Reklama

.

.

pátek 24. května 2019

EU že prý zabránila válkám? Ale jděte!

Ivan David
23. 5.2019     parlamentnilisty
Jak Milan Barna ví ZDE, že by bez Evropské unie války vůbec vypukly? Dříve bylo ovšem cizí zemi, aby mohla být vykradena, nutné vojensky porazit. Dnes na to stačí pátá kolona a přijetí pravidel EU.


Milan Barna zdařile oblafnul sám sebe, když ve svém polemickém článku nazvaném Migrace klesá, Ivan David straší malé děti, není se čeho bát (k přečtení ZDE) chybně interpretoval moje sdělení a pak tuto vlastní konfabulaci vyvrátil. Nemohu za to, že nepostřehl, že vstupem do Evropské unie přistoupilo Česko například na snížení kvót na výrobu mléka a tím došlo k vybití dvou třetin skotu, že naši zemědělci dostávají poloviční dotace na hektar a vůbec žádné dotace na pěstování konkrétních komodit. Současně se k nám dovážejí dotované zemědělské přebytky ze Západu, které zdecimovaly naše zemědělství. Například. Možná neví, že pidistáty Švýcarsko, Island, Lichtenštejnsko a Norsko jsou členy EFTA a vůči EU mají stejné podmínky jako státy Evropské unie. Podmínky mají stejné, ale s výjimkou evropských dotací. Ty ovšem tvoří asi dvě a půl procenta příjmů ČR s tím, že musíme kofinancovat z vlastního a dále udržovat tak skvělé projekty, jako je „inkluze“, stavby rozhleden a financování parazitních neziskovek. Navíc členové EFTA mohou na svém území rozhodovat sami. V jejich kompetenci je například zavést daňovou domestikaci, jakou mělo předválečné Československo, kdy firmy v zemi podnikající musely tamtéž i zdaňovat, a ne v daňových rájích. Například. Přijat do EFTA byl nazpět další pidistát, kterýmžto slovem se v nevhodných souvislostech, jak se každý může přesvědčit, ohání Milan Barna. Ten pidistát se jmenuje Spojené království Velké Británie a Severního Irska.

Pro další přísun migrantů hlasovali skoro všichni čeští europoslanci

Že Milan Barna netuší, co mám na mysli, není argument proti mému tvrzení. Pokud jde o imigranty, nemusí si dělat starosti, s jejich dalším transportem se nadále počítá, všichni naši europoslanci (s výjimkou Zahradila, Tošenovského a Payna) hlasovali pro výzvu Evropské komisi a členským státům, aby připravily podmínky pro „legální cesty“ všech, kteří chtějí vstoupit do EU. Nejde tedy jen o prvoplánové Afričany. Ostatně podrobněji o tom píši ZDE.

Na podporu projektu je v rozpočtu EU vyčleněno 10,5 miliardy eur, tj. 273 miliardy českých korun. Vyčleněná suma možná nebude stačit, zájem je velký. Po zimě se Středozemní moře uklidní a od libyjských břehů budou odrážet další lodi plné budoucích Afroevropanů. Jejich kvalifikační struktura a pracovní návyky těžko mohou vést k očekávání jejich dobrého uplatnění, zvláště při velké nezaměstnanosti v řadě zemí EU a při nástupu nových technologií. Zato jejich od dětství jim vštěpovaná víra přikazuje šířit islám. Kdyby se pan Barna laskavě podíval na mapu, mohl by si všimnout, na jak velkém území se jim už to podařilo. Zprávy o zločinech příchozích jsou v řadě západních zemí cenzurovány. Pro Milana Barnu jde jen o pohádky pro malé děti. On nevěří, čemu nechce. Že nechápe souvislost vývozu kapitálu s daňovými ráji, nic nedokazuje. Bystřejší vše chápou.
Pokračování války jinými prostředky

Argumentace, že Evropská unie zabránila některým válkám, je zvláštní. Jak ví, že by bez EU nastaly? Dříve bylo cizí zemi, aby mohla být vykradena, nutné vojensky porazit. Dnes na to stačí pátá kolona a přijetí pravidel EU, o čemž podrobněji píšu ZDE.

