Reklama

pondělí 4. března 2019

Stanovisko ANS k Deklaraci tzv. B9

4. 3. 2019
ANS zásadně nesouhlasí s podpisem českého prezidenta pod "DEKLARACI HLAV STÁTŮ ZASEDÁNÍ BUKUREŠŤSKÉ 9". Svým podpisem deklaroval, že Česká republika vítá a podporuje americkou vojenskou přítomnost v Evropě a uznává naši další účast v příslušných aktivitách NATO, včetně mise v Afghánistánu. Svým podpisem také deklaroval, že Rusko údajně nedodržuje mezinárodní právo a demonstruje modely „konfrontačního chování“. Přihlásil se veřejně k podpoře „přístupu NATO k Rusku, založenému na silném odstrašení“.


Svým podpisem také dále podpořil vzájemné strategické partnerství a komplementaritu EU a NATO.

Letos uplyne 20 let, kdy byla v roce 1999 Česká republika „vstoupena“ do NATO. Nevstupovali jsme ani na základě referenda, ačkoliv to původně sliboval tehdejší premiér Miloš Zeman. Podle článku 13 Zakládající smlouvy NATO můžeme letos - po dvaceti letech - podat oznámení o odstoupení od smlouvy vládě Spojených států amerických. ANS podporuje proces zahájení odstoupení ČR od smlouvy s NATO.

Vladimíra Vítová, předsedkyně ANS, Praha 2. 3. 2019

Zakládající smlouva NATO
http://www.natoaktual.cz/na_zpravy.aspx?y=na_summit/washingtonskasmlouva.htm

DEKLARACE HLAV STÁTŮ ZASEDÁNÍ BUKUREŠŤSKÉ 9
http://www.natoaktual.cz/rusko-nato-b9-prezident-kosice-summit-d81-/na_zpravy.aspx?c=A190301_102329_na_zpravy_m00

92 komentářů :

  1. Do NATO přihlásila ČR vláda ODS. Referendum, o jehož oprávněnosti nelze mít pochyb, bylo naprosto neprosaditelné. Všechna moc pochází z lidu. Když se to hodí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bukurešťská devítka = spolek nýmandů nemajicíh na nic vliv. Pouhý kanonfuter !

      Vymazat
    2. A myslím si, že přesně o to protagonistům hadráku šlo.Rozvrátit, zničit znesvéprávnit, a pak dostat pod svůj vliv, a zajistit aby z čehokoliv co se udělá a koupí šly peníze do těch správných kapes.Hezky jsme jim naletěli.

      Vymazat
    3. Dodnes děkujeme Bohu, že jsme v NATO. To bylo to nejlepší, co jsme za těch třicet let udělali. Absolutně nedokážu pochopit vaše pochybnosti.

      Vymazat
    4. 16;00 Proc?Co z toho mate?

      Vymazat
    5. 16:00
      Tak si přečtěte přijatou deklaraci a pochopíte. Více servility a řiťolezectví se na těch pár stránek se snad už nevejde. Až je z toho člověku na blití.

      Vymazat
    6. 16:00...nevím,kdo vy všichni děkujete,ale je to děkování poněkud osamělé

      Vymazat
    7. 16.00
      Bůch ti nepomůže. Když si blbej tak to máš nafurt.

      Vymazat
    8. Trafili ste klinec po hlavičke pane 17:45. Akurát mám obavy, že to ďakovanie nebude až tak osamelé, ale zato výrazne bolševické. Pripomína mi to časy nedávno minulé, keĐ takýto súdruzi vzývali a ďakovali svojích ochráncov na východe a pídali im zamilované pozývacie listy. Časy sa zmenili, len tí bolševici16:00 zostali stále rovnakí. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    9. Pane Davide, naprosto s Vámi souhlasím.
      Václav

      Vymazat
    10. Pane Davide,kdyby v té době jsme měli vládu ČSSD,tak by to dopadlo stejně-to není argument.Jinak ČSSD již dávno není levicová strana-je to pouze béčko pravice,což neustále prokazuje,naposled přístupem k americkému poskokovi Petříčkovi!Co se týče referenda.v tom s Vámi souhlasím.

      Vymazat
    11. Veškerá moc pochází z lidu...
      ...vlastně... už pošla...

