Reklama

pondělí 25. března 2019

Nevzdávejme to! (Z projevu Iniciativy NE základnám ČR, mluvčí Eva Novotná, 24.3.2019 ve 20 hod. v Mostecké ulici Praha)

25. 3. 2019
Stop dvojímu metru při posuzování zločinů!
Kdy se z podílu na zločinech v minulostí vyrovná ODS, KDU-ČSL? Pane Kalousku, paní Němcová? Byla to naše kazetová munice použitá v Jugoslávii?
Podle kterého článku Severoatlantické smlouvy (NATO) byla Jugoslávie bombardována?
Je porušení mezinárodního práva, porušením vlastní smlouvy zločin?



Parlament České republiky
POSLANECKÁ SNĚMOVNA
1999
3. volební období

248
USNESENÍ
,Poslanecké sněmovny
z 12. schůze 21. dubna 1999
k vládnímu návrhu na vyslovení souhlasu s pozemními tranzity, přistáváním vojenských letadel a s  pobytem příslušníků ozbrojených sil členských států Organizace Severoatlantické smlouvy přes a na území České republiky v souvislosti s operacemi NATO v prostoru bývalé Jugoslávie a v okolních zemích prováděnými v zájmu řešení kosovské krize /sněmovní tisk 188/

Poslanecká sněmovna
souhlasí


1. s pozemním tranzitem personálu nebo jednotek s výzbrojí či bez ní, výzbroje, konvenční munice i dalšího souvisejícího materiálu ozbrojených sil členských států NATO přes území České republiky v souvislosti s operacemi NATO v prostoru bývalé Jugoslávie a v okolních zemích prováděnými v zájmu řešení kosovské krize;


2. s přistáváním a pobytem vojenských letadel členských států NATO na území České republiky za účelem pozemní podpory, zejména doplňování paliva, konvenční munice a údržby související s přelety těchto letadel přes území České republiky, a to v souvislosti  s operacemi NATO v prostoru bývalé Jugoslávie a v okolních zemích prováděnými v zájmu řešení kosovské krize;


3. s pobytem personálu nebo jednotek s výzbrojí či bez ní, výzbroje, konvenční munice a dalšího souvisejícího materiálu ozbrojených sil členských států NATO na území České republiky nezbytného k zajištění:
a) pozemních tranzitů dle bodu 1 tohoto usnesení a
b) leteckých tranzitů dle usnesení vlády č. 276 ze dne 2. dubna 1999 v souvislosti s      operacemi NATO v prostoru bývalé Jugoslávie a v okolních zemích prováděnými     v zájmu řešení kosovské krize, jakož i přistáváním a pobytem dle bodu 2 tohoto     usnesení


4. s tím, že body 1, 2 a 3 tohoto usnesení se vztahují i na ozbrojené síly těch států Partnerství pro mír, které se zúčastní operací NATO v prostoru bývalé Jugoslávie a okolních zemích prováděnými v zájmu řešení kosovské krize


v z. Petra Buzková v.r.
předseda Poslanecké sněmovny

Olga Sehnalová v.r.
ověřovatelka Poslanecké sněmovny


12. schůze, 33. hlasování, 21. dubna 1999, 23:06 Vládní návrh na vyslovení souhlasu s tranzity

 
Klub
Poslanců A Ano N Ne 0 Nepřihlášen Z Zdržel se M Omluven
ODS
63
59
0
4
0
0
KDU-ČSL
20
18
0
2
0
0
ČSSD
74
50
9
11
4
0
KSČM
24
0
23
1
0
0
US
19
18
0
1
0
0
Celkem
200
145
32
19
4
0

podrobně ZDE

71 komentářů :

  1. Tato operace NATO byla ale schválena měsíc před tímto hlasováním, a fakticky začala 24. března 99. Za ČR ji schválila vláda, předsedou byl tehdy nějaký Miloš Zeman, vláda byla jednobarevná, samí socani - Kavan, Grégr, i Ivan David tam tehdy seděl. Parlament hlasoval až za měsíc, už jenom pro forma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad Anonym 12:50 K tomu dodávám:
      • socdem je definitivně nevolitelná strana stejně, jako ODS, Lidovci a jejich klony (TOP09, STAN, Zelení, Piráti);
      • Zeman je často mimoň, ale z mnoha důvodů je lépe, že prezidentem je teď on.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    2. Mimoň Zeman v čele vlády, který to aktivně odsouhlasil, ale demonstrovat se bude proti Kalouskovi a Němcové? Předpokládám, že i Ivan David, tehdejší člen vlády, s tím bombardováním nemá nic společného, je to asi taky jenom pouhý mimoň, a možná tam jenom seděl, a přikyvoval, vnitřně byl ale proti?!

      Vymazat
    3. http://vasevec.parlamentnilisty.cz/domaci-politika/ivan-david-jak-ceska-vlada-jednala-o-bombardovani-srbska

      Vymazat
    4. Článek o zasedání vlády jsem si pečlivě přečetl - obsahuje ve stručnosti toto: víceméně byli všichni proti (jenom nebožtík Dostál byl pro), a tak to nakonec jako vláda odsouhlasili. Byli vnitřně proti, hlasování dopadlo tak že jsou pro, zkrátka jsou z obliga - jenom tam seděli. Vždyť to byla jenom vláda České republiky.

