Reklama

.

.

pondělí 4. března 2019

Ladislav Větvička: Dnes mažou profily, zítra lidi. Přituhuje. Pravda o Havlovi

Ladislav Větvička
4. 3. 2019   ParlamentníListy
ROZHOVOR „Ano, s nejvyšší pravděpodobností se celá akce odehrála v prvních dnech pod taktovkou StB pod vedením Aloise Lorence, geniálního šéfa StB s IQ okolo 150. Ale koho to dnes zajímá?“ říká k neustálým dohadům ohledně toho, jak to vlastně bylo se sametovou revolucí, známý bloger Ladislav Větvička. Obsáhle promluvil o Václavu Havlovi a nevynechal ani „humanitární“ bombardování Jugoslávie. Vyjádřil se i k situaci na sociálních sítích. „Denně přijímám několik žádostí lidí, kterým FB zrušil profil nebo zakázal komunikovat, obvykle kvůli naprosto neškodným výrokům,“ říká několikanásobný bloger roku. V rozhovoru s ním pak nechybějí ani Michael Kocáb nebo Zdeněk Svěrák.


Vy jste se nedávno vyjádřil v tom smyslu, že oficiální média jsou v dnešní době už plně znormalizovaná a na sociálních sítích se na lidi pořádá štvanice. Dodal jste také, že „přituhuje na všech frontách“. Můžete to konkrétněji rozvést, z čeho a proč máte takový pocit?

Pokud máte soukromý účet na fejsbučku a tam svých standardních 300 nejbližších známých a přátel, ani si toho nevšimnete. Pokud máte 5 000 osob, kteří na FB čtou vaše příspěvky, je ten úhel pohledu jiný. Denně přijímám několik žádostí lidí, kterým FB zrušil profil nebo zakázal komunikovat, obvykle kvůli naprosto neškodným výrokům. Pokud vím, udavačská sekce Ministerstva vnitra také nebyla zrušena, takže z vašich peněz někdo kontroluje soukromou komunikaci, udává a zakazuje vám komunikovat. Jestli to někomu připadne normální, tak se asi brzy bude divit, když řekne nepovolené slovo do telefonu a operátor mu na měsíc vypne přístup k síti. Můžeme aktualizovat mrazivou předpověď z poloviny třicátých let: „Pokud dnes mažou profily, budou brzy mazat i lidi...“

Návrh skupiny poslanců kolem Václava Klause mladšího ohledně mazání příspěvků na sociálních sítích neuspěl u Ministerstva spravedlnosti. Resort doporučil návrh neschválit. Je Klausův návrh cestou, jak chránit demokracii? Odpůrci návrhu říkají, že by jeho prosazení nahrávalo ruské propagandě. Co na to říci?

Naprosto rozumím snaze Václava juniora. Jestli to pomůže ruské propagandě, to nevím, právě tak nevím, jestli to pomůže americké propagandě. Lidé nejsou hloupí, že? Podvědomě cítí, co je správně. Takže záleží na tom, jak bude ta propaganda chytrá. Pamatuju si, že někdy okolo roku 1988 naši bolševici vypnuli rušičky Svobodné Evropy, Hlasu Ameriky, BBC a spol. a hrozně se rozčilovali, že na oplátku jim není umožněno vysílat naši propagandu do západní Evropy. Ono to umožněno bylo, vysílat se dalo, ale s prominutím, kdo by ty žvásty poslouchal?

Ale od Ministerstva spravedlnosti, prolezlého multikulturními kolaboranty, kde jakýkoliv soud trvá několik nebo desítky let, neočekávám žádný krok proti nadnárodním silám ani uvnitř, ani zvenčí. Vždyť na jedné i druhé straně jsou tytéž typy – na jedné straně bývalí straníci, zlomení tehdejší mocí k prohlášením o vstupu vojsk, na druhé straně jsou západní struktury znormalizované politickou korektností.

Když jsme u toho, letos slavíme třicet let od sametové revoluce. Co nám podle vás tato „porevoluční“ doba vzala a co naopak dala?
No, co si budeme povídat? Komunisti byli hloupí. Kdyby na podzim 1988 přišli s uvolněním režimu ve smyslu svobody slova – tedy svolení s publikací děl našich tvůrců v emigraci (včetně Havla), uvolněním pravidel pro cestování do KS (v bolševické hantýrce do kapitalistických států) a ekonomickým změnám důležitým pro pracující lid (mám na mysli dovoz mikrovlnek a friťáků), pak by k žádné sametové „revoluci“ nedošlo. Ale bolševik byl těžkopádný, přemýšlel ve svých pětiletkách. Všechny tyto věci plánoval otevřít na sjezdu KSČ na jaře 1990, ale to bylo pozdě. Kdo dnes ví, že uvolnění zakázaných čs. filmů do distribuce bylo povoleno už v září 1989? Kdo dnes ví, že na únor 1990 bylo plánováno uvolnění pravidel pro cesty do Rakouska a Jugoslávie? To už bylo pozdě a bylo toho málo.

Co nám porevoluční doba dala, anebo vzala, záleží na každém z nás podle toho, v jakém jsme byli věku a postavení. Mně dala velice mnoho. Najednou bylo možné podnikat, zmizet za hranice, učit se jazyky v zemi, kde se daným jazykem mluvilo, a tisíce dalších věcí. Erupce svobody byla neuvěřitelná – nový tisk, nová rádia, možnosti, které ještě před pár měsíci byly nemyslitelné. Ne každý měl možnost tu dobu využít. Když musíte živit rodinu, tak máte určitě jiný úhel pohledu, než když jste student a vydělané peníze můžete využít jen pro svůj rozvoj.

Stále se řeší, jak to s takzvanou sametovou revolucí opravdu bylo. Petr Pithart dokonce mluví o tom, že šlo o „vyjednané předání moci“. Co vy si o tom myslíte?

A není to jedno? Ano, s nejvyšší pravděpodobností se celá akce odehrála v prvních dnech pod taktovkou StB pod vedením Aloise Lorence, geniálního šéfa StB s IQ okolo 150. No a co? Stejně nedokázal odhadnout následné kroky a situace se mu vymkla z rukou kvůli neschopnosti zastaralých kádrů z KSČ. Ale koho to dnes zajímá? Důležité je, že celý přechod proběhl mírovou cestou, že neprobíhaly boje v ulicích, že se neničil majetek a nezabíjeli lidé. Dnes jsou mnozí chytří a říkají, že se měl bolševik pozatýkat, postavit před soud, rozpustit, potrestat, vláčet ulicemi.

Dokážete si to představit? Bolševici měli milion a půl členů. To znamená, že prakticky v každé rodině byl člen strany. Opravdu si myslíte, že by tato vedoucí vrstva souhlasila s tím, že bude najednou obětí „demokratizace“? Kolik členů strany a kolik nečlenů strany bylo předchozích dvacet let vydíráno kvůli dětem nebo postojům v obrodném procesu roku 1968? Právě za toto normalizační svinstvo by si zodpovědní bolševici zasloužili být vláčeni v bahně a utopeni ve Vltavě. Místo toho i ti, kteří se jednoznačně podíleli na pozvání intervenčních vojsk a kteří se měli účastnit kolaborantské vlády, v klidu dožili ve svých vilách, a ještě jim byly postaveny pomníky jako Vasilu Biľakovi. Při sametovém převratu se to lépe udělat nemohlo a později už to nešlo. Sliby se mají plnit. A prezident Husák po své rezignaci si přece s novou vládou zapálil doutník a povídá Čarnogurskému: „Janko, nerobte procesy, není to dobré...“

O porevoluční době promluvil i hudebník a bývalý politik Michael Kocáb, který naopak tvrdí, že u všech jednání byl a o žádný „obchod s komunisty“ nešlo. Uvedl ale zajímavou věc. Řekl: „I po 30 letech mi vyvstává otazník, proč Federální shromáždění jednomyslně zvolilo Václava Havla prezidentem, stejně jako že nás kooptovali za členy Federálního shromáždění. Nechápu to, že 300 bolševiků, kteří nás nenáviděli, aby každý bez výjimky zvedl ruku pro Václava Havla a pro nás, kooptované poslance.“ Jak si to vysvětlit?

No a co Michael čekal? Že na veřejném jednání mezi OF a KSČ, kde byli novináři i agenti StB, se zvedne Adamec a řekne: „Tož chlopi, domluvme se, vždyť zme Česi. Ja nebudu robit problemy s tym Dienstbierem na zamini, tady kolega Čalfa dohodne, že kluci zvednou ruku pro teho Havla, a vy nam slibite, že se nebudeme popotahovat po soudach a robit procesy, co?“ A Urbánek by řekl: „Pane Hahahavel, podepište se mi tu do te vaši knižky, ja jako mašinfyra sem tu vašu knižku nikdy neviděl...“ Tak takhle to asi nefunguje, že?

Jak vůbec s odstupem doby vnímáte Václava Havla? Všiml jsem si, že jste na svém FB zveřejnil jeho fotku s podnikatelem Bakalou a zmínil jste se o ztracených milionech z OKD…

No to je ale úplně jiné období! Václav Havel patří jednoznačně k nejvýraznějším postavám našich dějin. Můžete si o tom myslet, co chcete, můžete o tom i diskutovat, ale nic na tom nezměníte.

Podle mě, a to jsem četl všechna jeho dostupná díla literární i dramatická, nedokázal psát tak, aby to mělo hlavu a patu, a tím pádem to nebylo a dodnes není srozumitelné řadovým občanům. ... ... ...

50 komentářů :

  1. Banda multikulturních pošuků vládne proti svým lidem a moc se diví že se jim to nelíbí.Cenzurou se nezachrání každý normální člověk je pošle kam patří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach.
      Každý normální člověk.
      Náhodou jsem zažil nějaké volby v roce 1971, kterých se zůčastnilo přes 90% voličů.
      Od té doby na normální lidi nevěřím.

      Panstvo se neuvěřitelně vylekalo voleb do EP a začíná hysterčit.
      Nemá proč.

      Většina lidí je setrvačných, stačí, aby banky na den na dva vypnuly bankomaty.
      Nebo škodovka zastavila linku a začla montovat automaty.
      Nikdo nechce být na ulici z donucení.
      A bránit se neumí.
      Se Středulí.

      Vymazat
    2. 10:14 Co to povídáte nechci aby nám vládli takový blbci proto půjdu k eu volbám a budu volit SPD. Jestli nejste normální člověk tak já jo.

      Vymazat
    3. Samozřejmě, jenom volením SPD do Evropského parlamentu můžeme něco změnit i u nás!!!

      Vymazat
  2. Ovšem jedno pravidlo platí dnes a platilo i vždy v minulosti. Navzdory tehdejší propagandě, která nám byla vnucena a kterou zde rozšiřovali kolaboranti pomocí silových složek, platí fakt,že Rusko bylo a je pro nás nepřítelem č.1. O tom není pochyb a začínají to pomalu chápat všichni na planetě. Kdokoliv se s nimi zapletl, měl následně ohromné problémy. Chci položit jednu otázku . Nebylo by lepší, kdyby tady nebyli ? Pan Větvička hodně cestoval a může porovnávat. On sám se vyjádřil , že 'ruský' model je cesta do pekel.Jen bohužel oni ho vnucují světu. My s tím máme svoje bohaté zkušenosti. Divím se, že dnes pan Větvička kritizuje kroky, které Amerika a západ dělají, aby zabránili útokům Ruska na nás. Vidíme to na Ukrajině, v Gruzii a jinde.Proto já vždy budu stát za Amerikou, našim opravdovým ochráncem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Troubo 9:26, že jsi najivní, to je z tvého "grcu" jasné každému kdo má IQ větší jak mikrovlnka. A spoléhat na pomoc největšího agresora na planetě, kterému jde především jen o prachy a nerostné bohatství, je už jen k smíchu, soudruhu LGBT.

      Vymazat
    2. To není jeho "grc". To je tapeta, kterou vytovřil nějaký vnitro-opravář pravdy a skutečnosti a tenhle nedouk a trouba tím příležitostně tapetuje diskuze. Oni si myslí, že blbinami, lhaním a překrucováním se jim podaří udělat z lidí poslušné blbce.

      Vymazat
    3. 9:26
      Pokud to má být ironie, tak by na tom chtělo ještě trochu zapracovat. Pokud to ale jeko ironie míněno není, tak je to deklarace blbosti v její ryzí podobě.

      Vymazat
    4. 9.26, váš americký ochránce útočí, rozvrací a vraždí ve světě ty slabší, kteří nehodlají zastávat jejich zájmy, podporovat zvrácené americké hodnoty, byť by to bylo v rozporu a balancovalo na hraně sebezničení.Nyní balancuje na sebezničení demokratická, protinárodní EU.Kdo jednostranně vypovídá důležité mezinárodní platné smlouvy a ujednání(INF a viz.Írán, jež toto vypovězení přímo ohrožuje mír a stabilitu Evropy, nikoliv USA)?Kdo rozvrátil Blízký východ a sever Afriky do chaosu, jež nastartovalo migrační krizi?Podle vás asi Rusko a Čína, že?Kdo disponuje 800 základnami po světě pro udržení americkké hegemonie silou a strachem?Asi také Rusko a Čína.

      Vymazat
    5. Snažil jsem se jen vyjádřit můj názor ,který není ojedinělý. Je to zcela zřetelné i podle veřejných průzkumů,lidi se Ruska bojí. Mají špatné zkušenosti.Taky jejich rodiče a prarodiče,celé generace. A namísto normální odpovědi a argumentů, vaše štěkání a urážky.Ale to je taky odpověď,alespoň víme co jste zač, vy antidemokrati . Jděte se bodnout.

      Vymazat
    6. 13:36 Lide vaseho razeni jsou tedy xenofobove?Protoze to neni Rusko,ktere vsude rozvazi "demokracii"

      Vymazat
    7. Blbeček trolíček 13:36 Zato, že si dosratý z Rusov aj s so svojimi páničkami, my nemôžeme. Väčšina národa sa Rusov nebála ani predtým a ani teraz.

      Vymazat
    8. Vůbec se mi nechce věřit,že to myslíte vážně,jako člověk z jiné planety,který vůbec neví,o co jde!

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. 19:16
      už zase tady smrdíš, ty tapetářský hovno?

      Vymazat
    11. 19:16

      Tak Rusové se pokouší ovlivňovat mé mínění. Hrůza, úplně z toho seru strachy. Taková obludnost! Dnes už asi vůbec neusnu a možná ani zítra.
      Pak mě to snad přejde a uklidním se při vědomí toho, že jsem v dobrých rukách propagandy USA a jejich vazalských novinářů, kteří mi vždy včas sdělí, jaký je ten správný náhled. Žádný Rus mě už nikdy neovlivní, tak dobře budu naformátován!

      Vymazat
    12. 9:52 Jediným opravářem Pravdy tu je tvá banda odulýc čechomužyků, lŽIDvoráku! To je o vás, zdegenerovaných čichačích prdů téhle židočekistické poloopice! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      všeobecně známý! Takové zločince, co brání zuby nehty, aby i u nás proběhla důsledná dekomunizace je v nejvyšším zájmu této země potřeba zlikvidovat dříve než nás zatáhnou mezi tuhle smradlavou hordu Bojaryšnikem zpitých podlidí v pochcaných teplákách! - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      Vymazat
    13. 21:22 Jsem sprej na putleroffskou hnilobu tvýho typu, která se lejnu svým odporným smradem podobá milionkrát více! Neb vycházíš přímo z kremelský zengrúny ...

      Vymazat
    14. Však žádné Rusko dávno není! Po roce 1917 bylo nahrazeno kagalem SSSR, jehož je současný parchanát Chujlostan jen nepříliš odlišným, leč slabým nástupcem - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/image02021.jpg

      A tento Chujlostan bude zničen! Blbečkům spikleneckejm se nakecalo že se jako plní coudnhovnistický projekt rasové výměny v Evropě, ale houno houno! Jde o nordickou lest! Barbarossa II. bude bezbolestná pro naši rasu! Paní Merkel a an Macron spolus s panem Trumpem naoko provádí plán hraběte. Ale v reálu je to jen chytrá záminka! Ti čmoudi budou posláni právě na Východ jako odminovači, sebevraždední atentátníci (živá torpéda) a odstřelovači. Mnozí z nich totiž prodělali výcvik již ve svých zemích původu a navíc znaj putleroffce a jejich způsob boje! Nenávidí je a budou mstít za Kábul,Groznyj, Allepo a další místa zničená bolševickou a putleroffsku soldateskou! Sami většinou padnou v boji a vezmou sebou putlerské vrahy. A naši poté již jen obsadí tuto barbarskou zem, aby ji vrátili civilizaci ....

      Vymazat
  3. Já si myslím, že procesy být měly. Jak vidím na tomto webu, začínají se množit škodlivé tendence, charakteristické pro určitou sociální skupinu. Vypadá to na ruskou propagandu, cílenou na běžné obyvatele, aby je zmátla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ale anonyme 9:29 nevypadáš, ty jsi - velký pitomec a nácek z "určité sociální skupiny" korektních fašistů.

      Vymazat
  4. 9.26 - Vy vidíte jen Východ, ale co je v Německu, Velké Británii a o Francii už nechci ani psát. K moci se dostala banda s heslem "Čím hůř, tím déle se udržíme". V naší zemi musí být vláda, kterou musí zajímat jen jedno, aby se lidi měli pořád dobře. Důchodcům se přidá 900 Kč, ale sežere to inflace, tak co to je? Volbám už vůbec nevěřím a ani se nedivím, že obyčejný lidi tam nejdou. Ať nikdo nedělá z lidí hlupáky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo pane, Pirátům rostou preference a veřejně prohlašují, že ČR by měla přijmout několik desítek tisíc imigrantů a dát jim státní byty, domací si prý mohou vzít hypotéku, co s takovým nemyslícím materiálem chcete dělat? Oni v NWO mají v mnoha věcech pravdů. Vemte to tak, že hlupáci spotřebovávají zdroje a produkují odpad, k čemu tady jsou!? Nemyslící tupá masa.

      Vymazat
  5. Podívejte se na původní rozhovor, to nejzajímavější zde není.
    Podobnost čistě náhodná:

    - Zkrachovalci a samozvanci chtějí vyčlenit náš stát ze společenství socialistických zemí.
    vs.
    - Neurvalci chtějí vytrhnout česko z Evropské unie.


    - Napadají nás za to, že uskutečňujeme ideály, za které umírali nejlepší synové a dcery našich národů, za socialismus, který v naší praxi ztělesňuje vše ušlechtilé a humánní.
    vs.
    - Když tohle připustíme, tak pošlapeme to, za co praví vlastenci umírali, za demokracii, aby byla zachována, aby ty hodnoty, které sdílíme s ostatními v tom evropskím klubu, byly uchráněny.


    - KSČ prohloubila program rozhojňující životní úroveň lidu, jeho politické a sociální jistoty.
    vs.
    - Po hmotné stránce se nám nikdy nežilo tak dobře.


    - Pomluvy jsou koordinovanám způsobem rozšiřovány po světě. Protisocialistický hanopis lživě pomlouvá revoluční vymoženosti.
    vs.
    - Informační technologie jsou zneužívány silami zla. Lze tam lhát a nemůžete dokázat, že je to lež, nebo se to dokazuje velmi těžce.


    - Všechno co je proti socialismu, je jim dobré.
    vs.
    - Lidé si neuvědomují, že vstupem do EU musela země část suverenity ztratit.


    - Pár agentů imerialismu spřádá plány na přípravu nové kontralrevoluce.
    vs.
    - Síly zla se snaží rozdělit zemi, aby ji mohly ovládnout.


    - Snes planě plarí gottwaldovské: "Republiku si rozvracet nedáme!"
    vs.
    - Lidé se musí vzdát kousku svého názoru, když je většina pro jiný názor


    Ztroskotanci a samozvanci, Rudé právo, 1977
    vs.
    Zděněk Svěrák, Má Evropa, 2019

    Anebo také

    Zděněk Svěrák, Před
    vs
    Zděněk Svěrák, Po


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, pán zdeněk svěrač je nepochybne flexibilný káder s veľkou budúcnosťou.

      Vymazat
  6. KSČM není ani po 30 letech demokratickou stranou.

    Poučen mediálním mainstreamem, strážci pravdivých informací a bojovníky proti ruské propagandě na příkladu Sýrie, kde jediné demokratické síly byly ty, které léta vedly občanskou válku proti vlastnímu státu.

    Stala by se KSČ demokratickou stranou, pokud by zde po převratu, se zbraněmi Lidových milicí, také rozpoutala občanskou válku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To záleží na tom, jestli by porazila kontrarevoluci(neporazila, protože za ní stálo zahraničí a hlavně politbyro SSSR).

      Čistě teoreticky kdyby tedy zvítězila, byla by samozřejmě demokratická. Historii vždy píší vítězové.

      Vymazat
  7. Ještě k
    Ještě k tomu srovnání výše:

    Některé ty výroky v doslovném srovnání pokulhávají, ale vyznamově sedí. A pár jich tam je mrazivě přesných.
    To je tedy to, kam „to tedy Zdeněk Svěrák dopracoval“ jak to hodnotí Větvička.


    Mrazivé na tom je především to, že havloidi chtějí být přesně jako oni, ale nemají na to. Někdo z nich někdy umíral za nějaké ideály? Někomu, někde, někdy "prohloubili ekonomické a sociální jistoty"?

    Větvička to srovnání podává, jako by šlo o něco naprosto stejného, jen s opačným znaménkem. Stejně nabubřelé, stejně směšné.

    Ale to nesouhlasím. Já se kolním spíše k tomu, že jde spíše o


    - Pravdu - byť pateticky a frázovitě podanou. Slovníkem poplatným době.
    vs
    - Lež - také pateticky a frázovitě podanou. Ale tím ta podobnost končí.


    Lež není totéž co pravda. I když se nám její jazyk zdá dnes stejně směšný. Schází jí podstatné: vazba na realitu. Věci se nějak udály, někdo něco udělal, jiný nic takového nikdy neudělal. A slova, věty, celé knihy plné slov a vět na tom nic nezmění. Jenom podpírají další, věty a řeči, stejně prázné a nic nemění. Stejně impotentní. A tak pořád dokola. Protože víc s tím dělat nejde. Stavba ze lží.


    ps.
    + něktěří komentátoři pod článkem k morálnímu profilu autora:

    Svěrák, farmářka, 04.03.2019 8:58:14
    je korouhvička ve větru, velmi lehce se přizpůsobí jakémukoli režimu. V tom minulém byl velmi vytíženým nejen hercem, ale i režisérem. Točil jeden film za druhým, točil pohádky, pořady pro děti. Hrál divadlo a rozhodně nebyl nijak perzekuovaný, přes tehdejší cenzuru mu prošly i různé dvojsmysly, které do filmů občas zakomponoval. Nikdo, kdo nebyl maximálně poplatný režimu, nemohl v období normalizace točit jeden film za druhým, je nutno připomenout, že tehdy veškerou filmovou produkci financoval stát (jen občas se jednalo o mezinárodní koprodukci), takže někomu, kdo nebyl k režimu dostatečně loajální by rozhodně neumožnil tolik točit a hrát. Po roce 1990 se stal ze Svěráka kovaný havlista, kterým zůstal dosud

    tomu srovnání výše:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pán Vetvička ma týmto článkom sklamal a Vy ste to dobre vystihol (dôvod), ďakujem.

      Vymazat
  8. Roli roku 1989 Havel zvládl dokonale. Provedl společnost bezbolestným procesem bez krveprolití k demokracii.

    Nesmysl!!! Výrok neodpovídá skutečnosti, není tedy pravdivý. Správně - pravdivě má znít takto: Roli roku 1989 Havel zvládl dokonale. Provedl společnost bezbolestným procesem bez krveprolití ke kapitalismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A používal k tomu metodu lži

      Např.
      1/
      nejde mi o majetek (za pár měsíců se již dvě Havlovic Dagmary hrdlily o Lucernu na Václaváku)

      2/ měly by se rozpustit všechny pakty Varšavská smlouva i NATO

      atd.

      Vymazat
    2. Havel byl jedním z “kontrolované” opozice, vytvářené soudruhy celá 60. až 80. léta. Aby zapůsobili moskevští režiséři věrohodně, měli někteří disidenti fešácký kriminál, zatímco ti opravdoví antikomunisti byli persekuováni. Západ Bohužel tento nastrčemý disent přijal jako opravdový. Pokud by v ČR zvítězila doopravdy kontrarevoluce, nebyl by dnes u moci ani Zeman ani Bureš! Ale v ČSSR se nemohl stát prezident někdo, kdo nebyl pod kontrolou a kdo by začal provádět skutečnou antikomunistickou deratizaci. Vždyt’ by ho možná ještě ten den, a to všemi prostředky, odstavili! Díky množství kolaborantů, co drželi rudé fangle, aby je pak za pár měsíců měnili, stejně jako prezentované názory… bylo to divadlo, stejně jako 17.listopad, jen mnozí herci a stafáž byli oklamáni, stejně jako diváci. Další pokračování dějství bylo např., jak Kocáb zařídil odsun sovětské armády. Má asi zázračné schopnosti. Stotisícová okupační armáda se celá, včetně nejvyššího velení v Moskvě, z Kocábova vystoupení vyděsila… To je asi stejně uvěřitelné, jakože soudruh Zeman svým opileckým projevem zařídil, že do Česka neproudí tolik migrantů, jako do západní Evropy… a dokud budou blbci ve své většině věřit mediálním a politickým báchorkám, a to pořád těch samých rudých xindlů, tak se tu nic nezmění…

      Vymazat
  9. Větvička - uctívač Havla ?
    Děkuji, to mi stačí.

    OdpovědětVymazat
  10. Je skutečně škoda, že natolik vnímavý člověk jako občan Větvička neví, že rušičky byly vypnuty na základě ujednání „Helsinského koše“ v roce 1975 (s úlevou vzhledem ke značné úspoře elektřiny ...), že si nesrovná v hlavě ekonomické limity komunistického režimu při hospodaření s devizami, státní banka regulovala výjezdy do „kapitalistického“ zahraničí omezováním devizových příslibů, když až politické vedení prosadilo nárok na příslib nejprve jednou za tři roky, později jednou za dva roky. To do jisté míry také jako ozva na ujednání již zmíněného „Helsinského koše“.
    Občan Větvička bohužel nechápe, že dovážet ze západu „varné konvice“ atd. atd. byl zas jen a jen problém devizových prostředků, když jejich nedostatek a naopak naléhavá potřeba pro průmysl, byly do značné míry dány západním embargem vyspělejší techniky, limity exportů do zemí „míru a socialismu“ a především, extrémními cly pro dovozy a svým způsobem i vývozy. Proto ČSSR musela držet neuvěřitelně široký sortiment produkce jak pro výrobu, tak pro spotřebu s důsledkem v malé seriovosti, nákladnosti a pomalých inovací… celkem vysokých výrobních nákladů, tedy i koncových cen a trvale „nedostatkového hospodářství“. Nic k nepochopení! Kdo přemýšlí ví, že každá politika je podmíněna silou hospodářství. Prostě, převážně z objektivních důvodů, na jinou politiku ti komunisté neměli.
    A celé to protikomunistické hnutí? Pod vlivem západní propagandy idealizovaný obraz západního světa, představy všemožného „zbohatnutí“, bezbřehé svobody ... Žádné reformy, které měl a snad jen teoreticky mohl realizovat komunistický režim by, po pádu SSSR, nezabránily výprodeji českého ani slovenského národního hospodářství. Je zcela lhostejné, zda cestou mrtvého studenta Šmída a hollywoodského zrození superstar Václava Havla, nebo jakkoli jinak. Neznalost a hloupost, to je rozhodující půda pro každou manipulaci. Režim, kde bohatí bohatnou a chudí chudnou je neobhajitelný, ať už sám sebe pojmenovává, jak chce. To je právě to, co komunistům vytýkat nelze, pane Větvičko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně.

      Vymazat
    2. Opravdove informace jsou vzdy jine nez ty "ideologicke"Diky za ne

      Vymazat
    3. 14:05 Veľmi dobre zhrnuté.

      Vymazat
    4. 14:05- byť velice přesně jste vyjmenoval možnosti socialismu v kleštích "Západu", nevyčítal bych Větvičkovi nepřesnost odstavu rušiček. V ostatním má Větvička pravdu, především v neschopnosti KSČ převzít iniciativu k přechodu na kapitalismus, který vedení měl být jasný minimálně o pár let dříve před 89. Zabránili by divoké privatizaci, omezili by výprodej státu. Zřejmě poměr ukomunistů oproti komunistům byl 10:1 a ani IQ Lorence a mnoha dalších nestačila. To si myslím, že i pan Větvička v omezeném prostoru rozhovoru sděluje.

      Vymazat
    5. Pane Povolný, udivuje, jak se můžete domnívat, že otázka vybrakování národního majetku mohla být jakkoli, dokonce předem řešena komunisty dokud byli u moci. Domníváte se, že mohli ovlivnít míru státní suverenity po pádu vlastní moci, domníváte se, že mohli udržet významný podíl na moci po pádu SSSR? Uniká Vám příběh Ruské federace? Lituji, ale daný text pana Konvičky je povrchní a tendenční. V jednom máte pravdu, těch ukomunistů s nastupujícími generacemi přibývalo. Bude to tím, že po morálce je voláno tím víc, čím větší části společnosti jde o holou existenci. Za komunistů to hrozilo méně a méně, pokud vůbec.

      Vymazat
    6. 3:05 Větvičky

      Vymazat
    7. 3:05-ano, opravdu se domnívám, že včasnými reformami hospodářskými, mohli zabránit vzniku OF, prezidentství Havla a kuponovce. Stačilo se rozdělit před vyhlášením voleb na Soc. dem. a ponechat zbylé v KSČ. Pravice by se nestačila zformovat a vývoj by byl jiný. Byli by jsme v kapitalismu stejně ale za jiných podmínek.

      Vymazat
  11. S větou "Václav Havel patří jednoznačně k nejvýraznějším postavám našich dějin." souhlasím. Tedy když se na ni dívám ve světle německých dějin. Adolf Hitler také jednoznačně patří k nejvýraznějším postavám německých dějin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ĆETL JSEM V TISKOVINĚ Z ROKU 1940: "Francisco FRANCO, HRDINA, vstupuje do světových dějin". Pravda, kolik španělských generálů či admirálů od doby Dona Juana de Austria zná tolik lidí, kolik jich ví kdo byl Caudillo?

      Ovšem Havel by těmto velikánům mohl dělat kulisáka, možná i klauna... kdyby tolik nechlastal.

      Vymazat
  12. A titul BLBEC ROKU získává zaslouženě Prajzák Větvička, a to za svůj památný výrok, že : "Václav Havel vybalancoval mírový přechod od jednoho režimu k novému režimu ".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že jediné, co tak mohl vybalancovat byla svatba s Dášou.

      Vymazat
  13. Tak já Havla jako kladnou postavu nevnímám ani do okamžiku humanitárního bombardování, ani do převratu v roce 1989.
    Chlap, který se prokazatelně nejpozději od roku 1983, ale pravděpodobně už mnohem dříve, nechal živit Sorošem a CIA, vozil si prdel v Mercedesu, ve kterým jezdil z plezíru i přikulovat do pivovaru, kam vůbec podle vlastních slov chodit nemusel, protože měl peněz dost a kam jezdil, jen aby viděl pinožící se malé čecháčky, mohl se jim vysmívat a měl u toho ještě plnou hubu morálky. To je pro mne naprostý zoufalec. Musel by mít IQ 40, aby nepochopil od koho bere prachy a v čím žoldu slouží. To je pro mě špína chlap, odpad.
    Havel se dostal na šikmou plochu v okamžiku, kdy si vzal první dolar od Soroš&CIA company.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Havlovi lze dokonale sledovat jak v něm zlo postupem doby rostlo a uzrávalo, až se z Havla stalo monstrum.
      Jak z malého grázlíka vyrostl vraždící hybatel mezinárodních rozměrů.

      Vymazat
  14. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi a soukmenovci, POZOR: Na sajtách naší milované Nové Republiky opět řádí kavárníci, placení agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A KAVÁRNÍKŮ-LEPŠOLIDÍ !!!!!

    Proto žádám soudruhy a soukmenovce z redakce NR, aby NEPRODLENĚ posílili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z pražské 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    A to IHNED!!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší milovanou Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% spolehlivého orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi a soukmenovci, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti kapitalismu, demokracii, Euroamerice a kavárníkům-lepšolidem.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu, putinistu, zemanistu a babišistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi a soukmenovci, a nyní vložím zpět svůj příspěvek ze 4. března 9:52.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  15. Jak rozumět akcím třídního nepřítele, jak poslouchat národní Vůdce

    Pravdu přímo Leninsko-putinskou má soudruh a soukmenovec Větvička: Havlovi aby prase rozumělo, nebo lepšolidi, nebo Evropani.
    Zato našim národním Vůdcům Milošovi a Babišovi rozumíme my všichni Západoasiati, my komunisti, putinisti, babišisti a zemanisti.
    Prostě my všichni horšolidi s IQ<100.

    Na druhou stranu se dokážeme - my všichni horšolidi s IQ<100 – orientovat v akcích třídního nepřítele Havla.
    Jak je to možné?
    Inu proto, že máme nejen BEZCHYBNÝ třídní instinkt, jako všichni proletáři, ale navíc naše příslovečně skvělé vzdělání ve Vědě Věd, v marxismu-leninismu-stalinismu-putinismu.
    (Pozn.: My starší máme toto vzdělání, a mladí absolventi kapitalisticko-demokratických škol ať raději kušují, nebo dostanou přes kušnu, od Lidových Babišových milicí.)

    Viz textíky s.s.Větvičky: Mohly by být v pohodě otištěny v Dikobrazu, humorně-satirické příloze Rudého práva, všechny.
    A taky tam BUDOU otištěny, aby se neztratily, až bude konečně zrušen internet, po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace,

    Mimochodem: Už se na obnovený Dikobraz vážně moc a moc těším, skoro jako Rudé právo samotné.
    Jen považte, drazí soudruzi a soukmenovci: Jaké to bude krásné i poučné, číst pravidelný vtipný dialog soudruhů a soukmenovců Ládi Větvičky a Karla Sýse.
    Ta břitká satira, plná laskavého českého humoru, o:
    • umrlém buržoasním synkovi a agentu CIA Havlovi
    • Kocábovi, Horáčkovi, Kalouskovi, Petříčkovi, Drahošovi … a ostatních zločincích, hezky česky oběšených za velezradu a kolaboraci s NATO a EU
    • Schwarzenbergovi, jenž směšně usínal i během vynášení vlastního spravedlivého rozsudku smrti
    • Stránském, zbabělci, jenž prchl do Euroameriky před spravedlivým trestem, snažícím se opět obnovit plátek „Přítomnost“ fašisty Peroutky
    • zrůdnosti celého toho „slavného“ Západu a tzv. evropských hodnot
    • směšnosti všech pomlouvačů Velikého Putina, BJJP, i ostatních hanobitelů čelních představitelů mezinárodního dělnického hnutí
    • atd. apod.

    Jo, to zas budou časy – krásné budovatelské časy jako dřív!

    Bratrská internacionální pomoc z 21. srpna 1968 zachránila naši vlast před euroamerickou okupací, před hrůzami EU, NATO, kapitalismu a demokracie!


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat