Reklama

sobota 30. března 2019

Europoslankyně Dita Charanzová (ANO) je spoluautorkou včerejší rezoluce Europarlamentu podporující Juana Guaidó a žádající od států EU podporu dalších sankcí proti Venezuele

30 . 3. 2019 Euroskop
Evropští poslanci včera na plenárním zasedání ve Štrasburku zopakovali podporu vůdci venezuelské opozice Juanu Guaidóovi. Znovu potvrdili, že jej uznávají legitimním prozatímním prezidentem, a vyzvali členské státy Evropské unie, které tento krok neoznámily, aby tak učinily. Evropský parlament rovněž v právně nezávazném usnesení požadoval další sankce zaměřené na osoby zodpovědné za porušování lidských práv ve Venezuele.


„Evropská unie by měla zamezit přístupu těchto osob a jejich nejbližších členů rodiny do Evropy. Je všeobecně známo, že blízcí spolupracovníci (současného autoritářského prezidenta) Nicoláse Madura mají v Evropě například nemovitosti a že zde pobývají jejich rodinní příslušníci," sdělila ČTK česká europoslankyně Dita Charanzová (ANO), která je spoluautorkou dnešní rezoluce. Evropský parlament proto navrhuje zmrazit majetek těchto osob a víza, tedy jim neumožnit vstup na území EU.

Evropský parlament také vyzval členské státy, Evropskou komisi a země dotčeného regionu, aby prozkoumaly možnost zřízení mezinárodní dárcovské konference, která by poskytla rozsáhlou finanční pomoc na obnovu a přechod k demokracii ve Venezuele.

Venezuela se už několik let potýká s hlubokou ekonomickou krizí, podle opozice je na vině hospodářská politika Madurovy vlády. V zemi jsou časté výpadky elektřiny, nedostávají se léky a potraviny. Madurův režim brání přístupu zahraniční humanitární pomoci do země, vláda ji označuje za americkou intervenci.

111 komentářů :

  1. Otřesné,l co si dovoluje blbka z ANO, měli bychom požadovat její okamžitou rezignaci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pláčete všichni dobře , ale na špatném hrobě . Charanzová z ANO blbka není . Nejsou právě těmi blbci všichni ti co volí Babičoka - ANO ? ANO !

      Vymazat
    2. 8:09, Ale no tak! Charanzová přece neuastupuje ANO, ale samu sebe. S politikou ANO na domácí půdě nemá tahle ultraliberálka nic společného a ANO její působení v eurobordelu neřídí.

      Vymazat
    3. KLučino, 8:09, pláčeš na špatném hrobě. Tahle babka je jen proEU názory a žádné jiné. ANO ji nezajímá.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 9:12 a 9:21 Jste oba opravdu tak neskutečně naivní (nebo hloupí??), že věříte, že Charanzová nezastupuje ANO?? Vždyť ona je lídr kandidátky do EU a i celých uplynulých 5 let hlasovala podobně jako její kolegové protinárodně, promigračně a výhradně v zájmu Bruselu. Stejnou "službu" tam provádí v EK za ANO Jourová. A Babiš tam i nadále obě chce. To jen hloupí voliči ANO si myslí, že volí něco jiného, než je demoblok, Piráti nebo socani, přitom je to všechno úplně stejná probruselská a pronatovská sebranka. Nebyl to náhodou právě ten váš Babiš, kdo si zvolil v EP sluníčkářskou probruselskou frakci Alde? Babiš, velký kámoš Macrona, který je novou posilou jejich frakce? Vždyť ideologicky je ANO totéž co TOP09, ODS, ČSSD nebo KDU. Dokonce i v rámci Sněmovny jsou poslanci ANO členy různých platforem, ve kterých se sdružují s demoblokem, Piráty a socany. Je to platforma pro boj proti ruským dezinformacím, kterou založila Langšádlová a platforma pro propagaci EU. Jenom hlupáci si myslí, že je politika ANO jiná, než politika ostatních stran, které si říkají "jediné demokratické". Také je spousta ANOistů členy Bakalova Aspen institutu (např. Charanzová, Vojtěch, Plaga). Mimo jejich proud je jedině SPD a KSČM.

      Vymazat
    6. 9:58, jo ahá, proto se nám tady hemží statisíce černochů a muslimů, že? Babiš není "můj", já jsem jen volil z toho, co bylo ještě jako tak schůdné a mělo šanci být akceptováno i na euroscéně. V podstatě právě v otázkách migrace a islamizace mají podobný drajv jako SPD a KSCM, a celá V4. A jen tak naokraj, SPD bylo navrženo, aby spolupracovala a oni to odmítli. Bohužel dnes se musíme při volbách ohlížet nejen na domácí politiku, ale právě na ta rizika, která nám hrozí zvenčí. A v každém případě k těm volbám chodit, i když se bude volit některá z výše uvedených stran - pokud má šanci na získání potřebného počtu hlasů. A nenechat se oblbovat ratingy.

      Vymazat
    7. Anonymní 31. března 2019 9:58

      Má naprostou pravdu, máte-li ve svém okolí nedostatek snědé tísně, přestěhujte se do Mostu, Chomutova, Litvínova, Teplic, Jirkova na Ostravsko, no zkrátka na sever ČECH a Moravskoslezka, máme tu i záchytné tábory pro Vaše černochy, googlujte a přijeďte se podívat, bez foťáku ANO, focení zde přísně ZAKÁZÁNO! Odkud doprd.le jste, neználku!

      ®

      Vymazat
    8. 9:40, lehce jsi to přehnal, protože už dávno by se tak stalo, buddy. Penízky dělají divy na obou stranách a takový zaplacený Inčučúna skalpovač může skončit v base díky lépe placené ochrance. Zvlášť, když to ochranka nedělá jen čistě pro peníze, protože v tomto jde i o jejich život.
      Skalpovač to má ještě horší v tom, protože nejen že mu uříznou ptáka, ale taky jeho ženě kozy a podobně se vypořádají s celou rodinou. Když už jsme u té upřímnosti...

      Dost nezávidím grupě diverzantů, které před týdnem chytili v souvislosti s útoky na trafostanice a energorozvody. A je jedno, jestli byli mezi nimi domácí, nebo Kolumbijci anebo Američani.

      Tož tak, buddy.

      Vymazat
    9. 13:07, záchytné tábory jsou i v Maďarsku a Srbsku. Je jich mnohem větší množství než v Česku. Já mluvím o imigrantech s legálním statusem, jako byla ta rodina z Iráku. O stavu, který je v Teplicích, a Teplice jsou na tom rozhodně lépe než třeba Brusel není Marseille, protože v Teplicích jsou do značné míry turisté. Viděli jste některá italská města? Situaci jaká je v Teplicích jsem zažil v Piešťanech ještě za komárů.

      Vymazat
    10. Anonymní 31. března 2019 13:36

      Ta snědá tíseň jsou hlavně cikorky! Ty jste taky viděl v Piešťanech, nám v Mostě jsou v daných podmínkách, kdy byl sever odepsán, imigranté celkem ukradení?! Včera jsme projížděli na kolech opět centrem města Mostu a Bronxani vylézají z cizích nor, obsadit všechny městské lavičky, především pro důchodce.

      Jak jsou Ándrej Bavič s Maláčovou vychc.ní, přijedou k nám na kontrolu situace, vždy v zimě, kdy demolují vnitřky domů a venku je neuvidí, ona je tam pro ně totiž zima, víte.

      A opět ani zmínka o názvu města nebo vesnice, kde žijete, bojíte se nájezdů imigrantů a cikorek?

      ®

      Vymazat
    11. Anonymní 31. března 2019 13:36

      Pokud jste byl v Piešťanech, tak to jste tam musel někde potkat, tohoto kandidáta do Europarlamentu za Prešov, vedly tadial jeho mítinky, krátká ukázka z jeho profilovky!

      https://uloz.to/live/!pYhum2LbncAy/kdy-se-romea-cz-praha-omluvi-za-sva-slova-gadzo-preklad-bily-necisty-zjev-godla-se-omluvil-most-za-slovo-cikan-rom-pro-roma-muze-byt-cigan-ale-pro-gadze-pokazde-a-vzdy-rom-ka-hrde-a-se-zdvizenou-hlavou-avi-mkv-mp4

      Vymazat
    12. 16:08, myslel jsem, že máte na mysli migranty z Afriky.

      Situaci osobně v Mostě neznám, byl jsem u vás jen jednou, i to hodně dávno. Bydlí tam moji vzdálenější příbuzní. Ale umím si to velmi dobře představit, sám pocházím z města, které by se dalo nazvat cikánské a prožil jsem tam řadu let. Viděl jsem také šílené situace jinde. Konkrétně u nás sice Cikáni nebydlí, ale přez den se srocují ve městě z okolí a podle toho to taky vypadá.

      Úplně nejúděšnější situace je na Slovensku, v osadách, jaké vidíte snad jen v subsaharské Africe, protože jihoamerické favely jsou bezpochyby luxusnější. Teď nedávno jsem četl, že nějaká tamní malá obec si vzala úvěr, aby pro ně vystavěla nové domy, jelikož Brusel přikázal. Čili 20% obyvatel obyvatel s hypotékou na své domy bude muset utáhnout obydlí pro 80% svých sousedů. Šílené. Domky se dostavěly loni nebo predloni a letos už řešili první demolice a žhářství.

      Vím, že v Česku je cca 600 tisíc podobných a na Slovensku cca 500 tisíc. Nikdo neřeší odkud přišli, velká část ani neumí jazyk. A pokud si pamatuju, my jsme všechny naše Cikány znali dobře, chodili jsme s nimi do školy. Velká část z nich byla normální, takže odkud přišli tito, nevím. Cikáni na Slovensku, pokud vím, mluví slovensky.

      Je naprosto nemravné nám do tohoto marasmu dovézt ještě i africké muslimy.

      Odkud jsem vám neřeknu, myslím, že to není ani důležité.

      Vymazat
    13. Anonymní 31. března 2019 17:48

      Došli jsme ke shodnému závěru, načrtl jste a to mi stačí s touto jednou, velmi výbušnou situací si v Praze hlavu nelámou i když k nám, jich mnoho z Prahy přestěhoval miliardář, pražák, realitní makléř Radovan Vítek. Jeho 600 bytů v Janově, nyní před - po demolicí(!) je zničených a oni se nasměrovali zničit Most, do Prahy si je už zpět nenaveze, nikdo ani kavárna je zpět nechce i když žvaní pravý opak, populisti a pokrytci prolhaný!

      Najdete zde rozdílu, mrkněte ihned k shlédnutí, vložil "rasista" naruby:

      https://uloz.to/live/!W1YuVxGZZZfg/dycky-duchcov-lyncovani-manzelskeho-paru-romy-neodvracejte-oci-od-reality-dost-bylo-prazskych-zmocnencu-cr-2o13-2o19-a-co-romea-cz-praha-ceka-na-prachy-a-mlci-byt-to-obracene-15-na-2-dycky-most-mkv-avi-mp4

      https://uloz.to/live/!u9ZlpdpoxreR/jaky-je-toto-rozdil-mezi-afroamericany-a-romaky-z-duchcova-rasismus-a-zakerne-nasili-v-tlupach-praha-nikdy-most-bordel-u-severky-si-nechte-do-prahy-2-3-2019-pitomiove-s-iq-71-1-2-mkv-mp4

      Vymazat
    14. Nebude tak zle! Autobusáka z Cáracasu už brzy čeká odtučňovací kůra v oranžovým pyžámku ve welllnesu "Guantanámo" na jeho milované Kubě a o (pr)Assada se dřív či pozdějc postará ňáka ta sionistická rachejtle!:-)))

      To byla bota s tím Guaidóem, to není žádnej vůdce! Proč za skalpy komoušských poloopic s Madurem v čele nevypsal náležitou odměnu? Půjčku od MMF by na to určitě dostal! Na to vojáci čekaj, na pořádnej žold, a ne na kecy o "amnestii"!!!

      Vymazat
  2. Hovadská rezoluce - spoluautorka: blbá kráva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BSE je blbá nemoc.

      Vymazat
    2. 4.34 Máme jedinečnou možnost díky BSE (bouráme státy v Evropě) Charanzové a Jourové u voleb do EP odstavit celé jejich stádo. NEVOLIT CELOU JEJICH KANDIDÁTKU!

      Vymazat
    3. Europoslankyně politikaří a rezolucuje v intencích svého ANO. Babičok není jiný, jen to umí lépe skrývat.

      Vymazat
  3. Podívejte se do tváře kolaborantské bestii:

    https://www.google.cz/search?client=opera&q=Dita+Charanzová&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má dcery Sophie a Mija, vyloženě česká jména. Už podle toho poznáte IQ tykve.

      Vymazat
    2. Já mám známého a ten dal svému synovi jméno "One". Čte se to "uan". Nežije v Česku.

      Vymazat
    3. 9:15
      Prý už má ségru. Jmenuje se Two. Čte se to "Tú".
      :D

      Vymazat
    4. 9.15 A má na RODNÉM LISTU TOPOLÁNKŮV PROSTŘEDNÍČEK (Kalousku/synáčku, jsi "jednička")? To dítě ho muselo pořádně naštvat. Snad se kvůli němu neoženil?

      Vymazat
    5. 10:24, :))) hezká odpověď. Chlapec může mít cca okolo sedmi let a jak se s tím vypořádává, nevím. Ale žije v USA, tak snad dobře, jsou zvyklí. Ovšem v Česku jsem kdysi hodně dávno natrefil na jméno Řehoř Řeřicha. Na vojně ho Slováci v čsl. armádě dobrácky přejmenovali na Gregor Režucha, jelikož nebyli schopni vyslovit ani jedno jeho jméno. Nakonec mu tak říkali i Češi.
      Omlouvám se za OT, ale je neděle.

      Vymazat
  4. Nemá tu Charamzová taky nemovitosti, někde?
    Sorošová agentka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charazmová je vedle Peheho a Schwarzenberga členkou Sorošova think-tanku ECFR, který určuje zahraniční politiku EU.

      https://www.ecfr.eu/council/members

      Mateřskou organizací ECFR (Evropská rada pro zahraniční vztahy) je Sorošova nechvalně známá Open Society Foundation.

      https://en.wikipedia.org/wiki/European_Council_on_Foreign_Relations

      Vymazat
    2. KeurvoSlankynea svine jako vsechny..Vsichni ..Voli na dalku /remote control !!/, ve Venezuele na misto venezuelskych volicu...Ty odepsali a zrusili, o beda , rovnou si ted si zvolili ,ze Evropa je vlastne Afrika..
      Co je Afrika jeste nevime...
      Jeste se nekdo opovazuje ji nazyvat pani..Prostituce a chamtivost z takovych se rovna EURO-Parasitismu..
      A koho vseho tihle vysavaji...

      Vymazat
    3. Doba dávno minula, kdy SS diktovali jiným státům co bude. Po Gorbačovovi ani pes neštěkne, nic pro lidi neudělal. Rusko a ČLR jsou tak silní, že se nebojí ani SS či EU. A brzy s nimi v jedné řadě bude vystupovat i Indie. A čeští žvanilkynové mohou blábolit. Stejně jsem Čech a ne nějaký Evropan, to může být tak Schwarcemberg či Babiš, oni nemají nikde domov.

      Vymazat
    4. 8:58 Spíš čecháček, ne? To Evropan Petříček hájí opravdu evropské ideje, stejně jako kdysi evropští dobrovolníci, kteří 22. června 1941 překračovali sovětské hranice a kteří na rozdíl o něho byli ještě většinou horoucími nacionalisty. Jakkoli si na sebe zvykli, zde mezi nimi existovaly dělící zákopy, jež nebylo tak snadné překonat. Neboť Nizozemci byli přesvědčenými nizozemskými vlastenci, jako Dáni dánskými a Norové norskými. Také Němci se ve svém národním cítění nenechali předstihnout. Tu a tam z toho vyplynuly rozepře a konflikty. Jen v nepřátelství vůči bolševismu se shodli všichni. Když ale dobrovolníci na Ukrajině a na Kavkazu – tedy ve velké části evropského Ruska – vlastníma očima spatřili celou nuznost života lidí, jejich sociální primitivitu a niternou nesvobodu, když sami zažili, že rolníci bojácně skrývali poslední zbytky své dřívější kultury a náboženství v nejtemnějším rohu chalupy, tehdy je všechny společně zachvátila vděčnost, že jejich vlastní krajané tohoto osudu doposud zůstali ušetřeni. Všechny problémy, jež zaměstnávaly jejich národy ve vlasti a je samé tížily, se jim oproti tomu zdály nepatrné. V hlubokém Rusku najednou dobrovolník pochopil, že Nizozemci, Dánové, Norové a Němci tu bojují za svoji společnou vlast. V kamarádovi vedle sebe poznal člověka stejného životního stylu a stejného historického původu a tváří v tvář obrovským masám protivníka pochopil naléhavou nutnost společné fronty. Tváří v tvář monotónnosti nesmírných žlutých kukuřičných polí na Ukrajině, dálných stepí na Donu i v kubáňské oblasti, lysých šedivých hor Kavkazu, nad nimiž na něj shlížely tmavé masivy Elbrusu a Kasbeku, prožíval dobrovolník s velkou intenzitou mnohotvárnost a kvetoucí tvůrčí život svého vlastního rodného světa, velkolepost své kultury a pospolitost všech evropských tvořivých lidí jako nové zjevení. V ruské krajině a její otupělé lidské mase naopak rozpoznal význam svých rodných zemí pro historii evropského lidstva. Co člověk v Evropě za jeden a půl staletí rozluky zapomněl, to se v něm jako velký prožitek války opět probudilo. Uprostřed bratrovražedného boje evropských národů se na frontě proti Evropě nepřátelskému, svoji vlastní národní kulturu nenávidějícímu a svobodu likvidujícímu bolševismu, zrodila evropská osudová myšlenka, duchovně pojatá a uskutečňovaná v boji. A dnes se rodí nová generace bojovníků za skutečnou Evropu, která vznikla, když neo-bolševické Rusko zahájilo nevyhlášenou válku na Ukrajině, zatímco multikulturní EU, plná opovržení pro evropskou identitu, udělala totéž v Evropě. Rozbřesk Nové Evropy je na vzestupu v Kyjevě! - https://www.youtube.com/watch?v=44PlgE1h1c4

      Vymazat
  5. Mike Pence zvolil za venezuelského prezidenta Juana Guaidó. Už se těším na jeho zítřejší rozhodnutí o ukrajinském prezidentovi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:25, myslím, že nad tím už zlomili hůl. Ale včera se jim povedl hezký kousek na Slovensku, i když tam vynaložili mnohem víc prostředků než jen pouhé prohlášení do éteru. Jednou nastane ten krásný čas a USA bude vyhlašovat prezidenty státům po celé planetě. Kolik se ušetří za volby! Kolín nervů, osočování a špinavostí. Prostě jen krátce před vyhlášeným datem bude národ v očekávání jako dětičky na Štědrý večer. A Ježíšek je určitě nesklame, Ježíšek všechno ví, všechno řídí a vidí.

      Vymazat
  6. No a co lze cekat od Chazara-nove. Asi to co treba od Kabalo-Bakaly.

    OdpovědětVymazat
  7. 310 poslanců hlasovalo pro návrh, 120 proti a 152 se zdrželo. Podle španělského poslance je významné, že socialisté a levice hlasovali proti nebo se zdrželi, a litují, že v textu se výslovně nezamítá vojenská intervence. Pro návrh hlasovali lidovci, konzervativci a liberálové, kteří zastávají extrímistickou pozici Trumpa.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem rád, že nejsem volič ANO.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já. Bohužel ale takovéto oddané loutky vrhají stín na celý národ.

      Vymazat
    2. Drazí nechápající. Tohle přece není o ANO! I když vám to zřejmě p.David posunul tak, abyste si to mysleli, šibal jeden.

      Článek poukazuje na neskutečnou servilnost Evropy vůči naprosto absurdnímu postupu jejich protektora - USA. Země, které každou minutu vypouští výkřiky o svobodě a demokracii, v pohodě otevřeně vyzývají ke svržení legálně zvoleného prezidenta a veřejně ho nahradí loutkou, kterou sami vyberou a delegují na tuto pozici.
      Nedivím se, že spousta Venezuelců, i těch, kteří Madura nesnáší, jsou pobouřeni a americký diktát odmítají. To samé bylo v Izraeli, kde se spousta lidí ohradila proti tomu, aby Amerika (Trump) rozhodovali, kde bude jejich hlavní město.

      Tyhle praktiky západní Evropy 19.století vůči svým koloniím musí zmizet, a to ihned! Jinak se to stane velmi nebezpečným standardem.

      Vymazat
    3. 9:35 Ale je to i o ANO, jen si to přiznejte. EUposlanci za ANO se vůbec vyznamenali, tak jen houšť, třicet procent je málo, devadesát bych jim dala, to bychom potom čučeli na drát... J.

      Vymazat
    4. 10:45, ne tak úplně, madam. Musíte posuzovat stav komplexně a ne jen to, co se vám líbí či nelíbí na té které straně. To já osobně bych pak nevybral žádnou ze stran, nelíbí se mi ani jedna. Jenže to bychom padli do pasti, protože by vybral někdo za nás a představte si tady koalici ČSSD. TOP09 a třeba Piráty.

      Pokud budete volit KSČM nebo SPD, musíte bilancovat, nakolik mají šanci ve volbách uspět, a také nevěřte tomu, že se něco změní, pokud se budou chtít etablovat. Žijeme v Evropě, ne ve vzduchoprázdnu. Stejně tak je tomu v ekonomice, dříve nazývané národní hospodářství... atd.

      Myslím, že si děláte zbytečné naděje, tam kde nejsou, pragmatická politika je umění možného a nikomu se nevyhoví úplně. A jen tak mimochodem. Já mám na Venezuelu svůj názor, odlišný od vládního. Ale oceňuju, když do mé země netahají africké muslimy a nenutí mě, abych je živil. Takže je budu volit znovu. I když I.Davida bych ve volbách do EP podpořil.

      Vymazat
  9. Je tak blbá za peníze , nebo od přírody ?

    OdpovědětVymazat
  10. Paní Charanzová se domnívá jako jiní lidé co by se jinak neuživili a proto jsou politici, že musí papouškovat jinak je mocní nenechají uspět. tedy či chleba jíš toho píseň zpívej,,kromě toho, přece nebudou používat rozum.. stačí opakovat co jim řeknou...

    OdpovědětVymazat
  11. Europoslankyně Dita Charanzová je obyčejná vlastizrádná svině.Neustále má potřebu tuto svou vlastnost dokazovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:20 Mýlíš se.

      Ta paní se považuje, ostatně jako mnoho politiků v ČR, za Evropanku.
      Klasickým příkladem naší doby je současný ministr zahraničí ČR... A to jste si, milánkové mysleli, že po Zaorálkovi už nemůže přijít nic horšího, že ano !

      A Evropan nemůže zradit svou zemi, kde se narodil a případně i žije.
      Evropanovi slovo vlast, vlastenectví nic neříká, pro něj je vlastí Evropa a EU.

      Sledujte západní trendy evropanství, evropeismu,
      společné armády až po vytvoření Evropských spojených států.
      V Německu se o těchto věcech hovoří již dlouho,
      včetně toho, že členské státy EU musí odevzdat
      svou suverenitu do Bruselu.

      "Lpění na národním státu je omylem." prohlásil
      docela nedávno poslanec Bundestagu za Zelené,
      Anton Hofreiter.

      Pohrobci A.Hitlera - německá vedoucí síla v EU,
      realizují jeho myšlenky zabalené do hávu demokracie,
      tentokrát bez jediného výstřelu.

      Vymazat
    2. Já mám některé známé, kteří se také považují především za Evropany. Těch je méně. Většina z nich se považuje spíš za občany Světa evropského původu a nějaká česká kultura jim je totálně u prdele. Přesněji, považují ji za něco primitivního, co světu nic nedalo.

      Tito všichni by rádi hranice (minimálně v Evropě) a národní vlády zrušili, unifikovali by jazyky do maximálně dvou, a promíchali Evropu se zbytkem světa. Polovina z nich nemá ráda bílou rasu a všichni upřímně opovrhují slovanskou východní Evropou, kterou považují za geneticky nezpůsobilou slepou větev vývoje Homo sapiens.

      Nejzajímavější na nich je, že když jsem jim kdysi před lety navrhnul během jejich horování pro Romy, aby šli příkladem, a nastěhovali si tyto talentované a utlačované jedince k sobě domů, tak jak to sami navrhovali, obořili se na mě, že jsem fanatik a nacista a Romy bych měl k sobě vzít já a ne oni.... Těžká debata s nakaženými. Dnes horují pro Afričany, homosexuály a Islám.

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Pozor, domácí politika ANO a prohlášení eurokrávy z téže strany vůči Venezuele přesně v dikci Eurobordelu, není totéž! Babiš nemíní tahat do Česka Afričany, jak by si to tato "dáma" taktéž představovala. Měli jste dat hlas jinému europoslanci.

      Vymazat
    2. Anonymní 31. března 2019 9:41

      Nyní jste mne pobavil, Ándrejko Bavič, LŽE jako když tiskne, je to prolhaný velekolotočář, všimněte jak škube krkem a ramenem, když mluví "pravdu", Bagounovci mají naprostou pravdu!

      ®

      Vymazat
  13. Dneska rudí debilové tady v diskusi, kteří závidí Venezuelcům jejich prosperitu a blahobyt, blijí na Charanzovou, zítra se budou dávit zvratkama nad Čaputovou. Vsadím na to boty a už se těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty debile páchnoucí od amerického zadku se dávíš svejma vlastníma zvratkama - sprostej parchante, co do toho pleteš tu nánu Čaputovou? Slováci tam musejí dostat nějakou tu nánu, aby se zakryl ten mafiánskej maglajs, kterej svrhává vlády pomocí vražd novinářů - vražd, které nikdy nebudou vyšetřeny. Jak může být někdo tak blbý a sprostý hovado, a ještě se z toho vyblejvat na diskuzích, to nikdy nepochopím. Nech si svoje magoriády pro sebe ty tajtrlíku.

      Vymazat
    2. Hochu hochu, nejásej a netěš se předčasně, v hospodě se taky účet nedělá bez hostinského. Jaký máš botičky nevím ale až s nima do toho šlápneš, už je ani nikdo nebude chtít. Hej hou. Rudý dědeček

      Vymazat
  14. Já mám pro volby do EP jasnou volbu, takže mě nějaká bláznivá nána z ANO prostě nezajímá. Pan David je moje krevní skupina a ostatní si mohou ta trhnout nohou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vysoce vzdělaná žena s doktorátem, zkušená diplomatka, občany demokraticky zvolená do své funkce, navíc krásná žena, matka dvou dětí.
      A co jste vy? Nýmand a hulvát k tomu.

      Vymazat
    2. 23:20 jasná volba a souhlas, 23:32 malinko mimo mísu. V každém případě bych ctil TGM, že demokracie je diskuse a dodávám, že ne nadávání někomu do nýmandů a hulvátů. Pokud na to máte (máte?) tak ho umlaťte jako správný demokrat argumenty a ne laciným spekulováním o tom , co se mi zrovna teď zdá pravdivé a správné. To je dost laciné a normální člověk to asi nepochopí a ani neocení, kdo chce ten pochopí. Jak říká V.V. Pjakin "Mírové nebe ned hlavou". Přeje rudý dědeček

      Vymazat
    3. 23!23 a to všem cca ve 29 letech. To je záhul to je pravda. Je stejná krevní skupina jako ta pizda Čiputová. Obě mají nesympatické rypáky.

      Vymazat
    4. 23:20 Souhlasím. Pan David je jistota, nebude tam vyvádět to, co tam dělají babišovci, také ho budu volit. To by měl každý, kdo má zájem, aby se to v tom Bruselu trochu "provětralo".

      Vymazat
    5. 9:18, Čaputová je z jiné dílny. Ta je naprosto umělý produkt a schopnosti Charanzové nemá. Charanzové se podařilo prodrat, ale Čaputka byla vybrána a stvořena, podobně jako se třeba vybírá Dalajláma.

      Vymazat
  15. Anonymní31. března 2019 0:37
    Europoslankyně Dita Chalánková ANO, to je pouze komediální tragédka, její výrony ze sněmovny za Topošeo9 dříve: "Já znám naše důchodce, jsou to skromní lidé a nebude jim vadit, pokud se jim zvedne důchod o 40,-Kč, k této skromnosti, jim dopomohla 2.sv. VÁLKA"?! Tragikomedie i sebeprezentování s paní Charanzovou z Norska, která mimochodem nemá své děti dodnes! A nyní by chtěla prezidentem místo "Zemana", Obamu alias Juana Guaidó. Tato má v hlavě rozorané, za to že jsme neuspěli v regionech viní končící poslankyně TOP 09: Feri nám odehnal voliče v regionech. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaká Dita Chalánková? Kdo to má být? Jaké ANO? Jaké TOP? Meleš úplné blbosti, páté přes deváté. Jsi úplný debil nebo jsi se jen ožral?

      Vymazat
    2. Anonymní31. března 2019 1:32
      To tikání si odpusťte fanatický ÁNOňáku, konglomerát odpadlíků ze všech stran, přeformátovaný do AŇO prospěchářů v čele s Ditou Chalánkovou, Jitkou Michalákovou, Evou Charanzovou, exsocanem Faltýnkem, exodeesákem Vondráčkem, prostě strana všudevlezlých korytářů a já si budu z nich lámat hlavu, kvůli vašim denunciacím, jak se ten, který bandita jmenuje? Na to je život sakramentsky krátký a naučte se čísti mezi mnou napsanými řádky, nevyspělý fušere! P.K.

      Vymazat
  16. Panove v Cesku ! Vubec neberte vazne zadne prohlaseni kohokoliv, ohledne Venezuele...
    Jihoamericane jsou velmi emocionalni a prtati valecnici a urcite se tam porvou. (Tak jako v Columbii.) Mame jich zde mnoho, (jiho-zapadni Florida) a oni vsichni ignoruji nase nazory a ubvahy...Nikdo na ne nema vliv ! Ani Mike Pence, ani pani Charamzova a uz vubec ne intrikan Soros.

    V jizni Americe bylo vzdy veselo. Porad se stridaji revoluce levicove a pravicove.
    Nejdulezitejsi je , ze se tam rodi hezke, horkokrevne zeny, a ze maji rady nas z Evropy !
    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je nám známo. Žádné smyšlené iluze o tamní populaci tady přece nikdo nemá a jejich temperament je dobře známý. Ale mnohem rychleji ta fackovačka nastane, když se tomu ještě pomůže, co říkáš? Vezmi třeba Kubu. Ta je už hezkou řádku let ekonomicky docela v řiti, ale pevná ruka zabránila fackovačce po celou tu dobu. Přitom místo klimaticky příjemné pro život. Prostě někteří lidé mají raději klid a své jistoty.

      Pro začátek by stačilo, kdyby ubylo chamtivosti ze strany superboháčů a přestaly se uměle rozdmýchávat konflikty. Ani ty ani my k této třídě nepatříme.

      Ono se to Honolulu může hodně rychle odrazit i na tvém pohodlí, když do Fort Myers dorazí vlny chudých utečenců z 30ti milionové Venezuely, která po cestě s sebou stáhne další desítky milionů podobných z celé Střední Ameriky a Mexika.

      Vymazat
  17. Pssst ! Tajmstvi !
    Kdyz potkate nekoho z jizni Ameriky, tak podle pleti a podle jmena poznate, jeho socialni ZARAZENI !

    Mezi Latinci je % velmi NOBL - spanelske aristokraticke krve a tak to bylo i na Kube, ale oni vsichni utekli do Miami.

    Socialni ROZDILY mezi temi co maji svetlou plet a temi, kteri maji % krve indianu, ci cernochu - zarucuji pravidelnou fackovacku a socialismus , nebo fasismus je pouha zasterka.
    (TO ABYCH SE MEL CEMU DIVIT !)
    A to plati napr. i pro Mexico !
    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak se fackujete s barevnými u vás v USA? Nebo by vás také zavřeli, jako u nás, kde "bílá svině" je důkaz jinakosti, kdežto "její obdoba (bachyně)" je na kriminál?

      Vymazat
  18. "...mají v Evropě například nemovitosti". Hupky tedy na ně. (ale my nejsme jako oni - komunisti, že)

    OdpovědětVymazat
  19. Poslankyně za ANO by měla raději navrhnout uvalit sankce na Monsanto, které před pár lety přestalo dodávat do Venezuely osivo a vyvolalo tak umělý nedostatek potravin. Babiš jako hlavní odběratel - tedy Agrofert- to může zalobovat. Monsanto nyní zfúzovalo pod německý Bayer a ten bude platit, tak to je reálné, ně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud Venezuela používala osivo od Monsanta, tak to bylo velice hloupé rozhodnutí. Pokud to skutečně dělá i Babiš, tak představuje ohrožení pro občany ČR.

      Vymazat
    2. 7;29, podobně se Monsanto snažilo působit i v Indii a po několika letech tam nejen skoro zbankrotoval soukromý potravinový sektor, ale Indií se převalila vlna sebevražd farmářů, přičemž z některých rodů, které se věnovali zemědělství už po staletí, se dnes stala chudina.

      Monsanto se pokoušelo prosadit se i v Mexiku a Střední Americe, kde jsou kultivační oblasti pro kukuřici. Záměrně jim tam tajně jejich kultivační pole zaplevelovali GMO kukuřicí a když tam vyrostly hybridy, které kolikrát zničily celou setbu, poštvali na kultivační stanice své právníky za nedovolené užívání osiva Monsanto.

      Nemluvě o samotných USA, když jejich farmáři odmítli používat produkty Monsanto a kultivovali svoje vlastní, tzv. ekologické. Případů sporů s Monsantem jsou stovky, možná tisíce, a všechny Monsanto vyhrálo.

      Vymazat
  20. Ta Charanzová z toho spolku od Babiše by měla být souzena za vměšování a rozvracení svobodného státu, za podporu terorismu neb toho koho ona podporuje což je nějaký Gaudio veřejně vyzývá k ozbrojenému sesazení legálně zvolené vlády Venezuely a tomu se pokud je mě známo říká terorismus. Ano Charamzová podle světového práva podporuje otevřeně terorismus, podporou toho teroristy zavdává podporu k občanské válce ve Venezuele a tím k vyvražďování obyvatelstva při bratrovražedném střetu, něco absolutně nepřijatelného, zavrženíhodného v demokratické zemi jako je Česko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ví vůbec ta Charamzová kde leží ta Venezuela co ?????

      Vymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Státní terorismus se charakterizuje stejně, jen se uplatňuje pouze na některé, konkrétně vybrané státy, a USA nebo Británie to nejsou, protože právě tyto státy rozhodují o tom, kdo tímto státem je a kdo není.

      Vymazat
  22. Vážení přátelé,
    naši politici kteří jsou dislokovány v Bruselu v žádném případě nehájí zájmy České republiky. Mají vysoký plat a drží se hesla - koho chleba jíš - toho píseň zpívej. Díky Rusku pravděpodobně nenastane chaos ve Venezuele jako tomu bylo v Sýrií, Libyi no a samozřejmě na Ukrajině. Politici v EU štěkají a naši drazí slovanští bratři Rusové jedou dál. Sankce nikdy nic nevyřešily. Nejvíc poškodili státy které tyto sankce vyhlásily. Já osobně se těším až se EU rozpadne a svobodná Česká republika bude úzce spolupracovat s naším drahým bratrem - osvoboditelem - Ruskem. Je potřeba vidět dopředu a u rozhodování používat zdravý selský rozum. Je na zvážení každého občana, jestli jít k volbám a volit politiky do Evropského parlamentu, nebo tyto volby bojkotovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych na Rusko ve Venezuele nasázel. Oni jen zvyšují ochranu svých investic a je otázkou, jestli to nejsou už dnes investice ztracené. Samotné Rusko proti USA na západní polokouli s hejnem euroštěken typu Charanzová, to nevypadá moc dobře. Ale je fajn, že ukázali odhodlanost své investice bránit proti planetárním loupežníkům. I když jim samozřejmě o "lid Venezuely" taky nejde.

      Vymazat
  23. Kdo se touto vychytralou sviní Charamzovou chce zabývat viz

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Dita_Charanzov%C3%A1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím vysoce vzdělanou ženu s doktorátem se znalostí několika jazyků, vidím špičkovou diplomatku, vidím matku dvou dědí, vidím krásnou ženu.
      Co za svině jsi ty?

      Vymazat
    2. Já spíš vidím,vychcanou Babišovu mrchu!!!

      Vymazat
    3. Já vidím proradnou krávu, která vložila svoje schopnosti do svého kariérního růstu. Když z toho bude mít benefity, klidně bude prosazovat instalaci šaríje do evropského právního řádu. Odsouhlasí zastropování zdanění nadnárodních korporací a stáhne z kůže střední a nižší třídu. Sebere vám děti a předá buzerantům. Stejně tak by v poho odsouhlasila bombardování jakékoliv země, klidně i tě vlastní, bez mrknutí oka. To bych zvládnul taky a stačila by mi desetina jejího příjmu.

      Vymazat
    4. Anonymní31. března 2019 9:21
      Ty pitomče jsi slepý, jak patróna, co tě tady sleduji, tak je jaro a ty si nadržený, jak Chihuahua, která má chuť na Dogu a nedosáhne. Líbí se ti inteligentní cikánky, zrzky, šilhavý? Hlavně nechoď s páníčkem do Zoo nebo se zase do něčeho zakoukáš, trebars do Lamy, která tě zafluše do země. P.K.

      Vymazat
  24. A co jiného lze očekávat od partaje zdejších babičoků?
    Té která do EU parlamentu vygenerovala nejen tu Charanzovou, ale i Teličku a do EK Jourovou.
    Jedna pakáž ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší tyhle škůdce uklidit do Europarlamentu, než je mít doma na hrbu. To vás nenapadlo?

      Vymazat
  25. Gaudio je politická mrtvola a ještě o tom neví. Postoj naší poslankyně jen dokazuje naše vazalství k USA.Je to pěkná paní, ale to je tak vše...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrtvola je celá Vnezuela, dokud tam bude sedět na prameni prosperity ten rudý tlusťoch za pomoci rusáků.

      Vymazat
    2. 9:50, ó ano, jen tak dál, ať víme, s kým máme čest! Pěkně po kovbojsku!

      Takže zkusím ty tvoje demokratické metody po vašem parafrázovat sem. "Mrtvolou bude co nevidět celé Česko, pokud tam zůstane ten opilec a estébák za pomoci Rusáků!" To je ta vaše "demokratická" politika.
      V Srbsku, Iráku, Lybii... jste demokratizovali pomocí bomb, teď legálně zvoleného prezidenta a národ v zemi, která měla demokratické instituce dávno před námi, je třeba taky zdemokratizovat.

      Chlape, ty máš nějaké významné akcie v Texaco, Exxon, Boeing... že se za ně biješ jako lev? Protože náš starý dobrý Honolulu z toho mít přidáno nebude, tam bych tvojí iniciativu ještě chápal. Ale co máš společného s manažmentem třeba firmy Shell nebo třeba Haliburton, to nechápu vůbec.

      Vymazat
  26. Česky řečeno slouhové slouhů podpořte usa za každých okolností.

    OdpovědětVymazat
  27. Toto je samozřejmě typická politika ANO. Stačí se podívat do Bruselu, co tam celých 5 let ta sebranka dělá. v EP je ANO ve frakco ALDE, což je ta nejhorší frakce, vedená eurofašistou Verhofstadtem, ve frakci je i Macron a jedna islámská strana. Tato frakce byla např. iniciátorem žaloby na Maďarsko, pro potrestání Maďarska hlasovali samozřejmě i všichni europoslanci za ANO. Charanzová podporovala - podobně jako její kolegové - Drahoše v prezidentských volbách. Je členkou Aspen institutu a Babišovi se její "práce" v EP líbila natolik, že ji určil jako lídra kandidátky do EP. Pochopte, že v EP dělá ANO svoji reálnou politiku, doma se snaží cílit na poměrně méně myslící část voličstva, takové jednodušší ovčany, které v pohodě zvládne perfektní marketér. Všimněte si, že i zde hlasují zásadně v zájmu EU (např. zákaz referenda o EU, přijetí Fiskálního paktu) nebo NATO (navyšování misí). Před pár dny proběhlo v Bruselu hlasování, které odsuzuje "bělošský rasismus" a naopak "nadřazuje" Afričany nad Evropany. A jak hlasovali naši europoslanci?? Pro tento pamflet byli: ANO, TFUJ09, ČSSD, KDU a KSČM. Takže to jen pro úplnost, potom nějaká podpora pučisty Guaidoa, terého už dřív podpořil Babiš i Zeman je ze strany Charanzové bezpředmětná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:14, A jak byste si představoval reálnou politiku vy, hombre? Protože Orbánovi roste v zemi opozice navzdory tomu, že vyhodil Sorosovy mimovládky, a nikdo se s ním nebaví. Jedinou oporou mu je V4 a té se i naši politici drží jako klíště, protože představuje určitou nezanedbatelnou sílu, zvlášť když zvážíme pragmatickou politiku mladého Kurze.

      Vy tady vidíte nějaké americké základny? Vidíte tady ghetta s Afričany po celé zemi, vidíte tady mešity a ženy v nikkábech v centrech měst, praktizaci juvenilní policie a implementaci gender politiky? Zjevně si neumíte představit, co by následovalo, kdyby nastoupila koalice pirátské úderky, STOP09 a juvenilánů v ČSSD, a to vše okořeněno KDU-ČSL. Všech těchto dobrot byste se dočkal hned v prvním roce jejich vlády. Pak byste opět mohl vykřikovat tady na NR, jak vás chudáka všichni zklamali.

      Tak jen se snažte a možná se vám toto přání splní. A to vše kvůli jedné, absolutně nedůležité krávě v Eurobordelu, co nic neznamená, a navíc ve věci Venezuely někde za Atlantikem.

      Vymazat
    2. 10:14 Zatím tady skutečně máme jenom 9 mešit, ale to neznamená, že jejich počet nevzroste, ostatně Al Hamajda mnohokrát svoji náklonnost k islámu projevil. A jen za vlády těchto stran (tedy i té předchozí ANO, ČSSD, KDU) u nás vzrostl počet muslimů trojnásobně!!!
      Základny tady zatím nejsou, ale to není díky této vládě, co není, může být. Vláda je dostatečně loutková a servilní (viz jednání v kauze Skripal, Nikuli, Huawei, Guaido…) a nikdo neví, co Babiš v USA slíbil, co třeba radarovou základnu?? Myslíte, že je ANO o moc lepší, než demoblok??? Možná jen méně asociální, v zahraniční politice a servilnosti vůči EU jsou strany demobloku, ČSSD, ANO a Piráti totéž....

      Vymazat
    3. 11:46, mně se to taky nelíbilo, ale až na toho Nikulina a Huawei, bych zřejmě také v některých věcech povolil. Tři diplomati na konci služby za Skripala, abych dal úlitbu, proč ne? Oni to velmi dobře pochopili. Guaidó je samozřejmě bezpáteřní svinstvo, ale na věci okolo Venezuely se tím nic nemění. Takové plácnutí do větru, kterého jsme si všimli jenom my.

      Ale souhlasím, že čím víc podobných kývnutí, tím větší šance, že snížíte odvahu těm druhým a stáváte se zbabělým oportunistou.

      Horší to je s mladým Nikulinem, kterého v USA zničí a škoda ho. Tady se jedná o život člověka a ten bych za žádných okolností za podobných podmínek neobětoval. Je to odporné svinstvo, i když se jednalo o hackera. Huawei nevím. Je to samozřejmě blbost, Německo už začalo s vyjednáváním, ale situace se může v budoucnu změnit a na vlak lze naskočit kdykoliv.

      Nemyslím, že ANO je lepší. Jen jsem vybíral z toho, co tu bylo. Pro mě bylo důležité, aby se do vlády jako vítěz voleb nedostal někdo takový jako Piráti. ANO se Zemanem v zádech měli reálnou šanci minimálně na nějaký ten čas pozastavit tlak z EU a určitých kruhů v USA. Podívejte na Maďary. Vůbec bych se nedivil, kdyby je z EU za chvíli exkomunikovali. Kdyby Poláci nebyli tak tupě rusofobní, už dávno by s nimi zatočili taky.

      Uvidíme, co bude v budoucnu.

      Vymazat
    4. O mladého Nikulina, bych se vůbec nebál, je-li tak šikovný, jak ho prezentovali v médiích, ten v USA nebude sedět nadarmo v koutě. Ten bude mít kolem sebe to nej IT a bude pro Amíky hackovat, až se z něj bude kouřit.

      Oni nejsou blbí jako naši aparátčíci, kteří ho rychle servilně vydají, aniž by jim předvedl za nějakou tu "výhodu" k čemu by byl pro nás přínosem, ale pokud sleduju RAPLA2 na ČT a vidím tu imigrační kriminálku v naší zemi, tak je to asi marné přání?

      Huawei, to je americké zachrápání a panika ve vývoji supertechnologií, která je kompatibilní se vším a již přednastavená na 5G, narozdíl od Apple, které svým naivně COOL značkovým majitelům pouze "kroutí a svazuje ruce", jelikož chceteli cokoliv jiného, chytré hodinky atd., kompatibilita zase a pouze s Apple. To znamená, majitelé, stali jste se OTROCI "velmoci" Apple!

      https://www.mobilmania.cz/clanky/huawei-p30-pro-chce-prepsat-pravidla-mobilni-fotografie-s-pomoci-10-zoomu/sc-3-a-1344638/default.aspx

      ®

      Vymazat
    5. Pro Amíky pracuje z Ruska kdekdo, na to nemusí chytat Nikulina. Obávám se, že tam šlo o něco jiného, ale uvidíme.

      S Huawei máte pravdu, i když jsem nedávno slyšel půvabnou historku, možná lživou, že ředitelka koncernu zadržená v Kanadě měla u sebe iPhone, iPad a iMac.

      Vymazat
    6. Anonymní 31. března 2019 17:59, jo a na ruce měla Apple Watch a v té ruce nakouslé svěží jablko.

      Američané jsou celosvětový zloději všech nadaných mozků a nadějných talentů (vyždímat z nich co $e dá), to je všeobecně známo.

      Zatímco u nás jsou papaláši nadšení, že zde nadějný student i sportovec vyroste, stát (VY) do něj nasype peníze a hybaj do světa! Na důchod se vrať, VZP vyždímat?

      ®

      Vymazat
    7. 19:26, já si pamatuju na jednoho svého spolužáka ze střední, který šel na studovat biochemii a byl opravdu dobrý. Na škole mu doporučili, že pokud chce opravdu v životě něčeho dosáhnout, ať emigruje do Ameriky, že mu vybaví stáž. Bylo to ještě za komárů. Emigroval, a teď je šéfem výzkumu v jednom gigantu s vlastním akciovým podílem. Tohle nebylo je u nás, ale i v kapitalistické Spolkové republice Německo a oni v chemii bývali vždy dobří. Jenže prohráli válku, prohráli vše. A což teprve v oblastech jako je výpočetní technika, astronomie s kosmologie, oblasti jaderné fyziky, genetiky a Bio inženýrství, robotiky...

      Vymazat
  28. Každý je potřebný, zvláště europosranci. Kdyby byla proti
    gajdovi, nic by ji to nevyneslo.

    OdpovědětVymazat
  29. Problém je, že v této záležitosti totálně selhal hlavně náš prezident Miloš Zeman, který Gaidoa okamžitě uznal a navíc jej pozval do ČR.
    Jaromír Petřík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne. Problém je, že vy, podporovatelé totalitních režimů a jejich diktátorských vládců, si nejste schopni uvědomit jak moc osamělí jste, jak na okraji společnosti jste, jací jste extrémisti. Dokonce ani ten Zeman v tomto za váma nestojí.
      Venezuela, Kuba, KLDR, to jsou vaše vzory, tak by vypadala ta vaše slavná "Nová republika" v praxi.

      Vymazat
    2. 11.19 Ty hlupáku, ty země co uvádíš, jsou normální země, ne jako degenerovaný Západ a Evropa s pomatenci a úchyly, připravené ke kolonizaci muslimskými fanatiky.
      Používej mozek a nežej tu zvrhlou propagandu parazitických globálních úchyků ..

      Vymazat
    3. 11:19, Venezuela je TOTALITNÍ režim? Ty imbecile odkud jsi sem spadnul?

      Maduro loni vyhrál ve volbách poté, co úplně neschopná opozice nedokázala přinést alespoň trochu přijatelný program a zahrnovala tamní společnost propagandistickými žvásty, na které většina obyvatel už dávno neslyší. Protože to jim bylo předkládáno po celá desetiletí pravicových vlád před Chávezem a vůbec nic se nezměnilo. Proto měl následně r.1999 levicový Chávez v demokratických volbách takový úspěch a po něm i Maduro, ty totalito.

      A proto teď USA používá diktátorské nátlakové metody, protože demokratickou cestou se jim to prostě nepovedlo. Comprende?

      A ještě jsi do toho výčtu totalitních režimů zapomněl uvést Rusko, Irán, Sýrii a Srbsko, ty vole. Čínu raději už moc ne, tu můžeme potřebovat, avuz vůbec ne Saúdy nebo Katar, ty potřebujeme už dnes.

      Vymazat
    4. 11:41
      Maduro je naprosto neschopný blb, ale o to mocichtivější. Z potenciálně ultrabohaté Venezuely doslova plovoucí na ropě, udělal rozvojovou zemi, momentálně nejchudší stát Jižní Ameriky.

      On samozřejmě za nic nemůže, jakoukoli vlastní chybu nepřizná. Na všechno má připravenou odrhovačku "Za všechno mohou USA!"

      Vážně tvrdit, že Venezuelani dobrovolně a svobodně zvolili tohoto blba, který jim zajistil milionprocentní inflaci, prázdné obchody, přídělový systém na základní zboží, nedostatek léků, nefungující elektřinu,... může buď jen úplný blb nebo hajzl.

      Vymazat
    5. 11:50, no a představ si ty idiote, že ano. Během loňských voleb byly stovky pozorovatelů a nezjistily se žádné machinace ani podvody. To je přesně to, co bývalého majitele venezuelské ropy - americké ropné korporáty - přivádí k šílenství.

      Jestli dojde k nějakým změnám, to nevíme, protože vtip není v tom, že by měl Maduro tak velkou podporu, ale v tom, že ti ostatní jsou mnohem horší. A navíc směřují zemi zpět, kdy sice americké ropné korporáty vydělávali královské peníze a centrum Caracasu vypadalo podobně jako Seattle, ale zbytek země strádal v bídě. To je ta tvoje prosperita. Bohatá země, která měla 20% negramotnost a vysokou úmrtnost na běžné choroby.

      A to je přesně to, co dává Madurovi hlasy. Chávez začal s novou edukační a sociální politikou a země se tak dostala na úroveň gramotnosti vyspělých zemí. Stejně podobným způsobem "rozhazoval" peníze na zdravotnictví a zmizely některé kdysi běžné choroby. Tohle zůstane po Chavezovi.

      Vím, že takové plýtvání na nějaké debilní Indiány muselo zabolet úplně každého, kdo měl kdysi z venezuelské ropy tak hezký profit. Ale kdyby nebyli tak chamtiví, kdyby sledovali i ten sociální faktor, mohli zůstat, a všichni by byli spokojeni. Jen kdo by se dělil s Indiány o jejich vlastní ropu, kterou ani neuměli sami vytěžit, že?

      A ta nejhlavnější Chavezova nebo Madurova "neschopnost" spočívala kromě jiného hlavně v tom, že dostatečně nepodpořili finanční sféru, aby měli dostatek prostředků se bránit proti současnému marasmu, který byl z velké míry vyvolán uměle, jak se to obvykle v podobných případech dělá. Koneckonců Venezuela není sama. Následkem spekulací s měnou padla i libra, česká koruna i rubl. Všichni to víme, jen ty jsi tupé hovado.

      Vymazat
    6. 10:47 Selhání Miloše Zemana lze vysvětlit . Odumírá mu noha i mozek .

      Vymazat
  30. Víte k jakému živočichu se většina politiků dá přirovnat ?
    Samozřejmě že to jsou většinou cvičené opičky, ale nejlepší přirovnání je k chameleonům ...

    OdpovědětVymazat
  31. Zase jeden důvod proč ANO nevolit do EU.

    OdpovědětVymazat
  32. U Soroše najeli na stejný model - dlouhovlasá blondýna, nějaký ten doktorátek z našich VIP vysokých škol (žádná věda jej získat, za peníze vše), příslušnost k Aspen institutu či Open society pána Soroše. Tak nějak vlastní sestra paní Čaputovej, není liž pravda? No a když se člověk mrkne na její profesní životopis, tak za ní stojí fakt celá kopice prospěšné a záslužné práce pro Brusel a spol. Všichni zírají nad skutky a záměry EU a když se jedná o jednoho člena tohoto spolku, tak si nějak neuvědomují, že ona je jeho součástí. Je organizovaná v liberálním křídle europarlamentu, tak to mi fakt stačí. Na první pětici kandidátů za ANO bych být Babišem moc pyšná zrovna nebyla. Ale otázkou je, zda on vůbec může něco takového ovlivnit, já myslím, že to má nalajnované od někoho zcela jiného a musí jen poslouchat. Když se člověk dívá na to, co se děje ve světě vůbec, tak si myslím, že dnes svobodný a sebevědomí politik téměř neexistuje - snad vidím jen jedno světýlečko - Orbán. Jsme v situaci, kdy již není vůbec podstatné zda tvoříme jedno z koleček soukolí, poněvadž stroj je ovládán ze zcela jiných míst a nám se jen dává zdání, že jsme ještě součást něčeho. Jsme jen nuly, opravdové nuly.
    Sims.

    OdpovědětVymazat
  33. Teď ve Venezuele není vůbec nic, regály v obchodech jsou prázdné, není ani jídlo na trhu, ani léky v lékárnách. Lidi umírají na nemoci i hladem, už ani nerespektují ostatní. Když se někomu líbí něčí bunda, tak mu přikáže, ať mu ji dá, nebo ho zabije. Je to hrůza. Respekt k životu se ztratil. Ve Venezuele už se na nic nevěří, je to ztracená země. Lidi už nechtějí komunismus, chtějí se otevřít světu a žít v demokracii.

    Zůstal v zemi ještě někdo z vašich příbuzných?

    Všichni z Venezuely utíkají, už tam skoro nikdo nezůstal. Všichni moji příbuzní emigrovali do okolních zemí. Zůstala jenom moje stará nemocná babička, které platíme hospicovou pečovatelku.

    https://magazin.aktualne.cz/ve-venezuele-uz-se-na-nic-neveri-jednou-se-tam-ale-chci-vrat/r~2588d730523a11e9b38a0cc47ab5f122/


    Tož asi tak, vy rudí zasranci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jedině kapitalismus a humanitární bombardování může zajistit blaho jednomu procentu obyvatel Venezuely a o to jde západním demokraciím v Evropě. Každý krok USA který učiní proti těm ostatním 99% je blaho. Američani to mají pevně v ruce. Na Slovensku vyhrála vítačka migrantů, na Ukrajině vyhraje fašista Porošenko a lidi nadšeně tleskají a jásají.

      Vymazat
    2. Nějak si ty zasrance pletete, ti správní sídlí pár rovnoběžek výše. Neslyšela jsem, že by jim tam komunisti ze Severní Koreje jezdili vypínat elektriku. Jak jednoduché myšlení - za vše mohou třicet let po pádu socialismu komunisti, to je fakt přehled a znalost časové osy. Konečně, když Vám tak ti komunisti vadí, tak je vyhoďte z těch ouřadů, soudů, firem většího rozměru. Tam všude nalezli.

      Vymazat
    3. 18:15
      NO vidíš nacháš tam nemocnou babičku a nám nadáváš do zasranců. A co jsi ty ????
      Jenom dle mého názoru hloupý žvalnil, který si nám chce vykládat pohádky ovčí babičky.
      V.V.

      Vymazat
  34. https://www.hlavnespravy.sk/adios-guaido-mexicke-noviny-la-jornada-vyniesli-ortiel-nad-neofasistickou-kolonialnou-politikou-usa-voci-venezuele/1698095

    OdpovědětVymazat
  35. ad 18:15 : Musíš číst skutečné zprávy a ne fake news...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekl bych, že 18:15 musí číst zprávy a ne pohádky bratří Grimmů! :DDD

      Vymazat