Reklama

.

.

neděle 17. března 2019

Slovensko stojí před volbou mezi kiskou a turbokiskou

Ivan David
17. 3. 2019
Na Slovensku vyhrál Soros, Merkel, Macron a ti další a podobní globalizátoři a hubitelé národních států. Co k tomu ještě dodat. Mají peníze, a za ty si najmou experty na výběr kádrů a jejich propagaci. Za První republiky se říkalo "za peníze v Praze dům". Platí to stále. V tomto případě za peníze v Blavě hrad. Co tak dobrého pro slovenské voliče slíbila Čaputová? Co si od ní slibují? Co dobrého přinesl Slovákům Kiska? Přiznemje, že jejich najatí spindoktoři to umějí. Vyberou obličej a dodají k němu hezký příběh, držitelé fondů dodají prostor v médiích. To stačí. Z důsledků se nikdo nepoučí. Macron je jistě dnes nepopulární, ale skrze něj mají ohromnou moc ti, kteří ho dosadili. To díky té ohromné síle, kterou představuje lidská blbost. Na Slovensku to bude totéž, jen úměrně velikosti Slovenska.

166 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výsledky voleb jasně dokazují, že Slováci jsou ještě větší nepoučitelní pitomci, než jsme my...Pánbů s nimi, furt se tam půl národa modlí a nakonec si mají ve druhém kole vybírat mezi "potratovou LGBTI soros-princeznou a usvědčeným multikulturálním euro-hujerem"...je to tragedie...

      Vymazat
    2. Kdo je Zuzana Čaputová, jejíž úspěch zaujal světová média

      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/kontrast-k-zemanovi-a-spol-kdo-je-zuzana-caputova-jejiz-uspech-zaujal-svetova-media-68543?dop-ab-variant=9&seq-no=1&source=hp

      LGBT- je zkratka označující lesby, gaye, bisexuály a transgender osoby...

      https://cs.wikipedia.org/wiki/LGBT

      Vymazat
    3. Slovensko je porad zaostala zeme, se spoustou velmi duverivych lidi. Ve sve odbornosti (elektrotechnicke-inzenyrstvi), jsem se potkaval driv se spoustou slovaku a muzu rict ze jejich uroven vysokoskolaku (elektro), byla obvykle na urovni nasich elektro-prumyslovaku. Samozrejme ze tam byli i premyslivi kluci, se kteryma jsem se vetsinou shodl i nazorove, ale ti tvorili zoufalou mensinu.
      Podobne lidi jsem potkal i na happeningu, na Silvestra 1992, na Bradle. Po pulnoci jsme si podavali ruce, ze jenom "docasu". Bohuzel to tak ale zatim nevypada.
      PS - prekvapilo me ale, ze v tak pobozne zemi, jakou Slovensko je, "nezabodoval" aspon pan S.Harabin, ktery sice nepredstavuje nic "pokrokoveho", ale aspon by brzdil LGBT agendu. Dneska jsem cetl ale konetar, ze ten Sefcovic "vraj slubil vyssie duochodky" :-) ...jen se ho ti duchodci mozna zapomneli zeptat, jak president ovlivni vysi duchodu, nez mu to hodili.

      Vymazat
    4. V tak "pobožné zemi"(jura), "polovina národa se furt modlí"Anonym11:01. Pobavili ste ma vyznavači satanistických ideológií v čessku:-). Vidno že ste od rozbitia Československa ešte zatial nos na Slovensko nestrčili. Medzi veriacimi kolovali tieto odkazy: https://prezident2019.hlaszarodinu.sk .Každý rozumne uvažujúci človek ani viac nepotreboval. Jednak voliči nie sú malé deti, aby potrebovali na papieriku meno koho majú voliť, a vôbec to ani nie je dovolené. Žijete tam v Čechách v nejakej bublinke. Bolo by načase, zameniť ustašovskú republiku Chorvátsko, návštevou Slovenska, niekde napríklad v Tatrách. Ja som precitol, keď si sestra priviedla na návštevu Rakušana. Vraj náboženská sloboda, bla, bla, bla... Jeho nevyberané vyjadrenia ku katolíckej církvi ma velmi rýchlo prebudili z ríše snov o vznešenej blahobytnej slobobodnej nábožensky tolerantnej Rakúskej spoločnosti do tvrdej reality. Niečo ako naklonovaní Češi a Slováci, po tkzv."totalitnom útlaku náboženskej neslobody" do Rakúskeho štátu. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    5. 13:18 Já osobně raději pojedu na dovolenou do Chorvatska jako do Horních Uher (myslím tím Slovensko) a to z jediného prostého důvodu. Chorvati Čechy nevyháněli ze země. To vy Slováci jste Čechy ze Slovenska vyhnali v čase Slovenského státu, kterému vládl Josef Tiso. Slováci bojovali po boku hitlerovských vojsk. Tak že Slovensko jako dovolenková destinace nikdy!!!

      Vymazat
    6. 14:39...musíš byť dosť zakomplexovaný človek. Bu-bu-bu!

      Vymazat
    7. No, panečku. Podle jakých parametrů se taky dá volit dovolenková destinace.

      Vymazat
    8. Reagujem na diskutéra pod menom "JURA"... Mám celkom opačné skúsenosti - pracoval som v špičkovej firme v Prahe. Tí miestni inžinieri boli obyčajní mestskí kaviarenskí povalači, ale s neobyčajnou schopnosťou intrigovať. Odbornú prácu ťahali inžinieri zo Slovenska... Takže, tento šovinista JURA zrejme "poněkud" kecá...

      Vymazat
    9. 16:37
      Nemáte to se sebou lehké...

      Vymazat
    10. V kolonii jaké je Slovensko, ale i Česká republika rozhoduje a řídí např. i volby USA. Před vraždou Kuciaka(odstraněn CIA), by vyhrál prezidentské volby jednoznačně kandidát Smeru.Tak Smer znemožnili a nachystali si svého kandidáta.Zrealizovali a financovali marketingovou kampaň- a " akce" byla úspěšná. 40% v 1. kole je velmi dobrý výsledek.Teď pohlídat 2.kolo tj.znechutit voliče druhého a dalších kandidátů, aby se nespojili proti Z.Č. a budou mít na Bratislavském hradě svojeho sluhu. A o to přece jde, Kiska jím byl, ale neporadil si s Ficem, teď je Fico pryč a prezident bude mít velké slovo. V České republice to bude stejné až se bude volit prezident po Zemanovi.

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. ČR SPOLEČNOST VOLIČŮ/ČSV/ JE VĚČNÁ.STRANY A HNUTI

      VŠAK NE a podivejte se dnes jak se začinaji rozkládat a nevoni.
      ODS vyhazuje své schopné rebely,ČSSD vnitráci protlačuji policejni stát a schvaluji prý rozpadajici se EU,KSČM členové se dostali do postaveni stáda Lumíků,které nikdo na cestě k propasti zapomněni už nezastavi, nebot ani nevi co je to neomarxismus,ANO BUDE HŮŘ, štasně protlačilo do EU konvis, jakousi ĎOUROVOU,aby tam vyráběla Směrnice o rozmnožováni cenzury pro celou Evropu a dala se fotit se Sorosem ,SPD s názvem prý Přimá demokracie nechce uskutečnit myšlenku téměř OKAMŽITÉ občanské VIZE přimé demokracie,kterou je možno instalovat skoro okamžitě bez peripetii a tahanic přes Parlament,kde se prý stejně rajtuje na mrtvých oslech,PIRÁTI se těši,že budou moci brzy trávu nejen kouřit,ale i sušit,nebot jejich ekoteroristé jim slíbili sucho a tak to seno prý bude dobré pro jejich potravu v čase bídy,
      Vyhazovy z partaji budou pokračovat,nebot pořádek MUŠI bejt až nakonec i přeceda zůstane na odpis na odpis dostane infarkt a bude za sebou tahat nožku!.
      No neni to krása?

      Šance voličů,kteři nepřestanou vyzývat a volat své profesory, doktory, Mgr.docenty a dalši elity,aby se konečně rozhoupaly,nebudou brát konce.
      Ani se nehnou!
      Tak tady teprve potébbude vznikat podhoubi pro šance našich voličů,kteři si nemusi dělat starosti.

      Jejich myšlenka vzniku HNUTI TŘI HWEZD,které po zvoleni ovládnou většinu v Parlamentu a prosadi si konečně to co sami potřebuji do zákonů nabývá stále ostřejšich kontur.

      CHECHOT NAD TIM,ŽE TI DNEŠNI NEBOJSOVÉ SE UBRÁNI SEŽRAT UNIVERSÁLNI PROGRAM VOLIČŮ DANÝ JIM PŘED FRNÁK NA STŘIBRNÉM TÁCŮ SE ZVĚTŠUJE.

      No voliči ne,aby jste ten ďábelský plán po NPV nazvaný B.uskutečnili,to by totiž holenkové MOHL nastat pořádný politický smutek a smrt politické korektnosti včetně vládnimu neomarxismu NO NI?

