Reklama

pondělí 8. dubna 2019

Jak šlapou české noviny a jak létá Boeing

Boeing 737 MAX a jeho zříceniny (Etiopie a Indonésie)
Václav Umlauf
8. 4. 2019 E-republika
Všemocný Boeing pilotům a FAA vysvětlil, že jde o drobounkou chybičku, kde mají zapnout to a ono a letadlo přestane mít sebevražedné sklony. Vládní agentura odpovědná za životy miliónů cestujících po celé planetě jim to zbaštila, protože jsou pod toxickým vlivem jednoho procenta stejně jako politici.




Nedávno jsem psal článek Boeing na nebi, USA v Sýrii. V článku jsem se snažil ukázat, jak na nás jedno procento kašle z hlediska válek vedených mimo Západ. Jenže na Západě jedno procento experimentuje s našimi vlastními životy, které prodává za zisk uprostřed tzv. "demokratické společnosti". Za měsíc od druhé havárie vyšlo najevo, že Boeing je vinen, že lhal a hlavně, že manipulovat piloty tak, nevědomky zabili sebe i cestující. Dnes je jasné, že Boeing přidal na šíleného Maxe velmi problematický 'Maneuver Characteristics Augmentation System' (MCAS) a ten byl napojen na jediný senzor. Toto zařízení dvakrát za sebou způsobilo obě hlavní havárie. Šílený Max od Ethiopian Airlines se zřítil 10. března brzy po startu, zahynulo 157 lidí. Už předtím havaroval za stejných okolností a se stejnou chybou 29. října 2018 stejný typ letadla indonéské letecké společnosti Lion Air se 189 lidmi na palubě. Ani piloti, ani úřady odpovědné na bezpečnost letového provozu neznali charakteristiky tohoto zařízení. Piloti neměli žádný trénink v případě nepředvídatelného jednání letadla. Indonéské letadlo spadlo, všechny zabilo. Teď se podívejte, jak reagoval Boeing, který už dva roky věděl, že udělal zmetek. Pochopitelně, že úřadům neřekl nic, vždyť je měl v hrsti přes koupené politiky. Takto reagovala vládní americká agentura FAA na pád indonéského letadla.



Všemocný Boeing pilotům a FAA vysvětlil, že jde o drobounkou chybičku, kde mají zapnout to a ono a letadlo přestane mít sebevražedné sklony. Vládní agentura odpovědná za životy miliónů cestujících po celé planetě jim to zbaštila, protože jsou pod toxickým vlivem jednoho procenta stejně jako západní politici. Pak spadlo druhé letadlo v Etiopii a všichni pochopili, že je konec. Nezapomeňme, že v USA byl šílený Max uzemněn jako poslední ze všech zemí. Korporátní fašismus je životu nebezpečné spiknutí proti 99 procentům. A nyní k pádu etiopského šíleného Maxe. Západní piloti a mediální presstituti placení Boeingem nenápadně tvrdili, že od pilotů Třetího světa nelze jiné výkony očekávat. Jenže minulý týden se z etiopského šíleného Maxe vytáhly černé skříňky a bylo vymalováno. Piloti postupovali přesně podle výše uvedených rad Boeingu a zabili sebe a všechny na palubě. Etiopské aerolinky už mají plné zuby toho, že mají dělat obětního beránka za americké šílené Maxe, a vydaly po prvním prozkoumání černých skříněk toto prohlášení.

Předběžná zpráva jasně ukázala, že piloti etiopských leteckých linek, kteří veleli letům ET 302/10 března, následovali Boeingem doporučené a FAA schválené nouzové postupy pro zvládnutí nejnáročnějších havarijních situací vytvořených za letu. Navzdory jejich tvrdé práci a plnému dodržování havarijních postupů nebyli schopni letadlo otočit z nastoupeného střemhlavého letu."

A nyní k českým mediálním presstitutům a k jejich kampani pro Boeing. Podívejte se na starý článek z roku 2012 nazvaný Jak šlapou české noviny. Tam vidíte vytváření mediální manipulace, která se jmenuje "agenda setting". Nastolíte agendu, že cyklista Lance Amstrong je obětí spiknutí. Pak necháte v Česku dojet dávno zaplacenou reklamu s vítězným a superčestným Lancem za pomocí prodejných novinářů. A ti vnutí lidem tento mediální ksindl vyfutrovaný příslušnou strategií lhaní, kterou mají orámovat hlavní zprávy. Presstituti mají za úkol nikoliv popírat nebo falšovat fakta, ale dávat je do "správné" souvislosti.

Tak se podívejme, jak šlapou české noviny za Boeing. Nejprve jsme si s údivem přečetli, že piloti šílených Maxů listují manuálem za letu úplně běžně. Pak nám presstituti ve druhém kole rámování předvedli simulaci tohoto střemhlavého letu a udělali nám z tragédie klasickou PC střílečku pro puberťáky. V příštím kole vysvětlí českým prodejným politikům, že šílený Max je hodný jako beránek a ze sebevražedných sklonů je zcela vyléčen US-softwarem. A pak povedou placenou kampaň, že naše aerolinky si těch Maxů mají koupit hned tucet najednou. A to v situaci, kdy světové aerolinky se chystají masově žalovat Boing za ztráty vzniklé uzemněním letadel, kdy Čína zrušila kompletní dodávku těchto letadel a kdy Boeing drasticky omezuje jejich výrobu. A podobnou situaci zažijeme se zbytečnou atomovkou v Dukovanech. Tu chce stavět Westinghouse, který v USA se stavbou nových jaderek úplně skončil.

Orámování reality je prakticky nejnebezpečnější mediální manipulace, protože nechává fakta a mění jejich smysl. Až jsou všichni naočkovaní a zblblí jako za Göbelse, pak je jim úplně jedno, že jejich židovským (pardon, dnes muslimským) sousedům nejprve rozbili obchod, pak je zmlátili na ulici a pak najednou zmizeli úplně. Kdo by se o takové drobnosti staral, když táta má konečně práci a staví tu Hitlerovu dálnici na východ. A když české firmy dělají pro šíleného Maxe a pro Westinghouse, který experimentuje s ruskými jadernými elektrárnami na politicky a ekonomicky rozpadlé Ukrajině (Jaderné experimenty na Ukrajině: EU už začíná mít strach).



Hodnota článku (rešerše, napsání, korektura, anotace, ilustrace, redakční práce) je ohodnocena částkou: 450 Kč. Pokud chcete na provoz webu přispět, klikněte zde, nebo na baner v úvodní stránce. Děkujeme!

Související články:

177 komentářů :

  1. Ono bude nejlepší když svět odmítne kamikadze Boeing dávat bezpečnostní prvky za příplatek je šílenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ubožáku,Boeingy jsou nejlepší letadla na světě a konkrétně B737 je úplnou špičkou. MAX je úplně v pořádku, jen bude přece jen potřeba piloty zaučit na novou modifikaci důkladněji a MAX půjde v brzku znovu do provozu. Je zajímavé, že všichni ostatní kromě pilotů těch dvou aerolinek žádné problémy nemají a tento typ považují za vymakaný. Zas štěkáte u nesprávných dveří. Měli byste se podívat na ten váš slavný Suchoj Superjet, který spadl i na předváděčce a momentálně je firma v bankrotu, protože ho nikdo nechce. Dokonce ani Afričani ne a ti kupují kdejaký obstarožní šmejd. Tohle ani zadarmo.

      Vymazat
    2. 17:41 tady máš deset bodů. Tak je vyvracej.
      1) Bylo starší letadlo B737, lety ověřené a spolehlivé. Jen bylo moc žravé - neekonomické.
      2) Proto vznikl MAX. Na MAXe dali amíci nové výkonnější a úspornější motory. Letadlo má drak, který je stejný jako staré letadlo. Vývoj nového letadla je dražší než "vylepšení" starého. To se zrovna tady nepovedlo.
      3) Nové motory na starém draku změnily těžiště letadla.
      4) Letadlo mělo při testech problémy kvůli změně těžiště.
      5) Proto amíci dodělali software, který má korigovat možné problémy a pomáhat pilotům, hlavně ale v 10 km výšce.
      6) Software je kriticky napojen na snímač, který někdy může selhat. Pak software chybně reaguje a letadlo je neovladatelné, pilot se s ním pere. SW stačí vypnout. Za příplatek nabídl Boeing další vylepšení SW.
      7) Všechny piloty neupozornili dostatečně na možnost těchto problémů nebo tomu nedali odpovídající vysokou prioritu. Pilot není debil a určitě nechce skončit jako placek se zbytkem B737 mezi lopatkama. To nemůže nikdo tvrdit vážně. Vůbec nezáleží na barvě pleti pilota, ani národnosti, ani zemi která B737 MAX provozuje. Aby pilot dostal papír na B737, má kvalifikaci na vysoké úrovni - jedné z nejvyšších.
      8) Nejlepší letadlo světa B737 s nefunkčním senzorem, bezpečnostním "softwarem pro let střemhlav" a dostatečně neproškoleným pilotem v souladu s gravitací skončí v zemi. Fyzikální zákon se očůrává hodně těžko.
      9) Je zajímavé, že úřady pro letectví na celém světě nedaly na Vaše tvrzení ("MAX je úplně v pořádku") a letadla uzemnily i za cenu velkého parkovného.
      10) Zoufalé kecy o Suchoji a obstarožních afrických šmejdech si můžete odpustit. Nemají s problémy B737 MAX nic společného. Padala letadla B737 MAX posledních sérií, žádní veteráni.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Á odborník se hned pozná...

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 18:59
      Nic podnětného jsi nenapsal.
      1,2,3,4,5 - no a co, vždyť to je úplně v pořádku a tak se věci řeší. B737 jako nejspolehlivější letadlo světa prošlo inovací. Modifikace SW s ohledem na změny v konstrukci letadla je OK, to je úplně běžná věc v dobách IT.

      6 - každý snímač může selhat, to se v minulosti už mnohokrát stalo. V drtivé většině kvůli tomu, že aerolinky zanedbali údržbu.

      7 - nesouhlasím. Dokonce i jedny švýcarské aerolinky najímali velmi špatné piloty v době, kdy expandovali jako oblíbený chatrový dopravce a piloti byli "nedostatkové zboží". Díky jednomu z nich přišli o dvě letadla, to druhé byla fatální nehoda, kdy tento "pilot" zahynul i se svými cestujícími.

      8 - demagogický a zcela falešný blábol.

      9 - a tak to je správně. Pokud jsou jakékoliv nedostatky, je potřeba letadla uzemnit a chybu napravit. Děje se tak běžně a Boeing není jediná firma, které se něco podobného stalo. Dokonce oni sami uzemňují svá prodaná letadla, když objeví chybu, aby ji opravili, jako každá seriozní firma. Už jen tento fakt napovídá o kultuře bezpečnosti, která je excelentní.

