Reklama

neděle 24. března 2019

Jsme vždycky o krok vpředu, bratři Slováci

Jiří Vyvadil
24.3. 2019   Rukojmí
Každý národ je jiný a každý národ v určité situaci reaguje odlišně. Novozélanďané nyní uspořádali jakousi tryznu za oběti teroristického útoku v Churchchrist a nemuslimské ženy si oblékly muslimské šátky… Něco u nás nemyslitelné a v mnohém smyslu. Především, kromě části Moravy jsme ateistickou zemí a nepropadáme antikatolicismu, který přece jenom jakous takous souvztažnost k Česku měl, ale už vůbec ne k islámu, který je nám absolutně cizí.

V praxi se to ovšem projevuje i pozitivně. Na rozdíl od Německa kde jsou stovky mešit, u nás jsou tuším jen tři, a i to je hodně.

Slovensko sleduje Česko, ale ve fázovém odstupu cca 10 let.

Když oni měli Mečiara, tady vládla pravda a láska, až fanatické objímání Západu, EU a auroatlantických vazeb.

Když my jsme vystřízlivěli a volíme Zemana za prezidenta a Babiše za premiéra, na Slovensku přijali euro, volili Kisku a nyní Čaputovou, odhodlanou pravdoláskařskou občanskou aktivistku.

Je dobře, že jsme se rozešli.

Malá ukřičená a fanatická liberální část našeho politického spektra Slovensku závidí. No v budoucí Sněmovně už tito pohrobci Václava Havla nebudou. U nás je nikdo neposlouchá a Halík, který povzbuzoval onu kandidátku na prezidenta je po Kalouskovi a Němcové nejvíce nenáviděným Čechem.

Jsme o krok vepředu, bratři Slováci.

Když současný slovenský premiér Pellegrini poníženě proslovuje v Evropském parlamentu, že Slovensko chce být součástí toho nejpevnějšího jádra EU, ta větší část Čechů, Moravanů a Slezanů pomyslně zvrací.

Jsme o krok vepředu.

Na Slovensku zvítězí hyperliberálka. A zřejmě odstartuje i následnou vlnu směřující k prohře Smeru v příštích parlamentních volbách. Má to jednu logiku: Po určité době přichází touha po změně. U nás dlouho vládla a navíc tupě, pravice, tj. ODS,TOP 09 a KDU-ČSL, a proto se věci posunuly do leva, a dnes vlastně snad nejvíce v historii je vláda ANO, ČSSD, KSČM levicová. A je to dobře, protože mnohé nahromaděné problémy se řeší.

Zároveň ale Česko se řadí ke kritičtější části EU, Babiš ví, že plácat jako Pellegrini o jádru EU nesmí a navíc ani nechce

Neslyšel jediný projev paní Čaputové, byť naše ČT ji masivně pouští do éteru. Nevydržel bych to.

Jsem rád, že je mezi námi hranice.

119 komentářů :

  1. Pán Vyvadil, ani hranica nás neochráni pred namyslenými arogantnými blbcami, akým ste sa stal aj Vy.

    S pozdravom,

    JuLLio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není třeba se hned cítit ukřivděně. Taky jsem o tom přemýšlel, jak mohou Slováci tak naivně a navíc opakovaně volit prezidenta. Vždyť je evidentní, že paní Čaputová je zcela vycucaná z prstu. "Náš" Drahoš měl za sebou alespoň věrohodnou historii. Ale ani tak, přes masivní mediální masáž, Češi nenaletěli.
      Takže místo pocitu ukřivděnosti či obviňování pana Vyvadila z arogance by to chtělo sebektritický pohled.

      Vymazat
    2. 16:59 - Uvidíš, co ta paní začne dělat. Slováci dělají hrubé chyby a budou za ně platit. Já mám Slováky rád, ale v tomhle s nimi nepojedu, co si uvaří, to ať si snědí. Rozdělení republiky se s odstupem času jeví jako dar.

      Vymazat
    3. Češi nenaletěli s Drahošem, páč nemají v oblibě Pražany, byla to pouze z nouze ctnost a natruc. Miloše Zemana brali jako důchodce z Vysočiny, nespojeného z Prahou, chyba lávky. On jako pražský ekonom, to nyní natřel u Soukupa svým nebonmotem, všem důchodcům: "Já měl na Vysočině 12-15 tisícový důchod a krásně jsem s tím vyžil, jenom jsem nemusel platit nájem.". Škoda, že nekandiduje po třetí s jeho volebním lístkem, bych si dnes ... podpálil táborák.

      Vymazat
    4. 18:39
      Nejsem symatizantem M. Zemana. Ale Váš srcebolný výkřik je naprosto nesmyslný. Jsem zvědav koho budente volilt a celkem by mne zajímalo koho jste volil do posranecké sněmovny a senátu.
      V. V.

      Vymazat
    5. 1945- Berlín kaput, 2019 - Slovensko čaput...

      Vymazat
    6. Unknowne, vy na Slovensku si v blbosti vystačíte sami i bez té blbosti z Čech, jak dokazuje stav na Slovensku v politice v podlézání USA, kterým úspěšně lížete koule i průběh té vskutku posrané volební kampaně na presidenta...

      Vymazat
    7. Přesně to mě v souvislosti s tou Sorošovou prostitutkou Čaputovou napadlo také!
      Češi už jsou z Havla vyléčeni. Slováci si to ještě musí projít. Jak jim Soroš sejmul Fica, to by měl být pro Slováky velký vykřičník.
      Na Slovensko jezdím, mám Slováky rád. Ale popravdě, jejich názory, např. ohledně EU, jsou hodně naivní. Mají tam pár osobností s otevřenou myslí, tak snad se jim zadaří. Také mi přijde dost podivné to rozbujelé pámbíčkářství. No beru to jako místní folklór.

      Vymazat
    8. 18:38
      Americké základně na Slovensku si vyžádal už Róbert Fico, za to nemůžete nikoho vinit, stejně jako za zastřelení toho archivisty a jeho milenky, nejspíš Nicholsonom, jen MI6 ví proč.

      Myslím, že by měli na Félvidieku převzít hluchoněmé tlumočení od ORF. Právě sleduji překlad řeči kancléře Kurze, proč odmítá marrakéčské pindy a pokusy zavázat se k organizovanému přijímání ilegálních uprchlíků.

      Zmínil přitom i nevyhnutelnost nukleární války (jak sleduji výstupy rakouských tajných služeb, jsou naši sousedé mnohem více v obraze než naši vlastní čučkaři) a překladatelka provedla takové cviky s obličejem a rukama, až jsem se zpotil.

      Jak málo by stačilo, aby lidi pochopili realitu.