      HzNR

      Vymazat
    13. DRAZI PŘÁTELÉ A NEPŘÁTELÉ JSME PRVNÍ,KTEŘI POCHOPILI

      že je třeba sohlasit s ČSV a postavit dřive nebo později v našem vlastnim zájmu voličů to HNUTI TŘI HVĚZD.
      Žijeme ve výkonové společnosti.
      Připadá nám jakoby jsme objevovali něco nového,když zjištujeme,že vláda nechápe,že bohatnout musi občané státu a ne majitelé už tak velkých peněz.
      No a tak převezmeme hned prvni článek Národniho programu voličů/NPV/,který žádá vznik

      SOLIDÁRNI SPOLEČNOSTI,KDE VLÁDA PŘEJIMÁ ODPOVĚDNOST ZA POLITICKOU ,EKONOMICKOU A SOCIÁLNI PROSPERITU.

      Věřime,že když na tuto myšlenku nepřišel jak se zdá nikdo z z prý našich elit i když je v Evropě už velice rozšiřená a způsobuje vznik mohutných Střednich třid,které jsou oporou státu a státy jsou to úspěšné,plati dnes předběžně 10 eur na hodinu aniž by se položily,bude hodně lidi,kteři dokáži v tomto směru vést nejen diskusi,ale i zkusi praxi.
      Chtěli bychom zavolat ČR myslitele v tomto směru,ale prozatim se nepodařilo je v Republice objevit a vypadá to,že jsme opět prvni.

      KDYBY JSTE NĚKDO O NICH VĚDĚL NESTYĎTE SE JE POZVAT NA NR DO DISKUSE,KTERÁ PODLE TGM ZNAMENÁ DEMOKRACII

      Těšime se na vaši mlčiči většinu, HzNR.

      Vymazat
  2. Je to skutecne tragedie... Takto se nepoucit z jasne zkusenosti s Kiskou. V takove dobe narodni krize... Copak nemaji Slovaci narodni pud sebezachovy?? Je to mozna i dusledek kauzy Kuciak. Nicmene, je to cira hruza. 40% pro cloveka, ktereho stvorili pred dvema mesici!!!! To prece neni normalni. To muze udelat jen nekdo v uplnem politickem bezvedomi. Samozrejme tu pak prichazi na radu uvaha s podvodem se scitanim hlasu, zejmena na centralni, elektronicke, urovni... Uvidime, jak to okomentuji sami Slovaci, napr. Lubos Blaha...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se tyka vrazdy J.Kuciaka, povazoval bych to spis za dusledek toho, jak byla cela vec medializovana. Pokud vim, tak dodnes nebyl odhalen hlavni objednavatel te vrazdy (osobne pochybuji, ze by matka samozivitelka - prekladatelka, nenavidela nejakeho mladeho presstituta tak, aby nelitovala statisice EUR, za jeho odstraneni) a nechapu, proc by objednavatelem nemohla byt nejaka "mimovladka", v ramci nejake false-flag operace. Ten pripad se dari stale drzet v pozornosti lidi a neustale se poukazuje na jakehosi gaunera Kocnera, ktery poskytoval byt jinemu gaunerovi, Ficovi, cimz je uspesne ostrakizovana, do te doby nejsilnejsi strana na SK, SMER-SD.

      Podvody mozne samozrejme jsou i u nas, viz. pripad, kdy TOP09 "udelala" z 3.5%, 5+%. Staci se podivat, jak se scitaji hlasy v Praze, kdy scitaci archy se svezou ze vsech volebnich okrsku (scitani probehlo, zapomente!) na MHMP a tam jsou pak zadavany do systemu CSU "hromadne". :-) Nicmene pochybuju, ze by si pri tomto zpusobu "upravy" vysledku, nekdo dovolil "tu bublinu tak nafouknout". To i ta TOP09 projevila urcitou soudnost, pokud podvadela.

      Vymazat
    2. Nebuďte smutní bratia Slováci . Za pár let vám po boku stanou i Češi ,kteří si po odchodu Zemana z Hradu zvolí s velkou pravděpodobností prezidentem Drahoše . Bude tak vytvořen skvělý tandem Drahoš-Čaputová , který dokončí dílo zkázy jež započali pánové Mečiar s Klausem . Zánik bývalého Československa pak bude dokonán .

      Vymazat
    3. Kdepak, horkým "favoritem" je Franta Karel Petr Pavel, ve skutečnosti ale zastírací manévr. Budeme se ještě divit, koho Soros a spol vytáhnou z rukávu...kráklík to nebude.

      Vymazat
    4. členka strany ktera ma slovači pul procenta voliču ma z ničeho nic podporu čtvrtiny slovaku ty zbyvajici tři čtvrtiny ji nemužou ani citit skoro padesatnice a je singl a bez děti takže jestli je zdrava tak přesto neni normalni řadova slovena kterou tak miluji tedy podle slovakia teve všichni dokonce i novorozenci s těmi co pravě umiraji no a jestli vyhraje tak teprve mnozi zjisti co je zač ta krasavice vyprodukovana kiškou

      Vymazat
    5. Milý Juro, TOP 09 vytáhli akorát na 5%, to stačilo na dostání do PS, ale ta Čaputová dostala 40%!!!
      Kdyby to bylo možné tak i Kalouskovi vykouzlili více hlasů, jenže kde nic není ani smrt nebere.
      Fakt nechápu a ještě ten šílený rozdíl od ostatních.

      Vymazat
    6. Na youtube
      jsem náhodou narazil na seriál pod názvem :

      "Nikto nie dokonalý." - (otázky a odpovědi )

      Podívejte se na pár kousků a pak se vůbec nebudete
      divit tomu, kolik hlasů dostala Kiska 2.0
      a jak případně dopadnou volby...

      Vymazat
    7. Neraďte Slovensku, poraďme si sami sobě. Naše volby prezidenta jsou sice daleko, ale po slovenské volbě je pravděpodobná šance pro Wiki od Voršilek být naší další prezidentkou vysoká.

      Vymazat
  3. Je to jejich zem co zvolí budou mít vypadá to na kisku v sukních. Horší je že to bude slabý článek V4.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediné šťastie je to, že na Slovensku nemáme prezidentský systém, ako Francúzi. Inak by tá Kiska v sukni bola mohla narobiť skutočne vela škody. Takto narobí nanajvýš vela hanby a škandálov ako ten jej trápny bezduchý predchodca Kiska. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    2. 10:36...keď zvážiš všetky fakty a argumenty, žiadna V4 neexistuje.
      A čo sa volieb týka, keby mali ohroziť záujmy Američanov, tak proste nebudú. Nejako ľuďom nie a nie dôjsť, že žijú v kolónii.

      Vymazat
    3. No jo o to právě hlavně šlo, jakkoli, jedno z jaké strany rozbít V4. Celou dobu co Klaus s Mečiarem rozbili republiku na to nadávám, teď když vídím ty debily na Slovensku (netvrdím že jsme o moc, jestli vůbec, lepší), jsem poprvé rád, že už s nimi nejsme i když Pjakin říká, že se rozdělené státy znovu sjednotí. Rudý dědeček

      Vymazat
    4. „Nakonec se to Drahošovi přece jen podařilo. V Čechách prohrál se Zemanem, tak se převlékl do ženských šatů a stal se prezidentem na Slovensku...“

      Vymazat
    5. Ta Čaputová, to je slovenský Macron v sukni?...

      Vymazat
    6. evrohujerka z mamo landu ale nezufejme bratři neni daleko doba kdy i unas budeme světovi a genderově vyvaženi i tři hajsliki už se stavi a proč tři no aby si vovčan stoupnul do středu a než bude prověřen kam ma jiti tedy na kterou stranu ma jiti tak bude mokro v suknich i gatich a to co si vypotil muže zdarma odnest domu

      Vymazat
  4. Já jsem se mylně domnívala, že zvolení Kisky Slováci hořce litují, zvláště pak po té blamáži s Kuciakem a při další volbě se náležitě poučí. Zdá se ale, že chtějí hlavně dobře vypadat před světem, žena a ještě k tomu pohledná prezidentkou, no to jen tak nezapadne, budou mít svoji "Kate", sledovat, jak se češe, co si obléká a budou tak nějak genderově spokojení:-). To, co ta paní zastupuje, už tak krásné není. Nechápu, že jsou Slováci tak povrchní či zblblí.. Že by pořád nějaký ten komplex méněcennosti a bezvýznamnosti, střetávající se s přebujelým sebevědomím a dlouhodobě nenaplněnými ambicemi? Protože jestli tohle je výsledek vůle občanů na Slovensku, tak to už tam rovnou mohli šoupnout tu jejich přechytralou Magdu V., co by rád Mirda K. i za naši prezidentku, bylo by to jedno...J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k realitě u mých příbuzných, třetina žije mimo Slovensko. A těm je jedno jak to na Slovensku vypadá.
      Ale i tak, jaká byla vůbec volební účast?