      10 - rudý barde, věřím, že tě Suchoj trápí, ale bohužel již není v provozu ani jedno letadlo a firma zanikla. A myslím, že po sedmi vážných nehodách v průběhu půl roku to je správné, jelikož se při tom zabilo několik velmi dobrých pilotů. Proč Aeroflot, považovaný za létajícího hrobníka, nenakoupil ani jeden kus? S100 koupil jen Vietnam a nějaké ruské regionální aerolinky a jedna africká země. Prodalo se pět kusů, dvacet let v hajzlu.

      Vymazat
    7. Pane 10:02 a 19:44, domnívám se, že jste jediný v této diskuzi, který si neuvědomuje, že jste nemocný člověk a nevyhnutelně potřebujete léčbu.

      Vymazat
    8. 17:41 Ubožák si ty já nic o Rusku nenapsal je krásně vidět komu sloužíš. Nenažraný kapitalisté zabili nevinné lidi jinak ta informace byla v tvé oficiální ČT.

      Vymazat
    9. Pro znalce který tvrdí že SSJ100 nelétá:
      By August 2016, 133 SSJ100s were in operation with eight airlines and five governmental and business aviation organizations.[48] In October 2017, there were 105 SSJ100 in service worldwide: some used by government bodies such as the Royal Thai Air Force and Kazakh government agencies. The fleet logged 230,000 flights in 340,000 hours since its commercial operations debuted in 2011. At least 30 SSJ100s were to be delivered in 2017, increasing to 38 in 2018 and 37 in 2019.[38] In May 2018, ten years after its first flight, the fleet of 127 have logged over 275,000 commercial flights and 420,000h.[114] In September 2018, it had logged over 300,000 revenue flights lasting 460,000 hours.[48]

      Vymazat
    10. 6:15
      To je směšné. Teď si zjistěte počet nalétaných hodin jen od B737 a jen od dnešní půlnoci. Jen za tento kratičký čas nalétal B737 o pouhou třetinu méně hodin než S100 za celou svou existenci. Stejně tak i produkce a prodej Boeingů jen za jeden měsíc převyšuje prodej Superjetu za celou jeho dobu výroby a prodeje. To jsou úplně směšné sumy. Navzdory super nízké ceně nikdo S100 nekupuje, nakoupilo JEN RUSKO. A ještě Vietnam a ten už podal na výrobce žalobu. Suchoj je tímto v bankrotu. B737 je nejrozšířenějším letadlem světa s vynikajícími referencemi za celou historii letectví. Uvedumujete si, že v tuto chvíli máte nad hlavou 5000 letadel se skoro miliónem cestujících a 75% je Boeing?

      Vymazat
    11. Ja pouze reagoval na pána co tvrdí že všechny SSJ jsou uzemněny a nebo spadly, vaše reakce je nemístná. Vím dobře kolik letadel je denně ve vzduchu, létam casto a planespotting je jeden z mých koníčků. Bydlím 25 km od letiště Wiliamtown NSW kde je též airbase RAAF, někdy si tam zajedu mrknout na fighters kdyz maj cvičení

      Vymazat
    12. 7:01
      Podívej se chudáčku, Ty budeš tvrdit, že někdo něco nekupuje, protože to není dobrý. nenech se vysmát.Vše je podřízeno US zájmům. Pomocí sankcí a podobných zločinů prosazujou své výrobky ve světě . To ano, ale né kvalitou. Jo a s Ruskýma letadlama se to má takhle nějak. Za sráče Jelcina byl ukončen program vývoje a výroby. To vše chvilku trvá než se vše doladí. Tak vydrž, v letectví Rus nikdy netahal za ten kratší konec. To nejsou osobní auta.

      Vymazat
    13. 19:44 "... 6 - každý snímač může selhat, to se v minulosti už mnohokrát stalo. V drtivé většině kvůli tomu, že aerolinky zanedbali údržbu." - Z
      čeho usuzujete, že selhal snímač? Naopak fungoval
      tak, že katastrofu způsobil! - Když začátečník radioamatér u zesilovače špatně navrhne zápornou (stabilizující!) zpětnou vazbu, může se z ní stát vazba kladná a ze zesilovače se stane oscilátor. To se děti učily už v pionýrském kroužku, do něhož
      konstruktéři, natožpak managéři "od Boeingů" asi nechodili. Je živí firemní akcie. A těch pár mrtvejch za ty dividendy?! Toje vcelku běžná MadlaTAXA! sck

      Vymazat
    14. 8:42

      No tak si kup nějaký báječný ruský výrobek, který tady nikdo nezná, a klidně sedni do jejich báječného letadla, z nichž 22% spadlo. Jen nelži o Boeingu, firmě s nejlepší kulturou bezpečnosti na světě. A jsi úplně trapný, když všechno svádíš na škaredé kapitalisty a sankce. Kdyby ty ruské výrobky byly tak dobré, všichni by je kupovali, sankce nesankce.

      12:27

      já jsem netvrdil, že selhal snímač, to psali novináři. Váš další dodatek je zcela mimo mísu. Přirovnávat špičkové konstruktéry k pionýrskému oddilu může jen trouba. Zkuste firmu Suchoj, tam byste se s radou možná trefil. Ne Boeing.

      Vymazat
    15. 19:15 USA dodávaly Stalinovi na dluh, mmj. s cílem SSSR zadlužit, a to pouze proviant a kvéry, žádný know-how, jenže vychytralý a lstivý Azijec s nima vydrbal! Totiž program půjčky a pronájmu umožnil Rusům se za války volně pohybovat po území USA a učit se novým technologiím. V rámci této spolupráce tak v roce 1941 bylo na území USA až zhruba kolem 1200 ruských inženýrů, kteří se školili moderním technologiím a postupům, k tomu je nutné připočíst zhruba několik stovek dalších tzv. OJT (On -The-Job-Training), tedy Rusů na stáži či na praxi v amerických továrnách. A to dokonce i z oblastí, kde Rusové žádnou smlouvu či dlouhodobější spolupráci s USA nikdy neměli - např. podle knihy Dark Sun: The Making of The Hydrogen Bomb od Richarda Rhodese (potvrzeno i výstupy z projektu Venona či deníkem majora Jordana) se jednalo i o oblasti raketového či rozvíjejícího se jaderného průmyslu (včetně dodávek jaderných komponentů apod.). Samozřejmě není také divu, že Rusové tuto spolupráci zneužili a v USA si rozšířili již bez tak širokou základnu špionů a agentů, kteří jim pak po válce prozradili spoustu amerických vojenských tajemství a technologií. Rusové díky této velmi „zištné“ pomoci ušetřili obrovské finanční prostředky na vývoj a výzkum či nákup těchto technologií – tato částka by se pohybovala v desítkách miliard rublů za každý rok pomoci! Navíc s tím se dostali i k technologiím, které by normální cestou jistě nezískali. Obecně tak můžeme zakončit asi tak, že díky této části Lend-Lease se Rusům podařilo získat takové technologie, které jim umožnily stát se jednou ze dvou velmocí 20. století. Ale jen krátce. Takže shrnut, žádní "genilání Slovani", páč nebýt Asiata s mongolskou krví Stalina, který se opřel opět o pomoc Germána (Německo - Rapallo, USA - fordizace SSSR, zneužitý Lead-Lease) byl by zaniknul a stal se "pouští osídlenou bílými negry", jak mu to prorokoval Žid Bronštejn! Nakonec se svýmu osudu ale stejně nevzepřeli - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      Vymazat
    16. Plácáte tu nesmysly. Suchoj Superjet 100 bylo vyrobeno 175 a spadl jediný , předváděcí a to chybou pilotáže a dispečerů.

      Vymazat
    17. Zajímalo by mne jak by mohl zbankrotovat státní podnik a jeden z největších výrobců vojenských letadel. Vypadá to na zveřejněné mokré sny a blouznivá přání Rusofobů s nízkou inteligencí.

      Vymazat
  2. Četl jsem kdesi, že se v jednom Boeingu jako pasažér vracel domu jeden pilot a když letadlo začlo blbnout vletěl do kabiny vyřadil auto pilota a ručně dovedl letadlo na letiště.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se stalo v USA nekdy v 70.letech a jednalo se tuším o Lockhead Tristar. Primárním problémem nebylo letadlo, ale následky povětrnostní situace. Do kokpitu se nevřítil, on v něm seděl jako kolega-host na zadních sedadlech, to tehdy bylo ještě možné. Ten pilot byl zároveň i instruktor a není pravda, že převzal řízení, jen se na něm podílel, konkrétně převzal ovládání motorů a všichni společně situaci zvládli.

      Vymazat
  3. Skvělý článek! Podíváme se kdo to napsal:

    Život
    Po studiu na gymnáziu (maturita 1979) pracoval jako horník. Byl aktivním stoupencem hnutí za lidská práva; v březnu 1980 byl zatčen, obviněn z trestných činů pobuřování a poškozování zájmů republiky v cizině a odsouzen na dvacet měsíců, které si odpykal ve věznici na Borech. Po návratu z vězení pracoval v Brně v různých dělnických profesích a byl činný při samizdatové publikaci křesťanských a jiných tiskovin. Za protikomunistickou činnost mu Ministerstvo obrany České republiky udělilo osvědčení účastníka odboje a odporu proti komunistickému režimu.[1]

    Po listopadu 1989 se zapojil do činnosti Občanského fóra v Brně. V roce 1990 odešel do kněžského semináře v Olomouci, v roce 1991 vstoupil do jezuitského řádu. Studoval teologii a filosofii v Paříži, Londýně a Mnichově, v roce 2000 byl vysvěcen na kněze. Přednášel na Hochschule für Philosophie v Mnichově a na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Od roku 2008 vyučuje jako externista na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze. Od roku 2009 působí na katedře filozofie Fakulty přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký autor, takový článek. Pán je prostě disident za každého režimu. Jen ten minulý ho zabásnul, dnes je každému u prdele.

      Vymazat
    2. Ale není, jak vidno. Umlátil zašťoural pod kůži všem vyznavačům zlatého telete pruhů a hvězd.

      Vymazat
    3. 22:30
      No to teda fakt zašťoural :-D
      Při svém blbství jen nechtěně připomněl, že USA a jejich Boeing jsou spolu s Airbusem jediní na světě, kdo dokáže navrhnout, vyvinout a vyrobit letadlo. Bez Boeingu a Airbusu bychom se dnes za oceán dostali jen na lodi :-D

      Vymazat
    4. Netahej do těch katastrof, které způsobil hamižný Boeing, jinou firmu. Airbus s těmi neštěstími nemá vůbec nic společného! Jasné, troubo?!

      Vymazat
  4. Myslím že bude taky problém v tom, že dnešní piloti nemají nic nalétáno na normálních letadlech, za kokpit sedne každý blbeček co udrží knipl v ruce po pár hodinách výcviku na trenažéru. Neumí lítat bez přístrojů, protože nikdy nepilotovali třeba větroň nebo sportovní letadlo. Když nastane problém neví si s ním bez počítače který zrovna neunguje rady. Tím se nechci zastávat Boeingu, ale stačí se podívat na naše silnice, co za debílky sedí za volanty 18-ti a víc metrových souprav s ještě nezaschlými razítky v řidičáku. Je to dost podobné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže voni pouštěj ty blbečky pilotovat Boeingy 737? Nebo jaks to vlastně myslel ?(když se "nechceš zastávat Boeingu")

      Vymazat
    2. No ovládat B737 pomocí svalů, bez elektroniky, serv a dalších pomůcek je asi nemožné. To nezvládne ani Putin, a ten prý řídí celou zeměkouli.
      Větroň plachtí, B737 moc ne, tak by na větroni piloti moc nenatrénovali.
      Dejte si odstranit z auta posilovač volantu, brzd, ABS a další věci, ať trochu tušíte. To že umíte skvěle jezdit z kopce na minikáře je dobré, ale Superb se ovládá maličko jinak a má jiné jízdní vlastnosti.

      Vymazat
    3. 16:50
      No, je to trochu jinak, než si myslíte a než to bagatelizujete. Bohužel letecké společnosti se v tom dnešním plutokratickém světě snaží šetřit na všem a na všech. Za knypl pak skutečně sedají kompletně nevyškolení piloti, tzv. rychlokvašky seznámeni pouze s tím, jak nejrychleji hledat v letových příručkách.
      Stačí se podívat na seriál o leteckých katastrofách. Že tato kapitalistická společnost vyrábí (a to ve všech oblastech ) samé šmejdy se můžeme přesvědčit dnes a denně. Chce to jen otevřít oči a přestat důvěřovat zafixované fabulaci, že to by si přece nedovolili. Dovolili..., a dovolují... Peníze z lidí dělají netvora.
      Příkladů jsou tu tisíce

      Vymazat
    4. 0:14

      Letecké společnosti šetří protože VY!!! se snažíte levně lítat. Nejlíp úplně zadarmo. I úplně socky chtěj každý rok někam letět. Egypt, Turecko, Řecko...
      Pochopte už tuto zjevnou příčinu a následek!

      Vymazat
    5. Svádět hazard s lidskými životy na koncové zakazniky může fakt jen úplný hajzl! Sociopat!

      Leo

      Vymazat
    6. 0:31
      jako výkřik do tmy, dobrý, pokud to myslíte vážně, pak dost ubohý. Styděl bych se něco takového zveřejnit.

      Vymazat
    7. 0:31
      Tos vystihl naprosto na výbornou, pro elitu komfort a pro nízkonákladový plebs, včera představili taliáni, létání ve stoje jako v tramvaji, vejde se ho tam potom třikrát tolik a můžou si odpočinout opíráním o sebe. Dvakrát až třikrát větší zisk, bezva počin pro letecké společnosti, italové mají za ušima v ČT z toho byli nadšeni!

      Vymazat
  5. Boing zavraždil 157 a 189 lidí kvůli zisku a to je celá informace!! Teď je pouze otázka, kdo za to ve firmě může, ponese odpovědnost a bude po zásluze potrestán!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och ty yntelydžente! To jsi vymyslel sám? Boeing je seriózní firma, kéž by i ty ostatní byly takové. Suverénně nejvíc prodaných letadel, které denně přepraví téměř milion cestujících. Boeingy opakovaně získávají ocenění nejbezpečnějších a nejspolehlivějších letadel světa a platí to pro všechny typy. Létají i hodně staré kusy, a pokud aerolinky dodržují pravidla údržby, i ta nejstarší letadla jsou velmi spolehlivá. Plivat na Boeing je opravdu velmi hloupé, protože na provozu se účastní ještě aerolinky a jimi zaměstnávané posádky. Není známo, že by měla tato letadla nějaké vážné konstrukční závady a to po světě lítá opravdu velké množství různých modifikací. Jestli chceš někoho obvinit, podívej se raději na aerolinky, za jejichž práci Boeing nenese zodpovědnost. U tohoto typu to platí také. Jediná výtka je na zaškolovací materiál, který Boeing podcenil, jelikož nedostatečně odhadl profesionalitu pilotů, protože dnes létá skutečně kdekdo. Jiní žádné problémy NEREGISTROVALI.

      Vymazat
    2. Mrtví jsou mrtví,tak nemluvte o bezpečností lžete.

      Vymazat
    3. 18;38
      to že aerolinky zaměstnávají diletanty,kteří spanikaří při nějaké méně standardní situaci,protože bez autopilotu ani létat neumí,co s tím má Boeing?

      Vymazat
    4. 19:19, lžeš jako prase, nakonec vše se dozvíme z "černých" skříněk a potom sklapneš lháři!!! To bude hodně drahá legrace, kdy někdo u výrobce zanedbal bezpečnost a preferoval zisk a zavinil tak smrt cca 350 lidí!!!

      Vymazat
    5. Youtube: The Boeing 787: broken dreams.
      Dozvíte se jak jsou 787 zfušované, lidé co je delají by na nich nelétali.
      Boeing BYL seriozní firma, kdysi. Dnes po honbě za ziskem ze serioznosti značně slevila. Airbus dnes vyrábí mnohem lepší mašiny..

      Vymazat
    6. Clánek v New York Times: Boeing 737MAX- 1960 design
      Umíte-li anglicky...

      Vymazat
    7. 7:41

      Airbus není špatný, ale není pravda, že Boeing má nějaké nedostatky. Rozhodně raději s Boeingem, který je velmi oblíbený i u pilotů a má velice dobré charakteristiky.

      Vymazat
  6. Tady je třeba ještě doplnit, že Westinghaus, zcela zkrachovalá americká firma začíná plnit temelín svými palivovými články v kombinaci s ruskými. Agent Bureš to ve Washingtonu dostal příkazem a jako lokaj se plně osvědčil. Ale jen aby se nám nezačalo blýskat nad Šumavou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A doufám, že nakonec rusáky z Temelína vykopnou úplně. Kdokoliv jen oni ne! Těch problémů, co měl Temelín s provozem ruských palivových klastrů, to je na žalobu. Už nikdy více ruské palivo! Ještě bude potřeba dojednat Dukovany, protože pro ně mají Američané taktéž nové palivo. Spolu s Dukovany i slovenské jaderky a Paks v Maďarsku. Tím budeme mít záruku, že se bezpečnost významně zvýší.

      Vymazat
    2. To je vtip, nebo jsi vážně tak blbej?

      Vymazat
    3. Americké palivo není vhodné pro VVER a to vůbec není nic politického, jde výhradně o technický problém!!! Firma TVEL z RF vyrábí palivo, které je přesně konstruované pro uvedené reaktory a proto je výhodnější.

      Vymazat
    4. 18:10 Já bych rusy nevyháněl. Až se to americké svinstvo začne kroutit, tak oni jsou jediní, kdo nám s tím může pomoci. To je prostě fakt s kterým se maximálně dá nesouhlasit. U Temelína bych ale bydlet nectěl.

      Vymazat
    5. 18:10 U Slovenskejch jaderek je to jasný. Zeman s Kiskou se už dohodli, že si vymněníme hymny. Až to na slovensku bouchne, oni budou zpívat Kde domov můj, a mi zapějeme Nad tatrů sa blýská.

      Vymazat
    6. 19:43
      Ruské "palivo" má ohromné problémy s konstrukcí a stále častější jsou deformace různého druhu. Nemá požadované teplofyzikální vlastnosti a pokrytí. Ruské palivo se vyznačuje mnohem nižší efektivitou a extrémním únikem štěpných produktů. I samotná konstrukce VVER je závadná, podobně jako RBMK u Černobylu. Provozovat něco podobného a ještě k tomu s palivem nějaké garážové firmy z Ruska, je EXTRÉMNĚ nebezpečné. Ten, kdo prosadil tuto pochybnou ruskou firmu, by měl jít sedět za veřejné ohrožení a podporu terorismu. Westinghouse je suverénně NEJLEPŠÍ a nejvýznamnější stavitel jaderných zařízení na světě. S unikátními zkušenostmi, který postavil 97% všech jaderných provozoven všeho typu na světě. Je spousta výrobců paliva, ale americké je daleko vepředu, tomu nikdo nemůže konkurovat, ani Areva ne. Westinghouse vyrábí palivo pomocí 3D technologie s minimálním počtem komponent a má unikátní technologii výroby pokrytí paliva. Tím je nedostižizelné. Rusko dodává jen debilnímu Česku a stejně debilním Slovákům, nikdo jiný to nekupuje, ani Ukrajina ne. To musí urychleně skončit!

      Vymazat
    7. Štěkáš u nedprávných dveří Pepku A8:06. To čo je na žalobu je tvoj výrok: "...Rusko dodává jen debilnímu Česku a stejně debilním Slovákům...", podla paragrafu o zákaze šírenia rasovej, náboženskej a etnickej nenávisti. Že či si rasista by bolo zbytočné sa pýtať, úplne si opomenul že zakázku Rosatom získal na základe zadanej súťaže rôznych firiem, a nie na základe štátnej príslušnosti firmy, ktorá sa na výberovom konaní zúčastnila. Že ho neodoberá Kyjevská chunta, to skôr potvrdzuje o rovnakej fašistickej povahe tamojšej poMajdanovskej vlády, na akom sa zakladajú aj Tvoje zvratky na diskúsii N.R. Za čin všeobecného ohrozenia ba až terorizmus a za mreže by mali patriť tí, čo sa usilujú narvať americké krámy do Rusských jadrových elektrární. Tie do jadrovej elektrárne možno povoliť, prinajmenšom po výmene reaktora za kompatibilný americký typ pre americké palivové články. Ostatné parametre ktorými sa nás snažíš ohúriť,machruješ, si strč vieš kde... Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. Americký výrobce paliva je tak skvělý, že zkrachoval!!!!

      Vymazat
    10. 9:56

      Nemáš pravdu vůbec v ničem. Palivo může dodávat i Rusko do amerických není japonských elektráren, to vůbec není problém, jen to nikdo nechce. Nikdo tomu nevěří po sérii nehod a ohromných problémů. Ruské palivo není vhodné ani do tzv. jejich reaktorů už jen proto, že tyto technologie prošly celou řadou inovací, o které Rusáci ani nezakopli. Proto jsou.v Rusku jaderné havárie různého druhu na denním pořádku. A proto Ukrajinci přistoupili ke spolupráci s Westinghouse, stejně tak jako Slováci. Přesněji, jedná se, tak snad z toho něco bude.

      Vymazat
    11. 18:02 Co tady meleš, hraničí s úmyslem nejen lhát, ale i škodit.
      1. Rusové dlouho dodávali palivo do USA a bylo lepší než jejich.
      2. Problémy v Temelíně byly výhradně s palivem Westinghouse (kroutilo se), návrat k ruské firmě TVEL byl záchranou. Skoro to vypadá, jako by nám z USA dodávali ty šmejdy schválně, abychom si na nich odrovnali reaktory. Po těchto zkušenostech může vzít Westinghouse jen dobře uplacený mamlas (argumentace Ukrajinou s tím souhlasí, Ukrajinský Černobyl vyhodili do povětří místní pitomci jednáním, za které by u nás na FJFI vyletěl od zkoušek študák druhého ročníku).
      3. Dalším případem pokusu o úmyslné škodění ze strany USA byly svého času vakcíny, obsahující živé zárodky nemoci. Způsobily by v Čechách pandemii, kdyby na ně Češi nepřišli. Taková slepá důvěra v našeho úhlavního přítele může přijít hodně draho.
      4. Píšeš tady, jako kdybys byl odborník. To evidentně nejsi, neboť neznáš fakta. A fakta neznáš, protože bys nemohl tak pitomě kvákat.
      Zmlkni už, Pytlíku!
      SW

      Vymazat
    12. citáty H.Kissingera - "Je nebezpečné být nepřítelem Ameriky, ale být jejim přítelem je smrtící" - 100% pravda ověřená USSA skutky

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to bláboly jsou, ale pravdivé... Ale pravda se Vám nehodí do krámu.

      Vymazat
    2. Líbí se mi jedno:
      Před 30 léty bylo vše nejlepší v SSSR a nyní je vše nejlepší v USA. To pořád ukazuje, jací idioti jsou v tomto státě. Pořád všichni ví, co kdysi bylo špatné a nyní je to nej a nej, ale nikdo neví, co budeme dělat za týden či rok. Nakonec ta perla: brambory jsou dražší než banány, co to vypovídá? Pěstujeme řepku a skoro ji nepotřebujeme. Pěstujeme kukuřici na elektřinu a nemáme dostatek brambor a bude chybět "jako" pšenice či ječmen, jen proto, že se trochu přidalo lidem, tak to musí dostat zpět.

      Vymazat
    3. 17:38

      Jenže narozdíl od SSSR je Amerika skutečně světovou špičkou a nikdo ji už dohonit nemůže. Maximálně sledovat stopu, jak to dělá Čína, ale dostat se na její úroveň nemůže ani ona. SSSR byla Sierra Leone s jadernými zbraněmi, které získali jen díky komunistům v americké společnosti a Němcům, které zajali během války. Jinak absolutně NIC. A to si nejsem jistý, jestli jsem Sierra Leone neurazil, protože Afrika jenuu mnohem dál. Rusko upadá, Afrika roste.

      Vymazat
  8. A nenávistné nedomrdlé hovado z 16:06 vyblilo svou žluč. Pane Dvořáku utněte toho blba: V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 16:23
      Debilovi jako ty přeju ten nový "zázračný" Boeing. Škoda tě nebude.

      Vymazat
    3. 16:44
      No, moc na výběr nemáš, čurdo. Buď:
      1) Zůstat sedět doma na prdeli a nikam nelítat a nejlépe ani vůbec nevycházet z domu.
      Nebo
      2) Létat jen Airbusem.

      A tvé přání? Karma je zdarma, idiote.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Co to meleš za kokotiny. To chceš jako říct že 737 dělají celé v Rentonu?
      Takové - vše si uděláme sami v letectví už asi tak 50 let nefunguje.
      Co se týče SSJ, tak měl jednu katastrofu při předváděcím lezu. SSJ ma problémy s dodávkou náhradních dílů. Jinak kétadlo lítá docela hezky.

      Vymazat
    6. 18:48
      Prej "lítá docela hezky" :-D
      SSJ je úplná sračka a totální propadák.
      Raději jdi "gogo" vrtět zadkem kolem tyče.

      Vymazat
    7. 18:22 Superjetů Suchoj sto se prodalo 400 kusů a dvě stě jich je objednanejch. Boing 737 MAX má výrobní chybu. má špatně vyvážené motory. Za měsíc mu povoleji létat. Za další půlrok jich ještě pár spadne a pak už o nich ani pes neštěkne.

      Vymazat
    8. 21:54
      Nevymýšlej si laskavě blbosti. Celkový počet objednávej Suchojů je 300, z toho 150 bylo dodáno.

      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sukhoi_Superjet_100_orders_and_deliveries

      Polovinu objednávek je od Aerofloto, zbytek je od malých ruských aerolinek se kterýma bych neletěl ani kdyby mě za to platily. 30 objednávek má jakási mexická nízkonákladovka. A to je vše. Jinde je ten křáp naprosto neprodejný.

      Vymazat
    9. 21:54
      MAX je nové letadlo a po instalaci nového sw a zaučení pilotů jde opět na oblohu. Nikdy se neuvažovalo o stažení modelu. Západ nemá neúspěšná letadla. S100 má po několika haváriích zákaz v USA, EU a několika státech JV Asie. Nikdo jiný mimo RF to nekoupil, ani Mexiko. Akorát Vietnam, ale ten v arbitráži požaduje navrácení svých peněz a odškodné. S100 spadl při předváděčce v Indonésii, podobně jako Tu144 v Paříži. Rusko neumí vyrábět letadla.

      Vymazat
    10. SSJ nespadl při předváděčce v Indonésii ale narazil na horu kdyz pilot ignoroval varovánTAWS,zaujat konversací se zákazníky. Žadná chyba letounu, další pouze dva incidenty se staly při přejetí přistávací dráhy.
      To jen tak pro přesnost, žádný SSJ se nezřítil..

      Vymazat
    11. 21:54 Nemáš pravdu. 400 letounů S100 rozhodně nelétá. Vyrobili jich s bídou půlku tohoto čísla. A kolik mají objednávek a od koho, to je taky diskutabilní.
      Mimochodem i to, že se S100 vyrábí nějakých 12 - 13 let a vyrobilo se jich za celou tu dobu nějakých 200, to něčem vypovídá. Třeba Airbus A320 se vyrábí rychlostí cca 60 ks měsíčně.

      Vymazat
    12. Yezza, takže nejen je v řiti ruské letadlo, ale i piloti. Je to tak, díky za připomenutí. V Hanoji spadl Suchoj na přistávací dráhu díky chybnému senzoru výšky, všichni mrtví, na zemi čtyři pracovníci letiště. V Zambii se za letu u nového letadla zlomilo výškové kormidlo, všichni mrtví. Něco takového se u nového kusu jiných letadel ještě nestalo. V Rusku se jako za bolševika počet havárií utajuje, ale ví se určitě o dvou fatálních s velkým počtem mrtvých a několika menších závad, kvůli kterým se musel zrušit let. To je na těch pár prodaných kusů nějak moc, ne?

      Vymazat
    13. 11:24 v dnešním Rusku je možnost něco utajit velmi velmi omezená. Necucejte si "argumenty" z prstu.

      Vymazat
    14. Jediné oběti na zivotech (45) si vyžádal náraz na horu Salak v Indonésii. Žádné jiné smrtelné incidenty se nestaly...

      Vymazat
    15. Ty si o sobě myslíš že máš nějakej extra původ, ale to tě teda vyvedu z omylu, hovnere komoušiči! Esipaj jsi tušil, že ten esteban v trapným tesilovým saku, nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama ve východoněmeckejch mokasínách, kerej se tolik hřál přízní velkejch rudejch soudruhů, nebyl tvůj skutečnej fotr? I když se v tobě vzhlížel a ty si se tolik těšil na teplý místečko co po něm jednou zdědíš, že? Jenže pak jako na potvoru přikvačil odkudsi právě ten chrchlavej vandrák ve vytahaným svetru a ošuntělejch džínách s lahváčem v ruce a udělal vám, rudejm čůrákům, pořádnej rejhanec přes plány ... no a to byl tvůj biologickej fotřík! Jednou totiž tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      vohnul na jednom mejdanu, když tam jako nasazená estebačka vynášela popelníky! A ten esteban, cos ho měl celý ty dlouhý roky za fotra, byl tak blbej, že mu ani ta tvá rezatá palice nic nenapověděla:-)))

      Vymazat
  9. iste - letec môže byť ožratý, beriem, ale ak letí so strojom ktorý je taký aký je, tak to je, no ... problém nie je v tom, že lietadlo padlo a malo chybu, ale že kompetentní to vedeli a verili že to bude OK - a nebolo, zbytok sú nerelevanté pokusy akože, no, je to dobré - a aj ten Westinghoude, brillantná fy. že zničili Bulharom elektráreň, to sa stáva, že mali namále na Ukraine, no nevyšlo, tak to stojí za pokus v Česku, a aj na Slovensku sa dačo deje, lebo Rakúšania výskajú s penou na hube ... len tak ďalej

    OdpovědětVymazat
  10. Rakušané vyskakují s pěnou u huby, ale naše elektřina, kterou od nás kupují (a tím poptávkou zvedají její cenu nám, kteří ji vyrábíme)nesmrdí. Zajímavé....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se bude nakupovat palivo u seriózního výrobce jako je Westinghouse a atomky prodají serióznímu provozovateli, potom se uklidní i Rakušané. Slováci prodali elektrárny Italům a je klid, protože je nad tím profesionální záštita. Nikdo nechce mít u hranic nový Černobyl.

      Vymazat
    2. Původní americké palivo muselo být vyměněno za ruské, protože americké tyče se "kroutily" před termínem výměny palivových tyčí!

      Vymazat
    3. Westighouse dělá své palivové články z ruských komponent.

      Vymazat
    4. 22:38
      kravina, je to přesně naopak.

      Vymazat
    5. Není to kravina ale informace, ktera se dá ověřit. Westinghouse krachuje, protože stojí za h,,,o. Ale kdo má na očích klapky v barvě pruhů a hvězd, nevidí svět reálně.

      Vymazat
    6. 6:19

      WH nepotřebuje nějaké Česko, to my potřebujeme Westinghouse.

      Vymazat
    7. WelkéHovno potřebuje Česko, protože nemá po světě žádnou práci, krechuje, je v ekonomických potížích, bankrotuje! My jsme za minulého režimu provozovali vlastní výrobu bezpečných sovětských elektráren, včetně hlavních komponent - reaktor a turbina. Vinou takových hospodářů, jakými byli Klaus, Kočárník, Ježek, Tříska a řada dalších, již nemáme toto špičkové strojírenské odvětví.

      WelkéHovno to už jednou v Temelínu zkoušelo, a byl z toho málem havarijní případ.

      Nastuduj si o tom něco, trolíku, zatím jsi za troubu.

      Vymazat
    8. 12:59

      Lež jako věž. WH postavil a stále staví 78% reaktorbloků po celé planetě. Ani jeden neměl problémy. Do všech dodává své palivo a všichni s ním jsou spokojeni. S Američany je perfektní spolupráce, ne jako s tim ruským xindlem, který neuzná žádný svůj nedostatek. Vstup Ruska do Temelínu a dodávky do Dukovan považuju nejen já za fatální chybu. Slováci už na to přišli a připravují smlouvu s WH. Alespoň oni budou konečně v bezpečí. Do této doby měli strašné problémy a je jen zázrak, že se nestalo nic vážnějšího. To bylo tím, že jaderky měli pod svou správou Italové, a ti dodali kvalifikovaný personál, který krizové situace uměl řešit. Česko by mělo své jádro v každém případě prodat také někomu zkušenému.

      Vymazat
  11. A podobně "reportují" ty české noviny o setkání ruského velvyslance v Anglii s mužem přeživším Novičok. A ono to bylo ve skutečnosti trochu jinak:
    https://www.rt.com/uk/455757-novichok-rowley-meets-ambassador/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NATO bylo původně protiváhou Varšavské smlouvy. Taky blábol: https://www.youtube.com/watch?v=I6XD7kfuhUA

      Vymazat
    2. 16:59
      Skutečností je to, že ten nešťastník důrazně požaduje exemplární potrestání vrahů, kteří jsou už v Rusku, a zároveň i organizace, která je vyslala, a zároveň žádá odškodné ve výši půl miliardy eur. Případ se bude řešit u ESLP, už je podána žaloba. K žalobě se připojily i děti jeho zavražděné přítelkyně.

      Vymazat
    3. Vrahové nejsou v Rusku, oslíku, ale v Británii. Nešlo o novičok, ale o britské VX. Ale když chceš věřit tě britské estrádě ... :-o)

      Vymazat
    4. 6:25
      Proto nejen Scotland Yard a laboratoře v Porton Dawn, ale i OPCW jednoznačně identifikovali látku A234.

      Vymazat
    5. Podle příznaků otravy a podle toho, že oba Skripalovic přežili, jde jasně o VX produkované právě vojenskými laboratořemi v nedalekém Port Downu. S tím těžko něco naděláš.

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Nevím,proč se zde hádají lidé, co o problému nic neví! Po přesné analytice "černých" skříněk bude vše jasné a přijdou soudy a to se teprve bude Boing "kroutit", protože cca 350 "povražděných" lidí a další náhrady budou pěkně mastné!! To výrobce pocítí ještě za mnoho let!!! Jsem zvědav ,kdo bude odsouzen u výrobce, protože někdo zanedbal a zisk byl přednější, než životy lidí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší jsou ti "soudruzi", kteří budou pro záchranu své ideologie klidně padat.To nevymyslis

      Vymazat
    2. 19:42
      Joo, za komárů by se nám to nestalo a nikde bychom nespadli. Protože jsme mohli lítat leda do prdele. A když už tak letenka stála majlant.

      Vymazat
    3. 19:51 do 20 jsem byla dvakrat letecky v Bulharsku.Dokonce za sve z brigady.Takze mne do svych problemu nezatahujte

      Vymazat
    4. 21:25

      Já žádné problémy nemám, pohádkářko. Do Bulharska se jezdilo zásadně autobusem (samozřejmě bez záchodu, klimatizace,...), trvalo to asi 20 hodin nonstop. Taky jsem tam takto byl.

      Letenka z Prahy do Paříže či Londýna stála v 80 letech minimálně 10.000 Kč. Kolik byl plat vám snad nemusím připomínat.

      Vymazat
    5. doplnění 21:34
      O tom, že vás do Londýna, Paříže, ani nikam jinam soudruzi ani nepustili se snad ani nemusím zmiňovat.

      Vymazat
    6. Nikoliv.S Cedokem letecky...a cely pobyt stal 3k

      Vymazat
    7. Kecy, za komunistů jsem byl pat krát na Kubě, letěli jsme přes Severní Irsko a Kanadu, letenka byla dostupná, let překrásný, pobyt taky a to že jsme nikam nemohli jsou jenom kecy, protože jsem byl i v Paříži, sice autem, ale i tehdy jsem si musel dávat pozor na věci protože se tam kradlo a ve vedlejších částech Paříže byly No go zony, kam nebylo radno jít a to samé bylo v Holansku, kde jsem všude v tom ráji západě viděl porve bezdomovce a žebráky a samozřejmě hromadu neonových pěkně svíticích reklam. Jestli tady někdo zdůrazňuje a připomíná kolik byl tehdy za komunistů plat, tak musím říct, že byl větší než dnes v porovnání s cenami potravin a všeho dalšího a hlavně za komunistickou korunu jsem dostali koupit kvalitní potraviny, kterými se tady ještě po sametovém puči cpali Němci, kteří dnes už k nám se cpát nejezdí protože vědí, že jsme si zničili zemědělství a všechny potraviny dovážíme z západu, tedy od nich. Samzřejmě že můj názor se tady neobejde bez kritiky ale všem kteří nesouhlasí bych přímomenul cenu brambor v dnešní době přes 40 Kč za kilo což je už dráž než pomeranče, které si budeme muset dávat místo brambor do salátu. Dobrou chuť.

      Vymazat
  14. Jeden přiklad jak západní politici vydrbali s cestujícími. Se ženou jsme letěli na dovolenou do Emirátů. Cestu jsme si plánovali sami, a letěli se Smartwings. Odlet opožděn o hodinu, výměna stroje kvůli technické poruše. Lety Praha Dubaj této společnosti provozovany převážně Boeingy 737 Max. My nakonec odletěli 737-700 zaplať pánbůh. Hned druhý den zpráva, že náš zpáteční let je zrušený právě s odkazem na Maxe. Po mailové přestřelce jsme se dozvěděli, že nám tedy vrátí peníze, ale domů se "dostaňte jak chcete" to už není náš problém. Bez jakéhokoliv nároku na kompenzaci. A proč? Protože evropští podpindos vydali prohlášení, o mimořádné situaci a zbavili aerolinky odpovědnosti. Že prý ony za to nemohou. Ok může být... Ale ty tisíce lidí za to též nemohou. A abychom se dostali domů museli jsme koupit 4x dražší letenky a rozdíl ceny nám také nikdo nezaplatí. Čili dle mého názoru, v zájmu ochrany Boeingu, který už tak bude muset platit za uzeměné stroje, se tímto prohlášením evropských papalášů vyhnul dalšímu proplacení škod za kompenzace za zrušené lety skrze aerolinie. Ano spekulace, ale vyvraťte mi ji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co jako? To se týká aerolinek a cestovky, s Boeingem to nic nemá. Třeba Aeroflot má do Dubaje zákaz, stejně tak do Dauhá, Tel Avivu, Rijádu a dalších měst na Blízkém Východě.

      Vymazat
  15. Jak leta Iljusin s Alexandrovci na palube?-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letěl jsme v Iliušinu 14, 18, 62 a byly to perfektní lety s nejspolehlivějšími letadly.

      Vymazat
    2. Iljušin, který kromě Ruska nesmí na civilní letiště, je nejspolehlivější letadlo. :D

      Vymazat
  16. Možna to byl cíl, nebo omezenost diskutujicích. ale dílo se podařilo. "Rušičky" zde umí zamotat ideologie i do lidských tragedií, přidají koření nenávisti, vulgarizmu a je vyšito. Já obdivuji konstruktéry letadel jak v USA, tak V Rusku. Průšvih je, že když udělá chybu popelář, tak nikdo nezemře. Jsem taky projektant a vím co je tlak termínů a zaměstnavatelů. Pochybuji, že zadělali na průšvih záměrně, zrovna tak pochybuji o sebevražedných sklonech pilotů. Chybu vidím v příšerném tlaku ušetřit. Následná chyba byla po první havárii, kdy nedošlo k řádné analýze a následné úpravě. Chcete-li zlikvidovat zdejší diskuze, tak to umíte. Je vidět, že nejde o podstatu, ale o vzájemné, nechutné a primitivní osočování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za 1., nechutné a primitivní osočování plné ideologie, zneužívající lidské tragédie, je už samotný článek od Umlaufa.
      a za 2., "příšerný tlak ušetřit" je pouze následkem "příšerného tlaku levně koupit".

      Vymazat
    2. Americké firmu jsou pověstné tím, že uvádějí na trh nehotové výrobky (např. Windowsy od Maloměku).

      Vymazat
    3. 22:48

      Jednoduchá pomoc. Když ti nevyhovují výrobky amerických firem, tak používej ruské.
      Vyházej cokoli od Apple, nepoužívej GPS, nepoužívej služby Google, Youtube, Facebooku, vyhoď počítač s procákem Intelem, nelítej Boeingem, nepij CocaColu, nedívej se na filmy z Hollywoodu, nesportuj v hadrech a botách Nike, neplať kartami Visa atd atd.
      Všechny tyto nedodělané výrobky a služby nahraď těmi dodělanými, ruskými. Hodně štěstí při návratu do pravěku.

      Vymazat
    4. 21:17
      Konstruktéři z Ruska.. to je nějaká pohádková bytost, ne? Nikdo takový neexistuje, Rusko nemá konstruktéry. Vše se dělá na Západě, oni to ani neumí splátat dohromady. Rusko NEMÁ vlastní letadla a nic podobného vyrobit neumí. Ani vojenská. Neustále to padá a nikdo to od nich nekupije, i když to prodávají zoufale pod cenu. Jeden ruský nový SSJ je dvakrát levnější než dvacetiletý B737 i tak ho nikdo nechce.

      Vymazat
    5. Ad 6:10 to je výsledek obchodní války, ve které Rusové tahají za kratší konec. Kdo by kupoval embargované letadlo Suchoj?
      Mně se líbí ten milovník všeho americkeho. Jeho vykon je srovnatelný s rudými agitátory z doby normalizace. Odpusťme mu jeho fanatickou omezenost.

      Vymazat
    6. 6:38
      Jaké embargované? Úplně obyčejná neschopnost něco vyrobit. Proč umí letadla vyrábět maličké Švedsko a ne Rusko?

      Vymazat
    7. Vole 12:21 - tu se budeš navážet do Rusáků i v případě, že Amíci od Boeingů zabili přes 300 pasažérů. Tomu říkám kachní žaludek!

      Vymazat
    8. 12:21
      Hlavně že USS piloti měli posrané gatě z moderních Suček, třeba nad Sýrií, nikoliv z Gripenů. :)

      A ty vylhané bláboly odvádějící pozornost od svinstva Boeingu na Rusko, to je klasika. Kdyby tohle bylo mezinárodní fórum, tak zamindrákovaní dutí dementi jako ty dělají ČR akorát ostudu.

      Vymazat
    9. 13:06 ... 15:44

      Já neodvádím pozornost od letecké problematiky, právě naopak. Ani nemůžu, nejsem odborník, pouze cestující. Proto mě zajímá, čím příště poletím, a tuto důvěru mám v Boeingu a seriózních aerolinkách. Určitě nebudu létat v Superjetu a určitě ne Aeroflotem. Dokonce bych měl problém letět do Ruska třeba s Austrian airlines, aby nám zas někdo v Šeremeťjevu nepostavil na vzletovou dráhu odklízeč sněhu. Proto do Ruska ze Západu létají jen Rakušani a pár malých aerolinek. Já Rusům absolutně nedůvěřuju. Ani letadlům, ani pilotům, ani letištnímu personálu.

      Vymazat
    10. hlavně, že důvěřuješ americkejm lidumilům, dopručuji přečíst citáty H. Kissingera

      Vymazat
  17. Boeing ukradl technologii co maxovi umoznoval dosud neskutecne vykony ale dokurvil to sedlackym ulozenim motoru z traktoru tak asi karma ...
    Amerika jde celkove do hoven jako celej zapad !!!
    Cinan to dodela poradne !!!
    Amikum zustane jen vynikajici cistic hajzlu coca cola :-) :-) :-)
    P.S. ten zazracny patent je made in Rasija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ty máš dost, volku.

      Vymazat
    2. 21:30 Neměl bys tolik chlastat. Nebo začni pít kvalitnější chlast.

      Vymazat
  18. Ale ale ten hajzl Hedvicek z Kojetina u Kalifornie jiz zas bleje stale pouziva ten samy system vyjadrovani...Rostislave hod si masli z tech nakradenych opasku , mas prece praxi kdyz jsi umnel krast salamy ..

    OdpovědětVymazat
  19. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prvni-cisla-k-volbam-do-Bruselu-ANO-ma-maler-Okamura-jeste-vetsi-576971

    Dejte si před volbami na takové bláboly pozor lžou jako když tiskne.

    PODVOD AGENTUR PRO PRŮZKUMY VOLEBNÍCH PREFERENCÍ:

    https://pravyprostor.cz/podvod-agentur-pro-pruzkumy-volebnich-preferenci/?fbclid=IwAR1Uuj7QCxeeKiv1uFfVU6bLMulbbrLdLV_0ohfy8wbK4Bb1yNDmgRa1LF

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nalhávejte si co chcete furt dokola, podle toho taky dopadnete.
      Já to tady píšu pořád, že David v čele kandidátky SPD je velký omyl. Skupina konspiračních teoretiků, fanatických rusofilů, podporovatelů diktátorů a totalitních režimů po celém světě, lidí fanaticky nenávidějících USA a Západ, na kterou se zaměřuje, je daleko užší než si myslí.
      Ty 3% tomu naprosto odpovídají. To tady bude potom zase nazvracíno na "debilní voliče", na mainstram...

      Vymazat
    2. 23:50 Můžeš si psát jak chceš nás nepřesvědčíš budeme volit SPD a pana Davida zakroužkuji.

      Vymazat
    3. 0:19
      Já tě přesvědčovat o ničem nechci, vol si koho chceš. Uvidíš sám.
      Ale už teď vím, že to fiasko nepřijmete jako dospělí chlapy a budete kopat kolem sebe, nadávat na spoluobčany, kteří volili jinak (alias debilní ovce), konspirovat o zmanipulovaných volbách....

      Vymazat
    4. Ad 0:27 Vaše "hodnocení" dr.Davida je ukázkou neschopnosti vidět svět reálně. Pomlouváte I.Davida a přitom lidi jako David jsou dnes jedinou nadějí pro budoucnost. Demokrat, nezatížený zvrhlými ideologiemi, vlastenec. Nikoho jiného nemá cenu volit.

      Vymazat
    5. Lidi raději voli hochštaplery a podvodníky, jakým je například senátor Fischer. Média jsou na straně temna.

      Vymazat
    6. Tak jasně, shodit blbej výsledek voleb na někoho jinýho, nejlíp na media, je to nejjednodušší.

      Vymazat
    7. Promiňte, ale média dnes vládnou. Žijeme v době mediokracie!!! V době velkých manipulací, kterým nahrává navíc mizerná výuka ve školách.Dobré vzdělání je důležitý předpoklad odolnosti k manipulacím.

      Leo


      Vymazat
    8. 12:26
      Leošku,
      v době internetu, kdy si každý může okamžitě a zdarma publikovat co chce a všichni to mohou okamžitě sdílet, jsou vaše úvahy o "všemocných médiích" a "mediokracii", více než směšné.

      Spíše vidím problém, že v naší populaci je poměrně značné procento zastydlých bolševiků, kteří i přes to úžasné socialistické školství, které absolvovali, věří každé absurdní konspirační kokotině.

      Vymazat
    9. Všechny sociologické průzkumy zatím ukazují na to, že internetová média jsou až druhá. Lidmi, kteří chodí pravidelně k volbám jsou stále preferována tištěná média, ale především TV a rozhlas.
      Bohužel.
      Z toho plyne, že o voličských preferencích do velké míry rozhodují nikým nevolení majitelé médií!

      Vymazat
  20. Článek dobrý, nadpis špatný. Nejde o české noviny, ale o noviny v Čechách! Ani zmínění prestituti nejsou (až na malé výjimky) Češi a ani oni sami se necítí být Čechy, nýbrž světoobčany! Jsou to vši a filcky v českém kožichu. Tož pro přesnost!

    OdpovědětVymazat
  21. Je zajímavé, jak se technický, morální a obchodní problém Boeingu rozleje i do Ruska, či do minulého režimu.
    Ti kdo Boeing obhajují by si měli uvědomit, pokud jsem správně pochopil jádro problému, že funkce softwaru byla svázána se snímačem rychlosti. S jedním snímačem rychlosti. Pokud výpadek snímače může způsobit tak zásadní problém, proč nejsou dva, jakým způsobem se výpadek snímače projeví?
    Lze funkci snímače průběžně monitorovat a děje se tomu tak?
    Boeing chybu napravil v několika dnech po druhé havárii a nebo na problému pracoval už delší dobu? Pokud ano, proč o problému nebyly informováni provozovatelé? Pozdní uzemnění letadel byl hazard, podpořený pouze obchodním zájmem a obavou ze ztráty zisku. Nebezpečí pro cestující bylo bagatelizováno. To nemá nic společného s Ruskem, ale má to hodně do činění s porušením morálních zásad, na kterých si západní ideologie tolik zakládá.
    V kontextu s prasárnami, které USA a jeho poskokové provádějí po světě, je to pro mě pouze jeden ze střípků skládanky reality dnešního světa kolem nás.
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě jednou pro retardované.
      Boeing a Airbus jsou jediné 2 firmy na celém světě, které dokáží vyrobit moderní dopravní letadlo. Pokud se ti nelíbí jejich morální, technické a obchodní problémy, tak holt budeš muset zůstat sedět doma na zadku.
      Přilep si tento "střípek" do své mozaiky, vole.

      Nevšiml jsem si tady nikdy žádného článku o havárii Iljušinu před rokem, kdy zemřelo 260 lidí
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Hav%C3%A1rie_Il-76_al%C5%BE%C3%ADrsk%C3%A9ho_letectva_(2018)

      Ani o pádu Antonova taky z roku 2018, 70 mrtvých
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Saratov_Airlines_703

      Další Antonov, 40 mrtvých ruských vojáků
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Hav%C3%A1rie_An-26_u_z%C3%A1kladny_Hm%C3%ADm%C3%ADm

      Tupolev 2016, skoro 100 mrtvých Alexandrovců
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Hav%C3%A1rie_Tu-154_rusk%C3%A9ho_ministerstva_obrany_2016

      Přitom ruská letadla transportují jen zlomek cestujících oproti Boeingům a Airbusům.
      Další střípek do mozaiky, který si tam ale určitě nepřilepíš.

      Vymazat
    2. 9:56
      Hele floutku, neříkej mi vole, nevím zda máš fyzickou konstituci se kterou si tak nevybíravé chování můžeš dovolit.
      Článek je o Boeingu a tak jsem se vyjádřil k Boeingu a jejich konkrétnímu postupu v konkrétním případě.
      Mě se opravdu moc nelíbí, když se problémy zjednodušují a namísto jejich řešení se začne hulákat a poukazovat na jiné. Normálně uvažující jedinec s takovým postupem obvykle nesouhlasí.
      Děkuji za povolení myslet si co chci, to také udělám. Odkazy jsi sem vložil proč?
      ABC

      Vymazat
    3. 10:12
      Pokud jsi si ve své omezenosti nevšiml, tak všechny letouny Boeing 737 jsou uzemněny a ty problémy se řeší.
      I s těmito haváriemi jsou stroje Boeing a Airbus zdaleka v poměru k počtu přepravených cestujících zdaleka nejbezpečnějšími letadly.
      Takže tady hulákáte jenom vy, Umlaufové a anti-ami fanatici.
      Odkazy jsem sem vložil proto, že o tom, že letadla ruské výroby padají jako hrušky jak na běžícím páse se tady na těchto propagandistických protisystémových stránkách nedočteš.
      Ale ty nehledáš pravdu ani objektivní informace a na základě nich si neskládáš mozaiku. Ty, jak si sám napsal, máš už svou "mozaiku" dávno hotovou. A jen si tam hledáš a doplňuješ střípky které ti do ní zrovna pasují.

      Vymazat
    4. 10:32
      Asi si nerozumíme, to že se začalo řešit až po druhé nehodě k bezpečnosti letecké dopravy nepřispělo a k pověsti Boeingu jakbysmet. Rozhodně nebudu porovnávat počty mrtvých z obou letadel s haváriemi jiných výrobců. Považuji za zcela nemístné, udělat z každého jedince číslo ve statistice.
      Tím střípkem je právě a jen postup Boeingu a některých přepravců. Nechápu, proč bych měl při zmínce o pádu Boeingu začít listovat statistikou nehod letadel jiných výrobců. To mi opravdu nedává smysl.
      Mozaika se stále tvoří, už od mládí. Otázkou je, zda nejsi jako kobyla s klapkami na očích. Přečti si po sobě, jak argumentuješ a fanaticky se sem snažíš podstrčit odkazy na Rusko, aniž bys použil jediný argument vztažný k popisovanému problému.
      Pokud tě trápí problémy Ruskách výrobců letadel, napiš o tom článek a já si jej rád přečtu.
      ABC

      Vymazat
    5. Ano, "problém" se začal řešit "až" po druhé nehodě, což je naprosto normální a běžné. Protože do té doby to žádný problém nebyl a po první havárii se zatím jednalo o ojedinělou událost.
      Nebo snad chceš tvrdit, že je normální a běžný postup při jakékoli havárii letadla veškerá letadla daného typu ihned uzemnit na dobu neurčitou až do vyšetření příčin a odstranění problému?

      Statistikou bys měl zalistovat aby jsi viděl "big picture", věc v souvislostech z odstupu. A nekonzumoval jako nesvéprávná ovce cokoli ti výběrově předloží zdejší propaganda, přesně takovým způsobem jakým ona chce.

      Argumentů jsem předložil víc než dost, ale ty si jedeš pořád to svoje. Boeingy a Airbusy jsou s náskokem nejbezpečnějšími dopravními letadly vzhledem k počtu přepravených cestujících.
      Takže co máš za problém? Kdybys nebyl anti-ami fanatik, tak bys řešil ty výrobce, kteří jsou bezpeční dalako méně? Dává to logiku, ne?

      "Číslo ve statistice" z obětí dělá právě Umlauf a zdejší propaganda. Pro něj jsou ty oběti jen užitečným klackem, kterým bude mlátit nenáviděný Západ, nabalovat na to ty jeho obligátní žvásty o jednom procentu a korporátním fašismu, stavět trapné oslí můstky mezi Boeingem a Westinghousem...

      Žádný článek psát nebudu, protože se na rozdíl od Brouka Pytlíka Umlaufa, necítím býti odborníkem na leteckou techniku a bezpečnost.

      Vymazat
    6. 11:16
      Nesvéprávná ovce zaznamenala v době po první nehodě zprávu o vině pilotů přepravní společnosti a poukazem na jejich nedostatečná proškolení. To nelze rozporovat. Něco mi říká, že v Boeingu jim začalo vrtat v hlavě už té první nehodě, když se k tomu jisté příznaky staly i během jiných letů letadla stejného typu. Zároveň nechci podezřívat Boeing, ale ... jako výrobce věděl o provedených úpravách a předpokládám, že jim to hned začalo vrtat hlavou i bez černých skříněk, jako možná závada. V tom bych je nepodceňoval, právě vzhledem k dlouholetým zkušenostem. Asi tak ...
      Jak by se ti líbilo, kdyby ti v letadle za letu oznámili že padá, ale že můžeš být klidný, podle statistik patří mezi nejbezpečnější a tato havárie, vzhledem k procentu přepravených ... atd.
      Chápeš vůbec jaká je to hovadina? Vzhledem k faktu, že prostě nasadily větší motory do starého draku, což se může časem ukázat jako špatný nápad. A třeba odstraní problém, a s černou kaňkou při zavádění do provozu, budou létat spolehlivě dál.
      ABC

      Vymazat
    7. Když nastupuju na palubu letadla, tak přijímám vždy určité, i když minimální, riziko. Když nastupuju na palubu lodi, taktéž. Když nasedám do auta, jakbysmet. Tam už je ale to riziko nesrovnatelně vyšší. Ani to sezení doma 24/7 není úplně bezpečné.

      Vymazat
    8. PíáR agent firmy Boeing tu v diskuzi použil několik nefér demagogických figur:
      1/ nelogické a nefér srovnávání s jinými výrobci podbarvené obligátním štvaní proti Rusku (z toho můžeme usuzovat, odkud vítr vane),
      2/ k problému a nezodpovědnosti vedení fi. Boeing hned přistrkuje druhou velkou firmu - Airbus, i když této firmě žádné letadlo z podobných příčin nespadlo, její vedení se chová profesionálně a morálně. To se o vedení fi. Boeing na základě uveřejněných faktů říci nedá. Přesto demagog staví tyto dvě firmy sobě na roveň.

      A jako třešinka na dortu jsou tu ony dehonestující výrazy, zesměšňování spoludiskutujících, nadávky, manipulace se statistikami.

      Jinými slov: propagátoři zločinně chybující firmy Boeing, která zabila ve svých výrobcích tolik lidí, dělají stejnou chybu, jakou udělali v případě propagace stavby amerického "obranného" radaru v Brdech. Za své mluvčí si vybrali a platí nevěrohodná a vcelku nevychované individua typu Klvaňa s poměrně nízkou sociální inteligencí.

      Vymazat
    9. 12:41 souhlasim s vami.Ten nesvepravny ideolog se vazne neda cist

      Vymazat
    10. Anonymní9. dubna 2019 12:41
      Super postřeh. Ten obhájce nezpochybnitelné pověsti Boeingu, bude muset přijmout, že od nynějška ta jejich pověst nezpochybnitelná není. Zdají se být nezodpovědní a řízení jenom kritériem zisku. Nějaké čidlo náklonu, nebo co to tam nainstalovali, je dolarová záležitost. A oni do výrobku, na kterém jsou závislé životy stovek osob, dali jedno! Zabýval jsem se elektronikou již ve 80. letech a tehdy nebyl v průmyslové elektronice žádný luxus tři snímače. Elektronika je vyhodnocovala a pokud jeden z nich ukazoval jinak, bylo to nahlášeno, a jeho údaje nebyly pro řízení použity. Jistě to není záležitost, kterou by současní konstruktéři nezvládali. Ale je něco je špatného, ve státě dánském. Ten malér Boeingu je pouze jeden z projevů té špatnosti. Prostě s největší pravděpodobností, konstruktéři dostali příkaz to co nejrychleji zrealizovat a pustit do světa. Zisky pracháčů jsou důležitější, než stovky, či tisíce životů, nepracháčů. Nevím zda lze považovat za polehčující okolnost, že tato úprava byla neplánovaná a byla vlastně záplatou na nepovedené rekonstrukci. P.K.

      Vymazat
    11. 13:07
      Boeing nemá problém? Teď jsem se až zakuckal smíchy. Opravdu svůj příspěvek myslíte vážně? Je hezké, když se postavíte za kolegu a kopnete si do Ruska. Zmínka o nízké úrovni Ruských pilotů mě rovněž pobavila. To opravdu není o diskuzi, ale zcela nehorázné propagandě.
      Uložte si svůj příspěvek na dohledatelné místo a vraťte se k němu za pár měsíců. Během té doby se ukáže, zda bude mít Boening problém a nebo ne. Dnes je brzy na prognózy, ale jedno zdá se býti jisté. Některé společnosti budou žádat náhradu a někteří zájemci se poohlédnou po jiném typu letadla. V jakém rozsahu se problém projeví ukáže čas.
      Uvidíme, zda se zákazníci spokojí pouze s úpravou softwaru a začnou učit piloty problém po startu zvládat ručně. Nemohu odhadnout, ale ze zvědavosti se zeptám dopravního pilota, jak náročný to je manévr.
      Obecně si myslím, že problém se snímačem rychlosti není první a netýká se pouze Boeningu.
      ABC

      Vymazat
    12. 13:07 "U Boeingu není absolutně co řešit." - Mně je jasný, že jejich jediným problémem bylo to, že nenaučili všechny piloty na nový SW, ale odtialto
      to vyzerá tak, že jsou se štůdyjema v perdeli. sck

      Vymazat
    13. Svatý Antoníčku, zázrak. Díky služebním cestám, se mi podařilo několikrát letět s Tu a jednou s Il asi 18 měl ještě vrtule. Představte si já žiju.

      Vymazat
    14. Bože, ten trouba 13:07 jak je nevychovaný, tak je i tupý a umanutý. Někdo nahoře v diskuzi ho diagnostikoval docela správně, ale blb si nepřipustí že je blbem.
      Takže pro toho retardovaného advokáta neyodpovědné, chamtivé a ulhané firmy Boeing:
      1/ Boeing zabil ve svých nepodařených výrobcích přes 350 lidí!
      2/ Nebyl to ani Airbus, ani Rusové, ani Kanaďané, ani Brazilci, ani Číňané, kteří také vyrábějí dopravní letadla - byl to americký Boeing!
      3/ kvůli padání letadel, kamikadzímu softwaru a lhaní má Boeing problémy, které se v příštích měěsících ještě vygradují. Budou následoval žaloby a vzmáhání náhrad, příbuzní po obětech se postaví s nataženou dlaní do fronty atd. Myslíte, že to firma Boeing ustojí bez intervence státu a Velkého Blonďáka s přehazovačkou?

      Vymazat
    15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    16. 15:01

      No to máte opravdu velké štěstí, protože já jsem ztratil v Il18 dva kolegy v Bulharsku, a u nás (Bratislava) v tomto krámu, jemuž se během letu zapraporovala vrtule, zahynulo 60 Čechoslováků. Další dva na zemi.

      Vymazat
    17. Boeing zabil ve svých letadlech 15682 lidí
      Boeing zabil ve svých letadlech 15682 lidí
      Boeing zabil ve svých letadlech 15682 lidí

      Boeing platil obětem odškodnění asi ve 12 zemích
      Boeing platil obětem odškodnění asi ve 12 zemích
      Boeing platil obětem odškodnění asi ve 12 zemích



      Boeing si platí vylhané PR a uplácí soudy v USA
      Boeing si platí vylhané PR a uplácí soudy v USA
      Boeing si platí vylhané PR a uplácí soudy v USA

      16:31 a 16:38 je taky placený spamující imbecil
      16:31 a 16:38 je taky placený spamující imbecil
      16:31 a 16:38 je taky placený spamující imbecil

      Vymazat
    18. 18;21

      Och ty hlupáku. Ty si myslíš, že si nikdo neumí vygooglovat, co je pravda? Ty svoje tupé lži si tady můžeš okopírovat i stokrát, a i tak na věci nic nezměníš.

      Vymazat
    19. Boeing zabil ve svých letadlech 15682 lidí
      Boeing zabil ve svých letadlech 15682 lidí
      Boeing zabil ve svých letadlech 15682 lidí

      Boeing platil obětem odškodnění asi ve 12 zemích
      Boeing platil obětem odškodnění asi ve 12 zemích
      Boeing platil obětem odškodnění asi ve 12 zemích

      Boeing si platí vylhané PR a uplácí soudy v USA
      Boeing si platí vylhané PR a uplácí soudy v USA
      Boeing si platí vylhané PR a uplácí soudy v USA

      18:34 je placený ufňukaný imbecil, který si neumí nic vygooglovat
      18:34 je placený ufňukaný imbecil, který si neumí nic vygooglovat
      18:34 je placený ufňukaný imbecil, který si neumí nic vygooglovat

      Vymazat
    20. No vidíte blbečkové. Už je vám dobře? Vypadáte jako hlupáčci, protože odpovídáte na něco, co majitel webovky smazal beze stopy. Zato ponechal dva příspěvky plné vulgarit nade mnou. Jsem amatérský pilot a dle prozatím dostupných informací jsem se vám snažil sdělit verzi o problémech Boeingu v souvislosti se dvěma haváriemi. A dovolil si Boeingy srovnat s výše vychvalovaným také-letadlem Suchoj Superjet. Bez nadávek, bez urážek, jen čistě technické informace. Bohužel, nepadlo na úrodnou půdu. Pán webu požadoval na nejúspěšnější leteckou firmu dštít špínu a tak mě kompletně smazal, zůstal jen příspěvek 16:38 a torzo 16:05. Divím se, že nesmazal kohosi kritické články o pár vláken výše, které dokonce nejsou ani odborného rázu jako ty moje, ale jen subjektivní nepříliš podařená konstatace. Možná proto. Suché technické parametry, kterým ne moc dobře rozumíme, vyvolávají podrážděnost.

      Vymazat
    21. ... ni kdybychom každý jeden žili a tvrdě vydělávali tisíc let! Páč zaživa usmaženej rusoch - dobrej rudoch!

      Vymazat
    22. 7:19 Termín "rusoch" je docela výstižným označením příslušníka místní sorty zdegenerovaných, zapšklých, na Putlerových prdech závislých, neproduktivních zmrdů, kteří by moc rádi škodili, avšak pouze smrdí! Ruské přísloví: Psí/čubčí (a tedy i parazitický čecháčkovský, ovaroidní, pitomiovský, fálmerovský a burešovský) hlas do nebe nevolá. Jsou ti umanutí, lúzrovití, sprejerovití, ovaroví a zaprdění diskutéři s falešnými jmény, tituly a institucemi (včetně těch burešovsko-čobolovských) opravdu tak blbí a ubozí, komunizmem zdegenerovaní, na bezplatných médiích chorobně závislí, potrefené husy, nebo jen placení provokatéři, členové KSČ, ROH, SČSP, khakimozky, lidoví milicionáři, pomocníci VB, politruci, případně důchodci agenti StB a KGB ??? Jak málo stačí ubohým, neschopným, nezaměstnatelným, samolibým a líným sockám ke štěstí: Vyblít se namísto produktivní práce na kapitalistickém internetu a vylízat si socialistickou p….l. Obyvatelé králíkáren ani na internetu nevyprodukují víc – než bobky. Zamindrákovaná lůza metá svá lejna na ty výše stojící - ta však bez zásahu cíle dopadnou zpět na její hlavu. Lůza zůstává lůzou i když je v početní většině. Čím ubožejší a pitomější podvraťáček na řetězu u boudy - tím víc poštěkává a zasírá své okolí. Napalm na ně spolehlivě platí! Sláva B52, sláva BOEINGU!

      Vymazat
  22. Mrtvý u soudu budou "hovořit" a je úplně jedno, zda je výrobce americký, bude platit jak mourovatý a ještě je možný postih odpovědných lidí, protože byl zisk za každou cenu ,předřazen před bezpečností! Už předtím na závady poukazovali piloti v USA, ale stížnosti byly bagatelizovány, takže teď jsem zvědav, jak jsou USA "silné" a jak se jim podaří skandál "uhasit"!!! V každém případě to bude "mastné" a může to firmu položit, nebo významně ohrozit!! Už teď jsou ztráty astronomické, jenom na odřeknutých zakázkách!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Boeing podle vašich vlhkých snů zkrachuje. Zbyde tady monopolní Airbusu, kterému se dřív nebo později stane taky podobná nehoda. Následně na základě žalob taky zkrachuje. A potom budeme chodit zase pěšky nebo jezdit na koni. Vlhký sen všech pitomů.

      Vymazat
    2. Stále meleš stejné blbosti. Top zabití lidí ve dvou letadlech má na svědomí americký Boeing. Evropský Airbus do toho netahej a ni omylem!!!

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 13;22 Co to tu zase placate?Vy to hodite na pilota,pritom je to evidentne chyba firmy..Nechutny jste vy

      Vymazat
    5. Ad 15:41 opakování pro velmi retardovaného:
      1/ Boeing zavinil smrt 350 lidí. Nikdo jiný.
      2/ Piloti patří mezi oběti, nejsou vinni.
      3/ obhajoba firmy Boeing se vám u normálně myslících lidí nemůže zdařit, i kdybyste 100 x vychválil Santa Clause a 1000x pomluvil Dědu Mráze.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Zaostalý analfabet 16:57 zase ukazuje, že má IQ v záporných hodnotách. Suchoj nikoho nezabil, analfabet jenom záměrně obrací špínu a zločiny Boeingu na Rusko. Ať napíšete cokoliv, tak to obrátí na Rusko.

      - Boeing zabijí lidi ve jménu zisku.
      - Bez Boeingu by země nakoupily jiná letadla a ještě by se celému světu trochu ulevilo. Ubyl jeden člen psychopatické válečné USS lobby a analfab 16:57 by měl sebevražedné sklony (opět).
      - Superjet nikdy nebyl dodán do africké země a zákazy ve 178 zemích jsou slaboduchým výmyslem vhodným do cirkusu.

      A 92 je průměrné IQ Jandy a jeho nedouků, které analfabet 16:57 papouškuje a kterým závidí, protože sám má IQ ještě o hodně nižší.

      Vymazat
  23. 9:56 Antonov je tuším ukrajinská firma. Pokud ještě existuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Antonov je ukrajinská firma, která měla velké plány. Díky mimořádně "chytré" politice dnešního ukrajinského vedení reprezentovaného prezidentem Podroušenkem a díky řádění banderovských bojůvek a "hrdinné" ukrajinské armády na východu země, nemá Antonov ani zakázky, ani kvalifikované dělníky, ani tým konstruktérů.

      Vymazat
    2. Antonov je funkční firma, o jejíž výrobky je zájem po celém světě. Proto si mohla dovolit odříct poptávku z Ruska a uvalit na svoje výrobky Rusku vývozní embargo. Takže součástky do svých Antonovů Rusko dováží třeba z Kazachstánu, ale dlouho nebude, jelikož Ukrajina pohrozila i Kazachstánu, a tak mají Rusáci utrum. Zásoby ND jsou cca do poloviny tohoto roku, pak veškerá nákladní letecká doprava v Rusku končí. Náhradu nemají, v Rusku se už dávno letadla nevyrábí a vlastně ani nevyráběla, protože vše podstatné pocházelo buď z Ukrajiny, nebo z Běloruska a Pobaltí.

      Vymazat
    3. 13;32 Ty vase pohadky

      Vymazat
    4. 13:32
      :) Ty jsi další neschopný osel z neziskovky nebo Karlovky, že? Papouškuješ, papouškuješ a stále jsi k smíchu, idiote. :) To, že jsi idiot, jde snadno doložit, stačí se zeptat, jestli ti něco říká jméno Tupolev. Víc není potřeba psát. A to je jenom jedno jméno. Jinak ten Tupolev má ještě jeden význam. Má s tebou totiž něco společného, stačí vyhodit koncovku "lev". :-)

      Tidehunter

      Vymazat
    5. 13:32 neví, že hospodářství SSSR bylo centrálně plánováno včetně určení toho, kde a jaká výroba má probíhat, zda včetně vývoje a konstrukce nebo i výzkumu. Dnes je např. známo, že pobaltské svazové republiky měly zadánu spotřební elektroniku, Ukrajina leteckou přepravní techniku, radiolokaci ..., Bělorusko sálovou výpočetní techniku a nákladní automobily vyšší tonáže ... atd. Centrální Rusko si ponechávalo vrcholový výzkum a vývoj a strategické výroby, chemie a těžká metalurgie byla posunována na východ. Takže žádné zázraky, krom přísně utajovaných, znepřístupněných městeček s účelovými výzkumnými a vývojovými kapacitami ve vnitřním, málo obydleném teritoriu SSSR. Člověče, orientujte se ve specifických poměrech doby i místa, nepleťte dohromady ideologii, propagandu, pocity a fakta.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. 18:57

      Myslíte, že to nestandardní chování letadla, které způsobilo již několik tragických havárií(podle vás "malý problém"), je v pořádku a mělo by se stát standardem? Proč myslíte? Vy trpíte nějakou obsesivní nenávistí vůči lidem, včetně dětí a těch, které ani neznáte?

      Boeing je skutečně významný výrobce kvalitních letadel, ale tím spíše by se toto rozhodně stávat nemělo a nesvědčí to o ničem dobrém. Ovšem vaše dojmologie o Boeingu, který drží svět, aby se nevrátil do 19. století, je s prominutím hloupoučká a prokazuje pouze to, že u vás nehraje roli ani tak rozum, jako dětinské, nekritické fanouškovství(navíc zjevně politicky dopované). Vedle Boeingu existují i další velice významní výrobci letadel, zejména pak Airbus a stále mezi ně patří i bývalí sovětští producenti. Ono by to určitě nedopadlo ani s Boeingem moc dobře, kdyby se USA rozpadly a země prošla takovou obrovskou krizí a proměnou, jako se to stalo v SSSR. Zasáhlo to komplet celé hospodářství a průmysl, včetně leteckého. Dopady jsou dalekosáhlé a byly by(budou?) i v USA.
      Před rozpadem byl SSSR druhou největší ekonomikou světa. Zjistěte si, kam až se po rozpadu jednotlivé státy propadly. Dnes jsou vesměs kapitalistické, rychlý zisk se stal naprostou prioritou, soukromí dopravci oproti dřívějším státním často přehlížejí nutnost kvalitního servisu a údržby a tak to tam padá víc než je běžné. To je ten důvod, nikoli někvalita letadel. Ta jsou naopak velice odolná a skousnou i horší zacházení. Ale vše má své meze.
      Nám ale tady padají Boeingy, které tvoří velký podíl letadel, kterými se dopravujeme na dovolené apod. Asi proto se nás více dotýká tento problém, než to, že kdesi na sibiři spadl Tupolev, který už 2 roky neprošel řádným servisem.

      Vymazat
    8. 7:03

      Odpověděl jste marně. Redakce můj příspěvek smazala, takže nevíme, na co jste vlastně reagoval a já si to už taky nepamatuju. Bravo, Nová Republika! Pokračujeme v tradici Rudého Práva, ještě že nemáte právo soudit a věšet.

      Jen tak naokraj. Já jsem psal, že firma Boeing to jsou tisíce dělníků, techniků a inženýrů vysoké odbornosti. Tato firma je skutečně mimořádně důležitá, protože ve vzduchu je v každém okamžiku víc jejich letadel, než kdy vyrobil SSSR a RF za celou svou existenci.
      Ani Airbus nemá takovou produkci a podobných nedokonalostí má také spoustu. Přesto se s tím normálně a v pohodě létá.
      Kdyby se měly odstranit všechna letadla, která kdy měla nějaké podobné problémy, a jak jsem už psal, z velké části způsobené lidským faktorem, pak bychom museli na letectví rezignovat a vrátit se do doby bez letadel.

      Boeing je odzkoušený a mimořádně oblíbený, všechny jeho typy a modifikace. To je prostě fakt. Uzemnění letadel je běžná věc a vidět v tom cokoliv jiného než běžnou závadu, která s vysokou pravděpodobností není konstrukčního rázu, je velmi ubohé. Zvlášť když to srovnáme s firmou státu, kterému redakce evidentně fandí. Jenže v letecké dopravě přece nejde o sympatie, ale o bezpečnost a pohodlí letu.

      Vymazat
  24. Aby jste se z těch amiku neposraly, filcky.Ty vrahy může obhajovat jedině dement nebo placená svině.

    OdpovědětVymazat
  25. Dokud nebude zveřejněna konečná zpráva z vyšetřování nehod, nemá smysl o příčinách nehod spekulovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ona už pravda o zločinných praktikách vedení firmy Boeing je už dávno venku.

      Vymazat
  26. Astronomicky a nesplatitelně zadlužené USA jsou politickou rakovinou světa!! Proto se snaží rozpoutat válku za každou cenu, protože už jim nic jiného nezbývá, myslím tím současnou politickou reprezentaci USA a nikoliv obyvatele USA!! Ti jsou pouze "zblblí" konzumem a vysokou nadspotřebou, což se týká také obyvatel EU!! Budeme muset brzdit, jinak Zeměkoule havaruje! Máme jenom ten jeden svět, který až spotřebujeme , nepůjde zmačkat a odhodit do koše!! A to nejsou nějaké "zelené" kecy , ale realita, ke které se blížíme mílovými kroky.

    OdpovědětVymazat
  27. Redakce vymazala asi deset kvalitních odborných příspěvků, které pojednávaly o firmě Boeing a porovnávaly Boeing a Suchoj. Pánové David a Dvořák jsou už i specialisty na leteckou techniku, a tedy usoudili, že tam zřejmě byla nějaká technická chyba... Asi jenom to, protože oni přece jedou vždy podle pravidel. Prostě rozbor chyby, a hlavně fakt, že Suchoj ve srovnání s Boeingem vypadá jako firma na letecké modely, a ne na dopravní letadla, pány vydatně nasrala.

    OdpovědětVymazat
  28. Hloupé je využívat mrtvé z katastrof k ideologickým breptům a zvrhlé je póčítat výplaty pojistného za mrtvé.
    Češi, zblbli jsme tolik ?

    OdpovědětVymazat