Reklama

.

.

sobota 4. května 2019

Kolaps USA se zrychluje

Paul Craig Roberts
4. 5. 2019      Paul Craig Roberts
Hordy bezdomovců zabírají pozemky kalifornské elity, táboří v zahradách multimilionářských usedlostí a mění dříve pohádkové pláže v nepoužitelné pustiny. Los Angeles, San Francisco a Seattle už přestávají být městy vhodnými k usídlení, a vražedné salvadorské gangy se zmocňují Long Islandu. Bohaté elity se ozbrojují a uvnitř svých usedlostí si budují „zabezpečené jádro“.


Jen počkejte, až miliony Američanů, vyhozených z práce v důsledku robotizace výroby, bude vrženo do ulic.

Amerika je mrtvým kráčejícím mužem. A nefunguje už ani pro elity. ZDE

Bohaté elity šílí, když se hordy bezdomovců na západě zmocńují jejich pozemků ZDE.

Tyto elity jsou navýsost tolerantní, pokud se bezdomovci neobjeví na jejích vlastních pozemcích. A ačkoliv nás mainstreamová média ujišťují o tom, že ekonomika vzkvétá, počet lidí žijících na ulicích se velmi rychle zvyšuje, což platí především pro města na západním pobřeží USA. Dnes v noci bude spát na ulicích amerických měst více než půl milionu Američanů, kteří potřebují pomoc, péči a střechu nad hlavou. A pochopitelně s tím, jak se ekonomická situace země horší, počet těchto ubohých lidí se v budoucnu zdvojnásobí až ztrojnásobí.

Samozřejmě, mnozí z elity jsou rukama i nohama pro to, aby se pro bezdomovce něco dělalo, kromě toho ovšem, aby se objevili někde poblíž nich.

Pohlédněme nyní např. na Los Angeles. Žádné město na západním pobřeží USA nemá větší problém s bezdomovectvím než právě LA, a mnozí ze zdejších bezdomovců si pro trávení noci vybírají právě překrásné pláže zdejší oblasti. Usedlost zde má i někdejší frontman skupiny Sex Pistols Johnny Rotten, nejznámější symbol proti americkému establishmentu v 70. letech minulého století, a dnes, coby příslušníka elity a muže již na druhé straně barikády, ho situace s bezdomovci pobuřuje. Časopisu Newsweek řekl:

„Situace v oblasti LA je už tak zoufalá, že zloději vytrhávají z mých oken železné ochranné mříže, staví na mém pozemku stany a pláž znečisťují injekčními stříkačkami a jehlami“.

Samozřejmě to, čehož jsme dnes v USA svědky, je pouze počátkem toho, co nás ještě čeká. Během příští recese bude situace s bezdomovci daleko svízelnější – a vláda, jak se zdá, nemá nejmenšího tušení, jak se s ní vypořádat.

Vybral a přeložil Lubomír Man

138 komentářů :

  1. Řešeni by bylo,ať USA nedáva stovky miliárd na zbrojeni a do málem tisicovky základen po celém světě a nemusel by být žáden bezdomovec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7.05
      Souhlasím a pro upřesnění uvedu vyńatek ze zprávy, uveřejněné dne 8. 1. 2019 pod názvem "Studená válka a zbrojení v grafech", kde je uvedeno, že USA má vojenské základny v 70 zemích světa a jejich počet je více než 800. Je tam také uvedeno, že USA má na rok 2019 schválen rozpočet pro vojenské účely ve výši 640 bilionů dolaru a Rusko má schváleno 87,8 bilionů dolarů. Další znepokující je článek v NR ze dbe 2. 5. 2019 pod názvem "Vyzobáno z webu za duben 2019", kde je uvedeno:
      "Francie disponuje 300 ks jadernými hlavicemi, V. Britanie jich má 215. USA má na území 5 států (Němecho, Belgie, Nizozemsko Itálie = 2 základny a Turecko přibližně 180 ks jaderných náloží.
      11. 11. 2018 V NL bylo zveřejněno, že USA má dluh ve výši 21,7 trilionů dolarů a president to komentoval slovy: 1) Odpouštím všem komu jsem dlužen 2) Sbohem dolaru! 3) Zapomenout a nevzpomínat.
      13 kolonií V. Británie se rozhodlo, že si vytvoří svůj stát na úzení Ameriky a tak vznikly v roce 1776 USA. Zpráva z roku 2017 uvádí, že od založení USA byly ve válkách 214 let, bez válek 27 let. Je to "strašně" mírumilovný národ. Stačí, že pro své blaho zlikvidovali původní obyvytelstvo, i když je pravdou, že tito domorodci si mohli zřídit reservace na území, nepotřebné pro podnikání a že tam pár tisíc domorodců ještě žije.

      Vymazat
    2. 7:05
      Bez obrovské armády a vojenských základen po světě by se USA zhroutily během chvíle. Na ničem jiném než vojenské síle to totiž dnes už nestojí. Odepření poslušnosti dosud loajálních států a astronomický dluh by vedly k rychlému kolapsu hospodářství a vnitřní problémy by se staly nezvladatelnými.

      Vymazat
    3. Slovensko se stane další zemí, která bude mít na svém území americké vojenské základny. Pelegrini to právě domlouvá s Trumpem. Fica museli odrovnat, ten by do toho nešel, jeho prodejný nástupce a prezident Kiska naopak s radostí. P.S.: proto ty jeho machinace s pozemky u Popradu, plánoval jejich prodej Američanům na vojenské objekty :-)

      Vymazat
    4. Jen drobná poznámka pro nováčky, US bilion je miliarda a trilion je miliarda.

      Vymazat
    5. 13:10, neplánoval, to byly stavební pozemky nedaleko města s nádherným výhledem. Ty us. základny by měly být trochu východněji, muniční sklad a testovací střelnice. Zajímavé, že zeleným to nepřekáží, naopak to vítají.

      Vymazat
    6. !!! Macron chce evropskou armádu ‚i proti Spojeným státům‘. Bránili jste se vždy Němcům, vzkázal Trump
      Zdroj: https://www.lidovky.cz/svet/macron-chce-evropskou-armadu-i-proti-spojenym-statum-branili-jste-se-vzdy-nemcum-vzkazal-trump.A181113_160950_ln_zahranici_mber

      Vymazat
    7. Tak tomu se říká spojenectví, pakt Ribbentrop-Molotov je jen je jen trapný cár papíru. Ten Emman se tedy nemůže divit že na něj Američan štve každou sobotu ty grázly od žlutých vest, to byla od něj hodně velká troufalost. Nyní to NSA a CIA vypilovali k dokonalosti a každého demonstrujícího za ty žl. vety bude anonymně odměňovat a to jen za příslib na té demonstraci za odstranění toho Emmana. NSA ty gaunery sbírá po sociálních sítích z jejich profilů, může tak učinit v každé zemi a dělali to již při těch všech Arabských jarech ve zájemné spolupráci a to jak s
      Facebookem a Twitterem chááááá

      Vymazat
  2. A právě toto, žádná americká, či jiná kapitalistická vláda nikdy svým občanům nevysvětlí, proč raději zbrojí než aby pracovala pro lidi !! Dokonce i náš "dobrodinec" Babiš zvedne náklady na nákup amerických zbraní o 50 miliard za rok, jen aby ukázal jaký je vzorný správce americké kolonie !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babiš chce bez souhlasu Parlamentu ČR posílat speciální jednotky do ciziny:

      https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/201905039793785-babis-chce-bez-souhlasu-parlamentu-cr-posilat-specialni-jednotky-do-ciziny-/

      Vymazat
    2. 10:41 proč myslíte, že byl na školení s americkým Koudelkou v Langley, domácí úkol budou muset splnit za každou cenu

      Vymazat
    3. Babiš za to dostal záruky že zde na něj nebude bonzovat FBI která má na něj hodně silnou složku z NSA, a naši státní zástupci by se asi hodně zaradovali. Nejvíce by se asi z toho flash disků od NSA zaradoval Nevtípil že.

      Vymazat
  3. V L.A. je armada bez domovcu, protoze zerou drogy a
    chlastaji !
    Nezamestnanost je nejnissi od roku 69 !
    America ma konjunkturu !
    V San Franciscu je to jeste horsi, nez v L.A. !
    Toto neni ekonomicky problem , ale psychiatricky !
    Tento problemum normalni lide nerozumi ! Musi vsak platit velke dane, aby narkomane dostali davky !
    Ale az pochcipaji, tak snad budou dane mensi.
    Autor se zapomel zminit, ze nakomane serou verejne na ulicich a na ulicich take chcipaji !
    Ja tam byl a ja to videl !
    Moje okorale srdce zustalo uplne lhostejne k temto zivocichum.
    Ja jsem zodpovedny nick honolulu !
    Oni jsou nezodpovedni !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, ta vaše dnešní situace s bezdomovectvím není prvotně problém psychiatrický, ale je to v prvopočátku problém sociologický.
      Otázka je, co ty lidi připravilo o domov a dostalo je do stavu beznaděje, že podlehli drogám a chlastu.
      Takto při dalším skvělém budování kapitalismu dopadne většina doposud "normálních' lidí v nenormálním Světě ..

      Vymazat
    2. 07:59 Ty nevstáváš do práce, ale na léky.

      Vymazat
    3. Honolulu, opět si koleduješ o smazání. Jsi jen ztělesněním nabubřelé hlouposti a neomalenosti.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Niku, tobě už definitivně hráblo. Už nerozlišíš příčinu a následek. Jsi smutným příkladem vykořeněného emigranta.

      Vymazat
    6. Nick honolulu je slovy Václava Dvořáka "sociopat", kterého je za souhlasu mlčící většini přirozené a oprávněné mazat a cenzrovat, tzn. Slávku, nemějte obavy, cenzor brzy zakročí a po Nikovi zbyde jen obláček dýmu nad Dvořákovým cenzurním krematoriem.

      Vymazat
    7. Lulu, u nás je taky extrémně nízká nezaměstnanost. V podstatě nepracuje ten, kdo nechce nebo nemůže. Jen je otázka, za kolik a kde. To samé je v celé střední Evropě a dokonce i v Rusku, o Číně ani nemluvě.

      Vymazat
    8. 10:38 = CENZOR JE IDIOT, ktery nema co nabidnout.
      Je to menecenny a zakomplexovany Hitlercik.

      A vy blbecci v Cesku , kdyz nedokazete postavit argument a nemate nic nez nadavky, tak jste cenzorovi lejna ! Jeho produkt.
      NICK HONOLULU ! - Realista.

      Vymazat
    9. Honolulu máte největší armádu na světě, FBI, CIA, NG a zázračnou KONSTITUCI tak kde se u Vás berou drogy. Máte celosvětový přehled o pohybu peněz a jste bezmocný?

      Vymazat
  4. Cely zivot vsichni chodi do prace ! JA TAKE ! Stavame do horka a do zimy a oni chrni jeste v poledne, ve stanech na ulici zabaleni do dek.
    Potom jim dobroserove daji davky a oni je promeni ve chlast a narkotika.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi opravdový blb. Nerozeznáš příčinu a následek. Hlupáku, když jsi odsud utíkal za dráty, byl v Československu nějaký bezdomovec?

      Vymazat
    2. Zivot a prace prinasi problemy a stress !
      Problemy se neresi chlastem a drogama !
      Jinak to nejde !
      Souhlasim s prispevkem 8:14 !
      Vystihl jste to dobre pane !
      nick honolulu

      Vymazat
    3. Áááá, druhý hlupák, který o problému nic neví, ale žvanit o něm a urážet chudáky, na to si ho užije!
      Např.: podle anglosaských šetření přes 1/3 bezdomovců tvoří duševně nemocní lidé!!!
      U nás je dobrovolně na léčení do ordinací a ústavů nedostanete.

      Vymazat
    4. honolulu: máš pravdu !

      Vymazat
    5. 8:50, no řekněme, že podobné typy se najdou všude, byli v menší míře i za socíku. Jen nebyli tolik vidět. Jen Roberts píše, že jsou i v Seattle. To moc nechápu, protože v LA je teplo, ale Seattle má skoro stejné podnebí jako u nás, takže značná část jich musí v zimě umrznout.

      Vymazat
  5. Honolulu to tam je od založení jenom se to stupňuje protože těch zvrhlých zdegenerovaných parazitů je čím dál víc a ti kteří zajišťovaly ten blahobyt na úkor celého světa a které nenávidíte Vy i my již nestíhají všechny parazity uspokojit. Máte antickou knihovnu tak si jí přečtěte a poznáte že to není nic nového.

    OdpovědětVymazat
  6. no - tie stane - L.A - pod mostom to je čo ? - bezdomovci, nie, nie, títo ľudia majú prácu, len nemajú kde bývať, majú tu auto, caravan mať nesmú, a stan - buď sú zďaleka, a nemajú na nájom, alebo si z tých peňazí, čo zarobia nájom nemôžu dovoliť, - poučenie pre študenta zo Slovenska, ktorý tam bol na stáži na študentské vízum,

    OdpovědětVymazat
  7. Dokument o Seattlu, Seattle is Dying (Seattle umírá)
    https://www.youtube.com/watch?v=bpAi70WWBlw

    Na Americe je fajn, že problém vidí a chtějí řešit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Seattle je mateřská firma Boeing. Takové město neumírá, zas někdo fantazíroval. To můžou klidně napsat "Berlin is dying", ale my víme, že to není pravda.

      Vymazat
    2. Takže nějaká nula 16:37 je chytřejší než rodilí místní, kteří o sobě natočí dokument, protože zjevně problém vyeskaloval natolik, že už ho není možné přehlížet? Nice, Mr. Brouk Pytlík.

      Vymazat
  8. Smažky Million Marihuana March projdou Prahou:
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pruvod-demonstrantu-v-Praze-podpori-legalizaci-konopi-Hlasite-580191/diskuse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marihuana narozdíl od alkoholu není návyková, alkohol je daleko nebezpečnější droga, a přesto je tolerovaný. Prohibice marihuany je motivovaná hysterií a strachem. Rekreační kouření marihuany je stejně neškodné jako rekreační pití alkoholu, a daleko méně nebezpečné, protože nehrozí rozvinutím závislosti. Bohužel je na světě stále dost lidí, kteří se vám chtějí s.... do osobního života a rozhodovat co smíte a nesmíte, a kuřáci marihuany, jsou skvělý společný nepřítel a záminka proč někoho napadnout a být agresivní v domnělém boji proti obecnému nepříteli, ve skutečnosti jen zámince k vlastní agresi a agresivitě.

      Vymazat
    2. 9:13

      Vy víte o nějakých pochodech alkoholiků a podporujete je?
      Ať si každý snižuje intelekt jak je mu libo, ale ať se s tím nevnucuje ostatním.

      Vymazat
    3. 9:13 Člověk, který potřebuje být omámen drogou, aby mohl normálně fungovat, nemá v pořádku psychiku. A smažky za volantem jsou stejně nebezpeční, jako ti opilci.

      Vymazat
    4. 927 - Zakažte alkohol a uvidíte ty pochody...

      928 - Potřeboval jste si už někdy dát panáka, anebo si chtěl zlepšit náladu ve společnosti přátel, nebuďte pokrytec, a nepodsouvejte, že bych obhajoval řízení pod vlivem marihuany.

      Vymazat
    5. 9:36 Legalizací se počet smažků za volantem pochopitelně zvýší. Vy, se svou agresivní obhajobou drog, jejich škodlivost dokazujete.

      Vymazat
    6. 9:36

      Konopí je sice "zakázané", ale můžete ho v omezené míře pěstovat a pokud ho u sebe nemáte víc než 10g, tak se jedná jen o přestupek.
      Užívání alkoholu je u osob pod 18 let také zakázané. Vy víte o nějakém pochodu mladistvích za povolení užívat alkohol? Ať se zchlastávají do němoty, ale ať tím neotravují okolí. Jak vidno, oni si s tím vystačí.

      Vymazat
    7. 948 sám jste agresivní, možná byste potřeboval na chvíli přikurtovat, aby jste se uklidnil.

      950 Konopí by mělo být zcela legalizováno, včetně prodeje a vlastního pěstování. To je můj názor, víc k tomu nemám co dodat, je to otázka vývoje společnosti.

      Vymazat
    8. 9:53 Svým doporučováním přikurtování těch, kteří s vámi nesouhlasí, neblahé účinky drog na vaši psychiku jen potvrzujete. Vývoj společnosti směrem k legalizaci může vést jedině k její degeneraci.

      Vymazat
    9. Vaše touha řídit jiným životy nesvědčí o duševním zdraví. Kurtování zjevně pomohlo, když jste se začal mírnit ve výrazech.

      Vymazat
    10. 10:31 Životy psychicky nemocných je nutné řídit, aby neublížili sobě, ani zdravým lidem. To nemůže, nikdo, kdo je narušený drogami pochopit, a proto reaguje tak, jak reaguje.

      Vymazat
    11. Člověče, a co narušilo Vás, že reagujete, tak jak reagujete? Otec vás tloukl? Matka se opíjela a zanedbávala Vás? Že by zde byl původ oné rádoby pečovatelské přemíry.

      Vymazat
    12. 12:05 Vaše zkušenosti s nespořádanou rodinou naštěstí nemám, ale už konečně chápu, že jste našel útěchu v drogách. Není to dobrá životní cesta, ale vybral jste si sám. Na-zdar.

      Vymazat
    13. Schovej policejní obušek, a jdi v míru.

      Vymazat
  9. Až miliony Američanů, vyhozených z práce v důsledku robotizace výroby, bude vrženo do ulic, zavali CCCP svet svymi rubaskami a valenkami:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pepku, ty retardo, už zase tady bliješ ty své prostoduché příspěvky? Vrať se na svou cimru za katrem!

      Vymazat
  10. Vlhký sen rudých idiotů,který neustále jako falešní flašineti opakují stále dokola už víc jak 100 let od výstřelu z Aurory.
    Mezitím, kdy už 5 generací těchto soudruhů chcíplo, krachl Sovětský svaz, celý východní blok, Rusko zbankrotovalo... Ale tyto rudé psychopaty jejich posedlost údajným brzkým kolapsem USA stále nepřešla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:42
      Spletl jste si adresu. Své zuřivé skřeky musíte směřovat "rudému idiotovi" panu Robertsovi, členovi administrativy bývalého prezidenta USA, Ronalda Reagana.

      Vymazat
    2. 9:59
      Ne nespletl. Vaše reakce potrefené husy to potvrzuje.

      Vymazat
    3. 10:20

      Jak dokládá jméno autora článku, tak jste se skutečně spletl. Ale u vás to určitě nebude nic ojedinělého.

      Vymazat
    4. Vyteklé slinty - toď ubohá reakce pošuka na pravdivý článek amerického autora. Havlovi sirotci už nevědí, co by.

      Vymazat
    5. Náš milý "vlhký sen" 9:42 mistruje historii. Rozumí se, že onen kořistnický systém založený na zisku buď musí padnout,nebo se zhroutí lidský svět.

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Česku je taky bordel, hlavně privátní zahraniční úklidové firmy flákají své smluvní povinnosti - přeplněné kontejnery a kolem malé smetiště. Město uklízejí čety dlouhodobě nezaměstnaných - neviditelná práce, bez které bychom se tu brodili v odpadcích. Automaty na recyklaci jinde samozřejmé v Česku neexistují, a lidi jsou líní sešlápnout petku, anebo je rovnou vyhazují do směsného odpadu. Tragédie, jenže polovina národa je podprůměrně inteligentní, což je zřejmě příčina.

      Vymazat
    2. 9:57 Uz aby te brzy zavreli, kdyz tam zvracis a seres na ulici.

      Vymazat
  12. Az pojedete do Ameriky na dovolenou a budete se toulat napric Amerikou, tak uvidite velky rozdi mezi misty, kde ziji zodpovedni a sporadani lide a druhymi misty, kde ziji nezodpovedni. Uvidite take rozdil mezi cernosarnou a ctvrtemi, kde ziji bili civilizovani lide !
    To je realita a s tim nejde nic delat !

    Cim jste zodpovedneji, tim mate vyssi cislo kreditu !

    To znmena , ze kdyby jste z jakehokoliv duvodu zustali bez penez , tak je dostanete za 1/2 hod. - bez uroku, jsou-li zplacene v domluveny cas.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  13. Ponížené zdecimované zadlužené USA nezbývá nic jiného než do té propasti strhnout celý svět. Snažily se o to vždy všechny ponížené národy či pozemské bytosti, co spadly z oblakou na hubu. Amerika již žije pouze z dluhů který narůstá takřka geometrickou řadou. Amerika je v pr… Amerika má pouze plné sklady atomovek, to je to čeho má požehnaně a to od pána Boha. Každou takovou zkázo nosnou bombu mají vysvěcenou klerikem poslem Božím že.

    OdpovědětVymazat
  14. Amerika je zákeřný zmetek to snad poznal každý a snad již i ten Ivánek Rus.

    OdpovědětVymazat
  15. No napůjčovat si 730 mld.$ na rezavějící šrot někde v hangárech, silech, letištích či muničních skladech a to každý rok tak to se musí někde projevit že. Vždyť celé NATO vydá ročně na zbrojení astronomický jeden bilion dolarů. Zato Rusko - Putin již třetím rokem snižuje výdaje na zbrojení a letos to stáhl ne neuvěřitelných 45 mld. dolarů. To je úplně směšné potom poslouchat takové idioty jako je Pavel či Koudelka o tom jak by nás chtěl ten náš zlý Slovanský bratr napadnout a zmocnit se celého západu že. Krom toho náš Slovanský bratr Rus něco takového ještě ani jednou v dějinách neučinil naproti našim dnešním západním spojencům kteří nás chtěli nechat dokonce vyhubit jako obtížný hmyz že.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. II. světová válka začala paktem Molotov-Ribbentrop, útokem na Polsko ze západu a východu a útokem na Finsko.

      Vymazat
    2. 10:55

      A sakra, uzrály další trpké plody našeho strmě upadajícího školství. To je ale hnus.

      Vymazat
    3. To vyprávějte těm zabitým ruskými invazními vojsky. Rusko bylo Hitlerův spojenec, dokud je Hitler nezradil. Jen pro pořádek.

      Vymazat
    4. Jen pro pořádek, blbečku. Tvoje protiruské agitace jsou trapné. Stalin oddaloval válku s Německem jak to jen šlo. Prodával suroviny a obilí Němcům, kteří válčili na Západě, aby si navzájem pouštěli žilou a vysilovali se.
      Uzavřel dohodu s Hitlerem ohledně Polska - aby dostal zpět území, o které během 1. svět. války přišel a kde žilo většinové rusky mluvící obyvatelstvo.
      Jen pro pořádek, ty jsi spojenec nenávisti a hlouposti.

      Leo

      Vymazat
    5. 2 světová začala japonským přepadením Číny v roce 1936 - to jen pro pořádek, propadající študente 10:55.

      Vymazat
    6. 11:43

      Nechci se opakovat, vyprávějte to TĚM ZABITÝM RUSKÝMI VOJSKY.

      11:51

      No vidíte, co ještě mi ve škole neřekli. Říkali napadením Polska. V době kdy jsem studoval, o napadení z východu samozřejmě pomlčeli.

      Vymazat
    7. 11:15

      Tak spojenec, říkáte. A podle čeho soudíte? Máte nějaké vysvětlení, proč SSSR tak dlouho a marně naléhal na Británii a Francii, aby uzavřeli spojenectví proti Německu? Proč Churchill pak situaci zhodnotil "16. dubna Sověti předložili oficiální návrh na vytvoření jednotné fronty pro společnou pomoc mezi Velkou Británií, Francií a SSSR. Nemůže být žádných pochyb, že Británie a Francie měly přijmout ruskou nabídku“? Proč i přes vyčerpání občanskou válkou SSSR tak intenzivně začal budovat zbrojní průmysl? Proč byl SSSR po Polsku(1934), Británii(1938), Francii(1938), Dánsku(1939), Estonsku(1939) a Litvě(1939) poslední zemí, která s Hitlerem uzavřela smlouvu o neútočení? To je ale opravdu zvláštní "spojenec", to vám povím.

      2. světová válka začala a skončila pro každého jinak. Pro nás začala mnichovským paktem a skončila až konečnou porážkou okupantů, kteří nerespektovali podepsání kapitulace. V Tichomoří trvala ještě o dost déle.

      Nejste vy náhodou také obětí paní "učitelky" Petry Štěpánové z Brna?

      Vymazat
    8. Popíráte fakta, s tím Vám musí pomoci někdo jiný, nějaký odborník na psychologii. Rusko napadlo Polsko společně s Německem a samostatně potom ještě Finsko. Rus se svého dílu Evropy dočkal a II. Světová válka neskončila dříve než Rus okupovaná území definitivně opustil, tj. koncem 20. století.

      Vymazat
    9. 12:35

      Jaká fakta kde popírám?
      Mohl byste prosím zodpovědět přednesené otázky?
      SSSR obsadil zpět svá území, do té doby okupované Polskem, až poté, kdy Polsko jako svrchovaný stát přestalo existovat. Polsko bylo napadeno a poraženo Německem mezi 1-5.9.1939.
      Ve vaší filozofii tedy 2. světová válka nadále trvá. USA totiž dodnes okupují Německo, více než 70let po oficiálním skončení války.
      Mimochodem, sovětská armáda se z území Československa stáhla už ke konci roku 1945, z Rakouska v roce 1955.

      Vymazat
    10. Rozumíte definici pojmu válka? Válka je napadení a násilné obsazení území. Rusko napadlo Polsko společně a na základě dohody s Německem. Násilně obsadilo část Polska. Po tak zvaném skončení II. světové války okupovalo politicky, mocensky a vojensky Střední a Východní Evropu. Až když zkrachovalo, byly okupované státy znovu skutečně svobodné. Rusko je jedním ze dvou agresorů a okupantů II. světové války. V Německu je Americká armáda proto, aby zastavila šíření Ruské okupace, která by pokračovala dále na západ. Tam Rusku vystavěly stopku, podobně jako Finsko vlastními silami.

      Vymazat
    11. 13:28

      Samozřejmě že rozumím pojmu válka, působí roztomile, když máte takové starosti zrovna vy o mě. Opakuji, Rusko nemohlo napadnout Polsko, protože Polsko jako stát již neexistovalo. To zaprvé. Zadruhé, SSSR obsadil svá území, která byla okupována Polskem. Zatřetí, Německo napadlo Polsko 1.9.1939, zatímco SSSR převzal zpět kontrolu nad svým územím 17.9.1939, což z hlediska jednosměrného toku času vylučuje, aby se SSSR mohl podílet s Německem na záhájení 2.sv. války napadením Polska 1.9.1939. Opravdu ani takovéto elementární zákonitosti není váš mozeček schopen pojmout? Opakuji, sovětská armáda se z území Československa stáhla už ke konci roku 1945, z Rakouska v roce 1955.
      Můžete prosím doložit, že armáda USA obsadila Německo proto, aby zastavila šíření Ruské okupace, která by pokračovala dále na západ.?
      Mohl byste prosím uvést, jaká "fakta" popírám?
      Mohl byste prosím konečně zodpovědět otázky vznesené ve 12:25?
      Předem velice děkuji.

      Vymazat
    12. Rusko řešilo územní spor agresí, tečka. To je válka a napadení. Umírali lidé, zleva ruskými zbraněmi, zprava německými. Uprostřed si Němci a Rusové podali ruce a pohřbili Polsko. V roce 1968 obnovilo Rusko okupaci a zůstali tu do r. 1989, to jste asi nepostřehl. NATO je tu proto, aby se podobná situace neopakovala. Děkujte každý den za jeho existenci.

      Vymazat
    13. 13:54

      Opakuji, Rusko nemohlo napadnout Polsko, protože Polsko jako stát již neexistovalo. To zaprvé. Zadruhé, SSSR obsadil svá území, která byla okupována Polskem. Zatřetí, Německo napadlo Polsko 1.9.1939, zatímco SSSR převzal zpět kontrolu nad svým územím 17.9.1939, což z hlediska jednosměrného toku času vylučuje, aby se SSSR mohl podílet s Německem na záhájení 2.sv. války napadením Polska 1.9.1939. Opravdu ani takovéto elementární zákonitosti není váš mozeček schopen pojmout? Opakuji, sovětská armáda se z území Československa stáhla už ke konci roku 1945, z Rakouska v roce 1955.
      Můžete prosím doložit, že armáda USA obsadila Německo proto, aby zastavila šíření Ruské okupace, která by pokračovala dále na západ.?
      Mohl byste prosím uvést, jaká "fakta" popírám?
      Mohl byste prosím konečně zodpovědět otázky vznesené ve 12:25?
      Předem velice děkuji.

      Vymazat
    14. To jsou jenom účelové žvásty a Vy sám to víte. Končím diskuzi.

      Vymazat
    15. Pro pořádek 11:15 - ještě před tím, než Rusko uzavřelo s Německem smlouvu o neútočení(!),bylo spojencem Německa (proti Rusku!) Polsko. Tak už to na světě chodí. Vy zagitovaný romantiku.

      Vymazat
    16. Promiňte pánové, že se do vaší diskuze míchám. Ale pobuřuje mne tvrzení Anonyma 13:54. Je nepodložené, nelogické a jde pouze o protiruskou propagandistickou floskuli.
      Navíc si tento anonym plete Rusko a Sovětský svaz, dvě země s úplně jinou ideologií, hodnotovou stupnicí i s jinými představiteli. Navíc nás tehdy spoluokupovali Polsko, NDR, Maďarsko a Bulharsko. Navíc jejich představitelé (polský Gomulka, německý Ulbricht) byli největšími hecíři a objednavateli okupace! O nich se náš propagandistický učeň ale nezmiňuje. Opět jde jen o hloupou protiruskou propagandistickou mantru.
      Spolubesedník vám, anonyme 13:54, docela logicky a na základě faktů celkem lapidárně vyložil nedávnou historii Polska. Na to reagujete jako malé dítě tvrzením a výhružnou Tečkou, která značí, že se nad snesenými fakty nechcete ani zamyslet.
      Škoda.

      Vymazat
    17. Anonymní protiruský propagandista - anonym 13:45 - ostudně utekl z boje, který sám hloupě začal. Přišel trousit lži a dostal do kožichu hromadou faktů.
      Tak si představuji diskuzi na úrovni.
      Umlátit tu havloidní čeládku fakty.
      Pravda a věrný popis skutečnosti bez zatajování je nejlepší zbraní proti demagogické propagandě.
      Za námi je pravda!
      Za námi i vítězství!

      MM

      Vymazat
    18. Nad čím se chcete zamýšlet, když z ústí hlavně létají kulky?

      Vymazat
    19. 14:08

      Klidně se pleťte, ten konformní bojovník za západní pravdu si z toho ale stejně nic neodnese.


      14:14

      Já bych dokonce řekl, že tito polovzdělanci nejsou jen protiruští. Oni jsou i protičešští a obecně protislovanští. Je to pakáž, které tady bylo vždy dost, která se ze všeho nejraději tulí k nohám těch, kteří naši zemi v té které době právě ovládají. Za R-U byli oddanými Brettschneidery, za protektorátu by dýchali pro Říši, za socíku milovali Stalina a dnes se plazí před západní pakulturou. Je člověku na zvracení z takovýchto "flexibilních" lidí. Hnus.

      Vymazat
    20. 13:28, 13:54, váš pojem o válce lze uplatnit i na ČSR. Můžeme prohlásit, že ČSR začala válku tím, že mobilizovala a aktivizovala svoje hraniční opevnění. Stejně tak můžeme zopakovat Hitlerovu tézu, že se zde utlačovalo německé obyvatelstvo až takovou měrou, že to nutně muselo válku vyvolat.

      Nikdo ze zahraničí nepochybuje, kdo válku vyvolal a kdo se bránil. Hitler naprosto jednoznačně vyjádřil své cíle v díle Mein Kampf. Můžeme jen diskutovat, nakolik byli Němci k tomu šílenství doháni okolnostmi a vzít si z toho všichni ponaučení.

      Kdyby si SSSR nevytvořil dostatečnou hlubinu, byl by ve válce poražen a spolu s ním celá Evropa, protože by nebylo nikoho, kdo by si této války vstoupil na její obranu. Příkladem může být Leningrad, kde se nevytvořilo předpolí na to, aby byly hitlerovské jednotky smeteny před tím, než město oblehly. Stalingrad byl chráněn z druhé strany Volhou, ale Moskva by padla. S ní celý SSSR a troll jako vy, by se ani nenarodil.

      Vymazat
    21. Rusko začalo válku společně s Německem, rukou společnou. Teprve až když Německo Rusko zradilo, stali se z nich stateční "obránci" a "osvoboditelé". Rusko by si s Německem rozdělilo v Evropě vliv dle poválečné šablony Východ/Západ a čekalo by se na osvobození z USA. Válka by skončila shozením atomové bomby na Japonsko a Berlín a bylo by vymalováno. Totéž, kdyby Německo Rusko dobylo. Rusko si s Německem před válkou rozdělilo Evropu a protože vytvořilo "obraz osvoboditele" nebylo zatlačeno zpět do svých hranic, a bylo mu ponecháno území Střední a Východní Evropy, které 40 let okupovalo ať už přímo anebo nepřímo, a svobody se okupované oblasti dožily až po pádu SSSR. Tj. v r. 1989. 2. Světová válka začala r. 1939/36(pro hnidopicha) a skončila r. 1989, ekonomickou porážkou RUska.

      Vymazat
    22. 17:14, tolik fantazie, vy jste hotový romanopisec! Vy víte, co by se stalo, kdyby.. To jste úplně ojedinělý ve vědeckém světě, měl byste si to nechat patentovat.

      V Teheránu to byl Stalin, kdo vyzýval k bezpodmínečnému otevření druhé fronty ze západu. Stejně tak vám už jasně popsali ti přede mnou, že právě Stalin vyzýval k proti hitlerovské koalici, což bylo odmítnuto, stejně tak jako všechny nabídky z ruské strany předtím i potom. Po válce se všichni jednoznačně shodli, že podcenili strategii nacistů, kterou tak dobře chápaly i ty zbytky Stalinovy generality, kterou nestihl odprásknout.

      To evropští historici popsali nacistickou strategii jako manévr útoku na východ (první týl) částečně zabezpečeném smlouvami a následný obrat na západ s úmyslem získat lidské i materiální zdroje z Evropy, která před nacisty poklekla jako prostitutka před poklopcem kamionisty, taktéž zabezpečené smlouvami a následný obrat zpět na východ, který byl jejich hlavním cílem.

