Reklama

.

.

neděle 3. února 2019

Příliš mnoho otázek

Luděk Ševčík
2. 2. 2019
V době uctění 50. výročí upálení se Jana Palacha, na veřejnost pronikly informace o nynějších dalších dvou pokusech o podobnou sebevraždu. Při té příležitosti media informovala, že v porevoluční době proběhlo takovýchto sebevražd více. Dokonce prý více, než po dobu trvání tzv. socialismu. Sebevrazi přitom také často zanechávali zprávy o tom, že ukončují život na protest proti režimu. Nynějšímu. 



Protože jim ale nikdo nestaví pomníky, ani o nich nenatáčí filmy a politici jim nenosí věnce, nastoluje to otázky. Kdo rozhoduje o tom, že sebevražda upálením a pro politické přesvědčení je jednou hrdinstvím a podruhé činem duševně nemocného člověka? Kdo je nadán tou nadpřirozenou schopností, že přesně zná duševní pochody sebevrahů a může takto rozhodnout? Nebo se sebevraždy adorují jen tehdy, pokud se někomu hodily jako součást jeho politiky? Nebyla by pak jejich oslava projevem hyenismu? Nebo je snad v demokracii uznáván jen jeden názor a umřít za druhý není správné, tudíž tyto sebevrahy oslavovat nebudeme?

Kdyby novodobí sebevrazi uvedli, že umřeli třeba na protest proti politice Zemana, či Putina, byli by prohlášeni také za duševně nemocné? Otázek je více. Například – zkrátila Palachova smrt vládu KSČ alespoň o vteřinu? Nebo spíše zkrátila život jeho matky, jak prohlásila jedna z vystupujících v ČT? Domnívám se, že tyto otázky, bychom si nemuseli klást, pokud by politici smrti Palacha nevyužili. Jak je to krátkozraké, dokazují porevoluční sebevraždy upálením a pokusy o ně. I jiní lidé totiž hoří za svou pravdu. A jinou, než Palach. Co s tím, politici? Proč mlčíte k dalším sebevraždám, když jste ty předešlé oslavovali? Církev kdysi sebevrahy pohřbívala u zdí a bez mší. Nechtěla, aby se stali vzorem, aby další lidé zbytečně umírali. Ta dnešní ale slouží za Palacha velké mše. Bude takové mše sloužit i za porevoluční upálené? Pokud ne, tak proč? Je těch otázek příliš mnoho.

118 komentářů :

  1. Autore Ševčiku,koho se to vlastně ptáte?
    Je vám jasné,že by jste měl v článku navrhnout řešeni a ne jen bezmocně lamentovat a jinak nic!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Případ Palach je zneužíván. Dobře, že se to připomnělo. Diskutér 1:06 nám připomíná, že bychom měli uvažovat jaksi konstruktivně a možná chce, abychom nepřipomínali chyby. Já tedy konstruktivní budu. Navrhuji, že jestliže někdo něco po.ere, mělo by se mu nakopat do zadku. Samozřejmě pod lékařským dohledem a tlumiči obalenou nohou.

      Vymazat
    2. 1:06 vy s tím "řešením" se zřejmě opakujete. Ať je to hloupé, jak chce. Nějak vám nechce dojít, že dokud většina nepochopí nemorálnost současného režimu, dokud nepochopí nutnost a nepodpoří systémovou změnu v podmínkách, kdy je pro ni mocenský prostor, dotud je jedinou možností osvěta a výběr s podporou nejméně nepříznivé varianty cestou voleb.

      Vymazat
    3. To 1:06
      Milý pane službu konající příslušníků,pan Ševčík nic nemusí ten klade otázku k zamyšlení pro takové jaký jste třeba vy.Moc jste nepochopil,ale asi za to nemůžete,proto také slouzite ty noční,stejně jako kdysi vás otec ci děda.

      Vymazat
    4. Programování člověka... čtenáře...
      Sophia,(umělá inteligence) říká, že člověk je chytrý,protože je programovatelný.
      (Čtenáři, před volbami do EU parlamentu se už programuji).
      Jak se to děje?.... "Kdo má moc, má pravdu.Pokud máte moc, tak ji používejte k dosažení cílů"
      ...dle strategie.... Hegelové dialektiky...Na jednu stranu dáte(thésis)- problém, proti vytvoříte (anti-thésis)- reakci a máte (syntézu)- řešení....Aby historie měla progres, tak je potřebný konflikt tj. (střet protichůdných tvrzení). (https://youtu.be/92Bi7l3BqPk?t=1540)
      Praxe: ... na veřejnosti hrají konflikt (střet protichůdných tvrzení),např.: Bělobrádek a Klaus ml. viz:
      (https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Hybridni-utok-na-eurovolby-zacal-Belobradek-chtel-zasadit-ranu-mladsimu-Klausovi-jenze-ve-vlastni-strane-ma-cernou-ovci-Vypukla-kanonada-569074)
      Jak se v manipulaci s programováním orientovat?
      "Pomoci Pravé Mediální Gramotnosti, která vám zaručí, že se naučíte v době informační války pracovat s informacemi a skládat si výsledný obraz do komplexního informačního rámce o tom, co se děje s vašim životem a rodinou,
      1. – Informace není určena ke konzumaci, musí se s ní pracovat!
      2. – Nezajímejte se o jméno pošťáka, zajímejte se o zprávu, kterou vám přinesl!
      3. – Novinář nikdy nepůjde proti svému chlebodárci!
      4. – Úlohou pravého zpravodajství je učit lidi skládat informace do obrazu
      5. – Když nelze pravdu překrýt propagandou, dochází k umlčování a blokacím
      6. – Pravda zabíjí
      (https://aeronet.cz/news/clovek-v-tisni-najal-nejznamejsiho-ceskeho-youtubera-aby-detem-a-mladezi-na-skolach-vysvetloval-ze-maji-verit-jen-velkym-mediim-s-oligarchy-za-zady-ucitele-pry-maji-verit-agenturam/)"

      Vymazat
    5. Nic neilustruje zvrácenost současného režimu názorněji, než havloidní kultura sebevrahů!

      Vymazat
    6. Libor Ševčík byl původně v Mnichově, pak v mladyj frontě.
      Znal jsem se s nim, blbej nebyl.
      Ale jasně vnímal význam uspořádání bidel a závažnost pokynů bidelníků.
      Na informace, které dal soukromě se dalo spolehnout.

