Reklama

.

.

středa 13. března 2019

Vědomí a svědomí

Lenka Procházková
13. 3. 2019  
  (příspěvek pronesený na demonstraci na pražském Klárově k dvacátému výročí vstupu ČR do NATO)
Severoatlantická aliance byla založena v dubnu roku 1949. Cíl jejího vzniku byl shrnut do tří bodů: Udržet USA v Evropě, Rusko mimo západní Evropu a Německo při zemi. Sovětský svaz nicméně v březnu 1954 požádal bývalé spojence o vstup do NATO. Žádost byla zamítnuta. Ale už v říjnu téhož roku byla neočekávaně pozvednuta ze země NSR a oficiálně vyzvána ke vstupu do Severoatlantické aliance. Ten se uskutečnil 5. května 1955. O devět dní později vznikla Varšavská smlouva. Jako reakce na změnu pravidel.


Československá armáda se jako člen VS nikdy nepodílela na invazi do cizí země a byla cvičena výhradně jako armáda obranná. Při invazi vojsk VS na naše území se však obranná armáda musela stáhnout do kasáren. Srpnový vstup vojsk, vysvětlovaný obavou o osud socialismu v Československu, měl i další, ryze strategický motiv. Naše republika byla v té době jediným státem Varšavské smlouvy, na jehož území nebyly přítomny sovětské jednotky. Přičemž na území NSR rozšiřovala NATO základny včetně jaderného arzenálu. Představitelé Polska, NDR a jestřábi z Kremlu tedy prosadili, aby Varšavská smlouva posunula svou obranu i do Československa, blíž k západoněmeckým hranicím. Zpětně viděno je zřejmé, že existence dvou vojenských bloků fungovala na principu balancování.

Invaze pěti armád spřátelených zemí, která se vyvinula v okupaci už pouze sovětskými vojsky, byla součástí té křehké balance. Když se bubáci v železných maringotkách konečně stáhli z našeho území a když došlo v Praze roku 1991 k rozpuštění Varšavské smlouvy, brala to většina občanů Československa jako opožděnou satisfakci. Většina občanů také předpokládala, že podobným způsobem bude rozpuštěno i NATO. Předpokládal to i prezident V. Havel. Jenže když z jedné misky vah sundáte závaží a z druhé ne, zůstanou předpoklady takříkajíc v luftu. A tak si nás přitáhla ta zatížená miska s názvem NATO. Dvanáct dní po vstupu využila Aliance náš vzdušný prostor pro zásah v Jugoslávii, jehož skutečné motivy jsme mnozí pochopili až opožděně, protože mediální krytí ještě nemělo tak rozšířenou konkurenci v internetu.

To, že dnes stojíme, jako člen NATO, na straně spoluviníků i dalších obdobně motivovaných válek a agresí, je obrovská psychologická změna. Dosud jsme byli, po celé generace, formovaní opakovanou rolí oběti tzv. vyšších (čti cizích) zájmů. Nyní je to poprvé, co patříme k alianci viníků. Je to nový pocit. Pochopitelně, že netrápí každého. Mnozí si tu změnu nepřipouštějí a spokojují se deformovaným pohledem na svět, který jim poskytuje mainstream. Nicméně i mainstream se občas nevyhne tomu, aby zveřejnil informace, které působí varovně. Například v deníku Právo nedávno ministr obrany Lubomír Metnar připustil, že po zrušení dohody INF (o likvidaci raket středního a krátkého doletu) může NATO prosazovat, aby v Evropě byly umístěny další americké základny. O této hrozbě svědčí i závěrečný dokument ze setkání B9 v Košicích. A jak asi s tímto trendem souvisí návštěva premiéra Andreje Babiše v USA? Je zřejmé, že v mezinárodních vztazích přituhuje. V době, kdy politici tzv. suverénních evropských států selhávají a nejsou schopni a ochotni klást odpor plánům NATO na další základny v Evropě, jejichž existence není obranná ale expanzivní, je řada na občanech těchto zemí, aby koordinovaně čelili skutečnosti, že povinná nenávist proti Rusku může být velmi drahá, až studená válka přeroste ve skutečný střet.

Když před lety vznikla iniciativa NE ZÁKLADNÁM, dokázala svým apelem proti umístění amerického radaru získat pozornost a probudit ostražitost české veřejnosti. Dnes se varující informace šíří mnohem obtížněji, protože mediální prostor je kontrolovanější, než byl před deseti lety. Starší generace, která má z dob normalizačního zpravodajství vypěstovaný odpor k cenzuře a umí „číst mezi řádky“, si však povětšinou dokáže obraz o stavu současného světa sestavit. Působí paradoxně, že spíš mladým lidem, trávícím na internetu dlouhé hodiny, mnohdy chybí čas vyhledávat „různobarevné“ informace a tvořit si z nich mozaiku odlišnou od té oficiální černobílé. Tento zdánlivý paradox je ale výsledkem dlouhodobého úsilí o plošného programování mladých mozků už od raného dětství s cílem porušit tzv. kolektivní paměť. Psala jsem o tom jako informovaný laik už mnohokrát, psali o tom i skuteční odborníci. Nyní začínají výsledky manipulace hodnotit i politici. Ale kupodivu zjišťují, že proces převýchovy národa na stádo není v praxi tak rychlý a úspěšný, jak se teoreticky předpokládalo. Především se ukazuje, že dětí určených k plošnému programování se rodí čím dál méně, zatímco důchodci disponující kritickým rozumem se hromadí. Úroveň a dostupnost našeho zdravotnictví sice dlouhověkost nepodporuje, vzrůstající ceny energií, nájmů a potravin také ne, a přesto tato „stará garda“ vzdoruje decimaci a ještě má tu drzost předávat si informace a svými názory kazit i mládež a infikovat jí ideály o smyslu lidského života. Proč to dělají ty babičky a dědečkové? Proč používají slovo mír, když NATO (čti USA) potřebuje 2 % z HDP na své dobyvačné války? Proč ti pamětníci invaze vojsk někdejší VS už nevnímají dnešní Rusko černými brýlemi staré nenávisti? Komu jsou poplatní? Odpověď je prostá: svému svědomí. Vnímají, že svět je na pokraji zničující války, které se RF snaží zabránit. Tak jednoduchá je ta křížovka, k jejíž tajence naše „stará garda“ celým svým životem dospěla a nyní se svolává k poslednímu odporu. Heslo je stejné jako za mlada. VÁLKA JE VŮL! 



83 komentářů :

  1. S článkem souhlasím pokud bude možno musíme se bránit nechci tu základny ani rakety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se chcete bránit a čím , když byrokrati v Bruselu už uvažují o tom ,že nám zakážou nosit u sebe i kapesní nožíky ? Nebo snad spoléháte na ty trosky co zbyly z naší armády ?

      Vymazat
    2. O čem chtěj místní odulci*) "diskutovat"?! Pilní v trolení, jinak ale zapšklí, na Putlerových prdech závislí, neproduktivní blbci by moc rádi škodili, avšak pouze smrdí. Ruské přísloví: Psí/čubčí (a tedy i parazitický čecháčkovský, ovaroidní, pitomiovský, fálmerovský a burešovský) hlas do nebe nevolá. Jsou ti umanutí, lúzrovití, sprejerovití, ovaroví a zaprdění diskutéři s falešnými jmény, tituly a institucemi (včetně těch burešovsko-čobolovských) opravdu tak blbí a ubozí, komunizmem zdegenerovaní, na bezplatných médiích chorobně závislí, potrefené husy, nebo jen placení provokatéři, členové KSČ, ROH, SČSP, khakimozky, lidoví milicionáři, pomocníci VB, politruci, případně důchodci agenti StB a KGB ??? Jak málo stačí ubohým, neschopným, nezaměstnatelným, samolibým a líným sockám ke štěstí: Vyblít se namísto produktivní práce na kapitalistickém internetu a vylízat si socialistickou p….l. Obyvatelé králíkáren ani na internetu nevyprodukují víc – než bobky. Zamindrákovaná lůza metá svá lejna na ty výše stojící - ta však bez zásahu cíle dopadnou zpět na její hlavu. Lůza zůstává lůzou i když je v početní většině. Čím ubožejší a pitomější podvraťáček na řetězu u boudy - tím víc poštěkává a zasírá své okolí. A ještě by chtěl bez vlastní osobní odpovědnosti zasahovat anonymně referendem do osudů spoluobčanů. Geniální politický trik, prosazovaný postkomunistickou tripartitou: internetové diskuze.
      Nabuzené lemplovské, dluhy neplatící a neproduktivní socky vypustí nahromaděnou žluč a střevní plyny (přímá demosrácie) a neřádí pak už na náměstích:-)))

      *) putleroffci se na ulici či v socce navzájem poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. A mnozí maj navíc odulé tváře, jak blízko strkaj tlamu k pšoukolíhni svého škaredého fýrera tu! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  2. NATO je zločinecká organizace, která v méně "demokracie" zabijí po celém světě nevinné civilisty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 12:19 Člověče nikdy nebyl schopný vyhrát váš západní herewolk. A zaostalí slimáci vyhrají nad RF nic nevíte čtěte dějiny.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 15,,22 kolik máš za ten nesmysl zaplaceno?

      Vymazat
    5. Nechte blbečka 15:22 ať se zaskví v plné kráse. Je vždycky povzbuzující vidět, jaká hovada patří k oporám režimu...

      Vymazat
    6. 18:07...vystihující

      Vymazat
    7. Tezko nazvat nekoho Bubakem, kdyz po vas strili kanonem a kulomety z Tanku v srpnu 68. A pobihaji s ostre nabrousenymi bodaky v zalidnenem meste..
      A odkdy Bubaci take vrazdi ?
      A se zapalnymi naboji do kanonu , ppro boj ve mestech, zapaluji cele cinzaky...
      Pak si nekdo napise Bubaci ,nekdo kdo netusi nic o realite zivota schova se vcas. O realite boje ,zivota a umirani, ktere nemohou schovani , videt..
      Aby potom hracky se slovy za ucelem ziskat pozornost mohly vykvest ...Na ukor reality a Za kazdou cenu i za cenu Bubaka..A nic podstatneho , konkretniho nerikajici, nekonkretni "gulas" slov..
      Ano takhle mluvi politici,aby nic nerekli aby nic nesdelili a zamlzuji uspesne pritomnost a budoucnost...