      Vymazat
  5. Tak máte pravdu, pane Davide. Dovolil bych si ale ještě upozornit na roli Kotleby. Ten chlap přece nemůže být úplný pitomec, aby si neuvědomil, že výsledky průzkumů mu nedávají šanci na druhé kolo a měl by tudíž se vypoklonkovat. Ne, on raději oslabil Harabína. Nutno se ptát, zda náhodou nehraje na slovenské politické scéně roli nastrčeného agenta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kotleba se tím odkopal. Už delší dobu se občas choval podezřele, ale teď už je to jasné.
      Vláďa z Brna

      Vymazat
    2. Myslim ze ho podezrivate zbytecne. Kotleba je proste zakomplexovany blb a moralni troska, ktera vidi "samostatny Slovensky stat", jako nejsvetlejsi obdobi Slovenske historie.

      Vymazat
    3. 13:51...myslím, že to s tým agentom je bližšie k pravde. V týchto voľbách sa točí veľa peňazí, prečo by CIA cez ESET nemohla dať zopár ľuďom nejaký ten melón ako alternatívu k smrti v rodine...A Kotleba nie je Kristus.

      Vymazat
    4. Pohřbil to Kotleba. Nedostatek sebereflexe, když jde o národ a střední Evropu neberu.

      Vymazat
    5. podle mě kotleba ma za vzor tisa taky se modli a taky chce valčit ale některe řeči ma že by u nas možna dostal deset dni zakaz divat se na teve nebo že až mu narostou vlasy\ tak ho nechaji ostřihat

      Vymazat
  6. Kdo to řekl, že v kapitalizmu nerozhodují o výsledku voleb voliči, ale ti, kdo sčítají hlasy?
    J. Hruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nějaký konspirační idiot.

      Vymazat
    2. To řekl, svého času, Stalin. Ale ne za kapitalismu, ale všeobecně.

      Vymazat
    3. Anonymní17. března 2019 10:44
      Ale pro zkorumpovanou společnost, to logiku dává. P.K.

      Vymazat
  7. Takhle to vypadá když nasraná většina nejde k volbám. Co si zvolí to tam budou mít a my to bohužel musíme demokraticky uznat i když to není ono. Soros vs Slovensko 2-0 . Bredy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaradacimrman slibem nezarmoutiš a co je horši dnes už i řadovy vovčan je velice ostražity aby naletěl nějakemu šmejdu a hlavně když ani nevi co je zač ale i slovaci maji sva špecifika jako mame my třeba veškrnu či šloufenberky i proto je velice přetěžke dostat dušičky jednotně k volbam když už se každy spalil nejmeně stokrat ato je cely proč mlčici většina lidiček nezvedne zadky prože si to už zkusili tu demokraduru ktera je tak velebena ale nikdo z řadovych vovčanu ji nechce a boji se ji

      Vymazat
  8. Bohužel Slováci moc na výběr neměli. Bylo to tam, jak říkávala moje babička, jeden za osmnáct a druhej bez dvou za dvacet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekecej! Měli na výběr, ale posrali to a hlavní vinu na tom má ten do sebe zakoukanej blb Kotleba...

      Vymazat
    2. A koho měli volit? Vždyť je to tam prašť jak bouchni.

      Vymazat
    3. Národovce Harabina a ne agenty Sorose a EU, nebo potrhlého Kotlebu, který neměl proti mainstreamovým kandidátům v zádech s celým propagandistickým aparátem žádnou šanci...
      Pokud bys sledoval slovenské poměry nenapsal bys tu blbost, že je to prašť, jako uhoď...

      Vymazat
    4. 12:31 No jo, musíte se smířit s tím, že pana Harabina volila jen jedna sedmina voličů. A to je sakra málo. My se v Čechách taky museli smířit s výsledkem prezidentské volby.

      Vymazat
    5. 13:59 Vy "demokraté" že jste se smířili s výsledkem prezidentské volby? Mírněte se, nebo vám naroste nos jako Pinokiovi.

      Vymazat
    6. Anonymní17. března 2019 12:31
      Také bych vítal vítězství nějakého neliberálního kandidáta, ale ono to má konotace. Toho Harabina zde vidíme jako nadějného neliberála, tedy antisorošovce, ale Slováci ho zřejmě vnímají, jako fosílii z doby Mečiarismu. Podobně, jako u nás VK starší. Dnes sice mluví docela rozumně, ale za Klausismu, to byl velký zm.d. P.K.

      Vymazat
  9. Ja som ích varoval pred voľbou prezidenta nech nezmakronujú a nezoslniečkária a nech neroztriešťajú si hlasy voľbou Kotlebovi a nech vsadil na jediného pronárodného kandidáta zo skúsenosťami Štefana Harabína.Bohužiaľ zjadrovali a dostali Slovensko do jadra migrácie,zbohom Slovensko a zbohom štátnosť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slováci volili hezkou tvář, nejsou to voliči, ale děti.

      Vymazat
  10. Davide, brečíte tu a kopete kolem jako zhrzená stará kurva. Slováci prostě a jasně vyjádřili svůj názor v přímé volbě. V té samé přímé volbě která je smyslem existence a úhelným kamenem toho za co SPD bojuje. Měla by být pro vás svatá, uctívaná, nezpochybnitelná. Evidentně je to tak ale jen do té chvíle, dokud voliči volí podle vašich představ. Pokud ne, tak z nich okamžitě děláte hlupáky, kteří na rozdíl od vás přemoudrého, netuší co je pro ně dobré.
    Slováci jasně odmítli fašistu Kotlebu, i když 11% je tedy na pováženou a vámi preferovaného národovce. Pokud máte jen trochu cti a ta vaše "přímá demokracie" není úplný podvod, tak buď pogratulujte vítězům nebo aspoň mlčte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pitomče, co pořád někomu doporučuješ aby mlčel ..
      Nechtěl by ses řídit tím doporučením ty sám ?
      Tady jsi na webu, kde každý má stejnou možnost vyslovit svůj názor, ne jako v tom vašem pravdoláskařském kocourkově, kde blbci chtějí diktovat druhým lidem co je pro ně správné.

      Vymazat
    2. Tak ještě holka nevyhrála, ale doporučuji, abyste si vlastní slova připomněl, když se zase někde bude mluvit o českém prezidentovi.

      Vymazat
    3. 11:04 Tak se ty liberální pošahanče odstěhuj na Slovensko a nikomu tady nenadávej špíno.

      Vymazat
    4. Anonymní17. března 2019 11:04
      Demokrat se nevyznačuje tím, že srdečně vítá jakéhokoliv vítěze voleb, ale že ho respektuje jako vítěze. V tom se liší od nedemokratických liberalistů našeho Demobloku, kteří dodnes nestrávili vítězství prezidenta Zemana. P.K.

      Vymazat
    5. Anonym 11.04---Co tady provokuješ , ty nevychovaný sprostý hulváte? Když dochází argumenty, nastupuje sprostota. Svědčí o tvé ubohé úrovni....nebo si jen přivyděláváš jako šlapka???????

      Vymazat
    6. 11:04 oni ale klidně mohou Harabina a Kotlebu poslat do EU a to může pěkně zamávat.

      Vymazat
  11. Je to ukázka přímé volby na bázi přímé manipulace. Proto k přímé volbě vždy zdůrazňuji nutnost půlročního odkladu plebiscitu od jeho vyhlášení, aby bylo dost času nejen na tvrzení, ale i na pochybnosti a korekce. Makrona také vyrobili za pár týdnu a mají ho na šest let. Vaše slova o kurvách jsou jen důkazem vaší ubohosti stejněš jako spojování mojí osoby s Kotlebou. Já nebrečím, já konstatuji, jestli jste schopen chápat ten rozdíl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A, prosím, pane doktore, SPD prosazuje přímou volbu na jaké bázi?

      Vymazat
    2. Hmmm, takže jinými slovy:
      1. Přímá demokracie je skvělá věc. Ale jen do té doby dokud voliči volí přesně podle vašich představ.
      2. Pokud voliči nevolí podle vašich představ tak jsou hloupoučké, snadno zmanipulovatelné stádo.
      3. Nejste ochoten ani schopen uznat a přiznat svou prohru.
      4. Přímá demokracie tak jak vy ji prezentujete je podvrh.

      Vymazat
    3. VERSE PŘIMÉ DEMOKRACIE OBČANSKÉHO TYPU JE V ČLÁNKU

      Č.2.Narodniho programu voličů/NPV/ navrženého elitni špičkou nepolitické České Společnosti Voličů ČSV mápřitom nepřekonatelnou výhodu,že je ji možné instalovat téměř okamžitě a nejsou potřebné peripetie prostřednictvim Parlamentnich stran,které se ji totiž jak jsme se přesvědčili,panicky boji a dobře si spočitali,že by se ji PŘIMO dostali pod kontrolu občanů voličů a to PERMANENTNĚ dnem i novci nebot by vypadala jako zdejši NR!

      VI,ŽE BY TATO VERSE PŘIMÉ DEMOKRACIE MOHLA ZABRÁNIT TVORBĚ VADNÝCH ZÁKONŮ!