      Skládat informace v obraz (nejlépe Karlštejn v láhvi) je pěkná otrava. Kdo jsme to dělávali za Bilaka a Indry, máme toho dodnes pěkně plné zuby.
      Proč se vysilovat.
      Všichni beztak všechno vědí.

      V době informační války (takové šídlo například naruší volby a vůbec ho nezavřou, ve skutečné válce by se rozprsklo) je nejlepší zandat nohy do bačkor, vzít si k ruce konvičku jasmínového čaje a číst Rabelaise.
      Chvílemi se zasmějete.
      Co víc se v tomto zprdeleném světě dá chtít.

      Vymazat
    7. ....anonym 1.06....otázka je položena politikům, určitě ne tobě. Nechápeš text, jen tady vyskakuješ na každý nový článek jako placený kašpárek...Stojí ti za to dělat ze sebe takového vola? To si sebe ani trochu nevážíš??????

      Vymazat
  2. Kdo se upáli proti Zemanovi a Putinovi je zdraví člověk a lpšočlověk,Palach je Europski hrdina a to zme se učili ve škole a blil na Čt dvoutýdení Palacho festival a blila o nem i Bára Štepánová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi chodil do školy????????? Snad jako topič!!!!!!!! Pro 1"26

      Vymazat
    2. Pepek 9:00 nerozumí žertům. Zato chodil do školy namísto kotelny za Českým velikánem V.Havlem, který povoláním topiče nám v 1989 pořádně zatopil. Nevadí.

      Vymazat
    3. 10:31
      Dneska zůstane dítě chytřejší, pokud do žádné školy nechodí!
      Dnešní školství slouží k tomu, jak vycvičit z dítěte blba do germánské montovny.

      Vymazat
    4. 10:31!
      Váš poznatek o chytrosti dítěte platil za všech režimů, co jich od potopy před tisíci lety bylo a bude platit i nadále. Víte jaký je rozdíl mezi hlupákem a chytrákem? Slováci to říkají jasně: "chytrák je len prekabátený hlupák"! A že jich máme těch chytráků - už skoro víc než hlupáků. No kde brát ty kabáty a nekrást?

      Vymazat
    5. Pozor ironie.

      Vymazat
  3. Oprava,bil a mluvila o něm Bára Štepánová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:26, 1:29 Perfektní se vším všudy. Jako obvykle.

      Vymazat
    2. Bára se ale nikdy studenym ohněm nepolila.
      I přes ty kozy jí takovýhle jednoduchý věci docházejí.
      Můžou jí Kohout s Havlem ukecávat jak chtěji.

      Vymazat
  4. Postoj církví k sebevrahům bych do toho netahal jako mustr, to v žádném případě. To jsou až příliš lidské, tedy rozhodně ne svaté spolky. Jinak je ale správné upozornit na značně pofiderní kult, který se vybudoval kolem Palacha. Nejde mi do hlavy, jak je možné, že se proti této manipulativní podivnosti nikdy nevymezil nikdo z Palachovy, popř. Zajícovy rodiny. To nikomu z nich nevadí, jak kdejaký gauner mává s jejich zemřelým? To není nikdo z dnešních pozůstalých aspoň trošku zásadový? Vždyť účelovost těchto kultů bije do očí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu naopak, mne teraz za ťahanie církvi, teda aj mňa, do tejto otázky ktorú tu riešime, nevadí. Som nadmieru zhnusený, že mnohí ktorí sa hlásia k tomu istému vierovyznaniu sa prepožičali k tomuto satanistickému kultu ktoré rado zneužíva k svojim temným rituálom rôzne mŕtvoly. Ale ruku na srdce, kto rozhodol podobne satanisticky vzývať u Vás mŕtvolu Jána Husa? Pochádzal tiež z toho istého "ludského spolku", ktorému až do prepuknutia krízy a roztržky u Vás dovtedy ochotne slúžil. Že to neprekážalo komunistom ma neprekvapuje, pochádzajú z rovnakého ideologického hniezda ako súčasná porevolučná elita vzývajúca Jana Palacha. A keď Jan Hus, prečo aj nie J.Palach ako aj tí pred ním a po ňom. Jedná sa o božích aj svetských bojovníkov za nejakú ideológiu. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    2. Husa řeší hlavně Husité a Evangelíci, katolíci si jej berou do úst většinou jen účelově. Rozdíl mezi Husem a Palachem je dost patrný a diametrální. Hus byl upálen, protože odmítl popřít svůj do značné míry pravdivý pohled na věc. Palach, protože si myslel, že tím nějak zburcuje národ, což se nestalo. Hus se také narozdíl od Palacha neupálil sám.

      Vymazat
    3. 10:46
      Koukám, že nás navštívil fašoun za Slovače. Asi tam je vliv Ukrajiny silnější než u nás.
      Tvůj vzor Bandera upaloval lidi ve velkém na počkání, takže upálení Jana Husa germánama by ti mohlo být blízké. My se na to koukáme z druhé strany. Na rozdíl od vás fašounů nepovažujeme upalování lidí za oblíbenou kratochvíli, ale za zločin bestiálních vrahů. A pro to, jak s fašounama naložit, máme svoje vlastní metody.

      Vymazat
    4. 10:46
      Koukám, že nás navštívil fašoun ze Slovače. To je v té tramtárii, kde všichni bezduše uctívají tu mrtvolu Ježíše Krista.
      Tvůj vzor Bandera upaloval lidi ve velkém na počkání, takže upálení Jana Husa germánama by ti mohlo být blízké. My se na to koukáme z druhé strany. Mistr Jan Hus byl rektorem Pražské univerzity a jeho brutální likvidace germánama se pro nás stala symbolem národního boje za naší existenci. Na rozdíl od vás fašounů nepovažujeme upalování lidí za oblíbenou kratochvíli, ale za zločin bestiálních vrahů. Pro to, jak s fašounama naložit, máme svoje vlastní metody.
      Na rozdíl vás Slováků jsme si museli naší národní existenci tvrdě vybojovat a nezištně jsme pomohli i vám. Nebýt nás Čechů, žádné Slovensko by dnes neexistovalo a "Slovensko" by byla pouze zaostalá maďarská provincie s názvem Horní Uhry. Slováci pro svojí národní existenci udělali kulový a jenom se vezli. Ještě v roce 1918 chápalo jen pár lidí na Slovensku, že jsou Slováci. Takže asi tolik ty svalovče od Bandery.

