Reklama

.

.

sobota 11. května 2019

Opět neznámý vojín - projev Lenky Procházkové ze dne 9.5.2019 (VIDEO)

Lenka Procházková
11.5.2019 Nová republika a Nezávislá média
Ve výroční den osvobození Prahy Rudou armádou pronesla spisovatelka Lenka Procházková projev u sochy Sbratření v Praze ve Vrchlického sadech.


40 komentářů :

  1. Lenku budu volit za prezidentku ČR po skončení funkčního období Miloše Zemana. Takoví lidé patří na nejvyšší funkce díky svým morálním i lidským hodnotám.

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Lenka Procházková je vzácná a charakterní žena. Vystupuje často na "Svobodném rádiu". Tuto ženu bychom měli volit, ale ona kandidaturu odmítá. Velká škoda pro náš národ.

    OdpovědětVymazat
  3. JA JSEM take vas admirer, pani Prochazkova, akorat nerozumim vasemu oslavovani jedne tyranie nad druhou tyranii , kdyz obe jsouji za h...o !
    A nevadi Vam dnesni NEO-NACISTICKA cenzura v Praze ?
    Pta se americky obcan NICK HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivovatel pani Lenky a muzete aspon prozradit neco z toho ,za co ji vlastne obdivujete ?

      Vymazat
    2. Honolulu , jako obvykle, píše hloupost a nechápe. Pieta a oslava hrdinství padlých vojáků Rudé armády, kteří našim dědům a otcům přinesli svobodu, přece nemůže soudný člověk považovat za "oslavovani jedne tyranie nad druhou tyranii". Blbec Honolulu asi neví, že Rudá armáda od nás odešla hned v září 1945!

      Vymazat
    3. K 2:32 U paní Lenky si cením jejího VLASTNÍho názoru, který není nikým předplacen. Dokonce vyžaduje dost odvahy, protože pluje proti hlavnímu proudu. Jsem pacifista proto 100% souhlasím s antimilitarizmem, jsem katolík, proto 100% souhlasím s úctou k obětem WWII, ale lišíme se asi v názoru na Rusko, pro mne je velmoc stejná jako USA. Přitom jedna je bohatší na suroviny a druhá technologicky vyspělejší. Obě mají chuť řídit svět a navíc jim na záda dýchá Čína. Světový mír není stabilní a ohnisek lokálních válek přibývá. Mrzí mne, že odzbrojení dnes není na programu. Přes své nékteré odlišné názory si paní Lenky vážím.

      Vymazat
  4. Honolulu a co vy to tam máte za pseudodemokracii. Tisknete doláče jak pomatený a myslíte že to někdo za vás zatáhne. Byl by jste v klidu kdyby jste měl alikvotně k Vašim příjmům dluh jako JUSEJ. Pani Procházková je bývalá chartistka a ty sem dotáhly tenhle zdegenerovaný zvrhlý parazitický systém a teď pláče. Já to nesel a nutí mě to sklízet.

    OdpovědětVymazat
  5. 2:39 - Pani Prochazkova je jedna z mala zen, ktere maji vysoky intelekt ! Jeji politicke smyslenmi v dnesnich dnech, NENI tak dulezite ! Jak se projde jarnim Washingtonem, tak bude na nasi strane.

    ------------------------------------------------------------

    Vubec by nebylo tezke vam vysvetlit o Americe VSECHNO, co vas zajima, ale ta HNUSNA, SVINSKA, CENZURA, vsechno maze, aby jste mysleli, tak jako on chce.

    Krome toho vy mate v Cesku nekolik druhu cenzury, coz zarucuje vase ujarmeni, neiformovanost a povsechnou neznalost, prakticky vseho !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  6. Byl první den míru, 9. května 1945. Na česká města ale i v tuto dobu padaly bomby. Dlouho se tvrdilo, že byly německé. Šlo však o pumy Rudé armády, která se snažila zastavit nepřátelské jednotky nerespektující kapitulaci. Bombardování přineslo na 1 800 obětí - tedy víc, než se dosud uvádělo.

    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/valka-nalety-cesko-mesta-ruda-armada.A190511_110051_domaci_bur

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený, nemohlo se tvrdit, že to byly bomby německé, protože v té době jejich letectvo neexistovalo. Když Američané bombardovali v dubnu 45 Plzeň, Prahu, Kolín, Pardubice... tak činili už jen za zcela jasného počasí s minimální leteckou ochranou. Tak jak pak zdůvodnit tuto lež, že Rusové těsně před koncem války bombardovali? I kdyby bombardovali, tak německé pozice a ne továrny. Při každém bombardování vytýčených cílů dochází k vedlejším ztrátám. To je válka hochu. A už nechte proboha to my ne to oni, nebo se do toho hloupě zamotáte...

      Vymazat
    2. 8:44 Ja myslel, ze napises, ze to bombardovali osklivi Ukrajinci, protoze CR prece "osvobodili" hodni Rusaci.

      Vymazat
    3. 5:42

      První den míru to byl, ale zdaleka ne všude. Stále byly na našem území skupiny fanatiků, kteří se s kapitulací nesmířili a byli odhodláni bojovat až do konce, případně se chtěli probít do amerického zajetí(odpovězte si sám, proč o to asi ti "dobří lidé" tak usilovali).
      Ostatně i ve vašem článku se píše o "pumách Rudé armády, která se snažila zastavit nepřátelské jednotky nerespektující kapitulaci.

      Čemu nerozumíte?

      Vymazat
    4. 9:03 A proc smeli bombardovat Rusaci a nesmeli v dubnu 1945 bombardovat Americani?

      Vymazat
    5. 8:52
      Ty jsi myslel? :D :D :D

      Vymazat
    6. 9:34

      Nikde nikdo, kromě vás, nepíše nic o tom, jestli někdo směl nebo nesměl bombardovat naše území. Nikdo se nás na to pochopitelně neptal. Ani Rusové, ani Američané. Prostě bojovali a bombardovali tam, kde to považovali za nutné.
      Jsou však značné pochybnosti o tom, jestli některá bombardování byla opravdu nutná a jestli se za tím neskrýval spíše jiný zájem, než jen porážka Německa.
      U Američanů jsou ty otázky namístě o to víc, že tak jako Rusové věděli, že toto území bude po válce spadat do sféry vlivu SSSR, k němuž měli ambivalentní vztah. V rámci války proti Německu jako ke spojencům, v rámci globální politiky jako přinejmenším ke konkurentům, spíše však k nepřátelům.
      Každopádně je legitimní ptát se, zda průmyslová centra 11 dnů před neodvratnou porážkou Německa představovala takovou hrozbu, aby je bylo nutné rozbombardovat napadrť.
      Naproti tomu části nepřátelské armády, které odmítly složit zbraně a podřídit se kapitulaci, bezpochyby hrozbu pro mír představovaly. Nebo myslíte že ne?

      Pořád je to pro vás příliš náročné k pochopení?

      Mimochodem, ještě několik let po válce se na našem území bojovalo s banderovci, kteří se snažili probít na Západ, ke svým.

      Vymazat
    7. 9:53 Vzdyt jste se tady rozcilovali, ze si Americani v dubnu 1945 dovolili bombardovat Zavody Hermanna Goringa v Plzni a ze si dovolili bombardovat Drazdany. To jste se tady vsichni rudosi rozcilovali a vyhlasovali fatvu na Americany:-)

      Vymazat
    8. 10:08

      A? Co tím chcete světu sdělit, nebo co byste chtěl rozporovat?

      Vymazat
    9. 10:17 Vam nic. Vy mate problemy pochopit absolutni zaklady:-)

      Vymazat
    10. 10:19

      Mně nic? Tak proč tedy se mnou diskutujete? Jaké základy mám problém pochopit? Můžete to upřesnit?

      Vymazat
    11. Vážení polopravďáci, trochu vám zamotám hlavu. Tak za 1.-zmatky konce války zavinily zbytečné ztráty. Není tajemství, že dokonce Rusové si u nás sami zbombardovali vlastní jednotky, protože linie fronty se rychle a dramaticky měnila.
      Za 2, neosvobozovali nás jen rusové a američani, ale Moravu Ukrajinský front a jednotky ČS, Polska a Rumunska dokonce i Vlasovci maji svou roli v Praze (i když u nich to byla z nouze cnost). Prosím, nedělám si patent na rozum, nejsem historik, ani díky bohu politik, ale historie mne zajímá. Doporučuji číst a sledovat dokumenty, dnes je jich hodně, pak vás hned tak někdo nezblbne.

      Vymazat
    12. 22:21

      Gratuluji k tak impozantnímu objevu, na to by bez vás určitě nikdo nikdy nepřišel. Rodiče na vás musí být pyšní. Vždyť vy víte už skoro tolik, co žáci druhého stupně základních škol.

      A abyste rodiče oslnil ještě víc, až se půjdete pochlubit se svými znalostmi, svěřím vám tajemství jako bonus. Němci a dokonce i Američané občas zasáhli vlastní jednotky. No jo, to je válka a situace na frontě se někdy mění každou minutu.

      Tak teď šup, šup, utíkejte se honem pochlubit a dopřejte jim ten němý úžas z překvapivého zjištění, jakého navzdory vší skepsi oduševnělého potomka zplodili.

      Vymazat
    13. 23:28 umíte dokonale zesměštít. Asi víte víc, moje reakce byla určena černobílému vidění světa, války od některých spoluobčanů. Nechlubím se a děkuji za bonus. Jestli jste se cítil dotčen, tak to nebylo cílem a taky vám dám radu, méně emocí.

      Vymazat
    14. 8:49

      Kdybyste tak efektivně nenahrával, neponoukalo by to nikoho k sarkasmu.
      Lichotí mi, když mě podezíráte z přebytku emocí. Bohužel v mém okolí jsem už příliš dlouho zapsaný jako cynik. Těžko už se to změní k lepšímu.

      Vymazat
    15. 16:55 což kdyby jsme šli na pivo, lichotit nebudu, ale pokecat by šlo (8:49) ?

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo z Havířova krátce a velmi dobře vystižená podstata současné degenerace. Děkuji PRAPRADĚDA.

      Vymazat
  8. Anonime 5:43 tvá inteligence právě dosáhla vrcholu.Běž se přebalit.

    OdpovědětVymazat
  9. Trochu blbě řečeno, paní Procházková je ANTIČAPUT. A takové potřebujeme!

    OdpovědětVymazat
  10. Druhá světová válka byla pokračováním první světové války, to je zcela jasné. A příčina vzniku první světové války? Samozřejmě, že to nebyl atentát v Sarajevu. Hlavní příčinou vzniku první světové války s 30 miliony obětí, bylo nadměrné až neurvalé zbrojení všech tehdejších velmocí v Evropě a přesvědčení generálů těchto mocností, že když už je tolik nazbrojeno, musí se zbraně použít, aby bylo možné zbrojit znovu. Velice podobná situace té dnešní, kdy nás USA a všechny státy Evropy, donutilo zbrojit v celkovém součtu 15 x více než zbrojí Rusko. Zisky výrobců zbraní rostou v miliardách dolarů. Kromě toho se v Evropě a hlavně na našem území opravují dálnice a mosty na na nosnost amerických tanků, aby byl možný rychlý přesun Amerických jednotek ze západu na východ k Ruským hranicím. Američani připravuji celou Evropu na útok na Rusko, Barbarossa II., za účelem jeho vydrancování, tak jak to plánoval Hitler. Pamatujete písmičku z filmu " Dobrý voják Švejk"...my jdeme na Rusa, nevíme próč, nevime proč..." Západ, vždy když nevěděl kudy kam, tak našel řešení v přepadení Ruska. Záminka se vždy našla, jako jakákoliv záminka k rozpoutání jakékoliv války. Proč jsou vlastně války? Chtějí válku obyčejní lidé? Válku chtějí a plánují vždy elity každého národy. U nás například poslankyně Landšdlová, poslankyně Němcová, poslankyně Černochová a další elity, které bez mrknutí oka pošlou miliony lidí na smrt za účelem naplnění svého podceňovaného se, jejich EGA. Kolik bude mrtvých v třetí světové válce?

    OdpovědětVymazat
  11. Paní Procházková to myslí dobře a takových lidí je u nás málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stalin a Hitler to taky mysleli dobre:-)

      Vymazat
    2. 10:22

      To je opravdu zajímavá myšlenka. Mohl byste se o tom podrobněji rozepsat?

      Vymazat
    3. Hitler byl produkt západních demokracii, tedy hlavně Francie a Británie, které chtěly prostřednictvím fašistického Německa napadnout tehdejší Rusko, tedy SSSR.Jeden západní ekonom sdělil, že Stalinovi se podařilo přes noc udělat ze zaostalé agrární společnosti vyspělou industriální a energeticky nezávislou velmoc, kterou nedokázala porazit celá Evropa vedená fašistickým Německem a nebýt Rusů tak tady dnes nejsme, protože naši dědové a otcové by skončili v koncentračních táborech a to hned po židech měli jít na řadu slovani, podřadný po němcích národ. Na to jsme už zapomenuli a dnes naším vrahům, kterým se nepodařilo nás vyzabíjet, lezeme do zadní části rekta a oslavujeme Američani, kteří nám vybombardovali v poslední dny války celou republiku od Prahy počínaje, přes Plzeň, Bohumín, Klatovy, Sušici a další města a vesnice. Petn velící americké armádě v Plzni měl prohlásit při pohledu na vybombardovanou Plzeň, že to byla dobrá práce na kterou je hrdý.

      Vymazat
  12. A proc si vy, rudi dedeckove myslite, ze bombardovat mohli jen Rusaci a naopak Americani nesmeli?
    Chapete, ze se stavit po bok nacistu a chranite nacisty a potvrzujete pravidlo, ze se vzdy ruda potkava s hnedou?-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:10 Hnědý blbečku a kdo tady píše že si to myslí.

      Vymazat
    2. 10:47 Chovej se slusne, rudy blbecku.

      Vymazat
    3. 10:10
      10:53

      Pepku, ty ses nám dnes zase rozvášnil. Že ty jsi dnes ještě nezamečel a nevyskočil? Že ne? Tak do toho a pořádně, odpočítávám. Tři, dva, jedna.

      A teď alou mezi lidi, nebudu tě platit jako informátora za opruzování na strážnici!

      Vymazat
    4. 10:10 Hele dědku s pruhovaným zadkem neopuzuj.

      Vymazat
  13. Paní Lence Procházkové patří poděkování. Přál bych si, aby svolila se účastnit příštích prezidentských voleb. Volil bych ji a nešel bych to hodit Zemanovi jako nejméně strašnému kandidátovi z těch úplně špatných.
    PS: Vím, že je to Zemanovi u prdele.

    OdpovědětVymazat