Reklama

.

.

neděle 17. března 2019

Vůbec se Petru Fialovi nedivím, že nemohl vystát Václava Klause

Ivan David
17. 3. 2019
Petru Fialovi došla trpělivost s Václavem Klausem mladším. Selhání Václava Klause ho musí mrzet o to víc, že, jak sdělil, Václava Klause do ODS sám přivedl. Říká se, pro dobrotu na žebrotu. Jak ten se mu za to odvděčil? Dělal si co chtěl. Považte sami: Václav Klaus ml. otevřeně podporuje vystoupení ČR z EU, zpochybňuje účast vojáků AČR ve vojenských misích nebo se účastní akcí pořádaných problematickými organizacemi. Jde nepochybně o Vzpomínkový večer k 80.výročí okupace Československa nacistickým Německem 12. 3. 2019, který pořádal Český svaz bojovníků za svobodu ZDE nebo o panelovou diskusi o vzdělávání pořádanou Novou republikou o den později ZDE. Václav Klaus je vyhraněný vlastenec, zatímco Petr Fiala je starý kamarád Bernda Posselta mluvčího Sudetoněmeckého krajanského sdružení a stoupenec velkoněmecké říše v hranicích EU.


Britské listy přinesly zajímavou informaci čtenáře Jaroslava Horáka ZDE: „V katolicko-konzervativním časopise Proglas (Fiala byl zástupce šéfredaktora a sám do něj psal) se vedle jiného systematicky překládaly a otiskovaly články Bernda Posselta a Otty Habsburka. V Proglasu, ročník 1990, číslo 9/10, je text, napsaný Petrem Fialou, ve kterém mj. cituje z projevu Otty Habsburka, který přijel do Brna přesvědčovat, že Češi mají na Západě své největší přátele v sudetských Němcích. Článek obsahuje i tři fotografie (Petr Fiala je sám vybral jako sebeprezentační doprovod svého článku), na kterých Fiala pózuje s Berndem Posseltem, Otto Habsburkem, politikem KDU-ČSL Tollnerem a praporem „Moravské zemské Panevropské unie“, jejímž byl předsedou. Oslabené ODS může nyní předsednictvím Petra Fialy hrozit postupné převzetí konzervativně-katolickými skupinami a následně sloučení s TOP 09…“


Co o sobě říká Panevropské Unie Česka ZDE: "Panevropská unie, něm. Paneuropa-Union je nejstarší evropské hnutí za sjednocení starého kontinentu. Zastává myšlenku politického a hospodářského sjednocení evropských národů na demokratických a přátelských základech, s plným vědomím křesťanských kořenů našeho kontinentu. Myšlenkový obsah tohoto hnutí formuloval Dr. Richard hrabě Coudenhove-Kalergi na svém panství Poběžovice na Domažlicku. Samotná Panevropská unie pak byla hrabětem Coudenhove-Kalergim založena roku 1922, respektive 1924, jako přímá reakce na hrůzy první světové války."

A co že nám demokraticky a přátelsky prosazoval hrabě Coudenhove-Kalergi: no přece světle hnědou rasu otroků, proto ta podpora imigrantů. Za co asi je Angela Merkel je držitelkou Kalergiho ceny ZDE, tu obdržel také někdejší „prezident EU“ Van Rompuy ZDE.

127 komentářů :

  1. Davide, běžte s těmi vašimi žvásty o "vlastencích" do pr...
    Co je vám do ODS? Vy jste snad jejich, člen, volič, podporovatel, sympatizant?
    Od vás bych spíše čekal, že se vyjádříte k vystoupení poslance Volného z SPD a jeho výrokům, že SPD je prolezlá neonacisty a rasisty.
    Zameťte si před vlastním prahem, vy "vlastenci".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybyste nás informoval o Fialovi vy, 0:54, nemusel by to za vás dělat pan David.

      Vymazat
    2. 0:54- asi jen politický konkurent. Vy jste v souznění s Posseltem a Fialou, abych byl "v obraze"?

      Vymazat
    3. Nabízí se otázka, co je Sorošovým zamšstnancům do ANO a třeba SPD? Oni jsou snad jejich členové?
      S touto primitivní argumentací chazarský stát neobnovíte, nebo lezte na Novinky, ale sem ne!

      Vymazat
    4. No asi pokud jsou důkazy, fotky atd. o spojení fialky a sudetských, tak asi není něco úplně ok... Zajímavé, že vadí přirovnání k vypravování vlaků a nevadí tyhle styky ....

      Vymazat
    5. 0:54
      Vaše starost o výroky Volného je dojemná. Volného jste nazývali prasetem, xenofobem, šiřitelem fake news, rusofilem a já nevím, jak ještě. Špinil modlu Havla v Kalouskovizi-ČT, chtěli jste ho umlčet, nic jste mu nevěřili a najednou se vám jeho výroky hodí a chcete o nich mluvit? Zameť si před vlastním prahem, trapný blbečku.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    7. Podstata vy slabiduchu, je že V. Klaus dal přirovnání, jak se jedná v českém parlamentu o zákonech podstrčených EU. Šlo o ty podstrčené zákony, o kterých se ví, že kdyby je někdo domácí předložil v parlamentu, neměly by šanci na zvolení. O to vám tedy vy slabiduchu jde, aby ty zákony BYLY odsouhlaseny a hlasování nenarušoval? Pan David nám pouze ukázal o koho se jedná, kdo to je tenhle šéf dnešní ODS, koho to tak rozzuřilo, že za tuto kritiku vlastního poslance V. Klause vyloučil! Nechápete nic slabiduchu, ale ani nemusíte bílý koni, váš loutkovodič vám napíše co chce, ví, že stejně nechápete jaké hlásáte prasárny...

      Vymazat
    8. To je ukázka, co je to svoboda a demokracie. Všichni musí pískat podle pána, jinak je to nedemokratické a totalitní. Někdy už mám pocit, že za starého režimu ani tak "hnusné" nebylo. Kdo chodil pracovat, toho si nikdo nevšímal.

      Vymazat
    9. Ty nic nevíš o vlastenectví zaprodanče nás ODS musí zajímat protože jde proti Českému národu. A to demokratická si můžou z názvu vymazat. Vyloučením Klause ml dokázali že žádní demokraté nejsou.
      SPD se snaží před volbami poškodit sluhové eu.