      Vymazat
  2. Ten Zeman je hodně rozporuplná, nevypočitatelná osobnost. A bohužel u něj platí, že čím starší, tím blbější.... Když uznal venezuelského pučistu hlavou státu, ztratil pro mě i poslední zbytek respektu. A to opomíjím jeho nekritický fanatismus vůči teroristickémnu, šovinistickému Izraeli - ostuda na entou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mne to proběhlo stejně. Už se nemusí ohlížet na voliče, kteří ho 2x dostali na Hrad. Hledejme osobnost, kterou ve volbách prosadíme proti všem těm Spícím Čírům, Vrahům Králíků a dalším vlastizrádcům!

      Vymazat
    2. 10:48 Napsat o někom, obecně, že "čím je starší, tím blbější" svědčí o vaší ubohosti a zamindrákovanosti.
      Vždyť vy ani netušíte o čem píšete...

      Vymazat
    3. ...ale ví, ale ví truhlíku. Přesně tak to je s našim mocipánem na hradě.

      Vymazat
    4. Najednou se z neho stal "valecnik".Take jsem si myslela,ze to na konci sve kariery nebude mit zapotrebi.

      Vymazat
    5. Plně souhlasím s Daliborem. Začínám považovat čas stravéný na volbách presidenta za zbytečnou strátu času.
      Lada

      Vymazat
    6. Dalibor

      Podle mě je Zeman takový, jaký vždy byl. Nevolil jsem jej jako světce, pouze coby menší zlo. Nejsem přímo studijní typ, dá mi spoustu práce něco se namemorovat a pak to zase rychle zapomínám. Ale některé věci si pamatuji takřka dokonale. Patří mezi to i skutky lidí, které se mě nějak dotkly. I Zemana si pamatuji od samého počátku jeho politické kariéry, jako by to bylo včera.
      Mají to v té západní demokratuře dobře zařízené, aby lidé nedostali příležitost volit své zájmy bez kompromisů.

      Vymazat
    7. 21:17- souhlasím s Vaším uměřeným pohledem. Hodně i jinak rozumných lidí zde se prezentují, "kam vítr, tam plášť". Emotivně reagují na články "výkřiky" emocí aniž si uvědomují, v reakci na jiné téma protisměrností! Buď potřebují "vykřičet" svoji frustraci nebo nejsou ukotveni v názoru a stávají se snadnými terči propagandy. S takovými se těžko vytváří stabilní demokracie. Někdy se "rouhám", k moci "osvíceného diktátora". Zeman ani Babiš to nebudou, dodá nám jej EU nebo Trump?

      Vymazat
  3. Mrzí mne, že pan prezident si nevzal za příklad Přemyslovce, kteří jako projev vazalství posílali na Západ voly. Máme jich dost i pro export.

    OdpovědětVymazat
  4. Zase o nás bez nás. Proto se bojí referenda jak čert kříže a pokud někdy nějaké umožní, tak jedině o nějaké kravině.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám pocit,že Zeman je poslední dobou zastrašován nebo vydírán.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejste sám. Ty poslední veletoče jsou prapodivné.

      Vymazat
  6. Referendum by byly jen vyhozené peníze, a ne málo.
    Poslední parlamentní volby jasně ukázaly, že více než 85% voličů s naší účastí v NATO souhlasí. A prezident to potvrdil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak hlavně, aby 85% voličů nezapomnělo naklusat, až jim někdo vyjedná válku. Bude to taková veselá a svěží zábava.

      Vymazat
    2. 12:39 Možná v Praze a ne v celé ČR Češi vám nedají souhlas k přípravě útočné války. Se stanoviskem ANS naprosto souhlasím.

      Vymazat
    3. 13:06 Byl to výsledek celostátních parlamentních voleb, já si to nevymyslel. Výsledky voleb jsou všeobecně známé.

      Vymazat
    4. 13:27 v celostátních parlamentních volbách dal někdo, někomu mandát, aby v rámci původně obranného paktu makal na přípravě války? Která strana to měla v programu? V tomto punktu se jedná o podvod voličích.

      Vymazat
    5. V celostátních parlamentních volbách se dávaly mandáty stranám. A ty strany měly a mají programy. Žádná strana, kromě komunistů, nemá s naší účastí v NATO žádný problém. Naopak naši účast v alianci podporují. Tečka.

      Vymazat
    6. 13:47 Argumentačně nula,ale nejsem tady od toho, abych šířil světlo v temnotách. Hezký den.

      Vymazat
    7. 13:47 Ty se ho ptáš, která strana měla v programu přípravu na válku a on ti odpoví jak Rudé právo v nejlepší formě. Co aliance činí, dobře činí, tečka, mozku netřeba.

      Vymazat
    8. 13:41
      Man dojmem, že skutečně většina nechápe. Národ se ztotožnil s NATO, tedy i s jeho politikou. O tom není pochyb. Jestli se NATO rozhodne pro válku, bude válka a my to podpoříme. 40 let jsme byli vámi zavlečeni do útočného paktu s naším úhlavním nepřítelem. 40 let jsme byli vykořisťováni. Dejte nám soudruzi už konečně pokoj!
      Jediná věc, která hřeje, je to, že jste marginální a vymírající skupina. Mezi mládeží jsou už hodně dávno úplně jiné názory. Good bye!

      Vymazat
    9. 16:07..Utocny pakt ,ktery na nikoho neutocil?Vy nebudete uplne pri smyslech

      Vymazat
    10. Ty ubohá tečko. Až se budeš smažit ve válečné vřavě, tak už bude jedno kdo jak vymírá.

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. 17:08
      Najděte si na internetu,všechny země,co Rusáci napadli a pak se chytněte za nos,aby vám od těch lží nenarostl.Kdyby nebylo Ameriky,která ten požár musela hasit,spálili byste celou planetu. Prasata.

      Vymazat
    13. Ó jak duchaplné! Málem jsem se rozbrečel Pepku19:19:-). Ještě nám něco hezkýho zachrochtej u svého vrchovatě naloženýho válova než poběžíme k tomu internetu hledat perly tvého ducha.

      Vymazat
    14. 12:39 Kamarádíčku opět lžeš a celé vaše média:

      Novinky napsaly, že Češi chtějí zůstat v EU. Čtenáři ukázali opak:

      https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/201903049368487-novinky-napsaly-ze-cesi-chteji-zustat-v-eu-ctenari-ukazali-opak/

      Vymazat
    15. 12:39
      Prosím Vás parlamentní voby a Nato je něco úplně jiného. Tam nejde o Nato jako hlavní program.
      Ale to Vy asi nepochopíte. Protože nakonec i vládní programy jsou jen pro oblbnutí voličů a končí vhozením lístku.
      Václav
      Ps. Proto je u refereda důležitá otázka - tedy stručná a jásná - která se nedá překroudit.
      Václav

      Vymazat
    16. Kde jste to vzal 85% voličů. To je ten zásadní podraz že není stanoveno kolik procent občanů se musí účastnit voleb aby byly platné. Potom těm parazitům stačí rodinní příslušníci a mají vystaráno. Pokud se to nevyjasní jak je to v SPD budu volit ANS. Je ohromnou chybou Okamury že se nedokázal sjednotit hned v počátku z již existujícími alternativními stranami. Skutečně prověřených lidí už je málo a příjmat přeběhlíky je nebezpečné.

      Vymazat
    17. 11:35 Volební účast v parlamentních volbách byla přes 60%. Přijde Vám to málo? Máte pocit, že se někdo dostal do PS pomocí hlasů rodinných příslušníků? Asi ne, že.
      A jinak, postoj pana Okamury chápu. Kdyby se totiž spojil s ostatními podobnými stranami, musel by jim nabídnout korýtka a na jeho kamarádíčky by se nemuselo dostat. Pochopte to.

      Vymazat
    18. Nikdo 13:41
      NATO vzniklo 4.dubna 1949. Varšavská smlouva vznikla jako reakce na vstup NSR do NATO 14.5.1955. Úkolem NATO bylo udržet vojenskou přítomnost USA v Evropě pod dohledem dvojice US velitelů. Vstup Německa do NATO bylo flagrantním porušením závěrů Jaltské konference. Základním ustanovením závěrečné dohody Jaltské konference byla totální demilitarizace Německa a poválečné rozdělení Německa do 4 sektorů. Území Německa pod správou západu nebylo fakticky nikdy demilitarizováno. V březnu 1945 nechal W.Churchil vypracovat Imperiálním štábem plán nazvaný "Operation Unthinkable", který byl 22.května 1945 na vládní a spojenecké úrovni projednán. Do spojeneckých západních jednotek mělo být podle původních předpokladů začleněno 300.000 příslušníků Wehrmachtu a SS, které byly ve sběrných táborech na západě Německa ponechány v bojové pohotovosti i s uloženými zbraněmi a 100.000 příslušníků Polské exilové armády. W.Churchil navrhoval a předpokládal, že ještě před dosažením Berlína Rudou armádou přejdou západní spojenecké síly z chodu spolu s přičleněným kontingentem Wehrmachtu, SS a Poláků do protiútoku a zničí Rudou armádu a tím Sovětský svaz. Sovětský svaz byl nepřítelem protože jeho společenský systém podkopával trvání zavedených koloniálních pořádků a ohrožoval svými úspěchy samu podstatu kapitalismu. V dalších letech byl důsledkem vlivu SSSR národně osvobozenecký boj za vymanění se z koloniálního područí mocností. Tedy zejména Anglie, Francie a Holandska. Korea, Alžír, Indie, Džibuti...Vietnam. Churchilovo snahou proto bylo zvrátit výsledky Jaltské konference, které pro V.Británii znamenaly rozpad koloniální říše a oslabení dominantní pozice ve světovém uspořádání k čemuž následně stejně došlo a centrum globálního řízení se již v průběhu 2.sv. války přestěhovalo do USA. Již 5.3.1945 však ve svém Fultonském projevu W.Churchil doslova řekl: Je nutno napříč kontinentem od Štětína na Baltu po Terst na Jadranu spustit železnou oponu. Čímž de-facto zahájil éru studené války. Od konce války do r.1955 byly v NSR organizovány jednotky tzv. územní obrany. Ke vstupu do NATO přešly pod jednotné označení Bundeswehr. NATO slouží po celou dobu jako nástroj prosazování ekonomických a velmocenských cílů USA ve světě legitimizovaných kolektivní účasti "za správnou věc". Frontová Rudá armáda byla z Německého území stažena v průběhu let 1945-1947 a v Sovětské části Německa byly ponechány jen strážní jednotky dle Jaltské konference. Američané však území NSR nikdy neopustili a naopak svou přítomnost posilovali. K operaci Unthinkable, tedy Nemyslitelná, nedošlo jen z toho důvodu, že v dubnu až červnu 1945 bylo v předpokládaném nástupním prostoru dislokováno 3x víc jednotek Rudé armády, než byla západní koalice schopna nasadit. Jen hlupák může tvrdit, že impérium mající po světě cca 1000 vojenských základen je tam má pro ochranu světového míru. Opak je pravdou. Základny má jako nastrčený klacek k prosazování svých zájmů. Pokud by to tak nebylo, byla by celá tato iniciativa ekonomicky neospravedlnitelná. Jediné co provozování největší armády a největšího počtu základen opodstatňuje je ekonomický profit z kolonií převyšující náklady. Tak než se budete příště bít za cizí pravdy a plivat po ostatních přispěvatelích, přemýšlejte. Přemýšlejte komu tím prospějete a studujte hodnověrné faktologické prameny, nejlépe z několika zdrojů. Je to lepší než být papouškem vydávajícím cizí propagandistické pseudopravdy za vlastní myšlenky.

      Vymazat
    19. Tak ještě aby ne! NATO je Zákon! NATO = civilizace. Chujlostan bude zničen! Blbečkům spikleneckejm se nakecalo že se jako plní coudnhovnistický projekt rasové výměny v Evropě, ale houno houno! Jde o nordickou lest! Barbarossa II. bude bezbolestná pro naši rasu! Paní Merkel a an Macron spolus s panem Trumpem naoko provádí plán hraběte. Ale v reálu je to jen chytrá záminka! Ti čmoudi budou posláni právě na Východ jako odminovači, sebevraždední atentátníci (živá torpéda) a odstřelovači. Mnozí z nich totiž prodělali výcvik již ve svých zemích původu a navíc znaj putleroffce a jejich způsob boje! Nenávidí je a budou mstít za Kábul,Groznyj, Allepo a další místa zničená bolševickou a putleroffsku soldateskou! Sami většinou padnou v boji a vezmou sebou putlerské vrahy. A naši poté již jen obsadí tuto barbarskou zem, aby ji pozvedli ze škarpy, kam maj tendenci padat tahle sorta odulých zegenerovaných podlidí v pochcaných teplákách! - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      Vymazat
  7. Jako mladý jsem nemohl vystoupit z VS, jako starý nemohu vystoupit z NATO. Co nadělám. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:33 Kopat, betonovat, kopat, betonovat a modlit se, aby to odolalo atomovému výbuchu. Každopádně pokud ne, tak budete, tak, jako tak, "vystoupen".

      Vymazat
    2. 13:33 Buďte rád, že je ta naše česká bárka pevně ukotvena v euroatlantickém přístavu a nevystupujte. 85% českých voličů je připraveno Vás ochránit a to jsou ještě v záloze spojenci. Od roku 1918 jsme někoho takového spolehlivého, jako např. Bundeswehr, hledali.

      Vymazat
    3. Kopat, betonovat už fyzicky nezvládnu(navíc všude samá opuka) a jako ateista se moc modlit neumím. Co nadělám, mám prostě smůlu, když se svět a politici zbláznili.
      V.J.Horák

      Vymazat
    4. Asi by bylo vhodné pěkně poníženě poprosit naše zámecké pány o jedno malilinké referendíčko.

      Vymazat
    5. 13:55
      Naprostý souhlas. Snad bych jen dodal, že lépe než Bundeswehr, US Army. To je báze a na ní se staví. Rozhodně souhlasím s raketovou základnou na našem území a jestli bude třeba nastoupit na Rusa, hlásím se jako první. Jen v mém okolí je několik stovek mladých mužů, co udělají totéž. Za pravdu, demokracii a svobodu se vyplatí umřít. V tomto mimořádně obdivuji ukrajinské vlastence, kteří neváhali vzít zbraň do ruky a ruského agresora nemilosrdně likvidují. Stejně tak Kosovary a Albánce, i když to měli hodně těžké. Všem těmto hrdinům čest a sláva.

      Vymazat
    6. 16;14 Bezte si,ale neotravujte s tim dalsi.Ti za cizi zajmy umrit nechteji

      Vymazat
    7. 16:14 schvaluji tě tvé svaté zapálení.Jenom doufám,že nejsi jenom kecálista a že už jsi u maminky v obýváku připravený v maskáčích .

      Vymazat
    8. 17:12,18;01
      Před sebou budu samozřejmě hnát takové jako vy. Jsem poručík v záloze.

      Vymazat
    9. To-16:14 sú typickí bolševici: "až nás budú milióny" a "přes spáleniště, přes krvavé řeky". V každom režime VŽDY PRIPRAVENÍ kolaborovať s režimom a so svojimi chlebodárcami. Velkohubé heslá, pokial bojujú proti civilistom, deťom, ženám a starým luďom pri ostrelovaní škôl a nemocníc v Donecku a Luhansku. Na tých si takíto "hrdinovia" trúfnu. Pod heslom: ". Obdiv ku kosovary a Albánce, podobne ako aj maďarská iredenta u nás na Slovensku vyhlásila: "my maďari sme ako oni" možno definovať heslom: "vrana k vrane sadá, rovný rovného si hladá". Je to natolko choré, že v tom lepšom prípade to môžme brať ako zámernú provokáciu, hodenú sem v nádeji, že niekto mu skočí nadšene na jeho návnadu. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    10. Takže nekrmte toho trola19:21

      Vymazat
    11. 19:21 to těžko blbý poručíku,jsem major v záloze

      Vymazat
    12. Kdepak pane majore19:38, ten na kterého reagujete19:21, je to jen obyčejnej hamburgerovej švejk.

      Vymazat
    13. Nejste vy 13:55 padlý na hlavu? Volit nešlo skoro 40% voličů. Kde berete tu jistotu, že jsou ochotni položit život za NATO, když ani prezident by svou dcerušku do Afganistánu nikdy neposlal. Strany až na komunisty o své oddanosti NATO a ochotě umírat na ruské frontě nemluvily a svých voličů se neptaly.

      Vymazat
    14. 22:38
      Chytraku, zeptejte se kohokoliv okolo vás, každý si přeje už konečně Rusa poslat do pekel, kam patří. Tohke je odvěký sen nejen Evropanů, ale i Asiatů a Američanů. A v posledních 100 letech i Afričanů. To jenom vy jste přilétl odněkud z Marsu.

      Vymazat
    15. 7:55, geniální mysliteli, jakou odpověď byste dostal od lidí, kdybyste za války chodil po Praze a vyptával se na Němce?

      Vymazat
    16. 07:55 Kecy, navíc opsané z Adolfova Mein Kampfu. Jo a příště nezapomeň na stranický pozdrav.

      Vymazat
    17. No 19:21 tak je to jasné jste fašista.

      Vymazat
    18. Ta proč se 7:55 bojíte referenda, když jste si tak jistý většinou.

      Vymazat
    19. 19:25 Tak ti Albánci měli aspoň ten rozum, že se včas (myslím že již v 16. století) zbavili nejvíce zatuchlé konfese - tzv. křesťanství, které nejvíc ze všeho dusí všechny národy, které si podmanilo! Oč je levnější a prost všelijakých předražených symbolů právě islám a čeho všeho neblahého by se nejen náš národ zbavil jeho přijetím! Stačí srovnat ropné státy typu polokomunistické Venezuely či polokatolické Nigérie s prosperujícími monarchiemi Perského zálivu kde mají čistý islám a vidíme že to on je zdrojem prosperity a nikoliv ropa! Nebo vlastenecké Turky či Araby se zdegenerovanými Evropany (krom Albánců a Turků) a Severoameričany! Bohužel Adolf začal válku se Západem, potože nepochopil, že tím etnikem co nejvíce škodí nejsou Židé, ale Slované jako celek, jelikož už tehdy vědci prokázali, že populace ve východní Evropě vykazuje znaky masivní degenerace. Právě Židé byla populace, kterou naopak potřeboval, stejně jako muslimy. Hitler měl přátelské styky s muslimskými zeměmi, které, stejně jako on, pohrdali slovanskou zdegenerovanou pakáží. Měl je poslechnout a dnes by svět vypadal mnohem lépe. Teď to budeme muset napravit a poslat zdegenerovanou populaci proti sobě, aby se vyničila. Stávající státy se následně samozřejmě rozpadnou, jelikož je nutno eliminovat cca 80-85% populace na území východní Evropy a připravit pro nové kolonisty.

      Vymazat
  8. Dobrá, ale všichni ti, co souhlasí s ANS by měli umět odpovědět, kdo zajišťuje státní existenci dnešní České republiky. Asi to není Francie, ani Německo, ani Anglie, ani EU! Bohužel, zůstávají pouze a jenom ty profláknuté USA. Čehož si je prezident dobře vědom, na rozdíl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Státní existence s legislativou v Bruselu. Tomu se dřív říkalo provincie a tu si centrum moci vždy uhlídalo.

      Vymazat
  9. Nesmělá indiskretní otázka: Co je to ANS?

    OdpovědětVymazat
  10. Paní Vítové, mimochodem je to velice chytrá dáma, poslouchal jsem ji na Svobodném vysílači CS, bych doporučil, aby aspoň jednou v textu zkratku organizace ANS, kterou zastupuje, vypsala. Jen maně si vybavuji, že jde o tuším Asociaci národních stran, pokud se mýlím, moje omluva. Takovým špatným PR se od povědomí občanů opravdu nedostanou...

    OdpovědětVymazat
  11. 15:35 Aliance národních sil? Pokud se nepoptám internetu ...

    OdpovědětVymazat
  12. Zajímalo by mne, jaké je vlastně "Stanovisko ANS k Deklaraci tzv.B9" ? Souhlasí s ní nebo nesouhlasí a proč ? V textu "Stanoviska" o tom není ani zmínka...
    Co chtěla ANS tím svým "stanoviskem" občanům vlastně sdělit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANS zásadně nesouhlasí s podpisem českého prezidenta pod "DEKLARACI HLAV STÁTŮ ZASEDÁNÍ BUKUREŠŤSKÉ 9".

      Lze logicky dovodit, že nesouhlasí s textem deklarace. Kdyby tomu tak nebylo, asi by se neohrazovala proti podpisu Zemana pod tuto ostudně devótní deklaraci mopslíků.

      Vymazat
  13. Vážení, tato diskuse je naprosto zbytečná. Jedná se o další cár papíru, fotku před písmeny NATO v pozadí a prověrku poslušnosti vládců z východních kolonií. Jenom ten náš pan prezident se ukázal v plné socdemácké nádheře. Vždyť on je stejný jako ti Hamáčci, Petříčci, jenom je vzdělanější, obratnější a protřelejší v politickém vyjadřování. A teď už fakt nemá co ztratit. Tato země je naše, vzpomínáte, pane prezidente?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to divadielko v Košiciach nebolo nič inšie, le previerka koalície oddaných vazalov. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
  14. Za cisare pana a jeho rodinu museli jsme vybojovat.......jdeme na rusa a nevime proc ..... ( taky to uz tady bylo).

    OdpovědětVymazat
  15. Souhlasím se stanoviskem Aliance nár. sil vyjádřeným paní dr. Vítovou.
    Nerozumím Zemanově zahraničně-politickému střečkování, které nabývá bizarních rozměrů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůže to být tím, že má dceru a někdo na něj přitlačil?Proto ta změna chování a názorů?Může to být jedna z možností vydírání jako v jiných státech?

      Vymazat
    2. Zeman nepatří k těm, kteří by se nechávali vydírat. Obávám se, že to je ještě horší. Že totiž přestává být předvídatelnou integrovanou osobností s jasnou zahraničně-politickou orientací.
      V posledku totiž předvádí politiku hokynářské korouhvičky, nadto nekompetentní či špatně informované.
      Na takovou ovšem máme ve vládě víc jak dost podobných politických hokynářů, babičoků či petřičoků ...

      Vymazat
  16. ad 20:08
    Ani já nerozumím. Už to nejsou bonmoty, ani šrapnely. Prohlásit z televizní obrazovky, že venezuelský prezident je blázen, už může pobavit snad jen nesvéprávného tvora. Na návštěvu u Trumpa to stačit nebude.

    OdpovědětVymazat
  17. Ano, také souhlasím s ANS!

    OdpovědětVymazat
  18. Zemana jsem volil a Zeman se hodne meni!!! Podporuje vrazdeni, podporuje org.NATO=po Hitlerovi nejagresivnejsi spolceni masovych vrahu =prezidentu a vlad vlastizradcu. ANS spravne verejne reaguje. Dalsi faze by mela byt 100. tisicova demonstrace s pozadavky vystoupeni z NATO, nedovolit pohybu cizich vojsk v CR a pod. To vse okamzite zavest do Ustavy. Toto si vynutit napr. demonstraci po vzoru "zlutych vest" !!!...i duslednejsi cinnosti!!! K tomu je potreba vsechny vlastenecke organizace, spolky semknout pod jednu hlavicku napr. ANS !!! Aby vlady a parlamenty delali co jim Ustava narizuje pouzit postupne ty nejtvrdsi postupy !!! "Salamova metoda" vlady=EU a parlamentu je uz moc a moc daleko. Neni moc casu to zastavit !!!!
    dustojnik-val.veteran

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeman se nezměnil, změnilo se jen vaše poznání tohoto člověka.
      No jo, ale když má člověk na výběr jen špatné a ještě horší, tak holt musí brát aspoň ty špatné.

      Vymazat
    2. 21:51, než volit špatné a zlé, je lepší nevolit vůbec. Prezident ostatně nemá tolik pravomocí, aby toho hodně pokazil.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. 22:32

      Pak jste jen lístek ve větru, se kterým si vnější síly dělají co chtějí.
      Moje životní zkušenost je taková, že když za sebe nechám rozhodovat jiné, nedopadá to se mnou nejlépe, s ohledem k nabízeným možnostem. Raději se tedy rozhoduji sám, jestli zvolit cestu blátem nebo bažinou.

      Vymazat
    5. 21:27 Ale sto tisíc lidí s požadavkem vystoupení ČR z NATO u nás ani nežije.

      Vymazat
  19. U Solovjova se řešil neonacismus v Evropě, jmenovitě Španělsku
    https://www.youtube.com/watch?v=BkOY8fKscV8

    OdpovědětVymazat
  20. Koho zajímá názor jakési ANS?

    OdpovědětVymazat
  21. ad 4/3, 21:51
    Je to tak. V tom marastu před volbami vypadal Miloš Zeman lépe než zbytek uchazečů. Jiná volba nebyla. EU byla pro něho modla od začátku, NATO to samé. Naši dvacetiletí "veteráni" bojují v Afganistanu přece za Prahu. Jenom řada z nás, jeho voličů, si zvoleného prezidenta po boji s pražskou kavárnou přikrášlila k obrazu svému a odsunula do pozadí jeho hříchy z doby minulé. A teď vzaly naše romantické sny za své. Bohužel, definitivně.

    OdpovědětVymazat
  22. pro myslícího je náš příklon k ideologii hitlerismu, tedy NATOnacismu málo pochopitelný, ale pro USA je to existenční otázka. A proto Heil USA!

    OdpovědětVymazat