
Michal Brand
22. 3. 2019
Napsal jsem malou
sérii článků na téma Psychologické operace Christchurch a teď na ni chci
navázat – zdánlivým malým odbočením. Diskuse pod jedním ze zmíněných článků mne
inspirovala – tím že konfrontovala můj názor. Konfrontace vlastních názorů s protiargumenty je velice cenná. Umožní
totiž jednu ze dvou věcí, které jsou přínosem obě, ať již půjde o kteroukoli
z těchto dvou možností. Buď to přiměje ke zpřesnění nebo opravě vlastního
názoru konfrontací s protiargumenty, s otázkami, s novými nebo
přehlédnutými fakty. Jako se stalo mně samotnému, když jsem původně myslel, že
Christchurch byl opravdu teroristický útok na muslimskou komunitu, a až
konfrontace s novými fakty, mne přiměla změnit zcela svůj názor (když jsem
konečně viděl Tarrantovo video). Druhá možnost pak je, že si při konfrontaci
s protiargumenty člověk svůj názor, svůj pohled na věc zpřesní, zprecizní.
Obě možnosti jsou cenné.
Otázka, myšlená
ironicky, nebo námitka v diskusi zněla: A
koho to pohřbívaj? Nafukovačky?
A proč ne? Kontroloval jste to, co je v rakvi? Nebo to vysílali v TV – „otevřeme
pro diváky rakev, tady vidíte tvář nebožtíka, tady je jeho pas a řidičák pro
kontrolu, tady jeho rodina, potvrdí vám jeho totožnost a kdybyste měli
pochybnosti, tak jim brnkněte na tohle telefonní číslo a oni vám to potvrdí
znovu a osobně, můžete je navštívit na adrese XYZ a obejít domy
v sousedství a poptat se tam lidí a vše si ověřit“?
Ten trik je přeci v tom, že vidíte jednu věc a MYSLÍTE SI, že vidíte věc
jinou. Vidíte rakev, pohřeb, nějaké lidi, kteří jsou z části politici a zčásti lidé, u kterých nevíte, kdo vůbec
jsou. Ale automaticky PŘEDPOKLÁDÁTE,
že to jsou příbuzní obětí. A automaticky PŘEDPOKLÁDÁTE, že v rakvi je tělo, mrtvola. A automaticky PŘEDPOKLÁDÁTE, že vám nemůžou lhát, protože
NĚKDO JINÝ BY JE USVĚDČIL. Ale to si řeknou všichni, kromě těch, kteří vám
a všem ostatním lžou: „někdo jiný by je
usvědčil ze lži“ – a na tomto základě fungují opravdu velké účinné lži.
Zkusme si zahrát malou hru. Malou hru na Velkou lež s falešným pohřbem
falešných obětí, lidí, kteří nikdy neexistovali a jsou jen vymyšlenou identitou
zahranou najatými herci (s různou motivací). Pohřeb Johna Smithe. Ukážeme
v novinách fotku Johna Smithe. Tady je. John Smith byl zabit při střelbě
v mešitě. Pro dodání důvěryhodnosti příběhu natočíme video v super
mizerné kvalitě z vymyšleného „teroristického útoku“, mezi jehož oběťmi
„byl i John Smith“. Dokud jsme vláda, zejména permanentní vláda, deep state,
tak nás nemá kdo usvědčit ze lži. Video ihned zakážeme, aby nás nikdo nemohl
usvědčit z fake teroru, video necháme mazat na webu, a kdo ho nesmaže,
toho zavřeme na deset let. Takže John Smith, ubohá oběť našeho vymyšleného
„teroristického útoku“. Proslovy politiků, květiny, zmanipulovaná veřejnost
začne s pocitem viny chodit všem plešatým hráčům kriketu (John Smith byl
plešatý hráč kriketu) chodit na nákupy, uklízet jim, vyjadřovat svoji
solidaritu a všestranně podlézat.
A pak vrcholné číslo – pohřeb. V rakvi
leží první mrtvola, kterou zapůjčila spřátelená patologie. Nebo vůbec nic,
protože to nikdo nebude kontrolovat. A i kdyby to někdo kontroloval, tak prostě
řekneme, že jsme raději tělo nedali do rakve, protože bylo tak hrozně zohavené,
že jsme raději udělali jen symbolický pohřeb, abychom netýrali nebohé příbuzné
Johna Smithe, zejména jeho dvě malé děti, tady jsou jejich fotky (stáhnuté
z internetu nebo z vašeho archívu tajných služeb, klidně třeba 30 let
staré, kdysi děti, které dnes už nikdo nepozná apod. – půjdete si zkontrolovat,
jestli ty děti pravdu existují? pokud ne, tak nevíte, jen věříte; pokud ano,
nic se nedozvíte a pro všechny budete amorální zrůda – takže se nezeptáte,
věříte a s tím se počítá) a kdokoli by teď něco zpochybňoval, ten je lump,
když ani tváří v tvář fotkám těch nebohých sirotků nepřestane se svými
drzými otázkami, že?
Takže prostě v rakvi máme jakékoli tělo nebo vůbec nic. Na pohřbu je
spousta politiků, s nimi spousta tajných z ochranky i tajných
z neochranky, K tomu mraky lidí, kteří představují vymyšlené příbuzné
vymyšlené oběti. Buďto máme specialisty (krizové herce), agenty tajných služeb,
kteří jsou zvyklí někoho třeba zavraždit, zorganizovat převrat, vydírání,
podstrčit drogy, prostitutku, samy sebe nebo sami sebe (podle pohlaví a vkusu
cíle), prostě jsou zvyklí na super k.....a špinavou práci. Představovat falešné
příbuzné na falešném pohřbu jim přijde úplně v poho. Celý život dělají
špinavou práci, na nic se neptají, nic nevyžvaní. A tohle je úplná prkotina
proti tomu, co už dávno mají za sebou. Někteří sebou klidně vezmou i rodinu a
děti, těm podají úplně jinou legendu (jdeme na pohřeb jednoho hodného pána,
kterého chudáka zabili, musíme ukázat, jak s tím soucítíme....) a vše je
v pohodě. Koneckonců, nikdo se na nic neptá, „svobodný“ tisk a média drží
lajnu a opakují, co mají, dětí „z příbuzenstva oběti“ se už vůbec nikdo
nedovolí na nic zeptat, kdokoli se na cokoli zeptá nebo cokoli zpochybní je „sympatizant
teroristů“, „extremista“, „konspirační teoretik“ a zcela „amorální šmejd“ „když
si dovolí rušit klid nebohých příbuzných a ještě dokonce i těch dětí (dětí
tajných agentů)“.
Pozn.: Úplně to slyším, jak teď říkáte – „něčeho takového by se ale určitě
agenti tajných služeb neúčastnili, na to by určitě neměli žaludek!“ Ale to
podle sebe soudíte jiné. To vy byste na to asi neměli žaludek. Ale oni ano,
protože dělají celý život mnohem, mnohem horší věci. To vy byste možná neměli
žaludek třeba prostě jenom vlastníma rukama naložit mrtvolu člověka na vozík. Ale
mnohaletý pracovník okresní patologie by s tím vůbec problém neměl, dokonce by
mu ani nepřišlo, že by nad tím měl vůbec nějak uvažovat a zdráhat se. Protože
už tohle dělal mockrát a mockrát dělal i mnohem horší věci. Třeba skládal
kousky těla oběti autonehody nebo leteckého neštěstí.
Takže zpět na fejk pohřeb fejk oběti fejk útoku. Pohřeb běží
v televizi, politici řeční, falešní příbuzní falešně pláčou (bývaly
plačky, které se dokázaly na pohřbu rozbrečet na přání – myslíte si, že tahle
schopnost u všech lidí zmizela?), fotografové fotí, televize vysílá přímý
přenos. Pak se všichni rozejdou domů. Kdo usvědčí tuto lež? Nikdo sice nezná
Johna Smithe, ale to je jako s dokazováním viny a neviny. Nelze prokazovat
nevinu, dokazovat lze jen vinu. A nelze
prokázat, že neexistuje neexistující osoba, lze jedině dokázat, že existuje
existující osoba nebo že „neexistuje“ existující osoba, že je existující osoba
podstrčena a hrána někým jiným.
Můžete odkázat, že lžu, když vezmu Johna Smithe (nějakého skutečného) a
budu tvrdit, že to je existující člověk, váš soused, pan Novák. Protože znáte
pana Nováka, jste kámoši, chodíte spolu na pivo, v hospodě vás oba všichni
znají, máte dokonce selfíčko s panem Novákem v mobilu, a víte, že
mnou podstrčený Smith to není. Ale když vezmu Johna Smithe a řeknu, že to je
vymyšlený a nikdy neexistující pan Dvořák třeba z Brna-Líšně, tak není
nikdo, kdo by to vyvrátil, protože takového neexistujícího pana Dvořáka nikdo
nezná, nikdo s ním nechodí na pivo, nikdo s ním nemá selfíčko
v mobilu, a tudíž nikdo nemůže dokázat, že pan Smith není totožný
s panem Dvořákem (kterého jsem si vymyslel).
Jak tedy funguje fejk pohřeb fejk obětí?
Všichni, kdo takovou velkou lež vidí nebo slyší se DOMNÍVAJÍ, co vidí a
nechají vlastní mozek DOMYSLET „obraz skutečnosti“ tak, aby dával běžný,
obvyklý obraz skutečnosti. Obraz bez
Velké Lži. „Vidím pohřeb, je tam rakev, v rakvi musí být mrtvola“. Ale to
jsou jen předpoklady. Váš mozek automaticky interpretuje obrazy, jednoduchá samostatně
nic neříkající fakta tak, aby byla něco říkající, aby byla komplexní. A tak si
do dřevěné bedny automaticky doplní „rakev – pohřeb – mrtvé tělo uvnitř“.
A vy dokonce uvěříte tomu, že jste přeci viděli pohřbívání mrtvých lidí.
Přitom jste viděli zahrabávání dřevěné bedny, v nejlepším případě dřevěné
bedny s figurínou nebo s mrtvolou zapůjčenou z místní patologie.
Ale váš mozek vám samotným nalhal „důkaz“. V drtivé
většině dokonce uvěříte nejen tomu, že jste vlastně na vlastní oči viděli
pohřeb NĚJAKÉHO MRTVÉHO TĚLA, ale většina lidí dokonce uvěří tomu, že na
vlastní oči viděli pohřeb NĚJAKÉ KONKRÉTNÍ OSOBY, KTERÁ BEZ ŽÁDNÉ POCHYBY
NEMOHLA BÝT NIKDO JINÝ.
Je to díky funkci vašeho vlastního
mozku, který se snažit spojit věci do komplexních nerušivých obrazů a proto
„ohne skutečnost tak, aby velká lež ladila s pravdivými částmi obrazu“.
„Rakev – pohřeb – pohřeb pana XYZ“ a váš mozek uvěří tomu, že jste na vlastní
oči viděli, jak tělo mrtvého pana XYZ strčili do hrobu a zahrabali hlínou.
Přitom jste neviděli vůbec, kdo je v rakvi a zda tam vůbec něco je. Ale
když se ozve někdo, kdo by to zpochybňoval, tak mu vynadáte, protože jste přeci
osobně na vlastní oči viděli, jak mrtvola pana XYZ zmizela v zemi.
Zpět k otázce ad pohřby v Christchurch - ve skutečnosti vidíte
jen a pouze rakev, politiky a lidi, u kterých nejste sto posoudit, zda to jsou
příbuzní, nebo náhodní kolemjdoucí nebo najatý kompars.
A PŘEDPOKÁDÁTE, že to jsou skuteční příbuzní. Protože přeci jinak by někdo
řekl „sakra tohle nejsou žádní příbuzní“. Ale kdo odhalí falešné příbuzné neexistující osoby, když neexistující osobu
nemůže nikdo znát? Takže tohle si řeknou úplně všichni - "já ho
neznám, ale někdo ho určitě zná". (Takhle přeci funguje trik „falešný
příbuzný na svatbě“ – všichni předpokládají, že ti ostatní, ho znají; nebo
Vrchní, prchni, scéna s během Karlovými Vary zakončená u zřídla). Falešný
neexistující pan Dvořák z Brna-Líšně nemůže být usvědčen z toho, že
není pan Dvořák z Brna-Líšně. Museli byste být tajná služba, prověřit
matriky, požadovat a prověřit přesnou adresu, požadovat zaměstnavatele a
konfrontovat ho, konfrontovat příbuzné atd. Ale takovou moc má deep state, ale
už ne politik, jednotlivý občan už vůbec ne. Jako jednotlivec bez státní moci
za sebou nemáte šanci prokázat, že můj vymyšlený pan Dvořák vůbec neexistuje. Dodám
jen jméno a město. Případně jako bonus přidám vymyšlené příbuzné, bez adresy,
bez školy, kam chodí, bez údajů o zaměstnavateli apod. Nemáte šanci dokázat mi
lež. Zejména když se s vámi navíc ze své pozice absolutní totalitní skryté
moci deep state vůbec nemusím bavit. (A mohu vás případně nechat použít na
příští fejk pohřeb jako výplň rakve, že?)
A přidejte si k tomu stádovost, tendenci našeho mozku uvažovat ve
stylu „chci jít s davem, nechci vybočovat“. Tendenci k tomu má každý, jen
v různé míře a v různých mantinelech. Vzpomínáte si na famózního
„jihoamerického skladatele Maxe Brauna“ v podání „Roztomilého člověka“
Oldřicha Nového? Prostě si vymyslel, že je světoznámý hudební skladatel Max
Braun. Nikdo v „lepší společnosti“ nechtěl vypadat jako nevzdělanec a buran,
takže „ho všichni znali“, v domnění, že „ti všichni ostatní ho znají,
musím předstírat, že já také“. Navíc
tohle nelze vyvrátit. Nikdo nemůže v danou chvíli ověřit v Jižní
Americe, nakolik tam znají Maxe Brauna. Zato kdyby roztomilý člověk tvrdil, že
je učitelem v místní jednotřídce, tak ho hned nachytají a usvědčí ze lži. Malá lež jde odhalit snadněji než lež
velká. Smiřte se s tím.
Když vám v televizi ukážou fotku chlapa a řeknou "to je Franta Vomáčka,
bydlel v......... (ve vašem sousedství)". Pokud nebydlíte v malé obci, kde
se opravdu všichni znají, pak si řeknete "nikdy jsem ho neviděl, ale
určitě tady bydlí, protože někdo jiný ho určitě zná". Nemůžete usvědčit
někoho, že není něco, co vůbec neexistuje. Dokažte mi, že nejsem DKGOYAD. Že
nevíte , co je „DKGOYAD“? No a? Dokažte, že to nejsem. Že to nejde? No o tom
tady právě celou dobu mluvíme, Mlho. (Promiň, laskavý čtenáři, tuhle repliku
jsem si mohl, ale nechtěl odpustit.)
Takže Franta Vomáčka je „neodhalitelný“ podvod, pokud poskytnou jen málo
údajů z co nejméně konkrétních. A když
budou lhát, tak větu „určitě ho zná někdo jiný než zrovna já“ si řeknou úplně
klidně všichni a úplně všichni mohou být MYLNĚ přesvědčeni, že „ten chlap
určitě v tom městě bydlel - říkali to v televizi a kdyby to nebyla pravda, tak
by se na to přišlo“ - ale ono by se na
to právě nepřišlo. Protože tohle si řeknou všichni. "Já ho neznám, ale
já jsem určitě výjimka a určitě ho zná spousta lidí, to zrovna JENOM já ne."
Protože to je „nejlogičtější vysvětlení“, nejjednodušší, standardní způsob,
jakým se váš mozek vyrovná s mozaikou „skutečnost – skutečnost – Velká lež
– skutečnost – skutečnost“, tyhle dílky puzzle, které do sebe ve skutečnosti
nepasují, protože Velká lež je z úplně jiné skládačky, tak tyhle dílky
puzzle váš mozek prostě kladivem zatluče tak, aby „pasovaly“.
Tenhle trik úspěšně používá spousta lidí. Podvodníci. Kouzelníci a
iluzionisté – tam je to zcela očividné, že vidíte
jednu věc a DOMNÍVÁTE SE, že vidíte něco úplně jiného. Jak to?
Váš mozek si poskládal NEPASUJÍCÍ dílky puzzle
tak, aby „PASOVALY“.
Occamova břitva (https://en.wikipedia.org/wiki/Ocam%27s_razor) funguje možná perfektně – ale určitě zcela
selhává v případě Velké lži. Jakmile se v obraze objeví Velká lež, Occamova břitva okamžitě Velkou lež
vyhodnotí jako obyčejnou, nevýznamnou, nepodstatnou pravdičku.
Vtip je v tom, že je snazší vyvrátit malé, drobné lži než lži opravdu
velké.
Occamova břitva se nevyjadřuje ke správnosti premis, ale k vyvozování závěrů.
OdpovědětSmazatNeustálé podvody,které na občany vymýšleji špatni ředitelé tisku a tv,pak předsedové stran,kteři okamžitě vyhazuji ze svých soukromých jimi prý řizených politických profláknutých námi zaplacených subjektů,kteři musi v Prdlamentu zvedat ruce pro policejni stát a vadné zákony,jinak je vyhodi jako Klause, ukazuji,že ten kdo žádá jejich kompletni výměnu a odoperováni má pravdu.
SmazatDošlo to tak daleko,že je podezřelé,když někdo na druhém konci světa,kde zřejmě nic ověřit nejde spusti video,kde si kdosi zpívá snad ukrajinsky nebo jugoslávsky,že jede vraždit s dobře předem popsanými zásobniky.
No vzbuzovat nenávist na to maji neomarxisté žaludek všude ve světě!
Asi jsem neformuloval zcela precizně a naprosto přesně. Byl jsem asi příliš stručný v tomto bodě.
SmazatTak podrobněji.
Occamova břitva je tezí, jak vyvozovat závěry. Ale každé vyvození závěrů nutně má svůj počátek ve vyhodnocení a seřazení fakt nebo "fakt". Jinak nelze nic vyhodnotit.
Nejprve se shromáždí fakta a "fakta", (v praktickém životě se k tomu přimíchají předsudky, dogmata o světě, které má každý člověk apod), pak se fakta vyhodnotí, některá fakta upozadí, jiná vypíchnou, některá zhodnotí jako v dané kauze nedůležitá, jiná jako naopak zásadní a to je samotný proces vyvození závěrů. Závěrem je naformulování závěru.
Occamova břitva tak říká, jaké seřazení a "oznámkování" fakt je "správné". Vyvození závěrů není možné bez uspořádání fakt - žádné vyvození, ani správné ani mylné.
A tento klíč Occamovy břitvy funguje možná dobře - ale ne v případě velké lži.
Ono se někdy nejedná o blbosti.Uvedu příklad,bílé přilby v Sýrii a chemický útok vyvolaly málem válku.Kdyby obě strany fungovali stejně tak by byla mela natotata.
OdpovědětSmazatNa základě výmyslu předvedenému bílými přilbami o chemickém útoku byl proveden opravdový raketový útok na Sýrii, který nebyl vymyšlený, ale opravdový. Vůbec nikoho nezajímalo svědectví lidí, kteří byli bílými přilbami zneužití na nafilmování chemického útoku. Jednou řekla Amerika, že bude raketami bombardovat a ihned to bylo v médiích západního demokratického světa prezentováno jako humanitární akce. Střelba teroristy přes přední skoro automobilu bez poškození skla je ukázka, jak ti co tyto všechny lži vytvářejí už ani se nesnaží myslet na to, že lidi kteří na to koukají, mají mozky, ale hned nastupují politici, kteří říkají, že jakékoliv zpochybňování je trestné a bude se tvrdě trestat. A vše toto je vrchol demokracie.
SmazatMajtelé velkých peněz jich dosáhli podvody a plati,že se prý nikdo nebude ptát jak jsi je ukradl,zda pozabijenim děti,rozbombovánim států a okrádánim občanů jak se to děje i u nás a naivové věři,že je nikdo neokrádá a maji se dobře.
SmazatJÁ MÁM PENIZE V BANCE NA HESLO A TAK MIJE NIKDO NEUKRADE to řvou v hospodě u piva,kterou jim brzy taky ukradou!
Dokonce i komunisti přisluhuji,intelektuálové se zmohou popisovat situaci co už všichni dávno znaji a jsou strachy bez sebe navrhnout jakékoli řešeni nebot prý jim hrozi,že je policejní stát odveze do koncentráků pod krycim jménem FEMA,kterých je už 800!
Bandy intelektuálů vymýšleji sami vadné zákony a určitě vymysleli i zákon o policejnim státu,nebot ani k němu neceknou!
SmazatZrádci a pyjáti se houfuji do neomarxistických stran!
Proč to Babiš neřeši je s nimi pod jednou dekou!
Článek není o blbostech, je o věcech, které jsou mnoha pomateným lidem nepříjemné, protože si nechtějí přiznat že všechno je úplně jinak než jejich hloupé představy o světě, a také si nechtějí přiznat, že jsou úplně blbí.
OdpovědětSmazatTo je ta stádovitost aliance blbosti vedená korektností a konformitou, která je výstižně popsána v pohádce H.Ch.Andersena Císařovy nové šaty.
Ti lidé jsou nejenom blbí, ale i šměšní tím jak kolem sebe do všech kopou ... ubožáci ..
souhlas
SmazatNeodsuzujte tyhle lidi, když si tohle všechno opravdu upřímně uvědomíte, zjistíte, že ten pocit relativního bezpečí, ve kterém žijeme, je zatraceně klamný. Takové zjištění je stresující. Je přirozené vyhýbat se utrpení. Když zjistíme, že lidé v nejvyšších patrech politiky jsou pořád stejně morální, jako byli v předchozích letech všichni ti majitelé nejrůznějších koncentráků, že lidé jsou pro ně jen figurkami na šachovnici, které lze podle potřeb ničit či posouvat podle libosti, že nás pokládají jen za spotřební materiál … pro někoho je prostě méně bolestivé vypnout mysl a jenom věřit.
SmazatAle kdo uvedl v život ve 20. století terorismus? Byl to kapitál, který vyvolal dvě světové války + desítky "lokálních", války plné teroru, války, v nichž "hrdinní" letci na příkaz vládnoucího kapitálu vymazávali z mapy světa stovky měst s miliony civilistů, vraždili děti, smažili je na napalmu. A když pak zmodernizovali zbraně v atomovou a vodíkovou bombu, to bylo radosti "mezi hrdiny", jak se jim práce masově vraždit "usnadnila"! Že zahynulo 6 milionů židů za války? To vadí! Ale 60 milionů civilistů, to je jako by nula nula nic! Aspoň pro kapitalismus! A pak si ti zpola vyvraždění troufnou se svým vrahům pomstít a vypraví se jako partyzáni a vraždí ze zálohy- a také ony strůjce teroru - ale ten křik, neb jsou zase postiženy desítky nevinných - jako pomsta za ty miliony nevinných. Kde je spravedlnost? Je vraždění milionů lidí zbraněmi hromadného ničení akt humanity a vraždění desítek lidí ze msty za vyvražděné vlastní rodiny terorismem? Zabraňmě teroristickým válkám bohatých, zabráníme terorismu chudých!
OdpovědětSmazatNo to je ale pěkná blbost. To jsi vymyslel sám?
Smazat10:52!!
SmazatKdyž něco nazvu blbostí a pak to spojím s autorem, tak dehonestuji autora i jeho výrok a to bez důkazu. Jste profesionální pidizločinec ve službách šoroška! Naopak myšlenka, že války bohatých o zdroje otroků, území a surovin jsou příčinou teroru chudých a bezmocných je pravdivá!! Zkuste dokázat opak nebo alespoň zpochybněte věcnými argumenty platnost daného výroku (tedy pokud znáte a umíte používat formální logiku o čemž pochybuji). Pokud odpovíte dehonestací, nasazováním psích hlav a spojováním negativních pojmů s autorem nebo se mnou, tak jste mne nezklamal - pak jste odporný jemerický trol tzv. užitečný idiot, určený k jednorázovému použití a následné likvidaci.
Přeji pohodový den a mnoho pozitivních a zejména pravdivých myšlenek (omlouvám se, že po vás chci tak moc -myslet není váš šálek kávy).
Ďuro Trulo alias Somárik Sprostučký
Napiš tu ty vole,kde je komunistická strana,která prý schvaluje vitáni samopalniků IS do EU společně s kancléřkou makrelou,která organizuje dále rozval EU a to brzy na sračky a nechce odejit do kupy odpadků dějin!!
SmazatTo máme pořád trpět,když nám budou terorizovat a vyhazovat námi zvolené poslance na dlažbu ,když budou chtit,aby uskutečnili to proč jsme je zvolili a to co voliči a občané chtěji?.
Take si myslim,ze terorizmus byl primo vytvoren k prosazovani "antiteroristickych zakonu".Nic zatim neomezilo cloveka vic
Smazat17:07!
SmazatGratuluji! Myslíte velmi přesně a pravdivě, ikdyž po židovsky z dané situace vytěží židé ještě náboženskou válku mezi křesťanstvím a islámem a totální chaos a likvidaci všech řídících struktur. Výsledkem bude atomizace všech civilizačních center a totální ovládnutí světa chazary.
DT a SS
Osobně se domnívám, že celý ten scénář útoku je tak nepravděpodobný, až to hraničí s šílenstvím... NZ znám, navštívil jsem ho opakovaně (obdobně i Austrálii) a útok na muslimy v Christchurchi Australanem kvůli útokům na Evropany v Evropě prostě nedává smysl(btw. pro většinu Astralanů (zvláště těch méně vzdělaných) je Evropa a daní v ní asi tak zajímavé a blízké jako dění na odvrácené straně měsíce...
OdpovědětSmazatVeškerý život i samotná existence Vesmíru jsou extrémně nepravděpodobné. Co jsi tím blábolem vlastně chtěl říct?
SmazatAnonymní22. března 2019 10:55
SmazatRozuměl jsem tomu tak, že 10:50 má podezření, že se nejednalo o akci pohodových Novozélanďadů, ale o akci tvůrců chaosu v celém Západním světě. A to mi také přijde jako dost pravděpodobné. P.K.
10:55!
SmazatZřejmě bude mnohem pravděpodobnější, že žijeme v metrixu, to by vysvětlovalo mnohé!
Ďuro Trulo
Na základě výmyslu předvedenému bílými přilbami o chemickém útoku byl proveden opravdový raketový útok na Sýrii, který nebyl vymyšlený, ale opravdový. Vůbec nikoho nezajímalo svědectví lidí, kteří byli bílými přilbami zneužití na nafilmování chemického útoku. Jednou řekla Amerika, že bude raketami bombardovat a ihned to bylo v médiích západního demokratického světa prezentováno jako humanitární akce. Střelba teroristy přes přední skoro automobilu bez poškození skla je ukázka, jak ti co tyto všechny lži vytvářejí už ani se nesnaží myslet na to, že lidi kteří na to koukají, mají mozky, ale hned nastupují politici, kteří říkají, že jakékoliv zpochybňování je trestné a bude se tvrdě trestat. A vše toto je vrchol demokracie.
OdpovědětSmazattak to napr. fungovalo pri prevrate v 89 vf rumunsku
OdpovědětSmazatCeausesca a ženu odpráskli v reálu.
SmazatNikdo už neřešil, kdo (a z jakého titulu) byli soudci a vykohnavatelé.
Všechno pečlivě naplánované a provedené.
Vrtulník z Kukureště přistál někde, kde už čekala popravčí četa.
V hlavním městě CNN točila mršiny se zašitým břichem.
Škoda, že tam nebyl tyran hamáček.
Lze hodnotit jako nejpitomější článek co kdy vna NR vyšel.
OdpovědětSmazatCelou záležitost je třeba chápat pozitivně, vše skončilo úspěšně, tak jak chtěl. Neboť bez Jeho vůle vám nespadne vlas z hlavy.
Pro hlupáka každý hloupý. Minulý týden jsem měl z Jeho vůle zácpu, ale už je to dobré.
SmazatTo ste měl z Jeho vůle kliku.
SmazatMohlo to přijít mnohem hůř.
Zácpa je pohroma hlavně pro řitní jandy a dlabáčky,
Vuku, z "Jeho" vůle bylo zabito 50 lidí pro "falešnou hru"? Možné to je, historie dává mnoho příkladů! O mnoha se ani teď ještě nesmí mluvit.
OdpovědětSmazatPodle svatého Koránu, i podle záběrů z mešit, věřící při Salátu stojí, klaní se, klečí i padají na tvář (prostrace) V ŘADÁCH... Tedy ne na hromadách v koutechpředváděných na videu.
SmazatŽe by po vzájemném vyřízení si účtů někdo zavolal bílého idiota...? Ten naklusal, postřelil muže při vchodu, zabil tu prchající paní, ... asi i někoho vevnitř dorazil, ale pak tam zmateně pobíhal a střílel do hromad mrtvol, nebo umírajících - které on sám nenakupil, nebo je snášel a nenatáčel, třeba museli nejdříve schovat ekvivalent guru bílého blembáku... quin sabe? Alláh to ví a mlčí, JHVH se plácá po stehnech a řičí smíchy, křesťanský Pámbu s vydloubanýma očima tápe slepě po vykradeném nebi - ejhle, Svatá trojice jako z partesu... Tumáš, Čerte, kropáč a OCASEM NA MŠI ZAZVOŇ! Kdo uvěří, ať tam běží.
Škvár z Bollywoodu i "Déčková střílečka" z Holywoodu vraždí stejně ukázkově.
Inu, on i blbý pasáček srandista tak dlouho dělal falešné vlčí poplachy, až mu nevěřila ani jeho babička a vlkům prý zachutnal víc, než věčné skopové.
Kolik lidi bylo zabito kvuli neexistujicim zbranim hromadneho niceni?Nebo jinych zaminkam?Nemyslim si,ze by tito "lide" nejak resili pocet mrtvol
SmazatStopy se jen tak zahladit nedají. Byla-li by vůle, tak odvážní, nepodplacení, investigativní novináři, by snad měli být schopni podvod odhalit. Vzhledem k zrůdnosti činu, by na odhalení měli mít obrovský zájem. Osoby jsou někde evidovány od narození, někde pracovali, s někým se stýkali, příbuzenstvo se na ty hroby bude chodit modlit..., atd. Zatím jsou to jen pochybnosti bez důkazů, a ty mají stejnou hodnotu, jako výstupy mainstreamu.
OdpovědětSmazat12:00!
SmazatStopy, které se nedají zahladit naopak někdo důmyslně narafičil. Kuciak by mohl vyprávět, kdyby mohl. Bílý terorista se nechal vytáhnout z auta plného zbraní dvěma dopraváky jako kotě od misky smetany a vy to žerete (hrůza třepe kurníkem!!).
Ďuro Trulo
12.17 Když Kocáb kecáb vykecal Ústřední skupinu vojsk SSSR i ze Slovenské republiky a horár Fekete vyhnal za Slovenského národného vostánia z lesa partyzány, gardisty i esesáky... Na Slovensku je volačo možné...
SmazatTruľo, vy víte, jak to bylo s kuciakom?
SmazatProč ho ty dvě maďarskokanadské krůty sejmuly přepilovanou plynovkou?
Nebojte sa vy nič.
Psaní úchylných blbostí na net těmto psychopatům problém nečiní. Dojít ale na pohřeb těch 50 zavražděných lidí a začít tam vykřikovat, že vlastně nikdo nezemřel, všichni to byli jen dobře zaplacení herci a jejich příbuzní co tam stojí jakbysmet, na to ani jeden z těchto psychopatů a úchylů koule nemá. Dobře vědí, že by s takovým lidským prasetem už žádný člověk nikdy nepromluvil.
OdpovědětSmazat12:03!!
SmazatA vo to go, dehonestace zvídavých v první řadě. Ostatní se chytnou za nos a až do smrdi budou pouze korektní (hajzli). Jo a to prase, na to se podívejte do zrcadla, pokud nevíte jak prasata vypadají tak si to vyguglete. Možná pak něco pochopíte.
DT a SS
Okud "víš", že bylo nějakých 50 lidí zavražděno ! Jo, říkali to v televizi... Argument pro debila !
Smazatdíky za podporu mého článku a za vyjádření naprostého souhlasu z vaší strany
SmazatPrávě o tom píši - že si nikdo nemůže troufnout cokoli jít prověřovat, protože by
1. stejně žádnou odpověď nedostal
a jak jsem již napsal v článku výše (a vy opakujete)
2. „půjdete si zkontrolovat, jestli ty děti pravdu existují? pokud ne, tak nevíte, jen věříte; pokud ano, nic se nedozvíte a pro všechny budete amorální zrůda – takže se nezeptáte, věříte a s tím se počítá) a kdokoli by teď něco zpochybňoval, ten je lump, když ani tváří v tvář fotkám těch nebohých sirotků nepřestane se svými drzými otázkami, že?“
Měl jsem upřímnu snahu si článek přečíst celý, ale brzy přišla věta:
OdpovědětSmazat"Otázka, myšlená ironicky, nebo námitka v diskusi zněla: A koho to pohřbívaj? Nafukovačky?" - kde jsem se ztratil. Zřejmě někde probíhal nějaký pohřeb, který vzbuzoval z nějakých důvodů pochybnosti...
Dobrá, možná je článek určen lidem s širším informačním backgroundem. Plus autor není zrovna literát a prostě nedisponuje schopností sledovat čtenářovu linku a nějak jej vést... Třeba ale i tak má co říci, zkusím to dál:
"PŘEDPOKLÁDÁTE, že vám nemůžou lhát, protože NĚKDO JINÝ BY JE USVĚDČIL"
Ano, dobrý postřeh, nelze než souhlasit. Logicky platná premisa, která by za určitých okolnastí mnohé vysvětlovala. Takových, už méně objevných (pro nás starší), obecně pravdivých tvrzení je v článku ještě pár. Povětšinou tučně zvýrazněnných.
Takže pokud je těžištěm článku připomenutí, že máme být obezřetní, že nám můžou lhát, potud dobré. (ovšem na 9 stránek ?!?!!)
Nadpis však sliboval něco jiného, sliboval, se věnovat událostem v Christchurch. Protože jsem si na toto téma v poslední době pravidelně odevíral aeronet a nechal se dobrovolně oblévat těmi gejzíry fanatické iracionality, jsem téměř zocelen.
Těmi "neexistujícími výstřely ve skle" a "proč mají mrtví zuté boty" (ano proč? - proč jsou mrtví při všech drážních neštěstích bez bot? Protože Vás to prostě zuje. Proto. ) A vrchol "nikde žádná krev" a "všichni se chovají nelogicky"
Jak říkám. Vrchol stupidity.
A neúcty.
Když vidím jak někdo vystřílí místnost, tak to vidím. stejnětak když vidím jak zdemolují mrakodrap.
Ta vaše Occamova břitva by měla spíš odpovědět na otázku:
Je pro hybatele jednodušší:
- Aranžovat nějaké "herce" a "pohřby" a "výstřely do skla"
- NEbo je prostě pobít a pohřbít?
???
- Je tento váš hybatel takový humanista, že jim šetří životy? Nebo proč by to dělal? Jenom na tohle mi odpovězte.
?????
ps.
- Ke zde opakovaně (na aeronetu to mažou) vyvráceným výše zmíněným - ano, skutečně blábolům - se už nevyjadřuji, možná to udělá někdo jiný..
Proti zlu a svinstvu se nedá bojovat dobrem a čistotou.
SmazatNěkdy je potřeba použit přiměřené prostředky, a ti dobří v boji proti šmejdům někdy mohou klesnout na úroveň těch šmejdů aby je dostali.
Tak nějak realisticky to chodí v životě ..
karpi 12:10 - co to je, ten "background"? Možná stačilo říct' "pozadí", aby myšlenka, "že levněji by vyšlo lidi skutečně pobít, aby bylo dosaženo účelu" vynikla tak, jak si zaslouží. JiH
SmazatSA Mann Brand se o nafukovačky s hnusakem - dvořakem dělí.
Smazattejnou otázku jsem si kladl v Sandy Hooku a v Columbine.
Ale PR agentura právě že má ty synovce a vnuky a spoustu tet s šátkama a ty si potřebujou vydělat, umřít ještě nechtějí (zvláštní jev, když na to dojde, každý by ještě zametl dvorek, jak se do toho o šábesu jinak nehrne.
Před 60 lety židi v úsa šábes nedrželi, přišlo jim to nemoderní.
Ale zahrát si pozůstalé, to není práce.
Nebylo poslední dobou podobně zpackaných false flagů už přespříliš? Je snad záměr scénáristy vše zaonačit tak, aby se slabá místa velmi rychle odhalila (protože jich je jednoduše tolik, že to nelze přehlédnout) nebo snad nenajdou tvůrci těchto divadýlek nikoho, kdo by byl schopen vytvořit false flag tak, aby u lidí nevyvolala událost nejmenších pochyb? V poslední době už je to třetí podobný případ - předtím šlo o kauzu Skripal a chemický útok v Sýrii. A všechna tři představení byla zinscenována pod zcela jasným záměrem. Jaký je záměr u té poslední? Kdo této chabě zrežírované pohádce asi uvěří? Samozřejmě muslimové, ti teď mají záminku k útokům. I proto to video - byly tam zcela jasné signály, odkazující na Evropu, ať už šlo výroky údajného teroristy nebo nápisy na zbraních odkazující především na dění v Evropě či záměrně zvolenou srbskou lidovou protiislámskou píseň. Hlavním důvodem tohoto false flagu je jediné - aktivizovat evropské muslimy tak, aby opět začali útočit a to s větší intenzitou, než dosud.
OdpovědětSmazatJá myslím, že to spíše souvisí s Brexitem.
Smazathttp://svobodnenoviny.eu/novozelandska-premierka-vyzyva-obcany-aby-odevzdali-sve-strelne-zbrane/
OdpovědětSmazatNení ta premiérka MEŠUGE? Kdo nemá zbraně je bezbranný jako malé kotě...
SmazatŽe ti "masově úspěšní" střelci přežijí a mají výsledky jenom proto, že útočí na neozbrojené OVČANY. Kdyby Breivik nebo ten pomatenec z NZ napadli např. tábor NRF (National Rifle Association) byli by po počátečním překvapení a dvou či třech zásazích použitelní jedině jako cedník!
Ozbrojených otroků a ozbrojených nevolníků se šlechta a penězoměnci milenia bojí...
17:20
SmazatTrubko, v EU vás pod vyhrůžkou sebrání vyzývají odevzdat hamáčkům vreckové nožiky.
Abyste si nemohl rozkrojit housku.
Na rozdíl od Zélanďanů, kde chtějí pouze samonabíjecí pušky.
Takže vy si nenamažete housku s gothajem, zatímco austrálský pošuk nepřijede s plným autem samopalů a opkovacích brokovnic.
Mě plní děsem, že ty bouchačky mají k dispozici dlabáček s jandou v řiti.
Nepřipadáte si jako mešugge sám, že tu žijete?
Komedie(kdyby byla směšná), která má rozpoutat konflikt mezi přivandrovalými koz omr dy a původními obyvateli
OdpovědětSmazatA kdyby se to "komedii" podařilo, tedy rozpoutat ten konflikt - nedošlo by jednoho dne k tomu, že se jeden takový zvedne a v rámci tohoto rozpoutaného konfliktu skutečně vystřílí mešitu? Bez režie a bez herců?
SmazatNení to možné? Pravděpodobné?
12:16!
OdpovědětSmazatHru je třeba sledovat od začátku do konce. Jinak nevyhrajete. A pro Karpiho! Opravdu jste přesvědčen, že ten hlupáček pobíhající od auta do tunelu je hybatelem?? Ten pouze plnil zadání a jaké to ví jenom on. Ví a nepoví. Dostal stříbro a pokud cekne dostane i olovo. No a skutečný hybatel neměl větší potíže s libovolnou inscenací, ale domyslel i potíže se scénou po inscenaci. Skuteční pozůstalí by dělali asi opravdové problémy a to nejenom jemu. Jsem ochoten uvěřit videu, pokud bude ve vysokém rozlišení, ověřené nezávislou komisí (rozvědky, kriminálka, media, úředníci, občané) a bude na něm zřetelně vidět umírání nevinných). Ale raději budu, když něco takového nebude k dispozici, škoda každého lidského života. No a ku bono?? NZ vláda vám již odpověděla a tento ostrov klidu již nebude tak klidným. GP se rozhodl zlikvidovat náhradní víkendovou zahrádku svých slouhů (ponechává původní - Švýcarsko). Svoji novou zahrádku si buduje na křišťálově čistém Altaji (pokud víte nalezt na mapě bez GUGLEMAP jste v obrazu).
Ďurko Trulko
Tady je několik zajímavých detailů.
OdpovědětSmazathttps://www.veteranstoday.com/2019/03/17/new-zealand-the-unraveling-of-a-israeli-mass-murder/
https://www.veteranstoday.com/2019/03/18/undeniable-proof-cgi-used-in-new-zealand-shooting/
Je to naopak velice přesná analýza stavu, ve ktrém žijem. Stavu permanentní manipulace zákulisních loutkářů, kteří mají prostředky, aby právě ty největší lži mohli šířit a ovlivňovat tak svět.
OdpovědětSmazatPodobně jako v rozebíranem případě je to s mnoha jinými. Např. Skripalovi a a "otrava" Novičokem. Já to od opčátku tvrdí, že nic takového se nestalo. Je to jen virtuální realita vytvořena tajnými službami Malé Británie za pomoci jimi ovládanými médii.
Kolik teroristických činů se skutečně odehrálo a kolik jich bylo pouze "false flag" apod. ?
Konec konců žádný abstraktní světový terorismus neexistuje !!! Žádné teroristické činy nejsou jen "náhodné" činy nějakých fanatiků. I k tomu fanatismu je někdo systematicky dovedl. Sociální procesy ve společnosti neprobíhají jen tak, náhodou. A pokud to není náhoda, tak je někdo řídí ! A řídí je s nějakým cílem ! Kdo řídí v každé době společnost ? SYSTÉM !!!! Dnes se zdá, že všude vládne liberální kapitalistický systém. Ale to je jen vývěska, současné označení, pod kterým permanentně vládne v zákulisí otrokářský, tlupo-elitářský systém zákulisních loutkářů, kteří tento systém zavedli a nazvali "zastupitelskou demokracií".
Ta se v nové době masově začala prosazovat po Francouzské revoluci 1789. Ve většině zemí světa po většinu času od té doby tedy "volíme - jak voli" ! A žádné volby nikdy nic k lepšímu pro většinu nezlepšily. U nás po sametovém podvodu už 30 let volíme (jak voli) ! Vystřídalo se v parlamentu a ve vládě mraky stran (=mafií a zločineckých korporací). A vše je stále horší a horší ! Jak je to možné ? Protože žádné volby nemění podstatu a tou je SYSTÉM : otrokářský tlupo-elitářský ! Mění se jen loutky=paraziti, kteří za udržování SYSTÉMU u moci dostávají podíl na moci a prachy. Takže tzv. zastupitelská demokracie je podvod od samého počátku. Ve skutečnosti vše, většinou bezstrukturně aniž bychom to viděli, řídí SYSTÉM ! A ten je stále stejný. Stále otrokářský ikdyž změnil formu okovů. Už nemáme na rukou železné náramky. Ale okovy peněz a dluhů z nás udělaly ještě větší otroky. A pro majitele SYSTÉMU je nás už moc. Jadernou válku SYSTÉM spustit nemůže - to by i jeho vlastníci zdechnuli. A tak vymyslel pomalou postupnou genocidu. A genocidních nástrojů používá plno. Drogy, chlast, sexuální zvrácenosti, jedovaté potraviny a léky, nemoci, multi-kulti atd. Ale protože to jde pomalu, tak je to třeba urychlit. Aby se lidé zabíjeli sami. A tak se vymyslí "světový terorismus". A náboženské a rasové války urychlí genocidu přemnožené populace. Kdo to nevidí, je slepý nebo blbý. Mnohdy oboje.
Světovou válku mezi velmocemi jako byly ty předcházejíci dvě, si už Globalisté nemohou dovolit. Protože by přerostla v jadernou a tu by tentokráte nepřežili ani zákulisní zločinné elity. Aby dosáhly svých zločinných cílů především snížení světové populace na jim dostačující tzv. Zlatou miliardu a dnes už možná i méně, rozjely genocidní scénář mnoha regionálních konfliktů a náboženských válek. Nejvíce se jim hodí konflikt mezi křesťanstvím a islámem. Proto spustili řízenou migraci islamistů do Evropy a organizují teroristické útoky tzv. náboženských fanatiků na občany. Začaly s útoky islamistů na bílé křesťany ale postupně to bude i naopak. Cíl je jasný : Aby se co nejvíce lidí vyzabíjelo mezi sebou klasickými zbraněmi. Nehrozí tak jaderná válka, ale cíle bude stejně dosaženo. Jedinou obranou obyvatel planety je likvidace tlupo-elitářského systému !!!!
Když ale víme, že vším tím stojí SYSTÉM, tak je nutno tento zločinný systém odstranit ! A odstranit se všemi jeho samozvanými elitami viditelnými i zákulisními ! Se všemi jeho protagonisty, podporovateli, slouhy a slouhy slouhů. Volby nic neřeší - ony jsou jen součástí systému a proto ho nemohou změnit ! Chce to jiný, nový SYSTÉM ! Systém bez zločinných a parazitních elit.
Souhlas, i já čekám na vůdce.
SmazatNemocná, úchylná prasata, která se neštítí ničeho a která klidně zpochybní i vlastní matku, otce i děcka, tu exhibují za roztleskávání a mohutného povzbuzování "psychiatra" Davida. Nulová úcta k obětem, nulová úcta k pozůstalým, žádný stud, žádné zábrany, žádná morální stopka, žádný zdravý rozum, jen exhibice úchylnosti.
OdpovědětSmazatS tímto člověkem, jako lídrem volební kampaně, šlápl Okamura opravdu vedle. Buď Davida pořádně nezná, nebo netuší, že psychicky nemocných úchylů, kterým imponují podobné konspirační bláboly, je velmi omezený počet. Pokud to povede David v podobném duchu, tak odhaduju volební fiasko SPD v podobě zisku kolem 2%. A důvodem bude opět spiknutí masmédií a korporací proti Davidovi, jak už jsme slyšeli po jeho neúspěchu v senátních volbách.
Nikdo vás nenutí volit Okamuru, ani MUDr Davida. Pro mě za mě si volte třeba Kalouska a Feriho, co má být? Úctu si u mě jiný člověk musí zasloužit něčím víc, než že se narodil a že o něm dokonce napsali v novinách... Vlastní rozum a svobodné myšlení není psychická úchylka.
Smazat15:54!!
SmazatUbohé prase objevíte při pohledu do zrcadla a dokonce prase veskrze morální, litující deklarované oběti. Pokud jiní lidé, na rozdíl od vás, nevěří korporátně židofašistické propagandě mají na to plné právo. Vy té propagandě klidně věřte, my vás za to nebudeme urážet ani trestat, je to vaše právo. Dodržujte tedy naše práva, ikdyž se vám příčí a nezasírejte tento veb vašimi sprostostmi a vulgaritami.
DT a SS
Budu SPD volit právě proto ,že za ně kandiduje Mudr.David.Máte na něj vztek ,že pomáhá bořit ty vaše zločinecké plány na likvidaci českých občanů a jejich svobod.
SmazatJá a moje rodina dáme v evrovolbách hlasy dr. Davidovi. Je to nejlepší charakter, který nám politické strany nabídly. Většinou mi mluví z duše.
SmazatDobrý slint. Chcete být natolik neformální, že tady uveřejňujete podobné texty? Znáte a alespoň některé lidi z toho města, abyste si ověřili fakta? Jedná se o malé město, nemělo by to být těžké, když jsme se v mnoha případech dozvěděli realitu z útrob bojující Sýrie.
OdpovědětSmazatS tím, "ukažte mrtvoly", to je doslovně mimo mísu. Někdo z vás by vyklopil z rakve svou zabitou dceru, nejlépe i obnažil a před kamerami celeho světa rozkuchal, aby jste dokázal, že byla zastřelena právě tou kulkou? I tak byste neuvěřili. Nechte ty lidi na pokoji.
nekonformní...
Smazat16:07 malé město s 360 tisíci obyvateli (kde se téměř všichni navzájem znají)?
Smazat0:43, 360 tisíc je ještě stále malé město, tolik je v Brně. Chcete říct, že když se vyvraždí dvě brněnské mešity, nikdo to ani nezaregistuje, zvlášť když je okolo toho policejní šrumec a celosvětový mediální poprask? Nezaregistuje ani pohřby 50ti lidí, kteří zemřeli z těchto důvodů?
SmazatTo je docela zajímavé, protože nedávno jsem viděl titulek, že nějaká celebritka v Práglu ukázala bobra a kolem hned spousta svědků.
Toho chlapa přece znali a 50 lidí taky. Mají příbuzné a známé.
První krát napálili Američani svět v době studené války a to přistáním na Měsíci. Do dnešní doby není vyřešená ochrana lidského organismu před kosmickou radiaci mimo elektromagnetické pole planety Země a proto se na Měsíc nelétá. Také fotografie z Měsíce s vlající vlajkou, kde je vzduchoprázdno jsou záhadou, jako i stíny v různém směru spíše napovídající, že přistání na Měsíci bylo natočené v televizním studiu někde v Holywoodu. Další "false flag" byl ze 11. září roku 2001 a zničení dvou mrakodrapů, plných azbestu, určených k demolici, pojištěných těsně před nárazem dvou dopravních letadel, řízených údajně Araby po několikatýdenním kurzu řízení dopravních letadel a v troskách těchto mrakodrapů nalezených nepoškozených cestovních pasů, tak aby byl jasný důkaz, že to byli oni a ne CIA z USA, kdo provedl teroristický útok. Prvním známým průkopníkem ve vytváření lživých fikcí, jako záminku k válkám byl Hitler, před napadením Polska a pak ho následovali v různých obměnách jeho následovatelé z USA. A dnes máme střílení přes čelní sklo vozidla, bez jeho poškození, střílení na stěnu, bez známek poškození omítky, střelba na muslimy bez krevních stop. Už jenom chemické útoky v Sýrii, které byly záminkou, pro raketový útok na Sýrii bylo hezké divadlo, hezké tedy v uvozovkách. Na všechny tyto lži, ale musí navazovat svobodný demokratický tisk a veškeré sdělovací prostředky, které to patřičně rozmáznou ve prospěch demokratických států a lidských práv a následují politici těchto demokratických států, kteří obyvatelstvu začnou vyhrožovat, že pokud tyto lži nebudou nadšeně přijímat jako pravdivé, budou odsouzení za podporování terorismu. CIA má podchycený celý svět na šíření těchto lží. Horší bude, až padne v USA k rozhodnutí rozpoutání války proti Rusku a výroby takové podobné provokace, aby byl důvod prosadit demokratické, humanitární principy v Rusku. To se pak budou dít věci.
OdpovědětSmazatAž na to, ty blbe, že jsi smíchal pravdivá tvrzení s totálním hnojem a tím jsi zahnojil úplně všechno. Bravo, možná jsi u někoho ve službách.
SmazatKdybych chtěl nějakou událost/informaci znevěrohodnit, udělám to samé. Zabalím ji do kopy hoven s tím to celé zprofanuju.
Vážený pane anonyme z 22. 3. 2019 17:03 hodin!!
SmazatNějak jsem Váš vulgární příspěvek nepochopil, zejména ty hnojoviny. Zkuste mi laikovi vysvětlit co myslíte tím hnojem a balením informací do kopy hoven. Pokud možno exaktně (pravdivě, jednoznačně a přesně) a logicky (lhostejno jakou logikou - formální, fazzy, sedláckou či blondýn). Jinak budu Váš příspěvek považovat za odporný projev užitečného idiota ve službách páníška šoroška!!
Váš oddaný služebníček Ďurko Trulko
Přátelé, pokud máte nutkavou potřebu nazývat blbem každého, kdo napíše něco, s čím nesouhlasíte nebo co nejste schopni pochopit, nešlo by to si toho blba vykřikovat u sebe doma a neoblažovat s tím nás ostatní? Děkuji.
SmazatRealita anonyme 16.07 je taková, že v Sýrii, v Jemenu, v Africe, ta řada by mohla pokračovat .., se denně odehrají podobné masakry jako v Christchurch na NZ a nikoho to nezajímá, protože o tom neví.
OdpovědětSmazatKdyž se v naší skvělé Západní společnosti o některém masakru začne informovat, tak je to jenom proto, aby se zblbla masa hlupáků a mohlo se na základě toho emociálního zmanipulování něco zvrhlého prosadit.
Tahle finta na blbnutí lidí je stejně stará jako samo to civilizované debilizované lidstvo.
Blbec na tu primitivní fintu vždycky naletí a ještě tu manipulativní zhovadilost obhajuje ..
No to je rychlost, co? Pouhých šest dní po útoku na mešitu zakázal New Zealand útočné pušky. New Zealand se po útoku na dvě mešity ve městě Christchurch rozhodl zpřísnit zákony o držení zbraní a zakázat útočné a poloautomatické pušky. Příslušné zákony by měly vejít v platnost nejpozději do 11. dubna.
Smazat_______
Jediné "zvrhlé" co si "masa hlupáků" prosadila byl zákaz automatických a poloautomatických zbraní na NZ. Zřejmě "finta" všemocného vojenskoprůmyslového komplexu.
SmazatTupost zdejších konspiračních pošahanců mě nepřestává udivovat.
Tak mi řekni proč tomu teroristovi se Srbskou písničkou : Karadžiču vodi Srbe svoje , neprostřelil přední sklo ? Čim to střílel v kabině auta . Vzduchovkou?
OdpovědětSmazat
OdpovědětSmazat@ 22. března 2019 16:45
Zase vám spadl Aeronet, co?
"Ti, kdo nemyslí, by alespoň čas od času měli přeuspořádat své předsudky"
Luther Burbank
17:08 Vazne musi byt vase prispevky porad tak omezene?
Smazat17:14
SmazatCo se vám zdá omezené? Že na Aeronetu vedou kampaň proti SPD? Za to já nemohu. Stěžujte si u "Hybatele".
Nejen,ze se casto opakujete,ale hlavne byste mohl pridavat neco,k cemu potrebujete hlavu,aby clovek s vami mohl bud souhlasit nebo nesouhlasit...Nic takoveho nikdy nedelate
SmazatAE nespadl. Když se nahrává nový článek, tak je nedostupný. Nový článek se týká KSČM. Asistent předsedy jezdí v autě za 5 milionů ...
SmazatAnonymní22. března 2019 17:02
OdpovědětSmazatJediné "zvrhlé" co si "masa hlupáků" prosadila byl zákaz automatických a poloautomatických zbraní na NZ. Zřejmě "finta" všemocného vojenskoprůmyslového komplexu.
Tupost zdejších konspiračních pošahanců mě nepřestává udivovat.
==========================================================
Tupost a vytrvalost zdejšího známého roztleskávače Pepka Vyskoče, který si nevidí ani na špičku nosu, a při tom si myslí, že sežral všecku moudrost světa, také diskutéry nepřestává udivovat.
Podle dostupných informací, analýzou videa pořízeného střelcem v mešitách a venku atd., atd. se jedná o FALSE FLAG za účelem zpřísnění držení a vlastnění zbraní občany Nového Zélandu kam se chystá v průběhu 2 let vláda umístit milionů islámských uprchlíků a není zájem vlády Nového Zélandu, aby se obyvatelstvo mohlo bránit proti vlně islamizace a teroru ze strany radikálního islámu. Takže z videa je zřejmě, že dokonce i čelní sklo auta do kterého střelec z bezprostřední blízkosti několikrát střelil z brokovnice je na prvním videu nepoškozené. Střelec používal slepé náboje.Na veřejnosti se pak objevila fotografie kde jsou dodatečně udělány 3 díry. Takže se jedná s spiknutí neoconů (John Podesta byl mimořádně na návštěvě na Novém Zélandu) spolu s novozélandskou vládou proti vlastním občanům.Ale videa už kolují po internetu tak se pravda nedá utajit. Když něco kváká jako kachna tak je to kachna. Tady to je celé od začátku zpackané spiknutí.
OdpovědětSmazatPřesně tak. Když něco kváká jako kachna tak je to kachna. Jenom konspirační pošuci si myslí, že slyší zpěv Globálního prediktora, Hybatele.
SmazatDobrá práce vedoucího kolotočáře. "Probuzená" ovce zabékala.
SmazatŠedivá je teorie, zelený strom života.
Známá folková píseň od Janouška: A stejně žádnej Zéland není,není,néni, vždyť i ty videa a střelba a mešita, to je vymyšlený, vždyť kde by vzali tolik mrtvejch lidí, to študentům daj kilo a režisér to řídí,a stejně žádnej.....
SmazatProbuzený Cituji Vás: Takže z videa je zřejmě, že dokonce i čelní sklo auta do kterého střelec z bezprostřední blízkosti několikrát střelil z brokovnice je na prvním videu nepoškozené. Střelec používal slepé náboje.
SmazatTo se pane ale naprosto mýlíte mrkněte na video od 13:08 a především 13:55 a sledujte palubní desku a co vidíte-poškození po 3 výstřelech.Jaké slepé náboje,boční sklo po výstřelu roztříštil.
10:53, a když těmi slepými náboji střelil do bočního, to se rozletělo.
SmazatJak to tedy bylo s vysílačem Gleiwitz? Při výslechu byla Naujocskovi rozdupána varlata...psal se rok 1939 a potom rok 1945.
OdpovědětSmazatNaujocks byl zajat v roce 1944, kdy se DOBROVOLNĚ VZDAL AMERIČANŮM (jinými slovy přeběhl)a v Norimberském procesu byl svědkem OBŽALOBY... Takže ty jeho výslechy byly asi jiné, než uvádíte.
SmazatTak když už nic jiného, tak je zajímavé, že video stáhli po několika hodinách a po několika dnech naopak uveřejnili manifest, který údajně poslal pachatel na různé adresy. Proč manifest nevadí a video, které podle toho, jak bylo popisováno, tak nebylo krvavé, ale docela statické a nepřehledné, vadí?
OdpovědětSmazatTento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
OdpovědětSmazathttps://www.veteranstoday.com/2019/03/18/undeniable-proof-cgi-used-in-new-zealand-shooting/
SmazatTakovým nesmyslům věří jen jednodušší lidé, kteří aby se nezbláznili ze složitosti světa, tak si ho potřebují zjednodušit. Pak se jim hrozně uleví.
OdpovědětSmazatDřív jim na to stačil všemohoucí Bůh, dnes si vymýšlí "Globální prediktory", "Hybatele", Sorose, Rothschildy, Illumináty, Židozednáře,.... kteří za vším stojí, vše dopředu podrobně plánují a vše běží přesně podle jejich plánu. Už tisíce let.
Není to nic jiného než nová forma zcela iracionálního náboženství.
zatim to vypada,ze si svet zjednodusujete vy
SmazatJsi trapný Pepku, opakuješ moudrosti druhých v hloupém kontextu ...., zní to falešně a směšně ..
SmazatNo tys na to káp, Einsteine. To se ti fakt povedlo.
SmazatNo vidíš, ten článek je přesně o tobě. Tak si to užij, chudý duchem.
Smazat20:53, 21:00, 21:02, 21:06
SmazatPotrefené husy zakejhaly.
Pozor! Hybatel vás neustále sleduje!
Jen tak pro doplnění bych nevěřící Tomáše odkázal na symboliku čísel. Např. číslo 11 a jeho násobky. :" pád dvojčat dne 11.9.2001 ? Co třeba dnes 22.3.2019 Junckerem uvedené 2 termíny pro brexit a to 11.4.2019 anebo 22.5.2019. Jinak nikomu nic nevnucuji, klidně si věřte , že vše jsou náhody jako sametová revoluce nebo arabské jaro nebo ukrajinský majdan. Kdo přemýšlí ten se nedívá geopoliticky na střípky mozaiky, ale globálně na celou mozaiku. Zdravím
OdpovědětSmazatNejlpší den pro početí dvojčat je 11. září.
SmazatTo co jste popsal v článku nyní aplikujte na fungování voleb
OdpovědětSmazatNezlobte se, asi se svým omezeným chápáním, nedokážu vstřebat genialitu zdejších myslitelů. Já jen vím, že jestli někdo organizuje zločiny, nebo je jen hraje (aby zastrašil normální lidi), nebo skutečně vraždí neviné lidi, tak je to špatně. Moc špatně. Zločince je nutné izolovat od ostatních normálních lidí,ale zdejší "debata" vzájemného urážení nikam nevede. Naopak hrozí infekce násilí a na jejím konci se vzájemně vyvraždíme. To snad opravdu nechceme.
OdpovědětSmazatNajděte si statistiku kolik křestanů je denně masakrováno v Africe a nikoho z mocných to nezajímá včetně papeže.Vždy se ptejme komu ten ,který čin prospěje a tady jednoznačně muslimům.Ptejme kdy na N .Z. tamní vláda doveze statisíce muslimských imigrantů ?Dlouho to trvat nebude a a pak si bílí obyvatelé můžou "hodit mašli"protože se z nich stanou otroci.
OdpovědětSmazat"Takže žádná teroristická akce, kterou by realizoval nějaký samotář, by nikdy neměla tak symbolický význam a ohlas, jako když je to dílem tajné služby. A v daném případě, nehledě na to, že se nás pokoušejí přesvědčit, že střelec v tom novozélandském městečku s velmi symbolickým názvem Christchurch, Kristova církev, prý byl samotář, a že vůbec nebylo možné jej odhalit. Tak to ovšem být nemohlo, že by ho nebylo možné odhalit. Jen si to vezměte. Den předem se všude vytahoval, v Facebooku, v Twitteru, na sociálních sítích,
OdpovědětSmazatže hodlá provést teroristický útok, informoval o tom. A co dělala tajná služba? Jak to, že si toho nepovšimli? Na každé „kýchnutí“ v Facebooku následuje reakce."
"A čím se tento teroristický útok vyznačoval? Vyznačoval se tím, že byl od začátku zaměřen na informační doprovod, v maximální míře. Napřed bylo ohlášeno, že k tomu útoku dojde,
potom následoval jeho přímý přenos a podrobný popis, jak k němu došlo. A není důležité, že potom Facebook a Twitter začaly mazat ta videa, to jen vyvolává větší zájem, protože na jiných zdrojích zůstávají ta videa dostupná. To je také způsob jejich propagování."
"To znamená, že za tím teroristickým útokem, za jeho ohlasem, se ukrývá nějaký silný řídící manévr, pro který byla předem připravena informační základna. Následně bude možné těch více než sedmdesát stran jeho manifestu citovat s ohledem na ten či onen řídicí manévr. "
"A proč právě Nový Zéland? Vždyť to je takový ráj na zemi, je tam klid, lidem se tam daří dobře, panuje tam sociální smír, takže odstěhovat se tam, je jako dostat se do ráje,..."
http://leva-net.webnode.cz/products/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne-18-03-2019/
Pako L.S. cituje paka Pjakina. Co na to Globální prediktor? :-D
SmazatV christchurch se konaly pohřby s masivní účastí veřejnosti a vy tady plivete špínu na mrtvé, kde mezi nimi byl i tříletý chlapeček. Hnusíte se mi.
OdpovědětSmazatDvě mešity v tak malém městě, ten islám je ale opravdu mor. V.J.Horák
OdpovědětSmazatHappy FAKE SHOOTING ! Hlavně aby mohla Vláda Nového Zélandu sebrat lidu zbraně a měla je hezky jako ovce zavřené v jedné ohradě prosím !
OdpovědětSmazatUž kvůli vám paní Moniko, fandím společnosti bez zbraní, aby jste ve zdraví dožila důchodu.
Smazat12:21-a jak troubo vyrovnáš rozdíly fyzické disponibility mezi ženou a mužem ve světě "beze zbraní"?
SmazatPtejme se komu tento čin prospěl,jednoznačně muslimům.Vsadím se -jak dlouho bude trvat než novozélandská vláda přijme desetitisíce muslimských přistěhovalců.Tenhle atentát zorganizovala tajná služba některé země,můžeme jen hádat které.Ti mrtví budou reální ,klidně je obětují.Kolik muslimů umírá rukama muslimů-atentáty v Iráku i jinde.Soucitní Novozélandané se budou divit jaké neštěstí je v budoucnosti potká a kdo je zaprodal za dolary naftových šejků
OdpovědětSmazatA ta nejmenovaná tajná služba zhypnotizovala zabijáka, sepsala jeho "manifest", načmárala mu na zbraně nacistické symboly včetně ukrajinských a vypustila do volné přírody. Takže i Breivik byl vlastně příslušník norské tajné služby, toho času pod velením CIA, že? Ještě nějakou další pohádku na dobré ráno prosím.
SmazatAle můžu souhlasit s tím, že pokud by chtěli "tajné služby" něco podobného udělat, s úmyslem který jste uvedl, v pohodě by ty lidi zabili.
Spencerová tvrdí, že na izraelských sociálních sítích ten útok oslavovali.
OdpovědětSmazat