      Vymazat
    9. Julo, připadáš mně jako bouchnutý trotl. Mám na Slovákách hodně kamarádů a spolužáků z VŠky vo Zvolene, fantasticky si vážím lidí, jako je pan Prof. Peter Stanek a jemu podobní. Ale vysmívat pana Vyvadila za seriozní názor jenom proto, že má pravdu, je opravdu ubohé. Co dokázal pánko Kiska ?, co čekáte od zpochybňované právničce paní Čaputové ? Hezká tvářička, sympatická baba ? Ale prezidentský stolec je o něčem jiném.

      Vymazat
    10. to Julio, pana Vyvadila snad neochrání hranice před jeho blbostí, ale my asi budeme nuceni postavit zeď před tou vaší, kdo vám na tom Slovensku teď zbude, hej?!

      Vymazat
    11. ako slovaci i čehuni maji sve špecifika viz janošika čo kradně chudym a dava bohatym tak janošik slovensky zase nejraději dava do hitler landu v bruseli viz zbaveni se vlastni měny jen jedno mame společne že si neumime vladnout sami což je historicky doleženy a nezvratny fakt ktery je oficialně dneska chupce a dle instrukci z brusele

      Vymazat
    12. Jestliže Slovenský národ zvolí za prezidentku sprostou hyenu,která okrádala slováky v ..NEZISKOVCE,,mají do roka Slovensko zaúlněno islamisty!Nikdo by již za Vámi nemohl bezpečně přijet,neboť jakojinověrec by u islamistů neprošel!

      Vymazat
    13. Udělal jsem moc dobře, že jsem si v roce 1992 sbalil věci a z Horních Uher se přestěhoval do Prahy. Slovensko jsem už tehdy úplně odepsal.

      Vymazat
    14. Pánové (dámy?), zbytečně se urážíte. Ať už bude slovenským prezidentem kdokoliv, chleba v Česku kvůli tomu nezlevní a nestane se tak ani na Slovensku. Že je paní Č. reprezentantkou pravice, ukazuje jásot našich i slovenských pravičáků. Obyčejnému člověku to nepřinese nic dobrého.

      Vymazat
    15. Ľudia, uvedomte si, že národ je vždy húfom jednotlivcov všetkého možného razenia. To, že rozumní, vzdelaní a skromní ľudia boli zahnaní do kúta a moc prebrala banda kriminálnikov, je civilizačnou normou súčasnosti. Iste aj v ČR. A asi to tak bolo po všetky veky vekov. Je neprehliadnuteľné, aká energia sa vynakladá na to, aby Slováci nepoznali svoju históriu(začína sa asi holocaustom), aby nedisponovali ničím, čo by z nich mohlo robiť suverénny štát, sebavedomý národ. 3.sektor, médiá,...to všetko v jednom šíku totálne protislovenské, ťažko dnes povedať, čo z toho vylezie. Možno nový židovský štát pod vlajkou Maďarska v karpatskej kotline? Je tu voda, nie sú tu zničujúce orkány...A Orbán si veselo vykrikuje veci, o ktorých Mečiar ani nesníval a pritom dostával demarše!
      Nerobte si o voličoch ilúzie. V Česku, ani na Slovensku. Opýtajte sa tých prostých ľudkov, čo je tretí sektor. Koľkí z 10-ich budú vedieť? Jeden? Dvaja? A tak máme Čaputovú. Je krajšia ako Šefčovič, Harabin a Kotleba dokopy. A to stačí.
      Šanca pre národné a kresťanské(konzervatívne) sily tu bola. Prečo Kotleba kandidoval a zobral potrebné hlasy Harabinovi, je veľká neznáma. Kotlebova argumentácia je trápna. Boli za tým peniaze? Alebo vyhrážka smrťou v rodine? V US zóne to už tak býva.

      Ináč, myslím, že čo sa umiestnenia týka, prví potopení vo vlastných morálnych sračkách budeme my. Pánu Vyvadilovi naschvál! He-he.

      Vymazat
    16. Šoty, máte pravdu ale jak ty "houfy bezprizorných v tomto civilizačním chaosu vrátit do přírody přirozeného výběru také nevíte. Boj není jen mezi rasami ale i mezi rodovými klany. To je vzestupně Čech(Slovák)- Slovan. Na tomto národním principu je budoucnost nás. Vše ostatní beru jako nepřátelské převzetí státu jiným etnikem!

      Vymazat
    17. 19:39 Slovensko - čau Put(ler)! A už sa sem nevracaj!:-)))

      Vymazat
  2. Európu vrátime spiět USA kam patrí,ať žije kníže,ať žije prezident Drahošanka,ať žije Čaputová,ať žije USA.S USA na viěčné času a nikdy koňak. Bilingválne gymnázium C.S.Lewisa,Bratislava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to biligvální znamená co? Protože čeština vám tedy nejde. Spíš studujete angličtinu?

      Vymazat
    2. To znamená Dylingvárne nebo debilingvárne...

      Vymazat
    3. Jako oficiální a právně závazný překlad nějakého (zatím fiktivního) dokumentu EU to není špatné.

      Vymazat
  3. Jenže medializátoři propadají děsu podle jména a ne činů. Tak paní Černá na seznam.cz se děsila fotek pana Vondráčka z nitra chrámů ve Vatikánu, což podle ní je znesvěcení. Odkazuje na zákaz fotografování - což je i u nás časté, nejen na letištích, ale také vojenských objektů a památek. Ale u těch památek nejde o znesvěcení - to spíše blbci ducha je znesvěcují, když se jen k nim přiblíží - ale jde o kšeft - abyste si museli fotku interieru kostela prostě koupit a platit, platit, platit. No tak to tedy skutečně pan Vondráček takto princip kapitalismu znesvětil - tedy že nic není zadarmo! A ten kšeft jde samozřejmě do na duchu a víře chřadnoucí katolické církve - a o to více se provinil, pokud hlasoval za zdanění občanům ČR ukradeného majetku ve prospěch církve. Majetek církve nevznikl z práce církevních hodnostářů, ale ukradením majetku evangelíkům po bitvě na Bílé Hoře v době Temna, kdy církev se vedrala do samých útrob českého národa a kradla jako straky a inkvizice její posílala evangelíky na popraviště a vyháněla do emigrace!!! Byloa to třetina české a pětina moravsiké populace. Tak takto "poctivě" a "pracně", ba přímo "lopotně" získala církev nesvatá u nás majetek!!! A když konečně co bylo občanům ukradeno bylo jim vráceno, tak přijde nějaký Venda Flaška a spol. a znovu majetek občanů ukradne a věnuje nakradené znovu církvi. Proto jsou Češi ateisté a antinacisté, protože to vykradení - a šlo především o německé honodstáře církve, kteří se na tom podíleli, je spojeno i s násilnou germanizací a dobou TEMNA!!! A dnes, když opět národ byl vytunelován, stát vykraden a znovu jsou snahy nás zbavit národnosti a lidských práv, ne všichni pějí třeba s ODS, luďáky, Piráty, Starosty chválu na megarozvrat ČR, tak se přiblblí komentátoři zkorumpovaní diktaturou kapitálu a postnacistickým Německem pouští do těch, kteří se nevzdávají nadějí na humanismus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ještě desátky a odpustky a upálené čarodějnice a čarodějníci všeho druhu a upálení kacíři co chtěli pravdu a také se zločinně rouhali, že Země není placka. Ti katolíci, jako všichni věřící mají tu jistotu spasení za své zvrácenosti.

