Reklama

.

.

úterý 14. května 2019

MUDr. Ivan David, kandidát č.1 za SPD a spisovatelka Lenka Procházková si povídají o kultuře

14.5.2019 SPD a Nová republika

Uvěznění v přítomnosti, příznaky úpadku, národní obrození a smysl národa, husitství a dnešní analogie, globalizace, nuda a prázdnota, nejistoty současného života....


63 komentářů :

  1. „Demokrat“ Hřebejk prosí EUroskeptiky, aby nechodili k volbám. Opět PR videa EU placená daňovými poplatníky:

    http://svobodnenoviny.eu/demokrat-hrebejk-prosi-euroskeptiky-aby-nechodili-k-volbam-opet-pr-videa-eu-placena-danovymi-poplatniky/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Pitomec radosta se zase probudil.

      Vymazat
    3. Radosta je především hajzl na rozbití huby.
      Podsouvat nám, čtenářům Nové republiky, že jsme nějací stalinisti a zároveň nacisti, to může jen grázl bez studu a za jidášské peníze. Jde o protičeské, protidemokratické hovado a je dobře, že ho redakce maže. Škoda že často dost pozdě!

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Dost brzo, já bych si tu autodiagnózu klidně přečetl. Lepšolid by měl být vidět nejen zde,ale především s nimi.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Pana Davida těměř neslyším, zatímco p. Procházkovou výborně. Možná by příště nebylo špatné přendat mu mikrofon na levou klopu, protože tam má natočenou hlavu.

      Vymazat
  2. 11:29 Esli Vy náhodou nejste vypelichaná smradlavá mršina bůhvíčeho.

    OdpovědětVymazat
  3. 12:18 Co je to ESLI VY? Nějak nerozumím znakum vašeho zaostalého kmene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Esli" je krajově "jestli". Kdo neumí česky, a krajové výrazy do češtiny bezesporu patří, nemá právo češtinu druhého kritizovat.

      Vymazat
    2. 20:54 Jste hlupák, tak rovnou pište brněnským hantecem.

      Vymazat
    3. Zkusili jsme to se snadno pochopitelným výrazem, který se jen nepatrně liší od spisovného. Hantec, jak vidno, by byl na vás až příliš těžký. Chápete, proč jsme začali drobností? Ano? Tak teď se postavte před nejbližší zrcadlo a vražte si pořádnou facku. Snad se potom proberete.

      Vymazat
    4. 10:44 Pište spisovně, ne jak blbé hovado.Ty vaše kydy, si nechte na koledu.

      Vymazat
  4. Vypelichaným smradlavým mršinám se může psát Esli - proč ne? Když může vypelichaná smradlavá mršina veřejně zostouzet a urážet ostatní, jak to na diskuzích vypelichané, smradlavé dementní, a vzteklé mršiny tradičně dělají, může se používat slovo "esli" - zaostalej blbeček, sprostej a trapnej, nemůže rozumět ničemu, tím pak méně znakům. Skoč do zdi trapáku 11.29

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Milé mršinky, já si vychutnávám kafíčko s cigaretou (vše mám řádné zdaněné) a v prima společnosti s panem doktorem a paní spisovatelkou si bažím. V hlavě se mi vybavil Karel Čapek, co by asi napsal o konceptuálním umění, které kašle na jakoukoli formu a vyjadřuje jen čistou umělcovu myšlenku. Tu často nedokážu vyluštit, bývá asi zamčena do šokujícího trezoru. Jen tuším, že jde o popření všech hodnot, víry, lásky, naděje. V praxi rodiny, národa, státu a aby to fungovalo, tak především vzdělání. Tak se mějte dobře a ...nehádejte se, prosím vás...

      Vymazat
  5. Chci volit pro Evropsky. Je lepší volit KDU-ČSL nebo Evropa společně ?

    OdpovědětVymazat
  6. Pane Davide, považuji za chybu, že v poslední době dáváte před psanými články přednost videím. Může to působit jako nedostatečná ochota se angažovat. Někteří starší lidé, kteří nejspíš tvoří vás volební potenciál, nemají ani současné prohlížeče. Není to obratné.

    OdpovědětVymazat
  7. Vazena pani Prochazkova ! Uctive pozdraveni od
    nicka honolulu !
    Informuji vas verejne pred celym ceskym narodem , ZE VAS MAM RAD ! Vy jste intelektualni a kulturni velicina ceskeho naroda a Vase dusevni hloubka, je odmena prozretelnosti za zivot v tezkostech , ktere jste prozila.
    Inspirujete k premysleni !
    nick honolulu z Lee County FL.

    (A ted vam napisi neco o kulture, co asi nevite !)

    OdpovědětVymazat
  8. 17:15 - pokracovani !
    Vlastni kulturni zazemi, ktere ma kazdy clovek, je vzdy NEJVICE CITIT / uvedomovat si, v prosteredi pseudo kultur, nebo cizich kultur !

    At se nekdo snazi sebevice, tak nikdy nemuze byt Eskymakem z Aljasky, nebo Zulu z Afriky. Proto cela integrace ruznych kultur je blbost.

    V kulturach jsou velke rozdily !
    Byl jsem v Praze na vylete a oni ti cesi tam poziraji Gulas a vepro zelo knedlo !

    Byl jsem v zapadni Rhodesii na praci a tamnejsi zivocichove z kmene NDEBELE poziraji svoje sousedy !
    Tomu se rika kulturni rozdily a proto je treba volit SPD !
    h.

    OdpovědětVymazat
  9. Pani Prochazkova ! Americke university jsou semenistem utopistickeho levicactvi a proto americke university technickeho smeru POHRDAJI s universitami humanitarniho
    smeru ! TO JE REALITA !

    Americti inzenyri, designeri , sefove projektu, PRSKAJI VZTEKEM a tresou se jim ruce a brady , kdyz tyto dve skupiny se nekde, nekdy , setkaji ! Vim to na 100 % ! Pracoval jsem s nimi cely zivot !
    Cesi v Cesku to vsak nevi !
    h.

    OdpovědětVymazat
  10. Pani Prochazkova ohledne jazyku !
    Mam rad anglictinu a mam dobrou vyridilku , ale na spelling potrebuji slovnik - STEJNE JAKO VSICHNI druzi Americane v uredech a firmach. (Coz Cesi v Cesku NEVI !)
    Anglictina je bohatsi nez cestina a ma tu vyhodu, ze vam otevre dvere do nejlepsich a nejvetsich knihoven na svete !

    Anglictiny je vsak nekolik druhu a ta nejhorsi je anglictina nizke socialni vrstvy v Anglii a cernochu v Americe !

    Nejkrasnejsi anglictina je na severo vych. Ameriky a u vysoke spolecenske tridy v Anglii.
    Snadno se pozna, odkud kazdy je, kdyz znate casem accenty !
    h.

    OdpovědětVymazat
  11. Kdyby Němci nerozpoutali vražednou II. světovou válku a nezradili nás Francouzi a Angličané, nezemřely by milióny lidí, Rudá armáda by nás od vraždících Němců nemusela osvobozovat a my bychom se nedostali do sféry vlivu SSSR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stručně řečená pravda. Škoda, že "kdyby" v historii neplatí.

      Vymazat
    2. Stručně řečená pravda je, že kdyby někdo nepotřeboval vznik Izraele, nemusely být dvě Světové války a cca. 60 mil. lidí by mohlo žít.

      Vymazat
    3. 22:41 - jsi opravdový nefalšovaný hlupák.
      2WW byla důsledkem 1WW a ta byla vyhecována Německem, které chtělo kolonie, jak na Balkánu, ta i ty francouzské. Obě války s zakládáním Izraele ani s Židy nemají nic společného, i když v té druhé byli Židé hubeni v německých lágrech a okupované Evropě po milionech.

      Vymazat
  12. Pani Prochazkova !
    Americka kultura jde vzdy nekolika smery a je opravdu vysoka, protoze pomerne velka spolecenska trida bohacu se vzajemne snazi pretrumfnout jeden druheho, stavbou divadel, obrazaren, knihoven, podporou umelcu, maliru, hudebniku a spisovatelu !
    (Take architektu ! Kteri se stale hadaji se stavebnimi inzenyry.)
    h.

    OdpovědětVymazat
  13. František Koukolík: Češi. Proč jsme, kdo jsme – a jak dál? Galén, 2015.

    „ .... se nejprve rozpadá Československo ... Pak oba státy a národy začnou pod tlakem propagandy při zradě a/ nebo omezenosti a nevědomosti svým mocných a lhostejností sloučené s ustrašeností svých příslušníků ztrácet jak možné spojenectví, tak vědomí identity.
    Jejich mladé elity budou utíkat za lepšími možnostmi a vyšší životní úrovní „do světa“. Současně začne stát a národ přicházet o části území, nejprve národ jeden, pak druhý. Takzvané církevní restituce v Čechách by mohly být začátkem. Ze státu a národních zdrojů zůstane vyprázdněná skořepinka ...
    Kvůli bezradnosti, malosti, korupci, hlouposti, stupiditě, chamtivosti, omezenosti, strachu a chronické úzkosti, demoralizaci, cynismu, veřejnému prostoru prostoupenému lhaním, parazitismu, vlivu organizovaného zločinu a rostoucímu podílu lidí chudých a deprivovaných, rostoucí vnitroskupinové a meziskupinové agresivitě se prohloubí srážky mezi jednotlivci a skupinami. Národ se začne rozpadat na drobné skupiny bojující o tenčící se zdroje rabované jak zvenčí, tak zevnitř.
    Začnou se hroutit základní funkce státu a lidé se začnou ohlížet po cizí moci, která by je ochránila. Stanou se jejími lokaji a služebníky...“ str. 43

    OdpovědětVymazat
  14. Pani Prochazkova ! NIKDO v Americe z tech lidi, kteri znaji dejiny Evropy, NEZLEHCUJE reky krve a slzy, ktere prolil rusky narod, ale oni take vi o millionech, kteri zahynuli v Gulagu !

    Proto se na Rusko budou vzdy divat s podezrenim !

    ------------------------------------------------------------

    ZMENA THEMATU !
    Ke kulture patri hudba ! Je melodicky ta nejkrasnejsi a nejhorsi na svete.
    Napr. ve state Ohio se narodil Rock & Rolls !
    Ve state Tennessee se narodila County Music !
    A na jihozapade je silny vliv z Mexica a to je uplne jina kultura nez americka. (Take velmi zajimava.)
    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18.11
      Máte pravdu, že mnoho lidí bylo v gulacích, ale počty, kolik jich bylo víte, když ano, odkud a jak jsou pravdivé. Zapomněl jste jmenovat také věznici USA na Kubě, proč?
      Jestli byl někdo zavřený v gulaku, je to špatné. Ale je to horší než "naplavenina" z Evropy zlikvidovala původní obyvatele? To Rusi likvidovali, ale nezlikvidovali národ. USA je velice mírumilovný stát. Dle statistky vznikly v roce 1776 spojením 13 Britských kolonii (Kanada ne, ta má pořád britskou královnu, ale řídí to jmenovaný guvernér),z toho dle statistiky v roce 2017 byla ve válkách 214 let a bez válek 27 let - napsal Engdahl. Dne 8.1.2019 vyšel článek "Studená válka a zbrojení v grafech", kde je uvedeno že USA má v 70 zemích světa 800 vojenských základen. Mír a demokracii se snaží prosadit a to bez požadavků států. Jinak na zbrojení na rok 2019 má USA rozpočet ve výši 640,0 bilionů dolarů, RF 87,8 bilionů dolarů - také uvedeno ve výše jmenovaném článku.
      Správný názor na dění vyjádřil Sir Charle Spencer Chaplin: " Západní společnost je zdegenorovaná natolik, že si své mentální poškození neuvědumuje. Některé ideje jsou natolik idiotské, že jim může uvěřit jen intelektuál".

      Vymazat
  15. Opět se plně ztotožňuji s názory účastníků debaty na probíraná témata.
    Podle mě žijeme ve všestranně úpadkovém období jak národa, tak i jednotlivců. Toto nemůže získat v budoucnu pozitivní hodnocení snad v žádném ohledu, opět se bude přejmenovávat a přehodnocovat. Třicet let jdeme od porážky k porážce a podle toho to tady také vypadá. Jako po boji. Snad jen hyeny mají z krátkodobého hlediska požehnané časy.

    OdpovědětVymazat
  16. František Koukolík: Češi. Proč jsme, kdo jsme – a jak dál? Galén, 2015.
    "Jestliže jde národu o kulturní hodnoty, na něž je z minulosti hrdý a které mu dávají identitu, tedy o kulturní smysl existence národa, pak by měl tvořit den za dnem hodnoty nové. Nebude-li toho schopen nebo dá-li si v tom zabránit, zanikne nejdříve kulturně a po nějaké době chátrání i nějakým způsobem, například promísením s jinými národy, i etnicky." str.331

    OdpovědětVymazat
  17. Myslim si, ze v Cesku se lide boji mit deti, kvuli zivotni NEJISTOTE a financni perspetive, (tak jako to rekl
    dr. David !).

    Ale take si myslim, ze tento problem by nebylo tezke
    vyresit !
    To, ze mlade dvojice NEMAJI svoje byty kvuli vyssi najemneho je SABOTAZ rustu ceskeho naroda.
    Tak at stat kontroluje ceny najemneho, aspon pro novomanzele a duchodce !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To 18:23 vypadá na Honolula.
      Ten stále nechápe, že když společnost pod tlakem neviditelné ruky trhu v nejvyšší vrstvě trvale bohatne, zatímco nižší vrstvy nejen chudnou, ale jsou nuceny intenzifikovat svoje úsilí k udržení, příp. růstu pracovní kariéry, tedy obhájení existence, současně a právě tím jsou stále víc oslabovány i sociální jistoty většiny obyvatel. A jestliže stát má sociální jistoty garantovat, nesměl by být oslabován privatizací moci, jak se tomu ve vrcholové fázi kapitalismu zákonitě děje.
      Vím, že Honolulu, který se v nějaké formě a s nějakou životní filosofií a štěstím octnul na místech, kde to mohlo být v daný čas funkční, má svým „úspěchem“ rozhled zacloněn. I když hloupý asi není.

      Vymazat
  18. Pani Prochazkova,
    protoze jste duse hluboka a citliva, vybral jsem pro vas na ukonceni mojich vet k Vam, typickou
    ukazku z hudebni KULTURY jihozapadu Ameriky .

    CU CU RU CU CU - Petre Geambasu
    (na youtube)

    A zde mate cesky preklad :

    "...Oni rikaji, ze kazdou noc celou proplace !
    ....oni rikaji ze nic neji !
    Jedine co dela je , ze pije cely cas !

    ....Oni prisahaji, ze i nebe se chveje z jeho vzlikani !

    On pro ni tolik trpel, ze i v hodine jeho smrti , volal jeji jmeno !

    Ay, ay, ay, on narikal, ay, ay, ay, on plakal !

    Az z otevrenych dveri jeho osameleho domku, vyletela bila holubice (paloma) !
    To byla jeho duse !
    Cu cu ru cu cu paloma neplakej pro lasku !"

    Slova a hodba, at uz z Tennessee, ci z jihozapadu ukazuji
    opravdovou kulturni bohatost a je skoda, ze ji v Cesku neznaji !
    Obohatila by je !
    h.

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. 19:42 - tak se nemluvi k uslechtile zene, ty primitivni
    prasaku !
    h.
    (Prispevek 18:23 napsal nick honolulu a omlouvam se, ze jsem se zapomel podepsat !)
    h.

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  22. Netuším, zda autoři čtou komentáře..
    Pane Davide, roztrhané kalhoty nesouvisí se sebedestrukcí, ale s módností, s pózou být "In" (v tomto případě pokusem "nebýt naškrobený", nebýt "panákem", působit "free", svobodomyslně). Módnost je přebírání cizích postojů,projevů s absencí vlastních.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:48
      Možná se nositelé této "módy" chtějí do takovéto pózy i stylizovat, ale podle mě skutečně otrhanost, zejména ještě ve spojení s potetovaností a takovou celkovou ušmudlaností, je spíše znakem nízkého kulturního vědomí.

      Vymazat
    2. 21:48 a 22:11

      Vzpomínám si na stejné pitomečky vašeho ražení, kteří v časech mého mládí v 80. letech stejně hodnotili i dlouhé vlasy u mužů, rifle apod. A postihovali jste za to. Vašim cílem bylo vytvořit uniformovaného člověka jakkoli nevybočujícího z průměrnosti a šedi vzhledem i názory.
      Ještě že už je vám dávno konec.

      Vymazat
    3. Pro 23:00, který své úvaze dává navíc politické zabarvení.
      Nejde o žádné mentorování či dokonce pronásledování za módu. Jde o konstatování, že dnešní móda si bere vzor z nejnižších sociálních vrstev, z destruktivního okraje společnosti a že to je příznačným jevem úpadku společnosti. Móda pánských dlouhých vlasů tyhle příznaky neměla. Ani nošení jeansů na přelomu 50. a 60.let. Ostatně vydržela dodnes i když módní policie vám přikáže, že do divadla máte chodit jen v nových jeansech. :-o)

      Vymazat
    4. 23:00

      Je mi ctí být pitomečkem pro takového vědátora, hlavně však správně politicky uvědomělého, jako jste vy. Můj vztah k estetice je tím jen hýčkán.
      Chápu, že vás to táhne spíše k takové "kultuře", jakou ztělesňoval např. Ivan magor Jirous a podobní, demonstrující svou přeměnu opice v člověka třeba křtěním knihy na způsob jejího veřejného pomočení na pódiu s půllitrem v ruce a s vypitým výrazem ve tváři. Inu svůj k svému.
      Naplňuje mě nevýslovným uspokojením, že my dva jsme tak moc odlišní.

      Vymazat
  23. Info na příspěvky:
    "Problém tohoto světa je ten,
    že inteligentní lidé
    jsou plní pochybnosti,
    ale blbci plní sebevědomí".

    OdpovědětVymazat
  24. 23:00 Už v roce 1954 jsem si nechal šít "roury" a česal se "na emana", hned po vojenské službě nosil "kanadský trávník" "ridžvejky" (brýle zrcadlovky ve zlatoobroučce), flaušák s kapucou, mokasíny na "sůráku", texasky, jak se riflím onehdá říkalo a tak dál. Jistě, leccos jsem si vyslechnul a občanský průkaz musel být při ruce. O to víc se to děvčatům líbilo.
    Jako dělník, který uměl, jsem (1954) pořídil Favorita čtařkolečko na galuskách (1955) ČZ150 motocykl, po vojenské službě (1958) Jawu 250 motocykl a 1962 nový osobní automobil. Současně jsem provozoval tři, dnes už luxusní sporty, nebyl v KSČ, zajisté ale v ČSTV a Svazarmu, které ty sporty, s nepatrnými náklady, při vstřícnosti zaměstnavatele, umožňovaly. Jen nebýt poloschopný předposránek.
    Podotýkám, přišel čas, kdy jsem z té módnosti vyrostl. Bylo to úspornější. Jo, do prvomájového průvodu, pokud to prospělo dotacím sportovnímu oddílu, jsem se parkrát dostavil. Přiznám se. Kromě ztráty času mi to, ani partě, nijak nevadilo. Rozhodli jsme se svobodně.

    OdpovědětVymazat
  25. S prominutim !
    Dirave kalhoty jako moda ? Jsem chlap a nerozumim mode , ale dovolte mi malou poznamku pro vsechny mlade lidi, ktere jednou osud zanese do horkych zemi !

    VLASY - musi byt dlouhe a huste, nebo dostanete NEMOC, ktera se jmenuje MELANOMA ! (To je rychla a smrtelna nemoc !)

    KALHOTY musi byt z lehke bavlny a nesmi byt dirave , nebo dostanete NEMOC, ktera se jmenuje ATBF (African tick bite fever.) Tato nemoc je vsude v tropech a muze mit nasledky !
    (Budete mit v krvi cizopasniky. Ale v Cesku, je to asi nejak jinak.)
    h.

    OdpovědětVymazat
  26. Mam pro vas tajemstvi ! Vy vsichni, kteri pracujete v KULTURE a jste umelci, zpevaci a nebo treba i hudebnici.

    Cim vetsi mnozstvi RUZNYCH hodnotnych KULTUR na vas bude mit vliv - ve vasem zivote, tim vice budete desorientovani v hodnotach ! Budete sentimentalni a ponesete mnozstvi vzpominek, ktere budou bolet ! Ale VELMI to take obohati a prohlobi vasi dusi. A na konci zivota bdete zit v slazach a
    mentalnim osamoceni !
    My tomu rikame SOLEDAD !
    La Soledad afecta a muchas personas mayors ! - To se rika v Mexicu !
    (Osamoceni ma vliv na stare lidi.)
    Zde je pisen pro vas duchodci !

    SOLEDAD - NANA MOUSKOURI.......(na youtube)

    Prelozim vam to pro zajimavost ! (Nebude-li to smazano !)
    h.

    OdpovědětVymazat
  27. Bože, ten Honolulu je opravdu sebestředný žvanda. Kdo je na jeho hlouposti a grafománii zvědavý? Proč ho nesmažou, když není sám soudný.

    OdpovědětVymazat
  28. 6:10 - pokracovani a preklad Spanelske verze !
    SOLEDAD (Osamoceni !)

    "Kdyby jsi mohl videt slzy v mem svete, ktery jsi opustil..
    Kdyby jsi mohl uzdravit moje srdce, pouze jen jedenkrat..
    Stale nyni, kdyz zavru oci, tak vidim obrysy tveho obliceje a znovu si uvedomim, ze jsi nenahraditelna ztrata , ktera se neda vymenit..
    SOLEDAD
    Je ve vlastnictvi osamelych, ode dne kdy jsi odesel.
    Proc jsi me zanechal - byl jsi v mem srdci jediny, proc jsi me opustil.
    SOLEDAD
    Chodim ulicemi, mesta prazdnoty, kde nase laska byla mlada , stastna a je k nevire, jake je to misto osamoceni
    SOLEDAD

    Toto je ukazka kultury z Mexica ! Zeme prekrasne melodicke hudby, a nejkrasnejsich lidovych kroju na svete.
    h.

    OdpovědětVymazat
  29. 6:28 - T.j. ukazka ruznych kultur ty burane, ale klidne se to muze smazat , nebot perly se nesmi hazet svinim, coz nam rika bible.

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  31. V kazde zemi lide maji radi hudbu, ktera je definitivne jedna z indikatoru kultury. Ale u vas v Cesku nejaky TUPAN (6:28) ji rad nema, tak o ni zakaze zminku.

    Toto delala Komunisticka strana mladym lidem, kteri meli radi Rock & Rolls, kdyz jsem vyrustal na Smichove !

    To nema LOGIKU ! Je dobre, ze mladi lide v Cesku hudbu radi maji.
    h.

    OdpovědětVymazat
  32. Za předpokladu, že bych nevěděl, co se tady před 30 léty stalo, by mi po všem rozhovoru ukápla slza dojetím. Ze snů mne probudí žvásty o národním probuzení. Na takové řeči nemají právo ti, kteří průmyslově rozvinuté Československo zničili, aby se sami dostali ke korytům, na které profesionálně a celým svým životem neměli. Paní Procházkové lze naivitu odpustit, ale vy, pane doktore, byste měl vědět, co z úst vypouštíte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše zajisté upřímná a nezištná slova by zasloužila odůvodnění.

      Vymazat
    2. K paní Lence mám pochopení, Jejímu otci ublížili. On však nikdy tady nechtěl budovat kapitalismus, aby vrátil společnost u nás o stolení zpátky. Řekněme disidenti, jako pan Bašta a jiní, nakopali do ksichtu celým zástupům lidí, kteří nijak nefunkcionařili, ale poctivě pracovali v továrnách a dalších institucích, aby společnost bohatla a nekradli jen vyvolení jako teď. Lehce bez zodpovědnosti ničili. Jsem přesvědčen, že za komunistů si mohl každý najít své místo a nebýt neschopným odporným kverulantem. Po masových čistkách společnost nevzkvétá, ale už 30 let upadá. Už nám tady skoro nic nepatří. Nemyslete si, že někdo hloupě naletí Tomiovi nebo naivnímu Davidovi, který neví nebo nechce vědět, která bije. Musí si hledat podporu jinde, kteří mu ochotně naletí.

      Vymazat
    3. 7:29 a 17:46 se mýlíte. Oba dva, David i Lenka Procházková jsou na straně slušných českých pracujících víc , než celá vaše slavná normalizovaná a s kapitalisty kolaborující KSČM

      Leo

      Vymazat
    4. Pane Leo, já se nemýlím, já jen předvídám. Co nám pan David nabízí? Nechat se vykořisťovat českým kapitalistou místo cizího. Co je podle vás lepší pro život lidí?

      Vymazat
  33. A nyni hudebni pozdrav pro "SOUDRAHA" PRIMITIVA (6:28)
    Natoceno v prasecim chleve !
    Rednex - Cotton Eye Joe. (Preklad do cestiny nestoji za to !)
    h.

    OdpovědětVymazat
  34. 7:29 - Vase "elity" po 89 roce byly ty stejne, jako drive, pred rokem 89, ale s jinou barvou kabatu ! A vy, (ulice), jste je NEVYMENILI ! Tak ci to byla chyba ?
    (To je jako v Arizone u silnice ! Vse se tam hemzi CHAMELEONY ! To jsou umelci na zmenu barvy ! Ale v Praze politicti chameleoni jsou asi rychlejsi.)
    h.
    (Tesilo me panove pro dnesek ! Vykecal jsem se v cestine, tak ted jdu nadavat levicovym "demokratum" u nas .)

    OdpovědětVymazat
  35. Nezaměstnanost DRTÍ nás proletáře, nás horšolidi!

    Co sliboval Havel zpovykaným pražským kavárníkům, v listopadu 1989?
    No přece pečené holuby rovnou do huby!
    Pražáci mu uvěřili – a provedli BRUTÁLNÍ kontrarevoluční puč, tzv. „Plyšák“.

    My venkovští proletáři, my horšolidi jsme věděli už tehdy, že kontrarevoluce + vyhnání nepřemožitelné Sovětské armády z ČSSR bude znamenat návrat kapitalismu a demokracie, se všemi jejich hrůzami.

    A měli jsme pravdu: Socialismus z naší vlasti dočasně ustoupil, přes nechráněné hranice k nám vtrhli Evropani, Američani a sionisti – a s nimi přišly evropské hodnoty: Krize, nezaměstnanost a bída.

    Dnes my horšolidi hladovíme, naše vyhublé malé děti žebrají na chodníku, a naše větší děti se prodávají cizákům a Pražákům za skývu chleba.
    TO SE MUSÍ ZMĚNIT !

    A my to změníme – stačí proto, když nás budete volit ještě v příštích volbách!
    Všechny další volby už budou Leninsko-putinsky svobodné = budou v nich kandidovat POUZE kandidáti Národní fronty, na věčné časy a nikdy jinak!
    (Hlavně NEVOLTE Pitomia Okamůru, toho slouhu neomarxistických vrahů z Wall Streetu a Bilderbergu, ani s.s.Davida, slouhu sluhovského Pitomia.)

    Volte ANO, KSČM a našeho Miloše, ať se k nám nepřemožitelná Armáda Ruské federace vrátí co nejdříve!


    P. Radosta

    ----------------------------------------------------------------------------------
    Pro úplně hloupé lepšolidi-pravičáky, kavárníky-havlisty a sluníčkáře-vítače: Pro otevření sajty stačí kliknout (LEVÝM tlačítkem myši) na barevně zvýrazněný text.

    OdpovědětVymazat
  36. Nic proti pp. Procházkové, Davidovi, (příp. Baštovi), ale proti Toynbeeho střídání kulturních okruhů nic nenadělají.

    OdpovědětVymazat