      Vymazat
    5. Ükrofile 10.46 Je rozdíl, mezi lidmi, které Katolická církev tak dlouho mučila a vymáhala nesmyslná přiznání ... z bezvěrectví, z odpadlictví (pokřtěných Židů, Muslimů, pohanů...), z kacířství nebo třeba z čarodějnictví... a pak tyto oběti, jako filosofické protivníky Husa, G. Bruna... politické protivníky jako Janu z Arku... ve svém hyenismu OLUPOVALA A ZAŽIVA UPALOVALA...; Které banderovští vrazi a lupiči vraždili hromadně A SOUTĚŽILI, KDO VYNALEZNE BOLESTIVĚJŠÍ A ODPORNĚJŠÍ ZPŮSOB - ŽE SE DIVILI I PŘÍSLUŠNÍCI SS. Oni i Pobalťané byli stejní "Orientálci".

      A MEZI ZOUFALCI páchajícími spektakulární sebevraždy nebo demonstrativní sebevraždy.


      Vymazat
    6. Ve všech případech od Lotyšska a Litvy po Ukrajinu se jednalo o dobrovolníky! Tito stateční lidé zbavovali Evropu nečistoty, a kdyby se mělo verbovat v Česku za stejným úkolem na verbež jakou jste ve většině tady vy, věřím, že by se přihlásily statisíce nadšených likvidátorů. A nepochybuji, že by Banderovce ve fantasii trumfli!

      Vymazat
    7. 10:46 nerev bratček, nerev, nerob nam tuna ostudu! Ved sa nám teraz vedie lepši ako jemu, ako všetkým týmto závistným a zbabelým čeHúnom! Ked naši hrdý predkovia bojovali za Európu, tak jich chujský dedkovia dýchali kakao, aby nemuseli budovat spoločnú budúcnost v ramci kulturných národov, lebo rovno sypali piesok do heinkelovských motorov - zbabelci zákerný! Preto my sa im možeme iba smiat dnes a zazpievať si tu našú! - https://www.youtube.com/watch?v=FbKdjzqWIA0

      Vymazat
    8. Ukrofile 10:46 uniká vám, že Hus byl upálen a Palach se upálil. Pokud vám tohle uniká, nelze na váš rozum spoléhat. Škoda. JiH

      Vymazat
  5. 6:28
    Proč se nikdo nikdy nevymezil k této manipulativní podivnosti nikdo z Palachovy , popř. Zajícovy rodiny ? Zřejmě proto , aby taky nebyli prohlášeni za duševně choré když tito sebevrazi jsou oslavováni jako hrdinové . Dostali snad zaplaceno , nebo byli jinak donuceni mlčet a nemluvit o tom pravdu ???

    OdpovědětVymazat
  6. Článek je výborný. Tak vypadá kritické myšlení. - Když se Palach upálil, bylo mi 13 let. Šla jsem se s velkým smutkem podívat na tryznu v Brně. Tryzna spočívala v průvodu vedeném papaláši s Šabatou v čele...Pokrytectví z toho čišelo. Bylo to něčím odpudivé a trapné. Bylo jasné, že ta smrt s okupací nijak nehne. Ani stopa po nějaké bojovnosti. Jen rozblekotaní funkcionáři.Šla jsem domů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palach nebyl normální člověk. Byl to ubožák, chudák, slaboch... a proto skončil jak skončil. To platí o všech, kteří spáchají sebevraždu a nedovedou řešit problémy. Takových lidí není škoda.

      Vymazat
    2. Takovýto lidé mají být pod péčí lékaře, kde jsou běžné zásady zdravého člověka, který se chrání před smrtí. Zdravý člověk to neudělá. Ti dva v Praze, co se chtěli upálit, proti komu bojovali, proti komunistům ne, možný ani nevěděli co činí. Možná bojovali proti Miroslavě Němcové či Kalouskovi?

      Vymazat
    3. 8.37,8:27 To je vám rudejm hlupákum naprosto zbytečné vysvětlovat, proč to ten člověk udělal, stejně to rudým vymytým mozkem nejste schopni pochopit. Toho lékaře si vyhledejte VY.

      Vymazat
    4. 9:37 Blbeček trolíček, ako obyčajne, nechápeš nič, len príkaz trollovať.

      Vymazat
    5. Ráno jsi se nepodíval do zrcadla? Udělej to alespoň nyní.

      Vymazat
    6. Pepku A9:37, rudým blbečkom zbytočne nevysvetluj. Nezabíjaj zbytočne čas nejakým planým vysvetlovaním. Vezmi kanister benzínu vylez na námestie škrtni sirkou a názorne predveď tým rudým blbečkom, ako je to doopravdy s tým Palachom:-). Namiesto tých svojich výprdkov tu v diskúsii nám to pekne názorne predvedieš na Pražskom námestí. Urobíš tým kopec užitočných vecí naráz a ešte Ťa katolícki duchovní vyhlásia za ďalšieho blahoslaveného po Palachovi. Môj profil Ukrpfil.

      Vymazat
    7. Palach byl bizár. O tom svědčí nejlépe to, jaká byla reakce vedení vysokoškolských radikálů pod vedením Holečka. Ti zprvu vůbec nechápali o co jde a vyslovili se v tom smyslu, že něco takového patří spíš někam do Asie. Jenže velice rychle vycítili obrovský politický potenciál.
      O tom že byl Palach obludně politicky zneužit nemá cenu diskutovat. Jediná smysluplná diskuse se dá vést pouze v mantinelech toho, nakolik to byla osobnostně konzistentní osoba.

      Vymazat
  7. Možná by stál za to takový psychologický pokus. ,,Nadáváš na Zemana, na Babiše, vládu. Svaluješ všechny současné zlořády na komunisty, kteří už nejsou u moci třicet let. Máváš na náměstích ukrajinskými, tibetskými, nebo duhovými vlajkami. Obsazuješ cizí majetek ze kterého tě policie vyhání. Bojuješ za práva homosexuálů, migrantů, cikánů a já nevím koho ještě. A nic se nemění. Společnost je dle tebe hluchá a slepá. Chceš burcovat lidi. A pak adoruješ a brečíš nad hrobem Palacha. Přemýšlíš o jeho odkazu, hrdinství...
    Tak dobře. Tady máš kanystr benzínu a zapalovač. Napiš dopis jak nesouhlasíš se současným marasmem a jak po vzoru Palacha půjdeš vyburcovat národ. Postav se pod koně a zapal se. Budeš hrdina. ČT o tobě bude mluvit čtrnáct dní. Pehe, Mitrofanov a jim podobní budou psát nekrology. Fialové a Kalouskové budou zatlačovat nad tvým hrobem slzy. Černý ti vyrobí sochu a Praha po tobě přejmenuje nějaký plácek. Tak co? Jdeš do toho, nebo jsi jen pokrytecký tlučhuba a zbabělec? Ale jdi do toho s čistou hlavou. Žádné drogy, alkohol, osobní problémy. Aby bylo naprosto jasné že jsi to udělal (udělala) ze svého nejhlubšího přesvědčení."
    :-) Jsem si naprosto jistý co by podobní odpověděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:35 Máte můj souhlas.

      Vymazat
    2. Drobné připomenutí - Palach spáchal demonstrativní sebeupálení jako člen organizované skupiny, jeho čin byl provázen písemně formulovanými požadavky s tím, že při jejich nesplnění budou následovat další živé pochodně z řad členů skupiny. Že to zahájí zrovna Palach, to byl výsledek losu !! Jeho čin byl tedy očekáván ostatními členy skupiny a tento vliv mohl být významný pro osudné rozhodnutí. Použít akt demonstrativního zmaření lidského života jako nátlakový argument pro požadavky politického rázu je zvykem u teroristů - tam ovšem jde o životy jiných (kdy útočník může zahynout rovněž - a taky z jeho pohledu může jít o "sebeobětování"). Palach tento akt spáchal sám na sobě, což ovšem tento akt "autoterorismu" v mých očích nečiní lepším. Nenásledovat Palacha není otázkou zbabělosti, ale soudnosti ! Život neumíme stvořit, byl nám dán a je mnohem těžší ho žít, pokud chceme dostát vytčeným cílům, než ho instrumentálně ukončit při jediné nátlakové akci. NE, Palach u mě není hoden žádné úcty !

      Vymazat
    3. Palach především ublížil své matce. Otec už tehdy asi nežil. Operuje se jeho vzkazem, že další pochodně budou na řadě. Čtenářům NR byl podsunut vyšetřovací spis, který tvrdil, že k rozhodnutí spáchat sebevraždu se rozhodl sám. Běžný uživatel veřejně šířených informací si může domyslet, že Palach o dalších pochodních lhal nebo jen vydíral, což s čestností a poctivosti má málo společného. Jsou tedy nebo nejsou další kandidáti na sebeupálení? Nikdo se sám nepřiznal, protože si uvědomuje, že to byla špinavost posílat někoho, aby takovým strašným způsobem zemřel. Vyšetřovací spis může být jenom draft, o kterém se diskutovalo. Také do bezpečnosti nalezli podivní lidé. Kdo ví jestli nechtěli něco zakrýt. Není třeba znát podrobnosti, které jsou soukromou věcí jeho rodiny. Z celé kampaně je zřejmé, že je třeba si dávat sakra pozor na to, čím nás demokraté krmí.

      Vymazat
    4. 11:28-odkaz na to, že byl členem organizované skupiny jistě máte! Každý citlivý jedinec se rozhoduje zkratkovitě. Měl snad Palach vzít samopal a na protest proti okupaci vystřílet Milovickou hospodu? To by byl hoden Vaší úcty? "Nenásledovat Palacha není otázkou zbabělosti ale soudnosti!" !!! Za předpokladu organizované skupiny, je přísaha hodna její porušení, říká mnohé o Vás! Palach je hodný úcty, navzdory Vaší neúctě a pseudo úctě našich politických šašků.

      Vymazat
    5. 12:51
      K členství v organizované skupiny se zatím nikdo nepřiznal. Buď nebyla nebo převažuje to, že i když by současní propagandisté tyto členy vyznamenali a oslavovali, soudnost jim radí, nemluv a nikde se nesvěřuj, protože je mnoho těch, co by si mysleli, že jsou gauneři a zbabělci.

      Vymazat
    6. 12:51 viz články a materiály dříve zveřejněné, a to i zde na NR, kde bylo široce diskutováno. Kde jste došel k bludu, že bych ctil Palacha, kdyby "vystřílel hospodu" ? Pane Povolný, já mám něco odžito, jsem otec dětí a snad znám i význam slova pokora ve smyslu úcty k životu - ten totiž není žádným zbožím či vlastnictvím a každé jeho svévolné zmaření je aktem lidské pýchy a zvůle, kterou si mnozí pletou se svobodou. Z čistě lidského hlediska mi může být líto Palachovy tragédie, která jistě byla výslednicí řady vlivů a okolností. Nicméně odmítám glorifikaci tohoto činu a spekulace na téma "sebeobětování". Zabil nejenom sebe, ale i kus života svých rodičů a nejbližších, vzal jim víc, než si vůbec ve své mladické omezenosti dokázal představit. Pravé sebeobětování nemůže být spojeno s požadavky, vydíráním či kalkulací efektů daných tak brutálním činem, jako je demonstrativní veřejné sebeupálení. A jestli tím dostál Palach svému závazku v rámci naplánované akce jakési širší skupiny - to není u mě to nejpodstatnější, byť to mohlo být významným vlivem - o tom lze už jen spekulovat. Dospívání je složité období, které má svá rizika, ale vždy je lepší (a těžší) pro dobrý cíl žít, pracovat a třeba snášet i příkoří, než demonstrativně zmařit mladý život. Z Vaší reakce čiší póza a pochybuji, zda si uvědomujete, že člověk není pánem nad životem ani nad smrtí, ačkoliv smrt tak snadno dokáže přivolat a jen málokdy zapudit. Co Vy víte o zápasech za záchranu či zachování života jiných, když připouštíte a uctíváte svévolné utracení života "na protest" proti čemusi ? Nechte už Palacha spát a soustřeďme se na dnešní mladé, co je učíme, co jim dáváme, jaký svět jim zanecháme.

      Vymazat
    7. 14:16- vidíte, jak je důležité si občas vysvětlovat řečené. Vše co uvádíte jsem na NR také uvedl. Že měl Palach žít a jako levičák z chudých poměrů bojovat za svoji vizi "socializmu". Proto nesnáším současné šašky, přiživujících se na zbytečné smrti JP. Avšak ani jeho zbytečná smrt nemůže zakrýt protest proti okupaci, ať už si ji budete vykládat jak chcete. Dám Vám záludnou otázku. V historii jsou známé případy hromadných sebevražd žen po prohraném boji jejich mužů, měly žít?