      Vymazat
    8. Nekdy je ,a nekdy zase neni mozne poradne zformulovat myslenku do nejakeho tvaru ,
      neni cas atd.
      Zda se to nepripustne tem , kteri nikdy zadne mysleni neprovedli. Dulo A Trulo je spise nazev dvojice nepovedenych Sasku a slovenske jmeno pak mne presvedcuje io tech absencich normalni mysleni a daloko horsi Absence Chapani..
      Husak se plazil do Moskvy a Babis zase do Washingtonu a maji lecos spolecneho..Az moc ,az beda..
      Predtim se jeste Tiso plazil do Berlina a take divize na Rusko posilal., Tady uz toho ponizeneho plizeni je az beda. Jako bychom my v Cesku nemeli dost svych vlastnich . Dost az nad hlavy , snazivych, ponizenych otroku produkovanych bez konce..
      A jak si libuji v te ponizenosti od vrchnosti zahranicnich , v te podradnosti na vyleceni svych nekonecnych komplexu..
      Zakladna na Slovensku a tak musi byt samozrejme i v Cechach a zaplacena jako v Polsku mistni vladou nepricetne poslusnosti..To pak je jedno z mnoha prokleti sveta..Mimo neomezene inteligence omezenych..

      Vymazat
    9. NATO = civilizace a Chujlostan divočina! Blbečkům konspirátorskejm se nakecalo že se jako plní "coudenhouno-kalergický projekt rasové výměny" v Evropě, ale houno houno! Paní Merkel a pan Macron spolu s Therýz naoko prováděj sice plán hraběte. Ale v reálu je to jen chytrá záminka! Ti čmoudi budou posláni právě na Východ v první linii Báry Dvojky jako odminovači, sebevraždední atentátníci (živá torpéda) a odstřelovači. Mnozí z nich totiž prodělali výcvik již ve svých zemích původu a navíc znaj putleroffce a jejich způsob boje! Nenávidí je a budou mstít za Kábul,Groznyj, Allepo a další místa zničená bolševickou a putleroffsku soldateskou! Sami většinou padnou v boji a vezmou sebou své vrahy. A naši poté již jen obsadí tuto barbarskou zem, aby ji vrátili civilizaci ...

      Vymazat
  3. Děkuji autorce. My staří již nemáme elán jít proti proudu ani naději na změnu k lepšímu. Svět již ovládli noví teroristé, zmanipulovaní příznivci a manipulující "vrchní velení" ideologie zvané liberální demokracie, ač to není ani demokracie ani liberalismus-svobodymyslnost co je cílem.Naopak - totalitní poroba.

    OdpovědětVymazat
  4. Naštěstí naši armádu víceméně zlikvidovali a zbyli jim jenom brigádníci na sklizně v zahraničí. Kdyby byla armáda početnější tak toho máme na hrbu mnohem víc a z ostudy kabát.

    OdpovědětVymazat
  5. Paní Procházková dokáže vždy přesně označit skutečný stav věci za což ji patří velké poděkování.

    OdpovědětVymazat
  6. Příspěvek by byl dobrý, kdyby ho autorka zcela nepokálela svou propagandistickou, s NATO nesouvisející omáčkou v posledním odstavci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, ale, milý pane Anonyme 9:02, v čem vidíte "propagandu" v posledním odstavci? Vždyť i tady má spisovatelka Procházková pravdu. Nebo jsme si něčeho nevšiml?
      Buďte tak laskav a poučte mne. Díky.

      Vymazat
    2. 9:14
      1. Není pravda, nebo je to dokonce lež, že dnes se informace šíří hůř než před 10 lety, nebo že by mediální prostor byl kontrolovanější.

      2. Právě neumístění radaru NATO na území ČR je nádhernou ukázkou demokracie a občanské společnosti v ČR a také důkazem, že USA a NATO se nikam necpe proti vůli obyvatel nebo dokonce násilím.

      3. Je poměrně legrační, jak Procházková vyzdvihuje zkušenosti důchodců, jejich údajně úžasný kritický rozum nad mladými, kteří mají údajně vymytý mozek.
      Těch samých důchodců, kteří si zvolili v 1948 komunisty a nechali je 40 let totalitně vládnout. Těch samých důchodců, kterým 40 let komunistické školství vymývalo mozky, podávalo jen přísně cenzurované informace a vytvářelo z nich neodporující poslušné občany, šedou, nemyslící hmotu plnící poslušně úkoly strany. Jakákoli individualita, odlišnost, se trestala.

      4. Úroveň a dostupnost našeho zdravotnictví je celosvětově naprosto špičková a závidí nám ji v nejvyspělejších zemích. tady Procházková zcela nepokrytě lže. Dlouhověkost se zcela prokazatelně zvyšuje. Doby dožití se zvýšila od roku 1990 o 8 let!!! Kdežto v letech 1960 až 1990 jen o 1 rok. O jaké decimaci "staré gardy" to tedy autorka žvaní?

