Reklama

.

.

úterý 7. května 2019

Poslanec za Krym přirovnal výzvu k "vylidnění Donbasu" s nacismem


Anna Mancová
7. 5. 2019      polit.info
Poslanec Státní dumy RF Ruslan Balbek komentoval v rozhovoru pro agenturu RIA Novosti 6. května návrh "na vylidnění Donbasu", který přišel od jeho ukrajinského kolegy z Nejvyšší rady Semjona Semenčenka. Zástupce ukrajinské strany Samopomošč v rozhovoru pro kanál YouTube Politika vyzval vládu země, aby vyčistila území samozvaných DLR a LLR.


Ruský poslanec porovnal myšlenku Semenčenka s chtíči Adolfa Hitlera, který chtěl vyhladit všechny, kteří byli podle jeho názoru "nečistí".

"Onen evropský "génius" také neviděl nic genocidního na vyhlazování národů, veřejných popravách a vyvyšování árijské rasy. Politik Semenčenko je výsledkem pětileté majdanizace Ukrajiny", řekl Balbek.

Evropské úmluvy o lidských právech poslanec Rady jednoduše poslal "do pece", domnívá se poslanec Státní dumy.

"To jsou oni, ti noví hrdinové Ukrajiny, ti, kteří sotva stihli vzít nohy ramena z bitevního pole na Donbasu, kteří nyní s pěnou na ústech a s nacistickými nášivkami na rukávech navrhují skutečnou likvidaci obyvatel celého regionu", řekl úředník.

Poznamenal, že stát, v němž jsou tito lidé na svobodě a poskytují rozhovory, znepokojuje. Takové chování se řídí národní socialistickou ideologií, která vedla ke strašné tragédii.

"A tato země nám něco povídá o lidských právech? O jakési agresi? O nějakých anexiích?", zeptal se Balbek.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

61 komentářů :

  1. A naše vlády jsou s tou ukrajinskou verbeží spřátelené a ministři jezdí tyto fašisty navštěvovat. Lidé v ČR se hrnou na demonstrace kvůli jmenování nějaké minystryně, ale kvůli např.vraždění v Oděse byl klid- a to i v EU parlamentu. Banderistán nepobuřuje, tedy panuje tichý souhlas české veřejnosti. Nikomu nevadí pochodňové průvody a oslavy vraha Bandery. Nejhorší mi připadá zatemnělost mozků mladých lidí u nás....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. citát: "Dřív byli všichni v průvodu a to jedno procento, které tam nebylo, bylo monitorováno. Dnes je fízlováno to jedno procento, které je v průvodu."

      Vymazat
    2. 10:47 česko je poněkud mentálně zaostalé proti celému světu, např. průvody "Nesmrtelného pluku" šly i na západě (ale dokonce i v Austrálii), ale v Česku se sebranka může podělat z příjezdu skupinky Nočních vlků

      Vymazat
    3. mladí mně dnes připadají jako IT zombíci, co není na netu, není pravda, no a tu pravdu jedinou jim tam cpe Wikipedie s překlady z americké říše dobra

      Vymazat
    4. např. průvody "Nesmrtelného pluku" šly i na západě

      Tam ale nikdy nepochodovala bota ruského vojáka jako okupanta.

      Vymazat
    5. 15:41 když jsme u těch okupantů, tak obsazení ČSSR v r. 1968 vojsky VS iniciovali Poláci a Dederoni a ze SSSR tu byli vojska výhradně z Ukrajiny (poslal je sem sám velký Ukrajinec Brežněv), to že mluvili rusky neznamená, že byli z Ruska, vořechu :-)

      Vymazat
    6. 15:41 stejně trapné záměny (Ukrajinců za Rusy) se dokonce dopustily i americké tajné služby - po dvou letech Muellerova vyšetřování ruské stopy (ve prospěch Trumpa) se ukázalo, že to byla ukrajinská stopa (ve prospěch Clintonové), co dělat, když obě strany kvákají jenom rusky, proto jsou to Rusové, viď velbloude :-)

      Vymazat
    7. Vzhledem o k obnovení symbolů hitlerismu - viz hákové kříže - jsou tihle tzv. Ukrajinci, právoplatným cílem šech lidí bojujících proti ukrajinskému nacismu, fašismu a banderovštině - doufám, že je oprátky neminou !

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. Tebe(17"18) by měli posadit na nabroušené vidle. Většího debila,bys ve světě nedohledal. V.J.Horák

      Vymazat
    10. Banderistán je v plném souladu se zákony pohybu kapitalismu. Proto i naše politické uspořádání je v plném souladu s Banderistánem.

      Vymazat
    11. Proběhla tam na rozdíl od čecháčkostánu důsledná dekomunizace! Český loupeživý bachratý komunizmus vznikl a trvá jako vazalství vůči feudální Moskvě, bez ohledu na to, jaký satrapa ji zrovna ovládá a jako vlajkou zrovna mává. Ubozí, kolaborantští a neschopní Švejci a modroknížkoví Čecháčkové se potřebují schovat za sukně někoho silnějšího a přitom kulturně zaostalejšího - aby vůči němu neměli mindráky (jaký mají vůči Západu). Chybí nám opravdový vzor, jako je pan Bandera, který stmelil ukrajinský lid proti agresivní rusifikaci. A dík němu jsou Ukrajinci dnes jediní opravdu árijští Slovani, ale ta je bohužel i tíhne dolu - ke korupčení. Nicméně jsou houževnatí, včetně děfčat! Putler je nezlomí - https://www.youtube.com/watch?v=iwUknDRq9uQ

      Vymazat
  2. Je naprosto tristní pozorovat, kam novodobí "demokratičtí" vládci za pár let dovedli nejbohatší republiku bývalého SSSR. Nejen ti od Majdanu. Ale i ti před ním. Těžba uhlí a rud a s ní spojený průmysl (chemický, hutnický), letecký průmysl (Antonov), špičkový zbrojní průmysl (komponenty k raketám, zejména motory), tedy nejmodernější technologie. Ukrajina byla tradičně i obilnicí SSSR. Tedy měla i vyspělé zemědělství. Ne nadarmo Adolf hned jak mohl (červenec 1941) obrátil vítězící Wehrmacht na jih dobýt bohatství Ukrajiny a vykašlal se na Moskvu ("Moji generálové nic nevědí o ekonomice"). Jistě. Nevedl válku proto, aby si generalita připínala stužky na prsa a hvězdičky na nárameníky. Krupp a spol. chtěli svoje a hned! Ukrajina (spolu s Běloruskem) měla a má svoje vlastní zastoupení v OSN po celou dobu existence této organizace (1945). Co se Krymu týče, tak Krym byl od r. 1783 (oficiálně) ruský. Od r. 1922 (vznik SSSR) byl sovětský! Tak jako všechny státní útvary v jeho rámci. Bylo tedy jedno, jestli ho Chruščov "daroval" Ukrajině. Mohl ho darovat Bělorusům, Lotyšům, Uzbekům nebo třeba Čukčům. Na životě v něm by se nic nezměnilo. Ukrajině tedy patřil od r. 1992 (rozpad SSSR) do r. 2014. A Ukrajinci na něm hospodařili takovým způsobem, že 96% obyvtel (všech národností) se rozhodlo vykašlat se na světlé evropské zítřky a připojit se k Rusku. Od r. 1992 není tak dlouhá doba a Ukrajina je daleko nejchudší zemí Evropy. Chudší než vždy 100% zemědělská Moldávie. Teď léta vraždění na Východě... Takže spoléhat na to, že Donbas se vrátí k banderovcům je naprosto zcestné.