      Vymazat
    8. 15:10 Pane Povolný, k Vaší otázce: člověk je složitá nádoba a troufám si tvrdit, že u žen to platí dvojnásob :-). Nevím, zda ty Vámi zmiňované sebevražedkyně to provedly pouze "na protest" proti čemusi nebo jim naopak hrozila neodvratná smrt z rukou vítězů - ovšem až po hrůzách mučení, zneužívání apod., takže třeba daly přednost šetrnějšímu způsobu odchodu z tohoto světa, aniž by tím chtěly říci cokoliv jiného. O dětech se nezmiňujete - přičemž právě pro potomstvo bývají přírodní tvorové schopni největších a predátory nečekaných obětí i za hranu pudu sebezáchovy jedince. Zkrátím to - demonstrativní utracení života "na protest" proti čemusi neuznávám a nemám rád účelové intelektuální kotrmelce předváděné za účelem obhajoby neobhajitelného. Ale to bychom museli začít mluvit o hodnotách, mantinelech, vztahu k životu apod. PF

      Vymazat
    9. PF-přesně tak, museli bychom se začít bavit o základních hodnotách člověka. Ještě jsme nedospěli k míru mezi národy a už nás opět posouvají k nenávisti. Správně jste podotkl mantinely. V Evropě jsme si jakž tak mantinely(národní)vytvořili. Ne moc pevné ale sbratřete černé a rezavé mravence. My jsme jen větší. Přidejte třetí, víru nebo velké mravence a už se to zase mydlí. Jakou bude mít potom cenu život jednoho člověka, na kterou ho dostala naše civilizace? A zde Vám odpovídám na "šetrný způsob odchodu ze života". To si musí zhodnotit každý sám za sebe, podřídit se okolnostem nebo co jiného zbývá? Bojovat rozumem, umřít sebevraždou, nebo umřít v boji, jiné možnosti neznám. Podřídit se okolnostem je nejčastější ale nejméně čestné. Jak jsem již uvedl, Palach zvolil druhou nejméně vhodnou možnost, vlastní smrt. Možná další provokativní otázka, té první jste se vyhnul "složitou nádobou člověka".Jsou národní státy nutností a základem společenství lidí nebo jen přechodnou záležitostí a co bude dál? Máme jasno? PS. Nezodpověděná otázka: ty ženy se vrhaly do propasti i se svými dětmi.

      Vymazat
    10. 18:48 Pane Povolný, točíte se dokola, můj postoj je snad zcela jasný, ale potřetí Vám to zopakuji: demonstrativní zbavení se života "na protest" proti čemukoliv neuznávám a odmítám takový čin hodnotit jako sebeobětování či dokonce hrdinství (důvody jsem sdělil výše). Nechte si svou pózu obdivu a úcty k poslednímu činu J.Palacha, já si zase nechám své přesvědčení, které pramení z mých hodnot a mého životního poznání. Víte, jsou lidé, kteří vždy budou obdivovat velké činy (sice hrozné, ale velké), a pak dokáží obdivovat třeba Napoleona, Hitlera, Stalina, atd. Jste asi mladší ročník a vidíte to na můj vkus příliš striktně s tím bojem a rychlým umíráním ve jménu cti. Prioritou-základním pudem je přežití, což vyžaduje schopnost adaptace (tím jistě nemíním slouhovství), nepřítel může být poražen později, až budou konsolidovány síly a nastane čas. Pokud já budu mít sebemenší možnost uchránit svou rodinu, tak se s ní do propasti jistě nevrhnu a nevidím důvod oslavovat ty, kteří tak učiní se slovy, že je lepší se zabít než žít jako poražený. To bychom nepříteli tu kolonizaci velmi usnadnili, kdybychom se hromadně zbavovali života. Nepřítele sebevraždou jen potěšíte, bojovat je třeba i za ztížených podmínek a každého dobrého jílce je třeba. O národních státech někdy jindy. Dnes jsou národní identita a vlastenectví překážkami pro pachatele obřího nadnárodního sociálního inženýrství a tvůrce NWO, ale v mých očích jsou naopak nutné. PF

      Vymazat
    11. PF- nevím, proč jste tak zaťatý proti "vyššímu principu", každý jej může mít jinak nastavený ale nešť. Kartu Palacha jsem nevytáhl, souhlasím, nechme jej v pokoji. Jinak děkuji za diskuzi a snad za Vaši trvalou značku PF, značku kvality.

      Vymazat
    12. 20:24 Pane Povolný, Vaše příspěvky čtu dlouhodobě se zájmem, byť zrovna dnes jsem si dovolil oponovat. Pěkný zbytek večera. PF

      Vymazat
  8. Absurdní je, že se dnes Palachem ohánějí šmejdi nejvyššího řádu. Stejně tak nestydatě používají Masaryka atd. Hitler jim už nevadí. Stejně jako válečníci z USA i Banderovci a fašouni z Ukrajiny.

    OdpovědětVymazat
  9. Proč jsou tady pouze články, které pomlouvají Západ, USA, nádherný vývoj po roce 89 atd., ale nenapíšete článek třeba, jak se na ruské lodi našlo 9 000kg kokainu,jak minimálně jednou týdně ukáže rus nějaký nový stroj na zabíjení, to se do vaší proruské prolhané žvanírny nehodí! ZOUFALCI.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu-li chtít informace z druhé strany, pustím si ĆTv.

      Vymazat
    2. Pro 9:29
      Nedělám si iluze ani o Ruské federaci. Jistě mají problémy s chudobou, bezdomovectvím, vylidňováním venkova či znečišťováním ŽP jako kterákoliv jiná kapitalistická země. Proč jim ale fandím na rozdíl od USA, VB, Franice nebo Německa? Rudá armáda nás osvobodila z fašistického jha. Rusové jsou pro mě příkladem hrdého a vlasteneckého národa. Rusové jsou schopni zpívat svou hymnu kdekoliv a kdykoliv. Uděláme to my??? Rusové se musí potýkat ze sankcemi, protože se nechtějí podřídit zhoubnému západnímu diktátu, kterému jsme se již my (občané ČR) plně podřídili a ztotožnili jsme se s ním, o čemž svědčí náš každodenní život. Rusové jsou pro mě v mnohém vzor a opora, ono dubisko, jež odolává zhoubným až dosaváde časům... Pokud by se něco zlého stalo Ruské federaci, byla by obroda nejen našeho národa MNOHEM složitější a bolestivější. Oni nám byli, jsou a věřím, že i budou nadále příkladem v řešení mnoha složitých otázek dneška.

      Vymazat
    3. 10:37 Píšete krásně, jeden by se rozbrečel, ale 68 rok vše zastínil. Rus mi zastřelil kamaráda, ne AMERIČAN, proto a ještě pro mnoho jiných duvodu nemám Rusa rád, a vždy budu upřednostňovat kulturně vyspělý západ, než ruský chudákov. A napsat, že nám budou PŘÍKLADEM, to chce opravdu silný žaludek.