      Vymazat
  4. Jiří Vyvadil je český právník a politik, v 90. letech 20. století předseda Československé strany socialistické a poslanec České národní rady a Poslanecké sněmovny za koalici Liberálně sociální unie, později za ČSSD, v letech 1996–2000 senátor za obvod č. 2 - Sokolov, poté do roku 2006 soudce různých stupňů až po Nejvyšší správní soud.

    Co na tom, že se na mnohých lumpárnách v období posledních 30 let osobně podílel, hlavně že se cítí "o krok vpředu", píše nesmysly a dělá nám ostudu ?!

    P.S. Redakce NR, Vám to nevadí... ? To nemáte jiné kvalitnější články ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L.S.- Jiří Vyvadil má názor, se kterým v mnohém souhlasím. Vám vadí jeho názor, nebo jeho kariéra? Co kdybyste názorově konkuroval jiným článkem na NR? Máte na to? PS.-Co uvést Vaši kariéru!

      Vymazat
    2. PPS.-pokud jsem pochopil pana Vyvadila správně, neměli by Slováci opakovat naše chyby! V tom máme ten náskok.

      Vymazat
    3. 18:08 A vy si opravdu myslíte, že my máme v něčem náskok? Že my nejsme úplně stejní "hlupáci" jako bratři Slováci ?

      Vymazat
    4. L.S.-budu se opakovat, J.V apeloval, aby Slováci nebyli stejní hlupáci, jako my. Formou "starších bratrů". Počátek naší blbosti byla již volba Václava Havla, počátek liberální demokracie. Volbou Zemana a Babiše se naše země dere nahoru, zvolna ale jistě. Slováci prezidentkou(marketinkový tah) ztratí těch deset let odpoutat se od té liberální demokracie. Víte, že předválečný boj proti liberální demokracii nás oddělil? Tak snad ten současný nás opět spojí!!

      Vymazat
    5. Povolny, o vas tady kazdy vi, ze jste spolupracovnik CIA a monitorujete zdejsi nazory a pak je za tepla donasite.

      Vymazat
    6. 19:11- zatím to tvrdíte jen Vy. Až vás bude více, vyjádřím se. Zatím budu sledovat jen Vaši ID adresu.

      Vymazat
    7. G.Husák rezignoval se slovy: Kdo chce kam, pomozme mu tam a poťouchlým úsměvem.

      Vymazat
    8. Povolny, co je to ID adresa?-) Vy jste opravdu na hlavu:-)

      Vymazat
    9. 19:32- je to moje zkratka, jak Vás mohu, jako spolupracovník CIA, dle 19:11 identifikovat.

      Vymazat
    10. 18:30 Nezlobte se na mě, ale jak jinak interpretovat situaci, kdy 40% Slováků hlasovalo pro Sorošova zajíce z klobouku?
      Pan Vyvadil to okomentoval naprosto správně!

      Vymazat
    11. 18:00
      Myrda Kalousek mívá, když se mu to hodí taky občas názor, proti kterému těžko něco namítnout.
      Dokonce i sxalbotka, když mu teklo do bot nechával svůj blog sepsat anarchistce (nejspíš sáše úhlové), aby pohrozil členské základně guevarovskými (stříleli jsme, střílíme a budeme...) postupy a některé z jeho hlášek (vrácení 4.700 zašantročených z valorizací důchodcům; za měsíc) nebyly špatné.

      Nejde o jednotlivé názory.
      O sektorové dani poslouchám už 20 let, vždycky když má dojít na zavírání, majitelů médií, čapíistů, redirektorů grantů a tak.
      Až bude sxalbotka s bábou sedět v kleci před státním soudem na pankráci, pak si v klidu nějaké názory prostudujme a posuďme, co nám přinesly.

      Vymazat
    12. 22:16- nějak nechápu, proč je to adresováno mně? Nejsem IN, neznám souvislosti.

      Vymazat
    13. Proboha, kam že se to volbou Zemana a Babiše dere naše země? Vždyť právě oni tu liberální "demokracii" dotahují k závěru.

      Vymazat
    14. Ten náskok jednoho kroku Slováci snadno srovnají . Stačí když frau Čaputa po svém zvolení pozve toho Zemanova chráněnce Kvída na Bratislavský hrad...

      Vymazat
    15. 19:28 tiež naňhno rád zavzpomínam, na ten jeho slávny prejav na pätnáctom zjäzde: "Mnohý u nás stále hovira - gensek áno, ale partaj, to je niečo celkom iného! Nie, súdruhovia, to já som strana! A tak ako sa cítim byť súčasťou tej strany, je strana aj súčasťou mňa samotného!"

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://uloz.to/!Jxa3Zj550o5D/okamura-a-spd-voli-dycky-most-kdy-se-romea-cz-praha-omluvi-za-sva-slova-gadzo-preklad-bily-necisty-zjev-godla-se-omluvil-most-za-slovo-cikan-rom-pro-roma-muze-byt-cigan-ale-pro-gadze-pouze-rumburaci-avi-mp4-mkv-jpg

      Vymazat
    2. Honolulu, já bych označení "bílé rasy" rád nosil, aniž vím, jaký je to symbol, na mně je to vidět od pohledu. Jiné je ovšem označit politiky podobného vzhledu opačným znaménkem, jak je označit!

      Vymazat
    3. Bílý IRIS = KOSATEC, u nás kvete v březnu a v dubnu...

      Vymazat
    4. 22:27- nedal by se najít jiný symbol, nejsem znalec, na zahradě mně roste něco podobného ale žlutě a oranžově. Že by vlivem Číny a Ruska?

      Vymazat
    5. PS. na Netu není k stáhnutí mezinárodní "placka"? Co tam v USA děláte, necháváte to na Evropě?

