Reklama

.

.

pátek 17. května 2019

Česká cibule už ve skladech není, kdy dojdou brambory?? Češi nebojte se nic, budete žrát řepku!!!

Řepka pod Řípem
Oldřich Rambousek
17.5.2019 SvobodnéNoviny
Toto téma je už nějakou dobu omílané a je pravdou, že dopady nulové zemědělské koncepce na občany značně doléhají. Odnáší to především nízkopříjmové rodiny, důchodci, matky samoživitelky a děti. Pálí tato situace politiky?? Ne!!! Je jim to úplně jedno, protože pro ně je nyní jiné ožehavé téma na tapetě. Tím tématem jsou volby do Evropského parlamentu a tedy boj o koryta!! Vlastní koryta!!


Abych pravdu řekl, tak mě osobně Eurovolby zajímají asi tak jako sousedovic trenky. Pro mě je důležité, abychom měli co do huby, a vím, že žádný Eurohujer mi nepomůže dětem bříška naplnit. Tím je jasné, že nějaké Eurovolby kašlu z vysoka. (Na rozdíl od autora článku je redakce Nové republiky je přesvědčena, že tyto volby do Europarlamentu jsou pro nás Čechy velmi důležité a že chceme-li přeformátovat situaci v Evropě, musíme k volbám jít a volit vlastenecké strany, především SPD, u které je jistota, že žádný voličský hlas nepropadne a že se její europoslanci v Bruselu na pětníku neotočí - pozn. red. NR - vd). Musím totiž shánět cibuli a brambory za rozumnou cenu!! Vsadím boty a to mám jen jedny, že kdyby dal někdo brambory, či cibuli za 10 korun za kilogram, tak budou fronty jak za socialismu na auta. Smutné na tom všem je, že se jedná o základní potraviny.

Mnoho lidí si klade otázku, kde je chyba! Bylo skutečně tak velké sucho nebo si z nás politici dělají prdel? To druhé je správně! Sucho sice bylo-to jest pravdou, ale v mnoha aspektech je na vině úplně obyčejná lidská blbost a neschopnost.

Víte v té slavné demokracii a kapitalismu je vše podřízeno hlavně byznysu a penězům. Prostý člověk a jeho potřeby jsou nepodstatné. Jen doufám, že nedopadneme tak, jako třeba můj děda za okupace Německem, kdy s ostatními vězni vybírali šlupky z brambor z hnoje, na který byl vyvážen odpad z Německé vojenské kuchyně! Museli to žrát, jinak by nepřežili.

Inu takový byl život v německém koncentráku za války a to děda nebyl žid. Byl to Čech jak poleno, ale dovolil si pro své děti schovat trochu mléka a másla, které jako soukromý zemědělec vyráběl. To co schoval, pro svou rodinu navíc německá okupační správa našla a tím se dopustil trestného činu-poškozování válečného hospodářství. Za takovou malichernost dostal koncentrák. Naštěstí to německé lidumilství přežil a jeho tehdy malý syn a dcera, která je mou matkou a je jí dnes 83 let také.

Co tím chci říci?? Není tu jakási podobnost přístupu tehdy okupační správy a dnešní vlády?? Nejsme dnes tak trochu protektorátem v takzvaně demokratické Evropské unii?? Unie a firmy v ní od nás řepku vykoupí, ale brambory nám za rozumnou cenu nedodají a ty blbej Čechu plať.

Nepřijde vám, že máme ministerstvo zemědělství a výživy tak nějak zbytečně?? Co vlastně ta horda úředníků dělá?? Nikdo zemědělcům nenařizuje, kolik procent ploch musí osít obilím, co řepkou, co bramborami, či řepou. Vše se řídí výhodností pěstování určitých plodin z hlediska vlastníka půdy a nikoliv potřebami republiky a národa!! Nikdo pořádně nic nekontroluje, nikdo není za nic odpovědný, kdejaký moula se schová za údajně demokratické hlasování parlamentu. Já vím - jsou to vážení páni v bílé košili, kravatou a v kvádru, ale to přeci neznamená, že nemůže být bota kohokoliv z nás zabořená v prdeli nějakého toho vola třeba z ministerstva. Ti nažehlení papaláši tlučou lidem do hlavy, že za vše může sucho, ale to je sprostá lež!!! Na problémy s vodou všeobecně a vodou v půdě si zaděláváme již minimálně 15 let. Sucho je jen dílčí aspekt. Hospodaříme s půdou, vodou, lesy a loukami jako idioti. To ti komunisti byli jiní frajeři. Ti měli vše spočítané a tvořili rezervy. Vy-dnešní papaláši tvoříte jen dluhy a lidi žerou odpad jako dobytek!!.

Člověku neznalému v oboru to nepřijde, ale je faktem, že lán řepky zadrží v půdě cca o 60% vody méně, než lán pšenice. Tento model je téměř stejný i v případě, kdy je pole zorané, nebo jen podmítnuté. Orba se dnes provádí v intervalu třeba až po čtyřech letech, což je hrozně málo a voda prostě odteče. Lesy se drancují ve velkém a domnívám se dokonce, že kůrovcová kalamita byla vlastně vyvolána záměrně a to nečinností v ošetřování lesů, neb potom se při kůrovci otevře mnohem větší prostor k větší těžbě a tvorbě zisků jednotlivců. Odlesněná krajina však není schopná zadržovat vodu. Ze svého okolí znám místa, která byla vytěžena cca před 4-5 lety a dodnes nejsou zalesněná. Roste tam jen bordel a náletoviny! Tomu se však říká hospodaření. Divíte se, že pak klesají hladiny spodní vody?? Já ne!! Na kdysi krásných loukách, či úrodných lánech dnes vidíme solární elektrárny-tyto také vodu nezadrží, neb ta je odvedena do kanálů. Tohle nedělá dobrý hospodář, ale hovado, které myslí jen samo na sebe a úředníci to ještě podporují.

Musím se smát a to přesto, že je to k pláči. Směju se lidské blbosti, směju se našemu školství, směju se lidské důvěřivosti. Jak hluboko klesla naše úroveň za 30 let demokracie, jak jsme za 30 let demokracie zhloupli. Cožpak tu už nikdo nemá zdravý selský rozum?? Jezdíte do Rakouska, Německa, Francie a jinam - tak se rozhlédněte. Tam tak žluto jako u nás není ani omylem!! Proč asi?? A to tu mafiánskou bandu ještě volíte?? Tady u nás to srovná jedině nová diktatura. Jinak nelze ten šmejd vyhubit. Ale co se budu zlobit, letím shánět brambory a cibuli. Politikou nebo řepkou se nenažeru!! Možná že se budou ve volebních místnostech brambory a cibule přidělovat za hlasy. Koblihy už vyšly z kurzu.
- - -

67 komentářů :

  1. A kolik je, Rambousku, ve skladech české rýže? A nebo kávy? Kakaa? Bavlny? Banánů? Oliv? Arašidů?......
    Vsadím se, že za komoušů jsme byli ve všem jmenovaném plně soběstační.

    Hlavně, že se přiblblý Rambousku směješ. To ti jde.

    "Tady u nás to srovná jedině nová diktatura. Jinak nelze ten šmejd vyhubit."
    ===============
    No, ty mi, Dvořáku, ještě jednou někdy napiš, že na těchto tvých sračkostránkách opravdu nepropaguješ, nepodporuješ a neoslavuješ diktaturu a totalitu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak olivy , arašidy , káva , kakao , toho se tak najíme , i bez té rýže se nakonec obejdeme ! Bez brambor těžko !!

      Vymazat
    2. Jsou tu prvni návrhy jak zajistit v ČŘ pozemkovou reformu,každý dostane pár hA a protože vláda brambory pěstove nechce a neumi vypěstujeme si je zas všichni sami.
      Kdo má protinávrh at ho tu dá a řádně zdůvodni!

      Vymazat
    3. 19 17:
      Olivy a kávu vydávat za základní potraviny může jenom debil. A to mi chceš tvrdit, že za komunistů nebyla káva, kakao a rýže ? Ty to musíš mít v hlavě úplně vyhrabaný, debile.

      Vymazat
    4. Promiňte, že toho demagoga a lháře 19:17 nesmažu. Komu bychom se pak smáli?

      Vymazat
    5. Anonymní17. května 2019 21:13
      Nač vymýšlet vymyšlené. V Kambodži to udělali tak, že kdo měl brýle, ten šel makat na pole. Byl užitečný a ještě se převychoval. P.K.

      Vymazat
    6. 19:17
      Prosím sděl mi kde jsi byl, když pabůh rozdávl rozum. Každé hovado ví, že bez práce nejsou koláče.
      Ale tady se naprosto zliividovalo zemědělství takovými debili jako jsi ty a jejich žvásty že si vše můžeme dovézt. A peníze si asi můžeme vytisknout? Vůl prostě zůstane volem i kdyby vystudoval za dva dny práva.
      Václav

      Vymazat
    7. 19:17 Všechno si to dej k masu a posyp si to řepkou slouho slouhů.

      Vymazat
    8. prosim prosim ja to vim co udajne zemědělce v době rovojoveho kapitalismu žene do řepky ale je to velice tajna zprava o ktere prostitut nesmi už dlouho tomu nazad psat zaprve eu da penize na pěstovani řepky za druhe řepku jako semeno dostane jezedak zdarma jako dotaci za třeti až tu řepku co sklidi tak ji povinně vykoupi stat za slušny peniz za boj za procenta v naftě tak kdoby nepěstoval byl by blazen když tohle pěstěni je vlastně za každych okolnosti a počasi jen ziskove a teměř bezpracne i sašenka koblihu by mohl vypravět kdyby chtěl jak se doji jakože určitě ne

      Vymazat
  2. Údaje Českého statistického úřadu: Zemědělská plocha (ha) na území ČR osázená bramborami a osetá řepkou: rok 1990 , brambory 109 664 ha, řepka 105 102 ha; rok 2018, brambory 22 889 ha, řepka 411 202 ha.
    Dle stanoviska zemědělských odborníků a většiny politiků je sucho příčinou nedostatku brambor a jejich vysoké ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne všude jsou tak chamtiví jako u nás. V EU 28 tvoří plocha osetá řepkou 3,9% orné půdy. U nás je to 11,9%.

      Vymazat
  3. Babiš , řepka je zdráva , tak aˇsi ji žere ! Koblihy jsou drahý ! Zloděj, a vede Česko do záhuby ! ČSSD znám od doby Sobotky , ale co se tam děje za Hanačka a co fašista Petřiček , klání se Banderovi a bude poukazovat na Ondračka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle to chodí v tom slavném Europarlamentu: (video RTL)
    https://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55

    OdpovědětVymazat
  5. Pane Rambousku, kolik je Vám let, že jste tak naivní? To nevíte, že cílem současné liberální politiky je docílit rozvratu a nesamostatnosti naší země? Jinými slovy, likvidace suverenity? Že toto vše se děje cíleně a vědomě a ne tím, jak naznačujete, že naši představitelé nejsou dostatečně inteligentní?
    Oni jsou inteligentní dostatečně, ale morální nejsou dostatečně. Dobře vědí, co dělají, čemu se propůjčují. Ale vyhlídka zajištěnosti jejich rodiny, je „přesvědčí“, aby se postavili proti zájmům svého státu, svého národa.
    Proti tomu nelze postavit nic jiného, než aktivní nesouhlas občanů. Do toho patří také účast na volbách a hození svého hlasu straně, která je ochotna bránit té likvidaci suverenity. Snad si mezi sháněním levných brambor a cibule najdete chvilku, to tam do urny hodit. P.K.

    OdpovědětVymazat
  6. EU zlikvidovala české zemědělství napadrť, umožnila likvidaci osevných úrodných ploch na pěstování solárních panelů, Babičokovo řepky, plechovými montovnami 4.říše,levným odprodejem do zahraničí spekulantům, podporou dotacemi i polí ležící ladem.Solární panely prý chutnají více než Babičokova řepka přimíchávána do benzínu.EU si nepřeje efektivně a s podporou domácí produkce využivat osevné plochy pšenicí, ječmenem atd.ale nám všem přeje dobrou chuť!

    OdpovědětVymazat
  7. Pitomci tady plkají cosi o suverenitě. Přitom kdyby Rusák vypl kohout s ropou a plynem (jako že to neudělá, protože by se střelil do vlastní nohy), tak jsme do měsíce v prdeli i celou tou slavnou suverenitou.
    Vytáhněte si hlavy z prdelí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA by se splnil sen, aby EU odebírala předražené americké zdroje, nerostné suroviny, polotovary do těžkého průmyslu a byla tím zcela závislá jen na USA s totálním odříznutím Ruska.

      Vymazat
    2. 20:05
      Oni by se sice radovali, ale zdroje na naplnění potřeb Evropy nemají, ani kdyby si prst v prdeli zalomili. Oni bojují jen o pár % trhu, na víc zdroje nemají.

      Vymazat
    3. Anonymní17. května 2019 19:52
      Vy si ji tam zase strčte nazpátek, vyjde to nastejno.
      V národním zájmu, je snížit míru závislosti alespoň na základních potravinách a zboží běžné spotřeby. Tím, že si toto zboží dokážeme sami vyrobit a zpracovat, zvyšujeme zaměstnanost v oblastech, snižujeme naši možnou vydíratelnost nějakými hospodářskými sankcemi a globálními obchodními korporacemi. Tímto získáváme vyšší míru suverenity.
      Také sem patří podobný přístup v oblasti energetické a vojensko-bezpečnostní. P.K.

      Vymazat
    4. Podívejte se na naše pohraničí. Opět jako za krize nebo po odsunu. Nezaměstnanost a pustota. Je potřeba vrátit výrobu do každého městečka a to může udělat jen český průmysl, česká výroba a ne hotentoti z EU!

      Vymazat
    5. Anonymní17. května 2019 23:54
      Přesně tak to je. Do oblastí by se měly vrátit pracovní příležitosti, pošta, obchod, železnice. Ale to musí zařídit česká vláda, vhodnou dotační a daňovou politikou. Bez ohledu na to, jestli jsme, nebo nejsme v EU. Ale obávám se, že termín „lokální ekonomika“, nikdo z vlády nezná. P.K.

      Vymazat
    6. 20:05
      Zásadní omyl, USA by dnes již nedovávala nic vlastního (snad mimo vojenské techniky) protože sama výrobu přesunula do lokalit s levnějíší prac. silou. A nerostné bohatstí si sama vydrancovala. Proto neustále válčí a pod vlajkou demokratizace vlastně vykořisťuji státy, které se tomuto molochovi nemohou postavit na odpor.

      Vymazat
    7. 8.46-máte recht, že USA nemá zdroje, aby zásobovala EU ale oni si je dosud vždy dovedly "obstarat", buď z vlastních zdrojů, dobytím cizích území bohatých na suroviny nebo levným nákupem od svých lokajů.Tady jde o to, aby veškerý obchod probíhal přes USA, včetně reexportu plynu, ropy atd.,třeba z Ruska a EU byla poslušným slouhou amerických zájmů a od USA poslušně a draze nakupovala.Rozhodně není v zájmu USA, aby EU se o zdroje starala sama a drtivou většinu nakupovala levně v Rusku a zemí Blízkého východu.Čína dál vesele dováží ropu z Íránu a na americké sankce tohoto světového poloboha vřele kálí.

      Vymazat
    8. 20:05
      O jakých amerických zdrojích je řeč ? Ti už žádné nemají , protože si je doma ale i ve světě už vyrabovali .Proč se asi tlačí s NATO ke hranicím Ruska ? Tam je ještě surovin dost a tak si na ně dělají zálusk , protože se s nima o ně nechce Rus podělit , tak mají v úmyslu si je vzít násilím . Vždyť přece krvavá Madlenka balkánská řeznice prohlásila , že není spravedlivé aby jeden stát měl tolik surovin a to jen pro sebe . A o tom to všechno je .

      Vymazat
  8. Agrofertig by mohl dovážet z USSA přebytky geneticky modifikovaných sojových bobů a nás je naučit kupovat a denně žrát!Dolárky by se kutálely na správná konta.Jestli se EU postupně rozhodla národy vyhladovět k nedostupnosti předražených potravin včetně těch vnucených, otrávených,jež se musí sežrat a ne posílat ke kontrole do českých laboratoří, které jsou určeny pro podřadné z východního bloku, tak se jí to daří na 100%.EU se sama rozpadne zevnitř, nikoliv referendy, demonstracemi apod.

    OdpovědětVymazat
  9. Někdo si asi řekl, že na jaře už nezaseje a prodá kravku, proto jsme bez brambor a cibule. Tyhle komodity nedělaly problémy ani těm komunistům, na to už musí být velký talent, dovážet brambory. Za války v Anglii rozorávali i parky, takže místo tulipánů pěstujme na kruhácích brambory, prý rostou všude, ale musí se zasadit,divný co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EU se svojí politikou se pomaloučku hroutí do pekla, kam patří...

      Vymazat
    2. v pohraniči už všechno je maji tam kolotoče prolejzačky ciklo stezky opravene kosteli s kapiličkami a emenve maji tam hasičaki a mistni poldy a jezdi tam autobusy sice prazdne ale kdo by se tim zabyval když je všechno dotovane jen lid jaksi ubyva a ani pověstne přihranični křiženi s pravdou a laskou skoro vubec nefungluje vyjimkou jsou jen lesy ktere se kaceji o sto šest možna i vice pry aby je nesežral ony kurovec

      Vymazat
  10. Na zahradě mýtím okrasné keře a zarývám květiny, přecházím na válečné hospodářství. Brambory zachránily Evropu před hladomorem, tento způsob kapitalizmu má nakročeno to změnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA v poslední době po světě řádí jako černá ruka.Samé sankce, vyhrožování válkami, likvidacemi, chaosem.je vidět, že mají velké, ale velké problémy.Končí na poli mocné a bohaté velmoci.Kdo je stále s otevřenou hubou a staženou zadnicí poslouchá, je EU s vlastizrádnými politiky.

      Vymazat
    2. 20:20
      A co vám tu bude platné, když naše eurozákony dovolí každému čmoudovi, aby vám vaše bramnory sklidil. A to ještě v tom lepším případě. Také může počkat až je sklidíty a potom si je odveze .
      Nakonec k lepšímu. Ti zlí komunisté nikomu nezakazovali chov dobytka pro vlastní potřebu. Dnes snad už i slepice budou muset mít občanky a bude sledováno jak se k nim chováte.

      Vymazat
  11. A někde, tam hluboko uvnitř, se nachází kousek zdravé brambory, stačí jenom pár minut škrábat a ona se objeví. A neremcejte, co je zadarmo, toho si lidi neváží, proto se teď dováží.

    OdpovědětVymazat
  12. Co by jsme za to za komančů dali, kdyby nám vozili brambory ze Švajcu, jak by řekl božský Vendy.

    OdpovědětVymazat
  13. Nejsou vejce? Dovezeme. Není hovězí, vepřové? Dovezeme. Není salmonela? Dovezeme. Není na lahvi kolek? Oslepneme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně u vás doma nic nedělejte a dovážejte, poslouchejte EU, myslí to s vámi dobře!

      Vymazat
    2. Spíše by bylo dobré vytvořit komplet jiný poltický korpus a všechny zmrdy komplet poslat do prdele a udělat z nich velkou stranu!

      Vymazat
  14. Zemědělství je podřadný resort EU, nyní místo investic a jeho podporu k samouživení národa, se provádí opak, jeho likvidace, v součinnosti s přípravou na válečný konflikt s domněle vnuceným nepřítelem a nákupu nesmyslných, předražených, nepotřebných vraždících zbraní, to je priorita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:28 podřadný resort je to jen u nás.Naopak na západ od našich hranic je to resort velice důležitý.Dnešní šílený stav v zemědělství a potravinářství u nás byl docílen programově.Byl tak zajištěn odbyt zemědělských produktů "západu",odbyt jejich nekvalitních potravin /zvlášť pro nás vyráběných/ a zároveň tak naše totální závislost na "potravinovém kohoutku",který mohou,budeme li zlobit kdykoli zavřít.

      Vymazat
  15. Vašnosti, dělat hospodářský rozvrat a nedostat při tom do huby - to se muší umět..

    OdpovědětVymazat
  16. A to je takovej problém přejít na přídělový systém?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EU zavede pro své východní podřadné jistě brzy potravinové lístky.Doporučí je již nové složení nikým nevolené Evropské komise.ČR úspěšně zničila své zemědělství a politici tomu za nuzný peníz ještě tleskají.

      Vymazat
    2. přídělový systém, okolkovat peníze, zavést milionářskou dávku, uzákonit povinné odpracování sedm a dvaceti roků ve výrobě aby člověk mohl dostávat penzi, nepromlčitelnost hospodářské tr. činnosti proti republice, ...
      A co byste pak těm komunistům vyčítali ještě, Když zavedete systém, který jste před třemi desítkami let doslova rozcupovali. Nebo jsou vám morální a právní normy komunistů najednou bližší než rozkrádačky havloidů a lži Serešovy kavárny?

      Vymazat
    3. 23,14 Ono něco takového za Husáka bylo ?

      Vymazat
    4. 23:14 Co bylo za vás komoušu dobré? odpovím NICNICNIC. Pouze prázdné odchody, a pokud neco bylo tak fronty, maso 3x do tejdne, jinak prázdné háky ty rozume. Dnes plné pulty všeho- čus.

      Vymazat
    5. 16:19 nevím kde jste tou dobou byl nebo žil. Já tu dobu prožil tady a od sedmdesátých let nic takového nepamatuju. Co bylo dobrého? Sociální jistoty, odměňování podle vykonané práce, lepší vztahy mezi lidmi, méně stresu ... Zajisté, nebylo to dokonalé, ale bylo tomu tak z principu.

      Vymazat
    6. 4:51Dnes je takovejch sociálních jistot, že nikde v Evropě taková nejsou.Nepamatuji, že bylo odměňování podle práce,ten kdo byl ve zločinecké KSČ,tak byl protěžován.To jste v těch sedmdesátých letech žil asi někde v NSR.Na maso 3x v týdnu fronty, v zimě mimo zelí a brabor nic,žádná zelenina, dnes v zimě jahody, mandarinky, hrozny,hrušky ,avokádo no vše.. na pořádné zboží musel člověk do Tuzexu, tak aspoň nelžete. Tohle vše v 66 letech si moc dobře pamatuji.

      Vymazat
    7. 11:47 pochlubte se, co víte o mzdových soustavách té doby a jak můžete vědět, že historie, jednou, současný režim neoznačí za zločinný. K tomu odměňování je jisté jedno - pro vysoké funkce byl stanoven poměr členů KSČ tak, aby měli většinu s podmínkou, že budou v nějakém poměru zastoupeni i členové Československé strany lidové (dnešní KDU ČSL) a členové Československé strany socialistické (rozpadla se na několik marginálních odnoží). Račte se s tehdejšími poměry seznámit bez ideologických brýlí.
      Faktem také je, že poměr výdělku uklízečky k výdělku ředitele několikatisícového podniku byl nanejvýš 1:5, zatímco dnes je u pouhého krcálku se stovkou či několika stovkami zaměstnanců klidně 1:50. O řediteli např. Národní galerie, který si za svoje "dílo" sám nadělil milion (Kč) ani nemluvím. Víme?

      Vymazat
  17. To dá rozum, zdravý selský stačí, že má pan Rambousek pravdu. A ještě jste nezmínili, že ty sračky z Polska a odjinud, už za chvíli nebude stát kontrolovat vůbec. Na zeleninu prý už rezignovali, za loňský rok prý bylo provedeno v republice 99 kontrol. Takže žereme pesticidy, dusičnany a jiný chemický sajrajt v míře vrchovaté, ale nebojte se, je to v ceně, proto to máme dražší než Němci, ty tenhle humus nejedí. Hej hou

    OdpovědětVymazat
  18. Ještě jsem si vzpomněl, všechny ty choroby, ptačí chřipka, šílený krávy, prasečí už ani nevím co, je řízená destrukce konkurence. Pamatuju, že se za starejch časů se někdy nedovážely brambory z Polska protože byly napadené myslím, že háďátkem (bez záruky), prostě něčím a kontrolní orgány chránily naše zemědělce před případným rozšířením škůdce. Přestavte si, že by nemoc šílených krav vznikla a od nás se rozšířila do celé evropy. To bychom se na náhradách škod celé evropě nedoplatili. Zase známý systém dvojího metru. Škoda slov. Hej rup

    OdpovědětVymazat
  19. proč min. zemědělství ještě nebručíííííííí?

    OdpovědětVymazat
  20. Kdo tady boural cukrovary, kdo nařizoval pěstovat řepku a ničit motory? To nebyl Babiš, ale výrobci majdanů a teď dementi volí pyjráty, kteří chtějí přijmout desítky tisíc imigrantů, aby rozbili Evropu.
    Přemýšlím, že budu volit TOP a pyjráti? Co dělají špatného? Likvidují debily a brání jim v rozmnožování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní18. května 2019 0:18
      „Přemýšlím, že budu volit TOP a pyjráti? Co dělají špatného? Likvidují debily a brání jim v rozmnožování.“
      Bohužel, ale z jejich pohledu jsme debilové my všichni, co neumíme ocenit práci Švancenberka, Kalouska, Štětiny, Pospíšila, Polčáka, atd. Tj. předávat více pravomocí EU, zavádět více islámu v EU. EUropiráti mají vůbec muslima za předsedu. A těm už tedy nikdo v rozmnožování nezabrání. P.K.

      Vymazat
  21. Za vás rudejch zločincu nebylo v obchodech NIC. A to, že se něco dováží je mě šumák, hlavně že to koupím. Stále čtu jak rudí vše vyráběli, jak se vyváželo ,hovno, hovno, pouze do zaostalého Ruska, jinak nikdo od nás nic nekoupil mimo piva a skla, ale v obchodech nic nebylo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:12
      Dál hlásej co ti Janda napsal. Pod vedením buzerantů k lepším časům.

      Vymazat
    2. To máš těžký, když si něco jenom přečteš, tak o tom musíš vědět tak akorát kulový. Vyrábělo se u nás od špendlíků po lokomotivy a zaostalý Sovětský svaz 17 let po nejděsivější válce, jako první vyslal člověka do kosmu. Už musím končit jak řekl pan Werich, když se bavíš s debilem déle než minutu, tak už se baví dva debilové. Hej hou

      Vymazat
    3. Anonymní18. května 2019 16:12
      Je vidět, že jste mladý a informace nejspíš čerpáte z nějakých neziskovek. Proto si nemyslím, že jste lhář, ale pouze ukázka současné „vzdělanosti“. Za dob socialismu, jsme patřili mezi rozvinuté průmyslové země. Strojírenství u nás bylo na vysoké úrovni. Vyváželi jsme obráběcí stroje, tkalcovské stavy, celé pivovary a cukrovary, atd., atd. do celého světa. Pravda, méně jsme vyváželi do západních zemí, pro jejich ochranářskou politiku. Zaostávat jsme začali v době nástupu procesorů. Ty se vyráběly hlavně na západě a bylo na ně embargo.
      Ale to už jsme i u současné bolesti, že země východní a střední Evropy a jejich ekonomiku vedli a vedou lidé, oddaní západním mocnostem a ne vlastní zemi.
      To Vaše pivo a sklo, to je dobrý postřeh, ale ze současnosti. P.K.

      Vymazat
    4. 11.45 Tak znovu, pokud jsme tolik toho vyváželi proč nebylo pomalu nic v obchodech vy starej soudruhu poznamenanej, vymytej rudou propagandou. nejsem zas tak mladý 66 letech a vim co za vás rudejch bylo, velký kulový hov...Ti vaši soudruzi byli v 89 roce tak z hospodářství zoufalí, že raději se všeho zbavili.

      Vymazat
    5. Anonymní19. května 2019 17:12
      Nejsem soudruh, jsem odpůrce liberální „demokracie“.
      Vám už asi paměť neslouží, že si nepamatujete, že pokud jsme něco vyváželi do světa za valuty, šly do Moskvy a naše firmy, či vláda, musely zdůvodňovat, když žádaly valuty, např. na nějakou investici, nebo (spotřební) zboží. Primárně byly valuty využívány pro rozšiřování tábora míru po světě. To co dneska vidíme, že dělá Amerika, pro rozšiřování tábora demokracie.
      Navíc solventní západní trhy si kapitalisti chránili, buď vysokými cly, nebo přímo ochranou trhu. To ještě nevyznávali liberalismus. Oni ho nevyznávají ani dnes, když by na tom tratili. Ale nám ho kážou, jako přikázání. P.K.

      Vymazat
    6. Milý P.K. - velmi se mýlíte v tom, jak popisujete hospodaření státu a státních podniků za reálného socializmu. Valuty do žádné Moskvy nikdy nechodily, nýbrž šly do státního rozpočtu, kde byly přerozděleny. Tak se zajistila skutrečnost, že sice podniky valuty neměly, ale ani podniky ani stát nebyly zadluženy a při přidělování valut se poměřovala potřebnost každé jednotlivé investice. Ani vnitřní dluh státu a obcí nebyl velký. Stát byl řízen jako firma. To asi inspirovalo Babiše. Mám na mysli ta fráze, ne ten státní kapitalizmus zvaný "reálný socializmus".

      MM

      Vymazat
    7. Anonymní20. května 2019 6:22
      „Valuty do žádné Moskvy nikdy nechodily, nýbrž šly do státního rozpočtu, ..“
      Milý MM, odvody valut do Moskvy existovaly.

      „.. při přidělování valut se poměřovala potřebnost každé jednotlivé investice.“
      To je o čem mluvím. Problematičnost je v tom, kdo a kde to poměřoval a na základě jakých kritérií. Díky tomuto šlendriánu, podniky schopné efektivně vydělávat valuty, jich měly nedostatek na svůj rozvoj a udržení konkurenceschopnosti. P.K.

      Vymazat
  22. Se vám divím. Tu pláčete, že nejsou brambory, tam pláčete, že není cibule. To, že si každý měsíc můžete koupit stále kvalitnější chytrý telefon, to vás nezajímá. Vše v něm najdete, nic si nemusíte pamatovat, a vy pořád brambory a cibule. Už se probuďte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Unkrofte, ty jseš opravdu tupej hlupák, gratuluji.

      Vymazat
  23. Dá se tomu, co se prodává kg za 25.- Kč vůbec říkat brambory, hnijící černé hlízy, 2/3 vyhodíte. Kde jsou ty časy, kdy jsme byli zemědělskou mocností a v bramborách takřka velmocí, pokud jde o pěstování sadby. Ale co, když zemědělci nedovedou vypěstovat brambory, jíme rýži z Asie a těstoviny z Itálie. A kdo má zahrádku, tak si brambory pěstuje sám. Ale kdo je odpovědný za to, že v posledních 30 letech došlo ke zplundrování českého zemědělství? Jsou to partaje, co byly u koryta a ty partaje o víkendu nevolte, nevolte, nevolte!!!

    OdpovědětVymazat
  24. ....." je redakce Nové republiky je přesvědčena, že tyto volby do Europarlamentu jsou pro nás Čechy velmi důležité a že chceme-li přeformátovat situaci v Evropě, musíme k volbám jít a volit vlastenecké strany, především SPD" .... Tedy zajistit koryto pro mnou DŘÍVE obdivovanou a váženou osobnost, pana Ivana Davida, který levicové hodnoty vyměnil za strašení imigranty... Je mi smutno.... V málokom jsem se tolik spletl a zklamal jako v něm. Více než 8000 euro měsíčně (plat europoslance) mu zřejmě zatemnilo mozek a spojil se s politickým hochštaplerem a tunelářem státních peněz Okamurou. David je inteligentní člověk a musí vědět, že imigranti, kterými Okamura straší, se ČR vyhýbají obloukem a jsou pro nás reální jako Marťani. Všichni se pamatujeme, jak z ČR prchali iráčtí křesťané, zavlečení sem skoro násilím nějakou pomatenou neziskovkou...
    Pane Davide, styďte se!

    OdpovědětVymazat
  25. Jane 20:07, těžko rozhodnout, jestli jste tak hloupý, nebo vás někdo nějak "motivuje", ale co do migrantů jde o kvóty a ne o to, kam se jim chce nebo nechce a před tím, ještě o to, kdo a proč migrační vlnu vyvolává a do Evropy vpouští bez toho, že by celému tomu vývoji ráčil efektivně bránit. Krom toho, vaše argumentace příjmem Europoslance je trapná, závistivá podpásovka, když nemůžete tušit jak budou tyto prostředky využity, krom toho, ať bude zvolen ten či onen, bude odměňován stejně. Otázka je jedna, jak je pravděpodobné za co, za koho a jak bude kdo v Europarlamentu kopat. To platí nezávisle na tom, že MUDr. Davida volit nehodlám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já MUDr. Davida volit hodlám. Znám ho velmi dobře a dost dlouho, abych věděl, že své voliče nezradí ani v té Bruseli.

      MM

      Vymazat
    2. Hanz 20:07 do češko migrant, ty milovala čokoládová vagín bo klobás? Ty probrala se a čumět zootevřeným okem, nebýt celá den ve skříň?

      Přehled středisek uprchlických táborů?

      SUZ má hlavní sídlo v Praze, kde sídlí odbory práce s klienty, organizační odbor, odbor ekonomiky a provozu, odbor Centra na podporu integrace cizinců a interní auditor.

      Přijímací střediska jsou umístěna na mezinárodním letišti Praha - Letiště Václava Havla a v Zastávce. Dohromady mají 98 lůžek. Slouží k ubytování nových žadatelů, a to do doby ukončení vstupních procedur (obvykle do týdne). Žadatel musí prokázat totožnost, projít vstupní zdravotní prohlídkou, pohovorem a sociálním šetřením, čímž je zahájeno řízení o udělení mezinárodní ochrany. Přijímací středisko není možné volně opustit.

      Pobytová střediska nalezneme v Kostelci nad Orlicí a Havířově. Jejich kapacita činí 318 lůžek. Pobytové středisko slouží k ubytování cizinců, kteří mají za sebou vstupní procedury a čekají na vyřízení žádosti o mezinárodní ochranu. Tito žadatelé již mohou opustit středisko, příp. být ubytováni mimo pobytové středisko. Služby se věnují i využití volného času.

      Integrační azylová střediska se nacházejí v Havířově, Jaroměři, Předlicích a v Brně. Celková kapacita činí 208 lůžek. Integrační středisko slouží osobám, kterým byla přiznána mezinárodní ochrana a sami požádali o zapojení do integračního programu. V integračním programu si osvojí český jazyk a získají zaměstnání a bydlení. Ubytování (v maximální délce 18 měsíců) je zpoplatněné.

      Centra na podporu integrace cizinců jsou v Ostravě, Pardubicích, Zlíně, Plzni, Liberci, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Olomouci a v Jihlavě. Centrum pro podporu integrace cizinců poskytuje především poradenskou a informační činnost, právní poradenství, kurzy českého jazyka a sociokulturní kurzy. Všechny služby jsou poskytovány zdarma. V zařízeních nejsou lůžka, azylanti do nich docházejí.

      Zařízení pro zajištění cizinců jsou v Bělé pod Bezdězem, Zastávce u Brna a ve Vyšních Lhotách. Základní kapacitu objektů je možno navýšit pomocí různých opatření. V roce 2015 došlo ke zprovoznění nových částí areálu ve Vyšních Lhotách[9] a v Bělé pod Bezdězem byly přistavěny provizorní obytné buňky v témže roce. Zařízení pro zajištění cizinců (někdy také detenční či vyhošťovací zařízení) slouží k zajištění osob, kterým bylo vydáno pracovníky cizinecké policie rozhodnutí o správním vyhoštění a zajištění. Jsou to obvykle dvě skupiny lidí – buď neúspěšní žadatelé o azyl, kterým nebyla udělena mezinárodní ochrana, nebo cizinci pobývající na území České republiky nelegálně – nemají příslušné doklady pro pobyt na území ČR. Náklady na stravu poskytnutou cizinci zajištěnému za účelem správního vyhoštění činí 112,– Kč na osobu za kalendářní den a náklady na ubytování činí 130,– Kč na osobu za kalendářní den. Zajištěný cizinec je tedy po třiceti dnech pobytu v zařízení povinen uhradit částku 7.260,- Kč.

      Dne 14. listopadu 2016 bylo oficiálně zprovozněno nové zařízení pro zajištění cizinců Balková s kapacitou 200 lůžek. Současně došlo k uzavření zařízení pro zajištění cizinců Drahonice. Areál bude po vyklizení navrácen Ministerstvu spravedlnosti. Zařízení v uzavřeném režimu bude sloužit k ubytování zajištěných samostatných mužů, kteří nebudou moci areál opouštět.

      Vymazat