      Vymazat
    4. Souhlas pane Povolny. Jestli to Pepkovi chybí ať jde tam.

      Vymazat
    5. Až se Pepku 11:00 odstěhuješ do té Ukrajinské, Kosovské, Afgánské, Iracké, Libijské... prdele, pak se můžeš takhle ozývat. Z té prdele samozřejmě:-).

      Vymazat
    6. Ještě bych se taky já rozbrečel Pepku10:59, hlavně jak ti rus zastřelil kamaráda:-). Zajímavé jak přesně znáš národnost toho sovětského vojína. Stavil bych se že znáš i jeho jméno a hodnost:-). Jmenoval se Kličko, sloužil v Praze a velel těm sprostejm ruskejm okupantům který splodili nádherných Kyjevských Eurovlastenců.

      Vymazat
    7. Lézt do Americké prdele a psát odtud ódy na americký okupanty, americkej chudákov, to si žádá výnimočně silnej žaludek.

      Vymazat
    8. 11:23-být Vámi, učím se rusky, také budu muset, asi. Nemám dva pasy!

      Vymazat
    9. 9:29
      A kdy se ty imbecile v našem mainstreamu budou objevovat pozitivní zprávy z Ruska?

      Vymazat
    10. 9.29 Pokud hledáte rusofobní články a desinformace, sledujte veřejnoprávní media ČR, A.cz, Seznam.cz a podobné... a budete jistě spokojen. Česká Nová republika prostě pro vás není to pravé ořechové. A najděte si v archivech Völkischer Beobachter, Der Stürmer - tam je to pravé počteníčko pro vás...

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. 11:14 Blbe, a kdo jinej tady byl v 68, mám snad napsat sověts. vojska. Vždyť sssr a nynějši rusko je naprosto stejná firma, pouze nekvalitně přemalovaná, idiote. A pokud chceš psát Ukrajinská vojska, tak potom miliony rusu pozabíjel Gruzínec, Stalin a za 2 SV muže Rakousko, ty blbé hovado.Pouze osel tvého ražení chce zpochybnit ruskou okupaci.Každý normální starší člověk ví, že to je chcípák RUS.

      Vymazat
    13. o Rusech a roce 1968.
      Tehdy mi bylo 20 let a vše jsem zmateně prožíval a hlavně si to všechno na rozdíl od mnohých pamatuji. Také na mne mířil ruský soldatik asi 20-ti letý samopalem, přímo na hruď a byl stejně jako já připosraný strachem. Jenom díky tomu, že on ten svůj překonal mohu nyní artrotickými prsty datlovat do kláves. Tomu pánovi co Rus zastřelil kamaráda. Rusové u nás pár lidí zastřelili a jich tady také pár set zařvalo (vždyť byli za okupanty a i u nás se našli hrdinové). Tragické epizody jako vždy v dějinách jsou marginální (okrajové a účelově manipulační). Podstatné tehdy bylo kdo a proč je k nám poslal. A to bylo brežněvovo politbyro, které tím udělalo trockistickou službu emerickým chazarům, vlastně zprofanovali reálný socík v jevropě jednou provždy. Proč to udělali? Nebyli to žádní debilci, nýbrž komoušská elita, bohatější než dnešní oligarchové. A dohodla se s chazary o předání moci (až za 20 let, v další generaci debilků) za uznání jejich narabovaných majetků. Na to potřebovali vychovat celou generaci antikomunistů přímo uvnitř systému a to se stoprocentně zdařilo i pro další tři generace gojimů. Nasaďte si obojky a náhubky slovanští bastardi a olízněte ruku co vás umlátí k smrti. Nic jiného si nezasloužíte - tupé stádo (nenapíšu hovad, abych se jim nemusel omlouvat).

      Vymazat
    14. ke srovnání motivace upálených Janů.
      Jan Palach se upálil vpodstatě pro potřeby satanistických sionistů (kdo a jak jej motivoval), ikdyž byl přesvědčen, že protestuje proti okupaci a tak něco změní nebo něčím pohne. Nepohnul proto, že nechtěli jeho loutkovodiči, nebyly ještě připravené kádry a indoktrinace mládeže teprve začínala. Jeho symbol využili v roce 1988 a letos a ještě v další generaci nemyslících biorobotů znova využijí (2038).
      Jan Hus věděl, co ho v Kostnici čeká a připravil paradigma svým tříletým působením v kapli betlémské a na Karlově universitě (indoktrinoval mládež předem a cíleně). Věděl, že ho klérus nemůže pustit na svobodu ani žalářovat a tak donutil klérus k indoktrinaci českých pod obojí. Takže na rozdíl od Palacha měl plán a ten beze zbytku naplnil rukama fanatického kléru. Tomu říkám smysluplná oběť, navíc vystavil církev do role satanských vrahů, mistrovské dílo.

      Vymazat
    15. Jan Hus byl upálen a Jan Palach se upalil. Je zvláštní že si toho tady nikdo nevšiml a to je zásadní rozdíl. Právo vzít si život má jen postižený.

      Vymazat
    16. Pánové,16:45 a níže, nemám s vámi problém.

      Vymazat
    17. Mirku Povolnej!
      V čem je podstata toho vašeho neproblému? Je to souhlas nebo nesouhlas? Když souhlas tak v čem a proč, když nesouhlas detto. Tot základ diskuse-občanský postoj a vo to go!

      Vymazat
    18. 12:03- souhlas a ten se nemusí zdůvodňovat nebo jsem u soudu?

      Vymazat
    19. 16.45 IDIOTE, STAČÍ VÍC PSÁT NEMUSÍM.

      Vymazat
  10. Pokud mě paměť nešálí, proti rozdělení Československa se také kdosi upálil. Vzpomeneme si na něho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Ale nespomínam si na podrobnosti. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
  11. To se rudi dedeckove poserou vzteky:-)))#

    https://www.novinky.cz/internet-a-pc/mobil/496282-evropska-komise-zvazuje-zakazat-zarizeni-huawei-pro-site-pate-generace.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě, ti jsou na mobilních sítích páte generace z Číny životně závislí. Teď bude určitě po nich a vy budete moci už klidně spát se svým americkým mobilem. Jen ale do té doby, než zjistíte, že byl vyroben také v Číně. :-)))

      Vymazat
    2. 10:18 Jasně Čína udělá odvetné opatření a budou usa biti víc zdravím hnědého nácka Rudý dědeček.

      Vymazat
    3. Nám dědečkům je celkem u prdele, že budeš platit 4x více za nové sítě 5G než kolik stojí od Číňanů.( nehledě na jejich tech. úroveň). Hlavně padej do roboty ať nám vyděláš na důchody a něco zbude na USA G.

      Vymazat
  12. Kdo pořád hledí do minulosti a hlavně to platí na politiky, tak pro lidi tohoto státu neudělá nic, jen ho to dobře živí. Jen si tak vzpomínám na B.Sobotku jak horlil, že seš musí něco dělat s tou vodou a po 4 rocích bylo třeba něco udělat aby nebylo sucho. Kde je počasí a B.Sobotka? A pan Birke pořád mlčí.

    OdpovědětVymazat
  13. Nejlepsi by bylo, kdyby se vsichni ti rudi dedeckove upalili. Konecne by udelali neco prospesneho pro ostatni:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Více už jste o sobě sdělit nemohl.

      Vymazat
    2. 10:20 obecní blbeček Pepek Vyskoč opět sprostě zamečel :-)

      Vymazat
  14. Ó jak demokratické!

    OdpovědětVymazat
  15. Vyvoz ruske "demokracie":

    https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/496281-na-ruske-lodi-na-kapverdach-nasla-policie-pres-devet-tun-kokainu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počti si tady, moulo: Komentář pomocí Sputniku RedFox
      11:28 03.02.2019
      https://cz.sputniknews.com/nazory/201902029100562-Balkan-ozbrojeny-konflikt-Rusko/

      Vymazat
    2. 10:49 ta informace je neúplná, není uvedeno, kdo si loď objednal, to že na ní bylo 11 ruských námořníků absolutně nic neznamená. To je stejné, jako když někde zavřou českého tiráka za převaděčství, když ani nevěděl co převáží pro zahraniční společnost.

      Vymazat
    3. To, že má loď ruskou posádku neznamená, že majitelem musí být Rus... a státní příslušnost lodi se určuje podle lodního registru, v němž je zapsána. Mnoho Evropských lodí, i lodí USA, GB, Francie a jiných rejdařů ze států EU je zapsána kupříkladu v panamském či jiném "laciném" lodním registru - takže jde o lodi Panamské či jiné..."laciné vlajky", kde jsou nižší nároky na vybavení lodí a jejich technický stav a levnější poplatky. Majitelem ruského rejdařství může být například občan USA, Izraelec, nebo Ukrajinec...

      Vymazat
    4. 12:08,13:58 Chápu, pro rusáka trapné, tak se to nějak musí okecat, nic nezměníte na tom, že to je ruský pruser.

      Vymazat
    5. 14:26- oni teď Rusové vypomáhají Američanům, jejich vojáci v Afganistanu nestíhají při tom balení se.

      Vymazat
    6. PS. a ještě nejsou tak zaběhlí, získávají zkušenosti.

      Vymazat
  16. Jo ať si mektaj normální člověk jim to nesežere palach hrdina není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Taky jejich trolly Pepek Vyskoč, se též může posrat vzteky.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  17. Palach je hrdina,učili sme se to ve škole a bilo to na Čt a mluví o tom stále herci a kultúrni společenska smatánka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ja, stejnou hrdinkou byla i bláznivá Viktorka, když se schovala za bouřky pod strom, aby do ní mohl praštit blesk...

      Vymazat
  18. Přátelé, vše je na dobré cestě, již 30 let žijeme v pravdě a lásce. Máme velké štěstí, že nám ji přijede připomenou takový velikán americké administrativy jako je balkánská řeznice Madla Korbelová. Jenom by mě zajímalo, jestli její rodina už vrátila všechny umělecké předměty, které vyvezla z Prahy do USA po válce, když vybílili byt jiné židovské rodiny, která zařvala v koncentrácích. Nepochybuji, že i tady zvítězí pravda a láska navzdory mediálnímu tichu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké posměšné brože si ta "dříve narozená kouzelnice" (dělníci z Ringhofrovky - Tatra Smíchov, tak v padesátých letech minulého století "slušně", s odstupem času přímo politicky korektně, překládali "stará čarodějnice"). Rozhodně přiveze "noty" pro českou politickou scénu napříč partajema... a přísliby prebendy pro "zasloužilé". Postaví do latě i všechny tuzemské Židovské obce včetně jejich svazu.
      Kam se Čert štítí, tam pošle tuhle dámu.

      Vymazat
  19. 10:11 nedávno tu byl na NR celý článek s přehledem upálených po r. 1989

    OdpovědětVymazat
  20. Ať žijí naši „západní" přátelé to je normální drzost:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/201902039102451-nizozemska-firma-penize-obchod/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Západu už nestačí ten penězovod na půl biliónu, ještě si ukousnou všude, kde se necháme okrást. Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere. Chci vidět ten čurbes, až přestaneme dostávat i ty ubohé "dotace" po r. 2020, kdy budeme jenom platit a platit jako mourovatí.

      Vymazat
    2. 12.31 Vy jste od EU skutečně něco dostal? My už teď jenom platíme, platíme, platíme... a musíme projevovat vděčnost. Jak to je v Jakobínovi? "...Zdráv buď, Ó Pane náš, lid Tvůj Tě vítá..."
      Jak to říkal Krylův neznámý vojín? Správně, Panstvo z Deep state...

      Vymazat
  21. 10:18 Amerika už technologicky zaostává nejenom v telekomunikacích bez ohledu na to, že dovede odposlouchávat celý svět. Jenom blbec se může radovat, že nám chtějí diktovat, abychom nebrali nic z Číny. Amerika to stejně bude překupovat a fedrovat jako svoji 5G. Jednoho krásného dne bude ČR donuceno koupit jaderné reaktory od Westinghouse, i když budou předražené a nebezpečné, protože tato firma 50 let žádný jaderný reaktor do provozu neuvedla, v Česku jenom problematický SW k ruským reaktorům. Westinghouse už nedovede vyrobit ani palivové tyče a dnes s nimi nebezpečně experimentuje na Ukrajině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusak neexperimentoval a vysledkem byl Cernobyl.

      Vymazat
    2. Černobyl je na Ukrajině a podle posledních banderovských informací to byla sabotáž ukrajinských soudruhů, která zásadním způsobem přispěla k rozpadu SSSR :-)

      Vymazat
  22. Velmi dobře napsaný článek...v 69 roce mi bylo 15 let a už tenkrát mi připadal Palachův čin naprosto hloupý a nic neřešící. Kdyby vzal třeba nmalorážku a zastřelil nějakýho komunistickýho papláše, mělo by to alespoň nějaký hmatatelný efekt. Jeho sebeupálení bylo tehdejším papalášům naprosto šumafuk, stejně jako zbabělci Dubčekovi.

    OdpovědětVymazat
  23. 12.28 - velmi zajímavý příspěvek.
    Jinak zpět k Palachovi. Vidím jenom dvě verze případu: Buď ten mladík jednal úplně sám, a idealismus mládí zná takové činy.
    Nebo byl členem organizované skupiny, která "potřebovala mrtvolu". Martin Šmíd, miláček disidentů,to byla soft verze.
    Více se neodvažuji ani domýšlet, ani psát.
    Třetí verze není.
    Ale jedno je jisté: sebevražda za politickým účelem je k ničemu. Z psychologického hlediska nás lidí, takto oblečených zvířat, je to zkrátka oběť. "Vzal na sebe naše hříchy, naši odpovědnost, budiž blahoslaven."
    Stejně odpudivý mechanismus myšlení byl použit s Ježíšem.Stejně jako v ještě starších komunitách
    / civilizacích/ býval každoročně obětován člověk buď škaredý nebo vyjímečně krásný nebo král. Aby byla úroda!A ono to zabíralo - Slunce a déšť skutečně trval...úroda byla. A když ne, tak sem s nějakou další obětí! Ani v r. 1969 tomu nebylo jinak. Opravdu ubohý posun...

    OdpovědětVymazat
  24. Myslím ubohý posun v tom, jak společnost vždyckz ráda brala a bere ty lidské oběti, jak se hořekuje a pak jede vše dál po staru. Nejlíp to vystihl Kryl ve známé písni Neznámého vojína.

    OdpovědětVymazat
  25. Komunistická, odporná chátro,
    záměrně vám uniká, že dnes, na rozdíl od dob Palacha, můžete váš nesouhlas s čímkoli naprosto svobodně vyjádřit ve volbách, v médiích, kdekoli.
    Tuto možnost v době vaší hrůzovlády Palach a nikdo jiný neměl.
    Palach je prostě hrdina tohoto národa. Jeden z mnoha. Takový, které jste, vy rudé svině, dokonce v 50. letech popravovali a zavírali na smrt do lágrů.
    Prohráli jste, lidé vámi opovrhují. A čím víc budete psát takových přiblblých absurdit jakým je tento článek, tím to bude horší. Smiřte se s tím. Nebo ne, hovada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty troubo, co to tady mektáš? Za jednu zimu v blahobytné české společnosti dnes umrzne více lidí, než jich zemřelo v těch lágrech za 40 let v dobách socialismu. Tito mrtví se nepočítají, troubo? Ať žije pravda a láska!

      Vymazat
    2. 14:42
      Vy oslovujete své spolustraníky na NR? Zajímavá diagnóza. :-)

      Vymazat
    3. 14:42-kontrolujte se nebo Vám praskne cévka. Tuto možnost nám umožňuje technika. Zkuste se dostat do tištěných médií dnes. Bez pochlebování! Že je NET již dnes nepohodlný Vám jistě neušlo. Tak vydržte, máte šanci se stát příštím cenzorem zde na NR. Jen s tím Palachem máte pravdu a kdyby žil, vím jistě, že byste již nežil Vy!

      Vymazat
    4. Technika vám nic neumožňuje, blábolisto. Umožňuje vám to společnost, která ctí hodnoty jako svoboda slova, svoboda projevu, demokracie...
      Zkuste si něco svobodně-technicky proti režimu hlásat na Kubě, v KLDR, v Číně, v Turkmenistánu. Uvidíme jak pochodíte.
      A to ani nebudu dál rozebírat fakt, že tu techniku máme k dispozici právě díky tomu svobodnému západu.

      A tištěné médium vám taky nikdo nebrání vydávat.

      Prostě blábolíte, blábolisto, nikdo vám dnes na to už ale neskočí.



      Vymazat
    5. 19:23-Technika umožňuje hodně, na obou stranách! A nadšení! Nevím, jestli si pamatujete vysílání ČS.rozhlasu po srpnu 68. Nebo nadšence současné? Zbývá vám jen zrušit NET nebo zavést komunistickou cenzuru, jakou mají Vámi uvedené země, váš vzor a konkurent současně, jak napovídají vaše obchodní války!

      Vymazat
  26. To se rudi dedeckove poserou vzteky:-)))

    https://www.novinky.cz/internet-a-pc/mobil/496282-evropska-komise-zvazuje-zakazat-zarizeni-huawei-pro-site-pate-generace.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. blbečku, ty seš jak obehraná deska, už jsi to sem pověsil v 10:18, nic jinýho nemáš na skladě, demente?

      Vymazat
  27. Modří dědečkové, vyzývám vás, abychom spojili své síly a pomohli zachránit americkou ekonomiku z obludného stisku čínského prezidenta Si! Pro nás, pro modré dědečky, pro které vychází slunce ve Washingtonu, pro nás by to měla být prvořadá povinnost a naprostá priorita! Ode dneška bychom měli zásadně nakupovat jenom to, co nám schválí Říše dobra, veškerou výzbroj, jaderné reaktory, ropu i plyn. Modří dědečkové, pomozme své poslušné a oddané vládě, kupujme výhradně americké výrobky, byť jsou třeba vyráběny v Číně, důležité je, že zisky poputují do USA a nikoliv do rudé Číny. Modří, pomozme Americe zvítězit na celém světě, aby se pravda a láska rozšířila i do těch nejodlehlejších koutů celé Země!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně aby ty zisky neskončily v Chujlostanu, to je totiž zásadní rozdíl! Zatímco ruští "bílí negři" (Bronstein) coby de facto vječně zlití divoši jsou pro civilizaci zcela nepotřební, tak žlutej xindl nám může dosloužit tradičně v roli kuliů s touhle slušivou šálou na krku! - https://www.dhm.de/fileadmin/medien/lemo/images/ba008251.jpg

      Vymazat
  28. Mimochodem, netušíte někdo, jak ten letošní napodobitel Palacha dopadl? Žije? Nějak k tomu nemohu najít info.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mediální ticho, mohl byt trumfnout palachiádu

      Vymazat
    2. Taková otázka v naší svobodné demokratické zemi neexistuje. Mělo by vám dojít, že není žádoucí, abyste se cokoliv dozvěděl.

      Vymazat