      Vymazat
    5. 13:36

      Zřejmě máte v pečlivosti značné rezervy:

      Po půlnoci došlo konečně k hlasováním. V prvním hlasování hlasovali proti ministr školství Eduard Zeman, ministr zdravotnictví Ivan David a ministr práce a sociálních věcí a 1. místopředseda vlády Vladimír Špidla. Hlasování se zdrželi ministr průmyslu a obchodu Miroslav Grégr, ministr zemědělství Jan Fencl a ministr životního prostředí Miloš Kužvart. Ostatní hlasovali pro návrh, tedy aby Vláda ČR vyjádřila souhlas s přelety přes území ČR. V následujícím hlasování o „collateral effects“ hlasovali proti titíž ministři jako v předchozím, nikdo se nezdržel hlasování.

      Mohl byste prosím rozvést kde jste v článku pečlivě vyčetl, že Ivan David, tehdejší člen vlády, jenom seděl a přikyvoval, vnitřně byl ale proti?

      Vymazat
    6. Z téhož článku " není tak těžké hlasovat proti, když je zřejmé, že návrh stejně projde. Z toho nevyplývá, že v opačném případě by členové vlády hlasovali jinak. Např. ministr zahraničních věcí Jan Kavan sice hlasoval „pro“, ale následně vyjednal tzv. „česko-řeckou iniciativu“, ... Pokud by někdo byl skutečně proti, neprodleně poté, co vláda ve sboru odhlasovala pro, by demonstrativně opustil vládu a od rozhodnutí se distancoval. To ale neudělal z tehdejších socanů nikdo. Otevřeně proti jsou až dneska - aby se mohlo demonstrovat proti Kalouskovi - ten přece může za všechno.

      Vymazat
    7. 13:11, 13:36 otázkou je, zda jste obyčejnými pomlouvači, hloupými fanatiky, nebo zištnými propagandisty. Jisté je, že pravdu ignorujete.

      Vymazat
    8. 14:02
      Zjevně se vám nepodařilo pochopit na co se táži. Tak prosím ještě jednou a pomaleji:
      Mohl byste prosím rozvést kde jste v článku pečlivě vyčetl, že Ivan David, tehdejší člen vlády, jenom seděl a přikyvoval, vnitřně byl ale proti?

      Vaše dojmy a názory na to, jak by co bylo kdyby bylo či nebylo, nebo jak by kdo a co měl nebo neměl udělat, kdyby neudělal to co udělal, mě nezajímají.

      Vymazat
    9. napsal jsem: "Předpokládám, že i Ivan David, tehdejší člen vlády, s tím bombardováním nemá nic společného, je to asi taky jenom pouhý mimoň, a možná tam jenom seděl, a přikyvoval, vnitřně byl ale proti?!" Po vašem upozornění na článek Ivana Davida, jak to konkrétně bylo, se opravuji: Hlasoval proti, což nebylo těžké, když bylo zřejmé, že návrh stejně projde. Uznávám, rozdíl v tom je.

      Vymazat
    10. 14:34
      To už je lepší, i když tíhnoucí ke spekulacím navádějícím k žádoucímu výkladu. Každopádně to můžeme uzavřít tak, že vaše obvinění p. Davida nemá oporu v objektivní realitě. Jen pan David ví naprosto přesně, jak se k tomu stavěl. Nemám důvod mu nevěřit, na to už se vyprofiloval dostatečně.
      Můžu si však být naprosto jist jak se k věci stavěli ti, kteří agresi podpořili. Nejen na straně ČSSD, ale i ostatních partají a politických subjektů, vyjma KSČM, kde byli všichni proti.

      Vymazat
    11. Na obvinění I. Davida trvám, tvrdím, že má oporu v objektivní realitě (i toho nejtvrdšího marxistického zrna): hlasovat proti, když je zřejmé, že návrh stejně projde, v takové důležité věci, je pokrytectví. Byl členem vlády, která zásah schválila, zůstal tam dál, čímž za to převzal odpovědnost. Nešlo o zasedání diskusního klubu levicových intelektuálů, ale o vládu České republiky.

      Vymazat
    12. 15:21
      Na obviňování kohokoli čímkoli si můžete trvat jak chcete, ale pokud to nejste schopen prokázat, tak to má hodnotu asi jako prdění do větru.

      Vymazat
    13. POKUD
      by měla ČR vládu vlasteneckou a hrdou na svou
      národní identitu,
      visely by již od minulého týdne na všech státních
      budovách a institucích
      VLAJKY České republiky na půl žerdi, jako výraz
      solidarity s lidem Srbska.

      Ale protože byla důležitější oslava vstupu do NATO,
      chápou to mnozí občané, kteří ještě nemají vymyté
      mozky Českou washingtonskou televizí,
      že se zločiny, kterých se NATO i s naší pomocí
      dopustilo, stejně jako dnes, SCHVALUJÍ.

      Že se nestydíte, podlézavá chátro, i ti vaši současní
      přátelé a spojenci vámi pohrdají,vědí totiž už
      z historie, jakou máte mnozí z vás podlou genetickou výbavu.
      #wolf

      Vymazat
    14. Collateral damage:

      https://uploads.disquscdn.com/images/8aac2b38718519c501d537df0cceb4c308b04bbf297781fef2ece1c6d83c8b6d.jpg

      https://uploads.disquscdn.com/images/457b760e56ae6286ae7c36ce11b366cf3aaff4795aaf59179d1bba5f71903023.jpg

      Vymazat
    15. 13:36
      Božena Němcová by to líp nenapsala.
      (Zaháňská, Novotná, Barbara Pankel, hraběnka ze Saganu a řada dalších krycích jmen)

      Vymazat
    16. 14:23 a dalším anonymům: Ivan David v té menšinové vládě Zemana hlasoval proti povolení přeletů bombardérů NATO přes vzdušný prostor ČSR. Proti byli tři ministři, někteří další se zdrželi.
      Ministr Kavan se souhlasným vědomím Miloše Zemana jednal o dalšími ministry zemí NATO o mírovém řešení. Všichni ho ignorovali, chtěli válku. Jen ministr zahraničních věcí Řecka s ním utvořil mírovou iniciativu, která ale v dalších zemích NATO nenašla podporu.

      Bylo bz dobré trochu víc vědět, než nepadat lidi, kteří projevili dobrý charakter a byli proti "humanitárnímu bombardování" od samého začátku.

      Vymazat
    17. Vážený 19:07, nedivte se, že každý, kdo byl tehdy u vesla, je vinen. Co vy jste osobně hlasitě udělal proti tomu, že všichni komunisté (bývalí a současní) jsou osočování ze zločinného konání a jsou režimem považováni za zločince. Nedivte se pak, že vás lidé s osobní zkušeností s ústrky hází do jednoho pytle s lidmi bezcharakterními, kteří jsou sice tajně proti, ale nikdo to nemusí vědět.

      Vymazat
    18. 22:36-to sice máte pravdu, jako my jsme vinni jejich zvolením. Trestat se bude moci ovšem až po změně režimu, tak jako vždy po vítězné válce kdykoliv v historii. Dříve nápravu?, nečekejte.

      Vymazat
    19. Pane Povolný (22:53), všichni je nevolili. Někdo už tehdy rozpoznal, o koho jde. A pokud je někdo volil, měl by se vyrovnat se svým svědomím a už nikdy neuvěřit a nevolit. Za bolševika jsem měl možnost pracovat na velkých technických projektech. Teď už takových příležitostí není.

      Vymazat
    20. 23:36- nechci v tom moc rýpat, zvolení dělá většina a tím i vybírá, koho vyhodí z kola ven. Lidé středního věku se přizpůsobí nové moci. Starší mají většinou smůlu pro agresivitu mladších v postupu. Takový je život, nejen v kapitalismu. Ono je i umění nezatrpknout a znalosti nabízet. Tuším, že stále pracuje u nás téměř milion důchodců a nejen jako vrátní!

      Vymazat
    21. Pane Povolný, pokud nebude volební povinnost a zákon o referendu třeba třeba podle vzoru Švýcarska nebo jiného neutrálního státu jsou volby jen fraška. Obzvlášť u nás je to povedená taškařice a je stále o čem se bavit. PADĚDA.

      Vymazat
    22. 7:50-souhlasím s nutností změny středověkého volebního zákona. Ten současný byl šitý na míru masové stranickosti lidí, z jejichž středu se "líhli" lídři. Členská základna se vytratila, společnost se odpolitizovala a o zbylé aktivní (důchodce) se perou ad hoc vzniklé zájmové skupiny. Tím více je politika závislá na moci peněz a kdo je má, je i hybatelem. Tím více by měl být zájem společnosti na odkrytí jejich "čistoty" ale komu tuto pravomoc svěřit, když víme své!

      Vymazat
  2. AKTIVNI ŠPíČKA ČSV SE PŘIDÁVÁ K VAŠI INICIATIVĚ A DOPORUČUJE

    i vám prosazovat článek č.8.Národniho programu občanů,který prosazuje zcela jednoduše udělat NATO pro ČR zbytečným,přičemž vitáme články informujici o Švýcarské armádě,která dokáže byt zmobilizována za pouhých 12 hodin a asi proto se tam nebude snad válčit dalšich 300 let.
    Rádi tu uvitáme vaše dalši ČLÁNKY v tomto směru!

    MIRU ZDAR!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kolik vás na té Mostecké bylo? Zase směšných 20 jako obvykle? Doporučuje rozdávat něco zdarma. Třeba pívo a párky.

      Vymazat
    2. Ad 13:35
      Skutečná opozice je dnes odstřižená od všech možných zdrojů. Takže nemá nejen na pivo a párky, ale často ani na provoz webů.
      Na rozdíl od Albrightové "pravdy" a "lásky".

      A mimochodem, vy si o tom vraždění civilistů myslíte co? A o naší roli v té ostudné záležitosti? Opravdu to je na oslavy?

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    3. Americká zadnice first! Zpátky ni krok!

      https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/201903259503482-proti-pate-kolone-a-proruskym-trollum-petr-fiala-chce-bojovat-za-svobodu-a-demokracii/

      Vymazat
    4. V Mostecké na pietním shromáždění k 20. výročí letecké agrese NATO proti Jugoslávii nás bylo přes 500.

      Vymazat
    5. OD SAMÉHO ZAČÁTKU SE ŠPIČKA ČSV DOMNIVÁ,ŽE PAN OKAMURA

      je spíše direktivni typ a pravděpodobně nemá dostatečné znalosti v organizaci a řizeni většich celků A DELEGOVÁNI PRAVOMOCI.
      To je těžko odstranitelná vada a bezpečně dojde průběžně k dalšim nesrovnalostem.
      Jednáni bylo za zavřenými dveřmi a zkušenému doktorovi neušlo jak je konference vedená.
      Prý se neprobraly procedurálni otázky hned ale podle toho jak chtěl předsedajici.
      To co pana doktora odneslo se těžko bude probirat veřejně,ale doktor to bude muset zřejmě formulovat písemně,aby nedošlo k překrouceni,což je v ČR standart.
      Pokud to tedy bylo něco opravdu nechutného tak se to asi vůbec nedozvime a proč vůbec ,je to důležité,když jde o mnoho důležitějšich věci,že ano?

      Vymazat
    6. Nevím jak vy, ale běžný občan vychovaný totáčem se vždy včas dozví oč jde. Nic moc neočekávaného. Jde jen o přímou demokracii, plní-li přání lídra. Viz 14:02.

      Vymazat
    7. 20:02 Na to by mi postačila i tahlencta prskavka! - https://www.armadninoviny.cz/video-strelba-z-rotacniho-kulometu-ve-stylu-arnolda-schwarzeneggra.html

      Vymazat
  3. Tak jste je, již prokoukl, to je dobře, úřad budoucího prezidenta čeká? Já mám s T.O. rovněž neblahou poučnou zkušenost a Vás by pouze zaneřádil do budoucnosti, pryč od něho, co nejdále je to luxusní, velkohubý Jakuzák, který by v Japonsku měl ucvaklé, ne malíček, ale obě ruce a zašitou hubu (Soukupova krevní skupina)? A to jsem ho já vůl volil!

    "Lídr SPD do evropských voleb utekl se znechucením z konference SPD v Praze, takto prý zanikají partaje a tudíž na to sere!

    Jenže v Praze na konferenci SPD se včera něco stalo, co donutilo Ivana Davida jako šéfa volební kandidátky SPD do evropských voleb k tomu, že doslova podle slov svědků z konference utekl, rozmrzelý, plný znechucení a zklamání. Nemůžeme ani vyloučit, že Ivan David může rezignovat na svoji pozici leadera do voleb, a to by byla opravdu rána pro SPD. Ivan David je totiž v SPD jako leader do voleb pouhý měsíc a jeho včerejší spěšný odchod z konference musel být opravdu něčím podmíněn.

    Jeho expresivní výrok o tom, že takto zanikají partaje, a že na to SERE, připomínají do značné míry výroky jiných bývalých členů SPD, kteří již z Okamurova hnutí odešli. Jenom doufám, že teď nezačneme slyšet slova a plivání na pana Davida. že je zrádce a podobné bláboly, které zaznívají na adresu každého, kdo se opováží postavit trojici kmotrů v předsednictvu SPD, kterými se obklopil Tomia Okamura. Ovšem takovéto výroky od leadera kandidátky do EU parlamentu jsou opravdu potvrzením toho, o čem průběžně informujeme o procesech uvnitř SPD."?

    https://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/PHornat2.png

    https://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/PHornat1.png


    https://uloz.to/!hyo9udn8d7j4/co-miluje-poslanec-spd-tomio-okamura-luxus-a-proc-se-schazi-s-miliardarem-davidem-beranem-a-tomasem-hrdlickou-avi-mkv-jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebylo by lepsi, kdyby ten P.Hornat napsal, co mu tedy I.David, cestou ze salu, rekl? Pokud mozno co nejpresneji, aby zustalo co nejmene prostoru k nepodlozenym spekulacim. Takhle ty 2 screenshoty vypadaji jako nejaka nepovedena fake-pomluva.

      Vymazat
    2. Chtelo by se rict: "typicky aeronet, s tajemnym panem VK. Exponentem BIS, pro mapovani underground sceny".

      Vymazat
    3. Pokud jsme dobře informován, chce se Ivan David nejdřív o svoje bezprostřední zážitky podělit s předsedou SPD Tomiem Okamurou. Média budou až druhá.

      Vymazat
    4. Tak se mě zdá že se snaží před eu volbami pošpinit SPD co to dá. Stejně jim dám hlasy a zakroužkuji pana Davida.

      Vymazat
    5. Aeronet se projevoval podezřele už několikrát v minulosti. Vezměme jen, jak byl některými prorežimními cenzory hlasitě osočován v době, kdy ještě nebyl dostatečně známý, a tím je dostali do obecného povědomí.
      A tentokrát, jak to Aeronet roztočil na těch pár nejasných informacích, to je jenom další ukázka, že k jeho informacím, ale i k akcentům a časovým souvislostem, jak různé věci podává, je třeba přistupovat maximálně obezřetně.

      Opravdu vše nasvědčuje tomu, že to je fiat alternativa.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    6. 15:33 - 22:29

      Proč hned spekulujete o pomluvě a pošpinění, nebyl hlavním účastníkem ID? Je jeho věcí, jak on uvede celou záležitost na pravou míru.

      Máte to zde od VD 20:08, jasně uvedené: „...chce se Ivan David nejdřív o svoje bezprostřední zážitky podělit s předsedou SPD Tomiem Okamurou. Média budou až druhá...".

