Reklama

čtvrtek 7. února 2019

Senátor Jiří Drahoš se prohlásil prezidentem ČR...

Ivan David
7. 2. 2019
Senátor Jiří Drahoš se po včerejší konzultaci na Velvyslanectví USA prohlásil za nového dočasně dočasného prezidenta České republiky. Obdržel blahořání ke svému zvolení od prezidenta USA Donalda Trumpa a od představitelů demokratických zemí Evropy a Kanady a také předsedy vlády Babiše i ministra zahraničních věcí Petříčka. Prezident Drahoš oznámil, že jeho úkolem bude vyhlášení demokratických prezidenských voleb v nichž se bude ucházet o funkci definitivního prezidenta ČR.

Dosavadní prezident Miloš Zeman přivítal rozhodnutí dočasného prezidenta Jiřího Drahoše a uznal, že předchozí volby neměly mezinárodní parametry demokratických voleb, protože jeho vystupování v České televizi bylo sice silně omezeno a jeho vystupování v Českém rozhlasu bylo zcela zabráněno, ale bylo mu umožněno se prezentovat v jiných sdělovacích prostředcích, což neodpovídá demokratickým standardům.

K podpoře nového prezidenta bylo na Václavském náměstí svoláno shromáždění. Jeho účastníci mávali zelenými kartami a volali: "Pane prezidente Drahoši, s vámi nezabloudíme!"

K pochybnostem o ústavnosti tohoto rozhodnutí ZDE  nebude brán zřetel.

Rozhodnutí demokratických zemí bylo označeno oficiálními politology jako nová etapa ve vývoji demokracie v Evropě. Tato nová forma demokracie nemá dosud přesnější označení po předchozích formách demokracie (socialistická demokracie, liberální demokracie), pravděpodobně bude podle návrhu Evropské komise nést označení "řízená demokracie".



179 komentářů :

  1. No jó,precedens s Venezuely.Kdo víc klope na dveře Americké ambasády dotáhne to i na prazidenta,vítejte v novích časech a v noví bábkovích divadlech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme úžasně demokratičtí ! Jen nevím co se tím myslí. Volit ? Proč? Nevolit ? Proč ? Je to jedno. Ti navrchu si to rozdělí jak jim to vyhovuje. Taková vlna tsunami přes tzv. parlamenty - to by bylo něco !!!

      Vymazat
    2. To tu naposlad bylo před třiceti lety a zase se to vrací, ale z jiné strany. Říkalo se tomu vláda jedné strany. Papaláši si rozdělili funkce a bylo to. Jen tak nějak dneska zapomínají při tom všem na lidi. Tehdy pro ně alespoň něco dělali, aby byl klid.

      Vymazat
    3. Volby dříve.

      Jen jedna strana a zvolení byli loajální k těm, kteří je vybrali a jmenovali. "Malou domů" (pro sebe z titulu funkce praktikovali všichni). Někdo víc (vyšší) a někdo míň (nižší).

      Volby od 1989
      Stran několik a všichni vybraní a zvolení už nejsou loajální ke svým volitelům. Ale jsou zajedno k odstavci "Malá domů". Pokud možno, čím více, tím lépe.

      Jeden dotaz: najde někdo od roku 1948 jakéhokoliv politika, který by byl v politice déle než poslanec Benda a nebo poslankyně Němcová?

      Vymazat
    4. Je děs, co Zeman provedl. Přitom v té daleké zemi se možná bojuje o Prahu víc, než v Afghanistánu. Bojuje se o právo a spravedlnost, o smysl pro čest a toNeuvědomuje si, že se zde vytváří precedens a pokud bude někdy příště nahrazen třeba on, nesmí se divit. Možná už opravdu stárne...

      Vymazat
    5. Vzpomínám si, jak nějaký komentátor po předvolební debatě Zeman - Schwarzenberg označil Schwarzenbergův výrok o sudeťácích za salto mortale.
      A vida teď ho předvedl i Zeman!

      Vymazat
    6. 19:55-myslíte, že nás Venezuelané přijdou okupovat?

      Vymazat
    7. Zeman jako totální pokrytec! Američani ho musí držet něčím fakt hustým pod krkem!
      čas 36:15
      https://www.barrandov.tv/video/146491-tyden-s-prezidentem-7-2-2019

      Vymazat
    8. Včera to jasně Zeman vysvětloval, tady zas nějací čechomužíci žvaněj! Prostě Drahoš se nemůže ničím prohlásit! To by moh leda Kubera, pokud by obě komory parlamentu odvolali Zemana z funkce! No a to se stalo v Cáracasu! Parlik prostě gaunera Madura odvolal a finito! Jeho zvolení jakýmis "ústavodárným shromážděním", což je nějaká nevolená parta nemravnejch kluků a možná i holek postrádá legitimitu! To by u nás taky moh ňákej idiot pozvat bandu svých kámošů v čele s Tupohlávkem kamsi a prohlásit je za "ústavodárce" a pak na Hrad nechat zvolit Šláfu! To nejde! Jak Zeman řekl, musí to proběhnout pod kontrolou neutrálních států! A pak padni komu padni ...

      Vymazat
    9. 9:12- to je rozumné, teď jak vybrat a zaručit neutralitu neutrálních států, aby upřednostnily zájmy Venezuely, nikoliv USA, Ruska nebo Číny. Na to budu zvědav!

      Vymazat
    10. ČTE LI OBČAN TO MNOŽSTVI PŘISPĚVKŮ TADY STÁLE ČEKÁ

      že by se mohly možná mezi nimi objevit i opravdové návrhy na řešeni situace ČR,kterou se daři hnát do prostoru, kde zaujala už misto rozvojového státu a dále padá a zadlužuje se a bude snad brzy i nebožtikem po útoku FRANCKODEUTSCHE Afrikacorpsu!!.
      Je nepsaným úkolem ,že řešeni situace směřujici do otroctvi zadluženosti banánové republiky ČR o čemž jsme dřive články ,jenom s úsměvem pozorovali, dnes se však takovou republikou stáváme sami,musi jednoho dne chtě nechtě hledat snad skupina intelektuálů patřicich,jak se dnes píše k prý vlastencům

      JE ZAJIMAVÉ,ŽE Z TAKOVÉHO MNOŽSTVI CHYTRÝCH OBČANŮ SE ZDÁ NENAŠEL NIKDO KDO BY TO POCHOPIL a s návrhy přišel.

      Budou se dále občané rozhlížet kolem sebe a hledat dalšich 30 let někoho,kdo se vzpamatuje a namisto prozatim nic neřešicich diskusi žádat,anebo dokonce sami vymýšlet návrhy řešeni?.
      Ono je jisté,že se samospádem nehne vůbec nic.
      Co kdyby se stal presidentem pan doktor DAVID dovedl by o tom vést dialog nebo jen popisovat dále situaci,kterou známe a začal tak narovnávat shrbené hřbety domorodců ,co?

      Vymazat
    11. Máte to marný 18.26 pan doktor David diskusi o tom neotevře a sám bude tichoučko jak pěna!
      Jsem zvědav jesti jsem se trefil!

      Vymazat
  2. Přesně jste vystihl současné politické poměry a také hanebný postoj našich odpovědných politiků, včetně M. Zemana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, boužel...

      Vymazat
    2. Pan prezident nám najednou nějak zháchovatěl. Dostal rozkaz se shora.

      Vymazat
    3. Také souhlasím.
      Pavel p

      Vymazat
    4. Furt jsem tady před volbami psal :
      Nevolte toho Zemana, nevolte toho Zemana...
      Ale bylo to, jako když mluvím do dubu !

      Mně přitom nevadilo, že :
      neumí stáhnout králíka
      neudrží prý moč
      považuje české okupanty v Afghánistánu za hrdiny,
      kteří prý bojují za Prahu

      mně vadilo to, co prohlásil při návštěvě anglické
      královny : "T.Blair je můj dobrý přítel."

      Považovat tohoto lháře a svini, horlivě podporující
      zničení Iráku a Libye, za dobrého přítele a ještě si ho zvát do Lán, to o mnohém vypovídá...

      Tak teď jste jen sklidili, co jste zaseli...
      Hloupější voliče lze nalézt už jen v sousedním
      Německu.

      Vymazat
    5. Pane z 16:35, bohužel nebylo přliš na výběr. Mohl jsem volit knížete, ale to by bylo ještě horší. V loňských volbách jsem také mohl volit jiného a také bych s ním nebyl spokojen. To, co dělá Zeman někdy špatně, by Drahouš dělal denně. Takže pro mne je Zeman nutné zlo, které musíme občas podstoupit, aby se občas mohl člověk potěšit kapkou něčeho dobrého. Jeho konkurenti mi nedávali šanci ani na tu kapku.

      Vymazat
    6. 17:20...souhlas...nebyl jiný výběr...taky jsem volil menší zlo...ale teď zírám!...snad se ukáže, že to byl pokus o žert..

      Vymazat
    7. Co si počkat na další tahy Zemana ve věci Venezuely? Jste jak báby na pavlači.

      Vymazat
    8. Pane Povolny...at to bylo,jak bylo...vysledek je takovy,ze my si to muzeme vykladat jako vtipkovani,ale mezinarodne souhlasil

      Vymazat
    9. Ale pane Povolny,myslete trochu.

      Vymazat
    10. zamyslel se někdo k čemu nam je ony takto makovy sudruch prasedident včetně soudruha milouše jabych řekl že na dvě věci když ta hlavni a třeti a to podojit stat co nejvice a užit si jako bolševik trošku monarchie a kralovani přestože většina vovčanu tak nějak nedemokraticky na něj kali jakoby ani nebyl zato lokajove a mafianska honorace se muže přetrhnou leštěnim jeho ega samosebou ve stylu něco za něco a tak tomu bude mile děti na věčne časi anikdy jinak a ati co maji klički si mužou zcela zdarma zacinkat že pohadky neni konec

      Vymazat
  3. Pane MUDr. Davide, s tímto nápadem jsem tu přišel první. Aby jsme si oba nekoledovali a něco nepřivolali...M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to někde psala a to ještě před ohavným vyjádřením Zemana. Jako recesi, že by kavárna mohla mít návod. Že s tím ale Zeman bude souhlasit, to mě vážně nenapadlo. Takže možná jsem byla první já:-), ale o to jde až v poslední řadě. J.

      Vymazat
    2. 7. února 2019 13:29
      Osobně považuji za velice pozitivní,
      když by si lidé co jsou slyšet,
      brali inspiraci od diskutérů všeobecného mínění.
      Tomu říkám posun, pokrok dopředu*

      Vymazat
  4. Neopsal jsem to, ono se to nabízí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je spíš líto, že mě to taky hned nenapadlo :-).
      Možná je to tím, že želé se už teď nějak vytratil.

      Vymazat
    2. Zatím nejlepší názor odjinud na pozvánku Zemana :

      Prezident Miloš Zeman ve středu písemně pozval prozatímního venezuelského prezidenta Juana Guaidóa na návštěvu Česka.
      Pokud použil služeb České pošty, dopis dozajista dojde v době, kdy už bude dávno po smrti.

      Vymazat
    3. Pak máte oba: M.R. a Ivan David za tenhle článek moje uzání.

      Vymazat
    4. ...MUDr.Davida si vážím, ale že si prezident Zeman koleduje o stejné řešení...napadlo snad každého a nějakej "pepku vyskoč"..už se najde...

      Vymazat
    5. ...divadlo zvané demokracie..pa, pa, pa....

      Vymazat
  5. I já jsem pochopil, že jsem se mýlil při minulé volbě a volil Zemana. Uznávám. že pana Drahoše zatím nepolíbila můza politika a tudíž je zde záruka jeho odpovědného přístupu za zájmy našeho národa. Panu Zemanovi přeji, aby zpytoval své svědomí na Vysočině.Havlistické tribunály jistě naleznou východisko, aby se podobní lidé již nikdy nemohly dostat do demokratických struktur moci.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak teď už jenom mít tu ropu, jinak sem naše drahé jen-kyje nedostaneme. Když už nevyšel ten radar v prdech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ropa tu sice není, ale pozvánku od našich moudrých přisluhovačů dostanou na litium nabo zbytek uranu.Ono se něco najde jak je sem dostat.

      Vymazat
    2. Musím poděkovat za téma. Je vidno, že gen Jana Wericha žije dál v naší demokratické kolonii. Protože tu máme nadprodukci slaboduchých maharadžů, radžů, džů a ů.

      Vymazat
    3. Pro 14:37...sázím na Temelín.Jeho dostavba USA přáteli,znamená i dislokaci "přátelského " vojenského kontingentu na "ochranu" stavby a dokončeného díla.

      Vymazat
  7. Volila jsem M. Zemana, i když jsem s ním v mnohém nesouhlasila a některé jeho vlastnosti mě štvaly. Dosud jsem ale svého rozhodnutí nějak zásadně nelitovala. Dnes lituji. Tahle politika, vážení, to je opravdu jedna veliká sra....a.
    Normálně jsem poměrně slušná ženská, ale žádné příhodnější slovo jsem ve svém slovníku nenašla. VK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mluvíte mi z duše :)))

      Vymazat
    2. Ale notak, buďme uměření ....furt je lepší, než ten Schwarcík ....znáte to: jednovoký mezi slepými.. a ta Venezela je nakonec daleko:-)

      Vymazat
    3. Kdybyste volila Drahoše, byl by proamerický daleko více. Zkuste si vygůglit, jaké názory zastává jeho loutkovodič Kolář, který si ho jako loutku vybral...

      Vymazat
    4. Erik Best dnes komentoval:
      'Ten proruský Zeman je fakt vychytralý. Poblahopřál Guaidóovi k přezvetí úřadu a pak ho pozval do exilu.'
      ————————————————————
      Asi by to fakt chtělo zjistit, co přesně vlastně Zeman řekl nebo napsal, na média se spoléhat nedá, někdy dokáží pozměněním jednoho slovíčka změnit význam k nepoznání, v tom jsou mainstreamoví liberál-slunkofašisti velkými mistry.

      Vymazat
    5. K 13:47. Nebude to tak horké. Zeman těžko mohl jít proti vládě...
      A když si přečtete ten text, co poslal, tak mi přijde, že si z něho dělá tak trochu legraci. Pravda to asi ne, ale ten text je absolutně nezavazující. Žádná gratulace k prezidentství to rozhodně není.
      Heriot.

      Vymazat
    6. Kdo čte mezi řádky, tak vidí prezidentovu ironii a sarkasmus.

      Vymazat
    7. "Dovolte mi, abych vám co nejsrdečněji poblahopřál k vaší odvaze převzít v souladu s venezuelskou ústavou odpovědnost za venezuelský národ a dovést ho ke svobodným a demokratickým volbám. Přeji vám mnoho štěstí ve vašem úsilí a pevně věřím, že vaše snaha bude úspěšná"

      Citace dopisu Zemana, neviděl bych to tak černě: Blahopřeje k převzetí moci dle ústavy, zdůrazňuje odpovědnost vůči lidu Venezuely, a zdůrazňuje svobodné, demokratické volby není to pane Dvořák "umění možného"?
      Pokud bych chtěl vyjádřit ironii, nenapsal bych to lépe a pokud je za dopisem srdečné blahopřání, bez jízlivosti ... tak se jen zeptám, může být hůře?
      ABC

      Vymazat
    8. Ironie se v oficiálních diplomatických sděleních moc nenosí...

      Vymazat
    9. Vážení, Zeman je známý NATO Hujer. Naznačuje tím jako, že budeme možná šaškovat na další "humanitární misi"? A jak to vypadá, možná tam budeme dřív než Amíci. A také poslední v Afghánistánu.. Blázinec. J.

      Vymazat
    10. 16:25 Pane doktore, v diplomatických sděleních se ironie nenosí, ale lidi u nás (možná i jinde ) ji třeba pochopí a trochu je to uklidní. Nechci k p. presidentovi ztratit úctu, v mnohém s ním souhlasím, ale tohle by na mě, pokud bych to neměla brát jako ironii, bylo moc. I když je možné, že "přání otcem myšlenky".

      Vymazat
    11. Zeman se proste po.ral.To,ze ti ostatni jsou uplni blbove jeste neznamena,ze Zeman je volitelny.Dnes uz ani on neni.

      Vymazat
    12. 16:52 To je to pravé. České komando z Afganistánu zajede pro do Prahy pozvaného presidenta do Venezuely a už tam zůstane! My ty naše hochy bojující za Prahu prostě někam z toho Afganistánu upíchnout musíme. O tom jsem psal již cca před týdnem. Vždyť veškerá volná kasárna jsme zprivatizovali a doma by neměli kam složit hlavu. Zeman je prostě hlava a zakladatel globálního sqvoteringu!!!
      No jsem zvědavej, jestli Číňani s Rusama na naše chlapce na nové střeše světa použijí nové české policejní metody, což znamená, že tam za nimi nepolezou, odříznou jim tam přísun potravin a nechají je vyhladovět, až slezou sami!

      Vymazat
  8. Proč Drahoš? To nemají v JŮ ES EJ na skladě někoho jiného? Třeba tu Parkanovou, jak vítala tu vlajku z hvězd, pruhů a všech lidských druhû.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viktor Kožený čeká v záloze na Bahamách*

      Vymazat
    2. Chapi, proč by měl být prezidentem muž? Co tak dobře vyvinutá žena, která by k národu promlouvala každé ráno v těsném, sportovním oblečení .... a večer nás pohádkou uspávala v přiléhavém pyžámku. Muži by ji milovali a ženy .... sakra, národ by byl asi opět rozeštváván ... :-)
      ABC

      Vymazat
    3. 15.21 rozeštváván a navíc ihned rozdělen u mužské části na horňáky a dolňáky...

      Vymazat
    4. ABC- snad kdyby ta žena měla péro, jak je dneska v módě...co Němcová ?*

      Vymazat
    5. To raději Jandu s kládou (:

      Vymazat
    6. Hoši, co se Vám nezdá? To je jeden ču..k vedle druhého a všichni vypoušťějí takové píčoviny, že mi z toho permanentně stojí péro. No není to česká krása!

      Vymazat
  9. Zrovna v minulých dnech
    jsem si uvědomil, jak krok za krokem mizí, nejen u nás,
    ale i v západní Evropě HUMOR.
    Tehdejší humoristé, jakoby vymřeli, nejen s Dikobrazem.

    Je to ta všeobecná obava, aby svým humorem někoho neurazili,někoho se nedotkli, protože se vše posuzuje a hodnotí jinak, než tomu bylo docela nedávno...?

    Proč mi to vše ze všeho nejvíc připomíná Kafkův Zámek
    a kolem sebe vidím převážně uzavřené obličeje ?
    Upozornit humorem, např. na téma migrace a rizika s tím spojená, která zajímají většinu občanů, je velmi obtížné.

    Jak byla veřejností a medií přijata, z mého pohledu skvělá akce, na Staroměstském náměstí, s velbloudem a džípem, za provolávání Allahu akbar a panem Konvičkou ?
    Dle médií to nebyl
    žádný humor, zahraniční hosté v panice hledali úkryt v okolních restauracích...

    Je Vám snad jasné,pane doktore,že nového prezidenta
    budu podporovat jen zelenými kartami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 7. února 2019 13:48

      Humoru je až, až, jen bývá často mazán?

      https://uloz.to/live/!LxgrykpWMCT3/ct-serial-most-mezi-mesty-ukazujici-problemy-broumova-a-horovic-v-cele-jeji-siri-a-nahote-avi-mkv-mp4

      HUAWEI®

      Vymazat
    2. Co jste myslel těmi zelenými kartami? Jako že co mu Amíci vystaví zelenou kartu, tzn. pracovní povolení, odjede do USA jako gasajbajtr. Anebo, že nový model řízené demokracie stáhne veškeré demokratický jmenované presidenty na jedno místo do USA, aby tam mohli rozhodovat ve zrychleném řízení podle potřeby!

      Vymazat
  10. A ja tam chcem oného, Kocába, lebo ten s rusom tvrdo narába. Vytýči mu mantinele a pak půjde zase do prde...

    OdpovědětVymazat
  11. Ropu nemáme ale zústali ješte rezervi v otrockich zdrojích a kolik stojí jeden otrok doláru.

    OdpovědětVymazat
  12. Jiří Jírovec7. února 2019 13:57

    Pan doktor David mi vyfoukl téma. Začal jsem psát článek "Jak se zbavit Zemana a Babiše."

    Moje osnova zahrnovala svolání demonstrace z níž by Drahoš s Fialou (pozor na ODS) odešli v ruku v ruce na Malou stranu a tam na recepci americké ambasády prohlásili, že jen oni jsou legitimními zastánci a strážci liberální demokracie. Požádali by o vojenskou pomoc pro případ, že by česka armáda selhala.

    Slíbili by tak transparentní volby, že by od začátku bylo zřejmé, že jen Drahoš může být a bude zvolen Dál jsem nedospěl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je jen skica. Směle se chopte tématu, určitě ho zpracujete kvalitně.

      Vymazat
    2. Nejdřív jsem si myslela, že jsem se přeslechla, musela jsem se přesvědčit na internetu, že to prezident Zeman opravdu udělal. To co tady píšete, mne okamžitě také napadlo. A podle diskuze zde jsem nebyla sama. Rozhodně je to nebezpečný precedens, zvlášť za současné politické situace. VH

      Vymazat
    3. Ať se zasmějeme, dokonejte dílo! České absurdní divadlo má ve světě zvuk ...

      Vymazat
    4. https://uloz.to/live/!LxgrykpWMCT3/ct-serial-most-mezi-mesty-ukazujici-problemy-broumova-a-horovic-v-cele-jeji-siri-a-nahote-avi-mkv-mp4

      Broumov je ryze dělnické město, a proto má svou nezaměnitelnou filozofii. Vizuálně je naprosto unikátní, protože vyrostlo na zelené louce během několika let jako náhrada za zbořený starý Broumov. Když jsem tam přijel poprvé, zarazilo mě, jakou má člověk o tom městě představu a jaká je skutečnost. Není moc měst, kde se snoubí krásná příroda s ryze socrealistickou architekturou. Lidé tam mají jiné tempo, ona rasová nenávist najednou působí jako titulek z bulváru. Člověk potkával smíšené dvojice, démonizované Hořovice nejsouí žádný slum, ve skutečnosti jde o pár dálnicí izolovaných paneláků. Chodil jsem tam na začátku úplně sám a nikdo mi do držky ještě zatím nedal? Každodenní realita je prostě mnohem barevnější než reportáže v televizi. To, co se odehrává v seriálu, ale není každodenní realita, ale pokus ji nějak vypravěčsky a stylisticky uchopit. Tak jako se ve městě Praze ve skutečnosti nenahánějí nájemní vrazi, v Brně neumírá každý den člověk, ani v Broumově se v takové míře neděje to, co v této sérii.“ Jan Prušinovský, Hořovický režisér. Petr Kolečko, Broumovský scénárista.

      ®

      Vymazat
    5. Most, který rozděluje... Seriál Most! má být podle České televize "projekt, který si s nadsázkou bere na paškál složitá témata, jakými jsou nesnášenlivost či xenofobie". Já se u prvního dílu zasmál, spontánně, od břicha, pár gagů mě dostalo. Hlavně v první polovině. Hofmann mi přišel úžasnej v roli Luďka, i další postavy sedí do rolí. Ale od nástupu transsexuálního tématu mi nějak neseděly samotný role. A ten příběh. A hlavně smysl projektu. Druhý díl mne zasekl úplně. Má tohle bavit? Tím, že jednomu nácičkovi nestojí péro a houpne mu, když kouká na umělý kozy transex bratra hrdiny? Má bavit "unikátní" scénou načapání u onanie? Má bavit exknězem ožralým jako korytnačka? Má bavit akcentovanou stupiditou téměř všech postav (bílých, cikán Franta je snad jedinej z reálnýho světa)? Nebo má ten projekt něco jako ukazovat, nějaký podobenství, poučení, memento? Je to forma boje proti nesnášenlivosti a xenofobii? Tím, že ukazuji divákovi extrémní a extrémně hloupou podobu xenofobie, homofobie atd.? Jo, já se rád zasměju, někdy i jednoduchým, pudovým či vlhkým vtipům. A jasně, že se někdy rád zasměju i něčí hlouposti, tedy hloupému jednání. Ale u tohoto úžasného projektu mám dojem, že se se autoři posmívají. Že oni, ze svého intelektuálního piedestalu, takto nazírají na všechny lidi, kteří jejich výšin nedosahují. Že každý, kdo někdy cítí xenofobii, každý, kdo se cítí bezpečně v tom, co je jeho, co zná a je nesvůj z něčeho, čemu nerozumí, je stejnej debil, jako jejich postavy. Být před volbama, tak si říkám, že je to útok na SPD, ale on je to útok na velkou většinu lidí, kteří nejsou na těch úžasných intelektuálních výšinách, který nejsou "nad věcí" a nerozumějí té umělecké nadsázce, protože ten reálnej život žijí. Petr

      Vymazat
    6. No jo pane Jirovce,tahle prezidentova silenost si o nejakou svejkovinu koleduje.Ale beze srandy-sranda uz to ani neni.Ze by sibenicni humor?

      Vymazat
  13. No jo no, atmosféra houstne a jiskří, masky postupně odpadávají, za chvíli tu máme půlnoční ohňostroj. A pak už zase jen dějiny a ne his- toria. Už bylo načase. Vstáváme!!! KRUGOVOROT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik vzletných frází v jednom dopise, a to pozvání do Prahy, jako třešnička na dortu. To mu tady jako chce nabídnout azyl? Existují ještě nějaká pravidla mezinárodního práva? Nebo se nám starý pán chce projít za každou cenu po Bílém domě a k tomu si vysloužit na stará kolena potlesk z Bruselu? Současné západní hry s Venezuelou jsou nebezpečný precedens do budoucnosti.

      Vymazat
  14. Myslím,že presidentská kampaň s sebou opakovaně přinášela trapné situace, osočování a dávala lůze příležitost k projevům, které si důstojný úřad pana presidenta rozhodně nezasluhuje, a proto navrhuji , aby kandidát byl jen jediný, kterého všichni v Praze uznáváme a milujeme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladimír Šmídl 7. února 2019 14:22

      Mám pro vás dva důstojné kandidáty a jednu kandidátku, jenom nevyberte lůzu zamordovaný Šmíde!

      https://www.euro.cz/byznys/litvinov-zboura-vitkovy-panelaky-1402045

      https://uloz.to/!SxypWTOaxwU2/jak-prazska-intelektualni-luza-zdevastovala-a-nadale-devastuje-diky-sve-zhovadilosti-a-neprisbusobyvim-individuim-severozapadni-cechy-z-prahy-je-sama-vystrnadila-a-presunula-k-nam-viz-stehovak-r-vitek-7-mkv-avi-jpg

      https://uloz.to/!M7lRnsbHfkDs/miluje-buchty-a-klobasy-bc-ben-hur-bezva-zenska-na-krku-mp4-mp3-mkv-avi-jpg

      https://uloz.to/live/!WW7wKUMgUmZO/jak-prazska-intelektualni-luza-zdevastovala-a-nadale-devastuje-diky-sve-zhovadilosti-a-neprisbusobyvim-individuim-severozapadni-cechy-z-prahy-je-sama-vystrnadila-a-presunula-k-nam-viz-stehovak-r-vitek-6-mkv-avi-jpeg-mp4

      ®

      Vymazat
  15. Veliká gratulace novému presidentu ČR
    Veliká děkovačka demokratickému světu, jenž nás
    směřuje k novým zítřkům moudré společnosti a míru*

    OdpovědětVymazat
  16. Ještě že jsem Zemana v druhých volbách nevolil! V těch prvních ano, ale proti Scwarzenbergovi bych ho musel volit i teď...
    Zemanovi odpůrci do jednoho by také podpořili pučistu, ovšem nikdy by nedělali premianta a nelezli by Trumpovi do zadku pozváním samozvance na státní návštěvu....