    OdpovědětVymazat
  3. Němci se šest let dopouštěli násilí na Češích, srovnávání s odsunem je demagogií, říká archivář...To si až do takové míry nemyslím, ač nedokážu sledovat veřejnou diskuzi v ostatních zemí. Předpokládám ale, že v zemích někdejšího Sovětského svazu, v Polsku či Srbsku, bude vnímání druhé světové války intenzivnější, už proto, že se tam Němci dopouštěli plošného vyvražďování a ztráty na životech byly tak velké, že se dotkly v podstatě každé rodiny. Němci tam stříleli lidi na potkání jako králíky,
    Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/nemci-se-sest-let-dopousteli-nasili-na-cesich-srovnavani-s-odsunem-je-demagogii-rika-archivar.A190506_161323_ln_domov_mber#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_domov&utm_content=main

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Pan archivář okupaci nezažil, navíc je příliš mladý na to, aby v podobných názorech mohl být nezpochybnitelnou autoritou.

      Vymazat
    3. 17:27 říkáte "Všichni pamětníci si tehdejší dobu pochvalovali..." a myslíte tím období Protektorátu Čechy a Morava. Jsem jedním z pamětníků. Ani já, ani žádný z mých vrstevníků, které jsem znal a znám si ono období, tak jak vy tvrdíte, nepochvaloval a nepochvaluje. Prostě a jednoduše, buď lež naprosto hloupě opakujete, nebo sprostě lžete!
      Jen co do zásobování - od června 1945 byly občanům ČSR dány příděly potravin ve výši, která platila pro Říšskoněmecké občany a těm, na území ČSR, byly zavedeny příděly do té doby platné pro občany Protektorátu. Tedy podstatně nižší. Přídělové zásobování na potravinové (atd.) lístky fungovalo (kupodivu) bez vážnějších poruch a to i v Českých a Moravských regionech navrácených ČSR.
      Krom toho nevím a nikdo seriózní nepotvrdí skutečný "masakr" s nástupem bolševiků nebo dokonce to, že by "vyhnané" obyvatelstvo "živilo ten zbytek". Víte vy demagogu, kdy poválečná ČSR dosáhla předválečného objemu výroby? Tedy odstranila válečné škody a vyrovnala úbytek obyvatel, tedy i 350 000 lidských obětí německého nacizmu o USA těsné před koncem války vybombardovaných průmyslových objektech nemluvě?

      Vymazat
    4. Však dodnes potlačovaná pravda je například ta, že do 5. května 45 tu byl klid, než antievropské živly vybudili to tzv. Pražské květnové povstání, ono absurdní divadlo, které si vyžádalo několik tisíc zmařených lidských životů. Zbabělá pražská chátra, která celou dobu využívala veškeré výhody Protektorátu a ještě navíc všemožně šmelila a okrádala vlastní spoluobčany, v sobě najednou objevila „statečnost“ a začala přepadat německé vojáky v ulicích, rabovat byty německých civilistů, rozbíjet výlohy, pálit knihy a vlajky, zamazávat německé nápisy, stavět nesmyslné takzvané barikády a páchat nejhorší zvěrstva na ženách, dětech i starcích ... tito „hrdinové“ dokonce pronikli i do rozhlasu, povraždili tam stráže, a když byly povolány posily, začal český hlasatel zoufale vykřikovat do mikrofonu, aby každý přišel na pomoc, neboť „esesáci vraždí české lidi“. Ano, byli to právě oni, kdo vyzýval slušné české lidi, aby napadali německé vojáky a civilisty! Přitom bylo více než jasné, že německá armáda si chce již zajistit pouze volný průchod na Západ, aby nepadla do rukou krvelačných mongoloidních hord zvaných Rudá armáda. Bohužel v konečném důsledku to takový velký rozdíl nebyl, protože několik let po válce vyšlo najevo, že v amerických zajateckých táborech našlo smrt přes milion německých vojáků. Po návštěvě trosek Berlína napsal 23. července 1945 generál G. Patton, náš osvoboditel, své paní: „Z Berlína jsem byl smutný. Zničili jsme potenciálně skvělou rasu a chystáme se ji nahradit mongolskými divochy. Komunisté ovládnou celou Evropu. Říkají, že za první týden po obsazení města zastřelili všechny ženy, které se pokusily utéct – a znásilnili zbytek. Kdyby mi to dovolili, mohl jsem město obsadit sám (namísto Sovětů).“ Během následujících týdnů v něm toto podezření – tedy že jej spolu s americkou armádou politici zneužili ke zločinným účelům – dále narůstalo. Při večeři s francouzským generálem Alphonsem Juinem v srpnu překvapilo Pattona generálovo souhlasné stanovisko. Ve svém deníkovém zápisu z 18. srpna generála Juina cituje: „Nepochybně je neštěstím, mon General, že Angličané s Američany zničili jedinou zdravou evropskou zemi – a tím nemyslím Francii. Tím otevřeli cestu nástupu ruského komunismu.“ Pozdější deníkové zápisy a dopisy manželce opakují tytéž závěry. 31. 8. si zapsal: „Ve skutečnosti jsou Němci poslední slušný národ v Evropě. Pokud bych měl volit mezi nimi a Rusy, volím Němce.“ 2. září: „Ničíme jediný napůl moderní stát v Evropě, aby ji Rusko mohlo celou zhltnout.“ Němci svoje zločiny veřejně přiznávají už přes 70 let a stydí se za ně, očišťuje příští generace, protože jsou si vědomi zločinů svých předků. To, že Rusové svoje zločiny zapírají, případně svalují vše na Džugašviliho stalina, vychovávají mladé generace k zatvrzelosti a neupřímnosti.

      Vymazat
  4. Čím větší odstup od Němce tím pro Slovana lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že nejsem Slovan.

      Vymazat
    2. Nezlob se, jsi Slovan. Idiot není etnikum.

      Vymazat
  5. Pár slov pro Petříčka (ČSSD), Schwarzenberka (TOP09), Štětinu (exTOP09) a další kámoše banderovců: "Ukrajinština je umělý jazyk bez historie. Sama Ukrajina je pak zcela umělý stát a fakticky ho dal dohromady jistý Lenin (Stalin s Chruščovem pak už jenom připojili menší teritoria - Zakarpatí a Krym). Vděční Ukrajinci ale už všechny sochy svého zakladatele Lenina zničili, takže Ukrajinu bez diskuse čeká rozpad a návrat před rok 1917. Pět let Rusko bránilo rozpadu Ukrajiny, ale dnes se ruskými pasy pro Ukrajince (ve skutečnosti v naprosté většině Rusy ruského původu) kardinálně změnila situace. Zbylí Ukrajinci (= banderovci) si to ale rozhodně zaslouží, dnes banderovce nesnáší všichni jejich sousedé, včetně velkopanských Poláků, ti si rádi vezmou zpátky svůj Lwóv a celou Halič (polské heslo dne zní: "Nie ma Polski bez Lwówa!"). Všeobecně platné heslo "rozděl a panuj" platí bez výjimky i pro Banderostán - to je to, co z umělé svazové republiky USSR zůstane. Koledovali si o to, mají to mít!"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Sama Ukrajina je pak zcela umělý stát"
      Něco podobného prohlašoval Hitler o Československu. Jste jeho dobrými žáky, "gratuluji".

      Vymazat
    2. 15:44 Ano, to AH prohlašoval a do jisté míry měl pravdu. Totiž, že spojení Čech a Slovenska je umělé. Ale Čechy jako takové jsou historická a kompaktní země. Ukrajina jako taková je celkem malé území okolo Kieva, které ovšem bylo vždy spjato s Rusí. Je třeba znát alespoň trochu historii a nevytrhávat z kontextu..

      Vymazat
    3. Umělou (poskládanou) zemi neudrží ani umělá řeč, kterou hodlají vyučovat násilím (i ti, kteří ji ani neumí), bravo, jazykový zákon pouze urychlí rozpad umělého státu, na který už nikdo nemá náladu, ani prachy!

      Vymazat
    4. Kyjev byl hlavním městem Kyjevské Rusi, žádné Ukrajiny. Donská oblast byla obydlená kozáky- ochránci ruských hranic, kterým car za odměnu přisoudil určitá privilegia.Kozáci v konfliktech pak patřili k elitním jednotkám carské armády.

      Vymazat
    5. Evropan Petříček hájí evropské ideje, stejně jako kdysi evropští dobrovolníci, kteří 22. června 1941 překračovali sovětské hranice a kteří na rozdíl o něho byli ještě většinou horoucími nacionalisty. Jakkoli si na sebe zvykli, zde mezi nimi existovaly dělící zákopy, jež nebylo tak snadné překonat. Neboť Nizozemci byli přesvědčenými nizozemskými vlastenci, jako Dáni dánskými a Norové norskými. Také Němci se ve svém národním cítění nenechali předstihnout. Tu a tam z toho vyplynuly rozepře a konflikty. Jen v nepřátelství vůči bolševismu se shodli všichni. Když ale dobrovolníci na Ukrajině a na Kavkazu – tedy ve velké části evropského Ruska – vlastníma očima spatřili celou nuznost života lidí, jejich sociální primitivitu a niternou nesvobodu, když sami zažili, že rolníci bojácně skrývali poslední zbytky své dřívější kultury a náboženství v nejtemnějším rohu chalupy, tehdy je všechny společně zachvátila vděčnost, že jejich vlastní krajané tohoto osudu doposud zůstali ušetřeni. Všechny problémy, jež zaměstnávaly jejich národy ve vlasti a je samé tížily, se jim oproti tomu zdály nepatrné. V hlubokém Rusku najednou dobrovolník pochopil, že Nizozemci, Dánové, Norové a Němci tu bojují za svoji společnou vlast. V kamarádovi vedle sebe poznal člověka stejného životního stylu a stejného historického původu a tváří v tvář obrovským masám protivníka pochopil naléhavou nutnost společné fronty. Tváří v tvář monotónnosti nesmírných žlutých kukuřičných polí na Ukrajině, dálných stepí na Donu i v kubáňské oblasti, lysých šedivých hor Kavkazu, nad nimiž na něj shlížely tmavé masivy Elbrusu a Kasbeku, prožíval dobrovolník s velkou intenzitou mnohotvárnost a kvetoucí tvůrčí život svého vlastního rodného světa, velkolepost své kultury a pospolitost všech evropských tvořivých lidí jako nové zjevení. V ruské krajině a její otupělé lidské mase naopak rozpoznal význam svých rodných zemí pro historii evropského lidstva. Co člověk v Evropě za jeden a půl staletí rozluky zapomněl, to se v něm jako velký prožitek války opět probudilo. Uprostřed bratrovražedného boje evropských národů se na frontě proti Evropě nepřátelskému, svoji vlastní národní kulturu nenávidějícímu a svobodu likvidujícímu bolševismu, zrodila evropská osudová myšlenka, duchovně pojatá a uskutečňovaná v boji. A dnes se rodí nová generace bojovníků za skutečnou Evropu, která vznikla, když neo-bolševické Rusko zahájilo nevyhlášenou válku na Ukrajině, zatímco multikulturní EU, plná opovržení pro evropskou identitu, udělala totéž v Evropě. Rozbřesk Nové Evropy je na vzestupu v Kyjevě! - https://www.youtube.com/watch?v=44PlgE1h1c4

      Vymazat
  6. Chceme-li být realnou demokracií západního typu, tak se neinspirujme Ukrajinou. Je to něco hrozného, začalo to nenávistí a jak to skončilo vidíme na videu. V nenávisti se už školíme, nepokračujme a zastavme to. Proto prosím zdejší korespondenty, neprovokujte se, alternativní názor se dá prodiskutovat slušně. Argumenty nikdy nenahradila vulgarita. Navíc si myslím, že různé názory mohou inspirovat, stává se to. Nakonec mám prosbu, záměrně nešiřte lži a drby, nemáte-li jistotu, pak to označte NT, stará známá Ente. Děkuji za pochopení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kapitalizmus přestává prosperovat nejenom v Evropě, ale i v USA, a proto se právě transformuje na fašizmus, snaží se přežít , nikdo neví, co s ním :-)

      Vymazat
    2. To je takový hodně falešný apel. Ukrajina čelí ohrožení ze strany Ruska, které navíc okupuje její části.

      Vymazat
    3. 15:48 Předpokládám, že to bylo myšleno jako fór. Kdyby ne, tak jste opravdu tragéd k pohledání....

      Vymazat
    4. 16:09 to je "náš" retarda Pepek Vyskoč, jakkoliv reagovat na placeného agenta provokatéra je zbytečné :-)

      Vymazat
  7. No to ale potom byly výzva k vylidnění Sudet od Sudeťáků také "nacismem". a že jsme nezůstali jen u výzev.
    Davide, vy se ale činíte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepište blbosti , odsun sudeťáků byl následkem 2. sv .války , kdy padlo cca 80 milionů lidí !!

      Vymazat
    2. To potom taky mohli odsouvat kmeny z Amazonie. Přece "padlo cca 80 milionů lidí"

      Vymazat
    3. 11:44 Trochu hlubší znalosti by to chtělo .Rozhodnutí o odsunu Němců nebylo naše, ale vítězných spojenců a netýkalo se jen Sudet ale i území v Polsku, atd. Takže, žádné "naše výzvy" a bylo to na základě chování a rozvracení s následkem II.WW. Navíc sami řvali, že chtějí "do říše".

      Vymazat
    4. Ano, ale v Postupimi byl pouze uznán požadavek na organizovaný odsun Němců z ČSR, který již divoce probíhal. Nešlo však o žádné nařízení, že odsun musí být proveden. Hlavní odpovědnost za odsun tedy leží na vládě ČSR.
      Situace v Polsku byla zcela jiná, celé Polsko bylo "posunuto" a Poláci, kteří odešli z oblastí připojených SSSR by jinak neměli kam jít.
      Co se týče nacistických obětí v době protektorátu, tak z 90% to byli oběti holocaustu.

      Vymazat
    5. Milý idiote a provokující neználku: odsun byl naplánován velmocemi dávno před Postupimí. Představitelé vítězných velmocí nechtěli, aby v budoucnosti byly německé menšiny opět zneužity k destabilizace států. A mimochodem: od nás odešli vinní, nacisti. Kolem 1/2 milionu Němců u nás mohlo zůstat a s několika z nich jsme se znal. Odešli až v půlce 60.let "za lepším" do Západního Německa.
      Hlavní odpovědnost za odsun "sudetských" Němců je na Němcích!!!

      Vymazat
    6. 17.42 Nepište nesmysly , židů přišlo o život 70 tisíc , celkem bylo zavražděno nacisty 360 tisíc lidí !!

      Vymazat
    7. Vaše tvrzení není v souladu s dohledatelnými údaji.
      Židů v koncentračních táborech zahynulo cca 270tis. Celkový počet obětí zhruba 340tis. Rozdíl zahnuje oběti např. náletů, v ozbrojených střetech, během bojů za SNP atd. Popravených čs. občanů bylo cca 8500 a 20000 čs. občanů zahynulo v konc. táborech či výsleších (bez osob rasově pronásledovaných).

      Vymazat
    8. 17:42 jsem pamětníkem, českým uprchlíkem ze "Sudet" v roce 1938 a navrátilcem do rodného domu v "Sudetech" 18.6.1945. Vím, že v celé té dohledné oblasti se žádný "divoký odsun" nekonal, ale že tudy táhly zástupy ještě Velkoněmeckou říší evakuovaných z jejího východu před postupující Rudou armádou, k posledku pak uprchlíků před Poláky, kteří zcela nevybíravě obsazovali nově nabyté území. Ano, tyto skupiny, po poskytnutí zdravotní a materiální pomoci v improvizovaných táborech, byly předávány okupačním orgánům v obsazeném Německu. Odtud pověsti o rozsáhlých divokých odsunech, když k takovým, většinou jen pokusům radikálů, došlo převážně jen ve vnitrozemí. Často proto, aby byli odstraněni svědci lecjaké té kolaborace.
      Kde jste vyčetl, že ze všech obětí nacistů, jich bylo právě 90 % oběťmi holocaustu? Pochlubte se!

      Vymazat
  8. To už tady bylo požadavek na vylidnění území ještě přidat „pronásledovanou" Ukrajinskou menšinu a je to tu opět.

    OdpovědětVymazat
  9. . Ukrajina byla tradičně i obilnicí SSSR - nie je to pravda, fungovalo to len kvôli masívnym dotáciam Moskvy, skončili dotácie, s nimi úrody, Krym bol pripojený k Ukraine Stalinom, pri výročí osláv 300 rokov pripojenia Kieva k Rusku, lenže zomrel a jeho vôľu uskutočnil Chruščov - ako ACCP Krym, s vlastným parlamentom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukrajina má nejlepší podmínky pro zemědělství v Evropě:černozem, vodu a lidi. Proto byla vždy obilnicí Evropy. Proto se o ni také všichni prali. Poláci Němci (opakovaně), Rusové a nyní Američané a dokonce i Číňani. Adolf s Himmlerem slibovali po vítězství na Východě za odměnu kde co. Ale ti nejvyšší a nejzasloužilejší měli dostat velkostatky na Ukrajině. Především SS.áci.Byl vypracován zvláštní program v čele s guru nacismu Alfredem Rosenbergerem, který měl na starosti využití dobytých území v SSSR (taky se zhoupnul v Norimberku). Je plno záběrů Deutche Wochenschau, jak okupanti odvážení obilí, skot, krávy, drůběž,stroje... a samozřejmě lidi. I "našich" Sudetech jich otročily tisíce. Krym nemohl darovat Ukrajině Stalin, neboť zemřel v březnu 1953. To udělal Chruščov o rok později. A bylo to pouhé gesto. Fakticky se nic nezměnilo. Byl součástí SSSR jako celá Ukrajina. Vše začalo po rozpadu SSSR. Zde, v Abcházii, Jižní Osetii...

      Vymazat
    2. S tou vodou na Ukrajině, hlavně na jihovýchodě, to není tak slavné. Srážek je v létě minimum, proto tam je step viz např. loňské léto u nás bylo velmi podobné tomu co je na jihovýchodě Ukrajiny normál. Ale pořád je možné brát vodu z řek jako Dněpr. Takový Krym je ale prakticky polopoušť a bez vody z kanálu tam nemá zemědělství šanci. Putin tohle ví a jeho střednědobou strategií je minimálně koridor, optimálně Ukrajina celá.

      Vymazat
    3. Kdo komu co daroval je v příspěvku z 11:37.

      Vymazat
  10. Celý svět dospěl tak daleko , že připomíná sud s prachem kdy stačí malá jiskra a dojde ke katastrofě .Otázka už nezní zda k tomu dojde , ale kdy k tomu dojde . Šílení a bezdětní politici na Západě dělají všechno proto , aby to bylo co nejdřív .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souďě podle některých zdejších reakcí, až nám to v Evropě začne bochat, tak jedna část to prohlásí za fake a druhá jen za provokací. Nehrajeme digihru, už si to konečně uvědomte. Kdoví je-li ještě za 5 minut 12. Zatím se ještě může hádat levice s pravicí, nebo se můžeme přít i o historii, o zdrojích , o oteplování planety etc. OSN, garant mírového řešení sporů, ztrácí na respektu. Tak co dál.

      Vymazat
  11. Správný by byl odsun, pokud tak chtějí do Ruska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednodušší je odsun banderovců do světa (mimochodem, probíhal už i po druhé světové válce), protože jich je zlomek z celkového počtu obyvatel, to jsou to většinou Rusové, co uvízli po rozpadu SSSR na Ukrajině.

      Vymazat
    2. 1538 Daleko jednodušší je rozdat žadatelům z celé Ukrajiny (nejenom doněckým) ruské pasy a připojit k Rusku, pak toto území přežije. Jinak Putin u sebe doma další lití prašulí do bezedné díry s názvem Ukrajina nikdy neobhájí. V případě Rusů na Ukrajině mu to projde. Zbytek se stejně šiboval pryč ze země rychlostí 10 miliónů za dekádu už před majdanem. Ukrajina je jako stát na odpis. Snad ji udrží Kolomojský a spol., má v plánu vybudovat na jejím území Chazárii, novou zemi zaslíbenou.

      Vymazat
    3. tak to je pravda - Izrael to po nasťahovaní sa chazarov z CCCP tiež má ťažké, a voda na Ukraine - no možno obilie, to sa urodí a aj to nie všade, inak nič, tvrdil to aj Busch st. - odtrhnutie sa Ukrainy od Ruska je preň požehnaním, - Kievská Rus trvala relatívne krátko, bola preplnená rôznorodým obyvateľstvom a hlavne blízka ambicióznemu Poľsku, množstvo chazarov v uvedenom území tiež bola záťaž, a je dodnes

      Vymazat
  12. A jak hluboce klesli nejen čeští politici, ale také mnohé "neziskovky", které ukrajinský nacismus podporují. Tak se snad nechovala ani vláda za protektorátu Böhmen und Mähren vůči Třetí říši! Jo, jsme stát okupovaný Bruselem a NATO a poskakující podle hvizdu jejich píšťalky! Oni nám tvoří zákony, včetně toho, že žrádlo pro Čechy sice má mít stejné označení a etikety jako potraviny pro Němce, ale může klidně být pod psa! Prostě podvodnictví v režii Bruselu je OK, jde přece o službu zločinnému kapitálu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běžte k volbám do EU 24.5. a volte jedinou vlasteneckou stranu, která ma šanci uspět, nikoliv ty pidistrany, které vznikly účelově s cílem rozdrobit vlastenecká hnutí. Ta jediní strana je SPD.

      Vymazat
    2. Souhlasím, SPD je jediná vlastenecká strana, která obranu českých národních zájmů a přímou demokracii myslí naprosto vážně.

      Vymazat
    3. Dobrý názor, také budu volit SPD. Jenomže je životně nutné potom voliči hlídat jejich každý krok a jakmile nebude něco košér okamžitě řvát. Podívejte na ten trapas s dvojí kvalitou potravin, jenom lidi oblbují. Nakonec prosadí to, že sem sračky budou dál dovážet, jenom na ně dají jiný obal. Takže kdo na to nemá aby kupoval dražší bude nucen dál kupovat sračky. Kecy Babiše, že teď se s tím už nedá nic dělat, ale po volbách to si nasadím červenou čepičku a ... zase se na vás vyseru. Vždyť tu tepe to, co sám ve svých potravinářských podnicích dělá a aby nebylo vidět jak se červená tak si nasadil červenou kšiltovku. Pokryteckej židák. Opět ale musím zdůraznit, že ty vlády předtím zejména ODS KDU a ti další grázlové byly o mnoho horší. Problém je jen ten, že my voliči jsme hlupáci a vždycky se necháme opít rohlíkem, nebo koblihou. Rudý dědeček

      Vymazat
    4. Jediná vlastenecká strana s polovičním Japoncem v čele. To je dobrý vtip.

      Vymazat
    5. 20.26 Ostatní strany, protičeské procizácké, jsou zase tristní realita. A Tomio je Japoncem jenom ze čtvrtiny, genetiku.

      Vymazat
  13. je pravdou že chazari otvorene hovoria o návrate domov, skade utekali pred rusmi - myslím že ich zničili Oleg, teda ich ríšu - ale nie národ

    OdpovědětVymazat