      Vymazat
    10. 0:54 Víte vůbec co ODS provedla ČR? Když ne, tak Vám to připomenu: Rozprodej státního majetku a pak následná likvidace nejen značkových firem (například ČKD),
      totální likvidace našeho zemědělství, v důsledku čeho se dováží maso napadené salmonelou z Polska, megainflace a v neposlední míře má za následek vznik bezdomovectví. Tato strana nikdy nehájila zájmy občanů ČR. Její zakladatel Václav Klaus porušil ústavu Československé republiky a to tím, že v této ústavě bylo zakotveno, že rozdělení Československé republiky může být pouze na základě referenda. A to vůbec nebylo.

      Vymazat
    11. 0:54 Co je panu Davidovi do ODS? No tak asi krom toho, že jako "nejdemokratičzější ze všech demokratických" stran tak hezky "občansky" vyloučila svého nejpopulárnějšího a skutečně demokratického poslance ze svých řad, čímž se krásně odhalila. No co taky čekat od partaje, jejíž předseda se paktuje s předsedou Sudeťáků.

      Vymazat
    12. Nekvičte tady a přiznejte alespoň jméno - anonym je u mne pouze zbabělcem a pitomcem.

      Vymazat
    13. Anonym 054 - Tak co , opět na výdělku, ty trapný roztleskávači???? Je to bída, živit se takovým podřadným způsobem.....číháš na každou novou zprávu, abys byl první a vyblil ten svůj kýbl špíny....no musíš plnit normy, páníček tě za nic platit nebude....ubožáku....

      Vymazat
    14. David obhajuje Fialu?No tak jděte někam....

      Vymazat
    15. Bývalý člen SPD Volný vstoupil do nového hnutí Jednotní Alternativa pro Patrioty...

      https://www.novinky.cz/domaci/500044-byvaly-clen-spd-volny-vstoupil-do-noveho-hnuti-jednotni-alternativa-pro-patrioty.html

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Okamuro-plac-Lubomir-Volny-zalozil-politickou-stranu-574357#utm_content=sitenews&utm_term=parlamentni%20listy&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz

      Vymazat
    16. Pane doktore Davide, je od Vás zcela správné a záslužné, že nás informujete, co je Fiala zač. A ten Kalergiho plán, to je opravdu hnus. Vím, že Vy se nenecháte od globalistů (kteří se i na NR občas vyskytnou) nikterak okřikovat.

      Vymazat
    17. SPLNI SE PŘEDPOVĚĎ ČESKÉ SPOLEČNOSTI VOLIČŮ,ŽE DOJDE

      k rozvalu všech tradičnich politických subjektů a teprve Národni program voličů občanů samých začne vyrábět pomalu,ale jistě silu ke změně,kterou očividně neumí žádný nynějši politický subjekt zajistit zejména osvojenim si skvělých článků NPV?

      Ten rozvaval neomarxistů začiná být vidět,když už dali do pohybu dokonce i policejni stát al Hamajdy a jeho vnitráků,vyhazovy svých kvalitnich rebelů Z ODS jako je KLAUS ml,spustili mlčeni putováni Lumiků v čele s přecedou KSČM k propasti zapomněni,vyslánim ĎOUROVÉ do eu komise ,aby zajistila v režii ANO BUDE HŮŘ komplet cenzuru pro celou EVROPU a dala se přitom fotit se Sorosem a kdovi,co ještě zažiji zbědovani ovčané voliči ČR za karneval podlosti

      VE ZRYCHLENÉM POHYBU VRTICHVOSTŮ POLITICKÉHO VÝSMĚCHU VEŠKERÉMU OBČANSTVU?!

      Musi ten maras nakonec žehlit sami voliči vznikem HNUTI TŘI HWĚZD,nebot jim nic jiného nezbude?

      Ví to někdo,když ano tak at to tu napíše a můžeme se bavit našim občanským šlapákem!

      Vymazat
    18. A OSVOJI SI TEN DIVOCH VOLNÝ NÁRODNI PROGRAM VOLIČŮ/NPV/?

      Nebo se bude dělat,že mu vůbec nerozumi a dá nám tu vzkaz,aby jsme mu ho poslali emajlen nebot jím nechce ziskat většinu v Parlamentu?

      Co myslite voliči ozve se nám tu ten divočák?

      Vymazat
    19. 23.54
      Z těch co se dostanou do posice "rebel"nic nevyjde,jsou to individualisté.
      To co asi chcete vy z ČSV je práce pro jiné typy.
      Tady připadá v úvahu spíše diskuse co je obsahem vašich návrhů a možná,že se podaři vygenerovat jejich podporovatele mezi voliči a pak s jejich pomoci zkusit vyřadit ty křiváky,kteři jen čekaji na to aby se zas dostali k moci a tam co nejvice uškodili vadnými zákony těm,kteři je zvolili..
      Jestliže nedošlo k žádné nápravě dodnes ,pak s podobnými lidmi kteři nevykazuji známky flexibilnosti nebude možné produktivně spolupracovat.
      Maji jiný typ myšleni,tj.dostat se k moci a tam dělat co se jim zachce ,ovšem nikoli ve prospěch těch,kteři je zvolili.
      To změnit bude asi delši proces,ovšem může vyjit!
      Chce to vytrvalost a uvidi se.
      Do té doby by šlo na nervy zkusit jakýsi druh virtuálniho hnuti a zkusit v tom angažovat i křesťany.
      Ti co budou zakládat politické strany bez progranu se kterým by se ztotožnili voliči asi pohoři,nakonec to vidime,na rozpadu dnešni levoty i pravoty.
      WW

      Vymazat
    20. 21:52-WW-dobrá úvaha, nějaký "nástřel" strany, programu a finančního krytí PR by nebyl?

      Vymazat
    21. Pane Povolný,

      Postudoval jsem co ti lidé z ČSV za stát vlastně chtěji v tom svém NPV článkui č.1.
      Pokud opravdu hodlaji spustit diskusi o tomto svém Programu a jeho instalaci,občané se mohou dovědět podrobnosti a hlavně jeho fungování.
      To je může shodit se židlí a může to vést k smeteni dnešnich ospalých pohledů na všechny politické strany a kdovi co ještě.
      Nezapomente,že to jsou snad i soudně potvrzeni gauneři!
      Doporučil bych velmi pomalý postup a konversaci s nimi.
      Vyjit či divoce vyrukovat s novým hnutim a ještě jak píši o třech hvězdách,beztoho,že by pořádně vysvětlili ohlupeným, tzv domorodcům o co jde by nemuselo vyjit.
      Dnes ještě nemá smysl dát na pořad dne žádat po nich vysvětleni financováni,když 30 let je elitám v ČR totálně jedno jak ČR padá mezi banánové republiky.
      Určitě by nebylo chytré,aby odpověděli.
      Majitelé velkých peněz maji připraveny osvědčené metody jak instalovat banánové republiky všude ve světě jim to už zafungovalo.
      Proto tu píši já o virtuálnim postupu per partes a nezapomente,že vnitráci ČSSD čekáji s cenzurou.
      Asi již zpozorovali,že ČR může být ještě tvrdou palici pana Švejka..

