Reklama

.

.

úterý 16. dubna 2019

Jsou bratři Mašínové teroristé?

Svázaný a podřezaný strážmistr SNB Jaroslav Hozátko (28),
Čelákovice, 28. září 1951.
diskutující Asfalt, Třešeň a MaB
16. 4. 2019  Ostrov Janiky
Na webu Ostrov Janiky proběhla diskuze o hodnocení trestného činu bratří Mašínů.  Uvádíme jako podklad pro další diskuzi:



Asfalt napsal: „MaB, Vitta se vás ptal, kdo rozhoduje o tom, zda jde, nebo naopak nejde o čin teroristický a je pak proto možné podle vás střílet. Můžete odpovědět?
Bratři Mašíni objektivní stránku teroristického činu naplnili zabitím pošťáka atd., subjektivní stránku politickým úmyslem. Jsou tedy Mašíni podle vás a vaší definice teroristé a je třeba Topolánka, který je za tento čin vyznamenal, trestně stíhat za projevení sympatií k pachatelům trestného činu? Nebo jsou Mašíni podle vás a vaší definice hrdinové a Topolánka je třeba poplácat po rameni? Jaké je odůvodnění vašeho názoru?“

Tresen napsala: „Skutková podstata činu Josefa Mašína, který měl za následek smrt pokladníka Rošického, je docela obyčejná loupež. Skupina chtěla získat peníze na podplacení strážných v Jáchymově, kde byl vězněný Ctirad Mašín.
Pokladník při přepadu vozu s penězi vytáhl pistoli a při potyčce o ni byl Josefem Mašínem zastřelen.
Účelem akce rozhodně nebylo zastrašování civilního obyvatelstva a neodpovídá mu ani jiný znak terorismu.
Za teroristický čin se nedá označit ani další smrt, kterou mají Mašíni na triku, a to podřezání strážmistra při přepadu stanice za účelem získání zbraní. Byla to jistě chladnokrevná vražda, ale když se budeme držet všeobecného chápání slova terorismus, pak je jasné, že ani tady se použít nedá, ani po stránce objektivní, ani subjektivní.
Topolánka po ramenou za mašínovské vyznamenávání nepoplácávám, jen chci uvést, že Asfaltovo vnesení Mašínů do debaty o tom, jak Francouzi čelí terorismu, považuju za nesmysl.“
MaB napsala: ad Asfalt – Pokud jde o bratry Mašínové, k vyjádření jsou tu mnohem kompetentnější než já.
Jinak ve Francii zaměstnává boj proti terorismus mnoho odborníků a vynakládají se na něj ohromné prostředky.
Vláda dokončila právní arzenál a zavedla posílení zdrojů a personálu policie, soudnictví, armády a zpravodajských služeb.
Byl vypracován komplexní plán 80 opatření na boj proti radikalizaci, včetně vytvoření centra pro reintegraci.
Důležitá je mezinárodní spolupráce, výměna informací, registrů. Po 5 letech diskusí a několika útocích na evropské půdě by měl také záznam ùdajů podle jmenné evidence cestujících (PNR) usnadnit odhalování a sledování tras potenciálních teroristů.
Jsou různé stupně ohrožení a podle toho se přizpůsobí strategie.
Kdy se může střílet a taky střílelo, jsme bohužel viděli, povel k tomu dává zpravidla nadřízený, ve vojenské hierarchii je pak nejvýše prezident.
Pokud voják střílí v sebeobraně, rozhodnutí záleží samozřejmě na něm.“
* * *
Dodatek: Český voják je souzen za terorismus, kterého se měl dopustit při svém pobytu na Ukrajině.
Obžaloba jej viní, že se účastnil ostřelování a „bojové činnosti ve snaze způsobit protivníkům Doněcké lidové republiky, zejména občanům Ukrajiny, zranění či smrt“.
Doněcká lidová republika funguje na vojensky okupovaných částech území Ukrajiny a z pohledu českých zákonů jsou proto násilné akce proti Ukrajině teroristickým útokem.
Domnívám se, že podle této logiky (= násilná akce proti legálně existujícímu státu) bratři Mašínové samozřejmě teroristy jsou. A myslím, že tehdejší Československo uznával celý svět.


* * *
Pozn. red. Nové republiky: Bratři Mašínové i jejich spolupachatel Milan Paumer se ani po letech za vraždy nevinných civilistů a svázaného policisty neomluvili ani neprojevili lítost! Jejich sestra jakbysmet.
Podpořte nás v boji za svobodu a proti cenzuře internetu, kterou se postupně snaží budovat velká media napojena na vládnoucí elity!!
Jsme vděční za příspěvky v jakékoliv výší, i jen občas. Slibujeme, že prostředky plně využijeme v boji za Vaši a naši svobodu informací a názorů, které se EU elity a na ně napojení slouhové snaží potlačovat a tajit! 

Předem moc děkujeme. Společně zvítězíme a ubráníme se!

Číslo účtu: 2300736297 / 2010, Fio banka a.s., Variabilní symbol: 003
Ze zahraničí: IBAN: CZ5420100000002300736297 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

64 komentářů :

  1. mašínové jsou dodnes NEPOTRESTANÍ vrazi jejich odchod z ČSR byl doprovázen zlodějnou a vraždami takže jedině provaz je očistí !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím jestli teroristé, ale bezcitní vrazi určitě.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby to bylo možné, tak nejdřív pověsit jako chladnokrevné vrahy a teprve pak zkoumat jestli nebyli navíc ještě teroristé.
    A Topolánka zavříti s těmi, co ho přinutili vrahy vyznamenat.
    v opačném případě je hrdina každý, kdo vraždami bojuje proti stávajícímu režimu ve své zemi, neboť každý režim bude chránit sám sebe.
    A ani1989 u nás nešlo o nic jiného, než o záchranu již
    skomírajícího režimu a zprofanovaných politiků a jejich tichých sluhů. (viz životopisy jednotlivých dneších "bezpáteřníků" a seznamy spolupracovníků STB)
    Ale ovčanům to nevadí, hlavně když mají "zelené pastviny"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:23
      Dutej Topol je tak blbej, že ho nikdo nemusel nutit dát těm hajzlům vyznamenání. Já bych jim dal provaz. Kulka je pro ně vlastně jen vyhozený peníz.
      Václav

      Vymazat
  4. Znaky terorismu jejich (právní terminologií závažná) trestná činnost sice nemá, ale jde o vrahy a lupiče. Nešlo o odboj, ale o prosté loupení pod záminkou "boje proti komunismu".
    Zamindrákovaní hlupáci, kteří se chtěli vyrovnat otci a neměli na to - tak jen vraždili nevinné lidi a utráceli ukradené prachy za oblečení, motorky a po kavárnách.
    Topolánek se pak patrně dopustil trestného činnu Schvalování trestného činu dle § 365. V právním státě by mu hrozil trest vězení až na jeden rok nepodmíněně. V našem havloidním b......u mu ale nehrozí nic

    OdpovědětVymazat
  5. PS Jejich sestra dokonce dostala v "restituci" zpět rodinný statek, který jim byl podle mne po právu zabaven jako součást trestu za spáchané zločiny

    OdpovědětVymazat
  6. Ono je to jinak. Co je pro jedny hrdinství, je pro druhé terorismus. Atentát na Heydrichy hodnotili nacisté jako teroristický čin, organizátoři jako hrdinství, Češi pro tísice popravených a často zcela nevinných i dost skepticky "zda to za ten masakr českého národa stálo"! A stejné je to s hodnocením teroristických válek bohatých. Kapitál je hodnotí jako hrdinské války, rozvrácené státy a zmasakrované národy jako terorismus. A i odvetný drobný terorismus zterorizovaných národů kapitálem je hodnocen oběma stranami protichůdně. Ve věci bratrů Mašínů je to stejné: bojovali ve službách kapitálu, který je sám o sobě jen druhem terorismu a pro lidi jsou už proto teroristy, pro kapitál a jemu sloužící pražskou kavárnu = lepšolidi = střední vrstvu jsou hrdinové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vcelku lze souhlasit a to až na jednu pitomost v závěru. Pražská kavárna nemá nic společného se střední vrstvou. Ty lidi spojuje amorálnost, hlupství, jidáštství, neschopnost se uživit vlasní myslí a rukama a opovrhování vlastním národem. Se společenskou vrstvou (třídou), jakoukoli, to nemá nic společného. Je to mentální stav.

      Vymazat
    2. Zas až taková pitomost to není. Pokud pojem "pražská kavárna" označuje vrstvu lidí, které spojuje jejich zájem na upevnění současného společenského systému. Ať již z hlediska jejich prospěchu z restitucí či privatizací, z jejich postavení ve státních institucích nebo jejich lokajstvím či přímo z legalizace loupeže práce námezdních dělníků.

      Vymazat
    3. Strujci Heydrichova atentatu chteli dokazat , ze nas odpor zasluhuje pro nas povalecnou odmenu ,vyhnani germanu a samostatnost. Vyuzili vlastenectvi nasich hrdinu doma i v zahranici..Kupodivu Hitler jednal ponekud "mirne",nez napriklad s "pribuznymi" holandany a pod.
      V jine rovine Churchill pocital s vetsim vylidnenim naroda /zahynutim tech nasich nejlepsich a nejschopnejsich vudcu/,a snadnym ovladnutim zbytku po valce s dodanim jinych populaci..Pocitalo se, ze budeme Hitlerem odsunuti a ze tohle /atentat/,vec jen urychli.
      Jsme porad trnem v oku zapadu.
      Vec byla rozhodnuta a ovlivnena politickymi umysly.
      Masinove ,svymi zlociny asistovali zapadu v ovlivneni sveta ,ze narod je stale proti komunistum..A zakryt ,ze zrada spiklencu Mnichova a okupace neovlivnila nasi Pravdo-lasku k demokratum zapadu..

      Vymazat
  7. Jsou to obyčejní vrazi. Brutální, zbabělí vrazi. Podříznout spoutaného člověka je neomluvitelné. Vražda pokladníka je vraždou civilisty spáchanou čistě ze zištného úmyslu. Tím, že z nich chce někdo dělat "teroristy" se zároveń snaží dát jejich hluboce amorálním činům jakýsi "politický" rozměr. Oni měli zájem jen o sebe, "politickým motivem" se jen vymlouvají. Srovnání s vojákem na Donbasu je naprosto nesmyslné, jeho případná činnost není terorismem, ale možná nepovolenou službou v cizí armádě. V Donbas a Luhansk bojuje za slušné lidi, za jejich právo na život, za jejich svobodu ... proti nacistům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím s vámi a ještě doplním, současná námi uznaná Ukrajina vznikla pučem, tedy nezákonně. Je fašistická, ač to naši politici nechtějí slyšet. Zbytek Ukrajiny Donbas a Luhansk je Ukrajina postavená na platných zákonech. Tudíž všichni ti naši politici, co lezou Porošenkovi někam, postupují protizákonně - podporují fašismus (adorace Bandery budiž příkladem a varováním)

      Vymazat
  8. Tak mašínové jsou určitě loupežní vrazi. A Český voják co bojoval proti fašismu na Doněcku je hrdina.

    Švédsko hodlá zavést sankce proti zemím EU, které odmítají přijímat migranty:

    https://cz.sputniknews.com/svet/201904159640830-svedsko-hodla-zavest-sankce-proti-zemim-eu-ktere-odmitaji-prijimat-migranty/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, chtějí konec svého království, národa, vlajky, jazyka, zvyků oddálit o pár let. Tzn. Přeci neskončí dřív, než celá Evropa. jak by to vypadalo

      Vymazat
  9. Jiří Jírovec16. dubna 2019 11:08

    Pro odpověď se můžeme obrátit ke Švejkovi:
    "Jurajda: „Copak se smí střílet do vagónů
    Červeného kříže?“
    „Nesmí, ale může,“ řekl Švejk, „šusa to byla dobrá, a von se pak každej vomluví, že to bylo v noci a že ten červenej kříž není vidět.
    Vono je vůbec moc věcí na světě, který se nesmějí dělat, ale můžou se provádět. Hlavní věc, aby to každej zkusil, jestli se mu to povede, když to nesmí, aby to moh."

    Můžete zabít kohokoli, když to máte ideologicky vyfutrovaný. Mašínové utekli k Američanům a ti je ochránili. Politická nenávist je samozřejmě lepší důvod k zabití než obtížná tchýně.

    Na Mašínech je zajímavé, že jako skauti uměli podřezávat chřtány.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč by byli Mašínové vrazi,když Ušáci např. v My-lai a jinde, vrazi nebyli. Proti americké genocidě indiánů a po celém světě, jsou to čučkaři a břídilové. Podle práva by měli viset. Rudý dědeček

      Vymazat
    2. Je s podivem,že tito zapálení bojovníci za obnovu demokracie v ČSR neobrátili svůj spravedlivý hněv také proti své matce,byvší člence KSČ.Možná že je
      Topolánek vyznamenal za to,že nepodřízli svou
      matku.
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Zdena_Ma%C5%A1%C3%ADnov%C3%A1_star%C5%A1%C3%AD

      Vymazat
  10. Zvláště pak Ctirad Mašín byl zrůda už od dětství, fascinovalo ho utrhávání nožiček mouchám, nebo žabičkám nafukoval bříška až k prasknutí, a v podobných zvěrstvech se rochnil ten úchylnej parchant. Rodiče ho měli dát do polepšovny a pak do ústavu pro choromyslné, a zřejmě by k ničemu, co později tihle šmejdi právě pod taktovkou Ctirada Mašína provedli. A Topolánek by měl být v novém režimu ( protože tahle senkrůvna už nevydrží dlouho) pověšen za schvalování zločinů těch zrůd - doufám že pozůstalí po obětech těch úchylných vrahů mu to spočítají.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou to sadistické kurvy a ti, co je vyznamenali jsou úplně stejné kurvy!!!! A ty blbečku 12:48 jsi bezcenný celý:)

    OdpovědětVymazat
  12. Mašíni jsou v první řadě hovada, pak vrazi. Každý kdo je glorifikuje je bezesporu mentálně na stejné úrovni.

    OdpovědětVymazat
  13. Vrahem je je člověk VŽDY, když usmrtí jiného člověka!!!
    Výjímkou je pouze bezprostřední SEBEOBRANA.

    To jen "POLITICKY KOREKTNÍ" k romuto ohavnému činu přiřazují nějaké (ušlechtilé?) cíle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13.23 Vrah je ten, kdo úmyslně usmrtí, nebo ten, kdo zabíjel jako voják na rozkaz, jestliže jeho strana byla poražena.

      Vítěze nikdo nesoudí, toho přeci zahrnují poctami. Proto má vítězství mnoho otců, kdežto porážka je pokaždé oboustranný sirotek.

      Odměnou pro poražené jsou provaz, kulka, lágr, doživotní lustrační omezení občanských práv... jako štěstí se bere zapomnění; zalézt do vysoké trávy a pěkně se skrčit... teď zkoušejí stále odhalovat a soudit - již navestusislinty nad hrobem z Druhé světové, vybombardované Srby - zatímco zločinci kteří je bombardovali a soudili dosáhli povýšení a odměn.

      Pokusme se si představit, co by "kavárna" hlásala o Heydrichovi a o Hitlerovi, a co by "hlásaly dějiny", kdyby Němci vyhráli válku...

      Vymazat
  14. Bratři Mašínové a spol. jsou čelnými představiteli Pravdy a lásky, proto si zasluhují láskyplné zacházení podle vzoru Tupolánek! Ještě by to chtělo přidělit pořádné důchody od Babičoka a bude to v cajku. Rozorání hřbitova a v Ďáblicích je už jenom takový drobný dárek navíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není míru pod olivami, jak říká na konci přestřelky Ján Procházka.