    OdpovědětVymazat
  17. Nevím,jak po 13.hodině 07.02.2019. Do tohoto času, tohoto dne, nepronikla do veřejnoprávních médií ani větička o pozvání venezuelského prozatímního presidenta naším prezidentem do České republiky.Kdo nemá internet, neví nic.

    OdpovědětVymazat
  18. Po tom neotřelém Zemanově "bonmotu", jímž nejenže pučistu Guaidóa uznal venezuelským prezidentem, ale dokonce jej i pozval na státní návštěvu republiky, bych mu přesně to, co zde ve vtipné (leč neveselé) nadsázce píše dr. David, i přál.

    OdpovědětVymazat
  19. Možná Havel vstane s mrtví h a ďábel ho pustí ven abi prezidentoval.

    OdpovědětVymazat
  20. Zeman samozřejmě samozvance na hradě uvítá a popřeje mu dlouhé vládnutí. Kdo má souhlas USA je samozřejmě pro danou zemi ten nejlepší z nejlepších.

    OdpovědětVymazat
  21. Smějí se nám do očí, jako se vrchnost vysmívala poddaným. Smíchy se potácí kdykoli se chystají vyslovit slovo "demokracie".

    OdpovědětVymazat
  22. A co dál? V rámci politiky podlézání útočnému paktu NATO dohodne Babiš s Trumpem (samozřejmě za podpory Zemana) výstavbu US raketové základny v ČR??? Nebo snad vyšlou žoldáky do Venezuely a budou nám tvrdit, že u Caracasu se bojuje za Prahu??? Myslím, že u naší lokajské vlády lze něco podobného očekávat...

    OdpovědětVymazat
  23. Trefné, i vtipné názory ze Sputniku:

    - Ještě chcem víc zdůraznit, že za situace, kdy Guaido se schovává na cizím velvyslanectví, je mu zakázán výjezd ze země, jedná se o zbavení ho poslanecké imunity a stíhání z vlastizrady, pozvánka na státní návštěvu nemůže být nic jiného, než výsměch. To je, jako darovat vozíčkáři brusle.

    - Přesně toto je typické zemanovské. Áno áno, stal si se prezidentem, dozajista v souladu s vašimi zákony, ústavou, áno, já to beru, tak přijeď na kobereček, pobavíme se! Nebojte se, Zeman nám nezblbnul.

    - Velmi chytrý tah Zemana: Tak on chce vylákat svým pozváním Guaidóa z nory. I kdyby se Guaidóovi podařilo přes zákaz vycestovat z Venezuely, myslíte, že by se mohl vrátit? Pochybuji. Mohli bychom si ho tu pak nechat a posadit ho v Praze na lavičku Václava Havla. Byl by to takový krásný symbolický doplněk. Apropo. Co na to kavárna a zdejší služebníčci americké státní elity? Jsou v pasti, co? Mají najednou začít hájit a chválit Zemana, nebo se do něj pustit, že ohýbá venezuelskou ústavu? To je dilema, že? Vždy musíte myslet několik tahů dopředu a sledovat proces jako dynamický, nikoli statický a izolovaný. To se pak samozřejmě musíte pustit do Zemana, pokud neznáte cílový vektor tohoto procesu. Posledně jsem popisoval proč Trump podpořil Guaidóa. Krok Zemana je analogický ke kroku Trumpa. Zeman vstoupil do tohoto procesu klasickým trollingem ala Trump. Zeman svým „zvacím-trollovacím“ dopisem řeší hned několik problému. Řeší problém s ohledem na svou osobu, kdy ho zase chtějí žalovat z velezrady a tlačí se na jeho impeachment. Staví kavárnu a podpindosníky u nás před neřešitelný problém, jak se k tomu postavit. Jedno i druhé má pro ně čistě negativní dopad. Dává to sežrat vládě, která uznala Guaidóa za prezidenta. Teď se vláda musí třást strachem, co kdyby Guaidó pozvání přijal. Protože přivítat ho teď jako prezidenta nemohou, a nepřivítat ho jako prezidenta taky nemohou. Je to pro ně neřešitelný problém. Museli by dát od toho ruce pryč a „nechat“ ho celého Zemanovi. Ten by mu jisté záležitosti vysvětlil. Dále Zeman ozvučuje, jako obvykle, záměry globálních elit s ohledem na Venezuelu. Zeman tímto vstupuje do tohoto procesu podle pokynu GE a zároveň tím řeší vícero problémů doma. S ohledem na výše zmíněné si část svého ratingu u svých příznivců může klidně dovolit ztratit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo, kdo pochopil tah Zemana. Toto mne nenapadlo ale že je to šachový tah jsem Zemanovi věřil.

      Vymazat
    2. Vase vira je opravdu bezmezna.Myslite,ze si to tak vyklada i ten samozvany prezident?

      Vymazat
  24. Falešný přítel je horší, než nepřítel, protože nepříteli se vyhýbáš, kdežto příteli věříš."
    "Průzkum bojem"se Miloši Zemanovi zřejmě opět osvědčil. Ukázal, kdo z jeho "přátel" je ve skutečnosti jeho skrytým "nepřítelem".

    Z diskuze na facebooku:

    Bibiana Prielozna
    "Zeman pekne vybehol s „kaviarňou“ a pindusmi. Sebrání větru z plachet nepřátelům, politický trolling, sofistikovaná ironie.…Rád bych využil této příležitosti a pozval Vás k návštěvě České republiky“.
    Jako koho a v jaké funkcí? Může prezident zvát na státní návštěvu mluvčího cizího parlamentu? – nedělá se to.
    Může Guaido sem oficiálně přijet, jako prezident Venezuely? – ne. I kdyby nakrásně chtěl, nemá ty možnosti. A kdyby s vypětím všech sil se nějakým zázrakem, jako osoba s těžko identifikovatelnou funkci do ČR dostal, musel by už zde zůstat, poněvadž zpátky do Venezuely už ho nepustí.
    Takže Zeman opět se zachoval, jako chytrá švejkovská horákyně. Proč čelit tlaku a jít hlavou proti zdi, když lze takhle elegantně tomu nátlaku vyhovět.Kdo ještě, kromě Zemana pozval Guaida na státní návštěvu? Která země?
    Zdá se, že zatím nikdo. Proč je teda Zeman papečtější, než papež?
    Domnívám se, že odpověď je v tom pozvání:
    „dovolte mi, abych Vám co nejsrdečněji poblahopřál k Vaší odvaze převzít v souladu s venezuelskou ústavou odpovědnost za venezuelský národ“…
    Je v souladu s venezuelskou ústavou samoprohlásit se za prezidenta? – Domnívám se, že nikoli. Ironie?

    Ještě chcem víc zdůraznit, že za situace, kdy Guaido se schovává na cizím velvyslanectví, je mu zakázán výjezd ze země, jedná se o zbavení ho poslanecké imunity a stíhání z vlastizrady, pozvánka na státní návštěvu nemůže být nic jiného, než výsměch. To je, jako darovat vozíčkáři brusle."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I kdyby to opravdu byla kulišárna, je to přes čáru. Prezidentu nepřísluší takto vtipkovat a bavit se reakcemi ostaních politiků. VH

      Vymazat
    2. 18:04 Pobavení chápajících, a zlost ostatních, svědčí o úspěšnosti jeho testu.

      Vymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Perfektní reakce autora na ten zmar, který vidíme kolem sebe. Prezident nám "zpetříčkovatěl". Už zapomněl na své voliče, na třinecké dělníky, kteří hnali Drahoše "svinským krokem" ku Praze, začíná dělat neuvěřitelné hrubé chyby. Dřívější pohádky o misích a o příteli Benjaminovi jsou v porovnání s tím, co se děje ve vztahu k ukrajinským fašistům a k jednání USA ve Venezuele jen slabým odvarem. Copak se dozvíme dnes večer na Barrandově? Odpoví, nebo vybruslí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pán prezident zesluníčkoval.A teď najdete obrázek kde je autobus.

      Vymazat
    2. Vybruslí, jeho veletoče jsou pověstné. Ale mě tím neuklidní, pro mně se diskvalifikoval. Mě naštval, zklamal. Volila jsem ho, ale tímhle mě kopnul do podbřišku.

      Vymazat
    3. Zachardo, „Podbříšek", je lepší než prde., bodujete.

      Vymazat
  27. Zatím si děláte prdel,ale ono to příjde.Jak to jde poznat.Báře Štěpánové se nalévaj kozy.

    OdpovědětVymazat
  28. 15:31 "Komu není shůry dáno, (ani) v apatyce nekoupí."

    OdpovědětVymazat
  29. Ve Venezuele se bojuje za naší vlast Europsku uniji tak to ríkali na Čt a tak to je pravda.

    OdpovědětVymazat
  30. Samozřejmě, že demokratické volby nejsou nikdy na škodu, ale zrovna teď bych do toho nerejpal. Tady jde patrně o víc, než jen o sílu mandátu prezidenta.

    OdpovědětVymazat
  31. Mě tohle všechno co se děje Kolem Venezuely přijde stejné jako náš souhlas s "humanitárním" bombardováním Jugoslavie. Je to stejně hnusné, zrádné, podlé, bortí to všechnu moji důvěru v mravní zásady naší politické elity. Zeman mě zklamal, nevidím v jeho jednání nějaké skryté nuance ve prospěch Venezuely. Toto nejsou šachy. Toto vyžaduje charakterního silného muže, který dokáže zařvat NE!! Neustále se okatě vymezuje s opačnými postoji k marginálním věcem a v tého zásadní pro mně PROPADL!!! Cítím velkou trpkost a smutek. Za to jednou zaplatíme všichni, je to odporné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, ale ono to asi nejde, Zeman má asi "vlivné " rádce a nelze jim asi moc vzdorovat. Jiná věc je proč je president tak "vlezlej" a hned toho nejspíše "pučistu" rovnou s láskou pozval na Hrad, to je podezřelé a hloupé a asi i zbytečně víc, než se očekávalo. Záhada.

      Vymazat
    2. Rozdíl je v tom, že na postoj k bombadrování se ptali dvě hodiny před půlnocí se termínem oznámení stanoviska do půlnoci a naprosto netušili, že vláda úplnou náhodou zrovna zasedá. Případ Venezuela je zcela jiný. Je to čistý aktivní vlezdoprdelismus. V obou případech se další věci budou dít i bez stanoviska představitelů té nemo oné kolonie.

      Vymazat
    3. Doktore, zní to trošičku naivně.
      Že by králové špionáže nevěděli že zasedá vláda, je dost nepravděpodobné*

      Vymazat
    4. Pane Davide!
      Je celkem jedno zda v politice jde o vlazněkam či jinam, důležitý je cíl, cesta a výsledek. No a když se Pr. Zeman již vydal na cestu měl by po ní důsledně dokráčet až k cíli, aby každý ovčan,(ať Zemanův přítel či nepřítel) zjistil vo co go (zda o reálný úhyb, zradu nebo loutkoscénu). Proto by měl Zeman ve zvoleném směru důsledně pokračovat a donutit ostatní ústavní činitele, aby ho následovali nebo alespoň podporovali (po ovoci poznáte je, platilo vždy v těžkých dobách). No a my ostatní (zhrzení , zklamaní, zaskočení) pak uzavřeme účet nebo možná zavřeme hubu (dle dosaženého cíle).

      Vymazat
  32. Myslím, že v tomto případě mělo pro vládu ČR a prezidenta platit : ... mlčeti zlato. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:35 Otázkou je, zda v roce 1933 se československý prezident a vláda neřídila právě touto vaší radou ? Následky byly a jsou tragické pro nás dodnes...!

      Vymazat
    2. Existují různá hlediska, z pozice USA to určitě budou hodnotit jinak než my. Stačí si zodpovědět otázku, kdo je komu podřízen. Je správní aparát v kolonii "Česko" podřízen Čechům, nebo se zodpovídá někomu jinému?

      Vymazat
    3. Pane L.S. rok 1933 určitě neodpovídá dnešní situaci, protože s nacismem nikdo zkušenost neměl a pogromy židů se táhnou nejméně od začátku křesťanství. S tím zlatým mlčením to bylo míněno tak, že méně někdy bývá více. Hezký den V.J.Horák

      Vymazat
    4. 17:49 A vy myslíte, že se situací, kdy hrozí pád světové měny - amerického dolaru, nástup nové světové mocnosti - Číny, "rekonstrukce" USA, atd., má někdo nějakou zkušenost ? Následky mohou být mnohem horší než tomu bylo tehdy...

      Vymazat
    5. Pane L.S. S atomovou bombou máme také zkušenosti a stejně si lidstvo stále zahrává. Někteří by ji i rádi použili. Čína už světovou mocností je a pád dolaru je prostému člověku někde. "Rekonstrukce" USA, co to je, já žádnou nevidím. Vše je po starém, nesouhlasíš, dostaneš po hubě. Moje mínění bylo, že p.Zeman mohl být diplomtičtější tzn. bez komentáře. Jeho prohlášení je dnes některými diskutéry vykládáno ve 2 polohách. Jednou jako ironický bonmont a podruhé jako souhlas. Proto si myslím, že jeho vyjádření nebylo šťastné. V.J.Horák

      Vymazat
  33. Pane Davide, pan Drahoš hrál fér a prohrál. Prohru uznal. Užijte si svého ruského švába dokud žije! Vždyť to bude už jen chvilka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:02 A uměl stáhnout králíka...

      Vymazat
    2. Drahoš všude, kde agitoval, pomlouval Miloše Zemana. Miloš Zeman neřek' o Drahošovi ani slovo. Tak kdo je fér?!

      Vymazat
    3. V tomto prostoru s tím divným názvem Česko,pojem fér v pravém slova smyslu neexistuje.Ten proamerickej svazák kdesi ve Venezuele,moc dobře ví,že než by sem doletěl bude všechno jinak, v lepším případě by jej zmalovali na růžovo a v horším......však on by někdo z těch vyvolených něco vymyslel.

      Vymazat
  34. A nebyla to od Zemana nějaká kulišárna?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to jeho prohlášení si znovu přečtu a pak znovu, přikláním se k tomu,že je to pravá česká kulišárna,kterou mimo rodilého Čecha nikdo nepochopí.

      Vymazat
    2. Mě to přijde podobné tomu, jak Havel po svém prvním zvolení prezidentem nabízel naši zem jako místo na důležité setkání velmocí, už nevím v jaké záležitosti, ale pamatuji si (a to jsem ještě v té době měla naivní představu, že máme za prezidenta člověka vlastence - já blázen), že mi bylo za něj trapně. Působilo to podbízivě a nestálo to ani za odpověď.

      Vymazat
  35. Pane David, zapomněl jste zmínit, že Zeman také pozval Drahoše na Hrad a popřál mu hodně úspěchů v budování demokratické společnosti a mnoho štěstí do už snad konečně v demokratických volbách.

    OdpovědětVymazat
  36. Tak pane Davide, před několika málo dny jste zde hájil Miloše Zemana a jeho postoj k humanitárnímu bombardování Srbska. Nyní Zeman udělal to, že potvrdil současnou formu západní "demokracie", vámi nazvanou vcelku trefně "řízená demokracie".
    Já nevím, co Zemana k tomuto kroku vedlo. Vy jste mi minule udělil lekci v tom, co je umění možného. Ale i to by mělo mít své hranice. Pokud vím, nikdo, krom zhrzeného neúspěšného protikandidáta a jeho věrných, výsledek první volby nezpochybnil. A že si Venezuela nevybrala správně a nyní na to přišla? To se nedávno stalo i ve Francii, a zpochybňuje někdo jejich volby?
    Já jsem neměl o Zemanově morálním profilu vysoké mínění. Svojí podporou venezuelského "jako prezidenta" to ale už vážně posral.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při volbě hlavy státu,
      se polovičatost draze platí.
      Opakuji, jediným reálným řešením,
      není li vhodný kandidát,
      nikoho nevolit....
      Kdyby se takto zachovala většina občanů,
      nejen že by dnešní zvolení neměli legitimitu
      rozhodování,
      ještě navíc by měli šanci opravdové osobnosti,
      jenž jsou přehlušeni volebními kampaněmi...*

      Vymazat
    2. Pane Hrtičáku, popsal jsem věci jak se udály. Napsa podle pravdy, že Zeman ministry vůbec k ničemu nenutil, není obhajoba Zemana, ale obhajoba pravdy, jestli chápete ten rozdíl. V tomto případě (podle mne) nebylo nijak nemožné nepodpořit loutku v cizí zemi, protože Zeman už nikam kandidovat nebude. To, co se dál ve Venezuele stane, se se stane bez ohledu na stanovisko představitelů nevýznamných zemí Evropy. To, co je ale úplně přes čáru, je zvát zvnějšku dosazeného "prezidenta" na oslavu "30 let svobody". V diplomatické poště se ironie sotva používá. "Venezuela" nikoho nevybírá, to voliči. "Francie" také na nic nepřišla. Navíc jde o volby podle standardních procedur. Francii nikdo zvnenčí prezidenta neustanovil.
      K "neznámému" 19:42 podotýkám, že absencí u voleb také volíte jednoho z kandidátů, ať to chápete, nebo ne. Volební systém je totiž takový, že kdyby nikdo jiný nepřišel, bude ke zvolení stačit hlas samotného kandidáta. Vaše představa o legitimite je sice hezká, ale moc by takto zvolený měl úplně stejnou, jako by ho volili všichni. O "opravdových osobnostech" bez kampaní nikdo neví, a proto je nelze volit.

      Vymazat
    3. Jmenuji se Jan PETR a abych nikoho nezatěžoval svým jménem podepisuji se hvězdičkou..*
      Volební systém 1 : 10 000 000
      by rázem skončil*

      Vymazat
    4. Jakmile by se opravdové osobnosti mohli účastnit televizních debat, nic by je to nestálo...*

      Vymazat
    5. Most! Nepochopil jsem to. Postavy, jejich motivy, vztahy, způsob komunikace jsou jako z jiné planety. Dialogy nepůsobí uvěřitelně, šustí papírem, herecké výkony nejsou nejlepší (což je česká klasika, teda minimálně ta seriálová). Do toho jakési virtuální buranství, absurdně vyhypovaný rasismus, který by těžko našel oporu v realitě. Postavy jsou fiktivní fiktivním způsobem a ani teoreticky jim nelze pořádně porozumět. Jednotvárnost. Šablonovitost bez přidané hodnoty (prostě vezmete burana iq tykve, před něj dáte transku - kontrapozice, čímž vytvoříte konflikt, atmosféra houstne, buran neví, která bije, nikdy transku neviděl, proč? protože žije v mostě!!! v tykvi mu to zazkratuje, je to xenofob, bojí se, brání se útokem, dá bráchovi pěstí - pak ŠOK! - lidé v sále nevěří a jen třeští oči.... no a pepíci u obrazovek jsou děsně nad věcí, protože tomu vzorci rozumějí, protože už slyšeli o buranech a transkách tam venku v mostě!!! a tak souhlasně pokyvují moudrými tykvemi a smějí se, protože je to tak šíleně absurdní a nepředvídatelné, a hlavně nic podobného ještě nikdo z nich nikdy neviděl*

      Vymazat
    6. Nevlastním tv přijímač*

      Vymazat
    7. Nevlastním tv přijímač*

      Vymazat
    8. Unknown7. února 2019 23:27
      Nevlastním tv přijímač*Jan PETR7. února 2019 23:08
      Most! Nepochopil jsem to. Postavy, jejic...
      -----------------------------------------
      ..že by práce redakce ? *

      Vymazat
    9. 23:08 Most-Jeden z nejlepších seriálu za posledních 60 let, ještě tak trochu okresní přebor, ale je pravda, že nedosahují výšin rudého hnoje-KOMOUŠKA ZA PULTEM- TAK TO TEDY SOUDRUZÍÍÍ NÉÉÉ!

      Vymazat
  37. Zapomel jste na jednu vec....Drahos byl alespon dost stary....35 lety floutek nemuze jiste projit,podle zadne ustavy......presto se ji neustale "ohaneji"

    OdpovědětVymazat
  38. Určitě je v tomto důležitém státnickém kroku něco jiného než pozvání dalšího mladíčka na světové scéně. Samozřejmě pozvání do Vóšingktnu a vystavení busty Zemana vedle spasitele československé sametové republiky šavela. Do Wallhally se už nedostane vzhledem ke své kritice k té rozvedené bezdětné nástěnkářce u sousedů, tak alespň malá náplast za mořem...

    OdpovědětVymazat
  39. Srandičky, srandičky, ale ono to tak v té naší diktatuře kapitálu funguje: prostě se finguje. A to ten Drahoš mohl pomýšlet i výš, proč se neuchází - tedy neuzurpuje rovnou post prezidenta EU, také třeba šéfa bezdomoveckých emirátů či jiných vymožeností kapitálu!
    Ale také jsme si mohli přečíst, jak psychiatři a psychologové špatně hodnotí psychiku Zemana. Tedy "prý" odborníci. Laici možná neví jak je to s totuto kastou odborníků a proč to sami "studovali" - ne proto, že jsme to dopracovali s duševním zdravím národa tak daleko, že co Čech, to potřeba psychiatra - a také fyziatra - toho prvního pro vykloubení mozku, toho druhého pro vykloubení pak hlavy bez moku. Když jsem byl malý, tak otec vyprávěl po návratu z práce u večeře tuto historku: Byl povolán, aby v ředitelně psychiatrické léčebny v Brně Černovicích opravil nějakou závadu na pantech dvéří. Zaklepal a vešel dovnitř a z podstolu se ozvalo štěkání psa. Otec chtěl uklidnit psa pana ředitele, jinak renomovaného psychiatra, tehdy docenta svého oboru - tedy učitele psychiatrie. Ale on to nebyl pes, on to byl sám pan ředitel. Tož když čtu něco od psychiatrů, tak si na tuto historku vzpomenu. Je to tak, prostě studující medicíny, když sami poznají, že jsou magoři, jdou ten magorský obor sami dělat, protože jsou tak méně nápadní a vlastnějsou stále na psychiatrii a v léčebnách. A je to tak dobře. Ale to jen na okraj, abyste i vy,milí čtenáři chápali, jak se máte na psychyatradívat, když dává posudek - nyní třeba na Zemana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, švindluje se. Kupují se média, do nich se vybírají názorově "správní novináři", ale zatím se nešvindluje s počty odevzdaných hlasů a nezpochybňuje jejich odevzdaný počet.
      Pokud postoupíme o další patro, to znamená, že se zpochybní výsledek a volby se budou opakovat tak dlouho, dokud nevyhraje ten správný kandidát, nemusíme je už pořádat vůbec. Zavedeme vládu jedné strany (když už máme společnost jednoho názoru) a s ní vyrazíme vstříc světlým zítřkům. Při tom se omluvíme komunistům a oprášíme zločiny proti socialismu.

      Vymazat
    2. Samozřejmě, že volby v diktatuře kapitálu jsou fikcí. Jen si představte - voleb do parlasmentu se zúčastnilo přes 30 stran, jinak jich máme v celé republice (+ hnutí jako ANO) pro různé účely snad kolem 300. Už to samo o sobě činí volby sice možné, ale výsledek předem zcela nemožný. Víte, jak by bylo prospěšné, kdyby jako za Zápotondy: 300 tisíc darmošlapů do výroby. Dnes kapitál volá po lidské síle, rukou i rozumu a ono to vše dříme za psacími stoly! Jen si všimněte, kolik máme u nás i prezidentů. Každý se chce zviditelnit - jako prezident - komor, kšeftů, exekucí, i v zemědělství, průmyslu a myslím i žvanění jsou titulování "pane presidente". Takže nevím, jak to dopadne, až dospělá populace, což je asi 8,5 milionů občanů si každý založí svou partaj, pak kým obsadí místa tajemníků, podtajemníků, víceprezidentů.. Tak přece bude potřeba Ukrajinců, Slováků, migrantů.... Takže volby ve Švejkostáně.

      Vymazat
    3. 18:46 Každé volby kdekoliv jsou fikcí! Požadavek rovnoprávnosti je v podstatě základní levicové dogma, jehož smysluplnost nelze prakticky nijak rozumně obhájit.
      Proč bychom se měli všichni rodit se stejnými právy, když se přirozeně nerodíme rovní téměř v ničem? NIC jako DEMOKRACIE nikde není! Existuje pouze Rasa pánů a Rasa otroků! Ta první dnes předstírá vládu té druhé, neb jakákoliv demokracie je levicová idea a levice byla vždy nepřítelem velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit nejen k vzájemnému prospěchu, v bolševickém rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi - podlidí typu místních užgryndaných čechomužiků! Neboť, i levičák se ochotně staví do pozoru, jakmile se začne točit ve hře zajímavá finanční odměna, případně když mu nějaký darebák slibuje dosažení více rovnosti nebo svobody po níž jeho duše tolik pase. Levičáctví (ve všech jeho podobách) se projevuje jako duševní společenská choroba, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmítnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy."

      Vymazat
  40. Koho uznáš…?!? Modurita nebo Kujóna…?!?

    Ladislav Žák
    7.2.2019 11:39

    Položil jsem si jednoduchou otázku. Je vůbec možné, aby vláda suverénní země „X“ „uznala“ prezidenta suverénní země „Y“?!? Zdálo se mi to absurdní, protože jsem měl pocit, že prezident vzniká v suverénní zemi daným ústavním procesem a je tím jaksi hotovo. Nepožaduje se nějaké uznání ze zahraničí, to je dáno obecným kontextem mezinárodně politických a diplomatických vztahů. Navíc vláda není v případě „uznávání“ prezidenta mezi ústavními orgány bezesporu na řadě jako první. Ale i kdyby šlo o uznání prezidentem nebo Parlamentem, tak je „uznávání“ poněkud sporné.

    Umím si představit, že v důsledku určitého jednání nebo situace může země „X“ někoho „přestat uznávat“, protože má z nějakého důvodu více nebo méně oprávněný pocit, že by ji pokračování v „uznávání“ mohlo kompromitovat. Pak to v souladu se zdravým rozumem nebo alespoň ústavně konformním způsobem může projednat a zveřejnit, ale vládu by přitom měla nechat až na konec.

    Ptal jsem se na názor několika lidí, jejichž teoretické praktické zahraničně politické, diplomatické i mezinárodně právní znalosti a zkušenosti jsou v porovnání s mými neporovnatelně větší. Celkem svorně se různými slovy shodli na tom, že toto je možné zejména z toho důvodu, že mezinárodní právo v zásadě přestalo existovat a světová politika se řídí právem silnějšího. Každý tedy může cokoliv, co mu jeho moc umožňuje. Pravda, chování a jednání se tedy opět měří délkou klacku.

    Moje otázka byla také interpretována tak, že stojím na určité pozici, že se takto ptám účelově, že se mi uznání nelíbí jenom kvůli tomu, kdo byl uznán, a že mi prezident země „X“ vypálil rybník, když napsal kultivovaný podporující dopis té osobě ze země „Y“, kterou „uznala“ vláda země „X“ prezidentem. Nevypálil, naopak, byl jsem potěšen, že prezident země „X“ se v porovnání s vládou země „X“ zachoval jako „magister elegantiarum“. Udělal přesně to, co měl udělat, aby vyjádřil elegantně postoj své země k situaci v zemi „Y“. Vládu a její „uznání“ kohosi k tomu ostatně vůbec nepotřeboval…

    Zklamalo mě, že vláda země „X“ se chová v rozporu s pravidly, zásadami i zdravým rozumem. Pořád tomu nerozumím, ale jedno vysvětlení takového postupu přece jenom mám. Celé by to dávalo smysl, kdyby některá ze zemí „X“ nebo „Y“, popřípadě obě zároveň, nebyly suverénní. To bychom potom mohli na straně země „Y“ potřebovat uznání jejího nesvéprávného ústavního procesu a osob, které tyto procesy nastolují. Na straně země „X“ bychom mohli prostě konstatovat, že dělá jenom to, co jí někdo s dlouhým klackem nařídí…

    Ostatně, má v tom čerstvě stoletou praxi…

    Ladislav Žák

    http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/koho-uznas-modurita-nebo-kujona?fbclid=IwAR2CpuxHPJssAVE9DFX2P7fnveoX6e-t8CcCC3yc8bVEKMSeOqR-ZRdGfc4

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 25. srpna 2015 7:50

      Nejste svobodní,pokud používáte cookis a info předáváte Googlo.


      Václav Dvořák 25. září 2045 19:49 "fakt nekecám a nemažu se!".

      Ano, podle této logiky není na internetu svobodný nikdo. Pracujeme v systému, který provozuje Google, nikomu nic nepředáváme. Poraďte, prosím, lepší způsob či systém a my na něj rádi přejdeme. V současné době "2015" se dokončuje nový editační program pro Novou republiku, který by na Googlu nebyl závislý. "Další nový editační program na google nezávislý bude do konce roku 2018, fakt nekecám, kdo tvrdí opak, toho nesmažu, ale vymizím beze stopy"

      Vymazat
  41. Pane Davide,
    těmi srandičkami to nezakecáte !
    Celou dobu jste adoroval loutku a narcise, M. Zemana, který se teď projevil naplno !
    Tak co ? Jste spokojen se svým životem ?
    A nesnažte se vůbec ho tady omlouvat a říkat např., jako že je to jeho nějaký vyšší záměr.
    A na jeho pitomé bonmoty už taky není doba !
    Už nás to fakt přestalo bavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane anonyme, pletete si pojmy, když napíši pravdu, která není tak nepříznivá, jak byste si přál, pokládáte to za glorifikaci. Pokud jde o mě, nejsem na tom tak špatně, abych se nemohl podepsat. Nejsem na tom tak špatně, abych na rozdíl od vás musel zakrývat frustraci "morálním postojem". Za koho mluvíte. Kdy anonym mluví jménem jiných, je to zvlášť směšné.

      Vymazat
    2. 19:37..ano,projevil se naplno.S drtivou inteligencí,která vám s prominutím schází a proto nejste schopen pochopit jeho majstrštyk.To co napsal "Kujónovi",je diplomaticky na jedničku.Trochu to přibližuje příspěvek 15:22 .

      Vymazat
    3. 7. února 2019 19:37
      Koho, nás ? *

      Vymazat
    4. Vystavil Ivan David v 13:15:00
      Odeslat e-mailem

      112 komentářů :

      Vymazat
    5. 19:37 Když vás to přestalo bavit, tak změňte logál. Mně to například baví pořád. Nejlepší bude mluvit sám za sebe. Nikdo vás tu nepověřil zastupováním. Co je vám do toho, jak je MUDr. David spokojený se svým životem? Představte si, že by se takhle někdo ptal vás? Jistě nejsem daleko od pravdy řeknu-li, že byste ho odkázal do patřičných mezí.

      Vymazat
    6. Pane Davide,
      co kdybyste v okamžiku, kdy vám dojdou argumenty, přestal útočit na anonymitu příspěvků ?
      Sám jste nastavil pravidla příspěvků, tak je laskavě dodržujte !

      Vymazat
    7. 7. února 2019 21:54
      Pardón,
      máme zřejmě jiný postřeh.
      Pan David zmiňuje anonymitu jen u sprostých narážek anonyma, o jakých argumentech je řeč ?*

      Vymazat
  42. V USA zřejmě mají a budou mít zcela jiné starosti...

    "Tady ve Spojených státech jsme znepokojeni novým voláním po tom, abychom v naší zemi přijali socialismus. Ale my se rodíme svobodní a zůstaneme svobodní. Dnes v noci obnovujeme náš závazek, že Amerika nikdy nebude socialistickou zemí," prohlásil prezident."

    https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/socialismus-tady-nechceme-varuje-trump-spojenymi-staty-obcha/r~505b2dca2ae711e98c840cc47ab5f122/

    OdpovědětVymazat
  43. Ani bych se nedivil, kdyby to Drahoš zkusil, po tom Zemanově extempore, a převzal odpovědnost za český národ!

    OdpovědětVymazat
  44. 20:31...Zeman mě naštval ale s drahošem si nepomůžeme...

    OdpovědětVymazat
  45. Myslim,ze bychom si meli prestat neco nalhavat...nasi politici nejsou nasimi politiky.....Na nas nazor totiz zvysoka kaslou.....ten uz od bombardovani Jugoslavie znaji...proto se stejne jako tenkrat nechteji ptat ani ted

    OdpovědětVymazat
  46. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi a soukmenovci, POZOR: Na sajtách naší milované Nové Republiky opět řádí kavárníci, placení agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A KAVÁRNÍKŮ-LEPŠOLIDÍ !!!!!

    Proto žádám soudruhy a soukmenovce z redakce NR, aby NEPRODLENĚ posílili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z pražské 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    A to IHNED!!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší milovanou Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% spolehlivého orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi a soukmenovci, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti kapitalismu, demokracii, Euroamerice a kavárníkům-lepšolidem.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu, putinistu, zemanistu a babišistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi a soukmenovci, a nyní vložím zpět svůj příspěvek ze 7. února 18:41.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  47. Chybička s.s.Davida: Místo „Jiří Drahoš“ má být „Jaroslav Kubera“

    Soudruzi a soukmenovci, PROSÍM: Omluvte tuto chybičku našeho drahého soudruha a soukmenovce Davida!
    Nespílejte mu, nebijte ho do hlavy na potkání, neposílejte mu ani výhružné maily ani balíkové bomby.
    Opravdu: Takovou chybičku přece může spáchat KAŽDÝ Z NÁS horšolidí, nás komunistů, putinistů, zemanistů a babišistů – z rozrušení nad euroamerickým bezprávím a zločiny kapitalismu a demokracie!

    Ano, s.s.David ironicky srovnává konkrétní kontrarevoluční akce primitivního antikomunisty Juana Guaidóa s hypotetickými akcemi primitivního antikomunisty Jiřího Drahoše, což je OMYL!

    Připomeňme s.s.Davidovi, že:
    • J. Drahoš si dovolil kandidovat proti našemu národnímu Vůdci Milošovi – a přirozeně prohrál, Leninu a Putinu dík.
    • Juan Guaidó si dovolil kandidovat nikoli proti venezuelskému národnímu Vůdci Madurovi, nýbrž do venezuelského Národního shromáždění – a USPĚL, Leninu a Putinu žel.
    • Juan Guaidó, předseda Národního shromáždění, se prohlásil prezidentem Bolívarovské republiky Venezuela, protože prý národní Vůdce Maduro porušuje tzv. Ústavu, tudíž nemůže být prezidentem (dle tzv. Ústavy v takovém případě vykonává funkci prezidenta právě předseda Národního shromáždění).
    • Čl. 66 tzv. Ústavy ČR tvrdí, že „Pokud se uvolní úřad prezidenta republiky v době, kdy je Poslanecká sněmovna rozpuštěna, přísluší výkon příslušných funkcí prezidenta předsedovi Senátu Parlamentu ČR.“
    • Předsedou tzv. Senátu Parlamentu České republiky je Jaroslav Kubera, našinec-horšolid (komunista, putinista, zemanista a babišista) v částečném utajení.


    Prostě: Český ekvivalent Juana Guaidóa NENÍ J. Drahoš, neúspěšný kandidát na prezidenta ČR, nýbrž Jaroslav Kubera, předseda tzv. Senátu Parlamentu České republiky.
    Takže tak.

    „Učit se, učit se, učit se!“ (V. I. Lenin)


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 25. srpna 2015 7:50

      Nejste svobodní,pokud používáte cookis a info předáváte Googlo.


      Václav Dvořák 25. září 2045 19:49 "fakt nekecám a nemažu se!".

      Ano, podle této logiky není na internetu svobodný nikdo. Pracujeme v systému, který provozuje Google, nikomu nic nepředáváme. Poraďte, prosím, lepší způsob či systém a my na něj rádi přejdeme. V současné době "2015" se dokončuje nový editační program pro Novou republiku, který by na Googlu nebyl závislý. "Další nový editační program na google nezávislý bude do konce roku 2018, fakt nekecám, kdo tvrdí opak, toho nesmažu, ale vymizím beze stopy.

      Vymazat
    2. Radosto ty igorante. Když byl zvolen Zeman presidentem, tak předsedou senátu byl Štěch a předssedou parlamentu myslím Hamáček. Tak si pana Kuberu můžeš vystavit doma. A to učit se učit se to je pro tebe potřebné (musíš ale umět vědomostem rozumět a umět je použít. A to ty neumíš. Připadáš mi jako plagiátor diplomových prací.

      Vymazat
  48. Radosto...neotravuj !!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má recht čechomužiku, kterýho v tramvaji či jiné socce hned každej pozná podle kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení a tebe ještě navíc podle odulé tváře, jak blízko cpeš svou nařvanou tlamu k pšoukolíhni tohodle svého škaredého fýrera! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      Podle ústavy, kterou se seňor Guaidó striktně řídí, by se nástupcem Zemana po jeho impýčmentu stal Kubera! A žádnej Drahoš, blbe ...

      Vymazat
    2. 9:19
      milý anglosase, křížený s volem. O ústavě naší natož o venezuelské víš kulové tak nežvaň a jdi do pokračovací školy. Vychován v inkubátoru, ani o koze nic nevíš.

      Vymazat
    3. 23:01 Ty si se nám nějak rozjel putlerprde! Tvůj vypouštěč asi musel včera sežrat šoulet všem těmhle svým obřezaným parťákům!:)) - https://img.opentown.org/store/news/180407/te-url-9f0e394ab55deec1225656a563db0bf8.jpg

      Vymazat
  49. No je to od Zemana jeho najstrštyk. Tohle nedokáže nikdo ba světe. Běžte do háje z vaši diplomacii. Nasrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:10 No ty si taky najstrštyk, největší cip ba světe.

      Vymazat
    2. LS v 15:26 to v závěru vystihl přesně. Dal všem svým odpůrcům pohlavek a příznivcům důvod přemýšlet o tom že není všechno takové jak se jeví. Ty v 23:19 jsi kokot nepoužitelný a k tomu hlava skopová,

      Vymazat
    3. 7:53
      No on si sám pan president tak nějak odporoval.
      Totiž sankce nejsou proto aby vládu a průmysl zničili, ale aby tím že stát který je závislý na penězích ze svého nerostného bohatství zbavily příjmů a tím vlastně ožebračili obyvatele a donutili je protestovat proti své vládě která chrání bohatství země. To ty ve své blbosti nemůžeš nikdy pochopit. Je to jenom zlodějina.
      Zloděj, který křičí chyťe zloděje! A náš president se stal tím který vřeští v zájmu ne naší vlasti. A dokonce proti zdravému rozumu.
      Václav

      Vymazat
  50. president ČR , v tomto čase nějaký M. Zeman, jinak velice špatný ekonom i politik s humorem Brouka Pytlíka, uznal nějakého strejdu taky "jakoby" presidentem.
    Na Hradě českém vlály trencle a stohoven mu drželo mikrofón. Rádio Jerevan

    OdpovědětVymazat
  51. Smutný,ale pravdivý článek. President Zeman by uděla lépe kdyby si ty kecy nechal od cesty a držel hubu. Někdy je lepší být zticha než hloupě psát nebo žvanit. Pokud tedy se mu nedostalo napomenutí, že jeho Kačenka je možným necháněným cílem útoku

    OdpovědětVymazat
  52. Najděte mi kde Zeman uznal Gaudiona prezidentem? Vždyť se vlastně vysmál všem chytrolínům a taková příležitost se naskytne jen jednou za život a to né každému. Kdo tohle nechápe snad není ani Čech.

    OdpovědětVymazat
  53. Davide velmi primitivní a hloupé, Ten váš blábol.Myslel jsem, že máte na víc.Určitě by se nechoval pan Drahoš jako hulvátskej ožrala Zeman.

    OdpovědětVymazat
  54. 10:56...Zeman nás naštve jenom někdy...Drahošové by to dělali permanentně..

    OdpovědětVymazat
  55. On se Zeman bohužel pomalu skutečně odepisuje: podporou válek a žoldnéřství, stěhováním ambasády do Jeruzaléma, hájením banksterství a exekuterství a nyní tím spěchem a skoro oslavou samozvaného prezidenta, kontrarevolucionáře a snažívku o občanskou válku ve Venezuele v režii juesej podle modelu MAJDAN, o kterém jsme do včerejška nevěděli vůbec nic. Tedy i Zeman by si měl vzpomenout: dvakrát uvažuj a pak jednou rozhodni a kecej.

    OdpovědětVymazat
  56. Mým gojům!!
    Koupili jsme si vás všechny již za jakobinů (našich slouhů), nejenom Zemana, Babiše a hraboše, takže držte huby a makejte nebo vás prodáme mimoňům na pokusy nebo satanům do lázně.

    OdpovědětVymazat
  57. Už sem to psal tohle je strašně nebezpečné že by si to hlupáci neuvědomovali?

    OdpovědětVymazat
  58. Podle mého názoru, prezident svým dopisem, zřejmě na něčí vyžádání, stvrdil svoji příslušnost k Západnímu pohledu na události ve Venezuele. Ale udělal to způsobem, jakým signatáři Anticharty koncipovali své projevy. Sice se neodvážili otevřeného odporu, ale snažili se co nejméně použít slov jako je socialismus, nebo internacionalismus, neboli, snažili se s tím nějak vy.ebat. Ale už jenom tím, že vystoupili, účel Anticharty podpořili. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jenze pokud si tim chtel jen uklidnit mistni obyvatele,je to stejne k nicemu....Je to jeho posledni stace,mohl prokazat vic odvahy

      Vymazat
    2. Anonymní8. února 2019 15:08
      Nevím, jak moc mu jde o lidi, ale podle rozhovorů se Soukupem, mi přijde jako zastánce názoru, že na chudáky musí být přísnost. Možná to je správný názor, pro určité zájmy. Dále, politicky už u nás nemá kam pokračovat, takže nějaký okamžitý názor lidí, pro něj není příliš směrodatný. Do budoucna však může hlídat ekonomické a mocenské zájmy nějaké skupiny, na nadnárodních úrovních. K tomu potřebuje získávat důvěru světových rozhodujících sil. Takže i takto bych chápal jeho tajemný dopis. P.K.

      Vymazat
    3. 15:35
      Všem těmto skupinám na nadnárodních úrovních je nějaká ČR i president někde u pr..le. Každému jde jen o vlastní prebendy. Jenom my si neustále myslíme že je někdo nám nakloněný. To byl zásadní omyl v r1989. A neustále v tomtéž pokračujeme ( asi tak jako křeček běžící v kole.

      Vymazat
    4. ještě bych doplnil k 16:47, ty kecy o promyšlenosti dopisu p. presidenta - ubohost- stejně jako čekání na audienci u Trumpety. Ani to lezení do zadele nepomohlo.

      Vymazat
    5. Anonymní8. února 2019 16:47
      V podstatě to tak je, ale i ty nadnárodní skupiny potřebují stále nové kádry, které mají nějakou důvěryhodnost, kontakty, hroší kůži a selský rozum. A ten Zeman mi přijde jako vhodný kádr. P.K.

      Vymazat
    6. 14:59
      S mrtvoliy už asi žádný kádr nebude. A Zeman je politická mrtvola.
      V.V.

      Vymazat
    7. 15:45 A ty si blbej jak punštof! Zeman nemůže bejt než fyzická mrtvola, páč už je Nahoře a nikam vejš kandidovat nemůže a ani opakovaně na stejnej flek!:)))

      Vymazat
  59. Vždy se v každém komentáři projeví: Podle sebe soudím tebe. Takže máte každý možnost podívat se na SEBE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:28
      A vy hleďte na sebe a nás nechte na pokoji. My normální se nemusíme denně kontrolovat. My jsme občané, kteří jsou (alespoň dle současného práva)
      zaměstnavatelé i toho pana presidenta, který takto neskutečně popřel demokracii a mezinárodní právo. Zkuste se zamyslet nad sebou.
      V.V.

      Vymazat
    2. Ještě doplňuji ke svému příspěvku 16:36.
      Pan president Zeman už nemůže být znovu zvolen.
      Proto odhodil to pro co jej většina voličů volila a ukázal svou pravou tvář. Tvář jidáše.
      V.V.

      Vymazat
  60. Rád bych věděl, kolik z vás všech diskutujících si k článku MUDr. Davida přečetlo i text pod odkazem - viz věta v článku: "K pochybnostem o ústavnosti tohoto rozhodnutí ZDE nebude brán zřetel", slůvko "ZDE". Kdyby ano, čekal bych, že byste někteří nesoudili tak rychle. Obávám se, že MUDr. David intelekt čtenářů zas jednou přecenil.

    OdpovědětVymazat