      Vymazat
    22. PANE WW JE PRAVDA,ŽE PROGRAM ČSV JE V ČLÁNKIU Č.1.

      spíše pravicového charakteru.Pročetli jsme si co píšete.Víme,že levice je totálně rozbitá baterka viz ČSSD,KSČM a opravu už akceptovat nechtěji a hrozi jim pobyt ve šrotu, ted už však je i dnešni ODS následuje.
      Nevypadá to,že kdyby třeba chtěl Klaus založit pravicový subjekt,zda by nemusel jit proti tatikovi nebot hned prvni článek jak jste poznal znamená obrat,který lze prosazovat jen s celou skupinou intelektuálů,ovšem ta prozatim neexistuje.
      Rovněž nevidime,že by pan Klaus chápal,že potřebuje voliče a proto v tomto směru klidně budeme čekat co vymysli a zda se mezi námi bude chtit objevit.
      Po jeho asistentovi jsme mu dali už vzkaz,že mu držime palce,nevidime prozatim zda to pochopil a jak.
      Obbjevte se dále oba jak pane Povolný,tak WW ABC a dalši, rádi přijmeme jakoukoli radu či připominku a můžeme každému dodat i diskuzni odpověd.

      Vymazat
    23. 1:47 "...fotky a důkazy o spojení BfLM.PSvZ. Fialky a sudetských ho nachytaly se staženýma trenclema. To Klausovo přirovnání k vypravování vlaků sedí přesně!

      Vymazat
  2. Milý vulgární anonyme 0:54, pan Volný žádné důkazy neuvedl, vadil i jeho obchod s chudobou. Bránil v přijetí členů, kteří se mu nelíbili- jak sám doznal. Tím překročil své kompetence. Do ODS je mi asi tolik, jako vám do SPD. Komentovat budu i bez vašeho svolení, co se mi zlíbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přes všechny problémy, které SPD aktuálně má, nevidím v eurovolbách jinou alternativu než právě SPD.
      Zůstává stále nejkonzistentnější, proto nejnebezpečnější, a proto ty snahy o její rozložení.

      Vymazat
    2. Pane Davide, naprostý souhlas s vámi. Držim palce a fandím vám, resp. vašim názorům.

      Vymazat
    3. 1:07 Neznám skutečné pozadí, ale vypadá to, že pan Volný byla jen nastrčená figura k diskreditaci SPD.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 9:41 Co to tady meleš ty debile. Smažte prosím tohoto dementa.

      Vymazat
    6. SPD žádné skutečné a závažné problémy nemá. Jenom úspěšně odrazila pokus o převrat či rozvrat těsně před volbami do EU. Ó, jaké nečekané překvápko, jaká to náhodička:-)! Poslechla jsem si na Sv. rádiu jak p. Okamuru, tak p. Volného, protože napřímo je to nejlepší, bez všech těch spekulantů a komentátorů. A ještě než se p. Volný odešel, bylo mi to celkem jasný. Buď dělal p. Volný někomu užitečného idiota, nebo to byl jeho vlastní projekt, každopádně odvedl špinavou práci, kterou toho naštěstí moc nedokázal. SPďáci totiž nejsou žádní zmanipulovaní blbci, umí číst mezi řádky a informace si ověřovat z více zdrojů, takže to myslím i u voleb rozklíčují správně, jako já:-). J.

      Vymazat
    7. Kdo si všímá, co se děje i u jiných stran stejného smýšlení po celé Evropě, tak tomu dochází, že se jedná o likvidaci či alespoň diskreditaci strany před volbami do EP. Vždyť Marine le Pen čelí zinscenovanému soudnímu procesu a Salvini řeší ve své straně velmi podobné problémy, jako p. Okamura. Podle všeho tam měl Salvini také záměrně nasazené pučisty. Kdo sleduje hlasování SPD ve Sněmovně, tak vidí, že se nijak nezpronevěřují svému programu, což je myslím nejdůležitější. Pro volby do "říše zla" nevidím žádnou jinou vhodnou stranu, než SPD. A i Vy, pane Davide, na tomto webu dostatečně potvrzujete konzistentnost názorů. Kdo to vnímá, ten nemůže volit jinak.

      Vymazat
    8. 10:22 No naštěstí pan Volný moc škody nenadělal. Každopádně by si měl pan Okamura dát pozor na lidi, co se tlačí do jeho partaje. Nakonec není to dlouho, co mu už podobní lidé rozložili jeho Úsvit...Já mu docela fandím, ale nevěřím tomu, že něco dokáže....potácí se stále někde na periferii a jeho poslanci dělají pořád nějaké průsery. A mimochodem. jeho rétorickéschopnosti v TV duelech jsou zoufalé....takto voliče vážně nezíská. Kecá strašně dlouho, je to otravné a trapné. Někdy jsou tři věty daleko údernější. To právě umí pan Klaus ml.

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. 16:25
      Liberální (=fašistický) neschopný idiot jako vy je zevnějšku poplatného době, i žvásty má poplatné době, protože je nízkého intelektu, není schopen samostatného úsudku a má potřebu jít s davem a být tam, kde čeká snadný zisk nebo kde alespoň nebude jeho nízký intelekt příliš viditelný a neudělá si ostudu. Prozápadní trouba z 16:25 je toho zářným, přímo výstavním příkladem. :-)

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. 0:06 Už ti ta četba Calergiho leze na mozek. Strč hlavu do hajzlu a spláchni.

      Vymazat
    13. 9:16 Naopak! Jen ať studuje. Ve 20. století vznikly dvě opačné koncepce evropské integrace. Ta první, Hitlerova, spočívala ve stvoření árijského Nadčlověka, jenž by povstal Vůlí k moci a zotročil stávající rasově míšené podlidi a stal se jejich pánem!
      Druhou koncepcí je Kalergiho Panevropa, spočívající naopak ve stvoření Podčlověka, rasového míšence (kterému hrabě říkal "mongrel"), který bude poslušně sloužit stávající židovské elitě (hrabě ji označoval jako "Führernation").
      Ano, Ivan David se konečně přihlásil k té první koncepci, ale ptám se - "není krapet pozdě?" - není spíš komický než důveryhodný?

      Vymazat
  3. To už není k smíchu, zadám do googla poslanec Volný SPD a jukne na mě zase cizokrajný spoluobčan, zřejmě asijského původu, už je to nudné.
    Ať mně dá Okamura fotografie poslanců SPD a já mu řeknu, kdo ho podrazí, kdo dělá Škarku a kdo Kočí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:18- celkem souhlas ale jak docílit od našich politických zástupců rodokmen?

      Vymazat
    2. Pane Povolný s tím rodokmenem máte pravdu. Lidé třeba neví, že Petr Fiala se původně jmenoval Pavel Zemánek. Proč se přejmenoval, co skrývá?

      Vymazat
  4. Hele, fašista Kotleba získal na slovensku 11% hlasů. Nemělo by Rusko tento fašistický vřed vymazat z mapy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží kolik měl kdo % hlasů před ukradením urny "opilcem"... Zajímavé 7-9 lidí v místnosti, další voliči asi žádní a nechají si odnést urnu... .Jediné, co mají na starosti. No cca hoďka stačí na úpravy, že?

      Vymazat
    2. Pane fašisto A1:25, tvoja starosť o fašistický vřed ktorý treba vymazať z mapy pomocou Russka je dojemná. Má to len nepatrný háčik: stoja mu v ceste v boji proti fašizmu na Slovensku rozmáhajúci sa fašizmus na Ukrajine. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
  5. Dr. David bude vybornym representantem zajmu ceskeho naroda v Bruselu. Proto ho vsichni volte, nebo se budete za 25 let stehovat vsichni na Vorkutu, coz je vas zalozni zivotni prostor, po budoucim zbarbarizovani Evropy.
    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2:01 Z čeho usuzujete, že by měli v budoucnu Rusové poskytovat azyl každému, kdo ho bude chtít? To přece není ta nejlepší strategie.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radosto, můžete očekávat žalobu na svou osobu od spoluautora scénáře filmu Kulový blesk, Zd. Svěráka, za nedovolené používání jména hlavní osoby z uvedeného filmu. Jde o krádež duševního vlastnictví autora, dle autorského zákona. Bude to pro vás dosti mastná pokuta. Být vámi, změnil bych nick na - Nasírař profík. ps - dobře placený s ubohými žvásty.

      Vymazat
    2. ste silne na omyle, Čaputová je členkou Via Juris, či tak dajak, podporovaná Soros , dostala dajakú cenu od tej partie - 175 000 dolárov, a je členkou novej strany Progresívne Slovensko, zaujímavá osoba - Kiška ju chváli, knížepán ju chváli, kadeko na Západe ju chváli .... no

      Vymazat
  7. Radosto, co rikas na to, co se stala Klausovi mladsimu ?
    Oni ho vyloucili ze strany ODS, za jeho samostatne mysleni !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pablb opet po mozkove mrtvici pookral a mele.Snad z posledniho ,prejeme mu trnitou cestu do pkel anebo do pdele

      Vymazat
    2. 4:50 Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská židobolševická filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tak tě složí svou winchestrovkou jak škodnou! Teda proč jak, viď? Už brzy to bude povolený i u nás. Pak vás vy hnusný komoušský xindlové budem střílet na loveckej lístek:)

      Vymazat
  8. Je to logické. Vlastenec (v moderním žargonu extremista) a zaprodanec se v jedné straně nesnesou. Stejně jak oheň a voda.

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych nemluvil o vlastenectví. Poznal jsem ve svém životě dost českých kurev, které o několik koňských délek předstihovaly běžné Rakušany, nebo Němce. Jaký je v konečném důsledku rozdíl mezi nadřazeností rasovou, nebo ekonomickou? Snad jenom v tom, že rasová, ke své vlastní škodě, chce "podřadnou" rasu využít a ekologicky zlikvidovat.
    Je to smutné, ale asi jedinými skutečnými vlastenci jsou češi dlouhodobě žijící v zahraničí, kteří na vlastní kůži nezažívají to, co zažíváme my snad denně v české otčině. Čech Čechovi vlkem. Víc se nemá cenu rozepisovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbost, z které vás vyvedou výsledky volebních preferencí našich exulantů. Žádní vlastenci, když volí nepřátele a zaprodance!

      Vymazat
    2. Vlastenectví nemá nic společného s rasovou nadřazeností tečka

      Vymazat
    3. 5:29 Pane Hricáku, to máte tak, ekonomická nadřazenost přechází v nadřazenost rasovou. Pokud budete na vesnici bohatý sám, tak Vaše ekonomická nadřazenost přejde v nadřazenost rodovou, ale jen za předpokladu, že máte nebo vlastníte děti.

      Máte recht, Jan Amos Komenský byl fest vlastenec, ale k volbám zrovna moc nechodil. V Čechách zrovna začínalo to pokrokové evropanství, nebylo o co stát.

      Vymazat
    4. No stačí se podívat na pořad s panem Jiřím Mádlem, který si nechal udělat rodokmen a jako správný "vlastenec" rychle pochopil, proč má tak rád vše německé, když objevil ty své "správné" předky....co k tomu dodat....někdy se pozná křivák už podle ksichtu.

      Vymazat
    5. Kastelan:
      Cože ten svazácký ňouma Mádl si našel předky v Německu??? A to prezentoval jako úspěch nebo co? A nedorazil to nějakou hrdou poznámkou, že někdo z jeho příbuzných bojoval ve wehrmachtu, nebo tak něco? :-)

      Vymazat
    6. Mádlovo předkové byli údajně už tenkrát hlavními dodavateli bramborových lupínků wehrmachtu.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu "nemoc" máme pravděpodobně v genech. Kdysi jsem si myslel, že se na českém přizdisráčství podepsali Habsburgové a jejich tři století trvající nadvláda. Potom jsem si vzpomněl na to, jak se naši milí pražané zachovali k Žižkovi při bitvě na Vítkově a musel jsem uznat, že problém neleží u nikoho venku, ale v nás samých. Do bitvy na Bílé hoře jsme nikdy nežili v područí jiného národa. Přesto pražáci Žižku zradili.
      Nesváděl bych proto naše křiváctví na nikoho v zahraničí. Je to v nás samých. Paradoxně, nejvíce bojovníků asi naverbovali za druhé světové války z řad volyňských Čechů a obecně z řad českých emigrantů, žijících v zahraničí. Alespoň kdyby jsme to měli vyjádřit procentuálním podílem. Proč? Odpovím si sám. Protože si emigranti svou vlast hodně zidealizovali. Zapomněli, co jsou jejich "bratři" zač.
      Přeneseno do dnešních dnů, stačí kouknout, jak se staví společnost a jí zvolení zástupci k českým menšinám žijících v zahraničí ještě dnes. Když například volyňští Češi umírali na Dukle, nikomu to nevadilo. Když se dnes chtějí někteří vrátit do Čech, vadí to spoustě lidí. Typická ukázka české "vděčnosti".

      Vymazat
    2. Když píšete o NAŠEM křiváctví, tak se k němu hlásíte. Kdo byl ten NIKDO, komuto nevadilo? Emigranti potřebují identitu, buď se vydávají za Němce, nebo nám zdálky radí, co máme dělat. Jsou to naprosto nesmyslné generalizace.

      Vymazat
    3. 6:17 Nikdy jsem neslyšel, že by někomu vadil návrat Volyňských Čechů. Je pouze známo to, že politické figury konaly proti, to ovšem není národ. Politické figury mají své loutkovodiče, buď vědomě nebo nevědomě.

      Vymazat
    4. Asi to obecně nikomu nevadilo. Narazilo to pouze jako ostatně vždy na problém finanční. A neochotu něco řešit, sehnat byty a práci. Politici by museli pracovat. A to je tak těžké. Lepší je mlátit hubou u mikrofonu.

      Vymazat
    5. Možná jsem se špatně vyjádřil, pane Davide. Většina našich "vlastenců" vítala Ludvíka Svobodu. Ale Svoboda by byl nikdo, kdyby za ním nestály tisíce bezejmenných, kteří bojovali a umírali. Třeba na té Dukle. Ale o ty už oni vlastenci tolik nestojí.Moji prarodiče pocházeli z Volyně a já si dodnes pamatuji, co mi o životě tam vyprávěli. Zejména ze strany Ukrajinců. Tak že si dovedu představit, co tam asi zažívají Češi dnes. Naše poděkování za jejich prolitou krev za války by mohl být diametrálně jiný přístup k jejich problémům dnes, než třeba předvádí náš současný ministr zahraničí.
      Ale to je jedna drobnost z našeho celkového morálního profilu.

      Vymazat
    6. 3:22 Aby bylo jasno. Tohle přece není "náš" ministr zahraničí.

      Vymazat
  11. V. Klaus ml. nebyl problém pro ODS. To ODS sama je problém. Nemastný neslaný předseda Fiala jen čekal na vhodnou záminku k vyloučení V.K.
    Jen je divné, že spouštěčem k vyloučení byl "příměr", který pravdivě a věcně poukazoval na chování ČR k EU. oni ti demokraté se vůbec nezabývali smyslem toho příměru. A to si ODS dala do názvu "demkratická"!

    Uvedu příměr, který je stejný jako přímět V.K. Jen není tak "politicky zabarven".

    Z EU přijde nařízení, že se bude muset malovat na zeleno. A nám jako suverennímu státu je dovoleno, abychom si vybrali, JAKÝM ŠTĚTCEM toto provedeme. Znamená to, že nařízení z EU je nediskutovatelné! Ale způsob jak to schválit, to už není podstatné.
    Přece je demokracie, no ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost mne to překvapuje, ale stále si lámu hlavu, zda Fialovo stoupající preference jsou výsledkem prefabrikátu průzkumných agentur, nebo české blbosti. Fiala je vskutku nepřesvědčivý lídr. Alespoň pro mne. A lidi, kterými se obklopil snad ještě víc. Pokud takový spolek dokáže oslovit nějakých 13-15% voličů, už nám asi není pomoci.

      Vymazat
    2. Fiala je "mastný a slaný", jako nemastný a neslaný vám připadá jen proto, že má osobní kouzlo jako láhev od okurek. Jinak je to naprosto vyhraněný darebák.

      Vymazat
    3. 7:28 Pokud někdo vědomě podporuje Calergiho plán a je mu více než 40, pak to asi nebude dobrák od kosti. Výzkumy jsou dělané na zakázku, nemá smysl na ně brát ohled.

      Vymazat
    4. Problém je hlavně pan Fiala sám. On si nemůže dovolit nechat přerůst někoho s popularitou a jasnými názory přes hlavu. Co by dnes po těch letech v politice dělal? Nic nikdy neuměl krom mlácení prázdné slámi a kutí piklů se Sudeťáky. Lidi ho rádi nemají, na škole už by ho asi také nechtěli.

      Vymazat
    5. 16:29 Pan Dr. David je naprosto věrohodný, tak si už o něj přestaň otírat hubu ty šmejde.

      Vymazat
    6. 16.29
      Nazdar PYJÁTE,víš,že kdyby blbost bolela stráviš celý zivot na morfiových injekcich?

      Vymazat
    7. 22:44
      Á Pijját japonský zaklofal!

      Vymazat
    8. 0:23 Polokorejský - polomoravský a lŽIDavid je jeho voličem!:-)))

      Vymazat
  12. Myslím, že je dobře, že se ods zbavuje VKml. Jenom by jim tam lákal voliče.

    OdpovědětVymazat
  13. VK ml. v te nejlepsi spolecnosti:
    Komousi (KSCM), nackove (SPD), fizlove (Vodicka), Cinani, Rusaci.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zlomi-tohle-zitra-Klausovi-vaz-Na-svete-je-kontroverzni-VIDEO-574155

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Fiala nabídl také hezké fotky.

      Vymazat
    2. 8:47 = Typická trollí pomluva. Šlo o vzpomínku na mrtvé a na zradu spojenců. Komunisté už davno nejsou radikálové, SPD nejsou náckové a Vodička vede organizaci ke spravedlivému hodnocení historie.
      Trapák troll 8:47 vyplivl jedovatou slinu malého duševně omezeného zaprodance.

      Vymazat
    3. 9:19 Rusove od zari 1939 okupovali Polsko a na rozdeleni Polska se dohodli s nacistickym Nemeckem. V rijnu 1939 bok po boku behem vojenske prehlidky v Brestu Litevskem pochodovaly jednotky Rude armady a wehrmachtu. Az do r.1941 podporoval Sovetsky svaz dodavkami surovin nacisticke Nemecko a prave proto Rusove slavi az tzv. velkou vlasteneckou valku od r.41, protoze do te doby oni sami byli okupanti.

      Vymazat
    4. 8:47 Ať žije slepičí rozum pěstovaný v neziskovkách pro poučení i opovržení budoucím generacím.

      Vymazat
    5. https://cs.wikipedia.org/wiki/Sovětská_invaze_do_Polska

      Vymazat
    6. 9:50 Polsko taky okupovalo 15 března Těšínsko a Duda neřekl ani slovo o okupaci jen ,že je napadli fašistické Německo a Rusové ? Tak čekejme válku ,která nebude mít vítěze a kterou začne fašistické NATO a fašistickým vedením ČSSD!

      Vymazat
    7. SPD jsou náckové? No jestli ano, tak potom co je Bělobrádek s Hermanem?

      Vymazat
    8. Hele Pepku9:50, ak rusové okupovali Polsko od září1939, je najvyšší čas ak sa cítíš tak strašne ukrivdený, od nich to okupované Polsko pýtať zpäť, nemyslíš? Zrejme Pepek NEMYSLÍ, len trolluje. Som inak zvedavý na odpoveď, ktorú by od Rusov na svoju požiadavku dostal. Nato gule nemá, preto sa bojí že dostane kopanec do hlavy, nie do gulí:-). Vieš dúfam o čom hovorím? Pre začiatok len navádzajúca otázka, či ten Tvoj anonymný príspevok od Wikipedie o SOVIETSKEJ invázii je od Teba? Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    9. 8,47
      Je těžké být debilem. Konkurence je vskutku obrovská.

      Vymazat
    10. 15:03 Když se tak někdo narodí, je pro něj politická korektnost pravým požehnáním.

      Vymazat
  14. Jsou jako socdemáci. Taky nepotřebují voliče.

    OdpovědětVymazat
  15. Josif Vissarionovič by si věděl rady s tím zrádcovským dobytkem ..
    Blbí lidé, kteří těm svatouškům Fialovi, Hermanovi, Fischerovi, Hamáčkovi a dalším naletěli by za svoji blbost také třeba zaplatili ..
    Jak říkal Kléma, když se kácí les, tak lítají třísky ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Větší hloupost tě nenapadla?

      Vymazat
    2. Kriva huba znaci krivou pater. V.I.Lenin

      Vymazat
    3. 9:21 A křivej nehet značí křivou šlachu. A teď Pepku vyskoč.

      Vymazat
    4. Vážený 19.14 S tím lesem máte naprostou pravdu-ovšem když je těch třísek více než vytezeneho dřeva tak je dle mého úsudku něco shnileho ve státě dánském- nebo se snad mýlím?

      Vymazat
  16. Můžeme Václavu Klausovi ml. popřát, že konečně opustil řady amorfního mektajícího politruckého slepence. Co otec zavrhl, syn by neměl pokoušet. A nyní již bezpečně víme, kdo je kdo, a za to Václavovi dík.

    OdpovědětVymazat
  17. Komousi a nackove svatorecit VKML a to je snad to nejlepsi vysvedceni pro nej:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 10:19 Bože, vy s těmi pitominami nedáte pokoj?! Náckové jsou pro vás všichni vlastenecky cítící lidé a komoušové jsou pro vás všichni, kteří mají jiný názor než vy.

      A vy máte ten "svůj názor" vypapouškovaný z médií.

      Vymazat
  18. A tak hlavně, že si to kluci a holky v SPD s tím rušením krajských buněk a vyhazováním nepohodlných členů už nějak vyjasnili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mgr. Lubomír Volný SPD

      Chápu Vás 10:30, ještě před rokem bych to asi viděl stejně. Já ovšem nepřevedl stamilionový majetek do anonymního svěřeneckého fondu na Slovensku. Ani jsem nikomu po republice nevnucoval kamarády na kandidátky. To byl Radim Fiala a Michal Šmucr s Čížkem kdo toto udělali. Já jsem neposlal Tomia na tiskovku s demožumpou, ani jsme ho nedonutil natočit video s opičím morem a nepodstrčil jsem mu interpelaci s bilionem korun. Zeptejte se jeho kdo mu to “poradil”? Kdo mu poradil zrušit 3 měsíce před volbama do EP dva kraje? Kdo mu poradil, aby jako první veřejně napadnl vedení a členy MSK kteří loajálně udržovali mediální ticho. Tak tam hledejte “Černocha”. Ne u těch kteří nic z toho nemohli ovlivnit a měli nejlepší výsledky v republice. A co socan MUDr. Ivan David, neb se snad přidal k SPD a proč ho Okamura dal na 1. pozici při nadcházejících volbách v Bruselu?

      Vymazat
    2. To načasování, zdá se mi poněkud nešťastným - blíží se eurovolby, preference SPD utěšeně rostly, proč teď? Země, národ, demokracie bez přívlastků, svoboda slova, prostě všechno je v ohrožení a jediná strana, která to mohla zvrátit se rozpadá... Ať je to jak chce, ale věřím Volnému, prostě jako chlap chlapovi!

      Vymazat
    3. Pane Volný, pokud to čtete, chci Vám sdělit jediné. Oceňuji, že se nebojíte říkat věci nahlas a říkáte i to na co se mnozí bojí jenom pomyslet, ALE je potřeba si uvědomit, že Tomio Okamura je a vždy bude v SPD persona číslo 1. SPD bez Okamury není vůbec. Řešit nějaké vnitřní spory na veřejnosti a ještě k tomu před důležitými volbami je čirý amatérismus, který bych od Vás neočekával. Osobně bych byl rád, kdyby jste si s Tomiem podali ruce a respektoval ho jako někoho kdo ví co dělá.
      J.Kratochvíl

      Vymazat
    4. Mgr. Lubomír Volný SPD

      Takto nemůže dlouhodobě fungovat žádná strana ani hnutí. Členové, zastupitele i poslanci musí mít možnost samostatné uvažovat, podávat návrhy a v rámci stanov usilovat o změny, které považuji za správné. Každá strana která zadusí tvořivost a energii vlastních členů zanikne. Podívejte se na ČSSD a nebo ODS, tam šli z 30% na 6-7% jakmile si přiškrtili vlastní lidi. A když píšete o předsedovi, koho tím myslíte? Fialu, Šmucr a nebo Čížka? Protože Okamura, a to víte i Vy to není!!!

      Vymazat
    5. Pane Volny, nenechte se zastavit. Verime Vam, ze Vam nejde o penize jako sikmookemu Japoncikovi.

      Vymazat
    6. To je fakt pecka. Už se nedivím, že ho někteří nazývají Pitomio.

      Vymazat
    7. No jo, když se pan Volný dal do služeb hnutí jednoho muže, nemůže se divit, že když proti tomuto jedinému muži chce kandidovat, se zlou se potáže.

      Vymazat
    8. Všechno bývá většinou jinak, než to vypadá na první pohled.
      Dělání závěrů bez patřičné informovanosti a analýzy ničemu neprospívá.

      Vymazat
    9. Anonymní 17. března 2019 11:46

      "Všechno bývá většinou jinak, než to vypadá na první pohled."? Takto!

      https://uloz.to/!iOlDK6QWmj7o/co-miluje-poslanec-spd-tomio-okamura-luxus-a-proc-se-schazi-s-miliardarem-davidem-beranem-a-tomasem-hrdlickou-antonin-charouz-mkv-avi-jpg

      https://uloz.to/!hyo9udn8d7j4/co-miluje-poslanec-spd-tomio-okamura-luxus-a-proc-se-schazi-s-miliardarem-davidem-beranem-a-tomasem-hrdlickou-avi-mkv-jpg

      Vymazat
    10. Anonymní17. března 2019 11:31
      Kdo Vám nakukal, stranu jednoho muže, to je firma (majetek) několika, velmi bohatých pražských mužů v čele s pouze užvaněným Jakuzákem.P.K.

      Vymazat
    11. https://aeronet.cz/news/tajfun-v-spd-poslanec-lubomir-volny-sokoval-na-radiu-odhalenim-procesu-infiltrace-spd-lidmi-z-okoli-prazskych-lobbistu-cssd-a-ods-brutalni-natlak-na-dosazeni-clena-rotary-klubu-na-celo-kandidatky/

      Vymazat
    12. Bláboly z Aeronetu proti SPD. Nuda. Trapné pokusy pana Volného vysvětlit své konání v kraji, kde se schovával za slovíčka ve stanovách, ale nijak nevysvětlil, proč nikoho do strany nepřijímal. Nic lepšího tam nemáte?

      Vymazat
    13. POSLANČE L.VOLNÝ PRÝ VE SVÉM NOVÉM HNUTI PŘEVEZMETE

      Národni program občanů voličů/NPV/ jehož skvělý návrh vytvořila špička České Společnosti voličů/ČSV/ jistě ho znáte.
      Co vy na to pane poslanče VOLNÝ jak se vám NPV líbi a hlavně rozumite co tam stoji?

      Vymazat
  19. Sdílím názory dr. Davida. ODS vyloučila posledního demokrata z vlastní partaje, která dávno přestala být občanskou a také demokratickou, tedy dnes "ztělesňuje" protiklady těchto termínů! Je to partaj klasických poskoků diktatury kapitálu, bez omastku a osolení a navíc i s velice ubohým IQ. Kdyby aspoň selský rozum měla, jako ti, co vychodili jen základku. Jak ten jejich fýrer mohl vůbec kdy vystudovat vysokou - dnes je jen ostudou Masarykovy univerzity. Jak mohl dosáhnout na nějaký titul - vždyť Masarykova univerzita zatím neproslula jako "plzeňská práva", ale ten fýrer ji k tomu velice posunul.
    Nacismus, to byla jen forma kapitalismu a protiklad socialismu, komunismus zatím jsme neměli, ten byl v židovských kibucech, které Izrael postavily na nohy a tedy nic špatného, jen společenství obětavých lidí, myslící na budoucnost svého národa. Něco, co sobecký kapitalismus zcela vylučuje, neb by to byl krok k vlastní záhubě. Kapitalismus žije z krvelačnosti, touze po moci, penězích, diktování života druhým, žije z loupení, vraždění, genocidy, teroristických válek. Mír je jeho smrt a tak jedná, aby přežil. Člověk má pro kapitál jen cenu zboží a kapitál zjišťuje, že na poraženém volovi se dá vydělat více než na poraženém člověku. I proto kapitál nakonec zavřel svoje jatka na mladé Srby, které porážel na orgány pro transplantaci!
    Pánové Himler, Heydrych, Mengele, to byla klasika kapitálu, kterou ten dnešní dalece překonává. Už se nenamáhá budovat koncentráky a svážení a vraždění nepohodlných v nich, kapitál je rovnou vraždí v jejich domovech - v Iráku přes půl milionů dětí bylo zavražděno kteroupak to "hrdinnou" armádou? Je mi stydno, že můj národ a stát je spolupachatelem takových zvěrstev!!!
    A k vekslování partají, přesvědčení. Socialismus byl rozvrácen především proto, že "stranu a vládu" prošpikovali hned po r. 1948 ti největší političtí gauneři - ti, kteří vyvekslovali své pravicové vyřvávání za to nejlevicovější, aby mnozí pak o tzv. pražském jaru ze svého sekernictví si udělali svatozář těch "pravých demokratů". Spád byl tehdy rychlý a jen málo se spasilo znovuprozřením k pravověrnosti KSČ do normalizace a z těch se pak stali bojovníci proti socialismu a za návrat kapitalismu, štědře odměnění po převratu 1989, po tzv. šmirglové revoluci. Pane Cibulko, udělal jste nám seznamy spolupracovníků STB - tehdy s malou chybou, byli vymazáni snad všichni názory vekslující členové KSČ, kteří byli nejpilnějšími donašeči STB. Tak pane Cibulko, chcete pomoci národu ve vědění? Udělejte seznamy těch, co vyvekslovali stranu, jednou, dvakrát, třikrát.... AŤ víme, jací politruci slouží diktatuře kapitálu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Evropané"už mají vlasteneckých stran habaděj.Jedna Česká by byla vítána.
      Vácha

      Vymazat
    2. Ad 11.19. od 11:8. Nikdy jsem s KSČ neměl nic společného, naopak jsem spolu s dalšími dostával "drškovou". Ale proto nemusím být dnes slepý a hluchý k tomu, co s našim státem, národem a světem dělá terorismus diktatury kapitálu. Pane, sundejte si růžové brýle a vyndejte si špunty z uší, třeba také vám rozum umožní prozřít!

      Vymazat
  20. Pane Davide, považuji Vás za zachránce SPD, která je nyní rozhádaná, což je velká škoda. Já osobně fandím oběma a cítím potřebu to nějak uklidnit, aby oba táhli za jeden provaz. Hlavní úlohu Okamury vidím v zažitém kontaktu s Marii Le Pen a zároveň požadavek Volného na pročištění SPD je podle toho, co vím, opodstatněný. V podobné situaci byla nedávno KSČM. Všechny strany si musí nalít čistého vína, včetně ANO a ODS.

    OdpovědětVymazat
  21. Co sdělit o Fialovi...je to prostě obyčejnej ubrečenej přizdisráč. Sobotka na druhou.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Radosta je ale hňup. Kolik fabrik se zbrojní výrobou Slovákům zavřeli, to ten blbec ani neví. Nechali si nastavět montovny na automobily. V takové pseudoautomobilce se zeptejte na konstrukci. Třeba na údržbu série, kde se řeší změnové řízení. Dale na plnohodnotnou konstrukci, předkonstrukci a předprojekci. Otevřou na vás hubu a budou z nevědomosti čučet, protože nebudou vědět, o čem mluvíte. Taková fabrika téměř nepotřebuje techniky kromě OTK. Na tom ministerstvu musí pracovat jen idioti, kteří ničemu nerozumí až na tvorbu diverzních internetových stránek.

      Vymazat
  24. To 17.3. 15:46
    To zatím ne. Tak drzý se asi ještě bojí být, i když nepochybuju, že při denšním ohýbání dějin se za pár let k tomu ten hajzl hrdě přihlásí. Ale jako úspěch to skutečně prezentoval a vyznal lásku ke svým německým soukmenovcům.

    OdpovědětVymazat
  25. Pane Davide !
    Václav Klaus - Pružinski - je vyhraněný vlastenec ???
    Neblbněte proboha - vždyť je to největší hrobař československé a české ekonomiky !
    A navíc ty jeho amnestie superzločinců ??
    Havel, Klaus a Zeman jsou z jednoho hnízda - zkuste o tom přemýšlet, než něco napíšete.
    Starejte se o SPD, aby se tam nehádali blbci mezi sebou a abychom je chtěli volit.

    OdpovědětVymazat
  26. SPD je jasná volba a ty ostatní hovada vyprat ze sněmovní žumpy nepracují pro česko !!!! a kdyby si ten mladej klaus nechal spravit ten rypák tak by měl dost voličů !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  27. Čas ukáže zda jsou ve vedení a možná ve většině v ODS sami volové.Nejbližší eurovolby to ukáží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Eurovolby ukáží, jak je na tom ODS ve srovnání s SPD. Nechme se překvapit.

      Vymazat
  28. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi a soukmenovci, POZOR: Na sajtách naší milované Nové Republiky opět řádí kavárníci, placení agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A KAVÁRNÍKŮ-LEPŠOLIDÍ !!!!!

    Proto žádám soudruhy a soukmenovce z redakce NR, aby NEPRODLENĚ posílili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z pražské 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    A to IHNED!!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší milovanou Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% spolehlivého orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi a soukmenovci, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti kapitalismu, demokracii, Euroamerice a kavárníkům-lepšolidem.
    Myslete proto hlavou, ano?
    A NIKDY nepouštějte ze zřetele naše heslo: Se soudruhem a soukmenovcem Davidem v čele VPŘED, za svobodu slova pro každého roduvěrného Čecha a Rusa, čili každého komunistu, putinistu, zemanistu a babišistu!

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi a soukmenovci, a nyní vložím zpět svůj příspěvek ze 17. března 3:14.


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  29. Slováci se ODPORNĚ poevropštili, budou trpce litovat!

    Slováci vydali výsledky 1. kola voleb … taková HRŮZA !
    Mohlo by se něco takového stát u nás v Česku a Rusku – aby do druhého kola PREZIDENTSKÝCH voleb postoupila ženština, navíc nekomunistka, neputinistka?!
    No nemohlo, to dá rozum každému komunistovi, putinistovi, zemanistovi a babišistovi.

    (Zuzana Čaputová opravdu NIKDY nebyla ani členkou Strany, ani spolupracovnicí StB/KGB/FSB, což by u nás v Česku a Rusku bylo důvodem AUTOMATICKÉ diskvalifikace pro výkon prakticky jakékoli vyšší funkce.)

    Jak se to tedy mohlo přihodit, že se Slováci, naši mladší bratříčci, tak odrodili svému západoasijskému původu?
    Že by zhoubný vliv nákazy jménem €?
    To by mohlo být ono – vždyť mincí i bankovek € se často dotýkají skoro všichni Slováci, když náhodou nějak seženou nějaké peníze!
    Proto děkujme našim národním Vůdcům Milošovi, Babišovi a V. Klausovi staršímu za naši pevnou korunu!

    Ano, naše koruna se brzy opět naváže na rubl, v pohodě, prakticky ihned po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace.
    Zato Slováky čeká DRTIVÁ měnová reforma, po osvobození Slovenska naší a ruskou armádou.
    Prostě: Po návratu socialismu-babišismu a Kčs Slováci přijdou i o to málo, co mají dnes.
    A pak budou KONEČNĚ trpce litovat, že se od nás odtrhli, že se přimkli k Evropě, že si prezidentem zvolili agentku NATO a EU.

    Drazí soudruzi a soukmenovci, abyste si dokázali představit SKANDÁLNÍ míru primitivního antikomunismu a antiputinismu Z. Čaputové, agentky NATO a EU, uvedu ukázku z jejího rozhovoru pro Topky.sk:
    Jste pro pevné zakotvení Slovenska v EU?
    Ano. Patříme tam historicky, kulturně i tradicemi.
    Souhlasíte se sankcemi proti Rusku?
    Ano, považuji je za relevantní nástroj nenásilného řešení mezinárodních konfliktů.
    Byla anexe Krymu porušením mezinárodního práva?
    Podle mého názoru ano.
    Jste pro vystoupení z NATO?
    Ne.

    Ano, s takovými názory by se u nás v Česku a Rusku nedostala ani do vedení JZD resp. kolchozu.

    Komunismus-putinismus-siťinpchingismus – budoucnost lidstva!


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat