Reklama

.

.

úterý 21. května 2019

Atentát z dílny tajných služeb: V Rakousku první výstřely opravdové války. Kauza Strache odhaluje víc, než by její autoři chtěli. Druhý plán celé provokace. Testují si nás. Otestujme si je: Hoďme to Okamurovi!

Petr Hájek
21.5.2019 ProtiProud
PETR HÁJEK konstatuje, že provokace tajných služeb v Rakousku má dalekosáhlý význam pro celý bruselský protektorát a snaží se vysvětlit, že pokud pochopíme, oč jde, v sobotu a v neděli můžeme dát „čučkařům“ v EU docela pěkný direkt

Již koncem týdne jdeme k eurovolbám. Za jak významné je tentokrát pokládají tajné služby vládnoucí bruselské (berlínské) totalitní kliky, nám právě předvedly: zorganizovaly atentát na Heinze-Christiana Stracheho, předsedu rakouských Svobodných (FPÖ). Od jiných atentátů – například na J. F. Kennedyho – se liší jen tím, že v tomto případě nedošlo k fyzické likvidaci politického protivníka. Jaký bude mít tato vražda důsledek na volby do europarlamentu a na celou (nejen) rakouskou politickou scénu, uvidíme brzy.

Strache se naivně a neomluvitelně nechal vlákat do pasti: slečna, vydávající se za neteř jakého „ruského oligarchy“ nabízela, že její strýček koupí podíl v tamním Blesku (bulvární Kronen Zeitung je nejčtenější rakouský deník) a pomůže Svobodným ve volební kampani. A pokud se dostanou do vlády, bude očekávat, že si na něj vzpomenou při nějakých státních zakázkách. Nešlo tedy o volby, které proběhnou za několik dní, ale o ty všeobecné před dvěma lety. Tajné služby si nahrávku „divadelního představení“ z roku 2017 uschovaly – a pustily ji do médií až nyní, pár dní před volbami do takzvaného parlamentu v Bruselu.

Zoufalství chcípající kobyly


Opravdu žijeme v éře „mystifikací a desinformací“. Jenže už velmi dlouho, nikoli rok či dva, jak tvrdí oficiální média – hlavní podpůrný sloup tyranie liberálního globalismu Nového světového řádu. Vytváří je právě on, se známým pokřikem zloděje, který volá chyťte zloděje! Tato aféra je toho stejně dobrým příkladem jako již více než dva roky trvající „vyšetřování“ amerického prezidenta Donalda Trumpa a jeho údajného spojení s Ruskem, čímž měl Clintonovic Hillary vyfouknout před nosem Bílý dům. Trump lynč vydržel – a nyní přechází do protiútoku: možná konečně dojde k vyšetřování tajných služeb, které to na něj celé nalíčily.

Ti, kdo ještě sledují pouze mainstreamová média o tom nejspíše nevědí. Zamlčování tohoto faktu je stejná mystifikace a „fake“ zpravodajství, jako v případě Stracheho kauzy. U nás ještě ubožejší a divočejší, protože chcípající politické „Trójské kobyly“ tuzemské Kavárny vnímá její mediální chapadlo jako osobní porážku. Ta chobotnice má „veřejnoprávní“ hlavu a široce roztažené „údy“ nejen do médií Bakalových. Ale v tomhle musí zůstat na čele. A tak provokaci tajných služeb ušitou na Stracheho interpretuje například v ČRo Plus (asi nejradikálnější kavárenská rozhlasová stanice placená z našich daní) „deficitním intelektem“ svého typického zaměstnance-komentátora Ivana Šterna. Citujme:-------„Čeho je moc, toho je příliš!“ řekl rakouský spolkový kancléř Kurz a oznámil předčasné volby. Předtím ještě vyhodil z vlády svého vicekancléře Heinze-Christiana Stracheho a vzápětí vypověděl jeho straně Svobodných, obdivujících nepokrytě nacismus, koaliční smlouvu.

Ohrožení


O tom, že bylo vše mystifikace a provokace, že žádný „ruský oligarcha“ neexistuje, není v celém „komentáři“ (jako v řadě dalších podobných z „Plusu“) pochopitelně ani slovo. To si dokonce nedovolí ani ten, který ve spojení s tajnými kauzu spolurozpoutal - magazín Der Spiegel. Samozřejmě, že s odkazem na „ochranu zdroje“ neprozradil, od koho divadelní nahrávku ke zveřejnění dostal. Ale podle listu Süddeutsche Zeitung, který ji rovněž zveřejnil, jeho novináři materiál uložený na USB klíči dostali v jistém opuštěném hotelu. Vážně, takhle, jako v nejubožejším béčkovém thrilleru.

Ne všichni ale skáčou, jak unijní tajní pískají. Švýcaři v EU nejsou, a tak si asi mohou dovolit nepatrně víc: deník Neue Züricher Zeitung vznesl otázku nejzákladnější: prý je třeba vysvětlit okolnosti vzniku kompromitujícího předvolebního „trháku“. „Zůstává nejasné, jak video vzniklo, jaké motivy stojí za zinscenováním schůzky (s údajnou příbuznou ruského oligarchy) a proč byl film zveřejněn až dva roky po svém vzniku.“ Samozřejmě pro to musí uvést „politicky korektní“ důvod: „jinak se politika utopí v jedovaté směsi spikleneckých teorií, což udržuje při životě populismus“.

V ohrožení se však ocitají také strany, které jsou sice dokonale konformní, ale protože se tváří (předvolebně) jako obhájci alespoň „mírného pokroku v mezích zákona“ (řečeno s Jaroslavem Haškem), naskakuje jim husí kůže při představě, zda teď v Bruselu (a jeho národních expoziturách) nechystá podobné podrazy a „fejky“ také na ně. Hana Mallotová (ODS) napsala:

„Metody, používané u nás v padesátých letech. Pořád stejné. Ten odporný politický atentát nepatřil Strachemu. Nic si nenechme namluvit. Ten patřil nepohodlnému Kurzovi, jenž jim uniká z ohlávky. Bude se mu totiž po volbách těžko hledat koaliční partner. Takže kdo z těch rebelujících je na řadě teď? Maďarsko zatím drží. A co my? Kdo neskáče, není Evropan, hop, hop, hop...“

A přizvukuje jí dokonce i Jan Zahradil, lídr kandidátky ODS do europarlamentu: „Máš naprostou pravdu, jakkoliv se Strache ukazuje coby lehkomyslný hlupák. Takto se nyní budou po Evropě politicky likvidovat nepohodlné figury. Provokacemi zpravodajských služeb coby ruští agenti.“

Eurovolby se blíží: Unie zbrojí proti voličům. Ještě více cenzury! Akční plán proti svobodě slova. Orwell na plný plyn. Řekneme vám, co smíte psát. Opět ďábel Putin? Tyranie chroptí a kope

Druhý plán


Hleďme, hleďme: Tak ono to nakonec začne rozdělovat i havlistickou Kavárnu (jejíž je dnes Fialova a Němcové ODS „pevným článkem“). Pro Český rozhlas jsou rakouští Svobodní „strana obdivující nepokrytě nacismus“. Zjevně na rozdíl od Porošenkovy popřevratové Ukrajiny, která vyznamenává Banderovce jako hrdiny – a tím kráčí vstříc radostné existenci v EU a NATO. A když se jeden trochu statečný poslanec, Zdeněk Ondráček (KSČM), vydá na vzbouřený Donbas, který by jinak byl již současnými banderovci a dalšími nacistickými „pluky“ od ruskojazyčného obyvatelstva zcela „vyčištěn“, má to „trestně“ projednávat parlament – za vůdčí role Fialů a Kalousků.

Přitom tak báječný „šťouch“ v podobě provokace proti Kremlu (který opět nic netuší) – a současně národně orientovaným stranám v EU – se jim nelíbí? Vždyť je to jen další verze všech těch Skripalů a spol., které rozhořčeně bránili a málem požadovali útok NATO na Moskvu! Měli by si v tom soudruzi učinit jasno. A oni jistě učiní. Ale až po volbách, kdy se opět zařadí do jednoho „útvaru“, jenž bude pouze formálně předstírat „diverzitu názorů“ na Brusel – jako dosud. Zahradil je tam přece už asi padesát let – a nic. Ne přesto – ale právě proto tam je!

Zajímavý test


Stracheho případ však bude v jednom ohledu zajímavým testem: skutečně se touto špinavou „zpravodajskou hrou“ podaří ovlivnit víkendové „evropské“ volby v Rakousku? Nebo dokonce i v Německu či u nás? A pokud ano, jak? Ubere to Svobodným voliče, nebo je tato nechutná provokace naopak mobilizuje? Odpověď na tuto otázku budeme znát brzy – a bude mít význam i za rakouskými hranicemi (přestože v „Mutti unii“ po Schengenu, žel, neexistují).

Mobilizovat by měl tedy také ty z nás, kteří (byť třeba s odporem) v pátek či v sobotu k „eurovolbám“ tentokrát půjdeme. Otázka "komu to tam hodit“ je pro rozumného vlastence vyřešena: Okamurovi. Nejen proto, že na něj tajní (místním nářečím „čučkaři“) mají bezpochyby políčeno právě jako na Stracheho. Ale především proto – ač v jiných věcech mohou mít k našemu „Japonci“ třeba výhrady – že je jisté, že od Salviniho, Le Penové či Orbána neuhne. Chceme-li tedy alespoň naší malou troškou přispět k tomu, aby se zvěrstva tajných na „evropské úrovni“ (tohle není operace v jedné izolované zemi) trochu znesnadnila, nelze i proto dát hlas nikomu jinému.

Měli by si to uvědomit především ti, kteří jinak (a lze tomu rozumět) volí Babiše, nebo naopak malé národně orientované straničky, jež nemají šanci přejít pět procent – ale mohou ubrat našemu příspěvku do zápasu o další existenci národních států proti bruselské tyranii. Právě se v Rakousku opět předvedla. A Rakušané, jak známo, jsou v podstatě Češi, kteří z nějakého nepochopitelného plezíru mluví německy.

Tak si to už za pár hodin otestujeme!



(Grafika originál ProtiProud)

59 komentářů :

  1. Dobrý ! Hustý !

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby neměly tajné služby kompro na členy vlády a politické kandidáty, tak by se do vlády ani nedostali.
    Jak by potom byli ovladatelní?!
    Proto se na každého něco sbírá. A když zrovna není co, tak se to musí vymyslet.
    Neexistuje politik, za kterým nestojí nějaký ne/mocný klan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen ať tajné služby sbíraj,sbíraj kompro. Ale kdo to po nich vlastně chce ? Kým jsou a mají být politici ovladatelní ? To by zase měly zjistit veřejné služby, že "naše" milá TV.

      Vymazat
    2. Jak by "naše milá" TV a ČR mohly na něco přijít, když jsou placeni a ponoukáni těmi samými kruhy jako čučkaři?!
      Od těch se nikdy nic nedozvíme.

      Vymazat
    3. Jeste predtim to byl ten rakouskej nepohodlnej Heider. Uplne vozralej,jel v noci 200km rychlosti/rucicka tachometru nabouranyho auta se zachovala !!/, a narazil s Mercedesem v lese.. Podobne pak dopadli i dalsi...

      Vymazat
  3. Pane Hájku,
    dobré postřehy a analýza. Ale co ta agitka pro Okamuru?! On sice třeba "neuhne" , ale s největší pravděpodobností mu zase přeběhna , resp.uteče většina zvolených EU poslanců. Už mu přeběhli v minulém volebním období poslanci v PS a prodávali se pak při hlasování jako "šlapky". Nyní ho podrazil krajský boss SPD v Ostravě....... To se samozřejmě netýká pana MUDr. Davida,CSc..Ten však může pak skončit jako solitér. Stejně jako nyní prof. Keller zvolený za CSSD.
    Lidé bděte a neblbněte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po zkušenosti s předchozí zradou poslanců zvolených za Okamurův Úsvit byly vypracovány stanovy strany Svoboda a přímá demokracie (SPD), které velmi eliminují zrádné postupy vlastních lidí proti vedení této strany. Případ Volný jasně ukazuje, že za několik dní po vzbouřenci ani pes neštěkne.

      Kdyby David skončil jako solitér v Bruselu, nic se neděje, protože "sesterské" strany z Francie, Holandska, Rakouska a dalších zemí mu budou rády dělat společnost.
      Profesor Keller byl vlastně také solitér a téměř denně psal do Práva kritické a vtipné postřehy a hodnocení toho, co se v EU odehrává. Myslím, že pan David při svých literárních a analytických kvalitách může profesora Kellera důstojně nahradit. Lidem musí dojít, že EU je mašina, která pracující a podnikající válcuje ve jménu nadnárodních korporací a že uvnitř rozhodovacích orgánů a mechanizmů Evropské unie žádná demokracie není.

      Leo

      Vymazat
    2. 8:16
      Máte to těžké, když předem konstruujete špatný vývoj, a bojíte se. Každý den postupujete riziko, že se věci, i v běžném životě budou vyvíjet tak, jak byste si nepřál. Bez rizika byste se ani nenarodil. Volím toho, komu věřím, nebojím se o něho. Čas ukáže, zda to pomůže, a žádné komentáře tu, či jinde nemohou moje rozhodnutí zviklat, protože vím už dost o nich, i o těch druhých, které nevolím. Volič SPD 1+8.

      Vymazat
    3. Anonymní21. května 2019 8:16
      Nepochybuji, že budou stále probíhat snahy SPD poškodit, oslabit, zlikvidovat. Nějaké sýčkování, kdo že mu uteče a bude se prodávat, je zbytečné. To se děje ve všech partajích, to byste nemohl volit nikoho.
      Mezi pozicí pana Davida a pana Kellera, je podstatný rozdíl.
      Pan Keller kandidoval za ČSSD, takže vstoupil do bruselské frakce Socialistů, kteří spolu s Lidovci, jsou hlavní hnací silou, likvidace evropských států a národů. Mezi těmito svými novými přáteli, asi nemohl rozvíjet nějaké názory, např. o nějakých národních zájmech. Kdežto pan David, kandidující za SPD, předpokládám, míří do frakce Evropy národů a svobod. S těmi názory zde předkládanými, tam nebude solitér, ale řádně se zapojí do práce frakce. Volme SPD. P.K.

      Vymazat
    4. Leo, vy myslíte, že cílem strany je šetřit vedení? no to já si fakt nemyslím., snad ta strana se má starat o program a o voliče a ne o blaho a bezpečí svého vedení.

      Vymazat
  4. Pokud nemáme jak vy sdělujete blbnout,tak poraďte komu to vhodit,abychom těm hajzlům nahoře znepříjemnili vládnutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když porovnávám strany mezi sebou a co nabízejí, tak s SPD mám největší názorový průnik a to především díky pánům Davidovi a Kobzovi.
      Bezesporu je nutné jít k volbám, jsou důležitým okamžikem v dějinách a od nich se bude odvíjet naše národní existence na hodně dlouho.

      Vymazat
    2. Havla NEVOLIT

      Vymazat
    3. volím Pepu

      Vymazat
  5. Kolik takových podobných videí ještě čeká připraveno v trezorech na svou chvíli? A když to nezabere, bude se přepočítávat a přepočítávat, až se k tomu dopočítáme...
    A když to nevyjde, tak se to svede na Putina, nebylo by to poprvé ani naposled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podstatné ale je, že se to stalo, ne že to bylo dnes účelově vytaženo. prostě se to stalo a už to je špatně.

      Vymazat
  6. Reálný pesimismus neškodí,škodí pouze rezignace a pasivní odpor.Bez pokusu o změnu není naděje na zbavení se nás občanů hajzlů ve vedení EP a EK.Volím SPD.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem také byla přesvědčena, že budu volit SPD, právě kvůli Kobzovi a Davidovi. Okamura se mi zdá, já nevím, jak to říci, až příliš výmluvný. Chápu celou situaci dobře, a byla jsem opravdu napevno rozhodnutá, ztotožňuji se v názoru na rakouské události s panem Hájkem a je mi jasné, že to je útok na všechny protibruselské strany. Zviklala mě debata ve Štětí, které se zúčastnil pan David a paní Konečná. Na Svobodném rádiu ji za tuto debatu dost vytahali za uši, že prý byla vulgární, pan Kapal se otřásal hnusem. Tak jsem si tu debatu na yt. pustila a zjistila jsem, že jediná Konečná opravdu ví, o čem je řeč. Pan David skvěle píše, ale v debatách je slabý. Paní Konečná sice vypustila pár ostřejších slov, ale tohle dokážu pominout, já v její situaci bych se určitě tady prokecla. Pak jsem shlédla Davidův rozhovor s Veselovským na DVTV, a ten byl tedy vysloveně trapný. A to byl Veselovský docela umírněný, Drtinová by byla horší. A já jsem byla v troubě a teď nevím. Komunisté, které bych jinak volila, se vezou s hlavním proudem, Kohlíčka dali na 17. místo, zlikvidovali Josefa Skálu. Okamura je naproti tomu velmi bojovný, ale jeho návrhy reforem nejdou k meritu věci, je to smýšlením pravičák, podnikatel, a buď nechápe nebo nechce chápat, že kapitalizmus je ta chcípající kobyla. Pana Davida mám ráda, ale není obratný řečník a je opravdu solitérem, nicméně frakce, ke které chce SPD patřit, má velkou šanci na velký nárůst vlivu v EP a snad provedení nezbytných změn. Kolísám jak střední rolník, rozum mi říká něco jiného než srdce. Ach jo. Máte někdo podobné dilema? Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, pan David je naopak v debatách silný, není útočný, útoky odráží ironií, má relevantní argumenty. Překřikování vzteklounů se u něho samozřejmě nedočkáte. Nejdůležitější je to, co říká, dělá. Paní Konečná útočí na SPD až teď, před volbami, jde jí o vše. V europarlamentu europoslanec dostane k řečnění tak 1 minutu. Změnit konfiguraci v europarlamentu je stěžejní, problémy s režimy se od toho budou odvíjet. Dilema nemá člověk, který sleduje hlasování jak v našem parlamentu, senátu, tak v europarlamentu. Zdravím NN.

      Vymazat
    2. Pokud máte dilema, tak si přečtěte pro jistotu program SPD na jejich webu. Pak dilema pomine. I přes ty slabiny Davida ve veřejných projevech je SPD jasná a jediná možná volba. Howgh.

      Vymazat
    3. Používejte prosím hlavu. Někdo třeba není výborný řečník, ale je za ním dlouhodobá kvalitní práce, a taková rozhodnutí, kterých nikdo jiný nebyl schopen. Pan David dělá skvělou práci, je naprosto čestný a natolik chytrý, že dokáže vyhmátnout jádro pudla i bez velkých gest. Časem se může obklopit dalšími lidmi, nikdo přece neumíme všechno.

      Opravdu jste tak hloupá, že byste skočila na jarmareční kecy komunistů, kteří tady 30 let dělají stafáž kolonialismu ? Komunisté jen představují skanzen, na který media plivou, za to jsou slušně placeni.

      Vymazat
    4. Anonymní21. května 2019 9:23
      Možná, by Vám v orientaci mohl pomoci přehled frakcí v EP a jejich členové. To je mnohem podstatnější, než jaký je pan David řečník. Na rozdíl od mnoha řečníků, je na druhou stranu, schopen nějaké koncepční práce. Řečnit může za frakci, někdo jiný. P.K.

      Vymazat
    5. Paní Pavlo, v EP to ale není vůbec o debatách, europoslanci se mezi sebou radí v zákulisí, nějaký obratný rétor tam není potřebný, protože tu minutu snad jednou za půl roku, na kterou má jeden poslanec nárok, toho ani moc říct nemůže. Tam je třeba především pevný charakter, takže někdo, kdo se nenechá uplatit. A důležitá je samozřejmě i frakce, uvědomte si, že volíte hlavně frakci, strana je podružná. A podívejte se na propastný rozdíl frakce ENF a frakce, kde je KSČM, ta jejich frakce podporuje multikulti gender a podobné "lahůdky" a nestojí za ní tak silné osobnosti evropské vlastenecké scény jako je to u frakce ENF, kterou zastupuje Marine le Pen, Salvini, nově i Orbán a další politici, kteří hájí především národní zájmy, jsou striktně proti migraci a islamizaci Evropy. Pro každého, komu jde o další osud Evropy nemůže být jiná volba, než frakce ENF, tedy u nás SPD.

      Vymazat
    6. Volila jsem Zemana, ačkoliv z něj žádnou velkou radost nemám, ale alespoň se nechlubí stahováním králíků (to je něco, co fakt od prezidenta neočekávám), ale tím, že má už v politice něco za sebou. A tak budu volit SPD, i když s tím Okamurou máte pravdu - chtělo by to kurzy rétoriky a uvědomit si, že někdy méně znamená více. Ale já jsem za přímou demokracii a to ve všem, jen při rozhodování o věcech celostátního významu bych preferovala, aby o podstatné změně nemohla rozhodovat nadpoloviční většina, ale např. dvoutřetinová (viz Brexit - 51:49 není rozhodnutí, ale průšvih, protože to je rozdělení národa. Pro mě by bylo přijatelné vystoupení z EU v případě, že by při nadpoloviční účasti voličů hlasovaly pro odchod alespoň 2/3. To by byl jasný projev vůle a zároveň větší jistota, že to ti lidé opravdu chtějí a to ze závažných důvodů. Rozdíl dvou tří procent může vzniknout i tím, že je někde špatné počasí, fotbalový zápas či něco takového a lidé se na referendum vybodnou. Pak přijdou jen ti "zmasírovaní" a neštěstí je hotovo. (Tím nemyslím Brexit jako takový, ale rozdělení na dvě přibližně stejné skupiny těch pro a těch proti, kteří si při troše smůly budou ještě několik let záměrně házet klacky pod nohy).

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    8. dilema KSČM nebo Okamura rozhodně nemám, za mne je Okamura naprosto nevolitelný a to bez ohledu na to, že MUDr. David pod jeho hlavičkou klandiduje, podle mne je to sňatek z rozumu,

      s hodnocením současnosti KSČM souhlasím, bojí se, snaží se odstranit politiky s invencí a schopností strhnout, i když si někdy nevidí do pusy, a po smrti Randsdorfa podle mne nemá dostatečné teoretické zázemí, nebop ho tají.Skála sám nestačí.

      Nicméně i přes to, pokud už mám jít volit,, zvolím je,tedy komunisty, i když právě Konečnou, političku od dudlíku, skutečně nemusím. ale že je znalá a umí diskutovat, to jí neberu.

      Vymazat
    9. Opravdu jste 10:20 tak hloupý, že nechápe principiálně nic neřešící směřování Tomia Okamury, který se v politice posazuje v podstatě dryáčnicky? Chápu, že je mu establishmentem ve volebním úspěchu bráněno všemi prostředky, tedy třeba i uplácením týmu tak, aby byl rozvracen. Chápu MUDr. Davida, že hledá cestu a prostředky, jak v reálné politice prosadit nejen národní zájmy, ale i klasicky levicovou orientaci. Třeba i s nadějí moderovat politiku SPD tím, že se obklopí efektivním pracovním týmem.
      Faktem je, že pro „obecný lid“ není MUDr. David rétorem s nadějí na valný úspěch ani hlasovou dispozicí, ani malou schopností argumentovat stručně a působivě. V psaných textech je na dobré úrovni, to ovšem platí na část společnosti s vyšším intelektem a klasicky levicovou tendencí, ke všemu většinou jen ve střední a starší generaci. Jde tedy o běh na víc, než dlouhé trati, kde je omezen datem svého narození. Podporu si sice zaslouží, ale ...
      Pavla 9:23 je právem v rozpacích, když vyciťuje tyto a podobné limity a reaguje na oportunní politiku současného vedení KSČM, zejména tak, jak je reprezentována zejména Dolejšem, potom Filipem a Kováčikem. Z pohledu programového je ovšem tato strana jedinou, která se orientuje na principiální řešení a její volební pokles, pokud neskončí mimo parlament, dává naději, že toto, zřejmě zglajchšaltované vedení bude vyměněno. Otázkou je, zda je v té partaji k nalezení perspektivní generace, když občané Skála, Grebeníček i občanka Semelová a někteří další, mizí za aktivním horizontem. Onen mladík postavený na kandidátku do Europarlamentu vykazuje jako hlavní přednost, že konkurovat Filipovi a spol. tak hned nebude.
      Ale i tak, SPD má předpoklad prosadit se na úrovni ODS, takže z hlediska delší perspektivy považuji za prozíravé podpořit KSČM, když nikde na obzoru není vidět vyvažující síla nejen k ANO, jeho současné opozici, ale i k SPD a ČSSD, která má obdobný problém jako KSČM.
      Ale, povšimněte si prosím pohybu uvnitř německé sociální demokracie (tedy taky se zkratkou SPD) s jejím mladým rebelem. Takový pohyb lze, dřív nebo později, očekávat v celé Evropě, když je téměř jistá hospodářská stagnace Evropy se všemi sociálními důsledky. Nad tím se všichni, pokud nadhled dovolí, laskavě zamyslete! JiH

      Vymazat
    10. Anonymní21. května 2019 23:07
      Oslovila mě Vaše výzva, ve které má důležitou funkci slovo „principiální“. Odlišujete jím SPD od KSČM:
      „.. principiálně nic neřešící směřování Tomia Okamury, který se v politice posazuje v podstatě dryáčnicky ..“
      „Z pohledu programového je ovšem tato strana (KSČM) jedinou, která se orientuje na principiální řešení ..“

      Máme EUrovolby a KSČM je členem frakce Evropská sjednocená levice - Severská zelená levice (GUE/NGL). Podívejme se, jaké je stanovisko předsedkyně této frakce, k imigraci, tedy k realizaci kalergiho plánu:
      „Potřebujeme bezpečné a legální trasy pro uprchlíky a migranty, kteří směřují do Evropské unie. Třídění podle etnické příslušnosti i uzavírání hranic musí okamžitě skončit. Nemáme právo zastavovat lidi, kteří utíkají z válečných zón a před extrémní chudobou. EU musí vzít vážně naše závazky dodržování lidských práv a nalézt celoevropské řešení, založené na solidaritě a sdílené odpovědnosti.“
      https://a2larm.cz/2016/03/musime-si-osvojit-zcela-jiny-pristup-k-uprchlicke-politice/

      SPD je členem frakce Evropy národů a svobod (ENF). Její názor na toto téma, viz např. část projevu její čelní představitelky paní Le Pen:
      „Aby (EU) zajistila nevratnost procesu destrukce národů, tak současně zahájila proces zaplavení Evropy organizovanou migrací. …. Celé čtvrti se již vymkly zákonné kontrole a staly se z nich „nefrancouzské zóny“. Tento proces plánované destrukce, musíme zastavit.“
      http://www.novarepublika.cz/2019/04/vystoupeni-marine-le-pen-na-shromazdeni.html

      Řekl bych, že oba názory jsou principiální, ovšemže, se principiálně liší. P.K.

      Vymazat
  8. Jo liberální pakáž udělá každou špinavost jen aby zůstali u moci. SPD je skvělá volba pro normální občany ČR.

    OdpovědětVymazat
  9. poslanec Strache bez ohledu na to, zda bylo či nebylo setkání a jeho nahrávka dílem manipulace jiných, se projevil jako ke korupci nakloněný poslanec,, který se prostě jen nechal nachytat.
    Nelze jej omlouvat ani tím, že by se podobně nechali nachytat i jiní poslanci jiných stran,

    Hlas Okamurovi je ten hlas, kterého ti, kdo jej takto uplatní budou mít ještě příležitost litovat. Jen řečmi se liší od TOP, ODS, Veverek kdysi, Zelených kdysi....není to dobrá volba a já ji neučiním.

    Budu volit komunisty, a budu také litovat, že se dosud neustanovila výrazná levicová platforma,, tvrdší a sebevědomější než jsou komunisté dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jak jste k tomu přišel a čím se má jiným Okamura lišit než řečmi? Snad zbraní?
      Volit Okamuru a nebát se. Kdo se bojí, sere v síni.

      Vymazat
    2. "Hlas Okamurovi je ten hlas, kterého ti, kdo jej takto uplatní budou mít ještě příležitost litovat...."

      Naprostá blbost, asi nevíte moc o SPD.

      Vymazat
    3. Temné síly se samozřemě snaží ovládat všechny politické strany, takže i Okamuru, ale i přesto toto riziko je nutné SPD volit. Komunisté za 30 let nic nepředvedli, nemají co nabídnout.

      Vymazat
    4. haf To je špatná volba oni nemají s komunisty nic společného dokonce se z nich stali euhujeři. Takže další věci veřejné a lidi co chtějí jen koryta.

      Vymazat
    5. Ve svých hlasováních ve Sněmovně zatím ani jednou nezradili program (na rozdíl od komančů), tak nevím, proč je stavíte na roveň dlouhodobě profláknutého demobloku.

      Vymazat
    6. haf21. května 2019 9:50
      Strache v začátku své kariéry, nejspíš nezvládnul situaci. Nevím, zda tam jenom zazněly nabídky a on se proti tomu neohradil, nebo zda je přímo potvrdil. Pokud je potvrdil, potom v politice nemá co dělat. Když to tak bude vidět i jeho strana, nemuselo by to na ni mít velký dopad a mohla by opět do vlády.

      „.. budu také litovat, že se dosud neustanovila výrazná levicová platforma,, ..“
      V EP levicovost znamená aktivní účast v likvidaci suverenity a rozvratu evropských států a národů. Není nic, co by toto negativum vyvážilo. P.K.

      Vymazat
    7. Budu volit vždy toho, kdo prosazuje přímou demokracii. Pokud je takových více, volím toho, kdo má největší šanci uspět. Kecy o tom, že lidé nemají dost znalostí k tomu, aby mohli kvalifikovaně rozhodovat, jsou jen žvanění namyšlených intelektuálů, kteří se považují za povolanější, než ostatní. Jenomže pro mě je to jasné - snáze zlobujete či přímo podplatíte několik poslanců, než všechny voliče. A že jsou mezi námi i nevědomí pitomci? Jistě, jsou. Ale pozorováním jsem zjistila, že v parlamentu je jejich koncentrace nejvyšší.

      Vymazat
    8. EU a ani EP a ani USA nejsou levicí... koho taková hloupost proboha napadla?

      a SPD natož pak Okamura nejsou řešením, jsou jen nebezpečnou odbočkou.
      Jak moc pan Okamura miluje přímou demokracii ukazuje dokonale ve své vlastní straně... nebrat.

      Vymazat
    9. haf21. května 2019 16:34
      Nechci se zabývat tím, jsou USA, ale EU je levicová. Minimálně proto, že své odpůrce napadá z pravicovosti. Doposud jsme si levicovost spojovali se sociálnem, ale v liberálním pojetí současnosti, levicovost představuje internacionalismus.
      Ten výraz, pro nás členy tábora míru, není novinka. I tehdy se hlásal internacionalismus. Tenkrát se tím myslelo rozšíření našeho systému do dalších částí světa. Avšak dnes, se tím internacionalismem míní šíření multikulturalismu. Tedy likvidace naší kultury, našich států a našich národů.
      Takže pozor na levicové strany. Této úvaze jasně odpovídají prounijní ČSSD a Piráti, méně zřetelně, ale přesto, KSČM. P.K.

      Vymazat
    10. P.K. 10:57 váš problém je, že nerozpoznáváte co je a co není levice v tom původním, ne dnšním, možná úmyslně deformovaném vidění. Do politických, stran, hnutí a směrů není prozíravě se zamilovat. Tomio Okamura je pragmatik, ale politicky poctivý myslitel, natož filosof rozhodně není.

      Vymazat
    11. Anonymní21. května 2019 23:20
      Netvrdím, že nemám problémy, ale Vy na tom nejste lépe. Váš problém je, že se necháte vodit za nos. Plánovači rozkladu Evropy, využívají historické reminiscence a pod starým vžitým označením, prosazují nové cíle. Takže pod označením levice, bychom očekávali prosazování sociálních jistot, ale jsou nám pod tím označením podsouvány výčitky, co si počnou Arabové v Arábii a Afričané v Africe. Naopak pod označením fašismus, bychom očekávali spojení moci a kapitálu, ale jsou takto označováni stoupenci demokracie. Tak si šťastně žijte se svým původním, nederfomovaným značením a budete totálně zmaten. To je totiž ten Orwellem prorokovaný newspeak.
      Můj vztah k SPD není citový, ale rozumový. Domnívám se, že jsou mezi našimi parlamentními stranami, nejvíce demokratičtí (v původním nedeformovaném smyslu).
      Souhlasím, že Okamura je více politik, než filosof. Vy byste snad zase mohl souhlasit s tím, že pro předsedu politické strany, to není nevýhoda. P.K.

      Vymazat
  10. Omlouvám se, není to k věci, ale nechci aby to zapadlo.
    Včera běželo na liště na ČT24, že Rychetský pravil, že
    Cesko by se kvůli EU nemělo "tulit" k V4 !!! Ústavní soud by se přece neměl vyjadřovat k politice tímto způsobem a už vůbec ne proti zájmům státu!! Tak se ptám, je to ještě vůbec v zájmu státu a dvojakého Babiše?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rychetský má velmi daleko od Čecha-vlastence. Několik dní před hlasováním o církevních restitucích byl opravdu ale opravdu čirou náhodou v Římě, kde se jako turista setkal s Papežem. Opravdu ale náhodou.

      Vymazat
    2. Až budete na takové pozici jako R., tak vám prostě někdo zavolá a huba vám bude mluvit sama.

      Vymazat
    3. 10:29 Huba mluví sama jenom zbabělcům, kteří se drží koryta zuby nehty. Má důchodový věk, a tedy huba mu jede sama v souladu s jeho přesvědčením.

      Vymazat
    4. po rozhodnutí ÚS o tom, co smí a co nesmí požadovat hoteliér od zahraničních, samozřejmě, ruských, hostů, nemá náš ÚS k demokracii už co dodat. a Rychetský není výjimka.

      Vymazat
  11. Zoombie kvóty na žadatele o azyl znovu vylézají:

    Máme se tedy ještě na co těšit, protože 18 měsíců od podání žaloby uplyne v červenci 2019. Jakoby náhodou až po zveřejnění výsledků voleb do Evropského parlamentu, které nás čekají už tento týden v pátek a sobotu, tedy 24. a 25.5. 2019. To zřejmě, aby se voliči v dotčených a jim přátelských zemích EU moc nerozrušovali a nechali zvolit dosavadní hrobníky Evropské unie.

    http://svobodnenoviny.eu/zoombie-kvoty-na-zadatele-o-azyl-znovu-vylezaji/

    Itálii ochraňuje před přílivem imigrantů Salvini, Maďary Orbán, Čechy Okamura!

    http://svobodnenoviny.eu/italii-ochranuje-pred-prilivem-imigrantu-salvini-madary-orban-cechy-okamura/

    OdpovědětVymazat
  12. Zajímavé jak pracují media. Místo aby někdo našel tu žábu a zeptal se jí, kdo jí to nakukal a kdo jí zaplatil, tak se zabýváme nějakým slintem. Pokud ta žába není, má se tento žvást automaticky shodit ze stolu jako podvrh. Media pracují jako kouzelníci, vnutí nám předmět, který máme odsoudit a my to jako ovce děláme.

    OdpovědětVymazat
  13. Co jiného celá desetiletí od Rusa čekat, než podrazy,Rusko prolezé korupcí skrz naskz, vraždy nepohodlných novinářu, vraždy opozice, Je nepochopitelné, že se dnes najdou zoufalci, kteří tomu Ruskému bordelu ještě tleskají.

    OdpovědětVymazat
  14. Levicovost je v současném "Evropském" kontextu "Více negrů".
    Děkuji, nechci.

    OdpovědětVymazat
  15. Pro 17:02 v USA je to horší tam vraždí i neposlušné prezidenty.Američtí ministři zahraničí Mike Pompeo a poradci pro národní bezpečnost John Bolton, kteří se ocitli na post řidiče, jsou nyní na místě řidiče a řídí americkou politiku v stále větší provokaci a konflikty na několika kontinentech, řekl nezávislý politický analytik Alessandro Bruno.

    "Tyto dva jsou nebezpečné," řekl Bruno. „Pompeo a Bolton mají nyní kontrolu nad americkou zahraniční politikou. Myslím, že Trump nemá žádnou kontrolu. “

    Fox Nation řekl "zmizení" místo "smrti" JFK Jr.? https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2019/3682242.html

    OdpovědětVymazat
  16. A o čem byl celý ten slavný listopad 89? Troubelíni, kteří nebyli schopni samostatného života zorganizovali státní převrat a to vše bez cizího vedení a následného patronátu,který mimochodem trvá dodnes.

    OdpovědětVymazat
  17. Ať svoboda a přímá demokracie zvítězí nad perverzí a diktátem Bruselu !!!

    OdpovědětVymazat
  18. Psát nic nemusím, to co je pod "haf" 9:50, 10:30, 16:34, 16:36 a 16:41 dobře vystihuje téměř všechno. Jsem ve shodě.

    OdpovědětVymazat
  19. Bohužel o výsledku voleb rozhodnou diváci ČT a ne čtenáři NR. Proč, je jasné...

    OdpovědětVymazat
  20. Milý JiH, děkuji za podporu, přesně jste pochopil, co jsem možná neobratně chtěla říci, a zřejmě jste na tom podobně. Jsem ráda, že diskuze byla věcná a slušná, což by měl být hlavní smysl, že se zde na NR lidé setkávají, argumentují, diskutují místo toho, aby si nadávali. Děkuji Pavla

    OdpovědětVymazat
  21. Nepřizpůsobiví migranti vadí všem, nejenom Okamurovi, tomu ale asi nevadi, že jeho přátelé Salvini, Le Penová a Orbán hlasují proti České republice v otázce podřadných potravin!?!?

    OdpovědětVymazat
  22. ? Existuje vůbec nějaká EU, existuje její parlament ? Nebo je to vše jen dokonalá relity show, včetně voleb ?

    OdpovědětVymazat