      5. Výdaje na obranu za socíku se odhadují na 6% HDP, před vstupem do NATO byly výdaje ještě 2 %. Až po vstupu do NATO spadly až na směšných 0.9% HDP. Tomuto směšnému číslu odpovídá i stav a vybavení armády. Se svou obranou jsme se naprosto spolehli na USA. Navzdory propagandě této aktivistky Procházkové je právě v NAŠEM zájmu výdaje na obranu zvýšit aspoň na ta 2%. Konec konců, obrana před vnějším nepřítelem je nejzákladnější důvod a smysl existence jakéhokoli státu.

      6. Mnozí z této "staré gardy", na stránkách Nové republiky dokonce většina, oslavují minulý režim a okupaci naší země sovětskou armádou. Takže???

      Vymazat
    3. Souhlas s paní Procházkovou. Ten článek nemá s propagandou nic společného, ale zdá se, že máte problém s pochopením textu, což mají již dnes všichni adolescenti i žáčci od 1.obecné.

      Vymazat
    4. 10:24
      Další z řady namyšlenců "staré gardy" jejichž jediným "životním úspěchem" je, že dokázali zestárnout a přesto se považují za lepší a kvalitnější jedince než mládež a mladí.
      Zamyslete se nad sebou.

      Vymazat
    5. 10:33 Vy jste opravdu Jouda.Zestarne každý a během toho stárnutí nasbirava zkušenosti.

      Vymazat
    6. Jistě, vám mladým patří svět.Vždy tomu tak bylo. Ale chybí vám zkušenosti a v dnešní době i trochu pokory.A nakonec vám ten budoucí svět vůbec nezávidím a takovým novodobým svazákům dokonce přeji.

      Vymazat
    7. 11:01 a 11:02
      No, věc se má tak, že blbec a hajzl se stárnutím nestává lepším, většinou to bývá právě naopak. Stáří samo o sobě naprosto není zárukou moudrosti či kvalitních zkušeností. Obecně, 80 letý člověk není o nic kvalitnější než 30 letý a pokud se moudrým ještě povýšeně prohlašuje, tak je to zárukou, že je ve skutečnosti hlupákem.

      Vymazat
    8. 11:18 Vy se chcete vykecavat,ze?Jenze vase kecy jsou o nicem

      Vymazat
    9. 10:22- jsem rád, když se Vy vždy ozvete delším článkem, než jen sprostým komentem na komentář čtenáře. Vždy mne utvrdíte, že článek je kvalitní. No a abyste se nezesměšnil, jste i docela slušný. Jste můj lakmusový papírek, díky.

      Vymazat
    10. 11:26-pan? 11:18- je ctitel relativismu. V jednotlivých případech má pravdu, v průměru se velice mýlí. Asi patří k anomáliím, nevzdělavatelným, které příroda řeší jako potravu.

      Vymazat
    11. Povolný,
      konstatováním faktů se jaksi nedá zesměšnit.
      Pro mě je zase lakmusovým papírkem když ani jeden člověk, který na mě reaguje včetně vás, není schopen s čímkoli co jsem vyargumentoval věcně polemizovat, nic věcně vyvrátit. Zmůžete se jen na poštěkávání. Díky.

      Vymazat
    12. 11:36 Jak byste chtel "vyargumentovat" blaboly mladistveho?Prave ty chybejici zkusenosti vas nuti k tomu,abyste psal,to co pisete.Jedine,co si tedy clovek nad tim rekne,ze take byl mlady a naivni

      Vymazat
    13. 11:49
      Prosimvás pěkně, nechte už těch vašich povýšeneckých starobních blábolů. Stejně jako každý "moudrý, velezkušený geront" tady v diskusi předpokládáte, že každý, kdo nesouhlasí s vašim odporem k vývoji po "hadráku" (jak revoluci s gustem opovržlivě označujete) je 15 letý puberťák.
      Takže milý pane, ve skutečnosti je mi 47. ještě před cca 100 lety bych byl v tom to věku už skoro kmet. Tento váš chybný odhad a předpoklad také svědčí o "kvalitě" vašich zkušeností.

      Jak bych chtěl něco vyargumentovat? Jednoduše! Vyvraťte cokoli z toho co jsem napsal pomocí faktů. Tak jak já jsem vyvrátil třeba blábol paní Procházkové o "slabé úrovni a dostupnosti našeho zdravotnictví, které nepodporuje dlouhověkost" apod.
      Na vaše pindy a ničím nepodložené dojmy nejsem zvědavý.
      Díky.

      Vymazat
    14. Pane 10.22 neházejte mě s komoušema a rokem 1968 do jedného pytle ! Asi jste podporovatel západu a Ukrajinských Banderovců , prostě fašouni ! Co tak samopal a vzít si rodinnou úderku a směr Ukrajina . Třeba pak vám Petřiček položí věnec k neznámému Banderovci !

      Vymazat
    15. 12:05- potom se vracím ke kdysi položené otázce, "proč" zde vlastně na NR jste? Platí ještě Vaše stupidní odpověď, "protože mne baví provokovat rudé dědky"? To je smysl Vašeho života? Tak snad Vaše děti Vaše stáří řádně osladí, což Vám sice nepřeji ale Boží mlýny...

      Vymazat
    16. 12:05 Takze zacneme ad 1...https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Krypl-hovado-Peklo-kolem-Klause-ml-a-Zidu-Kavarna-zuri-A-on-sam-pritopil-Bruselu-573759....Ma tohle jeste neco spolecneho s demokracii?..Ad 2...Zakladnam jsme zabranili jen proto,ze byl jeste dost jednopolarni svet,takze nebyly nutne....A tak by se dalo pokracovat.Sice jsme podobne stari ale dost rozdilnych nazoru

      Vymazat
    17. 12:23 Jakoze ucel sveti prostredky?Nebudete tu za chvilku pet ody na Hitlera?

      Vymazat
    18. 12:37- snad ne, tomu konci také nerozumím. Že by Porošenkova Ukrajina byla zárodkem "Nové Evropy"?

      Vymazat
    19. Pro 12:23 - Soudruhu Petříčku, poznal jsem Vás.

      Vymazat
    20. 12:21 Předpokládám, že se doma zdravíte stranickým pozdravem a jediným obrazem na zdi je Adolf. Jenom mi nejde do hlavy jak jste, při vaší vyspělosti a genialitě, mohli dostat na prdel. Zřejmě boží trest za plynové komory a hory mrtvol všech národností, které jste sjednotili smrtí.

      Vymazat
    21. 14:32- tady se musím 12:21 zastat. Nesouhlasím s ním v mnohém ale že Rusové, jako etnikum, mohli být deklasovaní i nevědomě Němci? na konci ww1 zapečetěným vagonem, je možné. Hitler chtěl chybu napravit druhou chybou a EU (USA) třetí! Je třeba zvednout hledí a přiznat, proč budeme příště válčit a pro koho! Pro zisky (koho), pro idee (jaké), pro zachování etnik (jakých)?

      Vymazat
    22. PS. protože k tématu neočekávám diskuzi, dám provokativní otázku, co kdyby Marx díky Leninovi zvítězil v Německu, nevyhrála by "Výmarská republika" a Svět se neotáčel podle Marxe dříve, jinak a jak? Kdo z marxistů obhájí Rusko?

      Vymazat
    23. 12,,05 přísloví praví, že se stářím přichází moudrost. Vy se ale profilujete jako střední generace. Ne vás je vidět, že někdy se může stát, že stáří přichází úplně samo.

      Vymazat
    24. Pro (10:22)
      Jste demagog a buď neinformovaný nebo lhář.
      Add 2) nemáte ponětí o dějinách. Doučte se, kam všude USA vpadly nebo tam zorganizovaly převrat, často krvavý. Jen po 2. světové válce byste napočítal okolo 40 států.
      I do ČR radar cpaly horem dolem, ač průzkumy veřejného mínění hovořily o 2/3 až 7/10 proti, resp. 70 - 80 % pro referendum. Do toho se vládě nechtělo, naopak spáchali smlouvu o pobytu vojsk USA a jen díky NeZa ji z parláče stáhly a za nějaký čas po změně strategie Obama nočním telefonátem oznámil Fischerovi, že radar odtroubil;
      add 4) již jednou jsme Vám tu napsali, abyste se zamyslel, proč tomu tak bylo. Evidentně Jste se nezamyslel. Napovím či připomenu, odpověď je o dvou faktorech, které to ovlivnily;
      add 5) Tehdy měla ČSLA cca 200 000 vojáků, dnes sedminu či osminu. Záklaďáci měli plný servis - jídlo, oblečení, takže část z uvedených procent šlo na obživu a oblečení, které by společnost (oni v civilu) vydala tak jako tak.
      Na současných vojenských výdajích je zajímavé, že nesměřují v poměrně valné části k územní obraně ČR, nýbrž na expediční války.
      Takže pláčete dobře, ale na špatném hrobě.
      KR


      Vymazat
    25. Nejskvělejším důkazem současné "demokracie" je, že se občané nesmí! v referendu vyslovit k otázkám, které jsou pro ně životně nejdůležitější.

      Vymazat
    26. Admine díky za nestrannost a odvahu nemazat nekorektní názory (tedy ty vypovídající něco o naší současnosti i minulosti).
      DT a SS

      Vymazat
    27. 9:54 Ále, zanech ty dokola se opakující rudocancy, kerý ti do toho mokvajícího vředu, jakej ti místo hlavy vyrašil mezi tvými rachitickými ramínky, nalil tenhle tvůj zdegenerovanej škaredej poloopičí fýrer - - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      Co píšu, píšu proto, že se mi to psát chce a že je to potřeba. Až budeš, odulý čechomužyku spolu s dalším podobným rudoxindlem odsunutej do stepí Chujlostánu mezi tyhle - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      tak nebudu muset nikoho o nic žádat! Budu konečně užívat ničím nerušené Svobody Nadčlověka v chrámu naší Přírody tu! - https://www.youtube.com/watch?v=LB9lObWclFQ

      Vymazat
  7. Díky za popis časové osy vývoje NATO a Varšavského paktu. Fakta říkají víc, než ideologické pindy.

    OdpovědětVymazat
  8. Paní Procházková LENKA,neplést si s multikulti Petrou,je nejenom výborná novinářka,výborný člověk,ale i velký vlastenec!Je to kandidátka na příštího prezidenta a nejsem osamocena v tomto názoru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle tvrdim uz nekolik let a ted vidim, ze jsme uz 2, co si to mysli. Kdyz jsem ale zkusil zaregistrovat pani L.Prochazkovou do te Janeckovy podvodne hlasovacky o presidenta, ziskala 35!!! hlasu, coz me optimismem nenaplnilo.

      Vymazat
    2. Juro, Vy nevíte, jak se volí prezident? Pozorujte vývoj na Slovensku!

      Vymazat
    3. Lenka nechce kandidovat na prezidentku, jako svůj cíl to rezolutně vyloučila. Svoji společenskou roli a životní úlohu vidí jinde.
      KR

      Vymazat
    4. KR-napravit, jako my svůj omyl?

      Vymazat
    5. Vyvoj na Slovensku pozoruji spis "zpovzdali". Je to tam vsechno v osobni rovine, ale zpoza toho "vykukuji mimovladky". Muj osobni nazor je, ze kdyz jim nevysel ten mlady (nadejny) presstitut, ktereho si nejspis sami nechali zavrazdit, v ramci nejake false-flag, tak se snazi ovladnout znovu urad presidenta nejakym mene "zaspinenym" clovekem, jako byl Kiska, ktereho dohnaly jeho danove podvody a "uzernicka" minulost. Paradoxne je mi nejsimpatictejsi ten byvaly "komunisticky" prokurator, protoze ten ma aspon nejakou vizi, jak udelat Slovensko "obyvatelnejsi" pro obycejne lidi. Je to trochu podobne, jako kdyz i my jsme nakonec volili M.Zemana, ktereho jsme povazovali za silne proizraelskeho (v podstate je loutka sionistu), ale porad prijatelnejsiho, nez jeho protikandidati "vygenerovani" NWO, podporujici nevladky.
      Pani Lenka je bojovnice a podobne jako Masaryk, ktery sel za nejakou myslenkou obnoveni statnosti zemi koruny ceske, se nakonec probojoval do pozice, kde se samozrejme predpokladalo, ze bude presidentem a aniz by k tomu nejspis nejak cilene sam smeroval, se tohoto uradu cestne zhostil. Od skutecnych osobnosti se to tak nejak spis predpoklada, ze prijmou svou historickou ulohu :-)

      Vymazat
  9. ... a kam patříte vy 9:02, 10:22 a 20:33 ?! Jak to vypadá, tak vy jste kolem roko 1948 byl ještě na houbách, a při hadráku možná tak za sebou tahal dřevěnýho kačera...
    Za to teď jistě máte za sebou školení na emerické ambasádě a patříte pod Hujerské teploJandovské hodnoty ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše přihlouplé dojmy a slovní obraty odpovídají vašemu nedostatku intelektu, vzdělání, rozhledu a míře fanatismu a buranství.

      Vymazat
    2. Bubakama do vas blbci , ani slovo o vyroci okupace CSR hitlerovskymi nacisty..Jeste za to podekujete...

      Vymazat
    3. 11:02!
      Komu jste prosím adresoval vaše invektivy ať my ostatní víme zda to nebylo náhodou určeno nám, a tím bychom se měli změnit k obrazu vašemu (dosud nezveřejněnému). Tak do toho, co, komu, proč? Odvážný jinochu užívající dehonestaci jako argumenty, navíc neprůkazné!!
      ĎT a SS

      Vymazat
  10. Tady pirátský svazák hřib v plné kráse fujtaixl:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nohavica-ma-pravdu-Oslavy-NATO-maji-hodne-peprnou-dohru-Pirati-nebudou-radi-573777

    OdpovědětVymazat
  11. Internet byl v plenkách,Havlovi nakecali že JNA a Srbové jsou vrazy.Tak Venca bombardák vymyslel humanitární bombardování. Pravda byla taková : povstalci,rebelové,teroristé jako dnes na Donbase ,byly Slovinci, Corvaté a Bosenští Turci.Zpočátku blokovali vodu a energie do kasáren JNA.Když JNA zaútočila tak eu,hlavně němci ječeli jak Viktorka.Proč dnes neječí když Ukrajinská naci armáda útočí na civilisty a nedovolí aby žili podle referenda. Proč to šlo v Jugoslávií a nejde to na donbase kde miliónová Ruská menšina. Proč NATO podporuje UCK, separatisty Jugoslávie ,ale separatisty na ukrajině nepidpoří. Opět DVOJÍ METR. Ďiky internetu vime jak se věci mají. Nevěděl jsem že se staneme spolupachateli bombardování od Libye,Srbska a až po spolupráci rozpoutání bratrovražedného boje na Ukrajině. Odpusťte nám Srbové a Ukrajinci za vývoz naší demokracie do vašich životů.

    OdpovědětVymazat
  12. S článkem souhlasím až na jedno - tvrzení, že rozmístění sovětských vojsk se přeměnilo v "okupaci". To je zjevně nesmysl. "Okupace" je přesně definovaný akt podle mezinárodního práva. Stejně jako "Invaze, Anexe, Genocida,Kombatant atd..." Bohužel s těmito pojmy se šermuje naprosto bez rozmyslu. "Okupace" je definována tím, že "okupant" nezačlení okupované území ke svému státu ( na rozdíl od anexe ), ale vytvoří na něm své vlastní orgány státní správy, vyhlásí vlastní zákony a vykonává státní správu i s exekutivou. Původní místní orgány si může ponechat jako pomocné síly. Zároveň převezme tvorbu HDP a podstatnou část z něho si přisvojí. Ukázkovou okupací byla okupace Německem v r.1939. Rozmístění sovětských vojsk na našem území bylo i podle zprávy OSN definováno jako "invaze". Samotný pobyt vojsk byl podpořen bilaterální smlouvou, která řešila i finanční otázk pobytu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vojto, fakta. Změna vlády byla po okupaci v 68. Nenásilně, bez obětí a politických vězňů. Demokraticky dle vzoru USA. Složité to bylo v KSČ s "pomýlenými". Naštěstí náhrad bývá vždy dostatek, jen v ubývající kvalitě. V té druhé části definice pojmu okupace byli Rusové břídily. NATO nás obsadilo bez boje a dokáže nás ovládat efektivněji i v tom vyssávání, inu Rusové jsou opravdu břídily!

      Vymazat
  13. 13:05 ty jsi asi byl ve škole šprt, dnes jsi čikuli na pojmosloví. Nevadí mi jak to lidi nazvou, já to taky cítím jako okupaci a ne jako internacionální pomoc.

    OdpovědětVymazat
  14. Včera na " propagantistickém " kanále bylo uvedeno že president Trump bude chtět v budoucnu aby evropské státy které jsou členy NATO platily 50% procent nákladů za pobyt vojáků,techniky aj. na svém území. Psal to sice na Twitteru ale čert ví co šéfy NATO napadne.

    OdpovědětVymazat
  15. 12:21+ 12.23 Vás je pro tyto stránky škoda. Doporučuji zabývat se románovou tvorbou. Vaše díla půjdou na dračku.V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
  16. Základním údajem o NATO - po konci studené války - je fakt, čí je to vlastně armáda? Největší vliv v NATO mají Spojené státy, a tak základní odpovědí je, kdo určuje zahraniční politiku USA?

    Jsou to primárně zájmy občanů, nebo primárně zájmy toho 1% mocných, co skrytě a efektivně řídí politiky obou politických stran v USA, média, atd..?

    Kdo pochopí, jakým zájmům NATO slouží, musí mít jasno i v té "nalakované" krycí historce "o obraně demokracie", ta od r.1998 už vůbec neplatí. Sledujme toky peněz, o nic jiného tu nejde.

    Samostatnou otázkou je tragická neschopnost Evropy, kdy Britové tradičně stojí spíš na straně toho 1% mocných, zatímco Francie je vždy v jejich vleku. A Německo, Itálie a Polsko? Zoufalost. Evropa má vážný problém, o kterém se nepíše. A akce NATO jsou důsledkem těchto všech vlivů, nikoliv jeho příčinou. Demokracie v USA se změnila v oligarchistán, napsal (volně parafrázováno) bývalý US prezident J. Carter, a já souhlasím. A neřešená masová migrace pak napovídá, že situace v Evropě je opravdu velmi vážná, a že zde probíhají dlouhodobě nevratné procesy, někým jasně řízené. Dříve nebo později dorazí toto vše i k nám, to už je jasné. Obranou by bylo založení think-tanku, analyzujícího tyto proměny od konce studené války, který by získal publicitu v hlavních médiích a sdružoval by serizoní postavy veřejného života.

    Jejich hlavní zbraní je totiž další krize, která může totálně destabilizovat schopnost jakékoliv opozice účinně se bránit jejich válečným manipulacím. Ta příští může začít r.2022-24, a lidé pak už nebudou mít zájem naslouchat, kdo tyto krize způsobuje. Odsouhlasí pak cokoliv, čistě bezhotovostní měnu, paušální vinu Ruska, omezení svobody slova a soukromí, sociální statusy pro možnost veřejně publikovat názory, prostě novou totalitu dobra. Máme tak pět let, a začně to finanční krizí, uvidíte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bingo Pavle, pokud k válce dojde, bude k ní potřeba málo vojáků, bude hodně světelných efektů a vznikne náhodně z rozhodnutí k regionální válce velkých států s možností řešení atomem. Napětí té doby spustí "tlačítka" obou stran, aniž si to budou přát, jako v té pohádce.

      Vymazat
    2. PS. zajímavý by byl scénář západních stratégů, kdy odolnější "mužici" v tancích a vítězným pokřikem "urá" obsadí konsternovanou Evropu výpadkem proudu!

      Vymazat
  17. něco bokem - kdo nekecá, přijde podpořit národní vědomí.

    https://www.youtube.com/watch?v=vZP89L5W0yM&t=26s

    OdpovědětVymazat
  18. Proboha, paní Procházková na Hrad? Vždyť je to Havel v sukních. Velké ideály, leč k životu mezi vlky zcela nepřizpůsobena. Vlastenectví je krásná věc, ale nesmí se o něm jen žvanit. Občas je třeba sáhnout i k razantním činům. A na to nemá !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havel v sukních? Opravdu Havel? Náš humanitární bombarďák, sběrač metálů a nahaněč do NATO?
      Já myslím že Havel se přizpůsobil velice rychle, až ty jeho veletoče některé naivy překvapily. O vlastenectví Havel ani nežvanil, pro něj jsme byli "zaprdění čecháčkové".
      Tak nějak netuším, jak vás napadlo zkoušet roubovat paní Procházkovou na Havla.

      Vymazat
    2. Poslední metál dostal Venca od UCK . Thaci ho pozval,ale Havel nepřijel.Věděl že je na špatné straně,ale už bylo pozdě.

      Vymazat
  19. Pane Dvořáku, ty hydranty, autobusy, přechody a jiné debilní důkazy o tom, že komentátoři nejsou roboti, jsou nezbytné? L.Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L.Z.- nejsou, stačí se "vydat všanc odpovědnosti a za
      napsané"!

      Vymazat
    2. PS.- aniž prozradím jméno, stačí "nick".

      Vymazat
    3. Ogařiska a pane Dvořáku!
      Jakékoliv komunikace mezi vebem NR a počítači přispěvatelů je využíváno ke tvorbě černých listin a na každé osobní kartě těchto listin je o daném gojímovi úplně všechno (věk, pohlaví, nacionále, profese, příjem, majetek, názory i tzv. co na něho máme - nezbytnost pro využitelnost gojima). To vše se děje pod dozorem NSA a CIA, za pomoci GOOLE, TWISTERu, FACEBOKu, INSTAGRAMu, PINTERESTu). Klidně potvrzujte anonymové, že nejste automat, čím déle tím jistěji se odhalíte (plná náhrada podpisu). Pochopitelně se souhlasem admina!!
      Ďuro Trulo

      Vymazat
    4. Je to nastejno, jako když telefonujete.

      Vymazat
  20. Dobrý večer.
    to: 47-letý zřejmě z té "ztracené generace" a co má tak rád V.V. Putina, od rudé stařenky
    "Zemřel Donald Trump, po 10 letech poprosil Boha, aby ho na chvíli pustil zpět na Zem, aby zjistil, jak se má jeho vlast. Bůh souhlasil. Trump jde do baru v New Yorku. Objedná si whisky a ptá se výčepního, co je nového, jak lidé žijí, jak se rozvíjí USA a jak se vypořádávají s problémy. Výčepní se podiví a udiveně se ptá: „S jakými problémy? Přece jsme jedna veliká země a všechno okolo nás je naše!" Trump: „Jak to? A co Irák, Afghánistán......?"
    Výčepní: „To už je všechno naše." Trump: „A Evropa, Afrika a celý Blízký východ...?" Výčepní zpod pultu vytáhne globus, roztočí ho a pyšně povídá: „Přece jsem říkal, jsme světová velmoc! Celý svět je náš!" Trump je potěšen, pyšný a spokojený. Objedná si další whisky a vypije ji. Před odchodem povídá: „Tak tedy děkuji, milý příteli. Kolik platím?"
    Výčepní: „Jeden rubl a dvacet kopějek!"
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tož Jelínková, nic moc. Recyklovaný vtip co si pamatuju nejmíň 40 let starý.
      Jenom mě zaráží, že se v té celosvětové ruské superříši mluví anglicky. Nebo Trump se začne ptát výčepního v NY rusky? No, chtělo by to, Jelínková, ještě trochu poladit.

      Vymazat
    2. Tak ten je super (-:

      Vymazat
    3. Tedy nebylo to v juanech a neptal se náhodou Trump čínský, neb měl jako trest v pekle se čínsky naučit???

      Vymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  22. Co mohu dělat, abych se necítil jako příslušník státu, který je v NATO, spoluvinníkem teroristických válek proti jiným národům a státům, abych se necítil spoluodpovědný za povraždění milionů Iráčanů, Syřanů, Lybijců, Jemenců, Afgánců..., za statisíce sirotků a miliony migrantů, které jsme pro kšeftování vyrobili, abych nenesl tíhu, že jsem občanem státu, který propaguje nenávist nejen mezi vlastními občany, ale také rasismus proti jiným národům, který je pachatelem válečných zločinů a raduje se z genocidy těch, kteří neposluhují světové diktatuře kapitálu! Prožil jsem nacismus a vím o čem píši! Kuciakování, to je styl, jak se zbavit dnes kapitalismu nepohodlných lidí, novodobých antinacistů, mám tedy naději, že budu zbaven té tíže na duši?

    OdpovědětVymazat