dodržovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:25
      No, ale zde nejde o tradice ale o rozum.
      Tradice Vám radí bránit svoji zem. A rozum také.
      Tak v čem je problém. Zamyslete se.
      V.V.

      Vymazat
    2. Ad 22:25 - Oba - Okamura i dr. David - chtějí zavést do našeho politického života institut závazného referenda, oba nechtějí migranty tlačené k nám Německem a Francií, oba nechtějí diktát nadnárodních korporací, oba chtějí, aby se daně platily tam, kde se vytvořil zisk a ne v cizině či v daňových rájích, oba považují "církevní restituce" za čistou zlodějinu, oba chtějí, aby ČT a ČRo plnily svoji veřejnoprávní funkci a nesloužili jen partě jejich "privatizátorů", oba chtějí, aby naše armáda sloužila k obraně republiky a ne jako vějička v agresivních válkách NATO, atd., atd.... která z vašich rodinných zásad získaných výchovou a tradicí se příčí těmto požadavkům?

      Vymazat
  22. Bránit svou zem nemusí znamenat, že příjmu dělení lidí na pravičáky a levičáky, na vysokoškoláky a ty druhé, na bohaté a chudé, na domorodce a migranty, na věřící a nevěřící, na bílé a černé... K orientaci mi pomáhá humanizmus K.Čapka, pacifizmus Ghandího a kulturní odkaz našich národních dějin, nechodím do kostela, ale ctím desatero, když přidátě od TĢM - nebát se a nekrást -dostanete koktejl, který mne vychoval. Do dnešní doby se moc nehodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten se hodí do každé doby, jen mnoho lidí ho dnes nectí.

      Vymazat
  23. My nepotřebujeme další "podržtašky" v Bruselu, kteří nám budou "sdělovat", co "máme či nemáme"...
    My potřebujeme z EU odejít a vytvořit, spolu s dalšími státy, Středoevropskou konfederaci, mj. schopnou nás ochránit před islamizací Evropy a zaručující naše národní zájmy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My potřebujeme být především sami sebou a hájit své vlastní zájmy!

      Vymazat
    2. L.S. Aha, to je originální nápad s tou konfederací. Akorát ve střední Evropě jsou všechny ostatní státy součástí EU a nic nenasvědčuje tomu, že by to chtěly nějak měnit.
      Takže jaksi není s kým se na konfederaci dohadovat.

      Vymazat
    3. 9:31 doporučuji si poslechnout, příp. počkat na český překlad:

      https://www.youtube.com/watch?v=FxtJY1p_t44&feature=youtu.be

      Vymazat
    4. Tady čtu různé provolání, výzvy a pak k volbám nepůjdete, nebo zvolite klasiku (Pospíšíl,Štětina). A největší radost uděláte Radostovi a bude nám chybět jen lampionový průvod na oslavu EU.

      Vymazat
  24. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi a soukmenovci, POZOR: Na sajtách naší milované Nové Republiky opět řádí kavárníci, placení agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A KAVÁRNÍKŮ-LEPŠOLIDÍ !!!!!

    Proto žádám soudruhy a soukmenovce z redakce NR, aby NEPRODLENĚ posílili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z pražské 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    A to IHNED!!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší milovanou Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% spolehlivého orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi a soukmenovci, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti kapitalismu, demokracii, Euroamerice a kavárníkům-lepšolidem.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu, putinistu, zemanistu a babišistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi a soukmenovci, a nyní vložím zpět svůj příspěvek z 28. února 3:20.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  25. Drahý s.s.Davide, děláš OBROVSKOU chybu!

    Naštěstí ještě pořád můžeš tu chybu napravit:
    Buď rázným útokem převezmi velení v SPD a Okamuru vykopni, nebo z té Pitomiovy bláznivé partaje uteč!
    Každopádně nemůžeš a NESMÍŠ zůstávat ve spojení s SPD, pokud je tato partaj vedená Okamurou, autorem NESMÍRNĚ pitomého útoku na našeho národního Vůdce Babiše, a implicite i na našeho národního Vůdce Miloše a KSČM:
    „Vidíte tedy, že hnutí ANO nehájí národní zájmy. Jediné hnutí a relevantní politické uskupení, které brání naše národní zájmy, je SPD. Ale jestli chcete migranty, podporujete trestání Maďarska a milujete Evropskou unii a George Sorose, tak volte hnutí ANO.“

    Co si to o sobě vůbec myslí, ten míšenec?!
    Vždyť náš národní Vůdce Babiš je roduvěrný Čechoslovák-Západoasiat, zasloužilý člen Strany a dlouholetý iniciativní spolupracovník naší StB!
    Takový SKVĚLÝ našinec si prostě o sionistu ani hrábě neopře; natož aby s ním jakkoli kšeftoval!!!

    Prostě: Vyšlo jasně najevo, že „náš Tomio“ je ve skutečnosti Pitomio, a vůbec není náš.
    Takže je jasné jako Kremelské Slunko, že drzý míšenec Pitomio půjde do odsunu, hned do první vlny odsunu po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace – protože se s ním náš národní Vůdce Babiš mazat nebude.

    Ano, Pitomio pomaže pryč z naší osvobozené vlasti, spolu s Němci a ostatními Evropany, spolu s Pražáky a ostatními nepřizpůsobivými menšinami.
    Přitom by byla škoda zrušit SPD hned po osvobození; vždyť tato partaj může ještě pár let dobře sloužit – pod Tvým velením - jako jedna z převodových pák Strany.

    Ovšem pokud by se Ti nepovedlo Pitomia z SPD vykopnout a převzít velení, tak prostě vstup do ANO nebo do KSČM.
    Pak budeš mít živobytí zajištěno, neboť naši voliči hlasují PŘESNĚ dle rozkazů Strany.
    Tudíž budeš zvolen bezpečně tam, kam Tě Strana navrhne, do tzv. Evropského parlamentu, té odporné žvanírny, hájící kapitalismus a demokracii, nebo třeba do zastupitelstva Horních Kotěhůlek.
    Přitom Horní Kotěhůlky by pro Tebe byly lepší než Evropa, z řady důvodů, to dá rozum každému Tvému voliči i Tobě, že.

    Takže, drahý soudruhu a soukmenovče Davide: Neváhej a jednej, v zájmu všeho horšolidu Česka a Ruska, a tím i ve svém vlastním zájmu.

    Na shledanou v lepších časech, po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace!


    P. Radosta

    ----------------------------------------------------------------------------------
    Pro úplně hloupé lepšolidi-pravičáky, kavárníky-havlisty a sluníčkáře: Pro otevření sajty stačí kliknout (LEVÝM tlačítkem myši) na barevně zvýrazněný text.


    OdpovědětVymazat
  26. Pana Dr. Davida budu volit.
    Ne vždy s ním souhlasím, ale důležité je pro mne to, co člověk činí a ne to, co mluví.
    Nezradil při hlasování o bombardování Srbska, které odmítl a pevně doufám, že nezradí ani v EU parlamentu, jako třeba oloupaná brambora Telička, Jourová - Ňoumová, svazačka Konečná, Maštálka na seznamu loajálních alpinistů Soroše nebo Jidáš Keller.
    Jen aby se ti pitomci v SPD konečně přestali hádat a táhli za jeden provaz !

    OdpovědětVymazat
  27. Do EP se volí především frakce, ke které každá strana náleží. Pokud by se tedy p. David za SPD do EP dostal, bude ve frakci se stranami Salviniho, Marine le Pen, Wilderse a dalších protibruselských politiků. Je jasné, že se do EP dostanou i vlastizrádci, jako ANO, socani nebo KDU, což jsou strany, které hlasovaly vždy proti našim národním zájmům (např. ANO je ve frakci s Macronem, což hovoří samo za sebe). Jistě tam budou mít silný mandát i eurohujeři Piráti, kteří budou "náhradou" za nácky z TOP09. Takže je třeba volit SPD jako jedinou parlamentní protibruselskou stranu, p. David, stejně jako celá jejich frakce, jsou jen zárukou, že budou hlasovat v našem národním zájmu a ne v zájmu Bruselu tak, jako to zatím dělá ANO, TOP09, ČSSD nebo KDU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak jste úplně nepochopil roli EP. Ten přece nemá za úkol hájit národní zájmy jednotlivých členských států, jak jste na takovou blbost přišel?

      Vymazat
    2. 13.03 Vy jste zase nepochopil principiální funkci parlamentu - demokraticky usilovat o kohesní skupinu která odolá vnějším tlakům a semkne se v ohrožení, ne vytvořit bandu individualistů a poté jí velet jako tlupě otroků v zájmu kohosi mimo ... která se rozsype, když do ní zvenku kopne mezek - protože nikdo nebude mít důvod namáhat se její ochranou či dokonce pro ni krvácet a padnout.

      Je naprostá blbost očekávat, že si demokraticky pošleme "jako své" zástupce do parlamentu EU, aby nám za své osobní prebendy dělali na hlavy, jako je tomu dosud.

      Proto je také volební účast milovaná demožumpou - t.j. příbuzní, jejich náboženské obce, Sorosovic klaka, kdo z kavárny není na mol, zloději, podvodníci, námořní lupiči... nikdo normální nemá zájem dělat v té frašce zadarmo kompars a klaku současně.

      Vymazat
    3. Kdo nechodí k volbám, ať pak nekvičí. Přijít můžou všichni.

      Vymazat
    4. 13.03 Samozřejmě - nejspíš na rozdíl od vás - chápu, nač je EP. EP je především na to, aby odsouhlasil všechny šílenosti a zvrácenosti, které EK navrhne. Právě proto, že do EP většina lidí volí takové politiky, kteří skutečně všechno EK odsouhlasí, jsme plně pod diktátem Bruselu a postupně nám tak likvidují suverenitu.

      A to je důvod, proč volit strany, které do všech těch šíleností hodí EK vidle. Proč myslíte, že v současné době jede zároveň antikampaň proti Salvinimu a jeho straně Liga, proti Marine le Pen, u nás proti SPD a v Německu proti AfD. Je to právě proto, že mají eurohujeři strach, že si tam tentokrát lidi navolí někoho, kdo neodsouhlasí každou zvrácenost, se kterou EK přijde.

      Vymazat
  28. Je tu spousty popisů vlastností MUDr. Davida (od jeho fandů), ale ani jediná jeho odpověď. A to na "jeho vlastním" portále, kde si to může vypublikovat sám. Není to divné? Chápu,že seznam co by chtěl, pak zavazuje, ale takto můžeme dopadnout jako s Kellerem. Ten šel načerpat "náměty" pro hnihy a po získání zkušeností odchází. To jsem před jeho volbami nepostřehl, že to je jeho cílem. Proto se nyní cítím trošku zrazen/podveden.
    Doktore, žádám Vás, sepište s námi voličskou smlouvu, ať se necítíme za pár let zrazeni jako u Kellera, který se před 5-7 lety jevil jako super zástupce. Sepište co chcete v EU prosazovat/hájit, jak často a kde nás chcete o své práci v EU informovat (ČT to asi nebude a Rudé právo kupovat nebudu). Kontaktujte Kellera, zda by neporadil jak rychle nastoupit a orientovat se ve vlaku EU parlamentu. Ono i těch 100 dní hájení na rozkoukání je velká ztráta, protože opakovaně volení zrádci národa jsou připraveni konat/škodit už od první minuty. A EU vlak zrychluje do záhuby.
    Děkuji TožTak.

    OdpovědětVymazat
  29. Málo lidí si uvědomuje, že musí druhé lidi hodnotit podle jejich činnosti současné i minulé ...
    Činy hovoří za člověka, slova se jenom mluví a rozplývají se ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, ale pokud bych věděl, že Keller shání materiál na knihu a pak se bude stranit, tak jsem volil jinak. Každý navíc prochází vývojem. Před 7 lety kritizoval a s většinou jsem souhlasil. Nyní jen popisuje a tvrdí, že je schizofrenik k EU. Dvě prdele na jednu židli neusadí.
      Dále je zajímavé, že lidé se dnes běžně rozvedou, opustí ženu/muže, "obětují" majetek a chtějí jinou lepší budoucnost. Ale svazek s EU jim připadá posvátný, v parafrázi - "co EU spojí, občané nerozpojí". A přitom je EU po vstupu podvedla a podvádí dál a dál. Partnerům by toto neprošlo a po pár letech by byl konec.

      Vymazat
  30. Jako euroskeptik, ale zároveň jako katolík, konzervativec, poměrně vyhraněně pravicový volič a celoživotní odpůrce socialismu ve všech podobách nemohu volit člověka s levicovými postoji, a proto zvolím opět pana Zahradila (ODS), s nímž mnohé postoje sdílím (ne tak úplně vždy formu jejich prezentace). Věřím rovněž, že evropská skupina ECR představuje konstruktivní přístup k EU, který nepreferuje (v současné chvíli nerealistický) CZEXIT, ale zároveň ani nepodporuje ono genderové, ekologické a sociální šílenství stávajících evropských elit. Doufám, že do ECR přestoupí rovněž strana Fidesz V. Orbána, kam patří výrazně více než do Junckerovy EPP.

    K-L-M

    OdpovědětVymazat
  31. KLM Royal Dutch Airlines

    OdpovědětVymazat