Pokrok se nedá zastavit. Také představa, že EU s NATO ale vůbec nesouvisí, vypovídá spíše o Milanu Barnovi než o věci samé. Pokud normální je nečíst a nemyslet, pak jsou moje argumenty opravdu neobhajitelné. O budoucnost SPD si jinak Milan Barna nemusí dělat starosti. Jde o věc jejích členů a myslící veřejnosti.

67 komentářů :

  1. Pokud chcete vidět pouťového šaška, atrapu a baviče Andreje, stačí mrknout, kóblihy, čépice, tričká!

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Andrej-Babis-se-chlubi-jak-bojuje-proti-migraci-Podivali-jsme-se-zda-to-tak-je-i-ve-skutecnosti-a-vysledek-byl-vic-nez-prekvapivy-582548

    https://uloz.to/!zNke8eGnerij/getdoc-pdf

    °°°°°°°°°°

    Chce trumpnout i Trumpa, Slovenskočeský američan z Blavy? „Andreji, vrať se do Blavy“; Slováci mu familiérně říkají Blava. Ako sorry ANO ... Ten se vyprázdnil ANO

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Babis-pro-PL-Asad-proste-v-Syrii-je-Bude-EU-porad-rikat-ze-je-neprijatelny-nebo-bude-neco-delat-582546

    "Babiš pro PL: Asad prostě v Sýrii je. Bude EU pořád říkat, že je nepřijatelný, nebo bude něco dělat?

    23.05.2019 13:41
    Evropská unie dění v Sýrii jen přihlíží a opakuje, že je tamní prezident Bašár Asad nepřijatelný. PL to v rozhovoru řekl premiér Andrej Babiš. Sám prý v březnu Donalda Trumpa v Bílém domě žádal, aby Američané ze Sýrie neodcházeli".

    A Trump mu oponuje!

    https://uloz.to/live/!e0oSrmFsdltc/v-ct24-neuvidite-doznani-trump-o-jejich-napadeni-iraku-syrie-libye-atd-tit-cz-zlocinec-toman-zdrhl-z-cssr-pres-most-do-usa-andrtakavi-mkv-mp4

    °°°°°°°°°°

    Tudíž Bavíčův největší úkol v USA, nebylo podepsat spolupráci ze CIA na věčné časy, než otěže převezme ASIE, ale sesadit kultivovaného, vzdělaného, očního lékaře ASADA. ANOFert chce expandovat na blízký východ, mamlas.

    Hergot, to je mi ptáček, ten slovenský StBáček ...!?!


    Kolotočáře nevolíme, propustíme do europarlamentu, "jednou" svého dochtora z pokoje číslo 28 a kdo o sobě tvrdí, že je zdráv, je na palici ANO nebo NE.

    Doktore, zítra ty urny zaplníme!

    Zdraví Ramón

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty také budeš pěkný magor !! Jenom vysvětli, proč nebylo referendum o vstupu do válečnického paktu NATO? Musíš být na palici, když se ti tak líbí americká kolonie Česko !!
      Obyčejný občan Herout.

      Vymazat
    2. Radosto, trhni si nohou.

      Vymazat
  3. Ten pitomec Babiš si myslí, že tou debilní čepičkou zakreje tu jarmulku, co si vyfasoval na to upsání se halaše při své návštěvě Jeruzaléma...

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska Ukrajina a zejtra cela Eu. To doufam vite?

    OdpovědětVymazat
  5. Mohl by mi někdo říci, jestli ten nebohý honolulu zapustil kořínek jenom tady, nebo jestli je k vidění i jinde? Že si tolik stěžuje, jakoby NR byla jediný web v jeho bývalé vlasti. Jinak zítra to jdu hodit se zapřením Okamurovcům a s radostí Davidovi, kterého nezapomenu kroužkovat. Uvidíme, kolik milionů chvilek se zhmotní ve skutečné hlasy pro TOP a spol.

    OdpovědětVymazat
  6. Tady si vaří předvolební gulášek divná individua.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde se má vařit jinde, když v ČT a ostatních TV vidíme stále stejné ksichty, umělce, kteří hrají tu kapitalistu, tu bolševika, komentátory a poradce placené dolárkem atd. Zírám nad tím českým hnusem.

      Vymazat
  7. EU že prý je demokratická? Ale jděte!
    Mylně se domníváme, že zastoupení v evropském parlamentu má být odvozováno od počtu obyvatel jednotlivých států. Ne! Demokratické by bylo, kdyby tam měl každý stát stejné početné zastoupení. Kdyby to někdo nevěděl tak se tomu říká se říká rovnost mezi státy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Demokratizmus je jako UFO, každý o něm mluví, ale nikdo neví jak přesně vypadá. Proč by tedy v Česku nebyl demokratizmus, kdýž vám vaši politruci říkají, že takhle přesně demokratizmus vypadá.

      Vymazat
    2. 9:45
      To není pravda! Demokratické je Švýcarsko! Mají tam sice také kapitalisti, leč ti nevládnou. Ó, jak rádi by vládli i tam. Je docela možné, že se jim to časem podaří i tam. Výsledkem hadrovky je návrat kapitalismu v převleku za demokracii. Takže aby bylo jasno: naše současná demokracie je nesmysl.

      Vymazat
    3. 9:45 I ve Švýcarsku se dějí změny, odhlasovali si omezení automatických a poloautomatických dlouhých zbraní. Že by salámová metoda?

      Vymazat
    4. ve Švajcu že nevládnou kapitalisti? Ale to je mi novinka... kdo asi vlastní všechny ty nejdůležitější světové banky s tezaurovaným bohatstvím celého západního světa? Proč Švýcarsko nikdy neválčí a nebude. Proč asi dodržuje tak přísnou neutralitu? Přemýšlejte prosín vás...

      Vymazat
    5. Slávek
      Proč si tam ukládají boháči z celého západního světa své poctivě vydělané peníze? No přece právě proto, že tam nevládne kapitál privátní ale kapitál sociální. Kapitalisté nejsou hloupí, vědí že ve skutečně demokratické zemi jsou jejich penízky v bezpečí. Kdypak tam byla naposledy válka? Přemýšlejte, prosím vás...

      Vymazat
    6. 14:29 a k téhle pitomosti jsi přišel přemýšlením? V tom případě máš velký mozek malý a malý nemáš vůbec.

      Vymazat
  8. A proč se - jako diskuze k článku - zase kope do Babiše? Důkaz, že diskuzí se zúčastňují převážně už jen duševní mrzáci.Pokud se občas účastní někdo normální, hned z diskuzí vycouvá, protože mezi duševními mrzáky, dřepícími převážnou část každého dne u počítače, protože nemají jiné aktivity, které by je zaměstnaly, nemá šanci. Každý je zde něčím posedlý - nenávistí k tomu nebo k onomu, a vypisujou se jen ze své posedlosti a ze svých komplexů. Je to stále stejná smečka lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro pravdu se každý zlobí Babiš lže a chazarová taky články jsou na PL. Odvolím a jdu sázet na zahradu....

      Vymazat
    2. Alfa smečky 24. května 2019 9:41

      Máš pravdu, každý je nějak frustrovaný naše Alfo i já Gama přiznávám. Děkuji ti, že nás vedeš ANO nebo NE?

      Ramón

      Vymazat
    3. 9:41 Vašnosti sem chodí samý fajn lidi, jen ty duševní mrzáky sem posílá ministerstvo a nějaká neziskovka.

      Vymazat
    4. Mimochodem, tady vidíme absurditu těchto voleb… Liberální skupina se svým šéfem, je snad nejvíce nenávistná, nejvíce chtějící trestat členy, za azylanty, za domnělá porušení právního státu apod. No, v této frakci je ANO, Andreje Babiše.

      http://svobodnenoviny.eu/v-evrope-se-vede-tuhy-predvolebni-boj/

      Vymazat
  9. Daňové ráje jsou nehoráznost. S Dr. Davidem ve všem souhlas. Je trapné, když se nějaká novinářská šmudla otírá o člověka vysokých profesních i morálních kvalit.

    OdpovědětVymazat
  10. Nic takového jako šíření islámu neexistuje. A nikdy neexistovalo. V minulosti tu bylo šíření křesťanství a judaismu - i násilnými prostředky. Ale islám tohle nikdy nečinil z prostého důvodu - konvertité k islámu nejen přestávali platit daně, ale také se jim otevřela cesta do státní správy. Proto naopak byli odrazováni od islámu! Jde tu "pouze" o politický a ekonomický vliv, nikoli o psychický virus (mem, resp. memplex).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pán je Einstein. Kdybychom všichni hromadně přešli na islám, tak bychom ušetřili na daních, protože stát by pracoval úplně zadarmo, jelikož by tam byli jen samí dobrovolníci. No nekup to ! Vašnosti, nejednalo by se takhle o humanitární režim islámského otrokářství ?

      Vymazat
    2. 11:18 - velmi trefné. Takhle logiky se musí na blábolily.

      Vymazat
    3. Pan asi neni Einstein,ale na rozdil od vas neco precetl.Treba knihu Šlomo Sanda Jak vznikl židovsky narod.Blabolilove z hospody jste vy,kteri si myslite,ze v putykach nacerpate pravdy z historie.

      Vymazat
    4. 7:02 Pokud čtete knihy a berete si z nich pochybné závěry, nemusíte je číst. To radši běžte do té hospody.

      Vymazat
  11. "Nepřátel se nelekněme, na množství nehleďme".
    Jsem Čech, mám rád svou rodnou hroudu, a vážím si svých předků, kteří za ni po staletí bojovali. Jdu volit vlastence, kteří mají potenciál na zvolení, tedy SPD, a kroužkuji kandidáty s číslem 1, a 8.

    OdpovědětVymazat
  12. Vážený pane MUDr. Davide. Jstew opravdu přesvědčen o tom, že v případném vašem zvolení do EP něco dokážete? Bude vás tam asi dvacet z různých politických stran které budou mít na různé problémy různé názory. To znamená, že nebudete v žádném případě postupovat jednotně. Čekáte spolupráci např. se Štětinou a jemu podobnými? Ta možnost tu je. Komunisty jste si kvůli Konečné naštvali. Budete osamoceni, ale i ti ostatní, které vy nepodpoříte. Každopádně musíte počítat s tím, že tam budete s Čechy, kteří budou mít jiný názor než máte vy. Vždyť vy se budete(těch dvacet) mastit třeba mezi sebou(nejen s EP) zda přijmout Mohamedány a nebo ne. M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený pochybovači neházejte předem flintu do žita.

      Vymazat
  13. Pouze se třemi statečnými... Tošenovský, Payne a Zahradil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni nemusí být stateční, třeba jejich úkolem je předstírat názorovou pluralitu.

      Vymazat
  14. Ano soudruhu Davide, nezabranila. Napr. nezabranila utoku Rusaka na clenske zeme Varsavske smlouvy. V r.1956 na Madarsko a v r.1968 na Ceskoslovensko.
    Varsavska smlouva byl dodnes jediny vojensky pakt, ktery utocil na sve vlastni clenske zeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi komický trouba. Jestli tomu říkáte útok, tak současné demonstrace Miliónového chlívku na demokraturu jsou útokem na výsledky voleb a měli by organizátory zavřít. :-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Vidím, že si pamatujete (nebo chcete pamatovat), jen co se vám hodí. Jinak byste takovou blbost nenapsal. Nebo snad Turecko a Řecko nebyly v NATO?

      Vymazat
  15. Varšavská smlouva v uvedených zemích pouze čelila rozvratu vyvolaného západními zpravodajskými službami. Okupace vypadá jinak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano soudruhu. Okupace byla docasna. Docasny v ruskem pojeti znamena 20 let.

      Vymazat
    2. Byli jsme od Bílé Hory okupováni 300 roků Habsburskou monarchií, byla doba Temna, úřady byly okupační, úřední jazyk byla němčina, školy německé a národ zachránili obrozenci a český venkov. Po 20 letech přišla okupace Německem, úřady byly německé, úřední jazyk byla němčina, občanské průkazy nahradily kenkarty, vládl nám protektor - Němec, mj. i Heydrych, Hitler se producíroval po pražském hradě, v českých školách se musela učit řada předmětů jen v němčině! "Bezpečnost" nám zajišťovalo Gestapo a "vládní vojsko". Okupace zeměmi Varšavské smlouvy: úřady zůstaly československé, uřední jazyk zůstal- čeština/slovenština, policie, vojsko zůstalo české, školy zůstaly české, ruština se vyučovala v rozsahu jako před "okupací" - jen v některých městech zůstaly pak náledně rozmístěné jednotky vojsk SSSR -velmi zrcadlově, jako tomu bylo s rozmístěním armády USA v Západním Německu a jako to tam je dodnes. A kdo říká, že je Německo okupováno USA? A víte, že právě tato vojska USA ze základen v Německu pak provedla agresi proti Srbsku a "humantární" vraždění Srbů? Tedy není "okupace" jako okupace. Ta u nás v letech 1968-1989 byla kopií okupace Německa USA a ta tam v té podobě trvá dodnes! My tedy dnes spíše musíme mluvit o okupaci NATO, jejichž součástí je naše armáda. A také skáče jak USA biřicové pískají. (Pozn.: nikdy jsem nebyl v KSČ, ale také ne v TOP 09 nebo ODS a pod. Zachoval se mi rozum!)

      Vymazat
    3. Rudy kokote, Srbove provadeli etnicke cisteni ruznych castech Jugoslavie a proto pouze dostali ochutnat vlastni medicinu. Spousta Srbu kvuli tomu stala pred mezinarodnim tribunalem. Ktere zeme NATO dnes maji na uzemi CR svoje vojska, ty rude hovado?

      Vymazat
    4. Ad 19:28 - Proč opakujete válečné lži? Etnikcé čistky přece páchali Chorvaté - 250.000 Srbů muselo uprchnout ze svých majetků ve východním Chorvatsku v létě 1995, dalších 230.000 Srbů muselo utéct z Kosova před Albánci v roce 1999. 45.000 Srbů zabili muslimové při džihádu v Bosně (1992-1995). A vy, ubohá nemyslící nulo 19:28 tu opakujete propagandu smradlavých zločinců z NATO?! Ubožáku.

      Vymazat
    5. 17:43 Vašnosti, armáda SSA se z Německa a Japonska nevypakovala od války.

      Vymazat
    6. 19:28 Jste hlupák. Zjistěte si informace o dění v Srbsku/Jugoslávii ve 20. století a pak mluvte.

      Vymazat
    7. Ad 19:28. Jsem 18:58 a pokud umíte číst, tak jsem napsal, že jsem nikdy nebyl členem KSČ, tedy zbytečně mi nadáváte do rudochů, protože nechcete slyšet pravdu - té se bojíte více, než čert kříže. A mimochodem, tragedie v Srebrenici byla jen odplatou za masové popravy mladých Srbů v předecházejícím čase, o kterých se v EU nesmí mluvit! Stejně jako se nesmí mluvit o půorážkách mladcýh Srvbů na lidských jatkách, aby v USA měli vychlastané a vyhulené orgán zdravou náhradu!!! Kdy byli tito vrazi, kteří překonali Mengeleho atd. souzeni??? Ale kdo zpískal rozpad Jugoslávie? Srbové to nebyli. Tedy ti, co rozvalili Jugoslávii jsou odpovědní za všechny ty válečné zločiny. A pokud jde o tzv. Haagský soud. Víme sami jaká je kvalitra soudů, soudců, kdo je korumpuje aby vyráběli rozsudky podle gusta diktatury kapitálu a pro jeho potřeby. Tedy vert i ten Hagský je asi tak, jako ten v Lipsku v dobách vlády Adolfa Hitlera. Je to možná špatné vysvědčení, ale proč si malovat něco růžově, když je to haknuté.

      Vymazat
  16. Kvalitní informace a nejen o splundrovaném českém zemědělství. Eu a války - no, Eu je v podstatě apendix NATO, takže je spíše služkou válek, které NATO vede. A ty války vyrábí migranty a ti migranti přicházejí do zemí EU se vzpomínkami na ty státy, které jejich zemi rozvrátly a vyvraždily jejich rodiny a že by tedy s láskou? Tak až takoví blbci to nejsou. Jenže kdo jinému jámu kopá... a tak tedy se do jámy řítí státy EU. Ještě že máme pár myslících politiků, kteří chtějí, abyhom se drželi od té jámy dál!

    OdpovědětVymazat
  17. EU a jeho železná pěst, NATO, drží pohromadě jen nenávist k Rusku, jako předtím k SSSR.
    Proto také i kdyby Rusko poprosilo o připojení k tomuto
    "demokratickému" spolku, tak by to nešlo.
    Jeho cena jako nepřítele, je pro "západ" neocenitelná.
    Bez nepřítele kapitalista být nemůže. Kdyby ta Unie byla
    opravdu Evropská beze zbytku, tak se to tady už dávno mele.

    OdpovědětVymazat
  18. !!! Daniel Prokop: Češi jsou Evropané, ale k Unii mají vlažný vztah !!!
    Cítíme se být jenom Čechy, nebo také Evropany? Podle čeho se formuje náš vztah k Evropské unii? Na tyto otázky se zaměřil loňský obsáhlý průzkum pro think-tank Moje Evropa, na němž se podílel i sociolog Daniel Prokop. Jeho zjištění jsou zajímavá i nyní, kdy obyvatelé všech 28 unijních zemí volí poslance do Evropského parlamentu. O vztahu českých občanů k evropskému společenství Deník hovořil právě s Danielem Prokopem.


    Odkaz: https://www.denik.cz/evropska-unie/daniel-prokop-cesi-jsou-evropane-ale-k-unii-maji-vlazny-vztah-20190524.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je vidět tito idioti z think-tank Moje Evropa nechodili asi do školy, neb jinak by věděli že Evropa se rozprostírá od Skandinávie až k Uralu. Ještě bych chtěl těm nevzdělaným idiotům připomenout že většina Evropy leží v Rusku cháááá

      Vymazat
    2. A jestli se to těmto idiotům z think-tank Moje Evropa nelíbí tak je zde nikdo nedrží a mohou se přesunout do Afriky že.

      Vymazat
  19. ODPORNÁ HOVADA : !!!! Winston Churchill chtěl atomový útok na Kreml !!!! Dosud nezveřejněná zpráva z archivu FBI uvádí, že Winston Churchill přesvědčoval Američany, aby krátce po válce zaútočili atomovými zbraněmi na tehdejší Sovětský svaz. https://www.freeglobe.cz/articles/14390-winston-churchill-chtel-atomovy-utok-na-kreml.aspx

    Zprávu cituje ve své nedávno vydané knize „When Lions Roar: The Churchills And The Kennedys“ novinář Thomas Maier.

    OdpovědětVymazat
  20. Pane doktore, tak včera jste dostal jak můj hlas tak hlas mé manželky. EU potřebuje lidi jako jste vy, lidi s vlasteneckým cítěním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastenecke citeni k EU?No to si strcte nekam.Cetl jste vubec tenhle clanek?

      Vymazat
    2. Právě jsem odvolil, kroužkoval jsem pana MUDr. Davida, a pana generála Blaška, taky pro jejich vlastenecké cítění ke své vlasti, tedy ČR. Tak je to správně Bagoune? Není chyba 6:53, že jste nepochopil, že pan doktor má vlastenecké cítění ke své vlasti, kterou je ČR.

      Vymazat
    3. Já volil už včera a můj hlas i hlasy celé naší rodiny pan doktor David bohužel nedostal.
      V celé té široké nabídce jsme si vybrali vhodnějšího kandidáta. Pardon.

      Vymazat
    4. 9:43 Samozřejmě, že máte právo volit pro vás vhodnějšího kandidáta, jako kdokoliv jiný s volebním právem, a omlouvat se za to rozhodně nikomu nemusíte. Zároveň však jste zajímavý případ voliče, který projevuje lítost nad tím, že jste nevolil pana doktora Davida ;-)

      Vymazat
    5. 11:42 Pan doktor se u mě nedostal ani do užšího výběru, ale měl to o fous. ;-)

      Vymazat
    6. 12:24 Ani do užšího výběru, ale přesto o fous? Ten musel být dlouhý. Pak tedy, kdybyste se dobře oholil, nemusel jste litovat ;-)

      Vymazat
    7. 13:18 Ne, nebudu litovat. Takhle aspoň můj hlas nepropadne ;-)

      Vymazat
    8. 14:24 Chápu, jen vám při psaní komentářů neposlouchala vaše ruka vaši hlavu ;-)

      Vymazat
  21. Dnes začíná v 16h v pražském Cross Clubu debata v rámci Dnů antikapitalismu 2019 o tom, zda socialismus přijde ze západu? http://www.dnyantikapitalismu.cz a ,,socialista" Ivan David tam zase nebude.Radši s espéďáky straší lidi uprchlíky a nereformovatelností EU za mírovou, sociální a ekologicky spravedlivou Evropu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co by tam Ivan David měl podle vás dělat?

      Leo

      Vymazat
    2. 4:45
      Teď už nic...

      Vymazat
  22. Tak jsem vám to pane Davide hodil do urny a okoroužkoval vás a pana Blaška. Doufám, že v případě vašeho úspěchu nebudu zase litovat jako už tolikrát, že jsem někomu uvěřil a že najednou "evropsaky neprozřete" jako paní Jourová. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  23. Celá naše rodina kroužkovala pana doktora, ale nevím, jestli to bude stačit. U nás hlasovala fronta ODSáckých babiček a dědečků. Hrůza.

    OdpovědětVymazat
  24. Cesi , vy previti ! Babis je to nejlepsi , co jste mohli dostat !

    OdpovědětVymazat
  25. NATO a EU nás okupují, vykořisťují a VŠESTRANNĚ zbídačují!

    Tak v tomhle má náš milý soudruh a soukmenovec David pravdu: Po dočasném ústupu socialismu a dočasném vyhnání nepřemožitelné Sovětské armády z naší vlasti přišli okupanti – Evropani, Američani, sionisti a křesťani.
    A s nimi do naší NÁDHERNÉ západoasijské vlasti vnikl kapitalismus a demokracie, zdroj nezaměstnanosti a bídy.

    Když si vzpomeneme, jak KRÁSNĚ + BOHATĚ jsme žili před rokem 1989 …
    Když se rozhlédneme kolem sebe, po našich městech a vesničkách, jak STRAŠNĚ se za těch posledních 30 bědných let změnily …
    Tak se prostě neubráníme slzám.

    Jak z toho ven, z té bídy a násilí?
    Přirozeně existuje JEDINÁ cesta: Odchod naší vlasti z obou vražedných paktů – NATO a EU – a následný návrat nepřemožitelné Armády Ruské federace.
    Pak bude moci náš národní Vůdce Miloš vydat sérii Milošových dekretů, jimiž bude tradičně znárodněn majetek buržoasie a sedláctva.
    Nás národní Vůdce Babiš se o tento majetek ŘÁDNĚ postará, přesně dle vzoru našeho budování v letech 1945 až 1989.

    Prostě: Opravdu stačí vystoupit z NATO a EU, a dál už všechno půjde tak nějak samo.
    A nakonec přijede i Veliký Putin, Budiž Jeho Jméno Pochváleno.
    To zas bude radosti na Starém bělidle i v celé naší Československé socialisticko-babišistické republice!

    Bratrská internacionální pomoc z 21. srpna 1968 zachránila naši vlast před euroamerickou okupací, před hrůzami EU, NATO, kapitalismu a demokracie!


    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. POZOR – ВНИМАНИЕ !!

      Výše uvedený příspěvek jsem vložil již POPÁTÉ, neboť ten původní (z 24. května 1:34) i jeho další uveřejnění zdejší smradlavé cenzorské hovado tupě smazalo.


      Jak dlouho ještě zneužívati budeš naší trpělivosti, cenzorský smrade?!
      Myslíš si snad, že tě necháme běžet, v brzkém budoucnu, po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace?

      Jestli jsi opravdu tak hloupý, tak věz, že tě NENECHÁME uprchnout, že si tě chytíme, my komunisti, putinisti, zemanisti a babišisti, za pomoci ruských soudruhů a soukmenovců z KGB/FSB.
      A pak s tebou naložíme typicky slovansky humánně, po husitsku, po leninsku, po putinsku, na místě.
      Pohov!

      Volte ANO, KSČM a našeho Miloše, ať se k nám nepřemožitelná Armáda Ruské federace vrátí co nejdříve!


      P. Radosta

      Vymazat