      Nebezpečí si uvědomoval i Churchill, jenže kdo by ho poslouchal, že? A tak pitomci na kontinentu i ti ostrovní si stále mysleli, že když Hitlerovi předhodí nějaký sranda stát uprostřed Evropy, mají vyhráno. Polsko (zaštítěného smlouvami) si bylo po Mnichovu tak sebejisté, že hned nazítří nás napadlo a už se celí třásli, až spolu s Němci vyrazí směr Moskva.

      Jenže se spletli, zjevně nečetli Main Kampf. Takže následně to byka celá Evropa, co válčila spolu s nacisty v SSSR! To my jsme jim dodávali tanky a henleinovci posílali své syny do Waffen SS, aby dobyli novou říši pro Árijce. K tomu se nikdo rád nepřiznává.

      A Británie to vše sledovala spoza kanálu se stoupající nervozitou, protože jim bylo jasné, že pokud hitlerovci dobydou SSSR i s jeho zdroji, jsou na řadě oni a nepomůže jim ani jejich impérium.

      Vymazat
    23. Srovnejte si chronologii, konference v Teheránu byla v prosinci 1943, co v té době Stalin asi tak mohl navrhovat? Stalin byl hlavní spojenec nacistů, který s nimi společně obsazoval Polsko a kryl jim záda pro útok na Francii. Německo se stalo Ruským nepřítelem až v r. 1941, do té doby šlo o spolehlivé spojence, a spolubojovníky.

      Stalin by na Hitlera nezaútočil, Hitler by dobyl Anglii a Evropa by byla Německo-Ruská. A č.e.k.a.l.o. by se na USA, aby Evropu osvobodily od Německa a Ruska.

      Zastavení na demarkační linii byl druhý Mnichov, který Rusku přenechal to území, které si s Hitlerem domluvili, a ještě daleko víc. Šlo o diplomacii a zastrašování, Západ raději obětoval půlku Evropy, aby válka nepokračovala tak, aby se vše uvedlo do stavu předtím, než vypukla. Naoko tomu tak bylo, ve skutečnosti Rusko mělo plnou kontrolu nad celou Východní Evropou, přesně dle Molotova-Ribbentropa. Restituce se Evropa dočkala až pádem SSSR.

      Vymazat
    24. 18:11 asi je vám třeba všechno opakovat 6 x.
      Nebo vícekrát?

      Stalin chtěl utvořit protihitlerovskou koalici s Francií, s Anglií - ale oni opakovaně odmítli.
      Nakonec nebylo vyhnutí, než uzavřít mírovou smlouvu s Hitlerem a tak oddálit nevzhnutelnou válku s Německem. Stalin se domníval, že ji oddálí minimálně o 4-5 let. Ve skutečnosti jen o necelé dva.
      SSSR byl v té době obchodním partnerem Německa, stejně jako v té době např. USA. Byly USA spojencem Hitlera?

      Stalin obsadil původní území Ruska ukradené Němci během 1. světové války (Brest-Litevský mír). Učinil tak po pádu Polska, když vláda přestala existovat. Rusové si vzali jen svoje. Byli tak velkorysí, že navrhli během války Polákům, že si mohou zabrat velkou část Německa. Stalo se.

      Nechápu, proč zpochybňujete politiku SSSR. Byla racionální a sledovala jen tvorbu předpolí, tedy oddálení nepřítele od svých hranic.

      Každá velmoc říká, co chce, co zamýšlí, co potřebuje a tomu se říká diplomacie a často i zastrašování. Dělají to všichni velcí, dokonce i malí. Nechápu, proč má být vaším jediným terčem dávno zaniklá velmoc SSSR a proč se nepozastavujete např. nad Obamovými výhrůžkami a "krocení rukou" nebo nad výhrůžkami Trumpovy administrativy směrem k Venezuele, Palestincům, Nikaragui, Íránu a dalším zemím.

      Vymazat
    25. Odpovězte mi na jednu otázku. Proč na začátku války Rusko neosvobozovalo Polsko a proč na konci ano. Odpovězte si na ni nejprve sám.

      Venezuela je ekonomická tragédie, Palestinci dnes vystřelili dalších 100 raket do civilních oblastí, Írán označuje Izrael za vřed, který je třeba vypálit a vyvíjí přitom jadernou zbraň. Nikaraguu nesleduju.

      Jsem rád, že je období 2. světové války, tj. 1939-1989 za námi a dnes i Východní Evropa je svobodná od okupantů všeho druhu. Rusko je ve svých hranicích a zásluhou NATO v nich také zůstává.

      Vymazat
    26. Je zajímavé že tady nikdo nezmiňuje napadení SSSR Polskem pod vedením Pilsudského. To je to území které si po obsazení Polska Německem vzalo SSSR zpět.

      Vymazat
    27. "My si vezmeme svoje území zpět, a vy si to s Poláky vyřiďte v Osvětimi po svém." Deal? Deal.

      Vymazat
    28. 19:12 se mýlí. Součástí tradičního Ruska je i Bělorusko i Ukrajina (bez Podkarpandy a bez Haliče), tak že Rusko vůbec není ve svých hranicích.

      Vymazat
    29. Běžte si takhle zavtipkovat do Kyjeva anebo Minsku, anebo raději ne, asi víte jak by to dopadlo.

      Vymazat
    30. laskavě se podívejte na mapu Ruské říše, pak mi najděte, kdy bylo Bělorusko samostatným státním útvarem a jaký jazyk Bělorusové používají. To samé Ukrajina. Co byla Kyjevská Rus? Řeknete, že Ukrajina? Hahaha. Kdo je tady vtipálkem, aha?

      Vymazat
    31. Podívejte, pro tyhle vtipy tady skutečně nenajdete to správné publikum, musíte jít za těmi, koho se to týká, za Ukrajinci a Bělorusy.

      Vymazat
    32. 19:12 nejste schopen logické úvahy. SSSR v roce 1939 nehájil polský stát, protože ten byl k němu nepřátelský, okupoval část původního území Ruska, ale především nebyl vůči Německu vojensky dost silný, když navíc byl na dálném východě pod tlakem japonské agrese, zcela bez spojenců a správně předvídal budoucí útok Německa, víceméně avizovaný Hitlerem v "Main kampfu" (politika Drang nach Osten). Krom toho mělo Polsko záruky spojenecké Britanie a Francie, když ti vůči SSSR přátelskou politiku nevedli. O čem nic nevíte, do toho nemluvte. Faktem je, že Stalin v těch velmocenských hrách své doby všechny protihráče vyšachoval. Myslíte, že dnes se to hraje jinak?

      Vymazat
  16. Nezapomenme, ze v zari 1939 Rusko napadlo Polsko a pak v Katyni Rusove pozabijeli pres 20 tisic polskych dustojniku. V rijnu 1939 v Brestu Litevskem vedle sebe na slavnost ni prehlidce pochodovaly jednotky SS a Rude armady. Oslavovali spolecny zabor Polska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kudá vy idijóte? V r. 1939 si ZSSR VZAL SVOJE bývalé územie, ktoré Poliaci obsadili počas občianskej vojny a invázie 14 štátov! A to po medzinárodne uznanú Curzonovu líniu - TRI týždne po útoku Nemcov, po tom, čo UŠLA poľská vláda, takže poľský štát už neexistoval! Mal asi nechať hitlerovcom svojich rodákov zabíjať? Jednotky SS a RA - jedno, či pochodovali,bola to veľká hra o život- ZZSR mal S Nemeckom dohodu o dodávke strojov na industrializáciu, aby mohol zbrojiť - lebo inak by neprežil! A to všetko za hlušinu, za železnú rudu bez stanovenia obsahu - a ešte aj za nemecké úvery!Chytrácky ťah Stalina - tak zdržiaval vojnu! A to ÚZEMIE pomohlo zadržať hitlerovcov - inak by možno došli do Moskvy! Katyň nie je doteraz právne dokázaná, platí Norimberský proces - priveľa faktov vylučuje poľskú verziu! Ale to treba čítať nové informácie, uvoľnené dokumenty, nielen fašingtonskú propagandu!

      Vymazat
    2. tuším, že Churchil svého času prohlásil, že Polsko je hyenou Evropy. Zdá se mně, že to platí dodnes. A tím nemyslím dodávku "zdravých" polských potravin, ale třeba to, jak se vetřeli Američanům někam, jen aby byla na jejich území americká vojenská základna. Jsou to evropští vyžírkové a proradní šmelináři, na které se nelze v ničem spolehnout.

      Vymazat
    3. 13:26 Poláci jsou hrobaři své země. V historii se vždy přidali k někomu, koho mohli dojit. Po válce byli ohromní kámoši Moskvy, dokud je vyživovala, pak ji okamžitě hodili přes palubu. Pak se nechali vykrmovat ze strany EU. Toto období již končí, tak si najednou vzpomněli na USA. Připomíná mně to spíše prostitutku než hyenu. P.S.: zajímavé je to, že EU má s USA bezvízový styk, ale polští "bratři" musejí mít víza :-)

      Vymazat
    4. 12:58 V roce zadne SSSR neexistovalo. Tak jak si mohlo vzit neco zpet?

      Vymazat
    5. 15:53 Toto je bohužel polské dilema, taková věčná polská otázka: "Pod koho si lehnu?"

      Vymazat
    6. 12:58-skvělý komentář, děkuji zaň...Ten trouba z 12:19 je typický produkt dnešní západního selektivního výkladu naší nedávné minulosti, stavěného na lenosti ověřovat si fakta a dávat si je do souvislostí...

      Vymazat
    7. 12:19, kdyby měl SSSR odplatit Polákům jejich dluh, musel by pozabíjet ještě i statisíce obyčejných vojáků a nechat je pochcípat hlady. Až pak by to bylo vyrovnané.

      Vymazat

    8. !!! Macron chce evropskou armádu ‚i proti Spojeným státům‘. Bránili jste se vždy Němcům, vzkázal Trump
      Zdroj: https://www.lidovky.cz/svet/macron-chce-evropskou-armadu-i-proti-spojenym-statum-branili-jste-se-vzdy-nemcum-vzkazal-trump.A181113_160950_ln_zahranici_mber













      Anonymní4. května 2019 17:31

      Tak tomu se říká spojenectví, pakt Ribbentrop-Molotov je jen je jen trapný cár papíru. Ten Emman se tedy nemůže divit že na něj Američan štve každou sobotu ty grázly od žlutých vest, to byla od něj hodně velká troufalost. Nyní to NSA a CIA vypilovali k dokonalosti a každého demonstrujícího za ty žl. vety bude anonymně odměňovat a to jen za příslib na té demonstraci za odstranění toho Emmana. NSA ty gaunery sbírá po sociálních sítích z jejich profilů, může tak učinit v každé zemi a dělali to již při těch všech Arabských jarech ve zájemné spolupráci a to jak s
      Facebookem a Twitterem chááááá

      Vymazat
    9. Jen by mě zajímalo kolik milionů dolarů nato vyplácení těch žlutých vet kteří přislíbí účast na těch sobotních demonstracích ve Francii proti Macronovi vyčlenil Kongres USA. Na hajzloviny, na to je Amerika kabrňák, to ví snad již každý že. Ano každý demonstrant který se zaváže že půjde demonstrovat za někoho druhého ( NSA - CIA ) dostane nemalou finanční anonymní odměnu. To je dokonalé že, to mohlo napadnout jen borce ze CIA cháááá

      Vymazat
    10. 17:41, kde jste vzal, že GJ platí Amerika?

      Vymazat
  17. Žádný stát, sebevíc demokratický nemá tolik prostředků a svolení občanů, aby řešil patologické problémy kapitalizmu humánní cestou, proto je neřeší, jen odsouvá do stádia fašizmu a pak se to řeší v rámci války, návratu ku "Spartě" ap. V tom je i tragikomičnost kapitálu, neb vydělá i na "řešení"!

    OdpovědětVymazat
  18. Amerika je skvělá země pro bezdomovce právě svým klimatem, které je podle Žirinovského na většině území USA srovnatelné s ruským Soči. Proto si ty dvě země nikdy nebudou rozumět. V Rusku se musí makat, aby člověk vyžil, velkou část roku na topení, proto narkomani, ale i opilci v Rusku rovnou zemřou na podchlazení. Jo, to Američanům, těm je hej :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Roberts je čím dál tím víc nedůvěryhodnější. USA mají relativně velmi slušnou prognózu, vysoký standard, a on stále sýčkuje. To spíš Evropa klesá stále níž, hlavně ta východní. A poměrně znepokojivé ukazatele má Rusko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dokud budou kolonie (tu evropskou nevyjímaje) fakticky dotovat Ameriku dodávkami zboží výměnou za americké papírky, tak bude vše (ale pouze v USA) v pořádku :-)

      Vymazat
    2. Rád bych viděl tvé ukazatele. Nejspíš to bude progresivní demence. Něco jako Šídlo.

      Vymazat
    3. 16:10 Souhlasím, Amerika neustále stoupá. Zadlužení USA je už 75 biliónů dolarů. A z toho utěšeně roste federální dluh, dnes bratru 22 biliónů dolarů. Všechno je na dobré cestě :-)

      Vymazat
    4. 16:39 musí proto vydávat tolik na vojenskou techniku a armádu, nějakou zemi by mohlo napadnout, že bude po Americe požadovat zboží za nahromaděnou zelenou makulaturu

      Vymazat
    5. 16:39 je třeba se připravit, ty obrovské dluhy vynuluje pouze válka

      Vymazat
    6. 16:39, to je jen 103% HDP, navíc dluh může být i výhodou. To je jako o té bance. Dlužíte milion, máte problém, dlužíte 200 milionů, má problém banka. Navzdory dluhu jsou US obligace stále žádané a neustále se vydávají do oběhu nové. Je po nich poptávka. Amerika je momentálně v konjunktuře. Rusko je na tom hůř. Velký veřejný a privátní dluh, ale nemyslím, že jsou před pádem. Vše ovšem záleží na kvalitě vedení a v tomto případě záleží na tom, jestli si zachová kontinuitu.

      Vymazat
    7. Věřím jen statistikám které si sám zfalšuji. Obrovský vliv na růst HDP tam má podej drog, výroba jedů a zbraní. Prostě různé pseudo hodnoty a parazitizmus.

      Vymazat
  20. Zde chybi 20 prispevku.
    Takze vase nazory jsou scestne ! NEPLATNE ! TO JE MONOLOG A NE VYMENA NAZORU !
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lulu, kdybys nepsal hovadiny, neurážel Čechy a psal k tématu článku, tak tě mazat nebudou.

      Vymazat
    2. On si ale nemůže pomoci. Je to chorá emigrantská troska - psychotik.

      Vymazat
    3. 17:10 & 18:03
      LZETE A KECATE NESMYSLY !
      Jste sprosti jako popelari a dlazdici dohromady !
      Urazite Ameriku tisic krat za den !
      Ale sami jste citlivy, jako hrbate slecny v puberte.
      hunolulu

      Vymazat
    4. Honolulu už jsem Vám to jednou psal: Nenávidíme tytéž lidi v JUSEJ co vy, jenom to nechápete.

      Vymazat
    5. O to Honolulákovi vůbec nejde. On musí exhibovat, protože ve Státech s ním nikdo nechce kamarádit, dávají mu najevo, že je vůl. Je osamocený, bez manželky, bez dětí, bez přátel. Jen on, klábosnice a špatné vychování.

      Vymazat
  21. Utek z raje:

    https://www.idnes.cz/hokej/nhl/alexandr-mogilnyj-emigrace-vyroci.A190503_191328_nhl_rou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je diskuse k článku dnešní situaci v USA a vy tady lepíte 30 let starou událost. Tak tomu říkám zoufalství!

      Vymazat
  22. 16:45 Poslední významný evropský politik, který se vzmohl na reálné ocenění amerického dolaru, byl asi francouzský prezident Charles de Gaulle. Ten nechal naložit vojenskou loď "cennými" dolary a poslal ji do USA vyměnit ty papírky za zlato. Vzápětí po tom USA zrušily vazbu dolaru na zlato a přešly na petrodolar. K tomu ale potřebují ropu, aby americké kolo štěstí nadále rotovalo. Proto dnes nezbytně potřebují "znárodnit" tu venezuelskou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od té doby se tisk dolarů pohybuje po exponenciální křivce a to jsme za ropným zlomem, vidím to černě

      Vymazat
  23. 17:26 jako bych poslouchal Zemana nebo Babiše, jak jsme si za těch 15 let v EU pomohli, když jsme získali od Bruselu o 750 miliard korun více, než jsme tam odvedli. Oni, ale všichni ekonomové-pemprsáci poněkud zapomínají na to, že tu částku, co jsme horko těžko vydolovali z Bruselu, tak prakticky stejnou částku vyvádějí z ČR zahraniční firmy za jeden jediný rok! A ty prachy tady prostě chyběj (přitom jsme ta nejždímanější země z východního sektoru EU!). Pemprsáci taky k tomu všemu zdatně mlčí i k zadlužení ve výši 5 biliónů korun (před třemi dekádami prakticky nulové)!!! Česko je z prostě ekonomického hlediska ve sprostém slově a na soudný den zcela nepřipravené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. politici se to snažej vyřešit dovozem levné pracovní síly (udržej tak nízko i domorodé obyvatelstvo), třeba v Polsku je už problém i s Ukrajinci (cca 2 milóny), tak už začínají dovážet levnější otroky z Asie, např. Indy jako řidiče v MHD :-)

      Vymazat
    2. Babiš chtěl také dovézt nějaké hodně levné Aziaty jako náhradu za chybějící řidiče kamiónové dopravy. Zaseklo se to ale na tom, že Aziat může mít výšku stejnou jako je průměr kola vod náklaďáku, a proto by nedokázal sám vyměnit píchlou gumu :-)

      Vymazat
    3. Nejen to 17:49 ale to co nám posílají účelově vážou na to co vůbec nutně nepotřebujeme.

      Vymazat
  24. Pro diskutéra v 13:54
    NATO - 70. výročí nejvražednější - a zákonné - organizace na naší planetě
    http://www.zvedavec.org/komentare/2019/04/7877-nato-70-vyroci-nejvrazednejsi-a-zakonne-organizace-na-nasi-planete.htm
    http://pravdive.eu/news/112570/recky-dustojnik-ktery-se-odmitl-ucastnit-agrese-nato
    Marinos Ritsoudis, který se v roce 1999 odmítl účastnit bombardování Srbska organizací NATO, o osmnáct let později řekl, že je na tuto chvíli hrdý.

    OdpovědětVymazat
  25. 17:57 Slovo otrok je zcela na místě. Podle nějakého analytika (údajně z MMF), bude v budoucnosti nutné přejít na jiné sociálně-ekonomické uspořádání světa, protože i kapitalizmus se ukázal jako vysoce nestabilní a dlouhodobě neudržitelný systém. Z historického hlediska byl prý nejstabilnější systém otrokářský, který se udržel mnoho tisíc let. Historie se prý bude muset zopakovat. P.S.: ověřovací experiment již desítky let probíhá v KLDR pod patronací nadnárodních elit. Právě se v praxi ověřuje minimální dávka potravin na jeden den na hlavu. Dnešní denní příděl je už jenom 300 gramů! Naši potomci se mají nač těšit.

    OdpovědětVymazat
  26. No 18:09 nic netrvá věčně. To všechno už tady bylo a končilo.

    OdpovědětVymazat
  27. CENZURA = kontribuce ceskeho naroda civilizaci 21 stoleti !

    Hurvinci ! Neda se svitit ! Budete zruseni pro benefit lepsi civilizace ! To bude kvileni a narikani, uz ted me usi zalehaji !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, nedej se, proticenzurní odboj stojí při tobě.

      Vymazat
  28. 20:16 - hajzlovska cenzura patri postavit pred soud ! CELA !
    A o pozici soudce z lidu, se zde verejne uchazi
    NICK HONOLULU !
    CENZORI VY DAREBACI, budete cistit posrane zachody po americkych turistech !

    OdpovědětVymazat
  29. Asi mne roztrhate na "cimpr campr", nejsem provokatér, ale nepřeji si koleps USA, ani RF. Nejde přece o San Marino, důsledkem by bylo hospodářské zemětřesení (snad jen), které by bylo tragické pro celý svět. Odnesly by to ty nejchudší národy a i ty bohatší by se posunuly do chudoby. Ztráta jistot, principů a hodnot by natolila chaos a jeho konec raději nedomýšlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já si nepřeju žádné otřesy, ale jak vidno, usáci už se úplně pomátli a celá léta vše hrotí do krajností tak, že jinak to už asi ani dopadnout nemůže. Prostě jako všechna iméria vyrostli příliš a nejsou schopni si už uvědomit, kde jsou hranice možností.

      Vymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat