Reklama

.

.

sobota 27. dubna 2019

Janice Atkinson: "Za svobodnou Evropu bez imigrace a diktátu EU" - projev europoslankyně Janice Atkinsonové na shromáždění SPD na Václavském náměstí 25.4.2019

27.4.2019 Reptor TV Live
Janice Atkinson, europoslankyně, Velká Británie


Poznámka redakce Nové republiky (vd):
Tento projev Janice Atkinsonové se na síti Youtube pokouší cenzurovat skupina britských islamistů a britských "pseudohumanistických" fandů islámu,  kteří proti tomuto videu protestují. Může mi někdo vysvětlit proč?

Hláška na Youtube:
Některé funkce jsou u tohoto videa vypnuty.V důsledku reakcí uživatelů jsme zablokovali některé funkce, například komentáře, sdílení nebo doporučená videa, neboť toto video obsahuje materiál, který může být pro některé diváky nevhodný nebo urážlivý.

Takhle přispívá síť Youtube k oklešťování demokracie a šíření demokracii nepřátelských ideologií.

35 komentářů :

  1. Tento projev Janice Atkinsonové se na síti Youtube pokouší cenzurovat skupina britských islamistů ...
    xxxxxxxxxxxxxx
    Co to je "islamista"?
    Něco jako křesťanista?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neztrapňujte se, vyznavač křesťanství je křesťan.

      Vymazat
    2. Tak schválně, chytráku 9:27, jak je to česky správně? Aha!

      Vymazat
    3. Ne, něco jako judaista.

      Vymazat
    4. To soudruzi v ÚV vymyslí nějakou manipulativní techniku, media ji prosazují jako jeden muž, proniká do běžné mluvy.
      Jako příklad bych uvedl. Příklady: migrant-uprchlík, muslimský terorista-islamista. Čeho se ti hajzlové pokoušejí dosíci je snad jasné. Co mně zajímá je za 1)Proč, 2)Kdo to organizuje, kdo je ten ÚV

      Vymazat
    5. Stále jsem se nedozvěděl, jak si ten chytrák 9:27 představuje to správné slovo. Tak do toho.

      Vymazat
    6. Anonymní27. dubna 2019 11:28
      Islamismus bych chápal jako hnutí s politickým cílem, zavést a upřednostňovat islám v zemi. Samozřejmě, že to je nedemokratické, tedy totalitární hnutí. P.K.

      Vymazat
    7. Pro islamismus, tedy pro hnutí s politickým cílem, s cílem upřednostňovat islám v zemi, zavedl Bill Warner výraz politický islám. Tím oddělil Islám, jako víru-náboženství, a islám, jako politiku. Zjednodušuje to diskuzi, nelze nikoho napadnout, pokud kritizuje politiku islámu, že tím zároveň potlačuje víru.

      Vymazat
    8. Unknown28. dubna 2019 11:33
      Je to zajímavá myšlenka, jak žít s politickou korektností, ale jako lepší bych viděl, tuto politickou korektnost odmítat. Samozřejmě s rizikem, že budu mainstrýmem označován za extrémistu. Islám chce vládnout, chce zavádět své právo šaria. Pokud to někde nedělá, tak nikoliv proto, že tam není politický, ale proto, že tam ještě není dostatečně silný.
      Tento pohled zprůhledňuje diskuzi, na tuto podstatnou stránku islámu, je nutno upozorňovat. P.K.

      Vymazat
    9. .









      V. Dvořáku a to se na Ulož.to nestane! Stačí odkaz překopírovat, vložit a spustit PLAY, bez REGISTRACE, možno zvětšit na celý display!!!

      Pokud ten odkaz Vy sám NEVYMAŽETE, moulo-vé?


      Ramón










      .

      Vymazat
  2. Projev Janice Atkinson jsem si pozorně vyslechl jak v Praze na Václavském náměstí, tak i dnes. Musím říci, že mi mluví z duše. Je nejvyšší čas opustit EU, NATO a přidat se k Rusku (BRICS). Je také možnost vytvořit Slovanskou unií na čele s našim velkým bratrem - Ruskem. EU ČR nic dobrého nepřinesla. ČR se stala kolonií Západu a levnou pracovní silou. Vozí se k nám podřadné potraviny ze Západu a maso nakažené salmonelou z Polska. A naše Ministerstvo zemědělství mlčí. Mlčí i eurokomisařka Jourová z hnutí ANO.
    Je načase chránit hranice ČR a vybudovat Pohraniční stráž. Pohraničníci za socialismu, kteří hlídali hranice socialistického tábora měli heslo NEPROJDOU!!! Je potřeba nevyhnutně činnost pohraniční stráže obnovit. Čim dříve, tím lépe. Držím palce Britům, aby se jim povedlo vystoupení z EU. Právě na britském příkladě je vidět, co je EU zač.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní27. dubna 2019 9:41
      Na tom Brexitu je vidět jak to dopadá, když se přijme nepovedený zákon o referendu. To mají v té Británii, že výsledek referenda není pro vládu závazný. Tak kolem toho dělají šachy, vyvolávají hrůzu a nejspíš to ukončí opravným referendem (protože v Británii je přeci demokracie, která plní vůli lidu). P.K.

      Vymazat
    2. 9:41 Nechci se tedy nějak slepě někoho zastávat, ale např. paní Jourová v otázce dvojí kvality potravin jednoznačně nemlčí. Co se týče masa z Polska, tak ministerstvo zemědělství taky nemlčí, to je potřeba říct. Kromě toho, pokud bychom vytvořili jakousi Slovanskou unii, ve které by byli i Poláci, pak je předpoklad, že by se k nám z Polska vozilo masa ještě více. Kromě toho v jedné "unii" v čele s velkým bratrem Ruskem jsme už byli a taky to nic dobrého nepřineslo.
      A zadrátovat opět hranice, to byste si nejspíše nepřál ani vy sám, ne?

      Vymazat
    3. Anonymní27. dubna 2019 10:28
      Máte pravdu, pod Ruskem jsme již byli a nebyli jsme spokojení. Pohrdali jsme jimi, u nich měli horší životní úroveň, než u nás. Pod Západem jsme nyní a také nejsme spokojeni. Vyžírají nás, udržují zde nižší životní úroveň a pohrdají námi. Je to jisté zjednodušení, které nechává stranou státní zřízení, ovšem naše identita se neztotožňuje ani s tou širou Ruskoasijskou, ani s koloniální Západoevropskou. A v této pozici, je většina států střední Evropy. Rozum velí spojit se a oprostit se od poručníkování jak Západu, tak Ruska, ale vést vůči nim společnou nezávislou středoevropskou politiku. Polsko bych považoval spíš za severní, než za střední Evropu. Také jejich historie se vztahuje k Litvě a dalším severovýchodním státům. S Polskem nás spojuje pouze Slezsko, které bylo součástí zemí Koruny české. P.K.

      Vymazat
    4. P.K. No, pokud byste z té "většiny" států střední Evropy vyřadil Polsko, pak letmý pohled na mapu říká, že by nás tu moc nezbylo. Rakousko by něco podobného asi nezajímalo, takže ze zbylým státům "V3" (bez Polska) by se už asi nikdo nepřidal. A síla společenství CZ+SK+HU by byla velmi slabá. Z mého pohledu by dávalo smysl výrazně sjednotit a posílit vliv V4 v dnešní podobě. Ale i zde jsou zájmy jednotlivých států rozdílné. Samostatné vystoupení z EU a zadrátování hranic bez plánu co dál je z mého pohledu sebevražda.

      Vymazat
    5. Anonymní27. dubna 2019 11:53
      Přístup Rakouska je nejspíš dost důležitý. Dokud bude Rakušany chránit a dávat jim nějaká privilegia současná neutralita, tak se do toho nejspíš nepohrnou. Mohla by je pohnout islamizace, ale islamizované Rakousko, by zase byla zátěž pro nás. Ale možná bychom mohli počítat s některými balkánskými státy.
      Ale máte pravdu, že to Polsko a jeho 40mil, by tomu projektu dalo větší váhu. Zde je problém jeho hysterická protiruskost, takže nevyvážená zahraniční politika. Oni si hodně moc přejí, být Západem. To se jim samozřejmě nemůže povést, ale sloužit mu hodlají oddaně. P.K.

      Vymazat
    6. P.K. Rakousko si poradí, o islamizované Rakousko nemám strach. A zátěž pro nás bych v tom neviděl. To, co imigrantovi poskytne Rakousko, to my mu nikdy dát nemůžeme. A oni to dobře vědí.
      A s balkánskými státy bych asi úplně taky nepočítal. Jako čekatelé na členy EU (případně jako čerství členové EU) se určitě těší na štědré dotace z unijní kasičky. Tam se nějaký přesun do protiunijního bloku čekat nedá.

      Vymazat
    7. A jak by se vám líbila unie V3 (bez Polska), Rakousko, Slovinsko, Srbsko, Makedonie, Řecko-
      Chorvatsko vynechávám, ustašové jsou děsně protisrbští a připoutáni k Německu.

      Vymazat
  3. Pokouší cenzurovat? To je teprve začátek! Buď to vezmou natvrdo diktátem, nebo se jim to ideologicky a politicky rozpadne, a budou tasíce eu-zaměstnanců, doma i v Bruseli, bez práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vvenc Přesně tak pokud podlehneme tak tu zavedou takovou diktaturu o které se většině nesnilo.

      Vymazat
  4. Senátor Kubera ....Srdečný pozdrav ze Šanova u Teplic. Už to začíná i u nás - zajeďte se tam podívat.

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud chcete ovládnout cizí stát a vytvořit z jeho obyvatel armádu proti "nepříteli", musíte uspořádat majdan, svrhnout vládu a dosadit vůdce. To docílíte tak, že rozvrátíte státu hospodářství, naděláte dluhy a třeba dovezete imigranty. Spokojené lidi na majdan nedostanete. Je jedno, zda tento postup nazýváte fašismem, nebo demokracií. Je na tom něco nepochopitelného?

    OdpovědětVymazat
  6. Video už je smazáno! Doporučuji ukládat raději zde https://rutube.ru/ a rád bych toto video shlédl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Video normálně běží a ty jsi idiot, který neumí používat internet

      Vymazat
    2. Pán není idiot, ale asi mu to nešlo. Mně to funguje. Nicméně, pokud na uvedeném webu fungují videa bez omezení, proč je nesměřovat tam?

      Vymazat
    3. 13:58 V čem se vás ten člověk nějak dotkl, že jste na něj sprostý? Nebo používání vulgarit berete jako běžný komunikační prostředek? V takovém případě je spousta jiných webů, kde si to můžete užívat. Tady na NR jde spíš o myšlenky a názory.

      Vymazat
  7. Už aby to bylo!

    https://cz.sputniknews.com/nazory/201904269737334-slovensky-expert-okomentoval-macronovo-prohlaseni-o-zmenseni-schengenskeho-prostoru/

    OdpovědětVymazat
  8. Za jedinou možnost bezpečné existence slovanských národů je přimknout se k slovanskému etniku. Nám Slovanům neprospívá spojenectví s anglosaským nadřazeneckým společenstvím, které se k Slovanům tváří jako lepšolidé. Rusko je dnes moderní stát a rozhodně ve větším pořádku než islamizované a multikulturně zmanipulovaná Francie či Anglie. USA to už je vůbec směsice neidentifikovatelných ras, které neví o co jde. Tam uctívají pouze dolary a o ostatním světě nevědí. Rusové nás zachránili před fašismem, Rusové jsou nejmírumilovnější národ na planetě a také nejkompatibilnější a nejstabilnější ve svém celku. USA, to je nejzločinnější stát na světě, který více jak 200 let terorizuje a masakruje svět. Je to dáno samozřejmě vedoucími představiteli a takoví, jací jsou v čele USA dnes nepřinesou světu nic dobrého než katastrofu. Ať žije ruský národ náš nejbližší spojenec a přátelé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad h - 16:45 - globalisté nejsou Amerika, ale až do Trumpa pro ně jako globální hegemon Amerika fungovala, Americe došly vnější zdroje, musí mobilizovat vnitřní a je u Vás perestrojka, včetně zabránění migraci (programu Obamovy administrativy).

      Vymazat
  9. Bylo by moc fain, kdyby jsme si mohli nekdy vymenit informace a nazory na BEZDOMOVETSTVI. Prestavam nekterym vecem v Cesku rozumet a americti turiste , kteri byli v Praze se me casto vyptavaji ! Ja jim nemohu odpovedet.

    Pri me minule navsteve v nemocnici americke sestricky a doktori me dali mnoho otazek ohledne Prahy a ja jsem polovinu NEvedel. Piste o vsem ! Nektere vase prispevky jsou prehozeny do anglictiny a predneseny na schuzi tech Republikanu, kteri maji o Evropu zajem !
    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ti Honolulu několikrát vysvětloval, že toto není volná "drbárna". Právě kvůli kecům mimo téma jste mazán "strašným Dvořákem". Proč si nezaložíte svůj web, provozujte ho ve Wordpresu, je to zdarma, výborné, diskuze na mnoho způsobů možná. Tady budete stále narážet, budete mazán, na oplátku budete sprosťačit, proklínat všechny "hurvínky", nadávat, a kruh se opět uzavře, budete mazán.
      Osobně rád se do vaší diskuze zapojím. Jestli to lidi v USA bude zajímat a budete méít návštěvnost, pak můžete vydělat i docela slušné peníze za reklamu.


      Přítel z Prahy

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. 20:35 - to byl hlas z lidu !

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat