Reklama

.

.

úterý 7. května 2019

Masakr třídy plné dětí v Plzni, ale primátor Baxa (ODS) adoruje zabité válečníky Pattona, kteří neexistují!

7. 5. 2019 SkrytáPravda
Minulost neumlčíte!
Rok se sešel s rokem a plzeňská šaškárna oslav mrtvých, co i po smrti žvýkali žvýkačky je zde zpět. A zatímco si novodobí američtí soudruzi tlapkají po ramenou, na třídu plnou dětí díky americkým bombám zmasakrovanou si nikdo nevzpomene.


Nebo se primátor Plzně Baxa z ODS pochlapí a veřejnosti řekne pravdu? Tomu nikdo asi nevěří...


Výsměch, trapné, hnus!

Plzeň na Doubravce - v bývalé konzervatoři, která je již několik let opuštěna, je umístěna pamětní deska na vzpomínku za zahynulou celou třídu – 38 dětí a učitelku.



V závěru války se město stalo cílem spojeneckého bombardování,“ uvedla na začátku krátkého pietního aktu Hana Vočadlová.


8. dubna 1945

Den po ničivém náletu Angličanů, tedy 18. dubna, bombardovali Plzeň Američané. Cílem čtyřiceti letounů B17 bylo nádraží ve čtvrti Koterov. Jenže palba z německých protiletadlových děl byla tak silná, že »létající pevnosti“«odhodily náklad pum ještě před cílem a bomby zasáhly čtvrti Slovany a Petrohrad. Zahynulo 79 lidí a 24 jich bylo zraněno. Bomby zničily také 49 domů.


Noc se změnila v den a třída zmasakrovaných dětí

„Dne 17. dubna 1945 přišel první velký nálet. Z 16. na 17. dubna to byl britský nálet. Tuto noc se nad Plzní objevilo 222 bombardérů typu Lancaster. Nejprve označily cíle barevně hořícími pumami. Podle výpovědi pamětníků se noc změnila v den. Ve vzniklé záři bylo prý možné číst noviny. Během 17 minut shodily spojenecké letouny 891 trhavých a 4 tuny zápalných bomb.“ Kromě nádraží bombardovaly část obytné čtvrti Doubravky, Roudné, celou Jatečnou kolonii a také Plzeňské pivovary, uvedla dále Vočadlová. „Bilance náletů byla hrozivá. Obětí bylo kolem jednoho tisíce, zbořeno bylo 120 domů, těžce poškozeno dalších 154. Památku dětí, které při tomto bombardování zahynuly, připomíná pamětní deska v chodbě konzervatoře a lípa, vysazená v Habrmanově parku, která nese jméno paní učitelky – Květa.“


25. dubna 1945

Pět set amerických bombardérů B17 přezdívaných »létající pevnosti“ zničilo ze 70 procent Škodových závodů. Na továrnu svrhly 970 tříštivých a 16 tisíc zápalných pum.



Připomínat a zase připomínat!

„Ani na takové oběti druhé světové války by se nemělo zapomínat,“ pokračovala dále. „ Amerických a britských vojáků, které Plzeň jako své osvoboditele oslavuje, zahynulo při postupu našim územím mnohem méně, než v jeden jediný okamžik našich civilistů. Vzhledem k časovému odstupu ubývá pamětníků těchto událostí.“


Plzeň po americkém náletu



Ve světle faktů jsou megalomanské oslavy adorace US ARMY v Plzni spíše zločinem a výsměchem obyčejným lidem a zabitým, než skutečná pocta osvoboditelům. Kdo si toto připomněl z amerických rádoby hrdinů na oslavách?



"Je přímo nepochopitelné, že v dnešní době jsou prezentovány nápady, aby ve jménu demokracie a ochrany lidských práv bylo použito moderních zbraní, včetně jaderných,“ ukončila svůj projev Vočadková.

198 komentářů :

  1. Všichni zasvěcení víme, proč Američané bombardovali těsně před koncem války naše průmyslová města. Přesto, že nás Západ na Jaltě opět zradil a přifařil k Rusku, doufal, že Američany a spol. budeme při obnově našeho průmyslu potřebovat. Díky komoušům, jsme odmítli Marshalův plán, kterého splácení ničilo např. Polsko desítky let.Oni ti Američani nezabili jen těch 38 dětí V Plzni ale i dělníky v bombardované Škodovce, lidi v Ústí, Pardubicích, Kolíně, PRAZE...Oni zabili zbytečně(!!!) daleko více Čechů, než jich samých padlo při osvobození naší země. Je to tak a nikdo to neokecá! M.R. P.S. Nebo Radosto, ty si s tím poradíš? Ameriko díky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Jaképak to bylo osvobozování, když při něm Američané pozabíjeli víc českých civilistů, než německých vojáků ??!!

      Vymazat
    5. Jestli ty nácku v 21:18 myslíš tvé soudruhy z NSDAP a spol, tak ano. Ty skutečně Rus zabíjel , ale tomu se neříká vřah, ale osvoboditel a bohužel jak je vidět nebyl důkladnej, jinak by jsi se zde nemohl vykecávat.

      Vymazat
    6. Nerad ruším, ale ten poslední obrázek "Plzně po americkém náletu" vypadá dočista jako rohák z horního konce pražského Václaváku, na jehož místě pak stál Dům potravin. Ono je to ale v podstatě jedno, Plzeň, Praha, Pardubice, Kolín ... A propos, přečetli jste si aspoň jména dětí na té desce? Stýská se vám po válce, "diskutéři"?

      Vymazat
    7. Vymazané příspěvky popisující ruská zvěrstva na dobytých územích. Toť důkaz o demokratické žurnalistice.

      Vymazat
    8. Vymazané příspěvky popisují stejné dementy jako jsi ty.

      Vymazat
    9. 17:27
      Asi tak. :)

      9:12
      Podle vaší logiky přece v demokracii nesmí být šířeny fake news, pořádá se hon na dezinformace, proto se zavádí cenzura a vyskakují z děr různí rádoby vykladači pravdy paní Romancovové, Jandy a dalších politruckých pitomců. Takže tyto fake news, lži a nenávistné příspěvky byly smazány zcela ve shodě s vaší vlastní fanatickou ideologií. Užijte si vlastní medicínu, zaostalí zamindrákovaci.

      Rudý škorpión

      Vymazat
    10. Kdyby měli Němci tolik vojsk jak na vychodě ,tak není druha fronta !!! A Lamanšský průliv by z červenal !!!

      Vymazat
    11. 9:12 Dodnes potlačovaná pravda je například ta, že do 5. května 45 tu byl klid, než antievropské živly vybudili to tzv. Pražské květnové povstání, ono absurdní divadlo, které si vyžádalo několik tisíc zmařených lidských životů. Zbabělá pražská chátra, která celou dobu využívala veškeré výhody Protektorátu a ještě navíc všemožně šmelila a okrádala vlastní spoluobčany, v sobě najednou objevila „statečnost“ a začala přepadat německé vojáky v ulicích, rabovat byty německých civilistů, rozbíjet výlohy, pálit knihy a vlajky, zamazávat německé nápisy, stavět nesmyslné takzvané barikády a páchat nejhorší zvěrstva na ženách, dětech i starcích ... tito „hrdinové“ dokonce pronikli i do rozhlasu, povraždili tam stráže, a když byly povolány posily, začal český hlasatel zoufale vykřikovat do mikrofonu, aby každý přišel na pomoc, neboť „esesáci vraždí české lidi“. Ano, byli to právě oni, kdo vyzýval slušné české lidi, aby napadali německé vojáky a civilisty! Přitom bylo více než jasné, že německá armáda si chce již zajistit pouze volný průchod na Západ, aby nepadla do rukou krvelačných mongoloidních hord zvaných Rudá armáda. Bohužel v konečném důsledku to takový velký rozdíl nebyl, protože několik let po válce vyšlo najevo, že v amerických zajateckých táborech našlo smrt přes milion německých vojáků. Po návštěvě trosek Berlína napsal 23. července 1945 generál G. Patton, náš osvoboditel, své paní: „Z Berlína jsem byl smutný. Zničili jsme potenciálně skvělou rasu a chystáme se ji nahradit mongolskými divochy. Komunisté ovládnou celou Evropu. Říkají, že za první týden po obsazení města zastřelili všechny ženy, které se pokusily utéct – a znásilnili zbytek. Kdyby mi to dovolili, mohl jsem město obsadit sám (namísto Sovětů).“ Během následujících týdnů v něm toto podezření – tedy že jej spolu s americkou armádou politici zneužili ke zločinným účelům – dále narůstalo. Při večeři s francouzským generálem Alphonsem Juinem v srpnu překvapilo Pattona generálovo souhlasné stanovisko. Ve svém deníkovém zápisu z 18. srpna generála Juina cituje: „Nepochybně je neštěstím, mon General, že Angličané s Američany zničili jedinou zdravou evropskou zemi – a tím nemyslím Francii. Tím otevřeli cestu nástupu ruského komunismu.“ Pozdější deníkové zápisy a dopisy manželce opakují tytéž závěry. 31. 8. si zapsal: „Ve skutečnosti jsou Němci poslední slušný národ v Evropě. Pokud bych měl volit mezi nimi a Rusy, volím Němce.“ 2. září: „Ničíme jediný napůl moderní stát v Evropě, aby ji Rusko mohlo celou zhltnout.“ Němci svoje zločiny veřejně přiznávají už přes 70 let a stydí se za ně, očišťuje příští generace, protože jsou si vědomi zločinů svých předků. To, že Rusové svoje zločiny zapírají, případně svalují vše na Džugašviliho stalina, vychovávají mladé generace k zatvrzelosti a neupřímnosti.

      Vymazat
  2. Američané? Alespoň nelžete, vy grázlové. Američané bojovali, obětovali své životy, pomáhali lidem. V západních Čechách na ně vzpomínají s láskou dodnes. Můj kamarád z vojny mel jako chlapec já ne fantastické vzpomínky a lidé PLAKALI, když odjížděli. Američané byli praví mirotvůrci, Rusáci vraždili, kradli vše, co jim přišlo pod ruku, znásilňovali .. Amíci jsou praví osvoboditelé, ruský svině jsou vrazi a uzurpátoři. Tak kurva nelžete, vy hajzlové!!! Sestru mojí matky znásilnili a zabili, vykradli komplet celý statek, zabili všechny krávy, zastřelili sousedovic kluka a vyvraždili čtyři rodiny v sousední vesnici!

    Vybombardovaná Boleslav. Když Rusáci šturmem vtrhli do města, nepřežilo to 2950 lidí. Znásilněných žen stovky.
    https://www.idnes.cz/technet/vojenstvi/nalet-na-mladou-boleslav-9-5-1945.A150505_200525_vojenstvi_erp

    Praha: když létali Američané, lide je sledovali. Ruské bomby změnily Prahu v sutiny. Tisíce mrtvých.

    https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/1523762-ceskoslovenske-tabu-na-konci-valky-zabijely-bomby-s-rudou-hvezdou

    Vybombardované Pardubice. Při vpádu do města tam zanechali 8632 mrtvých a 677 znásilněných žen, přičemž většina zemřela!!

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/nalety-na-okupovanou-republiku-v-letech-1944-a-1945.A140715_153052_domaci_jw&ved=2ahUKEwibmbeRgoriAhXSJFAKHYmCBH8QFjACegQICBAH&usg=AOvVaw1H5qLig7rOlqSVUaFd5dLC

    A můžu pokračovat do alelujá. Ve východních oblastech republiky není města a vesnice, která by neutrpěla barbarským vpádem ruských zabijáků v roce 1945. Miliony lidí si z toho odnesli doživotní trauma umocněné tím, že po válce se jim museli ještě klanět a popírat hrůzy, které prožili. Tohle pro ně byla skutečná válka!

    Takže už přestaňte konečně lhát!!!! Stačilo! Za bolševika nám tyhle prasárny lili do hlavy celé roky, UŽ TOHO MÁME DOST!

    Pro nás jsou osvoboditely AMERIČANÉ. Jim patří veškerý náš vděk. A to i navzdory tomu, že s Němci jsme vycházeli víc než dobře. Ameriku bereme ne ani tak jako vítěze nad fašismem, ale hlavně vítěze nad válkou v Evropě. Oni zbavili Evropu války, která hrozila z ruských stepí. Bohužel, Američané ochránili západ Evropy, nás už nestihli. Pro nás válka skončila v roce 1989. Děkuji bohu dodnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:38
      Panečku, to je rétorika, jako bych to už někdy slyšel. Ta dikce, ta nabuzenost, ta demagogičnost, ta okázalá devótnost... Kde to jen mohlo být?
      Už si vzpomínám co mi to připomíná. Nejhloupější agitátory let předplyšových. Jen póly se nám změnily.

      Vymazat
    2. 20:46
      A ještě řeknete, že to není pravda.

      Vymazat
    3. 20:47

      Opravdu je to nutné říkat?

      Vymazat
    4. 20:47 Pohádky jak od bratří Grimmů. V Normandii by mohli vyprávět, jak byla jejich města osvobozena, třeba Caen. A nemelte, že amíci neznásilňovali, ve Francii jim museli pracně vysvětlovat, že všechny Francouzsky nejsou kurvy. Tak šup do najlonek, do huby bubble gum a tiše snít svůj americký sen.

      Vymazat
    5. Šílené ruské bombardování neznalo míru v Roudnici, Mělníce, Liberci, Jablonci, Jihlavě, Záluží, Kladně, Berouně, Rakovníce, Budějovicích, Kutné Hoře, Brně, Olomouci.. všude stovky až tisíce mrtvých. Historická jádra a obytné čtvrti v sutinách.

      Slovensko....

      Tam byly teprve šílenosti

      Úplně zdecimovaná Nitra, kde nezůstal kamen na kameni, tisíce mrtvých.

      https://www.aktuality.sk/clanok/272961/nicive-bombardovanie-nitry-pred-70-rokmi-bolo-zbytocne-nemci-v-nej-uz-neboli/

      Prievidza

      https://myhornanitra.sme.sk/c/amp/20059825/ruske-bombardovanie-na-hornej-nitre-pripravilo-o-zivot-desiatky-ludi.html

      Tohle vše zbytečně, ale o to Rusákům vůbec nešlo, oni prostě zabíjeli a po bombardování se vršili na nevinném civilním obyvatelstvu.

      Vymazat
    6. No ty ses snad posral. Něco takového tady ještě nebylo. A co říkáš na toto, mamlase?

      https://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/germany/11455664/Allied-soldiers-raped-hundreds-of-thousands-of-German-women-after-WW2.html

      Vymazat
    7. Stalin žádal západ o otevření druhé fronty už v roce 1941. Kdyby mu západ vyhověl, ano, měl by dnes mnohem více padlých, ale Československo, Polsko, Maďarsko a další země Evropy by po válce politicky ovládal on a ne Stalin. Není důvod adorovat západ, který nás nechal v roce 1938 Hitlerovi a v roce 1945 Stalinovi.
      Mimochodem, Američané otevřeli druhou frontu až když jim došlo, že se Rudá armáda zastaví až na břehu Atlantiku. A všude, kam dojede bude určovat politiku Stalin. Což mimochodem je logické. Rusko bylo v rozpětí necelých třiceti let dvakrát napadeno. A nejlepší prevencí proti dalším expanzím je ovládat vnitřní politiku potenciálních nepřátel.
      Ani západ, ani Sovětský svaz neosvobozoval Evropu nezištně. Obě strany měly zájem porazit Německo a politicky ovládnout evropský prostor. A obě strany to na svém dílu také udělaly.
      Válka není černobílá. Nebojuje tam jenom dobro proti zlu. Válka pouští ze řetězu ty nejhorší lidské kreatury a uděluje jim značný rozsah beztrestnosti při páchání těch nejohavnějších zločinů proti lidskosti. A ne zřídka se chovají ti "naši" stejně, ne li hůř, než nepřátelé. To jenom dementi zblblí lacinými filmy si myslí, že válka je jenom velké dobrodružství.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. 21,15
      Vy máte tu drzost vyčítat Rusům násilí na Němcích? Po tom, co Němci předvedli v Rusku? Národy SSSR ztratili desítky milionů obyvatel, byly zničeny stovky měst a vypáleny tisíce vesnic. To Němci otevřeli jako první Pandořinu skříňku genocidy nevinných. Němci zacházeli sválečnými zajatci hůř, než s dobytkem. A Němci začali vyhlazovat celé národy. Kdyby Rusové oplatili Němcům stejnou mincí, tak dnes by už žádní Němci nebyli. Samotní Němci by měli být Rusům vděční za to, že se u nich Rusové nechovali stejně, jako Němci v Rusku!

      Vymazat
    10. 21,45
      Ty jsi normální debil. Ne, to bych urazil duševně postižené. Ty patříš na ty jatka, kam chceš posílat druhé.

      Vymazat
    11. 21:45 - gratuluju - máš v hlavě nasráno přímo dokonale - měli by tě zařadit do knihy rekordů.

      Vymazat
    12. Omlouvám se, chtěl jsem reagovat na 21,45
      A malá poznámka na závěr. Až budeš skládat ten reparát, doufám, že narukuješ mezi prvními a nenecháš za sebe nasazovat krk jiné.

      Vymazat
    13. Odpovd k 20:38 Tý vogo, kdes tohle vyčet ? Nebo odposlech ? Radio Jerevan ? Nebo už vím, chodil jsi do stejné školy jako primátor Baxa z zezPlzně. Tam ato prej bylo kvalitní. A dál to pokračovalo rychlokursama na Plzeňských právech. Tak to se už nemůžeme divit ničemu.

      Vymazat
    14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    15. Ten "příspěvek" obsahoval lživá ničím nepodložená tvrzení a demagogická prohlášení. Dobře, že vás admin smazal.

      Jestli vás za to platí, tak si chystejte krk pro houpačku. jestli jste neplacený amatér, dejte se vyšetřit.

      Vymazat
    16. k 20:38 - nic proti Vašemu názoru, dle slov amerického veterána, kterého prezentovala ČT jako hrdinu a osvoboditele Plzně,a kterého letos vozili při oslavách, přijel do Plzně 7.5.1945 a pamatuje si na ručnk a vanu. Tak k čemu takový humbuk, co nebo koho tento člověk osvobodil? Je to prostě trapné!!!!!

      Vymazat
    17. Pro 20:38 produkujete naprosto sprosté lži. Jako devítiletý jsem prožil průchod Rudé armády tam i zpět. Nesetkal jsem se s jediným vojákem, který by se nechoval přátelsky a že jsme jako klukovská parta mez nimi byli po většinu dne. Vím, a byl jsem svědkem exekuce vůči jednotlivcům, pokud došlo ke stížnostem obyvatel na jejich chování. Pokud jde o armádu USA, vzpomínám na italský film "Horalka". Jeho děj se blíží tomu, co připisujete armádě SSSR u nás. Nevykecávejte se o tom, o čem evidentně nemůžete nic vědět.

      Vymazat
    18. 21.30,tyto blaboly nema cenu komentovat,pry Pardubice 8632 mrtvych...mrtvych bylo cca 300 po jednom z angloamer. naletu na Paramo v lete 44,prestoze utocili ve dne,zasahli I ctvrt 5km od chemicky.Explozii,ktera mela americky kapital nechali netknutou.V kvetnu 45 zahynuli 3 lide,cesti vlastenci,pri vyjednavani s gestapem,RA dorazila do mesta,kde uz nebylo co osvobozovat,pouze se slavilo,jak dokladaji cetne fotografie.Jen doplnim,nevim kdo to prohlasil,ale je to pravdive,cituji:narod,ktery se nepouci ze sve historie,si ji bude muset znovu zopakovat.

      Vymazat
    19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    22. https://glob.zoznam.sk/zaujimavosti-o-bombardovani-nitry-a-novych-zamkov-hovorit-a-ucit-sa-o-nich-bolo-zakazane/ Tak si neplet Emericany s Rusama dobytku! A nezavadej,Rusaci nemeli velke bombardovaci svazy letadel jako mirotvorci z USA a Britanie.

      Vymazat
    23. Američane to je národ !!! Vyhubili původní obyvatelé a ukradli celou Severní Ameriku , to se mají za co chlubit !

      Vymazat
    24. Výše uvedený příspěvek - ve 20:38, jak je i zmíněno v předchozích komentářích, uvádí fakta, o jejichž pravdivosti by se dalo s úspěchem pochybovat.
      Není příliš pravděpodobné, že by tyto skutečnosti nedostaly v uplynulých "svobodných" 30ti letech, nejširší mediální prostor.
      Ze své rodiny naopak vím, jak šťastní, přátelští a vyčerpaní byli vojáci, kteří dorazili do Jižních Čech v oblasti Suchdola nad Lužnicí... Je také pravda, že leckde zabrali osobní auto nebo motocykl.
      Jak hrrozné, že? A.Š.

      Vymazat
  3. No, ono by působilo trošku divně, kdyby při vzdávání pocty osvoboditelům jim zároveň bylo vyčítáno, kolik lidí zabili a kolik toho zničili. Prostě by to bylo trapné a to by bylo lepší nic neoslavovat.
    Ale je skutečností, že na ty civilní oběti a materiální škody se zapomínat nesmí. Jen taková připomínka nepatří na akci, při níž se vyjadřuje vděk za osvobození.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 20:46

      Už nehulte.

      Vymazat
    3. 20:46 Ba, ba, debile, někteří s nimi bojovali od Sokolova do Prahy, zatímco západ na nás v Mnichově hodil kokeše.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Hele, 21:06, tyhle kydy můžeš vykládat jen proto, že ses narodil. Protože to taky mohlo být jinak a to bys tady debilně nekecal. Pokud hltáš poučky všelijakých Jandů a Klvaňů tak věz, že jen v duté hlavě se poučky mohou dobře uchovat. A ta tvoje hlava skutečně duní.

      Vymazat
    6. To je trapné. Autor článku obviní našeho osvoboditele, který zde působil proto, aby nás Rudá zběř úplně nezlikvidovala, a když se v diskusi někdo snaží oponovat, tak ho redakce smaže. Nevadí vám milovníkům invazivní loupežnické armády, že ty vaše odpovědi vypadají úplně pitomě? Vztekle reagujete a nikdo neví na co.
      Kdyby ty smazané příspěvky byly sprosté, odbočovaly od tématu nebo propagovaly zakázané ideologie, neřeknu, ale byly úplně v pořádku. Přesto smazány. Cenzor nemá rád, když mu někdo odporuje v té jeho vizi, že vojáci USA jsou vrazi. To je znevažujíci a odporné. Pro nás to jsou hrdinové.

      Vymazat
    7. 11:18 Žádné osvobození Plzně se nekonalo, US army dorazila do města, kde německé velení odevzdalo město do rukou Národního výboru. Jediná historická úloha Američanů spočívala v tom, že pomáhali nacistům prchajícím před Rudou armádou. Nemluvě o škodách při likvidaci zásob, které se mohli čs republice hodit.

      Vymazat
  4. Kdy se budou projednávat vyhlazovací gulagy v Polsku? To nikoho nezajímá?

    OdpovědětVymazat
  5. Je zajímavé, že ty krysy vylézají takovou dobu po válce. Část čechů vždy kolaborovala, tu s Němci -Havlové, umělci Burian a další a nyní pohrobci co dosud se třásli strachem. Ti mrtví a umučení jim nevadily, Rusa nenáviděli z podstaty, proto tolik špíny na ně. Amíci vždy měli na prvním místě zisk a profit- podporovali jak Německo, tak i Rusko. Co to je - jejich tisíce mrtvých proti 40 miliónu mrtvých Rusů a 28 miliónu mrtvých Němců? Je blbá Evropa a i my ostatní!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. 21:12
    Tady máš pokračování, vyňafanče. 190000 německých žen znásilněných tvými "posvátnými Američany".

    https://www.spiegel.de/international/germany/book-claims-us-soldiers-raped-190-000-german-women-post-wwii-a-1021298.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:21

      och ty hlupáku! Myslíš ty mladé dívky v zemi, která v boji proti bolševismu přišla o značnou část své mužské populace, a pak se tam zjevili mladí urostlí a hezcí američtí chlapci, z nichž většina byla stejně německého původu? Ano, tehdy se v Německu a USA usadilo přez milion nových americko,-německých manželských párů. Dík za připomenutí, ale já mluvím o dvou milionech žen, starých mladých, včetně dětí, ve VÝCHODNÍ části Německa, které byly ZNÁSILNĚNY a ZABITY. Jako sestřenice mého spolužáka, rodačka z Drážďan.

      Vymazat
    2. 21:31

      Vojáci přišli za šera. Vnikli do domu a snažili se obě ženy vytáhnout nahoru po schodech. Ale Katherine W. a její osmnáctiletá dcera Charlotte dokázaly utéci.

      Vojáci se však nevzdali. Začali prohledávat všechny domy v oblasti a nakonec našli před půlnocí dvě ženy schované na záchodě v sousedství. Muži je vytáhli a hodili na dvě postele. Tohoto zločinu se dopustilo celkem šest vojáků v březnu 1945, krátce před koncem druhé světové války. Dívka volala o pomoc: "Mami. Mami." Ale nikdo nepřišel.

      ...Ti násilníci byli vojáci z USA a zločin spáchali v Sprendlingen, vesnici blízko Rýnu na západě Německa


      Máte opravdu perverzní představy o lásce, zrůdo. Jsem přesvědčen, že byste měl žít v přísné izolaci.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 22:48

      Co se vám nepodařilo pochopit na přeloženém citátu z odkazovaného článku?

      Vymazat
    5. 5:34

      Já jsem vám odpověděl, ale cenzor mě několikrát smazal, povětšinou bez stopy.
      Dokonce i větu: ".. odpověděl jsem vám, ale smazali mě.."

      Dokonce i tohle vadilo. Takže předpokládám, že i tento můj příspěvek smažou, nemá význam vám dávat nějaké linky.

      Citát si strčte někam, takových citátů vypotím za večer stovky. Já jsem vám poslal linky s úplně jinými příběhy, skutečnými, ne z nějaké literatury Alberta Moravia.

      Vymazat
    6. 9:28

      Nikdo vám váš komentář nesmazal a žádné důkazy o lživosti Spiegelu a dalších novin, stejně tak jako jednotlivých dokumentaristů a svědků, jste nepředložil.

      Vymazat
  7. Po tom, co tady čtu, se vůbec se nedivím, že ty ruský hajzly nikdo nepozývá k památečním oslavám konce války. Nic se nezměnilo. Jsou to stejní agresoři jako tehdy. Tohle se bude muset vzít i s kořeny a udělat hodně hlubokou korbu. A nejlépe ještě nějaký ten herbicid. Jestli to nezničíne, v nejbližších letech to tady bude zas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po tom co tady čtu, říkám si, blbců jako když naseje. A opravdu mimořádné kultivary, to se jen tak nevidí.

      Vymazat
    2. Za to, že si tady můžeš vůbec otírat ten tvůj primitivní buranský rypák o ty rusáky můžeš poděkovat právě těm mladým 20-letým rusáckým klukům, kteří tady v posledních hodinách války padli, a jejichž pomníčky jsou posety po Praze i jinde. Jinak bys tady vůbec nebyl, balíku.

      Vymazat
    3. 21:52

      Vy jste mluvčím Henleinovců, nebo Freikorps, nebo sudeťáků, nebo snad nacistů obecně?

      Vymazat
    4. 22:18

      Já nejsem nacista! Nacismus nesnáším, proto nenávidím Rusáky, protože to JSOU NACISTÉ! Já mám rád mnohotvárnost, mám rád jiné kultury. Rozhodně raději než zdejší trapnou sračku. Taky bys to poznal, kdyby imbecilní cenzor nesmazal vše beze stopy a teď to vypadá, jako kdybys byl vůl.

      Vymazat
    5. 22:27

      Z kontextu vašeho (smazaného)komentáře by jeden vyrozuměl, že musíte být nejméně Hitlerův synovec. I ta nervová labilita by tomu nsavědčovala.
      Ale vy jste prostě jen mladý hlupáček s nevybouřenými hormony nedostatkem inteligence na to, aby tuto energii dokázal kultivovat užitečnějším směrem. Že jsem to uhodl?

      Vymazat
    6. No 22:27 Tak se máte na co těšit, ty jiné kultury sem zvou lidé jako vy. Jeďte se podívat do Chánova nebo Teplic ať si vylepšíte náladu.

      Vymazat
    7. 21:22 Bude moc pěkné když dopadneš jako frank mazej oslavovat s havlofašisty do Plzně a tady neotravuj. Osvobození bude až 9 května kdy Rudá armáda vstoupila do Prahy. Na tvůj výklad dějin nikdo normální neskočí.

      Vymazat
    8. 23:27

      Ještě že vás Stalinových pohrobků je už málo a vymíráte. Nám patří budoucnost. My volíme eurohodnoty, NATO a prosperitu. Vy jste nacisté jako vaši rudí bratři, co před dvěma dny zavraždili 41 lidí přímo na letišti. Nikdo vás nemá rád a pohrdá vámi.

      Vymazat
    9. 23.36? Ty jsi dementní blbec, zfanatizovanej vůl, kterej nemá vlastní názor žádnej, zkušenosti žádný, nezažil jsi nic - jen přemoudřele čvachtáš sračky, které jsi někde vyčetl, a ještě ty sračky, které se hodí do tvého mozku velikosti protonu. Jdi si dřepnout na nočník, a nelez tak vytrvale mezi dospěláky parchante praštěnej - zuby ti někdo pošle na vandr, a přerazí tě o klandr, žebra ti půjdou čtyřstupem hovado hnusný.

      Vymazat
    10. 0:17 To neplodí sám to mu píšou jeho fašističtí nadřízení z kavárny.

      Nám patří budoucnost havlojugend jak vyšitý jinak vámi opravdu pohrdám bez národa, bez pohlaví bezpáteřní 0.

      Vymazat
    11. 22:48, 21:22 a podobní by měli vědět, že přechod válečné fronty a armád, které sestávají z lidí všeho druhu, nakonec zatížených krvavými prožitky, o kterých ani nemůžete mít představu, že takový přechod třeba i jen vojsk nemůže být jen a jen slavnostní selanky bez dramatických událostí. To, a týká se to US armády, ukázal i italský film Horalka. Buď jste naivní pitomci, nebo nenávistně agitujete. Na to, dřív nebo později, dojedete.

      Vymazat
    12. 23:36 no vidíte, a co ti američané co zavraždili přes 350 lidí ve dvou šmejdských boeingách, o tom nic?

      Vymazat
    13. 6:51

      "Šmejdský" Boeing produkuje 15 kusů B737MAX denně. To je o osm kusů víc, než kolik jich kdy prodal Suchoj do zahraničí. Nebýt direktivy ruské vlády Aeroflotu na jeho nákup, Suchoj by dávno zkrachoval hned jak začal. Boeing prosperuje. Je to nejžádanější letadlo světa, rozhodně prodejnější než Airbus a eminentní zájem je prave o MAXy. Uz je vše vyřešeno. Momentálně se už vyprazdňují všechna parkoviště firmy a odlétají k zákazníkům.

      Co se týká toho vašeho Suchoje, tady je vyjádření jednoho z pilotů.

      ... «Более ста попаданий молнии ежегодно фиксируется в мире, однако самолеты долетают до места назначения. А вот Superjet не смог долететь, потому что дерьмовый самолет, хотя на него потратили уйму денег – семь миллиардов. Производители защищают свой проект как могут, но пассажирам нужно не спонсировать дурной самолет и зарвавшихся начальников от авиации, а сказать: «На этом самолете мы летать не будем»...

      ... "to letadlo je odpad"... "na tom létat nebudeme" ... "vláda na ten odpad utratila 7 miliard dolarů" ...

      Mexiko se vzdalo zakázky na SSJ100 a jde kupovat Bombardier.

      Vymazat
    14. 9:47 je to pravda, dozorný orgán vydá v nejbližších dnech rozhodnutí o stažení certifikace pro SSJ200 a doporučí to i evropskému úřadu. Momentální skóre Suchoj SSJ100 v tomto týdnu (je teprve středa).

      5.5.2019 - Moskva-Murmansk, požár a 41 mrtvých,

      7.5.2019 ráno Moskva-Riga, cancelled (požár motoru ještě na dráze), cestující přestoupili na jiný let.

      Dnes, 8.5.2018
      Rostov-Moskva, cancelled, technické příčiny.

      Moskva-Minsk, také zrušeno - technické příčiny.

      Sukhoi Superjet - RIP. Nikdo s ním letět už nechce. Ono se to nevyplácí, dávat řízení "národního" výrobce do rukou zlodějů a korupčníků, kteří to systematicky rozkrádají a pohrdaji lidmi. Potom vám všichni schopní utečou a ti, co zůstanou práci sabotují.

      Zdroj:
      https://rusvesna.su/news/1557310193

      Vymazat
    15. Boeing neprodukuje 15 Max šmejdů denně, produkuje 45 měsíčně, vaše informace jsou klamné.

      Vymazat
    16. Nikdo nechce létat B737 Max jestli to ještě nekdy dostanou do vzduchu, informací je na netu spousta. Nekolik společností zrušilo obědnávky a kupují A320. Průzkumy mezi létajícím publikem jsou jasné, nikdo do toho nevleze!
      2 dny stará zpráva od Boeingu: problém bude vyřešen nejdéle do konce července, čili celosvětový zákaz provozu těchto nepovedených šmejdů TRVÁ!

      Vymazat
    17. 19:22

      Opravdu? To jste asi četl o jiném letadle. Dneska vydala Rosaviacia zákaz provozu SSJ100 na dobu neurčitou. Pokud vůbec vyřeší problém s motory, které jsou vlastně francouzské, jen je modifikovalu, i tak to bude vyžadovat recertifikaci. A nejen já pochybuju, že ji dostanou. Aeroflot předběžně zrušil objednávku, která měla Suchoj zachránit před bankrotem a pokud se situace nezmění v brzké době nakoupí u konkt v EU nebo USA.
      Max v těchto chvílích odlétá ke svým zákazníkům. Můžete to sledovat na Google. Parkoviště se vyprazdňují a letadla stojí v řadě u vzletové dráhy patřící firmě.

      Vymazat
  8. Nikdy, ani v této postpravdivé době se zlu nepodaří překroutit dějiny:
    http://www.tvarozna-lhota.cz/73-vyroci-osvobozeni/d-7392/p1=67

    OdpovědětVymazat
  9. 21:31
    Neumíš anglicky, co burane? Taky se nechej vyšetřit, degeneráte. Howgh.

    https://www.spiegel.de/international/germany/book-claims-us-soldiers-raped-190-000-german-women-post-wwii-a-1021298.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože ty, 21:43, možná umíš anglicky, ještě neznamená, že nejsi buran. Protože tu angličtinu se chtě nechtě musí povinně učit i každý blbec bezmála třicet let. Ruštinu se každý blbec učit musel, prozatím, o deset let míň.

      Vymazat
  10. To je šokující, kolik nenávisti v komentářích, neúcty k padlým, zla, a lží v sobě kumulují potomci osvobozených předků, kteří už nejsou lidmi. Bez Rudoarmějců, obětujících miliony svých životů by neexistovali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jen zcela pochopitelná a očekávatelná reakce na zvrácenou myšlenku toho výšplechtu od Dvořáka nebo kdo to sesmolil.
      Dělat z osvoboditelů části naší země vrahy, to už chce značnou dávku zvrácenosti.

      Vymazat
    2. 22:43 Kde tam je nějaká zvrácená myšlenka. Zvrácené /nepřiměřené/ jsou ty akce v Plzni, protože tam již nebylo co osvobozovat. Kolik tam padlo JUSEJ vojáků v boji s Němci?

      Vymazat
    3. 23:08

      Tady nejde o to, kolik jich padlo, ale že to byli OSVOBODITELÉ. Nevraždili, neloupili, neznásilňovali. Naopak. Američtí vojáci se nezištně dělili a pomáhali. Čest jejich památce!

      Vymazat
    4. Zvrácená svině se producíruje - smrdí to americkým zadkem, je to samá mázdra - veš jedna odporná. Zabít to by bylo ještě moc málo. Je to zvrácenej dement, tak mu udělat něco stejně zvrácenýho - co takhle narazit tě na kůl ty hnusná potvoro?

      Vymazat
    5. 23:22 za prvé, Plzeň se osvobodila o den dřív sama, za druhé US armáda tam zavedla svůj okupační režim bez toho, že by uznávala svéprávnost orgánů ČSR, když nebyla prakticky nucena podstoupit skutečně bojové akce, byla proti vojskům SSSR přímo luxusně vybavena a neměla zdaleka tolik a tak krutých zážitků, jako vojáci Rudé armády. Ti samozřejmě nemohli rozdávat Chesterfieldky, žvejkačky a čokoládu, natož silonky a US dolary. Ale i tak, ke znásilňování docházelo přinejmenším proto, aby si naše (a německá) lehčí děvčata nezadala. Jako pamětník vím, o čem mluvím. Mám věrohodný obraz nejen z Plzně, ale i z Karlových Varů. Buď používejte hlavu nebo sprostě nelžete.

      Vymazat
    6. 2:12
      Díky za rozumný příspěvek.
      K těm vymletým politrukům, co lžou ostošest, jak se jim to hodí - škoda mluvit.

      Rudý škorpión

      Vymazat
  11. Válka je hnus, který vždy lidem připomene, jaká jsou to pořád primitivní zvířata. Nejde přitom nikdy o žádné ideje, natož šlechetné. Vždy jde o to, že někdo dostane zálusk na něco, co mu nepatří.

    OdpovědětVymazat
  12. Debil cenzor maže beze stopy úplně všechno. Takže fajn. Američané ztratili na našem území spousty životů během osvobození. Nemuseli tady být, ale přišli. A vy, jako vděk k jejich obětem, uveřejníte pamflet, kde píšete o nějaké zabité učitelce v Plzni, přičemž ani přesně se neví, co se stalo. Ta deska pochází z 50 let a nikdo z Plzeňáků ji nebral vážně. Obyvatelé Plzně byli a jsou vděčni. Každý rok, už třicet let, mohou konečně oslavovat svátky příchodu míru a lidé ve městech, kteří měli na "osvoboditele" smůlu, už konečně nemusí předstírat, jak moc si toho váží. Neváží. Lidé v Česku vědí, kdo je osvoboditel, a kdo vagabund, lupič a lhář.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:42

      Že jste hlupák šlo napsat i stručněji.

      Vymazat
    2. Přesně tak. NEmuseli vůbec přijít, nemuseli materiálně významně pomáhat Sovětům. Mohli nechat Evropu napospas, oni Hitlerem napadeni nebyli.
      A nejde vůbec o to kolik padlo Amíků na našem území. Jde o to kolik mladých životů vyhaslo by se na naše území vůbec probojovali!
      A víte co? Nic za to na rozdíl od Sovětů potom ani nechtěli.

      Vymazat
    3. Lupič, vrah a lhář by neměl mít pomníky a hroby v naší zemi. Jak je možné, že se zde ještě něco takového vyskytuje? Jak je možné, že v Praze je furt ten tyjátr na Olšanech? To musí pryč.

      Vymazat
    4. Američanú padlo 116, pokud si myslíte, že Vás v Plzni osvobodili, prosím. Ale ve zbytku republiky to bylo jinak. Ujišťuji Vás, že na Valašsku nikdo žádného amerického osvoboditele neviděl. Američané se snaží zkreslovat dějiny, když třeba na Slovensku hledají pracovníci americké ambasády americké partizány. Myslím, že Slováci viděli jen americké bombardéry. Lidé v Plzni, ať si klidně oslavují amerického hrdinu, co přišel, dle vlastích slov 7.5.1945 a hrdinně se položil do vany, ale nechte na každém člověku, aby v tyto dny uctil památku padlých dle svých historických znalostí a třeba vyprávění pamětníků.

      Vymazat
    5. 22:49 a "Nic za to na rozdíl od Sovětů potom ani nechtěli" boží prostoto. Velkou Britanii připravili o větší část koloniálního panství, za veškerou vojenskou pomoc musela platit zlatem a právy užití jejich zámořských teritorií, obdobně Francie Británií i USA, stejně tak my a např. Řekové a Jugoslávci a důkladně, podle Smlouvy o půjčce a pronájmu i SSSR. Tak se USA s nedotčeným vlastním územím, zbohatlé válečnými dodávkami, staly vedoucí a nejbohatší světovou mocností. Jak už to ale v historii chodí, ocítají se na sestupné dráze, což svou hloupoučkou adorací nijak nezměníte.

      Vymazat
    6. Vy jste fakt nemocnej pán.

      Vymazat
  13. Máme máj a kvete nám tady hloupost, jako nejlepší je tohle, ...já nejsem nacista proto nenávidím Rusáky a teď to vypadá, jako kdybys byl vůl. S tím, že jste volem to jste trefil naprosto dokonale, jinak mimo mísu. Heleďte hochu až dokončíte devítiletku a něco se dozvíte o historii, ve škole to zřejmě neladí, tak třeba... a nebo asi né, takovej vůl jsem já nebyl ani ve dvanácti letech. Rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  14. Někdy mám pocit že si skutečně nezasloužíme existenci.

    OdpovědětVymazat
  15. 23:11 A proč pro 10% fašistů v naší zemi odmítám kolektivní vinu.

    OdpovědětVymazat
  16. Po tom, co jsem si zde přečetl, už nemám pochybnost, že Rusko byl opravdu útočník a nemá v Evropě co hledat. Sláva Americe, RIP padlým. To jsou praví osvoboditelé. Škoda, že nás už osvobodit nedokázali a nechali napospas. Možná jsme tomu Adolfovi měli pomoct, nebylo to tak, jak jsme se učili ve škole, ale úplně naopak. Takže když lidi říkají, že jsme byli přepadeni koncem války, bude to pravda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to věděl, Stalin napadl Hitlera. Možná měli i prsty v zabití demokratického politika Heydricha, kdo ví, zda to nebyl dědeček Putina.

      Vymazat
    2. A co čumíš do nějakýho čtení ty blbečku 23.29? Neměl už bys dávno chrnět demente praštěnej? Látro sprostá - kdo může provolávat slávu Americe - světovým vrahům, kteří mají na kontě desítky milionů mrtvých počínaje genocidou indiánů - to může jen zvrácenej blb - časem všechen podobnej lidskej sajrajt udusíme igelitovým pytlíkem a pohodíme na ulici jak prašivý psisko.

      Vymazat
    3. 23:29

      Myslím že jste ten typ člověka, u nějž je zcela lhostejné co čte nebo nečte. I kdybyste si stokrát přečetl že metr má sto centimetrů, tak představa vašeho mozku o realitě se nikterak nezlepší.

      Vymazat
    4. 23:29
      RIP Americe - největšímu agresorovi, prospěcháři a vrahovi civilistů, to je fakt.
      Zoufalé tapetování každou druhou hodinu je komické. Většího blba tam u vás v neziskovce nebo na gymplu nemáte, nebo ti ostatní jsou ještě víc postižení než ty? Nezapomeň vyhrožovat a vyfotit se výhružně se šibenicí - už se bojíme. :-)) Jen pozor, aby ses na ní sám neoběsil, to se troubům jako ty stává, že se stanou obětí vlastní debility.

      tak čau, amícká rohožko :-)

      Vymazat
    5. 5:41

      Jednou budete litovat, co jste teď napsal, vy grázle!

      Vymazat
    6. 11:06
      Tak určitě, odpade z výfuku. :) Užij si vlastní medicínu. A to mělo být od tebe vyhrožování? Haha. Ty jsi takový zaostalý ňouma a "hrdina" jsi akorát při spamování nenávistných kravin v diskuzi, co?

      tak se měj a pozor na ty šibenice, amícká rohožko. Takové hračky nejsou pro děti, dokonce ani ty správně ideologicky (pro-ami) retardované :-)

      Vymazat
  17. Jo, US vojáci tenkrát za války neznásilňovali. To až teď maj tolik případů ve vlastních řadách. V loňském roce nárůst 38% na 20.500 případů - ohlášenejch, těch neohlášenejch je 2x tolik. Ale možná, že CNN nám lžou, ale citujou oficielní zprávu Pentagonu. https://edition.cnn.com/2019/05/02/politics/us-military-sexual-assault-report/index.html

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My víme, co se dělo, umíme si najít a číst literaturu faktu. Co je to fakt a literatura si vygoogluj, usmrkaná bramboro. Článek vznikl proto, aby ses dozvěděl ty, co se stalo. Že neumíš číst nebo nechápeš text není náš problém. :-)

      přeju kvalitní hledání, hošíku nepoučený

      Vymazat
  19. Pokud nekdo tvrdi, ze Americani znasilnovali, tak to nemuseli delat. V hladovem povalecnem Nemecku stacila si koupit nemeckou holku za silonky, cigara, cokoladu. Rusky Ivan mohl nabidnout nanejvys smradlave valenky nebo rubasku, kterou zadna Gertruda nechtela, proto se Rusove uchylovali ke znasilnovani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi ty brebto, že si nekoupili Vitnamky v My Lai? Podívej se na fotky, ty jejich roztažené nohy jsou patrné dodnes. Stejně jako dětská tělíčka. Tak nám tu vyprávěj o té fantastické armádě, která "to" nedělala. Jo a trest? Žádný.

      Vymazat
    2. 6:11
      Není třeba dohadovat se o tom, jestli to museli nebo nemuseli dělat. Podstatné je, že to dělali. A pokud se dopouštěli těchto zločinů přestože nemuseli, tím hůř.

      Vymazat
    3. Ty jejich zastavili ti jejich. Svět není černobílý.

      Vymazat
    4. 8:09

      My Lai? Že by dílo ruských "poradců" z GRU? Odkud se v tisku vzaly ty fotky? To jakože si Amíci k výzbroji přibalili i půlkilový foťák? Možná byste si měli položit otázku, proč všichni obvinění dosud popírají jakékoliv provinění a taktéž armáda zdokladovala, že jejich jednotky sice operovali nedaleko, ale nemohli působit v této oblasti a už vůbec ne tímto způsobem. Američané se NIKDY nedopouštěli podobných zvěrstev. Takže kdo zabil ty vesničany a kdo dodal první fotografie a svědectví? Rusko v té době roztočilo neuvěřitelnou spirálu lží a tenhle boj Američané prohráli. Nedocenili je. Masakr, a nebyl to první, nejpravděpodobněji spáchali jednotky GRU převlečené za Američany, pak to zdokumentovali, a po určité době přez prostředníky a s historií původu, předali The Independent. Tento deník je vysoce profesionální a informaci ověřoval. Rozhodujícím svědectvím byla výpověď jednoduché vietnamské ženy, která jako jediná přežila. I tak by to nezveřejnili, ale poptávka po ukončení té proxi války, kde umírali úplně zbytečně Vietnamci i Američané, přičemž hlavní viník a iniciátor se smál v úkrytu nad jejich utrpením, ta poptávka veřejnosti byla velká. Ovšem dnes už je nezpochybnitelné, že My Lai, stejně tak všechny masakry v historii, které jakoby měli na svědomí Američané, jsou dílem Rusů, případně Srbů. Je už vydaná kniha, kde se to přesně popisuje.

      Vymazat
    5. 11:02
      Vy musíte být skutečně zcela mimořádně tupý člověk, když se pokoušíte popírat natolik známou a prokázanou skutečnost, jakou byl masakr v My Lai. Fotografie pořídil Ronald L. Haeberle, armádní fotograf.
      https://www.washingtonpost.com/news/retropolis/wp/2018/03/16/it-was-insanity-at-my-lai-u-s-soldiers-slaughtered-hundreds-of-vietnamese-women-and-kids/?noredirect=on&utm_term=.e13a49e45631

      Opravdu něco tak blbého snad ani nemůže být na jiné straně, než americké.

      Vymazat
    6. 15:14

      Ale ní jistěéé, armádní fotograf! :D Zmíněný pán se potuloval po džungli s foťákem a Vietkongem v zádech :D. Vy naivo. Vždyť jsem psal, že tomu opatřili věrohodnou historii a fotografie se dostali do novin přez prostředníky. Někdo dal echo, zabezpečil cestu a byly fotky. Starý trik. Zmýlil jsem se jen ve jménu deníku. O všem vypověděl šéfredaktor, t.c. retired někdy koncem 90.let, že to byl podnět a tak tam vyslali novináře. Nenapadlo vás, že v této oblasti nebyly v bezpečí ani po zuby ozbrojené skupiny námořní pěchoty nebo speciálů?

      Vymazat
    7. 17:03

      Můžete svůj názor podložit něčím pádnějším, než jen svými dojmy a pocity? Můžete prosím důkazně vyvrátit uvedené informace? Můžete doložit, že všichni lžou a jen vy máte pravdu? Čekám.

      Vymazat
    8. 17:42

      1) Dojmy a pocity trapně prezentujete vy a už hodně dlouhou dobu.
      2) Já jsem četl tu knihu, její název v češtině je "války tajných služeb", autora nepamatuju. Neumíte číst?
      3) Nic vám vyhledávat nebudu, hledejte sám, nejsme tady u soudu.

      Vymazat
    9. 20:59
      Rozumím tedy správně, že vaše názory skutečně nejste schopen ničím podepřít? Tak proč s tím vylejzáte na veřejnost?
      Jaké dojmy a pocity, podle vás, prezentuji já?

      P.S. Bohužel vaši knihu se mi nedaří dohledat, pomůžete mi? Nepopletl jste si to s knihou "The Secret Wars of the CIA"? Tam ovšem vaše prapodivné názory oporu nemají.

      Vymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6:25
      Provést pár dní před neodvratným koncem války nejmasivnější a prakticky zničující nálet na průmyslový areál v Plzni, jenž se věnoval především výrobě děl a vysokorážné munice, mělo bezpochyby obrovský strategický smysl. Nikoli však taktický.

      Vymazat
    2. 6:25 píše blbost jen proto, aby napadl a urazil redakci Nové republiky. Tak jsou tihle omezení zapouzdřenci vzteklí, že Nová republika denně vychází, že má mezi lidmi úspěch a že je čtená po desetitisících.
      Jdu volit Dr. Davida (SPD), a moje rodina také. Je nutné, abychom byli víc slyšet, aby byl slyšet náš mluvčí!

      Vymazat
    3. 06:25 Jestli k té výrobě nebudou potřeba suroviny a energie, že. Dovedové co rozflákali Caen, Mento Casino, stačí se podívat na naštvané obličeje obyvatel Normandie. Někteří byli "osvobozeni" definitivně.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 08:25 Ty už z ní mluvíš, prdelní chlupe.

      Vymazat
  21. Co takhle omezit diskuzi o tom, zda maji vetsi ud Rusove, nebo Americani a mrknout i na jine borce ? Existuje vedecka historicka studie, kolik ceskych Pepiku znasilnovalo Nemecke zeny a divky po valce? nebo kolik ceskych psychopatu mucilo a umucilo bezbranne nemecke civilisty ? Nemam na mysli jednotlive vykriky, ale souhrnou studii. Jmena, data, mista. Samozrejme studii napsanou odborniky. Ne nekterym z tech podvodniku, kteri jsou kamarady rektora Karlovy university. A co takhle se mrknout na "majitele ikebany a cajoveho obradu" ? Ano myslim ty kultivovane Japonce, jejichz techniku urezavani a sekani hlav v II. sv. jim dnes tise zavidi i islamsky stat. Ostatne chovani Francouzu a Anglicanu v koloniich k domorodcum, dokonce i po II.sv , je na samostatne veledilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano existuje několik takových studií, jednu komplexnější jsem i kdysi četl jako knihu. Německých obětí, mrtvých, zmrzačených, oloupených, znásilněných jde do statisíců. V podstatě téměř každý občan německé národnosti byl krutě persekuován, nejen po válce, ale i před válkou, obojí tzv. demokratickou vládou. Ruku k dílu přidali i obyčejní spoluobčané, jejich sousedé. Během války si naši Němci plnili svou povinnost v boji proti bolševismu, ale Pepík seděl doma a čekal na příležitost. Velmi často se řešily případy, že Češi napadli rodiny padlých na frontě a pokoušeli se oloupit vdovy a sirotky německých sousedů i během války. Otřesné případy. Možná je tato kniha v databázi knih nebo v PDF na internetu. Ale četl jsem i jiné studie. Jestli budu mít čas, najdu linky a publikuju je.

      Vymazat
    2. Belgičané prošvihli boj o efektivitu, když sekali lenochům bez ohledu na POHLAVÍ A VĚK PRAVÉ RUCE, místo hlaviček. Ostatní z Belgického Konga se o ně museli starat a raději se zapojili do pracovního procesu. OTÁZKA TOTIŽ ZNĚLA: "CHCEŠ SE TOU DRUHOU PRACKOU NAŽRAT? Nebo raději oběma? TAK KOUKEJ PRACOVAT, než se Belgický král rozzlobí i na tebe!

      Vymazat
  22. Do konce života budu cítit hlubokou úctu, a vděčnost k padlým vojákům Rudé armády, neboť v té drtivě větší části Československa tehdy tato armáda osvobodila moje předky od nacistických zrůd. Některé komentáře, zhusta ani neovládající diakritiku krásného českého jazyka, jsou tak odporné, a útočné, že z nich mrazí, a budí dojem rétoriky nacistických pohrobků kníraté nacistické zrůdy, která rozpoutala peklo, a budiž jim tedy přáno to, co sami rozdávají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:42

      Především to ale byla Rudá armáda, kdo konečně zastavil postup německých nacistů a přinutil je k cestě domů, ať už živí, nebo v truhle. Kdyby je nezastavili, pravděpodobně by USA nikdy nevstoupily do války s Německem. Američany a Brity zafinancované Německo by ovládlo celou Evropu, o Asii by se podělilo s USA a velkokapitál by oslavil svůj triumf o 70 let dříve.

      Vymazat
    2. 8:13 Hlavne ze Rusove dostavali materialni pomoc vcetne zbrani od USA, ty rusky troubo.

      Vymazat
    3. 08:26 A zadarmo, viď. Té "pomoci" se říká obchod, slyšel si někdy to slovo? Zadarmo to totiž nedělali, stejně jako angláni, kterým jsme cvakali i střelivo. Takže se vzpamatuj, americky prde.

      Vymazat
    4. 8:44 Ty jsi strachy v listopadu 89 cvakal ctyrku drat, ty rudy geronte.

      Vymazat
    5. 8:26

      Dodávky začaly přicházet až poté, co se začala zadrhávat do té doby neotřesitelná ofenzíva nacistů, vemeno. Přitom se rozhodně nejednalo o pomoc rozhodující a už vůbec ne nezištnou, nýbrž za úplatu. Zpočátku placenou dokonce v ničem menším než ve zlatě.
      Když se na to budeme dívat bez příkras, šlo v podstatě o zneužití něčí nouze k vlastnímu obohacení. Asi jako byznys lichvářů, poskytujících půjčky lidem, jimž hrozí exekuce.

      Vymazat
    6. 8:56 Mas pravdu, dodavky z CCCP nacistickemu Nemecku chodily od te doby, kdyz Nemci zautocili na Velkou Britanii. Stalin totiz veril v zniceni Anglie.

      Vymazat
    7. 08:53 Desítku, debile. Každý není tak blbej, jako ty a čte, pochopitelně ne tu "O Bajajovi" jako ty. Tví rodiče budou asi jako exponáty v přírodovědném muzeu, protože splodit vola tvého typu, to musel být výkon. A abys byl v obraze je mi 25, takže geront budeš nejspíš ty a teď hybaj do truhly, "pamětníku" a nejspíš "třetiodbojáři" .

      Vymazat
    8. 9:01

      Tím obilím v rámci obchodu, k němuž byl SSSR donucen poté, co Británie s Francií odmítly snahy SSSR uzavřít spojeneckou smlouvu proti Hitlerovi, určitě Němci málem rozbombardovali napadrť.

      Vymazat
    9. 9:01
      Tak určitě, tupá kobliho. Jako by se dnes s Ruskem neobchodovalo, dokonce sami Amíci navzdory sankcím a neustál=mu řvaní a agresivitě proti Rusku tento obchod ještě posílili!! Takže podle tebe jsou asi sami Amíci zločinci, co pomáhají Rusku, že? Jako by ze se Sýrie nekradla ropa a západní společnosti ji nekupovaly od zlodějů (obvykle přes Turecko)...

      Také kolega 9:15 to napsal dobře. Akorát by tím obilím měli rodiče seřezat tebe, blbečku 9:01.

      Rudý škorpión

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. Samozřejmě se opět, jako tradičně mýlíte.
      Navzdory všem zuřivým snahám USA a hlavně jejich poskoků, HDP od roku 2016 už zase roste, dluh je oproti USA a jejich poskokům nicotný a inflace je aktuálně na 5%. Vedle toho zlaté rezervy neustále rostou, hospodářství je stabilizované, zemědělství obnovené a z dovozu se přešlo na vývoz.
      Mají tam také kapitalismus a s tím přirozeně spojené typické problémy. Bylo by divné, kdyby je neměli, ale myslím že my o Rusko mít starosti už nemusíme. Snad jen můžeme uzavírat sázky, jestli je donutíme obnovit i socialismus.

      Vymazat
    12. 21:31 JE NASAZENÝ NEZISKOVÝ LHÁŘ A ŠMEJD

      Diskuze nebyla o ekonomice zemí, ale o tom, jak se obchoduje s každým, i když to není tvůj přítel.
      Takže prokazatelně LŽEŠ a tapetuješ diskuzi připravenými bláboly na určité téma, ty zaostalá imbecilní onuce.

      21:31 JE NASAZENÝ NEZISKOVÝ LHÁŘ A ŠMEJD
      21:31 JE NASAZENÝ NEZISKOVÝ LHÁŘ A ŠMEJD
      21:31 JE NASAZENÝ NEZISKOVÝ LHÁŘ A ŠMEJD

      Vymazat
  23. http://www.skrytapravda.cz/domaci/2466-ruda-armada-se-topila-v-krvi-abychom-my-mohli-zit

    OdpovědětVymazat
  24. A České Budějovice byly na konci války bombardovány a nějak se na to raději zapomíná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:20
      Víme o tom. Víme, že díky tomuto nelidskému činu v době, kdy to vůbec nebylo potřeba, zahynulo pod ruskými bombami dvanáct tisíc obyvatel ČB. Víme, že dodneška se v okolí nachází výbušniny z války, tolik toho bylo. Zmínil jsem se o tom podrobněji v jednom ze svých příspěvků, ale redakce to vymazala.

      Vymazat
    2. 12:46
      Jste si opravdu jist, že americké letectvo shazovalo ruské bomby?

      Vymazat
    3. 12:46 - kde jste vzal to číslo? 12.000 lidí! Vy jste skutečný hlupák a lhář, jinak se to označit nedá.

      Vymazat
  25. Brno bylo na konci valky bombardovano Rudou armadou. Uplne nesmyslne. Vyhasly desitky lidskych zivotu. Lide bdete!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drážďany byly na konci války bombardovány američany. Úplně nesmyslně. Vyhasly desítky tisíc lidských životů. Lidé bděte! Kdoví jak by Praha dopadla, kdyby ji osvobozovali amíci. Při prvním výstřelu, kanonáda nebo bombardování. Caen varuje!

      Vymazat
    2. 8:49 Podle tveho tvrzeni Amici meli nechat jeste nejakou chvili utocit nacisty na Rudou armadu? Tak za to te tvuj FSB ridici dustojnik nepochvali. Nechce se mi verit, ze by pro Rusa pracovali takova hloupa trdla jako jsi ty.

      Vymazat
    3. 8:27 Škoda že jsi tam z důvodu neexistence nemohl být.
      Možná že by bylo dnes o jednoho blba méně.

      Vymazat
    4. 8:49 Kdyby jenom Caen. Celá severozápadní Francie byla
      srovnán se zemí po americkém způsobu vedení války.
      Paříž paradoxně zachránil německý velitel města, který
      přes zákaz Hitlera prohlásil Paříž za "otevřené město".

      Vymazat
    5. Lide jděte. S takovým překrucováním historie do řiti. Ať žije slavná rudá armáda.

      Vymazat
    6. 8:55

      Jste si opravdu jist, že hlavní síla dodělávající nacistické armády spočívala v civilním obyvatelstvu Drážďan? Vy jste vážně kus vola.

      Vymazat
    7. 9:11 Drazdany byl dopravni zeleznicni uzel, ktery slouzil mj. k distribuci zbranovych system na vychodni frontu. Je legracni vas tady pozorovat, jak zurive podporujete nacisty.

      Vymazat
    8. 9:15

      Můžete prosím doložit, že "Drážďany byly v roce 1945 klíčovým dopravním železničním uzlem, který sloužil k distribuci zbraňových systémů na východní frontu"? Navíc v únoru 1945???
      Vy jste vážně nepředstíraný magor.

      Vymazat
    9. 09:20 Doložit to nemůže. Divím se, že nemele, že o to bombardování požádali rusové. To je taky bezva finta. Bombarďák Harris to prostě přehnal a byl to válečný zločin jak Brno. Proto taky nedostal šlechtický titul a byl problém i s jeho sochou.

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. 09:35 V únoru 1945 Německo vítězilo na všech frontách tvrdil Joseph Geobbels a nyní ty. On pak dostal rozum a ukončil se, tak snad tě také něco osvítí.

      Vymazat
    12. Když Američané letěli bombardovat Prahu, vědělo se to dopředu a všichni se ukryli. Amíci bombardovali POUZE železniční uzly a podniky vyrábějící pro Němce. Nikomu se nikdy nic nestalo. Pak naletěli Rusáci, kteří totálně vybombardovali historické centrum města včetně Hradu, obytné čtvrtě, například Vinohrady, Dejvice, Strahov, Žižkov, Karlín... Byly to strašné masakry, desetitisíce mrtvých a zraněných. Mohem horší ale bylo, když do Prahy dorazily jejich jednotky, které okamžitě začaly s loupením, znásilňováním a vraždami civilního obyvatelstva. To byly dny, kdy Praha téměř zahynula. Kdyby Angličané nevarovali ruské vedení, že pokud tomu neudělají přítrž, budou je považovat za válečné zločince (kterými jsou i tak), žádná Praha by dnes už neexistovala. Praha měla štěstí. Bohužel jiná česká města takové štěstí neměla a v ty dny zahynuly statisíce českých žen a děvčat, desetitisíce mužů, byli zničeno na statisíce objektů, včetně historických, vykradeny všechny zásoby, zničeny silnice a železnice, znečištěny vodní zdroje, spálená úroda, která sotva stihla vzejít. Vše bylo konáno úmyslně. Nikdy nezapomeneme!

      Vymazat
    13. 10:34 Průhledné lži havloblba z kavárny. K čemu všemu se ta dnešní progresivní mládež nepropůjčí..

      Vymazat
    14. 9:35

      Axiomy se nedokazují, ultramagore. Nemluvě o tom, že jsem nepsal o Německu, imbecile, ale o nacistické armádě, hovado tupé. I když samozřejmě ani Německo jako takové na tom nemohlo být lépe po letech vydržování armády, která už 2 roky putovala od porážky k porážce a už za necelé tři měsíce byla zcela rozdrcena a Německo muselo podepsat kapitulaci. Zajisté tak učinilo ve výborné hospodářské kondici, s armádou bojeschopnou a silnou jako v r. 1939, pablbe!

      Vymazat
  26. Super "souboj" rozumných a znalých, s většinou mladými "pamětníky", nadupaných západní propagandou, kterou ještě
    přikrašlují vlastní tvorbou, samozřejmě opřenou o svá "fakta",
    nebo o jiné "prameny" stejných "pamětníků" jako oni sami.

    Zbývá jen doufat, že jim ještě osud stihne nadělit trochu
    rozumu a reálného poznání co to je válka, proč a hlavně kdo
    ji tak potřeboval a stále ještě potřebuje.

    Praděd 38

    OdpovědětVymazat
  27. De Gaule věděl, proč amíky k osvobození Paříže radši nepustil a nikterak si je nepouštěl k tělu. Jinak by měla Francie svobodně dosazené vedení, které by amíkům zobalo z ruky.

    OdpovědětVymazat
  28. Tady se pořád ozývá nějaký ptáček se stesky kde všude rusové
    něco bombardovali.
    Jenže je rozdíl mezi cíleným a nutným útokem ze vzduchu, jak
    to dělali a americkým kobercovým bombardováním hlava nehlava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže ono to bylo přesně naopak.

      Vymazat
    2. 13:13
      Nebylo. Zjistěte si o tom něco.

      Vymazat
  29. Vite, proc se v Rusku nemluvi o 2.svetove valce a misto toho o Velke vlastenecke valce?
    2.svetova valka totiz zacala utokem nacistickeho Nemecka a bolsevickeho Ruska v zari 1939 na Polsko. Sovetsky svaz byl ten, kdo ji zacal.
    Takze Rusove pro jistotu dnes slavi Velkou vlasteneckou valku, ktera zacala utokem nacistickeho Nemecka na Sovetsky svaz.
    Historii tim ale Rusove NIKDY nezmeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 09:13 Hm, tak proč Anglie a Francie vyhlásily válku pouze Německu? Že by si té ruské agrese nevšimly? , Německo vyzvaly ať z Polska vykluše, Rusy už ne. Doufám, že také vnímáte, kdy Hitler do Polska vpadl.

      Vymazat
    2. 9:13 Nacistický pohrobku hitlerovské feťácké zrůdy, tady kvičíš lži, ale pamatuj, že po tlamě dávají Rusové až po napadení. Oni války nezačínají, ale ukončují. Jestli tvoji kameraden zase něco zkusí, dostanou po tlamě provždy. Ani češtinu neovládáš, pakuj se mezi svoje zrůdy.

      Vymazat
    3. Ale 9:13 má pravdu. Dnes slavíme vítězství nad nacistickým uzurpátorem, vrahem Židů, provozovatelem nejstrašnějšího systému na likvidaci lidí - vyhlazovacích gulagů, bolševickým Ruskem. Iniciátorem válek, lupičem a vrahem. Pro nás, svobodné lidi tohoto světa, nemůže být nic zapomenuto z těchto zrůdností a musí navždy zůstat mementem. Tuto hrozbu jsme ještě neodstranili, ač nás o to prosí národy celého světa, které trpí ruskou zvůlí. Dnes máme šanci, jsme silnější než kdy jindy. Už to nemůžeme odkládat, protože každý den je ztrátou a přináší stále nové oběti.

      Vymazat
    4. @admin: Smažte prosím zrůdu 10:14. Děkuji

      Vymazat
    5. Nacistu 10:14 prosím někde vystavit. On si myslí, že je uzurpátor moci a sní o vyhlazování těch, kteří se proti nacismu a jeho kámošům postavili. :-)) Chocholoušek by z něj skákal radostí.

      Rudý škorpión

      Vymazat
    6. 18:52

      Ty rudej ubožáku, kde tvrdím něco o vyhlazování těch, kteří jsou proti nacismu?

      Vymazat
  30. Američani osvobodili Plzeň, asi tak jako osvobodili Paříž, ale na někoho se to svést muselo.

    OdpovědětVymazat
  31. Tady na Novou republiku je nasazen poněkud retardovaný, nicméně placený agent Pepek Vyskoč. Má tady služby každý den. Sami můžete vidět jeho ubožácká vyjádření, neztrácejte s ním čas a nervy! Idiocie se stejně nedá vyléčit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy svými mentálními výkony opravdu překonává dokonce i sám sebe. Řekl bych, že dnes má opět svůj den. :-)

      Vymazat
    2. 9:18

      Kdyby NR neplivala na naše osvoboditele, válečné hrdiny, z nichž mnozí přišli o život při záchraně Česka, a napsala skutečnou pravdu, co se týká ofenzívy rudé sebranky, což si lze přečíst v každé učebnici dějepisu základních škol, nemuseli jsme se zde vůbec vyjadřovat.

      Vymazat
    3. 10:39 Naopak, NR si osvoboditelů váží, a dějiny popisuje pravdivě. To ty jsi popleta, který svými výroky popírá, že kdy nějakou učebnici přečetl, nebo jenom nejsi dostatečně mentálně schopný rozumět psanému textu.

      Vymazat
    4. 12:25

      Promiň, ale to, co jsme se učili ve škole za komunistů, bylo špatně a my jako děti jsme to tehdy nevěděli. Jenže tu dobu pamatovali naši rodiče a prarodiče. Později nám vše vyprávěli a konečně jsme pochopili i my. Dříve se báli, že budou potrestáni, kdybychom se jako děti prořekly. Pro ně to bylo skličující, když viděli, s jakými lžemi jsme chodili ze školy. Osvoboditelé byli jednoznačně Američané, jim patří velký dík a věčná památka. Později jsme pochopili, že jejich přítomnost zde nebyla proti Němcům, s nimiž absolutně nebyly žádné problémy. Vždyť s nimi žijeme v míru po staletí a Česko je v podstatě jejich země. Ale jednalo se o Rusy. Přítomnost Američanů zmírnila masakry, které by byly mnohem krutější. My jako osvobození bereme právě tohle, že se zabránilo větším krutostem a Rusové nakonec byli nuceni nás opustit. Že se zastavila válka vyvolaná Ruskem, která by smetla celou civilizovanou Evropu. To je jen zásluhou Američanů a částečně Angličanů. Ovšem spoušť, co zde Rusové zanechali, i tak byla strašná. Ještě strašnější bylo to, co následovalo, protože si nás vyboxovali jako válečný zisk. To je ale už jiná kapitola, ta poválečná.

      Vymazat
    5. 13:29 To je idiotský komentář, i jako ironie.

      Vymazat
    6. 13:29 Stupidní truhlíku, neučil tě dějiny náhodou Kocáb ?

      Vymazat
  32. Rudi dedci, pozadejte vase Marfuse, at vam ukazou, co jsou to drazdany:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vymáčkl si jebáka a pak tady zakdákal. Když do USA, tak na vízum!

      Vymazat
    2. 9:25 to je ten kretének Pepek Vyskoč, skočil jste mu na jeho prostoduchou provokaci :-)

      Vymazat
  33. Rusove opet sazi na antisemitskou kartu:

    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/krym-ukrajina-rusko-volodymyr-zelenskyj-antisemitismus-kreml.A190507_110309_zahranicni_dtt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je klasika. Za války vyvraždili 6 milionů Židů ve vyhlazovacích gulazích v Polsku, oni se už rodí jako nacisté, rasisté a antisemité. Jsou to zrůdy geneticky, tohle se nedá převychovat.

      Vymazat
    2. To přece není žádná novinka. O tom, že Ukrajina byla Ukrajincům ukradena neukrajinskými židy, o tom na plná ústa promluvila i nesporná hrdinka Savčenková v ukrajinské televizi již v roce 2017 - viz video na konci článku: https://aeronet.cz/news/ukrajina-padla-izrael-po-slovensku-dosadil-sveho-prezidenta-i-na-ukrajine-zemi-povede-zid-ktery-vsak-pry-konvertoval-ke-krestanstvi-syna-kirilla-nechal-pokrtit/

      Vymazat
  34. Je třeba důsledně pokračovat v přepisování historie. Současné množství jinak nezaměstnatelných historiků to lehce zvládne. Jejich hladové krky ale jistě stráví daleko větší objemy grantů od našich západních spojenců. Děje se to ale velmi pomalu, i čeští politici by to měli urychlit vlastními granty, nejlépe ze státního rozpočtu. Ale už i podle posledních děl a doprovodných filmů alá Holywood musí být již dnes i tomu nejmenšímu školáčkovi jasné, že: a) němečtí vojáci zcela nevinně umírali na východní frontě, b) sověti se k nim chovali velmi špatně, některé dokonce nechali zemřít hlady, jiné poslali na nucené práce a nezaplatili jim za několikaletou práci ani rubl, c) němečtí vojáci se na cizích územích chovali vždy kulturně, nic nikde neničili, civilisty měli rádi a dělili se s nimi o první poslední, d) němečtí vojáci rozhodně nevyvolali takovou nenávist, aby se jim pak někdo musel revanšovat, kdy se fronta přesunula zpět na německé území, e) ti, co láskyplně okupovali Českoskoslovensko, to byli ve skutečnosti spasitelé, kteří všude šířili kulturu a vzdělanost, f) jejich esesáčtí soukmenovci byli ve skutečnosti ještě lepší, byl to samej Schindler a spasitel, g) Prahu osvobodili Vlasovci, kteří předtím pouze naoko kolaborovali s Wehrmachtem, Vlasovci jsou proto skutečnými vítězi války v Čechách, e) banderovci, Hitlerovi kámoši, byli velmi užiteční, kteří to mysleli dobře, stejně jako dneska s celou Ukrajinou, však se jejich práce již začala pozitivně projevovat v celé Evropě, f) američtí vojáci nikdy nikoho nebombardovali omylem, neměli jenom tak přesné zbraně, jako dnes, h) americká armáda mohla osvobodit klidně celý svět, ale Stalin jim to nedovolil, proto osvobodila alespoň celé Československo od Šumavy k Tatrám (škoda, že zapomněli na Zakarpatí), i) Rusové nikoho neosvobozovali, pouze šli na západ, aby mohli natrvalo okupovat a loupit v obsazených zemích atd. atd.

    OdpovědětVymazat
  35. Nemohu se dočkat co na to Radosta, co z něho moudrého vypadne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkejte, že ty jeho neustálé, nudně uniformní blbiny opravdu čtete.

      Vymazat
    2. 15:30!
      Blbiny jsou velmi seriozním zdrojem informací, protože buď jsou blbinami z podstaty autora (a pak nic netají a nemanipulují), nebo jsou blbinami programově a pak krásou nechtěného vypovídají věechno o autorovi i jeho loutkovodičích. Ovšem na takový přístup k informaci musí být komunikant vybaven poznáním (nikoliv znalostmi, ty jsou vždy zavádějící).
      Pjakin se buď mýlí nebo vědomě manipuluje, když tvrdí "znánia eto vlasť" - znalosti představují moc (teda ne moc jako hodně, ale moc jako ovládání druhých).

      Vymazat
  36. CO VÁM PŘIPADÁ ZVLÁŠTNÍHO NA ZMASAKROVÁNÍ CELÉ TŘÍDY DĚTÍ VČETNĚ UČITELKY USA BOMBAMI? Kdyby si USA tak nepočínaly dnes a denně někde vě Světě, už by neexistovaly? Jak si myslíte, že vznikl ten dav sirotků v Sýrii, který by nám obhájci takových masakrů rádi implantovali do naší země? Jak vznikly ty napalmové smaženice dětí ve Vietnamu a kdo se kochal tím pohledem? Kdo povraždil leteckými bombami v jediném náletu přes 150 tisíc lidí, především žen a dětí - viz Drážďany!!! A kdo přihlížel téměř "se založenýma rukama" v Evropě 2. světové válce, aby se pak pár měsíců před vítězstvím Rudé armády honem vylodil v Normandii a "zachránil" západní Evropu pro zločinný kapitalismus??? - Pro oslavy "Díky USA???" Falšování dějin je stejně nedílnou součástí bytí kapitalismu, jako jím vedené války proti lidem jiných názorů, vyznání, barvy pleti a neochotných se nechat kapitálem nejen USA zotročit!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hitlerův hospodářský, stavební a zbrojní zázrak před válkou (kdy bylo Německo totálně zdevastované po první válce) financovaly americké banky ze bodré spolupráce Anglie! Hitler úvěry dostal jako závdavek, který měl půjčky splácet surovinami z dobytého SSSR. Jinými slovy sami američtí židé se ve skutečnosti postarali o židovský holokaust v celé Evropě!

      Vymazat
    2. 17:33 zajímalo by mě, jestli balkánská řeznice vrátila vyvezené (do USA) vybavení ze židovského bytu v Praze původním majitelům, z bytu, který přidělili diplomatu Korbelovi jako náhradní ubytování - toto je příklad, jak se židé okrádali i mezi sebou, o soudu je v ČR ticho po pěšině

      Vymazat
  37. Škoda, že americká armáda nevybombardovala na konci války celou Českou kotlinu a nejenom část Plzně. Všichni Češi, nejenom Plzeňáci, by pak USA daleko více milovali a oslavovali. Vede mě k tomu zkušenost dlouhodobě milujícího Japonska, kde se dnes už lidé ani nedozví, kdože jim na hlavu hodil ty jaderné pumy na konci války. Je to ale třeba i zkušenost dnes milujícího Vietnamu, který byl tolik roků ničen nejenom obyčejnými pumami, ale i defolianty. A stejně milují USA! Proto se nedivte Plzeňákům, kteří tak vehementně slaví. Škoda, mohl se podílet zbytek země, pokud by mu na hlavu padalo stejné americké dobro. Jenom škarohlíd to může nazvat otrockým podlézáním ratlíčka svému páníčkovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:27
      Oni je v protektorátu Japonsko také nemilují a civilové to ani netají.

      No a v té Plzni, ze šašků v amerických maskáčích je Plzeňáků jen pár. Dokonce ani čerstvé produkty našeho "vzdělávacího systému" to moc neprožívají. Ale úřední stanovisko je jasné, lajna se musí držet...

      Vymazat
    2. Ad 17:27 Ale ukázka teroristického náletu USA na Plzeň byla jen "pars pro toto". Brno si užilo teroristické bombardování 20.11.1944 v klasické podobě: vše, co bylo tehdy přivedeno do rozvalin, byly cicvilní obytné čtvrti, byla i zasažena dívčí škola na Mendlově nám. a také přeplněná tramvaj na Pekařské u nemocnice u sv. Anny, i objekty nemocnice, byl použit napalm a časované bomby, které znemožňovaly záchranné práce - mj. v Brně na Úvoze. Však se z těch teroristicých náletů USA na Brno město dodnes nevzpamatovalo, proluky v řadách domů stále vyprávějí o umírajících dětech a maminkách, bylo to v 11 hod. dopoledne, muži byli v práci a zbrojovky nebyly náletem dotčeny!!! A vyprávět mohou další česká města... Ale nemáme se proč divit chování potomků těch, kdož vyhubili více jak 150 milionů indiánů a přes 15 milionů černých otroků. Jaképak mají tito povraždění v USA pomníky???

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 14:22
      Vaše trapné pokusy nadále pokračovat ve spamování lží o zlém Rusku jsou opravdu dojemné. Co kdybyste napsal rovnou, o co vám jde a co z toho máte?

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 16:59
      Aha, ty jsi NACISTA nebo ČESKÝ UDAVAČ. To byly vzpomínky tvoje a tobě podobných, že ti Rusové jsou strašní a zlí. A je to venku.

      Vymazat
    7. 17:45 Ať tak či onak, bez těch Rusáků bychom na tom byli dnes mnohem lépe, minimálně jako Lužičtí Srbové, a za Říše navíc ještě i mocní! Mnozí by byli pověřeni důležitými úkoly v rámci osídlování západosibiřských oblastí naší, árijskou rasou. Takhle ta celá zem připadne rase žluté, tak jako Evropa zase rasám tmavým. WWII. prohrála naše rasa jako celek! SSSR stál na straně vítězů, ale Rusové byli poraženi jako národ! - http://img-fotki.yandex.ru/get/3304/tapirr.11f/0_27c44_2dd8151b_orig.jpg

      Vymazat
  38. Lubomír Man napsal, cituji "... zběsilému úsilí téměř všech našich oficiálních médií změnit tento poměr tak, aby všichni naši lidé proklínali Rusko, do nebes vynášeli Ameriku a byli náruživými fandy EU a NATO."

    OdpovědětVymazat
  39. Reaguju na příspěvek
    zhnusený7. května 2019 21:34

    Je to asi jediný rozumný a zasvěcený příspěvek v této bláznivé diskuzi, kde si většina píšících nevidí ani na špičku nosu... Prostudujte si dějiny, ale poctivě, tzn. z jedné i druhé strany, ale i z třetí, které tyto dvě strany dokáže objektivně zhodnotit, podívejte se na války předtím cca do doby Napoleona a zjistíte, že se všechno svým způsobem opakuje. Jo a mimochodem poznámka o Japoncích za II.sv.války nebyla vůbec mimo mísu, divili byste se, co se v Jihovýchodní Asii dělo. Válka je takové svinstvo, že my - v dnešní době - si nedokážeme uvědomit, co se asi odehrává v hlavách vojáků bojujících o přežití.
    A dnešek? Buďte rádi, jak to je, byť s mnohými nedostatky a věcmi, které nám všem lezou krkem. Důkazem svobody, i když velmi nedokonalé, je tato diskuze.
    A jeďte do Ameriky, jeďte i do Ruska, do Německa, mluvte s lidmi, najděte pamětníky, pokud se vám to podaří a teprve pak si udělejte obrázek.

    OdpovědětVymazat