      Proto zakázali našim SNAD elitám profesorů a doktorů se jakkoli podilet na jeji podpoře a nyni dokonce proti této demokracii postavili cenzuru snad svého policejniho státu.
      ČSV vi,že je třeba v situaci kdy zlí ředitelé tisku a tv kradou hlasy voličů,ti pak voli podle tzv "PYSKU" a ne Programu.
      Pak na to doplati tim,že jim budou vykradeny kapsy na plech a pusy zalepeny cenzurou!

      HzNR vás všechny zdravi naši voliči!

      Česká republika může být stále ještě prvni,stači rozebrat co obsahuje NPV,nebo taky ne!

      Vymazat
    4. Přímá volby je skvělá věc, ale ne pro manipulovatelné kretény a ignoranty...

      Vymazat
    5. Pane doktore! Porad jakoby zapominate na ulohu massmedii. Ta musi pred jakoukoliv volbou informovat volice tak, aby se mohli na dane rozhodnuti podivat z jakehokoliv myslitelneho uhlu pohledu. Skutecna demokracie totiz ma fungovat tak, aby byl kazdy schopen dohlednout dusledkum sve volby a vybral !!!pro sebe!!! to nejlepsi variantu. Proc zduraznuji "pro sebe"? Tohoto efektu zneuzila napr. TOP09 v parlamentnich volbach, kdy vyzvala volice k altruismu "musime setrit" a oni ji poslechli. Jakoby zapomneli dodat, ze setrit se musi proto, aby jini (ti spravnejsi), meli dal z ceho krast.
      Za tohoto stavu, kdy verejno-pravni media zcela bojkotuji sve poslani a stavaji se propagandistickou hlasnou troubou jednoho (jedineho spravneho :-) ) nazoru, poradani referenda neni mozne. Na Slovensku tento institut totiz maji a nicemu to neprospiva.
      Ja samozrejme volicem SPD jsem, ale hlavne proto, ze zde neni k SPD zadna (funkcni (*)) alternativa.
      (*) - tim myslim samozrejme ty ANS a podobne platformy, jejichz hlasy vzdy propadnou. Tohle je stav, jaky je a narodovecke sily se s nim musi naucit "pracovat" a jakekoliv hastereni-se zde neni rozhodne na miste, kdyz se nas, jako narod, snazi 4.rise, definitivne vymazat z mapy.
      PPS - trochu me ten uspech Caputove, tradicionalistickem Slovensku prekvapil a chapu to jako revoltu mladsich rocniku, lidi, kteri byli v mladi nuceni se ucastnit liturgickych obradu casto proste proto, ze se to tak od nich vyzadovalo. Podle meho je ve spolecnosti na Slovensku jeste vetsi pnuti, nez treba u nas.

      Vymazat
    6. Koukam, ze anonym 12:33, totez napsal jednou vetou a vystizne, nez ja jsem svul prispevek dopsal :-) ...nicmene podobne prispevky je mozne psat pouze do diskusi, kde jsou vsichni stejneho presvedceni. Tezko lze predpokladat, ze po jeho precteni si volic Caputovej, ktery ji to hodil s presvedcenim, ze to bude ten "slusny clovek", ktery bude dustojnym presidentem jeho vlasti (skoro jako J.Drahos ;-) ), zacne bit do hlavy a kricet "ja kreten! ...co jsem to provedl".

      Vymazat
    7. Anonymní17. března 2019 11:50
      Ano přímá demokracie je skvělá věc. Její součástí musí být také vyvážený přístup ke sdělovacím prostředkům, pro oba názory, které se projednávají v referendu. A to ne na nějaké dva týdny, ale delší dobu, aby to stačili občané vstřebat. A odlišit podstatné od nepodstatného a sexy vizáž od názoru.
      Takže přímá demokracie není žádný podvrh. avšak musí být zavedena komplexně, aby mohla fungovat. P.K.

      Vymazat
    8. P.K. - No, ono to spíš vypadá tak, že přímá demokracie je skvělá věc, když je výsledek podle mého gusta.

      Vymazat
    9. PAN DOKTOR DAVID MLUVI O PŘIMÉ VOLBĚ NEVI VŠAK

      ze ve versi OBČANSKÉ PŘIMÉ DEMOKRACIE je obsažena přimá demokracie,kterou by mohli volby voliči taky PŘIMO ovládat a hlavně bránit vzniku vadných zákonůpo celé obdobi hned po volbách a nemohli by trpět výsměchem po ukradeni jejich hlasů.
      Rovněž by se mohli ptát svých zvolených zástupců proč nechtěji své voliče zastupovat,ale namisto toho zvedat ruku pro šrot zákony!

      TENTO PRINCIP POCHOPILO OKAMŽITĚ ČERNÉ POZADI A BLOKLO DISKUSI NAD NPV!

      HzNR

      Vymazat
    10. Anonymní17. března 2019 14:19
      To je Váš názor. Můj jsem uvedl v 13:06. P.K.

      Vymazat
    11. ČSV PROPAGUJE NOVÝ ZPŮSOB,JAK OBEJIT OHLUPOVADLA

      proto politické subjekty jsou zlosti bez sebe a spustily teror cenzury nejhorši v celé Evropě.
      Ne nadarmo poslala ANO BUDE HŮŘ ,pani Ďourovou provést zkaputováni svobody slova vadnými zákony do komise EU v situaci,kdy už by nemuselo pomoci překračovat zákony pomoci zlých ředitelů tisku a tv.

      POCHOPILI CO JIM HROZI A ZAČALI OFENZIVU ZN NEOMARXISMUS MUSI UDĚLAT TY OVČANY KAPUTT!

      Ví,že je třeba zabránit za každou cenu vymyslet občanům voličům co je pro ně třeba a jak by to i šlo uskutečnit!
      Výsledky této ofenzivy vidite všichni na ubohém Slovensku!

      Vymazat
    12. Davide, když si pustíš tato slova (jsou tam ruský titulky, tak když tak nech vod Grulišky přelouskat!) - https://www.youtube.com/watch?v=44PlgE1h1c4

      ... zjistíš že de facto tam shrnují základní ideje NR převedené na české reálie. Jenže na rozdíl od místních užvaněnců oni pro to něco i reálně dělají!

      A co dělá banda místních užgryndanců včetně tebe? Žvaní podle putleroffských rasozrádných notiček z Kremlu! Kdyby Putler zejtra konvertoval k islámu (a nemá k tomu podle jeho některých projevů daleko), tak první přiběhneš s koberečkem a budeš řezat makovicí o podlahu! Jsi vlastně strašně ubohej lokajík! Chceš měnit národ, ale to je lžisračka, páč jak jsi sám jednou přiznal na nějaký tý panelákový diskusi, jeho příslušníkem by se v podstatě mohl stát kdokoliv, kdo se k němu přihlásí a bude aspoň předstírat sdílené "národní hodnoty"! Ale jen rasu nikdo předstírat nedokáže - jeden pedofilní negr se o to pokoušel a upadl mu frňák! Příroda takový věci nedopouští! A esi si to přiznáváš až dnes, ptám se, není pozdě? Jsi ještě vůbec věrohodný?

      lŽIDavid s lŽIDvořkem se už dávno ani nepokoušej předstírat, že NR je cokoliv jiného, než běžný, tu dobře, častěji ale mizerně z ruštiny přeložený putleroffský hoax! Součást to hybridní války vedené a financované tímto gangem obřezaných kremlovorů - https://img.opentown.org/store/news/180407/te-url-9f0e394ab55deec1225656a563db0bf8.jpg

      Vymazat
  12. Nejdříve obsadit media, lidem vypláchnout mozek a potom mluvit o demokracii, to je dobrá a spolehlivá metoda.

    OdpovědětVymazat
  13. Tedy o panu Kiškovi jsem před jeho tzv. "prezidentování" nikdy nic neslyšel - snad jen to, že si "pořídil za pět prstů a dlaň" velice slušný majetek a že je z něj "filosof". Nevím, zda byl luďákem - tedy katolíkem, z hlinkovecko-tissovské pronacirodiny, nebo z rodiny evangelické. A o té paní, co bude tzv. prezidentkou, toho vím ještě méně. Mohl by někdo něco napsat, Slovensko je rozpolceno stále trochu jinak než česko. Stále náboženské vyznání hraje důležitou roli - s rozpadem ČSR to souviselo vždy. Luďáci byli vyznavači nacismu, proto byl k ním Hitler tak milostivý, evangelíci byli vyznavači Komenského a Bible kralické, tedy demokraté. I byl i obrovský rozdíl ve vzdělanosti - luďáci, to byli gardisté + tupost, evangelíci kultura + vysoké IQ. Ale víte jak to je v kapitalismu: tomu se lépe vládne blbému stádu, než vzdělaným hlavám.
    A když už jsem načal rozpolcenost Slovenska - tak ta česká? No to je kapitálem zkorumpovaná intelektuální fronta , zvaná pražská kavárna + politruci z Valdsteina, jako loutky či poskoci kapitálu na straně jedné a občané na straně druhé. A že jsme převážně národ ateistů? Kdo nám ukradl víru v Boha, kdo vyvraždil českou šlechtu, kdo upálil Mistra Jana Husa, kdo k nám přivedl inkvizici, justiční vraždění v podobě upalování čarodějnic, kdo ještě - jak píše TGM, na konci 19. století vymítal i stovky ďáblů z českých "těl". Ano, ta církev, která nám zařídila dobu Temna, aby si pohodlně nakradla majetek vyhnaných a povražděných českých a moravských bratří, evangelíků, ta církev, které byl nakradený majetek po r. 1918 a dále po r. 1948 odňat a vrácen národu! Aby pak po šmirglové revoluci 1989 byl znovu národu a státu tento majetek ukraden a vrácen zloději!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Rozdělení Československa, to byl dar.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní17. března 2019 11:33
      Ano, to byl dar globalistům, kteří chtějí rozbít Evropu národů a států. Pro český a slovenský národ, to je oslabení a ztráta. P.K.

      Vymazat
  15. Pobaltský fašisti v akci a rádoby demokraté mlčí:

    https://cz.sputniknews.com/svet/201903169449605-v-lotysske-metropoli-se-konal-pruvod-legionaru-ss/

    OdpovědětVymazat
  16. Slováky perfektně znám . Mam rodinu od Blavy až po Prešov.
    Volili jak děti . Vybírali mezi oktávkou a felicii . Radšej to peknučké ako to hrdzavé . Škoda že narcis Kotleba nevicouval jako u nás Okamura. Komu není rady , tomu niet pomoci !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Harabin to svádí na Kotlebu, ale asi mu chyběla paruka, nebo alespoň příčesek :-)

      Vymazat
  17. Nikde, tedy v žádném státě, ve kterém je velvyslanectví USA, nemůžou a nikdy neproběhnou spravedlivé, nezávislé volby prezidenta, parlamentní ani komunální volby. Tam, kde působí velvyslanectví USA budou vyhrávat Kiskové, Čaputové, Porošenkové, Madurové, Fialové a další po celém světě, kde se musí provádět to co Amici nařizují v opačném případě humanitární bombardování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud by nemohla proběhnout nezávislá přímá volba prezidenta, nemohlo by tudíž férově proběhnout ani žádné celostátní referendum.

      Vymazat
    2. Případ Kuciak byla obyčejná vražda, využitá těmi co tahají za nitky k tomu, aby zlikvidovali Fica, který pro lidi na Slovensku udělal víc, než kdokoliv jiný, tedy hlavně pravice. Do ulic za Kuciaka vyšli studenti a řvouni a podařilo se jim svrhnout Fica pod údajnou záminkou Italské stopy, kterou teď Slovenská prokuratura definitivně zastavila, jelikož to byla úplně vymyšlená stopa, tedy vymyšlená na těch pravých místech. Dnes o tom už nikdo nemluví, cíle bylo dosaženo, Ficová vláda byla rozprášena a pravice si může mnout ruce až začne opět zavádět reformy ve prospěch západních firem, aby Slovensko bylo opět ekonomický tygr, jako Lotyšsko, Estonsko a hlavně Ukrajina, což je cíl západních demokracii, vysávat slovany ve východní Evropě.

      Vymazat
  18. ale skúste si vybrať - ani jeden , snáď len chmelár za dačo stál - v druhom kole bude menej voličov, načo aj ...

    OdpovědětVymazat
  19. Zuzka je alespoň pohlednější, než by byla česká Mirka (Němcová) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MIRKA Z ODS DALA VZKÁZAT VOLIČŮM ČESKÉ REPUBLIKY

      že jsou blázni,protože kdo to kdy viděl a slyšel,že by měli voliči jakýsi prý NÁRODNI PROGRAM!
      No a když se nějaký poslanec pokusi něco z toho co chtěji jeho voliči realizovat bude okamžitě ze strany vyloučen a to ikdyby byl rozumný a věděl co je PRO TY CO HO ZVOLILI potřebné.

      POTÉ CO ZLÝ STÁT ZA VEDENI NEOMARXISTŮ VÁM ZALEPÍ PUSU CENZUROU a to vámi zvolenými posranci se budou smát když

      prý bezmocně cpát a žvanit nesmysly na NR ,aby jste se k svému Národnimu programu nikdy nedostali a nesměli k němu ani ceknout!

      HzNR Vitězstvi zdar nebo taky ne!

      Vymazat
    2. Nestrašte, čoveče.
      Na starý kolena emigrovat.

      Vymazat
  20. Slovenské volby by pro nás měly být varováním. Kolem naší republiky se stahuje smyčka. Nechť v Čechách zdravý rozum zvítězí nad blbostí a naivitou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návrat zdravého rozumu jsem viděl v pátek, když "stávkovali studenti", za návrat do jeskyní (ale někoho jiného).

      Vymazat
    2. Rodiče těch studentů (zpravidla namyšlenějších a méně života znalých, méně pracovitých potomků, než učňovská mládež) by měli svým ratolestem ukázat skutečný život. Žádné kapesné, vyhlásit stávku vejcím povyšujícím svoji neznalost nad zkušenosti slepice - a žádné tajné "kvočnování" = táta se nedívá, maminka podstrčí, naloží "myslitelce/mysliteli duhových zítřků" na mísu knedlíků že je přes ně nikdo neuvidí... Napracuješ ani se neučíš, chodíš za školu, tak se napapej čerstvého vzduchu a napij se z kaluže (to je zdarma), parádu si vyper v ruce sám(a)... něco chceš, tak si na to jdi vydělat a místo toho to pak prošustruj na demoškách - bude sranda. Pan farář tě pochválí a napíší o tobě v novinách.

      Vymazat
  21. Kdyby to pomohlo obrátit migraci a na Slovensko se vrátili slovenští havloidní dobroserové - Ferko Fenič a spol. a vzali s sebou české havloidní demodebílky - Kocáb, Halík, Drahoš, Fišr, Hilšar ..... bylo by to dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prečo zrovna Slovensko má byť skládkou odpadu?!

      Vymazat
    2. 16:14
      Odjakživa si o to říká.

      Vymazat
    3. 18.40 trotl.zil som desať rokov v prahe je krásna to hej ale prazaci vážne poznajú len územie medzi berounkou a melnikom .boja sa už len moravakou nedej buh ostravakov.na slovákov len kidy .a to tomu vládnu.fakt kaviaren

      Vymazat
    4. 16.14 Proto, že Husák a po plyšáku Havel a Ruml do Čech nacpali armády hnědoslováků na krmník a zlodějnu, tak by jejich návrat mohli jmenovaní Kocábisté a Havlisté vást a řídit... a geroj KECÁB by je mohl vymetat jako Sovětské vojáky... a Halík by jim mohl po osadách sloužit mše... prostě na revanš mustikulturně obohatit Slováky - kteří k nám od roku 1918 lifrovali a lifrují svůj hnůj na krmník a Čechům ke škodě.

      Vymazat
  22. Všetci, čo sa tu podivujete, vysmievate a pod. nad tým, že si Slováci "zvolia" pravdepodobne čaputovú: koncom januára mala preferencie slabo nad 9%, týždeň pred voľbami vyše 50%, keď sa mad tým húfne pozastavovali médiá /dokonca s úsmeškom/, tak to skresali a v 1. kole je to 40%. Čo myslíte, ako k tým percentám prišla? Najmä, keď ako poznamenal jeden diskutér, hodinu bol akýysi výpadok, pretože vraj niekde ukradli volebnú urnu a hľa, po hodine pri sčítaní cca 30% hlasov už mala čaputová 36%. Nič vám to nepripomína?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jen u nas je to asi jednodussi, protoze jak jsem psal, v Praze se svazeji scitaci archy na magistrat a z tama se pak hromadne zadavaji. Jak je to tam s dohledem, to nevim, ale nedelam si zadne iluze.

      Vymazat
    2. Jana17. března 2019 13:24
      Nejspíš máte pravdu, ale jak to dokázat? To by musel některý účastník voleb podat protest. Ale tím by se, opět nejspíš, do budoucna vyřadil z účasti na vysokých hrách. U nás to bude také tak. P.K.

      Vymazat
    3. Áno. Myslím, že súdruhovia to mali pevne pod kontrolou. Od financií cez médiá, kandidátov, až po sčítavanie hlasov.
      Konečne, vrazili sem kopec miliárd natlačených zelených papierikov!
      Obnovíme tie raketové silá, čo tu zostali po sovietskej armáde. V mene mieru!

      Vymazat
    4. Můj komentář platí pro:
      Jana 17. března 2019 13:24 a Jana 17. března 2019 13:27
      To si nemyslím. Nejsem sice expert na slovenský volební a hlavně sčítací systém, ale předpokládám, že bude obdobný tomu našemu. Navíc je jen jednodenní, což ještě snižuje riziko manipulací s volebními lístky prvního dne v čase, kdy u volebních uren nikdo není.
      Něco jiného je totiž přisypat tonoucímu pár desetin procenta prostřednictvím hlasů ze zahraničí a něco jiného je ovlivnit sčítání o jednotky procent, natož o desítky procent. To je nepravděpodobné.

      Osobně si myslím, že zde budou platit spíše slova pana Vladimira Mečiara, který prohlásil, že si sami ve straně prováděli kontrolní sčítání a ty výsledky seděly s těmi oficiálními. Ale pozor, že k té manipulaci dochází koordinovanými akcemi na ovlivnění veřejného mínění. Chápu, že je to nepříjemné si přiznat, ale je to tak.
      Viz zde od času cca 1:10´:

      https://hearthis.at/slobodnyvysielac/hovory-m-01-2019-03-13/

      Vymazat
    5. Ještěže jsme to Česko-slovensko zrušili.
      Jinak by za to zas mohli tí blbí Česi.

      Slova Ivana Lexu ste myslel, že?

      Vymazat
    6. Bylo to vyrobeno podle stejného mustru jako Macron ve Francii. Také ho nikdo půl roku před volbami nikdo neznam. Globalisté + deep state + peníze + média + zfalšované průzkumy a už to jelo. V podstatě se tak dají vyrobit volební výsledky v každé kolonii...

      Vymazat
    7. V CR se ukazalo, ze to tak nefunguje. I kdyz poprve tomu musel pomoct znamy "opinion maker" Slouf. :-)

      Vymazat
    8. Jo a samozrejme nevim, jak si nekdo muze delat "kontrolni scitani", kdyz volby jsou tajne.

      Jinak pro ty, co si to jeste neprecetli, tak v Praze se scitaci archy svazeji ze vsech volebnich okrsku na magistrat a nikdo nic nekontroluje. Jedna se ve stylu: "scitani probehlo, zapomente".

      Vymazat
    9. 21:39
      Meleš úplný hovna, demente. Takovým jako ty bych sekal prsty abyste memohli ťukat lži do klávesnic.

      Vymazat
    10. jura 17. března 2019 21:39

      To, jakým způsobem si v HZDS prováděli kontrolu sčítání hlasů, Vl. Mečiar v linkovaném videu sice neuvedl, ale předpokládám, že si ohlídali, aby v každé okrskové komisi měli svého člena a ten pak výsledky z jejich okrsku hlásil na centrálu HZDS, kde je pak naházeli do nějaké xls-tabulky a měli jednoduchou křížovou kontrolu.

      Přičemž z kontrolních důvodů není ani třeba mít data z úplně každého okrsku.
      Zdr.
      JiB

      Vymazat
  23. Ešte poznámka: PC zariadenie a softvér, používaný na sčítavanie hlasov a štatistiku obhospodaruje ESET, financmajster Progresívneho Slovenska, ktoré nominovalo čaputovú. Ešte nič?

    OdpovědětVymazat
  24. Pane Davide, fandím Vám v následujících volbách do EP a budu Vás s celou rodinou i volit.
    Není v naší zemi věrohodnější, neúplatný a fundovaný politik. Jen naprostý ignorant, debil, nebo sluníčkář nevidí zkorumpovanost EU, poslanců kteří se nechali koupit a za peníze jsou schopni zabít i vlastní matku.
    Naprosto nevěřím v regulérnost voleb na Slovensku.
    Jsem přesvědčen, že došlo k manipulaci a Slovenský národ se bude muset ozvat.

    Zvolení fašisty Kisky (zaměstnance Americké ambasády) bylo sice neuvěřitelné, ale dosazení neznámé prosazovatelky LGBT, dva měsíce před volbami s neomezenými finančními zdroji je skutečně už hodně přes čáru.
    Pevně věřím, že si bratři Slováci tuto krásnou hyenu nezvolí a zaktivizují se jako v případě volby našeho presidenta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 40% podtatranských transok?
      Veď som si to vždy mysliel.

      Vymazat
    2. Ne, tak to bohužel nebude. Slováci chtějí na známkách Zlatovlásku. To, že je loutkou Šereše je jim u riti.

      Vymazat
  25. Čaputová, dostala před volbami hodně prostoru ve sdělovacích prostředcích. Kdo to asi zařídil? Nevypadá špatně a také umí mluvit, i když drmolí. Horší to je s myšlenkami a zaměřením. Ona se prezentuje jako liberál a hlásá, že je odpověď na volání společnosti, po změně. Ale jakou změnu očekává společnost? Přeci konec liberalismu. Dále slibuje spojit rozdělenou společnost. Pod jakou myšlenkou chce tu společnost spojit? Pod myšlenkou více EUropy? Pod myšlenkou LGBT?
    Myslím, že před druhým kolem, trochu opadne kouzlo její novosti a posílí její dojem loutkovitosti, jako u Drahoše.
    Podobně liberálně eurofederálně, je zaměřený i druhý finalista Šefčovič. Ale je již protřelý funkcemi a ví, že důležité je projít. Takže svoje názory více zastírá a opakuje fráze, včetně té o rozdělené společnosti a jejím sjednocení. To je nejspíš poznávací znak liberalistů.
    Pro tu jeho mazanost, mu dávám větší naději v druhém kole. Spíš dokáže zblbnout tu nemalou skupinu voličů, kterým neprošli Kotleba a Harabin a současně si udržet tu svoji část liberalistů. P.K.

    OdpovědětVymazat
  26. Čaputové asi pomohla podivná náhoda, jako Kalouskovi. Kobyla chcípe a tak kolem sebe kope....Nic není náhoda....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi náhodou dostala víc jak dvakrát tolik hlasů, než druhý na pásce. Tak to jo.

      Vymazat
  27. Pavel Sklenář17. března 2019 14:10

    Šefčovič je o 50% lepší, ale není již na výběr, pokud se nezruší zmanipulované volby a tomu nevěřím. Slovensko je již pod přímou kuratelou USA. Všechny složky obrany,policie,justice,banky a media jsou pod jejich vedením. Už není jak se bránit. Pomohla by jenom revoluce, ale na to se ještě lidé mají moc dobře, ale až si to uvědomí tak už bude možná pozdě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Sklenáři, pokud máte důkazy k Vašemu tvrzení, že volby byly zmanipulované, tak sem s nimi, prosím. To mě (a asi nejen mě) zajímá.

      Vymazat
    2. 14:16 Máte-li důkazy, že volby nebyly zmanipulované, sem s nimi. Všechny nás to zajímá.

      Vymazat
    3. 15:20 Prosím? Chcete důkazy k něčemu, co se nestalo? Rozumíte sám sobě, člověče?

      Vymazat
    4. 15:53 Jak chcete dokázat, že se to nestalo? Pokud chcete pro každé tvrzení důkaz, tak dokazujte.

      Vymazat
    5. 15:53 "Máte-li důkazy, že volby nebyly zmanipulované, sem s nimi." "Chcete důkazy k něčemu, co se nestalo?"

      :-D :-D Sorry jako, takže vy nemůžete předložit důkazy toho, že volby nebyly zmanipulovány, protože se to nestalo. Ergo stal se přesný opak, tzn. volby zmanipulovány byly. Jako fakt dobrý :-D

      To je tak, když se "argumentuje" axiomy a nechápe se, co je logika alespoň na základní úrovni. Pokud tvrdíte, že volby nebyly zmanipulovány, je to tedy pozitivní fakt, musíte být schopen velmi jednoduše tento fakt verifikovat nějakým důkazem.

      Vymazat
    6. 21:05

      Že se něco NEstalo, není pozitivní fakt, idiote. TY! Musíš dokázat, že se něco stalo, pokud to tvrdíš. Když já napíšu, že tvoje matka je kurva, tak jsem to já kdo to musí nějak dokázat. Ty nikdy nedokážeš že není.
      Aspoň se nazaštiťuj logikou, volku.

      Vymazat
    7. Ale, gElfík 21:21 ztrácí nervy ;-)

      Samozřejmě že je to pozitivní fakt :-D Tvrzení: "Dnes na Zemi nebylo nikde zaznamenáno zemětřesení o vyšším stupni než 3 Richterovy škály," je velmi dobře zdokladovatelné, oslíku ;-)

      Vymazat
    8. "Včera ve volebních místnostech při prezidentských volbách na Slovensku nebyl zaznamenán ani jeden podvod."
      To je fakt! Tvrdíš něco jiného? Tak to musíš dokázat! Je to na tobě, volku.

      Vymazat
    9. To není fakt, ale axiom :-D :-D Fakt to bude, až předložíte ten požadovaný důkaz ;-) Ale to bych chtěl moc, že ;-)

      Zato tady máme možný důkaz manipulace: https://www.youtube.com/watch?v=hLWB2nNovkQ

      (To vám, hlupáčku, dávám jako úlitbu, abyste mohl útokem na něco úplně jiného zastřít skutečnost, že vám elementární logika nic neříká ;-) Jsem rád, že jsem vám to břemeno vaší vlastní pitomosti pomohl odlehčit ;-) :-D :-D )

      Vymazat
    10. 22:27
      Kdepak, volku, motáš se v kruhu :-D Samozřejmě se jedná o FAKT. Je na tobě aby jsi přinesl důkaz, který tento FAKT vyvrátí. Stačí jediný. Ty samozřejmě vůbec žádný nemáš, takže jdi už konečně do prdele.

      Strašně rád bych vyděl ten tvůj dementní, protažený, maximálně logický ksicht, kdyby ti došla soudní obsílka že jsi vrah. A nebude to na soudu aby ti dokázal že jsi někoho zavraždil. To ty budeš muset dokázat, že jsi opravdu nikdy nikoho nezavraždil. Což se ti samozřejmě z logiky věci nikdy nepodaří, volku :-D

      Vymazat
    11. Pokud jde o fakt, předložte důkaz. Zbytek jsou jen silácké řečičky.

      Soudní obsílka, že jsem vrah :-D :-D :-D Tak teď už tu brečím smíchy :-D Víte vůbec, co je to soudní obsílka a jak funguje trestní či jiné právo? Už proboha ne :-D :-D Když už tak, že bych to měl dokazovat u soudu, přičemž předtím bych byl zadržen policií a byla na mě uvalena vazba a důkazní břemeno by zůstalo na mých bedrech jak za minulého režimu. A mimochodem, tenhle princip (tj. presumpce viny) v právu existuje, týká se například případů sexuálního obtěžování ;-) Ale jinak dobrý ;-)

      Pozitivní znamená v této souvislosti potvrzený, dokazatelný. Chápu, že to nechápete, protože nízká inteligence z vašich příspěvků jen čiší :-D Ale dobře, nechávám poslední slovo, které tu zcela jistě budete - jak jinak než pěkně po kavárensku plný urážek a vulgarit - vytrousit.

      Takže ještě jednou naposledy - že volby na Slovensku nebyly zmanipulované je jen tvrzení, které byste musel dokázat. Že se většina lidí pouze spoléhá na to, že nebyly zmanipulovány, o fakticitě nic nevypovídá. Ve středověku se taky většinová společnost shodovala na existenci čarodějnic a považovala to za fakt, který se nikdo ani nepokoušel zpochybnit.

      Vymazat
  28. S touto společností nejde hnout. Mají nás až na výjimky totálně v hrsti. Izolovali rodiny, protože jedna rodina se rovná obvykle jeden televizor. Kdo tento sebevražedný systém zavedl? Škoda, že se o vysvětlení dosud se svými přáteli nepokusil pán doktor David. Hodně roků v takové totalitní straně platil členské příspěvky. Měl by to mít z první ruky.

    Za zlých komunistů se na pracovištích mohlo mluvit o všem, co bylo důležité pro život. Kariéra disidentů byla sice zajímavá, ale vedlejší. Každý věděl, že oni se o svoje peníze s nikým dělit nebudou, protože myslí v prvé řadě na sebe a svá vytoužená koryta. Dnes za tzv. demokracie se na pracovištích o politice nemluví. Nad každým je hrozba, že bude ušetřen v rámci formální reorganizace a nikdo nemusí nikomu nic vysvětlovat. Každý je nahraditelný a cítit se nepostradatelný je pitomost. Vždyť už o nic nejde. Kvalifikace není potřeba. Zostřující se konkurence na pracovištích vede k tomu, že i kolega nemusí vědět, co si myslím. Ani po pracovní době nevychází člověk z pod kontroly. Že by se v hospodách otevřeně o politice mluvilo, to si může mluvit jen blázen. Kolik takových hospod bude a kolik hospodských hledí v prvé řadě na konzumaci? Nehledě k tomu, kolik lidí na to má? Každý si dává pozor na to, s kým se přátelí, protože i toto bude pod kontrolou.

    Zbývají jen krátké chvilky na alternativních webech. Jak vytušila vlkova manželka, i tam si brzo na lidi došlápnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda nevím, kdo vás má v hrsti a jak s tím souvisí počet televizí v domácnosti. Já už asi neznám domácnost, kde by nebyly min. dva televizory.
      A jinak u nás v práci se o politice mluví a v hospodě skoro pořád. Tak nevím, kde žijete vy.

      Vymazat
    2. 15:22, jedná rodina, jeden televizor, jeden program, už chápete?
      Vám ta firma patří a všichni vám pochlebují. Vy asi nevíte, jak se lidé k sobě chovají, když se chystá propouštění.

      Vymazat
    3. Já jsem úplně normální zaměstnanec a nikdo mi nemá důvod pochlebovat. V práci se můžeme bavit klidně o politice, pokud to nemá vliv na výsledky práce.
      My doma máme dvě televize a každý si můžeme koukat, na co chceme. Stejně tam dohromady nic nedávají.

      Vymazat
    4. Samozrejme tim (ten druhy anonym) myslel, ze se v rodine divate na TV, misto abyste se schazeli s jinyma rodinama. Ja si jeste pamatuju, jak mi rodice meli spoustu znamych, se kterymy se schazeli, jak jsme jezdivali na navstevy na chalupy a oni k nam, jenze to byla 70-ta. Dnes jednotlive rodiny ziji izolovane a nazory formuje jen ta TV a je uplne jedno, kolik jich doma mate.
      PS - ja doma TV-set nemam zadny a nijak mi nechybi :-)

      Vymazat
    5. 15:51, vy musíte být u lopaty. Tam jsou zaměstnanci vzácní. Zkuste něco před zaměstnavatelem o znárodnění jeho firmy!

      Vymazat
    6. 16:04 Proboha, proč bych říkal takové hovadiny? Kdo by měl zájem znárodňovat prosperující firmy?

      Vymazat
    7. 16:04
      Vy musíte být dobrý kokot :-D Prej o znárodnění, to je moc :-D

      Vymazat
    8. 16:16 a 16:17, že vy se dělíte o část své výplaty se svým zaměstnavatelem, abyste mu udělal radost.

      Vymazat
    9. 16:22
      Pracujete vůbec, dělí se společně o daně pro stát. A že toho chce ten stát hodně.
      Jooo kde jsou ty doby kdy nám slibovali chudý stát, bohatý občan...

      Vymazat
  29. Nakonec máme svoje problémy. Slováci nechtěi být s námi ve společné státu a nyní se řídí do protektorátu.
    V.V.

    OdpovědětVymazat
  30. Ogařiska!!
    V korporátně fašounské firmě, zvané protentokrát jsme všichni z tzv. východní jevropy a už pěkně dlouho. Proto byla zavedena umělá krize (2009-2010), aby mohli kalouskové a jiní hajzli utáhnout šrouby. To se projevuje trvale ve společenské dehonestaci mas gojímů, ze kterých jsou tvořeni nezaměstnaní, nezaměstnatelní, dlužníci, exekčníci, voliči a voli. Jejich mysl je vytuněná na denní starosti a hrůzy okolního světa. Teď jsou gojímové ve stavu splašeného stáda štvaného vlky rovnou do spárů medvěda a pelichajícího orla. Majitelé predátorů se dobře baví a uzavírají sázky na to který z predátorů strhne nejvíce ovcí. Ovce se staly na ranči nepotřebnou komoditou (žerou zdroje, nenakupují jedy a šmejdy, tupě bečí a ne a ne zdechnout). Tak se alespoň páníškové chvilku pobaví počítáním stržených jehňat. No a slovenské rohaté plemeno je dosti podobné tomu valašskému (raději chovat blechy).

    OdpovědětVymazat
  31. Co mě úplně zmátlo, to byla zpráva na webu Novinky.cz s titulkem, který hlásal, že volbou Čaputové Slováci vyjádřili svou touhu po změně. No považte toto!!!
    Marně přemýšlím na tím, jakou změnu mohli mít naši bratři a sestry na Slovensku na mysli, když si po šerešovci (a podvodníkovi v jednom) Kiskovi chtějí do prezidentského úřadu navolit šerešovku Čaputovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Změnou asi mysleli pohlaví, jinak mě nic nenapadá, jinak je vše stejné.

      Vymazat
    2. 17:16 Bylo potřeba tam dostat něco více in, něco elegantního, se správným outfitem.

      Vymazat
  32. Zdá se, že příští volba ve druhém kole slovenských občanů je "prašť nebo bouchni ho". Z hlediska obrany národních zájmů Slovenska je volba mezi loajálním eurokomisařem nebo dobroserkou-eurohujerkou jedno. Předpokládám, že účast v dalším kole bude minimální, a rozhodne to Bratislava a větší města. U nás, ať se to sluníčkářům a pravdoláskařům líbí, nebo ne, jsme se, zvolením Miloše Zemana, dokázali vzepřít. Otázkou samozřejmě zůstává, na jak dlouho. Utahování "šroubů" a snahy umlčet vzpurnou část společnosti jsou evidentní.Tzv. snaha o spojování(nerozdělování) společnosti ve skutečnosti znamená, u nás, že dokud nebude umlčena ta část společnosti, která chce suverenitu země, obranu vlastních zájmů!!!, nelezení do zadku komukoliv a kdekoliv, tak smír nemůže být a nebude. Zbabělost a prodejnost schovaná za tzv. eurohodnoty, ukotvení, či směřování na západ a bezpodmínečnou loajalitu ke "spojencům", i když nás to ohrožuje, je poznávacím znamením těchto prodejných( někdy jen snad zpitomělých) skupin.
    Slovensko se volbou nového prezidenta neuklidní a neusmíří také. Měli Kisku, a ..nic. Obávám se, že obě naše země čeká ještě hodně problémů. A chci jen věřit, že nás nazastraší a neumlčí. A zkoušet to budou, pořád, a čím dál tvrdšími metodami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to stále dokola jak na kolovrátku . Je zajímavé , že i když byla člověku dána možnost volby , tak lidé si stále volí to horší . Ve Francii měli možnost občané si zvolit paní Le Penovou ,která by se snažila je vymanit se z toho marastu ve kterém žijí .Zvolili si ale Macrona ,proti kterému teď protestují . Stejně tak si Slováci mohli zvolit pana Harabina , který by stál na jejich straně a hájil jejich zájmy . Nestalo se tak a zase budou mít něco podobného Kiskovi se kterým nebyli spokojeni . Je to něco podobného v té politice jako když svého času ředitel tv Nova pan Železný odpovídal na dotazy diváků . Ptali se ho proč tv.Nova vysílá takové hnusné americké filmové škváry . Odpověděl jim že většina diváků si to přeje a proto to vysílají .Tak je to teď . Lidé si volí a mají takové prezidenty a politiky jaké si přejí . Zdravý rozum a pravda se krčí někde v koutě . Proč ? Kdyby lidé věděli jakou mají sílu když potáhnou za jeden provaz a používali zdravý selský rozum bylo by na světě lépe .

      Vymazat
  33. ale hovno, je to obeť zlých časov čo nás čakajú - VW - 3000, USS, 1000 -mám pokračovať - sú na dlažbe, teraz to začína, ideme z kopca, držte si klobúky, k nim prirátajte obslužné činnosti, v Nemecku 5000 Ford, iste nám jej úsmev zohreje izb, chááá, pravdou je, že o ten úrad nikto nestojí

    OdpovědětVymazat
  34. na Slovensku kdyby dali kozlovi dobrý PR, tak by i ten vyhrál volby

    OdpovědětVymazat
  35. Jak si Slováci zvolili, tak to budou mít. Na ostatní bych to nesváděl.

    OdpovědětVymazat
  36. Diskuse plná zoufalců, kteří nedokáží přiznat a uznat svou prohru. Vymýšlí konspirační nesmysly jak byly celé volby zfalšované, zmanipulované, podvod. Navíc, vůbec jim nevadí, že 11% Slováků jsou fašisti.
    Tito zoufalci se zaštiťují "přímou demokracií", ale když přímou volbou zvítězí někdo kdo jim nesedí, tak vše zpochybňují a mohou se zlostí posrat.
    Nejsou to demokrati a už vůbec ne vlastenci, jak o sobě vykřikují do světa. Ve skutečnosti je to směska komunistů a fašistů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tou směskou komunistů a fašistů máte zřejmě na mysli i pražskou kavárnu, která dodnes nevydýchala vítězství Miloše Zemana v českých presidentských volbách, viďte.

      Vymazat
  37. Ja myslím že táto pička bude lepší jak masná hlava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbne ti klavesnice, místo opička si napsal pička.

      Vymazat
    2. Máš pravdu opička

      Vymazat
  38. Podívejte se jak dnes slaví Pražští neznabozi den sv.Patrika

    OdpovědětVymazat
  39. Všeobecně je známo, jak dokáží placené presstitutické kurvičky vypláchnout lidem mozek. Lidi i když si myslí, že rozhodují svým rozumem, jsou ve své většině podstatě politicky nesvéprávní. Za další a o tom si cvrdlikají vrabci na střeše, do takovýchto funkcí se nedostane nikdo na koho loutkovodičové nemají výbušný kompromateriál. Ti zvolení pak musí našlapovat velice opatrně. No a za třetí každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží. Hej hou. Rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy, rudí soudruzi, to těm nesvéprávným blbcům už vysvětlíte co je pro ně dobré. Po dobrém nebo po zlém.

      Vymazat
    2. 23:02 Jo kamaráde, tenhle režim pravdy a lásky", kdy lidé umírají na ulicích a nemilosrdní vypasení chazaři z nich v exekucích ždímou peníze, to je trest boží, že jsme si nevážili socialismu.

      Vymazat
    3. 23:38 Na kterých ulicích umírají lidé vyždímaní exekutory? Já nikoho takového neviděl.

      Vymazat
    4. Tisíce bezďáku v republice a ty mluvš jak za komunistů.

      Vymazat
    5. :-D tys viděl někde někoho umírat na ulici ty mudrlante?

      Vymazat
  40. Slovensko je malý sát a to více v něm vládnou sdělovací média.
    Vražda novináře je skandál, ale je to jen vražda jako každá jiná. Mně to spíš připadá kako obvyklá fašistická provokace, normální lidi to nedělají, přesto tenhle směr činu zřejmě záměrně nebyl vyšetřován, místo toho jsou zostuzováni nepohodlní lidi. Na příkladu Slovenska je vidět, jak se nechají lidi zmanipulovat.
    Já taky nic nemám proti Zuzaně Čaputové, nicméně už je jasné, že to je jen nastrčená ikona čistoty, pravdy a lásky.
    Uvidíme, jak se postaví k palčivým problémům národnostním, problémům cikánského obyvatelstva na Východě a hrozícímu krachu výroby automobilů.

    OdpovědětVymazat
  41. Podívejme se na věc tak trochu sobecky, ale sportovně. Slováky, stejně jako mnoho jiných národů, mají dokonale zpracované. Tancují a poskakují jak světová plutokracie píská. Ani my jsme se rozhodně nevymanili z jejich vlivu, ale přecijen nefungujeme na dálkové ovládání tak spolehlivě. Body pro nás. Body čistě sportovní, bez jakéhokoli reálného efektu, získané spíše chybami ostatních než naší mimořádnou zdatností, ale i tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsme lepší než Slováci. U nás to zmrdi s propagandou přepískli-hysterií proti Zemanovi se jim podařilo zvednout ze židlí tu mlčící většinu. Take kandidáti - proti Zemanovi si vybrali si tydýta Drahoše.
      Na Slovensku už to bylo profesionální a ze zmrdohlediska bez chyb.

      Vymazat
    2. Slováci jasně vyjádřili svou vůli a v přímé volbě jasně vybrali dva, podle jejich názoru nejvhodnější kandidáty na funkci prezidenta SR. Tak prosté to je.

      Když pominu že je vám do prezidenta SR hovno, o Slovensku nic nevíte, nežijete tam, neznáte jejich problémy, tak neuznání prohry vašeho kandidáta, shazování svobodné, demokratické volby o vás mnohé svědčí. A nic pěkného to není.

      Vymazat
    3. 13:25
      Kdo a kde neuznává prohru jakého jeho kandidáta, moulo?

      Vymazat
    4. 14:37
      Vy a napříč celou diskusí, blbe. Vše je zmanipulované, propaganda, podvod, voliči jsou hlupáci, nesvéprávné ovce.....

      Vymazat
    5. 14:52
      Můžete citovat, kdo a kde ve vlákně, ke kterému jste pocítil nutkavou potřebu připojit svůj slint, někdo neuznává prodhru jakého jeho kandidáta, vemeno? Předem velice děkuji, blbe.

      Vymazat
    6. Přesně na Slovensku to provedli za 1. Miloš by nevyhrál , televizní antipropaganda zmobilizovala volební spáče a díky tomu u nás Sorosovci utřeli . Kotleba na Slovensku měl odstoupit , tak jako Okamura pomohl Zemanovi . Proto si ho ještě vážím . ALE JEŠTĚ JEDNO FOTO S DEMONAMA ODS,TROP09,PIRÁTI OKD,STAN A UŽ TĚ NEVOLÍM ! Tak Tomio nerob kraviny.

      Vymazat
  42. Bohužel, Slovensko má hranici s Ukrajinou - a Západem je považováno za stejně vhodné místo pro americkou základnu jako Kosovo.Většina lidí se tam o politiku nezajímá, protože vlivem nezaměstnanosti mají co dělat, aby se uživili. Živitelé pracují v zahraničí. Vliv katolické církve je nezanedbatelný, nyní už horší než v Polsku. Čo povie pán farár, to platí. Rob, čo ti kážem, odmení Ťa Kristus - po smrti. Kisku tam hodili přes charitu - a dobročinnost na Slováky platí. Čaputová není spojena s žádnou velkou stranou, je voličům předhozena jako "mamička dvoch pekných malých dievok",neškodná, reprezentující. A repre mají Slovenky opravdu rády.Harabin neměl šanci - škoda - nedovede zaujmout. Šefčovič by ale byl horší volba, právě kvůli jeho protřelosti a vlezlosti. Výběr po prvním kole není!

    OdpovědětVymazat