      Spiklenci a zaslepenci, zřejmě ho NĚCO muselo vytočit, to budem kolem SPD opatrně našlapovat a dělat hluchoněmé, jako kavárna kolem Bakaly?

      Vymazat
    7. Doktor David by si zasloužil sedět v Europarlamentu. Je tady příklad Kellera, kterého socdem znevěrohodnila. Mám strach, že David přitáhne do Bruselu podobné překvapivé osobnosti jako Poche a bude ze svého rozhodnutí nešťastný. Okamurovi může věřit jen naivka. Jeho místopředseda odvolal jejich úmysl hlasovat o NATO. Kdo zná členy strany SPD a ví, co v životě dokázali? Nedej bože, aby se dostali do vlády. Pak se začnou chovat jako nejtvrdší odeesáci.

      Vymazat
    8. Na to, aby se s I.Davidem "nesvezly" podobne "osobnosti", jako napr Poche s J.Kellerem, existuje prece krouzkovani.
      Jura

      Vymazat
    9. VD 20:08 - "... Bezprostřední zážitky ...“ pro PL?

      “Je to zkomolená lapálie. Pana Hornáta neznám, jsem v SPD krátce. Vadilo mi že se konference zbytečně protahuje, dohadovali jsme se o jednacím řádu. Před volbami se někdo z ničeho snaží dělat událost. Takových pokusů bude ještě spousta,” uvádí pro ParlamentníListy.cz lídr kandidátky SPD pro eurovolby MUDr. Ivan DAVID, CSc..

      Důvod je jiný: „Není důležité jak člověk vypadá, nýbrž není-li lhářem a drží se pevně svých názorů a pravdivých vyjádření!"?


      26.03.2019 4:45 PL
      Po víkendu se na povrch dostávají další znepokojivé informace o tom, co se děje v Okamurově hnutí SPD. Podle zjištění serveru ParlamentníListy.cz byl z umístění na kandidátku do Evropského parlamentu vyšachován bývalý diplomat a poslanec Jiří Kobza, který přišel také o funkci místopředsedy pražské organizace SPD.

      Není jedno, co se se děje v SPD, protože SPD v roce 2017 získala mandát od alternativy, od nás a od dalších serverů, od našich čtenářů a SPD teď provádí procesy odchodu od alternativy směrem k evropskému neoliberalismu. Reforma EU je toho hrozivým příkladem.

      Nechápeme to, že lidé, kteří v hnutí jsou od počátku, věnovali mu svůj veškerý čas, jsou ignorováni nebo dokonce zašlapáváni do země na úkor nových a narychlo přijatých členů. Dochází k hromadným odchodům z hnutí a nejspíš ten trend bude pokračovat,” sdělil redakci člen SPD, který se účastnil sobotní konference, ale přál si zůstat v anonymitě.

      Podle našeho zdroje byl díky nasazování nových lidí, kteří jsou přednostně přijímáni za členy na úkor dlouhodobých čekatelů, z kandidátky pro eurovolby odstaven exdiplomat a poslanec české sněmovny Jiří Kobza, kterého měli členové řádně na kandidátku nominovat, jenže vedení rozhodlo jinak “K tomu všemu došlo teď o víkendu k převolení vedení pražské SPD a Kobza byl odstaven i odtud,” uvedl zdroj redakce?

      Vymazat
    10. Bře 25, 2019 AE

      Tím, že kritizujeme procesy uvnitř SPD, tak se snažíme donutit Tomia Okamuru, aby vrátil SPD její pronárodní kotvu, aby se zbavil napojení na zednářské a rotariánské kádry uvnitř vrcholného vedení SPD, a aby okamžitě přestaly čistky v regionálních organizacích SPD.

      Pokud tyto procesy Tomio Okamura nezastaví, stane se spolupachatelem a viníkem konce a rozpadu SPD. Tomio Okamura nemá právo k privatizaci alternativy, aby si ji přivlastňoval a říkal výroky, že kdo nesouhlasí s SPD a jejím současným vedením, pracuje v žoldu globalistů a pod falešnou vlajkou?

      Ty hlasy, které SPD dostala v roce 2017, nepatří pouze vám, pane Okamuro. Ty hlasy patří veškerému alternativnímu hnutí v ČR, kterému AE napomáhá (4mil/čtenářů/měsíc)!

      SPD má hlasy alternativy pouze propůjčené a Tomio na to hodně rychle zapomíná?

      Protože reformu EU plánuje Angela Merkel a Emmanuel Macron. Ta reforma se jmenuje Das Neue Europa a má být založena na "principech volného pohybu VŠECH OSOB(?), zboží, kapitálu a služeb", tedy to samé, co od prosince 2017 najednou nově prosazuje předsednictvo SPD?

      Kde jste k tomu vzali mandát? Od voličů SPD rozhodně ne. Nezaslouží si toto odvolání politiků v SPD, kteří za tím stojí?

      V regionech se zbavujete pracantů a kádrů, kteří makají i dva roky pro SPD, ale když přijde na řadu sestavování kandidátek, stranická buňka je účelově rozpuštěna a do nové buňky jsou selektivně přijímání původní členové staré buňky způsobem, že o tom rozhodují z Prahy dosazení supervizoři a bývalí členové ČSSD, TOP09 nebo ODS. Máte snad espéďáky na regionech za idioty, pane Okamuro nyní už z Prahy?

      Víte, co provádíte? Likvidujete alternativu, důvěru lidí v pravou a poctivou změnu, nutíte lidi k odchodu a necháváte volný průchod procesům, které ve vedení SPD řídí v Praze trojice lidí!

      O kterých jsme přinesli články a důkladně jsme je ozdrojovali. Za těmito články si stojíme a zbytečné se vztekat. Jediné, co můžete udělat, je sjednat nápravu a očistit vedení strany a vrátit se k plnění původního programu z poloviny roku 2017.

      https://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/OkamFB2.png

      https://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/OkamFB1.png

      https://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/03937573.jpeg

      Vymazat
    11. Nezbývá než pofoukat všem původním Spďákům bolístky a potěšit je informací, že ostatní strany jsou na tom stejně. Politika se změnila v nechutný eintopf. Strany si navzájem kradou programy s vědomím, že je nesplní. Platí Švejkova slova - on mohl přisahat a pak se na to vy... Jsem v krizi, chci volit a nemám koho. Davide raď.

      Vymazat
    12. 20:01 Jsme na tom stejně, kterého korytáře tolerovat?

      Píšete strany, ty jsou v řiti, stačilo mi dnes poslouchat američanoevropana Dienstbiera (ČSSD), který by nejradši oddal i žáby v louži, kvůli pulcům jako je ON.

      Problém je a začalo to u Věci Veřejné, ANO, ÚSVIT, SPD a bude se TO stále opakovat. Tyto značky nemají svoje zakladatele, mají je v rukách, jejich VLASTNÍCI!

      Andrej Bavič "to" neskrývá, ale VV, ÚSVIT, SPD to pokrytecky kreje a ze svých blábolů pouze těží! To co předkládají jako svůj "program" a ONI to vědí, nikdy nemohou splnit, nikdy! Je to pouhá VÁBNIČKA na VOLIče. A kdyby se náhodou stalo, že velmi dobře u voleb zabodují (což se nestane...), ti dva tři v čele SPD se skácí, neboť to jsou pouhé slepičí prdelky. Co znamená vlastně to TO, úmysl, nicotu a zmar.

      Ps. Pane Jane Kopecký, blíží se 1. květen, vzpomínám na VÁS! 71 a 31 čas utíká, ukažte se anonym?

      Vymazat
  4. https://uloz.to/live/!Jal9lMWSC8iR/autenticke-video-srbsko-v-humanitarnim-ohni-bomb-dekujeme-krvava-damo-madeleine-albrightova-havel-schwarzenberg-a-nasi-mirovy-zapadni-spojenci-vrazi-avi-mkv-mp4

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://vasevec.parlamentnilisty.cz/clanky/byvaly-agent-cia-lzi-pomohly-rozbit-jugoslavii-ze-vseho-jsme-obvinili-srby

      Vymazat
  5. agresoři dostali zaslouženě po hubě, tak už to na světě zaslouženě chodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti skuteční, jejichž byla UCK jen loutkou, zatím po hubě pořádně nedostali, případně je to už tak dávno, že zapomněli jaké to je. Ale jednou jistě i na to dojde.

      Vymazat
    2. Dnešní kosovský prezident Hašim Tači je hledán mezinárodním zatykačem za realizaci pumových útoků v Prištině v roce 1998.

      Dnešní kosovský předseda vlády Ramuš Haradinaj podle svědectví z několika stran osobně mučil a zavraždil 67 lidí (!) a nařídil vykonat dalších 267 vražd a 400 únosů lidí!

      A takovým psychopatickým zrůdám český(!) anonym 15:47 fandí.
      Není to k poblití?!

      Vymazat
    3. 15:47- agresoři přes hubu nedostali, ještě ne.

      Vymazat
  6. Ty blbče 15:47, když je někdo doma a jiný mu tam jde dělat pořádek bez soudního příkazu jen tak a roseká mu vše pobije rodinu a pod. tak je agresor. Srbové byli obětmi agrese. A ne že ne. Nejsem v tomto případě moc přející, ale tobě bych takovou pomoc přál a ještě bych tleskal.

    OdpovědětVymazat
  7. Vzdor tomu, že je dnes a denně ostouzena, jediná KSČM se (ne)hlasy svých poslanců postavila proti naší účasti ve zločinné agresi proti býv. Jugoslávii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostouzena je právě proto. Pro svou nekonformitu.

      Vymazat
    2. Při dnešní "politické korektnosti" jsou někteří lidé schopni tvrdit cca toto:

      I když komunisté byli jako jediní proti, tak vnitřně z toho měli radost a také s tímto činem vnitřně souhlasili..

      "Přece to mají v krvi", tu touhu po moci, podlost, přetvářku, krutosti, vraždy a násilí hrabání majetku a znárodňování.

      Vymazat
    3. Demokratickými stranami lomcuje závist, že se komunisté neušpinili zločiny jako oni. Tvrzení, že to mají v krvi, tu touhu po moci, podlost, přetvářku, krutosti, vraždy a násilí hrabání majetku a znárodňování. Lze snadno obrátit. Kdo by netoužil po moci. Podle na Václaváku demokrati tvrdili, že nastolení kapitalismu se obejde bez sociálních otřesů. Přetvařovali se především disidenti. Vládě demokratů nechyběla ani krutost. Švagra zaměstnávali na čtvrtletně obnovovanou smlouvu, takže si nedovolil chodit k lékaři a předčasně zemřel. S vraždami bych byl opatrný, kdo ví, k čemu tady dojde jako na Ukrajině. Majetek nehrabali pro sebe, ale srovnávali to, co bylo dříve ukradeno. Sympatičtější pro většinu je znárodňování než zlodějská privatizace. Mne se například nikdo neptal, zda souhlasím.

      Vymazat
  8. Ať už se vedoucí funkcionáři KSČM chovají či jednají nemastně neslaně, přesto je to jediná partaj, která odmítá jako celek naši účast v NATO a má jako jediná ve svém programu změnu současného prohnilého společenského systému. L.Z .

    OdpovědětVymazat
  9. https://zpravy.aktualne.cz/domaci/lidr-spd-do-eurovoleb-david-odesel-z-konference-v-praze/r~6f77a8b24efc11e9a049ac1f6b220ee8/

    Už se perou :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Dobré ráno, vím, že nebudete souhlasit, ale zase jiný názor je, pevně věřím, osvěžující. O operaci Spojenecká síla se rozhodovalo šest dní po našem vstupu do NATO, což vládu postavilo do nepříjemné situace. Na jedné straně zde bylo čerstvé členství a na druhé zjevný rozpor operace s mezinárodním právem i samotnou Washingtonskou smlouvou. Bohužel, Česká republika, narozdíl od Polska i Maďarska, nebyla schopna operaci jednoznačně podpořit, čímž vyvolala ve starých členských státech pochybnosti o tom, zdali bylo vůbec vhodné ČR za nového člena přijmout. Ono rozhodnutí samozřejmě nebylo a ani dnes není na mě, mohu pouze sdělit svůj soukromý názor. Nicméně, já bych tehdy, stejně jako dnes, upřednostnil pragmatický zájem ČR. Mně osobně je celkem jedno jestli má na svědomí více mrtvých UCK nebo S. Miloševič. Rovněž nepovažuji za podstatné, zdali Srbsko přistoupí nebo nepřistoupí na dohody z Rambouillet. To podstatné je pro mě zájem České republiky na zvýšení své strategické hodnoty v Alianci. Když už se ČR rozhodla vstoupit do Aliance, není vhodné se zachovat po vstupu neloajálně jako potížista. I nečlenské Slovensko tehdy nabídlo vzdušný prostor dříve než ČR. Ztotožnila-li se již ČR s Aliancí a chtěla-li bezpečnostní záruky vyplývající z Washingtonské smlouvy, není vhodné několik dní po vstupu hatit celé organizaci plány. Politik je odpovědný své zemi, nikoli světovému míru, humanismu, internacionále a dokonce ani vlastnímu svědomí. Ultimátní imperativ činnosti zvoleného politika musí být zájmy České republiky, které byly v tomto případě vyjádřeny podpisem WS. Jugoslávie, UCK, Miloševič nebo Srebrenica při tom nehrají pražádnou roli. Vždy je potřeba chladného strategického kalkulu. That's it.

    K-L-M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (08:33):Zdá se mi, že názor, který vám snad připadá i jako osvěžující, spíše páchne zatuchlostí. Zatuchlostí všehoschopného lokaje, který nízkost a podlost svých pohnutek halí do tzv. pragmatismu a zájmů republiky.
      To i TGM, který (spolu s dalšími) republiku po třech staletích vykřesal, by vás hnal! Zasranou metlou ...

      Vymazat
    2. K.L.M
      Sloh skvělý obsah ne. Není mi jedno, kdo a proč zabijí. Pragmatizmem nelze omluvit bezpráví. Nahradíme-li humanizmus strategickým kalkulem, pak si sami kopeme hrob ( viz Mnichov ). Já chápu naše hodnoty jinak.

      Vymazat
    3. K-L-M je tupý kolaborant. Aliance je přece zločinný organizmus a my jsme díky podobným blbcům, jako je KLM, spolupachateli zločinů. V příští válce to bude jako s těmi středověkými lapky: Spolu chyceni, spolu pověšeni!

      Vymazat
    4. Kdybychom měli K-L-M za druhé světové války, pak by zřejmě navrhoval, abychom se Němcům zavděčili tím, že pošleme naše vojáky na ruskou frontu, sestavíme divizi SS a pošleme naše lidi hlídat do koncentráků. To bychom si dali, viďte!

      Potkávám obyčejné slušné Američany už více než 25 let. Nikdy jsme spolu nemluvili o tom, kterou zemi společně přepadneme, vyměníme tam vládu a zemi vykrademe. Jestliže někdo škodí našemu Euro-Atlantickému spojenectví, pak jsou to krátkozrací palidé jako K-L-M.

      Vymazat
    5. Děkuji za odpovědi. Prezentujete zde můj názor jako neobvyklý a "tupý". Nicméně, proč myslíte, že vláda, včetně ministra zahraničí J. Kavana a předsedy vlády M. Zemana, nakonec, byť nerada, souhlasila? Pravděpodobně nebyli členové vlády zaplacení ani jim nikdo nevyhrožoval barevnou revolucí. Učinila tak právě proto, že si uvědomila, že by odmítnutím pohřbila několikaleté snažení ČR o vstup do Aliance. Na projekty kompatibility a interoperability s NATO bylo vydáno 60 mld. Kč. Myslím, že to dokládá i přijaté Usnesení vlády z 22. března 1999 ke kritické situaci v Kosovu. https://kormoran.vlada.cz/usneseni/usneseni_webtest.nsf/0/A274789ECA39D586C12571B6006DC323 "O použití vojenských vzdušných sil Organizace Severoatlantické smlouvy bylo rozhodnuto před přijetím České republiky za jejího člena..."

      Nejde tedy o tupou představu kolaboranta, který chce posílat divize SS do Ruska, ale o racionální rozhodnutí v obtížné situaci.

      Vymazat
    6. K.L.M.
      Jde o osobní názor i postoj, nejhorší je vytvářet dojem, že to udělali pro naše dobro. PAN AM

      Vymazat
    7. Jak to obtížná situace? Pro koho a kdo je (myslím ti, co vládli) do ni dostal? Já a drtivá většina lidí jsme na vládu nenaléhali, aby oni za nás vstoupili. Švýcarsko, Rakousko, Švédsko a Finsko v NATO nejsou a přežili. Proč by nás někdo vůbec ohrožoval? Vy mi chlape KLM připadáte jako nezodpovědný proutník, který čeká děcka s několika ženami a neví, co s tím udělat.

      Vymazat
    8. Ostatně podle Soukupa se hnulo svědomí i Zemanovi. Měl jste dnes poslouchat Foldynu. Osobně jste na tom strašně blbě. Nikde žádné pochopení a jde to s vámi s kopce.

      Vymazat
  12. Patřím k zásadním odpůrcům válek, především velkých válek bohatých proti chudým. Tedy právě proti těm válkám, kterým čeští politici (mimo KSČM a Okamury) tolik fandí, že to vyvolává dojem, že tak nečiní zadarmo: Jsem tudíž i opůrcem vojenských základen armád jiných států na našem území, jsem i proti cvičením armád cizích států na našem území, jsem proti jakýmkoliv projevům terorismu, ať již válečného, nebo partyzánského. Ostatně ten partyzánský porodil terorismus velkých genocidních válek. Nejexistují lidské důvody k vedení válek, jen důvody protilidské, ziskuchtivost, snaha se obohatit na úkor druhých, touha po vraždění nevinných, touha po výrobě sirotků, migrantů a zase jen obchodních špinavých kšeftů.
    Kdy konečně se občané spojí do fronty za MÍR A PROTI TEORISTICKÝM VÁLKÁM! JSEM PROTO PRO NEUTRALITU, PRO NEPODPOROVÁNÍ ZÁJMŮ DIKTATURY KAPITÁLU! JSEM PRO HUMANITU! DOUFÁM, ŽE NEJSEM JEDINÝ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten partyzánský terorismus, nevím jak to bylo myšleno. To by třeba partyzánská válka na Východě za 2. sv. války (i jinde) byla také terorismem? Aspoň Němci to tak brali. Pro ně to byli "Banditen". Za zabitého Němce zabili minim. 10 civilistů. Anebo vybili vesnice, které údajně podporovaly partyzány. Zejména v Bělorusku. Německé protiakce nebyly terorismem? Nebo záleží na úhlu pohledu? Bezpochyby partyzáni pomohli SSSR k vítězství. Ale to už bylo i za války s Napoleonem, také mu dost vyprášili kožich. Byl to jejich způsob boje. Takže podle Vás to bylo zavrženíhodné?

      Vymazat
  13. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi a soukmenovci, POZOR: Na sajtách naší milované Nové Republiky opět řádí kavárníci, placení agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A KAVÁRNÍKŮ-LEPŠOLIDÍ !!!!!

    Proto žádám soudruhy a soukmenovce z redakce NR, aby NEPRODLENĚ posílili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z pražské 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    A to IHNED!!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší milovanou Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% spolehlivého orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi a soukmenovci, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti kapitalismu, demokracii, Euroamerice a kavárníkům-lepšolidem.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu, putinistu, zem anistu a babišistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi a soukmenovci, a nyní vložím zpět svůj příspěvek z 26. března 8:16.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  14. My se NIKDY nevzdáme, drahá s.s.Novotná!

    Ano, NIKDO z nás čestných komunistů, putinistů, zemanistů a babišistů se nevzdá!!
    I kdybychom měli v boji položit MILIONY životů (v nejhorším případě i ten vlastní), tak se nevzdáme!!!

    Proto jednoho krásného dne zvítězíme: Česko odejde z NATO a EU, a vrátí se zpět do Velikého Ruska, se vším všudy!
    A to na věčné časy!! A nikdy jinak!!!

    Ta naše družba, ta se klene
    jak oblouk duhy oblohou.
    Sovětský svaz a naše země
    navždycky navždy spolu jsou.
    Vysoko naše družba stojí
    jak nad příboji skalní štít.
    O ten štít si lebku svoji
    váleční štváči roztříští.


    Bratrská internacionální pomoc z 21. srpna 1968 zachránila naši vlast před euroamerickou okupací, před hrůzami EU, NATO, kapitalismu a demokracie!


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat