Reklama

středa 6. března 2019

"Co když se jim to znovu podaří?" Rusko začíná se záchranou Venezuely

Prezidenti Nicolas Maduro (Venezuela)
a Vladimír V. Putin (Ruská federace)
6. 3. 2019  RusVesna
Venezuela stále zůstává v centru pozornosti světového politického a mediálního mainstreamu. V posledních dnech však došlo k jasné změně programu zpravodajství, týkajícího se této země.
Za prvé, obvyklá mantra o tom, že "autoritářský režim se už už zhroutí a k moci se dostane opozice, která povede Venezuelu ke světlé demokratické budoucnosti", byla nahrazena frustrovaným přiznáním, že "něco se nepodařilo."

Nejhalasněji zazněl v tomto smyslu článek v německém Frankfurter Allgemeine Zeitung, který přímo oznámil fiasko Juana Guaidóa jako vůdce protestů a "dočasného prezidenta" země. List nebyl skoupý na hanlivé poznámky, včetně toho, že Guaidóa nazval "bezmocným".

Za druhé, v posledních dnech se Caracas stal zdrojem velkého množství zpráv z ekonomické a politicko-ekonomické sféry, z nichž každá je menší (nebo velkou) informační bombou.

Tady jsou jen některé z nich:

- rozhodnutím prezidenta Madura bude pobočka venezuelské státní ropné společnosti PDVSA převedena z Lisabonu do Moskvy;

- vláda zrušila nucenou správu v Banesco Banco Universal C.A, největší soukromé bance ve Venezuele (zavedenou v květnu 2018 po zadržení skupiny bankovních správců, podezřelých z nelegálních operací s národní měnou);

- ve Venezuele byl prakticky zrušen zákaz směny peněz, který platil již řadu let. V Caracasu otevřela Centrální banka první dvě směnárny. Bylo oznámeno, že brzy budou směnárny působit i v jiných městech;

- viceprezidentka Venezuely, Delcy Rodriguezová uvedla, že země zahájila právní kroky na ochranu svého majetku v zahraničí. Je to práce bez konce: v USA jsou zablokována aktiva a zájmy PDVSA v hodnotě sedmi miliard dolarů, v Evropě jsou zmrazeny venezuelské účty a Banka Anglie odmítla vydat venezuelské zlaté rezervy ve výši 1,2 miliardy dolarů, které jsou v ní uloženy.

Podle všeho se zdá, že Caracas se vážně pustil do nápravy své hospodářské politiky, která přivedla Venezuelu do současného politováníhodného stavu. A je zřejmé, že Západ nemá ani ty nejmenší iluze o tom, kdo za těmito změnami stojí.

Nedávno jsme psali, že záchrana Venezuely se stala novou výzvou pro Rusko, které, jak se zdá, chce v ekonomické sféře pro Bolívarskou republiku udělat to, co před tím učinilo ve vojensko-politické oblasti pro Sýrii. Poslední zprávy tuto verzi jednoznačně potvrzují.

Co může Moskva Caracasu nabídnout? Zřejmé jsou přinejmenším tři věci.

1. Obrovské zkušenosti úspěšného provádění tvrdé monetární politiky.

Jde přesně o to, co naši levicoví ekonomové a prostě opozice již po mnoho let nemilosrdně vytýkají vládě - udržování plánované úrovně inflace, rozpočtového schodku a dalších makroekonomických a finančních ukazatelů.
Jak je známo, Venezuela v posledních letech postupovala právě podle předpisů ultralevých ekonomů: zapněte tiskárnu peněz a rozdělte peníze všem zájemcům, zakažte volný oběh valut a nasypte nafto-peníze do sociální sféry, a to díky tomu, že země má spoustu cenné ropy (je záhadou jen to, proč kritici Kremlu soudí, že v Rusku povedou podobná opatření k jiným výsledkům, než ve Venezuele).

Poslední kroky Caracasu na liberalizaci devizové regulace umožňují předpokládat, že úřady vzaly v úvahu doporučení ruských specialistů z Ruské centrální banky, finančního úřadu a Ministerstva financí Ruska, jejichž "výsadek" se podle médií před nějakou dobou v zemi objevil.

2. Schopnost pracovat v toxickém a místy až otevřeně nepřátelském prostředí západních institucí.

Navzdory všemu, Moskva i nadále pracuje se západními soudy, arbitrážemi a dalšími strukturami - a umí to dělat.

Překonáváním záměrné podjatosti a v některých případech přímých podvodů ze strany těchto institucí dokázalo Rusko získat řadu vítězství a stále v tom pokračuje. Tato ruská zkušenost je pro Venezuelu nesmírně cenná, když má v úmyslu bojovat za odblokování svých aktiv na Západě.

3. Existence finančních a ekonomických nástrojů, které jsou alternativní západním.

Rusko stále intenzivněji vytváří vlastní systémy ve finanční a ekonomické sféře, což zaručuje plynulé fungování ekonomiky dokonce i v případě radikálních nepřátelských akcí ze strany Západu.

Byl uveden do činnosti národní platební systém, rozšiřují se platby v národních měnách, čímž je obcházen dolar, probíhají různé procesy v bankovnictví, informačních technologiích a mnoha dalších oblastech.

Poskytnutí tohoto spektra služeb dalším vládám přiměje tuto oblast uvnitř země rychleji růst. Navíc to přinese nové externí zákazníky a nové finanční prostředky.

Nemluvě už o tom, že z čistě geopolitického hlediska to prudce zvýší status Ruska jako mocnosti, schopné poskytnout nejen vojensko-politický (Sýrie to už dokázala), ale také finanční a ekonomický "deštník" svým partnerům.

Určitě se najde řada těch, kteří se vysmějí těmto "napoleonským plánům". Ale zajímavé je, že váženým odborníkům na Západě to k smíchu moc není.

MMF uvedl, že je připraven pomoci venezuelským orgánům formulovat strategii na nápravu hospodářské situace, pokud o to požádají. A ministr zahraničí Německa Heiko Maas poznamenal, že Moskva přislíbila pomoc "diktátorovi Madurovi".

Z toho logicky vyplývá, že v jeho očích je to právě Rusko, které je zodpovědné za skutečnost, že události ve Venezuele se nevyvíjejí podle scénáře napsaného na Západě.

Ve všech těchto prohlášeních je patrné spíše znepokojení než výsměch. Je třeba předpokládat, že pro MMF je probíhající pokrok v hospodářské politice Venezuely přímou výzvou, protože dosud měl fond ve světovém systému rezervovánu roli spasitele zanikajících ekonomik.

Vznik skutečné alternativy bude vážnou ranou pro pověst tohoto institutu.

Pokud jde o západní státy, každým dnem vypadají čím dál směšněji se svým uznáním kvaziprezidenta Guaidóa - a důstojná cesta z toho ven pro ně není, pokud se události budou dál vyvíjet současným směrem.

Před třemi lety se západní svět svorně vysmíval záměru Moskvy zachránit "diktátora Asada". Úkol byl splněn a teď se už nikomu moc smát nechce, protože Západ nemůže ignorovat jednoduchou a pro sebe velmi nepříjemnou otázku: Co kdyby se to Rusům znovu podařilo?

234 komentářů :

  1. Nepodařilo se to, žeMadurem uplacená armáda zůstala na jeho straně. Zatím.
    Rusko s jejich 14.000 Kč průměrnou mzdou, 22% rusů žijících pod hranicí chudoby, která je navíc pouhých 3.400 Kč!!!, má svých problémů víc než dost. Ať se nesnaží nikoho zachraňovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na to jsi příšel sám debile. Ono se dobře krade z pozice nadnárdoních genstů.

      Vymazat
    2. 1:24
      Přišel jsem na to z volně dostupných zdrojů, ktetré si na rozdíl od tebe, negramotný idiote, umím vyhledat.

      https://tradingeconomics.com/russia/wages

      https://www.ranepa.ru/images/News/2018-11/20-11-2018-monitoring.pdf

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Ty ubožáku vůbec nevíš co tlacháš slabiduchu. V Česku devět desetin populace žije "od výplaty k výplatě". Patnáct procent - pod hranicí chudoby. Tím víc peněz zbývá desetině z opačného pólu, loutkovodičům hovad jako jsi ty. Stejná banda jako ovládá naši zemi a s tím i tebe blbe, je v Rusku. To má ovšem šanci se z toho sevření vymanit kdežto o naší zemi zaplavené slabiduchy jako jsi ty, pochybuji.
      Měl by ses naučit anglicky a bez tvých operátorů začít sledovat velký svět (i když pochybuji, že bys to ty slabiduchu zvládl), možná bys pochopil komu děláš šaška, komu to lížeš řitní otvor!

      Vymazat
    5. Je to pravda, od výplaty k výplatě. Děcka ve školách nemají na obědy. Kdy budou platy jak v EU?NIKDY!

      Vymazat
    6. 0,50
      Já nebudu psát o Rusku, ale o českém demokratickém ráji. Máme cca 30 tisíc průměrný plat. Kolik pracujících ho ale dosahuje, resp. převyšuje. Jakou měrou se na těchto pokřivených statistikách podílejí státní a státem dotovaní zaměstnanci? A jedna otázka na závěr. Jaké asi budou statistické údaje, třeba i ty o průměrných mzdách, až stát bude muset začít splácet astronomické dluhy, kterými si koupil současný blahobyt?

      Vymazat
    7. 30 tisic?Chacha.Lidi drou i za 14.A polovina duchodcu nema ani 12 tisic.Zkuste za to vyzit.

      Vymazat
    8. 0:50 Zatímco USA se svými 42 miliony chudých na Food Stamps (SNAP)- $134/měs. - jistě velkodušně a nezištně poskytuje pomoc těm chudákům ...

      Vymazat
    9. Pro 0:50 Holedbáte se, že si umíte vyhledat informace. To umí už děti 1. stupně záklaní školy. Jde o to jaké informace. Vy zřejmě jen ty, které se vám hodí. A ještě ne celé. V článku se jasně píše, že Rusko už Sýrii zachránilo. USA se stahují. A ve Venezuele budou USA muset nasadit armádu, aby záchraně zabránily. Svoji armádu! Tedy intervence. A ta se už moc nenosí. Navíc to bude další nekonečná válka s guerilami. A do toho se Američanům zjevně nechce. A ruská ekonomika šlape pomalu, ale jistě. I to je všude na západních serverech a v západních médiích. Včetně amerických.

      Vymazat
    10. Pro 0:50, měl jsem řadu ruských kolegů a vím, že např v Moskvě by řada lidí nedělala pod 2000 dolarů (to bylo před ca 10 lety a tehdá tam vše přepočítávali na dolary). Byl jsem v Číně a tam jsem pochopil, že řada lidí brala ještě míň než v RF a dnes se o nich mluví jako o největší ekonomické velmoci. O Indii se nemluví, ale jsou tam miliony kteří se narodili i umřeli na ulici a jiní nevědí co roupama s penězi. V Alabamě mi řada vesnic (podle nich jsou v USA jenom malá města, ne vesnice) mi připadala jako chudinská chatová oblast někde na Sibiři. Tož nečtěte blbosti a jezděte. Snad Vám za ty příspěvky něco zaplatí a tak šetřete a pak se to povede

      Vymazat
    11. 9:37
      1. Hlupáku, food stamps je normální dávka sociální pomoci. Tak jako třeba u nás přídavky na děti, doplatek na bydlení apod. Nezamená to, že kdo je dostává tak umírá hlady
      2. Nárok na tuto pomoc má v USA každý, kdo má příjmy nižší než 1000 dolarů, čtyřčlenná rodina tuším 2.500 dolarů. Tzn větší než průměrný plat v Rusku!
      3. I tak to ovšem není 22% populace jako chudáků v rusku, ale jen 14%.

      Vymazat
    12. Pepek Vyskoč A0:50 má vás ako sám vyhlásil "u prdele". Zaújmavé že na tomto "lživom" webe číha už od polnoci na nový článok. Pripomeniem vám, že vaše argumenty, ktoré sú k užitku nanajvýš tak iným čitatelom, možno shrnúť do záverečnej vety článku: "...ve všech těchto prohlášeních je patrné spíše znepokojení než výsměch...". To jest stručná odpoveď všetkým trolom. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    13. 2:46
      Vymýšlíš hovadiny a taháš si čísla z prdele, vymýšlíš konspirační nesmysly. Takové "diskutéry" mám nejraději.

      Vymazat
    14. Kdyby ses nad tou ruskou urovni zamyslel, jenze cim, ze, tak bys ji musel obdivovat. Vychazeli z feudalnich zaostalych zakladu a zkorumpovane statni spravy. Pak prvni svetova valka, obcanska valka, elektrifikace a industrializace ohromne zeme, stalinisticke cistky, druha svetova valka, nutnost presunout zniceny prumysl za Ural, 28 mil. mrtvych,
      predevsim muzu, obnova zeme, znovu zbrojeni, kdyz jim zapad vyhlasil studenou valku, spatne socialisticke
      hospodareni, rozpad SSSR, pricemz cast prumyslu zustala za hranicemi, brutalni rozkradani zeme za Jelcina, rozsirovani NATO, provokace, pokusy o zmenu rezimu uspesne v nekterych okolnich statech, tj. dalsi kolo studene valky a dalsi nutnost zbrojeni, sankce a dalsi ekonomicke utoky prostrednictvim cen
      ropy, pokusy o omezeni exportu plynu atd. ... Zazrak, ze jeste existuji jako stat. Zrejme v tom bude narodni hrdost, vlastenectvi a ochota k obetem.

      Vymazat
    15. Blbci Hricák 4:52 a Bagoun 7:26

      Těch 14.000 Kč v Rusku je naprosto stejně "průměrný plat" jako 32.000 tady v ČR.
      https://tradingeconomics.com/russia/wages
      https://tradingeconomics.com/czech-republic/wages
      Tzn, že i v Rusku většina lidí pobírá míň než těch 14.000 kč a někteří tam pracují za 5000.

      Žádné "astronomické" dluhy nemáme a ty co máme tak normálně průběžně splácíme.
      Krom toho, ve vaší blahé nevědomosti si zřejmě myslíte, že existují státu. Nevíte ale nic o dluzích měst, dluzích domácností, dluzích firem... Porovnejte kompletní čísla a pak teprv budete čučet.

      Vymazat
    16. Bože, Franto, ty jsi tak nekonečně blbý.... Vždyť se poslouchej jaké kraviny píšeš!
      Za tu chudobu a feudalismus začátku století může jako kdo? Za občanskou válku může kdo jako? Toho Stalina jim někdo odněkud seslal? Ty čisty snad prováděli Amíci? Ten kolaps SSSR jim taky někdo seslal?

      Samozřejmě, že za 90% svých nesnází si Rusové mohli a mohou sami. Za co bych je měl tedy obdivovat?

      Vymazat
    17. 0.50 - učit se, učit se, učit se a ne jen plkat, plkat, plkat

      Vymazat
    18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    19. krásně jsme mohli vidět, když nedostávala střední třída jeden plat a neměli ani na hypotéky. Stáli na polévku zdarma a defacto žebrali. A že jich byli ty inteligente, co se směje Rusku

      Vymazat
    20. k 10.43 ...samozřejmě v USA

      Vymazat
    21. 0:50
      Zaměřil bych se raději na naši chudobu, než na tu ruskou, protože co se absolutní chudoby týká, jsme na tom ještě hůře. Ruské životní minimum má mnohem větší kupní sílu, než našich 2200Kč. A nejde jen o Rusko, nuznější dávku na přežití nevyplácí v žádném (polo)civilizovaném státě světa. Dokonce i lidé, kterým padají ve jejich domovině na hlavy bomby nás obchází velkým obloukem, res. než by využili naší "pohostinnosti", raději budou dál riskovat život v místě, kde řádí válka.

      Vymazat
    22. ...mimochodem,v německých a japonských montovnách,kterými je zaplavena naše zem, byl průměrný plat 12.000 korun. Karciogenní prostředí vstřikolisů, třísměnný provoz...v Německu by museli platit 100.000,jinak by jim to nikdo nedělal...

      Vymazat
    23. Je nesmysl přepočítávat příjmy kurzem měn. Co je v Německu tímto přepočtem naše minimální a průměrná mzda. Zkuste to přepočítat přes dolary a uvidíte co je to za podvod a snad pochopíte jak parazitují na celém světě.

      Vymazat
    24. Nevie, odkial mas tie tvoje informacie, chodim do Ruska pracovat na rozne miesta uz 9 rokov a akosi som nikdy nevidel tych 22% pod hranicou chudoby, skor si stale castejsie opakujem, ze takto by sa chceli mat urcite aj nasi ludia a zit si spokojny zivot. Hlavne rozdiel medzi nasimi ludmi a beznymi Rusmi je ten, ze je tu kopa veselych NORMALNYCH ludi, s ktorymi sa da bavit o comkolvek, aj ked sa vidis prvy a posledny krat v zivote, nemaju problem ako prezit a ako zarobit posrate peniaze navyse. Skratka maju dost. Na rozdiel od nasich ludi, kde je zivot syustavny boj o kazde euro alebo korunu a kazdy zavidi kazdemu aj ranne hovno. Kup si letenku do Ruska kym zacnes taketo kokotiny pisat znova, lebo budes iba na smiech kazdemu. Mozno okrem senilneho Schwarcenberga

      Vymazat
    25. 15:07

      Hele, mám to tady vodsaď:
      https://www.rferl.org/a/study-22-percent-of-russians-live-in-poverty-36-percent-in-risk-zone-/29613059.html
      a ti to mají tady vodsaď:
      https://www.ranepa.ru/images/News/2018-11/20-11-2018-monitoring.pdf
      Takže s "kokotinama" brzdi, chlapče
      Netuším proč se vůbec vracíš, když je ti tam tak dobře.
      Kam v Rusku teda jezdíš, co tam teda děláš a kolik vyděláváš? Kolik je tam teda průměrná mzda, kolik průměrný důchod? Byl jsi tam už s něčím v nemocnici? Kolik stojí hezký dům?
      No, napiš něco konkrétního, ať vidím, že nám tu nevěšíš bulíky na nos.

      Vymazat
    26. Píše se o blahobytu v USSA. Hladomor na ukrajině - prý 7 milionů mrtvých, ale stejné číslo 7 milionů - k dohledaní v oficiálních /ale samozřejmě nezveřejňované/ pramenech - v USSA v létech 1932,33 /jen pro negramotné, kteří nevědí kdo to byl Bismarck, v té době v USSA velká krize, bylo nezaměstnaných 4O procent lidí/. Viz Igor Jurečka youtube. Jinak doporučuji, již jsem to dával, rovněž Igor Jurečka youtube - bezdomovectví v Los Angeles. Po shlédnutí tohoto videa, jsem napsal zde, že u přištích voleb volím komunisty. Zájemci o ty prameny - vehledejte si to sami - Kdo hledá, ten nachází.

      Vymazat
    27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    28. Od Hlupáka > 8:21 :
      In 2016, 40.6 million people lived in Poverty USA. That means the poverty rate for 2016 was 12.7%. Poverty = Chudoba

      What’s worse, 6.7% of the population—or 21.3 million people—live in deep poverty, with incomes below 50% of their poverty thresholds.
      Deep poverty = hluboká chudoba

      And 29.8% of the population—or 95 million—live close to poverty, with incomes less than two times that of their poverty thresholds
      Close to poverty = blízko k chudobě

      https://povertyusa.org/facts

      Vymazat
    29. :-D
      Volku, jseš úplně blbej? Vždyť tím odkazem jen dokazuješ co jsem psal.
      Rusko - 22% lidí pod hranicí chudoby, která je stanovena na pouhých 150 dolarů.

      USA - jen 13% obyvatel pod hranicí "chudoby" (schválně to dávám do uvozovek), která je stanovena v současnosti na 1060 dolarů na jednotlivce.

      tzn, v Usa je za chudého považován člověk s přijmem 7 násobně vyšším než chudý Rus. Přesto je chudých v rusku o 70% víc než v usa.

      Vymazat
    30. noviczech
      ...ve výborném Německu jsou milióny důchodců, kteří žijí na ne na, ale pod hranicí bídy. Ale kdo vám o tom napíše? A další miliony pracujících, kteří berou měsíčně 1200,- až 1800,- euro čistého a musí chodit kupovat prošlé potraviny do speciálních obchodů, protože nájmy hrozně vyrostly a lidé to neutáhnou, ale to vám opět česká televize neřekne, musíte sledovat zprávy.
      ...Už aby to bouchlo... :-)), zdravím normální lidi. Ahoj.

      Vymazat
    31. 20:21
      Německá nebo americká "chudoba" je úplně něco jiného než ta naše, a ta naše úplně něco jiného něž ta ruská nebo ukrajinská. Americká/německá chudoba, která je již zachycována sociální sítí, s dlužno říct, že v USA mnohem lépe, znamená, že dotyčný člověk/rodina nedosáhne na věci, které jsou jinak ve společnosti normální.
      Tzn. nebude mít na pravidelné návštěvy dobrých restaurací, může mít problémy pokud bude potřebovat investiční úvěr, nebude mít na značkové oblečení z módních domů ani drahé modely aut, což se v USA považuje za looserství, a nebude mít na časté cesty mimo kontinent. A zřejmě si nebude moct dovolit třeba některé nákladné skrášlovací plastiky v soukromých klinikách... Jinými slovy, bude žít jako normální Čech. Přitom například "chudý" Američan, pokud má schopnosti, lehce dosáhne na stipendium Harvardu.
      Ruská chudoba je skutečná bída, tak jak ji vídáváme třeba v Africe v dobách války, sucha a hladomoru. To je fakticky bezdomovectví nebo život v otřesných podmínkách, bez topení a bez přístupu k teplé vodě, bez hygieny, a opravdový hlad. Ruská chudoba znamená také faktickou negramotnost, takový člověk nemá přístup ke sdělovacím prostředkům, nikdy nejel autem ani vlakem, nikdy nebyl u lékaře a obvykle trpí mnohými chorobami, a nikdy se nepohnul dál než pár set metrů od brlohu, kde žije a pracuje.

      A ještě jedna podstatná věc. V USA nebo Německu hned tak neschufnrze, abyste skončil v sociální síti, u nás velice lehce. V Rusku je bída normální součástí společnosti, sociální systém tam absentuje. Takže raději sklapněte a přestaňte fantazírovat, víte dobře, jak se věci mají.

      Vymazat
    32. Když on ten trolík 0:50 nemůže za to, že je mdlejšího rozumu. Posuzovat životní úroveň obyvatel jakékoliv země pouze na základě výše mezd, bez ohledu na životní náklady, je prostě nesmysl. Měl by se podívat na míru chudoby v jím nepochybně obdivovaných USA, a to navzdory tomu, že na rozdíl od Ruska žijí na úkor celého světa, nikdy nebyla jejich země zdevastována válkou a nikdy neměli komunismus. Svět nikdy není černobílý.

      Vymazat
    33. Blbeček trolíček7:13, porovnávať dve ničnehovoriace čísla môže len tupec tvojho razenia. Na to, aby si porovnal kúpnu silu oboch mien už nemáš, že?

      Vymazat
    34. Moc hezke prirovnani, v Cesku je na hranicich chudoby 1.5 mil.lidi, 15%, a 1 milion se za praci vystehovalo z CZ, takze jsme na tom hur nez ve Venezuele. A to nepocitam 800 tis lidi pod exekucemi. Tohle je srovnatelny ukazatel, srovnavat ovsem prepocet prijmu bez prepoctu vydaju - tot hezka znamka - blbosti.

      Vymazat
    35. Za dvěma třetinami bankrotů v USA jsou nesplacené zdravotnické účty. Nebo 56 tisíc amerických mostů je v tak špatném stavu, že se mohou každou chvíli zhroutit, přičemž průměrný věk amerických přehrad je 52 let, což hrozí katastrofami. Nebo že nejlépe placeným veřejným zaměstnancem v polovině amerických států je fotbalový trenér. Nebo že třetina mileniálů stále žije u svých rodičů, protože si nemůže dovolit vlastní byt, natož aby zakládali rodinu. Nebo že míra sebevražednosti od roku 1999 vzrostla o 33 procent. Nebo že přes milion Američanů žije v autě a každým rokem jejich počty stoupají. 
      A nad tím vším se vznáší fakt, že státní dluh USA překročil už dávno nesplatitelných 22 bilionů dolarů
      To se nám to hoduje když mám všichni půjčují. :-)

      Vymazat
    36. Dámy a pánové, hlídejte si ty vaše udávané časy? Janka 17:13 (7:13!), Anonymní 6. března 2019 8:21, kde 9:37 (7:39!). Jak poté chcete šermovat s čísly, empirickými statistikami provedenými na zakázku nadřízeného zadavatele?

      Nejzákladnější poučka k zavádějící statistice, znáte ji všichni: „Já se přežral dvěma kuřaty, ty jsi na mne koukal a jenom slintal“, sice si nedostal salmonelu, ale "statisticky" jí máš také, jelikož jsme "oba" snědli, každý jedno kuře, tudíž musíš "statisticky" lítat na WC, stejně jako já ... tak proč na WC nelítáš?!

      Anonymní belzebIbe 6. března 2019 8:38, žádný dluh nesplácíme, splácíme stále jen ÚROK a zadlužení stále roste (začarovaný kruh od pijavic z MMF, kde je vedení této lichvářské instituce, samo osvobezeno od DANĚ ze svých příjmů, milionářská rarita?)!

      Tento exministr financí (vystudovaný chemik zaměstaný v gumárně) to rozjel ve velkém a jeho modrá krev ho za sebou jistila, podstatné je v dolní liště od devíti k pěti a hubu ještě nezavřeli!

      https://uloz.to/!5VFfvsZr/po-necasove-padu-zustavame-jedini-k-obrane-republiky-burcuje-schwarzenbergg-a-exhavel-v-leze-ja-nagyova-273-000kc-odmena-randak-ja-podrzim-ja-my-peto-necas-z-ods-a-zme-v-i-palenik-fuksa-snajdr-tluchor-hleda-se-prezident-jpg

      Ty Anonymní 6. března 2019 15:30, kladeš podepsanému Hansenovi, tolik otázek a jako svobodný člověk ve "svobodné" zemi se nemáš na rozdíl od něj odvahu ani podepsat, jseš ROBOT?

      Pro mne tato zem není svobodná, Andrej Bavič neletěl na návštěvu usa, Andrej Bavič letěl do usa na kobereček HANBY A POSLUŠNOSTI k páníčkovi a to je velký hanebný rozdíl. ROZKAZY brzo spatříme v reálu, již probleskly vrtulníky, nesmyslně povinný odběr plynu a ještě to jádro a co CIA schůzka, přeběhl, dostal noty u nás bude NEDOTKNUTELNÝ!

      HUAWEI®

      Vymazat
    37. Každý má plno problémov. Rusi navyše živia obrovskú armádu, aby sa nestali kolóniou, ako my tu v Ostbloku. Pre zaujímavosť uvádzam, že mzdy v Číne už prevýšili tie naše almužny tu na Slovensku. Asi v našich montážnych halách budeme robiť pre čínske firmy, exportujúce do Nemecka. Pre ne totiž čínska pracovná sila bude príliš drahá. Takí blbci ako my, ktorí sú ochotní robiť za takéto mzdy, budú mať robotu vždy. Možno raz za teplú polievku.

      Vymazat
    38. 8:47
      Všechno, co jste napsal, je lež.

      Vymazat
  2. Ona ani 2. vlastovka jaro nedela a tak i u nas, kdyz musel odstoupit A.Novotny, tak to vypadalo velmi rozpacite. Jenze pak to Prazske jaro prislo a byl to fiCZak. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl rachot, když se tví obdivovaní zloději dostali k národnímu majetku a dokázali dokonce z naší průmyslové země udělat koloniální montovnu, v podstatě kolonii USA !!!

      Vymazat
    2. 1:19
      Kolik firem tu vlastní USA? Jsi opravdu těžce vymatlaný.
      A ten "národní majetek" byl co jako? Podniky s předválečnýma soustruhama vyrábějící na západě zcela nekonkurenceschopné, neprodejné zboží?

      Vymazat
    3. 1:27
      Vždyť jsi blbej jak daleko vidíš, ty "předválečný soustruhu".
      Národní majetek bylo jmění Československa ve výši cca 3,5 bilionu korun. Těch předplyšových, nikoli současných, několikrát zdevalvovaných, ničím nekrytých papírků(mince už budeme moci brzy zcela zrušit).

      Vymazat
    4. 1:40
      Jediné co mělo cenu byly pozemky a levná a relativně kvalifikovaná pracovní síla.
      Drtivá většina podniků potřebovala zoufale investice na modernizaci budov a strojového vybavení, potřebovala západní know how, potřebovala začít vyrábět výrobky konkurenceschopné na náročných západních trzích. Ty východní, rozvojové, nenáročné, byly totiž buď insolventní nebo dávaly přednost západním výrobkům.
      Co se týče předválečných strojů, tak je vidět, že jsi nebyl v 80. letech třeba v Kolbence, blbe. Nebo máš moc krátkou paměť.

      Vymazat
    5. 1:19 až na to, že ty fabriky, která takto popisuješ, vyráběly zcela moderní obráběcí, textilní a další,mnohdy unikátní stroje, které prorážely i celní bariéry "západních" trhů. Pravda, kapacitou nestačily. Nebyli lidi.

      Vymazat
    6. 2:18

      Ale kdepak. Konkurovali jsme jenom cenou. Viz dnes už notoricky známé vývozní peripetie Škodovky

      https://echo24.cz/a/i7KJ4/prisne-tajne-tri-ctvrtiny-skodovek-na-export-byly-reklamovany

      Jo, jasně. Lidi nebyli, všichni "makali", ale přesto v obchodech chybělo základní zboží, o nadstandardním ani nemluvě. Prostě socialistická efektivita.

      Vymazat
    7. A nebyly banány a pomeranče, Pepku2:33:-). Prostě socialistická efektivita Českého podnebí. Ještě i to počasí bylo komunistické a nepřálo banánům a pomerančům:-). Nedávno můj známej prohlásil, že ,ḿladí si nepamatujou nedostatek toaletního papíru, s kerým si vytřou řiť. Jistě zato si mý rodiče pamatujou ty "hodvábné šátečky" od tatíčka masaryka, kterými si vytírali na vesnici v dřevěných kadibudkách.

      Vymazat
    8. 1:48
      Jo, pablbe. Proto jsou dnes ty podniky, mnohdy světového významu, rozvrácené, zpustošené, případně se v nich namísto turbin a jaderných reaktorů provozují tak "náročné" procesy jako montáž ořezávátek, motání kabelových svazků, nebo překladiště. To je ta západní pomoc a know-how.
      Proto světové trhy zaplavila Čína se svou vyhlášenou "nejkvalitnější" produkcí.
      V Kolbence jsem nebyl, retarde, ale dodnes potkávám v různých, malých i větších firmách, obráběcí stroje z produkce TOS apod. Dodnes neměli potřebu ani vyměnit je za moderní západní. A když jsem pracoval v Bavorsku, vídával jsem tam třeba traktory Zetor, nebo nářadí Narex. Ze 70 a 80 let.

      Vymazat
    9. 8:36
      Žádný "podnik světového významu" tady nebyl, ty pablbe. Vyváželi jsme z 99 procent do spřátelených socialistických a rozvojových zemí. A dostávali jsme za to suché z nosu.
      Třeba bez investic a know how Volkswagenu by už takové Škoda-auto nejmíň 20 let neexistovala a těch 40.000 dělníků za 40.000 měsíčně by tam prostě nepracovalo. To ale blb jako ty nikdy nepochopí.
      Čína zaplavila trhy, právě proto, že se otevřela a do Číny pustila západní investice a know how, zavedla tržní hospodářství (pod dohledem strany). K něčemu takovému naši komouští geroti nebyli ochotni ani toho schopni.
      Já vídávám ještě dnes na silnici Trabanty. O čem to má jako svědčit?

      Vymazat
    10. 2:33

      Opravdu vám nepřipadá na tom o nic než tvrzení se opírajícím fejku nic zvláštního? Opravdu se nepozastavujete nad tím, jak mohla Škodovka vyvážet na Západ víc aut než do zemí socialistické soustavy, když byly údajně 3/4 aut reklamovány? To máte ty lidi na Západě za totální blbce, kteří přes širokou nabídku aut, od nejlacinější po luxusní, nakupují v takovém množství jakési "exotické křápy, které jsou jen samá závada".
      Jak je možné, že u nás se taková poruchovost a reklamace nevyskytovaly? Že by se na Západ vyvážely horší kusy? Ale to snad ne...

      Vymazat
    11. Blbečku9:37, neměli jste vyvážet do socialistických zemí. Teď zbytečně kňučíš a pláčeš ty KNOUHOUWNO:-). Ty trabanty mají svědčit o tom že tatíček Masaryk a Beneš se vy...sral na lidi, a lidi neměli tehdy ani toho trabanta jenom řebřiňáky. Alespoň ty trabanty si konečně mohly koupit až za "komoušký geronti".

      Vymazat
    12. 9:37

      A co byla třeba Plzeňská Škodovka, mongoloide? Kolik takových firem, schopných vyrábět od tramvají a vlaků, přes obrovské tubíny do vodních elektráren, až po jaderné reaktory, tehdy na světě bylo, pablbe? Můžet je prosím vyjmenovat? Kolik zemí dokázalo stavět jaderné elektrárny na klíč, cukrovary a další zpracovatelské komplexy třeba v africe?
      Můžete prosím rozvést svou idiotskou úvahu, jak jsme mohli z 99% dodávat do spřátelených zemí a dostávat za to suché z nosu? Z čeho jsme tedy celá ta léta žili, z čeho jsme budovali infrastrukturu a vydržovali 200 tisícovou armádu se 400 bojovými letadli(oproti dnešním 15 pronajatým)? Kde se zde nachází ta nevyčerpatelná ložiska zlaty a ropy, jimiž jsme zřejmě dotovali socialistický svět?
      Mladoboleslavská škodovka, to je také kapitola sama pro sebe. Loupež za bílého dne a setsakramentsky výnosná. To ale retard vašeho formátu nemůže ani tušit. Nejde jen o to, že se jaksi zapomnělo na podíl státu, ale cena byla naprosto směšná. Marně se novináři snažili získat k tomu vyjádření tehdejšího ministra.
      Můžete prosím doložit, že Čínské výrobky byly před 30 a více lety na podstatně vyšší kvalitativní úrovni než české, pročež zaplavily svět, hňupe?
      Proč firmy dodnes používají "šmejdské" socialistické stroje(které však podle vás zřejmě neexistovaly), když se otevřel západní trh a mohou si nakoupit "daleko konkurenxceschopnější" alternativy ze Západu?

      Vymazat
    13. 9:59
      Komunistický debílku, samozřejmě, že mohu jmenovat. Například nesrovnatelně větší a známější Siemens, General Electric... Nebo snad chceš naznačit, že Na západě nestavěli elektrárny, nebo že je tam stavěla Škoda?
      Ano, dostávali jsme za to suché z nosu, měli jsme desetinové laty oproti Němcům, Rakušákům. Obchody byly prázdně, nic se nekupovalo ale "shánělo se" přes známosti a pod pultem. O žádném výběru se nedalo mluvit o kvalitě také ne. Ber nebo táhni, za tebou je 100 metrová fronta. Kdo za socíku stavěl dům tak dobře ví, kdo kupoval v 88 Favorita a kempoval 3 dny a 3 noci ve frontě na zapsání se do pořadníku, také. O nedostatku léků a zdravotnického materálu, díky kterému Češi umírali o 4 roky dřív než Němci ani nebudu mluvit.
      S tou Škodou MB raději drž hubu, šoupej nohama a buď rád, že tak dobře živí tolik lidí. Němci Škodu rozhodně k ničemu nepotřebovali, taky si její koupi dlouho rozmýšleli. Kdyby bi nekoupili tak by tu dnes bylo dávno zkrachovalé hovno.
      Víš, jsem šťastný, že takoví rudí experti jako jsi ty naši ekonomiku dávno nevedou. Kdyby vedení takových blbů pokračovalo dalších 30let tak bychom dnes směle soutěžili o největší díru světa spolu s Venezuelou, Kubou, KLDR.

      Vymazat
    14. Argumenty typu "blbečku a pablbe" používají "elitní" inteligenti.

      Vymazat
    15. 10:24
      Debile bez přívlastků, to je celé? Opravdu jich víc není?
      Němci a Rakušáci měli stejné ceny bydlení, služeb, potravin a všeho ostatního, magore? Můžete doložit, že obchody byly prázdné? Z čeho jsme tedy žili, potrate?
      Jak je možné, ty hovádko boží, že tenkrát byla podstatně větší bytová výstavba než dnes, když "nikde nic nebylo", mongoloide?
      Můžete prosím doložit, že byl nedostatek léků? Jak je možné, že Češi nadále, i po 30 letech, umírají o 3 roky dříve než Němci? Jak to že komunisti na Kubě se dožívají vyššího věku než kapitalisté v USA, bezmozku?
      Proč tedy Škodovku ti "hloupí" Němci kupovali, když jí k ničemu nepotřebovali? A proč s tím dělali takové zákulisní čachry, když o nic nešlo?
      Když se takhle skloubí fanatismus s blbstvím, jako je tomu u vás, to je hned o zábavu postaráno.

      Vymazat
    16. Já s váma ,vy rudý čolku, už nemíním ztrácet čas.
      Lidi za toho vašeho socíku hlasovali nohama, museli jste je držet v koncentráku obehnaném ostnatým drátem aby se vám nerozprchli.Na západ, samozřejmě. To samo o sobě hovoří za vše.
      Nedostatek a absenci léků vám, což vy dobře víte, že to nejde. Proto se jako drzá kunda neustále dožadujete nějakého dokládání. Sami jsme v rodině měli případ rakoviny a sháněli jsme lék od příbuzného v USA. Vím co to bylo, raději držte hubu, drzáku.

      Co se týče věku dožití, tak jde o to, že v roce 1960 jsme se dožívali úplně stejně jako Němci, v roce 1990 už o 4 roky méně. Tnto trend se právě v roce 1990 zastavil.
      Vy se raději než o USA (kde průměr snižuje moře chudých přistěhovalců) starejte raději o Rusko, kde mužici prochlastaní samohonkou umírají v 65.

      Němci ji koupili jako potenciálně výnosnou investici, hlavně kvůli v té době velmi levné a relativně kvalifikované pracovní síle. Kdyby Škodu nekoupili tak by se pro Volkswagen vůbec nic nezměnilo.

      Raději vysvětlete, proč úžasná Škoda nekoupila Volkswagen, nepostavila ho na nohy a dnes z něj nerýžuje. Absurdní představa, co, blbe?

      A teď už neotravujte, o další vaše rudé hovadiny nestojím, rudý noku.

      Čest.

      Vymazat
    17. 9:37 vaše hloupost spočívá v tom, že srovnáváte nesrovnatelné. Který deseti či patnáctimilionový stát má jaký průmyslový podnik světového významu? Leda umístěním, jinak je nadnárodní.
      Manévr Číny. Nemyslíte, že byl a je podmíněn lidnatostí? A pak už by vám všem toho stupně zabedněnosti mělo dojít, že průmyslová revoluce, nikoli v důsledku nějaké geniality místní populace, ale ze zcela přirozeně existujících geografických, ekonomických, znalostních předpokladů i existujících lidských zdrojů má kolébku na evropském západním přímoří a britských ostrovech. Právě odtud se šířila na východ a s vystěhovalectvím především do severní Ameriky kde, všimněte si, s francouzským a anglosaským živlem, nalezla příznivé geografické podmínky.
      Čemu se obdivujete? Nad čím žasnete? Pokud vám to dojde, pochopíte, že něco končí a něco jiného začíná. V čem je tedy ten náš problém?

      Vymazat
    18. 11:17-milý trollí příteli, chápu Vaši snahu ukončit diskuzi, došly Vám nadávky a nechcete se opakovat. Zahustím vaši diskuzi konstatováním. Trvale udržitelný vývoj Světa v souboji "Východu a Západu", tedy "přiblblého" zaostalého, oproti avantgardě. Máte pravdu, chytřejší vyhráli, vytunelovali východ o jejich výhody, konkurenční nevýhody zlikvidovali. V pořádku, takový je boj ale co teď? Budeme si teď plevelit Zemi hobby výrobky místo profi? Nenastane po tomto "zhoubném kapitalizmu" poptávka po novém, "udržitelném socializmu"? Být Vámi, šetřil bych nadávkami typu "rudý" i když znám ty "vaše" rozeseté po světě, sám uvádíte, jistě budete zase brzy v čele, čest!

      Vymazat
    19. 13:25
      Ještě nevytunelovali. Rusáci okupují ohromné zásoby zdrojů, obzvlášť pitné vody, která se zanedlouho stane mimořádně žádanou komoditou. Proč by mělo něco takového patřit východní Evropě, potažmo Rusku?

      Vymazat
    20. 18:01- Rusko se ještě brání, já mluvil o nás, kde už ani ta voda nám nepatří.

      Vymazat
    21. Nechápu Povolný, proč byste zrovna vy měl být vlastníkem zdrojů pitné vody, která je výnosným obchodovatelným artiklem, v podstatě klíčovým. Ropu nepotřebujete, vodu ano.

      Vymazat
    22. Blbeček trolíček 18:01 a 6:48 Tá voda patrí tej krajine, v ktorej sa vyskytuje, a to nezmení ani debil ako ty so svojimi páničkami. A prečo by mali nerastné suroviny a voda patriť Rusku, keď je na jeho území? Pretože je ich a zlodeji ako tvoji páničkovia utreli huby, že?

      Vymazat
    23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    24. Anonymní 7. března 2019 16:31

      Václav Dvořák 6. března 2019 20:24

      Zdravím vespolek,

      byl jsme dlouho mimo internet a až nyní jsem si pročetl diskuzi. Obdivuji diskutující, že slušně odpovídají tomu nadávajícímu omezenci, co dobrovolně šíří ubohou propagandu nestydatě nenažrané americké supervelmoci.

      A ještě vzkaz tomu agresivnímu "diskutérovi". Redakce bude vymazávat z diskuze všechny příspěvky, kde budete nadávat a ponižovat ostatní účastníky diskuze. Argumenty, neargumenty. Prostě, jste-li hulvát, nemáte tu co dělat.

      .................................................

      Václav Dvořák 6. března 2019 20:24

      Já taky zdravím pana Dvořáka, víte že je zřejmě lepší, když jste v lese, dále od internetu a zřejmě i chvilkama mimo, jak píšete?

      Máte dnes službu, můžete mi vysvětlit, proč jste mi SMÁZL zde můj dnešní příspěvek ve 13:30, proti příspěvku Anonymní 6. března 2019 0:50, rozsáhlá, nesprostá, věcná reakce s fakty nebo to za Vás maže RUMBURAK. Nebo je to proto, jak miluji většinu socialisticky, žijících pražanů a napíši to natvrdo?

      Nepsal jste ten první příspěvek náhodou sám, všiml jsem si, že se hned v úvodu, se již delší dobu objeví provokující příspěvek, který rozproudí hádky v diskuzi, máte takové nápady, kouká Vá to z očí.

      Nebo je v tom opět ta kandidatůra a rozklepané peněženky???!

      Nešetřil jsem v ní Andreje Baviče, jako ŽÁČKA povolaného k PÁNOVI pro noty na vrtulníky, plyn, jádro a CIA instrukce k Huawei atd.!

      co má znamenat toto VAROVÁNÍ před návštěvou webu NR?

      https://uloz.to/!EYS3DiGQPG4A/nova-republika-1-jpg

      https://uloz.to/!nde1a0bQMk7A/nova-republika-2-jpg


      Ramón HUAWEI® (zálohováno)

      ps. Kdo seje vítr, sklízí bouři ...

      Vymazat
    25. 13:24- být někde jinde, zpíval byste fistulkou!

      Vymazat
    26. Václav Dvořák 20. září 2018 18:52

      Pro 22:40 a další nechápavé:

      V preambuli máme jasně napsáno, co nebudeme v diskuzích na Nové republice tolerovat a co budeme z diskuzí tím pádem odstraňovat.

      Nejsme médium veřejné služby, ale soukromý web. Diskutující jsou tu našimi vítanými hosty.

      Když někdo sprostě nadává, snaží se ponižovat druhé spoludiskutující, napadá nadávkami a obhroublostmi autory článků či redaktory NR, propaguje nechutnosti včetně fašizmu, nacizmu a rasizmu, pak je z naší soukromé párty vykázán.

      To není cenzura!

      To je přirozená reakce na nevítané hosty, kteří se neumí chovat.

      Howgh.

      Vymazat
    27. 13:24-"Být někde jinde", dostal byste přes hubu, aniž ji stačil otevřít!

      Vymazat
  3. Pokud by Rusko dokázalo překazit plány USA i takto, na jejich zadním dvorku na druhém konci světa, tak to už by řádně zatřáslo autoritou USA a upevnilo prestiž Ruska. To by zkrátka už nešlo přehlížet ani těmi nejoddanějšími pejsky. Navíc by si tím Venezuelu, držitele největších světových ropných rezerv, velice zavázalo. Uměl bych si pak představit zrychlené snížení významu dolaru při obchodu s ropou. Ani nechci domýšlet další vývoj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:22
      Souhlasím

      Vymazat
    2. Buď tam Rusi začnou lít obrovské množství peněz, které ovšem sami nemají, nebo budou pomáhat Madurovi udržovat vojenskou diktaturu proti vůli venezuelanů, což jim na prestiži rozhodně nepřidá. Samozřejmě, pitomečci na NR budou jásat.

      Vymazat
    3. Přesně tak 1:22. To je správná cesta, jak oddělit zrno od plev. Venezuela má a ostatní chtějí krást! Takto velký bratr "ostrouhá" i kdyby tam chtěl stonásobnou humanitární pomoc dodat!!!

      Vymazat
    4. 1:31
      To mi něco připomíná. Kdybych já si jen vzpomněl... Už vím, podobné kvičení jsem vnímal když Rusové vyslyšeli žádost Sýrie o pomoc. Tehdá se to valilo ze všech režimních tlampačů. No, dnes je to o poznání umírněnější.
      Tak uvidíme...

      Vymazat
    5. 1:45
      Tady se bavíme o hospodářské pomoci, což je o několik levelů jinde než pozhazovat pár bomb.
      Krom toho, žádost o pomoc nedala žádná Sýrie, ale Asad. Stejně tak o pomoc nežádá Venezuela nebo Venezuelci, ale Maduro. To je dost zásadní rozdíl.

      PS Myslíte, že o přítomnosti ruských základen ve Venezuele bude referendum? Že se bude Venezuelanů někdo ptát? Hahaha.-D Koho by to zajímalo, že?
      Z ruského vředu nejen že by byly nasrané USA, ale hlavně sami Venezuelci a navíc celá Jižní Amerika. Jediný kdo by nad ruským vředem jásal by byli Rusové a ruští kolaboranti a užiteční idioti tady v ČR.

      Vymazat
    6. 1:56
      Nebyl bych si tak jistý, že se jedná jen o hospodářskou pomoc. To by bylo až příliš snadné. Já se obávám, že USA se nebudou chtít vzdát tak snadno a budou se aspoň pokoušet vyvolat ve Venezuele občanskou válku, čili pustit se do proxy války s Ruskem, tak jako dříve v Sýrii, na Ukrajině, v Osetii či v Čečensku. Přímý střet si jistě nedovolí, ale i jejich rozněcování a podpora teroru dokáže způsobit značné potíže při stabilizaci země, jak jsme byli svědky.
      Asad není vrchním představitelem Sýrie? Maduro není vrchním představitelem Venezuely? Jak byste si takovou žádost představoval vy? To by snad geologické podloží ve venezuelských hranicích mělo obživnout, požádat o vystavení občanského průkazu a pak podat žádost o pomoc skrze telepatické ucho Aštara Šerana?

      Netuším jestli bude referendum o přítomnosti ruských základen, ale pokud by i k tomu došlo, byl by to zajímavý přelom v mezinárodní politice. Jak známo, američany nikdy nezajímal názor občanů nejen na přítomnost jejich okupačních vojsk, ale ani na cokoli jiného, včetně rozpoutávání válek nebo podporu terorismu. Kdo ví, třeba se Rusům podaří zavést i takovéto standardy.

      Vymazat
    7. Maduro i Asad vyhráli v demokratických volbách s mezinárodním dohledem a mají podporu obyvatelstva, ale to ti v televizi neukáží!!! Jaké máte referendum na mysli?? Bylo fřeba referendum v Bosně, že je můžou Ušáci bombatdovat, referendum v Afgánistánu o okupaci? Referendum v Lýbii o rozvrácení země? V Iráku o změně na Islamský stát??

      Vymazat
    8. Zdravím vespolek,

      byl jsme dlouho mimo internet a až nyní jsem si pročetl diskuzi. Obdivuji diskutující, že slušně odpovídají tomu nadávajícímu omezenci, co dobrovolně šíří ubohou propagandu nestydatě nenažrané americké supervelmoci.

      A ještě vzkaz tomu agresivnímu "diskutérovi". Redakce bude vymazávat z diskuze všechny příspěvky, kde budete nadávat a ponižovat ostatní účastníky diskuze. Argumenty, neargumenty. Prostě, jste-li hulvát, nemáte tu co dělat.

      Vymazat
    9. 1:56
      Ono bylo někde referendum o základnách fašistů z USS?
      Bylo snad referendum o našem vstupu do NATO? Chystalo se snad referendum o tom USS radaru u nás? To se prosazovalo přesto, že o tom před volbami nikdo záměrně nemluvil. Takže své žvásty si strč víš kam, ty poslušný debile.

      Kromě toho, proč by Rusové měli stavět základny ve Venezuele. Venezuela má docela silnou vlastní armádu a její problém je hlavně uživit populaci a vymoci peníze od zlodějů z USA a Británie, případně jiných struktur, které Venezuelu okradly. K tomu těžko pomůžou ruské základny ve Venezuele, že, blbečku?

      Vymazat
    10. Ramón HUAWEI®7. března 2019 14:35

      Václav Dvořák 6. března 2019 20:24

      Pane Dvořák, víte že je zřejmě lepší, když jste v lese, dále od internetu a zřejmě mimo, jak píšete?

      Máte dnes službu, můžete mi vysvětlit, proč jste mi SMÁZL zde můj dnešní příspěvek ve 13:30, proti příspěvku Anonymní 6. března 2019 0:50, rozsáhlá, nesprostá, věcná reakce s fakty nebo to za Vás maže RUMBURAK. Nebo je to proto, jak miluji většinu pražanů a napíši to natvrdo?

      Nepsal jste ten první příspěvek náhodou sám, všiml jsem si, že se hned v úvodu, se již delší dobu objeví provokující příspěvek, který rozproudí hádky v diskuzi, máte takové nápady, kouká Vá to z očí.

      Nebo je v tom opět ta kandidatůra???!

      Nešetřil jsem v ní Andreje Baviče, jako ŽÁČKA povolaného k PÁNOVI pro noty na vrtulníky, plyn, jádro a CIA instrukce k Huawei atd.!

      Ramón HUAWEI® (zálohováno)

      Vymazat

    11. Anonymní7. března 2019 16:31
      Václav Dvořák 6. března 2019 20:24

      Zdravím vespolek,

      byl jsme dlouho mimo internet a až nyní jsem si pročetl diskuzi. Obdivuji diskutující, že slušně odpovídají tomu nadávajícímu omezenci, co dobrovolně šíří ubohou propagandu nestydatě nenažrané americké supervelmoci.

      A ještě vzkaz tomu agresivnímu "diskutérovi". Redakce bude vymazávat z diskuze všechny příspěvky, kde budete nadávat a ponižovat ostatní účastníky diskuze. Argumenty, neargumenty. Prostě, jste-li hulvát, nemáte tu co dělat.

      .................................................

      Václav Dvořák 6. března 2019 20:24

      Já taky zdravím pana Dvořáka, víte že je zřejmě lepší, když jste v lese, dále od internetu a zřejmě i chvilkama mimo, jak píšete?

      Máte dnes službu, můžete mi vysvětlit, proč jste mi SMÁZL zde můj dnešní příspěvek ve 13:30, proti příspěvku Anonymní 6. března 2019 0:50, rozsáhlá, nesprostá, věcná reakce s fakty nebo to za Vás maže RUMBURAK. Nebo je to proto, jak miluji většinu socialisticky, žijících pražanů a napíši to natvrdo?

      Nepsal jste ten první příspěvek náhodou sám, všiml jsem si, že se hned v úvodu, se již delší dobu objeví provokující příspěvek, který rozproudí hádky v diskuzi, máte takové nápady, kouká Vá to z očí.

      Nebo je v tom opět ta kandidatůra a rozklepané peněženky???!

      Nešetřil jsem v ní Andreje Baviče, jako ŽÁČKA povolaného k PÁNOVI pro noty na vrtulníky, plyn, jádro a CIA instrukce k Huawei atd.!

      co má znamenat toto VAROVÁNÍ před návštěvou webu NR?

      https://uloz.to/!EYS3DiGQPG4A/nova-republika-1-jpg

      https://uloz.to/!nde1a0bQMk7A/nova-republika-2-jpg


      Ramón HUAWEI® (zálohováno)

      ps. Kdo seje vítr, sklízí bouři ...

      Vymazat
    12. http://www.bing.com/?scope=web&mkt=en-WW&FORM=IE8SRC

      Vymazat
    13. No tê prsty, tady to je NOVÁ REPUBLIKA, bojující proti nebo pro MARASMUS hotovy PRASEČÁK a vystavující V. DVOŘÁK se nad tím vším BORDELEM ještê VYSTAVÍ!


      Václav Dvořák 6. března 2019 20:24

      Zdravím vespolek!

      Vymazat
  4. Mimochodem, 1:31! Kde jste nabral ty hlouposti o tom, že Rusko peníze nemá, když je má v rezervách a nikomu nic nedluží, zatím co velký bratr má splátky dluhů v nedohlednu, protože už každý další nekrytý dolar z tiskárny je nedůvěryhodný a jeho postavení ve světě se věrolomně hroutí!!! Asi jste zaspal dobu, pane!!! Mimo jiné, pro mě je anonym naprostá diskusní "nula"; pokud nerozumíte, tak "zero"!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmarjapano, Pivoňko, nemelte blbosti. Samozřejmě že peníze Rusko nemá. Kdyby je mělo tak by neprovádělo krajně nepopulární důchodovou reformu, 22% rusů by nežilo pod hranicí chudoby, průměrná mzda by nebyla v přepočtu jen 14.000 Kč a minimální pouhých 3.800 Kč a podobné lahůdky.
      Velký bratr splácí přesně tak jak má.
      Postavení dolaru se podle vás, ruských užitečných idiotů hroutí už od výstřelu z Aurory. A skutek? Za poslední 4 roky slavný rubl ztratil 60% hodnoty vůči dolaru!
      Pro mě jste nula vy. Být anonymem je svobodná volba, stejná jako ta vaše. Tak s tím neotravujte ostatní, nulo. Příznačné je, že anonymita těch, kteří s vámi souzní vám pranic nevadí.

      Vymazat
    2. Od vystrelu Aurory?A pred vystrelem blahobyt?Vase vzdelani jste cerpal v cirkevni skole ne?

      Vymazat
    3. 2:06
      Těžko vysvětlovat něco prosťáčkovi který se domnívá, že v takovýchto záležitostech se jedná o sáhnoutí do peněženky a vyplacení nějakých peněz na dřevo. Rusko je samozřejmě má, ale spíše je používá na nákup zlata, vyzbrojování své armády a chod své země. V případech zahraniční pomoci jde o poněkud jiné věci. Ta pomoc nespočívá v nezištném předání nějakých peněz komusi, jedná se o kšeft, o investice, o výdělečný podnik. USA o tom také hodně vědí. Prostě se byznysu otevře nenasycený trh, na nějž začne dodávat své zboží a služby. Samozřejmě se vždy zvažuje návratnost takových investic a proto se nepomáhá každému, kdo si o pomoc řekne. Ale v případě majitele největších světových zásob ropy myslím nebude co řešit.
      Ale jaký to má vyznam vysvětlovat člověku, který si vůbec neuvědomuje ohromné bohatství a potenciál Ruska. Kéž by představitelé USA byli také tak "chytří" jako vy. Nějaké Rusko by je nikdy nezačalo zajímat a rozhodně by v něm nespatřovali nějaké ohrožení.

      Vymazat
    4. 8:09
      Jo, z nákupu žlutého kovu, který je ve své podstatě bezcenný nesmysl, mají chudí rusové určitě obrovskou radost.
      Zajímavé, že ten samý proces který jste popsal, že bude dělat Rusko, v případě USA a západu nazýváte "kolonizací".
      Potenciál a ohromné bohatství Rusko samozřejmě má. Má ho i Venezuela. Ale využít je pořádně neumí.
      Pomoc Ruska Venezuele je jako by jeden co chodí jen pomocí chodítka měl pomáhat kompletně ochrnutému. Směšné.

      Vymazat
    5. 9:10
      Zlato že je bezcenný nesmysl??? :-) Vy jste můj člověk. Mohl byste mi prosím poslat nějaké zlaté předměty z pozůstalosti? Já vám za to pak koupím třeba bonbóny. Opravdu. Tak domluvíme se?
      Tento proces není kolonizací(Rusko tam nejspíš nebude "skupovat" průmysl, zemědělství a infrastrukturu), ale sakra výnosnou investicí, která se jen eufemisticky nazývá pomocí. A Ruské firmy v tom samozřejmě nebudou vidět nic jiného. Proč by měly? Vždyť v Rusku vládne kapitalismus.
      Myslím že po časech západem vychvalované "demokratizace" za Gorbačova a Jelcina Rusko svůj potenciál už zase využívat umí, což nejlépe dokládá jeho zcela neočekávané zmrtvýchvstání. A je ochotno svůj recept poskytnout i Venezuele. To jsou pro USA a jejich vazaly velice hořké pilulky, ale vypadá to, že je bude muset skousnout. Aspoň v případě Ruska už je to danost.

      Vymazat
    6. Bingo pane9:28! Jsem zvědavej jak se Pepek9:10 bude kroutit, že to myslel jenom na ty Rusy, že to jedině jim ten sprostej žlutej kov je k ničemu a jemu nadčlověku by ho maly všechen odevzdat. Že von to potřebuje pro tu svou starou prasnici v ložnici.

      Vymazat
    7. 9:28
      Nepošlu, protože kraviny nehromadím. Bonbony nechci, pošlete mi raději hromadu "bezcenných záchodových papírků" dolarů.
      Takže když ty ruské firmy nebudou skupovat průmysl, zemědělství, infrastrukturu, ani tam posílat peníze, tak jak tam tedy ve vašich představách budou investovat?
      Vidím, že ani nevíte co plácáte a jak se investice dělají a fungují.
      Rusko žádný recept na nic nemá, jen těží suroviny a zbrojí. Uznávám ale, že jsou o 2 levely výš než zcela neschopní, ale o to mocichtivější socialisti ve Venezuele.

      Vymazat
    8. 9:58
      To je ale škoda, tak kdybyste někde nějaký ten žlutý nesmysl viděl, určitě si na mě vzpomeňte, hlavo.
      Ruské firmy budou nejspíše, tak jako to činí Západ, poskytovat VÝROBKY, případně BUDOVAT a opravovat infrastrukturu na dobře úročený úvěr.
      Mohl byste prosím doložit, že stav ruského hospodářství se od 90 let nijak nezměnil? A za co tedy, podle vás zbrojí? A kde bere ty suroviny? Dříve je nemělo? Venezuela je také nemá?
      Bože, co vy jste za vola... Vás bych chtěl vidět naživo. Jestli jste tak krásný jako jste chytrý, to musí být zážitek na celý život...

      Vymazat
    9. Bingo Pepku9:58,přesně tohle jsem vod tebe očekával ty jeden ukecanej exote!

      Vymazat
    10. 9:10

      Cena zlata je v současnosti 1300,-USD za unci(41000/kg), což je o 250% více, než když jej naši milovaní a zodpovědní správci státního majetku vyšmelili za německé "dluhopisy".

      Ty jsi vážně blbec, to se jen tak nevidí...

      Vymazat
    11. 10:09

      Vy jste ale vážně blb. Není problém "poskytovat výrobky", ale dostat za ty výrobky zaplaceno! Za budování a opravu čehokoli také budou chtít dostat zaplaceno! Úvěr, hlavně ten dobře úročený, musí být z čeho splácet! A jak známo Venezuela, nemá nic má holou řit. Proto jakýkoli investor, včetně toho Ruského bude žádat za své investice záruky! V podobě pozemků podílů na firmách na ropných výnosech.
      Prostě přesně to co nazýváte v případě západu "kolonizací".

      Samozřejmě, že se stav ruského hospodářství změnil. Protože ropa se dnes neprodává za 15 dolarů jako v 90. letech, ale za 65. A byla i za 150. Na to nemusíte být žádní ajnštajni. Dokonce i arabští kozomrdi to zvládli. Ne tak vaši kamarádi a vaše vzory, venezuelští socialisti.

      Vymazat
    12. 9:10
      Možná by Vás mohla zajímat informace, že zlato je považováno za nejstabilnější, co se týče vyjádření hodnoty v historii.
      Může někdo doplnit, v kolika zemích byl v minulém století pokles hodnoty měny vyšší jak 50%?
      Mimochodem, neuvažuje se náhodou v současné době o snížení hodnoty dolaru? :-)
      ABC

      Vymazat
    13. 10:28
      Proč mě pořád otravujete s tím zlatem? Úlohou centrální banky není hromadit nějaký kov, ale udržovat cenovou stabilitu.
      Pokud trpíte zlatou posedlostí, tak si ho sám nakupte klidně tunu a schovejte do sklepa. Nemusíte kvůli tomu ni jíst. Kdo vám brání?
      Btw, když se zlato už před 8 lety blížilo hranici 2000 dolarů za unci a dolar byl za 15 Kč, tak stejní jako vy krákali, že do 2 let bude zlato za 5000 dolarů a dolar za 5 Kč. A chtěli jste aby ČNB nakupovala, Rusi přece taky "výhodně" nakupují.
      Jaká je realita vašich úžasných prognóz vidíme.

      Vymazat
    14. 10:47
      10:09
      Milý bezmnozku, aspoň si najděte co je to úvěr. Dokud toto nepochopíte, je veškerá diskuse s vámi ještě zbytečnější než dosavadní.
      Venezuela má možná momentálně holou řiť(mimojiné i díky tomu, že jí byly západními přáteli UKRADENY její prostředky v západních bankách), ale má velké surovinové bohatství. To se vám také ani dosud nepodařilo zjistit? Toto bohatství se dá dnes velice dobře zpeněžit a proto je návratnost prakticky stoprocentní. Není přitom ani nutné orvat obdarovaného o jeho zpracovatelské a průmyslové kapacity, stačí jen ty podíly na zisku a politická vstřícnost.
      Mile jste mě překvapil svou vědomostí o tom, že Ruské hospodářství se od dob prozápadních "demokratů" změnilo. U vás bych to snad už ani nečekal.

      Vymazat
    15. 10:56
      Otravuji vás proto, že pro vás je zlato něčím zcela zbytečným, nemá pro vás hodnotu. Naproti tomu pro mě má hodnotu velikou, tak říkajíc sběratelskou. V tom je přeci zřetelná vazba a my dva bychom se mohli vzájemně domluvit na oboustranně výhodných transakcích. Vždyť se to samo nabízí, cožpak jste tak zabedněný? Dostanete bonbóny, nebo třeba i zrcátka a korálky. Určitě bychom se domluvili, nebojte se toho. Třeba i kdybyste to někde viděl povalovat se za výlohou, nebo kdekoli jinde, nebojte se ten bezcenný kov sebrat a poskytnout jej mně. Rozhodně na tom neproděláte, třeba i nějaké ty papírky bych vám za to dal.

      Vymazat
    16. 10:59
      Milý mozku. Co je úvěr na rozdíl od vás samozřejmě vím. Co máte za problém s větou "Úvěr, hlavně ten dobře úročený, musí být z čeho splácet!"?
      Venezuelská ropa se jistě dá "velice obře zpeněžit". Ovšem jen pokud ji budou odebírat USA a upravovat ji. Dovážet ji přes půl zeměkoule do Číny již tak "velice výhodné není", navíc v konkurenci Rusů a Arabů.
      Ty vaše "podíly na zisku" se rovnají majetkovému zastoupení venezuelských podniků, rovnají se té vaší kolonizaci, jak hanlivě nazýváte "podíly na zisku" západu v českých firmách.

      Nepsal jsem, že se ruské hospodářství zlepšilo od západních demokratů, ale od několikanásobně větších příjmů do rozpočtu díky cenové explozi ropy.

      Vymazat
    17. 11:05
      Kterému slovu z věty "žádné zlato nemám a nezajím mě", konkrétně nerozumíte?
      Co má vaše posedlost zlatem a jeho shromažďováním společného s ČNB? Měla by snad ČNB také sbírat a skladovat v trezoru obrazy Alfonse Muchy?

      Vymazat
    18. 12;02 To uz tam bylo a do te chudoby je to dovedlo.Takze to tezko chteji znova

      Vymazat
    19. Ještě ve zkratce ke zlatu. Citace:

      "Odprodej zlatého pokladu do zahraničí probíhal, alespoň podle oficiálních údajů ČNB, ve dvou fázích. K tomu je nutno dodat, že jde o poklad, který nám zůstal po rozdělení Československa. Průběhem roku 1997 bylo prodáno 25 tun a o rok později celých 31 tun zlata. Stalo se to v době, kdy byl guvernérem ČNB Josef Tošovský, nicméně mezi tím byl krátce i premiérem úřednické vlády. Tošovský byl v roce 1995 zvolen Evropským bankéřem roku."

      Soudě dle ohodnocení Tošovského, asi by měl viset ....
      V případě krize, bude ČR disponovat papírky, jiné země, budou mít zlato. A zlato bylo odedávna vyjádřením hodnoty a moci, dokud někoho nenapadlo, že se lidi dají okrást natištěním ničím nekrytých papírků.
      Víte, jakou hodnotu dnes dostáváte za hodinovou mzdu? Já tvrdím, že to zjistíte pouze ve chvíli, kdy papírky směňujete za zboží a služby. Teprve v tu chvíli se dozvíte, za kolik jste pracovali.
      Takže pokud si půjdete dnešní výplatu utratit za pět, deset let ..... možná Vás při přepočtu rovnou trefí.
      ABC

      Vymazat
    20. 14:48
      Je vidět, že vůbec nevíš o čem mluvíš. Uvěřil jsi ve zlaté tele.
      V případě opravdové krize si můžeš nějaké zlato leda tak strčit do prdele. Dýchat se nedá, pít se nedá, jíst se nedá, neuchrání tě před zmrznutím.
      Respektive, ještě bych chápal, že držíš nějaké zlato ty jako občan. Možná by za řetízek dal někdo tvé rodině napít. Netuším ale, na co ti bude zlatá cihla někde v trezoru centrální banky.
      Ano, píšeš to nevědomky dobře. Papírové peníze slouží ke směně. Ale ne k udržení hodnoty. Peníze se inflací z dobrého důvodu "kazí". K udržení hodnoty slouží investice.

      Vymazat
    21. 12:02
      Vy víte, co je úvěr? Ne, to není možné. Na to jste nemohl přijít sám, to vám musel někdo poradit. Tak co pořát kvičíte o penězích, které Venezuela nemá? Takových je, co nemají peníze, ale vesele nakupují.
      Proč bych měl mít problém s větou "Úvěr, hlavně ten dobře úročený, musí být z čeho splácet!"?
      Myslím že jste poněkud zablokován ve svých "myšlenkových" schématech. Nikde není psáno, že nikdo jiný nemůže zavést technologii na zpracování venezuelské ropy. Ale nejspíš to ani nebude nutné, američané ji ještě velice rádi budou brát. Zvláště když jsou na ni již zařízeni.
      Pokud se někdo neobává o rentabilitu dovážení zkapalněného plynu z USA do Evropy, pak myslím že můžeme být naprosto klidní ohledně rentability dovážení venezuelské ropy :-)
      Samozřejmě se mýlíte i se starostmi o to, z čeho bude Venezuela splácet. Jistě, Rusové můžou mít podíly i ve venezuelských firmách, ale také vůbec nemusí, je to čistě věc dohody mezi Venezuelou a Ruskem a nijak to nesouvisí s podílem na zisku. Peníze můžou klidně téct do státní kasy Venezuely a z ní pak na splácení půjček plus případný úrok Rusku. To záleží jen na stanovených podmínkách pomoci. Rusko vůbec nepotřebuje vlastnit venezuelské rafinerie, netuším, z čeho pramení vaše posedlost touto možností.
      Nepíšu nic o západních demokratech, ale o prozápadních "demokratech". V tom je zásadní rozdíl ve všech úrovních uvažování. Dokud to nepochopíte, budete stále psát zcestně.


      12:12
      Kterému slovu z věty "Třeba i kdybyste to někde viděl povalovat se za výlohou, nebo kdekoli jinde, nebojte se ten bezcenný kov sebrat a poskytnout jej mně."?
      Proč by mělo moje vědomí o hodnotě zlata mít něco společného s ČNB? ČNB, pokud by ještě byla českou národní bankou, by samozřejmě měla střádat, hromadit a spravovat s péčí řádného hospodáře zlaté rezervy, jako to činí všechny banky, které něco znamenají a to nejenom v suverénních zemích, jíž my samozřejmě nejsme. Zkuste se někdy zamyslet nad tím, proč i ty USA hromadí a udržují tak "bezcenný kov", jakým je zlato, a to dokonce (údajně) v největším objemu na světě. Proč od nás Německo převzalo naše zlato a dalo nám za ně dluhopisy? Jsou Němci a američané tak hloupí, nebo jste takový hlupák vy?
      Nepřipadáte si aspoň někdy jako blb? Pokud ne, nepřemýšlíte občas nad tím, proč vás lidé oslovují "blbe"?

      15:10
      Blbe, až někde nějaké zlato uvidíte, tak šupem s ním ke mně. Dostanete za něj hromadu bonbónu a třeba vám koupím i kabanos. Nacpete si bachor, budete se mít. Neváhejte ani minutu, lepší obchod vás v životě nemůže potkat.
      P.S. Udělal jste moc dobře, když jste za svou životní filozofii pojal pohádku "Byl jednou jeden král".

      Vymazat
  5. Proč tolik povyku a nenávisti k "diktátorovi" Madurovi ? Stačí přece nemíchat se do dění ve Venezuele a nechat je na pokoji ať si sami udělají to , co uznají za vhodné . Jak jednoduché a prosté že jo .Ovšem ta ropa , ropa , ropa...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parafrázuji ten tvůj alibistický, hloupý blábol:

      Proč tolik povyku a nenávisti k sousedovi, který tyranizuje celou svou rodinu, ženu, děti, nedá jim ani najíst, nedovolí jít k lékaři? Stačí se do toho nemíchat, nechat je na pokoji ať si sami udělají to, co uznají za vhodné. Je to jednoduché a prosté, že jo? Ovšem ten sousedův byt... na něj si někdo brousí zuby.

      Vymazat
    2. 8:06
      Kdo má právo posuzovat jestli soused někoho tyranizuje? USA? Z jaké pozice? Mají právo tam vtrhnout a pobít to tam hlava nehlava, nebo přivést kámoše z ulice a oznámit manželce a dětem, to je váš nový manžel a otec? Na základě čeho? Co takhle ponechat rodině právo rozhodovat si o svých věcech sama a případně si sama vyžádat pomoc? Co je na tom špatného? Aha, její obrovský majetek je tak lákavý. Kdyby to byla rodina bezdomovců s prázdnou igelitkou, tak ať se třeba potlučou navzájem, žádná škoda. Jak to je vidět různě po světě, kde mají jen bídu a neštovice. Ale tato venezuelská "rodinka", která se kdysi dávno zabydlela zrovinka nad největšími světovými zásobami ropy, to je jiné kafe, ta stojí za "péči".

      Vymazat
    3. Správna otázka pane A8:23. Kto o to vmešovaní má rozhodovať? O tom kde je "diktatura" a kde "len" demokratura ako napríklad ako u púštnej gerontokracie rodinného klanu Saúdov? Rozhoduje o tom Pepek Vyskoč A8:06? Alebo presstituti lžimédií? O takýchto veciach boli ustanovené medzinárodné inštitúcie OSN. Ich funkčnosť na príklade vojenskej agresie v Juhoslávii poznáme. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    4. 8:23

      Hele, jsi schopen si při své nekonečné omezenosti uvědomit, že ta rodina žádné "právo rozhodovat o svých věcech" nemá? Že ta žena a děti maj právo jen držet hubu a krok? Že veškerá rozhodnutí provádí tyran a nikoho se neptá?
      Ta žena a děti o pomoc žádají a volají. Ale podle úchylů jako jsi ty (promiň, ale nevím jak jinak tě s tímto názorem nazvat) má právo požádat o pomoc jenom sám ten tyran??!! Ten požádá o pomoc leda tak stejného tyrana o patro výš. Ke zpacifikování své neposlušné rodiny.
      Kdo má právo to posuzovat? No sám nevím, když OSN blokují Rusové a Číňani. Ale tyhle žgrndy co píšeš jsou opravdu neuvěřitelné.

      Vymazat
    5. 9:00
      Můžete ve své nevídané oduševnělosti doložit, že navzdory dostupným údajům se Maduro ujal vlády násilím, že si jej Venezuelci nezvolili? Můžete prosím doložit, že obyvatelstvo Venezuely žádá USA o dosazení jejich loutky, kterou ještě před pár měsíci téměř nikdo neznal? Předem velice děkuji.

      Vymazat
    6. 9:09
      Maduro se k moci nedostal násilím, ale násilím se u moci drží a poslední volby nevyhrál.
      Doložit to nemohu, stejně tak jako doložit nemohu to, že před rokem 1989 komouši opravdu neměli podporu obyvatel, navzdory tomu, že ve volbách dostávali 99.9 procent hlasů.
      Vycházím ze zdravého rozumu, že nikdo svéprávný nebude znovu volit někoho, kdo dovedl svou zemi do bídy a zmaru. Ale možná, že u vás to tak funguje.

      Vymazat
    7. 9:18
      Proč by se měl držet moci násilím, když byl demokraticky zvolen? On k tomu žádné násilí, narozdíl od loutky protlačované USA, nepotřebuje. On k tomu má mandát. Můžete doložit, že poslední volby nevyhrál?
      Pokud nic nemůžete doložit a vyvrátit tím veřejně známé skutečnosti, tak co to tady hrajete? O co se to snažíte?
      Svůj zdravý rozum si můžete nechat od cesty, zjevně totiž nemáte na to, zahrnout všechny aspekty. Ono totiž vládnutí socialistů ve Venezuele něco předcházelo a není to tak dávno, takže si to Venezuelané stále ještě pamatují. Proto berou zavděk i Madurem, stejně jako třeba Češi Zemanem, přestože existuje mnoho výhrad.

      Vymazat
    8. Ne, nebyl demokraticky zvolen. Že se na tom shodují prakticky všechny demokratické země a proti jsou totalitní či autoritářské země jako Kuba, Irán, Turecko,.. není náhoda.
      Samozřejmě, že Maduro potřebuje přízeň armády, kterou si také kvůli tomu patřičně vydržuje. Bez její přízně by už dávno skončil.
      Je to hodně dávno, je to 20 let. A za takovou dobu by meli mít socialisti už poněkud jiné výsledky než hyperinflaci, exodus milionů Venezuelců ze země, nedostatek základních potravin...

      Je pro mě překvapující, že se najdou hovada jako jsi ty, které s vážnou tváří tvrdí, že přesně tohle Venezuelci chtějí :-D

      Vymazat
    9. Pre překvapivé hovado ako si ty Pepek Vyskoč A9:48, adresoval Eduard Chmelár napríklad ohladne otázky samostatnosti Kosova toto: ak sa najväčšie gangsterské krajiny sveta dohodnú na nejakom lumpárni, neznamená to že je to pre nás záväzné, len preto že je to demokratické. Nerob zo seba väčšieho hlupáka než si, aj keď tak s oblubou častuješ svojich oponentov.

      Vymazat
    10. 9:48

      Můžete prosím doložit, že Maduro nebyl zvolen demokraticky? Co je a není demokratické určují USA, které svévolně napadají různé země po světě a samy mají tak "demokratický" režim, že se v němjen střídají dvě v podstatě stejné partaje oligarchů, přičemž prezidentem se stává ten, kdo má nejvíce peněz?
      Máte pocit, že USA si armádu nevydržují? To je snad normální, že každý rečim musí být schopen bránit se zvnějšku i zevnitř.
      Můžete prosím uvést z jaké pozice si dovolujete určovat, co mají nebo nemají Venezuelci chtít?

      Vymazat
    11. Už jsem vám to, vy kokote několikrát psal, že to doložit nemohu. Zřejmě máte extrémně dlouhé vedení. Doložte vy, že Maduro BYL zvolen demokraticky.

      USA si armádu nevydržují k pacifikaci vlastního obyvatelstva a na vůli armády nezávisí, jestli volby vyhraje ten nebo onen. US army žádnou vůli v tomto ohledu nemá.

      Ne, normální pro armádu není bránit "režim", ale obyvatelstvo před vnějším nepřítelem. Posloucháte se vůbec co žvaníte za hovadiny?

      Co mají nebo nemají Venezuelani chtít neurčuji, volku. Přál bych si jen aby měli možnost svou vůli realizovat. V čemž jim ta rudá tlustá pijavice brání. A jejich vůlí zcela jistě není hladovat a utíkat ze země, jak se nám různí rudí kreténi snaží namluvit.

      Vymazat
    12. 10:35
      Tak co tady pořád vyšilujete se svými fantasmagoriemi, když nic nemůžete doložit?
      https://tn.nova.cz/clanek/ve-venezuele-zacaly-prezidentske-volby-favoritem-je-opet-maduro.html
      https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/venezuela-volby-maduro.A180521_060944_zahranicni_bur
      Vy jste mluvčím USA, že víte tak přesně, proč si vydržují armádu? Myslíte, že při nepokojích, tam zasahuje někdo jiný, převlečený za Národní gardu? Můžete to doložit?
      https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2188336-pred-50-lety-v-detroitu-propukly-nejvetsi-rasove-nepokoje-v-dejinach-usa
      Můžete doložit, že volby ve Venezuele závisí na vůli armády?
      Opravdu neurčujete, co mají nebo nemají Venezuelci chtít? To je ale novina, oslíku... A kdo tedy? Schválně, jetsli tipuji správně.
      Pokud však vám tak úzkostně záleží na blahu Venezuelců, proč nerespektujete jejich volbu?

      Vymazat
    13. Mít tak vaše nervy "VY kokote"10:45 s "dlouhý věděním", "co žvaníte hovadiny", abyste věděl, tohle neurčujou Venezuelani "volku", vy jako "rudí kreténi" jim bránit tlustou pijavici nebudete. Obdivuju vaši chuť bavit se s tímhle tlčhubou čtvrté cenové skupiny kterému jak malému výprdku otevíraly okna dětského pokoje do prasečího chlívku vodkoď nasával všechny ty Evropské hovnoty.

      Vymazat
    14. Analfabete 10:35, nic nemůžeš doložit, ničemu nerozumíš, ale vehementně sem budeš chrlit své extrementy a bludy. Je fanatický debil tvého typu normou ve tvém okolí? Můžeš nás varovat, kam nemáme chodit, abychom se virem tvé debility nenakazili?

      Vymazat
  6. Jo jak řekl jeden můj kamarád v 89 roce: Aurora stojí na Misisipi a čeká se na výstřel.

    OdpovědětVymazat
  7. I v USA dochází ke změnám...

    Sanders: USA by neměly zasahovat ve Venezuele, svrhly už dost režimů…
    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/sanders-usa-by-nemely-zasahovat-ve-venezuele-svrhly-uz-dost-rezimu/

    OdpovědětVymazat
  8. Fandím Venezuele a Rusku záměry usa jsou naprosto jasné plundrovat nerostné bohatství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amerika má právo na dobývání nerostných surovin, kde se jí zlíbí. Vy nebudete určovat, co mají Američané dělat.

      Vymazat
    2. 20:45 je provokující pablb

      Vymazat
  9. Už jednou Madlén prohlásila,jak je nespravedlivé,že jedna země má takové nerostné bohatství sama pro sebe.Tenkrát tím myslela Rusko.Asi se dočkáme dalšího podobného výroku a tentokrát o Venezuele.Asi navrhne s tím konečně něco udělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a přitom prý soukromé vlastnictví je nedotknutelné,tak ať si RF změní název,třeba SSSR,Soukromně Soukromá Společnost Rusko.

      Vymazat
    2. Jen malá otázečka... proč má mít Rusko zisky ze sibiřských zdrojů a z Arktiky? Tomu jsem nikdy neporozuměl, bohatství Země patří všem.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vrať se do Chánova a nedělej ostudu Mostu.

      Vymazat
    2. Podle publikovaných výsledků výzkumu kanadských psychologů jsou internetoví trollové psychicky nemocní a jejich osobnosti jsou charakterizovány "černou čtyřkou": sadismus, bezprincipiálnost, narcismus a psychopatie. Jako vyšité pro agenta Radostu.

      Vymazat
    3. . východní část Polska v r. 1939 - hovadina ty idiote - zabrali to, čo bolo porušením Brest- Litovského mieru Poľskom

      Vymazat
  11. Prostě ta úroveň některých diskutujících je uchvacující. Možná by si článek měli znovu pozorně přečíst. Už ta zmínka o Allgemeine Zeitung by měla být pro přemýšlivce takovým lakmusovým papírkem, blbce to samozřejmě nezajímá. Dále co může Moskva nabídnout za 1. za 2. za 3., tam je to pro normální lidi taky naprosto jasné, blbce nepočítám. A ten poslední odstavec je úplně ukázkový, co kdyby se to Rusům z n o v u podařilo? To už pochopí i Pepek Vyskoč, někteří ovšem nikoli. Teď Pjakin v posledním videu zaperlil, když na adresu Ukrofašistů řekl, "když vás znásilňují, tak se uvolněte a užijte si to". Jak vidno někteří debiLOVe by to přáli i Venezuele. Neustále se potvrzují Pjakinova slova "Všechno se děje tím nejlepším způsobem, v souladu s reálnou mravností a etikou všech účastníků procesu". Někteří na to ovšem čumí jako na puk... Hej hou. Rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je omyl, Pepek Vyskoč (10:35) to nikdy nemůže pochopit. Degenerát a psychopat trpící obscedantním neurotismem, který je schopen jeho "argumenty" podporovat jenom sprostými nadávkami (do té doby, než mu to někdo spočítá a za ty stovky nadávek mu srovná jeho sprostý rypák) to nikdy nemůže pochopit.

      Pokud to ještě někomu nedošlo, je zbytečné tomu žlučovitému přemřelovi reagovat na ta jeho čísla a rozumy. Tato diskuze to dosvědčuje.

      Vymazat
    2. Jenže je tady opravdu velký problém, vlastně dva. Jednak Moskva nemá či nabídnout, ta si jen snaží urvat pokud možno co nejvíc, protože další průser že zbabraných investic si dovolit nemůže, a průser dva - cpe se do pozice, na kterou nemá. Na druhé straně Karibiku je Florida a USA si jen těžko nechají někoho podobného, aby hrál kuličky na jejich zadním dvorku. Už pohrozili sankcionováním Rosněfti. Jestli to schválí, bude to konec této firmy.

      Vymazat
    3. Ad 20:39 - nejste moc dobrý analytik a ani článku jste neporozuměl.
      1/ Rusko nabídlo zdarma svůj know how, jak z krize ven,
      2/ Rusko ve Venezuele především zachraňuje svého spojence v Karibiku a tím ukazuje i dalším oponentům USA, že nejsou sami, že mají svého "přítele v nouzi",
      3/ Rusko má ve Venezuele své investice stejně jako Čína. Chrání je a ukazuje Číně, jak si své investice ohlídat.
      4/ a ještě něco z psychologie a kultury - vy jste prvoplánový zištník, který by za svým cílem - mamonem šel i přes mrtvoly. Ale pravoslavní (Rusové, Srbové) jsou fatalisté a především mají v sobě Mesiáše. Oni se rádi obětují pro druhé. Zdarma!!!
      Ale tahle psychologie je pro vás asi nepochopitelná a určitě úplně cizí.
      5/ Rusko "na to má", protože ani v tomto případě nejde o peníze, ale o zbraně. Těmi Rusko může SS ošklivě zasolit a při kompletním nasazení SS úplně zlikvidovat. A stréček Samík to ví.

      :-o)

      Vymazat
    4. 20:56
      1. Rusko nemá žádné know-how, sami je ve sračkách
      2. Rusko nikoho nezachranuje, vy naivo, Rusko rabuje a chrání si zrádce Madura.
      3. To mě rozesmálo, že Rusko ukazuje něco Číně, leda tak holou prdel. Rusko si svoje investice může strčit doprdele, holt prohrálo a bank bere vítěz.
      4. Nevím, jak jste přišel na to, že jsem zištník? To, že nesnáším linou a neschopnou pakáž?
      5. Rusko už dávno nemá na nic, tahle země je před zánikem. A hodně dobře to ví. My ostatní také.

      Vymazat
    5. 7:12
      Zkuste si přečíst a porovnat váš komentář s komentářem na který reagujete. I coby velice podprůměrně inteligentního člověka vás přeci musí praštit do očí ten obrovský rozdíl v úrovni obou komentářů, a to jak obsahový, tak formální.
      Kde vůbec berete tu drzost pokoušet se se svým mentálním handicapem k něčemu vyjadřovat? Zvláště pak v případě, kdy je natolik zřejmé vaše intelektuální zaostávání za tím, na koho chcete reagovat.
      Člověče, neblázněte, věnujte se tomu na co stačíte a nedělejte ostudu zastáncům euroatlantických hodnot.

      Vymazat
  12. Pokud se nenajdou odběratelé Venezuelské "mladé ropy", tak nebude mít Maduro, kde peníze brát. Podle posledních informací, jsou jedinými odběrateli Čína a Indie a "za hubičku", protože ta ropa se musí naředit minimálně nějakou "starou ropou", aby pak byla k něčemu dobrá. Donedávna se ještě ředila "Texaskou ropou", ale to už dnes, po sankcích U.S. nelze a v regionu nikdo jiný není. Rusko samotné zápasí s "mladou ropou" a musí ředit s ropou, z Íránu, států Stření Asie, ale i z Arabského poloostrova.....Velká vzdálenost Ruska, od místa budoucího možného válečného konfliktu, navíc vylučuje účinnou vojenskou pomoc. Jeden ze států BRICS (Brazílie), navíc svým postojem ukazuje, že se mu zrovna pomáhat nechce. Situaci ve Venezuele, bych tedy rozhodně nesrovnával se situací v Sýrii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nese to jistě své obtíže, situace je opravdu ve Venezuele odlišná od Sýrie, ale výzva je to velice lákavá. Takový další políček by s Ušákama řádně zamával.

      Vymazat
    2. 11:13
      Ne že to "nese obtíže". Je to úplná kravina, sci-fi pohádka pro ruské fanatiky a místní bolševické pohrobky, jejich vlhký sen.

      Vymazat
    3. 11:22 Vy fakt muzete mluvit o nejakych fanaticich.

      Vymazat
    4. Nejlépe poznáš fanatika, blbce a jim podobné, že to tvrdí o jiných, kteří nemají stejné fanatické smýšlení a schopnosti jako oni. Rusové dost dlouho čekali než se nechali pozvat do Sýrie, pak to ovšem vzali zgruntu až z kozo.rdů třísky lítaly. Putin nikdy nedělá akce typu Ušáků, nepromyšlené, ukvapené a nepřipravené a to tyhle fanatiky nejvíc dokáže vytočit do běla a s pěnou u huby tady trousí své jedovatosti. Je to jejich právo a pokud nesklouznou k nechutnostem, nechť sa páčí. Rudý dědeček

      Vymazat
    5. 12:08 Jen hlupak nevidi,ze"demokratizace" pod taktovkou USA udelala ze sveta nebezpecne misto...Vsude vlitnou,vsechno znici,vykradou co se jim hodi a pak to nechaji svemu osudu

      Vymazat
    6. V rope se az tolik nevyznam,ale diky vam jsem konecne pochopila,proc tolik touzi znicit Iran

      Vymazat
    7. Ogařiska, nerozčilujte sa!!
      Mladí frkani, které sere, že v telce nedávajů emerické kovbojky si půšťajů šoroškovu propagandu a obdivujů tých nových kovbojů, co najprv vypustijů tomahawk a potom pátrajů kde dopadl a komu způsobil škodu. No ti mlaďoši už nemožů byt ani za kovbojou, ikdyž jich do toho pentawagon zacvičuje. Svět sa hore p.čou obrací a hrůza třepe kurníkem.
      ĎT a SS

      Vymazat
  13. Zrušte sankce, vraťte zlato a peníze a nechte Venezuelu ať si sama řeší s kým bude obchodovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak.Jen tak budeme moct mluvit o nejake demokracii

      Vymazat
    2. Jasan, nechte Venezuelu, ať nechá svoje lidi třeba pochcípat hlady. Nakonec co je komu do jejich milionprocentní inflace. Každý máme svých starostí dost, ne? A jestli si chtějí svrhnout prezidenta, ať si to klidně udělají.

      Vymazat
    3. A nechme Brazílii, Kolumbii a jiné státy ať si řeší následky neschopnosti rudé, tlusté pijavice Madura, v podobě milionů uprchlíků na svém území.

      Vymazat
    4. 12:39 na druhou stranu je to krása, když člověk vidí ten hromadný úprk obyvatel z Kolumbie a spol. na sever do USA :-)

      Vymazat
    5. 12:48 To máš teda dost úchylný pohled na krásu.

      Vymazat
    6. 12:28
      Ale souhlasíte, že by se to mělo udělat jinak, než pomocí cizích žoldáků vyvléct vládu na náměstí Caracasu a tam je veřejně popravit.... a pak dosadit Guaida, kterého jsme jim vybrali? Prozatím tam fungovala taková věc a tím jsou demokratické volby. A nevzpomínám si, že by v nich figuroval nějaký Guaidó, neřku-li je vyhrál.

      Vymazat
  14. 12:17 ten termín "demokratizace" to je jenom taková fangle, takový směšný transparent, ve skutečnosti USA samy bojují o své přežití, bojují za to, aby mohly i nadále žít na úkor zbytku světa a pochopitelně na dluh, protože za své toho nejsou schopní snad už půl století!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA nyní potřebují na úhradu úroků za dlužných 22 bilionů dolarů veškeré daně, které za rok vyberou ...

      Vymazat
    2. těch 22 biliónů je prý je oficiálně uváděné a nepravdivé číslo, odhadovaná skutečnost je prý až čtyřnásobná :-)

      Vymazat
    3. 22 bilionů je dluh státu. To navíc je zadlužení občanů a firem.

      Vymazat
    4. Dluh USA online:
      http://www.usdebtclock.org/

      Vymazat
    5. USA mají dluh u řiti, co s tím furt máte? Každý kupuje US dluhopisy jako divý, je to nejvyhledávanější produkt na všech dluhopisových burzách. Nikdo nepochybuje, že to je dobrá investice, která tvoří základ dlouhodobých a střednědobých rezerv všech silných ekonomik světa. Dluh USA netrápí japonskou vládu, vás ano. Jste legrační. Americké dluhopisy jsou základními ceninami i českých rezerv.

      Vymazat
    6. Každý kupuje tyto toxické produkty jako divý? To by musel být chytrý jako vy.
      Každopádně kdo jen trochu může, snaží se jich pomalu, aby nevyvolal lavinu a nepřišel o vše, zbavit.

      Vymazat
    7. 20:08
      To, že jste někde slyšel pojem "toxické" papíry, to ještě neznamená, že mluvíte o tomtéž, co já. US dluhopisy a sekuritizované deriváty prodávané hedge fondy v čase hypotékární krize, je úplně něco jiného, hombre. Americké cenné papíry jsou považovány za jednu z nejlepších investic a je o ně velký zájem.

      Vymazat
    8. 20:31
      https://www.e15.cz/zahranicni/cina-se-zacala-zbavovat-americkych-dluhopisu-pridava-se-irsko-a-rusko-1348082

      Takový je o ně zájem, až z toho chudáci držitelé neví co činí a zbavují se jich.

      Vymazat
    9. 20:38
      Nebuďte směšný. Rusko rozprodalo svoje nejcennější rezervy kvůli tomu, že jim teklo do bot a snažili se znížit rychlost pádu rublu. A nic jiného než zlato a americké dluhopisy prodat nemůžou, jelikož není zájem. Rubl i tak nezachránili a propadl se do suterénu. A stále padá volným pádem.
      Co se týká Číny, zjevně netušíte, že se jednalo o součást obchodní války mezi giganty. Čína není tak hloupá, aby se zbavila toho nejcennějšího, prodala jen zlomeček. Cena za americké obligace roste, je o ně extrémní zájem, takže jen co s těmi papíry vyšli na burzu, bleskem se po nich zaprášilo.
      Navíc ten článek je neúplný, diletantský a je z léta loňského roku. Dnes je situace úplně jiná. Amerika roste, ale začíná se pomalu smiřovat s tím, že skončila její stoletá ekonomická exkluzivita. Povstala Čína.

      Vymazat
    10. Přehrajte si to druhé video z Kosy:
      https://vlkovobloguje.wordpress.com/2019/03/07/videoblog-ktery-nahani-husi-kuzi/#more-955232

      Vymazat
    11. 8:46
      Je tam přesně to, co jsem říkal a co jsem prezentoval už dávno předtím. Povstala Čína a spolu s ní jihovýchodní Asie. Tento tandem utáhne celou Asii, už nejsou k zastavení.
      Amerika si ohlídá spolu s Mexikem a Brazílií celý americký kontinent.
      Západní Evropa má šanci jen tehdy, když vpustí k sobě co největší počet imigrantů, především z Afriky, ale i z jiných zemí. Evropa pak může s Blízkým východem a Afrikou utvořit nové centrum.
      Kdo je úplně v prdeli, tím je východní Evropa, především Rusko. To je na pokraji volného pádu a za pět sedm let se už o Rusku budou učit děti v dějepisu. Takhle země se rozpadne. Východ Evropy a Rusko je typická ukázka zoufalého života v zaostalé rozvojové zemi.

      Vymazat
    12. 7:43
      10:37
      Dobré výkřiky, jako od zasloužilého komsomolce. Také založené jen a pouze na dojmech, pocitech a hlavně přáních. Argumentů a důkazů čistá nula. Nevěřím, že nepohrdáte sám sebou.

      Vymazat
  15. 13.07 A proč,jen at si ti raubíři z ussa vyžerou,co natropili.Rozesírají svět,všude samé barevné revoluce,potoky slz a krve.Všechny migranty z Blízkého východu bych nalodil a směr jůesej,at si yankeeové užijí!!!

    OdpovědětVymazat
  16. S končícím dolarem a západním kolonizačním systémem,
    přicházejí naši západní strategičtí partneři o nástroj k vydírání podmaněných zemí, ke které patří i ČR.
    Je jen otázkou času než se znovu osamostatníme*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase ta vaše odrhovačka o "končícím dolaru"? A nepřipadáte si s tím už jako blbec? Žvásty o vydírání a podmanění ani nemá cenu komentovat.

      Vymazat
    2. 15:13 Určitě se jako tvůj příbuzný nepřipadá.

      Vymazat
    3. 6. března 2019 15:13
      Žijete v informačním vakuu,
      kdyby naše média zprostředkovávala co se děje v okolním světě,nemusel by jste být za blbce.
      Umělé oslabování koruny,
      nás jako republiku k roce 2017, již stálo 18 biliónů...*

      Vymazat
    4. Hvězdičko, neblábolte, prosím vás. Zkusil jste někdy číst nějaké ekonomické zprávy nejen od nás, ale třeba z Německa, Malajsie, Argentiny..? Nikde se nepíšou tyto bludy. Zjevně netušíte, jak je koncipována politika rezervních měn. Světový byznys o těch vašich předpovědích nic neví a jede nevšímavě dál. Jediné, co se mění a co dnes hýbe světem, je obchodní válka Čína vs USA, přesněji, nástup Číny jako druhé velmoci. Trochu kreditu má ještě Euro, a jistá naděje se jeví u Rupie. Jinak nic. Světem hýbou technologie a ty jsou v prudkém rozvoji právě u výše vzpomínaných zemí. Energie jsou samozřejmě také zajímavé, ale je zvláštní, že ani zde nenarazíte na Rusko. S ruskou ropou se obchoduje třeba v Londýně nebo Instanbule, ne v Moskvě.

      Vymazat
  17. Venezuela padne. Je to prestižní záležitost USA. Kuba stačila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amerika svoji prestiž již postrádá delší dobu,
      neohroženě se ji postaví každý stát jenž nestrpí býti kolonií*

      Vymazat
    2. Prestižní byla i Sýrie, Ukrajina, Osetie s Abcházií a vlastně všechny války, v nichž se snažily uplatnit svou moc..

      Vymazat
    3. 17;16
      Taky si to myslím. Ale nejen prestižní, ale také ekonomická záležitost. Nechápu, proč by se měly USA s někým dělit o ropu, která se nachází na americkém kontinentu, pokud si to nepřejí.

      Vymazat
  18. Když to tak čtu, cítím něco, co jsem si myslela, že už nemůžu cítit - závist! Závidím Rusku jak se znova a znova zvedá z popela. A posíleni nespravedlivým nepřátelským útlakem západního světa, objevují nejen schopnost obstát sami hospodářsky, ale i národní pospolitost, která je posiluje. Závidím, že mají přes všechnu zřejmou a už vůbec neskrývanou podlost žraloků západního byznysu ještě schopnost pomáhat těm odepsaným a zdánlivě ztraceným. Už i ti největší naivové musí vidět, že politika USA je jen a jen o nadvládě a bezohlednosti vůči státům po celém světě. Vysávají sprostě celé země a ještě si hrají na ochránce demokracie. Rusové si na nic nehrají, oni bez velkých slov opravdu pomáhají. Venezuele moc přeji aby se jim podařilo s pomocí Ruska ubránit možnost slušně žít z vlastních zdrojů a zbavit se těch příšerných pijavic z USA a spol. . Závist cítím proto, že u nás nevidím dlouhodobě jediného politika, který by prokazoval opravdové mravní hodnoty. Vidím jen obří EGA, tlučhuby a ješity. Na všech stranách. Největší zklamání je pro mně Zeman, který se snaží sedět najednou na více židlích a tím je pro mně odepsaný, nečekám už nic jednoznačného. Okamura vede svoji stranu jako nějakou firmu a ve své zaujatosti udržet si hlavní slovo je a bude obklopen jen těmi kteří přikyvují. Kritiků se zbaví s obligátním křikem o jejich záškodnictví... Smutná přehlídka, ztracené iluze, nevidím žádné světlo ve tmě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zacharda
      Já Rusům nezávidím, vše co dosáhli si tvrdě zasloužili. Ale je mi trapně z toho, jaký nedůstojný, lokajský póvl vykonává koloniální správu naší země. Pokud jste zklamaná ze Zemana, pak jste si do něj vyprojektovala někoho jiného, než kým je. Zeman je pořád stejný. Není, nebyl a nebude jedním z nás, obyčejných Čechů. Pouze v daném kole hry na demokracii představoval poněkud menší ponížení Čechů, než ostatní možnosti.

      Vymazat
    2. 19:02
      Jste hlupák, který má své prozření ještě daleko v nedohlednu. Ale o to větší to bude ránu. Inu to už je osud hlupáků.

      Vymazat
    3. JK
      Já Rusům závidím jejich cestu, jejich objevování vlastní svébytnosti. Putina, Lavrova, Šojgu.. My, s naším relativním blahobytem, necháváme vše plynout do ztracena. Podstatná schopnost národa smysluplně tvořit zakrňuje v montovnách. I nám by prospěly sankce, které by umožnily uvědomit si, že máme na to být opět soběstační a nezávislí na zlomcích toho, co dostávají např. lidé v Německu.

      Vymazat
    4. 19:02
      Vy se s paní znáte? Já jen že jste si tak jist tím, že se narodila před rokem 1989.

      Vymazat
    5. 20:14
      Snažíte se nepůsobit zoufale, ale je za tím beznaděj v nejčistší podobě. Zacharda neskrývá smutek, ale má vizi cesty jak z toho, tudíž má pořád naději.
      Nad vámi by jeden zaplakal, kdybyste si to aspoň trochu zasloužil. Ale vy nesete plnou vinu za svou zbytečnost.

      Vymazat
    6. Pro 19:02
      Jo, jo, máte pravdu. Žijeme v krásné, svobodné zemi, která je plná demokratů vašeho formátu. Skloňují demokracii na každém kroku, ale běda, když má někdo jiný pohled na věc. V takovém případě se demokrat rychle změní na sprosťáka! Znám tyhle týpky, vyžadují slušnost, ale hlavně od těch druhých.... Ta paní si - na rozdíl od vás - velmi dobře uvědomuje, kde nás bota tlačí, vidí dál než na špičku svého nosu a já s klidem podepíšu každé její slovo. VK

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. 8:45
      Budu rád, když na mě přestaneš reagovat. Nemám rád, když se kolem mě motá spodina tvého typu, co neumí ani napsat svůj vlastní text.

      Vymazat
    9. 8:32
      Nejen že jste zoufalec, ale i fanatik. S tím bych opravdu nechtěl žít.
      Varovat byste měl především sebe před sebou samým.

      Vymazat
  19. Tady se to ale rozjelo. Je vidět, že se podařilo píchnout do živého a mopslíci už kňučí. Přitom je to jen možný výhled vývoje a oni už si můžou pro páníčka oči vyplakat.
    To bude sranda, jestli Rusové tu rukavici skutečně zvednou a Venezuelu zachrání. Ve Washingtonu možná vyhlásí smutek, ale v protektorátu Čechy a Morava budou pejsci za zoufalého jekotu hromadně skákat z Nuseláku. Ať vejde ve známost, že český pejsek trpí víc než páníček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si asi ten degenerátský šašek Pepa Vyskoč (19:02) asi bude muset hodit mašli.

      Vymazat
  20. Zítra v 17,00 hod. demonstrace před US Embassy v Praze - "Ruce pryč od Venezuely",tam se zítra bude bojovat o Prahu. My zítra proti USA v Praze a Babiš zítra v těžkém předklonu za USA u Trumpa, to jsou paradoxy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědav, jestli se vás tam sleze víc jak 20. Můžete si to hned vyměnit s těmito, blbečci:

      https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/venezuela-totalitni-rezim-krajane-nicolas-maduro-cesko-navrat.A180418_163110_domaci_evam

      Vymazat
    2. 18:59 Máte pravdu
      https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2718101-stovky-venezuelanu-zvazuji-kvuli-krizi-presun-do-ceska-nechali-si-overit-koreny

      Vymazat
    3. Izrael již nebere repatrianty s "českými"kořeny?

      Vymazat
    4. https://www.facebook.com/RaptorTV.cz/videos/330974557539405/
      tady je záznam ze sobotních žlutých vest se zakončením před ČT, naložili jsme jim tam těm prodejným děvkám

      Vymazat
  21. Tak to je síla,Rusko není zadlužené a my národ zlatých ručiček jsme zadlužení i s miminama.

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní6. března 2019 19:02
    Jste jen kravka co ji pálí dobré bydlo, která si neváží štěstí, že se narodila v takové krásné, svobodné, bezpečné a bohaté zemi jako je ČR.. Zklamaná jste ve skutečnosti jen sama ze sebe.
    ===========================================================
    Pepku, zapomněl jsi dodat, že to vše, ale hlavně tu svobodu!! (ROFL) máme díky tvému idolu, panu prezidentovi Havlovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svobody a demokracie si užíváme navzdory vám, rudým nokům. Havel k ní přispěl svým, ne nepodstatným dílem.
      Ale hlavně máme svobodu, protože tví milovaní Rusáčci se na vás v 89 vysrali a nechali vás na holičkách, protože měli svých problémů dost. Ruské tanky vám tentokrát na pomoc nepřijely. A bez ruských tanku za zády jste vy, rudé diktátorské svině, byli tááákhle maličcí.
      A dneska už můžete jen bolestně kvičet na hoax-dezinformačních stránkách jako jsou tyhle.

      Vymazat
    2. 20:01
      Mohl byste se prosím svěřit, jak vypadá takové užívání svobody? Já jen abych věděl o co přicházím.

      Vymazat
    3. 20:33- 20:01 se přestal podělávat, když zjistil, že mu svobodu vybojovali jiní. Od té doby je šťastný, že si nemusí ze "Západu" objednávat "pampersky". V době minulé mohli jemu podobní za nedostatek "hajzlpapíru"!

      Vymazat
  23. Venezuele preji "aktivni" podporu Ruska. At se to podari. Venezuela je bohata, ale americka agresivita vse krade. Kdyz USA skonci-budou znicene, pak nastane raj na zemi.
    dustojnik-val.veteran

    OdpovědětVymazat
  24. Pro anonymního sprosťáka 2:06!!! A určitě jste přesvědčen, milý svobodný, anonymní a sprostý, urážlivý diskutére o své pravdě? Zkuste si porovnat náklady na život běžného Rusa a běžného Američana. Nepočítám moment když onemocní, nedej bože, musí do nemocnice. To pak není o amerických nemocničních seriálech, nebo o Dr. Hausovi. Možná, že Vám chybí i základní vzdělání, což není vysvědčení z poslední školy...Učil jsem se dost dlouho o agregátech a ekonomice státu. Možná, že ani neumíte sestavit produkční funkci vlastí firmy, či firmy, ve které pobíráte mzdu a velmi pochybuji, že byste, mimo anonymitu, našel odvahu svoje zaměstnavatele poučovat, natož kritizovat, podobnými výrazy jako jste "zpražil" mě. Zkuste použít vlastní mozek a uvidíte, jak je těžké něco jako argument "vyplodit" bez papouškování globálních blábolů, či citování neomarxistických nesmyslů. Těšilo mě. Ing. M. Pivoňka

    OdpovědětVymazat
  25. Podle publikovaných výsledků výzkumu kanadských psychologů jsou internetoví trollové psychicky nemocní a jejich osobnosti jsou charakterizovány "černou čtyřkou": sadismus, bezprincipiálnost, narcismus a psychopatie. Jako vyšité pro agenta Radostu.

    OdpovědětVymazat