Reklama

.

.

neděle 21. dubna 2019

Přestože kosovští Albánci vypalovali srbské kostely, Západ jim „tleskal...“

Jaromír Petřík
21. 4. 2019  jaromirpetrik
Západní svět vyjadřuje pohnutí a lítost nad požárem chrámu Notre Dame, kde vznikl požár zřejmě nešťastnou náhodou. Stejný západní svět toleroval řádění kosovských Albánců, kteří ÚMYSLNĚ vypalovali srbské kostely před 20 roky. Na tomto videu je zachycené barbarské řádění kosovsko-albánských muslimů, kteří kromě brutálního vraždění Srbů vypalovali srbské křesťanské kostely: youtube.


A slyšel snad tehdy někdo slovo kritiky tohoto úmyslného barbarství od nějakého západního politika?

O úmyslném ničení a vypalování srbských pravoslavných kostelů mlčel a mlčí nejen celý západní svět, ale i celý západní mainstream jako na povel („někoho“), takže informací je velmi málo, něco tedy zde: https://radiozurnal.rozhlas.cz/ozveny-dne-18-3-2004-6262538

V případě Notre Dame však západní politikové s „pózou mistrnou zkoušejí zabrečet,“ jak zpíval kdysi Karel Kryl a předhánějí se ve svém pokryteckém vyjadřování soustrasti Francouzům.

A ještě se diví, že muslimové požár chrámu Notre Dame oslavují: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/notre-dame-pozar-socialni-site-twitter-buzzfeed.A190416_144628_zahranicni_lesa

Tak těmto západním politikům doporučuji, ať se podívají na video, kde jsem dal odkaz, ať vidí kosovsko-albánské muslimy, jak ničí srbské křesťanské kostely v kosovské Mitrovici, Prizrenu, Prištině, Srbici...

Od července 1999 bylo v srbském Kosovu kosovskými Albánci zničeno a vypáleno mnoho kostelů a církevních staveb a památek (stáří mnoha z nich se příliš nelišilo od stáří chrámu Notre Dame). Na videu je uvedený počet 236.

Takže, pokud mám mluvit za sebe, tak požár v chrámu Notre Dame je políčkem nadutosti západnímu světu, který se ohání demokracií, morálkou a mezinárodním právem, které však její současní představitelé přivedli doslova k „bankrotu.“

USA si totiž potřebovaly na tomto srbském území vybudovat velkou vojenskou základnu Bondsteel za jakoukoliv cenu...https://cs.wikipedia.org/wiki/Camp_Bondsteel Proto v případě ničení srbských křesťanských kostelů to mlčení...

Takže, ať se západní politikové podívají do nitra svého černého svědomí a laskavě mlčí o svých slovech „účasti“ v případě ničivého požáru v Notre Dame, když už mlčeli v případech ÚMYSLNÉHO ničení srbských kostelů a kulturních památek a oběti odsoudili jako viníky, čímž de facto „tleskali“ žhářům srbských křesťanských kostelů a památek!

Vzhledem k tomu, že byl tento blog adminy stažený z důvodů nedostatečného odzdrojování, dodávám další zdroje o ničení srbských kostelů a náboženských památek kosovsko-albánskými muslimy:

Tady je prvni odkaz, ale piše se tam "jen" o 50 vypálenych kostelech.https://www.kosovoonline.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=209%3Anecenzurovne-obrazy-z-djin-kosovo-a-metohije-zavr-&catid=61%3Aarhiv&Itemid=140&lang=cs

Wiki piše o 155 zničenych https://en.wikipedia.org/wiki/Destruction_of_Serbian_heritage_in_Kosovo

Zde jsou fotografie více než 100 zničených kostelů, klášterů a náboženských památek včetně mapek s podrobným popisem: :https://www.google.com/search?biw=1301&bih=616&tbm=isch&sa=1&ei=rjq6XOm5J5PgxgPF4J3YAQ&q=destroyed+churches+in+kosovo&oq=destroyed+churches+in+kosovo&gs_l=img.3...28693.37960..38361...0.0..0.194.3705.0j28......1....1..gws-wiz-img.......35i39j0j0i67j0i30j0i19j0i5i30i19j0i8i30i19j0i5i30j0i8i30.U3lkshcK_zw

63 komentářů :

  1. Přesně tak pokrytectví to je základní vlastnost západních politiků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pro nás tragédie, ale současní západní politikové nás opakovaně přesvědčují, že máte pravdu.

      Vymazat
    2. Je dobre vedet tohle :: Krestanstvi je jedno nabozenstvi , kde zena predevsim clovek . Ty dve nebo tri "nabozenstvi" na Strednim Vychode .
      Predevsim Islamismus a take i jeho privrzenci a fanatici v EU , clenove vlad a organizaci povazuji zenu za neciste podradne zvire /s hodnotou nekolika kusu dobytka !!, nebo treba islamista manzelku proste vyhodi z domova, to je tam normalnim zvykem/...Lesby a homosexualove zeny nenavidi /Merkel, Macron,atd./ a vedou proti nim nelitostny boj zvany feminismus ,za totalni zotroceni!!

      Vymazat
  2. Můžete podrobněji popsat, co je to"západ"? To je stejný problém, jako když píšete Američani. Proč nenapíšete, odkud ti živočichové pocházejí? Hlavně jim neříkejte Židé, ti byli oběti. Nedovedu si představit, že by Rusové pro Židy byli současní hlavní nepřátelé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domnívám se, že pod termíny "Západ" nebo "Američené" chápe 99% lidí totéž.
      Západ - země spadající do sféry vlivu USA, včetně USA samých, většinou začleněné v paktu NATO
      Američané - USA

      Podle čeho soudíte, že židé by neměli být uváděni jako členové jakékoli negativně hodnocené množiny? To by např. politická scéna u nás a ve všech zemích Západu byla velmi zredukována. Stejně tak oligarchů, bankéřů, zákulisních hráčů apod.

      Vymazat
    2. Prozápadní politici nejsou pokrytci, jsou ještě něco horšího. Nemají svůj názor, jen za peníze "panáčkují", to dovedou perfektně. Když mají dát peníze na dětské domovy, to nejsou, ale na katedrálu určitě něco "vyšustí".

      Vymazat
    3. pojem Židé je stejně nepřesnej jako Američané. Dosud není jasné, zda jsou Židé národ, nebo jen vyznavači náboženství, genetický výzkum původní uznání národa nepotvrdil. Různí Sefardi, Aškenázy a různé ztracné 13.kmeny (tvrdí to o sobě Gruzínci a Arménci) si navzájem jdou po krku, Izrael má problémy s rusky mluvícími židy, sionisti soupeří s Židovskými kongresy a Velkožidé Rotshield, Soros, atd to všechno potměšile povzbuzují.

      Vymazat
    4. 10:47, řekněme, že Židé v Izraeli jsou Izraelci. Nijak zvlášť se od nás neliší. Ruská a ukrajinská komunita v Izraelu prinesla i novou vzdělanou krev a nejen problémy.

      Ano, Židé, to je dost vágní pojem, který může označovat nějakou historicko-kulturní příbuznost, rodinné tradice, případně víru.

      Ty obr pijavice, co jste jmenoval, mají s těmito ostatními lidmi společného asi tolik, co my. (potměšile povzbuzují sváry :)

      Vymazat
    5. pomenovanie Žid sa prvýkrát objavilo v r. 1753 v jednej anglickej hre - ako etnika -

      Vymazat
    6. Je to přesně tak, jak píše čtenář: Západem se rozumí USA a jejich vazalové

      Vymazat
    7. 17:41 se mýlí. Co Shakespearův Šajlok? A co kronikářské záznamy o středověkých pogromech?

      Vymazat
    8. Izraelec je obyvatel / občan Izraele, tedy i palestinský Arab!!!

      Vymazat
  3. Bude se zvetsovat napeti v Evrope a bude prichazet k nasilnostem !
    A Cesi se musi zucastni boju a nebo vymrou a prestanou existovat jako narod.
    To rikaji pohledy do dejin ! Ustupovat se neda
    do nekonecna !
    To delale vlada v Pretorii pod natlakem dobroseru ! A dnes Pretorie neexistuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:46 úplně s Vámi souhlasím. Je nutné opustit NATO a EU, nebo to s Čechy jako s národem velice špatně dopadne. Je nutné se připojit e Euro-asijské unií a ke BRICSu. Jedině v tom vidím záchranu českého národa. Není pochyb, že před rokem 1989 se žilo podstatně lépe jak dnes. Jako země jsme byli soběstační a do zahraničí se vyvážely výrobky s vysokou přidanou hodnotou. Dnes vyvážíme součástky do jednotlivých výrobků a Západ z těchto součástek sestrojí výrobek a prodá ho s vysokou přidanou hodnotou. Před rokem 1989 se nemohlo stát, že nám Poláci prodávali maso z mrtvol a ke všemu ještě nakažené salmonelou,

      Vymazat
    2. Jsem zvědavý, jak taková ČLR či Indie bude respektovat americké sankce na íránskou ropu? Tady si každý už udělá "svůj" obrázek. USA neberou ropu z Venezuely, tak jí berou s Ruska.

      Vymazat
    3. pro 8,09
      Není nutné se připojovat k NIKOMU! Je nutné spolupracovat se všemi, kteří uznávají a hájí SVOBODU a to jak svoji tak i svých partnerů.

      Vymazat
    4. Ó ano, ano, Honolulu. My víme, k čemu to směřuje. Je nutno se vyzbrojit kvalitní zbrojí nakoupenou u nejlepšího zbrojíře, dobře mu zaplatit, a následně se seřadit do šiků. Až zpoza oceánu zatroubí polnice, s radostným výrazem ve tváři a písní na rtech, vyrazíme OPĚT, tak jako naši otcové a otcové našich otců, směr východ, abychom pak v široširé stepi, ležíc na zádech s ranou v hrudi, oči upřené k nebesům velebili svého Pána.

      No možná někdo bude velebit slovy: "..kurva, zas jsem se nechal oblbnout jako kokot..", ale v podstatě to vyjde nastejno.

      Vymazat
    5. 14:34 - nikdo , krome globalistu, po vas nechce, aby jste masirovali proti Rusku.
      Ja jsem mluvil o Islamu, ale zde zase chybi nekolik prispevku , takze domluva je zamerne sabotovana.

      Vymazat
    6. 18:32, Honolulu, to je moc hezké od tebe, že máš o nás takovou starost. My máme o sebe obavy taky. Jenže my musíme volit hlavně takové politiky, kteří odolají tlaku Bruselu na islamizaci země a budou stát pevně za svým. Ono to taky tak rychle nepůjde, protože Afričani jsou hlavně po dávkách a těch tady dostanou málo na pohodlný život v dostatku. I tak jich máme mnohem mnohem míň, než jich je okolo tebe. Zato máme Cikány, určitě pamatuješ. Bohužel za socíku byli ještě celkem zvládnutelní, nový režim přinesl jejich zkázu. Většina to nezvládla. Jsou to miláčkové, nechceš pár rodin k sobě? :)

      Vymazat
  4. Kdo vzpomene událostí po našem posledním převratu, kdy došlo k dobrovolné autodestrukci našeho hospodářství? Začaly štvanice na komunisty ve vedení podniků a jejich nahrazování hloupými hochštaplery, který si vychoval zdejší disent, za povzbuzování lživých západních vysílaček. Dotáhli jsme to ke stavu, kdy se z průmyslové rozvinuté země stala rozvojová kolonie a její obyvatelstvo z velké většiny mizerně placenými otroky. Už nám doma skoro nic nepatří.

    OdpovědětVymazat
  5. Kostel jako atheista chápu jako památku, odkaz našich předků, jejich víry. Každý kdo ho znesvětí, nebo zničí, je dobytek, barbar. V případě Srbska a Kosova pevně věřím, že dojde k navrácení uloupeného území i kdyby to mělo trvat věky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:26 Souhlas. Kosovo je Srbsko.

      Vymazat
    2. Přidávám se, Kosovo je Srbsko!

      Vymazat
    3. Přesně tak to chápu jako ateista i já. Kostely a náboženské památky jsou kulturním dědictvím našich předků. Jakékoliv jejich ničení považuji za barbarství. Proto mne tak vytočilo pokrytectví současných západních politiků, kteří s pózou mistrnou zkoušejí zabrečet nad Notre Dame, ale při vypalování a ničení srbkých kostelů mlčeli.

      Vymazat
    4. Pane Petříku, naprostý souhlas. Vadí mi tyjátr a zneužívání tragedií pro své zviditelnění. Nejen hořící katedrála, ale i akce Jsem Charli a různé kladení věnců, když právě toto státní elity mají šanci tragedim zabránit.

      Vymazat
  6. Samozřejmě, vše je třeba selektovat, tedy i požáry na ty co vadí a nevadí. Vždyť Kosovo bylo založeno hned z několika důvodů:
    1) rozdrobení Jugoslávie
    2) vznik islámského státu na evropské půdě, vedeného drogovou mafií
    3) výstavba největší US základny v Evropě (pod základnou jsou prý vybudovány rozsáhlé podzemní prostory - proč asi?)
    4) vznik území pro výcvik islamistických bojových skupin (Kosovo, Bosna)
    5) zřízení centra redistribuce drog do Evropy
    6) namaštění kapsy krvavé Madly a její rodiny a nejen jejich....
    To je samozřejmě něco jiného, oči se zavírají nejen před vypalováním kostelů, ale i před genocidou místních Srbů, jejichž historické území jim bylo ukradeno a předáno do rukou drogové mafie a prodejců orgánů srbských obětí - albánským islamistům z UCK.

    A požár Notre Dame? Už to, že ještě nebyl uhašen a celý svět byl ubezpečován o tom, že se jedná o pouhou nehodu ukazuje, že vše bylo úplně jinak. Souvislosti lze najít třeba v tom, že se nejednalo o první požár kostela ve Francii a symbolický je i velikonoční týden, ve který tato historická křesťanská památka hořela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako autor článku s Vámi naprosto souhlasím. Vyargumentoval jste to perfektně.

      Vymazat
    2. Súčasťou toho plánu bol aj projekt EURÓPA REGIÓNOV - nemeckého vatikánskeho a mérického! A ešte aj protiruského!Srbi ako najvernejší spojenec Ruska! Majú medzi sebou veľké účty! To Nemecko vyprovokovalo Slovinsko k protisrbským náladám a fóbiám! Nemecko PRVÉ priznalo Slovinsko - a potom to už išlo po drôte! Srbi logicky museli brániť celostnosť Juhoslávie - sú vo všetkých republikách! Lenže ten nemecký plán nevychádza - vrátil sa bumerang!

      Vymazat
  7. Petříku, tak trochu jte to popletl. To co popisujete, tak se dělo za války, kterou mimochodem vyvolal SRB, a to jak známo se dějí větší prasárny. Kolik zničil Srb památek za války v Jugo? . A co dělali rudí zločinci u nás od 50 do konce 80 let, kolik mají nasvědomí zbořených kostelu, farností, stovky ty pokrytče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Petříček nic nepopletl, ale vy to máte v hlavě zjevně celé popletené. To máte už od narození, nebo vás rodiče bili po hlavě?

      Vymazat
    2. Srbové, Vy "psací ruko", při nás stáli v 1. světové válce, stáli při nás v době Mnichovské zrady, stáli při nás v osmašedesátým, Krvavý Madle dvakrát zachránili rodinu (před nacisty a před kuomunisty)... . Zapojte hlavu ... vím, jinak se asi neuživíte, než psaním blábolů, ale zkuste ji zapojit, možná přijdete na to, jak se uživit prací a myšlením a zůstat při tom slušným člověkem.

      Vymazat
    3. 9:33, no schválně, kolik bylo těch kostelů zničených, to mě docela zajímá? Protože kostel najdete v každé dědině. Tak které lehly popelem?

      Protože pokud pamatuju, možná byly ty stavby zčásti zanedbané, ale nějak si nemůžu vzpomenout na jejich masové odstřely a likvidaci. Dokonce i ten kostel v Mostě kvůli těžbě posunuli o pár stovek metrů dál, a přitom ho mohli v klidu zbourat, jelikož do něj nikdo nechodil.

      Ani v bolševickém Rusku/SSSR až na některé barbarské výjimky, se neničily sakrální stavby. Dokonce je restaurovali.

      Zcela zničeny byly až po vpádu kulturní, civilizované, nacistické, katolické Evropy, která to brala vše plamenometem a těžkým dělostřelectvem, včetně klášterů. Spálili i dům P.I.Čajkovského, zcela zničili carský Petrodvorec, vykradli muzea a všechen soukromý majetek obyčejných obyvatel. Pochopitelně lehly všechny synagogy, ty se "utilizovaly" po celé kulturní a civilizované Evropě.

      Za komančů, a hlavně v SSSR, docházelo k znesvěcení tím, že se někdy v kostele zřídil třeba sklad civilní obrany nebo třeba hasičárna. Ale nebyla cílená masová likvidace plamenem, jak to dělala hrdinná německá armáda při postupu do hlubiny SSSR. Pro tehdejší arbitry elegantiarum, kterých bylo jen v řadách Wafen SS na desítky tisíc, zřejmě představovaly pravoslavné baziliky, časovny, zvonice a kláštery brlohy zvrácené pakultury.

      Dnes se sakrální stavby u nás využívají na to, na co byly určeny - k oslavě našeho Pána. Anebo slouží i jako muzea, památníky naší kultury.

      To vyspělá západní Evropa, kulturní a civilizovaná, narozdíl od Ruska a dokonce i od nás, dospěla opět mnohem dále, a svoje svatostánky začala prodávat. Magistráty a stát na tom dobře trhly, důvodem byly samozřejmě finance a vysoké náklady na údržbu. Takže spousta kostelů skončila jako třeba originální obydlí, nebo třeba diskohala, výrobna čokolády, sklad čínského zboží, anebo jako mešita.

      Jsme zase pozadu. Třeba takový chrám sv.Mikuláše na Malé Straně nebo sv.Barbory v Kutné Hoře, by se velmi dobře vyjímaly jako mešity.

      Vymazat
    4. bolo zničených spústa kostolov, mešít ale ani jedna synagoga - Rusko, vojnu v bývalej Juhoslávii začal Tudjman - spolu s Genscherom, a nie Srbi -

      Vymazat
    5. 17:44, no možná to bude proto, že na Kosově žily jen asi tři židovské rodiny a v Bosně jen maximálně 500 lidí židovského vyznání. Podobný počet je v Srbsku, a v Chorvatsku v podstatě Židé nežijí. Takže těžko natrefíte na nějakou synagogu.

      Vymazat
    6. 17:44 - máte špatné informace. Uveďte kostel či mešitu, která byla během válek v Jugoslávii zničena. Doložte to! Bude to zjevně nad vaše síly.

      Vymazat
  8. Vy dva chudáci, to,že za náma stál v jisté době Srb, nemění nic na skutečnosti, že rozpoutal konflikt v bývalé Jugo. s následkem 100 000 zabitých lidí. Pouze nálety spojencu zabránilo konflikt rozšířit dál a ukončilo tuto hanebnou válku SRBU.Ty vaše hlavy jsou dokonale vymleté proruskou propagandou chudáci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:49
      Vy si opravdu myslíte(máte-li vůbec čím), že zbraně albánským islamistům dodávali a všemožně je podporovali Srbové? Řekněte že ne. Že není možné, abyste byl takový pitomec.

      Vymazat
    2. 9:49 Když nic nechápu, neotvírám hubu, vygume.

      Vymazat
    3. 9:49, máte špatné informace, těch mrtvých, co Srbové zabili, bylo přesně 6 876 562 lidí. Kromě jiného vypálili 2532 mešit a džamií a 8341 katolických kostelů, 642 klášterů, 22 univerzit, 11399 muzeí, galerií a památečních míst, zničili 13 přehrad, 17 letišť, 322 vodních zdrojů, spálili 265 804 km čtverečních lesů, polí a luk, zbombardovali 14 689 měst a vesnic a spáchali holokaust na Albánce, z nichž na Kosovu a Metochii zůstalo jen 14 neúplných rodin, stejně tak po řádění v Albánii zůstala jen sotva čtvrtina tamních obyvatel. Ještě nikdo nikdy na světě neviděl takovou spoušť!!

      Vymazat
    4. Holokaust byl za Osmanské říše proveden na Srbech. Za 1sv. války zabíjelu rakušáci civilní Srbské obyvatelstvo. Existuje foto ukřižovaných Srbských žen c.k.armádou. Za 2sv. války Chorvatští ustašovci likvidovaly Srby po statisících. V koncentračním táboře Jasenovac házeli Srbské děti zaživa do pece. Mladičuv otec partyzán byl zabit na konci války ustašovci. Tak si nemyslete že si Srbové nechají srát na hlavu v občanské válce. Škoda že jsme jim nepomohli jako dobrovolníci z Ruska atd. Havel a nato nás krmili propagandou. Dnes známe pravdu. Kdy Miloš Zeman prohlási : Kosovo je Srbsko ! Kdy ?

      Vymazat
    5. 17:40 si z nás dělá legraci. Ale jako humor je to příliš černé a bez vtipu. Kosovských Albánců na jihu Srbska žilo něco kolem 1,5 milionu. Tedy všechna ta uvedená čísla o mrtvých, zničených objektech atd. jsou nesmysly.

      Navíc , na Kosovu nebyla zničena ani jedna džamije (mešita), ale zato kosovští Albánci po etnické čistce, kterou provedli v červnu 1999 a pak při pogromu na zbylé Srby v březnu 2004 ničili pravoslavné kostely jak na běžícím pásu.

      Jsou známé filmové záběry s mladíkem na střeše kostela, jak láme kříž. To se stalo v Podujevu v působnosti naší jednotky, která měla kostel chránit a neuchránila!

      Vymazat
    6. 10:43 Děkuji za vyčerpávající odpověď, ale přesto pochybuji o vašem rozumu- blbe.

      Vymazat

    7. 6:37, no ono by to ani s těmi čísly nešlo, že pane Dvořáku? Protože to by museli Srbové zničit celou Jugoslávii úplně zgruntu včetně sebe a to se jaksi nestalo.

      Vymazat
  9. 9:54 Máte to nějaké pomotané, nevím o jakách albánských islamistech mluvíte Ti co bojují v Sýrii? Prosím neurážet, to nesvědčí dvakrát o vašem itelektu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy mate evidentne problemy s pochopenim psaneho textu

      Vymazat
    2. UCK teroristé. Podivejte se na boj o Košare. Youtube

      Vymazat
    3. Kosovo při přepočtu na jednoho obyvatele zásobovali ISIS bojovníky v nejvyšší míře. Teď se vracejí a budou se "zapojovat do civilního života".

      Vymazat
  10. Fašisty, islamisty a podobnou svoloč podporoval a stále podporuje západ.
    Vždyť i Usáma byl vyškolen v USA přímo v CIA.
    To jsme se po převratu v 89 zase dostali na tu správnou stranu. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. http://www.infiniteunknown.net/wp-content/uploads/2014/08/ISIS-leader-Al-Baghdadi-Mccain.jpg

    https://pbs.twimg.com/media/Cr3hTOlWEAATRBf.jpg

    OdpovědětVymazat
  12. Zajímavý pohled na požár Notre Dame, zcela jiný, než je nám vtloukán do hlavy.

    http://orgo-net.blogspot.com/2019/04/pozar-katedraly-notre-dame-falesna.html#more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:58 Tak jsem nakoul na ten váš odkaz. To někdo napsal docela ze slušného blázince a několik pacientu, všetně vás tomu věří.Je neuvěřitelné, že jen za cenu pomluvy toho špatného Západu jsou někteří jedinci schopni propagovat tak jasnou lež.

      Vymazat
  13. Kdyby se politici a jejich generálové stavěli na hlavu a kdyby se nenašli zblbnutí lidé ochotni vraždit, tak není co řešit. Chaos, nenávist a pěstovaná vendeta umožňují lepší ovládání občanů, státu i států. Na konci jsou loupeže a války. Platí to, jak na Východ, tak na Západ.

    OdpovědětVymazat
  14. To je trapné! Vy se opovažujete srovnávat významnou katedrálu Notre- Dame s nějakou pochybnou boudou na Kosovu, jen proto, že k ní nějaký srbský fanatik přibil kříž? To opravdu myslíte vážně? Kosovo je svatá země pro albánský národ a NENÍ MOŽNÉ, aby tam někdo špinil jejich krásnou krajinu nějakými černými stavbami, které následně využíval k nějakým satanistickým rejdům a bunkrům pro diverzanty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:37 Taky myslím, že by amíci měli tu svojí černou stavbu zbourat a do té doby ji přestat využívat ke svým rejdům.

      Vymazat
    2. 13:37 je prachobyčejný lhář!

      Kosovo je historicky doložené centrum, kde vznikal středověký srbský stát. Žádní Albánci tam tehdy nežili. Nežili tam ani v době počátku osmanské nadvlády. Svědčí o tom zápisy ze sčítání lidí na Kosovu a v Metochiji (dnešní Kosovo) pro daňové potřeby osmanského státu. Po Albáncích ani vidu ani slechu. Všechna jména na seznamech jsou srbská (slovanská).
      Prosím, abyste tu nešířil propagandu albánských fašistů! Vaše vyjadřování o našich srbských bratřích je nejen vylhané a urážlivé, ale svědčí o vaší naprosté nezpůsobilosti vést věcnou diskuzi!

      Vymazat
    3. Albánce nasadili odbojným Srbům "do kožichu" Osmané, jako Husák a Havel do Čech své osadní Cikány a Deep State v současnosti počerňuje Evropu "obwiesy" kterých se Afrika i Střední východ s okolím rádi zbavují, aby je nemuseli pověsit sami.

      Takže škodná na krmník je pro nepřátele evergreenem centenií i milenií, která jako bonus roznáší i choroby, amorálnost, nadutost, hygienu prasete a prokrastinace až na půdu - kromě žraní, vyměšování, rozmnožování a zločinnosti. Samozřejmě, že ne úplně všichni, i některá škodná je jiná, ale počty v nich skrytých originálů jsou zvoleny tak, aby byly devastující... Ano, devastující .

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. Pravda je dle Vás ubohá a trapná?

      Vymazat
    2. Trapný a ubohý je "diskutér" - anonym 13:37

      Vymazat
  16. Celkem jasně je popsána situace na Kosovu ve filmu "Uloupené Kosovo" pana Dvořáka! Ten dokument je objektivní a tam je vidět, jak islámští Albánci ničí křesťanské , srbské památky, kostely a kláštery!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem jej viděl a asi polovina přispívajících (mám nové předsevzetí, že nebudu používat sprostá slova) do diskuse by neměla o čem psát, kdyby jej viděla. Takže jako ti přispívající, brečej dobře, ale na cizím hrobě, jaak by řekl Felix. Hej hou. Rudý dědeček

      Vymazat
    2. Rudý dědečku, jako autor toho filmu moc nerozumím vaší poznámce v 19:27.

      Vymazat
  17. You tube boj o Košare.
    Útoku teroristu UCK na hranice Jugoslávie. Mezi padními Srbskými vojáky jsou i narodnosti : Maďarská,Chorvatská,Slovenská dokonce i cigáni bránili hranici Jugoslávie. Bitva o Košare.

    OdpovědětVymazat