      Mislim, že Mašíni nechal bolševik uniknout jednak kvůli Třem králum a druhak že je poslal do stejný speciální vojenský školy jako Havli.
      Vicvičil z nich všehoschopný vrahy.
      Zatimco dutý Topol hučí jen když mu stojí.
      Nevratná minulosť.

      Vymazat
    2. 15:06 Mislim, tedy jsem. Vicvičen jako Havli. To se nedá číst, nic ve zlém. V.J.Horák

      Vymazat
    3. Ani vdobrym.
      Co nemůžete číst, milý V.J., to nečtěte.
      Já to tak stále dělám.
      Uvidíte, jak se vám ulevý.

      Vymazat
  15. No,co se toho idiota Topolánka týče tak toho by měl někdo konečně opravdu poplácat, ale důkladně.

    OdpovědětVymazat
  16. KONKRÉTNĚ - v nedávné době jsem byl v Muzeu Policie ČR v Praze a několikrát jsem byl překvapen a potěšen. Například ohledně Mašínů - podřezaný strážmistr tam má svou vývěsku jako policista, co zemřel při službě. Na náš dotaz, co tomu říkaj sluníčkáři nám bylo sděleno, že Policie je apolitická a je jí úplně jedno, jakou ideologií nebo náboženstvím se kdo hájí. Z pohledu zákona se jednalo o předem připravenou vraždu, provedenou organizovanou skupinou týznivým způsobem. Tzn. ve všech inteligentních státech vyjímečný trest. Jinak pro blbečky, teří tvrdí že se jednalo o "válku", tak za války se za vraždu svázaného zajatce staví ke zdi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za války se střílí, podřezává nebo škrtí, dle zbraně. Esenbák byl nepřítel, vrah a bolševická svině, která patří na jatka. Bratři Mašínové patří k tomu nejlepšímu, co v této debilní zemi vzniklo. Zcela podporuji jejich rehabilitaci a jen lze litovat, že nedokázali pobít víc režimních bolševických slouhů.

      Vymazat
    2. Ad 17:25 - např. "esenbák, nepřítel, vrah a bolševická svině" - strážmistr Kašík zastřelený Mašiny v Chlumci nad Cidlinou byl věřící člověk, kolegové mu říkali "kudrnatý Ježíšek", člen Lidové strany, pak socialistické...
      - další "esenbák, nepřítel, vrah a bolševická svině" byl bezpartijní strážmistr v Čelákovicích, svázaný a podřiznutý, což je těžký zločin i za války
      - a další "esenbák, nepřítel, vrah a bolševická svině" byl bezpartijní pokladní Kosovlisu Hedvikov, kterému ukradli výplatu pro celou fabriku.

      Všechno to byly loupežné vraždy - za utržené peníze si Mašini a jejich "spoluojovníci" kupovali tu nábytek, tu trubky na vodovod atd. Ani koruna na "odboj".

      To, že bojují proti komunistům mohl tehdy říct každý gangster. Např- vrazi vojína Šmatlavy. Nakonec skončili jako padělatelé peněz. Také gangsteři a děsní "odbojáři".

      Mašíni, nebyli nic jiného, než gangsteři s kecama o odboji.

      Mašíni ani jejich povedené sestřička nikdy nelitovali nevinných obětí, nikdy se pozůstalým neomluvili. Prostě 3 zvrhlá individua.

      Vymazat
    3. 17:25 Sám potvrzuješ, že jseš debil, když jsi se narodil v této debilní zemi, navíc jsi nechutné a sprosté prase. V.J.Horák

      Vymazat
    4. A k jakému druhu sviní patříš ty, anonyme 17.25? Evidentně jsi sadistická, úchylná zrůda, jenom to,cos napsal, je sadistický svinstvo. Doufám, že bydlíš v kanále s krysami.

      Vymazat
    5. Mašíni jsou VRAZI a všichni,kteří podporují jejich činy ,jsou stejní gauneři ve jménu lásky a pravdy!

      Vymazat
    6. Václav Dvořák 16. dubna 2019 18:17

      Zde se musím zastat svého přítele BOJOVNÍKA p. Mgr. Váška Dvořáka s jeho názory zde, naprosto souhlasím a dovolím si jej podpořit, tímto mnou uloženým "Svědomí HRDINŮ (?)" na ČT neodvysílaným (!) dokumentem / krátkometrážním 29-min, od rež. Miroslava Kačora pod videem jsou recenze:

      „Wacoslav1 ****
      Jestli už chcete vidět pořádnej dokument který vás zahrne především fakty na téma bratří Mašínů ...“

      Zde:
      https://uloz.to/!xXIyetQMAxpi/svedomi-hrdinu-dokument-rezisera-m-kacora-2008-je-pohledem-na-treti-odboj-zakernych-vrahu-masinu-vaclava-svedy-a-zbynka-janaty-a-milana-paumera-ocima-obeti-lidi-z-obce-i-predsedy-senatu-ct-odmitla-most-objektivity-ts-avi-flv-mkv?showDialog=1&_fid=apcyapcy


      Vložil nespoutaný rebel, Ramón!


      Ps. BLAMÁŽ BRATŘI MAŠÍNOVÉ V USA: Radek Mašín
      Topolánkův a Vondrův adept na Státní vyznamenání,
      když to neprošlo, díky hlasům z Kalouskovo KDU-ČSL,
      obdrželi od těchto výše jmenovaných pánů,
      Medaili Za Chrabrost. Předanou Mašínům přímo v USA ... ?!

      Vymazat
  17. Jinak proč jsou Mašínové taky trochu prosazovanější, jako synáčci hrdiny chodili na předurčené gymnasium v Poděbradech. Jejich spolužáci byli nějací Havel a Forman.

    OdpovědětVymazat
  18. Pro mně jsou Mašínové odporní vrazi, mohou se zašťiťovat čím chtějí, jejich zbabělé podřezání svázaného člověka je staví na roveň islamistů. Ti také bojují za svá práva a svobodu. Mašínové jsou horší, protože v naší kultuře je podřezání svázaného člověka něco obludně vyjímečného a svědčí to o jejich bezcitnosti. Jejich zpupná sestra, která čas od času vypouští svoje odpudivé názory do světa, dokresluje co je to za rodinu. Žádné svědomí, žádný soucit. Topolánek se k těmto lidem sám přihlásil a tím na sebe ukázal. Kdyby se rozkrájel, nebude už nikdy mít možnost předstírat, že je vlastencem. Je zaprodancem politického zadání za jakoukoliv cenu. Prý "chlap s gulama", pro mně zlá loutka vlastního prospěchu.

    OdpovědětVymazat
  19. Mašínové? Pověsit a nedebatovat.

    OdpovědětVymazat
  20. Pohrobkům mrzké lůzy, která u nás po uchopení se moci vládla rukou krvavého teroru, kteří tady mektají něco o zákeřných vrazích na základě soustavného vymývání mozků (vyhnaných na špekáčcích v akci a laciné tlačence) Rudým právem a neČT, bych zde rád sesumíroval výsledek teroru mrzké lůzy: V letech 1948-1967 bylo za politické delikty odsouzeno 38000 občanů, trestními komisemi národních výborů v letech 1948-1952 dalších 32000 občanů, při kolektivizaci zemědělství bylo odsouzeno nebo internováno na 35000 rolníků, z politických důvodů bylo odsouzeno nebo internováno 15000 živnostníků, do táborů nucených prací bylo posláno 186000 osob. V letech 1948-1967 bylo popraveno, zavražděno, "zastřeleno na útěku", umláceno při výsleších, "zemřelo ve výkonu trestu" celkem 15726 mužů a žen. Proti této hrůzovládě se postavili mladí kluci, stejně jako mnozí jiní v odbojových skupinách, hrdinové a synové hrdiny generála Mašína z odbojové skupiny Obrana národa, který byl popraven nacisty. Nutno ještě podotknouti, že Mašínům při jejich dramatickém útěku do Západního Berlína fandila valná část národa (tedy mimo přiznivce a členy mrzké bolševické lůzy, která tady vraždila, zavírala a loupila).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďit by, vy Mrskej Jůzo tady krz mrtvoly ani nešlo jít po Vácslaváku.
      Nevim, že by při lovu na volkspolicisty byly zřízeny fandící sektory, možná v NDR, kde se všechno přehánělo.
      Vám nelze než přát setkání se skutečnými Mašíny, až byste si nesl domů výplatu.
      Duté blby jako vy, Dalík a Topol je potřeba izolovat, aby nemohli škodit.
      Podpalováním katedrál.

      Vymazat
    2. Ad 16:48: Ale to pořád nic není proti genocidě 160 milionů Indiánů a 15 milionů černochů lovených a žijících v otroctví. A to nejsou čísla vycucaná z palců Mašínů. Co když se bude nějaký Američan za ty zločiny mstít na USA policajtovi nebo pošťákovi a pak uteče k nám: budeme ho slavit jako hrdinu nebo ho máme vydat soudům do USA?

      Vymazat
    3. Ad 16:48 - Mašíni a spol. si vraždami opatřovali zbraně, střelivo a peníze. Ale místo "odboje" si za naloupené peníze kupovali soukromé věci - nábytek, oblečení, trubky k vodovodu atd. Takže co?

      Na jedné straně gangterské vraždy, na druhé straně jen kecy o odboji!!! A vy jim to baštíte.
      Nejste náhodou vůl?!

      K.

      Vymazat
    4. Film režiséra Miroslava Kačora natočený s pozůstalými po zavražděných rukou bří. Mašínů Česká televize odmítla promítat. Takhle se vytváří "pravda" - cenzurou nepohodlných informací.

      Když nemohl odpromítat svůj dokument "Svědomí hrdinů", vydal o tom Kačor knihu "Svědomí ´hrdinů´"

      Loni v březnu pan režisér Miroslav Kačor zemřel. Čest jeho památce!

      Vymazat
    5. Jak říkal pan Werich, "vůl zůstane volem a pařez pařezem". Rudý dědeček

      Vymazat
    6. Zatímco "disident" Havel měl jako jiní podobní komoušema vytvoření "opozičníci" fešácký kriminál, ti opravdoví antikomunisti byli persekuováni. Západ Bohužel tento nastrčemý disent přijal jako opravdový. Pokud by v ČR zvítězila doopravdy kontrarevoluce, nebyl by dnes u moci ani Zeman ani Bureš! Ale v ČSSR se nemohl stát prezident někdo, kdo nebyl pod kontrolou a kdo by začal provádět skutečnou antikomunistickou deratizaci. Vždyt’ by ho možná ještě ten den, a to všemi prostředky, odstavili! Díky množství kolaborantů, co drželi rudé fangle, aby je pak za pár měsíců měnili, stejně jako prezentované názory… bylo to divadlo, stejně jako 17.listopad, jen mnozí herci a stafáž byli oklamáni, stejně jako diváci. Další pokračování dějství bylo např., jak Kocáb zařídil odsun sovětské armády. Má asi zázračné schopnosti. Stotisícová okupační armáda se celá, včetně nejvyššího velení v Moskvě, z Kocábova vystoupení vyděsila… To je asi stejně uvěřitelné, jakože soudruh Zeman svým opileckým projevem zařídil, že do Česka neproudí tolik migrantů, jako do západní Evropy… a dokud budou blbci ve své většině věřit mediálním a politickým báchorkám, a to pořád těch samých rudých xindlů tyu lŽIDavida s lŽIDvořákem, tak se tu nic nezmění…

      Vymazat
    7. oprava: typu

      Vymazat
  21. 18:27
    Naprosto scestné, nepravdivé a hloupé. Doporučuji něco si o tom přečíst, ale ne Blesk a podobné "zdroje".

    OdpovědětVymazat
  22. Odboj proti nacistickym i komunistickym vrahum byl spravny a uslechtily.
    Tento smrduty, nacisticko-komunisticky platek nema pravo jmena clenu rodiny Masinovych ani vyslovit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 21:37 - Jste špatně informovaný/á nenávistný/á primitiv, který si neumí dát dohromady 1+1.
      Mašíni byli podle všech známých faktů pouhými loupežnými vrahy.

      Když to nejste schopen / schopna pochopit, a podsouváte nám i našim čtenářům svoje nesmyslné a urážlivé projekce, tak sem do diskuze už nelezte. Svým slovním hnojem jen urážíte lidi, kteří dokáží samostatně myslet!

      Vymazat
    2. Pisatel/ka je zřejmě mdlého rozumu, jinak by se nemohl/a takto vyjadřovat. Hoďte na ni/jej síť !

      Vymazat
    3. Václav Dvořák 16. dubna 2019 22:02

      https://uloz.to/live/!4UQMPkKMs/havel-to-byl-kreten-pestovanej-stbakama-vzkazuje-radek-masin-cechum-z-usa-avi

      Vymazat
  23. Kdybych byl příbuzný toho pokladníka, sejmul bych alespsoń jejich sestru, to myslím smrtelně vážně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. @ 16. dubna 2019 22:05
      Za co ona může? Navíc psychopatům takhle nelze ublížit.

      Vymazat
    2. Já být příbuzným některé z obětí, tak si spíše zajedu přímo pro ně.

      Vymazat
    3. 22:05
      A proč stárou bábu nad hrobem. Když jsi takový hrina co takhle sejmout dutého topola ?

      Vymazat
  24. No ono kromě všeho jiného na to "hrdinství a statečnost" těchto kriminálníků poukazuje i ten fakt, že potom v usa nastoupili do armády jen na tak dlouho, aby dostali občanství a celej "třetí odboj" jim byl najednou ukradenej...

    OdpovědětVymazat
  25. Vraždy Mašínů a spol. nebyly osamocenými akty "obyčejných" trestních činů, hrdelních zločinů. To už byla "jen" eskalace jejich snažení. Vraždám předcházely sabotáže, zapalování zemědělských usedlostí a uskladněného materiálu (např. sláma). Oni opravdu chtěli tímto terorem vyprovokovat něco jako protivládní povstání. Domnívali se, že se k nim někdo přidá. Co jiného jsou vraždy muslimských extremistů ?! Tihle jsou také extremisty ! A kdo se s nimi "bratříčkuje", spadá jasně pod §§ trestního zákoníku. Mašínové a spol. měli dostat provaz ! Dnes to již nejde, tedy doživotí bez možnosti podmíněného propuštění. A jejich podporovatelé ? Zákon pamatuje i na Topolánka !!

    OdpovědětVymazat
  26. Oslavovat a vyznamenávat Mašíny může jen darebák anebo hlupák.
    Morave

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za darebáka bych napsal HAJZL a hlupák by to neudělal ani kdyby mu rozmlátili hubu.

      Vymazat
  27. A nebo je hanobit může pouze debil????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanobíme je všichni, kteří opovrhují loupežnými vrahy.

      Vymazat
    2. Václav Dvořák 17. dubna 2019 11:05

      https://uloz.to/live/!dAIN2jLUFU1y/vaclav-havel-pane-prezidente-jarek-nohavica-mp4

      Vymazat
  28. Film Miroslava Kačora Svědomí Hrdinů je ke shlédnutí na
    www.youtube.com
    Je tam (přes tamější vyhledávač) dvakrát.

    OdpovědětVymazat
  29. teroristé,sprostí vrahové.Není co dodat.

    OdpovědětVymazat
  30. Možná se brzy dozvím, že Mistr Jan Hus byl Putinúv agent, který měl narušit západní rit křesťanství ve prospěch východního.

    OdpovědětVymazat