      Vymazat
    6. Kosatce jsou i v jiných barvách, než v bílé. Je ale zajímavé, že mají zvláštní význam jako květina Bohů už od Antiky - Kosatec byl květem bohyně IRIS - duhy... ve staré Skandinávii, ve starém Holandsku (Búrové byli původem z Nizozemska, Angličany nemuseli...) dávno před příchodem křesťanství z Levanty, i v Japonsku chránil proti zlu.

      Vymazat
  6. Nevěřím vám, pane Vyvadile. Ani slovo vám nevěřím. Nevěřím, že jste dosáhl svých polistopadových funkcí jinak, než jako člen klanové nomenklatury. Nevěřím, že jste se stal opozičníkem proto, že se ve vás hnulo svědomí. Nevěřím, že jako člen té nomenklatury nemáte ponětí o tom, jak funguje facebook a že důvěřivé svou skupinou "Přátelé Ruska" přihráváte do databází místních a především zahraničních fízlů. Nevěřím, že nemáte ponětí o tom, že bez bratrů Slováků jsme jeden bez druhého nic a že povýšeneckými žvásty nás rozeštváváte. Zato zcela věřím,jsem si jist, že Bůh se obelhat nedá a každému nám vyměří spravedlivě.

    BB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, pan Vyvadil je ostudou českého národa...

      Vymazat
    2. BB, a L.S.- napřed si srovnejte vy, jste-li Češi a veřejně to deklarujte. Docela se těším, až svoboda slova bude umožněna jen dokázáním národnosti! Potom pominou jiné vlivy!

      Vymazat
    3. BB 18:43 plný víry a nevíry rozdává rozumy. I když, krom Boha, nemá argumenty.

      Vymazat
    4. Slováci nás podrazili dvakrát - 1939 a 1992. Takže kritiku si můžeme dovolit.

      Vymazat
    5. 31:41- v tom 39. jim nic jiného nezbývalo a v tom 92. podrazili jen sami sebe...a dělají to od té doby s neuvěřitelnou pravidelností stále a stále důkladněji...

      Vymazat
    6. Ano,takoví lidé jako LS a BB také existují,názor nemají-nenávist ano.Nejrozumnější by bylo ignorovat je.

      Vymazat
    7. 22:12 Kdyby s náma v 92. zůstali, mohli s náma okusit půvaby havloidismu a mohli to mít už za sebou.

      Vymazat
    8. Naopak by nás odhavlili,protože potřetí ho ve spol státě volit nelze k všeobecné radosti.

      Vymazat
  7. ešte nie je caput zvolená - a vy nie ste pred nami, nejdeme spoločnou cestou, veď preto sme sa rozišli, rozhodne nie ste nám vzorom a politika u nás je na 55 mieste, vy máte kaviareň a my krčmu, to je ten rozdiel ...

    OdpovědětVymazat
  8. Čo je to za týpka, ten Havel? Zeptal se mě jeden ze dvou slovenských chalanov s VŠ vzděláním, když jsem byl zvědavý na jejich názor na Havla. I ten druhý byl zjevně zaskočen dotazem na někoho, o kterém v životě nic neslyšel.
    Udělali mi chlapci radost. Není to s nimi zase tak špatné tam, kam nedosáhne vymývárna štvavé ČT.
    Možná, že i Čaputová o něm nikdy nic neslyšela a ani o globalistech, i když jí zaplatili volební agitaci. Nechme se překvapit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To že neznají Havla, ještě neznamená, že nemají mozek vymytý havlismem-sorošismem. Tahle polymorfní ideologie má neuvěřitelné mimikry. Vemte si, kolik jenom stran vystřídala, nebo zombifikovala v Česku!

      Vymazat
  9. Vyvadil je matěj, ČSSD a už vůbec ne oligarchistická smečka ANO není žádná levice, to jsou mainstreamoví karierističtí evrohujerští kreténi... a zrádci státu a národa a nyní se k nim přidala u ta zkorumpovaná KSČM...a co se týče těch Slováků s tou Pičutovou, tak jen dokazují svojí nepoučitelnost a zabedněnou manipulovatelnost...% blbců je u nich vyšší, než u nás a Smer-SD je to samé, co zdejší socani...a tzv. liberální strany, jako OLaNO, SaS i Progres.Slovensko jsou jen sionističtí pacholci a Sorosovy děvky s Kiskou a Čaputovou v čele...Slováci, styďte se !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodnocení naší politické scény správné,% blbců je přibližně stejné jako u našich pobratimů.

      Vymazat
  10. Aj mna ako bezneho Slovaka prekvapilo, ze v Bratislave 60% hlasov ziskala osoba, ktoru ludia este pred par mesiacmi nepoznali, nic pre Slovensko neurobila ..najviac neponuka nič bežným ludom , teda okrem medového hlásku,migrantov, homo-agendy a akemusi imaginarnemu boju proti zlu..zato jej stupenec uz sa vyhraza tým, ze maju zoznamy narodovcov a ich budu strielať..ked volby prebehli regulerne , tak Slovakom nie je pomoci..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:03..Češi jsou na tom stejně.Příští volba- buď Pánek,nebo Pavel,popř.Pospíšil,možná i Feri,nebo nějaký jiný šmejd od Pirátů...a uvidíte jak ho Česko zvolí.

      Vymazat
    2. 21:03- tuto abnormalitu lze vysvětlit jen zázrakem božím nebo pravděpodobněji mocí médií a peněz mocných v pozadí!

      Vymazat
    3. 21:03
      Tomu se říká zázrak, svatý Antoníčku zázrak...

      Vymazat
    4. no pan vyvadil piše pro penizky takže bych až takovy strach neměl že slovaci jsou pozadu nebo že chtěji vratit komunismus ktery ani prakticky neexistoval vyjma těch jelit co slibem nezarmoutili a komunismus praktikovali a provozuji dokonale za jasotu a hykani vystrašenych voveček ktere stale netuši kdo komunista je a kdo komunista neni stale slišim otazku na pani učitelku jak to bude vtom komunismu když mi odpověděla že v tom komunismu si bude moci každy vzit to co potřebuje a stale mi to připada že se to tak i některym stalo nejen ja jsem si nevzal to co bych dneska potřeboval

      Vymazat
  11. A čo komunisti? Kto volil komunistov v r. 1946 brat Čech? Slováci, alebo Česi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět jste byli krok pozadu. Komunisté na Slovensku získali o několik procent hlasů méně, klasicky jste to však dohnali později a rovnou jste společný stát začali zásobovat vrcholnými představiteli. Ten poslední už nebyl špatný, ale Dubček... Možná byl i hodný, ale to ne vždy a na vše stačí.
      Ale vy jste to měli s chápáním politiky vždy takové "zvláštní". Za vše mluví už dlouho před válkou masivní podpora Hlinkovy partaje bigotního pánbíčkářství řízlého fašismem.

      Vymazat
    2. Voľby 1946: Komunisti v Čechách 43%, na Slovensku 30%. Na Slovensku vyhrala jasne Demokratická strana s 60%, čo českí súdruhovia nemohli prežrieť.

      Vymazat
  12. 21:17 otázkou je, do jaké míry to byla chyba. Jinak, Češi i Slováci trpí malonárodním komplexem. Slováci o to víc, o co méně jsou početní. Natolik je to jednoduché ..., bohužel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekl, že u Slováků hraje větší roli skutečně jejich "mládí". Do 20. století prakticky neexistovali nejen jako stát, ale ani jako národ. Z toho podle mě plyne jakýsi slovenský mindrák, pod jehož vlivem se mnozí Slováci snaží nepřiměřeně až křečovitě vymezovat a možná kvůli dřívějšímu soustátí, možná kvůli větší blízkosti jazykové a kulturní, skoro všichni Slováci mají tendenci porovnávat se s Čechy. Jako mladší brácha se starším. Třeba daleko víc je těší když zvítězí ve fotbale nad Čechy, než řekněme nad Němci. Prostě mladická sourozenecká rivalita. Toť můj názor.

      Vymazat
    2. Dosud jsem Vyvadila nějak toleroval, ale nyní musím říct, že se mi, nehledě na jeho kariéru, jeví jako hlupák. Slováci jsou nám nejbližší národ a v našem zájmu je, se vzájemně sbližovat a respektovat. Ta jeho provokace, jde proti tomu. Navíc, v jakém směru si myslí, že jsme dál? Všichni jdeme špatným směrem a máme liberální vlády. Všechny nás ženou směrem k likvidaci národních svobod a suverenity a my jsme díky Havlovi, opravdu získali náskok. Ani ten vychvalovaný Babiš, příliš nejeví zájem to zvrátit.
      Vyvadilovi se nelíbí Kiska, ale nevidí, že náš Hamáček je totéž. To, že máme za prezidenta Zemana a ne Drahoše, byla otázka cca 2,7% hlasů. Domnívám se, že pokud by byly volby povinné, jak požaduje prezident Zeman (také s tím souhlasím), že volební výsledky by byly lidovější, což se liberálům samozřejmě nelíbí. To platí na Slovensku i u nás. Vždyť ta Čaputová nezískala ani 20% hlasů, všech oprávněných voličů (ale pravda, i to je hezké). P.K.

      Vymazat
    3. 21:53, 22:19 tak nějak to je. Aj keď je preukázané, že rozdelením si ekonomicky nepomohli, doháňajú, doháňajú. Predtým doháňali taky. Dokonca rýchlejšie, keď Česi, Moravania a Slezania priplácali.

      Vymazat
  13. No bohužel Slováci mají vlajky eu vylepené i na záchodech furt se cpou do západních zadků. Pokud jim tam kiska v sukních a spol navezou migranty pak poznají co to je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maj jediný štěstí, že ty migranty tam není cpát kudy. Přes Maďarsko, přes nás, ani přes Polsko to jaksi nejde. Ale Soroš je vynalézavej!

      Vymazat
    2. Migrantů z první vlny mají Slováci plné osady a Husák s Havlem a Rumlem jich k nám "přesídlili" aspoň 300 000... Britové je nechtěli a požadovali po ČR, aby jejich pasy označovala znakem "G" jako Gypsy... což jsme odmítli.

      Vymazat
    3. 22:18 Víte proč nemůže cestovat Kiska do Ruska? Umíte si představit, že by se v Rusku Kiska někomu představil. Dobrý den, já jsem Kiska. Podívejte se do slovníku, co slovo Kiska v ruštině znamená !!!

      Vymazat
  14. Nad Tatrou sa blýska obrovská bruselská riť

    OdpovědětVymazat
  15. Slováci mají problém v tom, že jejich prezidentem, nebo prezidentkou, není Slovenka.

    OdpovědětVymazat
  16. Hlavné správy: Lajčákovo vyjednávání smlouvy s USA hraničí s vlastizradou:

    https://cz.sputniknews.com/slovensko/201903249499812-hlavne-spravy-lajcakovo-vyjednavani-smlouvy-s-usa-hranici-s-vlastizradou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč si Slováci volí do vedení země lidi, co nejsou Slováci?

      Vymazat
  17. Vážený pane Vyvadile, Slovensko je naopak řadu let před námi. Již dávno tam překonali etapu, kdy vládli korupčníci a privatizační mafiáni, stejně jako etapu, kdy ve vládě byla jakási druhá garnitura, navíc silně korumpovatelná a jednající ve prospěch zahraničních zájmových skupin. Na Slovensku se podařilo vytvořit nejen velmi dobře fungující vládní koalici Smeru, SNS a Mostu-Híd, ale tyto strany si cílevědomě budovaly a vybudovaly (zejména Smer) silnou zálohu perspektivních „kádrů“, a to jak ve velkých městech, tak v krajích i na ministerstvech. Představitelé těchto stran, ale zejména ministři a jejich náměstci, jsou buď zkušení právníci (se skutečnou praxí), nebo vysokoškolští odborníci (též se skutečnou VŠ praxí) i zkušení, dlouholetí politikové. Takže je-li někdo z vedoucích funkcí odvolán, či „lidem“ svržen, ihned nastupují plnohodnotní záložníci, kteří od první chvíle pracují s plným nasazením na úkolech ku prospěchu Slovenska. Ví u nás vůbec průměrný občan, že z iniciativy SR se konají několikrát ročně společná zasedání vlád ČR a SR, že se několikrát ročně konají schůzky prezidentů, premiérů V4 a paralelně i ministrů obrany? Že se tam jedná o podstatných věcech (o kterých se u nás prakticky nic nedovíme)? Žel, ČR je zjevně dnes jakýmsi „černým pasažérem“ V4 a o dění ve V4, a zejména na Slovensku, naše média referují pouze tehdy, když se tam pořádají protivládní demonstrace. Že je SR v boji proti mafiím i proti korupci o řadu koňských délek před námi, to se u nás nedovíme. No a to, že si Slováci zvolili za prezidenta A. Kisku a teď si asi zvolí Z. Čaputovou, není ani tak o vůli lidu, ale o síle médií, nevládek a neoliberálních nadnárodních zájmových skupin. Ale zase tak fatální vliv na dění v SR to nemá. Vládě to opět bude komplikovat život, ale určitě ji to nepoloží. Jj, Slovensku bychom s tou naší třetí ligou v parlamentu, druhou ligou v senátu a nekoncepční směsicí odborníků a „odborníků“ ve vládě a naprostým odpadem ve vedení „systémových“ stran mohli jen tiše závidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Slovensku bez větších problémů drží pozice koloniální správy lokajská pakáž stejných charakterových profilů, jako u nás. Vše ostatní je jen zbytečná omáčka se silnou náhražkovou pachutí.
      Metody ovládání států, od měkkých po ty nejtvrdší, mají západní kolonizátoři za ta léta vypracované a zvládnuté velmi dobře. Průměrný občan je není schopen rozkódovat a tudíž ani jim čelit.

      Vymazat
    2. 7:14
      100%
      Do kamene tesat!

      Vymazat
    3. Je neuvěřitelné, jak je současný koloniální systém složitý, sofistikovaný a propracovaný. Většina z nás zná tu obludnou síť politických vyděračských band financovaných americkou vládou, CIA, Sorošem, Rockefellerem, Adenauer stiftung a desítkami dalších nejprohnilejších hajzlů, skrývajících se pod maskou bohulibé činnosti humanitárních nevládních organizací. Zákony jsou v koloniích nastaveny tak, že CIA a spol. platí pouze 10% nákladů této rakovinné metastázy, 90% nákladů musí kolonie hradit ze svého rozpočtu. V koloniální legislativě jsou takzvané tabuizované zákony, jako je zákon o neziskovkách. Pokud se na ten sáhne, okamžitě se dotyčná země ocitá na šikmé ploše a stává se potenciálním polygonem amerických bombardérů. Nad čistotou koloniální legislativy bdí ideologický orgán, v Česku to je CEELI institut. 30 amerických právníků financovaných přímo Washingtonem, školí české soudce, státní zástupce, právníky atd. Přitom americká atrapa právního systému je založena na zvykovém právu, naposledy používaném barbary v před římské době a její výsledky nemají s civilizovaným právem a spravedlností nic společného! Více třeba zde:
      http://neviditelnypes.lidovky.cz/usa-problematicky-puvab-americke-justice-1-fjp-/p_zahranici.aspx?c=A160213_222424_p_zahranici_wag
      Co asi můžou tito "odborníci" naše soudce naučit? My odpověď známe, je to poslušnost k Washingtonu.
      Věnovat se všem aspektům koloniální chobotnice by vydalo na tlustou knihu.
      Hlavním ideologickým pojmem barbarského impéria je pojem "svoboda". Samozřejmě je myšleno svoboda Soroše, Rockefelera a imperiální elity. To poslední, co je žádoucí je svoboda koloniálního otroka. Pro něj je vytvořeno simulákrum svobody. Simulákrum svobody je ideologickou variantou párků bez masa prodávaných v nadnárodních řetězcích. Hlavním úsilím u simulákra svobody je vytvořit takové podmínky, ve kterých se otrok bude rozhodovat podle záměru svých pánů a zároveň tato rozhodnutí bude považovat za svojí svobodnou volbu. Na vytvoření takové paralelní reality jsou potřeba zdroje celé kolonie a ještě musí kolonie přibližně 30% své produkce každý rok odvést samotnému impériu.

      Vymazat
    4. Souhlas. L.Z.

      Vymazat
  18. No, s volbami je problém i u nás. Voliči by asi potřebovali vyměnit, ne? Zeman tu také vyhrál jen o fous. A koho my bude volit příště? Stejně se vliv prezidenta zveličuje. Slováci také přežili Kisku. Záleží přece na vládě a ne co huntorí prezident. Jinak mně pane Vyvadil naopak připadá, že na Slovensku jsou často před námi. Už to, že nemají Senát je jejich velký plus.

    OdpovědětVymazat
  19. Bohužiaľ, ani ja nie som nadšený, čo sa u nás deje. Ak si národ zvolil má to čo chce. "Keď na dno a tým myslím morálne, kultúrne i spoločenské, nech sa tak stane čo najrýchlejšie so všetkou parádou."
    Ale možno sa mýlim, možno "motyka vystrelí", ako rád by som sa mýlil...

    OdpovědětVymazat
  20. Vsak se brzo dockame kdy Horni Uhry budou opet soucasti velkeho Madarska .... Slovensko vzdy bylo a bude pod samospravou Budapestske vlady .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale no tak, nestrašte Maďarskem. Dnes kolonizují svět úplně jiné struktury, než je maďarská vláda. A ty rozhodně nehodlají pustit své kolonie ani Maďarům(taktéž kolonii), ani nikomu jinému. Snad až to dojde na hranici vytěžitelnosti, až nebude co vysávat, tak Slovensko, stejně jako nás a ostatní kolonie, odmrští jako špinavý hadr, nejspíš ve vousaté divadelní scéně "emancipace národů".

      Vymazat
    2. 9:58
      Jestli oni budou jezdit pro příkazy do Pešti, tak možná my by jsme mohli mít parlament ve Vídni a znova si zahrát na národní obrození.

      Vymazat
  21. Ako z tejto diskusie vidieť, degenerácia časti českého národa pokračuje rýchlymi krokmi... Urážky na adresu Slovákov sú len reakciou na vlastnú bezvýznamnosť. Viete čo, zakomplexovanci? Choďte do pr....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dobře, že ses nasral, ty jeden Jánošíku, ale štěkej si tam u vás a na ty psy, kteří vás prodávají a hlavně využij vší své energie a chytrosti, aby vás neobsadili vaši jewrei a jejich posluhové napříč polutickým stranám americkou armádou...

      Vymazat
    2. Pokud pustíte na Slovensko americké sarančata , tak budete bratia úplně v pi..

      Vymazat
  22. Většina zdejších postkomunistů-důchodců často fňuká nad rozdělením společného státu, ale kdykoliv Slováci jednají jinak než by se jim líbilo, ihned se nad ně povyšují jak prý jsou pozadu atd.. Takto by ale společný stát opravdu fungovat nemohl (a i z toho důvodu se Slováci "trhli"). Ono to může být zcela naopak a Slováci mohou být 10-20 let napřed, takže se máte na co "těšit".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meleš nesmysly a vůbec nevíš oč jde, chytráčku...

      Vymazat
    2. 16.13 Jste vedle jak byla ještě krasavice Medusa, když souložila v chrámu... jak dopadla vám poví každý milovník antiky.

      Společný stát Československo a společný Československý národ byla myšlenka Masarykovců a Milana Rastislava Štefánika. Vaši "milovaní" komunisté byli internacionalisty, tedy podporovatelé nadnárodních struktur - včetně Židovských, černošských atd pod heslem "z národů ač jsme různých"... I za Husákovy federace byla běžná spousta smíšených manželství mezi Čechy a Slováky kdy se dětem, Čechoslovákům ;-), psalo do rodného listu národní občanství PODLE MÍSTA SLEHNUTÍ MATKY, takže Češka porodila Slovákovi na Slovensku Slováka, v Čechách Čecha - a samozřejmě naopak, Slovenka rodila v Čechách Čecha a u maminky v Košicích Slováka... Takže byly v rodinách i děti TŘÍ OBČANSTVÍ. Ano 16.13, Slováci, Češi, a všichni i Českolovenští občané. Po rozdělení státu z toho byl guláš, tak je hodně tzv. bipolitů - tedy osob s dvojím, českým i slovenským občanstvím.

      V padesátých letech nebylo povoleno v matrikách a rodných listech zapisovat jako národnost "národnost československá". Nebyla ani předkomunistická, komunistická, nebo postkomunistická. To koukáte, co?

      Vymazat
    3. Anonymní25. března 2019 16:44
      „V padesátých letech nebylo povoleno v matrikách a rodných listech zapisovat jako národnost "národnost československá". Nebyla ani předkomunistická, komunistická, nebo postkomunistická. To koukáte, co?“
      Nehledě na osud krasavice Medusy, my, co jsme v socialismu žili, tak víme, že jsme měli
      Národnost: česká
      Státní příslušnost: ČSSR.
      Nevidím v tom nic šokujícího. P.K.

      Vymazat
  23. Vidím, že se v diskusi hodně lidí pěkně vyblblo. Občas by to chtělo zklidnit hormony a respektovat právo slovenských občanů si vybrat prezidenta dle svého uvážení a vkusu. Chceme, aby odpůrci prezidenta Zemana respektovali jeho volbu a přestali už o něm šířit různá nenávistná tvrzení a demonstrativně ukazovat, že toho člověka nepovažují za svého prezidenta. To je samozřejmě nekulturní. Stejně tak je nekulturní peskovat Slováky za to, že se část z nich nechala okouzlit nějakou téměř neznámou Čaputovou. Bude to jejich volba a já jim přeji, aby se jim žilo dobře a ještě lépe!

    OdpovědětVymazat
  24. Slováci můžou poděkovat Kotlebovi za to že rozprášil Slovensko a vyhrala EU .
    Moja mamka vždy vravila,komu niet rady, tomu niet pomoci. Marčelíno

    OdpovědětVymazat
  25. Skutečně to je počteníčko, jeden pro Čaputovou, druhej proti. Tak nějak mi to připomíná čokly na vsi, za každýma vrata je jinej a každej štěká něco jinýho, když se začne hárat fena, tak se všichni zblázněj a zapomenou na všechno co se děje kolem. Hlavně přestanou myslet mozkem, no jasně to jsou pudy a s tím nic nenaděláš, je to jenom blbý psisko. A jsme my snad chytřejší? Rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano počteníčko, ovšem Čaputová tu celkově prohrává. Zcela pochopitelně. Ale to ji nemusí mrzet.
      Před pár dny v souvislosti s teroristickým útokem na Novém Zélandu mluvil v ČT mladičký odborník nevím na co. Došlo i na téma prezentace této události na dezinformačních webech. A onen asi čerstvý absolvent nějaké bohulibé evropské univerzity řekl na závěr pozoruhodnou věc: Konspirátora neporazíš. Jednak tím označil lidi, kteří se snaží roskrývat různá spiknutí hanlivou nálepkou, jednak dal nepřímo na vědomí, že jsou to blbci. Samozřejmě, protože pravda je přece na jeho straně - na straně Ministerstva pravdy. Má to posvěceno od Evropské komise. A konkrétně od paní Jourové. A to je přece nejpádnější logický argument!
      Mě ale na tom zaujala ještě jedna podstatná věc. Když se ten výrok otočí, bude mít onen vystudovaný cucák 1000x větší pravdu - Mainstream neporazíš!
      Má 1000x větší finanční podporu, 1000x větší sledovanost, 1000 různých nástrojů cenzury a decimování

      Vymazat
    2. protivníka.
      Proto se domnívám, že paní Čaputová může být docela v klidu.

      Vymazat
  26. To nie je ani článok, ale zvratky... Zakomplexovanosť autora priťahuje ďalších spomedzi čitateľov... Len onanujte, bratia...

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Vždy mám radosť po podobných zvratkoch, koľko expertov na Slovensko sa vyrojí v Česku. Skrátka - Česi sa nezaprú - ho..u sa rozumejú, ale do všetkého mudrujú. V EÚ im to nevyšlo, po prvých Havlovych "perlách", ako si pôvodne mysleli, že oni budú tým intelektuálnym Titanom Európy... Tam ich hneď prekukli... Takže sa liečia na Slovákov - ale im sú smiešni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jánošíku, vy Slováci jste prakticky už v prdeli..., nemáte žádnou budoucnost, je vás sotva 5 milionů a nejste si schopni ani zvládnou prostou správu státu, která je soustavně nahlodávaná nepřátelskými menšinami, jako Maďaři a parazitujícími jewreji a cigány...a vy se hádáte, jako vzteklí psi. Brzo se ten váš pašalík rozpadne, část si urve velké nacionalisticko-šovinistické Polsko a část agresivní Maďaři a budete marginál, jako Kosovo. Budete jen cvičák a americké vojenské nástupiště na Rusko. Všechno jste si posrali a začalo to tím odtržením v r. 1992.
      Udělali jste si vlastní stát plný tasemnic a teď jej nezvládáte a necháváte si uplácet zahraničím svou zrádnou poli.reprezentaci, kterou si ve své hlouposti volíte, aby si s vámi vytírala prdel a vy před ní utíkáte do zahraničí..Je mi vás líto...A zvolení podlého, obřezaného trockisty Šefcovica, nebo té sorosovské "děvky babylonské" jen dokazuje, že si samostatný stát neumíte ani řídit, ani obhájit a že si jej nezasloužíte...Pánbů s váma...

      Vymazat
  29. Pre Anonyma 15:31
    Primár Chocholoušek vie, že prispievaš na webe? V Bohniciach je pekné počasie? A strava dobrá? Príď do Očovej, zoznámim ťa s bačom. Ten z teba tú chorobu nvytrieska...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty blbečku, ještě si na mě vzpomeneš a nebude to trvat dlouho...Máš, zdá se, ještě delší vedení, než jsem předpokládal...Po těch palicích se můžete mlátit s tím tvým bačou z Očovej navzájem, možná, že se vám potom rozsvítí a s tím bordelem na Slovensku začnete konečně něco dělat...

      Vymazat
  30. Anonymovi 16:37
    Nevidíš, že si z teba robím srandu? To, čo píšeš, je len na smiech. Alebo si šašek? Nuž, každý máme nejakú podstatu... Ešte, že ťa to uspokojuje. Alebo ti zahýba žena a liečiš si komplex zo zlyhania vzťahov k okoliu? Chocholoušek ti vysvetlí, že toto nie je cesta...

    OdpovědětVymazat
  31. Omlouvám se za 15:31 jako v každé rodině, narodí se jeden blb. Já si myslím, že my Češi, jsme na tom stejně jako vy, taky jsme na letěli na kecy. Horší je, že u nás roste nenávist a lež.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podávam vám, pane, ruku...

      Vymazat
    2. Jánošíku a vy dva šulini, já Slovákům nic špatného nepřeju a ani to nepřeju Čechům, ale realita je realita a o té já píšu, nikoli o svých přáních...Je vidět, že si ani vy nevidíte na špičky svých nosů a abyste neumřeli blbí, přečtěte si např. tohle:

      https://aeronet.cz/news/video-volebni-kampan-zuzany-caputove-na-slovensku-koordinuje-agentura-napojena-na-izraelske-britske-a-americke-tajne-sluzby-agentura-aarona-shaviva-se-dokonce-chlubi-ve-sve-

      Vymazat
  32. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi a soukmenovci, POZOR: Na sajtách naší milované Nové Republiky opět řádí kavárníci, placení agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A KAVÁRNÍKŮ-LEPŠOLIDÍ !!!!!

    Proto žádám soudruhy a soukmenovce z redakce NR, aby NEPRODLENĚ posílili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z pražské 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    A to IHNED!!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší milovanou Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% spolehlivého orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi a soukmenovci, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti kapitalismu, demokracii, Euroamerice a kavárníkům-lepšolidem.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu, putinistu, zem anistu a babišistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi a soukmenovci, a nyní vložím zpět svůj příspěvek z 25. března 3:41.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  33. Ano, my Češi VŽDY volíme socialismus a Veliké Rusko, na rozdíl od zpozdilých Slováků!

    S.s.Vyvadil má Leninsko-putinskou pravdu: Ve volbách roku 1946 jsme my Češi zvolili komunisty, v buržoasních volbách, jako JEDINÝ národ v celé lidské historii.
    A jsme na to dodnes patřičně hrdí, přirozeně.
    Zato Slováci tehdy volili jakési pravičáky, zaostalci jedni křesťanští.


    V současnosti je situace obdobná: Zatímco my Češi jsme se už před lety vykáleli na cestu do Evropy (zvolením našich národních Vůdců Miloše a Babiše), a vracíme se zpět do naší rodné Západní Asie, tak Slováci UŽ JSOU V EVROPĚ !!!
    Zrádci jedni šílení!
    Zrádci Slovanstva a Velikého Putina, BJJP !
    Ano, Slováci se přihlásili k Evropě a evropským hodnotám už přijetím €, toho podlého nástroje kapitalismu a demokracie!
    Zato my Češi a Rusové to „slavné“ € nepřijmeme NIKDY !!!

    A dnes ta Čaputová, primitivní antikomunistka a antiputinistka …
    Ano, Čaputová NIKDY nebyla ani členkou KSČ, ani spolupracovnicí StB/KGB/FSB; no chápete to?!
    S takovou skvrnou na pověsti by u nás v Česku a Rusku nemohla vylézt na veřejnost, ani kdyby byla chlap či alespoň starobní důchodce jako náš Miloš, že.


    Jenže na tmářském křesťanském Slovensku si paní Čaputová vysloužila podporu nejreakčnějších kruhů společnosti – eurohujerů, papeženců, luteránů a jiných sluníčkářů, intelektuálů (snad VŠECH osob s vysokoškolským vzděláním!!), podnikatelů a dalších podobných lepšolidí.

    Předpokládám a doufám, že naši lidé z StB/KGB/FSB si pořizují podrobné + pečlivé seznamy všech voličů eurohujerky Čaputové.
    Tyto seznamy použijí naše orgány činné v trestním řízení, brzy po osvobození Slovenska naší a ruskou armádou.
    Ano, jednou na tu Slovač odrodilou, poevropštěnou vlítneme, my Češi a Rusové, a poskytneme Slovákům TAKOVOU bratrskou pomoc, že budou mrkat.
    Pak Slovensko opět připojíme k Česku, tentokrát navždy.

    Ještě připomenu, že naše znovusjednocená vlast se bude jmenovat Česko-Moravská socialisticko-babišistická republika (ČMSBR).
    Ano, po osvobození ukončíme onen neúspěšný experiment s pokusem o vypěstování Slováků-uvědomělých budovatelů socialismu a milovníků Ruska.
    Ze Slováků uděláme Čechy a Moraváky, vědecké ateisty, komunisty a putinisty, název „Slovensko“ vymažeme z dějin i map - a bude po problémech, navždy.

    Demokracie - toť kázeň!“ (Kl. Gottwald)


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  34. Rovno autorovi článku - Volíme Čaputovú - napriek tomu, že je liberálka - nie preto!
    Je to kandidát s najväčšou šancou stopnúť SMER = hromadné rozkrádanie krajiny, prevod zdravotníctva do súkromných rúk - PENTE, neskutočný bordel a korupcia v polícii a justícii, tendre na ktorých sa nabalí 20 "správnych" firiem, dodaný materiál je podradný, ľudia čo to reálne robia to ani nedostanú zaplatené a skrachujú....
    Pardón, ale viac ma štve, že mi decko zhorí vo vlaku cestou do školy /podstav rušňov, ale naopak prezamestnanosť v administratíve -kohože príbuzenstvo? je tiež známy fakt/, než či prezident napríklad podporí takú, alebo onakú formu registrácie 4% ....budú ich 4% a na našom živote to nezmení vôbec nič.
    Mimochodom líder "liberálnej" SAS nemal najmenší problém poslať p.Merkelovú do kýbla, čo sa týkalo migrácie a povinných kvót a omlátiť jej pritom o hlavu nemecké a európske zákony.
    Naopak Smer má v SR silné reči, a v EU stiahne chvost...
    Ide o to, ktorá strana berie do úvahy spätnú väzbu od voličov...
    Takže to škatulkovanie na našu politickú scénu nesedí. Reálne je to o úplne inom.
    A na záver : Naozaj je to rozdelenie také +? ČeskoSlovensko bola krajina, s ktorou bolo treba počítať!
    Myslíte, že má takú pozíciu samostatné Česko a Slovensko?
    Ja teda nie.

    OdpovědětVymazat